[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 52.583 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook wel erg jammer dat de W versie geen Motionflow heeft. Ik begrijp best dat Sony z'n topmodel betere specs wil geven, maar het is wel zuur als je de W gewoon mooier vindt. Ik wil best iets extra betalen voor deze optie, maar nu moet ik genoegen nemen om motionflowloos door het leven te gaan, of een duurdere tv kopen die ik minder mooi vind en beter beeld geeft.

Ik denk dat ik de reviews gewoon even afwacht.
Weet niet of hij in Nederland ook uitkomt, maar misschien is de X3000 iets voor je. Die heeft dezelfde specs als de X3500 (100 Hz, Motion Flow, Bravia Engine Pro etc), maar dan zonder doorzichtige rand en in verschillende kleuren leverbaar.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
De X3000 heeft óók de doorzichte rand hoor. Enige zichtbare verschil is dat de 3500 een aluminium brushed randje heeft, daarnaast stof over de speakers, en dan de glazen rand. De 3000 heeft geen alu brushed rand, en geen stof over de speakers. Gewoon alles plain kunststof, wel verwisselbaar overigens, maar ook de glazen rand.
Geen onwaarheden vertellen JohnVID0611... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
De 40X3500 staat bij Media Markt Sint Pieters Leeuw (België). Moet zeggen, zéér mooi toestel qua design. Maar dit is natuurlijk persoonlijke smaak.

Beeldkwaliteit leek me wel snor, maar had niet echt tijd om er lang naar te staren...

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben voornemens om een nieuwe Sony LCD te kopen. Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar de 40X3000. Deze heeft dezelfde kwaliteit als de X3500, alleen een andere rand en is een stuk goedkoper. Ik heb de X3500 zien spelen en was erg onder de indruk. Toch heb ik vooraf een aantal vragen waar de verkopers in de winkel (BCC) me absoluut niet mee konden helpen. Hopelijk jullie wel:

1) Wat is het verschil tussen de X en de V3000? En is de V3000 een officieel nederlands model? Ik zie deze namelijk niet terug op de sony internetsite.
2) Ik heb nu een pioneer HDD-recorder aangesloten op mijn decoder en kan zodoende ook programma's die alleen in de digitale pakketten zitten opnemen. Ik heb nu begrepen dat in zowel de V als de X 3000 een DVB-C decoder zit waarmee in principe (ik zit bij casema) mijn decoder overbodig zal worden en naar boven kan verhuizen. Is het echter nog steeds in de nieuwe situatie mogelijk om programma's met een digitale kwaliteit op te nemen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:08:
ik ben voornemens om een nieuwe Sony LCD te kopen. Vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar de 40X3000. Deze heeft dezelfde kwaliteit als de X3500, alleen een andere rand en is een stuk goedkoper. Ik heb de X3500 zien spelen en was erg onder de indruk. Toch heb ik vooraf een aantal vragen waar de verkopers in de winkel (BCC) me absoluut niet mee konden helpen. Hopelijk jullie wel:

1) Wat is het verschil tussen de X en de V3000? En is de V3000 een officieel nederlands model? Ik zie deze namelijk niet terug op de sony internetsite.
2) Ik heb nu een pioneer HDD-recorder aangesloten op mijn decoder en kan zodoende ook programma's die alleen in de digitale pakketten zitten opnemen. Ik heb nu begrepen dat in zowel de V als de X 3000 een DVB-C decoder zit waarmee in principe (ik zit bij casema) mijn decoder overbodig zal worden en naar boven kan verhuizen. Is het echter nog steeds in de nieuwe situatie mogelijk om programma's met een digitale kwaliteit op te nemen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
1) Er zijn redelijk grote verschillen tussen de X en de V namelijk de X heeft een 10bit scherm, hoger contrast, hd-tuner en Motionflow 100Hz. De V3000 is gewoon een Nederlands model.

2)op die vraag durf ik je geen antwoord te geven. (Ik denk van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomic frogger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:21:
[...]

1) Er zijn redelijk grote verschillen tussen de X en de V namelijk de X heeft een 10bit scherm, hoger contrast, hd-tuner en Motionflow 100Hz. De V3000 is gewoon een Nederlands model.
Dat wil dus zeggen dat ik ook de nederlandse hd-kanalen kan bekijken (zoals national geographfic en film1) in HD kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:08:
Ik vraag me af in welke winkel van BCC je de X3500 heb zien spelen. Ben zelf toevallig ook werkzaam bij BCC. Sony heeft het toestel nog niet uitgeleverd in Nederland dus wat je zegt lijkt me sterk.

ps. is de V3000 niet HD-Ready i.p.v. Full-HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:05:
De X3000 heeft óók de doorzichte rand hoor. Enige zichtbare verschil is dat de 3500 een aluminium brushed randje heeft, daarnaast stof over de speakers, en dan de glazen rand. De 3000 heeft geen alu brushed rand, en geen stof over de speakers. Gewoon alles plain kunststof, wel verwisselbaar overigens, maar ook de glazen rand.
Geen onwaarheden vertellen JohnVID0611... ;)
:/
je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:13:
[...]

