[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 52.584 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Remius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:07:
[...]

Is dit ook het geval bij de 32D en 40D, weet je dat? Trouwens, werk je bij Sony ofzo? Waar haal je al deze info vandaan? :/
Hij heeft gelijk volgens mij. Want op de Dealer site van Sony is geen datum aangegeven en de voorraad vakjes zijn grijs; alsin geen voorraad. Dus zou heel goed kunnen dat dit type eruit gaat. Wel vreemd trouwens want het is echt een supermodel. Maar had je interesse in de 40" of 32" anders ken ik er wel eentje voor je reserveren.

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:17:
[...]

Hij heeft gelijk volgens mij. Want op de Dealer site van Sony is geen datum aangegeven en de voorraad vakjes zijn grijs; alsin geen voorraad. Dus zou heel goed kunnen dat dit type eruit gaat. Wel vreemd trouwens want het is echt een supermodel. Maar had je interesse in de 40" of 32" anders ken ik er wel eentje voor je reserveren.
Ik heb zeker interesse in de 40" en 32". Ik zit namelijk te twijfelen tussen die twee. De meerprijs voor die 8 inch is ongeveer 200 euro (webshops). Ik zit op een kijkafstand van 3 meter dus dat moet lukken. Alleen is de 40" pas in november weer leverbaar (aldus Sony), ik zit dus te twijfelen of ik daarop moet wachten. Waar zou jij hem kunnen reserveren?

Verwijderd

Remius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:23:
[...]

Ik heb zeker interesse in de 40" en 32". Ik zit namelijk te twijfelen tussen die twee. De meerprijs voor die 8 inch is ongeveer 200 euro (webshops). Ik zit op een kijkafstand van 3 meter dus dat moet lukken. Alleen is de 40" pas in november weer leverbaar (aldus Sony), ik zit dus te twijfelen of ik daarop moet wachten. Waar zou jij hem kunnen reserveren?
In Haarlem; ik werk zelf in een BCC filiaal en volgens mij heb ik 32" direct op voorraad en de 40" nog op het hoofdkantoor staan. Dus dan zou ik er een voor je kunnen reserveren die je dan in Oktober komt ophalen. Moet dan alleen even kijken welke prijs ik voor je kan hanteren aangezien de meeste Internet winkels geen geldig concurrent van BCC zijn zodoende kan ik daar niet altijd de prijs op aanpassen.

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 20:20
Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen tussen de 40-W2000 of de 40-V3000
Prijsverschil is al niet zo groot meer maar hoop dat de v3000 dan straks ook wel beetje te leveren valt

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Remius
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:28:
[...]

In Haarlem; ik werk zelf in een BCC filiaal en volgens mij heb ik 32" direct op voorraad en de 40" nog op het hoofdkantoor staan. Dus dan zou ik er een voor je kunnen reserveren die je dan in Oktober komt ophalen. Moet dan alleen even kijken welke prijs ik voor je kan hanteren aangezien de meeste Internet winkels geen geldig concurrent van BCC zijn zodoende kan ik daar niet altijd de prijs op aanpassen.
Haarlem is prima te doen voor mij. Aanbod klinkt mooi, geen 1.5 maand wachten, maar het hangt allemaal van die prijs af. Bij mokio.nl is de 40" inch te krijgen voor 1350,-. Wat eigenlijk wel een maximum voor mij is. Ik weet niet of je daarbij in de buurt kan komen...

Verwijderd

Remius schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:41:
[...]

Haarlem is prima te doen voor mij. Aanbod klinkt mooi, geen 1.5 maand wachten, maar het hangt allemaal van die prijs af. Bij mokio.nl is de 40" inch te krijgen voor 1350,-. Wat eigenlijk wel een maximum voor mij is. Ik weet niet of je daarbij in de buurt kan komen...
Ik laat het je morgen weten goed?

• Remius
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:44:
[...]

Ik laat het je morgen weten goed?
Prima, alvast bedankt iig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat ben je morgen hier? Dan weet ik wanneer ik je kan bereiken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
<knip> mmm, kan geen berichten verwijderen :|

[ Voor 173% gewijzigd door Harold_S op 28-09-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen, maar bij BCC is helaas de KDL40D3000 ook niet meer op voorraad. Er staan er 600 in bestelling bij Sony, maar ik heb nog geen zicht op wanneer deze worden geleverd.
Zodra ik iets meer weet dan laat ik het natuurlijk weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:50:
Sorry mensen, maar bij BCC is helaas de KDL40D3000 ook niet meer op voorraad. Er staan er 600 in bestelling bij Sony, maar ik heb nog geen zicht op wanneer deze worden geleverd.
Damn dat is jammer. Die komen niet meer voor november binnen denk ik. Dan toch maar ergens de 32D op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:37:
2400 euro voor 'n X3500 bij 'n i-net shop?
Link?

Zo'n coupon zit trouwens gewoon in de doos, i-net winkel of niet, je krijgt ze gewoon erbij.
Bij kieskeurig zie je ze zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:50:
Is deze gang van zaken nou normaal in LCD TV land? Vind dat Sony wel erg laks met haar klanten omgaat. Ik had dat kreng al vanaf half augustus in bestelling staan en na 5 weken wachten er doodleuk verteld - op twee dagen voor de afleverdatum - dat hij niet meer geleverd wordt. Zo ga je toch niet met je klanten om?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier een aanbieding liggen voor een 40W2000 + PS3 (de welbekende oktober actie) voor 1999,-

is dit een aantrekkelijke aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:12:
heb hier een aanbieding liggen voor een 40W2000 + PS3 (de welbekende oktober actie) voor 1999,-

is dit een aantrekkelijke aanbieding?
Welke winkel is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lokale winkel in omgeving maastricht electroworld was ie volgens mij van....

maargoed is dit aantrekkelijk en het overwegen waard ? (experts laat jullie horen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
nou het goedkoopst is de w2000 via internet 1400 ofzo en een ps3 kost 444 euro bij mediamarkt leeuwarden.. maarja dan krijg je 2 controllers en volgens mij niet 2 games

Zou je het eens willen inscannen?

[ Voor 9% gewijzigd door knny op 28-09-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
weet iemand hoeveel een 40V3000 / 46V3000 in de nederlandse winkels gaat kosten ? ik kon alleen iets vinden over de duitse prijzen, en waar zou je zo'n tv het beste kunnen kopen? gewoon de lokale mediamarkt of echt speciaalzaken waar ze wat beter geprijsd zijn? alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben niet thuis nu maar het was de PS3 uitvoering met 2 controllers en 2 draadloze controllers a 589,- bij MM Heerlen + 1400 TV = 1989,-

Maar de TV kost los 1799 bij de MM Heerlen (zonder PS3 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een HD-TV icm een PS3 te kopen. Mijn budget is circa. 1200 euro.
Ik heb gehoord dat de PS3 namelijk volgende week in Europa is prijs zal dalen (450 euro met een spel).
Mijn oog is in eerste instantie op de nieuwe 32D3000 gevallen, vanwege de positieve reviews of het net.
Hebben mensen hier ervaring met deze LCD, en ook icm een PS3? Hoe bevalt dat?

