Het Nokia N73 Topic | Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 50.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
Anoniem: 196756 schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:37:
[...]

Als je uit oogpunt van hygiëne liever niet aan je telefoon likt kun je ook gewoon de contactjes schoonkrabben met een kleine schroevendraaier o.i.d. Er ontstaat na een tijdje een laagje vuil op.

Wat betreft klachten. Ik heb de mijne nu een aantal weken, en hoewel het een zeer veelzijdig toestel is, vind ik het toch maar een matig ding. Ik tref gewoon veel dingen aan waarvan ik denk: kon dat nou niet anders? Ik heb trouwens de laatste firmware.
- Algehele traagheid (met openen van berichten, contacten, foto's, zoomen, etc)
- Toetsenbord is onhandig met sms-en (knoppen niet goed te onderscheiden)
- Kwaliteit foto's buiten in vol licht is goed, maar bij schemering of donkerder waardeloos
- Geen mogelijkheid om mappen uit te sluiten in de media player of foto browser
- De browser kan grotere pagina's niet aan (geheugen vol)
- Accu gaat bij gemiddeld gebruik hooguit 2 dagen mee
- Hij zeurt (onnodig) als je de geheugenkaart verwijdert (wat sowieso een gepiel is)
- Volumeregeling media player maakt te grote sprongen
- Geluidskwaliteit standaard headset EN optionele headset waardeloos (Sony doppen o.i.d. aansluiten helpt)
- Media player ondersteunt alleen tagged album art, geen folder.jpg o.i.d.
- Geen ondersteuning voor .ogg files
- T9 onthoudt niet welke woorden vaker worden gebruikt en suggesties worden niet in een lijstje weergegeven (a la S.E.)
- SMS inbox toont afzenders als [Achternaam] [Voornaam], stom dat dit niet te veranderen is

In mijn ogen pluspunten:
+ Goede gesprekskwaliteit
+ Speakertjes kunnen hard
+ Veel applicaties te vinden voor S60 (zoals Live Messenger, erg leuk)
+ Synchroniseert ook contact thumbnails met Outlook
+ Kalender en stand-by scherm dat afspraken toont

Mensen die geen tekortkomingen zien in deze Nokia hebben duidelijk nooit een SonyEricsson gehad :P
Waarschijnlijk als je alle goede eigenschappen van WM, SE en Nokia combineert en de slechte eigenschappen niveleert heb je de bijna perfecte phone, want verschillende gebruikers hebben verschillende inzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:19
Na veel telefoons bekeken te hebben en geprobeert heb ik voor een N73 gekozen :). Deze week moet die binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:34

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

[b][message=28671909,noline]Executor16 schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:50

Tomtom heb ik draaien op een eten x500. Die gebruik ik eigenlijk niet zo vaak. Dus navigatie op mijn telefoon is niet echt een...
Welke ging je nu terug brengen, je k800i?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kromme schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:08:
[...]

Welke ging je nu terug brengen, je k800i?
Nee ik heb de N73 al teruggebracht vanmorgen. De k800i heb ik sinds april. Ik dacht een goede koop te doen, maar die N73 is net of ik terug in de tijd ga in plaats van naar een beter toestel. Lees hierboven maar waarom :) Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik hem gekocht had gister. De k800i is nog steeds super relaxed, veel sneller, makkelijker, betere foto's en geluid etc.Ik was gewoon wat overhaast of te hebberig ofzo 8)7 .

edit: dan ook nog de prijs! de N73 was 349,- (had al prijs naar beneden gekregen bij de MM, want normaal staat ie er voor 469,-) terwijl je de k800i hebt voor 259,-

Ik zou me echt genaaid voelen als ik die N73 had gehouden.

[ Voor 21% gewijzigd door Executor16 op 04-09-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Executor16 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:26:
[...]

Dat vond ik ook al.

[...]

Ik vind sms'en gewoon gaar op zo'n pda met touchscreen en pennetje. Als je bv aan het rijden bent of aan het lopen valt er echt niet lekker te sms'en met 1 hand. Ook even bellen vind ik met een normale telefoon veel makkelijker gaan. Daarnaast ligt dat ding niet echt lekker in de hand en ook de gesprekskwaliteit ben ik niet echt superblij. Daarom heb ik die x500 echt als navigatie en als agenda en contacten etc.
ja ok ik had dan een toetsenbord erop
Maar bellen en zo vind ik goed gaan met de m700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:53
Tjah... Hoewel ik de N73 weg heb gedaan voor een P1i vind ik de reacties niet altijd helemaal fair...

Natuurlijk is de K800i sneller. Het is een 'dumb-phone' terwijl de N73 een smartphone is. Dit brengt nou eenmaal gevolgen met zich mee. De P1i is nou ook niet zoveel sneller dan de N73 van wat ik me herinner, daar tegenover staat een hoop meer flexibiliteit en mogelijkheden (ten opzichte van de K800 en dergelijke)...

Qua geluid maakt het echt VEEL uit of je de standaard headset hebt of je eigen oordopjes, met je eigen dopjes is het geluid al veel beter. Qua fotos... tjah, overdag is de kwaliteit gelijkwaardig en in het donker is de K800i echt beter (mede door de xenon flits).

Toetsenbord is een kwestie van voorkeur, hoewel de toetsen idd nogal klein zijn is dat nooit een probleem geweest voor me. Batterij ging ook altijd een dag of 3 a 4 mee dus ook daar geen klachten.

Kortom, als je tevreden bent met de functies die de K800 standaard biedt is het een betere telefoon (hoewel ik de K800 nogal lelijk vind), wil je meer met je telefoon doen en je eigen programmas erop gooien en dergelijke dan is de N73 de betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123292

iemand een idee om op een ftp in te loggen via n73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
m0ridin schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:19:
Tjah... Hoewel ik de N73 weg heb gedaan voor een P1i vind ik de reacties niet altijd helemaal fair...

Natuurlijk is de K800i sneller. Het is een 'dumb-phone' terwijl de N73 een smartphone is. Dit brengt nou eenmaal gevolgen met zich mee. De P1i is nou ook niet zoveel sneller dan de N73 van wat ik me herinner, daar tegenover staat een hoop meer flexibiliteit en mogelijkheden (ten opzichte van de K800 en dergelijke)...

