Newsservers met binaries [deel 7] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 107.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Hoe zijn jullie ervaringen met eweka de laatste tijd?
[/quote]

Prima, vandaag nog een DVD van 115 dagen terug compleet kunnen binnehalen.
Op volle snelheid, ik heb echter maar 6 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Coach4All schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

newnews.home.nl
Niet vergeten je account info in te vullen ( en max 4 threads )
ik ben hem aan het proberen, maar ik krijg niet 1 artikel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind NewsZilla maar brak de laatste tijd. Paar maanden geleden was de retentie nog rond de 3 weken. Vandaag lukte het me niet eens om iets van 9 dagen oud te downloaden ~_~'

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:38
Audi-Addict schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:42:
[...]

Hebben we het dan ook over een verbinding van over de 10mbit?
Ik kan downloaden met 18mb en dan wil Eweka 's avonds nog wel eens wat verschillen downloads zien tussen 12 en 18 mb en dus niet standaard 18mb wat op rustige uren standaard is.

[ Voor 11% gewijzigd door kielkiel op 31-10-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hmmm zijn er hier toevallig nog mensen die gebruik maken van Newshosting ?
Snelheid is al 2 dagen om te HUILEN, 100 kB/s met 8 draadjes, terwijl ik normaal makkelijk 2 MB/s haal :-/ (Heb ook Newzilla toegang en díé gaat nog sneller !) Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

Voor de volledigheid: heb Wanadoo (Orange) ADSL 20Mbit en haal via HTTP wel max snelheid...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:40
pven schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:42:
[...]

Giganews is geen pay-by-download en Astraweb gaat maar tot 105 dagen. :Y)
Gister was astraweb inderdaad 105 dagen, vandaag 106...het loopt op..

''106+ Days across ALL groups
- Retention is being upgraded. Keep watching it rise''

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik heb een beetje een probleempje, of meer een ongemak:

ik gebruik news.surfnet.nl zowel thuis als op de TU/e. Ik haal op beide 'slechts' ongeveer 800-1024KB/s.
Op de TU/e soms net boven de 1MB/s. Het moet veel sneller kunnen dacht ik zo, vooral omdat downloaden van FTP.surfnet.nl gewoon met 10MB/s gaat.

Tot mijn schrik zag ik verschil in newsreaders:
NewsLeecher: rond de 900 KB/s
Grabit: rond de 1500KB/s

Zelfde server, zelfde bestanden, zelfde groepen etc.
Ik wordt dus beperkt door newsleecher, en daar wil ik vanaf, ik wil met maximale snelheid kunnen dwnloaden.

Kan iemand hier iets over zeggen plz?

uiteraard staan de settings van newsleecher gewoon goed, geen max download ofzo ingesteld (staat op 1gbs).
Ik meet de snelheid met de interne meter van de programma's en met Netlimiter Pro.

[ Voor 13% gewijzigd door Sibylle op 31-10-2007 14:32 ]

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is er een makkelijke manier om snel te zien wat de daadwerkelijke retentie van een usenet-provider is? (Bv een soort query die het oudst beschikbare artikel laat zien)

Ik heb niet zo veel vertrouwen in de retentie die de usenet-providers zelf noemen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben mezelf aan het oriënteren in de wondere wereld van het NNTP protocol, nieuwgroepen dus... :)
Nu ben ik op zoek naar een geschikte newsserver, ik kan alleen niet echt een keus maken, dus ik wil eigenlijk middels proefaccountjes ervaren hoe een bepaalde provider is.
Ik heb gelezen in het topic (of in het vorige deel) dat Eweka ook nog proefaccountjes heeft.
Ik kan hiervoor alleen geen link vinden? :?
Hoe krijg je dan een proefaccountje voor elkaar bij Eweka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:57:
Is er een makkelijke manier om snel te zien wat de daadwerkelijke retentie van een usenet-provider is? (Bv een soort query die het oudst beschikbare artikel laat zien)

