Het Nokia N73 Topic | Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Mich schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:10:
Heb ook de nieuwe update geinstalleerd. Werkt prima en het belangrijkste: men GPS WERKT WEER !!!!!!!!

ps. wat me ook opvalt is dat als ik niks geladen hebt 18mb geheugen vrij is, normaal was dat maar 12 ofzo. Wat dat betreft dus ook flinke vooruitgang
nvt

[ Voor 13% gewijzigd door fragcompany op 11-10-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187234

Waarom kunnen er geen beweegbare beelden als achtergrond ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Mich schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:10:
Heb ook de nieuwe update geinstalleerd. Werkt prima en het belangrijkste: men GPS WERKT WEER !!!!!!!!

ps. wat me ook opvalt is dat als ik niks geladen hebt 18mb geheugen vrij is, normaal was dat maar 12 ofzo. Wat dat betreft dus ook flinke vooruitgang
waar heb je die vandaan getoverd .. via de nokia.nl site krijg ik hem niet te zien ... (normale n73)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 127558 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:10:
[...]

waar heb je die vandaan getoverd .. via de nokia.nl site krijg ik hem niet te zien ... (normale n73)
Nogmaals, op dit moment is de update alleen nog beschikbaar voor de ME versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulltje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:42:
[...]

Nogmaals, op dit moment is de update alleen nog beschikbaar voor de ME versie ;)
sorry over het hoofd gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 22:07

DancePlaza

ninja

update is gelukt en gps werkt weer!

Werkt alleen op de music edition op dit moment!

een plaatje van nokia software update!
Afbeeldingslocatie: http://img34.picoodle.com/img/img34/9/10/11/f_untitledm_01d74cf.png

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
[...]

Dit is niet waar.

Ik heb geen ME edition. ik heb versie 4.0735.3.0.2
Maar een beetje rommelen met de productcode van je telefoon doet wonderen O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Mich op 11-10-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:36
Zijn er tot nu toe ook nadelen van de aller nieuwste(dus die van ME zeg maar) firmware?
Ik heb namelijk geen gps, maar als het iets(wat?) meer bied en geen nadelen bied kan het updaten natuurlijk geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
barzi schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:06:
Zijn er tot nu toe ook nadelen van de aller nieuwste(dus die van ME zeg maar) firmware?
Ik heb namelijk geen gps, maar als het iets(wat?) meer bied en geen nadelen bied kan het updaten natuurlijk geen kwaad.
Nokia N73 Software version 4.0735.3.0.2 / 4.0736.3.2.1 released - 9 October 2007
This software version includes Nokia Maps 1.0 (edition 1.2) for use with Bluetooth GPS devices. This release also includes updates to the Music Library and music downloads, and performance improvements to SMS and device application installers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-06 09:07
Ik heb een vraagje, ik heb nu een w850 (SE) gebruik de muziekfunctie dagelijks. En mag over 4 dagen weer verlengen:D. Nu wil ik ws een N73.
Nu las ik op verschillende delen van het N73 topic dat als je bij t-mobile besteld (de zwarte), dat je dan de music versie kreeg(software).
Maar dit wil ik liever wel zeker weten, dus hebben sommigen mensen wie via t-mobile.nl besteld hebben 1 gekregen wie gebrand was/geen ME software/gelockt is????? en om welke versie gaat dit dan, de nieuwste??,
Zo nee, kun je hem dan nog gewoon updaten naar de nieuwste ME firmware, als hij gebrand is / gelockt / ME software opstaat wie er eig niet hoort de staan?

Daarnaast kan de N73 mijn SEw850 vervangen qua muziekfuncties en handigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Bliksem B schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:43:
Ik heb een vraagje, ik heb nu een w850 (SE) gebruik de muziekfunctie dagelijks. En mag over 4 dagen weer verlengen:D. Nu wil ik ws een N73.
Nu las ik op verschillende delen van het N73 topic dat als je bij t-mobile besteld (de zwarte), dat je dan de music versie kreeg(software).
Maar dit wil ik liever wel zeker weten, dus hebben sommigen mensen wie via t-mobile.nl besteld hebben 1 gekregen wie gebrand was/geen ME software/gelockt is????? en om welke versie gaat dit dan, de nieuwste??,
Zo nee, kun je hem dan nog gewoon updaten naar de nieuwste ME firmware, als hij gebrand is / gelockt / ME software opstaat wie er eig niet hoort de staan?

Daarnaast kan de N73 mijn SEw850 vervangen qua muziekfuncties en handigheid?
Ik vraag me af of er software matig nog een meerwaarde zit aan de music edition. Met de v4 firmware van de normale N73 is de music player ook al aardig verbeterd. Je kan ook altijd nog losse music players erop gooien, die zoiezo beter zijn. De normale N73 is ook te flashen naar een ME.

Als een telefoon branded is kan je hem gratis in een nokia centre laten upgraden en dan is die niet meer branded.

De oordopjes van de ME versie zijn wel beter van die van de normale. Ik heb die oordopjes (nep of echt) gekocht via ebay voor een kleine 9 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-06 15:36
Heb een probleem na het update naar de nieuwste firmware van mijn n73.
Elke keer als ik mijn telefoon opstart begint hij met een installatie van een bestand en krijg vervolgens de melding :

niet vertrouwde software op geheugenkaart gevonden, ga naar toepassingbeheer om te installeren.

Als ik dan naar toepassingsbeheer ga zie ik wel een applicatie staan die niet geinstalleerd is maar ook niet geinstalleerd kan worden omdat het geldigheids certificaat is verstreken.
Heb al gekeken of ik dit bestandje kan wissen op de geheugenkaart maar kan het nergens terug vinden.
Iemand enig idee waar ik dit bestand kan terug vinden of een manier om die vervelende melding weg te krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Mich schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:07:
[...]

Ik vraag me af of er software matig nog een meerwaarde zit aan de music edition. Met de v4 firmware van de normale N73 is de music player ook al aardig verbeterd. Je kan ook altijd nog losse music players erop gooien, die zoiezo beter zijn. De normale N73 is ook te flashen naar een ME.

