Het Nokia N73 Topic | Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.564 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 22:03
Ik heb total recall gekocht, wat een shit programma zeg, neemt gesprekken, dan wel, dan niet op.
Als die opneemt staan ze er 2 x in, ze moeten erg op mijn geheugenkaart staan maar dat staan ze echt niet.
Zou moeten kunnen kiezen tussen asr en wav, kan dus ook niet.
Niet echt een aanrader dus.

Iemand al een idee voor een handig agenda/things to do list/ programma voor op de PC die dan automatisch je n73 bijwerkt, gebruik thunderbird en geen outlook dus zoek alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233368

Echt niemand een suggestie voor mijn probleem met de mini sd card (page 11) :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231230

Heeft iemand ervaring met NoviiRemote samen met de N73..

Of weet iemand een ander programmatje om met je N73 de TV te bedienen via IR

Anoniem: 211406

Ik heb het eerder gelezen maar kan t niet terug vinden! Ik heb sinds 3 dagen de n73 ME. Heeeel blij mee. Alleen , de zelfgeinstalleerde themes die zijn na herstart weer gereset naar origineel. Ook heb ik t probleem dat al mn contacten op de sim staan en niet in t telefoongeheugen waardoor ik niet weet wie er belt. Hoe moet ik dit oplossen? En nog iets, hoe kan ik stream afspelen? Ik krijg telkens een foutmelding. Ik wil het luchtverkeer afluisteren op ATCBOX.com. Ik log in en krijg dan een foutmelding. Wat moet ik hiervoor installeren?
En ja, ik heb t eerder gezien en ook gezocht maar kan t niet meer vinden!

Groetuh!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 211406 op 19-09-2007 15:49 ]

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 15:27
contacten kopieren van sim is niet moeilijk.

ga naar contacten -> opties -> sim-contacten -> sim telefoonboek
daarna opties -> kopie naar contact

p.s. groeten hoeft niet

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:43
Mijn moeder heeft sinds een maand of 2 een N73 ME met T-Mobile en PIT. Hij werkt als modem voor haar laptop via Bluetooth die dus altijd aan staat.

Het probleem is dat de telefoon zijn verbinding met het netwerk verliest als deze een poos (een nacht ofzo) aangestaan heeft terwijl er niks mee gebeurt. De telefoon moet dan een keer herstart worden en dan is het bereik met het T-Mobile netwerk weer perfect.

Ik heb de firmware geupdate, helaas zonder resultaat. Er staat nu dus V 4.0727.2.2.1 op. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Bvd,

Michel

Anoniem: 224746

Mensen,

Ik wil jullie nog even herinneren aan mijn probleem. Ik heb paar dagen terug de fijne sennheiser cx300 oordopjes gehaalt. Alleen je kunt ze niet zomaar aansluiten op je n73.
Nu moet je daar een headset voor kopen van 24E terwijl je de headset zelf niet eens nodig heb!

Dit vind ik dus weggegooid geld en wil ik vragen of iemand een beter alternatief heeft of dat dat onderdeel wat ik nodig heb om me oordoppen aan te sluiten ook los te verkrijgen zijn ofzo. Ik wil me oordoppen graag gebruiken. Nu zitten ze te verpieteren in de kast!

Graag reactie
MVg
Dennis

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 224746 op 19-09-2007 19:12 ]

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 12:12
Anoniem: 224746 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:10:
Mensen,

Ik wil jullie nog even herinneren aan mijn probleem. Ik heb paar dagen terug de fijne sennheiser cx300 oordopjes gehaalt. Alleen je kunt ze niet zomaar aansluiten op je n73.
Nu moet je daar een headset voor kopen van 24E terwijl je de headset zelf niet eens nodig heb!

Dit vind ik dus weggegooid geld en wil ik vragen of iemand een beter alternatief heeft of dat dat onderdeel wat ik nodig heb om me oordoppen aan te sluiten ook los te verkrijgen zijn ofzo. Ik wil me oordoppen graag gebruiken. Nu zitten ze te verpieteren in de kast!

Graag reactie
MVg
Dennis
http://www.smartphoneshop...pter-nokia-pop-poort.html

3ssen schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:39:
contacten kopieren van sim is niet moeilijk.

ga naar contacten -> opties -> sim-contacten -> sim telefoonboek
daarna opties -> kopie naar contact

p.s. groeten hoeft niet
Dank je! Iemand een idee voor de overige dingen? :?

Anoniem: 224746

Dank je voor de tip! Alleen de prijs vind ik nogal veel. er moeten toch wel goedkopere zijn al 26E. het merk maakt me niet uit .
Gr.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 224746 op 19-09-2007 23:32 ]

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:29
Anoniem: 224746 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:23:
[...]

Dank je voor de tip! Alleen de prijs vind ik nogal veel. er moeten toch wel goedkopere zijn al 26E. het merk maakt me niet uit .
Gr.
Goedkopere weet ik niet, maar kijk ook eens naar de Nokia HS20/AD-41. Heb die zelf gehad (is zo'n 25 euro btw) en daarmee kun je je muziek ook bedienen wat wel erg fijn is...

Anoniem: 218309

[...]

Gr.
Magic word: Ebay....

Anoniem: 136557

Zojuist mijn N73 black opgehaald bij het postkantoor. Kom thuis, maar de doos open en wat blijkt......

Ik heb eeb N73 Music edition gekregen. De muziek toets zit erop, op de doos staat music edition, echter er zitten standaard oordopjes bij, en geen geheugenkaart.

Anyway, die dopjes en die kaart boeien me niet zo, maar ben ik nou gematst of genaaid, door het feit dat ik een music edition heb, in plaats van een standaard N73 black?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:47

SambalBij

We're all MAD here

Vodafone zeker?
De grap is, er is helemaal geen 'normale' N73 black. De enige zwarte is de Music Edition.
(Zoals ik eerder in het topic al zei :))

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Anoniem: 210729

ik heb onlangs al mijn smsberichten gekopieerd van het telefoongeheugen gekopieerd naar de geheugenkaart (dit omdat ik een nieuwe telefoon zou krijgen, maar uiteindelijk ging dit niet door)
nu wil ik mijn berichten weer overzetten naar telefoongeheugen maar dit lukt dus niet meer. de helft van de berichten staat nu op telefoongeheugen en er staan er rond de 200 op mn geheugenkaart. Het vervelende is dus dat ik telkens van geheugen moet veranderen wil ik bepaalde berichten terug kunnen lezen.

weet iemand hoe ik alle berichten van de geheugenkaart weer in mn telefoongeheugen kan zetten?
Dit kwam ik tegen in deel 8. Er is nooit een echt antwoord op gegeven en ik kan het ook nergens vinden. Ik heb hetzelfde probleem, aangezien ik nu mijn smsjes opsla op het telefoongeheugen. Maar een groot deel staat nog op de geheugenkaart. Hoe krijg ik die naar het telefoongeheugen?