Qua geluid maakt het echt VEEL uit of je de standaard headset hebt of je eigen oordopjes, met je eigen dopjes is het geluid al veel beter. Qua fotos... tjah, overdag is de kwaliteit gelijkwaardig en in het donker is de K800i echt beter (mede door de xenon flits).

Toetsenbord is een kwestie van voorkeur, hoewel de toetsen idd nogal klein zijn is dat nooit een probleem geweest voor me. Batterij ging ook altijd een dag of 3 a 4 mee dus ook daar geen klachten.

Kortom, als je tevreden bent met de functies die de K800 standaard biedt is het een betere telefoon (hoewel ik de K800 nogal lelijk vind), wil je meer met je telefoon doen en je eigen programmas erop gooien en dergelijke dan is de N73 de betere optie.
Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens! Al dat gezeik de laatste tijd op t topic over hoe slecht de N73 bij sommige bevalt. Beetje jammer :( want het gaat er nu al 3 pagina's over. Ik heb helemaal geen last van plotseling uitvallen, niet werkend bluetooth gps, af vallende joystick en dat mega traag valt best mee. Je heb nu eenmaal Nokia fans en SE fans. (Ik ben en blijf een Nokia fan! :9 ) Ik vindt zelf dat je met de K800 gewoon te weinig kan en hij is idd oerlelijk.
Maar ieder zijn eigen voorkeur.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Anoniem: 123292 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:37:
iemand een idee om op een ftp in te loggen via n73?
heb je hier misschien iets aan??

link: http://www.symbian60.mobi...ient-for-symbian-s60-3rd/

Niet getest door mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Is er al iets meer bekend over een nieuwe firmware?
De allerlaatste firmware heeft fouten met de bluetooth. Bij mij kon de N73 na de firmware upgrade plotseling geen verbinding meer maken met mijn bluetooth gps en carkit.
Het is een bekend probleem maar terug gaan naar de laatste firmware gaat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Anoniem: 77635 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:58:
Is er al iets meer bekend over een nieuwe firmware?
De allerlaatste firmware heeft fouten met de bluetooth. Bij mij kon de N73 na de firmware upgrade plotseling geen verbinding meer maken met mijn bluetooth gps en carkit.
Het is een bekend probleem maar terug gaan naar de laatste firmware gaat helaas niet.
Ongeveer de helft van de posts in deel 8 van dit topic gaan hierover, dus als je van te voren even op zoek was gegegaan, of dit topic (gedeeltelijk) had gelezen werkte je GPS nog en had je deze post niet hoeven plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Checkeys schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:22:
[...]

Ongeveer de helft van de posts in deel 8 van dit topic gaan hierover, dus als je van te voren even op zoek was gegegaan, of dit topic (gedeeltelijk) had gelezen werkte je GPS nog en had je deze post niet hoeven plaatsen.
Ik klaag toch niet??? Ik vraag alleen of er al iets bekend is over een nieuwe firmware.
Niet dus......!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217434

Ik heb vrijwel alle pagina's doorgelezen van topic 8, maar geen antwoord gevonden, alleen een bevestiging van het probleem! Na de software update kan mijn keomo bluetooth GPS niet pairen, code 0000 en 1234 werkt niet. heeft iemand een oplossing, ik kan (bijna) niet zonder tomtom! Ik hoop niet dat ik nu moet wachten op antwoord (fix) van Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:53
Anoniem: 217434 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:13:
Ik heb vrijwel alle pagina's doorgelezen van topic 8, maar geen antwoord gevonden, alleen een bevestiging van het probleem! Na de software update kan mijn keomo bluetooth GPS niet pairen, code 0000 en 1234 werkt niet. heeft iemand een oplossing, ik kan (bijna) niet zonder tomtom! Ik hoop niet dat ik nu moet wachten op antwoord (fix) van Nokia!
Ben bang dat het wachten is op een update van Nokia... Lijkt het probleem van bluetooth connectie met gps device te zijn (hoewel het dan meer een kwestie van geen verbinding kunnen krijgen leek te zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 22:27
csteelooper schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:23:
F'-ing Hell, alweer #9... Jullie toevallig al gehoord over een Nokia NSeries PC Suite? Schijnt binnenkort een betatest voor te starten...
Nokia Nseries PC Suite is te downloaden...

Download

Succes ermee...

[ Voor 115% gewijzigd door bthefirst op 05-09-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
bthefirst schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:54:
Nokia Nseries PC Suite is te downloaden...

Download

Succes ermee...
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Laatst online: 05-06 22:27
Iemand vroeg een paar replies geleden naar die PC Suite, vandaar... Heb bericht al aangepast voor degene die niet alle replies lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 15:27
NokiaFan schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:16:
Omdat ik problemen ondervind met de Bluetooth verbinding met mijn Oasis Media / Adapt 300 Bluetooth GPS muis, heb ik maar es een mailtjes gestuurd naar Nokia Care, zie hierbij onderstaande reactie, er is hoop...

Geachte xxx,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

In de laatste firmwareupdate voor de Nokia N73 zijn er enkele wijzingen in het Bluetooth protocol gebeurd.
Wij hebben reeds feedback ontvangen van gebruikers als u waaruit blijkt dat sommige niet-Nokia accessoires hierdoor niet meer compatibel zijn .
Deze feedback is reeds doorgegeven naar ons hoofdkantoor en onze R&D afdeling in Finland.
Dit euvel zal verholpen worden in een toekomstige firmwareupdate.
Echter beschikken wij niet over gegevens wanneer deze beschikbaar zal zijn.
U kan dit zelf nagaan via volgende link www.nokia.nl/softwareupdate.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

xxx
Nokia Care klantendienst
Anoniem: 217434 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:13:
Als je ook in dit topic had gelezen dan had je dus de reactie van Nokia kunnen zien. Daar wordt bevestigd dat er dus een probleem is en dat dit met een volgende software update wordt opgelost.