Ik heb niet zo veel vertrouwen in de retentie die de usenet-providers zelf noemen. :)
Niet echt.. ligt ook aan de hoeveelheid feed die er rond gestuurt wordt etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:23:
[...]
Niet echt.. ligt ook aan de hoeveelheid feed die er rond gestuurt wordt etc..
Bij sommige providers kan je een proefaccount nemen, dan kun je natuurlijk gratis zelf de retentie testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die accounts is geen probleem, ik weet meestal wel iemand te vinden die even voor me wilt kijken. De vraag is alleen hoe je het oudste artikel kan vinden, zonder alle headers te moeten downloaden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:26:
Die accounts is geen probleem, ik weet meestal wel iemand te vinden die even voor me wilt kijken. De vraag is alleen hoe je het oudste artikel kan vinden, zonder alle headers te moeten downloaden.
Het oudste vinden is moeilijk inderdaad, maar ja ken natuurlijk via een index-site wel bestanden vinden die bijvoorbeeld 100 dagen oud zijn. Die zou je met een retentie van 100 dagen dan nog net binnen moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Tomba schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:24:
Hmmm zijn er hier toevallig nog mensen die gebruik maken van Newshosting ?
Snelheid is al 2 dagen om te HUILEN, 100 kB/s met 8 draadjes, terwijl ik normaal makkelijk 2 MB/s haal :-/ (Heb ook Newzilla toegang en díé gaat nog sneller !) Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

Voor de volledigheid: heb Wanadoo (Orange) ADSL 20Mbit en haal via HTTP wel max snelheid...
dat had ik ook, en ze deden gewoon of hun neus bloedde, dat het aan mij lag en dat de traceroutes goed waren, this nu pas weer in orde!
p.s. heb opgezegd dus 12 nov ist einde oefening daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Laatst online: 08-09 20:14

NielsNL

DigiCow

Ik heb een account bij Usenetserver.com, en een abo bij Multikabel. En ik gebruik Newsleecher & Grabit.
Ik heb het idee dat Multikabel geregeld loopt te cappen.
Tot een maand geleden hielden ze de snelheid overdag rond de 300KB/s en 's nachts was de snelheid ineens weer stable @ 1000MB/s Nu kan ik af en toe maar 2 á 3 verbindingen leggen, wat de snelheid er ook lekker uithaalt.
Zijn er meer Multikabelaars met dit vermoeden?
Of is usenetserver.com de laatste tijd gewoon brak?

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsNL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 05:09:
Ik heb een account bij Usenetserver.com, en een abo bij Multikabel. En ik gebruik Newsleecher & Grabit.
Waarom gebruik je 2 clients?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Tot een maand geleden hielden ze de snelheid overdag rond de 300KB/s en 's nachts was de snelheid ineens weer stable @ 1000MB/s Nu kan ik af en toe maar 2 á 3 verbindingen leggen, wat de snelheid er ook lekker uithaalt.
Ik heb hier met multikabel geen enkel probleem mee.

Verder, hoe zou MK ervoor kunnen zorgen dat je verbindingen wegvallen? Ik zou eerst eens je router resetten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:09
Wow, 1000Mb/s! Waar ken je dat kopen en kost dat duur?? :P Het zou toch haast niet moeten kunnen dat je geknepen wordt, als het goed is, ligt de snelheid aan de drukte op je internetbackbone en moet je altijd evenveel draadjes kunnen gebruiken. Als de verbindingen geweigerd worden, lijkt het me zaak om je usenetprovider te contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Zijn er hier nog meer mensen die Hitnews gebruiken als newsserver en last hebben van slechte retentie? Bij Eweka of bij Yabse had ik nooit problemen met retentie, maar bij Hitnews heb ik vaak zelfs problemen met bestanden die er maar 70 dagen opstaan. Dit terwijl hitnews 100 dagen retentie belooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Laatst online: 06-09 09:40
Jaeger schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:08:
Zijn er hier nog meer mensen die Hitnews gebruiken als newsserver en last hebben van slechte retentie? Bij Eweka of bij Yabse had ik nooit problemen met retentie, maar bij Hitnews heb ik vaak zelfs problemen met bestanden die er maar 70 dagen opstaan. Dit terwijl hitnews 100 dagen retentie belooft.
Klopt...hitnews heeft ook vaak incomplete bestanden als ze wat ouder zijn...

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL

NielsNL

DigiCow

Niet door elkaar, maar om aan te tonen dat het niet aan de cliënt ligt.
Punica- schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:58:
[...]
Ik heb hier met multikabel geen enkel probleem mee.

Verder, hoe zou MK ervoor kunnen zorgen dat je verbindingen wegvallen? Ik zou eerst eens je router resetten oid.
'Comcast saboteert BitTorrent-verkeer' Om maar een een voorbeeld te noemen.
Router resetten, modem resetten, heeft geen zin, wel al diverse malen gedaan. Het zijn ook maar 8 verbindingen.
Miglow schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:06:
[...]
Wow, 1000Mb/s! Waar ken je dat kopen en kost dat duur?? :P Het zou toch haast niet moeten kunnen dat je geknepen wordt, als het goed is, ligt de snelheid aan de drukte op je internetbackbone en moet je altijd evenveel draadjes kunnen gebruiken. Als de verbindingen geweigerd worden, lijkt het me zaak om je usenetprovider te contacteren.
Floeps, 1000MkB/s.
Ik zal usenetserver eens vragen.
Ik zie ook net dat usenetserver SSL ondersteund, dat ga ik de volgende keer proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door NielsNL op 01-11-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:44

Theimon

Snapte!?

