[PC/PS3/X360] Fallout 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 65.615 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:51
fox-hound schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:53:
[...]

Volgens mij is dit juist niet zo, had het in een review gelezen.
Enige puntje waar ik onzeker over was. De rest van de review van tweakers.net onderstreept mijn standpunt overigens wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:32
Phuncz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 02:27:
[...]

Wil je dit eens verduidelijken ? Je zinsbouw is niet duidelijk wat je precies moet doen.
Ok je hebt tijdens het hacken een hele hoop tekens op je scherm en ik zal er eens 2 regels uitnemen:

%&*@ %^!((<%$
&$%<((&^>$%@

Op de eerste regel staan tekens waar je niks mee kan doen maar op de 2de zal ik 1 stukje eruit lichten
&$%<((&^>$%@

Zoals je ziet staat daar < en > met tekens ertussen. Dit kan ook ( en ) zijn of { en } of [ en ]. Dit noem ik dus tussen haakjes. Het kan ook zonder tekens ertussen zijn dus gewoon <> als het maar op 1 lijn staat.
&^@($!(*&{$@#
*@%#^%&}
&^@

Dit werkt dus niet ondanks dat je { en } hebt omdat ze op 2 verschillende lijnen staan. Beter kan ik het ook niet meer uitleggen nu :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 08:59
Snap niet dat iedereen nou zo zeikt dat het schijnbaar zo op Oblivion moet lijken. Heb Oblivion nooit gespeeld eens aan morrowind begonnen maar kwam daar niet zo ver mee vond er weinig aan.

Sommige punten kunnen best valid zijn dat die 2 op elkaar lijken. Maar andere punten vind ik zon bullshit. "het praten en keuzes in een dialoog hebben is uit Oblivion" yea right.. dat zat in fallout 1 en 2 al hoor.

Ik heb iig wel het echte fallout gevoel. Al sinds ik het opstarte. Lijkt wel alsof sommige mensen enkel maar de dingen willen zien die ze slecht vinden etc maar niet kijken hoe fallout nu anders is.

En btw gek he dat console commands enzo hetzelfde zijn. Het is dan ook wel dezelfde engine. Toen de meeste games nog gemaakt werken op Unreal en Quake engines waren de console commands ook allemaal hetzelfde.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Gozer, ik vind Oblivion juist een goede game :') Lees eerst even voor je gaat doen alsof ik het spel afkraak _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je hebt nog altijd niet gezegd wat er precies is als iets "tussen haakjes staat" :) Toch al bedankt voor de verdere uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Phuncz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:28:
Je hebt nog altijd niet gezegd wat er precies is als iets "tussen haakjes staat" :) Toch al bedankt voor de verdere uitleg.
Soms worden woorden dan weggehaald of je aantal foute keuzes worden reset.

Ah mooi, binnen een paar dagen is er ook een Tweakguide uit van het bekende TweakGuides.com.
I'm working as fast as I can on getting the Fallout 3 Tweak Guide completed, however please bear in mind that the game has a lot of settings and variables to test and document. The guide will probably be ready in around 4 days from now, maybe sooner, maybe later, so please be patient.
edit: :P

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 06-11-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:45
Phuncz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:28:
Dan heb je de kans dat er een foutief antwoord word verwijderd, of dat je aantal pogingen om het wachtwoord te raden word gereset.

edit: te laat verdorie :')

[ Voor 5% gewijzigd door Remy!!!! op 06-11-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tr!gger schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:10:
[...]

Ok je hebt tijdens het hacken een hele hoop tekens op je scherm en ik zal er eens 2 regels uitnemen:

%&*@ %^!((<%$
&$%<((&^>$%@

Op de eerste regel staan tekens waar je niks mee kan doen maar op de 2de zal ik 1 stukje eruit lichten
&$%<((&^>$%@

Zoals je ziet staat daar < en > met tekens ertussen. Dit kan ook ( en ) zijn of { en } of [ en ]. Dit noem ik dus tussen haakjes. Het kan ook zonder tekens ertussen zijn dus gewoon <> als het maar op 1 lijn staat.
&^@($!(*&{$@#
*@%#^%&}
&^@

Dit werkt dus niet ondanks dat je { en } hebt omdat ze op 2 verschillende lijnen staan. Beter kan ik het ook niet meer uitleggen nu :)
Mijn oplossing is gewoon na de 3de keer uitloggen en opnieuw inloggen.
Onbeperkte retries ftw!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

hmm, moet op zoek naar een museum , ik weet hoe ik er moet komen maar, die verdomde enemies , zijn er gewoon te veel }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:04:
[...]