Alleen twijfel ik om misschien nog even te wachten met de aankoop, en hopen dat de Full HD is prijs verlaagd. Echter 40" vind ik gewoon te groot voor mijn woonkamer. Sony heeft geen 37" Full Hd toch? En ik zit nu op circa 2m van mijn TV. Heeft het dan nog nut om Full HD te nemen, of maakt dat dan niks uit?

Nog een vraag: Ik heb een versterker van Sony gekocht met HMDI aansluiting. Kan ik dan mijn PS3 signaal (zowel beeld als geluid) via deze versterker naar mijn TV sturen (dus over een HDMI kabel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:20:
[...]

Welke retailer is dat dan geweest??

Sony heeft em officieel namelijk nog niet uitgeleverd in Nederland.
Heb je niet toevallig de X2000 gezien?? Die is namelijk al een behoorlijk tijdje in Nederland te bewonderen. Bovendien lijkt die onwijs veel op de X3500 maar dan andere specs.
Ik heb de X3500 ook reeds zien staan. Bij Media Markt Sint Pieters Leeuw (België) En tenzij ze hun info fiches vervalsen is dit wel degelijk een X3500. :-)

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:37:
2400 euro voor 'n X3500 bij 'n i-net shop?
Link?

Zo'n coupon zit trouwens gewoon in de doos, i-net winkel of niet, je krijgt ze gewoon erbij.
Haha.....nee helaas, zo werkt het niet! (heeft ook nooit zo gewerkt trouwens)
Coupons worden alleen uitgestuurd op aantal afgenomen Full HD toestellen, en worden niet uitgestuurd naar Internet retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:20:
[...]

Welke retailer is dat dan geweest??

Sony heeft em officieel namelijk nog niet uitgeleverd in Nederland.
Heb je niet toevallig de X2000 gezien?? Die is namelijk al een behoorlijk tijdje in Nederland te bewonderen. Bovendien lijkt die onwijs veel op de X3500 maar dan andere specs.
Ik ken het verschil heel goed tussen de 'oude' en de nieuwe X. Het was echt de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:39:
[...]

Haha.....nee helaas, zo werkt het niet! (heeft ook nooit zo gewerkt trouwens)
Coupons worden alleen uitgestuurd op aantal afgenomen Full HD toestellen, en worden niet uitgestuurd naar Internet retailers.
Ja dat zeiden ze de vorige keer ook en toen kon je gewoon een coupon van de mediamarkt meenemen en die gebruiken voor je online aankoop.
Maar als je blijkbaar helemaal op de hoogte bent, dan kun je vast ook wel vertellen hoe het zit met internetshops die ook een showroom hebben (wat eigenlijk gewoon een magazijn is waarschijnlijk :-).

[ Voor 4% gewijzigd door Blindfold op 28-09-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
En Purk, misschien kun je ons dan nou ook wel eens vertellen hoe je toch aan al die info komt. En waar je die X3500 hebt gezien.

Ik was vandaag bij de MM in Zwolle, daar zeiden ze dat ze de X3500 pas eind okt/begin nov binnen zouden krijgen. :( Er hing overigens wel een AUREA, maar da's wat voor een ander topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zavantas schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:55:
[...]

Ik heb de X3500 ook reeds zien staan. Bij Media Markt Sint Pieters Leeuw (België) En tenzij ze hun info fiches vervalsen is dit wel degelijk een X3500. :-)
Belgie is een ander verhaal; zou best kunnen dat Belgie em al heeft staan. I.i.g. is hij door Sony Nederland nog niet uitgeleverd. Anders had ik em al staan op mijn kamer.
Ik heb em namelijk besteld en ben zelf werkzaam binnen een electronica zaak dus zal em vrij snel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Hehe, eindelijk. Heb vandaag mijn nieuwe tv opgehaald, de 40d3000. Ik had het gisteren al opgegeven na deze thread gelezen te hebben, maar werd vanmorgen toch gebeld dat hij binnen was.

Heb hem net aangesloten, en zit nu lekker te rotzooien. Tot nu toe mooi beeld al zie je heel goed dat dtv een vereiste is. Kaartje staat al in de bestelling dus is ff wachten nog.

NU eerst naar de fysio en dan straks nog ff spielen. Nog iemand tips over het hoe en wat van calibreren.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ederooij schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:31:
Hehe, eindelijk. Heb vandaag mijn nieuwe tv opgehaald, de 40d3000. Ik had het gisteren al opgegeven na deze thread gelezen te hebben, maar werd vanmorgen toch gebeld dat hij binnen was.

Heb hem net aangesloten, en zit nu lekker te rotzooien. Tot nu toe mooi beeld al zie je heel goed dat dtv een vereiste is. Kaartje staat al in de bestelling dus is ff wachten nog.

NU eerst naar de fysio en dan straks nog ff spielen. Nog iemand tips over het hoe en wat van calibreren.
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ederooij schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:31:

Ik wil ook wel weten waar je hem vandaan hebt, begrijp er nu niets meer van. De winkels en Sony zeggen dat de 40D pas eind van het jaar leverbaar is en nu zeg jij hij is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:28:
[...]

Ik wil ook wel weten waar je hem vandaan hebt, begrijp er nu niets meer van. De winkels en Sony zeggen dat de 40D pas eind van het jaar leverbaar is en nu zeg jij hij is binnen.
KDL40D3000 is al een tijdje leverbaar. Dus de voorraden die er nog zijn worden gewoon verkocht, maar de nieuwe levering van Sony is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eigenlijk van plan om een dezer dagen de KDL 46D3000 te kopen (zag een internetaanbieding voor 1595,00) maar lees nu dat die niet meer leverbaar zou zijn. De website van de leverancier zegt dat er 10 werkdagen levertijd op zou zitten, maar daar twijel ik nu wel aan.

Klopt dat?

Zo ja, wat zou dan een vergelijkbare (qua prijs en prestaties) tv zijn van Sony? Het hoeft van mij geen full HD te zijn, maar die 100 Hz is wel belangrijk.

Heeft iemand enig idee waar ik die tv op korte termijn kan krijgen zonder de hoofdprijs te betalen?

Alvast bedankt

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
in het gat waar ik woon is nog geen digitale tv via de kabel beschikbaar... heb ik er nou veel baat bij om een schotel te nemen?

zul je net zien dat als ik dat allemaal aanschaf dat de dag er na digitale tv via de kabel beschikbaar is...:p

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• G64
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:58

G64

Heey all,

Ik heb net de hele thread gelezen want ben ook van plan om een nieuwe Sony lcd te kopen. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de 46W3000. Echter is het enige wat me iets tegenstaat dat deze geen MotionFlow zou hebben. Nu ben ik uiteraard ff aan het googlen geweest en kom wel (nederlandse en buitenlandse) sites tegen die zeggen dat er wel 120Hz MotionFlow op zit. Bijvoorbeeld op Amazon:

Quote: The 46-inch Bravia W Series LCD includes 24p input capability. 120Hz MotionFlow .....

http://www.amazon.com/Son...-1080p-HDTV/dp/B000SBCA6I

Ook bij Komplett staat er tussen de specs dat hij het ondersteund.

http://www.komplett.nl/k/...?sku=339496&view=detailed

Eerlijk gezegd lijkt het me ook een beetje raar dat een goedkoper model zoals de D serie het wel zou hebben en de duurdere W serie niet. Een geavanceerde tv zoals de W heeft wel een HD DVB-C tuner en dan zou zoiets er niet op zitten. Btje raar ....

