Software kan ik sowieso uitsluiten, aangezien ik hier 3 pc's heb staan, en de bestanden op alledrie de pc's even incompleet binnenkomen.
Gewoon downloaden via de browser of een torrent (Fedora iso's) gaat gewoon goed.
Edit:
Ik heb nu mijn Linksys WAG200G modem aangesloten om te kijken of ik dezelfde problemen houd. Mocht het downloaden nu beter gaan dan laat ik die Linksys staan, alleen heb ik dan geen Voip aansluiting voor mijn gewone telefoon meer. Maar eerst testen nu.
Edit2:
Zoals ik al verwachtte maakt dit geen verschil. Balen.
Edit3:
Ik ben door al mijn mogelijkheden heen, het moet wel een of andere storing bij XS4ALL/newszilla zijn.
Wat ik heb geprobeerd:
-Andere netwerkkaarten. 3com 3c905, Intel pro 100, en Realtek 8139d kaartjes.
-Op 3 verschillende pc's downloaden, om softwarefouten uit te sluiten.
-Grabit, Newsleecher en Newsbin pro gebruikt om te downloaden, op alle 3 de pc's.
-2 Verschillende adsl-modems (Linksys WAG200G en Speedtouch 780), en 3 verschillende firmwares op die Speedtouch 780 (de 2 laatste van XS4ALL, 6.1.9.6 & 6.2.17.5, en de laatste, 6.2.29.2, van de Thomson website.) Het modem is direct met een 2 meter lang kabeltje op het ISRA punt aangesloten.
Ik geef het nu even op, hopelijk verbetert het snel, anders is de meerwaarde van XS4ALL, newszilla, voor mij goeddeels verdwenen...
[
Voor 84% gewijzigd door
Richub op 06-02-2008 07:36
]