Onbeperkte retries ftw!
Maar dan begin je wel weer helemaal opnieuw omdat de puzzel dan reset wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 15:55
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:11:
hmm, moet op zoek naar een museum , ik weet hoe ik er moet komen maar, die verdomde enemies , zijn er gewoon te veel }:O
Gewoon vanaf het station naar binnen sneaken, easy ;)

Even een toevoeging aan de generale discussie:

Oblivion vond ik een dood saai kutspel waarvan ik niet begreep hoe iemand dat leuk kan vinden. Fallout3 daarentegen is GOTY als je het mij vraagt! Ik ben niet meer zo erg addicted geweest aan een single player game sinds metal gear solid (psx)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

rnenator schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:34:
[...]

Gewoon vanaf het station naar binnen sneaken, easy ;)

Even een toevoeging aan de generale discussie:

Oblivion vond ik een dood saai kutspel waarvan ik niet begreep hoe iemand dat leuk kan vinden. Fallout3 daarentegen is GOTY als je het mij vraagt! Ik ben niet meer zo erg addicted geweest aan een single player game sinds metal gear solid (psx)
Snap dat soort opmerkingen echt niet, het is al 10 keer gezegt en veel mensen zijn het er niet mee eens dat weet ik, maar de games zijn zo gelijk aan elkaar. Ik vind fallout juist leuk omdat het net Oblivion is in een toekomst setting.
Ik snap op geen enkele manier dat je de ene wel leuk vind en de andere niet maar goed.

Wat vinden de mensen die het uit hebben gespeeld van het verhaal?
spoiler:
Ik vond het verhaal echt heel zwak, verwar niet de setting met het verhaal. Setting was heel goed (enclave en brotherhood of steel enzo), maar het verhaal wtf was dat?! Vader was een scientist die van vervuild water drinkwater wou maken, maar BoS stopte hem te funden en jij maakt zijn werk af... of niet. Erg zwak hoor, had iig verwacht dat pa nog iets bijzonders was, zoals een ex-lid van Enclave ofzo

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Crowmeister schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:29:
[...]
Snap dat soort opmerkingen echt niet, het is al 10 keer gezegt en veel mensen zijn het er niet mee eens dat weet ik, maar de games zijn zo gelijk aan elkaar. Ik vind fallout juist leuk omdat het net Oblivion is in een toekomst setting.
Ik snap op geen enkele manier dat je de ene wel leuk vind en de andere niet maar goed.
Het is niet zo moeilijk te begrijpen, de middeleeuwen setting van Oblivion trekt mij niet, daarnaast vond ik het combat systeem, vooral op het gebied van sneaken en sneak attacks (4xdamage?! Waarom geen kill?)en melee combat zwaar tegenvallen en had ik heel veel moeite om in het verhaal te komen.

Bij Fallout, is dit laatste voor mij geen probleem. Het is een setting die dichterbij staat dan de middeleeuwen. Daarnaast is sneaken nuttiger, het combat systeem minder tot totaal niet gefocust op melee, werkt het V.A.T.S. systeem top, zijn de radio zenders een interessante aanvulling en heb ik, vooral dus door de setting, totaal geen probleem om in het verhaal te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
Postius schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:04:
[...]

Onbeperkte retries ftw!
Ik wil niet lullig doen, maar dat hacken is te simpel voor woorden.
De eerste keer dat ik het deed ging het fout, en sindsdien heb ik het niet één keer meer mis gehad.

Je kijkt naar die woorden, zoekt een woord dat totaal niet op de anderen lijkt en klikt dat aan.
Meestal heb je nu 1/9 of zoiets goed. Volgende woord dat je neemt zorg je dat niet 1 teken hetzelfde is als dat van je eerst gekozen woord. Mocht dit niet kunnen, dan eventueel een woord met 1 teken op dezelfde plaats.

