[PC/PS3/X360] Fallout 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 65.802 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
l0n3w012ph schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:23:

Dit is dus echt mijn eerste RPG-game en het nadeel van het bestellen via Steam is dat ik er geen handleiding bij heb. Zo moet ik dat ding op je pols maar via click/trial and error uitvinden wat alles is en betekent. Of is er wellicht een pdf-handleiding ergens te vinden?
De handleiding kun je bij steam gewoon downloaden hoor, kijk maar bij de store van steam, daar staat download manual fallout 3 (pdf)
easy peasy japaneasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
Hmm, ik had in his footsteps ook uitgesteld, nu wou ik verder met die quest en moet dus met Moriarty praten, enkel is Moriarty nergens te bekennen en heb ik 2 markers op de kaart die altijd naar Megaton wijst maar ook een 2e locatie aangeeft op de kaart bij die springvale highschool (oid)
Bij de volgende level kan ik m'n science wel naar 50 zetten en z'n computer hacken warschijnlijk maar los het liever anders op. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tony L schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:25:
spoiler:
Waar zit die professor ergens?
spoiler:
Hij zit achter een deur in het metrostation, eentje met een labo in waar je idd verder naar onder kunt. Hij staat juist achter de deur, heb hem per ongeluk uit schrik met de sniper rifle een extra gaatje gegeven. Je kan ook zijn terminal hacken en dan de deur zo opendoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:01:
Hmm, ik had in his footsteps ook uitgesteld, nu wou ik verder met die quest en moet dus met Moriarty praten, enkel is Moriarty nergens te bekennen en heb ik 2 markers op de kaart die altijd naar Megaton wijst maar ook een 2e locatie aangeeft op de kaart bij die springvale highschool (oid)
Bij de volgende level kan ik m'n science wel naar 50 zetten en z'n computer hacken warschijnlijk maar los het liever anders op. :|
spoiler:
Praat even met de barman en de hoer in het cafe, die kunnen je wat meer informatie over de computer geven. Moriarty vraagt namelijk veel caps voor zijn informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Zag ergens in een oude winkel, een schitterend staaltje van hoe physics gebruikt worden.

Je zette een trap af, waardoor iets werd losgelaten, wat tegen een rij boekwerken aankwam en door domino effect werd het effect een x aantal meters verplaatst, waarbij het laatste boek weer op drukplaat kwam en weer iets afzette.
Schitterend eigenlijk.

1 nadeel, het is wel erg rustig overal, had toch iets meer leven in spel verwacht, zoals dingen die door de wind bewegen.
Verder ziet het er schitterend uit, alles op hoogste details.
Heeft deze game nou ook directx10 effecten? Of kiest hij daar automatisch al voor?

[ Voor 3% gewijzigd door bangkirai op 03-11-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
ye-roon schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:56:
spoiler:
Ik ben bezig met The Replicated man. En een Optional part van die quest is proberen te achterhalen bij Dr. Preston wat hij van die dude weet. Maar ik heb geen dialoog opties met die gast die hier over gaan. Dus heb ik snachts in gebroken in ze clinic en ze pc gehacked. maar hier was niets te vinden. Ook van hem proberen te pickpocketen heeft als resultaat dat ik de deur van z'n kamer kan pakken. Er staat een file cabinet waar een key voor nodig is. Maar die key is dus niet in de kamer van de good doctor en ook niet op zijn persoon. Iemand een idee hoe ik in de locker kom of hoe ik de informatie over die android van hem kan krijgen?

En is er een manier om Sister zo ver te krijgen dat hij iets los laat over Mei Wong?
spoiler:
Je moet met Dr. Zimmer praten in Rivet City. Als je akkoord gaat met zijn quest zal hij je vertellen waar de replicated man zich bevindt. Bij Sister was de enige optie het verklappen van Mei Wong's geheim. Omdat ik een good guy speel heb ik Mei Wong maar caps gegeven voor een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Btw helemaal vergeten te melden. Ik had last van een crashende game om de 10 min. Het viel me op dat wanneer ik VATS gebruikte ik eigenlijk na de actie direct crashde. Dit had te maken met ffdshow. Je moet een uitzondering maken voor Fallout3.exe zodat ffdshow deze niet gebruikt. Dit werkte bij mij perfecto!! Tot nu toe niet meer gecrashed in iets van 4 of 6 uur tijd.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

Ik heb tot nu geen idee wat ik ervan moet vinden....op een of andere manier wil ik het spel toch wel telkens weer opstarten maar na een uurtje ofzo rondgestruind te hebben geloof ik het wel weer. Het meest irritante is de perceptie dat je voor een hoop quests weer net niet de juiste skills hebt waardoor je weer moet zien dat je een paar levels hoger komt zodat je die skills wel hebt...vage toestand hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:13

Tank80

Cyanide&&Happiness

Tony L schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:25:
[...]

spoiler:
Ik heb dat jongetje al in zo'n buis laten zitten en hem medegedeelt dat zijn pa de pijp uit is ;). Heb die professor niet gezien maar ben door een te kort aan wapens op een gegeven moment met granaten gaan gooien, dus misschien dat ik hem onbewust geraakt heb lol. Waar zit die professor ergens? Ik ben naar beneden gegaan waar je twee treinrailsen hebt liggen. De meest rechter is volgens mij ingestort dus heb de linker gevolgd en toen kwam ik na een poosje weer boven uit een deur. Als je dan links van je kijkt heb je daar weer de opening om naar beneden te gaan.

[...]

Dat licht is inderdaad zooo zwak. Kan je die niet upgraden of iets?? Ik heb ook een bouwvakkers lamp nodig ;)
spoiler:
Je hebt een stuk nog niet gehad; als je binnen bent kan je vrij snel links een maintenance ruimte in vanwaaruit je weer verder kan. Precieze weg weet ik ook niet meer, maar op een gegeven moment kom je in een grotere tunnel uit met een ijzeren deur, die opentrekken en voila.
Ben hierna doorgelopen en kwam in een soort treinstation uit waar ik mn eerste supermutants tegenkwam. Toen pas had ik echt het gevoel dat het spel echt leuk werd. Vind ze wel redelijk simpel; met mn lvl 5 karaktertje en hunting rifle legde ik er zo 10 om, voordat er weer een beetje health nodig was maargoed.

Dat licht probleem kan je trouwens toch ook gewoon oplossen door je brightness wat hoger te zetten :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tank80 op 03-11-2008 12:44 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Toch vind ik bij dergelijke games het ergens weer frustrerend dat je pas veel later ontdekt dat je een grote fout hebt gemaakt met bepaalde dingen. Zo heb ik de overseer ook gemold in het begin, geen idee of dat boeit voor het verhaal. Lijkt me wel. Dus als ik dan een ander einde wil moet ik alles weer overnieuw doen, waarbij je grote delen van quests wel weer hetzelfde voor je zijn. Hoe zien jullie zulke dingen?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Japser schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:38:
Ik heb tot nu geen idee wat ik ervan moet vinden....op een of andere manier wil ik het spel toch wel telkens weer opstarten maar na een uurtje ofzo rondgestruind te hebben geloof ik het wel weer. Het meest irritante is de perceptie dat je voor een hoop quests weer net niet de juiste skills hebt waardoor je weer moet zien dat je een paar levels hoger komt zodat je die skills wel hebt...vage toestand hoor.
Is dat niet een 'key component' van een RPG? Dat je niet alle quests meteen of zelfs nooit kunt oplossen als je de skills ervoor niet hebt?

@hierboven: nog een component die erg wordt gewaardeerd in RPG's. The Witcher werd hier zelfs groots door, consequenties van je keuzes vallen niet meteen op. Dit voorkomt namelijk het quicksave gedrag vóór elke keuze, maakt het spel in mijn ogen veel interessanter.