Als een telefoon branded is kan je hem gratis in een nokia centre laten upgraden en dan is die niet meer branded.

De oordopjes van de ME versie zijn wel beter van die van de normale. Ik heb die oordopjes (nep of echt) gekocht via ebay voor een kleine 9 euro.
Qua hardware ben ik er van bekend dat ook t-mobile geen betere dopjes en 2gb TF meegeeft. Maar ik zowieso al van plan om die via e-bay te halen, ook voor mijn w850 gedaan:D. Deze ware wel namaak, maar het geluid was aanzienelijk beter en harder :P

Maar hoe is de mp van n73 normal verbeterd dan in vergelijking met de ME firmware.

Als laatste is het toch illegaal om je telefoon te unbranden:S, dit was wel altijd het geval met SE series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Mich schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:59:
[...]

Dit is niet waar.

Ik heb geen ME edition. ik heb versie 4.0735.3.0.2
Maar een beetje rommelen met de productcode van je telefoon doet wonderen O-)
ja.. dmv je productcode heb je nu toch ook een ME edition..?? dus hij is alleen nog voor de telefoons met een ME edition Firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

taz3d_nl schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:35:
Heb een probleem na het update naar de nieuwste firmware van mijn n73.
Elke keer als ik mijn telefoon opstart begint hij met een installatie van een bestand en krijg vervolgens de melding :

niet vertrouwde software op geheugenkaart gevonden, ga naar toepassingbeheer om te installeren.

Als ik dan naar toepassingsbeheer ga zie ik wel een applicatie staan die niet geinstalleerd is maar ook niet geinstalleerd kan worden omdat het geldigheids certificaat is verstreken.
Heb al gekeken of ik dit bestandje kan wissen op de geheugenkaart maar kan het nergens terug vinden.
Iemand enig idee waar ik dit bestand kan terug vinden of een manier om die vervelende melding weg te krijgen ??
zet je telefoondatum eens een jaar terug .. dus naar 2006
als je een programma wilt installeren, moet het een geldig certificaat hebben, en die certificaten gelden naar mijn weten maar een jaar. Dus het programmatje wat jij wilt installeren is misschien ouder dan een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
[...]

Niet waar, hij is er voor beide versies uit, denk ik, want ik heb geen ME en NSU geeft de nieuwste versie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
DancePlaza schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:39:
[...]

ja.. dmv je productcode heb je nu toch ook een ME edition..?? dus hij is alleen nog voor de telefoons met een ME edition Firmware!
Nee, want dan zou ik nu een ander versie nummer moeten hebben en dat heb ik niet. Ik heb de productcode veranderd in Euro2, daar valt in 1 x heel west europa ofzo onder en op een of andere manier werkt die. Ik als ook dat die het met de roemeense code ook deed. Snap ook niet hoe nokia die selecteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:48

SambalBij

We're all MAD here

taz3d_nl schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:35:
Je kunt, ook al is de app niet geinstalleerd, in app.mgr het betreffende programma kiezen en deze dmv de 'c' toets verwijderen.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
DancePlaza schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:50:
update is gelukt en gps werkt weer!

Werkt alleen op de music edition op dit moment!

een plaatje van nokia software update!
[afbeelding]
Mijn rikaline werkt ook weer als vanouds, update recommended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Is er een bluetooth applicatie waarmee je de N73 kunt gebruiken om VOIP gesprekken te voeren?

Waarschijnlijk zou dit een soort client applicatie moeten zijn en dat de rest de PC gedaan word.
Ik heb al aardig wat zoekwerk gedaan, maar kan niks vinden voor de N73.
Fring komt nog het dichtste in de buurt maar werkt alleen via wifi en 3G en edge.

Bellen via dataplan is geen optie want zit nu in australie.

Of is het mogelijk om via bluetooth een internet connectie op te zetten en dan bijvoorbeeld Fring toch te gebruiken?

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Anoniem: 187234 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:33:
Waarom kunnen er geen beweegbare beelden als achtergrond ingesteld worden?
Waarom zijn de bananen krom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik moet zeggen, ik vind de opmerking top, ik kan er wel om lachen, maar weet alleen niet of de vraag steller het leuk vind :P.

Ik vond het b.t.w. ook wel een gemis. Ik had namelijk hele leuke bewegende beelden.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zijn de bananen krom?
omdat ze recht niet in hun schil passen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Speedy55 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:51:
[...]

Ik moet zeggen, ik vind de opmerking top, ik kan er wel om lachen, maar weet alleen niet of de vraag steller het leuk vind :P.

Ik vond het b.t.w. ook wel een gemis. Ik had namelijk hele leuke bewegende beelden.
batterij slurpend is het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 07:48

Neoz

Neoz & Hobbes

Heb het topic globaal en waarschijnlijk te snel doorgelezen maar kan een nieuwe firmware ook de netwerk-ontvangst van de N73 verbeteren. Mijn vader heeft erg veel last van uitval door heel NL met T-Mobile netwerk.

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 16:48
ik wil mijn n73 ook updaten maar ben mijn datakabel kwijt :'( iemand eentje over?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

DaTiezl schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:23:
ik wil mijn n73 ook updaten maar ben mijn datakabel kwijt :'( iemand eentje over?
Je kunt ook wireless update doen met je Nokia. (als je geen internet bundel oid hebt kost dit je overigens wel geld)
Andsers zou je langskunnen gaan bij het NSC in je buurt.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

sjolmers schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Je kunt ook wireless update doen met je Nokia. (als je geen internet bundel oid hebt kost dit je overigens wel geld)
OTA update werkt iig niet bij mij getest met een t-mobile pit account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235772

