Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:23

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb spontaan geen radio meer die het doet, meer mensen last van? Kan het nog proberen met andere oordopjes maar gewoon muziek luisteren is geen probleem.

Laat maar, blijkbaar heb ik een keer de "Play" knop ingedrukt en dat mute de zooi 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Christiano007 op 08-06-2009 17:52 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
een 'feature' zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Eigenlijk wel ja :P.

Je kan bij de radio op 'stop' en 'play' drukken, net als je bij mp3's (of flac/...) met dezelfde knop op 'play' en 'pause' kan drukken. Het driehoekje van 'play' verandert dan ook in een vierkantje ('stop' dus).

Niet dat het echt heel nuttig is verder, maar het kan ook geen kwaad. Ik gebruik het vooral bij opladen met mijn usb-lader, zodat de Clip tijdens het opladen niet doorgaat met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik heb de mijne net ontvangen, en ben behoorlijk tevreden :)

Mijn vorige ervaring met MP3-spelers:
- iRiver H340 (erg goed maar erg groot, formaat van een boterhammendoos)
- Creative Zen Stone Plus (lekker klein maar ontzettend slechte UI)
- en nu deze. Ligt iets minder lekker in de hand dan de Stone, maar de UI is fantastisch in vergelijking met de Stone, intuitief, geluid is erg goed (met mijn Shure E4C of Grado SR60), en 8GB is precies genoeg om een audiobooks voor een paar weken + mijn lievelings cd's op te zetten (mijn volledige muziekcollectie is tientallen keren groter maar de meeste nummers heb ik waarschijnlijk nog nooit beluisterd...)

Ben blij dat ik naar de AnythingButIpod review geluisterd heb!

by the way - voornaamste redenen van 'upgrade' van Stone Plus naar Clip:
- bookmarks voor audiobooks (nu verlies ik mijn 'plaats' in een audiobook van 8u niet meer als ik tussendoor naar wat muziek luister)
- wat meer ruimte zodat ik muziek EN audiobooks kan meenemen

[ Voor 15% gewijzigd door Dryhte op 12-06-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Paar dagen terug mijn Zen Stone 1 GB (zonder scherm) kwijtgeraakt helaas. Vak van tas vergeten dicht te doen en is er blijkbaar uitgerold.

Heb nu de 2 gig van de Sansa clip besteld. Ik miste het scherm toch wel erg op m'n Zen stone. Ik ben heel benieuwd. Hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik hoop het voor je, iig niet duur aangezien je de 2gb versie hebt..
Zelf heb ik een 8gb versie, maar die begint met FLAC al aardig snel vol te raken :P.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
spokje schreef op maandag 29 juni 2009 @ 01:42:
Paar dagen terug mijn Zen Stone 1 GB (zonder scherm) kwijtgeraakt helaas. Vak van tas vergeten dicht te doen en is er blijkbaar uitgerold.

Heb nu de 2 gig van de Sansa clip besteld. Ik miste het scherm toch wel erg op m'n Zen stone. Ik ben heel benieuwd. Hopelijk krijg ik hem deze week nog binnen :)
'k heb goed nieuws voor je: de Clip is zoveel beter dan de Stone, 't is gewoon een wereld van verschil. Ik ben iig totaal verliefd op dat ding :) (hoewel een firmware die folder browsing ondersteunt mischien wel leuk zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Winkel in, winkel uit, waar koop ik een Sansa Clip 8 (of 4). MediaMarkt A'dam krijgt m niet meer en Utrecht weet het niet. Enzovoorts. Slecht te koop, niet op voorraad. Help... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online, vriend stresstak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
Online ja, bedankt voor de tip. Ik zal het mijn wettige wederhelft melden ;) Zij wil zo'n ding. MediaMarkt was het snelst geweest maar levert hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
redcoon was voor mij het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
Redcoon is het geworden. Gisteren besteld, vandaag binnen. een Zilveren Clip 8 GB met radio. Thuis doet de radio het goed en ik hoop dat dat in de trein ook zo is, morgen. Het ding speelt ook flac en doet dat goed, maar zal daardoor ook wel sneller vol raken dan met mp3 V4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
happy voor jou :) leve de Clip! (of was het voor je 'WW'?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ach als SlamFM het maar doet, die doet het 9 vd 10 keer overal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Gisteren de tour proberen te volgen in de trein, maar dat is toch lastig :)
Zeker in een station (sloterdijk, onderin) moet je de clip van je af houden voor nog een beetje ontvangst en dat staat wat vreemd in een volle trein :+
Maar ja, was wel de finale van de etappe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe zit het nou met die Rockbox firmware, komt dat ooit nog uit en heeft het nog veel voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dat kun je allemaal lezen op www.rockbox.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17
Ik heb voor mijn vakantie een Zwarte 8GB Clip FM gehaald; en hij bevalt op zich prima, behalve de FM ontvanger, die is gewoon niet veel soeps......