[ Voor 16% gewijzigd door mister_S op 03-11-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu in Megaton op zoek naar die vrouw (denk ik) waar ik wapens kan kopen. Ik ben nu bij "Craterside Suply" maar ik kan niet naar binnen (lockpicking 100) en er staat ook niemand voor het huis oid...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Heeft iemand die "koe" in Megaton ook al omgeduwd? Ik kwam er per ongeluk achter dat dit kan. Zal wel een grapje zijn. Nu kan ik er niet meer langslopen zonder steeds die koe om te duwen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Tank80 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:42:
[...]

spoiler:
Je hebt een stuk nog niet gehad; als je binnen bent kan je vrij snel links een maintenance ruimte in vanwaaruit je weer verder kan. Precieze weg weet ik ook niet meer, maar op een gegeven moment kom je in een grotere tunnel uit met een ijzeren deur, die opentrekken en voila.
Ben hierna doorgelopen en kwam in een soort treinstation uit waar ik mn eerste supermutants tegenkwam. Toen pas had ik echt het gevoel dat het spel echt leuk werd. Vind ze wel redelijk simpel; met mn lvl 5 karaktertje en hunting rifle legde ik er zo 10 om, voordat er weer een beetje health nodig was maargoed.
spoiler:
Wazig, ik kwam wel in een maintenance kamer met een verrotte accu of iets wat er op lijkt (gloeide en vonkte de hele tijd). Denk dat ik er nog eens rustig heen ga.
Tank80 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:42:
Dat licht probleem kan je trouwens toch ook gewoon oplossen door je brightness wat hoger te zetten :+
Maar dat verpest de sfeer ;). Vind het er al snel te dof / mat / wit uit zien met een te hoge brightness... Heb nog geen contrast optie gezien om het enigzins te compenseren ;(
MrVegeta schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:07:
Ik ben nu in Megaton op zoek naar die vrouw (denk ik) waar ik wapens kan kopen. Ik ben nu bij "Craterside Suply" maar ik kan niet naar binnen (lockpicking 100) en er staat ook niemand voor het huis oid...
Je moet kijken of je niet toevallig midden in de nacht wapens wilt kopen. Dan is inderdaad het meeste gesloten en opzich ook wel logisch. Probeer het om 9 / 10 uur s'ochtends nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tony L schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:41:
[...]

Dan heb je aardig wat gemist. Uit mijn hoofd zijn er de volgende quests:
spoiler:
- Repareren van de waterleidingen
- Boek schrijven over survival waarbij elk hoofdstuk uit 3 onderdelen bestaat. Heb geen idee hoeveel hoofdstukken je hebt maar ben nu met het tweede hoofdstuk bezig.
- Brief sturen naar een familie
- Opzoek naar een android die op de vlucht is

En volgens mij nog een paar maar die weet ik zo snel niet op te noemen.
spoiler:
De quest met de survival guide krijg je later nog een keer dus die mis je niet. En verder heb ik ook geen quest gedaan maar je krijgt quests zat nog hoor als je dit overslaat dus maakt in verhouding niet zo heel veel uit. Ik weet wel dat ik de volgende keer gewoon goed ben ik speel nu evil dus wel mooi omdat straks keer om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
metamarty schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:11:
Heeft iemand die "koe" in Megaton ook al omgeduwd? Ik kwam er per ongeluk achter dat dit kan. Zal wel een grapje zijn. Nu kan ik er niet meer langslopen zonder steeds die koe om te duwen. }:O
Kon dit ook al niet in een random encounter in Fallout 2 ofzo? Komt me heel erg bekend voor :D Zal er vanavond eens langslopen en er tegenaan tikken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

in2duhCore schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:00:
[...]

De handleiding kun je bij steam gewoon downloaden hoor, kijk maar bij de store van steam, daar staat download manual fallout 3 (pdf)
easy peasy japaneasy
Tnx! Had ik idd net zelf ook op Steam gevonden want ik kon me al niet voorstellen dat ze zoiets zouden leveren zonder manual. Maar nogmaals bedankt!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:56

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Flowmo schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:30:
[...]

Kon dit ook al niet in een random encounter in Fallout 2 ofzo? Komt me heel erg bekend voor :D Zal er vanavond eens langslopen en er tegenaan tikken xD
Ik heb geen eerdere fallouts gespeeld. Je moet gebukt naar de koe lopen en dan de use knop (e) alsof je hem wilt bestelen en dan geeft de speler de koe een duw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

mister_S schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:18:
[...]

spoiler:
Je moet met Dr. Zimmer praten in Rivet City. Als je akkoord gaat met zijn quest zal hij je vertellen waar de replicated man zich bevindt. Bij Sister was de enige optie het verklappen van Mei Wong's geheim. Omdat ik een good guy speel heb ik Mei Wong maar caps gegeven voor een wapen.
spoiler:
Mja ik heb die quest ggehad van die dr zimmer, en die zegt dus atm weinig over waar die robot is. En al die holotapes zijn schijnbaar ook verdwenen, misschien heeft dat te maken met het feit ik die robot part al heb om te kunnen vertellen dat hij "dood" is.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Heb een vraagje rond je "kompaan". Ik zal het in spoiler zetten voor mensen die het nog niet ontdekt hebben.

spoiler:
Wanneer ik fasttravel (en soms vanzelf) raak ik mijn viervoeter meatbag altijd kwijt. Enige hints zodat ik dat beest niet meer kwijt raak door te travellen? Of is dit gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

mister_S schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:59:
[...]

Is dat niet een 'key component' van een RPG? Dat je niet alle quests meteen of zelfs nooit kunt oplossen als je de skills ervoor niet hebt?
Ja opzich wel maar ik heb telkens het idee geen enkele quest nog aan te kunnen. Of ik mis de skills of ik ben te low level om bij een area te komen omdat ik afgemschoten wordt door raiders of weetikveel wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Laatst online: 10:13

Tank80

Cyanide&&Happiness

Japser schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:41:
[...]

Ja opzich wel maar ik heb telkens het idee geen enkele quest nog aan te kunnen. Of ik mis de skills of ik ben te low level om bij een area te komen omdat ik afgemschoten wordt door raiders of weetikveel wie.
Iedere quest in Megaton moet je gewoon aankunnen en anders mis je zelf gewoon skills :P
Ga gezellig langs bij de SuperDupermarkt en dat schooltje links als je uit de vault komt en je bent al level 3/4.
Vanaf leveel 4/5 kan je best al wat aan en kun je leuk rondlopen. Kom je een gebiedje tegen wat je nog niet in kan, ga je toch gewoon wat anders doen?

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Desnoods ren je de hele wasteland rond, wegrennen van alles wat je niet aankan, en alle gebouwtjes snel doorzoeken. Alle zooi wat meer dan 20/30 caps waard is meenemen en verkopen, en je hebt zo een klein fortuin en een flink arsenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:02

Clush

Do as I say...

Ik ga denk ik wel morele moeiten krijgen om dadelijk een evil character te gaan spelen. In Oblivion was dit geen probleem (Dark Brotherhood vond ik juist het leukste in het spel), maar ik ben nu net (guns a'blazin') in Paradise Falls geweest en ik zie mezelf daar toch niet zo snel met droge ogen een eigen bijdrage aan leveren.

Maar goed, ik kan voorlopig nog gewoon lekker goed zijn O-)

Dit is natuurlijk wel een enorm pluspunt aan de game, zulke betrokkenheid als er gecreëerd wordt. Maar als het zover gaat dat je daadwerkelijk een beetje geschift moet zijn om een psycho te spelen...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Clush schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:17:

Dit is natuurlijk wel een enorm pluspunt aan de game, zulke betrokkenheid als er gecreëerd wordt. Maar als het zover gaat dat je daadwerkelijk een beetje geschift moet zijn om een psycho te spelen...
Oh dus dit geeft dus aan dat ik geschift ben ;) altijd fijn om te weten haha. Maar ik vind evil spelen wel leuk om mee te beginnen en kan het me ook wel inbeelden dat als je in zo setting moet overleven dat je de regels toch wel wat meer laat liggen dan normaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik ben iemand die liever het "grijsgebied" betreed. Niks doen wat ik zelf als "echt slecht" betitel maar ook niks graties als iemand me iets wil laten doen :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
MrVegeta schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:07:
Zoals eerder gezegd controleer of je niet midden in de nacht voor de deur staat. Weet uit ervaring dat ze pas om 8 uur open gaat. en als het donker begint te worden ook weer dicht gaat.

