voor degene die geïnteresseerd zijn heb ik de laatste reviews van sony w3000 via het web vertaald naar NL. Hieronder geef ik de samanvatting;
SAMENVATTING
Sony KDL40W3000 levert de nauwkeurigste kleuren wat - samen met uitstekende zwarten en schaduwdetail - het beste beeld veroorzaakt dat ik op een flat-screen LCD TV tot dusver heb gezien.
Pluspunten
> Nauwkeurige kleuren met het uitstekende kleur decoderen
> Uitstekend zwart niveau en schaduwdetail
Het 1:1 > van het „Volledige Pixel“ het in kaart brengen geeft buitengewoon detail HD
minpunten
> Schrapend en slechts gemiddeld deinterlacing
> Autoverduisterend wanneer het scherm zwarte bijna zwart is
> Duurder dan andere merken met gelijkwaardige specificatie
conclusie
Sony heeft hun nu- beroemde slogan „Kleur like.no.ot her™“ voor meer dan één jaar geworven, maar het is slechts nu ik een model om het heb gevonden na te leven. Dit alles terwijl ik nooit eigenlijk geheel door het kleurendienstenaanbod van alle LCD fabrikanten ben overtuigd. Terwijl heilig met grotendeels nauwkeurige kleurentoonladders, neigt Sharps om rode duw tentoon te stellen; Samsungs lijdt over het algemeen aan 40-60% stimulus greyscale fouten; Philips kan niet overal dichtbij D65 worden; en zouden de gemiddelde zwarten van Toshibas al goed werk bereikt door hun systeem van het kleurenbeheer uitwassen. De zelfs vorige generatie van de tribune van Sony Bravias die van oversaturation toe te schrijven aan hun Brede implementatie van de Kleur van de Toonladder (WCG) wordt beschuldigd.
De nauwkeurige kleurenpunten, het foutloze decoderen, de uitstekende zwarten en D65 greyscale… al deze elementen zijn essentieel voor natuurlijkheid kleurenreproductie. Door deze te worden net, leverde Sony KDL40W3000 het beste beeld dat ik op een LCD tot op heden TV heb gezien. Als u geen behoefte aan de technologie MotionFlow hebt die op X3000/X3500 (hangend overzicht wordt gevonden), dan zal dit Sony KDL40W3000 hoogst - geadviseerd komen.
wanneer de topice beheerder (The_Sukkel ) dat toelaat dat ik de gehele test van
www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40W3000/Conclusion, in het NL kan plaatsen, vanwege de vele pagina nl. 18
mvg,
rebin