Hopelijk komt deze dan wel snel, maar dat is natuurlijk afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160171

niks mis met mijn gps alleen de goedkopere hebben last
zelfs in mijn kofferbak werkt de mijne nog met de nieuwste firmware :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220603

Is het mogelijk de standaardringtones in een aparte map op te slaan? Nu staat alles door elkaar (muziek en ringtones) in de musiclibrary. Dus als je via profiel de ringtone wil aanpassen, dan krijg je alle muziekbestanden (muziek en ringtones) op alfabetische volgorde. Omdat ik heel veel muziek op mijn geheugenkaart heb staan, zijn de standaardringtones dan niet meer te vinden. Ik heb al geprobeerd ze te lokaliseren via bestandsbeheer/Nokia Phone Browser om ze dan in een aparte map op te slaan (gezocht op naam en op .aac bestanden) maar dan vind ze niet. Vond ook geen oplossing in dit topic (deel 1t/m9 pfff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 160171 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:52:
niks mis met mijn gps alleen de goedkopere hebben last
zelfs in mijn kofferbak werkt de mijne nog met de nieuwste firmware :) :) :)
Dit is dus gewoon onzin. Er zijn N73 gebruikers die met een dure TomTom ontvanger geen verbinding kunnen maken. Heb zelf ook een TomTom ontvanger, die doet het prima. (swv 4.....) Vorige week een gps ontvanger voor een maatje besteld op ebay. Was maar 40 euro en hij doet het perfect. Dus in de prijs zit het m niet.

Het blijft gewoon een vreemd probleem. de 1 heeft het wel, de ander heeft het niet. Daarom geloof ik ook niet dat Nokia dit probleem kan en gaat fixen. De gsm's, ontvangers en software zijn het zelfde, maar de problemen zijn verschillend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 21:33
Anoniem: 220603 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:23:
Is het mogelijk de standaardringtones in een aparte map op te slaan? Nu staat alles door elkaar (muziek en ringtones) in de musiclibrary. Dus als je via profiel de ringtone wil aanpassen, dan krijg je alle muziekbestanden (muziek en ringtones) op alfabetische volgorde. Omdat ik heel veel muziek op mijn geheugenkaart heb staan, zijn de standaardringtones dan niet meer te vinden. Ik heb al geprobeerd ze te lokaliseren via bestandsbeheer/Nokia Phone Browser om ze dan in een aparte map op te slaan (gezocht op naam en op .aac bestanden) maar dan vind ze niet. Vond ook geen oplossing in dit topic (deel 1t/m9 pfff).
je kan toch afspeellijsten maken?
en dan een lijstmaken met je ringtone's en een lijst met je volledige mp3's?
menu muziek, afspeellijsten, opties, nieuwe lijst

en vervolgens je mp3's verborgen maken dan zou de libary de mp3's niet meer moeten vinden maar wel via de afspeellijst.
Misschien werkt dit suc 6

[ Voor 14% gewijzigd door Megapaul op 05-09-2007 20:09 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanavond hebben we mijn n73 in een all-white cover gezet, was wel een behoorlijke klus, maar het is wel heel sjiek! cover via ebay gekocht voor 10 euro, 2 sept. verstuurd vanuit hongkong en vandaag al binnen, ongelovelijk :) Zal morgen wat foto's posten als er interesse is.
ps: nieuw zwart frontje (voorkant/achterkant/keys) van n73 ME te koop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 217434 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:27:
vanavond hebben we mijn n73 in een all-white cover gezet, was wel een behoorlijke klus, maar het is wel heel sjiek! cover via ebay gekocht voor 10 euro, 2 sept. verstuurd vanuit hongkong en vandaag al binnen, ongelovelijk :) Zal morgen wat foto's posten als er interesse is.
Ja graag foto's! wit lijkt me nu niet helemaal geweldig, maar eerst zien dan oordelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220603

Megapaul schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:01:
[...]

je kan toch afspeellijsten maken?
en dan een lijstmaken met je ringtone's en een lijst met je volledige mp3's?
menu muziek, afspeellijsten, opties, nieuwe lijst

en vervolgens je mp3's verborgen maken dan zou de libary de mp3's niet meer moeten vinden maar wel via de afspeellijst.
Misschien werkt dit suc 6
Het lukt niet om de mappen en/of geluidsbestanden te verbergen. Als ik eigenschappen open of rechtermuis klik, krijg ik niet de optie 'verborgen'? Bij de instellingen staat 'verborgen bestanden niet weergeven' al aangevinkt. Ik krijgt de optie 'verborgen' wel bij de eigenschappen van bestanden en mappen in de computer, maar niet bij de bestanden en mappen die via de Nokia Phone Browser op de geheugenkaart of in het telefoongeheugen worden bekeken. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal morgen bij daglicht wat fatsoenlijke foto's maken...

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/Wit2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/Wit3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/Wit4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/Wit5.jpg

Wit... het nieuwe zwart (volgens mijn autodealer hahaha)
Oxellaar schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:33:
[...]

Ja graag foto's! wit lijkt me nu niet helemaal geweldig, maar eerst zien dan oordelen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 217434 op 05-09-2007 23:26 ]

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
Dat ziet er best stoer uit, denk dat ik dat ook maar eens ga bestellen :D

Me batterij is trouwens wel snel leeg, vannacht opgeladen en vanavond was hij alweer op 2 streepjes, alleen een beetje muziek luisteren, bellen en spelletjes spelen. Gaat best hard, komt misschien door het water :P

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 23:18

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Voor de mensen met GPS problemen -> koop gewoon een nieuwe GPS muis en verkoop je oude. Deed ik ook en je probleem is in no time opgelost voor slechts een tweetal tientjes.

Als je moet wachten op andere firmware weet je nooit wanneer je weer kan navigeren, dat was mij wel een paar knaken waard,

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 11:07
Ik heb tomtom op een n73 van een vriendin gezet.
Tomtom werkt perfect, alleen krijg ik geen signaal met mijn AD-300 gps
Ik kan met bluetooth wel verbinding met de gps maken , maar krijg dus geen signaal.
De gps zelf is goed, werkt perfect met mijn SE p990i.
Kunnen de mensen waar de gps wel werkt even het merk/type doorgeven.
Dan kan ik voor een andere gaan kijken.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:32
died_laughing schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:16:
Ik heb tomtom op een n73 van een vriendin gezet.
Tomtom werkt perfect, alleen krijg ik geen signaal met mijn AD-300 gps
Ik kan met bluetooth wel verbinding met de gps maken , maar krijg dus geen signaal.
De gps zelf is goed, werkt perfect met mijn SE p990i.
Kunnen de mensen waar de gps wel werkt even het merk/type doorgeven.
Dan kan ik voor een andere gaan kijken.
Royaltek 1000 (zat bij route 66 mobile 7) Royaltek 2110. Deze 2 gps werkt perfect met de nokia N73 en mijn nokia 6120 classic.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 09:50

Renate1970

Lef is Leven

Eigenlijk ziet het wit er best geinig uit hoor. Lijkt me wel even wennen. Zo maagdelijk wit. In elk geval veel plezier ermee

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

En de foto's bij daglicht...