Overgins speel ik het nog steeds graag. ben 20 uur verder ongeveer en nog vele side quests open staan dus genoeg te doen. Gister ook een paar uur in de wasteland rondgerend hoop gebouwen etc gevonden waar je normaal nooit komt als je enkel quests volgt.

Denk dat je ruim 50 uur uit het spel kan trekken zonder je echt te vervelen. Er is genoeg te doen enkel verwachten veel mensen een echte FPS terwijl het toch echt een RPG is. imho past Fallout 3 wel in de Fallout reeks. Het is dan wel erg anders ( first person etc ) maar het speeld wel lekker. Af en toe wel een crash maar ik save erg vaak dus niet echt last van verders.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Japser schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:38:
Ik weet niet hoe jij RPG's speelt. Maar deze kan je spelen zoals je wilt. ATM loop ik rond met small guns(die is noodzakelijk als je onbekend bent met RPG). Voor de rest heb ik ook een hele hoge speech en lockpick. Ik speel min of meer goed maar ik lul alles en iedereen omver. Er is niet zoiets als te weinig skills hebben voor quests, zeker in het begin. Kan je alle quests doen. Je moet je ff bedenken hoe jij het spel wilt spelen.
90% vn het commentaar die wat ik hier lees heb ik de indruk dat het van de eerste 2-3 uur spelen is.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
ye-roon schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:45:
[...]

spoiler:
Mja ik heb die quest ggehad van die dr zimmer, en die zegt dus atm weinig over waar die robot is. En al die holotapes zijn schijnbaar ook verdwenen, misschien heeft dat te maken met het feit ik die robot part al heb om te kunnen vertellen dat hij "dood" is.
spoiler:
Vreemd, hij zou je moeten vertellen waar die android is. Ik ben het helaas vergeten. Als je de component aan Zimmer geeft beeindig je de quest ook, dan laat je hem denken dat de android dood is.
Japser schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:41:
[...]

Dan doe je echt iets fout. Doe als eerste alle quests die je kunt krijgen in Megaton, ga niet direct de wasteland in. Als je klaar bent met de quests en je de wijde wereld ingaat, let dan op je kogels. Verspil ze niet, in het begin van het spel raakt het zo op. Gebruik melee voor beestjes. Gebruik je VATS wel? Die is bijna essentieel in het begin. En als je VATS gebruikt moet je zo dicht mogelijk bij je tegenstander komen omdat je door je lage skills bijna niets raakt van een afstand. En probeer je tegenstander te verrassen, een schot terwijl je hidden bent is altijd een critical.

[ Voor 43% gewijzigd door mister_S op 03-11-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 19:01
@MrVegeta:
Hoe laat heb je geprobeerd om bij de Craterside Supply binnen te komen? Het kan zijn dat je moet wachten tot hij open is. Ik had hetzelfde probleem (was er om 22:00), heb buiten 'gewacht' tot 9:00, toen kon ik gewoon naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
kooka schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:29:
@MrVegeta:
Hoe laat heb je geprobeerd om bij de Craterside Supply binnen te komen? Het kan zijn dat je moet wachten tot hij open is. Ik had hetzelfde probleem (was er om 22:00), heb buiten 'gewacht' tot 9:00, toen kon ik gewoon naar binnen.
Alle winkels gaan om 8h open en sluiten rond 8-9h ook weer. Leek me opzich wel logisch dan 24/7 quick-e-marts

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, klein vraagje over Vault 92. Hoort deze bij de main quest of niet? Ik ben hem tijdens het exploren tegengekomen, maar als het een onderdeel van de main Q is laat ik het nog even liggen.

WOW, net me eerst Nuka-grenade gebruikt ... _/-\o_. Maar snel de schematic gaan zoeken :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Heb nu zelf een uur of 12 in de game zitten en het is best een gaaf spel maar doordat het zo open is heb ik wat moeite om echt in het verhaal te komen. Wellicht dat ik hier gewoon wat aan moet wennen aangezien ik dat probleem bij andere rpg's als Mass Effect en bv de Final Fantasy serie helemaal niet heb. Maar daar wordt je natuurlijk stuken meer aan het handje gehouden.

Ben nu bijna lvl 7 maar ga nu pas echt aan de Megaton quests beginnen, wellicht dat dat helpt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:42:
Hmmm, klein vraagje over Vault 92. Hoort deze bij de main quest of niet? Ik ben hem tijdens het exploren tegengekomen, maar als het een onderdeel van de main Q is laat ik het nog even liggen.
Als het een onderdeel van de main quest is, is het goed mogelijk dat je er helemaal niet in kunt, of dat er gewoon niks gebeurt - dat was tenminste in Oblivion, het vorige spel van Bethesda, wel het geval. En als je iets doet wat niet de bedoeling is, bijvoorbeeld een karakter dat belangrijk is voor de main quest, krijg je een bericht te zien - als het uberhaupt wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
YopY schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:02:
[...]

Als het een onderdeel van de main quest is, is het goed mogelijk dat je er helemaal niet in kunt, of dat er gewoon niks gebeurt - dat was tenminste in Oblivion, het vorige spel van Bethesda, wel het geval. En als je iets doet wat niet de bedoeling is, bijvoorbeeld een karakter dat belangrijk is voor de main quest, krijg je een bericht te zien - als het uberhaupt wel mogelijk is.
Nee vault 92 hoort niet bij de main quest :) dus je kan er gerust heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Tank80 schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:13:
[...]

Iedere quest in Megaton moet je gewoon aankunnen en anders mis je zelf gewoon skills :P
Ga gezellig langs bij de SuperDupermarkt en dat schooltje links als je uit de vault komt en je bent al level 3/4.
Vanaf leveel 4/5 kan je best al wat aan en kun je leuk rondlopen. Kom je een gebiedje tegen wat je nog niet in kan, ga je toch gewoon wat anders doen?
Ik denk, dat het ook aan je start attributen levert, als ik je zo hoor heb jij een behoorlijk vechter type samengesteld, maar is je poppetje dat niet, dan wordt het toch ander verhaal en moet je voorzichtiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

WeAreLegion schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:13:
[...]

Nee vault 92 hoort niet bij de main quest :) dus je kan er gerust heen :D
Kijk wel uit voor Vault 112! Die is wel deel van een quest en als je er in gaat voor je naar de radio zender bent geweest sla je een groot deel over.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Godverdomme.

Super leuk spel hoor tot nu toe, echt geweldig, maar heb alweer genoeg shit verkeerd gedaan om echt opnieuw te willen beginnen :P

spoiler:
Heb die vader neergeslagen van die chick in de Vault.. De Overseer dus. Niet de bedoeling, oops!

Ben een lock gaan picken in de bar van die kerel in Megaton, helaas kwam hij daarna achter me aan for some reason en schoot me neer, wou niet terugschieten, bang om het verhaal te verpesten :P

Afijn, super tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zowat heel Megaton komt achter je aan als je dat probeert, dus je zou het zowiso niet overleefd hebben :p.

Ik blijf het toch heerlijk vinden hoe je voortdurend wordt afgeleid van je quests terwijl je door het post-apocalyptische landschap loopt. Kom je aan in een dorpje waar de mensen allemaal verdacht vriendelijk zijn. De kinderen klagen echter dat ze weinig vriendjes hebben omdat de nieuwelingen die langskomen nooit lang blijven. Dan slaag je erin om de sleutel van de buitenhut te vinden en besef je plots wat er juist gaande is. Prachtig gewoon.
Het brotherhood of steel gebouw maakt ook indruk, doch de paladins weigeren me binnen te laten, dat terwijl men karma zo hoog is dat ik zowat een messias ben :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
osc4r schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:57:
Godverdomme.