Anoniem: 136557

SambalBij schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:33:
Vodafone zeker?
De grap is, er is helemaal geen 'normale' N73 black. De enige zwarte is de Music Edition.
(Zoals ik eerder in het topic al zei :))
Nee, was telfort. Maar goed.....lijkt mij dat je er net zo veel mee kan....dus ik houd m maar gewoon ;)

Anoniem: 232548

[...]

Gr.
Zoals Dickydik83 al zei, via ebay. In veel winkels verkopen ze die dingen echter ook. Hier in Nijmegen heeft een winkel (Handyman) ze voor €8,-. Ik ga er binnenkort ook één halen.

Morgen krijg ik eindelijk mijn N73. Heb hem al eerder terug moeten sturen ivm garantie. Hij was al kapot thuis geleverd... :/ Hopen dat nu alles goed komt en ik aan de 'slag' kan!

Anoniem: 225945

Mag ik jullie adviseren voortaan het topic niet meer op te splitsen in 9 losse delen?
Of heb je daar een goede reden voor?

1 enkel deel met 200 pagina´s is toch geen probleem want iedereen kan toch gewoon klikken op ´´last´´ of op ´´pag 180´´ ofzo?

Het probleem is nu dat ik niet kan zoeken door het hele topic via de zoekopdracht.
En via de zoek over het hele forum krijg je een enorme hoop bagger tussen de zoekresultaten dus dat is ook niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 225945 op 20-09-2007 17:27 ]

Wat ik wilde vragen (en wat vast all eerder besproken is maar ik dus niet kan vinden door de opsplitsing in 9 losse delen) is:

Hoe verwijder ik zelfgeinstalleerde theme´s?

Ik weet al dat je via ´´toepassings beheer´´ de hele lijst van geinstalleerde proggies kan krijgen en dan per stuk ´´verwijderen´´ kan kiezen.
Dit is ook goed gelukt voor de eerste serie van 15 themes, ik heb er 8 weer van verwijderd en de rest laten staan.

Maar toen heb ik een 2e serie op de SD kaart gezet en stuk voor stuk geinstalleerd en bekeken. Ik wilde er 8 weggooien van de 12 nieuwe. Maar die lijst via toep beheer toont er slechts 2 van die 8.
De rest van de themes staat wel in de themes/lijst en kan ook worden aan en uit gezet, maar staat NIET in de lijst bij toepbeheer en kan ik nu dus niet deinstalleren.

Dus er moet nog een andere manier zijn om te de-installeren.

Of worden ze vanzelf verwijderd als ik een X aantal nieuwe themes installeer? Is er een soort max aantal en gooit hij dan de oude eraf bij installatie van een nieuwe? Hoeveel is dan dat aantal? Ik heb er nu 25 in de lijst staan bij themes incl de 4 van nokia. En 25 (waarvan ik er dus nog 11 wil verwijderen) is irritant veel omdat ze van die codenamen hebben zoals F0/333 of K4jU88 en zo weet ik dus nooit welke ik wil hebben. Kon je die vage namen maar aanpassen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 225945 op 20-09-2007 17:45 ]

Kun je ook een snelkoppeling in de map ´´spelletjes´´ zetten zodat ik een .swf spelletje (een shockwave flashfile dus) ook via dat standaardmenu ´´spelletjes´´ kan kiezen?
Want nu kan ik de flashfile alleen via via vinden (via het galerijmenu / presentaties) en daar kijk ik verder nooit en dus vergeet ik steeds dat ik die .swf spellen ook nog heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 225945 op 20-09-2007 17:26 ]

Anoniem: 140971

Ik heb zonet de Nokia N73 Orange Full Cover gekregen en hem gelijk op mijn N73 gedaan..
alles ging soepeltjes tot ik hem helemaal klaar had en hem ging opstarten...
Nu blijkt dat dus mijn grote camera het niet doet, dus als ik het klepje openschuif of via
het menu naar camera ga doet hij het niet kleine camera doet het wel.
Nu zei Wil75 en Jeroenz18 dat het kwam door een sticker ofzo ik wist niet precies waar je die moest plakken,, en die van die pinnetjes die zitten goed.. als iemand nog een oplossing heeft hoor ik het graag want zonder me camera kan ik niet :9
en oja hieronder heb ik een paar foto's genomen... 8)

[edit] Het kwam toch wel door die pinnetjes die zaten verkeerd.. heb ze om gewisseld en nu doet me camera het gewoon weer :*)

http://img222.imageshack.us/img222/2935/img1330rg1.jpg

http://img518.imageshack.us/img518/1968/img1332wm2.jpg

http://img510.imageshack.us/img510/9484/img1333ij4.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/4977/img1334pf7.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/9616/img1335tk6.jpg

http://img206.imageshack.us/img206/4712/img1336fr1.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/1824/img1337hp4.jpg

Ik heb van je pics even een link gemaakt want de laadtijd is nu toch wel erg hinderlijk

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 20-09-2007 21:20 ]

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:08

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Anoniem: 140971 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:31:
Ik heb zonet de Nokia N73 Orange Full Cover gekregen en hem gelijk op mijn N73 gedaan..
alles ging soepeltjes tot ik hem helemaal klaar had en hem ging opstarten...
...
Kun je me vertellen hoe dat moet? Een kapje wisselen. Heb net mijn kapje van hongkong binnen gekregen, en ik hoorde dat dit verwisselen veeeel problemen geeft.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Anoniem: 140971

het is eigenlijk nog al moeilijk als je het voor het eerst doet... op youtube kan je die filmpje bekijken en en aan de hand daarvan kan je dan alles uitelkaar halen.. het is echt secuur werk... en je moet dus heel voorzichtig zijn vooral met je beeldscherm..

• kromme

kromme

Iemand wit kapje kopen????Zoals eerder in dit topic vermeld.

heeft hier iemand de problemen toevallig dat de ander je niet kan horen?(T-Mobile N73ME) Dit had ik met de vorige n73 ook. FW is V3.0638.0.0.30 van 30-10-2006. Heb m pas 4 dagen! Na uit en aanzetten is t weer weg.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
kromme schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:31:
Iemand wit kapje kopen????Zoals eerder in dit topic vermeld.
Zeker intresse: zet je dm eens aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225945 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:19:
Wat ik wilde vragen (en wat vast all eerder besproken is maar ik dus niet kan vinden door de opsplitsing in 9 losse delen) is:

Ik weet al dat je via ´´toepassings beheer´´ de hele lijst van geinstalleerde proggies kan krijgen en dan per stuk ´´verwijderen´´ kan kiezen.
Dit is ook goed gelukt voor de eerste serie van 15 themes, ik heb er 8 weer van verwijderd en de rest laten staan.

