Het Nokia N73 Topic | Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.565 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 206981

DaTiezl schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:19:
vraag de belspecificaties op bij je provider. Bij Orange is het gratis via de site. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Om te bereken max tijden etc. pleur het even in excel en laat er wat berekeningen op los...
Ehm nee dit is niet echt wat ik zoek. Een online belstatus loopt altijd achter. En daarnaast moet je weer moeilijk gaan doen. Dus als iemand nog een mogelijkheid weet icm software voor op je telefoon dan houd ik mij aanbevolen!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:00

tomic

Smexylittlebabe!

Mijn mooie 2ehandse n73 music edition werkt naar behoren op een ding na, de datum en tijd.

elke keer wanneer ik de n73 aanzet, alsin opnieuw opstart, vraagt hij telkens om de tijd en datum, die zijn gereset. Natuurlijk zet ik hem niet zovaak uit, maar ik los het liever op. 3 dagen aan de lader helpt niet, nieuwste firmware upgrade ook niet.

Iemand een idee? Waarschijnlijk een batterij?

[ Voor 3% gewijzigd door tomic op 29-09-2007 14:18 ]

Toch maar een weblog?

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:08
offtopic:
Nou ik heb geprobeerd met Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1 een thema te maken maar dat is echt moeilijk. Dus zou iemand, die zin heeft om een thema te maken en mij wilt helpen, mij berichtje willen sturen(DM)?

Anoniem: 201196

tomic schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:09:
Mijn mooie 2ehandse n73 music edition werkt naar behoren op een ding na, de datum en tijd.

elke keer wanneer ik de n73 aanzet, alsin opnieuw opstart, vraagt hij telkens om de tijd en datum, die zijn gereset. Natuurlijk zet ik hem niet zovaak uit, maar ik los het liever op. 3 dagen aan de lader helpt niet, nieuwste firmware upgrade ook niet.

Een hard reset misschien? De code hiervoor is *#7370#.
Je verliest dan wel instellingen en sommige programma's zoals f-secure.
Maar betwijfel of dit werkt aangezien je al een firmwareupdate hebt gedaan.
Hij wist dan wel de eeprom, dus als het niet aan een batterijtje ligt is, zou dit moeten helpen.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 00:01
tomic schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:09:

Hoort dit niet dan? :P Ik heb mijn n73 nu ongeveer een jaar, maar iedere keer als mijn telefoon uit gaat of wat dan ook is mijn tijd en datum gereset.

Een echte golver is nooit uitgeput

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 12:44

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb een nasty probleem. Ik heb mijn N73 nu een maandje ofzo, was helemaal blij. Maar laatste paar weken is 'ie echt RETE-traag geworden. Foto maken gaat nog, maar opslaan: meestal blijft hij hangen, of het duurt gewoon 25 seconden ofzo. En... erger nog... sinds gisteren is TomTom opeens verdwenen. Hij staat niet meer bij mijn Toepassingen: hij is spoorloos.

Ik heb een firmware-update gedaan een week of 3 geleden.

Komt dit iemand bekend voor?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Anoniem: 214426

sinds kort vraagt mijn n73 steeds om de tijd als ik hem aan en uit zet

Ik ben van n73 naar N73 ME gegaan(alleen software verandert) en de eerste week werkte alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 22:38

GG85

.......

Is er trouwens al een fix voor het niet herkennen van sommige bleutooth gps modules met firmware 4? Ik kan nu al meer dan een week of 6 m'n tomtom niet gebruiken. super iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
GG85 schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:16:
Is er trouwens al een fix voor het niet herkennen van sommige bleutooth gps modules met firmware 4? Ik kan nu al meer dan een week of 6 m'n tomtom niet gebruiken. super iritant.
Lees ff een paar reacties terug.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zijn er meer mensen die een probleem hebben met het ontvangen van sms'jes.

sinds ik v4.07.26 erop heb staan duurt het verrekte lang voor ik sms'jes binnen krijg.

Vrijdagavond kreeg ik na het uitzetten en weer aanzetten van mijn gsm de sms'jes van vrijdagmorgen binnen.

Vandaag was net nog gekker.
Sms'jes verzonden op vrijdag op zaternacht ontvang ik nu net. Tussendoor heb ik de telefoon al een paar keer uitgezet.

Ook is de bluetooth verbinding sinds de update slecht.
Ik kan slecht of geen verbinding maken met mijn autoradio en gister ook ineens geen bestanden meer ontvangen via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 11:59
m@fkeez schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:22:
Zijn er meer mensen die een probleem hebben met het ontvangen van sms'jes.

sinds ik v4.07.26 erop heb staan duurt het verrekte lang voor ik sms'jes binnen krijg.

Vrijdagavond kreeg ik na het uitzetten en weer aanzetten van mijn gsm de sms'jes van vrijdagmorgen binnen.

Vandaag was net nog gekker.
Sms'jes verzonden op vrijdag op zaternacht ontvang ik nu net. Tussendoor heb ik de telefoon al een paar keer uitgezet.

Ook is de bluetooth verbinding sinds de update slecht.
Ik kan slecht of geen verbinding maken met mijn autoradio en gister ook ineens geen bestanden meer ontvangen via bluetooth.
Iedereen heeft problemen met die nieuwe versie en zijn bleutooth. binnenkort komt er een updat die dat fixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234927

ook ik ben zo dom geweest om eerst de firmware te updaten en dan dit pas te lezen.

Ook ik heb dus het probleem met de GPS. DOMDOMDOMDOM
Nu maar hopen dat ie snel komt die fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Weet iemand de emailinstellingen voor een Windows Live-account? Van G-Mail zijn ze wel bekend, maar heeft iemand zijn Live draaien op de N73?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Mich schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:16:
[...]

Iedereen heeft problemen met die nieuwe versie en zijn bleutooth. binnenkort komt er een updat die dat fixt
Ieder 1? nee hoor,geen problemen hier met de originele tom tom ontvanger die ik inmiddels verkocht heb.
Nu met mijn nieuwe qtrek blue gps s-3 ook geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

thomaskroon schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:00:
Weet iemand de emailinstellingen voor een Windows Live-account? Van G-Mail zijn ze wel bekend, maar heeft iemand zijn Live draaien op de N73?
Ja , draait als een tierelier !! Gewoon downloaden en aanwijzingen volgen !! simpel ,wat lukt er niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-06 15:04
Ik ben van plan om binnenkort een Nokia n73 aan te schaffen icm een Orange Music abbo. Nu vroeg ik me af hoe dat tv kijken op een N73 gaat, kun je het scherm kantellen en dan het volledige scherm gebruiken?

Is er hier iemand die al tv kijkt op zijn N73 en die mij kan zeggen hoe (goed?) dit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Wetterhahn schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:26:
Ik ben van plan om binnenkort een Nokia n73 aan te schaffen icm een Orange Music abbo. Nu vroeg ik me af hoe dat tv kijken op een N73 gaat, kun je het scherm kantellen en dan het volledige scherm gebruiken?

Is er hier iemand die al tv kijkt op zijn N73 en die mij kan zeggen hoe (goed?) dit gaat?
Standaard zit er real player op, deze kun je gewoon switchen naar Volledig scherm en dan kantelt de telefoon idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 14:55

Amiet01

Master_A

Anoniem: 210397 schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:25:
[...]

Ja , draait als een tierelier !! Gewoon downloaden en aanwijzingen volgen !! simpel ,wat lukt er niet ??
Ik heb ook gewoon alle aanwijzingen gevolgd tijdens de installatie. Live Messenger werkt dan wel, maar de Live Mail heb ik tot op de dag van vandaag niet aan de praat gekregen. Kan er ook helemaal niets over vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Ja met Live Messenger draait het perfect. Maar de standaard mailboxen die kun je automatisch laten syncen. En dat is juist zo fijn! Ook het lezen van je mail is vele malen makkelijker met die N73 mailbox. Je moet steeds klikken voor een andere pagina, links kun je niet openen enz. Dat is juist mijn probleem ;)
Overigens zijn de instellingen wel bij G-Mail bekend, maar ik kan daar geen normaal emailadres maken, zonder er cijfers achteraan te zetten, alle mogelijkheden die mij aanstaan zijn al bezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234737

GG85 schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:16:
Anoniem: 234737 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:46:
Zo heb ik net Nokia Care gebelt en ik kreeg te horen dat het ONMOGELIJK is dat iemand al een nieuwe update heeft, want deze is simpelweg nog niet gereed. Hij heeft me ook doorverbonden met zijn leidinggevende en deze bevestigde dit.

Hij is onderweg, en we moeten meer in weken dan in maanden rekenen zegt deze meneer. Hij gokt een week of 2 maar hij kan niets beloven.

Ik heb zelf een RoyalTek RBT-1000 en deze doet het helaas dus ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mich schreef op zondag 30 september 2007 @ 15:16:
[...]

Nou niet iedereen dus.... Bij werkt alles perfect! Heb al 4 verschillende gps ontvangers geprobeerd, allemaal werkten ze prima! Heb btw helemaal niks geen vreemde bugs, zoals hier overal vermeld worden.
Still N73 fan! ;)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143990

Pff ik moet nog 2 weken wachten op mijn N73 :( trouwens welke gps ontvanger werkt goed met de N73? en hoeveel kost een gemiddeld gps ontvanger?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 143990 op 30-09-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 10:03
Anoniem: 143990 schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:34:
Pff ik moet nog 2 weken wachten op mijn N73 :( trouwens welke gps ontvanger werkt goed met de N73? en hoeveel kost een gemiddeld gps ontvanger?
Ik heb zelf de royaltek 2110. Deze werkt perfect met mijn nokiaN70/N73 en 6120C. De royaltek 1000 werkt ook perfect met de bovenstaande gsms. Alleen de fix is ietsje langer.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:46
thomaskroon schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:01:
Ja met Live Messenger draait het perfect. Maar de standaard mailboxen die kun je automatisch laten syncen. En dat is juist zo fijn! Ook het lezen van je mail is vele malen makkelijker met die N73 mailbox. Je moet steeds klikken voor een andere pagina, links kun je niet openen enz. Dat is juist mijn probleem ;)
Overigens zijn de instellingen wel bij G-Mail bekend, maar ik kan daar geen normaal emailadres maken, zonder er cijfers achteraan te zetten, alle mogelijkheden die mij aanstaan zijn al bezet :/
Je kan je Live Mail alleen op je N73 lezen dmv Live Messenger en daar kan je dan ook kiezen voor je mailbox te syncen. Nu krijg je gewoon een soort van standaard Live mailbox in je berichten menuutje. Je mail ophalen door het zelf toevoegen van een mailbox en dan de juiste instellingen kiezen gaat niet, aangezien Live Mail geen POP3 (of iets dergelijks) ondersteunt. Of je moet er voor willen betalen (Premium account nemen bij Hotmail), maar dat zal je vast ook niet willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Wetterhahn schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:26:
Ik ben van plan om binnenkort een Nokia n73 aan te schaffen icm een Orange Music abbo.
Bedenk wel even dat Orange binnenkort niet meer bestaat omdat het door t-mobile wordt overgenomen. Hoe ze het met de al afgesloten abbo's doen is bij mij nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-06 15:04
Checkeys schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

Bedenk wel even dat Orange binnenkort niet meer bestaat omdat het door t-mobile wordt overgenomen. Hoe ze het met de al afgesloten abbo's doen is bij mij nog niet bekend.
Ben ik niet zo bang voor, als ze de inhoud van het abbonement of de voorwaarden veranderen dan mag je het contract zonder meer en per direct verbreken. Blijf je helaas wel nog zitten met je telefoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 12:53
Checkeys schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

Orange blijft gewoon Orange, is duidelijk in het nieuws gebracht, alleen valt het dan onder T-Mobile. Verder veranderd er niets.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heb ongeveer n maand terug een N73 plum-silver gekocht met daarbij een SanDisk 2GB Ultra II geheugenkaart.
Dat geheugenkaartje heeft ongeveer één week goed gewerkt, daarna kreeg de telefoon kuurtjes met het herkennen ervan. Op dit moment krijg ik de kaart nog maar op één manier aan de praat, als ik de kaart "doorduw" in het geheugenslot van de telefoon dan wordt ie herkend.

De kaart zelf is goed, in mijn cardreader werkt ie perfect.
Het meegeleverde 128MB geheugenkaartje werkt overigens wel perfect...

Heeft iemand een tip/suggestie voor me?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 02:02

KWM

FabianNL schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:41:
[...]

Je kan je Live Mail alleen op je N73 lezen dmv Live Messenger en daar kan je dan ook kiezen voor je mailbox te syncen. Nu krijg je gewoon een soort van standaard Live mailbox in je berichten menuutje. Je mail ophalen door het zelf toevoegen van een mailbox en dan de juiste instellingen kiezen gaat niet, aangezien Live Mail geen POP3 (of iets dergelijks) ondersteunt. Of je moet er voor willen betalen (Premium account nemen bij Hotmail), maar dat zal je vast ook niet willen :)
Dat klopt, maar in mijn live mailbox bestaan mijn mailtjes maar uit een paar regels. Oftewel, alleen de eerste paar regels van elk mailtje worden weergegeven. Hoe krijg ik de hele mail te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

FabianNL schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:41:
[...]

Bij mij werkt dat handmatig syncen van Live Mail dus niet (de speciale mailbox bij berichten). Dat is dus de mailbox die je bij de hele Windows Live installatie krijgt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
zijn er meer mensen die kaywa reader gebruiken?
ik vind het persoonlijk erg grappig die barcode hype van dit moment.
kun je leuke avatars mee maken :D

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Amiet01 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:59:
[...]
Bij mij werkt dat handmatig syncen van Live Mail dus niet (de speciale mailbox bij berichten). Dat is dus de mailbox die je bij de hele Windows Live installatie krijgt.
Installeer hem eens opnieuw! Of verwijder je account uit Live Messenger en doe alles opnieuw. Als het met mail niet werkt, zou het met het chatten ook niet moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

thomaskroon schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

Installeer hem eens opnieuw! Of verwijder je account uit Live Messenger en doe alles opnieuw. Als het met mail niet werkt, zou het met het chatten ook niet moeten werken..
Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Wanneer ik account wijzigen heb gedaan kan ik ook Messenger niet opnieuw in komen. Ik krijg dan dat er een fout is opgetreden in Messenger. Kan aan de service liggen of omdat ik slecht ontvangst heb. Hij probeert echter niet eens connectie te maken want ik krijg na 1 sec al de foutmelding.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Amiet01 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Wanneer ik account wijzigen heb gedaan kan ik ook Messenger niet opnieuw in komen. Ik krijg dan dat er een fout is opgetreden in Messenger. Kan aan de service liggen of omdat ik slecht ontvangst heb. Hij probeert echter niet eens connectie te maken want ik krijg na 1 sec al de foutmelding.
Probeer hem eens te deinstalleren en vervolgens gewoon van Nokia Downloads (staat in je telefoon menutje ergens, Downloaden ofzo) en daar gewoon nogmaals heel MSN en alles wat daarbij komt opnieuw downloaden en installeren. Het zou namelijk toch opzich moeten werken... Verder moet je je mailbox syncen dmv Opties > E-mail synchroniseren en verder zie ik, als ik op een berichtje klik, Van: Aan: Onderw. en toch wel een regel of 30 van het bericht hoor!

/edit: hij was dus al opnieuw geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187770

pinokkia schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:38:
[...]

Ik heb zelf de royaltek 2110. Deze werkt perfect met mijn nokiaN70/N73 en 6120C. De royaltek 1000 werkt ook perfect met de bovenstaande gsms. Alleen de fix is ietsje langer.
Bleumax

Ook deze doet het nog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

FabianNL schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Probeer hem eens te deinstalleren en vervolgens gewoon van Nokia Downloads (staat in je telefoon menutje ergens, Downloaden ofzo) en daar gewoon nogmaals heel MSN en alles wat daarbij komt opnieuw downloaden en installeren. Het zou namelijk toch opzich moeten werken... Verder moet je je mailbox syncen dmv Opties > E-mail synchroniseren en verder zie ik, als ik op een berichtje klik, Van: Aan: Onderw. en toch wel een regel of 30 van het bericht hoor!

/edit: hij was dus al opnieuw geinstalleerd...
Het opnieuw downloaden en installeren heb ik net ook gedaan via Downloads in het menu (net als de vorige keer). Dit helpt nog steeds niet. Het is echt heel erg vaag, want messenger werkt wel en bij Live Mail blijft hij heel lang bij "E-mail wordt gesynchroniseerd". Na een verloop van tijd geeft hij dan een foutmelding (iets van time-out). Ik heb Vodafone Live met een zorgeloos internet abbo en gebruik gewoon de instellingen van Vodafone Live.

Edit:
Het gekke is dat ik wel emails via mijn Live Mail adres kan versturen via de telefoon. Ik kan dus alleen niet synchroniseren.

[ Voor 5% gewijzigd door Amiet01 op 03-10-2007 13:36 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morzzz
  • Laatst online: 20-06 20:44
Heeft iemand ook het probleem dat internet soms niet werkt (internet connectie kiezen... flits... weer kiezen... flits... en dan general error) als je het een uurtje ofzo niet gebruikt hebt... En dat het dan weer werkt zodra je de telefoon uit en aan zet?

Heeeeel irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-06 19:17
Modbreak:Daarvoor is V&A

[ Voor 88% gewijzigd door Ginz op 04-10-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeStyler
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

Mijn N73 krijgt sinds vanochtend opeens geen verbinding meer met het telecom netwerk. Doe ik de sim in een andere telefoon dan krijg ik wel verbinding.
Is de transmitter kapot ofzo? ik heb hem niet laten vallen. Hij is een week oud. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230454

UMTS netwerk ligt er uit.

Stel je N73 in op GSM netwerk en niet op dual mode ofzo en je kan weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235391

ik heb mijn nokia al even. ik kan alleen de installatie niet voor elkaar krijgen nu ik vista heb op mijn nieuwe computer.
Weet iemand misschien waar ik de software kan vinden voor vista?????.
Ik heb het programma pc suite op de computer staan. maar aan het einde van de installatie word er vermeld dat ik geen geldig sturingsprogramma op mijn computer heb.
En daardoor herkent de computer mijn telefoon nog niet.
Wat kan ik hier aan doen????????

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 235391 op 04-10-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
De installatie van wat? Welke software? iets duidelijker is misschien wel makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ben zelf ook al een poosje over naar Vista, geen problemen gehad. Als je gewoon de laatste versie van pc suite heb gedownload via de site van Nokia. Dat is: 6.84.10.4 Dan zou het in principe gewoon goed moeten gaan. De versie die op het schijfje staat die bij je N73 zat is waarschijnlijk niet compatibel met Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 19:54

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik had hetzelfde probleem met MSN. Opeens synchte hij de mail niet meer maar chatten werkte wel.
Re-install had geen succes, maar na een tijdje werkte het opeens wel weer.

Nog steeds geen idee wat het probleem was.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235391

Het was inderdaad een oude versie van pc suite.
Heb de nieuwe geinstalleerd en kan nu weer verder.
Bedankt voor de tip _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152227

hoi,

al op diverse forums gezocht naar het volgende probleem.
wanner ik via quick office een xls document open zie ik dit in portret kan ik dit ook in landscape bekijken??

wie o wie kan mij helpen in deze.

gr. paperman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Anoniem: 152227 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:56:
hoi,

al op diverse forums gezocht naar het volgende probleem.
wanner ik via quick office een xls document open zie ik dit in portret kan ik dit ook in landscape bekijken??

wie o wie kan mij helpen in deze.

gr. paperman
Daarvoor zou je het programmaatje "Rotate Me" downloaden, dit moet je echter wel "signen".
Hoe dat moet is wel via Google te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks

voor de snelle reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dickydik

ik kan geen goede binsign vinden ??

gr. paperman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ dickydik83

je kunt namelijk niet meer registreren bij Symbian !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Stuur mij anders even een mailtje: m'n naam (dickiedik83) met "apenplassertje hotmail punt com" er achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 16:48
lol apenplassertje ^^

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

heb net de nieuwste pcsuite geinstalleerd op mn vista computer.
Ik verbind mijn N73 met Bluetooth, kan vanuit het stuurprogramma van bluetooth welke in vista zit heel leuk bestanden over sturen naar mn n73.

Maar ik wil de PC suite aan de gang krijgen. Het installeren enzo gaat goed, hij vind mn telefoon en hij kan pairen. Zelfs de sync met outlook werkt voorbeeldig..
eigenlijk alles in het pcsuite menuutje, behalve:
het bestandsbeheer, contactpersonen en berichten. Ik krijg dan hetvolgend popupje:
"de bewerking kan niet worden voltooid"
De rest lijkt het voorals nog goed te doen.
Heeft iemand nog meer dit probleem en heeft het opgelost?

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Heeft iemand zijn/haar N73 al werkend gekregen onder Windows Mobile Apparaatcentrum? Zo ja, hoe (bluetooth, USB). Ik krijg em namelijk niet aan de praat met de USB kabel, maar als het kan met bluetooth kan zal ik morgen een nieuwe dongle kopen.
Graag jullie bevindingen (kon namelijk niet veel over de N73 icm WMA vinden op het internet).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:08
Weet iemand een redelijk makkelijke manier hoe ik internet op mijn N73 kan krijgen via bluetooth(dus op computer sharen)?
Ik vind 1 handleiding op het internet, maar die snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
barzi schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:41:
Weet iemand een redelijk makkelijke manier hoe ik internet op mijn N73 kan krijgen via bluetooth(dus op computer sharen)?
Nou, eigenlijk niet. Dit is alleen via een berg omwegen te bereiken en hopen dat je de goede bluetooth stick hebt incl. juiste software, maar ik zou er niet aan beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:32
barzi schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:41:
Hieronder een aantal linkjes om het werkend te krijgen, ik heb het zelf ook werkend
gekregen maar het is wel een heel gedoe.
http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/
http://www.techenclave.co...over-bluetooth-10209.html
http://web.singnet.com.sg/~kinston/Bluetooth%20Internet.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:32
Ter info:
Zo, ik heb ook een witte fascia cover gekocht bij digiman, ik had nml wat krassen op
mijn display.
Ik heb via paypal betaald (duurde een week),
vervolgens werd de cover verstuurd (duurde ook een week).
Voordat ik begon met het uit elkaar halen van de telefoon heb ik ff de cover geinspecteerd.
Er zat een beschadiging op de front cover (display).
De back cover zit veel ruimte tussen het slide gedeelte, dat is ook achteraf wel te zien op de foto's van de verkoper.
Ben er dus niet gelukkig mee, heb de telefoon dus niet omgebouwd.
Heb nu maar een originele front cover gekocht bij gsmpunt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

Even hier de vraag aangezien ik op werk zit en het niet kan zoeken. Hotmail op je mobiel lezen. Kan dit en zoja via welk (wap?)-adres?

edit: even logisch nagedacht en mobile.msn.nl werkt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 196953 op 09-10-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:38
ik heb hem nu een paar weken, maar ik zit met een probleempje... het ding kraakt als weet niet wat aan de achterkant. Het lijkt wel over het een paar mm te groot is waardoor er speling ontstaat iemand die opgelost zonder het de telefoon terug te sturen voor RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230454

Heb twee vragen:

1. Iedere keer als ik mijn N73 opnieuw opstart moet ik opnieuw de tijd / data invoeren. Liever doe ik dit niet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

2. Er zijn talloze agendabeheer applicaties maar ik zoek dus de beste die er is (betaal er graag voor). Dus een programma waarmee ik perfect mijn agenda en mijn takenlijst kan beheren!!

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigris
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 22:56
akelder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Hieronder een aantal linkjes om het werkend te krijgen, ik heb het zelf ook werkend
gekregen maar het is wel een heel gedoe.
http://gnubox.dnsalias.org/gnubox/
http://www.techenclave.co...over-bluetooth-10209.html
http://web.singnet.com.sg/~kinston/Bluetooth%20Internet.htm
Wat ik van de gnubox lees is dat je dan de internetconnectie van je computer gebruikt om te kunnen internetten op je telefoon. Zelf vind ik het niet handig om een kabel voor internet via mijn telefoon naar mijn laptop te gebruiken dus ben ik ook nog opzoek gegaan. Op deze site http://www.smartphoneshop.nl/vragen/29629/50208 beschreven hoe het moet al kwamen niet alle schermen bij mij (XP Engels) overeen. Bij mij werkt het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:18

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

akelder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:55:
Ter info:
Zo, ik heb ook een witte fascia cover gekocht bij digiman, ik had nml wat krassen op
mijn display.
Ik heb via paypal ...
Ik heb daar laats ook een kapje gekocht en weer verkocht aan iemand die er zeer tevreden mee was. Ik heb het verkocht omdat ik mijn hele telefoon moest slopen en die pas nieuw was.

[ Voor 3% gewijzigd door kromme op 09-10-2007 17:33 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 14:19

DFS

Heb al gezocht naar een oplossing en weet ook niet of dit de goede plek is maar kan het proberen:
Ik heb nu sinds kort een Parrot CK3100 en de basisfuncties werken goed icm de N73. Er zijn echter een paar nadelen; zo kan je je telefoonboek automatisch laten sync. met de parrot en kan er op het lcd scherm de netwerk en batterij status weergegeven worden. Die laatse twee functies werken niet met de N73. Wat ik heel vervelend vind. Mijn andere telefoon N95, laat wel netjes de batterij en netwerk status zien maar doet ook geen automatische sync. van je telefoonboek. Voor dat sync. heb ik al een oplossing gevonden door een prog. te draaien op de telefoon. Het rare/stomme vind ik alleen is dat het bijv. bij een Nokia 3110c wel alles standaard werkt( sync., batt en netwerk status).

Nu zijn in mijn ogen de n73 en n95 toch net even wat "betere" al dan zeker duurdere toestellen. Waarom heeft de n73 niet standaard de optie in zijn bluetooth headset profiel om die batterij en netwerk informatie door te sturen? De 3110c kan het immers wel. Mijn vraag is dus of dit niet alsnog mogelijk is al dan niet met behulp van een prog. wat je moet draaien op je telefoon.

EDIT:

owja nog een oplossing voor een nadeel van de n73. Het zal wel al voorbij gekomen zijn maar het is een programma wat zorgt voor automatische toetsenblokkering na x aantal seconden en zorgt er ook voor dat je weer gewoon met dezelfde toetsen als waarmee je de blokkering opheft ook weer kan vergrendelen ("linker soft toets" + "Ster"). En het is nog gratis ook. ( wel V1.1 pakken)

http://fuse.stc.cx/autolock/

mwa stond al in de startpost 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door DFS op 09-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Rddr schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:58:
ik heb hem nu een paar weken, maar ik zit met een probleempje... het ding kraakt als weet niet wat aan de achterkant. Het lijkt wel over het een paar mm te groot is waardoor er speling ontstaat iemand die opgelost zonder het de telefoon terug te sturen voor RMA.
Dit is al meerdere keren voorbij gekomen in dit topic. Is een bekend probleem. Een simpele oplossing is een klein stukje papier op je batterij te leggen en de cover opnieuw te plaatsen.

Edit: Misschien iets voor de SP.

[ Voor 3% gewijzigd door DaTiezl op 09-10-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157812

Ik heb sinds kort ook een n73. met een geheugenkaart en tomtom erop.
Nou heb ik mijn n73 de firmware geupgrade. Ik heb gehoord dat de nieuwe firmware problemen geeft met gps muizen. weet iemand welke gps muis zeker werkt met de nieuwe firmware?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb sinds 2 dagen ongeveer problemen met Vodafone Live internet. Af en toe krijg ik gewoon een foutmelding dat de opgevraagde pagina niet beschikbaar is. Vervolgens sluit ik alles weer af en start dezelfde pagina opnieuw op en dan werkt of wel, of niet of het duurt heel erg lang om te laden. Hebben meer mensen hier last van (met Vodafone of andere providers)?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78121

Anoniem: 157812 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:51:
Ik heb sinds kort ook een n73. met een geheugenkaart en tomtom erop.
Nou heb ik mijn n73 de firmware geupgrade. Ik heb gehoord dat de nieuwe firmware problemen geeft met gps muizen. weet iemand welke gps muis zeker werkt met de nieuwe firmware?
alvast bedankt
Er is inmiddels alweer een nieuwe update V4.0736.3.2.1
Ik kan helaas niet meer controleren of de Royaltek RBT1000 gps
nu wel werkt, heb hem vandaag verkocht.
Verder heb ik (nog) geen veranderingen ontdekt in de nieuwe firmware.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 78121 op 09-10-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Anoniem: 78121 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:14:
[...]

Er is inmiddels alweer een nieuwe update V4.0736.3.2.1
Ik kan helaas niet meer controleren of de Royaltek RBT1000 gps
nu wel werkt, heb hem vandaag verkocht.
Verder heb ik (nog) geen veranderingen ontdekt in de nieuwe firmware.
Heb je deze bij een Service Center laten updaten of via NSU (update via internet)?

Edit: Het zou gaan om V4.0736.3.2.1 voor de N73 ME, en vermoedelijk voor de N73 V4.0735.3.0.2..
Op 't forum van Nokia zijn er positieve reacties over het nu wél werken van bluetooth gps devices :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bulltje op 10-10-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb tomtom mobile 6 geinstalleerd op mijn n73 en kan ik dus trafficinfo ophalen. Dit gaat automatisch via Internet Access Acces Point. Kan dit ook via Orange World Acces Point? Dit is nl gratis...

Kan ik handmatig instellen welk access point tomtom moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:24
DFS schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:47:
Heb al gezocht naar een oplossing en weet ook niet of dit de goede plek is maar kan het proberen:
Ik heb nu sinds kort een Parrot CK3100 en de basisfuncties werken goed icm de N73. Er zijn echter een paar nadelen; zo kan je je telefoonboek automatisch laten sync. met de parrot en kan er op het lcd scherm de netwerk en batterij status weergegeven worden. Die laatse twee functies werken niet met de N73. Wat ik heel vervelend vind. Mijn andere telefoon N95, laat wel netjes de batterij en netwerk status zien maar doet ook geen automatische sync. van je telefoonboek. Voor dat sync. heb ik al een oplossing gevonden door een prog. te draaien op de telefoon. Het rare/stomme vind ik alleen is dat het bijv. bij een Nokia 3110c wel alles standaard werkt( sync., batt en netwerk status).

Nu zijn in mijn ogen de n73 en n95 toch net even wat "betere" al dan zeker duurdere toestellen. Waarom heeft de n73 niet standaard de optie in zijn bluetooth headset profiel om die batterij en netwerk informatie door te sturen? De 3110c kan het immers wel. Mijn vraag is dus of dit niet alsnog mogelijk is al dan niet met behulp van een prog. wat je moet draaien op je telefoon.
Nee als het niet ondersteund word dan is het niet op je display te zien er is wel een programma
maar dit werkt alleen met WindowsMobile en niet mwt Symbian.

Heb het zelfde me N73me geeft geen batterystatus en netwerkontvangst aan terwijl me oude Nokia 6681 en me nieuwe 6110 navigator dit wel doen.
Op de parrot site staat ook wat welke telefoon wel en niet ondersteund icm de parrot carkits.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151935

Mijn telefoon geeft de laatste tijd telkens aan dat het geheugen vol is en dat ik eerst gegevens moet wissen wil ik verder kunnen gaan. Vandaag bleek ik zelfs dusdanig weinig ruimte te hebben dat ik niet eens meer smsjes kon ontvangen en versturen. Heel vreemd, want mijn geheugenkaartje van 1gb is ondertussen half leeg omdat ik er een aantal dingen al vanaf had gegooid.

Maar nu blijkt dat mijn telefoongeheugen helemaal vol is terwijl er nagenoeg niets op staat.
Onder Instrumenten, best. beh, gegevens is te zien dat er 44 mb in gebruik is en nog maar een paar kb vrij is....
Kan dit komen doordat ik een tijd geleden zelfstandig een nieuwe software update heb gedaan en dat hier alles automatisch op het telefoongeheugen is opgeslagen of zitten er enorm veel verborgen bestanden op ofzo? Lijkt me erg stug maargoed...Kan iemand me helpen want dit is vrij irritant.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 22:57

pietje63

RTFM

Ik heb een probleempje dat ik niet zo snel terug kan vinden..

Ik heb mijn N73 net geupgrade naar de nieuwste firmware, en wilde daarna de backup terugzetten die ik vlak daarvoor gemaakt had. Helaas heeft dit ook wat negatieve dingen van voor de firmware update (zoals het niet werken van de pdf reader) met zich meegenomen.

Ik denken: dan maar een harde reset, en alleen syncen (het enige dat ik dan echt kwijt ben is een java-poker spel dat ik ene keer gekocht heb). Maar als ik de code intype *#7370# en vervolgens de vraag of hij mag resetten bevestigend beantwoord vraag hij om een deblokkeringscode.

Ik kan hier alleen getallen intypen. De volgende getallen zijn het niet
- mijn eigen pincode
- 0000
- 1234

Iemand een idee wat ik hier wel in moet voeren?

[edit]
DaannO: bedankt, werkt!

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
12345, altijd bij Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeStyler
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

aargh, gisteren mijn telefoon naar Nokia Care Point gebracht omdat ik steeds geen netwerk verbinding kreeg, ik kreeg deze problemen na de laatste update (4.0.27xx ofzoiets). Ze zouden het eerst zelf proberen om het te fixen. Is ze niet gelukt, nu wordt hij doorgestuurd naar Nokia. Ben ik mijn nieuwe telefoon van 2 weken oud nu kwijt voor 2-3 weken, bleh :(
Ik update dus waarschijnlijk de volgende keer niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158677

heb nu een probleempje met onze n 73, hij start niet meer op en gaat niet meer aan. Ik heb hem al een keer met NSU geupdate en had daarna nog steeds hetzelfde probleem dat hij bv bij ontvangen van sms vastloopt. Nu doet hij dus helemaal niets meer en ziet NSU hem ook niet meer als hij aan de pc hangt.
Wat moet ik hier mee doen, naar een NSP gaan?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187234

Ik heb software v 4.0726.2.0.1 is van 26-6-2007 heb een gewone n73 sim vrij , is er hiernaar alweer een nieuwere versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de nokia site is dit de laatste , geeft dezelfde versie aan die ik hierboven heb weer gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78121

Bulltje schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:21:
[...]

Heb je deze bij een Service Center laten updaten of via NSU (update via internet)?

Edit: Het zou gaan om V4.0736.3.2.1 voor de N73 ME, en vermoedelijk voor de N73 V4.0735.3.0.2..
Op 't forum van Nokia zijn er positieve reacties over het nu wél werken van bluetooth gps devices :)
Ik heb hem gisteren via internet geupdate, ik heb een N73 ME.
Vandaag mijn Parrot ck3300 binnen gekregen en ga hem van de week even testen
met de GPS die hier op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Anoniem: 78121 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:05:
[...]

Ik heb hem gisteren via internet geupdate, ik heb een N73 ME.
Vandaag mijn Parrot ck3300 binnen gekregen en ga hem van de week even testen
met de GPS die hier op zit.
Kee nice :) Ik wacht nog op de update voor de non-ME... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:37
Heb ook versie v 4.0726.2.0.1 en tomtom en een RBT-1000 GPS muis. Niet werkend. morgen NSC maar eens bellen wat te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Ik hoor iedereen over de nieuwe update. N73 V4.0735.3.0.2. Maar als ik het via nokia software updater probeer krijg ik nog steeds versie v 4.0726.2.0.1 te zien als nieuwste. Ook als ik via mijn site mijn product code invul, zegt ie dat v 4.0726.2.0.1 de nieuwste is.

Wie weet hier meer van? Of duurt het nog even totdat je het kunt downloaden?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36831

Ik heb de halve avond doorgebracht en de n73 topics gelezen en gegoogled en toch zit ik nog met 1 vraag.

Mijn contactenlijst is een rotzooi (is er in de loop der jaren ingeslopen), ik ben op zoek naar een tooltje waarmee ik heel gemakkelijk mijn contacten aan kan passen en dan kan uploaden naar de n73. Ik wil dit niet met outlook doen want dat vind ik onhandig. Is er iemand die een ander nuttig programma weet? Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Anoniem: 36831 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:59:
Ik heb de halve avond doorgebracht en de n73 topics gelezen en gegoogled en toch zit ik nog met 1 vraag.

Mijn contactenlijst is een rotzooi (is er in de loop der jaren ingeslopen), ik ben op zoek naar een tooltje waarmee ik heel gemakkelijk mijn contacten aan kan passen en dan kan uploaden naar de n73. Ik wil dit niet met outlook doen want dat vind ik onhandig. Is er iemand die een ander nuttig programma weet? Alvast bedankt,
Misschien een keer syncen met windows adresboek. Ik weet niet of dat handig is, maar je zou het eens kunnen proberen.

Voor andere productcodes van de N73 is hij al te updaten online, maar voor de Nederlandse dus niet.
Nokia N73 Software version 4.0735.3.0.2 / 4.0736.3.2.1 released - 9 October 2007

This software version includes Nokia Maps 1.0 (edition 1.2) for use with Bluetooth GPS devices.
This release also includes updates to the Music Library and music downloads, and performance improvements to SMS and device application installers.
Ze moeten dus maar opschieten met ons ook die versie te geven.
Dit wil ik morgen zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 201196 op 11-10-2007 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En waarom kan de n73 geen beweegbare afbeeldingen als achtergrond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236075

Hey,

Weet iemand hoe ik branding eraf krijg. Heb nu nog steeds oude firmware en hij geeft aan dat hij geen nieuwere firmware heeft bij nokia updater.
v3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)

mvg,

Alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
waar kan ik de firmware-changelog vinden van versie 3 naar 4? Staat namelijk niet in SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Nou gister mijn N73 ME geupdate naar de nieuwste versie. Had ervoor een backup gemaakt van alles op mijn phone (gaf geen foutmeldingen), update uitgevoerd en daarna weer de backup teruggezet (weer geen foutmeldingen). Alleen kreeg ik na de backup terugzetten niet alles terug. Het enige wat ik terug kreeg waren de instellingen. Mijn contacten, agenda, notities en applicaties. kreeg ik niet terug. Hebben meer mensen dit probleem gehad na het updaten? Ga vanavond maar eens opnieuw de firmware erop zetten en zal mijn bevindingen hier posten.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
zojuist geupdate naar 4.0736.3.2.1 (music edition),en alles werkt nog steeds toppie.
Getest met de originle tomtom muis en de Qtrek blue gps-s3.
Tevens zie ik nu nokia maps erbij na deze upgrade staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 236075 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:30:
Hey,

Weet iemand hoe ik branding eraf krijg. Heb nu nog steeds oude firmware en hij geeft aan dat hij geen nieuwere firmware heeft bij nokia updater.
v3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)

mvg,

Alain
Even langs een NSP gaan en die un-branden hem met liefde voor jou. (spreekt uit eigen ervaring en heb ook al vele tientallen andere reacties gezien hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

fragcompany schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:40:
zojuist geupdate naar 4.0736.3.2.1 (music edition),en alles werkt nog steeds toppie.
Kreeg jij wel je backup terug op de phone?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236110

Vraagje, ik heb mijn telefoon net gister gekregen, hij werkt super! Ik heb alleen 1 probleem, en dat is dat ik geen smsjes kan versturen, ik kan wel gesmst worden, maar dus niet zelf smsen. Iemand mischien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

fragcompany schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:40:
Hallo hoe heb je hem geupdate?
via nokia software update? ik zie als nieuwste versie namelijk v 4.0726.2.0.1 zowel via nokia sofware update als op de nokia site.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236110 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:57:
Vraagje, ik heb mijn telefoon net gister gekregen, hij werkt super! Ik heb alleen 1 probleem, en dat is dat ik geen smsjes kan versturen, ik kan wel gesmst worden, maar dus niet zelf smsen. Iemand mischien een oplossing?
Moet je 't nummer van de sms-centrale invoeren. Ik heb 1,5 jaar gedacht dat ik t niet meer kon totdat ik daar eens keek en zag dat t nummer van mn oude provider er stond. Nummer van je huidige provider invullen en t werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx! Heb alleen bijna noppes verstand ervan, waar moet ik dat nummer invoeren, en weet iemand mischien wat het nummer van HI daarvan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236110 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:20:
Thnx! Heb alleen bijna noppes verstand ervan, waar moet ik dat nummer invoeren, en weet iemand mischien wat het nummer van HI daarvan is?
kijk even op www.hi.nl

Berichten, opties, instellingen, sms, berichtencentrales in je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het gevonden, en er stond inderdaad T-mobile, alleen ik kan niet niet wijzigen, ik kan niks invoeren..

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 236110 op 11-10-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236110 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:56:
Heb het gevonden, en er stond inderdaad T-mobile, alleen ik kan niet niet wijzigen, ik kan niks invoeren..
jawel. Gewoon klikken op 'naam berichtencentrale' en daarna klikken op nr. berichtencentrale en je kan iets anders invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Amiet01 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Kreeg jij wel je backup terug op de phone?
Doe ik nooit,altijd clean install omdat van versie 3 naar 4 zowieso niet werkt fatsoenlijk.
Tevens ben ik daar ook geen voorstander van,ik doe altijd een harde reset,upgrade,alles opnieuw installen.
Heb het ook nooit getest een backup terug plaatsen,dus kan er geen ervaringen mee delen ;)

@kikker2: Gewoon via de nokia software updater geupdate inderdaad,vergeet niet dat deze update tot nu toe alleen er is voor de music edition,niet voor de normale n73 beschikbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door fragcompany op 11-10-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 11:59
Heb ook de nieuwe update geinstalleerd. Werkt prima en het belangrijkste: men GPS WERKT WEER !!!!!!!!

ps. wat me ook opvalt is dat als ik niks geladen hebt 18mb geheugen vrij is, normaal was dat maar 12 ofzo. Wat dat betreft dus ook flinke vooruitgang

[ Voor 43% gewijzigd door Mich op 11-10-2007 16:33 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.