Super leuk spel hoor tot nu toe, echt geweldig, maar heb alweer genoeg shit verkeerd gedaan om echt opnieuw te willen beginnen :P

spoiler:
Heb die vader neergeslagen van die chick in de Vault.. De Overseer dus. Niet de bedoeling, oops!

Ben een lock gaan picken in de bar van die kerel in Megaton, helaas kwam hij daarna achter me aan for some reason en schoot me neer, wou niet terugschieten, bang om het verhaal te verpesten :P

Afijn, super tot nu toe :)
spoiler:
The evil mofo die ik ben schoot eerst die vent voor ze harses en toen ze dochter er achter aan haha mooi begin om die grot uit te stappen al zeg ik het zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik hoop niet dat het gevolgen heeft voor de rest van het verhaal, dat zou zonde zijn. Morgen weer lekker verder de hele middag, nu eerst zorgen dat m'n tentamen goed gaat morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis nog eigenlijk wat in dit topic, screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_yYrw_3EvG8E/SQ8kkSszmlI/AAAAAAAAASo/n8-QTW2N_mQ/s1024/Fallout3%202008-11-03%2016-29-57-04.jpg

Ik kan je vertellen dat ik hier niet goed vanaf kwam :D

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_yYrw_3EvG8E/SQ8kkSszmlI/AAAAAAAAAWU/_PmoNJcw-Ew/s800/Fallout3%202008-11-03%2016-29-57-04.jpg

En hier kwam de Super Mutant niet goed vanaf :p

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

osc4r schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:18:
Ik hoop niet dat het gevolgen heeft voor de rest van het verhaal, dat zou zonde zijn. Morgen weer lekker verder de hele middag, nu eerst zorgen dat m'n tentamen goed gaat morgen ;)
Ik heb dezelfde dommigheid begaan. Ik weet bijna wel zeker dat deze fout ons verhaal anders laat lopen dan degene die hem niet de hersens in hebben geslagen :).

Vind het steeds leuker worden, al crasht hij wel vaak. Ook handig die radio bij je, heb je tenminste beetje geluid bij je :).

Ook looten is leuk. Had eerst niks en aldoor dood, totdat ik een supermarkt in ging waar een stuk of 8 raiders zaten, allemaal met moeite gekillt waardoor ik eindelijk een beetje spul had.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:20

nFo

Waarom knalt iedereen die Overseer neer ? O-)
spoiler:
De sleutel en wachtwoord ligt voor het oprapen om uit Vault 101 te komen.
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:18:
Ik mis nog eigenlijk wat in dit topic, screenshots :)

[afbeelding]

Ik kan je vertellen dat ik hier niet goed vanaf kwam :D

[afbeelding]

En hier kwam de Super Mutant niet goed vanaf :p
Nevermind plaatjes doen het weer. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door nFo op 03-11-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
nFo schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:40:
spoiler:

[...]

Ik knap hem neer omdat ik gewoon een mean mofo ben haha :) nee ik speel graag evil chars en ik verdiep me daar dan ook gewoon in :) dus ze liep te zeiken en kreeg ze gelijk een kogel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

spoiler:

[...]

gewoon, omdat hij erom vroeg :P

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

spoiler:

[...]

Tja als ik opeens van mn bed wordt gelicht en beveiligingstroepen op me gaan schieten, dan mol ik ook de opdrachtgever hiervan, dus ik heb hem lekker doodgeknald.

Maar hierdoor vraag ik me dit wel af:
spoiler:
Hierdoor kan je aan die dochter vragen of ze met je mee komt. Dat doet ze natuurlijk niet meer, nadat je haar pa hebt gemold. Gaat ze wél met je mee als je haar in leven liet als je dit vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
En toen was die uitgespeeld :| , had ik niet verwacht dat het de laatste missie zou zijn.
Trouwens de main quest is best gruwelijk kort en heel erg afgezaagd =)

Wil nu een super evil character maken, maar krijg het nooit over me hart om een "onschuldige" npc te vermoorden :P

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Vraag:

spoiler:
Weet iemand hoe je bij Arlington Cemetery komt?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Leuk spel tot zover, volgens mij vind ik hem leuker dan Far Cry 2, maar er zijn echter een paar haken en ogen aan:

* Het speelt niet zo vlot als een 'echte' FPS heb ik het idee. Het gevoel van de wapens is bijvoorbeeld een beetje slap, maar dat kan ook komen omdat ik die van FC2 gewend ben.

* Ik heb last van een bug (heb ik overigens in een of andere lijst van bugs gevonden) waardoor m'n framerate inkakt (van 45 naar 15), wordt opgelost door even te alt-tabben, maar is nog steeds vreemd. Ik hoop dat ze deze op gaan lossen bij de eerste patch.

* Het is lastig om na te gaan hoe je van punt A naar punt B moet. Ik moet nu bijvoorbeeld van Megaton naar Rivet City, maar moet blijkbaar om een heel gebied heen om daar te komen. Ik heb ergens een commentaar gelezen dat Fallout 3 niet zo open / vrij is als ze wel willen doen geloven, danwel niet zo open / vrij is als Oblivion was. Ik heb het zelf nog niet zover gespeeld, maar in deze situatie zou ik het ermee eens zijn.

* Genoeg kogels vinden in het begin is lastig, maar dit zou in Rivet beter moeten zijn - maar even afwachten met zeuren, lijkt me :p.

De graphics zijn een stuk anders dan die van Oblivion, persoonlijk vond ik die wereld leuker om in rond te lopen maar ja, die kreeg ook geen lading atoombommen op z'n donder. Ik ben er vrij zeker van dat ik me hier nog wel een paar weken mee kan vermaken, :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind dat je niet in één strakke lijn van a naar b kan lopen wel okay, ik loop vaak verkeerd maar eindig dan in een stadje waar weer iemand geholpen moet worden ofzo.

Begin me speech/charisma ook goed te waarderen, heb veel geld en kan toch veel quests oplossen door met de partijen te praten :).

Toffe game! Stuk beter dan dat braakspel FC2.

In het begin was het moeilijk om lui af te knallen maar nu wel, heb een toffe machine gun met lotso bullets!

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 03-11-2008 23:40 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik heb het gevoel dat veel mensen dit spel met een reguliere FPS vergelijken, de meeste klachten gaan ook over de RPG elementen. Fallout 3 is nou eenmaal een RPG, je wapens etc. zullen in het begin inaccuraat en zwak zijn.
Wat kogels betreft, maak je daar geen zorgen over. Later in het spel heb je er genoeg. Gebruik melee voor de beestjes in het begin zodat de kogels niet opraken, even door de zure appel heen bijten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha die Deathclaw ziet er best mooi uit. Wel raar eigenlijk, heb het spel uitgespeeld maar zie nu pas voor het eerst een Deathclaw (in dit topic..,, dus zelf nog nooit een tegengekomen).

Zit voor de tweede keer te spelen en vind nog steeds nieuwe dingen... Waar zit die Deathclaw eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

YopY schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:29: Het speelt niet zo vlot als een 'echte' FPS heb ik het idee. Het gevoel van de wapens is bijvoorbeeld een beetje slap, maar dat kan ook komen omdat ik die van FC2 gewend ben.
Het is dan ook geen FPS. Het is een klassieke RPG met wat FPS elementen in.
Het lijkt inderdaad dat veel mensen zich hieraan mispakken, en ik geef het promoteam van Fallout 3 hiervan de schuld. Mijn maag moest zich zowat keren toen ik voor het eerst de fallout 3 trailers zag: "wtf hebben ze met de fallout reeks uitgestoken, dit is een frikkin' shooter geworden".
Uiteindelijk blijkt het nogal mee te vallen, maar ik vind het maar zwak van hen dat hun trailers duidelijk gemaakt zijn om de FPS fans over de streep te trekken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Three Dog is gaaf :D. Ik hoor mezelf steeds op die radio, lachen! Damn deze game is wel lekker zeg! Prima uitdaging (wel slechte AI maar ik stoor me hier niet aan itt tot Far Cry 2).