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wdsi.nl/temp/wit_8.jpg
Anoniem: 217434 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:27:

• Oxellaar
  • Niet online
@wil75

idd wit ziet er best mooi uit, tis wel ff wennen. Sluit de frontcover wel goed aan? Ik zie op de foto wel een spleet aan de zijkant. En ik hoop voor je dat de toetsen van een goeie kwaliteit zijn, anders slijt de laklaag eraf en zie je de toetsverlichting er door schijnen.

De cover sluit goed aan, de toetsen zijn ook nog prima, hopelijk blijven ze zo, anders bestel ik een org. keypad in het zilver, de zwarte van de ME past niet hier bij.
Oxellaar schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:57:
@wil75

idd wit ziet er best mooi uit, tis wel ff wennen. Sluit de frontcover wel goed aan? Ik zie op de foto wel een spleet aan de zijkant. En ik hoop voor je dat de toetsen van een goeie kwaliteit zijn, anders slijt de laklaag eraf en zie je de toetsverlichting er door schijnen.

• kromme

kromme

Anoniem: 217434 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:00:
De cover sluit goed aan, de toetsen zijn ook nog prima, hopelijk blijven ze zo, anders bestel ik een org. keypad in het zilver, de zwarte van de ME past niet hier bij.
[...]
Is dit een orginele? Ik vind hem echt super vet uitzien...MINE!!!

ik noem het turks nokia, net niet echt zeg maar, no offense :p
via ebay, zoek op Fascia Cover en je krijgt bijna alle kleuren van de regenboog. Ik had mijn pakketje voor 10 dollar, incl. schroevedraaier, toetsjes, keypad, en zo'n lift tooltje, maar hetzelfde pakket staat ook te koop bij andere aanbieders voor 25 dollar. Gewoon even zoeken. Op youtube heb ik de disassembly gekeken van het toestel, werkt nog makkelijker dan uit een handleiding lezen.
De orginele logo's staan er op, en de kwaliteit van de cover en toetsjes is exact hetzelfde, ik ben nog al een pietlut wat dat betreft.
kromme schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:24:
[...]

Is dit een orginele? Ik vind hem echt super vet uitzien...MINE!!!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:18
Anoniem: 217434 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:40:
ik noem het turks nokia, net niet echt zeg maar, no offense :p
via ebay, zoek op Fascia Cover en je krijgt bijna alle kleuren van de regenboog. Ik had mijn pakketje voor 10 dollar, incl. schroevedraaier, toetsjes, keypad, en zo'n lift tooltje, maar hetzelfde pakket staat ook te koop bij andere aanbieders voor 25 dollar. Gewoon even zoeken. Op youtube heb ik de disassembly gekeken van het toestel, werkt nog makkelijker dan uit een handleiding lezen.
De orginele logo's staan er op, en de kwaliteit van de cover en toetsjes is exact hetzelfde, ik ben nog al een pietlut wat dat betreft.

[...]
Bij welke ebay handelaar heb je hem gekocht? Ik vind meerdere handelaren met die cover, en uit ervaring weet ik dat de een een cover van een ander merk verkoopt dan een ander.

Hij heet digi-man168 en zijn ebay winkel: http://stores.ebay.nl/dealsmile.

Dit is het frontje dat ik heb
Bij welke ebay handelaar heb je hem gekocht? Ik vind meerdere handelaren met die cover, en uit ervaring weet ik dat de een een cover van een ander merk verkoopt dan een ander.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 217434 op 06-09-2007 12:08 ]

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 18:21
pfff morgen vertrek ik naar HK maar de N73 wil niet mee want is gisteren kapot gegaan
4 problemen :-(

-sim kaart (werkt wel in andere gsm) wordt niet meer gelezen en als ie al werkt dan staat het display op zen kop
-joystick kapot
-scherm blijft dikwijls zwart, zelfs bij koude start
-valt volledig uit als hij maar in broekzak zit of niet heel zachtjes wordt neergelegd

ben ik nog vergeten te zeggen dat door de laatste FW men gps niet meer werkt ism de N73
een harde reset via de code lostte ook niks op

In de winkel bekeken ze mij wel even vies (coolblue) want ze hadden zelden een gsm gezien met zoveel problemen maar waar zo goed als geen gebruikersporen op te zien waren. Bv. krassen, .........

Pffff begin die N73 serieus beu te worden, zo een dure gsm en al stuk na dik half jaar.

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Anoniem: 215679

ik heb alle problemen hetzelfde, net als jou, mijn stickje klikt soms dubbe lals ik hem gewoon in druk(dan gaat hij bijvoorbeeld als ik hem indruk voor contacten, meteen bellen naar de 1e in de lijst)

mijn telefoon valt ook sporadisch uit, maar als ik hem tegen de tafel tik niet..

heb ook signaal problemen gehad met de simkaart, deze is reeds vervangen met andere sim kaart wanneer dat was opgelost(werktte toen oko in andere telefoon gewoon...)

allemaal sinds V4...

ik ga hiermee dit weekend naar T-mobile en wil een ander toestel..

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-06 21:33
Echt heel vet!
Welk theme gebruik je daar eigelijk, heb je een linkje? 8)

Dit thema heb ik nu
Echt heel vet!
Welk theme gebruik je daar eigelijk, heb je een linkje? 8)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 217434 op 06-09-2007 17:23 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Hello,

Ik heb deze gsm ook al een tijdje maar het lukt me maar niet om films te kijken. Wil een film kijken, hij is 700 mb en is .avi

Hoe kan ik deze het beste converteren

Staat hier in... ik converteer ook altijd zelf films, clips etc.etc. gaat goed, en het is legaal met super!
Versteegrob schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:39:
Hello,

Ik heb deze gsm ook al een tijdje maar het lukt me maar niet om films te kijken. Wil een film kijken, hij is 700 mb en is .avi

Hoe kan ik deze het beste converteren

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 217434 op 06-09-2007 17:46 ]

• Wackmack
Oke relax, ik wil ook het witte frontje bestellen maar krijg steeds deze melding bij ebay

Er is een probleem met de browser opgetreden
Waarschuwing De browser accepteert geen cookies.

Hier volgen enkele stappen die je kunt nemen om de browser cookies te laten accepteren.

