Het Nokia N73 Topic | Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.563 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232548

Ik zal morgen eerst even langs telfort gaan. Hopelijk weten zij iets dat ik niet weet...
En anders naar het Nokia Service Point. Het probleem is dat ik mijn telefoon via een internetwinkel gekocht heb. Ik twijfelde hier erg lang over ivm garantie, dus dat ik de telefoon weer kwijt zou zijn. En natuurlijk moet mij dit overkomen... :'(

Kun je mij misschien vertellen wat je met 'OP' bedoeld? Dan ga ik hem proberen te resetten...
Als dat niet werkt laat ik morgen weten wat de bij Telfort vertelden. Bedankt in ieder geval! :)

Edit: Reset werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Anoniem: 232548 schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:57:
Ik zal morgen eerst even langs telfort gaan. Hopelijk weten zij iets dat ik niet weet...
En anders naar het Nokia Service Point. Het probleem is dat ik mijn telefoon via een internetwinkel gekocht heb. Ik twijfelde hier erg lang over ivm garantie, dus dat ik de telefoon weer kwijt zou zijn. En natuurlijk moet mij dit overkomen... :'(

Kun je mij misschien vertellen wat je met 'OP' bedoeld? Dan ga ik hem proberen te resetten...
Als dat niet werkt laat ik morgen weten wat de bij Telfort vertelden. Bedankt in ieder geval! :)

Edit: Reset werkt ook niet.
En volgens mij kun je anders ook nog aankloppen bij Nokia, aangezien je ook fabrieksgarantie hebt :)
Livia schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:28:
Hallo mensen,

Ik weet dat het al geplaatst is, maar kan het niet vinden met de search-functie :?
Als ik mijn N73 aan de computer koppel, krijg ik de hele tijd popups van "Nieuwe hardware gevonden" en dit is erg irritant omdat het EN niet ophoud na het ontkoppelen EN veel proces kracht van mijn laptop vraagt. Nu zag ik een keer in een flits een korte uitleg voorbij komen die ik niet goed begreep (ben niet erg goed met computers B) ), dus dat was moeilijk. Is er iemand die misschien het linkje kan geven naar de uitgebreidere uitleg, of dit wil quoten? :$

En nog een probleem: ik heb een thema geïnstalleerd op mijn telefoon die ik er weer af wil gooien. Nu heb ik al bij "toepassingsbeheer" gekeken en daar staat hij niet tussen. Hoe kan ik hem dan verwijderen? Ook hier had de search niet zo snel een antwoord op :$

Alvast bedankt!
Iemand hier die mij hier de oplossing kan geven? O-) :>
Net namelijk weer een thema op mijn telefoon gezet en kan dus weer eerst mijn computer opnieuw opstarten. Erg vervelend!
Verder zit ik nog steeds met dat thema in de maag die ik niet kan verwijderen :S

Bovendien heb ik op mijn telefoongeheugen 11 mb in gebruik, maar kan ik ook zien waar die 11mb uit bestaat? Dat ik eventueel kan kijken wat ik op kan schonen ;) Wil namelijk zo weinig mogelijk geheugen van mijn telefoon gebruiken, heb toch een 2 gig kaartje erbij in zitten :Y)

[ Voor 49% gewijzigd door Livia op 09-09-2007 17:14 . Reden: En nog even wat erbij.... ]

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:34

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

MartijnGizmo schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:01:
[...]

Ja, dat is helaas normaal, komt door de erg agressieve ruis-onderdrukking.
Dju als ik dat had geweten, dan had ik mijn k800i nog even gehouden.
Hij word nu zelf helemaal blauw. Is dat niet te fixen op een of andere manier? Met nieuwe firmware.
Is het zowiezo verstandig om nieuwe firmware erop te zetten? Heb nog de eerste erop.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik probeer spelletjes te verplaatsen.
Maar het lukt mij niet.
Bij verplaatsen komt een akkoord teken, maar daarna weet ik het niet.
Ik kan hem ook verplaatsen naar een map, zoals menu, instrum
maar daar wil ik hem niet heen.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik heb nu het probleem met m'n foon dat de speaker niet goed meer klinkt. Een waarschuwingstoon is een hoge piep. Als ik een mp3 zacht afspeel dan kraakt het aan alles kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
El-Loco schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:46:
[...]

*heeft nieuwe Nokia HS-20 te koop* :+
Hmm.., zou je me een pm willen sturen met prijs als je em nog niet hebt verkocht? ;)
En wat is de prijs i/d winkel? Ik zie op veel (internet) plaatsen €30,- + AD-40 dan. Maar daar heb ik niks aan.

[ Voor 46% gewijzigd door S_Chief op 10-09-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
ik kan mijn N73 sinds kort met geen mogelijkheid meer aan zien te sluiten via USB aan de PC.
Via bluetooth lukt het me wel.
Wat ik al geprobeerd heb; *#7370# (reset), driver van Nokia opnieuw installeeren.
heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, of heeft iemand een oplossing

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Dit probleem heeft bijna iedereen denk ik, die popup poort is gewoon bagger.
Komt waarschijnlijk door vuil enzo op de contacten. Beetje krabben aan de contactpuntjes aan de onderkant wil soms wel helpen.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
SChief schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:42:
[...]

Hmm.., zou je me een pm willen sturen met prijs als je em nog niet hebt verkocht? ;)
En wat is de prijs i/d winkel? Ik zie op veel (internet) plaatsen €30,- + AD-40 dan. Maar daar heb ik niks aan.
kijk op ebay. Heb je losse converter voor 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-06 13:24
Vanaf een dag of 2 nu in het bezit van een N73 van de zaak. Nu heb ik even een vraag, ik synchroniseer met mijn outlook de agenda punten en afspraken items en dit doet hij erg goed.

Alleen ik zie in het hoofdscherm alleen maar de afspraak van vandaag, terwijl ik graag een lijstje zou zien van de afspraken van deze week of de dag (als je meerdere op een dag hebt). Is hier een tooltje of iets dergelijks voor zodat je dit wel kan zien?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:19
Zo nu een paar dagen in bezit en moet zeggen dat die sneller is dat me oudere pda :+ die was pas traaahaaag.. Alleen vind het jammer dat het beeld opbouw soms wel wat trager is. Kwestie van wennen. Voor de rest is het een ideaal ding. Me broertje wil zijn samsung u600 nu al kwijt voor een Nokia n73 :). Qua filmpjes prima en foto's met goede belichting haar scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225945

Over het zoeken in dit forum,
Ik kan wel zoeken in 1 enkel deel, bv in deel 9 of in deel 8 enzo.
Maar het zou handig zijn als ik in 1 keer in alle delen 1 tm 9 kon zoeken.