Vind het moeilijk om een goede verdeling te maken tussen me punten, ik heb niets aan science gedaan wat ik opzich wel jammer vind... en lockpicking moet ik nu weer wat levelen. Sneaken kan je van mijn part wel overslaan je hebt er alleen voordeel mee als je iemand in zijn rug kan schieten (altijd crit). Maar de AI heeft me meteen door als ik om een hoekje draai. Misschien is me sneaken ook wel te laag... ik weet niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

zo, uitgespeeld.

volgens mijn laatste save heb ik er bijna 40 uur over gedaan... dat is wat ruim omdat ik de pc een paar keer aan heb laten staan om later weer verder te kunnen, maar een 30-35 uur was het zeker. ik heb me niet echt op de mainquest gericht, maar heb hem ook niet echt ontweken. ik weet iig wel dat ik nog lang niet alles gezien en gedaan heb.

hulde aan bethesda omdat ze er zo goed in geslaagd zijn de falloutwereld naar 3d te vertalen. zoals ze het nu hebben gedaan herken ik als fallout1/2 veteraan alles, terwijl nieuwe spelers niks missen. (behalve dan misschien wat een G.E.C.K. nou eigenlijk ís... ik ben het niet tegengekomen in het spel iig, terwijl ik best veel gelezen en onderzocht heb)

wat opzich jammer is dat ik eigenlijk het hele spel op zoek ben geweest naar een stoere regenjas (bogartstyle... helemaal gecombineerd met de Shady Hat ) en dat ik die pas vond op het moment dat ik er niets meer mee kon.

verder geen last gehad van bugs... spel is misschien 3 keer gecrashed in totaal, maar wat betreft quests en continuïteit was het dik voor mekaar.

zit nu te twijfelen of ik mijn laatste save ga laden om de rest van de wereld et dit character te ontdekken of dat ik een nieuwe zal maken. hmm... mischien moet ik dat ook maar even uitstellen tot de kerst...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Ik zit even vast met een quest, misschien dat iemand mij hier kan helpen ;(

spoiler:
Ik ben met de quest "Those!" bezig en heb de professor gevonden die me verteld dat ik de Queen Ant moet killen. Alleen de deur is gelocked en mijn science skill is zo laag dat ik hem niet kan lock picken en de terminal er naast kan ik ook niet hacken :o. Kom ik er nu helemaal niet in dan?? Het verrotte is dat ik net alles gecleared heb en ik ben bang dat als ik eenmaal weer een nieuw level ben de boel daar weer opnieuw gespawned is. Heb net een vrachtlading ammo in die missie zitten dus zou wel zwaar zuur zijn als ik ze weer opnieuw moet killen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Laatst online: 13-09 19:00
MsG schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:03:
Maar hierdoor vraag ik me dit wel af:
spoiler:
Hierdoor kan je aan die dochter vragen of ze met je mee komt. Dat doet ze natuurlijk niet meer, nadat je haar pa hebt gemold. Gaat ze wél met je mee als je haar in leven liet als je dit vroeg?
Nope :'(
spoiler:
Ik speciaal dat stuk herspeeld omdat Amanta de eerste keer niet mee wou. Overseer zijn knieën gemold, en dan heb je tijd genoeg om op je gemak naar de Vault te gaan. Amanta is dan weliswaar niet bedroefd over haar pa, maar ze wil nog altijd niet meegaan... "My place is here, in the vault..." :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MALEADt schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:29:
[...]

Nope :'(
spoiler:
Ik speciaal dat stuk herspeeld omdat Amanta de eerste keer niet mee wou. Overseer zijn knieën gemold, en dan heb je tijd genoeg om op je gemak naar de Vault te gaan. Amanta is dan weliswaar niet bedroefd over haar pa, maar ze wil nog altijd niet meegaan... "My place is here, in the vault..." :X
Je kan hem gewoon laten staan hoor, hij doet je sowieso niks. Alleen de Vault guards zijn agressief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertijn
  • Laatst online: 27-01 12:43
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:42:
WOW, net me eerst Nuka-grenade gebruikt ... _/-\o_. Maar snel de schematic gaan zoeken :+
Ten noorden van mega kwam ik een karavaan tegen (bij het "stadje" waar je de brief moet afleveren) maar het leek random. Deze karavaan had het schema voor de nuka-grenade. Leuke aanvulling voor mijn Rock-it launcher.

had nog een "renegade brother of steel" encounter en loop nu als lvl4 met power armor te slepen. Weet iemand waar je power-armor training kan krijgen zodat ik die rommel ook nog aankan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Even een "rare" vraag hier.... is er iemand die het spel voor PC en voor PS3/X360 heeft die even wil kijken bij welke settings voor de PC versie de visuals het meest overeenkomen met de console versie ? :)

Ik twijfel voor welk systeem ik het spel wil kopen, gamen op de PC doe ik eigenlijk niet meer.... (consoles is veel relaxter) maar ik heb het spel gisteren op een flinke pc gespeeld en het zag er zeer goed uit.
Ben bang dat ik het voor mezelf een beetje verpest heb met het grafisch geweld van de PC in vergelijking met de consoles :>

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supertijn schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:44:
[...]

Ten noorden van mega kwam ik een karavaan tegen (bij het "stadje" waar je de brief moet afleveren) maar het leek random. Deze karavaan had het schema voor de nuka-grenade. Leuke aanvulling voor mijn Rock-it launcher.

had nog een "renegade brother of steel" encounter en loop nu als lvl4 met power armor te slepen. Weet iemand waar je power-armor training kan krijgen zodat ik die rommel ook nog aankan ?
Gemerik, de BoS is lief! :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heh, ik ben lvl 13 en nog altijd op zoek naar power armor + een manier om het te leren gebruiken (vermoedelijk door te infiltreren bij brotherhood of steel, maar zelfs als paladin geraak ik er niet binnen, dus ik vermoed dat het een quest ding is, ik geef echter niet op :)).
Welke skills leren jullie zoal? Ik heb mijn punten vooral verdeeld zitten in small guns (vind je het meeste ammo voor), repair (is ENORM de moeite, met een hoge skill kan je alles in topconditie houden waardoor je veel meer dmg doet en je spaart nog geld uit ook), vrij hoge lockpick (imo nuttiger dan science aangezien je hiermee ook kluizen en ammo boxes openkrijgt) en wat punten in speech.
De perk die iedereen imo als eerste zou moeten leren is de "swift learner" (alle 3 de ranks): Op die manier level je 30% sneller dan normaal :). De andere perks zijn puur persoonlijke smaak denk ik...al had ik er geen spijt van dat ik de Scrounger perk genomen heb: sindsdien heb ik nooit meer een tekort aan ammo gehad en verdien ik een fortuin aan het verkopen van ammo van wapens die ik niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Clush schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 03:00:
behalve dan misschien wat een G.E.C.K. nou eigenlijk ís... ik ben het niet tegengekomen in het spel iig, terwijl ik best veel gelezen en onderzocht heb
Dat wordt toch uitgelegd in vault 112?
Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:25:
Heh, ik ben lvl 13 en nog altijd op zoek naar power armor + een manier om het te leren gebruiken (vermoedelijk door te infiltreren bij brotherhood of steel, maar zelfs als paladin geraak ik er niet binnen, dus ik vermoed dat het een quest ding is
Dat heeft inderdaad met een quest te maken, namelijk gewoon de main quest. Zodra je van iemand hebt gehoord dat je daar heen moet voor de main quest kun je gewoon naar binnen.

