[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 52.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
RobbyMoody schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:47:
Helaas ken ik geen mensen met een externe decoder. In het Alphacrypt menu staat alles op de default instellingen. De signaalsterkte is goed.
Jammer.
Wat ik inderdaad nog niet heb geprobeerd is om de tv langdurig op een digitaal kanaal te laten staan (afgelopen nacht op een analoge zender). Volgens de helpdesk zou 'standby' overigens voldoende zijn.
De helpdesk gaat uit van de werking van een aanbevolen kabel ontvanger. Daarbij kan standby voldoende zijn omdat sommige ontvangers in standby stand wel data blijven verwerken, maar dat doen ze ook niet allemaal.

Bij de TV is dat volgens mij zeker niet het geval. Hij zal dus aan moeten blijven staan en zoals ik al aangaf heeft dat alleen zin als je op een digitaal kanaal staat waar je geen beeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 16:46
Ik zal mijn TV vanacht aan laten staan op een digitaal kanaal. Dit zal dan een ongecodeerd kanaal (Ned 1 bijvoorbeeld) moeten zijn, want de TV schakelt zichzelf volgens mij na verloop van tijd uit als ie op een gecodeerd kanaal staat. Dit had ik al eens eerder geprobeerd.

Wat betreft die firmware, als je 3.11 nog voor me hebt kan ik idd die proberen. Ik denk dat ik morgen op mijn werk wel ergens een laptop kan misbruiken om de update uit te voeren. Of anders van het weekend bij een kennis.

Thanks nogmaals voor de hulp.

Edit: Ik zie ondertussen je reply voor RobbyMoody. Ik zal een gecodeerd kanaal ook nog een keer proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Joop op 18-10-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Bij langdurig op digitaal kanaal blijkt tv zichzelf uit te schakelen...
Wat is dat nu weer voor een gedoe? Oke, volgende truuk. Als het goed is geven de digitale kanalen Regio 22 en het Multikabel informatie kanaal wel beeld en geluid. Die zijn namelijk ongecodeerd. Zoek één van die kanalen op en laat de TV daar dan een tijd op staan met de smartcard en AlphaCrypt in het Common Interface slot. Dan moet je van tijd tot tijd maar even naar een ander kanaal zappen om te controleren of je ondertussen wel beeld en geluid hebt. Zo niet, dan weer terug naar Regio 22 of het informatie kanaal en nog wat langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Joop schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:58:
Ik zal mijn TV vanacht aan laten staan op een digitaal kanaal. Dit zal dan een ongecodeerd kanaal (Ned 1 bijvoorbeeld) moeten zijn, want de TV schakelt zichzelf volgens mij na verloop van tijd uit als ie op een gecodeerd kanaal staat. Dit had ik al eens eerder geprobeerd.
Gebruik dan toch maar Nederland 1 om te voorkomen dat de TV zich uitschakelt.
Wat betreft die firmware, als je 3.11 nog voor me hebt kan ik idd die proberen. Ik denk dat ik morgen op mijn werk wel ergens een laptop kan misbruiken om de update uit te voeren. Of anders van het weekend bij een kennis.
Ik zal hem straks even ergens uploaden en dan hier een link plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door ArChie op 18-10-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-05 16:46
Thanks, ik heb hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236367

[...]

Ik vraag me af of diegenen die de Alphacrypt probleemloos hebben draaien hun smartcard in een externe decoder hebben geactiveerd?
In mijn geval is het antwoord in ieder geval NEE. Mijn smartcard heeft nooit in een externe decoder gezeten, maar zoals ik al eerder schreef werkt de combinatie Sony KDL-32D3000/Alphacrypt 3.09/Casema Smartcard bij mij prima. Zowel binnen de proefperiode van 2 weken als daarna. Ik heb ook nooit de tv een nacht aan hoeven laten staan of zoiets...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 236367 op 19-10-2007 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Anoniem: 236205 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:53:
Coolsnarf:

Ik begrijp dat jij nu een Bravia KDL 40W3000 hebt staan.
Gebruik je daar een Cam in ( Alphacrypt Classic ) met smartcard voor Casema digitalen TV, en werkt dat.
Graag even wat bijzonderheden, want ik hen ook een KDL 40W3000 staan en bij mij werkt het nog steeds niet.

Rexkom.
Ik heb nu nog digitale tv via een kastje met scart :'( . Daar komt nog wel verandering in, maar weet dus niet of ik een HDMI kastje of Alphacrypt moet kopen (liever Alphacrypt maar dan moet t wel zeker werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:38

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 236205 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:04:
ALFISTI,

Wil jij voor mij eens naar het volgende kijken morgen bij de Bravia 40W3000 waarbij het werkt.

Menu, Digitaal Set-up, Technische instellingen, Systeeminformatie:

Hier staat bij mij: softwareversie 2.14.554 en Loader 0.27.9

Alvast bedankt.
Staat precies hetzelfde hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Coolsnarf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:00:
Ik heb nu nog digitale tv via een kastje met scart :'( . Daar komt nog wel verandering in, maar weet dus niet of ik een HDMI kastje of Alphacrypt moet kopen (liever Alphacrypt maar dan moet t wel zeker werken)
Als je de AlphaCrypt CAM via een webshop koopt heb je volgens mij altijd een herroepingsrecht van 7 dagen waar binnen je de AlphaCrypt CAM weer retour zou kunnen sturen als je je bedacht hebt. Je krijgt dan wel alleen de aankoopprijs van de AlphaCrypt CAM vergoed en niet de verzendkosten. Je zou dat herroepingsrecht dus kunnen gebruiken om redelijk risicoloos de AlphaCrypt CAM uit te proberen. Wel even goed de verkoop voorwaarden er op nalezen bij de betreffende webshop voordat je een bestelling plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Dat zal ik in mijn achterhoofd houden...thnx. Nog een tip van een betrouwbare/goede webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Coolsnarf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:24:
Dat zal ik in mijn achterhoofd houden...thnx. Nog een tip van een betrouwbare/goede webshop?
Je kan via de Satshopper vergelijkingssite een redelijk aantal webshops vinden die de AlphaCrypt Classic CAM verkopen. In de Range kolom geven klanten een waardering voor de webshop. Zegt natuurlijk ook niet alles, maar geeft misschien iets meer houvast. En lees natuurlijk de voorwaarden even na van de webshop die je kiest. Als er nauwelijks iest over het herroepingsrecht terug te vinden is op de site van de webshop dan kan je beter een andere kiezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
even iets anders:
Ik heb een dvd speler (Grundig GDP 1400)die op 16:9 ingesteld staat. Mijn tv(KDL-40w3000) staat op automatisch ingesteld. De dvd speler zit via een rgb scartkabel op de tv aangesloten.
Het probleem is dat als ik een dvd ga kijken dat het beeld altijd als 4:3 weergegeven wordt (dus met zwarte balken aan de zijkant). Dit kan ik wel handmatig wijzigen maar hij springt tijdens de film terug naar 4:3. Nu weet ik zeker dat het een widescreen dvd(meerdere geprobeerd) is, dus ik vraag me af wat het probleem kan zijn dat hij telkens terug springt naar 4:3.
Het automatisch kiezen op de tv kan ik wel uitzetten zodat hij niet meer verspringt, maar ik wil eigenlijk een oplossing zodat hij automatisch op 16:9 springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Remius schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:52:
[...]
De site van BCC is niet up to date. De 40D3000 staat daar voor 1449,-. Terwijl hij toch echt voor 1299,- over de toonbank gaat.
Welk filiaal van BCC verkocht het toestel voor 1299,- Ik ga in mijn lunchpauze meteen even langs de BCC :Y .