Verder 1 probleem:

Hij herkent niet van alle muziek de mp3-tags waardoor ik een redelijke stapel muziek onder Unknown/Unknown staat...
Dit gaat dan wel of niet goed per directory... Ik kan er geen patroon in ontdekken. Mp3 zijn allemaal voorzien van een id3 2.4/utf8 tag (en niets anders inmiddels, het was een mix van id3 v1, v2.3 en sommige bestanden hadden ook nog eens apetags).

Iemand diezelfde ervaringen/ideeën/oplossingen?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39
ben ook in het bezit van een sansa clip, alleen heb een probleem. ik ben de clip kwijt, iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen? fabrikant geeft niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik meen dat iemand in dit topic al eens contact gehad had met Sandisk, en zo een nieuwe clip gekregen had. Afaik worden die dingen niet los verkocht... Misschien toch Sandisk nog eens proberen? Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar trouwens. Mijn clip is een beetje stuk aan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Afaik heeft er nog nooit iemand in het topic contact met ze gehad, maar dat kan je nazoeken ;-). Verder zou ik er nog eentje moeten hebben liggen die ik niet gebruik van m'n oude 2gb clip..

Maar misschien kan de europese distributeur je verder helpen?

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:39
Electrowolf schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:57:
Afaik heeft er nog nooit iemand in het topic contact met ze gehad, maar dat kan je nazoeken ;-). Verder zou ik er nog eentje moeten hebben liggen die ik niet gebruik van m'n oude 2gb clip..

Maar misschien kan de europese distributeur je verder helpen?
heb inmiddels sandisk nog maar eens een mailtje gestuurd. mocht dit niet lukken dan hou ik me graag aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Er is een verbeterde versie van de Clip uitgekomen: de Clip+.
Deze speler ziet er net een beetje anders uit dan de Clip, heeft een paar veranderde knopjes aan de zijkant, de UI is een beetje veranderd en er kunnen micro-DSkaartjes in! En ABI heeft er een review van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.anythingbutipod.com/archives/images/sansa-clip-plus/sandisk-sansa-plus-03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3-speler (met nadruk op mp3-speler) die gewoon een goed geluid heeft. Nu hoor ik voornamelijk verhalen over 2 merken dus, Cowon & Sandisk. Helaas heeft Cowon maar 1 speler die dan interessant is voor mij en dat is de Audio 7 16Gb, maar deze is meteen 150 euro. Nu zie ik dat de Sandisk Clip een leuke speler is voor een zeer nette prijs. Alleen weet iemand of het nieuwe model Clip+ al ergens beschikbaar is?

Ik heb even rond gekeken. De Cowon D2 is gewoon veel te duur en meer gemaakt voor video ook. Dit gedeelte ga ik totaal niet gebruiken.

Dit is de info die ik kon vinden over de Sandisk Clip+: The Sansa Clip+ MP3 player is expected to be available at sandisk.com and bestbuy.com on Aug. 31, and at other retailers nationwide on Sept. 13. The device will be available in Canada and Europe in time for the holiday season. The music player comes in a variety of capacities, including 2-gigabytes* (GB) of onboard memory for up to 500 songs1 for $39.99 (MSRP), 4GB which holds up to 1,000 songs1 for $49.99, and 8GB, which has an up to 2,000-song1 capacity for just $69.99.

Het ziet er naar uit dat het pas volgend jaar in europa komt |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Pollore op 31-08-2009 22:41 ]

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Craytahar schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:20:
Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3-speler (met nadruk op mp3-speler) die gewoon een goed geluid heeft. Nu hoor ik voornamelijk verhalen over 2 merken dus, Cowon & Sandisk. Helaas heeft Cowon maar 1 speler die dan interessant is voor mij en dat is de Audio 7 16Gb, maar deze is meteen 150 euro. Nu zie ik dat de Sandisk Clip een leuke speler is voor een zeer nette prijs. Alleen weet iemand of het nieuwe model Clip+ al ergens beschikbaar is?
Wat is er trouwens mis met de D2(+)? Is die te groot of zoek je echt een klein lief spelertje met veel opslag?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Vihaio schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:39:
Er is een verbeterde versie van de Clip uitgekomen: de Clip+.
Deze speler ziet er net een beetje anders uit dan de Clip, heeft een paar veranderde knopjes aan de zijkant, de UI is een beetje veranderd en er kunnen micro-DSkaartjes in! En ABI heeft er een review van gemaakt.