[ Voor 46% gewijzigd door Gizz op 04-11-2008 10:31 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Clush schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 03:00:
hulde aan bethesda omdat ze er zo goed in geslaagd zijn de falloutwereld naar 3d te vertalen. zoals ze het nu hebben gedaan herken ik als fallout1/2 veteraan alles, terwijl nieuwe spelers niks missen. (behalve dan misschien wat een G.E.C.K. nou eigenlijk ís... ik ben het niet tegengekomen in het spel iig, terwijl ik best veel gelezen en onderzocht heb)
Ik ben 1 referentie tegengekomen naar de geck in een instructie film of een computer terminal met info ofzo terwijl je nog in de vault bent, hij wordt dus wel degelijk ergens even genoemd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:25:
Heh, ik ben lvl 13 en nog altijd op zoek naar power armor + een manier om het te leren gebruiken (vermoedelijk door te infiltreren bij brotherhood of steel, maar zelfs als paladin geraak ik er niet binnen, dus ik vermoed dat het een quest ding is, ik geef echter niet op :)).
Welke skills leren jullie zoal? Ik heb mijn punten vooral verdeeld zitten in small guns (vind je het meeste ammo voor), repair (is ENORM de moeite, met een hoge skill kan je alles in topconditie houden waardoor je veel meer dmg doet en je spaart nog geld uit ook), vrij hoge lockpick (imo nuttiger dan science aangezien je hiermee ook kluizen en ammo boxes openkrijgt) en wat punten in speech.
De perk die iedereen imo als eerste zou moeten leren is de "swift learner" (alle 3 de ranks): Op die manier level je 30% sneller dan normaal :). De andere perks zijn puur persoonlijke smaak denk ik...al had ik er geen spijt van dat ik de Scrounger perk genomen heb: sindsdien heb ik nooit meer een tekort aan ammo gehad en verdien ik een fortuin aan het verkopen van ammo van wapens die ik niet gebruik.
Met of zonder swift learner blijft lvl20 toch wel de max :)
Ergo: Ik heb liever 3 nuttige perks en ben wat later bij level20 dan dat ik op lvl20 ineens 3 compleet nutteloze perks heb ;)
net als Here&Now en Educated (kun je beter meer Int nemen aan het begin)

Verder heb ik zelf een redelijk mooie "cheat" gevonden.
Gooi gewoon mijn INT op 10 (veel SkillPoints)
En daarna met IntenseTraining mijn andere SPECIAL punten oppompen. (levert ook best een lading SkillPoints op en betere stats allround)

En verder ben ik een enorme ouwehoer die het liefste alles (ALLES) kan doen dus alles wat mijn speech oppompt en me meer kletsopties geeft :o

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus is level 20 het hoogst haalbaar?
Las het wel in het boekje.. maar ik dacht eigenlijk dat ze tot level 20 extra skills hadden bedacht..
Wat zout zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:12:
[...]

Het is dan ook geen FPS. Het is een klassieke RPG met wat FPS elementen in.
Het lijkt inderdaad dat veel mensen zich hieraan mispakken, en ik geef het promoteam van Fallout 3 hiervan de schuld. Mijn maag moest zich zowat keren toen ik voor het eerst de fallout 3 trailers zag: "wtf hebben ze met de fallout reeks uitgestoken, dit is een frikkin' shooter geworden".
Uiteindelijk blijkt het nogal mee te vallen, maar ik vind het maar zwak van hen dat hun trailers duidelijk gemaakt zijn om de FPS fans over de streep te trekken.
Het kan nog veel gekker. In het Bart Smitje krantje wordt hij paginagroot aangeprezen als 'shooter van het jaar' of iets dergelijks. Dan ga je wel casualgamers teleurstellen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Ik zit met een probleem ik moet in die bibliotheek op een pc naar gegevens zoeken over G.E.C.K ....
Maar wat ik ook doet ik krijg die quest niet compleet ..... Help!!

verder wel een gaaf spel..

Nee het is geen FPS het is een FPHRPG :)
H staat voor Horror :) wat ben ik al vaak me eigen helemaal wezenloos geschrokken in die kleine ruimtes weer zo zombie of ander gespuis voor je neus staat terwijl je net even lekker bezig bent met het verkennen van de ruimtes.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
ravw schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:25:
wat ben ik al vaak me eigen helemaal wezenloos geschrokken in die kleine ruimtes weer zo zombie of ander gespuis voor je neus staat terwijl je net even lekker bezig bent met het verkennen van de ruimtes.
Daarom clear ik ook alle directe ruimtes + aanliggende ruimtes vóórdat ik uberhaupt dingen ga bekijken :D. Geen zin in onverwacht volk terwijl je druk bezig bent om te kijken of er nog wat moois ligt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Mijn vraag ivm met "je compagnon" die je kunt vinden in de scrapyard.

spoiler:
Iemand die nu weet hoe ik er voor kan zorgen dat Meatbag met mij mee "fasttravelled"? Die blijft daar gewoon staan als ik fasttravel.

[ Voor 19% gewijzigd door Deetje op 04-11-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Heb er ondertussen alweer aardig wat uurtjes in gestoken en vermaak me tot nog toe prima.

Kun je na het uitspelen van de main quest gewoon doorspelen eigenlijk? Net zoals in Oblivion?

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Ik begin het spel trouwens wel een beetje overdreven horror-achtig te vinden, kan niet zeggen, dat het zo erg was in de vorige fallouts van lang geleden.
Post-nuclear is voor mij niet gelijk aan horror-achtig, maar welk gebouw je ook inloopt, het is allemaal pikdonker en flink horrorachtig met veel bloed en ledematen.

Begint te overdreven aan te voelen naar paar avondjes spelen.
Tja, ik snap nu ook waarom er 18+ leeftijd op dit spel zit, niet echt een spel geschikt voor te jonge gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertijn
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:23:

Supertijn schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:44:
[...]

----

Gemerik, de BoS is lief! :(

;)
Pech voor de BoS mannetjes want er waren nog meer baddies bij. BoS was aan het battlen tegen een groepje deathclaws en waren zwaar beschadigd; Leuk detail is dat me dit 2 complete sets powerarmor opleverde, de andere heb ik maar in een oude locker gepropt in de hoop deze nog terug te vinden.

ik heb alleen na afloop een teddybeer en een nuka-a-cola-truck tegen zijn hoofd geschoten haha >:)

Maar helaas is het powerarmor nu alleen rugzakvulling want dragen kan ik niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

bangkirai schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:22:
Ik begin het spel trouwens wel een beetje overdreven horror-achtig te vinden, kan niet zeggen, dat het zo erg was in de vorige fallouts van lang geleden.
Post-nuclear is voor mij niet gelijk aan horror-achtig, maar welk gebouw je ook inloopt, het is allemaal pikdonker en flink horrorachtig met veel bloed en ledematen.

Tja, ik snap nu ook waarom er 18+ leeftijd op dit spel zit, niet echt een spel geschikt voor te jonge gasten.
De eerdere Fallouts waren dat ook wel, hoor. Alleen vanuit een isometrisch standpunt en behoorlijk gepixelde graphics komt dat minder hard aan. Volgens mij is bethesda aardig 'natuurgetrouw' te werk gegaan.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:30:
[...]

De eerdere Fallouts waren dat ook wel, hoor. Alleen vanuit een isometrisch standpunt en behoorlijk gepixelde graphics komt dat minder hard aan. Volgens mij is bethesda aardig 'natuurgetrouw' te werk gegaan.
Klopt, ik weet nog wel die verlaten Vault bij GECKO. (fallout II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Op een paar screenshots zag ik dat er een hond bij je loopt.
Weet iemand waar ik die herdershond kan vinden?
Ik hoop niet in megaton want dan is ie naar zijn maker :P .

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 10-09 22:38
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:54:
Haha die Deathclaw ziet er best mooi uit. Wel raar eigenlijk, heb het spel uitgespeeld maar zie nu pas voor het eerst een Deathclaw (in dit topic..,, dus zelf nog nooit een tegengekomen).

Zit voor de tweede keer te spelen en vind nog steeds nieuwe dingen... Waar zit die Deathclaw eigenlijk?
Ben al meerdere Deathclaws tegen gekomen. in de uithoeken van de kaart.

Heb nu bijna 30 uur ingame erop zitten moet nu naar vault 112 voor de main quest heb er nog een stuk of 5/6 side quests open staan. en ook nog ongeveer de helft van de gewone map te ontdekken.

Ga de main quest ook pas uitspelen als ik voor me gevoel de hele kaart heb ontdekt en de meeste dingen heb gedaan en gezien.

Speel dan wel op easy :P heb al 13.000 caps en draag 2 wapens bij die ik het meest gebruik voor de 1e 700 kogels en voor de andere 1900. Vooral op het einde vind ik mega veel kogels.

Wanneer ik het weer opnieuw ga spelen toch maar wat moeilijker zetten ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Pepperana schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:49:
Op een paar screenshots zag ik dat er een hond bij je loopt.
Weet iemand waar ik die herdershond kan vinden?
Ik hoop niet in megaton want dan is ie naar zijn maker :P .
spoiler:
Je moet het dorpje minefield vinden als je dat gevonden heb loop je naar het zuiden daar vind je de scrapyard. Daar ga je het terrein op loop je naar rode contrainer. Je killed de belagers van de hond en hij joined je party als je aardig bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:30:
[...]

Nou ja, ik herinner me nog dat een paar Fallout fans zeiden dat hun "worst nightmare" een Oblivion-in-de-toekomst zou zijn. Ik heb alle vorige Fallouts niet gespeeld, en Oblivion wel redelijk geshred, en ik moet zeggen dat dit wel HEEEEEEEEL erg als Oblivion aanvoelt. De manier waarop je de vault verlaat, de "dungeons" die je in kan, de map. Ik mis alleen 1 ding heel erg, en dat is een item keybind (die Oblivion wel had :P) voor bijv. stimpacks, wapens of armor. Telkens die PIP haalt de vaart uit het spel, wat redelijk irritant is. Of heb ik het simpelweg nog niet ontdekt :P
Oja, over die G.E.C.K, daar kun je wel meer over vinden:
spoiler:
Vlak voordat je de vault verlaat, moet je langs dat kantoor van de Overseer. Je kunt in zijn computer inloggen, en daar staat een documentje over de G.E.C.K. Summier, maar voor een Fallout noob als ik meer dan voldoende ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Boeboe schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:05:
Het brotherhood of steel gebouw maakt ook indruk, doch de paladins weigeren me binnen te laten, dat terwijl men karma zo hoog is dat ik zowat een messias ben :|
De Broherhood is nooit je vriend geweest en zal het nooit zijn ook. Dat gold ook al in Fallout 1 en Fallout 2. Daar hadden ze al een eigen agenda en doen de dingen die nodig zijn om dat te bereiken. Ook al moeten ze jou er voor uit de weg ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24

Fallout 1 en 2 waren nou ook niet echt geschikt voor het jonge publiek. Tenzij je sex, extreem geweld, drugsgebruik e.d. geschikt vindt voor kinderen? :)

Die ledematen vind je vaak alleen in de buurt van mutants en gemuteerde beesten. Dat is gewoon hun eten :P

Iemand ideeen over die
spoiler:
Android Quest
in Rivet City? Zit vast en m'n marker blijft maar naar
spoiler:
Dr. Preston
wijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:03:
[...]

Het kan nog veel gekker. In het Bart Smitje krantje wordt hij paginagroot aangeprezen als 'shooter van het jaar' of iets dergelijks. Dan ga je wel casualgamers teleurstellen ja
Gast... Denk je dat Bethesda tegen Bartje gezegd heeft, je moet in je krantje zetten dat wij de beste shooter van het jaar hebben gemaakt ? We hebben het hier over Bart Smit, even goed onthouden ;)

Ik ben nu bijna level 9, nog steeds ligt de mainquest in Megaton en vermaak me echt super !!! Gewoon lekker rondlopen, verkennen, gebouwtjes doorzoeken, quests krijgen. Heb het allemaal zo goed gedaan dat elke keer als ik Megaton nu binnenkom dan komt er iemand op me afgerend die me cadeau'tjes geeft, de ene keer een vrouw met wat Stimpacks, de andere keer een vent met wat Bottlecaps, erg leuk gedaan.
Op ultra high vind ik het een van de mooiste spellen die ik de afgelopen tijd heb gespeeld, mainstory interesseert me op dit moment nog heel weinig, je hebt zat te ontdekken over waarom de wereld zo is, ontzettend veel best interessante personages, ik vermaak me echt prima en heb voorlopig echt nog geen zin om aan de mainquest te beginnen. Alleen die 150 dagen zinnen me niet zo, die moeten er HEEL gauw uitgesloopt worden, ik wil gewoon rondrennen totdat IK bepaal dat het verhaal af moet.

Een post-apocalyptische wereld waarin bijna iedereen dood is en wordt gedomineerd door gekke groepen maniacs en mutanten en jij vind het gek dat je overal ledematen vind ??? Het hele spel door hoor je dat iedereen bang is voor alles wat nu buiten rondloopt, dat vind ik niet gek als je de buitenwereld ziet. Past gewoon he-le-maal vind ik.

[ Voor 25% gewijzigd door KneoK op 04-11-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:16:
[...]

De Broherhood is nooit je vriend geweest en zal het nooit zijn ook. Dat gold ook al in Fallout 1 en Fallout 2. Daar hadden ze al een eigen agenda en doen de dingen die nodig zijn om dat te bereiken. Ook al moeten ze jou er voor uit de weg ruimen.
Eerste encounter met ze was ook super
spoiler:
Ik kom uit die metro, van die Fire Ant quest. Staan daar een stel van die Steel gasten op super mutants te schieten. Moet ik ze helpen met redden van een initiate. Ik ga braaf dat gebouw in, tuurlijk zijn die super mutants VEEL te sterk, dus ik lok ze allemaal naar buiten waar die paladin met een rocket launcher ze op staat te wachten. Ik draai me even om, KABOEM, overal dooie mutants en de paladin lijkt...verdampt. Weg 100 caps, maar wel een leuk armor van die initiate :P
Alleen die 150 dagen zinnen me niet zo, die moeten er HEEL gauw uitgesloopt worden, ik wil gewoon rondrennen totdat IK bepaal dat het verhaal af moet.
Euhhhh, welke 150 dagen :S Nog niks over gehoord. Dat is toch van die eerste Fallout, waar je een water chip moet halen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertijn
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:14:
[...]

Nou ja, ik herinner me nog dat een paar Fallout fans zeiden dat hun "worst nightmare" een Oblivion-in-de-toekomst zou zijn. Ik heb alle vorige Fallouts niet gespeeld, en Oblivion wel redelijk geshred, en ik moet zeggen dat dit wel HEEEEEEEEL erg als Oblivion aanvoelt. De manier waarop je de vault verlaat, de "dungeons" die je in kan, de map. Ik mis alleen 1 ding heel erg, en dat is een item keybind (die Oblivion wel had :P) voor bijv. stimpacks, wapens of armor. Telkens die PIP haalt de vaart uit het spel, wat redelijk irritant is. Of heb ik het simpelweg nog niet ontdekt :P
Oja, over die G.E.C.K, daar kun je wel meer over vinden:
spoiler:
Vlak voordat je de vault verlaat, moet je langs dat kantoor van de Overseer. Je kunt in zijn computer inloggen, en daar staat een documentje over de G.E.C.K. Summier, maar voor een Fallout noob als ik meer dan voldoende ;)
In de XBOX versie althans kan je in je PIP boy items via de rechterbutton koppelen; dat soort keybinding bedoel je wellicht? (rechts-up, rechts-down etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supertijn schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:22:
[...]

In de XBOX versie althans kan je in je PIP boy items via de rechterbutton koppelen; dat soort keybinding bedoel je wellicht? (rechts-up, rechts-down etc)
Yesh, dat zat in Oblivion ook, binden op de 8-punts-druk toets. Ik heb de PC versie van Fallout 3 maar mis het toch heel erg. Ook al heb ik een muis, het haalt de vaart zeker flink uit het spel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende hoe je Power Armor leert:
spoiler:
Je kan het leren in de Citadel, waartoe je toegang krijgt aan het begin van de quest 'picking up the trail' wat onderdeel is van de main quest

En betreffende de GECK:

http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20080915

;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Flowmo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:17:
[...]

Iemand ideeen over die
spoiler:
Android Quest
in Rivet City? Zit vast en m'n marker blijft maar naar
spoiler:
Dr. Preston
wijzen...
Toffe quest.

spoiler:
Als je dit combineert met de quest "history of rivet city" is dit een eitje. Voor die quest moet je overal rondvragen naar de historie, en wordt je uiteindelijk door die Seymore oid verwezen naar de voorkant van het schip. Die is afgebroken en drijft een stuk voor de stad zelf in het water, richting jefferson memorial. Daarbinnen vind je de oplossing voor 2 quests als het goed is. Als de juiste opties niet verschijnen in het menu van spreken, zijn er 2 dingen die mis kunnen zijn: 1) je moet nog bepaalde personen spreken, praat met IEDEREEN in Rivet City over de quest, dan komt er vanzelf een vrouwtje naar je toe met een aanbod 2) Hack de computer in de bow (bad karma geloof ik, weet niet zeker) en haal daar alle info uit.

Noot: Probeer op het eind het op de good-karma manier te eindigen voor een van de beste wapens die je op dat moment kan krijgen!

Betreffende hotkeys: Selecteer een item (ga er met je muis opstaan) en druk op F1-F8 om ze daaraan te binden. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Samopsa op 04-11-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iemand trouwens al eens zo'n mini nuke afgevuurd? Ik heb er zo twee in men rugzak zitten, maar ik durf ze niet afvuren omdat ik niet weet wat er dan juist gebeurt. Dat mens voor wie je die survival guide maakt omschreef het als "great if you want to dig a hole for a swimming pool in your back yard";

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samopsa schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:33:
[...]
Betreffende hotkeys: Selecteer een item (ga er met je muis opstaan) en druk op F1-F8 om ze daaraan te binden. :+
Geprobeerd: lukt niet :S Dat zijn, bij mij althans, keys om snel te switchen van schermpje naar schermpje in de PIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:03:
Iemand trouwens al eens zo'n mini nuke afgevuurd? Ik heb er zo twee in men rugzak zitten, maar ik durf ze niet afvuren omdat ik niet weet wat er dan juist gebeurt. Dat mens voor wie je die survival guide maakt omschreef het als "great if you want to dig a hole for a swimming pool in your back yard";
Afstand is nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:05:
[...]

Geprobeerd: lukt niet :S Dat zijn, bij mij althans, keys om snel te switchen van schermpje naar schermpje in de PIP.
Hmm vaag, mn geheugen begint af te brokkelen dan, denk ik. Als ik thuis ben zal ik nog even kijken wat het ook alweer was! Het was wel iets in die trant, het zou ook goed kunnen gewoon 1-8 ipv F1-F8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Om snel te kunnen binden moet je in het inventory scherm op een nummer drukken en dan het item aanklikken wat je er op wilt binden. Dus voorbeeld:

Houdt '1' ingedrukt en klik op '10 mm pistol'. Nu is het aangeklikte pistool op 1 gebind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 09:41
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:56:
[...]

Volgens mij Actor Fade. Ik zit op mijn werk, dus kan ff niet checken. Ik had ook eerst settings op medium. Toen zag je een eerst rits kogels op je af komen en even later *pop* een super mutant uit het niets.

Ikzelf heb nog de grootste lol met het spel. ben nu level 9, main quest een beetje laten liggen voor wat die is.
spoiler:
Ik moet nu dad zoeken bij een radiostation
Nu sidequests aan het doen. Ik krijg wel het idee dat er niet veel quests in het spel zijn. Ook is het iets te simpel om permenente boosts op je karakter te krijgen imo. Vooral de Perk die SPECIAL stats verhoogt is me een doorn in het oog. In eerdere spellen was het enorm moeilijk/duur om dit te doen. Ik denk dat ik het spel deze week 'uitgespeeld' (main quest complete) krijg.

Zodra ik het spel opnieuw ga spelen gooi ik het eens op een andere boeg.

oude charnieuwe char
Normal difficultyhoogste difficulty
big gunssmall guns
evilgood
malefemale (black widow)
charisma basedintelligence based
Al kunnen checken of het actor fade is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:24:
[...]

Yesh, dat zat in Oblivion ook, binden op de 8-punts-druk toets. Ik heb de PC versie van Fallout 3 maar mis het toch heel erg. Ook al heb ik een muis, het haalt de vaart zeker flink uit het spel.
Wanneer je je items bent aan het browsen kun je de 1t/m8 ingedrukt houden. Klik dan een item aan en deze wordt dan hotlinked naar het betreffende nummer.

Is inderdaad een handige feature, snel wapens switchen of stimpacks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:40
Tomino schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:17:
[...]

Al kunnen checken of het actor fade is? :)
Oh, dat is actor fade ja. Dat is hetzelfde als in Oblivion, wat ik echt dood getweakt heb :P (als je erg bekend bent met Oblivion merk je dat eigenlijk vrijwel ALLES hetzelfde is... Alleen dan met nieuwe schil er omheen. Zelfs de codes en sommige messages zijn een 1:1 copie).

edit: ook dat uit de post hierboven is precies hetzelfde :+ Ik kan me zo snel geen dingen bedenken die niet hetzelfde zijn als in Oblivion.

[ Voor 37% gewijzigd door Avalaxy op 04-11-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
Avalaxy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:23:
[...]

Oh, dat is actor fade ja. Dat is hetzelfde als in Oblivion, wat ik echt dood getweakt heb :P (als je erg bekend bent met Oblivion merk je dat eigenlijk vrijwel ALLES hetzelfde is... Alleen dan met nieuwe schil er omheen. Zelfs de codes en sommige messages zijn een 1:1 copie).

edit: ook dat uit de post hierboven is precies hetzelfde :+ Ik kan me zo snel geen dingen bedenken die niet hetzelfde zijn als in Oblivion.
Het levelingsysteem, de statpoints, het springen (in fallout 3 kan je gewoon niks met je jumpkey, je loopt telkens vast), VATS, ledematen erafhakken, inventory systeem...

Flinke lijst eigenlijk. Maar het is inderdaad wel ernstig "Oblivion in de toekomst", maar gelukkig maakt de sfeer, de items, de quests en het verhaal erg veel goed om de game toch nog uniek te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik loop nu al een poosje te zoeken naar een poster (oid) van Lincoln in het History Musuem maar ik kan niets vinden, weet iemand waar ik zou moeten zoeken?

spoiler:
Je moet naar de offices en naar die kamer met die turret. Daar ga je de trap op en dan zie je een grote witte poster aan de muur hangen als het goed is,

[ Voor 97% gewijzigd door MrVegeta op 04-11-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad dus als iemand het antwoord weet dan gaarne (wel in spoiler voor de andere natuurlijk)
KneoK schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:19:
[...]

Alleen die 150 dagen zinnen me niet zo, die moeten er HEEL gauw uitgesloopt worden, ik wil gewoon rondrennen totdat IK bepaal dat het verhaal af moet.

[...]
Die 150 dagen cap zit er niet in zover ik weet dat was namelijk bij fallout 1 of 2 zo en die hebben ze na veel commentaar veranderd. Dus als het goed is moet dat er niet meer in zitten.

[ Voor 64% gewijzigd door WeAreLegion op 04-11-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dubbel post sorry

[ Voor 94% gewijzigd door WeAreLegion op 04-11-2008 14:40 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik spoiler-tags!