Oh ja, wat ik zoek is in de standbij stand laat hij een balkje van ong. 1 cm hoog zien met een klokje er in, terwijl het scherm op zwart staat. Maar dat klokje is nauwelijks te lezen, dus weet iemand hoe ik dat wat feller kan laten ´´branden´´?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zover ik weet is dat niet mogelijk omdat de telefoon dan in de modus staat de dat verlichting helemaal uit staat. Je zou kunnen testen om je lichtgevoeligheidssensor wat hoger te zetten, maar ik vrees dat het niks zal uithalen

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
SChief schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:42:
[...]

Ik heb hem dus als set met afstandsbediening en oordopjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229161

Hoi,

Ik heb nu bijna een jaar de N73. Heb de firmware naar de music edition gezet. Sinds kort ondervind ik een probleem: mijn gsm valt ongeveer 10 keer per dag uit. Heel irritant. Wanneer dit gebeurt moet ik dus de gsm weer inschakelen. Het rare is dat hij dan opstart in de toetsenblokering, alsof je hem uit een slaapstand haalt. Denk dat het misschien aan de firmware ligt, ben alleen bang om hem te upgraden omdat hij dan misschien uitvalt tijdens het upgraden.
Iemand een idee?

gr wetfart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232837

Ik heb sinds vanmiddag de N73 en probeerde zojuist via mijn USB kabel contact te leggen met mijn computer om zodoende wat bestandjes erop te zetten, helaas tot mijn verbazing kwam er in beeld te staan dat er geen telefoon was aangesloten terwijl ik toch echt alles zo als voorgeschreven heb gedaan..

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 14:34

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Anoniem: 225945 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:24:

Oh ja, wat ik zoek is in de standbij stand laat hij een balkje van ong. 1 cm hoog zien met een klokje er in, terwijl het scherm op zwart staat. Maar dat klokje is nauwelijks te lezen, dus weet iemand hoe ik dat wat feller kan laten ´´branden´´?
Volgens mij de power knop indrukken, maar dan komt hij heel kort verlicht te voorschijn, tel moet wel in grendelmodus staan.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 14:14

Amiet01

Master_A

Sinds gister is mijn Vodafone abbo ingegaan en ik heb ook zo'n internet abbo erbij genomen. Nu heb ik het probleem dat Windows Live niet gesynchroniseerd kan worden ofzo, maar messenger werkt gewoon wel. Weten jullie waar dat aan ligt of hebben jullie een soortgelijk probleem?
Hoe weet ik trouwens of er op dat moment gebruik wordt gemaakt van UMTS of GPRS?

Edit:
Ik weet trouwens niet of jullie de site Juize.fm kennen, maar daar kun je iig naar luisteren via Vodafone Live!. Is dit nou gratis met een zorgeloos mobiel internet abbo of moet je daar extra voor betalen? Als ik naar de wapsite (of gewone site) van Juize ga dan vind ik trouwens ook geen knopje om nu live te streamen, terwijl dat wel zou horen.

[ Voor 33% gewijzigd door Amiet01 op 11-09-2007 21:22 ]

Master_A

• kromme

kromme

Kan me iemand vertellen of het nu verstandig is mijn foon te voorzien van nieuwste software. En word dan dat blauwe beeld van snachts foto's maken op gelost?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heb ff een vraagje mbt de agendafunctie van de N73.
Hiervoor had ik een andere Nokia en daarin kon ik bij een nieuw item aangeven of ik het wilde herhalen (handig met verjaardagen etc) en hoe vaak ik dat wilde (eens in de twee weken, maandelijks, jaarlijks etc etc).
Ik heb deze functionaliteit niet kunnen vinden op de N73.
Nu heb ik Handy Clock ook geïnstalleerd voor de handige alarm functie.
Is er wellicht een progsel wat mijn agenda dermate managed dat ik de keuze krijg bijvoorbeeld verjaardagen jaarlijks terug te laten keren zonder dat ik ze afzonderlijk ieder jaar hoef in te voeren?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Anoniem: 206805

RaDKiLL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:27:
Hiervoor had ik een andere Nokia en daarin kon ik bij een nieuw item aangeven of ik het wilde herhalen (handig met verjaardagen etc) en hoe vaak ik dat wilde (eens in de twee weken, maandelijks, jaarlijks etc etc).
Is er wellicht een progsel wat mijn agenda dermate managed dat ik de keuze krijg bijvoorbeeld verjaardagen jaarlijks terug te laten keren zonder dat ik ze afzonderlijk ieder jaar hoef in te voeren?
de functie zit er wel op, maar alleen bij vergadering (dus niet bij verjaardag) kun je helemaal onderin kiezen voor herhalen...trouwens verjaardagen doe ik via Outlook daar kun je dan wel invullen jaarlijks etc en de nokia neemt dat netjes over...als je geen Outlook hebt, weet ik het ook niet...

Heb versie 4.0726.2.0.1 in een oudere versie stond niet eens de mogelijkheid om een verjaardag in te voeren via de telefoon, nu wel maar dan zonder herhaling..

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Hmmmz. Imo een gemis. Maar bedankt iig voor je uitleg.

Anoniem: 232548

Voor de mensen die het interreseerd:
Ik ben gister (dinsdag) naar het Nokia Service Point geweest.
Vandaag belden ze mij op dat ik mijn telefoon 3-4 weken kwijt ben omdat die opgestuurd moet worden.
Schandalig dat ik een kapotte telefoon toegestuurd krijg, en hem nu dan ook nog eens zo lang kwijt ben! Dit is dus een flinke afknapper! |:( ;(

• S_Chief
  • Niet online
Amiet01 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:11:
Sinds gister is mijn Vodafone abbo ingegaan en ik heb ook zo'n internet abbo erbij genomen. Nu heb ik het probleem dat Windows Live niet gesynchroniseerd kan worden ofzo, maar messenger werkt gewoon wel. Weten jullie waar dat aan ligt of hebben jullie een soortgelijk probleem?
Hoe weet ik trouwens of er op dat moment gebruik wordt gemaakt van UMTS of GPRS?