Meestal kun je op basis van deze twee woorden al het de juiste uitkiezen (80%), soms heb je nog je vierde keuze nodig.

Het gaat erom om tekens uit te schakelen, probeer niet om van 1/9 -> 2/9 -> 4/9 -> 9/9 of wat dan ook te gaan, want dat is veel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de PC is er nu een patch uit (link)
Fixed occasional crashes when exiting the game or using Alt F4 to exit.

Fixed crashes when using Alt-Tab while binks or credits were playing.

The game now restarts properly after title updates finish installing.
Niet echt heel bijzonder dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

De startpost kan wel een keer een update gebruiken. Misschien iemand die wat tijd wil steken in een nieuw deel?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:24

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:49:
Voor de PC is er nu een patch uit (link)

[...]

Niet echt heel bijzonder dus :O
Die werd toch automagisch toegepast door Games for Windows?

Anyhoe, ik heb soms nu nog dat het lijkt alsof het gebied van de sidebar van de desktop door de game heen wil komen, heeft iemand anders dat ook?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Laat maar.. dogmeat stond spontaan weer voor me neus. 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 07-11-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Armada schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:07:
[...]

Die werd toch automagisch toegepast door Games for Windows?

Anyhoe, ik heb soms nu nog dat het lijkt alsof het gebied van de sidebar van de desktop door de game heen wil komen, heeft iemand anders dat ook?
yep, bij mij is het een deel van het beginscherm wat er af en toe doorheen flikkert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

rnenator schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:31:
[...]

Het is niet zo moeilijk te begrijpen, de middeleeuwen setting van Oblivion trekt mij niet, daarnaast vond ik het combat systeem, vooral op het gebied van sneaken en sneak attacks (4xdamage?! Waarom geen kill?)en melee combat zwaar tegenvallen en had ik heel veel moeite om in het verhaal te komen.

Bij Fallout, is dit laatste voor mij geen probleem. Het is een setting die dichterbij staat dan de middeleeuwen. Daarnaast is sneaken nuttiger, het combat systeem minder tot totaal niet gefocust op melee, werkt het V.A.T.S. systeem top, zijn de radio zenders een interessante aanvulling en heb ik, vooral dus door de setting, totaal geen probleem om in het verhaal te komen.
Eerst zeg je dat je het een kut spel vond en nu trekt het je niet?
Ik snap helemaal dat de setting je niks doet of het verhaal weet ik het. Maar dat je de gameplay zo totaal haatte en de gameplay van Fallout geweldig vindt vind ik raar. Ik heb beide games helemaal uitgespeeld (Oblivion met uitbreiding wel 3-4 keer) met 90% vd sidequests (thank you wikia _/-\o_ ) en de gameplay is imo heel erg hetzelfde.

Dat sneaken 4x damage doet is logisch, het is in DnD ook een bonus op je damage en niet een hele kill. Als het wel een kill was nam iedereen een sneaker. Anyway in Fallout is het ook geen insta-kill dus is Fallout ook kut? :?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Weet iemand het console commando om de framerate te tonen? Ik ben de game aan het testen op mijn antieke pc (en binnenkort op mn macbook) en wil even weten hoeveel FPS ik haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:24

Armada

-Wat wil je weten?-

Weet iemand of de Prima Game Guide ook goed in Nederland te krijgen is? Het lijkt me toch wel mooi om die guide erbij te kopen, om het maximale uit het spel te halen.
Gevonden op bol.com:
http://www.bol.com/nl/p/b...01004006272199/index.html

[ Voor 22% gewijzigd door Armada op 07-11-2008 09:42 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat heerlijk zijn de keuzes in RPG's toch!

..The family quest
spoiler:
Als je aankomt en je legt contact met Vance, denk je echt van, wtf die gasten moet ik uitroeien..
Maar eenmaal wat gepraat te hebben.. wat meer inzicht verkregen te hebben, en Ian eruit gelult te hebben.. zijn het nu de beschermers van Arefu!!

Ik blij, zij blij!

