Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Kort en bondig: Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:43
Hoelang of eigenlijk hoe korter gaat de batterij mee als ik muziek afspeel vanaf de Micro SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Waar zit die dan??? Kan geen knopje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Zo nog lang wikken en wegen toch maar de Sansa Clip+ 2GB besteld bij bol.com voor 9,99 euro (met aftrek van 30 aan kadobonnen!)

Een tip voor iedereen die op zoek is naar Micro SD geheugen.
Voor 11 euro (met de code 'santa20' en gratis verzendkosten!) heb je 8GB Micro SD op Zoombits.de (duitse versie van ZoomBits.co.uk)

Zo heb ik in totaal voor 21 euro een Sansa met 10GB geheugen, lijkt me voorlopig wel genoeg! :)

Jammer dat de 8GB versie op zijn goedkoopst 50 euro kost, wat die met een 8GB kaartje 61 euro kost voor 16 GB. Nu dus 10GB voor 21 euro. :) (en iedereen die geen kadobonnen heeft van bol.com, 2GB kost 30 euro bij MyMemory, 11 euro SD kaartje. 41 euro heb je ook 10GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
roger1984 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Waar zit die dan??? Kan geen knopje vinden.
Om te 'locken' even een paar seconden de home button ingedrukt houden, staat gewoon in de handleiding... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Wobcat op 28-03-2010 12:57 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Handleidingen wie leest die dingen O+ }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

mno

Heb net de zwarte 8GB Clip+ gekocht bij Amazon UK. Voor 50 euro thuisbezorgd, erg goeie prijs als je het mij vraagt. Ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit t.o.v. mijn huidige Ipod Nano (eerste generatie).

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Net de 2GB versie binnen, geformarteerd, firmware geupgrade. Alles gaat goed. :)

Alleen geeft Windows 7 aan dat er maar 1,59GB vrij is van de 1,80GB. Dat ie minder dan 2GB bevat lijkt me logisch, maar 400 MB eraf vind ik wel een hoop. Waar is ie die 200MB aan kwijt dan van 1,6 naar 1,8 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

@Dennis Lammers: Bedankt voor de tip over zoombits.de. Ik heb net even 8GB geheugen bijbesteld.

[ Voor 54% gewijzigd door mno op 18-04-2010 07:38 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik heb mijn Clip+ nu bijna 2 weken, maar hoe lang gaat bij jullie de batterij mee?
Mijne heb ik gistermorgen volledig opgeladen maar was vanmiddag al weer leeg.
Ik denk dat ik hem iets meer als 8 uur heb gebruikt in totaal, waarvan maximaal 2 uur vanaf een Micro SD kaartje was.

Maakt het soms uit hoe hard je de speler zet, dus dat een hoger volume meer batterij kost dan een laag volume of is dat gewoon een fabeltje? :+

Want de beloofde 15 uur haal ik dus bij lange na niet.
Hij blijft uren vol, dan is ie ineens halfvol en voor je het weet schakelt ie zichzelf uit ''Batterij laag, afsluiten...''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Na ongeveer 3 laadcycles bereik je de optimale batterijduur. Ik weet niet hoe vaak je 'm al hebt opgeladen?

Luisteren met een zacht volume verbruikt minder energie. Dit is geen fabeltje. Heb mijn vorige Clip (de niet + versie) een keer per ongeluk ingeschakeld op de FM radio weggelegd, maar zonder koptelefoon. Omdat er dan geen vermogen wordt opgenomen/afgegeven aan de koptelefoon, ging de accu dagenlang mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik heb hem al een paar keer opgeladen tot 100% maar nu is ie dus echt voor de eerste keer 'leeg'

Hoeveel batterijduur gaat er eigenlijk vanaf bij gebruik van het Micro SD geheugen?
Ook het aantal kbps van een MP3 maakt denk ik uit, bij 128kb verbruikt ie minder stroom dan 256 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
vanaf hoeveel procent gaat de Sansa Clip+ in ''energie laag, afsluiten...''

Ik erger me er kapot aan dat ie bij zoveel procent afsluit en dan niet meer aangaat totdat ik hem wat oplaad...
Kan ik dat niet uitzetten, dat ie echt tot er 1% over is blijft werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
De nieuwste firmware update voor de Clip+ is uit. :)

http://forums.sandisk.com...d=clipplus&thread.id=4728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Enhancements:

* Enhancement for gapless playback with LAME encoded MP3
* FM volume is reduced at lower volume level
* Russian language translation updates

Bugs Fixed:

* Device restarts/freezes after changing backlight to 10 sec
* Device hangs playing certain FLAC contents
_/-\o_

Kan ik m'n Clip+ eindelijk weer gebruiken. Ik luister voornamelijk naar de radio, en dat was niet te doen qua volumeniveau (veel te hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Ik hoop dat bij de volgende firmware het uitlezen van de Album Artist uit de id3-tags ondersteund wordt, zodat bij compilatie-albums niet elke artiest apart genoemd wordt onder Music - Artists.

Afgezien daarvan ben ik meer dan tevreden over de Clip+.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:58:
[...]

[...]

_/-\o_

Kan ik m'n Clip+ eindelijk weer gebruiken. Ik luister voornamelijk naar de radio, en dat was niet te doen qua volumeniveau (veel te hard).
/me Mrs. Rukapul zal dat ook waarderen. Zonder speciale oordopjes met volumeregeling in het snoer was de FM-radio niet bruikbaar.

Ben nog wel tegen een bizar verschil aangelopen tussen de Clip en de Clip+. Ik heb de Clip en we lopen hard met een mp3-programma, maar de Clip speelt de files veel langzamer af dan de Clip+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Speelt de files langzamer? As in, de nummers duren korter?

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:31
Nee, dan duren de nummers dus langer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb laatst rockbox op mijn Sansa Clip v2 gezet. Het werkt helaas nog niet goed. Zeer onstabiel. Ik kan amper een functie gebruiken of het loopt weer vast. Ook worden de settings van rockbox niet opgeslagen. Je begint bij elke reboot met een schone lei. Maar verwacht dat de firmware stabieler wordt. Volgens mij komen er meerdere updates per dag van de firmware uit.