Ik vraag me af in welke winkel van BCC je de X3500 heb zien spelen. Ben zelf toevallig ook werkzaam bij BCC. Sony heeft het toestel nog niet uitgeleverd in Nederland dus wat je zegt lijkt me sterk.

hierbij een link naar een antwoord op al jullie vragen..

http://fransdesmet.telene...NY/verschillenSonyLCD.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Cool. Wat is voice zoom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:00:
[...]

Cool. Wat is voice zoom eigenlijk?
Voice Zoom is een functie die de stemmen harder laat klinken dan dat ze in werkelijkheid zijn opgenomen. Met deze functie zijn de stemmen dus beter te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heb ik nog zat vragen die niet met LCD's te maken hebben die hier niet beantwoord worden :(
Beetje jammer weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:26

Alfisti

So macht Reisen Spaß

[...]

V3000 is ook full-hd (dus geen opvolger van de V2500 al zou het type nummer dat zeggen )

de V staat gepositioneerd boven de W2000 en heeft als extra ten opzichte van de W2000:
-Photo TV HD
-24p true cinema
-Bravia theatre sync
-S-force surround
-3x HDMI i.p.v. 2x
-DVB-T & DVB-X tuner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Begin nu ernstig aan mezelf te twijfelen :? Heb afgelopen weken zoveel winkels en modellen gezien dat ik eea niet meer uit elkaar kan halen. Dadelijk toch weer even mijn aantekeningen pakken en kijken wat ik nou waar heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Alfisti schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:44:
[...]

V3000 is ook full-hd (dus geen opvolger van de V2500 al zou het type nummer dat zeggen )

de V staat gepositioneerd boven de W2000 en heeft als extra ten opzichte van de W2000:
-Photo TV HD
-24p true cinema
-Bravia theatre sync
-S-force surround
-3x HDMI i.p.v. 2x
-DVB-T & DVB-X tuner
Waar heb je die informatie gevonden?

Als ik op de Duitse Sony site kijk en de toestellen naast elkaar zet, dan heeft de W toch net iets betere specs door de Bravia Engine EX tegenover de gewone Bravia Engine die de V heeft.

De W heeft zelfs: S-Force PRO Front-Surround en Dolby® Digital Plus wat de V niet heeft.
In de nieuwe serie is de W toch weer beter als de V.
Je vergelijkt twee verschillende jaren met elkaar, dan mag je toch hopen dat de mindere modellen beter zijn als de meesten zoniet alles van het jaar ervoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door rvrbtcpt op 25-09-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

[...]

-Photo TV HD
-24p true cinema
-Bravia theatre sync
-S-force surround
-3x HDMI i.p.v. 2x
-DVB-T & DVB-X tuner
Zoals al gezegd. Je vergelijkt een oud model uit de W serie met het nieuwe model uit de V serie.
De V3000 staat dus onder de W3000 welke weer onder de X3000/X3500 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps. V3000 staat pas begin volgend jaar in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:11:
Als ik op internet kijk zie ik toch echt internet winkels die hem op voorraad hebben. En voor zover ik weet kan ik hem op mijn werk ook gewoon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomic frogger schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:33:
[...]

Als ik op internet kijk zie ik toch echt internet winkels die hem op voorraad hebben. En voor zover ik weet kan ik hem op mijn werk ook gewoon bestellen.
Kan zijn dat ik het verkeerd lees op de Sony Dealer website hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://verwijderen.info/sony.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:11:
Hoe kom je daar nou weer bij? Wordt 3e week oktober uitgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:39:
[...]

Kan zijn dat ik het verkeerd lees op de Sony Dealer website hoor :)

[afbeelding]
Let wel op dat dit de uitleverdata zijn voor NIEUWE ORDERS! Klanten die hem al besteld hebben, worden eind Oktober voor het eerst beleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:45:
[...]

Let wel op dat dit de uitleverdata zijn voor NIEUWE ORDERS! Klanten die hem al besteld hebben, worden eind Oktober voor het eerst beleverd.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik ga denk ik voor de Samsung LE46M86BD. Deze is zo'n 700 euro goedkoper dan de Sony KLD-46W3000 en qua specs redelijk hetzelfde volgensmij. De Sony is wel wat beter maar om daar nou 700 euro meer voor te betalen... ps3 gebruik ik ook niet dus die zou ik weer moeten verkopen voor 400 via marktplaats, dan is het verschil 300 euro. Een ander groot probleem met de Sony vind ik dat ik dan nog zo lang moet wachten (toch zeker nog wel een maand).
Heb ook nog naar de Samsung LE46F86 zitten kijken maar hierbij eigenlijk hetzelfde probleem qua levertijd. Daarnaast is deze tv maar liefst 13 (!!) cm breder dan de andere twee terwijl de beelddiagonaal het zelfde is. Hij heeft dus een 6,5 cm bredere rand aan beide kanten; lelijk!!

Iemand nog opmerkingen voordat ik de Samsung LE46M86 koop...? :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Persoonlijk vind ik de Samsung TV's bijzonder lelijk.
Hele plastic achtige look, ze zien er niet degelijk uit.. Zijn ze vast wel hoor..

Ik zou eerder gaan voor de Sharp XD1E serie

Verwijderd

Voor iedereen die interesse heeft op ... staan tests van zowel de Sony D3000 als ook de Sony X2000 en natuurlijk ook nog een aantal andere LCD en Plasma televisies.

.... button TESTS & REVIEWS links in de navigatiebalk

[ Voor 21% gewijzigd door voodooless op 05-02-2008 10:53 ]

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Frijns.Net schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:48:
[...]

Waar heb je die informatie gevonden?
In mijn grote 'Sony product Information Book Autumn 2007" en in een sheet welke ik van Sony heb gehad :)
De W heeft zelfs: S-Force PRO Front-Surround en Dolby® Digital Plus wat de V niet heeft.
In de nieuwe serie is de W toch weer beter als de V.
Je vergelijkt twee verschillende jaren met elkaar, dan mag je toch hopen dat de mindere modellen beter zijn als de meesten zoniet alles van het jaar ervoor :)
De W2000 blijft voorlopig nog gewoon doorlopen anders ;) en ja, sony heeft het niet handy gedaan qua type nummers :P

Verschil W3000 en V3000 is dat de W als extra:
-Voice-zoom
-X.V. colour
-Bravia Engine EX
-DVB-C + AVC-HD tuner
-10 bits paneel heeft.

en verschil W3000 en X3500, buiten het model uiteraard, is dan weer
-USB Photo
-Motionflow + 100hz
-Bravia engine pro

Verwijderd

FireFoz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:04:
Ik ga denk ik voor de Samsung LE46M86BD. Deze is zo'n 700 euro goedkoper dan de Sony KLD-46W3000 en qua specs redelijk hetzelfde volgensmij. De Sony is wel wat beter maar om daar nou 700 euro meer voor te betalen... ps3 gebruik ik ook niet dus die zou ik weer moeten verkopen voor 400 via marktplaats, dan is het verschil 300 euro. Een ander groot probleem met de Sony vind ik dat ik dan nog zo lang moet wachten (toch zeker nog wel een maand).
Heb ook nog naar de Samsung LE46F86 zitten kijken maar hierbij eigenlijk hetzelfde probleem qua levertijd. Daarnaast is deze tv maar liefst 13 (!!) cm breder dan de andere twee terwijl de beelddiagonaal het zelfde is. Hij heeft dus een 6,5 cm bredere rand aan beide kanten; lelijk!!

Iemand nog opmerkingen voordat ik de Samsung LE46M86 koop...? :)
Als ik jou was zou ik geen samsung kopen. Waar ik werk hebben we zowel de M87 als de W2000 staan en er is duidelijk te zien bij samsung dat snelle bewegingen vaag beeld creeren. (ghosting dus) d.m.v. verschillende technieken uit te zetten wordt het al iets beter, maar je kan echt beter voor de W2000/W3000 gaan waar je niet dat geku# mee hebt.

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
aaah schijtziek word ik ervan!!!

Word net gebeld door de ITS Den Haag: uw KDL40D3000 die voor vrijdag ingeplant staat is niet meer leverbaar door Sony.. helaas pindakaas. WTF!!! ik wacht al 4 weken op dat kreng en twee dagen van te voren bellen ze af....

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• FireFoz
Dat is echt zuur ja... pff
ik heb ook zo'n hekel aan dat wachten. @john: is dat bij de Sony niet? en wat vind je van het beeld bij rustige beelden, zijn ze dan ongeveer gelijk?

• atomic frogger
Alfisti schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:45:
[...]

In mijn grote 'Sony product Information Book Autumn 2007" en in een sheet welke ik van Sony heb gehad :)

[...]

De W2000 blijft voorlopig nog gewoon doorlopen anders ;) en ja, sony heeft het niet handy gedaan qua type nummers :P

Verschil W3000 en V3000 is dat de W als extra:
-Voice-zoom
-X.V. colour
-Bravia Engine EX
-DVB-C + AVC-HD tuner
-10 bits paneel heeft.

en verschil W3000 en X3500, buiten het model uiteraard, is dan weer
-USB Photo
-Motionflow + 100hz
-Bravia engine pro
De V3000 heeft wel een DVB-C tuner

• FireFoz
waarom staat de KLD-46W3000 eik nog niet op sony.nl en de V wel? Ze zouden toch allebei vanaf 1 oktober leverbaar moeten zijn?

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Demon_Eyez schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:17:
aaah schijtziek word ik ervan!!!

Word net gebeld door de ITS Den Haag: uw KDL40D3000 die voor vrijdag ingeplant staat is niet meer leverbaar door Sony.. helaas pindakaas. WTF!!! ik wacht al 4 weken op dat kreng en twee dagen van te voren bellen ze af....
Niet meer leverbaar door Sony?!? :?

• Demon_Eyez
Remius schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:35:
[...]

Niet meer leverbaar door Sony?!? :?
Nee, niet meer leverbaar door Sony Nederland zeiden ze.

Wellicht dat dit model zo aantrekkelijk is door de betaalbare motion flow techniek dat deze veel te veel concurreert met de duurdere modellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Demon_Eyez op 26-09-2007 14:35 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

atomic frogger schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:33:
[...]

De V3000 heeft wel een DVB-C tuner
Maar niet in de combi met een AVC-HD tuner.