[ Voor 13% gewijzigd door Harold_S op 19-10-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01

TF

bla bla

Weet iemand of Sony voor zijn Tv;s wel eens met firmware upgrades komt? Philips bijvoorbeeld stelt deze wel beschikbaar.

Ik heb een 32d3000 , geen problemen, maar hou er wel van als de boel goed bijgehouden word. En stiekem hoop ik dat er ooit een firmware upgrade komt waarmee de SD een HD DVB-c word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236205

Alfisti,

Ok bedankt voor deze info, dan hou ik het er maar op dat mijn Bravia KDL 40W3000 kapot is.
Morgen weet ik meer kan komen ze een nieuwe brengen.

Gr. Rexkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 236205 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:04:
Alfisti,

Ok bedankt voor deze info, dan hou ik het er maar op dat mijn Bravia KDL 40W3000 kapot is.
Morgen weet ik meer kan komen ze een nieuwe brengen.

Gr. Rexkom
Rexkom, aangezien je Casema hebt.....woon je in de buurt van Leiden. anders kun je het een keer bij mij proberen of het werkt. Dan weten we meteen allebei waar we aan toe zijn.
stuur me maar ff een message of je dat zou willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 17:18
Harold_S schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Welk filiaal van BCC verkocht het toestel voor 1299,- Ik ga in mijn lunchpauze meteen even langs de BCC :Y . Ben ik toch even 100 euro lichter gemaakt voor hetzelfde toestel. Terwijl ik hem 2 weken geleden heb gekocht. :(
Helaas geen, stond op de website van BCC (webwinkel).

Ben nu zelf op zoek naar een winkel die deze TV (40d3000) op voorraad heeft voor deze prijs, of lager! Iemand deze gezien?

Zie trouwens weinig hier over flipsen (philips), is het niks?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
TF schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:48:
Weet iemand of Sony voor zijn Tv;s wel eens met firmware upgrades komt? Philips bijvoorbeeld stelt deze wel beschikbaar.
Dat zou ik ook wel willen weten. Zeker met digitale techniek is de kans op bugs in de firmware nu eenmaal groter dan bij analoge techniek.
Ik heb een 32d3000 , geen problemen, maar hou er wel van als de boel goed bijgehouden word. En stiekem hoop ik dat er ooit een firmware upgrade komt waarmee de SD een HD DVB-c word...
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren aangezien je daarvoor een hardware update nodig hebt. Er zit nu een SD MPEG-2 chipset in die vervangen zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 00:18
mwoe schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:15:
[...]Zie trouwens weinig hier over flipsen (philips), is het niks?
[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) (ik lees hier geen philips in de titel ... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aml
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-01 21:11

aml

kraakie7 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:07:
Weet iemand mischien wat de afmetingen zijn van de doos bij de sony KDL-40X3500, want ik wil graag weten of hij in de auto past.

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn dit te vermelden.
Afmetingen van de verpakking zijn: 143*76*26
Gewicht is ong 26 KG

[ Voor 3% gewijzigd door aml op 19-10-2007 13:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

ArChie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Dat zou ik ook wel willen weten. Zeker met digitale techniek is de kans op bugs in de firmware nu eenmaal groter dan bij analoge techniek.
Firmware update is mogelijk maar alleen via Sony, helaas hebben ze niet zo'n mooi systeem via de USB aansluiting als Philips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
mwoe schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:15:
[...]

Helaas geen, stond op de website van BCC (webwinkel).

Ben nu zelf op zoek naar een winkel die deze TV (40d3000) op voorraad heeft voor deze prijs, of lager! Iemand deze gezien?

Zie trouwens weinig hier over flipsen (philips), is het niks?
BCC is top _/-\o_ wat betreft de voorwaarden. Zojuist terug geweest naar de winkel en aangegeven dat hij voor 1299,- heeft gestaan. Dit bleek inderdaad te kloppen.
Kreeg netjes mijn teveel betaalde geld terug. Echt een joepie gevoel hieraan overgehouden :) :)
Lekker zo op de vrijdagmiddag :Y :Y

Overigens zijn er nog diverse filialen van BCC in Nederland die de 40D3000 hebben staan. Breda heeft er nog 2 op voorraad. Prijs 1399,-
Een aanrader wanneer je naar 40 inch zoekt naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Alfisti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:08:
Firmware update is mogelijk maar alleen via Sony, helaas hebben ze niet zo'n mooi systeem via de USB aansluiting als Philips heeft.
Maar brengen ze uberhaupt wel eens firmware updates uit en zoja, hoe worden de klanten daarvan op de hoogte gesteld? Speelt een Sony dealer daarin nog een rol, beschikt die bijvoorbeeld ook over de hardware om een firmware update via de service poort uit te kunnen voeren? Zonee, wat is dan eigenlijk nog de toegevoegde waarde van een Sony dealer t.o.v. bestellen via een webshop?

Of plaatst Sony alleen maar TV's op de markt met de uitgeleverde firmware en laat het daar dan verder bij? Dat zou kunnen verklaren waarom Sony Nederland weigert om support te leveren op de DVB-C implementatie in de 3000 series. Als er immers door de gebruikers bugs of onvolledigheden worden gevonden in die implementatie dan zouden ze als ze wel support leveren ook met firmware updates op de proppen moeten komen om die problemen te verhelpen en daar lijkt de support organisatie van Sony niet op ingericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 08:05

Blindfold

Donde estan los conejos?

ArChie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:
[...]

Maar brengen ze uberhaupt wel eens firmware updates uit en zoja, hoe worden de klanten daarvan op de hoogte gesteld? Speelt een Sony dealer daarin nog een rol, beschikt die bijvoorbeeld ook over de hardware om een firmware update via de service poort uit te kunnen voeren? Zonee, wat is dan eigenlijk nog de toegevoegde waarde van een Sony dealer t.o.v. bestellen via een webshop?

Of plaatst Sony alleen maar TV's op de markt met de uitgeleverde firmware en laat het daar dan verder bij? Dat zou kunnen verklaren waarom Sony Nederland weigert om support te leveren op de DVB-C implementatie in de 3000 series. Als er immers door de gebruikers bugs of onvolledigheden worden gevonden in die implementatie dan zouden ze als ze wel support leveren ook met firmware updates op de proppen moeten komen om die problemen te verhelpen en daar lijkt de support organisatie van Sony niet op ingericht
Bij de vorige serie is er een firmware uitgekomen om het clouding probleem "op te lossen"
Dit kwam erop neer dat de maximale achtergrondverlichting werd verlaagt zodat je het probleem niet of minder zag.
Overigens las ik dat bij de W3000 (en ik neem aan ook bij de X3000 en X2500? ik hoor het graag) automatisch je backlight uitgaat als het lichtniveau op een laag niveau zit. Dit waarschijnlijk ook op clouding probleem te voorkomen.
Ik vraag me alleen af of dit de juiste methode is en of het niet te irritant is als je backlight telkens uitgaat bij een donkere scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-04 16:52
Alle Sony's hebben toch een (verstopt) USB slot voor firmware updates? Kwestie van USB memory stick met firmware-update inpluggen, daarvoor heb je weinig organisatie nodig.

@Archie: De reden dat ze geen support geven is denk ik eerder vanwege de manier hoe kabelproviders in Nederland met DVB-C en encryptie omgaan (e.g. niet netjes/standard complaint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

ArChie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:25:
[...]