Hoewel ze wel hele mooie spullen hadden liggen die ik wel had willen looten! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 19:08

ye-roon

knaak

Main quest vraagje:
spoiler:
Ik heb net met de main quest die satelite dish geplaatst op het washington monument. Daarna ging ik naar three dog en ik krijg een holodisk met daarop dood leuk, we hebben de wapens verborgen. En er kwam in me scherm, map marker added. Maar waarschijnlijk heb ik die plek of al ontdekt en dus is het geen "niet ondekte map marker" (zo'n vierkantje met schijne streep er in). Of ik kan die weapons cache niet vinden. Enig idee waar die weapons cache is?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ye-roon schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:01:
Main quest vraagje:
spoiler:
Ik heb net met de main quest die satelite dish geplaatst op het washington monument. Daarna ging ik naar three dog en ik krijg een holodisk met daarop dood leuk, we hebben de wapens verborgen. En er kwam in me scherm, map marker added. Maar waarschijnlijk heb ik die plek of al ontdekt en dus is het geen "niet ondekte map marker" (zo'n vierkantje met schijne streep er in). Of ik kan die weapons cache niet vinden. Enig idee waar die weapons cache is?
WTF
spoiler:
Ik kreeg gewoon te horen waar mijn vader naar toe was gegaan, en kreeg helemaal niks over verborgen wapens.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, ik wist al waar hij naartoe was van een andere persoon, dus bij mij begon hij ook over die verborgen wapens.
Ye-roon: Je krijgt ook te horen waar ze verborgen liggen, dus als je de map marker al hebt moet je gewoon die plaats opnieuw opzoeken. Je hebt ook een sleutel gekregen die je daar dan kan gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Boeboe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:19:
Mja, ik wist al waar hij naartoe was van een andere persoon, dus bij mij begon hij ook over die verborgen wapens.
Ye-roon: Je krijgt ook te horen waar ze verborgen liggen, dus als je de map marker al hebt moet je gewoon die plaats opnieuw opzoeken. Je hebt ook een sleutel gekregen die je daar dan kan gebruiken.
spoiler:
Ja ik weet dat ik dat te horen heb gekregen, maardat ben ik dus vergeten, dus vandaar dat ik het hier ff vraag waar dat ding is, of hoe het heet zodat ik het kan opzoeken en er naar toe kan gaan ;) Oh enik dnek dat je spoiler tags had moeten neer zetten, voor sommige is dat nieuwe info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:33

Tank80

Cyanide&&Happiness

Mythrill schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:08:
Weet iemand het console commando om de framerate te tonen? Ik ben de game aan het testen op mijn antieke pc (en binnenkort op mn macbook) en wil even weten hoeveel FPS ik haal.
Anders installeer je gewoon ff Fraps, krijg je ook mooi gemiddelden, kan je filmpjes opnemen enz.
klik

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 08:52

-SaveMe-

-klik-

Anoniem: 236337 schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:48:
[...]

Console of PC? Op de pc beweeg je met de muis die 'hearpin' van links naar rechts, met 'd' beweeg je het slot naar rechts.

Ik begin altijd met de hearpin op 45graden naar links/rechts en begin langzaam 'd' te tappen. Als er gelijk frictie ontstaat stop ik direct en doe ik 45graden de andere kant op en begin ik weer 'd' te tappen. Als er op het einde frictie ontstaat heb je bijna de goede hoek te pakken en hoppa, slot open!

Heb nu 80 hearpins en pas 2 gebroken :P
Iemand tips voor op de x360 ? Ik heb een lockpick skill van 46 en ik blijf mijn pins breken op easy locks... :(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:21:
[...]

Iemand tips voor op de x360 ? Ik heb een lockpick skill van 46 en ik blijf mijn pins breken op easy locks... :(
Ik heb de PS3 versie, maar ik neem aan dat het op dezelfde manier werkt.
Anyways, ik begin eerst te draaien met mijn rechter analoge stick. Zodra de controller begint te trillen (en de pin dus kan gaan breken) draai ik het meteen terug. Vervolgens verander ik de positie van de pin een beetje met de linker stick, en ga weer aan de slag met de rechter analoge stick.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Chester schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:25:
[...]