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Even een foto gemaakt van een sheet die ik gekregen heb op de dealershow met de verschillen tussen de diverse serie's.

http://www.xs4all.nl/~alfisti/DSC00332.jpg

• Remius
Loopt Nederland flink achter met de modellen van Sony ofzo :? Op bijna alle buitenlandse sites van Sony staan zóveel nieuwe modellen (waaronder de D3500, nog nooit van gehoord). What's going on?

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:52:
damn ,effe stressen, met speciaalzaak contact gehad over actie gratis PS3 bij aankoop Full HD
, in Belgie zou er sprake zijn van actie 5 jaar garantie.. en geen PS3 gratis Kan iemand dit bevestigen? :-(
Ik heb een mailtje gestuurd naar sony België en die bevestigen dat de actie met gratis PS3 NIET in Belgie loopt. :X

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Alfisti schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:54:
Even een foto gemaakt van een sheet die ik gekregen heb op de dealershow met de verschillen tussen de diverse serie's.

http://www.xs4all.nl/~alfisti/DSC00332.jpg
Geef deze man kudo's!! Beste infosheet van het topic!

Even iets anders. Weet iemand tot wanneer de PS3 actie loopt? Ik kan hem waarschijnlijk niet voor november dat ding aanschaffen en met een beetje pech zelfs niet voor maart.

[ Voor 20% gewijzigd door Blindfold op 26-09-2007 15:56 ]

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Blindfold schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:55:
[...]

Geef deze man kudo's!! Beste infosheet van het topic!

Even iets anders. Weet iemand tot wanneer de PS3 actie loopt? Ik kan hem waarschijnlijk niet voor november dat ding aanschaffen en met een beetje pech zelfs niet voor maart.
Officieel 30 November ( zoals het nu gecommuniceerd is ) echter heeft Sony in het verleden al eens actie's langer door laten lopen maar daar is nu nog niks van te zeggen.

Denk dat in maart deze actie wel al lang afgelopen zal zijn......

• FireFoz
Gaat het er bij die actie om wanneer je hem bestelt of wanneer je hem ontvangt?

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

FireFoz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:32:
Gaat het er bij die actie om wanneer je hem bestelt of wanneer je hem ontvangt?
De factuurdatum :)

Meestal moet je voucher wel binnen een bepaalde tijd binnen zijn! (voorbeeld: actie loopt tot 30/11 en moet voor 15/12 binnen zijn )

Tipje: maak een kopie van zowel je voucher als je streepjescode! TPG raakt nog wel eens wat kwijt :')

• Demon_Eyez
Hmmm, het leven van de 40D3000 is van korte duur. In Finland vragen ze zich ook af waar Sony mee bezig is.
Over night, the likes of W3000s and X3000s have disappeared from the Finnish Sony site and instead what we see is a Sony D3500

Now, what went wrong with Sony! They come out with D3000, stupendously featured with the Motionflow 100Hz nuclear bomb one day...to be followed up by a D3500 which is,....ok 1080p but completely lacking MotionFlow100Hz feature....

Oh, oh wait,there is something more that has been downgraded, D3500 is packed with one less HDMI slot than D3000!!!!!

Guyz, ... somebody tell me what is going on inside Sony's head!

Verwijderd

Wow, ik hoop dat mokio nog 40D3000 schermen binnenkrijgt. Wacht ook al ongeveer 4 weken en hij zou deze week geleverd worden... Morgen of vrijdag dus.

EDIT:
Op de site is de levertijd gewijzigd naar 8 tot 14 werkdagen. Dit stond eerst op 15 tot 30 werkdagen. Zullen ze hem nog krijgen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 18:05 ]

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 14:09

TheProphet

unifi-forum.nl

De NL website van sony lijkt ook hier gewijzigt te zijn, ziet er wel strakker uit. Er is nu ook een wizzard voor lcd keuze.

www.sony.nl

• Remius
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:28:
Op de site is de levertijd gewijzigd naar 8 tot 14 werkdagen. Dit stond eerst op 15 tot 30 werkdagen. Zullen ze hem nog krijgen?
Klopt, dat viel mij ook op. Maar het is de vraag of ze hem nog binnen krijgen, over de hele wereld zijn er leveringsproblemen, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij binnenkort niet meer te krijgen is.
TheProphet schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:10:
De NL website van sony lijkt ook hier gewijzigt te zijn, ziet er wel strakker uit. Er is nu ook een wizzard voor lcd keuze.
Naar mijn weten is de sony site al weken zo :)

• FireFoz
Remius schreef op woensdag 26 september 2007 @ 18:46:
[...]

Klopt, dat viel mij ook op. Maar het is de vraag of ze hem nog binnen krijgen, over de hele wereld zijn er leveringsproblemen, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij binnenkort niet meer te krijgen is.

[...]

Naar mijn weten is de sony site al weken zo :)
de kld-46W3000 staat er ook nog steeds niet op :O

Verwijderd

Alfisti schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:49:
[...]

De factuurdatum :)

Meestal moet je voucher wel binnen een bepaalde tijd binnen zijn! (voorbeeld: actie loopt tot 30/11 en moet voor 15/12 binnen zijn )

Tipje: maak een kopie van zowel je voucher als je streepjescode! TPG raakt nog wel eens wat kwijt :')
Gaat de KDL-40X3500 wel in Oktober/november in de winkels beschikbaar zijn. Ik wil namelijk heel graag die PS3 er gratis bij maar ik wil wel de KDL-40X3500.