[afbeelding]
Heel erg mooi. Komt ook niet verkeerd uit aangezien mijn Clipje een beetje gammel begint te worden, en er simpelweg nog geen betere speler te krijgen is in deze range :) De micro-SD-kaart optie is super. Een goedkope manier om opslag toe te voegen aan een speler die al goedkoop is. Ook goed om te lezen dat ze em robuuster hebben gemaakt. Een zeer goede verbetering ten opzichte van de gewone Clip. Alleen, zoals ook in de review van ABI vermeldt staat, zou het wel prettig zijn om te kunnen navigeren per letter, en full playlistsupport te hebben. Met zoveel mogelijke opslag gaat het navigeren op zo'n klein schermpje met beperkte navigatiemogelijkheden tegenvallen. Dan heb je gewoon echt meer nodig dan wat de Clip nu biedt. Maargoed, met een nieuwe Clip kunnen we ook weer een serie firmware-updates verwachten, mag ik hopen. Hopelijk komt het dan ook meteen voor de originele Clip. Ze zullen onderling toch wel niet zo heel veel verschillen...

* RoD doet titelfixje :Y)
Craytahar schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 22:20:
Wat let je om even zelf bij de shops te kijken? De meeste kun je gewoon online checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Doe ook eens TS updaten? :)

Verder even kijken hoeveel dat ding gaat kosten.. als het niet te gek veel is koop ik hem waarschijnlijk wel om uit te testen gezien mijn 8gb clip nog prima mee kan. Maar die kan de mooi dienen als goed vergelijkings materiaal 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Heu, dat kost wat meer werk :P Maar aangezien de topicstarter hier niet meer lijkt te komen mag iemand anders van mij een up-to-date deeltje starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Vrijdag 11 september ga ik op vakantie en ik zoek nog een mp3 speler. Een Clip is leuk, maar ik wil toch echt uitbreidbaar geheugen, de Clip+ lijkt me erg goed. Heeft iemand er al eentje weten te importeren? Ik zou hem nog graag te pakken krijgen, maar het zal lastig worden..

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een clip gekocht omdat dit momenteel toch de meest fijne speler is.

Den clip+ is zeker toekomstwaardig, echter kun je lang wachten en niet genieten of genieten en later weer upgraden natuurlijk.

De speler ziet er goed uit, jammer van de zwarte oordopjes ;) en ik ga nog even wat aan het volume doen als dat mogelijk is.

Het is heerlijk te noemen dat er een FM functie op zit en dat de accu 15 uur spelen kan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:31:
Den clip+ is zeker toekomstwaardig, echter kun je lang wachten en niet genieten of genieten en later weer upgraden natuurlijk.
Als dat het probleem is kan je ook gewoon voor een tientje een oudere Clip kopen tijdens het wachten 8).
De speler ziet er goed uit, jammer van de zwarte oordopjes ;) en ik ga nog even wat aan het volume doen als dat mogelijk is.
De standaard oordopjes heb ik nog in de verpakking zitten, ik gebruik de gebruikelijke EP-630's (of tegenwoord EP-830's als ik het goed heb). Hier zijn natuurlijk ook bij Sony en tegenwoordig ook bij Sennheiser vergelijkbare dopjes van. Betere geluidskwaliteit voor 20 euro extra, ik zeg doen :D.

Bij de Clip zit trouwens een "loudness" instelling, normaal gesproken gaat het volume maximaal tot een "veilig" volume. In de settings kan je deze echter op loud/hard zetten waardoor je grofweg een kwart meer geluid uit je speler kan laten komen. Zelf heb ik dit echter uit staan, met 50% op de normale instelling is het voor mij al hard zat!
Het is heerlijk te noemen dat er een FM functie op zit en dat de accu 15 uur spelen kan !
Ook met FLAC/MP3/WMA afspelen kom ik aan de 15 uur, dus de accu is gewoon degelijk. De display blijft natuurlijk de grootste energieslurper.

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik heb een kennis in Amerika zitten en die gaat mij de clip+ opsturen. De 4Gb versie zwart met verzendkosten komt op 60 eurotjes >:).

Ik denk dat ik hem over ongeveer 2 weken heb. Ik zal dan wel even een klein reviewtje maken voor jullie wat mijn bevindingen zijn.

Upside down

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ibood aanbieding van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/4259_4F_hi_1253279050.jpg

€ 35,-
http://www.ibood.com/nl/nl

• RoD
  • Niet online
Dat is dus niet de Clip. Het is z'n grotere broertje ;)

[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 19-09-2009 10:56 ]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Oohja shit, die werd wel eens besproken hier dus ik dacht ik pleur h'm er neer :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is al bekend wanneer de clip+ in Nederland uitkomt? Mijn Sansa Clip heeft volgens mij een regenbuitje van vanmorgen niet overleefd.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:40
Bij Amazon.de is hij al te bestellen als pre-order, de 6e komt hij daar beschikbaar (en aankopen boven de 20 euro hebben gratis bezorging, óók in Nederland). Ik neem aan dat het hier dus ook over een weekje op de markt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Bij de Amerikaanse Amazon is hij ook te koop.

Heb de 4GB black daar voor 56 incl. verzendkosten besteld. Op zich een net prijsje. Kon hem in Nederland tot nu toe alleen vinden op de site van Norrod waar ze hem pas in november (!) verwachten...

Denk dat je hem via de Duitse wel sneller hebt, maar dat lees ik nu pas.

[ Voor 27% gewijzigd door hershel op 04-10-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Ik moet mezelf wel half corrigeren nu ik hem zelf wilde bestellen:
Blank CDs and DVDs, scanners, multi-functional devices, photo copying machines, fax machines and MP3-Players can only be delivered to addresses within Germany.
(bron). Geen cadeautje uit Duitsland dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn Sansa doet het gelukkig weer. Een paar daagjes "drogen" heeft hem goed gedaan :) Hopelijk houdt ie het nog even uit, want kan natuurlijk zijn dat ie nu kapot gaat roesten van binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat is nu de nieuwste firmwareversie voor de Clip? Heb 'm aan de updater gehangen, maar geen bevestiging of iets dergelijks gekregen. Hang ik hem weer aan de updater, dan blijf ik uren naar de tekst "een ogenblik geduld..." kijken.

Het lijkt erop dat mijn Clip niet meer wordt herkend door de updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
De nieuwste firmware kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

sjakietrekhakie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:21:
Bij de Amerikaanse Amazon is hij ook te koop.

Heb de 4GB black daar voor 56 incl. verzendkosten besteld. Op zich een net prijsje. Kon hem in Nederland tot nu toe alleen vinden op de site van Norrod waar ze hem pas in november (!) verwachten...

Denk dat je hem via de Duitse wel sneller hebt, maar dat lees ik nu pas.
Ik kan de Clip+ niet op Amazon.com bestellen en op Amazon.de ook niet. Iemand nog een idee?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.com en Amazon.de verzenden elektronica niet naar het buitenland (enkel games, boeken,...). Ik zou ook graag weten waar ik hem kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:49:
Amazon.com en Amazon.de verzenden elektronica niet naar het buitenland (enkel games, boeken,...). Ik zou ook graag weten waar ik hem kan bestellen.
amazon.co.uk al geprobeerd? ;)
Ik ben net even door de check-out procedure gelopen, en dat ging gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

De Clip+ gratis verzonden vanuit Israël, seller stats zien er goed uit:

http://cgi.ebay.nl/Sandis...2c511ef6a9#ht_3143wt_1064

Dat is een stuk goedkoper dan op amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

ChillinR schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:44:
[...]

amazon.co.uk al geprobeerd? ;)
Ik ben net even door de check-out procedure gelopen, en dat ging gewoon goed.
De 2GB kan ik inderdaad bestellen, de 4GB wordt tegengehouden. Maar 57 euro voor een 2GB Clip+ vind ik te duur. In de VS kost ie 40 dollar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Voor ongeveer € 55 heb ik de 8GB Clip + gekocht via ebay.
Heb 'm gisteren gekocht dus verwacht pas ergens volgende week de levering.
Het was deze of de Cowon D2+ maar aangezien ik er toch geen filmpjes op ga kijken , de clip+ besteld. Scheelt ook nog eens aanzienlijk in de prijs, voor de prijs van één D2 koop je bijna drie clips... :)
Overigens hier gekocht : EBAY

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
skndd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:13:
De Clip+ gratis verzonden vanuit Israël, seller stats zien er goed uit:

http://cgi.ebay.nl/Sandis...2c511ef6a9#ht_3143wt_1064

Dat is een stuk goedkoper dan op amazon.
heh... die kerel verkoopt eveneens kogelvrije kleding ;) Van diversificatie gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Iemand enig idee waarom de Clip+ niet in Nederland verkrijgbaar is? Of is het een kwestie van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Vandaag speler(tje) ontvangen, heeft er dus zo'n 8 dgn over gedaan sinds verzenden, wat is 'ie klein zeg....
Heb er een 8gb card ingedaan, 16Gb zo klein als een luciferdoosje, prachtig !!
Staan nu zo'n 125 cd's op en nog 2GB over, eerste indruk geluid is ook prima, bediening natuurlijk even wennen maar zal deze sneller blind kunnen bedienen als m'n vorige mp3 speler, Meizu M8 miniplayer sl.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zit erover te denken om de Sansa clip 2GB flash versie te kopen aangezien ik toch niet zo veel liedjes heb.

Maar de radio is erg belangrijk voor me, hebben mensen ervaring met de FM radio, of de ontvangst goed is, de algemene kwaliteit etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Radiozenders als 3fm en Slam FM werken probleemloos. Voor de rest veel hollandse hits hier in de ether lijkt 't maar dat kan ook aan de omgeving liggen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Zijn de zenders zelf programmeerbaar? Ik luister voornamelijk naar 3FM, Classic Rock (hoewel die alleen nog via het internet bestaat geloof ik) en Aardschok. Laatstgenoemde is wat minder bekend dus ben benieuwd hoe dat precies gaat met die zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Il 2 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:38:
Zijn de zenders zelf programmeerbaar? Ik luister voornamelijk naar 3FM, Classic Rock (hoewel die alleen nog via het internet bestaat geloof ik) en Aardschok. Laatstgenoemde is wat minder bekend dus ben benieuwd hoe dat precies gaat met die zenders.
Ja ze zijn zelf in te stellen, maar internet/kabel radio doen ze niet :+ Alleen 3FM is van die kanalen in de ether te ontvangen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:27
Ze hebben de Clip+ bij Pixmania voor 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Misschien wat domme vraag maar:
Wat is het verschil tussen een clip en een clip+? :P

EDIT: Ah 2 pagina's terug. Heb 't al gevonden.

[ Voor 60% gewijzigd door Il 2 op 20-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45
Ik heb zonet mijn clip+ 8gb ontvangen van de postbode :)

Ik had 'm besteld bij Amazon.co.uk omdat Play.com het ding alleen maar naar UK adressen verscheept? Anyhoo ik ben er blij mee, het spelertje is hier in België nog niet te krijgen en de prijs viel heel goed mee (55 euro).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
En hoe is het geluid van de clip+ ? Ik heb nu zon fuij boeing merk namaak clip. Maar deze valt continu uit. Ik zag bij pixmania erg goede prijzen staan voor deze speler

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
De geluidskwaliteit is uitstekend, ik vind 'm beter klinken als de Meizu Miniplayer SL en de Cowon F2 (mijn enige vergelijkingsmateriaal).
Verder is de reviewer van 'anythingbutipod' er ook erg positief over
Sound quality was the Clip 1’s forte, very straight forward and clean and one of my favorite in terms of sound quality. Comparing the original Clip to some of Cowon’s players it tended to be more analytical, more precise, less on the warm side. Not one being better than the other, but being more of a preference. The Clip+ has moved to a bit warmer signature closer to what you might find on the Cowon S9. In my opinion this is an improvement. Regardless to your preference you will find that the Clip Plus is one of the best sounding MP3 players on the market.
Complete review hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van de Clip+ in vergelijking met de Clip v2. Al mag ik verwachten dat deze op z'n minst gelijk is, toch zou het jammer zijn aangezien de Clip vaak wordt gekocht vanwegen de goede geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Misschien even mijn quote boven je lezen, Electrowolf, daar wordt een vergelijking gemaakt tussen de clip en clip+ qua geluid......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Eindelijk ook mijn clip+ 8GB binnen, heeft waarschijnlijk even op de douane rondgeslingerd, maar hoefde geen extra kosten te betalen, dus valt me goed mee!

Unpacken was een beetje een issue, rare plastic verpakking die gewoon kapot moet om het open te krijgen (terwijl het leek alsof het een doosje wat wat je kon hergebruiken, het was allemaal gesealed), paar dopjes (toss, heb lekkere Nuforce NE-6 doppen), super kort = klein usb kabeltje, quick start guide en de speler (wat is ie idd klein, je weet de afmetingen, maar damn, wat is ie klein).

Aan de compu ermee (niet eens nodig, komt met wat muziek en redelijk opgeladen), genieten van de strakke transfer rate terwijl je er een albumpje of 20 opzet en slapen (heh was wat laat thuis). Vanochtend lekker naar werk gelopen, half uurtje kunnen spelen met het dingetje. Ben iRiver gewend, die geluidskwaliteit haalt ie (nog? ben nog aan het klooien met de EQ) niet helemaal, maar het luistert zeker lekker weg en is beter dan verwacht voor de prijs. Ook werkt de goList zoals ik gewend ben, heerlijk dus het gemak. Even wennen aan hoe je vanuit een song weer naar het menu gaat, maar dat zit er ook wel in. De clip zelf lijkt goed te werken en hij is zo licht, je merkt niet eens dat je hem draagt.

Enige wat ik tot nu toe echt mis is een lock, als het regent wil ik hem bedekt dragen en de knopjes zijn wel erg druk gevoelig.Dank aan Wobcat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Om te 'locken' even een paar seconden de home button ingedrukt houden.

Volledige handleiding in pdf hier.

[ Voor 44% gewijzigd door Wobcat op 03-12-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
Wobcat schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:07:
Om te 'locken' even een paar seconden de home button ingedrukt houden.

Volledige handleiding in pdf hier.
Ik zie in de handleiding dat er nu ook op folders geselecteerd kan worden

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
pelt schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:54:
Ze hebben de Clip+ bij Pixmania voor 55 euro.
Nee, hoor.
Hij kost daar maar € 45.
De nieuwste Clip+, 8GB.
Komt er nog een Euro of 6 verzendkosten bij, dus voor iets meer dan € 50 heb je deze speler thuis.
Ik heb er meteen eentje besteld.

En nog bedankt voor deze tip natuurlijk! :)

Ik heb hier nog een Cowon D2, dus ben wel benieuwd wat het verschil in het geluid zal zijn.
Misschien is het appels en peren vergelijken maar dat zie ik dan wel.
Ik koop de Clip+ niet als vervanger voor de D2 maar als extra speler voor een huisgenoot.

Afgelopen zaterdag heb ik de Clip+ besteld en vandaag (vrijdag) is deze via Kiala ontvangen.
Die verzendoptie heb ik zelf gekozen omdat ik het pakje wilde afhalen ipv laten bezorgen. De bezorgdienst komt meestal op het verkeerde tijdstip. Vandaar.
De levering is dus keurig op tijd gekomen volgens de opgegeven levertijd.
Nu nog de Clip+ testen op kwaliteit e.d. en vergelijken met de Cowon D2. :)
Maar ook zal de Clip+ iets minder presteren vind ik het prima. De prijs is er ook na.

[ Voor 44% gewijzigd door HoppyF op 11-12-2009 20:04 . Reden: levering info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:54
Ik ben op zoek naar de Sansa Clip (4GB) in het zilver, maar het lijkt of die nergens meer leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
De pricewatch vindt 'em bij 1 winkel.
pricewatch: Sandisk Sansa Clip 4GB 4GB Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

<3 de FM-Radio, kan je overal de stream van de top2000 beluisteren :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch eens uit gaan zoeken waarom mijn mappen structuur niet zoals in de verkenner op de sansa clip staat.

Sommige nummers kan ik niet eens terug vinden, ookal staan ze netjes in mappen.

Tips zijn echt welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
1 woord: tags :)

• Dryhte
Yup. Clip+ kan je wel browsen per map, maar clip niet (helaas, enige echte nadeel voor mij. Mijn zelfgeripte mp3's zijn voor het grootste deel prima getagd, maar helaas geldt dat niet voor sommige andere nummers in mijn collectie en ik heb nog geen tool gevonden die het 'in batch' automatisch voor mij doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Probeer de winamp autotag functie anders, daar kan je ook al je nummers tegelijk selecteren en allemaal laten taggen. Hoef je het niet nummer voor nummer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Aha. Thanks, ik probeer het eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 19:32
had ik nou maar een andere verzendmethode gekozen bij pixmania... heb natuurlijk weer voor de cheap ass economy verzending gekozen en wacht nu nog steeds sinds mijn bestelling op 29 december...

dus betaal gewoon die paar euro meer en heb hem een beetje fatsoenlijk snel in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Tjsa, de verzendoptie via Kiala ging prima en duurde een dag of vier.
De kosten waren volgens mij € 5,90 dus veel meer dan de goedkoopste optie is dat niet.
Maar goed, dat is nu te laat.
Je zult je pakje wel krijgen maar wellicht wat later.

Verder is de Clip+ een mooi, klein en lichte speler.
De geluidskwaliteit vind ik ook prima en dan vergelijk ik dit met de Cowon D2, één van de beste, zo niet de beste media speler die er is met een onovertroffen geluidskwaliteit.
De Clip+ doet het dus zeker niet slecht, waarbij de prijs/kwaliteitsverhouding zeer gunstig is, want voor zo'n € 50 kun je geen Cowon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Meer mensen met een Clip+ last van de volgende bug?

Als tijdens het opladen de accu vol zit, hoort de indicator solide te worden. (volle batterij)

Bij mij begint de animatie van het opladen dan weer van voor af aan, net alsof hij een volledig lege accu aan het opladen is. Accu is dan wel voor 100% opgeladen.

Ben niet de enige met dit probleem. Heb al meerdere "lotgenoten" gezien op het Sandisk forum.

Bij het opladen met een externe lader (dus niet via de computer), schijnt het probleem niet voor te komen. Ik kan dat zelf helaas niet testen bij gebrek aan een dergelijke lader.

[ Voor 19% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 13-01-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
En bovenstaand probleem is ook weer meteen opgelost door nieuwe firmware die gisteren is uitgebracht:

http://forums.sandisk.com...d=clipplus&thread.id=2911

Hoewel het niet in de release notes staat, is het probleem toch verholpen.

Nadeel is dat het volume heel erg zacht wordt met de nieuwe firmware. (nieuwe EU regels) Maar door de fabrieksinstellingen te herstellen en te kiezen voor "Rest van de wereld" in plaats van "Europa", kan je dit omzeilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 06:10:
Nadeel is dat het volume heel erg zacht wordt met de nieuwe firmware. (nieuwe EU regels) Maar door de fabrieksinstellingen te herstellen en te kiezen voor "Rest van de wereld" in plaats van "Europa", kan je dit omzeilen. :)
Het is ook altijd wat.. vraag me eigenlijk hoe dat gaat met rockbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aniki schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:51:
had ik nou maar een andere verzendmethode gekozen bij pixmania... heb natuurlijk weer voor de cheap ass economy verzending gekozen en wacht nu nog steeds sinds mijn bestelling op 29 december...

dus betaal gewoon die paar euro meer en heb hem een beetje fatsoenlijk snel in huis ;)
Een duurdere verzendmethode helpt ook niets bij Pixmania. Ik had er twee 8GB Clip+ spelers besteld, en liet ze verzenden met ChronoPost (express-levering, binnen 48 uur, ca. 10 Eur). Na 2 weken nog steeds niets binnen. Volgens de Track & Trace hebben de pakketjes al die tijd bij ChronoPost in Parijs gelegen (prutsers). Pixmania stelde onderzoek in. Daarna dook het pakketje 'ineens' weer op bij ChronoPost. En wat deden ze? Ze stuurden het terug naar Pixmania met als reden dat 'de klant het pakket had geweigerd' (leugenaars). Na enig bellen met Pixmania uiteindelijk al mijn geld teruggekregen, maar nu na 3 weken gedoe heb ik dus nog geen Clip+...

Mijn tip: kies NOOIT ChronoPost als verzendmethode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 06:10:
En bovenstaand probleem is ook weer meteen opgelost door nieuwe firmware die gisteren is uitgebracht:

http://forums.sandisk.com...d=clipplus&thread.id=2911

Hoewel het niet in de release notes staat, is het probleem toch verholpen.

Moet je nu wel of niet je sana leeg trekken voor een firmware-upgrade ? Heb het nog niet echt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
Update gedaan zonder iets te verwijderen, alles blijft er bij mij gewoon opstaan en 't werkt nog prima allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 23:20:
[...]

Een duurdere verzendmethode helpt ook niets bij Pixmania. Ik had er twee 8GB Clip+ spelers besteld, en liet ze verzenden met ChronoPost (express-levering, binnen 48 uur, ca. 10 Eur). Na 2 weken nog steeds niets binnen. Volgens de Track & Trace hebben de pakketjes al die tijd bij ChronoPost in Parijs gelegen (prutsers). Pixmania stelde onderzoek in. Daarna dook het pakketje 'ineens' weer op bij ChronoPost. En wat deden ze? Ze stuurden het terug naar Pixmania met als reden dat 'de klant het pakket had geweigerd' (leugenaars). Na enig bellen met Pixmania uiteindelijk al mijn geld teruggekregen, maar nu na 3 weken gedoe heb ik dus nog geen Clip+...

Mijn tip: kies NOOIT ChronoPost als verzendmethode!
Heb er vorige week ook 1 bij pixmania besteld (4gb, de 8gb was niet op voorraad), hij zou uiterlijk morgen op een Kiala punt moeten komen. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huub17
Laat ik dan nog aanhaken met de nog niet genoemde verzendmethode, DPD: de nacht van donderdag op vrijdag kreeg ik een melding dat het verzonden was, het pakket verscheen op maandag in de T&T en dinsdagochtend was het bij mij (dus waarschijnlijk is het pas maandag door DPD aangenomen en lag het nog wat stof te happen bij Pixmania). Maar de Clip+ doet het verder prima ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wobcat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 05:25:
Update gedaan zonder iets te verwijderen, alles blijft er bij mij gewoon opstaan en 't werkt nog prima allemaal.
OK, ik heb de laatste firmware van sandisk er zelf al op staan... wat flasht men dan zoal ? Rockbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Rockbox is enkel beschikbaar voor de (non-plus) Clip V1 (de meeste die op de markt zijn zijn echter V2), en zelfs die versie is nog niet 'af'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Laatst online: 11-09 12:41
In de reviews van de Sansa clip + staat dat de radio nog slechter is dan de normale clip.

Zijn alleen 3FM en Slam FM goed te ontvangen? Want ik wil deze mp3 speler vooral om bijv 538 te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Ik heb het heel even binnen getest( in Amersfoort) en ik kan 538 hier gewoon ontvangen. Ik gebruik de radio normaal gesproken niet, dus ik weet of het bereik overal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik heb de Clip (V2) radio alleen tijdens de Top 2000 gestest op de fiets en in gebouwen en toen was het prima.. maar ik woon relatief dicht bij een zender dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
Bedankt voor de replies.
Twijfel wel nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:26
Kan een van de Clip(+) gebruikers mij vertellen of deze speler ook de mogelijkheid biedt om de left/right balance aan te passen via de equalizer? Mijn linkeroor is namelijk slechter dan mijn rechter en om van stereo te genieten pas ik dit vaak aan op mijn stereo als ik muziek luister. :)
Maar ik ken bijna geen mp3 spelers die dit kunnen, nu heb ik interesse in dit spelertje, maar vind niet terug of 'ie dit kan.

[ Voor 0% gewijzigd door estorino op 16-03-2010 18:09 . Reden: typo ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Nee, kan helaas niet estorino.

Wat je wel kan doen, en daardoor kan je elke mp3-speler of koptelefoon gebruiken:

Koop goedkope oordopjes, knip het snoer doormidden en soldeer er een female/contra jackplug aan. Op deze jack soldeer je eerst een potmeter en dan zoek je het juiste balanspunt op. Soldeer de potmeter los en meet de waarde na. Daarna koop je een weerstandje van deze waarde, en soldeer je deze in de contra-jack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Rockbox Update!

Rockbox werkt nu ook op de Clipv2 en de Clip+. Het is nog niet stabiel, en veel dingen werken nog niet. Settings worden bijvoorbeeld nog niet opgeslagen. Maar het begin is er.

Installatie-instructies staan hier.

Edit: Bij mij wil Rockbox alleen niks afspelen, beetje nutteloos zo.

Edit 2; Muziek afspelen werkt wel. Voordat het afspelen begint krijg ik alleen een foutmelding te zien. En de database kan niet gebruikt worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Vihaio op 25-03-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
never mind

[ Voor 87% gewijzigd door roger1984 op 26-03-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:18
De Sansa Clip+ 8GB voor 45 pond (incl. verzending) bij Amazon.co.uk te koop
Is dit een goede vervanger voor mijn Creative Vision M 30 GB?

Video boeit me niks.

Hoe zit het met de geluidskwaliteit van SanDisk t.o.v Creative?

Ik gebruik gewoon goede Sennheiser of Creative EP630 ear-in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dennis Lammers schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:54:
De Sansa Clip+ 8GB voor 45 pond (incl. verzending) bij Amazon.co.uk te koop
Is dit een goede vervanger voor mijn Creative Vision M 30 GB?

Video boeit me niks.

Hoe zit het met de geluidskwaliteit van SanDisk t.o.v Creative?

Ik gebruik gewoon goede Sennheiser of Creative EP630 ear-in..
Geluidskwaliteit is imho velen malen beter. Gebalanceerde en helderder. Waar de Creative imho nogal vaak basrijk overkomt is deze meer sprankelend.

Als je het feit dat hij velen malen minder opslag heeft erbij wilt nemen dan heb je een prima spelertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
En een schermpje dat veel kleiner is. Er valt prima mee te werken, maar het is wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:18
Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze MP3 speler zou gaan halen.
Nu dus een ZEN 32GB maar die is zwaar,lomp, oud en batterij gaat achteruit. Daarnaast loopt ie ook vaak vast.. en ik heb nooit een paperclip oid bij..

Nu kijk ik nooit video's op een mp3 speler, en heb daar ook geen behoefte aan.

Ik wil dus een kleine MP3 speler MET uitbreidbaar geheugen.
Volgens mij kan alleen de Sansa Clip + dit, of weet iemand anders nog kleine MP3 spelertjes met uitbreidbaar geheugenslot?

Hoelang of eigenlijk hoe korter gaat de batterij mee als ik muziek afspeel vanaf de Micro SD kaart?

Ik kan de Sansa Clip Plus halen met 2 GB geheugen voor 30 euro. De 8GB voor 50 eurotjes. Maar aangezien ie Micro SD aankan, is het misschien voordeliger om wat kaartjes te kopen. Zo kan ik voor 56 euro een 2GB player met 2x 8GB micro SD halen. (Dus 18 GB totaal) Of ik kan voor 44 euro 10GB bezitten.

Ga ik uit van standaard 8GB geheugen (50 euro) met een Micro SD kaart van 8GB wat 16 maakt ben ik 62 euro kwijt.

Het loont dus om de goedkoopste versie te kopen en die uit te breiden met geheugenkaartjes.
Maar hoe zit dat met de batterij, scheelt het echt veel als ie vanaf intern geheugen afspeelt of van de micro sd?

Ik importeer hem vanuit Engeland.
Vele malen goedkoper dan in Nederland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
Is er ook een toetsenblokkering voor deze mp3 speler? ''lock''
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste