Ik gebruik de Mediamarkt om op mijn gemak al die TV's te kunnen bekijken. Ze hebben een uitgebreide collectie, maar de prijzen zijn te hoog. Met uitzondering van actiemodellen. Er is geen korting mogelijk en dan ga ik toch liever naar een andere winkel.Diamond AT schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:38:
Mediamakrt doet moeilijk over het verlenen van korting op een sony. Gezien de PS3 actie. Die media-markt verkopers zijn erg arrogant. Voorheen kon je onderhandelen over prijzen. Nu krijg je een arrogantie attitude TAKE IT OR LEAVE IT. Ik heb mijn tv gekocht bij de BCC voor E. 1650 (40W2000). Dit was mogelijk omdat we er 2 kochten (samen met een kennis die ook een tv wilde). De vraagprijs was trouwens 1999 euro. In de mediamarkt ging er geen euro vanaf. Al kocht ik er 3 volgens de verkoper. Dus nu toch een sony 40w2000 met een PS3 voor 1650 euro bij de BCC. Ik wil trouwens geen reclame maken voor bcc. Ik was ook langs Block, Its, Prijstopper enz. Zij konden alleen net niet tippen aan de prijs van BCC. Ik ben trouwens naar 2 filialen van de mediamarkt geweest. Arrogantie verkopers zijn het geworden.
Goede korting heb je geregeld: van 1999 naar 1650 is fors, had niet verwacht dat zoiets mogelijk was. Bij de BCC waar ik was, kreeg ik niet de indruk dat ze in prijs wilde zakken. Vanmiddag ga ik naar Expert, kijken of ik daar een deal kan sluiten.