Ik heb de PS3 versie, maar ik neem aan dat het op dezelfde manier werkt.
Anyways, ik begin eerst te draaien met mijn rechter analoge stick. Zodra de controller begint te trillen (en de pin dus kan gaan breken) draai ik het meteen terug. Vervolgens verander ik de positie van de pin een beetje met de linker stick, en ga weer aan de slag met de rechter analoge stick.
Thanks! Heb em eindelijk door. Als je het eenmaal weet is het easy....doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
ye-roon schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:57:
[...]

spoiler:
Ja ik weet dat ik dat te horen heb gekregen, maardat ben ik dus vergeten, dus vandaar dat ik het hier ff vraag waar dat ding is, of hoe het heet zodat ik het kan opzoeken en er naar toe kan gaan ;) Oh enik dnek dat je spoiler tags had moeten neer zetten, voor sommige is dat nieuwe info :)
spoiler:
Three dogg zegt dat de wapens in hamilton's hideaway liggen... Ik ben daar gaan kijken en heb op wat kistjes met normale ammo en wat granaten op wat scheepswrakken na niets bijzonders gevonden... Denk ook dat die wapens niet zoveel voorstellen.

ander vraagje

spoiler:
Jericho in megaton geeft me het geniale advies dat ik een kluis moet kraken van moriaty in "moriaty's office" Ik heb inmiddels die sleutel naar die kluis al een tijdje in mijn bezit, maar kan die kluis nergens vinden... Iemand die deze wel heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
Avalaxy schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:33:
Geinig, even wat Oblivion tweaks proberen op fallout 3 dalijk...

Voor de geinteresseerden, open FALLOUT.INI die in de Fallout 3 folder onder My games staat in My documents, en zoek voor de volgende codes waarna je die naar onderstaande waarden verandert:

iPreloadSizeLimit=262144000
uInterior Cell Buffer=16
uExterior Cell Buffer=102
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bCloneModelsInBackground=1
bBackgroundPathing=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=5
bAllow30Shaders=1
bUseHardDriveCache=1

(optioneel voor iets minder gras (heeft een grote (positieve) impact op de performance):)
iMinGrassSize=120

(optioneel voor betere graphics:)
bForceFullLOD=1
bGrassPointLighting=1
iShadowMapResolution=1024
bShadowsOnGrass=1
iMaxAnisotropy=16
bReflectExplosions=1
bUseWaterHiRes=1
(bovenstaande tweaks hebben waarschijnlijk wel een zware impact op de performance, eigen risico dus)

(voor mensen met een X-Fi geluidskaart:)
iMaxImpactSoundCount=128

* Avalaxy gaat even verder zoeken }) Zou me niet verbazen als Streamline ook werkt in F3 :+

Als het niet werkt kun je fallout.ini trashen en even opnieuw in het menu je settings instellen, dan genereert hij een nieuw bestand. Verder is het natuurlijk altijd welkom als iemand de verschillen zou willen benchmarken O-)
lol,
kijk ik in de ini... zie ik iets wat letterlijk is overgenomen van Oblivion :D
"bEquippedTorchesCastShadows=0"

Ben overigens erg benieuwd naar de tweakguide. Speel nu alles op de hoogste settings en een spel loopt als een tiet. Laadtijden zijn ook minimaal!!
Ben dus benieuwd of ik de graphics nog wat kan opschroeven zonder al te veel performance verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
Overigens... heeft het bij jullie al geregend ingame?
Heb nog geen druppel zien vallen, dat vind ik best jammer, had graag wat stortbuien en onweer willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:01

nFo

Refragmental schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:51:
Overigens... heeft het bij jullie al geregend ingame?
Heb nog geen druppel zien vallen, dat vind ik best jammer, had graag wat stortbuien en onweer willen zien.
Nee geen regen in Fallout 3. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Het zou gerust een kunnen dat door die kernoorlog, het redation level veel te hoog is om te regenen.
En als het regent ben je zwaar de sjaak.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 29-05 12:38
xD, dat zou anders wel een leuk idee zijn voor een mod, als het begint te regenen moet je zien dat je binnen komt. Beetje als de vampier-status in Oblivion / Morrowind, waar je dood gaat als je in de zon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

ye-roon schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:57:
[...]