@NielsNL: Ik heb zelf Usenetserver i.c.m. @home 8Mb/1Mb....op ieder tijdstip volle pijp. Gewoon standaard op poort 119. Dus ik zou zeggen dat het probleem niet bij je USP ligt.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menno1234 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:49:
[...]

Omdat het erg langzaam is.....
Ligt er maar net aan wat voor verbinding je thuis hebt liggen. Met een 2 of 4Mbit ADSL lijn heb je weinig aan een 20Mbit abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39:
Als ik zo bij die usenetvergelijker kijk zie ik dat Powernews niet duur is en geloof ik best goed

PowerNews - Start €2.95 2 Mbits/s 100+ Geen limit

Zijn er dan redenen dat je als nog een andere aanbieder zoekt en wat zijn die redenen?
Nog een vraag. Als je doorklikt staat er het volgende

Aantal threads: 2 4 6 10 10 12

Betekend dat je dan 2 connecties hebt? En kun je ook meer instellen? Of ligt dat aan je provider?
Het aantal threads is afhankelijk van het abonnement (de snelheid ook overigens).

Usenetvergelijker is overigens nog niet zo compleet als usenetvergelijking.nl.

Zo te zien is de abbo informatie van usenetvergelijker.nl recenter en wordt het vaker bijgewerkt, maar staan op usenetvergelijking.nl meer reacties waar je wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'n abo bij tweaknews loopt bijna af en ben nog aant twijfelen of ik zou verlengen

ben best tevree ervan hoor, maar als ik vb bij http://powernews.nl/?page=pakketten zie kan ik 20€ besparen

iemand een gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:03:
m'n abo bij tweaknews loopt bijna af en ben nog aant twijfelen of ik zou verlengen

ben best tevree ervan hoor, maar als ik vb bij http://powernews.nl/?page=pakketten zie kan ik 20€ besparen

iemand een gedacht?
Dan is XLNed goedkoper en heeft meer retentie.
SMSUsenet heeft ook extreem goede retentie de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:05:
[...]

Dan is XLNed goedkoper en heeft meer retentie.
SMSUsenet heeft ook extreem goede retentie de laatste tijd.
Hoe kom je erbij dat XLNed meer retentie heeft?

Retentie PowerNews: 100+ dagen
Retentie XLNed: 40 dagen (volgens forum gaat het naar 70)

Dus vertel, hoe kom je bij deze wijsheid?

@roxxe Gratis test accounts zijn beschikbaar. Op FTD maken ze er dankbaar gebruik van.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL

NielsNL

DigiCow

Ik heb het nu geprobeerd met 5 connecties over SSL, en 5 gewoon.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2660f65bbc86a1885c78a1bd2281da7f/thumb.png
Snelheid nog steeds bagger, maar ik mag tenminste voldoende verbindingen maken,
tot het laatste stukje tenminste zegt ie "400 Too many connections", maar alleen bij de gewone verbinding, niet over SSL. :P Terwijl ik nu typ krijg ik time-outs.
Is er hier een MultiKabel insider? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erpeet schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:38:
Hoe zijn jullie ervaringen met eweka de laatste tijd?
[/quote]

Prima, vandaag nog een DVD van 115 dagen terug compleet kunnen binnehalen.
Op volle snelheid, ik heb echter maar 6 Mbit.
Ik heb ook 0 problemen met Eweka, haal alles op volle snelheid binnen. Zowel hier op mn kamer (4mbit) als thuis bij mn ouders (8 mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:42:
[...]

Ik heb ook 0 problemen met Eweka, haal alles op volle snelheid binnen. Zowel hier op mn kamer (4mbit) als thuis bij mn ouders (8 mbit).
hier ook prima, maar ouder dan 110 dagen wil vaak niet, maar soms werkt iets van 115 dagen oud nog wel. Verder erg stabiel de laatste tijd, hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:01

alienfruit

the alien you never expected

Eweka vind ik prut, werkt niet eens vanuit het buitenland.

[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 04-11-2007 11:56 . Reden: iets genuanceerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:58
alienfruit schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:05:
Ik heb hier geen problemen met Eweka, in de avonduren zie je wel duidelijk dat de volle snelheid niet wordt gehaald, maar het leidt niet tot dramatische lage snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:08
Sibylle schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:31:

Tot mijn schrik zag ik verschil in newsreaders:
NewsLeecher: rond de 900 KB/s
Grabit: rond de 1500KB/s

Zelfde server, zelfde bestanden, zelfde groepen etc.
Ik wordt dus beperkt door newsleecher, en daar wil ik vanaf, ik wil met maximale snelheid kunnen dwnloaden.

Kan iemand hier iets over zeggen plz?
Ik gebruik Newsbin Pro en haal via tweakdsl 1,9 - 2,0 MB/sec met 10 threads ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De laatste tijd vind ik Usenetserver sowieso behoorlijk ruk, inclusief hun support.
Log je in de op Live Chat (en je meld je probleem al) duurt het gewoon minuten lang voordat je eens een reply krijgt.
En dan ook nog een loze reply in de zin van 'ja, we weten dat er wat probleempjes zijn. We weten nog niet wanneer het opgelost word'.

En uiteraard meteen je software (Newsleecher) en je ISP (Orange) de schuld geven.
Right, die zorgen ervoor dat je urenlang achterelkaar de melding 'too many connections' krijgt.
Voorheen had ik altijd een stabiele verbinding naar ze (emt exact dezelfde doorvoersnelheid), tegenwoordig schommelt dat van 0kb tot 1.4 Mb en alles wat daar tussen hangt.

En dus ook heel vaak de melding 'too many connections' die ze vrolijk op je ISP afshuiven (toch knap als je na een paar dagen weer een connectie maakt en 8 van de 10 threads krijgen meteen dat als antwoord, dat het dan aan je ISP/Software ligt).

Nee, als dit zo door gaat ben ik daar weg.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
vanwege de problemen bij newshosting heb ik om een refund(teruggave) gevraagd, iemand ervaring mee,dat dat gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42

KroeT

[...]

mbt Usenetserver:

Ik sluit me aan bij Koffie, ik krijg ook constant 'Too many connections' '10061 - unable to connect' errors, en nog meer verschillende foutmeldingen. Ik heb het nu al twee weken, en word er niet goed van. De helpdesk-chat lijkt niet tot een oplossing te willen komen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
thefxr schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:09:
vanwege de problemen bij newshosting heb ik om een refund(teruggave) gevraagd, iemand ervaring mee,dat dat gaat lukken?
ik heb eens ff een trial acc aangemaakt bij Powernews, heb ik dus nu wel 1700Kb/s down en bij newshosting nog steeds crap |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ik heb sinds een paar dagen ook veel last van de trage snelheden van Newshosting.com (alhoewel het gelukkig niet constant zo is). Toenet heb ik de poort van de nieuwsserver veranderd zodat een ander pad wordt gebruikt en zo te zien haal ik nu weer volle snelheid.

Een lijst van mogelijke poorten is hier (op het moment gebruik ik 8000):
http://www.newshosting.co...ame=serverinformation.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Whut?! schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:29:
Ik heb sinds een paar dagen ook veel last van de trage snelheden van Newshosting.com (alhoewel het gelukkig niet constant zo is). Toenet heb ik de poort van de nieuwsserver veranderd zodat een ander pad wordt gebruikt en zo te zien haal ik nu weer volle snelheid.

Een lijst van mogelijke poorten is hier (op het moment gebruik ik 8000):
http://www.newshosting.co...ame=serverinformation.php
geloof me, dat was het eerste wat ik veranderde en dan nog eens tig traceroutes gemaild naar die gasten.
voor ongeveer 1 uur werkt het op volle snelheid, de andere 23 uur niet,het kan dus wel bij die gasten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Voor de mensen met Newshosting:

First try to switch to these ports: 7000, 8000, or 9000

Next try these server addresses:

69.16.176.254
63.218.45.254
63.218.45.252

We also offer ports: 119, 23, 25, 80, or 3128

Misschien dat jullie dit kunnen proberen, het probleem doet zich namelijk alleen voor op de ams farm, en niet op de ashburn farm. Hopelijk helpt 't iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
weet iemand welke usenet service de hoogste header retentie heeft? ik zie wel vaak staan dat ze 100 dagen hebben, maar das altijd de nzb retentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
thefxr schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:56:
weet iemand welke usenet service de hoogste header retentie heeft? ik zie wel vaak staan dat ze 100 dagen hebben, maar das altijd de nzb retentie.
Wat is er mis met NZB's? Als je 100-den dagen aan headers wilt ophalen ben je ook minstens zo lang bezig ;)

Headers ophalen is uh...niet zo actueel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
DJSmiley schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:07:
[...]

