[PC/PS3/X360] Fallout 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 65.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Is dat die "wanted" poster van Lincoln? Ik heb die gevonden terwijl ik die niet eens zocht: ligt ergens op een van de planken van die houten kasten die je overal ziet staan (die vaak vol verbrande boeken en andere rommel liggen).
(Wat was dat trouwens een rotstuk om die declarance of independence te vinden. Zonder pulse grenades had ik die combat security bots nooit kunnen overleven, men hunter rifle die normaalgezien heerlijk effectief tegen robots is, kon er niet eens een schrammetje op maken).

[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 04-11-2008 14:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:51:
Is dat die "wanted" poster van Lincoln? Ik heb die gevonden terwijl ik die niet eens zocht: ligt ergens op een van de planken van die houten kasten die je overal ziet staan (die vaak vol verbrande boeken en andere rommel liggen).
(Wat was dat trouwens een rotstuk om die declarance of independence te vinden. Zonder pulse grenades had ik die security bots nooit kunnen overleven, men hunter rifle die normaalgezien heerlijk effectief tegen robots is, kon er niet eens een schrammetje op maken).
De hunting rifle is erg zwak, een van de zwakkere guns uit het spel. Dat je de robots "buiten" goed ermee afknalt komt omdat die erg laag level zijn (protectron/robobrain). Voor de sterkere kan je beter energyweapons gebruiken, of shotgun dichtbij. Robots hebben veel armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect stukje over de GECK:

http://www.youtube.com/watch?v=e3PXiV95kwA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
[b][message=30996707,noline]
(Wat was dat trouwens een rotstuk om die declarance of independence te vinden. Zonder pulse grenades had ik die combat security bots nooit kunnen overleven, men hunter rifle die normaalgezien heerlijk effectief tegen robots is, kon er niet eens een schrammetje op maken).
Ik heb dat ding aan gezet en heb het op rennen gezet net zo lang tot ik buiten was af en toe eens een een rot klap verkopen met die moker :)

maar ik moet een foto maken van dat memorial van lincoln maar hoe doe ik dat heb wel een picture gepakt van uit het museum maar die wil hij niet hebben ........

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:42

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:14:
Nou ja, ik herinner me nog dat een paar Fallout fans zeiden dat hun "worst nightmare" een Oblivion-in-de-toekomst zou zijn.
Tja, daar is deze fallout fan er geen van... dat het op oblivion lijkt is voor mij absoluut geen minpunt. Daarbij heb je VATS en dit keer écht werkende stats (daar had oblivion soms nog wat problemen mee) waardoor het veel meer een echte RPG is dan Oblivion. Ik vind dat ze het strak hebben neergezet en dat de game de eerdere 2 versies eer aandoet. Er is nog steeds wel veel aan te merken op de game, maar de sfeer en diepte waarmee een en ander is uitgewerkt is echt van de bovenste plank. Bovendien is een gezonde lading bugs (waar ik vreemd genoeg geen enkel probleem mee heb gehad... begin me zowaar af te vragen welk spel die critici gespeeld hebben) ook niets meer dan een traditie binnen de serie. ;)

Er hadden van mij wel meer quests en groeperingen waar je je bij kan aansluiten ingemogen (vgl. Dark Brotherhood, Thieves Guild, Fighters Guild, Arena, etc. uit Oblivion).

Veel locaties in fallout 3 roepen de vraag "WTF is hier gebeurd" op en het is mooi om te zien dat je, als je er wat moeite voor doet, nog antwoord kan vinden ook. Vault 87 (onderdeel main quest) bijvoorbeeld is echt meesterlijk.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Volgens mij heb ik een gebugte quest ofzo.

Head of State.
Ik heb de quest nu bijna klaar, ik moet alleen die slaven naar het lincon memorial brengen maar ze lopen er niet heen! Ik zit al helemaal in de andere kant van de map! :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Jammer dat ze Vault 69 hier niet in hebben verwerkt.

Voor wie niet weet wat het is, zoek het op in de Fallout wikia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Beste radioactieve mensen,

Waar in de omgeving van Megaton kan ik terecht om mijn loot te verkopen. Zo nu en dan is er een caravan en kan ik een beetje kwijt aan de mensen van Megaton.. maar meestal hebben ze zo weinig cash dat ik zelden al mijn stuff kwijt kan. Junk kan ik verkopen aan de waterman maar het blijft allemaal onbeperkt.
Ik kan natuurlijk stuff kopen zodat ze weer wat geld in hun laadje krijgen maar het duurt allemala zo behoorlijk lang.. maybe hebben jullie een manier gevonden om sneller van je loot af te komen?

thanks!

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
In Megaton zelf misschien? Of heb je die opgeblazen? :P

Anders zul je idd caravans moeten zoeken of richting Rivet City moeten gaan lopen in het begin van de game. Later ontdek je meer locaties waar je kan kopen/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Samopsa schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:13:
[...]

Hmm vaag, mn geheugen begint af te brokkelen dan, denk ik. Als ik thuis ben zal ik nog even kijken wat het ook alweer was! Het was wel iets in die trant, het zou ook goed kunnen gewoon 1-8 ipv F1-F8.
Daar hebben ze mentats voor heh!?

:+

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
bdvisser schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:36:
[...]

Daar hebben ze mentats voor heh!?

Hey, ik ben geen junk!! :(

Manmanman, nu heb ik echt weer zin om te spelen! Jammer genoeg moet ik tot 21:45 werken..

Ontopic:
Trouwens, wie vindt het nog meer zo klote om door DC te gaan door die vervloekte metrotunnels? Al die dingen zijn copy/paste, en je moet echt eindeloos erdoorheen struinen om ergens te komen. Erg saai.. thank god for fast travel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

WeAreLegion schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:35:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad dus als iemand het antwoord weet dan gaarne (wel in spoiler voor de andere natuurlijk)

[...]

Die 150 dagen cap zit er niet in zover ik weet dat was namelijk bij fallout 1 of 2 zo en die hebben ze na veel commentaar veranderd. Dus als het goed is moet dat er niet meer in zitten.
En ook @Assassinator die hetzelfde zei, GOED NIEUWS !!! :D

Ik las er hier en daar wat over in dit topic, misschien heb ik de link verkeerd gelegd. Ik hoop het, want met wat slapen en rusten gaat de tijd sneller dan dat ik de wereld kan verkennen, en ik ben nog laaang niet klaar met verkennen.

Net een quest gedaan in een fabriek (ik denk dat ik zo wel vaag genoeg blijf zonder te spoilen :) ) en ik kom nu om in de Energy Cells, heel handig. Ik gebruik dat stadje dat je in het begin moet redden van de super mutants altijd als slaapplek omdat die gozer je aardig vindt en je daar mag slapen, wel heel cool om te zien dat daar 's nachts ineens een beest van een hond huishoudt (met een Chinees lijkende naam, even vergeten), de wereld om je heen verandert gewoon continu, meer dan in Oblivion heb ik het idee.