spoiler:
spoiler:
Met die key van Three Dog moet je dus naar binnen gaan.
Links boven op de kaart zit een cel deur, die met die key kan openen.
Liggen wat granaten, ammo, mini nuke, assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zit vast in vault 82 door de slechte AI:
spoiler:
Ik heb meneer Fawkes bevrijd uit zijn cel en ik zou hem moeten volgen naar de G.E.C.K... Maar het enige dat hij doet is naar de maintenance room (waar ik zijn cel heb opengemaakt op een console) lopen, omdraaien en teruglopen tot halverwege de gang, omdraaien en terug naar de mr.

Schiet niet echt op dus. Ook mijn maatje (die Star palladin?) flipt behoorlijk omdat ze vijanden ziet in de cellen die nog wel op slot zijn ("Show yourself, coward! :z ). Is het dan echt nodig om eerst alle cellen te openen en de vijanden af te slachten voordat de NPC's weer normaal doen? Nogal slecht dan..

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 30-05 15:03

KneoK

Not in a million lightyears

Refragmental schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:48:
[...]

lol,
"bEquippedTorchesCastShadows=0"

Ben overigens erg benieuwd naar de tweakguide. Speel nu alles op de hoogste settings en een spel loopt als een tiet. Laadtijden zijn ook minimaal!!
Ben dus benieuwd of ik de graphics nog wat kan opschroeven zonder al te veel performance verlies.
Gewoon de Oblivion tweakguide erbij pakken en de ini stap voor stap doorlopen, ik ben vrij weinig nieuws tegengekomen (voor de zekerheid fallout.ini backuppen en dan zowel fallout.ini en falloutPrefs.ini gelijk houden).
Ik heb overigens de eerste keer dat ik de ini heb aangepast wel mijn savegames buiten de vault gesloopt, elke keer als ik er eentje laadde dan bleef het laadscherm staan, alt-tab en er kwam een foutmelding naar voren. Opgelost door een savegame te nemen nog in de vault en vanaf dat moment liep het weer als een zonnetje.
Ook in de installatiemap van Fallout 3 staan nog ini's (low.ini, medium.ini etc), daar kun je ook nog het een en ander tweaken. Da's wel een reden om op de tweakguide te wachten, daar heb ik nog niet veel in aangepast.

[ Voor 20% gewijzigd door KneoK op 08-11-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
KneoK schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:21:
[...]

Gewoon de Oblivion tweakguide erbij pakken en de ini stap voor stap doorlopen, ik ben vrij weinig nieuws tegengekomen (voor de zekerheid fallout.ini backuppen en dan zowel fallout.ini en falloutPrefs.ini gelijk houden).
Ik heb overigens de eerste keer dat ik de ini heb aangepast wel mijn savegames buiten de vault gesloopt, elke keer als ik er eentje laadde dan bleef het laadscherm staan, alt-tab en er kwam een foutmelding naar voren. Opgelost door een savegame te nemen nog in de vault en vanaf dat moment liep het weer als een zonnetje.
Ook in de installatiemap van Fallout 3 staan nog ini's (low.ini, medium.ini etc), daar kun je ook nog het een en ander tweaken. Da's wel een reden om op de tweakguide te wachten, daar heb ik nog niet veel in aangepast.
Uiteraard bent ik ook bekent met tweaken maar wat ik me afvraag is waarom ze(de makers) dat zelf niet al hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Postius schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:49:
[...]

Uiteraard bent ik ook bekent met tweaken maar wat ik me afvraag is waarom ze(de makers) dat zelf niet al hebben gedaan?
Omdat niet elk systeem hetzelfde is, en ze dus iets moeten hebben wat op elke systeem goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 19-05 11:31

Brons

Fail!

Ik ben gisteren begonnen met FA3 op de PS3. Mooie game en mooie graphics. Ik snap dat sommige mensen negatief commentaar hadden over de graphics maar voor mij is het goed genoeg. Na een uur of 3 a 4 spelen ben ik nog niet zo ver: ik zit vooral nog in Megaton (niet opgeblazen) en ben pas bij het 2e hoofdstuk van het survival boek. Ook ben ik begonnen met de Quest Those! maar de ant warriors zijn nog iets te sterk en ik wacht tot ik wat verder ben.