1. Probeer opnieuw in te loggen. Als je wordt gevraagd of je cookies wilt accepteren, kies dan Accepteren of Doorgaan.
2. Het is mogelijk dat je browser zo is ingesteld dat deze geen cookies accepteert. Klik hier als je wilt weten hoe je de cookie-instellingen van de browser wijzigt.
3. Controleer of de datum- en tijdinstellingen van de computer correct zijn.
4. Misschien is de browser verouderd. Je kunt dan een nieuwere versie van bijvoorbeeld Microsoft Internet Explorer of Netscape Navigator installeren.

En heb alles al nagekeken? Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
De pookproblemen zijn hier nu ook steeds erger. Ik heb hem nu ruim een jaar, ik was een van de eersten.

Hoewel ik hem ook verzekerd heb, doen die kutwinkels (BelCompany) dus moeilijk als ik een probleem met het ding heb. Het pookje is gewoon lam, helft van de tijd doet hij zijn werk niet goed.

Is het normaal dat je het ding dan 4 weken kwijt bent, en dat je daarna pas hoort wát Nokia er mee gaat doen? Daar betaal ik die € 7,- / maand toch niet voor? Ik heb hem volgens mij sneller vervangen als ik hem een plomp in zeil. :S

Anoniem: 94542

Anoniem: 217434 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:45:
Staat hier in... ik converteer ook altijd zelf films, clips etc.etc. gaat goed, en het is legaal met super!

[...]
Wat voor een thema heb je momenteel geinstalleerd??

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
El-Loco schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:28:
De pookproblemen zijn hier nu ook steeds erger. Ik heb hem nu ruim een jaar, ik was een van de eersten.

Hoewel ik hem ook verzekerd heb, doen die kutwinkels (BelCompany) dus moeilijk als ik een probleem met het ding heb. Het pookje is gewoon lam, helft van de tijd doet hij zijn werk niet goed.

Is het normaal dat je het ding dan 4 weken kwijt bent, en dat je daarna pas hoort wát Nokia er mee gaat doen? Daar betaal ik die € 7,- / maand toch niet voor? Ik heb hem volgens mij sneller vervangen als ik hem een plomp in zeil. :S
Sja... Zou nog best eens kunnen ook... These insurances aren't really worth the paper they're written on... Voordat je 't ding daadwerkelijk "de plomp in zeilt" dus wel éérst ff de polisvoorwaarden doorlezen en kijken of dat er ook in gedekt wordt ('t gaat dan om de waterschade, niet om of JIJ het hebt toegebracht; dat wordt meestal wel gedekt). Maar let in 's-Herensnaam op de EIGEN BIJDRAGE BIJ VERVANGING. Daar kan m'n zus over meepraten... Ik moet LifeLine (verzekering Phone House) ook nog opzeggen...

[ Voor 39% gewijzigd door csteelooper op 06-09-2007 19:00 ]

Staat hierboven... het thema heet White Pearl by P@sco

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Mooi hoor! Alleen ik weet niet of ik nou voor deze moet gaan. Ik ben al blij genoeg met Plum/Silver. Zwart was gewoon te dood, en de rest te saai. Wordt ie nu wat sneller vies trouwens?

Nou hier zat problemen met de nieuwe fw. zeg. Ik heb er geen een gehad. (vraag me maar iets) En mijn versie:
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

De enigste reden om te upgraden is denk ik alleen AD2P (of hoe het ook is). Ken jij nog meer redenen? Laat het me weten. ;) Ik heb nu even rondgekeken, en nu zie ik toch wel wat interessante verbeteringen. Weet iemand een goede NSP in de buurt van Hoofddorp die snel kan upgraden voor je? Ik heb het zelf ooit geprobeerd, waardoor 1 N73 te overlijden kwam. Deze rotstreek wil ik niet nog een keer meemaken.

Ik ben trouwens niet te spreken over het uiterlijk van de Media player. Echt te lelijk voor woorden. Er is zoveel ruimte op het scherm, en er wordt zo weinig benut. Headset is ook waardeloos trouwens.. :(

[ Voor 14% gewijzigd door S_Chief op 06-09-2007 19:54 ]

• Wackmack
Besteld! ben benieuwd naar het witte frontje!

• Megapaul
El-Loco schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:28:

Wat voor verzekering heb jij? pro assist of safe & sure?
Waarom zouden ze moeilijk doen? als jou defect niet onder garantie zou vallen dan valt het
onder de verzekering alleen heb dan je eigen risico.

En dat het 4 a 5 weken kan duren (soms zelfs langer) daar kan de winkel zelf niks aan doen
dat ligt aan Nokia. Als het zo lang duurt dan is het toestel doorgestuurd naar Nokia

Let er wel op dat als je bv waterschade heb dat het toestel wel aantoonbaar moet zijn dus
niet in de plomp gooien en erin laten.
ps. als je safe & sure heb dan gaat het niet via de winkel maar rechtstreeks via de verzekering.

suc6

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
SChief schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:10:
[...]Headset is ook waardeloos trouwens.. :(
*heeft nieuwe Nokia HS-20 te koop* :+

Ik heb even mijn verzekeringspapieren erbij gepakt. Het blijkt dat de polis die ik nu heb (BelGarant Pakket Basic (pakket A)) niet meer bestaat op de BC site. :P
Ik zie dat ik € 5,95 per maand kwijt ben aan premie.

Korte quotes polisvoorwaarden:

De verzekeraars vergoeden reparatiekosten ten gevolge van een *blablabla*, dan wel bewerkings- of montagefout aan de telefoon. -> Dus eerst kwijt, dan kijken of het gebruikersschade is, indien ja vergoeden ze dus wel. Indien niet ben ik de sjaak. :P

Eigen risico € 30,- -> Valt me mee.

Ook kom ik onderaan het formulier een nummer tegen van de BC verzekerservice zelf. Het lijkt me makkelijker als ik contact opneem met hen, of niet?

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:16
El-Loco schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:46:
[...]

*heeft nieuwe Nokia HS-20 te koop* :+

Ik heb even mijn verzekeringspapieren erbij gepakt. Het blijkt dat de polis die ik nu heb (BelGarant Pakket Basic (pakket A)) niet meer bestaat op de BC site. :P
Ik zie dat ik € 5,95 per maand kwijt ben aan premie.

