Leuk spel tot zover, volgens mij vind ik hem leuker dan Far Cry 2, maar er zijn echter een paar haken en ogen aan:
* Het speelt niet zo vlot als een 'echte' FPS heb ik het idee. Het gevoel van de wapens is bijvoorbeeld een beetje slap, maar dat kan ook komen omdat ik die van FC2 gewend ben.
* Ik heb last van een bug (heb ik overigens in een of andere lijst van bugs gevonden) waardoor m'n framerate inkakt (van 45 naar 15), wordt opgelost door even te alt-tabben, maar is nog steeds vreemd. Ik hoop dat ze deze op gaan lossen bij de eerste patch.
* Het is lastig om na te gaan hoe je van punt A naar punt B moet. Ik moet nu bijvoorbeeld van Megaton naar Rivet City, maar moet blijkbaar om een heel gebied heen om daar te komen. Ik heb ergens een commentaar gelezen dat Fallout 3 niet zo open / vrij is als ze wel willen doen geloven, danwel niet zo open / vrij is als Oblivion was. Ik heb het zelf nog niet zover gespeeld, maar in deze situatie zou ik het ermee eens zijn.
* Genoeg kogels vinden in het begin is lastig, maar dit zou in Rivet beter moeten zijn - maar even afwachten met zeuren, lijkt me

.
De graphics zijn een stuk anders dan die van Oblivion, persoonlijk vond ik die wereld leuker om in rond te lopen maar ja, die kreeg ook geen lading atoombommen op z'n donder. Ik ben er vrij zeker van dat ik me hier nog wel een paar weken mee kan vermaken,

.