En heb net de explosive perk gekozen, +5% damage en grote kans dat je slachtoffer compleet uit elkaar spat. Dat in combinatie met VATS is echt gore galore ! Nog steeds stoer, dat een hond aggressief op je afspringt, je je VATS activeert, op zijn hoofd mikt en momentum laat het hoofd links van je vliegen en de romp vliegt rechts langs je heen.

Merk dat mijn hunting rifle op het moment nog steeds een favorietje is, maar sinds ik genoeg .44 kogels heb schiet ik vaker met mijn scoped .44 Magnum, stomtoevallig ergens gevonden vrij in het begin, nu echt effectief.

Volgende rondje wordt evil (ben nu good Urban Scavenger ofzoiets) met big guns. Jammer dat ik nu niet gekozen heb voor veel speech en charm, als evil dude heb je denk ik minder aan die skills dan als good guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de oud-fallout fans onder ons. Herinner je Harold nog?(Ghoul + Tak) Die zit er nu weer in ... en hoe! _/-\o_

Echt super gedaan gewoon en erg leuk al die verwijzingen die ze naar de oude serie gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
MrVegeta schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:25:

Head of State.
Ik heb de quest nu bijna klaar, ik moet alleen die slaven naar het lincon memorial brengen maar ze lopen er niet heen! Ik zit al helemaal in de andere kant van de map! :(.
Al een dagje geslapen? Ze doen er ook ff over om aan de andere kant van de map te komen he. Ik heb ook lang gewacht uiteindelijk een nacht geslapen in underworld en toen waren ze er.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Loop ik net door een metro naar Rivet City kom ik hun 5en tegen... :p. Ze leven iig nog haha.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
MrVegeta schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:25:

Head of State.
Nee ze staan te wachten als je dat water naar beneden volgt naar de richting van die grote Pilaar. (bij die brotherhood zooi) Als je dan bij ze in de buurt komt gaan ze richting die lincoln memorial lopen geloof ik. Was ook even zoeken voor mij maar als je langs dat kanaal loopt (als je bij het memorial staat en je kijkt naar het water dan aan de linkerkant erlangs) moet je ze vinden.

Iig niet erg goed uitgewerkt dat stuk |:(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
KneoK schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:46:
[...]

wel heel cool om te zien dat daar 's nachts ineens een beest van een hond huishoudt (met een Chinees lijkende naam, even vergeten)
Damn yeh, kwam er toenstraks ook een voor het eerst tegen, direct binnen een stuk of 5 hits was ik dood, lol. Sommige van die mobs zijn echt ziekelijk sterk, maarja zal wel aan mijn lage level liggen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel wat interessante info nav een interview met Pete Hines (bron)
Pete Hines: Well on the 360 the console itself actually handles that. You change it in your control options, so we don't bother doing it in the game. I'll have to check on how PS3 works.

As far as fixes, there's a PC update coming out later today that will address a few PC-specific things that have come up. Can't give you any details yet beyond that as far as what else might be in the works for any of the three platforms.
PC-patch komt eraan. Zou fijn zijn als ze het crashen oplossen (zelf maar 2x gehad in 25 uur speeltijd)
Super Moderating Hero: What about content for PlayStation 3? Will the console ever be invited to the DLC party?

Pete Hines: DLC is exclusive for 360 and Games for Windows.
Altijd leuk ... alleen waarom ze nou weer de PS3 niet doen ...
Super Moderating Hero: What happened to the Fallout 3 toolset we heard about over the summer. Are there still plans for one? Might we even see one for console? Or are mods still a privilege reserved for PC gamers?

Pete Hines: Well, let's start with the last part first. Developers aren't in charge of what content can appear on a console. That's up to the console manufacturer. You should understand that the things we allow people to edit/change in our games is pretty off-the-charts. We're not taking "make a map" here. We're talking "I downloaded this mod and it deleted 2/3rds of the game world and replaced it with mole rats.

So I don't see consoles making that leap for quite a while until they can better protect and control the amount of content users create and remove things that could be harmful to the unwitting end-user who thought they were getting X but got something else instead.

As far as our tools, no word yet on that. As soon as we know for sure, we'll let you know.
Meh ... beter komt er wel een toolset, al is het maar voor de PC only. Er kunnen echt genoeg mods en maps gemaakt worden hiermee en ik kan er eigenlijk al niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

That DLC-exclusief-voor-x360 gedoe begint nu best wel irritant te worden.
Slim van MS om Bethesda een zak geld te geven daarvoor (ik neem aan dat dat het was?) maar best wel jammer voor de PS3 bezitters :|

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Het is de enige manier om de xbox360 wat waarde te geven. Zonder de exclusieve content (inclusief games) is het een console die helaas op lange afstand van de PS3 staat.

Het is inderdaad erg irritant, maar ik leg mij daar bij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Brons schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:20:
Het is de enige manier om de xbox360 wat waarde te geven. Zonder de exclusieve content (inclusief games) is het een console die helaas op lange afstand van de PS3 staat.

Sony moet het toch ook van exclusieve content hebben? Zonder exclusieve content had ik nooit een ps3 erbij gekocht.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

spoiler:
Ik heb in de nacht alle drie de punten afgezocht naar "The Family" om dat stadje te beschermen maar kan ze niet vinden? Bij die hekken zie ik mensen hangen, in de bioscoop liepen wat super mutants (inclusief zo'n enorme basterd met een rocket launcher :/ :( ), in de hideout liepen wat raiders en bij dat station werd ik opgewacht door talon mercs toen ik uit de drogist stapte ... waar is dat kind met die 'family' :?

En ik heb nog steeds een CHRONISCH geld probleem bij lvl 12, beetje sneu.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Cassius schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:27:
spoiler:
Ik heb in de nacht alle drie de punten afgezocht naar "The Family" om dat stadje te beschermen maar kan ze niet vinden? Bij die hekken zie ik mensen hangen, in de bioscoop liepen wat super mutants (inclusief zo'n enorme basterd met een rocket launcher :/ :( ), in de hideout liepen wat raiders en bij dat station werd ik opgewacht door talon mercs toen ik uit de drogist stapte ... waar is dat kind met die 'family' :?

En ik heb nog steeds een CHRONISCH geld probleem bij lvl 12, beetje sneu.
spoiler:
Je moet naar het station. Daar naar binnen dan vind je 2 ghouls in hun kantoortje vind je een achterkamertje met wat vatten toxic waste daar zit een putdeksel naar beneden. 1maal beneden moet je ganguit lopen kom je in metro system en dan naar links en dan rechtdoor als ik me niet vergis.

Ze moeten het alle 2 van exclusieve dingen hebben dus daar is ps3 precies zelfde mee als de 360 en dat jij vind dat de 360 op lange afstand staat van de ps3 das prima maar das wel gewoon een mening en geen feit

[ Voor 35% gewijzigd door WeAreLegion op 04-11-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Phydomir schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:23:
[...]