Korte quotes polisvoorwaarden:

De verzekeraars vergoeden reparatiekosten ten gevolge van een *blablabla*, dan wel bewerkings- of montagefout aan de telefoon. -> Dus eerst kwijt, dan kijken of het gebruikersschade is, indien ja vergoeden ze dus wel. Indien niet ben ik de sjaak. :P

Eigen risico € 30,- -> Valt me mee.

Ook kom ik onderaan het formulier een nummer tegen van de BC verzekerservice zelf. Het lijkt me makkelijker als ik contact opneem met hen, of niet?
PM/mail mij even daarover.

Trouwens, weet iemand hoe je een programma start, als de telefoon opstart? Zoals Handy Taskman. Nu moet ik die steeds aanzetten als mijn telefoon is uitgeweest. Kan dat niet automatisch mee starten?

[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-09-2007 21:03 ]

• Megapaul
barzi schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:50:
[...]

PM/mail mij even daarover.

Trouwens, weet iemand hoe je een programma start, als de telefoon opstart? Zoals Handy Taskman. Nu moet ik die steeds aanzetten als mijn telefoon is uitgeweest. Kan dat niet automatisch mee starten?
Bij versie 3.xxxxxx startte die taskam wel mee op maar bij versie 4.xxxx niet moet hem na het opnieuw aanzetten weer even openen. is helaas niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230454

Dag hallo

Ik heb sinds kort zo een N73. Nu heb ik telfort unlimited i-abonnement. Wel leuk en handig. Nu heb ik wel wat problemen...

1. Soms als ik internet heb gebruikt en ik sluit de verbinding kan deze niet meer opstarten (weet niet de precieze vermelding maar na de 2de keer verbinding krijg ik dus een melding dat hij geen verbinding kan krijgen...)

2. Als mijn telefoon 3G links boven laat zien ipv de normale antenna kan ik geen contact krijgen met internet. Klopt dit, dacht juist dat 3G een snellere verbinding zou zijn..

3. Het internet is niet erg snel (eerder traag), klopt dit ook?

Ben me suf aan het zoeken op internet dus mocht een van jullie nog tips hebben dan hoor ik het ook graag!

Verder een top telefoon!

tjeerdtom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:45

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 230454 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:28:
Dag hallo

Ik heb sinds kort zo een N73. Nu heb ik telfort unlimited i-abonnement. Wel leuk en handig. Nu heb ik wel wat problemen...

1. Soms als ik internet heb gebruikt en ik sluit de verbinding kan deze niet meer opstarten (weet niet de precieze vermelding maar na de 2de keer verbinding krijg ik dus een melding dat hij geen verbinding kan krijgen...)

2. Als mijn telefoon 3G links boven laat zien ipv de normale antenna kan ik geen contact krijgen met internet. Klopt dit, dacht juist dat 3G een snellere verbinding zou zijn..

3. Het internet is niet erg snel (eerder traag), klopt dit ook?

Ben me suf aan het zoeken op internet dus mocht een van jullie nog tips hebben dan hoor ik het ook graag!

Verder een top telefoon!

tjeerdtom :)
Bel Telfort even... Waarschijnlijk moet er nog iets omgezet worden bij jou..

BTW: Aanhef en groeten is niet nodig...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Anoniem: 94542 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:54:
[...]
Of ik ben ongeloofelijk langzaam van begrip vandaag of de pagina is echt ongeloofelijk onoverzichtelijk, maar kan nergen een fatsoenlijke link vinden om dit programma te download.

[ Voor 12% gewijzigd door kromme op 07-09-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
type in Google: super download
een van de eerste links geeft het programma.

verder staat er volgens mij in N73 topic | Deel 8 een link naar verschillende soorten handige software, waaronder ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Megapaul schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:57:
[...]

Bij versie 3.xxxxxx startte die taskam wel mee op maar bij versie 4.xxxx niet moet hem na het opnieuw aanzetten weer even openen. is helaas niet anders
Bij mij start taskman wel gewoon automatisch op als de telefoon opgestart. Alleen als ik wissel tussen dual netwerk of alleen gsm netwerk(de telefoon start dan automatisch opnieuw) moet ik wel even m'n taskman opnieuw starten. Heb SW 4........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

3ssen schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:23:
type in Google: super download
een van de eerste links geeft het programma.

verder staat er volgens mij in N73 topic | Deel 8 een link naar verschillende soorten handige software, waaronder ook super.
Kromme schaamd zich, heeft niet verder gezocht. Alleen op pagina van Sjakie01 |:(

Ik heb gezocht maar kom iedere keer op de hoofdpagina uit waar ik nergens het gestand kan downloaden. Nevermind

[ Voor 73% gewijzigd door kromme op 07-09-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
http://www.beslist.nl/com...20_Ad-41_(_0279998_).html

Ik heb die op ebay voor een paar euros gekocht. Maar het probleem is dat dat afstandbediening ding niet werkt, harder of zachter of volgende nummer enzo.

werkt dat alleen bij de ME versie zeker ?

edit:
anyway, nu doet die het wel :/

[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 07-09-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:16
Mich schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:02:
http://www.beslist.nl/com...20_Ad-41_(_0279998_).html

Ik heb die op ebay voor een paar euros gekocht. Maar het probleem is dat dat afstandbediening ding niet werkt, harder of zachter of volgende nummer enzo.

werkt dat alleen bij de ME versie zeker ?

edit:
anyway, nu doet die het wel :/
hey, kan je misschien ook de link geven?
Ik zie er veel staan. Ik wil deze nemen(goedkoopste):

http://cgi.ebay.com/Hands...1QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Heb jij deze ook? Zo nee, welke heb jij besteld? En is die van jou orgineel van nokia?

[ Voor 10% gewijzigd door Perzikvrucht op 07-09-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Klopt het dat de T-mobile versie van de N73 simlocked is? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:18
@wil75:

Wow, dat ziet er dan toch echt wel vet uit! Ga denk ik dan ook toch maar eens kijken naar andere covertjes, na een half jaartje zwart + grijs wordt dit toch ook wel een beetje saai ondertussen... Alleen ben ik zo verschrikkelijk huiverig voor de kwaliteit die ik dan krijg :/

En je thema is ook mooi :D
Bedankt voor de link!

@kromme, ik vind het ook echt een *** site waar ik nooit de download link kan vinden, je bent dus niet de enige! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:05

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Na een jaar vrij weinig met de telefoon gedaan te hebben (ja, bellen/smsen) ben ik er sinds kort toch wat actiever mee. Orange World bij m'n abo genomen en lekker prutsen maar. Zo was ik ook flauw van de originele cover, en aangezien ook ik geloof dat wit het nieuwe zwart is ;), een wit setje besteld op Ebay.