Wat mij opvalt dat er weinig verschillende quests zijn en dat het begin aardig moeilijk is. Ik ben nog niet richting DC gegaan want wat moet ik nou met mijn zwakke armor en mijn Chinese Assault rifle? Super Mutants en horders ghouls kan ik nooit aan, zeker niet met zo weinig kogels. In Fallout 1 en 2 had je hordes aan quests en kon je een mooie uitzoeken op jou niveau. Ook irriteer ik mij een beetje aan het feit dat ik niet kan fast travelen naar quests plekken. Al dat lopen en mole rats neerschieten is ook maar eventjes leuk. Maar goed, als je ze een keertje bezocht heb kan je wel fast travelen.

Verder is dit een mooie game waar ik nog aardig wat uurtjes plezier aan heb. VATS is ook mooi maar ik had liever een systeem waar je helemaal naar turn based kan gaan. Jij eerst schieten, dan de tegenstander. Maar goed, dat zouden de FPS twitcher natuurlijk niet leuk vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik vraag me af waarom ik overal "FA3" lees terwijl het toch echt FallOut3 (FO3, net als de voorgaande delen FO1, FO2, FOT en FO:POS waren)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Brons schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:55:
Ik ben nog niet richting DC gegaan want wat moet ik nou met mijn zwakke armor en mijn Chinese Assault rifle?
Je kunt er veel mee, want de Chinese AR is één van de sterkste small arms. Het is eigenlijk mijn standaard wapen tegen Master Super Mutants en vriendjes daarvan.
Super Mutants en horders ghouls kan ik nooit aan, zeker niet met zo weinig kogels.
Zou je wel aan moeten kunnen, want de eerste keer worden zo vastgezet op jouw niveau.
In Fallout 1 en 2 had je hordes aan quests en kon je een mooie uitzoeken op jou niveau. Ook irriteer ik mij een beetje aan het feit dat ik niet kan fast travelen naar quests plekken.
Eigenlijk kun je elke quest wel doen (alleen de Ant-quest vond ik wel lastig toen ik het spel nog niet helemaal door had in het begin). Maar of je een side quest nou op niveau 4 of 15 doet zou niet zoveel uit moeten maken.

Verder is het fast travel 'probleem' alleen in het begin misschien irritant als je niet van ontdekken houdt. Later zit er altijd wel een andere plek in de buurt waar je wel al geweest bent, dus dan fast travel je gewoon daarheen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gizz op 08-11-2008 17:03 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Refragmental schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 00:48:
[...]

Waar denk je dat die andere commands vandaan komen :+

Denk dat je met de Oblivion tweakguide Fallout 3 ook gewoon kunt tweaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Gizz schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:09:
[...]

Je kunt er veel mee, want de Chinese AR is één van de sterkste small arms. Het is eigenlijk mijn standaard wapen tegen Master Super Mutants en vriendjes daarvan.
Chinese Assault Rifle is ook mijn favo & Combat Shotgun
Kwam net trouwens deze tegen: Xuanlong Assault Rifle nog een stuk beter. >:)

Ik heb nu toch bakken met ammo zonder te cheaten.
Komt natuurlijk ook doordat ik samen met Dog Meat loop en Cheron.

[ Voor 63% gewijzigd door nFo op 08-11-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FO1/2 blijft wel gewoon beter qua quests. Sowieso de hoeveelheid hiervan al. Een mooi voorbeeld kan je al meteen in Megaton vinden. Ben het namelijk voor de 2e aan het spelen (nog niet uitgespeeld maar met een Evil character).

Als je de computer van Moriarty bekijkt dan zie je daar ook allemaal leuke info staan over sommige bewoners. In FO1/2 zou je ze als voorbeeld al kunnen afpersen met deze info of ze voor iets anders misbruiken. In FO3 komt daar jammer genoeg helemaal niks van terug (behalve Leo Stahl, maar dan gaat via een andere weg).