Maar brengen ze uberhaupt wel eens firmware updates uit en zoja, hoe worden de klanten daarvan op de hoogte gesteld?
Ongetwijfeld zullen er firmware update's zijn, klanten worden hier van niet op de hoogte gesteld zoals dat bij elke televisie fabrikant niet gebeurt. Firmware wordt alleen zo ver ik weet alleen geplaatst als het apparaat bij de Sony technische dienst is om wat voor reden dan ook. ( in geval van problemen of iets dergelijks )
Speelt een Sony dealer daarin nog een rol, beschikt die bijvoorbeeld ook over de hardware om een firmware update via de service poort uit te kunnen voeren? Zonee, wat is dan eigenlijk nog de toegevoegde waarde van een Sony dealer t.o.v. bestellen via een webshop?
Een Sony dealer heeft deze hardware niet zo ver ik weet, puur en alleen de service centra doen dit.
De toegevoegde waarde van een dealer bestaat uit een aantal punten, ik werk in een vakspeciaal zaak en het toverwoord hier is "service" van het begin tot het eind en daar betaald men een hogere prijs voor. Wij hebben met onze doelgroep ook weinig / geen last van internetshops, denk dat een mediamarkt / bcc / de block daar veel meer last van heeft. De mensen die nu op internet kopen kwamen toch al niet bij ons ;)

Verder heeft deze disussie over wel of niet op internet kopen weinig zin in dit topic, zowel winkels als internetshops hebben voor en nadelen :)
Of plaatst Sony alleen maar TV's op de markt met de uitgeleverde firmware en laat het daar dan verder bij?
Yep, en dat doen JVC, Panasonic en Samsung ook zo
Dat zou kunnen verklaren waarom Sony Nederland weigert om support te leveren op de DVB-C implementatie in de 3000 series. Als er immers door de gebruikers bugs of onvolledigheden worden gevonden in die implementatie dan zouden ze als ze wel support leveren ook met firmware updates op de proppen moeten komen om die problemen te verhelpen en daar lijkt de support organisatie van Sony niet op ingericht
De reden hier voor is dat de Sony TV's met de CAM module nog niet goedgekeurd zijn voor gebruik door de kabelmaatschapijen, er is dus officieel geen ondersteuning al werkt het wel. Ze schijnen overigens wel met deze goedkeuring bezig te zijn waarna er support zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218622

Hey allemaal,

Ik heb mijn coupon voor een PS3 ingevuld en opgestuurd.
Weet iemand hoelang het duurt voor je deze PS3 opgestuurd krijgt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 218622 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:12:
Hey allemaal,

Ik heb mijn coupon voor een PS3 ingevuld en opgestuurd.
Weet iemand hoelang het duurt voor je deze PS3 opgestuurd krijgt?

Alvast bedankt!
ik heb gebeld en ze zeggen dat ze ze over 4 weken gaan versturen. Kan eerder zijn, maar natuurlijk ook later (daar gok ik meer op). Ik hoop iig voor de kerst mijn PS3 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Alfisti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:03:

Verder heeft deze disussie over wel of niet op internet kopen weinig zin in dit topic, zowel winkels als internetshops hebben voor en nadelen :)
Amen :+
Dat is dus precies mijn idee. Laat die discussie nou maar voor wat het is...iedereen heeft toch zijn eigen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218622

Hey bedankt voor je snelle reactie!!

Jammer ik dacht misschien heb ik hem volgende week :P
Nog maar even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Anoniem: 218622 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:53:
Hey bedankt voor je snelle reactie!!

Jammer ik dacht misschien heb ik hem volgende week :P
Nog maar even wachten dus
Ik ken het. Ik zit ook echt te w8en tot ie binnenkomt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236572

markmg schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:45:
[...]

op wat voor receiver was die aangesloten?
Dat was op een Denon AVR600RD. Niet 1 van de nieuwsten, maar op mijn Toshiba-scherm heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyMoody
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 16:15
ArChie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:33:
[...]

Heb je toevallig een externe decoder waarin je de smartcard zou kunnen activeren of bij kennissen? Zoja, is dan via het Entitlements menu wel informatie te lezen? Heb je toevallig kennissen met digitale TV van Multikabel waarvan je even de smartcard zou mogen lenen? Zoja, wat zegt het Entitlements menu en heb je dan wel beeld en geluid?
Toch Humax decoder kunnen lenen. Dit werkt perfect, goed beeld en geluid op alle kanalen. Smartcard daarna weer terug in de Alphacrypt en het werkt niet. Nog steeds leeg 'entitlements' menu. Opties raken een beetje uitgeput.

PVOutput Limelight 6750Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
RobbyMoody schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:28:
Toch Humax decoder kunnen lenen. Dit werkt perfect, goed beeld en geluid op alle kanalen. Smartcard daarna weer terug in de Alphacrypt en het werkt niet. Nog steeds leeg 'entitlements' menu. Opties raken een beetje uitgeput.
Als je wel het nummer van de smartcard kan lezen via het AlphaCrypt menu, maar geen "Entitlements" ziet dan vermoed ik dat je te maken hebt met een AlphaCrypt Classic CAM die niet helemaal lekker is. Als je smartcard immers in een Humax wel werkt dan is de smartcard geactiveerd en zou er in ieder geval één entitlement op moeten zitten, namelijk die voor de preview periode. De AlphaCrypt omruilen lijkt me in dat geval de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-04 20:02
kraakie7 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:07:
Weet iemand mischien wat de afmetingen zijn van de doos bij de sony KDL-40X3500, want ik wil graag weten of hij in de auto past.

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn dit te vermelden.
Mijn 40X3500 is 1,5 uur geleden gebracht, dus ik kan je precies de maten geven :)
Tis echt 'n joekel van 'n doos.
142 x 76 x 25

Wat 'n geweldige tv _/-\o_
Heb meteen ff 'n pixel check gedaan met RGB kleuren. heb 2 luie pixels kunnen ontdekken bij blauw. Kan ik prima me leven want je moet echt met je neus op 't beeld zitten om die te zien.

Ik ga ff verder klussen aangezien ie nog aan de muur gehangen moet worden.
Zal later nog wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraakie7
  • Laatst online: 01-05 21:02
Flint schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:38:
[...]

Mijn 40X3500 is 1,5 uur geleden gebracht, dus ik kan je precies de maten geven :)
Tis echt 'n joekel van 'n doos.
142 x 76 x 25

Wat 'n geweldige tv _/-\o_
Heb meteen ff 'n pixel check gedaan met RGB kleuren. heb 2 luie pixels kunnen ontdekken bij blauw. Kan ik prima me leven want je moet echt met je neus op 't beeld zitten om die te zien.

Ik ga ff verder klussen aangezien ie nog aan de muur gehangen moet worden.
Zal later nog wat foto's maken.
bedankt voor de reactie ga zo kijken of hij er in zou passen.
veel plezier er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alfisti, Coolsnarf, ArChie,

Heb net de nieuwe Bravia KDL 40W3000 binnen, en het werkt ook niet.

Ik begin nu toch aan de AlphaCrypt Classic de denken dat deze niet goed werkt.
Maar het vreemde is dat hij werkt / werkte in die andere Bravia, dus dat test ik morgen nog even.

Coolsnarf en Alifisti, willen jullie voor mij nog even naar het volgende kijken:
Menu, Instellingen, Instellingen ( steeksleutel) Productinformatie;

1 Type KDL 40W3000
2 serienummer
3 VI-X-A-HOG-N-HKK-M voor service

Het gaat om het laatste, dit zal wel iets zeggen over de software die in het toestel zit denk ik.

Coolsnarf, ja ik woon in Den Haag 30 min met de auto van Leiden geen probleem om het een keer uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Laatst online: 23-12-2024
Tjongejonge wat is dat snel gegaan met die 40 KDL-D3000. Nu voor 1.299,00 al! Het lijkt wel computer-hardware!!
Toen ik hem 2 maanden geleden kocht stond ie te koop voor E 1.499,00 (al heb ik wel 8% korting kunnen bedingen, maar toch...). Bij BCC zelfs voor E 1.599,00 !!!

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik werk dinsdag pas weer, kan het dus niet eerder nakijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alfisti schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Ik werk dinsdag pas weer, kan het dus niet eerder nakijken voor je.
Ok, want ik weet het even niet meer.