Ik merk wel dat de geluidskwaliteit beter is dan de orginele firmware. De orginele firmware heeft een zeer slechte EQ. Dit kan je merken door bij aangepaste EQ een willekeurig balkje eentje omhoog te zetten. Het geluid klinkt een stuk doffer. Ik heb daarom standaard mijn EQ op normaal staan, omdat die wel goed klinkt.

http://www.rockbox.org/wiki/SansaAMS

Overigens zie ik net dat de Sansa Clip V2 2GB te koop is bij bol.com voor 9,95. Niet gek toch?
http://www.bol.com/nl/p/e...00000005601850/index.html

[ Voor 11% gewijzigd door tdn135 op 25-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Rukapul schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:45:
Ben nog wel tegen een bizar verschil aangelopen tussen de Clip en de Clip+. Ik heb de Clip en we lopen hard met een mp3-programma, maar de Clip speelt de files veel langzamer af dan de Clip+ :P
En wat ontdek ik tijdens het updaten van de Clip+? Jawel, een update voor m'n Clip v2:
Sansa Clip Firmware 01.01.35 & 02.01.35 Release Notes
Thisnew firmware has various bug fixes, including key fixes listed below, as wellas enhancements. Upon completion of the firmware upgrade, the device will turnoff. Power on the device to complete theupgrade process. If the device does notinitiate or complete, slide up & hold the Power switch for 10 seconds toreset the device and then release and slide up again to restart.

Enhancements:
o No new enhancements

Bugs Fixed:

o Portuguese display error in the language menu
o OGG files crashing while fast-forwarding across track boundaries
o OGG track caused Player crash
o Dropouts on high bitrate flac files
o Chirp at end of mp3 file
o Device can't play FLAC with Padding removed & 440hz toneisn't audible
o Volume is increased to the maximum when FF or RW key is pressedwith volume operation simultaneously
o Device hangs in sequential operations of FM resume and channelsearch
o French Language: Info section shows wrong translation for Power
o Some Polish & Brazilian languages are not translatecorrectly.
o Some WAV files cannot be played

Known Issues:

* Popping noise when changing the speed of podcast
* EQ spectrum moves slowly when playing OGG contents that are 16KHz or below
* Device in ON state will not be recognized by PS3 console when connected
* Repeated songs in playlist does not playback properly
* Playlist referencing content in Audiobook folder does not work
* Icon of the device doesn’t display after standby or hibernate
En het mooiste noemt Sandisk niet eens: het pitch/snelheids probleem is opgelost! Kan nu dus weer fatsoenlijk samen hardlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wow, de 2 GB Clip (non +) in het blauw voor nog geen tientje bij bol.com.

http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLTWE00201700099

Zoek daarbij een couponcode voor gratis verzending op www.retailmenot.com en je hebt iets goeds en goedkoops in huis. :D

Edit:

Net een besteld, had nog een cadeaubon van een tientje. :)

[ Voor 12% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-04-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 26 april 2010 @ 01:21:
Wow, de 2 GB Clip (non +) in het blauw voor nog geen tientje bij bol.com.

http://www.bol.com/nl/p/e...errer=ADVNLTWE00201700099

Zoek daarbij een couponcode voor gratis verzending op www.retailmenot.com en je hebt iets goeds en goedkoops in huis. :D

Edit:

Net een besteld, had nog een cadeaubon van een tientje. :)
Niet meer te bestellen :( crap.. 40 voor die 2GB gaat me iets te ver

Edit: toch maar besteld voor de vakantie!

Edit2: 2GB besteld, 4GB gekregen :) Eerste indruk: Wat is hij klein!

[ Voor 11% gewijzigd door souljah1h op 29-04-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

tdn135 schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:46:
Ik merk wel dat de geluidskwaliteit beter is dan de orginele firmware. De orginele firmware heeft een zeer slechte EQ. Dit kan je merken door bij aangepaste EQ een willekeurig balkje eentje omhoog te zetten. Het geluid klinkt een stuk doffer. Ik heb daarom standaard mijn EQ op normaal staan, omdat die wel goed klinkt.
Mij valt juist op dat de EQ van de Clip (V1 en V2) juist heel goed is, als ik iets aanpas merk ik wel degelijk het verschil. Misschien rockbox toch maar is proberen... }:O.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
Rukapul schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:05:
[...]

En wat ontdek ik tijdens het updaten van de Clip+? Jawel, een update voor m'n Clip v2:

[...]

En het mooiste noemt Sandisk niet eens: het pitch/snelheids probleem is opgelost! Kan nu dus weer fatsoenlijk samen hardlopen :P
Geweldig, dank je...

Helaas nog steeds geen folder browse lijkt het... daarvoor zal ik een clip+ moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:05:
[...]

[...]

Ik loop dagelijks 10KM en nooit problemen met de pitch gehad eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:12:
[...]

Ik loop dagelijks 10KM en nooit problemen met de pitch gehad eigenlijk.
Het verschil van een paar procent hoor je op zichzelf ook niet, maar als je samen met iemand anders hetzelfde loopprogramma (via MP3 met instructies en muziek) volgt dan is het onhandig als jouw Clip-speler een paar procent langzamer loopt. Na 30 minuten loop je dan al anderhalve minuut uit sync ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 01-05-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:20:
[...]