Maar toen heb ik een 2e serie op de SD kaart gezet en stuk voor stuk geinstalleerd en bekeken. Ik wilde er 8 weggooien van de 12 nieuwe. Maar die lijst via toep beheer toont er slechts 2 van die 8.
De rest van de themes staat wel in de themes/lijst en kan ook worden aan en uit gezet, maar staat NIET in de lijst bij toepbeheer en kan ik nu dus niet deinstalleren.

Of worden ze vanzelf verwijderd als ik een X aantal nieuwe themes installeer? Is er een soort max aantal en gooit hij dan de oude eraf bij installatie van een nieuwe? Hoeveel is dan dat aantal? Ik heb er nu 25 in de lijst staan bij themes incl de 4 van nokia. En 25 (waarvan ik er dus nog 11 wil verwijderen) is irritant veel omdat ze van die codenamen hebben zoals F0/333 of K4jU88 en zo weet ik dus nooit welke ik wil hebben. Kon je die vage namen maar aanpassen.
Inmiddels heb ik een betere manier uitgevonden om themes uit te wissen.
Via usb kabel of losse SD in de cardreader / pak de map ''private'' (kan verborgen zijn) / pak daarin de map ''Private\10207114\import'' en daar zie je per theme een map. De naam van de theme staat er ook netjes bij in die map. Delete de map die je weg wil hebben en voila.

Er stond ook nog: to remove a themes that cannot be removed from the applicationm manager can be accessed from MMC:\Private\10202dce ...
Maar daar snap ik geen hol van want de inhoud van die map heeft namen die nergens op lijken dus weet je niet welk bestand bij welk theme hoort. Op de gok deleten?? (bewaar ergens een kopie).
Of gewoon alles deleten en opnieuw beginnen met de themes?

Resteert nog mijn probleem met die irritante namen van de themes, hoe kun je de namen wijzigen in de lijst met themes? (dus niet de bestandsnamen maar de namen nadat ze geinstalleerd zijn). Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 225945 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:56:
[...]

Resteert nog mijn probleem met die irritante namen van de themes, hoe kun je de namen wijzigen in de lijst met themes? (dus niet de bestandsnamen maar de namen nadat ze geinstalleerd zijn). Iemand???
Dat kan niet; bij het maken van een Theme geeft de ontwikkelaar een naam mee. Je kunt dus in de telefoon zelf geen andere naam toekennen. Wellicht dat het wel zou kunnen met iets als Carbide.UI, maar dat lijkt me niet; je zou dan immers toegang moeten hebben tot de feitelijke inhoud van een SIS-package.
Dat wordt dus googlen... Als je zomaar de naam van de map waarin het Theme staat gaat wijzigen heb je weer andere problemen; dan wordt slechts de verwijzing onklaar gemaakt, met als gevolg dat je theme niet meer zal werken. Dus de naam, zoals die in de lijst op je telefoon staat is niet te wijzigen... Helaasch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233401

weet iemand of er een programma voor de n73 uit is waarmee je wel de "verborgen" muziek kan verzenden naar iemand?

want ik heb veel liedjes verborgen omdat ze anders dan door elkaar staan in de Sounds map..ik kan ze wel afspelen via de playlists maar niet verzenden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 12:21
Ik heb als vervanger van mijn N70 gekozen voor de E65 maar ik zit nu heel erg te twijfelen of ik mijn E65 weg zou doen voor een N73.

E65 is een slider van nokia met dezelfde software als de N73 alleen de N73 voelt meer telefoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Bij software op nokia.nl staat een programmaatje voor de N73 waarmee je tijdens sporten tijden en afstanden kunt bijhouden. Als je gaat renner, wandellen, fietsen of autorijden kun je bijhouden hoelang je over de afstand doet en gemiddelde snelheid, hoogteverschil en dergelijke. Voor dit alles heb je wel een gps ding nodig. Best aardig programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Anoniem: 201196 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:00:
Bij software op nokia.nl staat een programmaatje voor de N73 waarmee je tijdens sporten tijden en afstanden kunt bijhouden. Als je gaat renner, wandellen, fietsen of autorijden kun je bijhouden hoelang je over de afstand doet en gemiddelde snelheid, hoogteverschil en dergelijke. Voor dit alles heb je wel een gps ding nodig. Best aardig programmaatje.
handig? kan hem alleen niet vinden .. :|

http://nds1.nokia.com/fil...portsTracker_30_v142.sisx

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 127558 op 21-09-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:49
Anoniem: 210729 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:36:
[...]

Dit kwam ik tegen in deel 8. Er is nooit een echt antwoord op gegeven en ik kan het ook nergens vinden. Ik heb hetzelfde probleem, aangezien ik nu mijn smsjes opsla op het telefoongeheugen. Maar een groot deel staat nog op de geheugenkaart. Hoe krijg ik die naar het telefoongeheugen?
Ook ooit last van gehad omdat ik hiermee zat te 'vervelen' toen m'n telefoon gerepareerd moest worden. Uiteindelijk heb ik dit nooit kunnen oplossen en heb ik een backup terug gezet van een paar dagen geleden (was dan dus wel de SMSjes kwijt van de afgelopen paar dagen, maarja)...

• The Realone
  • Laatst online: 13:43
The Realone schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:23:
Mijn moeder heeft sinds een maand of 2 een N73 ME met T-Mobile en PIT. Hij werkt als modem voor haar laptop via Bluetooth die dus altijd aan staat.

Het probleem is dat de telefoon zijn verbinding met het netwerk verliest als deze een poos (een nacht ofzo) aangestaan heeft terwijl er niks mee gebeurt. De telefoon moet dan een keer herstart worden en dan is het bereik met het T-Mobile netwerk weer perfect.

Ik heb de firmware geupdate, helaas zonder resultaat. Er staat nu dus V 4.0727.2.2.1 op. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Bvd,

Michel
Kleine bump, sorry!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-06 11:26
Ik zie hier het e.a. over verjaardagen staan maar ik krijg die dingen niet in mijn agenda! Ik zet ze erbij via contacts...en dan add birthday maar verschijnen in de agenda van mijn N73 ho maar. Enig idee waar ik dat aan kan zetten. Heel het boekje al doorgelezen en op google gezocht (en hier) maar niks kunnen vinden. Dat terwijl er hier dus mensen beweren dat het wel kan.