Wat is er mis met NZB's? Als je 100-den dagen aan headers wilt ophalen ben je ook minstens zo lang bezig ;)

niet alles is nzb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar vraag je wat. Niet elke USP houdt tot op 120 dagen hun header-retentie vast :X Dat is me een flinke lijst geloof ik als je een paar grote groepen hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

giganews. 200 dagen

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

DJSmiley schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:07:
[...]

De meeste providers hebben inmiddels toch zelf wel een search functie ?
En anders neem je een abbo op de Supersearch van Newsleecher, deze gaat (iig volgens de settings) tot 200 dagen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

alienfruit schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:05:
onzin (dat het prut is althans), ik heb al zeker 2 jaar (geloof ik) eweka, en altijd , maar dan ook altijd de max van me lijn gehad, wat op dit moment 20mbit is ;)
dus ik heb niks te klagen over eweka

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 04-11-2007 11:59 . Reden: quote even genuanceerd ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er naast Eweka nog meer Usenet providers die 'accountsharing' (dus account delen met anderen) toestaan?

Eweka geeft de laatste tijd namelijk heel veel snelheidsproblemen in de avonduren. Snelheid dropt dan ineens van 1.8 MB/s naar 200 tot 300 KB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:03:
Eweka geeft de laatste tijd namelijk heel veel snelheidsproblemen in de avonduren. Snelheid dropt dan ineens van 1.8 MB/s naar 200 tot 300 KB/s.
Klopt, heb hier ook last van (newsreader26)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Punica- schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:46:
Voor de mensen met Newshosting:

First try to switch to these ports: 7000, 8000, or 9000

Next try these server addresses:

69.16.176.254
63.218.45.254
63.218.45.252

We also offer ports: 119, 23, 25, 80, or 3128

Misschien dat jullie dit kunnen proberen, het probleem doet zich namelijk alleen voor op de ams farm, en niet op de ashburn farm. Hopelijk helpt 't iets.
Dus er is wel een probleem?,want tegen mij zeggen ze steeds dat bij hun alles in orde is.
doen ze net alsof het aan mijn routing ligt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zijn er naast Eweka nog meer Usenet providers die 'accountsharing' (dus account delen met anderen) toestaan?

Ik deel een Giganews account. Zolang je niet tegelijkertijd inlogged is er niets aan de hand, maar officieel mag het niet.

Gewoon goede afspraken maken. Werkt al 2 jaar prima.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Gunner schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:52:
[...]

Ik deel een Giganews account. Zolang je niet tegelijkertijd inlogged is er niets aan de hand, maar officieel mag het niet.

Hij bedoelt dus wel tegelijkertijd inloggen, dan heeft ie aan giganews dus niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:37:
[...]

Klopt, heb hier ook last van (newsreader26)
Ik zit zelf op newsreader3. Een aantal klasgenoten hebben ook snelheidsproblemen.
Het ligt in ieder geval niet aan mijn ISP, want op school (1 Gbit uplink) heb ik hetzelfde probleem.
Gunner schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:52:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een usenet account waarmee ik dus wél tegelijk met iemand anders kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Bij Hitnews.eu schijn je te kunnen delen ook.

Kan iemand van Eweka (Punica?) misschien het een en ander toelichten over de snelheidsschommelingen in de avonduren? Heeft het met capaciteit te maken wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Toevallig anderen bij wie XLned ook niet werkt? de website is ook onbereikbaar... heb net een jaar abbo aangeschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:57:
Toevallig anderen bij wie XLned ook niet werkt? de website is ook onbereikbaar... heb net een jaar abbo aangeschaft ;)
hun forum werkt wel nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:14:
Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een usenet account waarmee ik dus wél tegelijk met iemand anders kan inloggen.
Dan had je dat er bij moeten zetten.
thefxr schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:20:
[...]