Ik heb even snel de (9) topics over de N73 doorgelezen, want ik ben ook van plan deze telefoon aan te schaffen.
Maar ik lees hier zeer tegenstrijdige reacties, wat raden jullie aan?
Zijn er misschien nieuwere, vergelijkbare of betere modellen (die ook nog een beetje in deze prijsklasse vallen) op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Oh wat lollig , moet er toch zo om lachen , doe wat nuttigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-06 15:36
Anoniem: 127558 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

zet je telefoondatum eens een jaar terug .. dus naar 2006
als je een programma wilt installeren, moet het een geldig certificaat hebben, en die certificaten gelden naar mijn weten maar een jaar. Dus het programmatje wat jij wilt installeren is misschien ouder dan een jaar.
Heb het al opgelost, een backup van me sdkaart gemaakt en vervolgens geformateerd.
Op 2006 of eerder zetten werkte niet, en het bestandje wissen met de C toets ook niet
In ieder geval toch bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236110

Vraagje, ik heb net mijn telefoon geupdate naar de laatste firmware versie, ik heb een back up gemaakt naar mij geheugenkaart waar onder andere mijn contacten opstaan. Punt is alleen dat ik het niet terug kan vinden, dus waar staat die back up, en hoe zet ik alles weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Neoz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:13:
Heb het topic globaal en waarschijnlijk te snel doorgelezen maar kan een nieuwe firmware ook de netwerk-ontvangst van de N73 verbeteren. Mijn vader heeft erg veel last van uitval door heel NL met T-Mobile netwerk.
Ik heb het gevoel dat ie eerder op 3G overschakeld. Maar dat is wel unbranded, dus T-mobile zal nog wel niet upgraden zonder productcode te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 28-06 21:07
hbt68 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:06:
[...]

Ik heb het gevoel dat ie eerder op 3G overschakeld. Maar dat is wel unbranded, dus T-mobile zal nog wel niet upgraden zonder productcode te veranderen.
Bij mij is hij (ondanks de backup die ik terug had gezet) ook op 3G gezet ... hmm meteen ff veranderen want met 3G heb je slechter bereik dan alleen GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234737

Kan iemand mij alsjeblieft een bericht sturen met de productcode die ik in moet voeren om hem wel te kunnen updaten en hoe ik dat precies doe... alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 187234 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:12:
[...]

Oh wat lollig , moet er toch zo om lachen , doe wat nuttigs
Oh Oh Oh wat zijn we weer gevoelig haha, deed ik toch :P.

Lighten Up!!!
Maar goed ik mis het ook wel, maar ik snap wel nu waarom me D600 van samsung zo snel leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Anoniem: 236110 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:01:
Vraagje, ik heb net mijn telefoon geupdate naar de laatste firmware versie, ik heb een back up gemaakt naar mij geheugenkaart waar onder andere mijn contacten opstaan. Punt is alleen dat ik het niet terug kan vinden, dus waar staat die back up, en hoe zet ik alles weer terug?
instrumenten --> geheugenkaart --> opties en dan kiezen voor herst. vanaf geheugenkaart.

Nieuwste firmware werkt perfect. Nokia maps staat er nu standaard op. Verder weinig verschil, er zijn volgens mij wel veel bugs uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:18
maps blijft bij mij hangen op 11%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zo nu kan ik lachen , mijn te bezeiken met waarom zijn de bananen krom , heb nu een programma 8) op de telefoon staan waar je nu wel BEWEEGBARE THEMA''S heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78121

Anoniem: 234737 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:03:
Kan iemand mij alsjeblieft een bericht sturen met de productcode die ik in moet voeren om hem wel te kunnen updaten en hoe ik dat precies doe... alvast bedankt!
Zie hier http://gathering.tweakers...message/28659138#28659138

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 187234 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

Zo nu kan ik lachen , mijn te bezeiken met waarom zijn de bananen krom , heb nu een programma 8) op de telefoon staan waar je nu wel BEWEEGBARE THEMA''S heb.
Sjees je blijft ook bezig, ten eerste was ik niet degene die je afzeikte, lezen moet je leren, maar goed zo'n persoon als jij kan niet lezen, en zal het waarschijnlijk ook nooit leren, ach en beweegbare thema's lekker belangrijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
Anoniem: 201196 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:19:
[...]

instrumenten --> geheugenkaart --> opties en dan kiezen voor herst. vanaf geheugenkaart.

Nieuwste firmware werkt perfect. Nokia maps staat er nu standaard op. Verder weinig verschil, er zijn volgens mij wel veel bugs uitgehaald.
Ik kan geen nokia maps vinden op ME 4.0736.3.2.1, maar heb wel de firmware zonder NL zelf gekozen om de andere talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Ik heb een vraagje over het geheugen, ik weet dat de n73 geen mini sdhc ondersteund:(, maar ik zag op e-bay dit http://cgi.ebay.nl/4-GB-m...ViewItem#ebayphotohosting

Dit is 4gb mini SD voor oa n71(dus n73 moet dan ook wel werken lijkt me), nu las ik op dit topic dat dit waar is, maar in feite 2x 2gb kaartjes zijn ineen met een gehackte firmware ofzo. Is dit corect? Zo ja weet iemand toevallig als dit goed werkt of dat het de moeite waard is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234737

In principe werkt de standaard Nokia N73 maximaal met een 2 GB MiniSD kaart.... Ik weet niet hoe het met firmware hacken enzo zit, maar lijkt me onnodig gekloot aan je toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy55 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

Sjees je blijft ook bezig, ten eerste was ik niet degene die je afzeikte, lezen moet je leren, maar goed zo'n persoon als jij kan niet lezen, en zal het waarschijnlijk ook nooit leren, ach en beweegbare thema's lekker belangrijk verder.
Ja daarom lekker belangrijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hbt68 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:15:
[...]

Ik kan geen nokia maps vinden op ME 4.0736.3.2.1, maar heb wel de firmware zonder NL zelf gekozen om de andere talen.
Ik heb een gewone, dus weet dat niet. Maar je kan Nokia maps altijd (legaal) downloaden op smart2go.com. Hier vind je ook de maploader waarmee je kaarten kan selecteren en uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:55
Firmware 4.0735.3.0.2 ook geïnstalleerd, Bluetooth GPS muis van Oasis Media werkt weer. :)
Ook lijkt het toestel sneller.

Kan nu alleen geen themes uploaden, krijg een melding: 'Geldigheid certificaat verstreken.' :/

[ Voor 7% gewijzigd door NokiaFan op 13-10-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NokiaFan schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:27:
Firmware 4.0735.3.0.2 ook geïnstalleerd, Bluetooth GPS muis van Oasis Media werkt weer. :)
Ook lijkt het toestel sneller.

Kan nu alleen geen themes uploaden, krijg een melding: 'Geldigheid certificaat verstreken.' :/
even je jaartal wijzigen in 2006 en dan opnieuw proberen te installeren ... zie enkele post hiervoor waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 22:38

GG85

.......

Twee iritante dingen in de nieuwe ME firmware buiten het weer werken van GPS om:
-Je kunt Nokia Maps (smart2go) niet de-installeren.
-Oude custom themes die ik geinstalleerd had staan nog wel in thet themes menu maar kunnen niet meer gedeinstalleerd worden :(, heb nu standaart nog 4mb over op de telefoon zelf door de 10 thema's die geinstalleerd staan mar nu door de upgrade niet meer gedeinstalleerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 14:55

Amiet01

Master_A

Ik ben waarschijnlijk ook een bug tegen gekomen in de nieuwe ME firmware. Af en toe werkt de equalizer instellen namelijk niet. Wanneer je de gekozen EQ activeert en dan instelt hoor je geen verschil in geluid. Ga je terug naar de verschillende EQ's en weer terug om de geactiveerde EQ weer in te stellen dan staan alle sliders weer op "0". Verander je het nu dan kan het weer wel werken of niet. Je moet dus geluk hebben dat het werkt, de EQ gewoon in 1 keer goed instellen en het dan zo laten, want als je er weer naartoe gaat heb je de kans dat alles weer op "0" staat.

Meer mensen dit probleem ondervonden (als jullie tenminste begrijpen wat ik bedoel)?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230527

wie wil mijn cover tegen een geringe vergoeding vervangen, ik durf het zelf niet aan namelijk... ik heb genoeg zelf onderzoek gedaan ook gekeken op youtube voor de handleiding maar ehhummm dat gaat me allemaal niet lukken. ik heb zelf al wat kleine beschadinkjes opgelopen helaas en wil de cover graag vervangen.

ik heb nog geen cover gekocht wellicht kan dat ook geregeld worden bij betreffende?

zijn er gegadigden die me willen helpen?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 15-10-2007 09:41 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:38
Op vakantie in het midden-oosten heb ik daar een N73 gekocht.
Echter, het menu is Engels of Arabisch, daar ik natuurlijk Engels spreek, wil ik er toch ook graag de nederlandse taal op hebben. Hoe kan ik hier de nederlandse taal op installeren? en denken jullie dat ik via de nederlandse nokia site gewoon nederlandse updates kan installeren op mijn telefoon?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

fendt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:31:
Echter, het menu is Engels of Arabisch, daar ik natuurlijk Engels spreek, wil ik er toch ook graag de nederlandse taal op hebben. Hoe kan ik hier de nederlandse taal op installeren? en denken jullie dat ik via de nederlandse nokia site gewoon nederlandse updates kan installeren op mijn telefoon?

alvast bedankt.
Dit kan alleen als je zelf de productcode van je telefoon wijzigd, wat ook betekend dat je de garantie kwijt bent. Hoe en waarom mag niet op dit forum worden besproken, dus je zult even de zoekmachines moeten raadplegen hoe je dat moet doen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 12:44

spaceboy

Op grote hoogte

fendt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:31:

alvast bedankt.
Vast wel. Ik had wat grappigs, ik was een maand geleden in Jordanie, daar heeft onze chauffeur mijn N73 een tijdje geleend omdat zijn accu leeg was. Heeft hij zijn sim-card gebruikt en op de een of andere manier waren al ZIJN contacten in mijn phone gekopieerd. Was wel grappig, want ik had dus gewoon een stuk of 200 contacten die in het Arabisch waren geschreven bij m'n contacts... :-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
IK heb een vraagje over bluetooth van de N73, ondersteunt deze ook PAN networking??? Oftwel gewoon internetten met je mobiel via internet...
Ook vroeg me steeds af of iemand toevallig iets af weet van de 4gb mini SD (geen hc) kaartjes op e-bay. Hij werkt wel voor de n71, staat erbij op ebay... Maar ik las ook op internet dat dit 2x 2gb zijn in 1 kaartje, met een al een gehackte firmware op de sd (dus niet voor je N73, maar het sd kaartje is gehackt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bliksem B schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:26:
IK heb een vraagje over bluetooth van de N73, ondersteunt deze ook PAN networking??? Oftwel gewoon internetten met je mobiel via internet...
Ook vroeg me steeds af of iemand toevallig iets af weet van de 4gb mini SD (geen hc) kaartjes op e-bay. Hij werkt wel voor de n71, staat erbij op ebay... Maar ik las ook op internet dat dit 2x 2gb zijn in 1 kaartje, met een al een gehackte firmware op de sd (dus niet voor je N73, maar het sd kaartje is gehackt)
Volgens mij kan dat via PAM niet, maar er zijn wel andere manieren om via bluetooth te internetten op je mobiel.
Op deze pagina staat als 7e reactie deze post van Raulbe met een handleiding. Het maakt gebruik van een programma 'Gnubox' (freeware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236075

hey, ik heb mijn telefoon 2de hands gekocht via internet. weet dus niet hoe en wat er mee is. kan ik dus zelf branding eraf halen/? of kan dat ook bij nsp... misschien is hij wel gestolen, zou het niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236075 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:46:
hey, ik heb mijn telefoon 2de hands gekocht via internet. weet dus niet hoe en wat er mee is. kan ik dus zelf branding eraf halen/? of kan dat ook bij nsp... misschien is hij wel gestolen, zou het niet weten...
Dan zou ik even opgooglen hoe je hem met branding zelf kunt updaten door de productcode te veranderen (als je toch geen garantie hebt).

Als ze nou aan die muzieklibrary een functie toevoegen dat je kunt selecteren op directory is de firmware wat mij betreft nagenoeg perfect (op wat bugs na). Ben nog steeds uitermate tevreden met mijn N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:07

Abu

Abu!

Amiet01 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:29:
Nou gister mijn N73 ME geupdate naar de nieuwste versie. Had ervoor een backup gemaakt van alles op mijn phone (gaf geen foutmeldingen), update uitgevoerd en daarna weer de backup teruggezet (weer geen foutmeldingen). Alleen kreeg ik na de backup terugzetten niet alles terug. Het enige wat ik terug kreeg waren de instellingen. Mijn contacten, agenda, notities en applicaties. kreeg ik niet terug. Hebben meer mensen dit probleem gehad na het updaten? Ga vanavond maar eens opnieuw de firmware erop zetten en zal mijn bevindingen hier posten.
Dat heb ik ook. Het rare is dat als ik de status van mijn telefoon geheugen bekijk, er blijkbaar wel data op de telefoon staat onder sms en contacts etc. Ook als ik via pcsuite naar mijn contacten ga ik mijn tel, dan staan ze er gewoon.... Beetje jammer, vorige keer ging het allemaal goed met updaten.

edit1:
Ok, contacts heb ik terug mbv dit tooltje van Nokia:

http://nds1.nokia.com/fil...okia_Contact_Transfer.exe

10 seconde werk. Nu nog mijn smsjes....

edit 2: die heb ik terug gekregen mbv noki. Niet handig allemaal maar toch, ik heb ze.

[ Voor 12% gewijzigd door Abu op 14-10-2007 21:55 ]

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489

Mijn updater meldt zojuist "nieuwe update gevonden voor de RM-133 : 4.0736.3.2.1", 78MB groot.

Gezien mijn contacten geregeld melden dat ik onverstaanbaar ben als ik BT via de de Carkit (terwijl ik ze loepzuiver versta) ga ik hem maar meteen proberen...ik had de 4.0727.2.2.1 erop staan sinds de release in juli jl. owja, ik heb een N73-ME w/o miniSD

updating... :X

Beetje lopen spelen na de update. Natuurlijk alles er weer af wat je dagelijks gebruikt :9

installatie van software apps loopt prima. telefoon lijkt sneller dan voorheen, maar het kan ook schijn zijn. Nokia Maps doet het, behalve de search via netwerk. Het land wordt niet herkent (Nederland?)
GPS straks testen

Themes installeren is een raar iets. de originele Nokia Pearl Black mag niet meer vanwege een certificate dat verlopen is, terwijl de oudere self-made internet download themes er gewoon opgeplakt worden..

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 15-10-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236459

Ik heb een N73 ME maar de updater zegt dat er geen update is... Als ik mijn toestel nummer invul op de site van Nokia zegt men ook hier dat er voor mij geen update is...

Huidige versie: 4.0727.2.2.1

Hoe kan dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 22:38

GG85

.......

GG85 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:43:
Twee iritante dingen in de nieuwe ME firmware buiten het weer werken van GPS om:
-Je kunt Nokia Maps (smart2go) niet de-installeren.
-Oude custom themes die ik geinstalleerd had staan nog wel in thet themes menu maar kunnen niet meer gedeinstalleerd worden :(, heb nu standaart nog 4mb over op de telefoon zelf door de 10 thema's die geinstalleerd staan mar nu door de upgrade niet meer gedeinstalleerd kunnen worden.
Iemand enig idee hoe ik deze thema's nog kan verwirderen, kan met zowel Bestandsbeheer als X-Plore nergens vinden waar ze geinstalleerd staan en volgens mij is er geen programma om bestanden van het flash af te gooien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236483

Weet iemand hoe ik telefoon nrs. kan kopieren van geheugenkaart naar SIM? Mijn N73 gaat terug naar de provider (wij zijn het niet eens over de kwaliteit van de dekking) en mijn tijdelijke leentoestelletje kent geen geheugenkaart helaas!

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
sjolmers schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Hoe werkt dat dan? Als ik wil updaten met NSU dan blijft hij vragen om een data(USB)kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Anoniem: 236483 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:30:
Weet iemand hoe ik telefoon nrs. kan kopieren van geheugenkaart naar SIM? Mijn N73 gaat terug naar de provider (wij zijn het niet eens over de kwaliteit van de dekking) en mijn tijdelijke leentoestelletje kent geen geheugenkaart helaas!

Iemand??
contact -> kopieren -> naar SIM-telef.boek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236483

DaTiezl schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:54:
[...]

contact -> kopieren -> naar SIM-telef.boek
thanx DaTiezl maarre... die optie zit er niet op geloof ik, wel van sim naar geheugenkaart maar niet andersom!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236459 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:45:
Ik heb een N73 ME maar de updater zegt dat er geen update is... Als ik mijn toestel nummer invul op de site van Nokia zegt men ook hier dat er voor mij geen update is...

Huidige versie: 4.0727.2.2.1

Hoe kan dat nou?
Anywayz,

heb je de laatste software installer geinstalleerd? die oudere ziet hem niet.
hij komt direct van Nokia via de updater.

welke telefoon gegevens zien U?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 16-10-2007 10:13 . Reden: Moddo: knip er maar uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

V 4.0727.2.2.1
04-07-2007
RM-133
Nokia N73 (Y8.01)

Ik zal je tip opvolgen om de (blijkbaar) nieuwe updater te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230527

Anoniem: 230527 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:50:
wie wil mijn cover tegen een geringe vergoeding vervangen, ik durf het zelf niet aan namelijk... ik heb genoeg zelf onderzoek gedaan ook gekeken op youtube voor de handleiding maar ehhummm dat gaat me allemaal niet lukken. ik heb zelf al wat kleine beschadinkjes opgelopen helaas en wil de cover graag vervangen.

ik heb nog geen cover gekocht wellicht kan dat ook geregeld worden bij betreffende?

zijn er gegadigden die me willen helpen?
als ik hier nou eens van maak een vergoeding!!
tegen welke prijs zou iemand mijn cover willen vervangen? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Anoniem: 230527 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:59:
[...]

als ik hier nou eens van maak een vergoeding!!
tegen welke prijs zou iemand mijn cover willen vervangen? iemand een idee?
geloof niet dat iemand er zin in heeft, weet wel dat een NSP het voor je kan doen. Weet niet of het overal kan. btw het valt reuze mee hoor, het vervangen van een cover.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 14:55

Amiet01

Master_A

Abu schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:26:
[...]

Dat heb ik ook. Het rare is dat als ik de status van mijn telefoon geheugen bekijk, er blijkbaar wel data op de telefoon staat onder sms en contacts etc. Ook als ik via pcsuite naar mijn contacten ga ik mijn tel, dan staan ze er gewoon.... Beetje jammer, vorige keer ging het allemaal goed met updaten.

edit1:
Ok, contacts heb ik terug mbv dit tooltje van Nokia:

http://nds1.nokia.com/fil...okia_Contact_Transfer.exe

10 seconde werk. Nu nog mijn smsjes....

edit 2: die heb ik terug gekregen mbv noki. Niet handig allemaal maar toch, ik heb ze.
Bedankt voor de info. Ik heb nu weer al mijn contacten terug. Het gekke is dat ik Nokia had gebeld en die zeiden dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan in het telefoongeheugen en dat ik moest resetten en het weer opnieuw proberen. Werkt dat niet dan de firmware er opnieuw op zetten. Het werkte beide niet dus gewoon alles weer vers geïnstalled en nu dus mijn contacts terug.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:24
GG85 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Iemand enig idee hoe ik deze thema's nog kan verwirderen, kan met zowel Bestandsbeheer als X-Plore nergens vinden waar ze geinstalleerd staan en volgens mij is er geen programma om bestanden van het flash af te gooien toch?
Als je de thema's nog op je pc heb staan de (*.sis bestanden) dan kan je met het programma unsis
de bestanden uitpakken op je pc je weet dan hoe de bestanden heten en nu kun je ze dus opzoeken
met een explorer (verkenner) en verwijderen.

suc6

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Contacts, selecteer Alle Markeren, daarna kopieren naar SIM?

Whooow! Gathering Hickup? dit bovenstaande answer hoort niet onder quoted topic item.

Anywayz,

heb je de laatste software installer geinstalleerd? die oudere ziet hem niet.
hij komt direct van Nokia via de updater.

Helaas, nieuwste versie van Updater geinstalleerd maar nog steeds geeft hij aan dat er geen nieuwere firmware versie beschikbaar is voor mijn ME. Ben ik gek geworden of heb ik een tot ME omgekatte N73 gekocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236459 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:41:
[...]

Helaas, nieuwste versie van Updater geinstalleerd maar nog steeds geeft hij aan dat er geen nieuwere firmware versie beschikbaar is voor mijn ME. Ben ik gek geworden of heb ik een tot ME omgekatte N73 gekocht :?
Er zijn (zie eerdere posts in topic en eerdere versies van dit topic) meerdere uitvoeringen.
Als je *#0000# typt, dan krijg je een info scherm te zien op je display:

Bij mij:
V 4.0736.3.2.1
04.09.2007
RM-133
© Nokia N73 (02)

deze gegevens vertellen wat je voor uitvoering hebt en via welk kanaal deze is uitgeleverd (Locked, non-locked, branded, non-branded...)

Bij jou staat er volgens eerder verspreidde info:
V 4.0727.2.2.1
04-07-2007
RM-133
Nokia N73 (Y8.01)

Duidelijk een verschil dus. Nu moet je gaan achterhalen wat die Y8.01 inhoudt.

op de doos staat een sticker met product code. daar staat het model op gespecificeerd
Bij mij:
Nokia N73 Music Edition w/o SD
Leverancier:
Bel Company Rotterdam

Overigens is het al vaker terug te vinden in eerdere posts/topic versies:

Quoted hodgepodge :
Is al heel vaak voorbij gekomen in deze threat, staat ook in de openingspost.

Je telefoon is branded door je provider waardoor je hem zelf niet kunt updaten. Dit hoeft niet te betekenen dat je een simlock hebt of andere operatorlogo's ofzo, er kunnen ook voorinstellingen zijn gemaakt m.b.t. gprs internet en dat soort dingen en/of sommige functies kunnen zijn beperkt (meestal niet).

Oplossing: Ga naar het dichtsbijzijnde Nokia Care Point (op de nokia site staat welke winkels NCP zijn) en laat hem daar (gratis) updaten. Vanaf dan kun je het zelf via je pc updaten (De branding wordt verwijderd, maar die internet voorinstellingen kun je terugzetten met je reservekopie).

Jij kunt naar Nokia toe deze zomer!

mijn ervaringen:
Ricom Repairs is mijn favoriet, zitten in Schiedam. hebben tot nu toe alles opgelost van al mijn aangeleverde Nokia's (zakelijke gebruikers) en voor weining tot geen kosten
Fintax doen het ook zeer netjes, maar hebben mij vaker voorzien van kosten (wat moet dat moet)
verder heb ik er nog geen geprobeerd (waarom zou ik?)

Suuk7!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 16-10-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Schiedam is voor mij ook het dichtste bij maar ook weer niet naast de deur. Ik heb eerst net even een mail gestuurd naar de servicedesk van Nokia. Eens kijken wat zij ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Anoniem: 236459 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:16:
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Schiedam is voor mij ook het dichtste bij maar ook weer niet naast de deur. Ik heb eerst net even een mail gestuurd naar de servicedesk van Nokia. Eens kijken wat zij ervan vinden.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een N73 gekocht met een t-mobile abbo. De afgelopen updates stond er ook al dat er een nieuwere versie was maar kon ik ook niet updaten. Blijkbaar hebben wij een andere versie van de N73 want nu is er weer het zelfde probleem. Als je checked via het internet met de code die achter je batterij staat dan zie je ook dat er nog geen nieuwe versie is. Ik denk dat er snel een update voor deze versie van (Y8.01) gaat komen. Ik weet dat mijn N73 oorspronkelijk uit Duitsland komt.

Als je een oplossing hebt post het dan even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Anoniem: 11489 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:53:
[...]

mijn ervaringen:
Ricom Repairs is mijn favoriet, zitten in Schiedam. hebben tot nu toe alles opgelost van al mijn aangeleverde Nokia's (zakelijke gebruikers) en voor weining tot geen kosten
Fintax doen het ook zeer netjes, maar hebben mij vaker voorzien van kosten (wat moet dat moet)
verder heb ik er nog geen geprobeerd (waarom zou ik?)

Suuk7!
Heb ook goeie ervaringen met Ricom! Jongens daar hebben veel ervaring.

(Ps. Goeie posting!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Anoniem: 236483 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

thanx DaTiezl maarre... die optie zit er niet op geloof ik, wel van sim naar geheugenkaart maar niet andersom!
:?
Ik gok zo dat je contact dan al op SIM staat. Bij is die optie er wel nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Nog maar eens proberen dan;

Is er iemand die weet hoe ik mijn n73 zelf kan upd8en zonder datakabel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Hier staat alle info over alle firmwares and alle versies van de N73.
http://hunajatehdas.net/n...re/index_en.php?model=N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:33:

[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een N73 gekocht met een t-mobile abbo. De afgelopen updates stond er ook al dat er een nieuwere versie was maar kon ik ook niet updaten. Blijkbaar hebben wij een andere versie van de N73 want nu is er weer het zelfde probleem. Als je checked via het internet met de code die achter je batterij staat dan zie je ook dat er nog geen nieuwe versie is. Ik denk dat er snel een update voor deze versie van (Y8.01) gaat komen. Ik weet dat mijn N73 oorspronkelijk uit Duitsland komt.

Als je een oplossing hebt post het dan even hier.
Zie hier de reactie van Nokia:

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

dit wijst erop dat voor de productcode van uw toestel nog geen update beschikbaar is

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Christof
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)

Een weinig zeggend antwoord dus. Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben en moet wachten op een eventuele andere update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
Ik las net dat, t-mobile updaten geblokt heeft, maar geld dit bij alle modellen of aangezien eerder op het forum stond dat sommige zwarte versies via internet bestled, geen brand, blocks of simlock hadden. En zelfs de orginele Music edition plus productcode hadden. Maar dat weet ik dus niet zeker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Anoniem: 236459 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

dit wijst erop dat voor de productcode van uw toestel nog geen update beschikbaar is

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Christof
Nokia Care klantendienst

Een weinig zeggend antwoord dus. Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben en moet wachten op een eventuele andere update...
of de productcode veranderen, wat absoluut niet moeilijk is, echter wel illegaal op GoT, we kunnen je hier dus niet mee helpen. Maar, google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236459 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:07:
[...]

Christof
Nokia Care klantendienst

Boelpoep!

Bel morgen met Ricom en vraag daar eens na onder het mom van:

Mijn N73 blijft erg vaak hangen. In de winkel zeiden ze dat een update benodigd was en je die via hun of een servicepoint geinstalleerd kon krijgen. Via de winkel zou het weken duren wegens het verzenden en retourneren process en ze raden je aan het daarom via een servicepoint te regelen. Niet beginnen over welke winkel en of hij gelocked/branded is of niet. daar weet je gewoon niks van, dit is wat ze zeiden..

vette kans dat je geholpen gaat worden

Suuk8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:07
Anoniem: 11489 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

Boelpoep!

Bel morgen met Ricom en vraag daar eens na onder het mom van:

Mijn N73 blijft erg vaak hangen. In de winkel zeiden ze dat een update benodigd was en je die via hun of een servicepoint geinstalleerd kon krijgen. Via de winkel zou het weken duren wegens het verzenden en retourneren process en ze raden je aan het daarom via een servicepoint te regelen. Niet beginnen over welke winkel en of hij gelocked/branded is of niet. daar weet je gewoon niks van, dit is wat ze zeiden..

vette kans dat je geholpen gaat worden

Suuk8
Je hoeft niet eens zo'n "lul" verhaal op te hangen hoor. Als je gewoon bij een NSP vraagt of ze de nieuwste firmware erop willen zetten, doen ze het met liefde. Meestal direct, behalve als ze het natuurlijk heel druk hebben dan moet je even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bliksem B schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:25:
Ik las net dat, t-mobile updaten geblokt heeft, maar geld dit bij alle modellen of aangezien eerder op het forum stond dat sommige zwarte versies via internet bestled, geen brand, blocks of simlock hadden. En zelfs de orginele Music edition plus productcode hadden. Maar dat weet ik dus niet zeker.....
vGewoon hem wegbrengen naar een nokia care point. Dan Veranderd er niets aan je garantie en is hij unbranded. Misschien ben je hem een dag kwijt, maar dan heb je ook wel wat :). Dit geld ook voor die andere persoon die Nokia had gemailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heeft iemand ervaring met het maken van realmedia-filmpjes voor op de n73? Het lukt me prima om filmpjes op 176*144 te maken, maar een andere resolutie lukt maar niet. Dan zegt realplayer dat ie maar "partial file" kan afspelen (en dus alleen geluid).

Ik wil een hogere resolutie zodat het beeld op fullscreen beter uit ziet...

Met SUPER lukt het me wel om mp4 op 320x240te maken, maar realmedia geeft beter geluid

[ Voor 13% gewijzigd door kmf op 16-10-2007 23:39 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236688

Heb vandaag de nieuwste nokia firmware gedownload voor de n73, geïnstalleerd en tot grote verbijstering is mijn tomtom 6 nu weg :( , staat nog wel in bestandsbeheer van de n73, en krijg deze ook wel open, maar niet werkend , iemand met hetzelfde probleem , of nog liever iemand hier een oplossing voor..ty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FabianNL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:58:
[...]

Je hoeft niet eens zo'n "lul" verhaal op te hangen hoor. Als je gewoon bij een NSP vraagt of ze de nieuwste firmware erop willen zetten, doen ze het met liefde. Meestal direct, behalve als ze het natuurlijk heel druk hebben dan moet je even wachten :)
Dat ligt aan het gezicht dat je opzet als je binnenstapt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236688 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 01:59:
Heb vandaag de nieuwste nokia firmware gedownload voor de n73, geïnstalleerd en tot grote verbijstering is mijn tomtom 6 nu weg :( , staat nog wel in bestandsbeheer van de n73, en krijg deze ook wel open, maar niet werkend , iemand met hetzelfde probleem , of nog liever iemand hier een oplossing voor..ty :)
Jij hebt zeker je MiniSD er niet uitgehaald voor de update? dat deed ik ook eens en toen had ik precies hetzelfde effect (gelukkig heb ik een ori-versie).
Als je de kaart eruit haalt voor de update en deze pas weer terugplaatst als je alles hebt gecontroleerd wat naar standaard wordt gezet :( , dan herkent het OS de links automatisch weer. Het enige wat ik daarna nog moest doen was de snelkoppeling onder mijn linker navikey plakken (dat vind ik fijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Dus ik kan mijn n73 alleen updaten met een datakabel of bij een Nokia Service Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:17

s3n

Sinds een aantal dagen heb ik een N73, waar ik echt enorm tevreden over ben. Het enige wat ik niet gevonden kan krijgen is het volgende. Als ik via Gmail een mailtje binnen krijg komt deze via pop3 ook op mijn telefoon. Het probleem is dat ik hier geen melding van krijg, dus ik moet echt mijn email folder in om het te checken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206805

s3n schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
Sinds een aantal dagen heb ik een N73, waar ik echt enorm tevreden over ben. Het enige wat ik niet gevonden kan krijgen is het volgende. Als ik via Gmail een mailtje binnen krijg komt deze via pop3 ook op mijn telefoon. Het probleem is dat ik hier geen melding van krijg, dus ik moet echt mijn email folder in om het te checken. Iemand een idee?
je vraag is volgens mij terug te vinden in de gebruiksaanwijzing O-) . je moet in opties van berichtien naar je instellingen van je e-mail dan in mailboxen staat gebruikersinstellingen - melding nieuwe e-mail 'Aan' én automatisch ophalen ook op 'altijd' zetten of 'eigen netwerk' wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:17

s3n

Anoniem: 206805 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:23:
[...]

je vraag is volgens mij terug te vinden in de gebruiksaanwijzing O-) . je moet in opties van berichtien naar je instellingen van je e-mail dan in mailboxen staat gebruikersinstellingen - melding nieuwe e-mail 'Aan' én automatisch ophalen ook op 'altijd' zetten of 'eigen netwerk' wat jij wilt.
Thnx, zover was ik ook. Alleen krijg je dan geen notification op dezelfde manier als een SMS. En googlen op "N73+email+notification" is ook een ware ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Misschien kun je dit via de gmail applicatie:

http://www.google.com/intl/nl_nl/mobile/mail/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:36:
[...]

Jij hebt zeker je MiniSD er niet uitgehaald voor de update? dat deed ik ook eens en toen had ik precies hetzelfde effect (gelukkig heb ik een ori-versie).
Als je de kaart eruit haalt voor de update en deze pas weer terugplaatst als je alles hebt gecontroleerd wat naar standaard wordt gezet :( , dan herkent het OS de links automatisch weer. Het enige wat ik daarna nog moest doen was de snelkoppeling onder mijn linker navikey plakken (dat vind ik fijn)
Ben er na een nachtje puzzelen uit :) , het programma stond er nog wel op in bestandsbeheer, heb toen verder gezocht en kwam erachter dat dat in toepassingen bestandsbeheer het programma gedeactiveerd was , het certificaat was zogenaamd verlopen , heb toen de datum een jaar terug gezet, en weer geprobeerd, waarna het programma nu in 1 keer wel opstart, en wat belangrijker is , weer functioneert.
Al met al een beetje raar , dat na de update van de nieuwste firmware , het programma van nokia kaarten , de boventoon wil voeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236741

Goedemiddag heren,

even een vraagje ik heb gisteren een 2ehandse N73 gekocht prachtig toestel echt
alleen ik dacht dus joepie kaartje uit mijn oude N70 en de nieuwe en plug and play nou niet dus!!!!!!
krijg een melding dat me sim niet herkend wordt ofzo iest kom dus niet verder als een offline toestel :-( denk dus dat die wel op simlock staat waarvan ze zeiden van NIET!!!!! is hier een oplossing voor ik hoop het echt.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236741 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:48:
Goedemiddag heren,

even een vraagje ik heb gisteren een 2ehandse N73 gekocht prachtig toestel echt
alleen ik dacht dus joepie kaartje uit mijn oude N70 en de nieuwe en plug and play nou niet dus!!!!!!
krijg een melding dat me sim niet herkend wordt ofzo iest kom dus niet verder als een offline toestel :-( denk dus dat die wel op simlock staat waarvan ze zeiden van NIET!!!!! is hier een oplossing voor ik hoop het echt.

alvast bedankt.
zoals je zelf al aangeeft, waarschijnlijk toch de simlock erop, anders herkent hij deze wel, dus ff tjes laten unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206805

s3n schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Thnx, zover was ik ook. Alleen krijg je dan geen notification op dezelfde manier als een SMS. En googlen op "N73+email+notification" is ook een ware ramp.
heb wat rondgekeken en ik las dat als je je inbox opent en dan direct daarna je menu knop indrukt (die knop boven het potloodje) dat je berichten in je 'standby' menu open blijft staan. misschien is dat wat...voor de goede orde dit vond ik in een topic over een nokia met wifi...hopelijk heb jij er ook wat aan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236741

En hoe gaat dat unlocken in zijn werk??? of waar kan ik dat doen????
Anoniem: 236688 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:52:
[...]

zoals je zelf al aangeeft, waarschijnlijk toch de simlock erop, anders herkent hij deze wel, dus ff tjes laten unlocken ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.