Het verschil van een paar procent hoor je op zichzelf ook niet, maar als je samen met iemand anders hetzelfde loopprogramma (via MP3 met instructies en muziek) volgt dan is het onhandig als jouw Clip-speler een paar procent langzamer loopt. Na 30 minuten loop je dan al anderhalve minuut uit sync ;)
Tja, die lopen zeker ook in hetzelfde trainingspak ofzo ?? :9

Je kunt dat vaak alleen doen als je public speakers hebt of alleen loopt... vind ik dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het topic doorgescanned maar kon het zogauw niet vinden. Is de accu sneller leeg als je een geheugenkaartje er in doet of maakt dat niet uit?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Met een geheugenkaart in de speler gaat de accu sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohw, scheelt dat echt flinke uren als in 8 uur ipv 15 of is dat slechts 1 of 2 uurtjes?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:42
Electrowolf schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:38:
Ook kan je een costum playlist maken op de speler zelf, waar je on the fly nummers kan toevoegen en verwijderen. Zelf nog niet echt gebruikt, maar toen ik zat te spelen werkte het naar behoren.
Kan dit bij de plus versie van de Clip nog steeds? Toen ik de gebruiksaanwijzing bekeek leek het alsof je alleen een op de PC gemaakte playlist kon overzetten, dus ik ben benieuwd. Is nl. wel een beetje een eis van me, bij gebrek aan het kunnen afspelen van een bepaalde map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Ja, op de plus-vesrie kan je nog steeds een GoList aan maken. En je kan ook een bepaalde map afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Moet je bijkomende software installeren op pc om deze speler te kunnen gebruiken?
Of werkt hij via usb: inpluggen als bijkomende schijf, mp3-tjes erop slepen en klaar? Heb het intussen gehad met iPod en iTunes, allerlei achtergrond programmaatjes, de omzetting naar m4a, enz...
Ik gebruik Win 7 64-bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
musicfreak schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:12:
[...]

Kan dit bij de plus versie van de Clip nog steeds? Toen ik de gebruiksaanwijzing bekeek leek het alsof je alleen een op de PC gemaakte playlist kon overzetten, dus ik ben benieuwd. Is nl. wel een beetje een eis van me, bij gebrek aan het kunnen afspelen van een bepaalde map.
bij de Plus heb je dat toch niet nodig omdat deze wel folder browsing ondersteunt? :)
Hurtebise schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:15:
Moet je bijkomende software installeren op pc om deze speler te kunnen gebruiken?
Of werkt hij via usb: inpluggen als bijkomende schijf, mp3-tjes erop slepen en klaar? Heb het intussen gehad met iPod en iTunes, allerlei achtergrond programmaatjes, de omzetting naar m4a, enz...
Ik gebruik Win 7 64-bit.
Zowel de Clip als de Clip Plus werken gewoon als usb mass storage device en hebben dus geen aparte programma's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Van die software is erg goed nieuws. In deze review staat dat firmware update niet werkt onder Windows 7 64-bit. Intussen opgelost? Is natuurlijk een workaround om dat via een pc met XP te doen.

Welke online shop kunnen jullie aanbevelen? Op Play stond de 4 Gb te koop voor 52 euro (enkel delivery in UK) :(
Aan 60 euro incl verzending via mp3shop BE.
UPDATE: vanmiddag gevonden aan 55 euro. Meteen gekocht.

[ Voor 43% gewijzigd door Hurtebise op 19-05-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Och. die software update hoeft niet via het programma. Dat werkte bij mij ook niet om een reden die ik niet weet, maar handmatig kan het prima: het update bestand downloaden, op de speler zetten en speler ontkoppelen is voldoende ofzo. Staat ook op de site van Sandisk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Rockbox voor de Clip+ en -v2 is inmiddels al een stuk bruikbaarder. Het is de ontwikkelaars gelukt om Rockbox op het geheugen te laten schrijven, zodat er een database gemaakt kan worden, en de instellingen zonder omweg opgeslagen blijven. Er zitten nu ook een stuk minder bugs in, en de boel zou minder vaak moeten crashen.
Er is ook een nieuwe bootloader, die er voor zorgt dat de batterij langer meegaat. Volgens mij kan Rockbox nu langer met een batterij doen dat de originele firmware.
Ook kan Rockbox voor de Clip+ en -v2 nu ook geïnstalleerd worden via de Rockbox utility, zodat het installeren net wat sneller en makkelijker gaat.
Als laatste zijn er nu ook meer thema's beschikbaar (voor alle versies van de clip), voor iedereen die de standaardthema's niet goed genoeg vindt.
Meer info, en de benodigde programma's zijn hier te vinden. De status van Rockbox staat nog wel op unstable voor alle versies van de Clip, omdat er nog wat dingen niet of niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Laatst online: 28-07 15:05
Vihaio schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 02:56:
Rockbox voor de Clip+ en -v2 is inmiddels al een stuk bruikbaarder. Het is de ontwikkelaars gelukt om Rockbox op het geheugen te laten schrijven, zodat er een database gemaakt kan worden, en de instellingen zonder omweg opgeslagen blijven. Er zitten nu ook een stuk minder bugs in, en de boel zou minder vaak moeten crashen.
Er is ook een nieuwe bootloader, die er voor zorgt dat de batterij langer meegaat. Volgens mij kan Rockbox nu langer met een batterij doen dat de originele firmware.
Ook kan Rockbox voor de Clip+ en -v2 nu ook geïnstalleerd worden via de Rockbox utility, zodat het installeren net wat sneller en makkelijker gaat.
Als laatste zijn er nu ook meer thema's beschikbaar (voor alle versies van de clip), voor iedereen die de standaardthema's niet goed genoeg vindt.
Meer info, en de benodigde programma's zijn hier te vinden. De status van Rockbox staat nog wel op unstable voor alle versies van de Clip, omdat er nog wat dingen niet of niet goed werken.
Heb hem hier nu ook draaien, en werkt verrassend goed.
voordeel
- accu gaat langer mee
- start sneller op
- library update gaat sneller
- volume kan erg zacht, (bij de orginele firmware kon hij niet heel erg zachtjes, gaat nu in kleinere stapjes)
- ik gebruik de iplayer theme en heb nu tijdens afspelen de tijd in beeld. (ook wel handig)
- last.fm logs
- fade in/uit bij play/pauze
- spelletjes ( heb er twee geprobeerd en die werkte, wel grappig)
- browsen via library of op bestandsnivo

nadeel
- usb modus werkt nog niet.
dus aansluiten op de pc via usb werkt nog niet. de pc herkend dan niets.
je moet dan booten in de originele firmware (home buttton in drukken en opstarten)
en dan kun je wel gewoon connecten met usb.

- en een playlist uit database sorteert hij op track title. snap nog niet goed hoe ik dit aan moet passen. zou mooi zijn dat hij sorteer op
artist / album / tracknumber.