Hij bedoelt dus wel tegelijkertijd inloggen, dan heeft ie aan giganews dus niks
Was niet duidelijk uit z'n post. Ik doe ook aan account sharing met Giganews. Het is maar net hoe je het bekijkt.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 05-11-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die hier last van hebben;

code:
1
2
3
4
2007-11-06 17:00:16,385::WARNING::[downloader] Thread 1@news.tweaknews.nl:119: timed out
2007-11-06 17:00:16,385::WARNING::[downloader] Thread 2@news.tweaknews.nl:119: timed out
2007-11-06 17:00:16,385::WARNING::[downloader] Thread 3@news.tweaknews.nl:119: timed out
2007-11-06 17:00:18,385::WARNING::[downloader] Thread 4@news.tweaknews.nl:119: timed out

Blijkbaar ligt Tweaknews eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powernews heeft ook een share pakket. Alleen dat is tussen 2 uur en 10 uur geldig geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb daar dus absoluut geen last van :?
Volgens Sabnzbd is het voor 99% vol aan 2,2MB/s (2,5 haal je nooit ivm met overhead)
Ik zit hier trouwens op Orange (ben ZEER tevreden)
Ik denk dat je de oorzaak misschien bij je isp moet zoeken :'(
en zeg nou niet bij speedtest is het wel snel want dat zegt niks (routing bijv ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-11-2007 00:10 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds een aantal maanden maak ik gebruik van de newsserver van mijn provider: Planet. Nu vraag ik me af hoe goed deze newsserver bekend staat. Ik moet zeggen dat hij me erg goed bevalt, ik kan downloaden met mijn max (= 350kB/s) snelheid en ik haal echt nooit iets incompleet binnen. Ik download zo'n 40 GB per week en alles komt goed binnen, af en toe wel een aantal parretjes nodig. Verder kan de retentie tijd van Planet natuurlijk niet op tegen een payserver of bijv. TweakNews, Planet laat de bestanden slechts zo'n 4 dagen staan. :(
Verder is ook nog een nadeel dat niet alle groepen ondersteund worden, a.b.games.wii en a.b.-therminal (ofzo) kan ik helaas niet benaderen.
Maar naast de 2 kleine nadelen ben ik erg tevreden over Planet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:44:
[...]

Powernews heeft ook een share pakket. Alleen dat is tussen 2 uur en 10 uur geldig geloof ik.
Nee hoor, Sharing is met het Share Extra pakket 24 uur per dag toegestaan, alleen is je snelheid tussen 02:00 en 10:00 maximaal 24Mbit/s in plaats van de gebruikelijke 12Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:12:
[...]
Nee hoor, Sharing is met het Share Extra pakket 24 uur per dag toegestaan, alleen is je snelheid tussen 02:00 en 10:00 maximaal 24Mbit/s in plaats van de gebruikelijke 12Mbit/s.
Oh jah ik zie het, ze hebben nu direct de tekst aangepast naar: accountsharing altijd toegestaan, tussen 02:00 en 10:00 24Mbit/sec :P Dat 'altijd' stond er toen niet, vandaar dat ik het niet wist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganews heb je dus geen credit card meer voor nodig, kan ook gewoon met een nederlandse bank. maar waarom heeft zo'n trial accountje in hemelsnaam een limiet van 10 gb ? dan kan je toch voor geen meter vergelijken ! giganews is volgens mij de enige provider met een datalimiet op z'n proefaccount. erg jammer allemaal aangezien ik wel eens wil weten of die provider de hype waard is en dus beter is dan tweaknews dat ik nu al jaren gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:35:
giganews heb je dus geen credit card meer voor nodig, kan ook gewoon met een nederlandse bank. maar waarom heeft zo'n trial accountje in hemelsnaam een limiet van 10 gb ? dan kan je toch voor geen meter vergelijken ! giganews is volgens mij de enige provider met een datalimiet op z'n proefaccount. erg jammer allemaal aangezien ik wel eens wil weten of die provider de hype waard is en dus beter is dan tweaknews dat ik nu al jaren gebruik.
Hoezo? je kan toch 2 dvd's binnehalen dan moet je toch genoeg weten of de snelheid je bevalt?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:39:
[...]