Sony moet het toch ook van exclusieve content hebben? Zonder exclusieve content had ik nooit een ps3 erbij gekocht.
Ik had het vooral over DLC voor 1 platform van games die op beide platforms uitkomen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah maar jah das in dit geval waarschijnlijk gewoon kwestie van wie meeste geld neerlegt voor zo iets daar doe je niet zoveel aan en daarkomt nog eens bij er is zowat nooit iets echt exclusief het is meestal maar voor paar maanden.

Ik ben nu level 14 en bevalt me allemaal nog prima. Ik ben nu maar eens naar rivet city gegaan om te kijken hoe dat er uit ziet best wel tof gedaan al zeg ik heth zelf. Denk dat ik zo maar eens met me fat man een stadje omver ga blazen. Ben weer neutral en dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:40:
Meh ... beter komt er wel een toolset, al is het maar voor de PC only. Er kunnen echt genoeg mods en maps gemaakt worden hiermee en ik kan er eigenlijk al niet op wachten.
HellYeah!
Als ik eventjes kijk naar de enorme shitload aan mods die er zijn voor Oblivion en de kudde mensen die ook voor de eerdere Fallouts aan het modden geweest zijn dan kunnen we stellen dat deze game nu "redelijk" te noemen valt (ben gematigd positief) en uiteindelijk wel eens tot "retevet" uit kan groeien.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

What a fanboyish thing to say. De Xbox360 biedt over het algemeen betere games (racegames vooral) dan de PS3 (omdat hij er langer is) en is een pak goedkoper. Gemiddeld zien de meeste games er op de xbox ook beter uit dan op de PS3. De PS3 heeft zijn voordelen zoals de BluRay speler en de extra voorzieningen zoals Bluetooth en wireless. Maar dat de ene console beter is dan de andere "met lange afstand", dat is speelplaatspraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik kan op werkbanken ook geen wapens maken, moet ik dan eerst een wapenplan of ontwerp kopen?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zo ben een stuk verder gegaan in de main quest. Weet niet hoever ik nu tegen het einde zit maar er is best het 1 en ander gebeurd :P

Maar voor ik dingen ga verpesten ff tussen spoiler tags ;)

spoiler:
had me vader gevonden in vault 112. Ondertussen is de enclave langs geweest enzo werd er zeker niet gezelliger op. Ook eindelijk the citadel binnen nu draag een mooi pakje tezla armor :P

ging net terug naar tenpenny tower. had in het begin van het spel die gouls daar op een vreedzame manier binnen gelaten. Eerst al die mensen nog zo van ja leven met die gouls is niet zo slecht. Kom ik daar net terug blijkt die Roy die leider van de gouls al die mensen te hebben vermoord en tenpenny tower in genomen te hebben. Tja iets daarin zinde me niet dus heb al die gouls alsnog maar afgemaakt. Probeer ik me best voor ze te doen om alles vreedzaam op te lossen naaien ze me zon streek aan. Heeft me wel weer karma gekost maar ja :P

@ hierboven. Ja je hebt eerst ontwerpen nodig voor je iets kan maken. die kan je bij sommige mensen kopen of je krijgt ze in een quest etc.

[ Voor 6% gewijzigd door TgR_KILLER op 04-11-2008 23:19 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja de mats meenemen en waarschijnlijk repair skill vrij hoog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

TgR_KILLER schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:19:
Zo ben een stuk verder gegaan in de main quest. Weet niet hoever ik nu tegen het einde zit maar er is best het 1 en ander gebeurd :P

Maar voor ik dingen ga verpesten ff tussen spoiler tags ;)

spoiler:
spoiler
Dat moesten ze bij mij ook niet flikken inderdaad. De vlam erin met die zombie's.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Erg stom dat je kiddo's niet meer kan mollen. In
spoiler:
Little Lamplight, vooral bij "Bwiwwy" :X
begonnen mn vingers toch wel te jeuken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net Fallout 3 gekocht voor mijn PS3.

Maar ik voel me eigenlijk genaaid als ik naar het beeld kijk.
Ik bedoel dat alles er zo lelijk uitziet, je kan de blokjes tellen op het scherm.

Hebben meerdere mensen hier last van of moet ik maar genoegen nemen met deze doom2 kwaliteit.
Dit het slechtste beeld dat ik ooit op mijn PS3 heb gezien, vandaar dat ik dit nog ff navraag hier voordat
ik hem morgen weer ga ruilen in de winkel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 03:25:

Ik bedoel dat alles er zo lelijk uitziet, je kan de blokjes tellen op het scherm.

Hebben meerdere mensen hier last van of moet ik maar genoegen nemen met deze doom2 kwaliteit.
Dit het slechtste beeld dat ik ooit op mijn PS3 heb gezien, vandaar dat ik dit nog ff navraag hier voordat
Je moet het wel een beetje in perspectief zien. De wereld van Fallout is gigantisch. Het is op de huidige consoles onmogelijk om elk gebouw van binnen er net zo gedetailleerd uit te laten zien zoals bijv. in Bioshock het geval is. De vault ziet er in het begin idd niet al te strak uit maar zodra je buitenkomt boeit dat niet meer zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Samopsa schreef op woensdag 05 november 2008 @ 02:40:
Erg stom dat je kiddo's niet meer kan mollen. In
spoiler:
Little Lamplight, vooral bij "Bwiwwy" :X
begonnen mn vingers toch wel te jeuken..
? Ik kan kinderen gewoon afknallen? Vet spel trouwens, helaas wat makkelijk. Main quest uitgespeeld op level 8 of 9. Geld is ook niet zo'n probleem als je de goede mensen kan vinden. Ik heb vlak voor het einde een savegame geladen om alle side-quests te gaan doen. Nu heb ik alleen dat er overal enclave opduiken. Beetje irri hoewel mijn gatling laser (en die van mijn sidekick) daar meestal wel binnen 1 seconde een einde aan maken.

-edit-

Hmm, die kiddos daar kunnen idd niet dood. Meeste andere plekken echter wel.

[ Voor 7% gewijzigd door lemming_nl op 05-11-2008 08:19 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

lemming_nl schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:14:
[...]
? Ik kan kinderen gewoon afknallen? Vet spel trouwens, helaas wat makkelijk. Main quest uitgespeeld op level 8 of 9. Geld is ook niet zo'n probleem als je de goede mensen kan vinden. Ik heb vlak voor het einde een savegame geladen om alle side-quests te gaan doen. Nu heb ik alleen dat er overal enclave opduiken. Beetje irri hoewel mijn gatling laser (en die van mijn sidekick) daar meestal wel binnen 1 seconde een einde aan maken.