Mijn bevindingen:
- meegeleverde schroevendraaiertje is van pisbakkenstaal, meteen een goede gekocht bij een gereedschapswinkel voor €5,90
- demontage was geen probleem aan de hand van de instructievideo op YouTube
- metalen houder van het beeldscherm ging bij mij makkelijk los met een glaskopspeld

De meegeleverde toetsen sneuvelden toen ik het frontje nog een keer eraf wilde halen en aangezien m'n originele toch wat gebruikssporen vertoonde wilde ik wat anders. Dus op Ebay nog een zwart Cover-setje besteld en daar alleen de toetsen van gebruikt. Contrasteert mooi naar mijn mening, zodat het wit meteen wat witter lijkt (want het is eigenlijk heel licht grijs). Meteen ook maar een zwart thema geïnstalleerd en de firmware geüpdate naar de Music Edition om het af te maken. :)

Foto's (even snel met het IXUSje):
Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/IMG_2507.JPG
Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/IMG_2506.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

ik zit nu even in de VS en heb daar een amerikaanse simkaart in m'n n73 gestopt, werkt prima, en tot voor kort af en toe wisselen met de NL'se ook (KPN), maar nu ik de NL'se er weer in wil stoppen krijg ik de melding dat de simkaart ongeldig is. En ik krijg 'm niet aan de praat, heb ook geen andere telefoon met simmogelijkheid bij de hand..Enig idee of dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:48
Dat wit met zwarte toetsen ziet er wel heel fraai uit zeg. Leuk bedacht! Ga ik in m'n achterhoofd houden.. de mijne is nog weinig beschadigd na een jaar, maar ik erger me een beetje aan een afgeschaafd hoekje bovenin :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zwarte toetsen staan ook goed... leuk idee om eens af te wisselen!
Foto's (even snel met het IXUSje):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
barzi schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:14:
[...]

hey, kan je misschien ook de link geven?
Ik zie er veel staan. Ik wil deze nemen(goedkoopste):

http://cgi.ebay.com/Hands...1QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Heb jij deze ook? Zo nee, welke heb jij besteld? En is die van jou orgineel van nokia?
jep die heb ik ook. Maar let ook goed op de verzendkosten. Je moet kijken wat je totaal kwijt bent aan product + verzending en dan kijken waar je het goedkoopste uit bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
Dat wit met zwart ziet er echt vet uit, denk dat ik ook maar es kijken of ik dat kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
kijk...mooi telefoontje zo.
heb hm ook al een paar maanden in het wit en het toch blijft het apart.
heb alleen het witte toetsenbordje niet gebruikt. bij mij schijnt die te veel door...vond ik niet mooi.
zoek eigenlijk een zwart toetsenbordje om een beetje contrast te krijgen...maar ach...over 2 maanden kan ik alweer een nieuwe telefoon uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Maurizio schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:46:
[...]

over 2 maanden kan ik alweer een nieuwe telefoon uitzoeken
En? wat gaat het worden? Weer een N73? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het apparaat aanpassen
Ga naar de instelling die u wilt wijzigen en
druk op om de opties te openen. Tonen die zijn
opgeslagen op de geheugenkaart, worden aangegeven
met . U kunt elke beltoon in de lijst beluisteren
voordat u een toon kiest. Druk op een willekeurige toets
om het geluid te stoppen.
De manual zegt dat ik kan luisteren, maar ik krijg met geen geweld er geluid uit, ik zie ook nergens een playknoppie als ik m'n profiel wijzig. 8)7
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Klopt het dat de T-mobile versie van de N73 simlocked is??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Hallo, wie kan mij helpen.

Ik heb vanmorgen mijn Firmware geupdate. Maar na dit voorval kan ik geen contact meer krijgen met mijn bleutooth gps i.c.m tomtom.

Heeft iemand een oplossing? Is het mogelijk de firmware terug te zetten.

bedankt groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:34
Nee dat kan niet, je zit eraan vast totdat er een nieuwe firmware(die het hopelijk fixt) komt of dat je een andere gps koopt. Er zijn meer dan 100 replys hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Anoniem: 217434 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:06:
Hij heet digi-man168 en zijn ebay winkel: http://stores.ebay.nl/dealsmile.

Dit is het frontje dat ik heb

[...]
komen bij die 10.29 ook nog verzendkosten?ik koop nooit iets via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224746

Hallo,
Vanwege slechte ervaring met de standaard oordoppen wil ik de creative ep 630 headset kopen of de sony mdr ex71. Ik twijfel nog over de twee. Heeft iemand ervaring met deze headsets? kan ik die gewoon aansluiten op mijn n73?
thanks

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 224746 op 08-09-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komen bij die 10.29 ook nog verzendkosten?ik koop nooit iets via ebay.
Ja, 3 euro... voor minder krijg ik het niet hier vanuit Hongkong! Ik snap niet dat TNT niet wat goedkoper word als ik dit zo zie.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 217434 op 08-09-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik heb zojuist een update gedaan van de nieuwste N73 firmware.
Vervolgens heb ik mijn N73 backup er weer opgezet(i.v.m. contactpersonen,smsberichten, etc.)
En nu is die weer de oude.

Mijn vraag is dan ook: Zet die backup niet de oude firmware weer terug? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Sinds een maand of 2 heb ik een best vervelend probleem met m'n N73: de accuindicatie lijkt niet 'real-time' meer te zijn. Het gebeurd vaak dat hij op 3 of 4 blokjes (van de 7) staat 's middags, en dan in de avond ineens uitvalt omdat hij leeg is.

Mijn gebruik van de telefoon is de laatste maand wel veranderd, aangezien ik er sinds die tijd tomtom op gebruik. Het was echter al voor die tijd dat hij dit niet goed aangaf.

Heeft dit wellicht iets met de firmware te maken? Ik heb er nog V 3.0638.0.0.1 opstaan (en wil dat zo houden aangezien ik zag dat verschillende mensen met V 4 problemen kregen met hun Adapt 300 GPS module).

Slijtage zou opzich kunnen na 10 maanden, maar vind ik wel snel aangezien ik hem 1x per week aan de oplader had liggen tot een maand of 2 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik had deze cover, maar vond hem niet fijn:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rolandsnoek/1.jpg

Is er iemand die een betere cover voor bescherming heeft gevonden?