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Gevonden via google van de sony site (CZ):
De afstandbiedingen van de X3000, waarschijnlijk ook de X3500.
Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/35/17343 :P
Ziet er wel lache uit met verlichte knoppen.
Deze voor de V3000:
Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/35/17465
Verder kwam ik een 46T3500 tegen. :? was nieuw

Hoe ziet het OS menu eruit van de nieuwe reeks?
Zoals de Playstation 3 style: XMB???

[ Voor 11% gewijzigd door BlackiE1982 op 26-09-2007 20:57 ]

Leeg

Verwijderd

FireFoz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:28:
Dat is echt zuur ja... pff
ik heb ook zo'n hekel aan dat wachten. @john: is dat bij de Sony niet? en wat vind je van het beeld bij rustige beelden, zijn ze dan ongeveer gelijk?
Sony gaat veel beter om met snelle beelden. Wat rustige plaatjes betreft; dan vind ik de Samsung juist weer mooier van kleur. Maar aangezien snelle beelden niet uit te sluiten zijn bij het TV kijken; zou ik echt voor de Sony gaan. << But that's me

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:49:
[...]

Gaat de KDL-40X3500 wel in Oktober/november in de winkels beschikbaar zijn. Ik wil namelijk heel graag die PS3 er gratis bij maar ik wil wel de KDL-40X3500.
Dat is ook mijn keuze. Als het goed is komt hij in Oktober bij een aantal winkels binnen.

Verwijderd

tigos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:54:
[...]

Ik heb een mailtje gestuurd naar sony België en die bevestigen dat de actie met gratis PS3 NIET in Belgie loopt. :X
damn en waarom dan NIET ? wat gaan ze in belgië dan als alternatief doen ? stond dat er bij ?
toch bedankt voor de info

• FireFoz
Zuid-NL is niet zo heel ver rijden vanaf belgie, ik zou hem dan gewoon bij een zaak in NL kopen...

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Wat zou dan wel de opvolger zijn van de 40v2500?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

twixx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:47:
[...]

Wat zou dan wel de opvolger zijn van de 40v2500?
Naar de specificaties kijkende zou ik zeggen de T3000 of D3000.

Verwijderd

Vandaag even gebeld met Sony en gevraagd hoe het zit met de leverbaarheid van de KLD 40D3000.
Sony zegt: op dit moment niet leverbaar in nederland, verwacht eind 2007.
:(

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:12:
Vandaag even gebeld met Sony en gevraagd hoe het zit met de leverbaarheid van de KLD 40D3000.
Is dat ook zo voor de 32D3000?

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20
Hoop dat ik nog net een 40-V3000 kan bemachtigen voor de sony ps3 actie. Want ik zie de v3000 ook nog nergens op voorraad en denk dat als sony straks landelijke reclame's gaat maken de ps3's hard gaan.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Verwijderd

knny schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:26:
Hoop dat ik nog net een 40-V3000 kan bemachtigen voor de sony ps3 actie. Want ik zie de v3000 ook nog nergens op voorraad en denk dat als sony straks landelijke reclame's gaat maken de ps3's hard gaan.
Straks kun je alleen maar oude Full-HD modellen krijgen als die actie loopt. Dat zou een behoorlijke domper zijn.

• rednar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023
In de US is er van Sony een KDL-40XBR4 en KDL-40XBR5.

Weet iemand wat de vergelijkbare modelen zijn in Nederland?

Is de KDL-40XBR4 de KDL-40X3000 en de KDL-40XBR5 de KDL-40X3500?

• Remius
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:12:
Dat meen je niet! Ik wachten met bestellen voor die gratis psp (wanneer komen ze eens met een officieel bericht daarover?), is die niet meer te krijgen. Ja eind 2007 maar dan is die actie al voorbij :? Tjonge jonge jonge 8)7

• knny
Maar het gaat Sony toch om de factuur toch? of ook om het serienr?
Want dan zou je alvast de v3000 kunnen bestellen zegmaar en alvast een factuur vragen voor die actie of anders ga ik Sony alvast bellen, want deze PS3 actie gaat mij niet voorbij als Sony niet goed kan leveren :S

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

knny schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:36:
Maar het gaat Sony toch om de factuur toch? of ook om het serienr?
Waarschijnlijk kopie van de factuur + streepjesode van de doos maar dit durf ik niet zeker te zeggen, heb de vouchers nog niet gezien (zit met bruut griep thuis ).

• Remius
Zojuist Mokio.nl even gemaild over de levering van de 40D3000. Sony verwacht de KDL-40D3000 pas in November weer uit te kunnen leveren, dit is tenminste hetgeen wat zij naar ons gecommuniceerd hebben. En over de actie: Verder zijn wij nog niet op de hoogte gesteld van de PS3 en PSP actie en staat dit ook nog niet op de actie website van Sony vermeld. Zodra er iets bekend is van deze actie zal dit ook bij de tv’s worden vermeld. Balen dus.

• FireFoz
heb net een samsung bestelt...heb geen zin om zo lang te moeten wachten:) volgensmij zijn ze allebei wel goed...(samsung en sony)

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
FireFoz schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:13:
Zuid-NL is niet zo heel ver rijden vanaf belgie, ik zou hem dan gewoon bij een zaak in NL kopen...
Je moet namelijk een coupons invullen vooraleer je een PS3 meekrijgt. Volgens mij gaan ze geen PS3 opsturen als er een Belgisch adres opgegeven staat. :'(
Weet er ook iemand waar dat ze deze actie doen in Nederland? Sony centers of andere winkels?

[ Voor 11% gewijzigd door tigos op 27-09-2007 18:30 ]

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

tigos schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:28:
[...]

Je moet namelijk een coupons invullen vooraleer je een PS3 meekrijgt. Volgens mij gaan ze geen PS3 opsturen als er een Belgisch adres opgegeven staat. :'(
Weet er ook iemand waar dat ze deze actie doen in Nederland? Sony centers of andere winkels?
Je krijgt helemaal geen PS3 mee, je moet een coupon opsturen naar een afhandelingsbureau en die stuurt je daarna een PS3 toe. De afhandeling gaat dus via Sony, heeft de winkelier niets mee te maken.

edit: Elke winkel doet dus mee, weet alleen niet hoe dat met internetshops en grijze import zit. Kan mij voorstellen dat het een Nederlands toestel zou moeten zijn bijvoorbeeld

[ Voor 13% gewijzigd door Alfisti op 27-09-2007 18:40 ]

Verwijderd

Sony staat momenteel op de Woonbeurs om HD producten te promoten, daar kreeg ik een officiele consumentenfolder van Sony waarin de PS3 actie wordt vermeld.
Het gaat om een couponactie die loopt van 1-10 t/m 30-11.
Je krijgt bij aankoop van een full HD LCD TV een PS3 met extra controller, twee games en Spider-man 3 op Blu-ray. of 200 euro retour.

De actie waarover in dit topic is gesproken waarbij een gratis PSP bij een HD Ready TV is bij de heren van Sony niet bekend.

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

actietag ;)

http://www.xs4all.nl/~alfisti/pleestation-actie.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Alfisti op 27-09-2007 20:45 . Reden: ik wil nog wat dataverkeer overhouden :') ]

• knny
geil :P

Verwijderd

Remius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:57:
Zojuist Mokio.nl even gemaild over de levering van de 40D3000. Sony verwacht de KDL-40D3000 pas in November weer uit te kunnen leveren, dit is tenminste hetgeen wat zij naar ons gecommuniceerd hebben. En over de actie: Verder zijn wij nog niet op de hoogte gesteld van de PS3 en PSP actie en staat dit ook nog niet op de actie website van Sony vermeld. Zodra er iets bekend is van deze actie zal dit ook bij de tv’s worden vermeld. Balen dus.
Dat kan kloppen, internetwinkels zijn namelijk uitgesloten van deelname!

Verwijderd

Jack3770 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:20:
[...]

Is dat ook zo voor de 32D3000?
Nee, die wordt gewoon geleverd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:19:

De actie waarover in dit topic is gesproken waarbij een gratis PSP bij een HD Ready TV is bij de heren van Sony niet bekend.
Weet niet waar dat vandaan komt, maar Sony gaat niets met PSP's doen! PS3 pakket bij aankoop van een Full HD TV, dat is de enige actie.

Verwijderd

Ik vind dit echt een super dikke actie! _/-\o_
Een PS3 met een extra controller en 2 games bij een full hd televisie kado! :D

Dit zijn op dit moment de fullhd televisies:
Sony 40W2000 1344 euro
Sony V3000 1779 euro
Sony W3000 1979 euro
Sony X3500 2390 euro

Zou je kunnen zeggen dat de Sony X3500 op dit moment de beste LCD televisie is (that money can buy)?

Zo'n W3000/X3500 met een PS3 is dan nu wel erg interessant! :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 20:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:49:
[...]

Yep, ik ben hem zelfs al tegengekomen bij een retailer!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:31:
[...]

Sony 40W2000 1344 euro
Sony V3000 1779 euro
Sony W3000 1979 euro
Sony X3500 2390 euro

Zou je kunnen zeggen dat de Sony X3500 op dit moment de beste LCD televisie is (that money can buy)?

Zo'n V3000 met een PS3 is dan nu wel erg interessant! :9
"de beste" televisie bestaat niet, maar de X3500 serie is absoluut een geweldig mooi toestel ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:31:
[...]

Sony 40W2000 1344 euro
Sony V3000 1779 euro
Sony W3000 1979 euro
Sony X3500 2390 euro

Zo'n V3000 met een PS3 is dan nu wel erg interessant! :9
[quote]BlackiE1982 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:55:

De prijzen die jij noemt ga je geen PS3 bij krijgen, dat zijn namelijk internet prijzen en die zijn uitgesloten van de aktie!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:49:
[...]

[quote]BlackiE1982 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:55:

De prijzen die jij noemt ga je geen PS3 bij krijgen, dat zijn namelijk internet prijzen en die zijn uitgesloten van de aktie!
Ow? En waar kan ik dat nalezen? Welke winkels doen dan wel mee met de actie?

• Remius
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:05:
[...]

Weet niet waar dat vandaan komt, maar Sony gaat niets met PSP's doen! PS3 pakket bij aankoop van een Full HD TV, dat is de enige actie.
Mooi, nu dat uit de wereld is kan ik gewoon voor de 32D3000 gaan 8).... Of toch 200 euro meer betalen voor 8 inch meer, oh nu begin ik weer te twijfelen! |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:50:
[...]

Ow? En waar kan ik dat nalezen? Welke winkels doen dan wel mee met de actie?
Alle winkels, behalve online shops. Kun je nalezen in de actievoorwaarden op de actiecoupon.

Verwijderd

Dat internetwinkels niet aan de actie mee mogen/kunnen doen is onzin! Misschien niet alle, maar ik heb ruim een jaar geleden een Sony 26" (ja dat was toen 1500,-) gekocht met de actie via een internet shop. Check dit dus even goed!

Verder is het jammer dat ze alleen een actie voor Full HD hebben. Aangezien ik zeker 100Hz/Motionview wil en echt geen 46X3000/3500 ga kopen, wordt het dus de 46D3000. Het zou leuk zijn hier een PSP bij te krijgen. Dus maar even afwachten tot begin oktober.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:04:
[...]
Alle winkels, behalve online shops. Kun je nalezen in de actievoorwaarden op de actiecoupon.
Pfff... te zot voor woorden, kun je bijv. beter een "netjes" geïmporteerde X3500 kopen bij een goed(kop)e webshop (voor +/- 2600 euro), en dan eventueel het geld wat je overhoud zélf in een PS3 setje steken...

X3500 kost bij een 'standaard' witgoedtoko zoals Modern namelijk dik 3199,-, en met zo'n prijsverschil kan Sony inderdaad wel een PS3 'erbij doen' inderdaad...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• knny
Is Wehkamp dan ook een internetwinkel? Daar kost de w2000 namelijk 1899 euro. Tja dan klopt het idd wat ze zeggen dan kan je net zogoed zelf een ps3 erbij kopen voor het geld wat je bespaart via een internetshop;)

[ Voor 69% gewijzigd door knny op 27-09-2007 21:48 ]

Verwijderd

Ik ga echt geen 3199 betalen voor een X3500. Ik kan 'm nu al voor minder dan 2400,- krijgen via een internetschop. Dan kun je net zo goed zelf een PS3 kopen én een PSP.

• knny
Denk dat we het gewoon nog even moeten afwachten tot 1 okt dan zal Sony hun campagne wel in heel Nederland verpreiden en dan zal wel blijken of internetwinkels wel of niet meedoen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:30:
Dat internetwinkels niet aan de actie mee mogen/kunnen doen is onzin! Misschien niet alle, maar ik heb ruim een jaar geleden een Sony 26" (ja dat was toen 1500,-) gekocht met de actie via een internet shop. Check dit dus even goed!

Verder is het jammer dat ze alleen een actie voor Full HD hebben. Aangezien ik zeker 100Hz/Motionview wil en echt geen 46X3000/3500 ga kopen, wordt het dus de 46D3000. Het zou leuk zijn hier een PSP bij te krijgen. Dus maar even afwachten tot begin oktober.
Zucht. Ik zou als ik jou was zelf even de dingen goed checken.

1. Vorige acties hebben wel meegelopen op internet inderdaad. Dat is nu NIET het geval. Geloof me.

2. De KDL46D3000 is uit het assortiment bij Sony, dus als een winkelier hem niet meer op voorraad heeft gaat dat niet lukken.

3. Dat PSP verhaal is nogal hardnekkig. De actie is de PS3 op Full HD. Er komt GEEN PSP actie.

Verwijderd

knny schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:49:
Denk dat we het gewoon nog even moeten afwachten tot 1 okt dan zal Sony hun campagne wel in heel Nederland verpreiden en dan zal wel blijken of internetwinkels wel of niet meedoen.
Inderdaad. Nog een non-believer :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:59:
[...]

Zucht. Ik zou als ik jou was zelf even de dingen goed checken.

1. Vorige acties hebben wel meegelopen op internet inderdaad. Dat is nu NIET het geval. Geloof me.

2. De KDL46D3000 is uit het assortiment bij Sony, dus als een winkelier hem niet meer op voorraad heeft gaat dat niet lukken.

3. Dat PSP verhaal is nogal hardnekkig. De actie is de PS3 op Full HD. Er komt GEEN PSP actie.
1. Wat is een internetwinkel..... er zijn vele winkels die in de top van Kieskeurig staan en eigenlijk een gewone winkle hebben die dus ook gewoon aan de actie mee doet. Bij de voetbal actie van deze zomer heeft een vriend ook gewoon aan de actie meegedaan (ook via een aanbeiding via internet).
2. Hoe kom je erbij dat deze uit het soortiment is gehaald? Deze info heb ik nog nergens vernomen, buiten iemand die het gewoon riep op deze site!?
3. Niet dus, maar we wachten maar even af. Dan maar geen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:00:
[...]

Inderdaad. Nog een non-believer :P
Als de adviesprijs gaat gelden in de winkels , maar je krijgt er wel een PS3 bij dan denk ik dat de actie niet zo veel succes zal hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:45:
[...]