Ook ben ik erg benieuwd hoe het gaat uitpakken met de PS3 aktie. Hier heb ik wel oren naar. Staat leuk naast me X360 en me Wii :) .

Krijgt een winkel die vouchers alleen als een winkel deze direct via sony koopt? Of ook bij een andere distributeur? Ik kan zelf namelijk ook Sony LCD tv`s inkopen.

Thanx alvast voor de info.

If you`re not first, you`re last .

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Net thuis van een lekker biertje. Gelijk maar even antwoord geven op de vraag, ik heb hem gekocht bij action-support. bedrijfje in capelle a/d ijssel dat de prijs pas kan vertellen nadat jij belt. Ik heb hem nu namelijk opgehaald voor 1225 eu incl verwijdering en bmtw. Erg netjes al zeg ik het zelf. heb he besteld op 10 sept.

nu slapen, want mijn ogen tollen van de heineken

Bennie gek, ben een koe!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Iemand enig idee waar deze actie vandaag komt ?...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~alfisti/pleestation-actie.jpg

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Sefaex schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 08:26:
Iemand enig idee waar deze actie vandaag komt ?...

[afbeelding]
Die actie komt van Sony zelf.

Verwijderd

In de winkels (BCC/SMITS) zal de prijs van een KDL-40X3500 3199 zijn.
Terwijl op internet ze nu al voor 2400 te krijgen zijn.

Wat een verschil zeg. Die PS3 mogen ze houden als die couponactie niet voor internetshop geldt.
Zodra de actie voorbij is zal de prijs in de winkels ook wel een stuk lager worden. De actie spekt denkt ik alleen de kassa van de winkels. Eerder in dit draadje zag ik al dat de Full-HDs bij BCC nu al in prijs omhoog gaan (vermoedelijk) vanwege deze actie. Wat een farce.

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:03:

Wat een verschil zeg. Die PS3 mogen ze houden als die couponactie niet voor internetshop geldt.
Zodra de actie voorbij is zal de prijs in de winkels ook wel een stuk lager worden. De actie spekt denkt ik alleen de kassa van de winkels. Eerder in dit draadje zag ik al dat de Full-HDs bij BCC nu al in prijs omhoog gaan (vermoedelijk) vanwege deze actie. Wat een farce.
mijn idee... :|

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
-- argh dubbel --

[ Voor 96% gewijzigd door litemotiv op 29-09-2007 11:37 ]

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Wij hebben de KDL40X3500 in de winkel staan :D wat een strak een toestel zeg :D

Verwijderd

atomic frogger schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:54:
Hoi, waar werk je? :)
Ik kom toevallig uit de buurt en ben ook erg benieuwd

• atomic frogger
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:17:
[...]

Hoi, waar werk je? :)
Ik kom toevallig uit de buurt en ben ook erg benieuwd
Ik werk bij Expert Tromp Leeuwarden

Verwijderd

atomic frogger schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:54:
Welke resultaten geeft ie met de HQV benchmark DVD?
Ik ben vooral benieuwd naar de resultaten op de jaggies en cadence testen.

Hoe is het beeld als je er via HDMI een computer aan hangt?

• brancop
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-12-2021
[ heineken
Hoe kunnen je ogen nu gaan tollen van HEINEKEN 8)7

Verwijderd

Ik ben sterk geïnteresseerd in de 40W3000. Volgens de site zou deze vanaf september in de winkel moeten staan. Heeft iemand deze ook al daadwerkelijk ergens gezien en wat was de prijs daarvan (dus niet op internet)?

• Flint
Mijn 40X3500 staat in bestelling :D
Ik heb 'm voor 3000 euro met gratis bezorging + installatie gekocht bij It's
De factuur faxen ze naar Sony zodat ik m'n PS3 ook netjes thuis krijg.
13 oktober kwamen ze binnen op 't hoofdkantoor, bezorgen op 20 oktober ivm mijn werk :) Ik kan niet wachten.

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:48
Maar ik weet nog 1 ding niet zeker over deze tv, er zit een digitale tuner in maar wil dit zeggen dat je dat kaartje (pasje) in de tv kan doen?

• atomic frogger
JJFS schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:11:
Maar ik weet nog 1 ding niet zeker over deze tv, er zit een digitale tuner in maar wil dit zeggen dat je dat kaartje (pasje) in de tv kan doen?
Je moet wel een CI module gebruiken en daar je kaart in doen. Je kan bij UPC de digitale zenders gewoon gratis ontvangen (zonder kaart dus).

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Heeft iemand meer info over die ps3 actie ), ik kan niks terug vinden op de sony site. Ik was namelijk vandaag van plan om een samsung full hd te halen. En zag vanmorgen toevallig die voucher met die ps3 actie....ik ben ik ook van plan om eind okt een ps3 te halen incl pes 2008 (25 okt komt ie uit)... dus deze actie komt op het juiste moment !!! 8)

• rodyla
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-02-2022
Ik heb zojuist de x3500 aangeschaft bij Foka in Rotterdam. Heb hier 2649 voor betaald en hij was uit voorraad leverbaar. De PS3 actie was ook van toepassing. Ik krijg 10 oktober een coupon die ik kan opsturen naar Sony. Ik heb de tv net alleen even op mijn XBOX 360 aangesloten via component. 1080p ingesteld, sprakeloos hoe mooi HALO 3 draait! Maandag komt het meubel binnen, dan sluit ik de rest van de spullen aan en laat ik mijn bevindingen nog even weten!

Verwijderd

atomic frogger schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:28:
[...]
Ik werk bij Expert Tromp Leeuwarden
Bedankt voor het doorgeven. Hij was inderdaad mooi :), helaas de prijs iets minder, aangezien ze in gewone winkels blijkbaar voor ongeveer 2650 op voorraad zijn, inclusief ps3 actie.

• JJFS
rodyla schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:55:
Ik heb zojuist de x3500 aangeschaft bij Foka in Rotterdam. Heb hier 2649 voor betaald en hij was uit voorraad leverbaar. De PS3 actie was ook van toepassing. Ik krijg 10 oktober een coupon die ik kan opsturen naar Sony. Ik heb de tv net alleen even op mijn XBOX 360 aangesloten via component. 1080p ingesteld, sprakeloos hoe mooi HALO 3 draait! Maandag komt het meubel binnen, dan sluit ik de rest van de spullen aan en laat ik mijn bevindingen nog even weten!
Wijs, kan je wat foto's maken en posten ben erg benieuwd naar deze tv namelijk :P

• JJFS
atomic frogger schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:41:
[...]

Je moet wel een CI module gebruiken en daar je kaart in doen. Je kan bij UPC de digitale zenders gewoon gratis ontvangen (zonder kaart dus).
Wat is een CI? Ik heb nu zo'n digitale Samsung ontvanger maar ik gooi dat ding er liever tussen uit aangezien hij veel problemen geeft en ik dacht dat de ingebouwde ontvanger in de tv dit kastje kan vervangen of zie ik dit verkeerd?

• Appeltjeeitje
  • Laatst online: 10:30
Dat is een apparaatje met daarop de software om casema-irdeto codering te ontcijferen.
Je schuift daar je casemacard in. Het heeft dus het formaat van je kaartje....

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
JJFS schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:16:
Wat is een CI? Ik heb nu zo'n digitale Samsung ontvanger maar ik gooi dat ding er liever tussen uit aangezien hij veel problemen geeft en ik dacht dat de ingebouwde ontvanger in de tv dit kastje kan vervangen of zie ik dit verkeerd?
Als je het derde bericht van dit topic leest vind je wat meer informatie over het gebruik van de nieuwe 3000 series van Sony in combinatie met digitale TV ontvangst via de kabel (DVB-C).

Wat je niet aangeeft in je bericht is om te beginnen over welke variant van digitale TV je het hebt. Is dit digitale TV via de ether (DVB-T) of via de kabel (DVB-C)?

Als het om digitale TV via de kabel gaat is ook nog van belang dat je aangeeft om welk kabelbedrijf het gaat. Dit bepaalt namelijk de mogelijkheden zoals je in het aangegeven bericht kan lezen. Bij één van de Irdeto kabel bedrijven heb je een nog een AlphaCrypt Classic Conditional Access Module (CAM) nodig die in het Common Interface (CI) slot van je TV gaat en in die AlphaCrypt Classic CAM gaat vervolgens je smartcard van het kabelbedrijf. Zie onderstaande afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/138/alphacryptsmartcard2mu2.jpg

Houdt er overigens rekening mee dat de Nederlandse Irdeto kabelbedrijven het gebruik van de AlphaCrypt Classic CAM niet ondersteunen en zelfs tegenwerken. Ze willen dus eigenlijk niet dat je van deze mogelijkheid gebruik maakt waardoor er geen enkele garantie gegeven kan worden dat deze AlphaCrypt oplossing in de toekomst zal blijven werken.

Gaat het om digitale TV via de ether (Digitenne van KPN) dan heb je in plaats van de AlphaCrypt Classic CAM een Conax CAM nodig waarin de smartcard van Digitenne gaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.etbplaza.nl/admin/thumbs/conax.jpg
De KPN ondersteunt het gebruik van de Conax CAM wel en Sony geeft zelfs in samenwerking met de KPN een officieel Digitenne Starterskit uit waarin de getoonde Conax CAM zit samen met een smarcard en Digitenne antenne.

Als je kabelbedrijf CAIw is dan heb je voor het ontvangen van het basispakket digitale TV kanalen geen AlphaCrypt Classic CAM en smartcard nodig aangezien CAIw het basispakket ongecodeerd doorgeeft. Hetzelfde geldt voor het digitale TV pakket van Rekam. Ook UPC doet dit regelmatig, maar het komt ook voor dat UPC weer tijdelijk de boel codeert.

Alle overige Irdeto kabelbedrijven zoals @Home, Casema, Multikabel, etc, geven de kanalen van het analoge basispakket digitaal niet ongecodeerd door om hun klanten te verplichten om een aanbevolen digitale kabel ontvanger aan te schaffen en een bijbehorende smartcard. In feite is dit niet veel meer dan consumentje pesten, zeker nu langzaam aan steeds meer TV's op de markt komen die in staat zijn direct digitale TV via de kabel te kunnen weergeven waaronder de TV's van Sony.

Helaas hebben de kabelbedrijven maling aan het gebruiksgemak van hun klanten waardoor je dus een dure AlphaCrypt Classic CAM zal moeten aanschaffen als je geen gebruik wilt maken van een aanbevolen kabel ontvanger. De AlphaCrypt Classic CAM is via Internet webshops verkrijgbaar vanaf zo'n 109 euro exclusief verzendkosten.

[ Voor 10% gewijzigd door ArChie op 29-09-2007 21:00 ]

• JJFS
Wijs, bedankt voor de uitgebreide info ik heb echt al zoveel over deze tv gelezen maar dit verhaal is kompleet nieuw voor mij.
Ik heb Casema digitale televisie en las dus dat dit mogelijk is, moet alleen een "AlphaCrypt Classic Conditional Access Module" ervoor hebben.
Als je een link hebt naar een winkel webshop waar je dit kan kopen graag, ik zoek overigens zelf ook meteen ff ;)

In ieder geval bedankt voor de info :)

• ArChie
  • Niet online
JJFS schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:24:
Wijs, bedankt voor de uitgebreide info ik heb echt al zoveel over deze tv gelezen maar dit verhaal is kompleet nieuw voor mij.
Ik heb Casema digitale televisie en las dus dat dit mogelijk is, moet alleen een "AlphaCrypt Classic Conditional Access Module" ervoor hebben.
Graag gedaan. Ik hoop dat je goed de cursieve tekst gelezen hebt.
Als je een link hebt naar een winkel webshop waar je dit kan kopen graag, ik zoek overigens zelf ook meteen ff
Via de Satshopper vergelijkingssite kan je een heleboel adressen vinden. Het gaat om de prijzen in de eerste "AlphaCrypt AlphaCrypt CAM" sectie, dat zijn namelijk de prijzen van de AlphaCrypt Classic CAM. De tweede sectie geeft de prijzen van de AlphaCrypt Light CAM weer die niet te gebruiken is. Over de AlphaCrypt TC CAM uit de derde sectie zijn geen ervaringen bekend of die ook te gebruiken is. Ik zou dat risico dus niet nemen.

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Hey

Nu wil ik mij een Sony KDL-40W2000 aanschaffen ergens volgende week. Nu lees ik van mensen dat deze tv een uitstekende beeldkwaliteit heeft maar er zijn er die zeggen dat deze tv's van Sony last hebben van clouding.

Nu vroeg ik mij af ofdat het clouding effect te vervangen is in garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:48:
[...]

Ja dat zeiden ze de vorige keer ook en toen kon je gewoon een coupon van de mediamarkt meenemen en die gebruiken voor je online aankoop.
Maar als je blijkbaar helemaal op de hoogte bent, dan kun je vast ook wel vertellen hoe het zit met internetshops die ook een showroom hebben (wat eigenlijk gewoon een magazijn is waarschijnlijk :-).
Inderdaad. Kijken of je dat dit keer ook gaat lukken 8)7 En internetshops met een showroom....tja dat zal per geval verschillen, maar voor zover ik weet is de intentie van Sony om ook daar geen vouchers te krijgen. Vanwaar die vijandige toon btw? Heb ik iets verkeerd gedaan?
Joop schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:11:
En Purk, misschien kun je ons dan nou ook wel eens vertellen hoe je toch aan al die info komt. En waar je die X3500 hebt gezien.

Ik was vandaag bij de MM in Zwolle, daar zeiden ze dat ze de X3500 pas eind okt/begin nov binnen zouden krijgen. :( Er hing overigens wel een AUREA, maar da's wat voor een ander topic. :)
Bij een electrospeciaalzaak in De Lier. Was helaas wel al verkocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:14:
[...] Vanwaar die vijandige toon btw? Heb ik iets verkeerd gedaan?

[...]
Mijn excuses ik kwam er misschien nogal aggresief in, maar je reageert alsof je tot in detail op de hoogte bent wat nu wel en niet kan, maar onderbouwt dit nergens. Je zegt alleen deze keer kan het niet.
Aangezien iedereen hier wel wat kan roepen, zou het een stuk behulpzamer zijn als je meer kunt uitleggen waarom je zo zeker weet dat het niet zal lukken (zoals andere keren) om via webshops minder te betalen voor je TV en dan toch gebruik te maken van de PS3 actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:39:
Ik was eigenlijk van plan om een dezer dagen de KDL 46D3000 te kopen (zag een internetaanbieding voor 1595,00) maar lees nu dat die niet meer leverbaar zou zijn. De website van de leverancier zegt dat er 10 werkdagen levertijd op zou zitten, maar daar twijel ik nu wel aan.

Klopt dat?

Zo ja, wat zou dan een vergelijkbare (qua prijs en prestaties) tv zijn van Sony? Het hoeft van mij geen full HD te zijn, maar die 100 Hz is wel belangrijk.

Heeft iemand enig idee waar ik die tv op korte termijn kan krijgen zonder de hoofdprijs te betalen?

Alvast bedankt
Kan iemand hier iets over zeggen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Voor de mensen die van plan zijn om een AlphaCrypt Classic CAM aan te schaffen nog even het volgende:

Voor de Irdeto kabelbedrijven is minimaal firmware versie 3.05 vereist op AlphaCrypt Classic CAM. Vraag daar ook naar bij aankoop van de CAM. Er zijn blijkbaar nog steeds AlphaCrypt Classic CAMs in de omloop die voorzien zijn van een firmware versie die ouder is dan versie 3.05. Meestal worden die tweede hands aangeboden omdat de vorige eigenaar geen idee had hoe je een AlphaCrypt Classic CAM moet updaten of niet de benodige middelen bezat zoals een laptop met PCMCIA slot of een satelliet ontvanger met Common Interface slot. Zie ook de website van de fabrikant Mascom www.alphacrypt.de voor meer informatie over het updaten van een AlphaCrypt naar de laatste firmware versie. Dat updaten via een laptop wil nog wel eens problemen geven door driver conflicten.

Bespaar je die moeite door voor aankoop te verifieren of de AlphaCrypt Classic CAM minimaal firmware versie 3.05 heeft. De laatste firmware versie is 3.12, maar Mascom levert tegenwoordig standaard versie 3.09 op de AlphaCrypt Classic CAM uit die goed genoeg is voor gebruik met de smartcard van de Irdeto kabelbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Perfecte uitleg over dat hele CAM gebeuren ArChie (Y), ik begin het nu eindelijk te snappen. Als ik het goed heb dan heb je dus geen abonnement nodig voor digitale tv? Alleen een AlphaCrypt Classic CAM + zo'n kaartje van (voor in mij geval) Casema et voila. Dan ben je dus in totaal hoogstens 150 euro kwijt. hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Remius schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:11:
Perfecte uitleg over dat hele CAM gebeuren ArChie (Y), ik begin het nu eindelijk te snappen. Als ik het goed heb dan heb je dus geen abonnement nodig voor digitale tv? Alleen een AlphaCrypt Classic CAM + zo'n kaartje van (voor in mij geval) Casema et voila. Dan ben je dus in totaal hoogstens 150 euro kwijt. hmmm.
Of je wel of geen abonnement nodig hebt voor digitale TV hangt van het kabelbedrijf af en hetgeen je aan digitale kanalen wilt zien. In dat opzicht is een TV met ingebouwde DVB-C ontvanger en Common Interface slot in combinatie met een AlphaCrypt Classic CAM niet anders dan bij het gebruik van een aanbevolen kabel ontvanger. De AlphaCrypt Classic CAM is dus niet een één of ander magisch kaartje dat er voor zorgt dat je zonder bijbehorende abonnementen naar alle digitale kanalen van het kabelbedrijf kan kijken.

Volgens mij geldt dat bij Casema het basis digitale TV kanalen pakket gratis is. Dat basis digitale TV kanalen pakket is dan min of meer gelijk aan het analoge TV kanalen pakket. Daarvoor heb je wel een smartcard nodig en een AlphaCrypt Classic CAM en die smartcard moet je wel registeren bij Casema anders gaat na twee weken het beeld op zwart. Wil je meer digitale TV kanalen zien dan zal je net als een klant met een aanbevolen ontvanger gewoon abonnementen moeten nemen op de pakketten waar de kanalen in zitten waarin je geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
ArChie schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:23:
[...]

Volgens mij geldt dat bij Casema het basis digitale TV kanalen pakket gratis is. Dat basis digitale TV kanalen pakket is dan min of meer gelijk aan het analoge TV kanalen pakket. Daarvoor heb je wel een smartcard nodig en een AlphaCrypt Classic CAM en die smartcard moet je wel registeren bij Casema anders gaat na twee weken het beeld op zwart.
Klopt als een bus, heb het even nagekeken op de site van Casema. Als onderdeel van het Standaard RTV-abonnement kunt u gratis radio- en televisiezenders in digitale kwaliteit ontvangen. Om het digitale signaal te ontvangen, heeft u een digitale ontvanger (aanschafprijs vanaf € 99,-) en een Casema DTV-pack (€ 29,95) nodig (deze moet je idd registreren binnen 10 dagen). Als je een CAM card zou gebruiken ben je dus waarschijnlijk iets duurder uit. Het voordeel ligt dan zeker in het feit dat je geen aparte externe ontvanger en aparte afstandsbediening nodig hebt? Of is de ingebouwde ontvanger (in de D serie) ook daadwerkelijk beter dan een externe ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Remius schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:50:
Als je een CAM card zou gebruiken ben je dus waarschijnlijk iets duurder uit. Het voordeel ligt dan zeker in het feit dat je geen aparte externe ontvanger en aparte afstandsbediening nodig hebt? Of is de ingebouwde ontvanger (in de D serie) ook daadwerkelijk beter dan een externe ontvanger?
De genoemde kabel ontvanger van 99 euro is een ontvanger die net als de D serie alleen overweg kan met SDTV kanalen. Wil je ook HDTV kanalen kunnen ontvangen dan zal je een duurdere HDTV kabel ontvanger moeten aanschaffen. Alle aanbevolen SDTV kabel ontvangers hebben alleen een analoge SCART aansluiting om het beeld door te geven aan je TV. Van origine was het signaal dus digitaal, maar zodra het de ontvanger verlaat via de SCART aansluiting is het weer analoog. De TV moet dat analoge signaal weer digitaliseren om het weer te kunnen geven op de LCD panel. Al die digitaal/analoog/digitaal omzettingen gaan gepaard met verlies in kwaliteit. Nu is dit geen groot verlies, maar het is toch handiger als de TV direct met het oorspronkelijke digitale signaal aan de slag kan. Die verwerking van het digitale signaal zal immers geheel op de karakteristieken van de TV zijn afgestemd terwijl een losse kabel ontvanger juist met zoveel mogelijk verschillende type TV's moet samenwerken.

Nu kan je de HDTV ontvanger van Samsung aanschaffen die over het algemeen een beter plaatje weet te maken van de SDTV kanalen door deze op te schalen naar hogere resoluties wanneer een TV is aangesloten via een HDMI of component kabel, maar die ontvanger is weer behoorlijk duurder dan 99 euro en is ook niet bepaald de meest probleemloze ontvanger die verkrijgbaar is.