Gr. Rexkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Volgens mij heb je nu alles wel zo'n beetje uitgewisseld zodat eigenlijk alleen het signaal zelf nog overblijft afgezien van een andere firmware op de AlphaCrypt dan, maar als de AlphaCrypt met de huidige firmware wel in een ander type Bravia wil werken verwacht ik daar eerlijk gezegd niet zoveel van. Hoe zit het met de "Pre RS" en "5s" waarden die worden weergegeven op de Systeem Informatie pagina als je op een paar verschillende digitale kanalen staat? Bij een aanbevolen kabel ontvanger wordt dat weergegeven als de zogenaamde Bit Error Rate (BER) waarde. Bij een goed signaal is de BER bij een aanbevolen kabel ontvanger gelijk aan 0, dus zouden de "Pre RS" en "5s" waarden ook 0 moeten zijn. Hoe hoger de getallen hoe slechter de kwaliteit van het signaal. Als de DVB-C tuner door een te slecht signaal steeds de datapakketjes met de decoderingsinformatie misloopt dan valt er voor de AlphaCrypt CAM ook niets te decoderen met als gevolg dat je geen beeld en geluid hebt op de gecodeerde kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rexkom en Archie,

Misschien hebben jullie hier wat aan: bij mij zijn Pre RS en 5s inderdaad gelijk aan 0, of hooguit 1e-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Kan iemand mij vertellen hoe de sportuitzendingen zijn op de w3000 en de x3500? Geen last van strepen achter bijvoorbeeld een voetbal als die geschoten wordt, of een tennisserve? Wil één van de 2 kopen, maar is wel sport afhankelijk. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArChie, G038,

Hier heb ik nog even naar gekeken maar de waarden staan op 0 ( nul ) en het DVB-c signaal is goed.
Dit heb ik vrijdag nog even nagemeten met een spec. De sterkte zit gem. van 200 Mhz tot 500 Mhz op een waarde van 60 db en dat is goed, het moet 10 db onder analoog zitten.

Met een lossen decoder met de zelfde smartcard werkt het goed ook hier zijn de waarde 0.

Als ik de Bravia aan zet heb ik even beeld ( +/- 30 sec ) via DVB-c en dan krijg ik een melding dat ik niet gerechtig ben om hier naar te kijken ( You are not entitled enz. enz. ) maar hier klopt dus niets van want dat doet hij op b.v. Ned 1, Ned 2, enz. Smartcard werkt oude of nieuwe gewoon in een kabeldecoder.

Hierna blijft het beeld zwart en krijg ik soms alleen weer even beeld als de Bravia uit is geweest ( spanningsloos ) anders lukt het niet.

Vandaar dat ik nu echt de Cam ga verdenken, ik ga maandag Mascom bellen en laat dan een nieuwe Cam komen dan kan deze die ik hier nu heb retour.

Het andere waar ik nog aan denk is mijn vraag aan Coolsnarf en Alfisti, dat de letter combinatie deel uitmaakt van een software versie voor een bepaald land waarin dan mogelijk dingen op een andere manier zijn geconfigureerd, denk aan import uit een ander land en dus geen toestel voor de nederlandse markt enz. enz.

Gr. Rexkom
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:12:
Kan iemand mij vertellen hoe de sportuitzendingen zijn op de w3000 en de x3500? Geen last van strepen achter bijvoorbeeld een voetbal als die geschoten wordt, of een tennisserve? Wil één van de 2 kopen, maar is wel sport afhankelijk. Alvast bedankt.
Heb even voor je naar Ned 3 gekeken, ik hou niet van voetbal maar ik zag bij mijn KDL 40W3000 niets achter de bal aan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
Bonkdoos schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:42:
Tjongejonge wat is dat snel gegaan met die 40 KDL-D3000. Nu voor 1.299,00 al! Het lijkt wel computer-hardware!!
Toen ik hem 2 maanden geleden kocht stond ie te koop voor E 1.499,00 (al heb ik wel 8% korting kunnen bedingen, maar toch...). Bij BCC zelfs voor E 1.599,00 !!!
1299, waar?
bij bcc was ie van de week 1299 op hun internet site en staat er nu weer op voor 1449.
In de folder van komende week staat ie voor 1399.

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
mwoe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:53:
[...]

1299, waar?
bij bcc was ie van de week 1299 op hun internet site en staat er nu weer op voor 1449.
In de folder van komende week staat ie voor 1399.
Ik heb hem afgelopen donderdag bij de BCC voor 1299 gekocht. Bel ze anders gewoon even over de prijs.

Ik vind de 40D3000 toch best wel veel geluid maken. Het kan aan mij liggen maar ik hoor toch constant een ruis/piep/zoem (combinatie daarvan 8) ) Kan iemand bevestigen dat dit normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Heeft dr al iemand 1080P via de computer met 1:1 pixels voor elkaar gekregen.
Als ik de resolutie selecteer op m'n pc krijg ik op de tv te zien dat 't 1080p is maar 't is niet 1:1 pixels.
Ik snap ook niet dat je op talloze manieren nog eens de beeldverhouding kunt aanpassen op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
Remius schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:19:
[...]
Ik vind de 40D3000 toch best wel veel geluid maken. Het kan aan mij liggen maar ik hoor toch constant een ruis/piep/zoem (combinatie daarvan 8) ) Kan iemand bevestigen dat dit normaal is?
Ik hoor niks van ruis piep of zoem :) met hetzelfde toestel. Probeer eens alle omliggende bronnen die op electra gaan de stekkers eruit te trekken. Misschien zit het elkaar in de weg.

Gisteren bevestiging gekregen van Casema na insturen van Alphacryptcam gegevens.
Ik hoef toch niets meer opnieuw te doen met die activatiecode??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Topicstarter
Flint schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:31:
Heeft dr al iemand 1080P via de computer met 1:1 pixels voor elkaar gekregen.
Als ik de resolutie selecteer op m'n pc krijg ik op de tv te zien dat 't 1080p is maar 't is niet 1:1 pixels.
Ik snap ook niet dat je op talloze manieren nog eens de beeldverhouding kunt aanpassen op de tv.
Via wat heb je je PC aangesloten? Toch wel via HDMI? (of via een DVI naar HDMI converter)
Vervolgens: zorg ervoor dat je TV op de "Wide" stand hebt staan.

Ik heb mijn X2000 hiermee op een perfecte 1080p 1:1 pixelmapping in verbinding met mijn HTPC staan.
Zou ook voor de X3500 moeten gelden... toch?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyMoody
Mijn X3500 blijkt op alle kanalen geluid te hebben behalve op Discovery HD. Dit kanaal blijkt alleen in Dolby Digital/AC3 te worden doorgegeven. In de decoder staat Dolby Digital 'uit'. Wanneer ik op andere zenders het Dolby Digitaal spoor selecteer verdwijnt ook het geluid. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

RobbyMoody schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:00:
Mijn X3500 blijkt op alle kanalen geluid te hebben behalve op Discovery HD. Dit kanaal blijkt alleen in Dolby Digital/AC3 te worden doorgegeven. In de decoder staat Dolby Digital 'uit'. Wanneer ik op andere zenders het Dolby Digitaal spoor selecteer verdwijnt ook het geluid. Iemand een idee?
Je moet *ergens* geluid veranderen naar PCM alleen weet ik niet zo gauw waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
[b][message=28932645,noline]

1 Type KDL 40W3000
2 serienummer
3 VI-X-A-HOG-N-HKK-M voor service

Het gaat om het laatste, dit zal wel iets zeggen over de software die in het toestel zit denk ik.
Bij mij staat precies hetzelde!
Coolsnarf, ja ik woon in Den Haag 30 min met de auto van Leiden geen probleem om het een keer uit te proberen.
stuur me even een direct message met je mail adres, dan kunnen we dat even verder afspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyMoody
Alfisti schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:27:
[...]