Yep, ik ben hem zelfs al tegengekomen bij een retailer!
Welke retailer is dat dan geweest??

Sony heeft em officieel namelijk nog niet uitgeleverd in Nederland.
Heb je niet toevallig de X2000 gezien?? Die is namelijk al een behoorlijk tijdje in Nederland te bewonderen. Bovendien lijkt die onwijs veel op de X3500 maar dan andere specs.

Verwijderd

Nieuwsflash!!

Sony verhoogt een aantal van z'n prijzen deze week.

Bij BCC koste de W2000 voorheen 1679, en is sinds vandaag omhoog gegaan naar 1999,- alsnog goedkoper dan 599,- extra betalen voor een PS3. Maar zoals veel merken en winkels spelen ze weer eens niet een 100% eerlijk spelletje.

Kortom de 200 euro retour i.p.v. een PS3 is nou al helemaal niet zo gul meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 22:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:24:
Nieuwsflash!!

Sony verhoogt een aantal van z'n prijzen deze week.

Bij BCC koste de W2000 voorheen 1679, en is sinds vandaag omhoog gegaan naar 1999,- alsnog goedkoper dan 599,- extra betalen voor een PS3. Maar zoals veel merken en winkels spelen ze weer eens niet een 100% eerlijk spelletje.

Kortom de 200 euro retour i.p.v. een PS3 is nou al helemaal niet zo gul meer.
Rare strategie. Er komt een nieuw model, dan zou je een verlaging van de prijs van de oude verwachten. Als dit de manier is waarop die acties lopen bij Sony .....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:28:
[...]

Rare strategie. Er komt een nieuw model, dan zou je een verlaging van de prijs van de oude verwachten. Als dit de manier is waarop die acties lopen bij Sony .....
Dit viel me dan i.i.g. vandaag op toen ik zelf het prijskaartje heb moeten vervangen.
Het is wel vreemd dat dit een paar dagen voor de actie gebeurde. :?

Nouja vreemd.... het gebeurd eigenlijk best vaak. Ook Mediamarkt heeft daar een handje van. Met b.v. hun geen BTW acties. De prijzen gaan iets van een week van tevoren een stuk omhoog zodat ze daadwerkelijk niet de hele 19% geven, maar het wel zo lijkt als je het op de laatste prijs berekend.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 22:32 ]

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
2400 euro voor 'n X3500 bij 'n i-net shop?
Link?

Zo'n coupon zit trouwens gewoon in de doos, i-net winkel of niet, je krijgt ze gewoon erbij.

Verwijderd

Flint schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:37:
2400 euro voor 'n X3500 bij 'n i-net shop?
Link?

Zo'n coupon zit trouwens gewoon in de doos, i-net winkel of niet, je krijgt ze gewoon erbij.
Zit nooit in de doos; krijg je er altijd apart bij. Anders zou je bestaande voorraad die nu al in de winkel ligt hebben waar geen bon in zit die dan wel in de actie periode verkocht kan worden. en andersom.

Coupon moet je altijd los erbij krijgen. Zo gaat dat altijd met Sony

• knny
Ja en het lijkt me dat Sony niet kan zien of het betreffende model uit een internetwinkel komt dus coupons krijgen de winkels straks wel

Verwijderd

knny schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:47:
Ja en het lijkt me dat Sony niet kan zien of het betreffende model uit een internetwinkel komt dus coupons krijgen de winkels straks wel
Ik weet alleen niet of Internet winkels wel of niet mee mogen doen aan deze actie. Sony kan natuurlijk altijd op de faktuur kijken waar deze TV vandaan komt.

• knny
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:58:
[...]

Ik weet alleen niet of Internet winkels wel of niet mee mogen doen aan deze actie. Sony kan natuurlijk altijd op de faktuur kijken waar deze TV vandaan komt.
Nou denk dat als het 1 okt is sony hun voorwaarden wel op hun website zou zetten. En misschien weten ook veel internetwinkels dit al en passen ze hun site aan. Dat zorgt namelijk ook weer voor meer verkopen voor hun.

Denk dat we even nog 2/3 dagen moeten wachten voordat er echt meer duidelijk wordt over deze actie

Verwijderd

knny schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:03:
[...]

Nou denk dat als het 1 okt is sony hun voorwaarden wel op hun website zou zetten. En misschien weten ook veel internetwinkels dit al en passen ze hun site aan. Dat zorgt namelijk ook weer voor meer verkopen voor hun.

Denk dat we even nog 2/3 dagen moeten wachten voordat er echt meer duidelijk wordt over deze actie
Denk het ook; zelfs op Sony Dealernet (waar dealers heel wat info vandaan kunnen halen) kan ik nog niets vinden.

Zodra ik iets weet; dan laat ik het jullie weten.

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Er zijn genoeg internet winkels die ook een gewone winkel zijn ;)

Verder zou echt stom zijn om internet shops uit te sluiten als je mij vraagt. Er zijn genoeg consumenten die niet alleen voor de prijs via internet bestellen maar ook omdat het handig is.

• Remius
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:59:
[...]

Is dit ook het geval bij de 32D en 40D, weet je dat? Trouwens, werk je bij Sony ofzo? Waar haal je al deze info vandaan? :/
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.