-edit-

Hmm, die kiddos daar kunnen idd niet dood. Meeste andere plekken echter wel.
Nope zou niet moeten kunnen, dat heeft bethesda eruit gehaald.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
[b]TgR_KILLER schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:19

@ hierboven. Ja je hebt eerst ontwerpen nodig voor je iets kan maken. die kan je bij sommige mensen kopen of je krijgt ze in een quest etc.
Weet iemand hoeveel schematics er zijn trouwens? Ik geloof dat er iets van 5 zijn, Nuka Grenade, Rock-It launcher, Bottlecap mine, Sishkebab, die kettingzaag, iemand anders nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:01:
Voor de oud-fallout fans onder ons. Herinner je Harold nog?(Ghoul + Tak) Die zit er nu weer in ... en hoe! _/-\o_

Echt super gedaan gewoon en erg leuk al die verwijzingen die ze naar de oude serie gedaan hebben.
Nee serieus???? Hahaha die ga ik zoeken! Zou hij me nog herkennen??? ;)

Begin het spel echt steeds en steeds meer te waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:47:
[...]

Weet iemand hoeveel schematics er zijn trouwens? Ik geloof dat er iets van 5 zijn, Nuka Grenade, Rock-It launcher, Bottlecap mine, Sishkebab, die kettingzaag, iemand anders nog?
Ik heb ook de Railway-gun schematic gevonden. Heb hem nog niet gemaakt maar het wordt een soort nail-gun, dus ik ga dalijk enemies vastpinnen aan de muur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:47:
[...]

Deathclaw Gauntlet, Dart Gun, Railway Rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:59:
[...]

Nee serieus???? Hahaha die ga ik zoeken! Zou hij me nog herkennen??? ;)

Begin het spel echt steeds en steeds meer te waarderen!
Harold? omfg... Dat gaat echt nergens meer over... Die moet dus dat hele pokke eind van Gecko naar DC hebben gewandeld..? Over de Rocky Mountains? Door de woestijn? Over de Appalachen? Riiiiiight...

Leuk dat ie er in zit voor de herkenbaarheid, maar niet op deze manier.

Dat ze dogmeat er al in hadden, okee, iedereen kan z'n hond dogmeat noemen. Maar dat die ghoul nu vlakbij DC zit...? Nee, sorry, dat is mij iets te vergezocht. Jammer Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je nu serieus in een Fallout 3 topic een kinderachtige discussie starten over welke console beter is? :(

Ontopic:
Heb sinds gisteren ook Fallout en in het begin was het een beetje langdradig maar nu ben ik bijna helemaal klaar in Megaton en kan ik de Wastelands in. Spel ziet er erg tof uit en hoe langer ik speel hoe beter ik 'm vind!

Ik kan alleen het derde waterleidingslek in Megaton niet vinden... snap er niks van. De twee die ik wel heb waren simpel te vinden. Iemand een idee welke ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Die twee op de grond heb je gevonden neem ik aan? Als je megaton binnenloopt, moet je iets naar voren lopen en dan omhoog kijken. Een van die gebouwtjes daar heeft ook een lekkende leiding. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flowmo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:56:
Die twee op de grond heb je gevonden neem ik aan? Als je megaton binnenloopt, moet je iets naar voren lopen en dan omhoog kijken. Een van die gebouwtjes daar heeft ook een lekkende leiding. Succes!
Ah ok, thanks!
De twee die ik nu heb waren inderdaad (bijna helemaal) beneden. Beide waren ze goed zichtbaar en makkelijk te vinden dus. Zal het snel opnieuw proberen en dan de Wastelands in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
Help ik zit vast in het NAT ARCHIVES....

hoe krijg ik die deuren open .. moet een sleutel hebben voor bijde maar kan ze norgens vinden :( alles is daar leeg en opgeruimd.

Moet naar die cargo lift of zo toe....

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flowmo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:41:
[...]

Harold? omfg... Dat gaat echt nergens meer over... Die moet dus dat hele pokke eind van Gecko naar DC hebben gewandeld..? Over de Rocky Mountains? Door de woestijn? Over de Appalachen? Riiiiiight...

Leuk dat ie er in zit voor de herkenbaarheid, maar niet op deze manier.

Dat ze dogmeat er al in hadden, okee, iedereen kan z'n hond dogmeat noemen. Maar dat die ghoul nu vlakbij DC zit...? Nee, sorry, dat is mij iets te vergezocht. Jammer Bethesda.
Ik weet niet precies hoeveel jaar na fallout II deze zich afspeelt, maar hij was toch echt een Ghoul die zo goed als niet dood kon. Hij zal juist een van de enige orginele characters zijn die wel zoiets kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
ravw schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:11:

hoe krijg ik die deuren open .. moet een sleutel hebben voor bijde maar kan ze norgens vinden :( alles is daar leeg en opgeruimd.

spoiler:
De cargo lift zit midden in de "rotunda", de grote ronde kamer. Kijk naar de vloer, exact in het midden, en druk op USE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 03:25:

ik heb hier geen last van, ziet er gewoon strak uit. (samsung HD TV 34")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Iemand enig idee of er een demo komt van Fallout 3?

Heb de game gister in de handen gehad maar twijfel zo enorm. De meesten zijn reuze enthousiast maar ik ben bang dat ik, net als met Oblivion, simpelweg niet in het spel kom.
Vind het spel nu nog te duur om te gokken of ik het iets vind of niet....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

ravw schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:11:

hoe krijg ik die deuren open .. moet een sleutel hebben voor bijde maar kan ze nergens vinden :( alles is daar leeg en opgeruimd.

Volgens mij moet je de computer hacken en de security doors openen.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens de quest van de Wasteland Survival Guide op een hele snelle manier gedaan. Weet alleen niet of ik er blij mee ben.
spoiler:
Ik kon met een speech-optie die vrouw ervan overtuigen om het boek niet te schrijven. Ik kreeg een hap experience en er stond dat ik hem had gecleared. Heb dus die drie dingen (iets met mines, eten + meds uit een supermarkt halen en iets met radiation) niet hoeven doen, maar daar dus ook niet de afzonderlijke beloningen gehad. En zij leek best teleurgesteld, alsof ze haar droom maar liet varen.

Hebben meer mensen het zo gedaan? En heb ik veel rewards gemist op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

L1nt schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:36:
Iemand enig idee of er een demo komt van Fallout 3?

Heb de game gister in de handen gehad maar twijfel zo enorm. De meesten zijn reuze enthousiast maar ik ben bang dat ik, net als met Oblivion, simpelweg niet in het spel kom.
Vind het spel nu nog te duur om te gokken of ik het iets vind of niet....
Er komt volgens mij geen demo.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:16:
[...]

Ik weet niet precies hoeveel jaar na fallout II deze zich afspeelt, maar hij was toch echt een Ghoul die zo goed als niet dood kon. Hij zal juist een van de enige orginele characters zijn die wel zoiets kon.
Dan is het nog steeds wel *ERG* toevallig dat ie hier verschijnt. Zo heel mobiel zijn die ghouls nou ook weer niet :P

Edit:
Fallout 3: jaar 2277
Fallout 2: jaar 2241

Dus, okee, het zou kunnen dat ie daar verschijnt... Maar dan nog.