Het gebruik van de geïntegreerde DVB-C ontvanger in je TV heeft overigens ook een nadeel. Wanneer het kabelbedrijf wat wijzigt aan de indeling van de kanalen over de frequenties dan zal je de TV opnieuw moeten laten zoeken naar kanalen en ook zal je ze handmatig in de juiste volgorde moeten zetten. Een aanbevolen ontvanger doet dit automatisch op basis van de door het kabelbedrijf bepaalde kanaalnummers en de initiele volgorde van de kanalen. En dat is niet bepaald mijn voorkeurs volgorde, dus ik vind het geen probleem dat ik zelf de kanalen moet ordenen.

Het is dus een afweging die je zelf moet maken. Persoonlijk vind ik het nogal irritant om voor normaal TV kijken een extra kastje en afstandsbediening nodig te hebben. Ik vind gebruiksgemak dus belangrijk, maar dat kan voor een ieder anders zijn. Als de kabelbedrijven niet dwars hadden gelegen dan zouden er volgens mij al veel meer merken zijn met een DVB-C ontvanger want het is de grootst mogelijke onzin dat je daar een apart kastje voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:03:

Nu gaan we helemaal lachen: het is de verwachting dat er binnenkort een prijsverlaging komt voor de PS3 (PS3 60GB + PES 2008 voor 449 euro (plm 15 november)).

Wat is dan helemaal nog het voordeel van die op het eerste oog zo mooie actie van SONY.

Via Internetshop: al een 40X3500 voor EUR 2380 (bv via Redcoon) + PS3 a EUR 449 = EUR 2829
Via Gewone winkel is de actie dus pas een actie als de 40X3500 een stukje goedkoper is dan EUR 2829. Ik zou zeggen dat EUR 2600 een redelijke (maar geen superactie-)prijs zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:17:
[...]

Nu gaan we helemaal lachen: het is de verwachting dat er binnenkort een prijsverlaging komt voor de PS3 (PS3 60GB + PES 2008 voor 449 euro (plm 15 november)).

Wat is dan helemaal nog het voordeel van die op het eerste oog zo mooie actie van SONY.

Via Internetshop: al een 40X3500 voor EUR 2380 (bv via Redcoon) + PS3 a EUR 449 = EUR 2829
Via Gewone winkel is de actie dus pas een actie als de 40X3500 een stukje goedkoper is dan EUR 2829. Ik zou zeggen dat EUR 2600 een redelijke (maar geen superactie-)prijs zou zijn.
Wie zegt dat je via de internet shop geen gratis PS3 krijgt? Het lijkt mij dat het puur om de bon gaat dat je een Full-HD LCD van Sony hebt gekocht waar en voor hoeveel zal ze een zorg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
JJFS schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:30:
Wie zegt dat je via de internet shop geen gratis PS3 krijgt? Het lijkt mij dat het puur om de bon gaat dat je een Full-HD LCD van Sony hebt gekocht waar en voor hoeveel zal ze een zorg zijn.
De vraag is natuurlijk of je via een webshop aan de benodigde coupon kan komen. Een bonnetje alleen schijnt niet genoeg te zijn. Een lokale Sony dealer ziet je al aankomen met de vraag of hij misschien een couponnetje over heeft als je de TV niet via die dealer gekocht hebt. Informeer dus voor het plaatsen van een bestelling bij een webshop goed of deze de benodigde coupon mee levert.

Mocht inderdaad blijken dat webshops uitgesloten zijn, dan heeft Catbert natuurlijk een punt met betrekking tot zijn berekening. Voor het prijsverschil van 800 euro voor een KDL-40X3500 kan je dan beter zelf een PS3 aanschaffen, dan houd je nog geld over om wat extra spelletjes/Blu-ray DVD's aan te schaffen. Zeker als echt blijkt dat er per 15 november nog eens 150 euro van de verkoopprijs van de PS3 af gaat. Misschien moet je dan iets langer geduld hebben, maar die mogelijke prijsdaling is ruim op tijd voor de donkere winterdagen moet je maar denken.

Hier helemaal van opkijken doe ik trouwens niet. Meestal blijkt een "actie" immers een sigaar uit eigen doos te zijn. Voor elke "opruiming" worden immers ook opeens weer de advies prijzen uit de kast gehaald om de klant de indruk te geven dat ze "grote kortingen" krijgen terwijl ze meestal nagenoeg hetzelfde betalen als de gangbare winkelprijzen van voor de opruiming.

[ Voor 13% gewijzigd door ArChie op 30-09-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Misschien iemand zin om Sony te bellen/mailen over deze kwestie die veel mensen bezighoud :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

JJFS schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:30:
[...]

Philips heeft dit vorig jaar met een refund actie ook gedaan, stond uitdrukkelijk op de coupons vermeld dat internet shops uitgesloten waren ( en daarop werd via het serienummer gecontroleerd ) maar dat was dus Philips ;)

Ik hoop dat de coupons met voorwaarden er morgen zijn als ik weer werk ( ben ziek geweest ) en zal er dan eentje scannen en hier neer zetten om een einde te maken aan alle onzekerheid ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Maar hoe zat het dan met de aktie van Sony in April/Mei dit jaar met 200,- euro retour of zoiets, gold dat ook alleen voor de normale winkels?

Ik heb overigens Redcoon gemailed betreft deze aktie dus hoop deze week duidelijkheid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik heb geen idee hoe dat toen zat..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Ik heb sinds een paar dagen een KDL40S3000 in huis. Ik wilde eigenlijk een 40D3000 maar ja, heb geen zin eventueel tevergeefs te wachten tot eind van het jaar.
Kon de 40S3000 krijgen voor een erg scherpe prijs
Opzich mooi beeld. Absoluut geen clouding ook. :)
Alleen dus geen 100Hz en 1080P invoer, nou ja so be it. Ghosting heb ik nog niet opgemerkt en 1080P apparatuur heb ik niet

Ben nu bezig met kalibreren. Nu dacht ik via het service menu (dus i+ ,5 vol+, on) het één en ander in te kunnen stellen
Nu geraak ik wel in een menu, maar zie nergens een optie voor het aanpassen van de witbalans.

Ik kan wel wat veranderen wat HDMI en Audio betreft, maar nergens iets wat lijkt op 'RGB Drive' 'Cut' 'Gain' ed

Kan het zijn dat niet alle Bravia's hetzelfde servicve menu hebben? Iemand ervaring met een KDL40S3000?

Ik zal straks even twee foto uploaden van het menu waar ik nu in ben gekomen. Die wit balans wil graag aanpassen. Want neutraal is me te blauw en warm is weer veel te rood.
(Valt me op dat ik trouwens in het normale menu alleen kan kiezen voor Koel, Neutraal en Warm, en dus niet voor Warm2)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodyla schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:55:
Bedankt voor de tip. Ik heb er ook eentje opgehaald voor dezelfde prijs. Ze hadden er nog wel een paar. Nu nog even de juiste instellingen uitvogelen, want de standaardinstelling is wel erg contrastrijk en verzadigd, terwijl de 'cinema' en 'user' instellingen wat flets lijken (maar wel bij te stellen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ben benieuwd of Sony hun site vannacht om 00.00 precies aanpast zodat de actie met de PS3 zichtbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArChie schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:44:
[...]