[ Voor 6% gewijzigd door GoVegan op 04-06-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Hurtebise schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:34:
Welke online shop kunnen jullie aanbevelen? Op Play stond de 4 Gb te koop voor 52 euro (enkel delivery in UK) :(
Aan 60 euro incl verzending via mp3shop BE.
Voor €1,- meer had je van Amazon.de de 8GB versie gehad, uiteraard ook inclusief verzendkosten :+

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
GoVegan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:13:
[...]

nadeel
- usb modus werkt nog niet.
dus aansluiten op de pc via usb werkt nog niet. de pc herkend dan niets.
je moet dan booten in de originele firmware (home buttton in drukken en opstarten)
en dan kun je wel gewoon connecten met usb.

[...]
Bij de Sansa Fuze wordt de originele firmware automatisch opgestart als de speler op de pc wordt aangesloten. Ik snap niet waarom dat bij de Clip niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
Vihaio schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:49:
[...]

Bij de Sansa Fuze wordt de originele firmware automatisch opgestart als de speler op de pc wordt aangesloten. Ik snap niet waarom dat bij de Clip niet gebeurt.
klopt je hebt gelijk merk ik nu.
als de clip uit staat en ik sluit hem aan, dan start hij de originele firmware en mount hij op mijn pc.

draait rockbox al en sluit hem dan aan, dan geeft rockbox wel een melding dat hij connect, maar op de pc gebeurd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Met de laatste versies van Rockbox is het mogelijk om de Doom-plugin te installeren. En dan Doom te spelen :D

Zoals op de video te zien is is het spel niet echt speelbaar, maar het is wel cool dat het kan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Vihaio schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:54:
Met de laatste versies van Rockbox is het mogelijk om de Doom-plugin te installeren. En dan Doom te spelen :D
Inderdaad grappig dat het kan, maar ik denk toch niet dat ik deze plugin veel ga gebruiken :)
Ik ben trouwens erg tevreden over Rockbox op de Clip+ en voel geen enkele behoefte om de originele Sansa firmware nog te starten (die in dual boot blijft bestaan na de installatie van RB). De enige keren dat de originele firmware nog (automatisch) wordt gestart is tijdens de verbinding met mijn computer of USB-oplader.

En het wordt alleen maar beter. In dit topic op anythingbutipod.com worden door dfkt regelmatig nieuwe RB-builds geplaatst.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Dat is inderdaad een handig topic. Het topic op het Rockboxforum was ook leuk om te volgen (stuk technischer), maar die is nu gesloten. De builds die dfkt post zijn trouwens bijna altijd aangepaste versies. De normale builds kan je beter van de de Rockbox-site halen, of met de Rockbox utility installeren. Dan heb je altijd de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik heb mijn Clip 8gb en zit nu te dubben over de firmware. Er staat nog niks op en de firmware zegt het volgende:

code:
1
2
3
4
5
#DO NOT EDIT OR REMOVE THIS FILE

Product: Clip+
FW: V01.02.13A
Region: Americas

Heb op de Rockbox site gekeken maar daar wordt gewaarschuwd voor het bricken van de speler en daar ben ik wel wat bang voor.

Hoe risicovol is het? Het ziet er namelijk best ingewikkeld uit :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Ha, ik heb gister de 2GB gekocht, ik had nog een 8 GB micro SD over en da's meer dan zat voor mij.

Heb meteen Rockbox erop geïnstalleerd zodat ik mijn .m4a bestanden niet om hoef te zetten, was een fluitje van een cent met de Rockbox Utility, enige wat ff stroef ging was om Rockbox Utility mijn Clip+ te laten herkennen, hij herkende hem niet automatisch in Windows 7 en hij wou de schijfletter hebben maar windows 'mountte' hem als 'Sansa Clip+ 2GB' maar dat mountpunt kon ik niet kiezen.
In de instellingen van de Clip heb ik toen de USB-verbindingsinstellingen verandert en toen kwam hij wel als aparte schijf met een letter en kon ik Rockbox zo installeren, fluitje van een cent verder.

Echt grappig wat je met zo'n klein apparaatje dan nog allemaal kan, de helderheid van het schermpje valt me ook op, in de volle zon kan je het nog perfect zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Grannd op 27-07-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Vrijdag schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:33:
Nou, ik heb mijn Clip 8gb en zit nu te dubben over de firmware. Er staat nog niks op en de firmware zegt het volgende:

code:
1
2
3
4
5
#DO NOT EDIT OR REMOVE THIS FILE

Product: Clip+
FW: V01.02.13A
Region: Americas

Heb op de Rockbox site gekeken maar daar wordt gewaarschuwd voor het bricken van de speler en daar ben ik wel wat bang voor.

Hoe risicovol is het? Het ziet er namelijk best ingewikkeld uit :X :F
Er is altijd een kans dat je de speler brickt. Maar zowel op het Rockbox forum, als op die van Anything but iPod ben ik geen meldingen tegengekomen van mensen die dat voor elkaar hebben gekregen, door gewoon de laatste versie te installeren.
En als je de Rockbox Utility downlad wijst de rest zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vihaio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:17:
[...]

Er is altijd een kans dat je de speler brickt. Maar zowel op het Rockbox forum, als op die van Anything but iPod ben ik geen meldingen tegengekomen van mensen die dat voor elkaar hebben gekregen, door gewoon de laatste versie te installeren.
Okee, dan ga ik dat vanavond even proberen. Ben wel benieuwd naar de extra opties en de langere batterijduur. En vast ten overvloede: Tandjes, wat is dat ding klein en licht zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Speler is dood ;( Ineens stopte het afspelen dus ik dacht dat de batterij leeg was. Maar nu hangt ie aan de usb kabel en er gebeurt helemaal niks, schermpje blijft zwart en de powerknop doet ook niks. Wordt ook niet in Win7 herkend als externe schijf dus maar rma aangevraagd.

Heb er geen firmware opgezet trouwens, die was gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Heb je al geprobeerd te resetten? Daarvoor moet je de powerknop 20 seconde inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oh dat werkte! Ik heb de handleiding niet doorgenomen (ligt thuis) dus wellicht dat het daar in staat?