Edit:
Ik weet trouwens niet of jullie de site Juize.fm kennen, maar daar kun je iig naar luisteren via Vodafone Live!. Is dit nou gratis met een zorgeloos mobiel internet abbo of moet je daar extra voor betalen? Als ik naar de wapsite (of gewone site) van Juize ga dan vind ik trouwens ook geen knopje om nu live te streamen, terwijl dat wel zou horen.
Dit is niet de juiste plek om te praten over je abo. :(

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Sorry, ik denk dat ik het dan het beste in het "Data" topic kan plaatsen.

Maar dat Windows Live Mail niet gesynchroniseerd kan worden lijkt mij toch wel relevant voor het topic?

Edit:
Kan ik ook ergens instellen dat de browser inloggegevens onthoudt? Kan dit namelijk niet vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Amiet01 op 12-09-2007 18:51 ]

Master_A

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 10:50
Ik weet niet of dit al een keer gevraagd is hier..... maar ik vraag anders nog maar een keer.... ik heb een nokia n73 en zou deze graag op mijn nieuwe vista aansluiten! Helaas lukt dit niet, ik krijg een foutmelding namelijk "service layer module failure" gelijk als ik mijn nokia aansluit op vista (nadat ik pc-suite erop heb gezet) Het stopt ook pas als ik alles van nokia van mijn laptop afhaal!?

ik hoop dat iemand dit probleem al heeft opgelost. (heb trouwens de nieuwste versie van pc-suite)

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

RaDKiLL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:27:
Je kan gewoon bij de eigenschappen van een contactpersoon zijn/haar verjaardag invullen, en dan verschijnt ie elk jaar netjes in je agenda. :)

Anoniem: 209866

Ik ben al een tijdje in het bezit van een n73. Nu wil het geval dat hij al voor langere tijd het volgende probleem geeft. Als ik een sms aan het typen ben, krijg ik (bijna) altijd de melding "toepassing word gesloten". Dan sluit hij de sms af en kan ik weer opnieuw beginnen (hij slaat hem wel op onder 'onderwerpen' maar het is echt super irritant om 8 x per sms weer terug te gaan naar onderwerpen en dan weer verder te gaan). Ben iedere keer echt 10 minuten met een sms bezig op deze manier, super frustrerend. Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 13-09-2007 09:18 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Anoniem: 77635

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:54:
Ik had deze cover, maar vond hem niet fijn:

[afbeelding]

Is er iemand die een betere cover voor bescherming heeft gevonden?
www.telecomtelecom.nl
Crystal Case Nokia N73 Black

De mooiste zwarte rubberlook hoesjes hebben ze daar

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 77635 op 13-09-2007 09:18 ]

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
sjekrecords schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:54:
Ik weet niet of dit al een keer gevraagd is hier..... maar ik vraag anders nog maar een keer.... ik heb een nokia n73 en zou deze graag op mijn nieuwe vista aansluiten! Helaas lukt dit niet, ik krijg een foutmelding namelijk "service layer module failure" gelijk als ik mijn nokia aansluit op vista (nadat ik pc-suite erop heb gezet) Het stopt ook pas als ik alles van nokia van mijn laptop afhaal!?

ik hoop dat iemand dit probleem al heeft opgelost. (heb trouwens de nieuwste versie van pc-suite)
Ikzelf heb ook de pc-suite draaien op Vista Ultimate en hier draait alles als een zonnetje. Met snel googlen kon ik de door jou beschreven foutmelding niet vinden en ik kan uit je verhaal niet opmaken waar de "service layer module failure" mee te maken zou kunnen hebben. Misschien kun je deze vraag beter in een ander topic stellen, bij software/vista.

Anoniem: 230454

Ik heb laatst via ebay een witte case besteld uit Hong Kong. Alles kwam keurig op tijd en ziet er puik uit.

Alleen...

Er ontbreekt een stuk case voor tussen de voorkant en de achterkant. Dus ik heb de achterklep en de voorkant van de N73 in het wit maar dat "tussenstuk" aan de zijkant waar o.a. de knoppen voor de camera inzitten is dus zwart.

Weet iemand nog een plaats waar ik die los kan bestellen?

:)

Tweede vraag was over de agenda functie. Ik wil graag een zo compleet mogelijk overzicht van wat er in de komende week allemaal staat te gebeuren op mijn startscherm. Hoe tover ik zo veel mogelijk informatie op het startscherm?

Thanks!!

:)

Anoniem: 32279

Anoniem: 77635 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:16:
www.telecomtelecom.nl
Crystal Case Nokia N73 Black

De mooiste zwarte rubberlook hoesjes hebben ze daar
bedankt!

• kromme

kromme

Heeft iemand ervaring met dit product?
Houder Nokia CR-39 Universeel Origineel
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=868&gid=60

Dit in combi met een Brodit ProClip wagen specifiek
Op diezelfde pagina.

Ik heb al een CK-7W erin en moet nu een goede houder hebben. Eventueel waar ik de kabel van de handsfreeset aan kan koppelen dat ik ook kan laden. :*)
Erbij zeggend dat de houder van brodit een beetje hard is en erg slijtage gevoelig voor de telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door kromme op 13-09-2007 11:48 ]

Anoniem: 207777

Heb de telefoon nu 4 maanden in gebruik. Is echt een handige telefoon, doet alles wat ik ervan verwachte. Ik mis alleen 1 ding: Beveiliging van me SMS mappen / foto's.
Bijv samsung heeft deze optie wel.
Is het niet gewoon mogelijk om via opties een wachtwoord toe te voegen aan een map?

Weet iemand of hier een stukje software voor beschikbaar is?

*edit*
Handysafe, heb ik geprobeerd maar heb ik vrij weinig aan.
Deze heeft niet de fucties die ik zoek

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 207777 op 13-09-2007 13:49 ]

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Je kan gewoon bij de eigenschappen van een contactpersoon zijn/haar verjaardag invullen, en dan verschijnt ie elk jaar netjes in je agenda.
Heyyyyy! Das handig! Bedankt man!

Anoniem: 206805

RaDKiLL schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:35:
[...]

Heyyyyy! Das handig! Bedankt man!
alleen bij mij verschijnt ie niet in de agenda... :?

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
Weet iemand hoe ik .html bestanden die ik op mijn sd kaartje heb staan, kan openen met Opera Mini? En OF dit uberhaupt kan?

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 16:48
kromme schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:46:
Die heb ik i.c.m. de HH-12 arm. De N73 zit er prima in. Enige minpuntje is dat het rechter kussentje tegen het knopje van de camera komt, waardoor die dus geactiveerd wordt als je hem vastklemt.