Mocht inderdaad blijken dat webshops uitgesloten zijn, dan heeft Catbert natuurlijk een punt met betrekking tot zijn berekening. Voor het prijsverschil van 800 euro voor een KDL-40X3500 kan je dan beter zelf een PS3 aanschaffen, dan houd je nog geld over om wat extra spelletjes/Blu-ray DVD's aan te schaffen. Zeker als echt blijkt dat er per 15 november nog eens 150 euro van de verkoopprijs van de PS3 af gaat. Misschien moet je dan iets langer geduld hebben, maar die mogelijke prijsdaling is ruim op tijd voor de donkere winterdagen moet je maar denken.

Hier helemaal van opkijken doe ik trouwens niet. Meestal blijkt een "actie" immers een sigaar uit eigen doos te zijn. Voor elke "opruiming" worden immers ook opeens weer de advies prijzen uit de kast gehaald om de klant de indruk te geven dat ze "grote kortingen" krijgen terwijl ze meestal nagenoeg hetzelfde betalen als de gangbare winkelprijzen van voor de opruiming.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn immers genoeg consumenten die een TV liever bij een dealer kopen. Dat prijsverschil met internet kunnen dealers nu mooi overbruggen (hoewel niet in alle gevallen) met een PS3. Voor mensen die op zoek zijn naar de laagste prijs is internet (zoals gewoonlijk) the way to go. Zij profiteren dan echter niet van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik heb vandaag ook een 40X3500 gekocht bij FOKA in Rotterdam en hij staat inmidels thuis en aangesloten op mn XBOX. Damn dat is echt wel super zeg! Afgelopen vrijdag (of gister?) hadden ze er 5 gekregen. Eén geplaatst als showmodel, 4 voor de voorraad. Zaterdag en vandaag direct allemaal weer verkocht. Ik had de laatste (showmodel). Kreeg daarom nog €50 extra korting op de prijs die rodyla ook betaalde (€2649). Met nog een muurbeugel er bij kwam ik totaal op €2660. Ook hier de PS3 actie gewoon van toepassing. Netto heeft de TV me dus eigenlijk €2000 gekost.

Bijna een jaar een HDTV research heeft eindelijk tot aankoop geleid. :) Het meest unieke aan deze TV waarom het deze uiteindelijk is geworden is de DVB-C tuner. Al mn andere eisen (Full HD, HDMI 1.3, 100Hz, 40 Inch, 1080P ook over component, etc, etc) worden ook bij sommige andere merken wel geboden. O.a. Philips en Samsung. Beiden hebben echter geen DVB-C tuner. Samsung design houd ik ook niet echt van; goedkope pianolak plastic vind ik niks. 2e keus was de Philips 42PFL9732 geweest. Gelukkig was deze er. :D

Ik heb ff snel een filmpje gemaakt van de TV terwijl ie een replay van Forza Motorsport 2 af speelt. Nieuw meubel wordt ergens de komende 2 weken geïnstalleerd, hij staat nu op het meubel wat bij mn oude Philips 32PW9525 (iemand intresse? :)) hoort. Wat uitgebreidere ervaringen na het nieuwe meubel en muur montage. :)

Filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=DrYrjDRaO_M&v3

Edit: Idd; Rodyla bedankt voor de tip en email "support". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:35:
[...]

Kan iemand hier iets over zeggen?
Alvast bedankt.
Dat wordt heel lastig, als je leverancier er nog aan kan komen voor die prijs heb je een hele goede deal. Zoek naar een leverancier met voorraad, dan weet je zeker dat tie nog komt. Een echt alternatief is er niet, de eerstvolgende is de KDL46W2000 (niet 100hz, wel Full HD) voor 1900 bij een webshop. Of de KDL46V3000 (het nieuwe type, met DVB-C en beter contrast) voor 2200 eurie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op zondag 30 september 2007 @ 08:36:
[...]
Aangezien iedereen hier wel wat kan roepen, zou het een stuk behulpzamer zijn als je meer kunt uitleggen waarom je zo zeker weet dat het niet zal lukken (zoals andere keren) om via webshops minder te betalen voor je TV en dan toch gebruik te maken van de PS3 actie.
Omdat de coupons genummerd zijn en afgestuurd worden adhv het aantal afgenomen Full HD toestellen. Webshops ontvangen geen coupons, en dealers hebben dus geen coupons over.
Blindfold schreef op zondag 30 september 2007 @ 08:36:
[...]

Mijn excuses ik kwam er misschien nogal aggresief in, maar je reageert alsof je tot in detail op de hoogte bent wat nu wel en niet kan, maar onderbouwt dit nergens. Je zegt alleen deze keer kan het niet.
Dat ben ik ook. Ik hoop dat je begrijpt dat ik daar verder niets over kan zeggen

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Joop schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:42:
Ik heb ff snel een filmpje gemaakt van de TV terwijl ie een replay van Forza Motorsport 2 af speelt. Nieuw meubel wordt ergens de komende 2 weken geïnstalleerd, hij staat nu op het meubel wat bij mn oude Philips 32PW9525 (iemand intresse? :)) hoort. Wat uitgebreidere ervaringen na het nieuwe meubel en muur montage. :)

Wel een erg blokkerig beeld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:17:
[...]

Hoe sterk zijn die geruchten?
Misschien een linkje ofzo?
Ik ben namelijk een 2de hands ps3 aan't kopen, en dan zou 't wel heel dom zijn om 400 euro te dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik begrijp hieruit dat de Wehkamp dus uitgesloten is bij de PS3 actie. heb wel goede ervaringen met de Wehkamp namelijk. Misschien dan toch maar naar de Mediamarkt gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:20:
[...]

Hoe sterk zijn die geruchten?
Misschien een linkje ofzo?
Ik ben namelijk een 2de hands ps3 aan't kopen, en dan zou 't wel heel dom zijn om 400 euro te dokken.
Op dit forum door iemand geplaats. Maar ik heb het ook al ergens anders gelezen.
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah gezellig met al die 40x3500 eigenaars hier ;) Ik heb de boel gecontroleerd, en heb geen dooie pixels, de backlightegaliteit is ook voldoende.

Ben nu alleen al tegen het eerste probleem aan gelopen:

Ik heb een Pioneer DVR-645H dvd-recorder, welke ik via HDMI wil aansluiten. Na het starten van beide apparaten geeft de dvd-recorder met een ledje aan dat er een HDMI verbinding is, maar het beeld via de tv blijft zwart.

Ik heb nu de dvd-recorder geupdate naar de laatste firmware-versie, geprobeerd eerst de dvd-recorder en dan de tv aan te zetten, en twee verschillende hdmi kabels geprobeerd, en ook een andere dvi-ingang op de tv (de recorder heeft maar 1 uitgang) tot nu toe echter alles zonder succes. Iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Joop schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:42:
Ik heb vandaag ook een 40X3500 gekocht bij FOKA in Rotterdam en hij staat inmidels thuis en aangesloten op mn XBOX. Damn dat is echt wel super zeg! Afgelopen vrijdag (of gister?) hadden ze er 5 gekregen. Eén geplaatst als showmodel, 4 voor de voorraad. Zaterdag en vandaag direct allemaal weer verkocht. Ik had de laatste (showmodel). Kreeg daarom nog €50 extra korting op de prijs die rodyla ook betaalde (€2649). Met nog een muurbeugel er bij kwam ik totaal op €2660. Ook hier de PS3 actie gewoon van toepassing. Netto heeft de TV me dus eigenlijk €2000 gekost.