Criticism is prejudice made plausible.

Anoniem: 234083

Hallo,

Waarschijnlijk is het hier al eens gepost, ik heb goed gezocht maar kan het niet vinden en hoop dat iemand mij wil/kan helpen.

Ik heb sinds vandaag een Nokia N73 en een Orange Abo (had ik al).
Ik heb het probleem dat ik als ik met de N73 naar de Orange World portal ga de volgende tekst te zien krijg:

Welkom bij Orange World

De diensten zoals deze worden aangeboden via Orange World zijn niet geschikt om te worden bekeken met de webbrowser zoals jij nu gebruikt. Dit is een "web" browser die helaas geen mobiele internet pagina's ondersteunt..................

Ik heb de HD al gebeld, deze hebben me verzekerd dat het zou moeten werken met mijn toestel, maar wisten ook niet te vertellen waar het probleem zit.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.

groeten,

Anton.i

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Anoniem: 234083 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:16:
Hallo,

Waarschijnlijk is het hier al eens gepost, ik heb goed gezocht maar kan het niet vinden en hoop dat iemand mij wil/kan helpen.

Ik heb sinds vandaag een Nokia N73 en een Orange Abo (had ik al).
Ik heb het probleem dat ik als ik met de N73 naar de Orange World portal ga de volgende tekst te zien krijg:

Welkom bij Orange World

De diensten zoals deze worden aangeboden via Orange World zijn niet geschikt om te worden bekeken met de webbrowser zoals jij nu gebruikt. Dit is een "web" browser die helaas geen mobiele internet pagina's ondersteunt..................

Ik heb de HD al gebeld, deze hebben me verzekerd dat het zou moeten werken met mijn toestel, maar wisten ook niet te vertellen waar het probleem zit.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.

groeten,

Anton.i
via welke browser ga jij naar orange world?
er zitten er 2 op. diensten en web.
de 1 is een wap-browser. de andere een internetbrowser.

anders ff opera mine installeren en ff kijken of de orange portal niet toevallig plat ligt.

gr fire

Anoniem: 234083

firefighter2 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:19:
[...]

via welke browser ga jij naar orange world?
er zitten er 2 op. diensten en web.
de 1 is een wap-browser. de andere een internetbrowser.

anders ff opera mine installeren en ff kijken of de orange portal niet toevallig plat ligt.

gr fire
:$ verkeerde browser gebruikt dus (ik schaam me diep).

Hartelijk bedankt voor je reactie!!!

grt. Anton.i

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Hello,

Ben bezig om mijn nieuwe frontje te veranderen maar moet ik echt deze hele video nadoen?
http://www.youtube.com/watch?v=XcvSHS8VTm0

Want ik kan toch niet alles verwijderen? Dan weet ik zeker dat alles kapot gaat, wel moeilijk. Heb nu de voorkant eraf en de 6 schroeven maar dan....

Anoniem: 217434

Versteegrob schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:06:
Hello,

Ben bezig om mijn nieuwe frontje te veranderen maar moet ik echt deze hele video nadoen?
http://www.youtube.com/watch?v=XcvSHS8VTm0

Want ik kan toch niet alles verwijderen? Dan weet ik zeker dat alles kapot gaat, wel moeilijk. Heb nu de voorkant eraf en de 6 schroeven maar dan....
Het grootste deel moet je wel nadoen ja, op de laatste stapjes na, maar omdat je alles moet demonteren zou ik er wel voor gaan zitten. Het is mij ook gelukt, met veel geduld en voorzichtigheid.
Let goed op de contactpuntjes, waarschijnlijk moet je die ook overzetten van je huidige achterkant anders werkt je camera niet!

• Wackmack
Oke, ben al heel ver, ben nu alles aan het overzetten en ga nu het stroompuntje overzetten.

EDIT: Heb iets kapot gemaakt, :'( Naast je stroompunt voor de oplader zit een klein rondje met 2 draadje eruit, die heb ik er per ongeluk uitgetrokken, is dit heel erg? En wat is de functie?

EDIT 2: Waar is het veertje voor...

[ Voor 57% gewijzigd door Wackmack op 22-09-2007 19:40 ]

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:26
Voor iedereen die z'n frontje wil veranderen kijk eens op deze site:

http://www.eserviceinfo.c...73%20N80%20N90%20N91.html

Hier staat ook het een en ander in over het in elkaar en uit elkaar halen van oa de N73.
Het zijn 5 rar file's, allen downloaden en uitpakken.

Let wel alles is op eigen risico.
Je verliest je garantie als je zelf je telefoon openmaakt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Anoniem: 225945 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:19:

Ondertussen ben ik er helemaal uit:

A-
Je moet niet te veel themes tegelijk installeren, want dan krijg je de problemen dat je ze niet via bestandsbeheer kan verwijderen (ze worden daar dan niet getoond),
Ik denk max 7 plus de 4 van nokia.

B-
Dat verwijderen via de usb-kabel en dan de verborgen mappen in ''private'' deleten, werkt wel (de themes zijn de verwijderd) maar je kan die themes nooit meer her-installeren!

C-
Als je max 7 op je n73 zet dan kun je ze WEL altijd netjes zien via bestandbeheer en daar netjes verwijderen.
Heb dit flink getest en het klopt echt.
Ik zette er net 8 op en kon er slechts 7 zien via best. beh, terwijl via het logboek van best. beh. bleek dat de theme die niet te zien was ook de laatse was die ik er op zette, nr 8 dus.

D-
Via Nokia PC Suite kun je wel themes er op zetten maat helaas niet er af halen.

TIP:
Als je veel themes wil testen, en enkele erg mooie tegenkomt, let dan op dat je toch niet boven dat max aantal uitkomt!
Want anders ben je gedwongen je favorietjes er af te gooien via de usb kabel (de mappen deleten) en kun je ze er nooit meer op terugzetten.
Maar voor de volledigheid: je kan dus wel 25 (of meer?) themes op je n73 er bij zetten, alleen kun je ze dan niet meer op de normale manier verwijderen en wordt dat wat moeilijker. Er zal ook wel een maximum zijn aan het aantal zijn maar tot 25 kan het in elk geval.