Je moet *ergens* geluid veranderen naar PCM alleen weet ik niet zo gauw waar.
Klopt als een bus. Geluid in decoder gewijzigd in PCM en het werkt! Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182822

Even een vraag uit een compleet andere hoek. Heeft iemand die bij Foka een Sony Full HD heeft gekocht al zijn gratis ps3 coupon opgestuurd gekregen? Ik heb er zelf 2 weken geleden een X3500 gehaald, maar de coupon is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 182822 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:18:
Even een vraag uit een compleet andere hoek. Heeft iemand die bij Foka een Sony Full HD heeft gekocht al zijn gratis ps3 coupon opgestuurd gekregen? Ik heb er zelf 2 weken geleden een X3500 gehaald, maar de coupon is nog niet binnen.
De coupon hoor je direct mee te krijgen bij levering van de TV, de winkelier heeft een stapel ( hoeveelheid afhankelijk hoeveel full-hd toestellen er ingekocht zijn ) ontvangen van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 21:40
Wat is nu zo'n beetje de laagste prijs die gezien is in een winkel voor de 40-w2000 want wil toch begin november deze gaan aanschaffen denk ik. De 40-v3000 is gewoon slecht leverbaar :s

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Het is mij ook gewoon gelukt om op de KDL-40W3000 via Essent netjes DVB-C signalen te ontvangen.
Ik gebruik gewoon alphacrypt CAM 3.12 en het werkte ook op de alphacrypty cam 3.09 :-)
Ik had wel eerst problemen om het werkend te krijgen. Je moet echt de TV uitzetten en aanzetten. Dan werkt het pas bij een verandering etc.

Ik ben blij om te lezen dat HD dus ook werkt, ik ga dus de HD bundel bij @home maar bestellen en nog ff gebruik maken van film1 5 eur/maand aanbieidng voor 3 maanden...film1 HD lijkt me erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyMoody
Solstice schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:28:
Dan werkt het pas bij een verandering etc.
Wat voor verandering bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solstice schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:28:
Het is mij ook gewoon gelukt om op de KDL-40W3000 via Essent netjes DVB-C signalen te ontvangen.
Ik gebruik gewoon alphacrypt CAM 3.12 en het werkte ook op de alphacrypty cam 3.09 :-)
Ik had wel eerst problemen om het werkend te krijgen. Je moet echt de TV uitzetten en aanzetten. Dan werkt het pas bij een verandering etc.

Ik ben blij om te lezen dat HD dus ook werkt, ik ga dus de HD bundel bij @home maar bestellen en nog ff gebruik maken van film1 5 eur/maand aanbieidng voor 3 maanden...film1 HD lijkt me erg mooi!
Zoals je hebt kunnen lezen werkt het bij mij nog niet, maar ik denk dat mijnAlphaCrypt Classic Cam kapot is.
Ook met de software versie 3.09 werkte het bij mij niet in het begin toen heb ik een up-date gedaan naar 3.12 maar hier mee is het ook niet gaat werken.

Wat bedoel je met verandering, instelling in de Cam via het menu ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
The_Sukkel schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

Via wat heb je je PC aangesloten? Toch wel via HDMI? (of via een DVI naar HDMI converter)
Vervolgens: zorg ervoor dat je TV op de "Wide" stand hebt staan.

Ik heb mijn X2000 hiermee op een perfecte 1080p 1:1 pixelmapping in verbinding met mijn HTPC staan.
Zou ook voor de X3500 moeten gelden... toch?
Ja via DVI -> HDMI

Ik heb zodra ik de refresh op 24Hz zet nu wel beeldvullend, maar nog steeds ben ik niet tevreden. Als ik bijvoorbeeld naar kleine letters kijk dan zit er rond de zwarte pixels nog witte pixels en dan pas het grijs van de achtergrond. Op een afstandje worden daardoor de letter heel wazig. Dat heb ik op m'n pc lcd totaal niet.

Vraag me af of 't probleem bij de videokaart zit, tv, of iets anders? (kabel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
Wat bedoel je met verandering, instelling in de Cam via het menu ???????
Wat ik bedoel met verandering is dat je de TV uit moet hebben (uit, niet stand-by!) voordat je een CAM en de kaart erin doet.
Als je de kaart eruit haalt en weer in doet, zal de tv zeggen dat je niet authorized bent.
Dus TV uit en dan weer aan.

En let wel, je moet de CAM best stevig erin drukken. Hij gaat dieper dan je denkt!

[ Voor 11% gewijzigd door Solstice op 21-10-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solstice schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:54:
[...]

Wat ik bedoel met verandering is dat je de TV uit moet hebben (uit, niet stand-by!) voordat je een CAM en de kaart erin doet.
Als je de kaart eruit haalt en weer in doet, zal de tv zeggen dat je niet authorized bent.
Dus TV uit en dan weer aan.

En let wel, je moet de CAM best stevig erin drukken. Hij gaat dieper dan je denkt!
ok bedankt voor de info, dat je de Cam stevig moet aandrukken klopt heb ik ook gemerkt als je aan de achterkant kijkt met een lampje kan je zien of het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 08:15
knny schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:18:
Wat is nu zo'n beetje de laagste prijs die gezien is in een winkel voor de 40-w2000 want wil toch begin november deze gaan aanschaffen denk ik. De 40-v3000 is gewoon slecht leverbaar :s
Ik geloof dat je hem bij BCC met wat pingelen mee krijgt voor 1699, tenminste, dat heb ik zo uit enkele reacties hier gemerkt.

Zelf heb ik hem bij de Media Markt vandaan weten te halen voor 1749 (hij stond er voor 1799, tegenwoordig staat hij er voor 1999.... dus ik weet niet in hoeverre er tegenwoordig nog marge is). It's en Harense Smid waren allebei 1999.

Op internet winkels is hij uiteraard een stuk goedkoper, rond de 1400 ongeveer. Gaat het je om de PS3, met de huidige prijsdaling naar 499, kom je dan op een totaalprijs van 1899 uit en heb je beide apparaten vrijwel direct in bezit. (Als je tenminste bij een internetwinkel gaat waar je hem kunt afhalen en waar hij op voorraad is, de PS3 zou je dan nog even goed moeten zoeken!)

Succes met je zoektocht!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161981

Goedendag,

Mijn vader en ik zijn van plan om een mooie FULL-HDTV te kopen. Maar ik zag al snel een mooie advertentie met de volgende gegevens:

SONY LCD TV
40'', 102cm
FULL-HD res 1920x1080
bravia engine, live color creaton, BBE,DVB-T-tuner
2x HDMI
En gratis PS3 of 200 euro retour.
voor 1999 euro.

Is dit een mooie deal? of zijn er veel goedkopere?
Wat ik heel belangrijk vind is dat ik een gratis PS3 erbij krijg. dus als er betere deals zijn dat dit alstublieft post dan een link of pm!

Dank U
/edit beetje rondgezocht en waarschijnlijk gaat dit om een KDL-40W2000.
btw. heeft elke bravia een coupon waarmee ik kan kiezen of ik de PS3 wil of 200eur retour? of verschilt dit per winkel of wat dan ook? ik heb namelijk geen zin om elk winkel te gaan mailen of de PS3 er wel inzit. wel voor eindbevestiging natuurlijk

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 161981 op 21-10-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Lees even:

a: de post boven je ( al was die twee minuten eerder )
b: Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD
c: de rest van dit topic.
d: http://www.sony.nl/view/S...9437939255&site=odw_nl_NL

[ Voor 50% gewijzigd door Alfisti op 21-10-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt hier heb ik veel aan! top!

Nu ik zeker weet dat ik voor mijn HDTV een PS3 krijg ga ik wel de 46" versie nemen, wel een 2000 versie maar dat maakt me toch niet uit denk ik :)

Jammer dat het ongeveer 6 weken kan duren...

Iemand nog andere modellen of wat dan ook please pm or post. mischien bestel ik al zelfs morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb afgelopen week een 40D3000 bij de BCC gehaald. (prijs was in de winkel 1450 maar na even geklaagd te hebben dat hij een paar dagen geleden nog 1299 was, heb ik m voor die prijs "meegekregen").

Ik zit in een Casema gebied en heb duidelijk digitaal tv nodig. Over het beeld van de analoge aansluiting ben ik niet echt te spreken hoewel de instellingen wel een hoop uit kunnen maken.

Ik heb hier alle ervaringen met de AlphaCrypt gelezen en dat ziet er voor mij in het Casema gebied wel goed uit. Ik wil tzt ook een PVR aanschaffen waarop ik in digitale kwaliteit kan opnemen.

Nu is de grote twijfel of ik nu de interne decoder moet gaan gebruiken of niet. Kwaliteits verschil in het beeld zou ook een overweging zijn dit toch te doen.

Als ik een (goede) externe decoder aanschaf en die met HDMI of SCART aan de 40D3000 knoop heb ik dan een beter, slechter of gelijk beeld als dat ik de interne decoder had gebruikt ? maakt het nog uit of ik aansluit via HDMI of SCART ?

Bedankt voor de tips alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Misschien had ik het beter in dit topic kunnen plaatsen, want het staat nu in een los topic : Maar wie heeft er wel es een Watt / energiemeter aan zijn tv gehangen ? De mijne (Sony 40V2500) trekt 20 Watt als ie UIT staat (dus niet eens standby .. dat is 32 Watt) terwijl Sony adverteert met 0.3 Watt !!

Wat is hier aan de hand ? De meter is toch echt niet stuk ... ook als ik er een extra stroomverbruiker bij zet .. meet ie eerst bijv. 30 Watt .. en als ik de tv stekker erbij stop 50 Watt. Dit is ongehoord veel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu hoor ik dat de 2000 serie van KDL-40W2000 veel problemen heeft met de beeldkwaliteit zoals diepte etc..

Is het nu gewoon slimmer om 700 meer te betalen en een 3000 serie te nemen? ik koop namelijk een sony bravia voor de PS3 die je gratis krijgt. dus ben niet geintereseert in andere merken.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik mag ook weer opzoek nadat mijn kdl-32v2500 afgelopen vrijdag gejat is :( Bastards...

Die Ps3 actie maakt het idd wel erg interessant om een kdl-40w2000 te kopen. De w3000 vind ik weer te duur worden. Uit de TS zie ik dat de w3000 24p True Cinema heeft en de w2000 niet. Is dat de 700 euro waard??

Fallback is overigens de 32D3000, ik heb hem helaas nog nooit gezien, maar 100hz schijnt toch nog wel een stappie mooier te zijn.. any thoughts on this?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 08:15
Anoniem: 161981 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:45:
Nu hoor ik dat de 2000 serie van KDL-40W2000 veel problemen heeft met de beeldkwaliteit zoals diepte etc..

Is het nu gewoon slimmer om 700 meer te betalen en een 3000 serie te nemen? ik koop namelijk een sony bravia voor de PS3 die je gratis krijgt. dus ben niet geintereseert in andere merken.

:)
Ik heb zelf een W2000, en bij mij is het beeld subliem hoor! Ik weet dan niet hoe het precies staat in verhouding tot andere high end LCD tv's, maar als ik het vergelijk met mijn oude Sony Trinitron is het beeld op de Bravia een heel stuk mooier. De zwartwaarde's zijn in vergelijk met de Samsung LCD tv van m'n vriendin een stuk donkerder, vergelijkbaar met de Trinitron die ik hiervoor had. En ook wat betreft diepte zie ik geen enkel probleem (al weet ik niet precies hoe je dit bedoelt, aangezien je toch geen 3D ziet, met geen enkele huidige tv)... Een vriend van me heeft overigens een 40" Samsung Full HD, en ik vind ze kwa beeld vergelijkbaar hoor. Vind zelfs dat de W2000 een betere zwartwaarde heeft, ondanks de 'negatievere' contrast verhouding (15000:1 bij de Samsung, en 8000:1 bij de Sony)

Het enige probleem waar ik bekend mee was, was het clouding probleem, maar gelukkig heb ik een exemplaar zonder clouding.
MrBarBarian schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:20:
Ik mag ook weer opzoek nadat mijn kdl-32v2500 afgelopen vrijdag gejat is :( Bastards...

Die Ps3 actie maakt het idd wel erg interessant om een kdl-40w2000 te kopen. De w3000 vind ik weer te duur worden. Uit de TS zie ik dat de w3000 24p True Cinema heeft en de w2000 niet. Is dat de 700 euro waard??

Fallback is overigens de 32D3000, ik heb hem helaas nog nooit gezien, maar 100hz schijnt toch nog wel een stappie mooier te zijn.. any thoughts on this?
Of de 700€ het je waard is moet je zelf bepalen. Ik zou het als volgt bepalen, vond je het beeld van je V2500 voor jouw eisen perfect, dan zou ik die 700€ uitsparen. Vond je dat er nog duidelijk ruimte voor verbetering is, dan kun je die 700€ nog uitgeven. Als jij namelijk zegt dat je het beeld voor 99,5% perfect vond op je V2500, is het het jou dan waard om 700€ meer uit te geven voor die 0,5% beeldverbetering?

Dan ga ik er overigens maar ff simpelweg van uit dat je het geld kunt missen. Persoonlijk zou ik liever nog wat andere 'speeltjes' erbij kopen en met de rest van het geld een dagje lekker gaan shoppen met m'n vriendin.

[ Voor 18% gewijzigd door F-Tim op 22-10-2007 08:12 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
Frank B268 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:57:
Ik heb afgelopen week een 40D3000 bij de BCC gehaald. (prijs was in de winkel 1450 maar na even geklaagd te hebben dat hij een paar dagen geleden nog 1299 was, heb ik m voor die prijs "meegekregen").

Ik zit in een Casema gebied en heb duidelijk digitaal tv nodig. Over het beeld van de analoge aansluiting ben ik niet echt te spreken hoewel de instellingen wel een hoop uit kunnen maken.

Ik heb hier alle ervaringen met de AlphaCrypt gelezen en dat ziet er voor mij in het Casema gebied wel goed uit. Ik wil tzt ook een PVR aanschaffen waarop ik in digitale kwaliteit kan opnemen.

Nu is de grote twijfel of ik nu de interne decoder moet gaan gebruiken of niet. Kwaliteits verschil in het beeld zou ook een overweging zijn dit toch te doen.

Als ik een (goede) externe decoder aanschaf en die met HDMI of SCART aan de 40D3000 knoop heb ik dan een beter, slechter of gelijk beeld als dat ik de interne decoder had gebruikt ? maakt het nog uit of ik aansluit via HDMI of SCART ?

Bedankt voor de tips alvast.
toon volledige bericht
Goede vraag, zit ik ook mee.
Als het hetzelfde cq. beter werkt via de pvr, heb je geeneens die alphacrypt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent_Smith
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-12-2024
Hi

Mijn keus is voor 98% gevallen op de Sony KDL-40V3000.

Waar zou ik deze (via internet?) het best kunnen kopen, waarbij de Sony PS3 actie geldig is?
In pricewatch kom ik dit model nog niet tegen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Harold_S schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:53:
[...]