[ Voor 11% gewijzigd door Flowmo op 05-11-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Flowmo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:00:
[...]

Dan is het nog steeds wel *ERG* toevallig dat ie hier verschijnt. Zo heel mobiel zijn die ghouls nou ook weer niet :P
De Brotherhood of Steel zit er ook dus waarom niet een ghoul die haast niet dood kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:48:
Ik heb trouwens de quest van de Wasteland Survival Guide op een hele snelle manier gedaan. Weet alleen niet of ik er blij mee ben.
...
Dat boek heeft 3 chapters, dus je slaat in totaal 9 missies over daarmee ;). Je mist vooral wat materiële rewards (kogels, items, geneesmiddelen), maar je hebt wel als grote voordeel dat je een unieke perk bijleert (Dream Crusher), waarmee de kans dat de vijand op jou critical hits doet verlaagt met 50%.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Brons schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:03:
[...]

De Brotherhood of Steel zit er ook dus waarom niet een ghoul die haast niet dood kan?
Omdat de BoS een missie had: Tech verzamelen uit het hele land. In Tactics hebben ze ook helicopters en voertuigen. Dan lijkt het me iets makkelijker om je van west naar oost te verplaatsen, niet? BoS was ook een landelijke eenheid. 1 wandelende Ghoul is maar 1 wandelende ghoul.
Boeboe schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:05:
[...]

Dat boek heeft 3 chapters, dus je slaat in totaal 9 missies over daarmee ;). Je mist vooral wat materiële rewards (kogels, items, geneesmiddelen), maar je hebt wel als grote voordeel dat je een unieke perk bijleert (Dream Crusher), waarmee de kans dat de vijand op jou critical hits doet verlaagt met 50%.
spoiler:
Plus de perk met de radiation quest: healende crippled ledematen nadat je een hoge dosis straling hebt ontvangen.

[ Voor 36% gewijzigd door Flowmo op 05-11-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
spoiler:
Ik kon met een speech-optie die vrouw ervan overtuigen om het boek niet te schrijven. Ik kreeg een hap experience en er stond dat ik hem had gecleared. Heb dus die drie dingen (iets met mines, eten + meds uit een supermarkt halen en iets met radiation) niet hoeven doen, maar daar dus ook niet de afzonderlijke beloningen gehad. En zij leek best teleurgesteld, alsof ze haar droom maar liet varen.

Dit staat er op de fallout wikia pagina:

spoiler:
Alternate Route Instead of completing the chapters of the book you can persuade her into not writing the book at all granted you must have a high Speech skill. You will also get the Dream Crusher perk, XP, lowered prices at the Craterside Supply, and the Xbox 360 and PC achievement. On the other hand you do lose some karma but not an awful lot

De Perk die je krijgt is als volgt:

spoiler:
Dream Crusher is a Fallout 3 perk. It can't be gained by leveling up, but only through dialogue.

Requirements: Talk Moira Brown out of writing the Wasteland Survival Guide.
Benefit: Reduces an enemy's chance to critically hit you by 50%.

Dus ach wat is beter? hangt er een beetje vanaf natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dank allemaal! :)
Was inderdaad die Dream crusher perk vergeten te vermelden. Nou goed, ik hou het zo en ga verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

spoiler:

spoiler:
Die drie quests zijn slechts voor het eerste deel van het boek. Ze maakt nog twee delen waar ze je quests voor geeft, absoluut de moeite waard om te doen, je zult ontzettend veel goodies hebben als je al die quests gedaan hebt. Zij geeft je ook voor de primary en secondary goals altijd wat leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Flowmo schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:06:
[...]

Omdat de BoS een missie had: Tech verzamelen uit het hele land. In Tactics hebben ze ook helicopters en voertuigen. Dan lijkt het me iets makkelijker om je van west naar oost te verplaatsen, niet? BoS was ook een landelijke eenheid. 1 wandelende Ghoul is maar 1 wandelende ghoul.
Klopt, maar neemt niet weg dat deze ghoul in die lange tijd makkelijk van oost naar west kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Brons schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:18:
[...]
Klopt, maar neemt niet weg dat deze ghoul in die lange tijd makkelijk van oost naar west kan.
Dat geef ik ook toe in m'n eerdere post, aangezien er iets van 36 jaar tussen deel 2 en 3 zit. Ben em nog niet tegengekomen, maar ben benieuwd wat ie nou uiteindelijk in het oosten te zoeken heeft.

Krijg meer het gevoel dat Beth dacht "Kom laten we Harold erin plaatsen, die zat ook in de vorige delen en kan toch niet dood".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
H3llSiNG schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:24:
[...]

Nope zou niet moeten kunnen, dat heeft bethesda eruit gehaald.
Ja ik merkte het gisteren :(
Ik was alleen in een gebouw met Harold Simms... zoontje van Lucas de sheriff in Megaton.
Dacht ik leg dat ventje even om, werd moe van z'n gemekker dat ie niet met vreemden mag praten.
Blijkt dat je em niet kunt vermoorden :(
Maggie ook al niet!

Littlelamp ben ik nog niet geweest.

Ik vind dit wel erg zwak van Bethesda. Altijd die politiek correcte onzin, slaat echt nergens op! Als ik met een sledgehammer een hoofdje in wil slaan dan moet dat gewoon kunnen!

Dat je geen main characters kunt killen snap ik dan wel weer, anders loopt het verhaal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 14-09 01:24
Refragmental schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:38:
Ja ik merkte het gisteren :(
Ik was alleen in een gebouw met Harold Simms... zoontje van Lucas de sheriff in Megaton.
Dacht ik leg dat ventje even om, werd moe van z'n gemekker dat ie niet met vreemden mag praten.
Blijkt dat je em niet kunt vermoorden :(
Maggie ook al niet!

Littlelamp ben ik nog niet geweest.

Ik vind dit wel erg zwak van Bethesda. Altijd die politiek correcte onzin, slaat echt nergens op! Als ik met een sledgehammer een hoofdje in wil slaan dan moet dat gewoon kunnen!

Dat je geen main characters kunt killen snap ik dan wel weer, anders loopt het verhaal vast.
Dit vind ik dus inderdaad ook jammer. Maar ik vergeef het ze omdat ze er zo'n tof spel van hebben weten te maken :). En hoofdpersonages moet je ook gewoon af kunnen knallen, als je dan niet meer verder kan met je main questline, dan is dat jammer, dan ga je maar rondzwerven tot je ergens verderop weer erop in kunt haken.

De belangrijkste prestatie die ze bereikt hebben wat mij betreft, is dat het gewoon gaaf is om rond te touren door de wasteland. Dat was in F2 behoorlijk irritant.

Gisteren nog even rondgezworven, kwam ik zo'n enorme mutant tegen. Dus ik gooi em een missile in zijn gezicht, is ie maar 3 streepjes kwijt :/. Twee klappen later was ik dood. En dat is ook gewoon gaaf. In F1 en F2 was je eigenlijk binnen no time onkwetsbaar als je een beetje goed speelde. Dan ging je alleen nog neer aan unlucky insta-kill crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Refragmental schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:38:
[...]

