[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 52.348 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237248

Diamond AT schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:38:
Mediamakrt doet moeilijk over het verlenen van korting op een sony. Gezien de PS3 actie. Die media-markt verkopers zijn erg arrogant. Voorheen kon je onderhandelen over prijzen. Nu krijg je een arrogantie attitude TAKE IT OR LEAVE IT. Ik heb mijn tv gekocht bij de BCC voor E. 1650 (40W2000). Dit was mogelijk omdat we er 2 kochten (samen met een kennis die ook een tv wilde). De vraagprijs was trouwens 1999 euro. In de mediamarkt ging er geen euro vanaf. Al kocht ik er 3 volgens de verkoper. Dus nu toch een sony 40w2000 met een PS3 voor 1650 euro bij de BCC. Ik wil trouwens geen reclame maken voor bcc. Ik was ook langs Block, Its, Prijstopper enz. Zij konden alleen net niet tippen aan de prijs van BCC. Ik ben trouwens naar 2 filialen van de mediamarkt geweest. Arrogantie verkopers zijn het geworden.
Ik gebruik de Mediamarkt om op mijn gemak al die TV's te kunnen bekijken. Ze hebben een uitgebreide collectie, maar de prijzen zijn te hoog. Met uitzondering van actiemodellen. Er is geen korting mogelijk en dan ga ik toch liever naar een andere winkel.
Goede korting heb je geregeld: van 1999 naar 1650 is fors, had niet verwacht dat zoiets mogelijk was. Bij de BCC waar ik was, kreeg ik niet de indruk dat ze in prijs wilde zakken. Vanmiddag ga ik naar Expert, kijken of ik daar een deal kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knny schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:13:
Ik heb overal gezocht maar nergens is de 40-v3000 direct leverbaar of nog leverbaar voor de sony PS3 actie. Hoop dat in dec weer een nieuwe leuke actie komt van Sony dan.
KNNY
Hoor net van Sonyplaza op de Overtoom in Amsterdam dat ze op 25 okt. 2 stuks gaan binnenkrijgen en op 30 oktober weer een paar. Prijs 2099,-.
By the way: ergens in deze topic laat iemand zeg niet zo positief uit over Sonyplaza. moet je maar ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-04 14:10
Ik heb waarschijnlijk mijn 40-v3000 al gevonden in een echte winkel voor slechts 1800 euro ;)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237414

Hallo allemaal,

Na veel uurtjes hier gelezen te hebben zit ik nog met een paar vraagjes:
nl
Ik heb een kdl40w2000

Als noob klopt het dat ik alleen een kaart van canaaldigitaal bijv in de achterkant van de tv kan stoppen voor ontvangst,of heb ik daar een aparte decoder nog voor nodig.

Wil iemand zijn instellingen van het beeld delen ben al een paar weken aan het stoeien maar krijg hem nog niet perfect. heb nu nog wel gewone analoge kabel van upc.

maar ik wil wel een schotel,hier nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367

Anoniem: 237414 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:50:
Ik heb een kdl40w2000

Als noob klopt het dat ik alleen een kaart van canaaldigitaal bijv in de achterkant van de tv kan stoppen voor ontvangst,of heb ik daar een aparte decoder nog voor nodig.

[...]

maar ik wil wel een schotel,hier nog tips voor?
De 40W2000 heeft (naast een analoge tuner) een DVB-T tuner, die geschikt is voor ontvangst van Digitenne. Voor Digitenne heb je nog wel een Conax CI module, een antenne, een power inserter en een KPN smartcard nodig. Hiervoor zijn ook KPN Sony Digitenne Startkits verkrijgbaar (zie https://www.cardwriter.nl/nl/pd-2062639998.htm?categoryId=88).

Als je TV wilt kijken via satelliet wilt kijken via CanalDigitaal dan heb je o.a. een externe ontvanger nodig aangezien de TV geen DVB-S tuner heeft (zie http://www.cardwriter.nl/eShop/wat.htm?categoryId=2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knny schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:21:
Ik heb waarschijnlijk mijn 40-v3000 al gevonden in een echte winkel voor slechts 1800 euro ;)
COOL!!! Ik wil geen 40w2000 meer. Voor die winkelprijs wil ik ook een v3000. _/-\o_

Waar heb je 'm gevonden als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Anoniem: 237248 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:29:
[...]

COOL!!! Ik wil geen 40w2000 meer. Voor die winkelprijs wil ik ook een v3000. _/-\o_

Waar heb je 'm gevonden als ik vragen mag?
Ik zeg het pas als ik die van mij geregeld heb ;) Want wil natuurlijk wel eerste op de orderlijst staan he 8)

P.S. wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic? :9~

[ Voor 7% gewijzigd door knny op 23-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

knny schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Ik zeg het pas als ik die van mij geregeld heb ;) Want wil natuurlijk wel eerste op de orderlijst staan he 8)

P.S. wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic? :9~
Okaay, als jij het geregeld hebt of wat dan ook, wil je dan ff hier z.s.m posten of PM'en? Dank! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Heeft iemand ervaring met digitenne van kpn in Doetinchem en omgeving? Vooral in combi met een dvb-t tuner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Anoniem: 161981 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:36:
[...]

Okaay, als jij het geregeld hebt of wat dan ook, wil je dan ff hier z.s.m posten of PM'en? Dank! :D
Heb net de winkel gesproken en ze gaan mij even bellen als ze er weer 1 40-v3000 binnenkrijgen
totaalplaatje incl bezorging = € 1846 euro en dat is incl voucher voor PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

De 40X3500 blijkt toch via de dealer geleverd te kunnen worden.
Meteen besteld voor 2599 + PS3 actie.

Wie koopt er bij z'n Sony eigenlijk extra garantie bij? Is dit bij een dergelijke aanschaf verstandig?
Voor EUR 169,- 4 jaar extra ( je krijgt er namelijk standaard maar 1).

De wettelijke garantie gaat namelijk boven de fabrieksgarantie.

http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=1535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237474

hallo ik zit te denken om de W-3000 te kopen of de V-3000 wie heeft een idee welke beter is laat effe horen mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb de KDL 40D3000 en ik zit met het volgende probleem:

Ik heb ook een sony harddisk recorder, de RDR HX 710 voor de kenners. Als ik tv kijk 'via' deze recorder (UPC analoog) dan springt ie bij breedbeelduitzendingen netjes naar 'zoom' via auto format. Als ik echter een breedbeelduitzending opneem en dan weergeef blijft ie op 'smart' staan en zit ik met 2 aanzienlijke balken boven en onder. Handmatig op zoom zetten is dan de remedie, maar wel irritant en onbegrijpelijk! Als ik dit doe vallen de on-screen knoppen ook trouwens ook buiten het beeld. Eerst dacht ik dat dat de reden was dat de tv niet wil overschakelen naar zoom (tv 'ziet' dan immers dat dat niet mogelijk is omdat er anders materiaal buiten beeld zou vallen). Vandaag heb ik echter eindelijk in de handleiding gevonden hoe die on screen knoppen uit te zetten. Heel blij ging ik testen maar nee hoor, precies hetzelfde: bij tv kijken via de recorder gaat alles goed (vreemd genoeg vallen de weergaveknoppen/zenderbalk nu wel binnen het beeld) maar bij weergeven van breedbeeld blijf ik met die 2 balken zitten. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knny schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:55:
[...]

Heb net de winkel gesproken en ze gaan mij even bellen als ze er weer 1 40-v3000 binnenkrijgen
totaalplaatje incl bezorging = € 1846 euro en dat is incl voucher voor PS3 :)
Ik ben nieuwsgierig, :) dan wacht ik wel eventjes!
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakie7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 09:50
Anoniem: 233253 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:44:

Wie koopt er bij z'n Sony eigenlijk extra garantie bij? Is dit bij een dergelijke aanschaf verstandig?

waar heb je hem gekocht want dit is een goei prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuber
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb net zelf een 40X3500 bestelt, heeft iemand het al voor elkaar gekregen om i.c.m. een alphacrypt cam en casema dvb-c aan de praat te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34

TF

bla bla

Is het niet tijd voor een nieuw Topic? Wil iemand die aanmaken? Ik ben niet zo goed in grote OP's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-03 13:32
cuber schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:45:
Ik heb net zelf een 40X3500 bestelt, heeft iemand het al voor elkaar gekregen om i.c.m. een alphacrypt cam en casema dvb-c aan de praat te krijgen ?
Als je even de moeite had genomen om in het topic te zoeken had je gezien dat dat inderdaad zo is.
Anoniem: 233253 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:44:

Voor die prijs heb ik de X3500 met PS3 gehaald bij FOKA in R'dam. Wat betreft die garantie, ik heb dat niet gedaan. Ik geloof niet daar niet echt in. Zie ook hier voor een eerder stukje discussie daarover in het vorige deel van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
TF schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:14:
Is het niet tijd voor een nieuw Topic? Wil iemand die aanmaken? Ik ben niet zo goed in grote OP's maken.
Ik heb wel zin om even aan de slag te gaan voor een nieuw deel, post deze dan later vanmiddag.
(Mods) akkoord neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 237248 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Ik gebruik de Mediamarkt om op mijn gemak al die TV's te kunnen bekijken. Ze hebben een uitgebreide collectie, maar de prijzen zijn te hoog. Met uitzondering van actiemodellen. Er is geen korting mogelijk en dan ga ik toch liever naar een andere winkel.
Goede korting heb je geregeld: van 1999 naar 1650 is fors, had niet verwacht dat zoiets mogelijk was. Bij de BCC waar ik was, kreeg ik niet de indruk dat ze in prijs wilde zakken. Vanmiddag ga ik naar Expert, kijken of ik daar een deal kan sluiten.
Inderdaad. Bij mediamarkt hoef je geen poging te doen. BCC in Den Haag was wel bereid te zakken. De andere winkels die ik hiervoor noemde trouwens ook. Qua service zijn deze winkels volgens mij ook veel beter. Er werkt bij mij iemand die part-time bij de mediamarkt werkt en die gaf aan dat ze de opdracht krijgen klanten gewoon af te poeieren bij klachten en dergelijke. Maar even ontopic. Ik ben echt tevreden met mijn 40w2000. Ik heb ook de aanvraag voor de PS3 gestuurd. Ik zie wel op andere forums dat dit wel eens lang zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Iemand een idee wat de beste settings zijn om met ene ps3 te gamen op 32D3000?

Bij tv heb ik scherpte bijvoorbeeld quasi uit staan, maar is het bij HD-beelden beter om dat hoog te zetten, enzovoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren bij Expert geweest. Ik wilde graag de 40v3000 live zien en de prijs bekijken. Maar deze hadden ze niet. De 40w2000 hadden ze wel. Die kost daar nu 1788.
Anyway, begint de verkoper een heel verhaal over Philips!! Ik zeg: wil graag een full HD van Sony met gratis PS3.
Laat hij me een Philips zien zonder ambi kerstverlichting en dat zag er goed uit: 42'', full hd, 100 hertz motionflow voor 2099. maar het is geen sony en hij liet niet blijken dat 'ie me een deal ging geven op die philips.
Ik ben in ieder geval klaar met deze expert. :(
Ik wil naar een winkel met een verkoper die kan verkopen! Ik denk dat ik It's en BCC ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Anoniem: 237248 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:27:
Gisteren bij Expert geweest. Ik wilde graag de 40v3000 live zien en de prijs bekijken. Maar deze hadden ze niet. De 40w2000 hadden ze wel. Die kost daar nu 1788.
Anyway, begint de verkoper een heel verhaal over Philips!! Ik zeg: wil graag een full HD van Sony met gratis PS3.
Laat hij me een Philips zien zonder ambi kerstverlichting en dat zag er goed uit: 42'', full hd, 100 hertz motionflow voor 2099. maar het is geen sony en hij liet niet blijken dat 'ie me een deal ging geven op die philips.
Ik ben in ieder geval klaar met deze expert. :(
Ik wil naar een winkel met een verkoper die kan verkopen! Ik denk dat ik It's en BCC ga proberen.
lol.....Hij moet zeker van die tv af. Je kan natuurlijk vragen of je hem erbij krijgt als je een Sony koopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuber
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2024
Diamond AT schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Inderdaad. Bij mediamarkt hoef je geen poging te doen. BCC in Den Haag was wel bereid te zakken. De andere winkels die ik hiervoor noemde trouwens ook. Qua service zijn deze winkels volgens mij ook veel beter. Er werkt bij mij iemand die part-time bij de mediamarkt werkt en die gaf aan dat ze de opdracht krijgen klanten gewoon af te poeieren bij klachten en dergelijke. Maar even ontopic. Ik ben echt tevreden met mijn 40w2000. Ik heb ook de aanvraag voor de PS3 gestuurd. Ik zie wel op andere forums dat dit wel eens lang zou kunnen duren.
Zelf heb ik vorig jaar een televisie gehaald bij de Mediamarkt in utrecht en daar ging er zonder te vragen 400 euro van het bedrag af (was zelfs telefonisch).
Het lijkt me ook dat het totaal aan de verkoper ligt.