Simpele oplossing is de foon even op toetsenbordblokkering zetten als je hem vastzet, daarna zit ie lekker stevig en heb je geen last meer van onbedoeld in cameramode raken.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• sjekrecords
  • Laatst online: 17-06 10:50
Checkeys schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:36:
[...]

Ikzelf heb ook de pc-suite draaien op Vista Ultimate en hier draait alles als een zonnetje. Met snel googlen kon ik de door jou beschreven foutmelding niet vinden en ik kan uit je verhaal niet opmaken waar de "service layer module failure" mee te maken zou kunnen hebben. Misschien kun je deze vraag beter in een ander topic stellen, bij software/vista.
ga ik dat wel proberen.... heb btw vista home premium..

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 17:47
Ik heb gister toevallig zo'n houder voor de nokia ck7w carkit besteld bij carkitstunter.nl
werkt super is spec houder voor n73 kost 35 euro
hoop dat je wat aan deze info heb
: Brodit 905120 houder voor montage Nokia CK-7W of Nokia CK-20W naar Nokia N73
Deze houders zijn speciaal op maat gemaakt en zijn te gebruiken icm de Nokia CK-7W carkit. De houder heeft een uitsparing voor de stekker van de telefoon welke wordt geleverd met de carkit.
kromme schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:46:

Dit in combi met een Brodit ProClip wagen specifiek
Op diezelfde pagina.

Ik heb al een CK-7W erin en moet nu een goede houder hebben. Eventueel waar ik de kabel van de handsfreeset aan kan koppelen dat ik ook kan laden. :*)
Erbij zeggend dat de houder van brodit een beetje hard is en erg slijtage gevoelig voor de telefoon.

[ Voor 0% gewijzigd door bacardifrans op 13-09-2007 23:57 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Anoniem: 207777 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:26:
Heb de telefoon nu 4 maanden in gebruik. Is echt een handige telefoon, doet alles wat ik ervan verwachte. Ik mis alleen 1 ding: Beveiliging van me SMS mappen / foto's.
Bijv samsung heeft deze optie wel.
Is het niet gewoon mogelijk om via opties een wachtwoord toe te voegen aan een map?

Weet iemand of hier een stukje software voor beschikbaar is?

*edit*
Handysafe, heb ik geprobeerd maar heb ik vrij weinig aan.
Deze heeft niet de fucties die ik zoek
Advanced Device locks:
http://my-symbian.com/s60...ns.php?faq=15&fldAuto=123
Werkt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:19
Afbeeldingslocatie: http://www.imdesign.nl/bibi2007.jpg

Je kunt er best redelijk mee fotograferen :)
kleur en bleur is met iPhoto gedaan voor de rest origineel,

[ Voor 24% gewijzigd door rhodium op 14-09-2007 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Hmm nog geen antwoord gevonden op mijn vraag. Maar misschien dat iemand het weet. N73 laat 1 agenda punt altijd zien. Is het mogelijk meerdere onder elkaar te laten zien. Aangezien het mijn zakentelefoon is en ik graag wil zien welke afspraken ik allemaal heb op zo'n dag/week.

Zou wel makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

bacardifrans schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:54:
Ik heb gister toevallig zo'n houder voor de nokia ck7w carkit besteld bij carkitstunter.nl
werkt super is spec houder voor n73 kost 35 euro
hoop dat je wat aan deze info heb
: Brodit 905120 houder voor montage Nokia CK-7W of Nokia CK-20W naar Nokia N73
Deze houders zijn speciaal op maat gemaakt en zijn te gebruiken icm de Nokia CK-7W carkit. De houder heeft een uitsparing voor de stekker van de telefoon welke wordt geleverd met de carkit.

[...]
Zoals ik al aangaf lijkt mij de houder van brodit niet fijn voor je telefoon. Ben bang dat je van die slijtage strepen krijgt van het vast erin zetten. of heeft hier iemand ervaring mee dat het niet zo is?

@B-Buster: ik vind de arm voor op de ruit niks. Slaan ze weer je ruit in, denkende dat het voor pda enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Wicked-Game schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:33:
Hmm nog geen antwoord gevonden op mijn vraag. Maar misschien dat iemand het weet. N73 laat 1 agenda punt altijd zien. Is het mogelijk meerdere onder elkaar te laten zien. Aangezien het mijn zakentelefoon is en ik graag wil zien welke afspraken ik allemaal heb op zo'n dag/week.

Zou wel makkelijk zijn.
hij laat alle agenda punte van die dag zien.
Als er geen meer zijn die dag laat hij ze van de eerst volgende dag zien
volgens mij kun je ze niet laten zien van de hele week of je moet al een ander programma gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233191

kromme schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:48:
[...]

Zoals ik al aangaf lijkt mij de houder van brodit niet fijn voor je telefoon. Ben bang dat je van die slijtage strepen krijgt van het vast erin zetten. of heeft hier iemand ervaring mee dat het niet zo is?

@B-Buster: ik vind de arm voor op de ruit niks. Slaan ze weer je ruit in, denkende dat het voor pda enz.
Beste!

De combinatie CK 7W en Brodit is een superieure oplossing voor de N73. Het ding is gemaakt van zacht plastic en bij mij is er geen spoor van beschadiging op de zijkant van het toestel.
Het houdertje zit met een scharnier aan een beugel vast en je kunt het toestel zodoende ook gemakkelijk naar je toe draaien. Dat was erg fijn toen mijn TomTom software nog werkte, maar sinds Nokia een update naar de versie 4.x heeft uitgebracht en ik die helaas ook nog installeerde, maakt het ding geen verbinding meer met GPS muizen. Probleem is wel bekend bij Nokia, maar de oplossing hebben ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Denthis schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:33:
[...]

hij laat alle agenda punte van die dag zien.
Als er geen meer zijn die dag laat hij ze van de eerst volgende dag zien
volgens mij kun je ze niet laten zien van de hele week of je moet al een ander programma gebruiken
Zijn die er wel die dat laten zien? Heb het namelijk nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196953

N73 van werk gekregen. Fotomogelijkheid ziet er wel aardig uit. Dit weekend maar 's 't hele ding uitproberen :-)

Genoeg topics nog door te lezen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 196953 op 14-09-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:09
Rddr schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 05:00:
[afbeelding]

Je kunt er best redelijk mee fotograferen :)
kleur en bleur is met iPhoto gedaan voor de rest origineel,
Heb ook een mooie foto geschoten met de n73:

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/6416v5d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Wicked-Game schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:43:
[...]

Zijn die er wel die dat laten zien? Heb het namelijk nog niet kunnen vinden.
dat weet ik ook niet

misschien is er 1 bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ook ik was hiernaar opzoek, maar deze is maar voor 7 dagen. En ik heb geen zin om hiervoor te gaan betalen. Heeft iemand misschien een ander programmatje dat je smsjes blockt? Meer heb ik niet nodig.. :)

Ik denk dat ik deze vraag maar beter in het Symbian topic kan stellen, sorry. Is er trouwens een goedkoper alternatief dan de AD-40? Beetje duur voor zo'n stomme converter.. :(

[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 14-09-2007 19:43 ]

Anoniem: 168299

uit mijn ervaring doet nokia er zo 3 maanden over om een firmware te maken sep 2006 op de markt gekommen en nu pas zijn ze bij 4 en daar is er een firmware even snel gemaakt het kan zijn dat er helemaal geen firmware meer uit komt die zijn nu ook bezig met de n95
en als er een firmware uit komt voor de n73 komt ie op een maandag ik heb nog nooit gelezen dat ie op een andre dag kwam

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 15-09-2007 01:06 ]

Anoniem: 201196

Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:40:
uit mijn ervaring doet nokia er zo 3 maanden over om een firmware te maken sep 2006 op de markt gekommen en nu pas zijn ze bij 4 en daar is er een firmware even snel gemaakt het kan zijn dat er helemaal geen firmware meer uit komt die zijn nu ook bezig met de n95
en als er een firmware uit komt voor de n73 komt ie op een maandag ik heb nog nooit gelezen dat ie op een andre dag kwam
Die 3 maanden is wel eens veel korter geweest. Als Nokia nu niet snel een met een nieuwe komt is dat schandalig. Als je toch een originele tomtom ontvanger hebt die het niet meer doet door die firmware, vind ik dat belachelijk.

Anoniem: 233273

Ik heb een probleem wat ik al vaker lees, maar nog steeds geen oplossing gevonden:

config:
nokia n73 - firmware V4.0727.2.2.1 - 04-07-20007 / RM-133
Tomtom 6.010 (7640) met gps stuurprogramma v1.20, kaart benelux v605.0
GPS receiver NEMERIX waar ik verder eigenlijk niet veel info over kan vinden, het is een 16 kanaals die de telefoon ziet als “BT-GPS”

NMEA-0183 (V3.01) – GGA, GSA, GSV, RMC, update
interval 1 second (Default)

de info die bij de ontvanger zit over signalen is dit:
7. About signals
LED1 : a. Red light indicates GPS tracking function has been activated.
b. Orange light indicates BLUETOOTH GPS is being charged.
c. Green light, while flashing, indicates battery low, steady indicates battery fully charged.
LED2 : a. Blue light, flashing swiftly signals pairing, flashing once a second signals PDA/PC and
BLUETOOTH GPS has been connected; flashing connection
failed.

ik had voorheen een nokia 6600 met tomtom5; waarbij dit perfect werkte.

OMSCHRIJVING PROBLEEM:

installatie van tomtom ging prima, vervolgens ga ik tomtom starten en de telefoon vraagt mij of bluetooth ingeschakeld mag worden; ik kies ok; dan krijg ik de keuze uit bluetooth apparaten die hij vindt; ik kies de “BT-GPS”
(ik heb de ontvanger via bluetooth apparaten al "gepaired" en volledige toegang gegeven)

tomtom komt met de melding “VERBINDING MET GPS WORDT GEMAAKT ”
deze melding blijft staan… ook na 15 minuten is er geen verandering.

Aan de knipperled op de gps kan ik zien dat hij vanaf moment 1 eigenlijk al een verbinding heeft (blue led flashes every second)

ligt het aan de firmware van de n73 ? via de nokia site kan ik nog geen nieuwere kiezen.
ligt het aan de BT-GPS receiver ? wanneer ik de 6600 start doet hij nog prima.

ik ben radeloos ! wie helpt mij

nl2han@hotmail.com

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 233273 op 15-09-2007 08:19 ]

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 16:34
firmware nokia, versie 4 wat jij nu hebt heeft problemen met sommige gps receivers.
Oplossing:
- Koop een andere bluetooth GPS receiver waar geen problemen bij gemeld zijn( zoek in de laatste 3 N73 threads)
- Wacht op een nieuwe firmware release van nokia die hopelijk de problemen oplost.

Ik zelf heb bewust niet geupdate naar versie 4 omdat ik wist dat mijn GPS receiver problemen gaat geven. heb een Oasis BT GPS

succes!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
barzi schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:00:
[...]

Heb ook een mooie foto geschoten met de n73:

[afbeelding]
Met de macromodus maakt hij inderdaad super goede foto's :) Over de kwaliteit van de camera bij goed licht valt niks te zeggen!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

ik heb dit gevonden op google
http://blog.isquare.nl/?p=313
firmware

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 15-09-2007 22:42 ]

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Uuhh kan aan mij liggen hoor, maar is dit niet een beetje oud nieuws? :/

• SjorsVN
  • Laatst online: 30-12-2022
De vraag zal vast wel eens een keer langs zijn gekomen, maar dit is mijn probleem. Als iemand mij bijvoorbeeld een liedje wil sturen via bluetooth kan ik die niet ontvangen omdat het telefoongeheugen vol is. Dat klopt, die is vol, maar m'n geheugenkaart van 2GB nog lang niet. Hoe kan je de met bluetooth ontvangen bestanden gelijk doorwijzen naar het geheugenkaartje? Ik krijg dus niet zo'n berichtje dat het bestand ontvangen is. De telefoon verbreekt de verbinding gelijk...alvast bedankt!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

In de startpost staat het volgende progje:
"Internet Radio Client Series 60 3rd edition"
Alleen link werkt niet meer. Heeft iemand nog een goeie link? Ik heb al met google gezocht, maar kan niets vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SjorsVN schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:44:
De vraag zal vast wel eens een keer langs zijn gekomen, maar dit is mijn probleem. Als iemand mij bijvoorbeeld een liedje wil sturen via bluetooth kan ik die niet ontvangen omdat het telefoongeheugen vol is. Dat klopt, die is vol, maar m'n geheugenkaart van 2GB nog lang niet. Hoe kan je de met bluetooth ontvangen bestanden gelijk doorwijzen naar het geheugenkaartje? Ik krijg dus niet zo'n berichtje dat het bestand ontvangen is. De telefoon verbreekt de verbinding gelijk...alvast bedankt!
berichten opties instellingen overge gebruikt geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amiet01 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:48:
In de startpost staat het volgende progje:
"Internet Radio Client Series 60 3rd edition"
Alleen link werkt niet meer. Heeft iemand nog een goeie link? Ik heb al met google gezocht, maar kan niets vinden.
https://www.handango.com/...75C3D395339FBE6A9746EDAA4

http://www.mobiletopsoft.com/symbian/freeware/tag/3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
SjorsVN schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:44:
Je zult de nodige zooi uit je telefoongeheugen moeten plukken. De N73 ontvangt een bestand als ware het een bericht Berichten worden standaard op het telefoongeheugen opgeslagen. Aan vrije ruimte heb je de grootte van het bestand plus een header nodig, dus denk voor een bestand van 4MB aan 6MB vrije ruimte. Dan kom je er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Jullie zijn geweldig djcool en csteelooper !! Dan heb ik nog een vraagje, ik heb de ME van vodafone, maar ik daarbij geen 2GB van Nokia gekregen en ik heb ook de standaard oordopjes gekregen, terwijl je zo'n dingetje moet krijgen dat je je eigen oordopjes er in kan steken. Vodafone daarover bellen? Ik hoorde wel dat sommige providers geen geheugenstickje meeleveren maar die oordopjes moeten toch echt van nokia zelf komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233368

Sinds kort ook en N73 van iemand overgenomen.
Was de rood-witte, en heb nu de music edition cover,
dus cover plaatsen ook al achter de rug. Op zich werkt alles prima,
behalve dan mijn in-uitzoom knoppie soms blijft hangen, echter heb ik één erg
vervelend probleem;

Wanneer ik mijn (sandisk)geheugenkaart plaats (1GB) gebeurt er helemaal niets.
'geen geheugenkaart' waar ik dat wel zou moeten hebben.
In de pc werkt het kaartje dmv adapter prima.

Nu merkte ik, dat als ik het kaatje volledig dus tot zover die kan met bijvoorbeeld mn nagel in het apparaat duw dattie het wel doet,althans dan zie ik m wel stan bij 'geheugenkaart'.
Laat ik m los tot gewoon in de klikvergrendeling, dan isie weer weg.

HOOP dat iemand mijn probleem kan oplossen?
Dank is groot!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SjorsVN schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:38:
Jullie zijn geweldig djcool en csteelooper !! Dan heb ik nog een vraagje, ik heb de ME van vodafone, maar ik daarbij geen 2GB van Nokia gekregen en ik heb ook de standaard oordopjes gekregen, terwijl je zo'n dingetje moet krijgen dat je je eigen oordopjes er in kan steken. Vodafone daarover bellen? Ik hoorde wel dat sommige providers geen geheugenstickje meeleveren maar die oordopjes moeten toch echt van nokia zelf komen..
bedoel je dit

http://www.mobielbereikba...5+Audio+Adapter+Origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
Nee *deze* Ik weet niet of ik dit uit de startpost mag kopieeren, maar ter voorbeeld:

Verschillen mbt de N73 Music Edition
Normale N73:Music Edition:
• Verkrijgbaar in de kleuren Paars/Zilver
en Wit/Rood
• Alleen verkijgbaar in zwart
• Geleverde headset: HS-23• Geleverde headset: AD-41
• Geen geheugenkaart geleverdGeheugenkaart: 2GB van Nokia geleverd

Hij zou dus standaard erbij moeten zitten..terwijl ik degene heb gekregen die je bij de normale N73 krijgt

[ Voor 79% gewijzigd door SjorsVN op 16-09-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233401

SjorsVN schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:19:
Nee *deze* Ik weet niet of ik dit uit de startpost mag kopieeren, maar ter voorbeeld:

Verschillen mbt de N73 Music Edition
Normale N73:Music Edition:
• Verkrijgbaar in de kleuren Paars/Zilver
en Wit/Rood
• Alleen verkijgbaar in zwart
• Geleverde headset: HS-23• Geleverde headset: AD-41
• Geen geheugenkaart geleverdGeheugenkaart: 2GB van Nokia geleverd

Hij zou dus standaard erbij moeten zitten..terwijl ik degene heb gekregen die je bij de normale N73 krijgt
ik heb de n73ME ook pas een week en heb ook de headset van de normale n73 erbij gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:47

SambalBij

We're all MAD here

Idem hier...
Volgens de dame van de vodafone winkel waar die van mij vandaan komt is dat omdat Vodafone dat toestel niet levert als zijnde de N73 Music Edition, maar gewoon als N73 in de zwarte uitvoering.
Hoewel het toestel zelf dus wél een ME versie is (met music knop en in het zwart) zitten in de doos verder de toebehoren van de normale versie; zijnde de normale headset en geen memory card. Vodafone heeft ook geen prijsverschil tussen de zwarte (ME) en de andere toestellen.
Verschil is verder dat in ieder geval de zwarte ME versie niet Vodafone branded is. Geen logo op het toestel zelf en geen logo's of aangepaste iconen e.d. in de software. Wel standaard profielen en links naar vodafone live.

(PS, in de startpost staat bij platform alleen maar quad band gsm... Misschien netjes om daarbij te vermelden dat dit toch echt een UMTS toestel is?)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Hoe kan het dat mijn batterij tegenwoordig vrij snel leeg loopt? Toen ik me phone net had (rond april) kon ik echt 5, 6 dagen met me accu doen (wel 's nachts uit). Tegenwoordig loopt ie in drie dagen leeg?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Anoniem: 94542 schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:18:
Hoe kan het dat mijn batterij tegenwoordig vrij snel leeg loopt? Toen ik me phone net had (rond april) kon ik echt 5, 6 dagen met me accu doen (wel 's nachts uit). Tegenwoordig loopt ie in drie dagen leeg?!
waarschijnlijk draaid er nu een applicatie in de achtergrond.
kijk daar eens bij.