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 08-09-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik ben vandaag naar 3 sim-unlock belzaken geweest en bij alle 3 kreeg ik te horen dat de N73 het enige toestel is die men nog niet kan sim-unlocken... :(

Bij de T-mobileshop kon het wel, maar daar moest ik 70eu voor dokken.

Kortom: 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anoniem: 224746 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:02:
Hallo,
Vanwege slechte ervaring met de standaard oordoppen wil ik de creative ep 630 headset kopen of de sony mdr ex71. Ik twijfel nog over de twee. Heeft iemand ervaring met deze headsets? kan ik die gewoon aansluiten op mijn n73?
thanks
Ik zou voor de creative gaan, heb hier ook goede ervaringen mee. Overigens is de Sennheiser CX300 ook een hele goede optie (heb ik nu nadat de kat de vorige doormidden gebeten had), dit geluid is echt super! Om dit allemaal aan te kunnen sluiten moet er een Nokia HS 20/AD-41 Music Headset Hoofdtelefoon bij. De hoofdtelefoon zelf heb je niet nodig, maar om een 3,5mm headset aan te sluiten heb je wel dat andere ding nodig. Deze zal ook wel op marktplaats ofzo los te vinden zijn.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Djerique schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:27:
Ik heb zojuist een update gedaan van de nieuwste N73 firmware.
Vervolgens heb ik mijn N73 backup er weer opgezet(i.v.m. contactpersonen,smsberichten, etc.)
En nu is die weer de oude.

Mijn vraag is dan ook: Zet die backup niet de oude firmware weer terug? :o
Nee, als je een backup terug zet behoor je gewoon je firmware te houden. Je maakt namelijk geen backup van je software, maar alleen van de bestanden en instellingen.

Welke firmware had je voor je update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 14:14

Amiet01

Master_A

Heeft die Sennheiser CX300 nou ook een korte kabel of gewoon een kabel van 1-1,5 m? Dit ivm het aansluiten op de afstandsbediening van de N73.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Ik heb de telefoon al een paar dagen, moeilijk menu, en ik vind de camera sávonds echt bagger.blauwe strepen.Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Die nieuwe firmware mag onderhand wel komen. Schandalig dat er niet allang een fix is gekomen op dat tomtom-gps probleem, heb er gelukkig zelf geen last van. Heb alleen last van een multimediatoest die het soms niet doet (knop werkt gewoon, maar hij start hem niet op) en af en toe krijg ik een foutmelding bij het aanmelden, zelftest van telefoon mislukt ofzo, maar herstarten helpt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Iemand toevallig een programmatje ofzo waar mee die flits aanblijft? Zodat je hem in het donker als zaklamp kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Razr schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:31:
Iemand toevallig een programmatje ofzo waar mee die flits aanblijft? Zodat je hem in het donker als zaklamp kunt gebruiken?
Dat is er wel ja. Zoek maar eens op 'spoton' ofzoiets.. is al eens langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Razr schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:31:
He razor stuur me een mailtje dan krijg je dat programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
kromme schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:36:
Ik heb de telefoon al een paar dagen, moeilijk menu, en ik vind de camera sávonds echt bagger.blauwe strepen.Is dit normaal?
Ja, dat is normaal. Als het alleen blauwe strepen zijn heb je mazzel, bij de meeste is heel de foto zo blauw als een smurf! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232548

Hallo allemaal!

Sinds gister ben ik ook de trotse eigenaar van een N73 geworden!
Ik heb de telefoon gekocht zonder abonnement
Bevalt enorm goed, en tot nu toe ben ik ook nog alles aan het ontdekken.

Er is echter één groot probleem...
De telefoon ziet geen simkaart zitten! :/
Ik heb zowel een Telfort, Hi als een Vodaphone kaart geprobeerd. Toch herkent de telefoon er niet één.
Gelijk als ik de telefoon opstart komt er een kruisje in de linkerbovenhoek en staat er 'offline'.

Ik heb alle delen van dit (overigens erg interessante!) topic goed doorgelezen, maar ik kan er niets over vinden.

Hopelijk heeft één van jullie een antwoord op mijn vraag, want dat scheelt mij weer een treinreis van een half uur naar het Nokia Service Point!

Alvast bedankt!
Jost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
Oxellaar schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:16:
[...]

En? wat gaat het worden? Weer een N73? :9
hahaha nee....ik heb momenteel de Sony Ericsson P1i op het oog...
D8 eerst aan een N95 maar ik vindt dat meer een uitgebreide N73 :P ik wil gewoon iets nieuws 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
@JostR

Ik denk dat je het profiel even moet weizigen van offline naar algemeen.
gewoon met de aan uit knop bovenop je phone.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxellaar op 09-09-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:05

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

kromme schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:36:
Ja, dat is helaas normaal, komt door de erg agressieve ruis-onderdrukking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232555

:? Hoi wie weet de oplossing
ik heb een nokia n73 sommige nummer die binnen komen, komen alleen met +31 binnen en niet met hun naam dat doet hij pas normaal komt met naam een nummer binnen. :? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 232555 op 09-09-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232548

Oxellaar schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:06:
@JostR

Ik denk dat je het profiel even moet wijzigen van offline naar algemeen.
gewoon met de aan uit knop bovenop je phone.
Bedankt voor je snelle reactie!
Als ik echter mijn profiel op 'algemeen' zet, dan zegt de telefoon: 'Simkaart plaatsen'.

Best wel vreemd, want ik ben elk deel van het menu al doorgelopen. Bepaalde dingen kan ik inderdaad niet aanpassen, omdat dan weer de tekst in beeld komt dat ik mijn Simkaart moet plaatsen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Anoniem: 232548 schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:45:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie!
Als ik echter mijn profiel op 'algemeen' zet, dan zegt de telefoon: 'Simkaart plaatsen'.

Best wel vreemd, want ik ben elk deel van het menu al doorgelopen. Bepaalde dingen kan ik inderdaad niet aanpassen, omdat dan weer de tekst in beeld komt dat ik mijn Simkaart moet plaatsen... :'(
Heel vreemd :? Je zou 1. hem kunnen resetten (zie OP) of 2. terug kunnen gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, en daar het probleem voorleggen en evt. een nieuwe vragen.
Heel veel succes! Laat even weten hoe het afgelopen is ;)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.