[ Voor 43% gewijzigd door cuber op 24-10-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
cuber schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:51:
[...]

Zelf heb ik vorig jaar een televisie gehaald bij de Mediamarkt in utrecht en daar ging er zonder te vragen 400 euro van het bedrag af (was zelfs telefonisch).
Het lijkt me ook dat het totaal aan de verkoper ligt.
Die ervaring met mediamarkt had ik ook. Nu lijkt de kans om dat voor elkaar te krijgen zeer klein te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:48:
Heeft iemand ervaring met digitenne van kpn in Doetinchem en omgeving? Vooral in combi met een dvb-t tuner?
Helaas, op dit moment is Digitenne op jouw adres nog niet beschikbaar.
Vul onderaan deze pagina je gegevens in en je ontvangt bericht als Digitenne bij jou beschikbaar is.

Het is wel mogelijk om los al een Digitenne-ontvanger aan te schaffen voor € 89,95. Hiermee betaal je geen abonnementskosten en ontvang je alleen de gratis zenders in jouw regio. In ieder geval Nederland 1, 2 en 3 en in sommige gebieden ook gratis Duitse of Belgische zenders.

Mocht er wel Digitenne beschikbaar zijn of komen in jouw regio, dan kan je telefonisch alsnog je abonnement activeren. Je betaalt dan vanaf dat moment € 6,95 per maand.

Bestellen Digitenne Single tuner pakket
ik heb het getest met mijn postcode, ik woon ook in doetinchem namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Anoniem: 161981 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:27:
[...]

[...]

ik heb het getest met mijn postcode, ik woon ook in doetinchem namelijk :)
Ik had ook even de postcode check gedaan en daar kwam natuurlijk hetzelfde uit. Vorige week stond er op de site van kpn dat als je buiten hun verzorgingsgebied was er nog een zeer goede kans is dat je toch goed digitaal ontvangst hebt.

Ik wil namelijk de x3500 of de w3000 kopen (twijfel nog erg), maar pas als we digitaal kunnen ontvangen en Upc kan dit nog niet geven. Ik wacht dan ook met smart op de reviews van de x3500 op hdtvtest en lees dit forum met veel plezier, dat als er digitaal is ik weet welke ik ga kopen!

Maar als je het kunt ontvangen en ervaring mee hebt hoor ik het graag!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236260 op 24-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237566

Ik hoop dat mijn vraag niet off-topic is, maar ik heb de 40W3000 en de Alphacrypt besteld. De oude Samsung-decoder wil ik straks aansluiten op de TV van de slaapkamer. Bij Casema moet je in dat geval een extra smartcard+abonnement nemen tegen de volle prijs!
Nu schijnt hiervoor een oplossing te zijn in de vorm van een SmartWi (=smartcard sharing).
Heeft iemand ervaring met zo'n SmartWi in combinatie met een Alphacrypt/40W3000, Samsung-decoder en Casema (Irdeto)?
De firma's waar je zo'n SmartWi kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik heb deel 4 van het topic aangemaakt. Gaarne daar verder posten.

[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236205

Alfisti,

Heb je nog tijd gehad om even te kijken voor mij naar de 40 W3000.

Stuur mij even een pm - dm hoe ik je kan bereiken.

Gr. Rexkom

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 236205 op 24-10-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196692

Vraagje, waar kan je ergens die Alphacrypt modules kopen?
Op de site van Mascom zelf zie ik er wel 1 staan van 98 euro. een 3.09 versie. Maar sturen ze die ook naar NL? En werkt deze versie icm een 32D3000 en @Home?

En hoe zit het met HD, in eerste instantie las ik ooit eens dat zo'n Alphacrypt kaartje geen HD signalen op je TV kon brengen, enkel SD, maar ik lees nu weer dat het bij andere Sony TV's weer wel kan. Geld dat alleen voor die TV's, of ook voor de 32D3000?

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 196692 op 25-10-2007 11:41 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.