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat is het niet. Ik draai ook niet echt programma's, ik bel en sms er voornamelijk alleen mee, dus programma's als bluetooth staan ook niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 16:34
3G toevallig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

bij mij staat er altijd 3g onder die streepjes ... gaat hierdoor mn accu minder lang mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep,

anyway, staat bij mij ook niet aan. Heb wel mijn N73 omgetoverd in een ME editie met de nieuwste firmware. Maar kan iemand mij uitleggen waarom dit mogelijk gevolgen zou hebben voor de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217434

Anoniem: 94542 schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:52:
Yep,

anyway, staat bij mij ook niet aan. Heb wel mijn N73 omgetoverd in een ME editie met de nieuwste firmware. Maar kan iemand mij uitleggen waarom dit mogelijk gevolgen zou hebben voor de accuduur.
waarschijnlijk omdat je musicplayer altijd aktief is, als je je menuknop ingedrukt houd krijg je je openstaande applicatie's. Ik weet niet of de musicplayer bij een 'niet' ME versie ook altijd aktief blijft.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 217434 op 17-09-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de N73. En nu ben ik op zoek naar goede oordopjes om muziek mee te luisteren (de normale vallen me vies tegen). Het kan bluetooth zijn of een directe aansluiting maakt me niet zo veel uit. Liefst wel volume control los van de telefoon maar dat hoeft ook niet persé (is niet zo handig icm autolock).

Weet iemand goede en niet al te dure oordopjes voor de N73?

heb al echt veel gezocht op t.net / internet maar veel topics zijn wat gedateerd dus vandaar dat ik de vraag hier stel.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 230454 op 17-09-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

De Nokia AD-41 (Die ook bij de normale Music Edition versie zit) is een prima headsetje, met een afstandsbediening voor muziek en volume, en een setje in-het-oor dopjes. Zelf geprobeerd om bij die remote de Sony EX71 dopjes te gebruiken, maar die blijken helaas maar een erg zacht geluid weer te geven. Gebruik nu een ander setje Sony dopjes daarbij en dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:56
Het lukt me maar niet mijn N73 ME te upgraden naar een nieuwere versie op dit moment heb ik V 3.0638.0.0.30 lopen en NSU ziet mijn telefoon helemaal niet.

Iemand suggesties?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Tijd voor 'n bezoekje aan een NSP, lijkt me zo... Beetje weird, als de telefoon niet eens GEZIEN wordt. Je zou eerst eens kunnen proberen om (uiteraard tijdelijk) ALLE beveiligingssoftware op je systeem UIT te zetten. Dus de antivirus- en firewallsoftware, en eventuele anti-spywaresoftware. Als NSU dan nog steeds je telefoon niet ziet is het echt tijd voor m'n eerstgenoemde sugestie. Binnen de garantieperiode is een firmware upgrade gratis, en de kans is zeer groot dat het bij een volgende keer via NSU wel wil meewerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 19:18
Zo, na een uurtje werk de witte cover op mijn Nokia gezet... wat een werk zeg!

Ik heb gezocht op youtube, en daar vond ik wel een makkelijk filmpje om je N73 op te maken:
http://www.youtube.com/watch?v=XcvSHS8VTm0

Maar ik had een probleem telkens dat mijn schuif van me camera het niet deed, en moest weer me telefoon openmaken, daarom duurde het zolang.

Maar ik ben echt tevreden nu, kwaliteit is _/-\o_. Mochten jullie foto's willen, dan kan ik ze wel maken :) .

[ Voor 6% gewijzigd door jeroenzelle op 17-09-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 22:03
Ik ben begonnen met de grijze versie. Daar is het scherm van kapot gegaan, nieuw scherm en frontje voor en achter voor gekocht.
Achter rood en voor zwart.
Dit scherm is ook weer kapot gegaan, nu zit er een wit frontje voor op.
Wel grappig dat die combi nu ook verkrijgbaar is.

Anyway, ik zoek eigenlijk een programma op de pc om mijn agenda en takenlijst enzo bij te houden/.werken. Ik gebruik thunderbird, dus aan outlook heb ik niks..
Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Zie ik nou in dat disassembly filmpje dat ie 2 vibra motors heeft? (Die rechthoekige zilverkleurige blokjes - zag niks anders dat op een vibra motortje leek)
Ondanks dat had de trilfunctie wmb best wat sterker mogen zijn, voel hem in mijn broekzak nauwelijks (dat ik overigens met de meeste telefoons zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ok ik heb hem nu aan de praat, updaten wil ie ook echter krijg ik van de NSU de melding dat versie
V3.0638.0.0.3 de laatste up 2 date software is. Echter volgens het lijstje in de starttopic grote bullshit dus want daar zitten ze al tegen versie V3.0705.1.0.31.

Iemand hier nog wat over te zeggen?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
loewie-643- schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:18:
Ok ik heb hem nu aan de praat, updaten wil ie ook echter krijg ik van de NSU de melding dat versie
V3.0638.0.0.3 de laatste up 2 date software is. Echter volgens het lijstje in de starttopic grote bullshit dus want daar zitten ze al tegen versie V3.0705.1.0.31.

Iemand hier nog wat over te zeggen?
kan ik kort inzijn: je hebt een branded foon die jezelf niet kan updaten,er is wel een manier voor maar dat mag ik denk ik niet plaatsen hier.
Staat ook duidelijk in de startpost vermeld overigens waarom je niet kan updaten:

Ik kan niet updaten!
Allereerst: rustig, hier een uitleg:
Je kunt 't vergelijken met regio codes van DVD's. De update die je via de Nokia website krijgt is niet voor alle N73 telefoons geschikt. Branded telefoons mogen die update bijvoorbeeld niet toepassen, want dan zou alle branding foetsie zijn. Updaten werkt dus alleen als je (02) hebt ipv (xx.02).

[ Voor 21% gewijzigd door fragcompany op 17-09-2007 22:22 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
SambalBij schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:12:
Zie ik nou in dat disassembly filmpje dat ie 2 vibra motors heeft? (Die rechthoekige zilverkleurige blokjes - zag niks anders dat op een vibra motortje leek)
Ondanks dat had de trilfunctie wmb best wat sterker mogen zijn, voel hem in mijn broekzak nauwelijks (dat ik overigens met de meeste telefoons zo)
Die 2 grijze blokjes zijn de speakers... echt miniscuul en wat een geluid komt eruit als je ze los aansluit... echt niet normaal.

Die trilmotor heb ik niet gevonden, soms zit de trilmotor in de batterij ... ik weet het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224746

thomaskroon schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:07:
[...]

Ik zou voor de creative gaan, heb hier ook goede ervaringen mee. Overigens is de Sennheiser CX300 ook een hele goede optie (heb ik nu nadat de kat de vorige doormidden gebeten had), dit geluid is echt super! Om dit allemaal aan te kunnen sluiten moet er een Nokia HS 20/AD-41 Music Headset Hoofdtelefoon bij. De hoofdtelefoon zelf heb je niet nodig, maar om een 3,5mm headset aan te sluiten heb je wel dat andere ding nodig. Deze zal ook wel op marktplaats ofzo los te vinden zijn.
Ik heb ook de sennheisers gekocht omdat ik daarover goede reacties las. Die headset kost 24E en dat vindt ik nogal veel. Dat andere ding wat jij zegt, hoe heet dat dan?. en waar kan ik die los kopen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
fragcompany schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:20:
[...]

kan ik kort inzijn: je hebt een branded foon die jezelf niet kan updaten,er is wel een manier voor maar dat mag ik denk ik niet plaatsen hier.
Staat ook duidelijk in de startpost vermeld overigens waarom je niet kan updaten:

Ik kan niet updaten!
Allereerst: rustig, hier een uitleg:
Je kunt 't vergelijken met regio codes van DVD's. De update die je via de Nokia website krijgt is niet voor alle N73 telefoons geschikt. Branded telefoons mogen die update bijvoorbeeld niet toepassen, want dan zou alle branding foetsie zijn. Updaten werkt dus alleen als je (02) hebt ipv (xx.02).
Als ik *#0000# doe dan krijg ik het volgende te zien: Nokia N73 (W2.01) dit is dus branded software als ik het goed begrijp?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Inderdaad,kan ik niks aan toevoegen,klopt als een bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233583

Beste tweakers,

ik heb vorige week maandag mijn N73 opgehaald en ben er heel blij mee! Na het rond neuzen op internet wilde ik mijn firmware updaten, zogedacht, zo gedaan. Alles verliep perfecht, ik heb mijn T-mobile branded telefoon geupdate naar de 4.0727.2.2.1 N73 ME firmware.

Na een dag hiermee gelopen te hebben merk ik dat de telefoon op sommige momenten spontaan uitvalt, of hij wil niet meer bellen. Ik krijg een fout melding bij start van een gesprek.

Enige suggesties tot het verhelpen van dit probleem of het terug zetten van mijn oude firmware? De product code terug zetten naar de T-mobile branded versie, de originele versie dus, werkt niet, want dan krijg ik via NSU geen nieuwe firmware updates. Het is best lastig om bereikbaar te zijn met een telefoon die uitvalt of niet meer wil bellen,

suggesties zijn welkom!

edit:

als het niet mogelijk is om hier antwoord op te geven via het forum, graag een PMetje

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 233583 op 18-09-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Oude firmware terugzetten gaat niet,oftewel downgraden gaat niet,alleen upgraden naar nieuwe firmware gaat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Laatst online: 20-06 23:19
Anoniem: 230454 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:28:
Dag hallo

Ik heb sinds kort zo een N73. Nu heb ik telfort unlimited i-abonnement. Wel leuk en handig. Nu heb ik wel wat problemen...

1. Soms als ik internet heb gebruikt en ik sluit de verbinding kan deze niet meer opstarten (weet niet de precieze vermelding maar na de 2de keer verbinding krijg ik dus een melding dat hij geen verbinding kan krijgen...)

2. Als mijn telefoon 3G links boven laat zien ipv de normale antenna kan ik geen contact krijgen met internet. Klopt dit, dacht juist dat 3G een snellere verbinding zou zijn..

3. Het internet is niet erg snel (eerder traag), klopt dit ook?

Ben me suf aan het zoeken op internet dus mocht een van jullie nog tips hebben dan hoor ik het ook graag!

Verder een top telefoon!

tjeerdtom :)
Ik was benieuwd of je je problemen al opgelost hebt. Ik heb precies dezelfde problemen en ook Telfort. Als hij op 3g springt krijg ik nooit verbinding (zijn ook geen verbindingsstreepjes aanwezig) en vervolgens kan ik niet meer via gprs verbinden, behalve na een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja het probleem is verholpen. De technische dienst heeft iets met mijn simkaart gedaan en ik moest bij verbindingen GSM ipv UMTS instellen.

De verbinding lijkt me wel wat traag- waar kan je het beste toetsen of de snelheid voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Laatst online: 22:36
Jeroenz18 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:52:
Zo, na een uurtje werk de witte cover op mijn Nokia gezet... wat een werk zeg!

Ik heb gezocht op youtube, en daar vond ik wel een makkelijk filmpje om je N73 op te maken:
http://www.youtube.com/watch?v=XcvSHS8VTm0

Maar ik had een probleem telkens dat mijn schuif van me camera het niet deed, en moest weer me telefoon openmaken, daarom duurde het zolang.

Maar ik ben echt tevreden nu, kwaliteit is _/-\o_. Mochten jullie foto's willen, dan kan ik ze wel maken :) .
Ja graag foto's, ben erg nieuwsgierig. Wil ook graag een witte tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]Ja graag foto's, ben erg nieuwsgierig. Wil ook graag een witte tel.
Op pagina 6 staan mijn foto's met het witte frontje. Ik had ook het probleem met de schuif van de grote camera, bleek dat ik toch het bijgeleverde filt-stickertje op het frame moest plakken! Wat was het probleem bij jou Jeroen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een raar probleem. Sinds de nieuwe update werkt skyecaller niet meer goed. Als ik een sms ontvang krijg ik niet de foto van de persoon in beeld, bij uitbellen, of sms versturen wel. Ik heb de optie in skyecaller al nagekeken, heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Anoniem: 217434 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:34:
[...]

Op pagina 6 staan mijn foto's met het witte frontje. Ik had ook het probleem met de schuif van de grote camera, bleek dat ik toch het bijgeleverde filt-stickertje op het frame moest plakken! Wat was het probleem bij jou Jeroen?
Ik had de vilt stickertjes gelukkig gezien :). Bij mij was het probleem dat het gouden pinnetje wat verbinding maakt met het schuifje te ver ingeduwd was, maar dat was snel verholpen met mijn leatherman tool :).

Ik maak wel foto's met mijn spiegelreflex camera, als ik tijd heb (ik ga donderdag op vakantie namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Mensen ik heb een probleem:

in dual mode werkt mijn telefoon niet, dan valt men verbinding weg en kan niet bellen terwijl ik wel verbinding heb. In normale mode (dus niet umts erbij) werkt alles prima. Ik heb orange.

iemand enig idee of is het een storing van orange ?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.