Ik hoor niks van ruis piep of zoem :) met hetzelfde toestel. Probeer eens alle omliggende bronnen die op electra gaan de stekkers eruit te trekken. Misschien zit het elkaar in de weg.
...
Ik heb het even geprobeerd, maar mocht niet baten. Als ik mijn tv aanzet hoor ik bijna meteen een tik, daarna na 3/4 seconden wachten komt het beeld en het geluid en een halve seconde na het geluid komt die piep/zoem. Zou der iets mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-04 13:15
Agent_Smith schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:47:
Hi

Mijn keus is voor 98% gevallen op de Sony KDL-40V3000.

Waar zou ik deze (via internet?) het best kunnen kopen, waarbij de Sony PS3 actie geldig is?
Volgens Sony komt een aankoop van een Bravia via internet niet in aanmerking voor de PS3 aktie.

[ Voor 8% gewijzigd door stp_4 op 22-10-2007 11:13 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
stp_4 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Volgens Sony komt een aankoop van een Bravia via internet niet in aanmerking voor de PS3 aktie.
Hmm, dat zou balen zijn.. Eerst dus even een mailtje sturen voor je besteld

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent_Smith
  • Laatst online: 11-12-2024
MrBarBarian schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:27:
[...]

vandaar dat ik op zoek ben naar een winkel welke m voor een leuke prijs heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
Remius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:50:
[...]Ik heb het even geprobeerd, maar mocht niet baten. Als ik mijn tv aanzet hoor ik bijna meteen een tik, daarna na 3/4 seconden wachten komt het beeld en het geluid en een halve seconde na het geluid komt die piep/zoem. Zou der iets mis zijn?
Die tik, beeld en geluid dat hoort zo. Die piep/zoem hoort niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-04 13:15
MrBarBarian schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:27:
[...]

Kijk hier voor de actie voorwaarden van Sony.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237248

Ik ga gebruik maken van de Sony actie en heb dankbaar gebruik gemaakt van dit forum. Hierbij mijn keuze en overweging.
De nieuwste full HD's van Sony zijn de 40v3000 en de 40W3000 (opvolger 40w2000). Ik vind de 3000serie te duur en ga daarom voor de 40w2000. De internetprijs hiervan is zo'n 1400 euro en met de prijsverlaging van de PS3 60gb pakket (499) kan je net zo goed via internet kopen en de PS3 apart kopen. Ik heb echter niet zo'n zin in dat gedoe en zoek dus een winkel waar de 40w2000 goedkoop wordt aangeboden.
Bij Expert staat de 40w2000 nu in de folder voor 1899 euro (1699, maar dat is met vooraftrek van de 200 euro korting die je ook kan kiezen). Aanbieding volgens mij geldig t/m 27 okt.
Ik ga dus morgen naar Expert en kijken, of ik er nog een gratis wandsteun en HDMI-kabeltje bij kan praten.
Bij IT's staat 'ie voor 1999 euro, maar daar werd gezegd dat 'we' wel uit de prijs zullen komen. Dus daar zie ik ook wel ruimte voor een goede prijs.
Voor de liefhebber van groter: de 46w2000 zag ik bij MM Arena (Amsterdam) voor 2300 euro (16 okt.). De 40v3000 hebben ze bij Sonyplaza op de Overtoom voor 2099 euro staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237248 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:49:
[...] kan je net zo goed via internet kopen en de PS3 apart kopen. Ik heb echter niet zo'n zin in dat gedoe en zoek dus een winkel waar de 40w2000 goedkoop wordt aangeboden.
Prima natuurlijk, maar toch kan ik je niet helemaal volgen. Uit dit topic begrijp ik dat het nog maar afwachten is of de winkelier je het vereiste bonnetje geeft, en als je dit instuurt kan het geruime tijd duren voordat Sony je de PS3 toestuurt. Ook moet je rekenen dat Sony de verzendkosten in rekening brengt... Lijkt mij dus ook aardig wat "gedoe".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Harold_S schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:48:
[...]

Die tik, beeld en geluid dat hoort zo. Die piep/zoem hoort niet zo ;)
Ik ben zojuist even naar een vriend van me geweest die een 32D3000 heeft en daar hoor ik helemaal niks. Ik weet zeker dat het 'zzzz-geluid' niet hoort. Het probleem is dat alleen ik en mijn zusje het geluid horen (ook al staat het volume op 30) en als storend ervaren, terwijl andere personen helemaal niks horen. Het lijkt wel of ik gewoon die bepaalde frequentie ofzo kan horen :? Wat moet ik doen? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237248

Anoniem: 236367 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:22:
[...]

Prima natuurlijk, maar toch kan ik je niet helemaal volgen. Uit dit topic begrijp ik dat het nog maar afwachten is of de winkelier je het vereiste bonnetje geeft, en als je dit instuurt kan het geruime tijd duren voordat Sony je de PS3 toestuurt. Ook moet je rekenen dat Sony de verzendkosten in rekening brengt... Lijkt mij dus ook aardig wat "gedoe".
Ik ga er vanuit dat een erkende dealer zonder problemen die coupon meegeeft. Op die coupon machtig je Sony voor de verzendkosten. Insturen, klaar. Het is wel lang wachten inderdaad voordat de PS3 door Sony verstuurd wordt.
Nu nog een goede deal in de winkel sluiten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236260

Remius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:02:
[...]

Ik ben zojuist even naar een vriend van me geweest die een 32D3000 heeft en daar hoor ik helemaal niks. Ik weet zeker dat het 'zzzz-geluid' niet hoort. Het probleem is dat alleen ik en mijn zusje het geluid horen (ook al staat het volume op 30) en als storend ervaren, terwijl andere personen helemaal niks horen. Het lijkt wel of ik gewoon die bepaalde frequentie ofzo kan horen :? Wat moet ik doen? Iemand een idee?
Terugbrengen, omruilen. Als je je er aan stoort en je weet dat je het bij een andere tv van het zelfde model het geluid niet hoort zou ik hem omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
Anoniem: 236260 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:57:
[...]
Terugbrengen, omruilen. Als je je er aan stoort en je weet dat je het bij een andere tv van het zelfde model het geluid niet hoort zou ik hem omruilen.
Ik zou hem ook omruilen. 1 Probleem, ze zijn niet meer leverbaar :9 ..Maar liever een alternatief model dan een irritant zoemertje in de tv.

Gaat het zoemen ook harder naarmate je het geluid harder zet?? Probeer eens een ander stopcontact of draai alleen de stekker eens om. Klinkt dom, maar het kan helpen.
Als je mute gebruikt, is het dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Het lijkt wel of ik gewoon die bepaalde frequentie ofzo kan horen :? Wat moet ik doen? Iemand een idee?
Wachten to je wat ouder bent :P dan hoor je die frequentie waarschijnlijk niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Harold_S schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

Ik zou hem ook omruilen. 1 Probleem, ze zijn niet meer leverbaar :9 ..Maar liever een alternatief model dan een irritant zoemertje in de tv.

Gaat het zoemen ook harder naarmate je het geluid harder zet?? Probeer eens een ander stopcontact of draai alleen de stekker eens om. Klinkt dom, maar het kan helpen.
Als je mute gebruikt, is het dan weg?
Jep, ze zijn inderdaad niet meer leverbaar. Maar ik denk ook dat het best lastig is om hem om te ruilen voor een nieuwe bij dit probleem. Zij zullen het niet als een 'echt probleem' zien, ik kan het natuurlijk altijd proberen.

Het zoemen heeft niks met het geluid van de tv te maken. De zoem blijft gelijk, ook als ik het geluid harder zet (waardoor je wel de zoem minder gaat horen) en ook als ik het geluid uitzet blijft de zoem er. Ander stopcontact heb ik al geprobeerd, geen resultaat.
Coolsnarf schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:08:
[...]

Wachten to je wat ouder bent :P dan hoor je die frequentie waarschijnlijk niet meer
Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237147

Wij hebben afgelopen donderdag de Sony KDL 40P2530 BB LCD gekocht bij It's in Almelo.
Met 1 jaar fabrieksgarantie en 4 jaar Garantieplus, bezorg kosten en verwijderingsbijdrage voor
€ 1239,95.We hebben schotel Tv van Canaal-digitaal.
Eerst zou de Tv zaterdag de 20e worden gebracht maar nu word het pas maandag de 29e.
De verkoper heeft ons verzekerd dat de tv geplaatst word en dat met een schotel alles verder automatisch word opgezocht, dan hopen we dan maar want zelf hebben we er geen verstand van.
Hebben we een goede keus gedaan? De Sony met de Ps3 was ons te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik heb overal gezocht maar nergens is de 40-v3000 direct leverbaar of nog leverbaar voor de sony PS3 actie. Hoop dat in dec weer een nieuwe leuke actie komt van Sony dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
hmm wat is een kassabon?
Ik heb het opgestuurd met de verkoop bon van BCC, zo'n a4 ding.
Had ik dan dat bonnetje met de creditcard betaling moeten gebruiken dan?
Kan me niet voorstellen dat ze daardoor het weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Solstice schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:34:
hmm wat is een kassabon?
Ik heb het opgestuurd met de verkoop bon van BCC, zo'n a4 ding.
Had ik dan dat bonnetje met de creditcard betaling moeten gebruiken dan?
Kan me niet voorstellen dat ze daardoor het weigeren.
Die verkoopbon is goed, dat is je aankoop bewijs.
knny schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:13:
Ik heb overal gezocht maar nergens is de 40-v3000 direct leverbaar of nog leverbaar voor de sony PS3 actie. Hoop dat in dec weer een nieuwe leuke actie komt van Sony dan.
Er gaan geruchten dat de PS3 actie mogelijk toch nog een maand langer gaat duren, dit zijn wel alleen geruchten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Alfisti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:38:

Er gaan geruchten dat de PS3 actie mogelijk toch nog een maand langer gaat duren, dit zijn wel alleen geruchten!!
Mja iedereen aast nu op een PS3 en Sony kan de vraag niet goed aan nu denk ik.
Ik kan een w2000 kopen maar voor een beetje meer heb je een v3000 die ook 24p heeft en een veel hogere contrast ratio. Nu maar hopen dat de actie verlengd gaat worden ;)

hier wat pics van iemand die een 40-v3000 heeft.
Afbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc943/th_72162_PS3-BR-Bond007-1_122_943lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img184.imagevenue.com/loc33/th_72168_PS3-BR-Bond007-2_122_33lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img166.imagevenue.com/loc1097/th_72169_PS3-GT5prologue3_122_1097lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc859/th_72174_PS3-GT5prologue5_122_859lo.jpg Afbeeldingslocatie: http://img160.imagevenue.com/loc1077/th_72180_PS3-GT5prologue7_122_1077lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img160.imagevenue.com/loc1002/th_72186_PS3-GT5prologue_122_1002lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img193.imagevenue.com/loc25/th_72192_PS3-GTHD-2_122_25lo.jpg Afbeeldingslocatie: http://img133.imagevenue.com/loc47/th_72197_PS3-XMB_122_47lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img175.imagevenue.com/loc900/th_72200_SD-1_122_900lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img176.imagevenue.com/loc243/th_72206_XBOX360-Dash_122_243lo.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door knny op 22-10-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BoXie schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:43:
Misschien had ik het beter in dit topic kunnen plaatsen, want het staat nu in een los topic : Maar wie heeft er wel es een Watt / energiemeter aan zijn tv gehangen ? De mijne (Sony 40V2500) trekt 20 Watt als ie UIT staat (dus niet eens standby .. dat is 32 Watt) terwijl Sony adverteert met 0.3 Watt !!

Wat is hier aan de hand ? De meter is toch echt niet stuk ... ook als ik er een extra stroomverbruiker bij zet .. meet ie eerst bijv. 30 Watt .. en als ik de tv stekker erbij stop 50 Watt. Dit is ongehoord veel !
Weet je zeker dat het apparaat waarmee je dit meet deze kleine vermogens kan meten, meestal is dit niet het geval.
Gebruik een goede digitalenmeter en meet in het AC wissel stroom bereik de stroom en reken dit om naar vermogen, P = U * I U is de spanning en I is de stroom P is het vermogen " vergeet de AC spanning niet te meten op je WCD anders maak je een rekenfout.

Dan weet je bijna zeker wat het vermogen is.

Pas op he het is 230 Volt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
stp_4 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Kijk hier voor de actie voorwaarden van Sony.
Thanks, dat maakt het een stuk makkelijker allemaal ;)

Het wordt een 32D3000 dus. PS3 is nice to have, maar dit is een te groot verschil.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Mediamakrt doet moeilijk over het verlenen van korting op een sony. Gezien de PS3 actie. Die media-markt verkopers zijn erg arrogant. Voorheen kon je onderhandelen over prijzen. Nu krijg je een arrogantie attitude TAKE IT OR LEAVE IT. Ik heb mijn tv gekocht bij de BCC voor E. 1650 (40W2000). Dit was mogelijk omdat we er 2 kochten (samen met een kennis die ook een tv wilde). De vraagprijs was trouwens 1999 euro. In de mediamarkt ging er geen euro vanaf. Al kocht ik er 3 volgens de verkoper. Dus nu toch een sony 40w2000 met een PS3 voor 1650 euro bij de BCC. Ik wil trouwens geen reclame maken voor bcc. Ik was ook langs Block, Its, Prijstopper enz. Zij konden alleen net niet tippen aan de prijs van BCC. Ik ben trouwens naar 2 filialen van de mediamarkt geweest. Arrogantie verkopers zijn het geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Anoniem: 236205 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:12:
[...]

Weet je zeker dat het apparaat waarmee je dit meet deze kleine vermogens kan meten, meestal is dit niet het geval.
Gebruik een goede digitalenmeter en meet in het AC wissel stroom bereik de stroom en reken dit om naar vermogen, P = U * I U is de spanning en I is de stroom P is het vermogen " vergeet de AC spanning niet te meten op je WCD anders maak je een rekenfout.

Dan weet je bijna zeker wat het vermogen is.

Pas op he het is 230 Volt.
De Watt-meter kan niet 0.3 Watt meten .. hij meet in hele getallen. En 1 Watt kan hij meten. Dus bij 0.3 Watt zou hij naar mijn idee 0 Watt moeten weergeven. Moet ik er nu maar vanuit gaat dat de tv 0,3 Watt verbruikt in standby ? En geen 32 Watt die de Watt-meter aangeeft ? Het is toch raar dat, als ik een apparaat dat 25 Watt verbruikt meet, dan de TV in de verdeeldoos erbij stop in uitstand, en er dan 45 Watt op de teller komt te staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Dit ga je niet menen! Ik sluit de tv aan op een andere stekkerbox controleer de kabels even en nu heb ik nog een dode (groene) pixel ook !!!! :( :( :( Deze is gewoon zichtbaar vanaf 3 meter. Hij zit een beetje aan de bovenkant waardoor als je een film kijkt met 2 zwarte balken je hem dus duidelijk ziet. Morgen meteen Sony bellen, hier betaal ik toch geen 1300 euro voor !!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
mwoe schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

Goede vraag, zit ik ook mee.
Als het hetzelfde cq. beter werkt via de pvr, heb je geeneens die alphacrypt nodig.
Dat was ook mijn gedachte. Die 110 euro voor die AlphaCrypt steek ik dan liever in een goede PVR met externe decoder.

Heeft iemand het verschil in kwaliteit ooit eens getest ?
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.