Hoezo? je kan toch 2 dvd's binnehalen dan moet je toch genoeg weten of de snelheid je bevalt?
lekker belangrijk de snelheid want die haal ik toch wel aangezien ik maar zo'n 1,3 megabyte per seconde heb. wat mij meer interesseerd is de compleetheid zodat mijn waardeloze pc niet hoeft te parren tijdens het downloaden.wat ik toch bij tweaknews merk is dat er te vaak een paar incomplete blokjes bij zitten waardoor je meteen een kwartier zit te repareren als ie nog op volle snelheid aan het downloaden is met alt.binz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Qua compleetheid zal je geen betere USP dan Giganews treffen, maar je blijft afhankelijk van de postings zelf die vanaf andere USP's misschien niet compleet binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Gunner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:47:
Qua compleetheid zal je geen betere USP dan Giganews treffen, maar je blijft afhankelijk van de postings zelf die vanaf andere USP's misschien niet compleet binnenkomen.
Heb ik echter nog nooit meegemaakt, dat ergens anders iets wel complete was, wat bij giganews niet complete was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar sonds kort kun je dus bij Giganews met een nederlandse bankrekening betalen, maar nu staat er bij de registratie dat je 22 euro extra moet betalen :S , lijkt me wel erg sterk maar hoe werkt dat?
Als u European Direct Debit ( € ) selecteert, wordt er per maand €22,99 in rekening gebracht. Oostenrijk, Duitsland, en slechts Nederland.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is dus gewoon het totaal, niet erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar :S

Want bij het diamond pakket ($19,95) kost het met automatisch incasso dus 22 euro maar met het platinum pakket ($24,95) kost het met automatische incasso 18 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:33:
Raar :S

Want bij het diamond pakket ($19,95) kost het met automatisch incasso dus 22 euro maar met het platinum pakket ($24,95) kost het met automatische incasso 18 euro...
Betalen met je creditcard is nu met de dollarkoers ook zo'n 18 euro. Geen gedoe met betaalrekeningen etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp hem al, hij zegt bij het diamond pakket dat ie 22 euro is, maar de eerste maand is het 15 euro en daarna pas 22 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:53
CrankyGamerOG schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:07:
[...]

ik heb daar dus absoluut geen last van :?
Volgens Sabnzbd is het voor 99% vol aan 2,2MB/s (2,5 haal je nooit ivm met overhead)
Ik zit hier trouwens op Orange (ben ZEER tevreden)
Ik denk dat je de oorzaak misschien bij je isp moet zoeken :'(
en zeg nou niet bij speedtest is het wel snel want dat zegt niks (routing bijv ;) )
Ik denk dat een aantal readers bij Eweka overvol is. Zo haal ik op de ene reader mijn maximale snelheid, terwijl deze op een andere reader zwaar onstabiel is. Dit alles getest op hetzelfde tijdstip uiteraard, met twee verschillende accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dat vermoeden heb ik dus ook, vandaar dat ik om reactie vroeg van Punica. Helaas blijft het stil van de zijde van Eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

ligt het aan mijn (gedeelde) directkpn verbinding, of is nova.planet.nl ook gratis eigenlijk?

Had het eerst nooit getest, en dacht, laat ik eens zonder username en pw inloggen, ik kom er dus op en trek gewoon de nieuwste games binnen?

Of was dit al bekend?

[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 11-11-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Iedereen die op het KPN netwerk zit via KPN, HetNet of Planet kan op die server. Je hostname of IP wordt gewoon gecontroleerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Schweino schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:00:
Dat vermoeden heb ik dus ook, vandaar dat ik om reactie vroeg van Punica. Helaas blijft het stil van de zijde van Eweka.
Wij houden ook van weekend vieren jongens, gun ons dat ;).

Maar ik zal het kort houden, het was dit weekend echt extreem druk, we hebben nog nooit zoveel traffic gedaan...

Helaas zijn de loadbalancers die dit soort issues moeten aanpakken vertraagd, en komen deze pas eind november.

Maar zoals ik zei, de drukte van afgelopen weekend was echt extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 23:49
Punica- schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:01:
[...]

Maar ik zal het kort houden, het was dit weekend echt extreem druk, we hebben nog nooit zoveel traffic gedaan...

Helaas zijn de loadbalancers die dit soort issues moeten aanpakken vertraagd, en komen deze pas eind november.

Dat heet slecht weer buiten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punica- schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:01:
[...]

Ff uit pure nieuwsgierigheid he.... maar hoeveel GB/s verwerkten jullie gisteren dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:48:
[...]

Ff uit pure nieuwsgierigheid he.... maar hoeveel GB/s verwerkten jullie gisteren dan??
Dat zullen we nooit echt weten.... Ga er maar vanuit dat het dan echt VEEL moet zijn gezien de vele lijnen die openstaan richting de readers.. ;)

http://www.eweka.nl/nl/ons_netwerk/peerings/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
inderdaad... dat mag ik helaas niet prijs geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 10:05
Dacht wel eens bij wat statistieken van de AMS-IX gezien te hebben dat de piek ongeveer 2,9GByte/s was. Maar ik kan ernaast zitten...