Ik vind dat juist een beetje jammer. De eerste delen kon je ALLES maar dan ook echt ALLES uitmoorden en dan gaf het spel je alsnog de mogelijkheden (met genoeg science, dat wel) om het spel uit te kunnen spelen.
(tenzij je de vault overseer ging afslachten, of je eigen tribe. Dat mocht niet. Maar voor de rest was alles free-game)

Die vrijheid (om FF lekker helemaal los te gaan) mis ik toch wel een beetje.

EDIT:
Ik vind het toch wel jammer hoe snel sommige wapens degraden. Helemaal als ze best moeilijk te vinden zijn voor spareparts :(

[ Voor 9% gewijzigd door MazeMouse op 05-11-2008 15:06 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Toch eens benieuwt wanneer er een construction set komt.
Texture mods + mod die je toelaat om kinderen te doden zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het weer mogelijk om bokser te worden? Dat was in fallout 2 zo gaaf gemaakt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Wat een stelletje sadistische gekken lopen er hier rond zeg... Kinderen willen vermoorden :|

:P

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 05-11-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind het een beetje jammer dat ik met een sniper rifle (en perks) niet echt veel verschil merk in % dat ik iemand raak als met een CAR (chinese assault rfile).

Zou ook leuk zijn geweest als je de wapens kon upgraden, snipers, silencers meer ammo in de laadmagazijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:29:
Ik vind het een beetje jammer dat ik met een sniper rifle (en perks) niet echt veel verschil merk in % dat ik iemand raak als met een CAR (chinese assault rfile).

Zou ook leuk zijn geweest als je de wapens kon upgraden, snipers, silencers meer ammo in de laadmagazijn etc.
Hmmm merk wel wat verschil maar aan andere kant als je al die dingen kan upgraden heb ik meer gevoel dat ik een genuine shooter aan spelen ben ipv van een RPG voor mijn gevoel althans. Vind de balans op dit moment wel ok maar ben het er wel mee eens dat het verschil wel iets hoger had kunnen zijn. Maar misschien in mods die er nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
KneoK schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:24:
Wat een stelletje sadistische gekken lopen er hier rond zeg... Kinderen willen vermoorden :|
Boeiend, als jij het verschil tussen een spel en de werkelijkheid al niet meer ziet dan zou ik gewoon stoppen met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 00:14
ik heb megaton opgeblazen, maar die irritante kids leven dus nog steeds he..

Wat een onzin :P

Komen beetjes eigelijk vanzelf weer terug in de game? ik bedoel, onderweg sloop ik van alles, in huisjes, out in the open, overal. spawnen deze weer opnieuw of heb ik straks de wereld leeg?

En ik mis wel een beetje de comische toon van fallout 1 en 2, de rare 'random encounters' zoals de explosive bramin, of de USS enterprise shuttle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Ja inderdaad, dat is vele malen erger dan bijvoorbeeld het water van de hele wasteland vergiftigen voor 95% van de inwoners. 8)7

Het toffe aan Fallout zijn juist de uitgebreide mogelijkheden, als je een sadistische gek wil spelen kan dat. Dan hoort het er ook bij om die godsgruwelijk brutale en vervelende kinderen tot stilte te manen met een missile op hun hoofd, bijvoorbeeld, en het is jammer dat het niet kan. Niet wereldschokkend, maar wel zonde.

Ik snap de controversie ook niet. Je mag alles vermoorden op welke manier dan ook, hele steden opblazen, maar een kind neerschieten in het spel.. nee, dat gaat te ver. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tasma schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:10:
[...]

ik heb megaton opgeblazen, maar die irritante kids leven dus nog steeds he..

Wat een onzin :P

Komen beetjes eigelijk vanzelf weer terug in de game? ik bedoel, onderweg sloop ik van alles, in huisjes, out in the open, overal. spawnen deze weer opnieuw of heb ik straks de wereld leeg?

En ik mis wel een beetje de comische toon van fallout 1 en 2, de rare 'random encounters' zoals de explosive bramin, of de USS enterprise shuttle..
En niet te vergeten de "DANGER WILL ROBISON DANGER!" robot :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik spel een evil char en ik wil kids kunnen vermoorden als ik dat wil maar ook al schiet ik ze aangort met de fat man ze lopen rustig door beetje vreemd. Maar goed dan maar de rest om leggen ook goed hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik denk dat ze dat gedaan hebben om debiele schade claims van amerikanen buiten de deur te houden.

Anyway ik was gisteren nog even bezig met

spoiler:
Those! Echt zo raar, bij die Ant Queen zit een robot en die lokte ik naar mij toe. Om wat afstand te houden heb ik wat fragmines neergekwakt en denk dat ik zo'n 100 a 200 meter terug ben gelopen om fatale schade te vermijden :D. Nu komt het bizarre, ik heb die robot net 2 seconden dood, komt opeens die Ant Queen uit het niets :o. Was gewoon gebugged want dat beest past niet eens door de eerste gang. Dus ik had geen andere optie om dat klere beest neer te maaien (geen probleem :*)). Wilde hem zonder te killen halen maar dat ging dus niet meer. Wel mijn 25% fire res gekregen overigens ;).

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 00:14
Iemand al de 'lijk bug' gehad?

Al 2x, schiet ik iemand af, die vervolgens met een deel van de ragdoll blijkbaar vast zit aan iets anders, en als een gek begint rond te tollen, vliegen en knallen.. De 1e keer lande een raider vanaf een brug 200m verderop.. de 2e keer leeg de dode raider vast te zitten aan mijn gun ofzo (kogel -> raider, link?!)..

De raider bleef als een gek, compleet vervormd tot lange polygonen, om mij heen vliegen, en die kant op stuiteren waar ik keek. Uiteindelijk na veel springen en schieten mijn gun laten vallen..

Hij vloog toen, exclusief gun, vanaf de opgelosten behemoth naar de Manypenny's toren, om daar op de grond te vallen.. dat is een heeeeel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Avalaxy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:42:
[...]

Boeiend, als jij het verschil tussen een spel en de werkelijkheid al niet meer ziet dan zou ik gewoon stoppen met gamen.
Take it easy, take a Nuka Cola ;) Als jij het verschil tussen een beetje sarcasme en een te wilde fantasie niet kunt onderscheiden post dan niet.

Hmm, ok, ik zie het, ik had misschien beter nog een smiley kunnen toevoegen

Anyways, kinderen vermoorden hoeft van mij niet perse, vind het al kicken genoeg om een oog, een onderkaak, wat hompen vlees en een romp voorbij te zien vliegen als je weer eens een lekkere crit kill maakt >:)

[ Voor 28% gewijzigd door KneoK op 05-11-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
KneoK schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:54:
[...]

Take it easy, take a Nuka Cola ;) Als jij het verschil tussen een beetje sarcasme en een te wilde fantasie niet kunt onderscheiden post dan niet.