PS:
Iedereen weet dat je op ownskin.com leuke themes kunt halen.
Maar als je ECHT VEEL en goede themes wil ga je naar mobile9.com http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/
En vergeet niet als je een leuke vind om op de knop te klikken om meer van dezelfde auteur te zien, dat levert veel moois op!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 225945 op 25-09-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Je kan ook thema's verwijderen met het programma unsis
Voor meer info zie deze link:

http://discussions.europe...s&message.id=13516&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megapaul schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:27:
Je kan ook thema's verwijderen met het programma unsis
Voor meer info zie deze link:

http://discussions.europe...s&message.id=13516&page=3
Ik heb diezelfde posting ook gelezen tijdens mijn zoektocht gisteren, helaas geeft dat unsis progje niks nuttigs bij mij. Ik kan er wel een theme in laden via ''open sis'' en dan zie je de file in ''sis path'' maar de knop ''extract'' blijft grijs en dus gebeurt er niks.
Bij jou ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb nu het witte frontje erop zitten maar heb een paar problemen.

Als ik het camera klepje naar beneden doe doet de camera het niet, ook niet als ik de camera via het hoofdmenu beanderen, de kleine camera aan de voorkant doet het wel, kent iemand dit probleem?

Verder vind hij mijn provider niet omdat er links boven een X staat, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

EDIT: Zie dat hij mijn SIM-kaart niet leest maar wel mijn nummers, denk dat mijn nummers gewoon in mijn telefoon staan vandaar. Is dit op te lossen, nee he. Denk dat ik dan maar snel een nieuwe simkaart haal. Alleen iemand enig idee hoe ik mijn camera aan het werk krijg?

WIL73, werkt bij jou wel alles?

[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 23-09-2007 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nogmaals mijn vraag even. Hoe kan ik stream afspelen? Ik krijg telkens foutmeldingen. Heb de n73ME en internet bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Gaat lekker bij de cover "doehetzelvers"!!!! :P Heel simpel, als iets het niet doet zul je gewoon overnieuw moeten beginnen. En het gene wat niet goed werkt nog eens goed onder de loep nemen. Er staat ergens nog een officieel N73 service boek op internet, waar precies zou ik niet meer weten. Heb daar zelf wel een pdf bestand van. Kun je in combinatie met het filmpje gebruiken. heb het zelf alleen met het boek gedaan en alles werkte prima!

Edit: Hier staat hij http://www.symbianportal....5_RM-132_SM_Level_1_2.pdf

Hoop dat t legaal is :P

[ Voor 13% gewijzigd door Oxellaar op 23-09-2007 14:26 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Anoniem: 201196 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:00:
Heb het programmatje net getest ... werkt SUPER!!!
Je kan zelfs je route opslaan in een formaat dat je in Google Earth kan openen, en dan kan je precies zien waar je geweest bent.

Voorbeeld:

Net met een vriend geweest mountainbiken ...
GPS mee, programmatje gestart ... begonnen te fietsen ...
Thuisgekomen opgeslagen als .kml, even ge-upload naar mn site en voila zie hier het resultaat:

http://maps.google.com/ma...e.nl/sandriekus/route.kml

:D 8) :9 ;) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Hey ik een probleem met de N73... Als ik hem aan wil sluiten via de USB-kabel zegt windows dat het een onbekend usb apparaat is en dus wordt hij niet herkend. Ik heb alle software van Nokia er opnieuw opgezet en hij geeft nog steeds dezelfde melding. Ik heb de kabel ook al in een andere USB-poort gestopt, maar dat geeft geen resultaat.

Dan heb ik nog een ander klein vraagje, bij sommige contacten staat er geen icoontje voor de naam. Na een week gooit hij dat contact uit de lijst, enig idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
SjorsVN schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:58:
Hey ik een probleem met de N73... Als ik hem aan wil sluiten via de USB-kabel zegt windows dat het een onbekend usb apparaat is en dus wordt hij niet herkend. Ik heb alle software van Nokia er opnieuw opgezet en hij geeft nog steeds dezelfde melding. Ik heb de kabel ook al in een andere USB-poort gestopt, maar dat geeft geen resultaat.

Dan heb ik nog een ander klein vraagje, bij sommige contacten staat er geen icoontje voor de naam. Na een week gooit hij dat contact uit de lijst, enig idee hoe dat komt?
Hoelang heb je dat probleem al? Heb je ook al een ander SOORT poort geprobeerd (USB1.1 ipv 2.0 of andersom [alleen indien beschikbaar])? Is er iets veranderd op je pc, met name in de manier waarop USB wordt aanesproken (ander USB library, etc.)? Heb je andere apparaten op je systeem geprobeerd? Heb je de telefoon in een andere modus geprobeerd aan te sluiten (bijv. Mass Storage)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Nee ik heb alleen een andere usb 2.0 gebruikt, 1.1 heb ik niet. Op m'n computer is niets veranderd, op m'n telefoon heb ik wat thema's van mobile9 er op gezet. Ik kan ook niet kiezen voor MassStorage, want ik krijg dat keuze menuutje niet. Het menu dus waaruit je kan kiezen bijv. Pictbrdige, Pc Suite etc... Het kan toch niet zo zijn dat die thema's de hele telefoon in de war schoppen? Want ik heb de telefoon ook weer op het standaard thema gezet en toen deed hij ook niets.

* Ik heb het probleem sinds gistermiddag

[ Voor 4% gewijzigd door SjorsVN op 23-09-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 06:59
Ik wil graag de witte cover kopen maar kan op ebay/marktplaats alleen maar adressen vinden waar je met creditcard kunt betalen. Aangezien ik die niet heb, gaat m dat niet worden.
Iemand een adres waar je anders kunt betalen?
Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
Bjornson schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:31:
Ik wil graag de witte cover kopen maar kan op ebay/marktplaats alleen maar adressen vinden waar je met creditcard kunt betalen. Aangezien ik die niet heb, gaat m dat niet worden.
Alvast Bedankt!
de markt in utrecht bv zie ik heel veel officiele nokia covers voor dit model.
misschien in de buurt bij de markt of de gsm turk kijken.

anders wil ik kijken voor je en eventueel meenemen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Ik zou graag weten hoe dit programma heet dan. Nevermind, heb een paar pagina's terug gezocht

[ Voor 55% gewijzigd door kromme op 24-09-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Anoniem: 127558 schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:15:
[...]

Je kan zelfs je route opslaan in een formaat dat je in Google Earth kan openen, en dan kan je precies zien waar je geweest bent.

Voorbeeld:

Thuisgekomen opgeslagen als .kml, even ge-upload naar mn site en voila zie hier het resultaat:

En hoe heet dit programma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Anoniem: 127558 schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:15:
[...]