Wel vreemd dat het zomaar uitvalt, het ligt in elk geval niet aan de muziekfile. Naja, het werkt weer in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
Geen idee, ik had ook een keer dat mn Clip+ niet op wilde starten en toen maar gegoogled op "bricked sansa clip+" en daar stond het :)

Het probleem is later overigens niet teruggekomen, wat ik er ook mee doe, het ding blijft werken. Wat een heerlijk spelertje is het toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
nog een tip voor een dode clip.
bij mij was mijn beeldschermpje kapot. (gaf gewoon geen beeld meer) het geluid speelde nog wel door.
rma bij sandisk aangevraagd, opgestuurd naar tjechie, ander halve week later compleet nieuwe clip (nieuw in doos, met usb kabel) terug gekregen.

echt super service daar bij sandisk.

ook al bij mijn oude sansa clip (2gig) was het clip gedeelte afgebroken, ook gemailt. en kreeg zonder kosten een nieuw clip gedeelt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

De Clip 2GB van mijn vrouw is stuk ;( Laadt niet meer op, maar geeft wel de indicatie ervan aan. Vandaag mar eens terug naar de Media Markt. Volgens de site slechts 1 jaar fabrieksgarantie :(

MediaMarkt Servicebaliemedewerkster geeft aan dat de economische levensduur 1-4 jaar is, waarbij voor highend 4 jaar geldt (Apple) en er geen garantie meer wordt gegeven :(

Sandisk zelf maar eens mailen.

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 05-08-2010 15:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vihaio schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:17:
[...]

Downloader geprobeerd, maar ik krijg dit scherm niet te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.rockbox.org/wiki/pub/Main/GraphicalInstall/04-rbutil-main.jpg

Het installatieknopje blijft grijs, heb wel de oude firmware op mijn speler gezet zoals de dialoog ook geeft. Dus die automagische install werkt niet bij mij. Dat wordt dus manual install maar dat ga in van het weekend wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
PcDealer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:48:
De Clip 2GB van mijn vrouw is stuk ;( Laadt niet meer op, maar geeft wel de indicatie ervan aan. Vandaag mar eens terug naar de Media Markt. Volgens de site slechts 1 jaar fabrieksgarantie :(

MediaMarkt Servicebaliemedewerkster geeft aan dat de economische levensduur 1-4 jaar is, waarbij voor highend 4 jaar geldt (Apple) en er geen garantie meer wordt gegeven :(

Sandisk zelf maar eens mailen.
op de "mijn sandisk" pagina kun je je registeren en dan je product registeren. daarna kun je kijken of je nog garantie via sandisk hebt.

http://kb-nl.sandisk.com/...rect/account%252Foverview

[ Voor 5% gewijzigd door GoVegan op 06-08-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoVegan schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:20:
nog een tip voor een dode clip.
bij mij was mijn beeldschermpje kapot. (gaf gewoon geen beeld meer) het geluid speelde nog wel door.
rma bij sandisk aangevraagd, opgestuurd naar tjechie, ander halve week later compleet nieuwe clip (nieuw in doos, met usb kabel) terug gekregen.

echt super service daar bij sandisk.

ook al bij mijn oude sansa clip (2gig) was het clip gedeelte afgebroken, ook gemailt. en kreeg zonder kosten een nieuw clip gedeelt opgestuurd.
De power button van mijn Clip+ zit vast en dus had ik ook naar de RMA-procedure gevraagd. In de mail die ik kreeg, staat dat ik de verzendkosten naar Tsjechie zelf moet betalen. Heb jij dit ook moeten doen, want de verzendkosten die ik zo snel even kon vinden, liggen tussen de 40 en 70 euro, terwijl ik 50 euro voor mijn Clip+ heb betaald. Dan kan ik beter gewoon een andere Clip+ bestellen, dit is waarschijnlijk veel sneller en nauwelijks duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Het is enigszins discutabel om de wettelijke garantie direct via de fabrikant te moeten laten lopen en daarbij extra kosten te moeten maken. Echter, voor een paar euro prop je zo'n Sansa Clip(+) toch in een bubbelenveloppe met de juist hoeveelheid internationale postzegels. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is de beste oplossing :) Dank je wel!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Dit was even zoeken. De clip+ kan geen 24 bit flacs afspelen. http://forums.sandisk.com...731/highlight/true/page/4

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 11:10
Ma.rkus.nl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:20:
[...]

Voor €1,- meer had je van Amazon.de de 8GB versie gehad, uiteraard ook inclusief verzendkosten :+
Amazon.de verzendt niet naar Nederland. Iig niet deze clip.
Boeken enzo wel. Wel apart imo, iemand een idee waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb een clipje gekocht ter vervanging van mijn kapotte/corrupte D2!

Erg tevreden tot nu toe... Mis nog enkele kleine dingen maar niet hinderlijk. Klinkt bijzonder fijn in de oortjes.

Heb hem uiteindelijk gekocht voor 60 euro. Een 8GB variant. Gewoon bij de Mediamarkt :+ >:) 2GB kaartje erin en keihard pompen met mijn muziek! :D Zit nu dus ook lekker vol.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Touchdomex schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:19:
Ik heb een clipje gekocht ter vervanging van mijn kapotte/corrupte D2!
Grappig, we komen elkaar ook in dit topic tegen. :)
Nu je de Spica hebt geflashed met Samdroidmod is de logische volgende stap: Rockbox op je Clip+!

(Ging bij mij trouwens in de omgekeerde volgorde :+ )

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mno schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:36:
[...]

Grappig, we komen elkaar ook in dit topic tegen. :)
Nu je de Spica hebt geflashed met Samdroidmod is de logische volgende stap: Rockbox op je Clip+!

(Ging bij mij trouwens in de omgekeerde volgorde :+ )
Zit er wel over te twijfelen :+ Maar wat voegt Rockbox toe aan de Clip+? Multitouch toevallig? :+ Aangezien mijn eerdere ervaringen met Sandisk niet bepaald positief waren in de zin van bouwkwaliteit ben ik daar een beetje huiverig nog mee...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Haha, multitouch :)
Mij bevalt vooral de handigere menu-navigatie en de extra ondersteunde bestandsformaten van Rockbox.