Hmm, ok, ik zie het, ik had misschien beter nog een smiley kunnen toevoegen

Anyways, kinderen vermoorden hoeft van mij niet perse, vind het al kicken genoeg om een oog, een onderkaak, wat hompen vlees en een romp voorbij te zien vliegen als je weer eens een lekkere crit kill maakt >:)
Ik kan prima sarcasme herkennen, maar jouw post straalde absoluut geen sarcasme uit :+ Eerder bittere moraalridderlijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Soms wat aparte situaties... Kwam gister een super mutant tegen die me snel een koppie kleiner maakte, dus opnieuw. Gooi ik een granaat tussen z'n benen vliegt hij 200 meter de lucht in en valt dood neer....
Ik dacht: Huh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Avalaxy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:23:
[...]

Ik kan prima sarcasme herkennen, maar jouw post straalde absoluut geen sarcasme uit :+ Eerder bittere moraalridderlijkheid :P
Vandaar ook mijn edit in de vorige post dat ik beter nog een smiley had kunnen toevoegen, sterker nog, ik ga het doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

spoiler:
Zo de pleuris wat is die reilly rangers missie -lang- :/ . Breng ik hem die pleuris batterij komen er twee mutant masters ... what the hell. En moet ik door bergen tunnels met ghouls naar die ranger hq. Ben er echt al anderhalf uur mee bezig :z ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game vandaag binnengekregen en twijvel sterk om hem niet meteen op MP.nl te gooien. Het gaat mij allemaal te traag, physics zijn niet top en het verhaal komt maar niet van de grond. Ik ben de halve map a doorgecrosst voordat ik doorhad waar ik nu eigenlijk heen moest. Dan heb je nog die gesprekken waar je ook informatie in krijgt, doorklikken is dus niet handig.

Kan iemand me overtuigen door een teaser te schrijven van wat er allemaal nog staat te gebeuren? Dan kan ik bepalen of dit toch wel mijn game is. Ik had me erg verheugd op deze titel omdat ik FPS nu wel even zat ben. Ik speel op de PS3 trouwens, ook een aantal bugs al gezien waaronder een stuk of wat big mutants die vast zaten in het water....sitting ducks.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik snap dat hacken gewoon echt niet ... ik kan namelijk niet typen. Ter illustratie uit de vault101:

spoiler:
Ik wilde al meteen gokken dat het Amata was in de eerste kluis; maar dat woord zat er -niet- tussen :? ... dus ik ben als een soort mastermind alle woorden die ik WEL kon selecteren afgelopen ... uiteraard niets. Maar mijn keyboard reageert niet en als ik een enkel teken aanraak in de lijst schiet hij meteen door :( !!!

Very annoying, nu ook weer op de boot/rivet/bannon zijn pc. Ik kan gewoon niet TYPEN :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Je hoort toch ook niet te kunnen typen? Ik klik hier een random woord aan, dan zie ik dat ik zoveel letters goed heb van de zoveel letters. Dan klik ik daarna een woord aan wat min of meer lijkt op het woord dat ik daarvoor koos.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:57:
Ik heb de game vandaag binnengekregen en twijvel sterk om hem niet meteen op MP.nl te gooien. Het gaat mij allemaal te traag, physics zijn niet top en het verhaal komt maar niet van de grond. Ik ben de halve map a doorgecrosst voordat ik doorhad waar ik nu eigenlijk heen moest. Dan heb je nog die gesprekken waar je ook informatie in krijgt, doorklikken is dus niet handig.

Kan iemand me overtuigen door een teaser te schrijven van wat er allemaal nog staat te gebeuren? Dan kan ik bepalen of dit toch wel mijn game is. Ik had me erg verheugd op deze titel omdat ik FPS nu wel even zat ben. Ik speel op de PS3 trouwens, ook een aantal bugs al gezien waaronder een stuk of wat big mutants die vast zaten in het water....sitting ducks.

Bij voorbaat dank
Je kan kiezen om alleen voor het verhaal te spelen waardoor je veel content mist maar op die manier blijf je wel gefocused. Het wordt op den duur allemaal wat makkelijker, betere perks, meer ammo etc etc je kan dan in andere woorden lekker door spelen.

VATS systeem is gaaf en leuk... en waarom klik je gesprekken door? Ik vind het meestal wel interessant om te horen wat ze te vertellen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
MrVegeta schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:27:
[...]

Je kan kiezen om alleen voor het verhaal te spelen waardoor je veel content mist maar op die manier blijf je wel gefocused. Het wordt op den duur allemaal wat makkelijker, betere perks, meer ammo etc etc je kan dan in andere woorden lekker door spelen.

VATS systeem is gaaf en leuk... en waarom klik je gesprekken door? Ik vind het meestal wel interessant om te horen wat ze te vertellen hebben.
Fall out is qua dialogen echt een rpg, als dat deel van rpg je niet ligt. tja dan is FA3 gewoon niks voor je.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Cassius schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:12:
Ik snap dat hacken gewoon echt niet ... ik kan namelijk niet typen. Ter illustratie uit de vault101:

spoiler:
Ik wilde al meteen gokken dat het Amata was in de eerste kluis; maar dat woord zat er -niet- tussen :? ... dus ik ben als een soort mastermind alle woorden die ik WEL kon selecteren afgelopen ... uiteraard niets. Maar mijn keyboard reageert niet en als ik een enkel teken aanraak in de lijst schiet hij meteen door :( !!!

Very annoying, nu ook weer op de boot/rivet/bannon zijn pc. Ik kan gewoon niet TYPEN :/ .
Het hacken werkt ook anders ;). Je klikt op een woord, dan vertelt de terminal je hoevel letters op de goede plaats staan. Dan kijk je naar een ander woord en vergelijkt hoeveel letters daarvan met het eerste woord overeen komen. Als dat evenveel is als bij de eerste poging is aangegeven door de terminal zou dat woord dus het wachtwoord kunnen zijn. Mocht de 2e poging nog niet goed zijn heb je dan dus 2 woorden om je nieuwe invoer mee te vergelijken. Zo kan je telkens mogelijkheden wegstrepen omdat die meer of minder letters op dezelfde plek hebben staan als de eerdere pogingen dan door de terminal als juist wordt aangegeven.

Voorbeeld:

op het scherm van de terminal staan de volgende woorden die je kan aanklikken:

GREASE
GREAVE
GRIEVE
MASTER
HACKER
CATTLE
SEVERE
ALERTS
GHETTO
GHOULS

Je eerste poging kies je GHOULS, de terminal geeft aan dat je 1/6 letters op de juiste plek hebt staan.

Nu weet je dat bijvoorbeeld GHETTO niet goed kan zijn, omdat in dat geval 2/6 letters goed hadden moeten zijn. GHOULS en GHETTO hebben immers 2 overeenkomende letters. MASTER, HACKER en SEVERE kan je ook uitsluiten, omdat die woorden helemaal geen overeenkomst met GHOULS hebben.

De 2e poging kies je GREASE, de terminal geeft aan dat je 1/6 letters op de juiste plek hebt staan.

Nu kan je GREAVE en GRIEVE ook uitsluiten, want die woorden hebben meer dan 1 overeenkomst met GREASE.

Dan blijven alleen ALERTS en CATTLE over, omdat die woorden met zowel GHOULS als GREASE exact 1 overeenkomst heeft.

De 3e poging kies je dus ALERTS, en zowaar: terminal unlocked.

Dit is trouwens het override wachtwoord, en hoeft dus niet overeen te komen met het wachtwoord van de eigenaar van de terminal.

Beter dan dit kan ik het niet uitleggen, succes ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Clush op 06-11-2008 13:59 . Reden: foutje verwijderd ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Als je de TAB-toets inhoud, dan komt er een soort licht rond je character (zaklamp?). Is wel handig in het donker.

spoiler: vraagje over een side-quest
Ik ben nu bij die quest (bij de supermarkt) waarbij je de vader van dat jongetje moet vinden, die blijkt dus gedood te zijn door die vuurspuwende red ants. Dus die vader is dood en ik moet iemand vinden die voor dat jongetje wil zorgen... maar ik weet niet waar ik heen moet. Iemand tips? :-)

De quest heet THOSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het stomme is, dat begrijp ik ook echt wel. Ik heb alleen echt een enorm sterk gevoel dat Amata er -echt- niet tussen stond toen ik die console uitschoof. Ik maakte eerst nog de fout dat het om letters gingen die IN het woord zaten, maar het gaat om letters die op de goede plek staan :) .

Naja bedankt in ieder geval, ik ga er nog een keer voor :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Cassius schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:49:
[...]

Het stomme is, dat begrijp ik ook echt wel. Ik heb alleen echt een enorm sterk gevoel dat Amata er -echt- niet tussen stond toen ik die console uitschoof. Ik maakte eerst nog de fout dat het om letters gingen die IN het woord zaten, maar het gaat om letters die op de goede plek staan :) .

Dat zeg ik dus, je maakt met hacken gebruik van het override wachtwoord, wat dus iets anders is dan het persoonlijke wachtwoord van de eigenaar.
fox-hound schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:48:
Als je de TAB-toets inhoud, dan komt er een soort licht rond je character (zaklamp?). Is wel handig in het donker.

Ik ben nu bij die quest (bij de supermarkt) waarbij je de vader van dat jongetje moet vinden, die blijkt dus gedood te zijn door die vuurspuwende red ants. Dus die vader is dood en ik moet iemand vienden die voor dat jongetje wil zorgen... maar ik weet niet waar ik heen moet. Iemand tips? :-)
Het jongetje heeft zelf wel een idee. Gewoon even vragen ;).

als dat niet werkt:
spoiler:
Vera in Rivet City

[ Voor 30% gewijzigd door Clush op 05-11-2008 22:52 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ fox hound

Je moet naar Rivet city.
gl

p.s
Je komt daar trouwens vanzelf een x.. Dus kun je de quest uitstellen tot je er voor meer zaken moet zijn..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
fox-hound schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:48:

Ik ben nu bij die quest (bij de supermarkt) waarbij je de vader van dat jongetje moet vinden, die blijkt dus gedood te zijn door die vuurspuwende red ants. Dus die vader is dood en ik moet iemand vinden die voor dat jongetje wil zorgen... maar ik weet niet waar ik heen moet. Iemand tips? :-)

De quest heet THOSE
Is die TAB functie ook aanwezig op de Xbox? Ik kan het niet vinden in de control settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Haijo

Volgens mij bedoeld hij je PipBoy licht.
Je kunt hem activeren door de knop waarmee je je Pipboy tevoorschijn haalt in te houden.

Speel hem zelf op de PS3, zou dus niet weten welke buttons je op de Pc of de 360 moet indrukken..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me kan vertellen waar 'the family' zich nou precies bevind? Ben de metro tunnel door gegaan.. kom aan de andere kant eruit, maar zie geen family of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:33:
Iemand die me kan vertellen waar 'the family' zich nou precies bevind? Ben de metro tunnel door gegaan.. kom aan de andere kant eruit, maar zie geen family of wat dan ook.
spoiler:
Je krijgt 3 mogelijke locaties waar je heen kan gaan. Een metro lijn is daar 1 van en daar moet je heen. Ga daar de tunnels in tot je op een gegeven moment een guard tegenkomt die de boel bewaakt. Hij geeft zelf aan dat hij 'The Family' bewaakt dus ik heb hem gewoon een nekschot gegeven ;) (hij wilde me niet er langs laten ;()

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:33:
spoiler: title
Als ik t goed heb, kan helaas de naam ff niet herinneren geven ze 3 plekken aan waar je heen moet o.a cinema enzo.
je moet volgens mij naar t eerste punt die ze ze aangeven, en daar zitten 2 ghouls.
Er is ook nog een klein kamertje waar hun zitten, met een paar vaten radio actief afval, en daaronder zit een luik. daar ga je in en ben je r vlak bij.
Anders ff een paar pagina's terug in dit topic en daar wordt t iets beter uitgelegd.. ;)Als ik t goed heb, kan helaas de naam ff niet herinneren geven ze 3 plekken aan

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Cassius schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:49:
[...]

Bij het hacken komt nog iets kijken. Als je op een regel de volgende tekens tegenkomt kun je foute passwords laten verwijderen of zelfs je 4 keuzes refreshen zodat je weer 4x iets kunt kiezen. Gaat hier dus om < > , [ ] , { } en ( ) . Je kunt het dus zien als 'tussen haakjes'. Ze moeten op 1 en dezelfde lijn staan en hoeveel andere tekens er tussenstaan doet er niet toe zolang het maar haakje open + haakje dicht is. 8).

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:42:
[...]

Als ik t goed heb, kan helaas de naam ff niet herinneren geven ze 3 plekken aan waar je heen moet o.a cinema enzo.
je moet volgens mij naar t eerste punt die ze ze aangeven, en daar zitten 2 ghouls.
Er is ook nog een klein kamertje waar hun zitten, met een paar vaten radio actief afval, en daaronder zit een luik. daar ga je in en ben je r vlak bij.
Anders ff een paar pagina's terug in dit topic en daar wordt t iets beter uitgelegd.. ;)
spoiler:
Ja en als ik dan die tunnel door loop.. kom ik gewoon aan de andere kant eruit. Wat booby traps en niks meer

Hmm k'ga de tunnel wel weer terug in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, je moet ergens naar links..
t is al een weekje of wat geleden..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ben nu pure-evil aan het doen. Is nog best lastig als je alle questgivers ook doodknuppelt! Megaton is niet meer en Tenpenny tower is ook leeg. Maar ja, je vermoord dus ook questgivers daarmee. Lastig nog, dat evil zijn ... :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik spoiler-tags!