Voorbeeld:

Machtig programmaatje alleen die stomme firmware verhinderd nog steeds de verbinding met mijn beide GPS ontvangers die ik heb....
Lijkt me helemaal geweldig straks weer bij het skiën, kun je leuk zien hoeveel km's je hebt afgelegd en ook hoe snel je ging! Alleen zoals gezegd moet d'r eerst weer een firmware update komen....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtheun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
En hoe heet dit programma ?
Nokia sports Tracker hierbij de link http://europe.nokia.com/A4162158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bjornson schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:31:
Alvast Bedankt!
Wel oppassen ik heb het witte frontje erop zitten en nu doet mijn gsm het maar half. De SIM-kaart wordt niet gelezen, ga et morgen met een andere testen en de hoofdcamera doet het niet. Maar misschien komt het door mijn onkunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
tnx, nu alleen nog afwachten tot nokia met een nieuwe v4 update komt zodat men gps weer werkt.

of is er al een oplossing voor gevonden ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217434

Wel oppassen ik heb het witte frontje erop zitten en nu doet mijn gsm het maar half. De SIM-kaart wordt niet gelezen, ga et morgen met een andere testen en de hoofdcamera doet het niet. Maar misschien komt het door mijn onkunde.
sorry voor de late reactie, als je camera het niet doet via de schuif en het menu kunnen er twee dingen mis zijn. 1 zijn de contactpuntjes die je niet goed terug hebt gezet, ze moeten nog een beetje mee veren zeg maar, of 2, en dat denk ik eerder, je hebt in het witte frontje niet het filtje geplakt. Bij je cover moeten twee hele dunne stickertje meegeleverd zijn, de grootste (meest vierkante) moet je onder een onderdeeltje plakken, ik weet zo uit het hoofd even niet meer welke. Het ligt niet aan de cover, maar aan het omzetten, ik had nl. hetzelfde probleem. Het probleem van je simkaart ken ik niet, dat werkte goed bij mij. laat me maar weten als ik je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
Oxellaar schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:14:
Gaat lekker bij de cover "doehetzelvers"!!!! :P Heel simpel, als iets het niet doet zul je gewoon overnieuw moeten beginnen. En het gene wat niet goed werkt nog eens goed onder de loep nemen. Er staat ergens nog een officieel N73 service boek op internet, waar precies zou ik niet meer weten. Heb daar zelf wel een pdf bestand van. Kun je in combinatie met het filmpje gebruiken. heb het zelf alleen met het boek gedaan en alles werkte prima!

Edit: Hier staat hij http://www.symbianportal....5_RM-132_SM_Level_1_2.pdf

Hoop dat t legaal is :P
Confidential, maar voor wie? ;>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Laatst online: 06-06 15:12
Iemand enig idee? Als ik een sms krijg, krijg ik elke keer de melding dat mijn geheugen vol is. Volgens mijn instelling worden ontvangen smsjes opgeslagen op mijn geheugenkaart (2Gb), en hiervan heb ik pas 70 Mb gebruikt.. Ook als ik bluetooth iets wil ontvangen krijg ik dezelfde melding, terwijl er amper wat op mijn geheugenkaart staat.. Ik heb overigens een music edition.. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Is er al nieuws over een mogelijke update ivm het bluetooth probleem?
Wat is het laatste nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 18:21
mensen, een vraagje, volgens de changelog van de laatste firmware ondersteunt de N73 A2DP

is dit nu effectief zo want in de nokia winkel in Hong Kong zeggen ze mij dat ik best geen Bluetooth stereo headset koop, zelfs niet van Nokia, omdat die niet goed gaat werken, omdat de N73 geen A2DP heeft?

heb hun zelfs gezegd dat ik de laatste firmware reeds heb.

het probleem is gewoon dat ik het niet kan testen want men N73 wilde niet mee naar hong Kong, hij ging liever naar Nokia NL ter reparatie :-(

en de prijzen zijn hier voor somige dingen toch echt wel wat lager ................
heb het wel kunnen testen tussen een Nokia 6300 en de headset BH-501 en dat werkt zalig

[ Voor 6% gewijzigd door anglico op 24-09-2007 21:06 ]

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
anglico schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:04:
mensen, een vraagje, volgens de changelog van de laatste firmware ondersteunt de N73 A2DP

is dit nu effectief zo want in de nokia winkel in Hong Kong zeggen ze mij dat ik best geen Bluetooth stereo headset koop, zelfs niet van Nokia, omdat die niet goed gaat werken, omdat de N73 geen A2DP heeft?

heb hun zelfs gezegd dat ik de laatste firmware reeds heb.

het probleem is gewoon dat ik het niet kan testen want men N73 wilde niet mee naar hong Kong, hij ging liever naar Nokia NL ter reparatie :-(

en de prijzen zijn hier voor somige dingen toch echt wel wat lager ................
heb het wel kunnen testen tussen een Nokia 6300 en de headset BH-501 en dat werkt zalig
De N73(me) heeft a2dp ik heb een stereo bluetooth headset en het werkt als een trein!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Anoniem: 206805 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:46:
[...]
alleen bij mij verschijnt ie niet in de agenda... :?
Heeft iemand hier toevallig al een antwoord voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Anoniem: 217434 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:04:
[...]

sorry voor de late reactie, als je camera het niet doet via de schuif en het menu kunnen er twee dingen mis zijn. 1 zijn de contactpuntjes die je niet goed terug hebt gezet, ze moeten nog een beetje mee veren zeg maar, of 2, en dat denk ik eerder, je hebt in het witte frontje niet het filtje geplakt. Bij je cover moeten twee hele dunne stickertje meegeleverd zijn, de grootste (meest vierkante) moet je onder een onderdeeltje plakken, ik weet zo uit het hoofd even niet meer welke. Het ligt niet aan de cover, maar aan het omzetten, ik had nl. hetzelfde probleem. Het probleem van je simkaart ken ik niet, dat werkte goed bij mij. laat me maar weten als ik je kan helpen.
Ja je hebt gelijk, die stickers heb ik niet mee genomen dat ga ik deze week doen. Wat verder raar is als je in je oude frontje kijkt zie je 2 kopere pinnen die naar binnen gaan als je je camera klepje naar beneden haalt. Deze zitten helemaal niet in mijn witte frontje, moet ik deze overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Anoniem: 217434 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:04:
[...]