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eweka reader10 heeft alweer enige tijd last van flinke vertragingen, haalde toch eigenlijk altijd wel een hele dikke MB, tot zo'n 1.6MB maar da's de laatste tijd een stuk wispelturiger.
Hoop dat het opgelost is met de nieuwe hardware eind van de maand.
Overweeg niet direct te verlengen zodat ik een andere server toegewezen krijg maar dat lijkt met het wachten op de hardware weinig nut te hebben.

Meende ook dat Eweka de snelheid op termijn ging verhogen richting 40Mb, al wat nieuws te melden daarover of is het de koelkast in gegaan?
Over een half jaartje heb ik hier glasvezel en meer leechen zal ik niet doen, maar het is wel fijn als het sneller binnen is.

xsnews zou ik zo nemen als er gedeeld mocht worden, in m'n uppie is 12 euro waarschijnlijk toch wat teveel van het goede.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 23:49
Ik heb al heel lang een abbo bij tweaknews, ik zat net is te kijken op hun site en zag dat ze tegenwoordig jaar abbo's hebben. Zetten ze ook bestaande abbo's om naar een jaarcontract, want dat scheelt nog al wat in euro's..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 08:40

Jan20

CMJJKFE

Tito129 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:05:
Ik heb al heel lang een abbo bij tweaknews, ik zat net is te kijken op hun site en zag dat ze tegenwoordig jaar abbo's hebben. Zetten ze ook bestaande abbo's om naar een jaarcontract, want dat scheelt nog al wat in euro's..?
Dit is volgens mij mogelijk :)

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig ervaring met hitnews? Ik wou weer beginnen met newsservers maar dit was de enigste goede die ik kon vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
staan genoeg ervaringen over gepost in dit topic dunkt me. Je kan overigens ook een proefabonnement aanvragen bij hitnews, kost je niets en je kan 1 week lang proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:01:
Iemand enig ervaring met hitnews? Ik wou weer beginnen met newsservers maar dit was de enigste goede die ik kon vinden
Het zal vast al 100 keer eerder gezegd zijn, maar kijk even op www.usenetvergelijker.nl en www.usenetvergelijking.nl

Daar heb je een (bijna) volledig overzicht van aanbieders, prijzen en ervaringen. Leef je uit zou ik zeggen.

Dit topic doorlezen kan ook geen kwaad overigens want het is al vaker gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits27
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12-2015
Even een nieuwtje voor zover nog niet bekend.
@home heeft nu een retentie van 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Maurits27 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:06:
Even een nieuwtje voor zover nog niet bekend.
@home heeft nu een retentie van 30 dagen.
Was al bekend. ;)
Maar...eergister iets geprobeerd te downloaden van a.b.boneless van twee dagen. En dat ging gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr1ek
  • Laatst online: 06-08 19:44
Tito129 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:05:
Dat kan inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr1ek
  • Laatst online: 06-08 19:44
Tweaknews biedt nu experimenteel SSL.
We zouden graag wat testers aan het werk willen zien, om te kijken hoe de performance op de server is en uiteraard hoe snel het downloadt :)

Connecties kunnen worden gemaakt op news.tweaknews.nl poort 563.

Meldingen over hoe het verloopt zijn welkom :)

[ Voor 12% gewijzigd door Fr1ek op 16-11-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:53

Neo

Bedankt leuke optie. Ik zal het vanaf morgen gaan testen en even laten weten hoe het loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:54:
Bij Hitnews.eu schijn je te kunnen delen ook.

Kan iemand van Eweka (Punica?) misschien het een en ander toelichten over de snelheidsschommelingen in de avonduren? Heeft het met capaciteit te maken wellicht?
Heb je toevallig Chello? Chello knijpt namelijk het usenet verkeer in de avonduren, heb daar zelf ook enorm veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudvandeBeeten
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik zit op Abbo Power van chello en trek bij Eweka gewoon de volledige snelheid. Heb er een aantal dagen wel last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Fr1ek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:20:
Tweaknews biedt nu experimenteel SSL.
We zouden graag wat testers aan het werk willen zien, om te kijken hoe de performance op de server is en uiteraard hoe snel het downloadt :)

Connecties kunnen worden gemaakt op news.tweaknews.nl poort 563.

Meldingen over hoe het verloopt zijn welkom :)
Gelijk maar even m'n instellingen veranderd.
Ik trek m'n 3MBit lijntje nog steeds met 2 connecties helemaal dicht.
Voorals nog werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:53

Neo

Ik krijg geen verbinding op poort 563, maar ik denk dat dat aan Klbibdo ligt. Ik zal Hellanzb even configureren
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.