Wat is de SanDisk Sansa Fuze? |
Sandisk heeft al weer een poosje de Sansa Fuze in de markt zitten. Dit is een zeer klein apparaatje met een 1,9" scherm, een FM-radio/recorder, videospeler, picture viewer, voice-recorder en een batterijduur die getest is door ABI op ongeveer 19~20 uur (24 uur is fabrieksopgaaf). De Sansa Fuze heeft een capaciteit van 2GB, 4GB of 8GB en kost zon 50/100 euro. Als extra kun je nog een micro SD kaart toevoegen aan de speler waarme hij tot zo'n 32 GB kan worden uitgebreid |
Specs |
Sinds kort is er ook een aanbieding waarbij je dubbel geheugen hebt voor de zelfde prijs! 4GB komt met 4GB SD card etc. |
Plaatjes |
![]() ![]() |
Links & Info |
Ik heb hem net vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen dat het een zeer mooi spelertje is! Hij ziet er ook heel erg netjes afgewerkt uit en de menustructuur en software zijn erg degelijk! Het leek mij een leuk idee om ervaringen in dit topic te posten.
Ook integreerd hij naadloos met MediaMonkey (andere software heb ik nog niet kunnen testen), ik hoefde niet eens de software te installeren, gewoon de speler aansluiten op de computer een gaan met die banaan. Wanneer de ID tags gewoon goed zijn zet hij ze netjes op volgorde van album. Ook speelt hij alles gewoon op trackvolgorde af en niet op alfabetische volgorde (voor de albumluisteraars onder ons
[ Voor 16% gewijzigd door Annihilism op 16-03-2009 23:36 ]