Er zijn (zie eerdere posts in topic en eerdere versies van dit topic) meerdere uitvoeringen.
Als je
*#0000# typt, dan krijg je een info scherm te zien op je display:
Bij mij:
V 4.0736.3.2.1
04.09.2007
RM-133
© Nokia N73 (02)
deze gegevens vertellen wat je voor uitvoering hebt en via welk kanaal deze is uitgeleverd (Locked, non-locked, branded, non-branded...)
Bij jou staat er volgens eerder verspreidde info:
V 4.0727.2.2.1
04-07-2007
RM-133
Nokia N73 (Y8.01)
Duidelijk een verschil dus. Nu moet je gaan achterhalen wat die Y8.01 inhoudt.
op de doos staat een sticker met product code. daar staat het model op gespecificeerd
Bij mij:
Nokia N73 Music Edition w/o SD
Leverancier:
Bel Company Rotterdam
Overigens is het al vaker terug te vinden in eerdere posts/topic versies:
Quoted hodgepodge :
Is al heel vaak voorbij gekomen in deze threat, staat ook in de openingspost.
Je telefoon is branded door je provider waardoor je hem zelf niet kunt updaten. Dit hoeft niet te betekenen dat je een simlock hebt of andere operatorlogo's ofzo, er kunnen ook voorinstellingen zijn gemaakt m.b.t. gprs internet en dat soort dingen en/of sommige functies kunnen zijn beperkt (meestal niet).
Oplossing: Ga naar het dichtsbijzijnde Nokia Care Point (op de nokia site staat welke winkels NCP zijn) en laat hem daar (gratis) updaten. Vanaf dan kun je het zelf via je pc updaten (De branding wordt verwijderd, maar die internet voorinstellingen kun je terugzetten met je reservekopie).
Jij kunt naar Nokia toe deze zomer!
mijn ervaringen:
Ricom Repairs is mijn favoriet, zitten in Schiedam. hebben tot nu toe alles opgelost van al mijn aangeleverde Nokia's (zakelijke gebruikers) en voor weining tot geen kosten
Fintax doen het ook zeer netjes, maar hebben mij vaker voorzien van kosten (wat moet dat moet)
verder heb ik er nog geen geprobeerd (waarom zou ik?)
Suuk7!
[
Voor 44% gewijzigd door
Anoniem: 11489 op 16-10-2007 10:10
]