Bijna een jaar een HDTV research heeft eindelijk tot aankoop geleid. :) Het meest unieke aan deze TV waarom het deze uiteindelijk is geworden is de DVB-C tuner. Al mn andere eisen (Full HD, HDMI 1.3, 100Hz, 40 Inch, 1080P ook over component, etc, etc) worden ook bij sommige andere merken wel geboden. O.a. Philips en Samsung. Beiden hebben echter geen DVB-C tuner. Samsung design houd ik ook niet echt van; goedkope pianolak plastic vind ik niks. 2e keus was de Philips 42PFL9732 geweest. Gelukkig was deze er. :D

Edit: Idd; Rodyla bedankt voor de tip en email "support". ;)
Geweldig man! echt wijs dat je een filmpje hebt gemaakt dan heb je in ieder geval al een idee van de respons tijd.
Zou je ook een keer als je tijd en zin hebt een stukje van voetbal kunnen opnemen, ik las namelijk iets over ghosting als je de voetbal zag en dat zou ik jammer vinden maar ben benieuwd wat jou mening hierover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefkade
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 18:53
Ik kan me herinneren dat bij de vorige geld terug actie (incl al gore dvd) van sony gewoon formulieren bij de winkels te halen waren, die invullen en retour sturen voor de refund. Zelfs op dit forum kwam het formulier in pdf formaat voorbij zodat het geprint en gebruikt kon worden.

Het bericht dat de actieformulieren nu genummerd zijn geeft mij geen prettig gevoel. Zou betekenen dat ik nu ruim 200 euro meer kwijt zou voor de mij beoogde x3500.
Geen wonder dat er nu al rekensommen verschijnen met wat nu wel wel en niet verstandig is en waar. (internetshop zonder ps3/ps3 later los t.o.v. winkel incl actie)

maar ff afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
denk dat om 0.00 de site van Sony wel aangepast wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023
De x3500, heeft die een piano lak of is het zwarte materiaal ook mat?
Heeft de X3000 net als de x3500 RVS op de kopse kanten van het glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
De x3500 is niet echt zwart maar meer antraciet grijs. Wel aan de donkere kant. Het heeft een "brushed aluminum" look, maar dan dus donkerder als gewoon aluminium.

Ach, om het makkelijker te maken maar ff een pic gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://joop.tweakdsl.nl/pics/x3500/x3500border.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G64
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 16:58

G64

Ben vanmiddag even bij de Media Markt in Rijswijk geweest om even te kijken of ze misschien de KDL46W3000 al hadden. Helaas was deze er nog niet. Weet iemand (die bij een TV zaak werkt) wanneer deze verwacht wordt?

In ieder geval de brushed metal look van de foto die Joop heeft gemaakt bevalt me goed.

If you`re not first, you`re last .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:09:
De x3500 is niet echt zwart maar meer antraciet grijs. Wel aan de donkere kant. Het heeft een "brushed aluminum" look, maar dan dus donkerder als gewoon aluminium.

[afbeelding]
Ik vindt em echt supermooi.
Hopelijk krijg ik hem aankomende week binnen. Dan kan ik em eindelijk op mijn slaapkamer installeren :) Ben zelfs bereid even naar Sony te rijden en er voor te zorgen dat ze mijn tv dezelfde dag nog verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
In hoeverre is het bevestigd dat de coupons genummerd worden?

Op de woonbeurs wist een medewerker gisteren (zaterdag dus) me te vertellen dat je gewoon op de website van Sony een coupon kon downloaden en kon opsturen. Het zou dan ook niet uitmaken waar je de TV kocht, dit ivm reeds bestaande voorraad bij de verscheidene winkels. En ja, ook internetwinkels werden dus toegelaten tot deze actie volgens haar.

Maargoed, over 40 minuten kunnen we hopelijk meer lezen op de Sony site.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
F-Tim schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:19:
In hoeverre is het bevestigd dat de coupons genummerd worden?

Op de woonbeurs wist een medewerker gisteren (zaterdag dus) me te vertellen dat je gewoon op de website van Sony een coupon kon downloaden en kon opsturen. Het zou dan ook niet uitmaken waar je de TV kocht, dit ivm reeds bestaande voorraad bij de verscheidene winkels. En ja, ook internetwinkels werden dus toegelaten tot deze actie volgens haar.

Maargoed, over 40 minuten kunnen we hopelijk meer lezen op de Sony site.
Ja, unieke nummers.
Aangezien ze me bij de It's zaterdag geen coupon konden geven heb ik hier wel een "bewijsje" gevraagd. Had de verkoper me een kopie van de interne memo gemaakt en aan de bon vast gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/1141/dsc00131cj6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
  • Laatst online: 13-07 23:51
Ik heb de Sony 40U2000, maar dat verrekte ding geeft overscan. Ik heb getest met een x1900GT en 7900GTO, maar beide keren krijg ik overscan. wat ik ook doe met de videokaart instellingen, de overscan gaat niet weg. wel balen, want deze Sony heeft opties zoals pixelmapping. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023
Joop schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:09:

[afbeelding]
Geweldig! Bedankt Joop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
site van sony is nog niet aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze website zal misschien al wel bekend zijn maar ik post hem toch, wellicht heeft iemand er iets aan:

http://www.sonyproductinformatie.nl/

Hier worden altijd al in een vroeg stadium de nieuwe collecties bekend gemaakt voor de komende periodes.
Met name gaat het voor dit topic over de Bravia link:
http://www.sonyproductinf...l/subgroup.php?group=tv11

Ik zelf heb sinds kort een KDL-32T2800 (T2800 schijnt een speciaal type te zijn voor de BCC) maar wellicht kan iemand dat bevestigen of corrigeren.

Ben er erg tevreden mee en ik ga binnenkort een CAM proberen zodat ik DVB-C (@Home) kan kijken met de CAM in het Sony slot. Ik heb een dvd-recorder aangesloten via SCART, weet iemand of ik dan van een DVB-C kanaal kan opnemen terwijl ik zelf een ander DVB-C kanaal op de tv zit te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 00:32:
Ik zelf heb sinds kort een KDL-32T2800 (T2800 schijnt een speciaal type te zijn voor de BCC) maar wellicht kan iemand dat bevestigen of corrigeren.
Dat klopt.
Is eigenlijk hetzelfde als de D3000, maar dan geen 100Hz met Natural Motion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 00:32:
Ben er erg tevreden mee en ik ga binnenkort een CAM proberen zodat ik DVB-C (@Home) kan kijken met de CAM in het Sony slot. Ik heb een dvd-recorder aangesloten via SCART, weet iemand of ik dan van een DVB-C kanaal kan opnemen terwijl ik zelf een ander DVB-C kanaal op de tv zit te kijken?
Nee dat kan niet. Je kan alleen 1 zender door je TV laten doorsturen en niet ondertussen zappen.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.