Gewoon rösti

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 11:10
Ligt het aan mijn locatie of is de fmradio op de clip+ vrij waardeloos?
Ontvangt amper zenders...

• SSoaker
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

Ik heb hier ook wat mee moeten stoeien. Het lijkt er op dat de draad naar de koptelefoona ls antenne wordt gebruikt. Als ik deze een beetje verticaal houd dan is het wel te doen.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

Hm, begrijp ik het goed dat je met de clip v2 en rockbox software geen bestandsoverdracht kan doen tussen de pc en de speler en dat je daarom nog een dual boot moet hebben?

(jezus, dual boot op een speler van 40 gram ofzo)

PSN & XBL: Denkoyugo

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Denko schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:07:
Hm, begrijp ik het goed dat je met de clip v2 en rockbox software geen bestandsoverdracht kan doen tussen de pc en de speler en dat je daarom nog een dual boot moet hebben?

(jezus, dual boot op een speler van 40 gram ofzo)
Klopt, maar dat wordt automatisch gedaan. Voor het installeren/flashen van Rockbox is namelijk een bestand met de laatste officiële Sandisk firmware nodig1 (te downloaden via o.a. sandisk forum). Bij de huidige versie van Rockbox wordt de officiële firmware altijd geladen als je een usb-kabel in de Clip plugt.

Je kan overigens ook altijd zelf de officiële Sandisk firmware booten door 'links' (de knop voor terugspoelen/vorig nummer) ingedrukt te houden als je de clip aanzet.

1) Ervan uitgaande dat je Rockbox installeert m.b.v. Rockbox Utility

[ Voor 7% gewijzigd door ChillinR op 11-09-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

ChillinR schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:50:
[...]

Klopt, maar dat wordt automatisch gedaan. Voor het installeren/flashen van Rockbox is namelijk een bestand met de laatste officiële Sandisk firmware nodig1 (te downloaden via o.a. sandisk forum). Bij de huidige versie van Rockbox wordt de officiële firmware altijd geladen als je een usb-kabel in de Clip plugt.

Je kan overigens ook altijd zelf de officiële Sandisk firmware booten door 'links' (de knop voor terugspoelen/vorig nummer) ingedrukt te houden als je de clip aanzet.

1) Ervan uitgaande dat je Rockbox installeert m.b.v. Rockbox Utility
Ah, cool, vanavond even doen, klinkt te gek eigenlijk :D

zo, dit is wel heel gaaf moet ik eerlijk zeggen, hij pakt nu ook gewoon alle podcasts, en leuke theme's enzo. ik ben echt onder de indruk (op de v2 trouwens)

[ Voor 9% gewijzigd door Denko op 12-09-2010 22:06 . Reden: 2e gedeelte ]

PSN & XBL: Denkoyugo

• GoVegan
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:31:
[...]

De power button van mijn Clip+ zit vast en dus had ik ook naar de RMA-procedure gevraagd. In de mail die ik kreeg, staat dat ik de verzendkosten naar Tsjechie zelf moet betalen. Heb jij dit ook moeten doen, want de verzendkosten die ik zo snel even kon vinden, liggen tussen de 40 en 70 euro, terwijl ik 50 euro voor mijn Clip+ heb betaald. Dan kan ik beter gewoon een andere Clip+ bestellen, dit is waarschijnlijk veel sneller en nauwelijks duurder.
ik heb hem ook gewoon in een bubbeltjes envelope gedaan, en voor paar euro verstuurd. (minder dan 5 euro geloof ik)

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27
Ik gebruik mijn Clip+ eigenlijk alleen op de fiets, tochtje naar mijn werk is 25 minuten, soms vergeet ik hem uit te zetten m.a.g. dat hij veel vaker opgeladen moet worden of dat ik met een niet werkend spelertje op de fiets zit.
Sleeptimer werkt wel, echter zet dat ding zich weer uit na een reset.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat ding na een reset aan blijft staan?

Mijn Flickr; Sony A7iii

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28
Op de clipV1 zit onder instellingen --> voeding de optie auto voeding. Hiermee kun je de instellen dat hij na een bepaalde periode van inactiviteit de vanzelf uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik heb mijn Clip V2 en mijn Fuze V2 gerockboxed maar ik vroeg mij af hoe kan je eigenlijk de rockbox versie updaten? Moet je dan via de rockbox utility op "Instaleer Rockbox" drukken en dan gewoon de laatste versie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:29:
Heb ik heb mijn Clip V2 en mijn Fuze V2 gerockboxed maar ik vroeg mij af hoe kan je eigenlijk de rockbox versie updaten? Moet je dan via de rockbox utility op "Instaleer Rockbox" drukken en dan gewoon de laatste versie kiezen?
Ja. Je settings worden ook in de rockbox map opgeslagen maar worden niet overschreven. Je kunt dus zo vaak als je wilt updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Even een vraagje over de oude Sandisk (V1 dus), kan je daar ook een last.fm log opzetten, zodat hij het update zodra je met je PC connect oid?
Of heb je daar de V2 voor nodig? of heb je daar Rockbox voor nodig? (zo ja, kan dat ook op V1?)

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28
Ik ben helemaal niet thuis in lastFM, maar je kan wel een log aan maken in Rockbox: http://www.rockbox.org/wiki/LastFMLog

Momenteel heb ik Rockbox 3.7 om mijn Clip V1 en dat bevalt prima. Installatie met de Rockbox utility is zeer eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

ginkgo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:45:
Ik ben helemaal niet thuis in lastFM, maar je kan wel een log aan maken in Rockbox: http://www.rockbox.org/wiki/LastFMLog

Momenteel heb ik Rockbox 3.7 om mijn Clip V1 en dat bevalt prima. Installatie met de Rockbox utility is zeer eenvoudig.
yup, ik heb hem nu, je kan het instellen ergens in de settings :)
Ik heb nu ook Rockbox 3.7 erop staan :)

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over een nieuwe clip versie? met dezelfde rockbox mogelijkheden als de + en de iets betere audio. maar bijvoorbeedl met een LEDring weer (met scrollwiel dit maall? :D), betere batterij, en wellicht een iets gedetailleerder scherm /meer lijnen.
Dan weet ik of ik een sansa clip+ ga kopen of even ga wachten tot de nieuwe versie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor de mensen die de laatste versie van Rockbox draaien op hun Clip+: Ik krijg de shufflefunctie maar niet op aan. Als ik deze aan zet en bij de repeat mode ook shuffle op aan zet gaat ie vrolijk door naar het volgende nummer in de lijst, niet een random nummer.

Heb ik iets over het hoofd gezien? Het pijltje staat wel op shuffle (slingerend pijltje).

• JeroenBvd
Volgens mij "shufflet" hij ze van tevoren en maakt ie daarmee een lijst waarna hij die afgaat. Het nummer dat je ziet dat afgespeeld wordt is wel steeds opeenvolgend (dus 1, 2, 3 etc), maar de nummers staan dan al in een andere volgorde (dus bijv nummers 8, 4, 9, 13 etc staan in de lijst als 1, 2, 3 en 4)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah, dat zou ook kunnen inderdaad! Ik ga het eens testen met een klein mapje.

Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H45te
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-01 01:09
Hallo mensen,

Zag er toevallig 1 liggen in media markt en gelijk gehaald !

Weet iemand trouwens of er hoesjes/skins hier voor te vinden zijn? (binnen nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Waar heb je zelf al gezocht? Wat heb je gevonden? Beetje meer eigen initiatief aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zijn er meer mensen die hun Clip al eens zijn kwijtgeraakt? :X Ik heb onlangs in huis mijn zwarte verloren maar kan hem met geen mogelijkheid terug vinden :/

Iemand tips over hoe je zo'n klein apparaat weer terug kan vinden? :X Tot nu toe altijd grote MP3 spelers gehad dus verliezen ging minder snel en het terug vinden was redelijk gemakkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H45te
RoD schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:41:
Waar heb je zelf al gezocht? Wat heb je gevonden? Beetje meer eigen initiatief aub.
Ik heb zelf al naar winkels gebeld/webwinkels bekeken en kon alleen iets vinden buiten Nederland. Het is een simpele vraag, je weet het of je weet het niet. Ik vraag je niet het hele web te doorzoeken, beoordeel iemand wanneer je meer zicht heeft op 't zaak A.U.B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

H45te schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:50:
[...]

Ik heb zelf al naar winkels gebeld/webwinkels bekeken en kon alleen iets vinden buiten Nederland. Het is een simpele vraag, je weet het of je weet het niet. Ik vraag je niet het hele web te doorzoeken, beoordeel iemand wanneer je meer zicht heeft op 't zaak A.U.B.
Waarom dan niet in het buitenland halen? Het is maar een hoesje. Als het past dan past het. Simpel en doeltreffend... Kapot gaan die dingen toch nauwelijks bij normaal gebruik dus daar hoef je niet bang voor te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H45te
Touchdomex schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:57:
[...]

Waarom dan niet in het buitenland halen? Het is maar een hoesje. Als het past dan past het. Simpel en doeltreffend... Kapot gaan die dingen toch nauwelijks bij normaal gebruik dus daar hoef je niet bang voor te zijn...
Ten eerste heb ik geen Paypal of een creditcard en ik ben ook niet van plan een paypal account aan te maken voor deze gelegenheid :) . Bovendien krijg je te maken met bezorging wat al duurder is dan 't hoesje zelf, dat maakt 't deal al minder aantrekkelijk.

Zoals ik al zei, het is een simpele vraag, als iemand toevallig een hoesje in Nederland heeft gehaald dan is dit wel 't moeite waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

H45te schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:08:
[...]

Ten eerste heb ik geen Paypal of een creditcard en ik ben ook niet van plan een paypal account aan te maken voor deze gelegenheid :) . Bovendien krijg je te maken met bezorging wat al duurder is dan 't hoesje zelf, dat maakt 't deal al minder aantrekkelijk.

Zoals ik al zei, het is een simpele vraag, als iemand toevallig een hoesje in Nederland heeft gehaald dan is dit wel 't moeite waard :P
Maar als jij zelf al alles hebt gebeld/gemaild (of tenminste de grotere) en je bent daar op niets uitgelopen... Waarom niet uit DE halen? Amazon en Ebay bezorgen wel en vermoedelijk is er vast wel iets te regelen in de betalingen.

Verzendkosten vast ook wel iets als het met de normale post gaat... Beetje meer moeite doen.... Ook vind ik persoonlijk nogal stom om geen Paypall te willen aanmaken.... Waarom niet? 8)7 Als je iets wilt bestellen op het internet en je wilt het gemakkelijk en snel paypall bied een uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H45te
Touchdomex schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:15:
[...]

Maar als jij zelf al alles hebt gebeld/gemaild (of tenminste de grotere) en je bent daar op niets uitgelopen... Waarom niet uit DE halen? Amazon en Ebay bezorgen wel en vermoedelijk is er vast wel iets te regelen in de betalingen.

Verzendkosten vast ook wel iets als het met de normale post gaat... Beetje meer moeite doen.... Ook vind ik persoonlijk nogal stom om geen Paypall te willen aanmaken.... Waarom niet? 8)7 Als je iets wilt bestellen op het internet en je wilt het gemakkelijk en snel paypall bied een uitkomst!
Ik heb de wat grotere ketens zoals mediamarkt(elk filiaal bepaald overigens welke producten ze in hun assortiment schikken) en wat bekendere webshops gebeld. Dat zij het niet hebben wilt niet zeggen dat alle winkels in Nederland deze sleeves/skins niet aanbieden. Ik blijf het herhalen en is in dit geval misschien ook wel nodig voor sommige mensen :) Ik verzoek je niet om voor mij te gaan zoeken welke webwinkels het aanbied, Ik vraag alleen welke mensen het hebben en waar ze het vandaan hebben gehaald(indien binnen Nederland). Ik ga een product dat misschien enkele eurootjes kost niet uit het buitenland bestellen wat de verzendkosten de kosten van het product overschrijd. Als het niet in Nederland te verkrijgen is dan houdt het op, zo essentieel zijn die sleeves ook weer niet.

Jij mag iemand die geen Paypal heeft stom vinden maar in dit geval heb ik tot nu toe geen producten uit het buitenland hoeven te bestellen, bovendien is IDEAL voor mij meer dan genoeg. Dus zo stom is het dan misschien nog niet. Het is wel stom als je voor 1 product een special account maakt en paar eurootjes overboekt(wat al dagen gaat duren) en vervolgens zelden of nooit meer gebruik maakt van Paypal.

Ik heb geen zin deze "onnozele" discussies aan te gaan waar ik niks aan heb.

Graag verdere reacties op mijn posts van mensen die WEL weten waar deze sleeves/hoesjes te koop zijn in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Al eens op marktplaats/ebay.nl gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Ik ben sinds vandaag ook geen gelukkige bezitter van een Sansa Clip+. Nadat er in het scherm van mijn Cowon iAUDIO 9 opeens een barstje in het TFT schermpje zat (en niet in het bescherming maar echt in het scherm) en aangezien dit niet onder garantie hersteld kon worden op zoek gegaan naar wat anders. Eigenlijk wou ik wel een nieuwe iAUDIO 9. Maar aangezien dat spul kennelijk niet zo heel veel kan hebben toch maar niet. Via veel lezen op Tweakers en andere sites tot de conclusie gekomen dat de Clip+ de vervanger moet worden.

Zo gezegd zo gedaan. Op marktplaats een nagenoeg nieuwe 2gb gekocht voor 25 euri. 8gb micro sd erin en viola! 10 gb!. De 1e indruk was ''wat is hij klein''! Het bedieningsgemak is ideaal. Fijne knoppen in plaats van lastige touchscreen!

Kwa geluid vind ik hem niet zo helder als de 9, wel klinkt het mooi gedetailleerd en met een MetroFI koptelefoon zeker niet slecht. Aan de iAUDIO 9 waren ontzettend veel dingen in te stellen. De 5 bands equalizer van de Clip+ stelt dan natuurlijk niks meer voor.

Ik ben zeker tevreden met de Clip+ en ik weet zeker dat deze dusdanig degelijk is dat hij wel een tijdje mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
H45te schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 03:38:
Ik heb geen zin deze "onnozele" discussies aan te gaan waar ik niks aan heb.

Graag verdere reacties op mijn posts van mensen die WEL weten waar deze sleeves/hoesjes te koop zijn in Nederland :)
Pardon? GoT is geen helpdesk. Ik vroeg je hierboven niet voor niets om eigen inzet. Dat verwachten we hier namelijk van je. Lees aub Het algemeen beleid even goed door voordat je hier weer post.

Daarnaast is dit topic niet bedoeld om winkels te bespreken. Daarvoor kun je, mits je je aan het beleid houdt, in Shopping Forum terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mijn Sansa Clip + is er weer O+

Alleen 1 probleem is dat hij vermoedelijk ergens tussen heeft gezeten en nu is de clip eraf en allemaal rottige scherpe stukjes...

Nu ga ik eens kijken of het mogelijk is om netjes alle scherpe randjes en opstaande randjes weg te smelten of op zijn minst bot te maken....

Heeft iemand enig idee hoe die silicone hoesjes van ebay zijn? Klopt het dat ze alleen maar om de sansa zelf zitten en niet om de clip? Hoe zit het met de 2 uitsparingen aan de achterkant voor de cliphouder en het opstaande lipje onderaan? Heeft iemand duidelijke foto's van zo'n hoesje zonder clip erin?

Schade :'(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hQm680bgSPN66OcMikBEIV8c/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KEsIDEc1pc0LnLx0WLGH0Jgx/medium.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Touchdomex op 14-02-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

En, waar heb je hem teruggevonden?
Wat betreft het repareren, misschien heb je iets aan dit draadje.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mno schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:14:
[...]

En, waar heb je hem teruggevonden?
Wat betreft het repareren, misschien heb je iets aan dit draadje.
Ik gebruikte de Clip toch niet dus laat hem er lekker af ;)

Ik heb hem terug gevonden ergens in mijn kamer :X Lag in 1 keer in een hoekje... Lag vermoedelijk in een doosje die ik laatst uit mijn kast heb laten vallen.... Toen weggerold en nu zag ik hem liggen.... Wel zonder clipje.

Ga eens kijken of ik hem wat smoother kan maken.... Moet alleen kijken of ik de looks en feel van het plastic kan behouden... Anders lijkt het echt een prutsklus en dat moet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

JeroenBvd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:49:
Heb je al geprobeerd te resetten? Daarvoor moet je de powerknop 20 seconde inhouden.
DANK !! _/-\o_
Dochterlief helemaal in mineur omdat haar geliefde Clip+ er onderweg op de fiets opeens mee was opgehouden (gisterenavond nog opgeladen en werkend).
Was wel iets langer dan 20 seconden, misschien zelfs bij 2e poging, maar opeens verscheen logo en hij doet 't (voorlopig) weer !!
Wat houdt de reset precies in ? Want alles staat er nog op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb rockbox geinstalleerd en kan de balkjesvisualisatie niet gebruiken in het now playing scherm! word wel overdonderd door al die extra mogelijkheden, en de nieuwe besturing is wel wennen. maar erg tof! Ik kan bijvoorbeeld ook 24 bit wav bestanden afspelen, alleen volgens mij downgrade hij ze naar 16 bit omdat er nooit specifiek is gezegd dat de clip 24 bit DSP/DA heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik merk dat als ik radio luister met mijn Sansa clip+ 8gb de FM radio ontvangst na een tijdje slechter word, als ik dan de zender opnieuw afstel blijkt de ontvangst opeens weer helder te zijn. Het lijkt er dus op dat de FM ontvanger de neiging heeft om 'weg te lopen' van de afstemming oid. Geen idee of meer mensen dit bemerkt hebben? Wel jammer dat de EQ niet werkt met de radio... Verder lijkt de speler nadat hij ~45% accu heeft aangeven opeens veel sneller leeg te zijn. Hij heeft al enkele oplaad cycli gehad... (org firmware v01.02.15p)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste