Anoniem: 225945 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:19:
Wat ik wilde vragen (en wat vast all eerder besproken is maar ik dus niet kan vinden door de opsplitsing in 9 losse delen) is:
Hoe verwijder ik zelfgeinstalleerde theme´s?
Ik weet al dat je via ´´toepassings beheer´´ de hele lijst van geinstalleerde proggies kan krijgen en dan per stuk ´´verwijderen´´ kan kiezen.
Dit is ook goed gelukt voor de eerste serie van 15 themes, ik heb er 8 weer van verwijderd en de rest laten staan.
Maar toen heb ik een 2e serie op de SD kaart gezet en stuk voor stuk geinstalleerd en bekeken. Ik wilde er 8 weggooien van de 12 nieuwe. Maar die lijst via toep beheer toont er slechts 2 van die 8.
De rest van de themes staat wel in de themes/lijst en kan ook worden aan en uit gezet, maar staat NIET in de lijst bij toepbeheer en kan ik nu dus niet deinstalleren.
Dus er moet nog een andere manier zijn om te de-installeren.
Of worden ze vanzelf verwijderd als ik een X aantal nieuwe themes installeer? Is er een soort max aantal en gooit hij dan de oude eraf bij installatie van een nieuwe? Hoeveel is dan dat aantal? Ik heb er nu 25 in de lijst staan bij themes incl de 4 van nokia. En 25 (waarvan ik er dus nog 11 wil verwijderen) is irritant veel omdat ze van die codenamen hebben zoals F0/333 of K4jU88 en zo weet ik dus nooit welke ik wil hebben. Kon je die vage namen maar aanpassen.
Ondertussen ben ik er helemaal uit:
A-
Je moet niet te veel themes tegelijk installeren, want dan krijg je de problemen dat je ze niet via bestandsbeheer kan verwijderen (ze worden daar dan niet getoond),
Ik denk max 7 plus de 4 van nokia.
B-
Dat verwijderen via de usb-kabel en dan de verborgen mappen in ''private'' deleten, werkt wel (de themes zijn de verwijderd) maar je kan die themes nooit meer her-installeren!
C-
Als je max 7 op je n73 zet dan kun je ze WEL altijd netjes zien via bestandbeheer en daar netjes verwijderen.
Heb dit flink getest en het klopt echt.
Ik zette er net 8 op en kon er slechts 7 zien via best. beh, terwijl via het logboek van best. beh. bleek dat de theme die niet te zien was ook de laatse was die ik er op zette, nr 8 dus.
D-
Via Nokia PC Suite kun je wel themes er op zetten maat helaas niet er af halen.
TIP:
Als je veel themes wil testen, en enkele erg mooie tegenkomt, let dan op dat je toch niet boven dat max aantal uitkomt!
Want anders ben je gedwongen je favorietjes er af te gooien via de usb kabel (de mappen deleten) en kun je ze er nooit meer op terugzetten.
Maar voor de volledigheid: je kan dus wel 25 (of meer?) themes op je n73 er bij zetten, alleen kun je ze dan niet meer op de normale manier verwijderen en wordt dat wat moeilijker. Er zal ook wel een maximum zijn aan het aantal zijn maar tot 25 kan het in elk geval.
PS:
Iedereen weet dat je op ownskin.com leuke themes kunt halen.
Maar als je ECHT VEEL en goede themes wil ga je naar mobile9.com
http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/
En vergeet niet als je een leuke vind om op de knop te klikken om meer van dezelfde auteur te zien, dat levert veel moois op!
[
Voor 16% gewijzigd door
Anoniem: 225945 op 25-09-2007 21:05
]