Alles doet het! Heb de 2 pinnentjes erin gedaan en het stickertje! Sim kaart doet het en me camera ook, zo blij!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Laatst online: 19-05-2024
Hoor je bij de N73 Music Edition nou de HS-23 meegeleverd te krijgen of de AD-41 die ook op het plaatje staat van de boekjes? Ik heb een HS-23 gekregen, wat ik wel erg cheap vind voor een telefoon die 430 euro moet kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154882

hallo ik heb een N73 icm tomtom 6 mobile.
Als ik nu de tomtom opstart verschijnt er een scherm met wat juridische tekst. rechtsonder staat dan iets van "akkoord"
Echter deze kan ik niet wegdrukken maar ik moet telkens +/- 45 sec. wachten voordat hij zelf verdwijnt.
iemand een idee hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 16:48
Dan zou ik tomtom even herinstalleren. Ik heb hem ook maar kan het wel wegdrukken.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Anoniem: 154882 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:29:
hallo ik heb een N73 icm tomtom 6 mobile.
Als ik nu de tomtom opstart verschijnt er een scherm met wat juridische tekst. rechtsonder staat dan iets van "akkoord"
Echter deze kan ik niet wegdrukken maar ik moet telkens +/- 45 sec. wachten voordat hij zelf verdwijnt.
iemand een idee hoe ik dit weg krijg?
Als ik op akkoord druk, duurt het bij mij nog zo'n 10 sec voordat TomTom verder opstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PandoraBoy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-06 12:26
BvdH schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:11:
Iemand enig idee? Als ik een sms krijg, krijg ik elke keer de melding dat mijn geheugen vol is. Volgens mijn instelling worden ontvangen smsjes opgeslagen op mijn geheugenkaart (2Gb), en hiervan heb ik pas 70 Mb gebruikt.. Ook als ik bluetooth iets wil ontvangen krijg ik dezelfde melding, terwijl er amper wat op mijn geheugenkaart staat.. Ik heb overigens een music edition.. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Jawel! En blij dat ik niet de enige ben. Allé, als mijn oplossing ook de jouwe is, natuurlijk.

Reden is dat je telefoongeheugen vol zit. Raar maar waar... Kijk maar eens naar je SIM-berichten. Komt meestal voor bij dezelfde afzender. Eenzelfde bericht zit er bij mij dan meerdere keren in.

Had/heb eenzelfde probleem met 2 contactpersonen. Heb ze al verwijderd en opnieuw aangemaakt. Maar het probleem blijft zich voordoen. Als ik van hen een berichtje krijg, is mijn berichtenverkeer voor een week in de knoei en krijg ik de berichten door elkaar, soms met een week vertraging.
Zijn er nog bij wie het SMS-verkeer raar verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234392

I have got my phone back from Nokia Service center. The problem is solved by new FW version 4.0734.2.0.2

I can't fine vendor for my GPS device. But the old fw did not work with Tom Tom. I got today my phone back from local service center with new FW version and now is all back to normal. Working prefect.

Bron: http://discussions.nokia....=by_date_ascending&page=4

Er is iedergeval al een nieuwe versie in omloop weet iemand toevallig wanneer deze op de nokia site komt zodat ik hem kan mijn firmwire kan update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234392

N73 FW v4.0734.2.0.2 Options

andrejs
New User

Reply 1 of 1
Viewed 8 times

With this FW I have fixed problem with my GPS BT device that didn't work with 4.0726.2.0.1

Bron: http://discussions.europe...swupdate&message.id=19557

Dit zit er hoop vol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 20:27

DancePlaza

ninja

Anoniem: 234392 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:54:
I have got my phone back from Nokia Service center. The problem is solved by new FW version 4.0734.2.0.2

I can't fine vendor for my GPS device. But the old fw did not work with Tom Tom. I got today my phone back from local service center with new FW version and now is all back to normal. Working prefect.

Bron: http://discussions.nokia....=by_date_ascending&page=4

Er is iedergeval al een nieuwe versie in omloop weet iemand toevallig wanneer deze op de nokia site komt zodat ik hem kan mijn firmwire kan update?
dat is goed nieuws..nu maar afwachten totdat tie beschikbaar is voor iedereen :P

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
DancePlaza schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:58:
[...]

dat is goed nieuws..nu maar afwachten totdat tie beschikbaar is voor iedereen :P
idd :P

I have send my phone to local service center, because my stop working. After one month of waiting and making phone call to service center i today recive my phone back.

The phone was with new FW and GPS is working again. When I Last time call to service center, I get information about nokia making this new version of FW because some GPS device did't work anymore.

The service center give me information that in nex days the new version will be avaible on get update.

beter zit die de boel niet te flessen. vind het nog al raar dat 1 service point het wel heeft en dat je op internet helemaal niks erover vind

[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 25-09-2007 22:40 ]

• sjolmers
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Heb net eens even zitten zoeken op de nokia Fw pagina, en heb alle -de mij bekende- product codes ingetikt en de versie zoals Andrej die op het Nokia forum aangeeft is nog niet beschikbaar...jammer.

Maar, hoop doet leven en ik stel zelf de bestelling van een neiuwe GPS module eerst nog ff een weekje uit.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

mijn N73 maakt geen foto's,
gaat wel naar de camera stand, maar foto knop lijkt niet te reageren
kan hem wel indrukken etc. maar weet iemand wat dit kan zijn?
laatste firmware is geinstalleerd

Tha

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 00:01
maak je filmpjes ?:P

Een echte golver is nooit uitgeput

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:19
Iemand een idee hoe een verloopje heet zodat ik een gewone headsetje kan aansluiten op mijn n73.
De headset die er bijzit vind ik onhandig en er komt weinig bass uit.

• Mich
Rddr schreef op donderdag 27 september 2007 @ 01:52:
Iemand een idee hoe een verloopje heet zodat ik een gewone headsetje kan aansluiten op mijn n73.
De headset die er bijzit vind ik onhandig en er komt weinig bass uit.
http://cgi.ebay.nl/C041-M...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

in de winkel zijn ze 25+ eueor, hier een 10tje met verzendkosten

• m0ridin
  • Laatst online: 12:29
Mich schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:37:
[...]

http://cgi.ebay.nl/C041-M...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

in de winkel zijn ze 25+ eueor, hier een 10tje met verzendkosten
Hou er alleen wel rekening mee dat er van ebay uit HongKong enorm veel nep komt...

• Checkeys
  • Laatst online: 29-04 22:41
m0ridin schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:49:
[...]

Hou er alleen wel rekening mee dat er van ebay uit HongKong enorm veel nep komt...
Gelukkig staat er UK bij!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 14:34

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Sorry to disappoint you

Kennismaken met de verkoper
Verkoper: i_system( 11842Feedbackscore is 10,000 tot 24,999) Lid is een PowerSeller
Feedback: 98,4% positief
Lid: sinds 23-feb-06 in Hongkong

alternativ

• Checkeys
Alternativ schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:18:
[...]

Sorry to disappoint you

Kennismaken met de verkoper
Verkoper: i_system( 11842Feedbackscore is 10,000 tot 24,999) Lid is een PowerSeller
Feedback: 98,4% positief
Lid: sinds 23-feb-06 in Hongkong
Sorry, je hebt gelijk, zal in het vervolg iets verder kijken dan mijn neus lang is.

• Oxellaar
  • Niet online
heb zelf ook ooit een verloopstekker gekocht op ebay. Kwam idd uit HK. Was nepzooi, na 1 keer loskoppelen begaf hij het al. Dus kijk uit.

• hattorihanzo
  • Laatst online: 19-05-2024
Sindskort een N73, ik ben er achter gekomen via de Nokia website dat ik terecht een HS-23 heb.

Maar hoe krijg ik het met Vodafone voor elkaar om de N73 als modem te gebruiken? Via PC suite krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet tot stand kan worden gebracht en met "inbellen"krijg ik error 734. Ik maak verbinding via USB. Anyone? Ik heb google zo veel mogelijk afgezocht, maar beschik nu niet over een internetverbinding, pas 10 oktober, daarom wil ik tijdelijk van mijn telefoon gebruik maken.

• Mich
m0ridin schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:49:
[...]

maakt toch niet uit als je alleen dat verloopje gebruikt ?

net of echt, verloopje is verloopje en 5 euro of 30 euro is wel een verschil

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47
weet niet of het al een keer gepost is, kwam laatst een website tegen met de officiele nokia n73 service manual. Hierin staat stap voor stap met zeeeeer duidelijke plaatjes beschreven hoe je oa. je cover wisselt.

Voordat ik het document post wacht ik ff op toestemming want er staat namelijk in het boekje dat het confidential is van nokia. Ikzelf heb er echter al veel plezier van gehad!

Mochten er toch mensen zijn die hem graag willen hebben voeg me maar ff toe op msn:
renem(- laatste m)a.t.digitalpictures(-laatste s).nederland(nl)
sorry voor de vercijfering maar wil absoluut geen spam ;)

Als iemand van de mods toestemming geeft tot het posten van het document maak ik hem wel zichtbaar.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Oxellaar
  • Niet online
peugeot206gt schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:37:
weet niet of het al een keer gepost is...............
Je volgt het topic aardig volgens mij! :P Staat 2 pagina's terug al vermeld met link naar de site!
Ach ja.....

• Oxellaar
  • Niet online
Mich schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:17:
[...]

maakt toch niet uit als je alleen dat verloopje gebruikt ?

net of echt, verloopje is verloopje en 5 euro of 30 euro is wel een verschil
Ja idd, maakt niet veel uit. ;) dat klote ding uit HK van mij voor 5€ ging zo zwaar in en uit de usb aansluiting, dat ik bang was dat ik heel de poort eruit zou trekken! Gelukkig ging hij na 1 keer al kapot. dus...... Zou toch die van 30€ maar nemen.

• csteelooper
hattorihanzo schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:01:
Sindskort een N73, ik ben er achter gekomen via de Nokia website dat ik terecht een HS-23 heb.

Maar hoe krijg ik het met Vodafone voor elkaar om de N73 als modem te gebruiken? Via PC suite krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet tot stand kan worden gebracht en met "inbellen"krijg ik error 734. Ik maak verbinding via USB. Anyone? Ik heb google zo veel mogelijk afgezocht, maar beschik nu niet over een internetverbinding, pas 10 oktober, daarom wil ik tijdelijk van mijn telefoon gebruik maken.
IK heb nergens last van [Vodafone]. Wil je normaal inbellen, of wil je packet data gebruiken? Als je Packet Data wil gebruiken, moet je als telefoonnummer *99# of *99*1# opgeven. Op mijn windows PC is dat voldoende. Op de Mac van m'n pa werkt dit ook, alleen moet ik dan bij de instellingen van m'n telefoon wel even ervoor zorgen dat de Packet Data Connection anders is ingesteld, nl. op When Available. Als ik die op When Needed laat staan icm zijn mac, gaat 't fout. Mja, da's verder niet echt erg.

Je zou dus dat kunnen proberen. Ga naar Instellingen > Verbindingen > Packetgegevens en kies voor: Wanneer Beschikbaar (soms: Indien beschikbaar) [Engels: Settings > Connections > Packet Data >> When Available].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206981

Hallo allemaal,

Even een vraagje (ik heb uiteraard al gezocht).
Ik ben op zoek naar een programmaatje om makkelijk mijn beloverzichten te bekijken.
(Hoeveel minuten gebeld per maand, met wie etc).
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vind het standaard overzichtje van de N73 erg magertjes.
Wel had ik Call Log Manager gevonden, maar die is niet voor 3rd edition.

Alvast bedankt!

Groet,
Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 16:48
vraag de belspecificaties op bij je provider. Bij Orange is het gratis via de site. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Om te bereken max tijden etc. pleur het even in excel en laat er wat berekeningen op los...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234737

Zo heb ik net Nokia Care gebelt en ik kreeg te horen dat het ONMOGELIJK is dat iemand al een nieuwe update heeft, want deze is simpelweg nog niet gereed. Hij heeft me ook doorverbonden met zijn leidinggevende en deze bevestigde dit.

Hij is onderweg, en we moeten meer in weken dan in maanden rekenen zegt deze meneer. Hij gokt een week of 2 maar hij kan niets beloven.

Ik heb zelf een RoyalTek RBT-1000 en deze doet het helaas dus ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Anoniem: 206981 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:12:
Ik ben op zoek naar een programmaatje om makkelijk mijn beloverzichten te bekijken.
(Hoeveel minuten gebeld per maand, met wie etc).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zoiets lijkt me ook heel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
misschien is het al eerder gevraagd maar ondersteund de n73 ook muziek over bluetooth headsets(koptelefoons)? en wat is de beste zoekterm om die dingen te vinden die headsets :$

ik heb hem zins woensdag en ik vind het een erg vet toestel de music edition.
met 2 gigabyte stickie erbij

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Megapaul
Dutchzilla schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:02:
misschien is het al eerder gevraagd maar ondersteund de n73 ook muziek over bluetooth headsets(koptelefoons)? en wat is de beste zoekterm om die dingen te vinden die headsets :$

ik heb hem zins woensdag en ik vind het een erg vet toestel de music edition.
met 2 gigabyte stickie erbij
als je software versie 4 heb dan heb je a2dp (a2dp = stereo bluetooth)
ik heb zelf versie 4.0727.2.2.1
Dan kan je dus met een bluetooth stereo headset draadloos muziek luisteren.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.