De quests die er dan zijn en ook in je Q-log komen moet ik wel weer van zeggen dat ik ze tot nu toe wel een goeie lengte vindt hebben en ook redelijk tot goed origineel zijn.

Ah en nu ik over wapens lees hierboven ... wat is er in hemelsnaam met de range gebeurt van de wapens. Dat de shotgun enkel voor close-range is ... doh. Maar als je gaat kijken naar de Sniper Rifle en Hunting Rifle (in FO1/2 resp. 50/40 range) heb ik het idee dat de Sniper Rifle echt maar miniem beter is dan de Hunting Rifle.

Me favo's zijn btw. de Combat Shotgun en de Hunting Rifle... op me Small Arms character dan. Net eentje met Energy Weapons gestart, maar die heeft nog maar enkel de laser pistol gevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 08-11-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hunting rifle vind ik ook een beetje out of range, sniper weet ik niet nog niet , nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 154012 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:10:
FO1/2 blijft wel gewoon beter qua quests. Sowieso de hoeveelheid hiervan al. Een mooi voorbeeld kan je al meteen in Megaton vinden. Ben het namelijk voor de 2e aan het spelen (nog niet uitgespeeld maar met een Evil character).

Als je de computer van Moriarty bekijkt dan zie je daar ook allemaal leuke info staan over sommige bewoners. In FO1/2 zou je ze als voorbeeld al kunnen afpersen met deze info of ze voor iets anders misbruiken. In FO3 komt daar jammer genoeg helemaal niks van terug (behalve Leo Stahl, maar dan gaat via een andere weg).

De quests die er dan zijn en ook in je Q-log komen moet ik wel weer van zeggen dat ik ze tot nu toe wel een goeie lengte vindt hebben en ook redelijk tot goed origineel zijn.

Ah en nu ik over wapens lees hierboven ... wat is er in hemelsnaam met de range gebeurt van de wapens. Dat de shotgun enkel voor close-range is ... doh. Maar als je gaat kijken naar de Sniper Rifle en Hunting Rifle (in FO1/2 resp. 50/40 range) heb ik het idee dat de Sniper Rifle echt maar miniem beter is dan de Hunting Rifle.

Me favo's zijn btw. de Combat Shotgun en de Hunting Rifle... op me Small Arms character dan. Net eentje met Energy Weapons gestart, maar die heeft nog maar enkel de laser pistol gevonden.
De Hunting Rifle blijft hier ook een favorietje, maar zolang ik kogels heb voor mijn scoped .44 Magnum blijf ik daar mee knallen, wat een lekker wapen zeg. Zeker als je die perk neemt die de VATS nauwkeurigheid verbetert (en uiteraard gespecialiseerd bent in small arms).

Zit nu een uur of 20 in het spel en nog steeds weinig met de mainquest gedaan, maar kan eigenlijk niet wachten met het volgende rondje. Het is ontzettend leuk om de goedzak uit te hangen maar straks lekker een beetje ongegeneerd rondmoorden lijkt me ook wel wat >:) Lekker met raketten gooien, maakt toch niets uit wat je raakt.
Maar voorlopig houden we het nog lekker bij dit character, ik probeer zoveel mogelijk quests op eigen kracht te vinden en op te lossen, elke nieuwe marker op de kaart wil ik bezocht hebben, echt prachtig.

Ik zie sommige mensen "klagen" over de graphics, volgens mij veelal console spelers, scheelt dat nu echt zoveel ? Ik vind het namelijk een wonderschoon spel op de pc (met ultra high settings), ondanks dat ik aardig verwend ben met spellen als Crysis (en Warhead), Far Cry 2 en STALKER (SoC en CS).

Ik hoop overigens echt dat ze de toolkit eens vrij gaan geven, je hebt niet voor niets in de launcher (net als Oblivion) de Data Files optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 20:32
Ik heb nu een Ultra smg 10mm gun maar ik gebruikte zelden die smg. Wel leuke dmg op deze ik geloof 50. Dat is erg dicht in de buurt van van de Xuanfong assault rifle (mn main weapon _/-\o_ ). Verder heb ik nog een rare Hunting rifle genaamd Ol painfull >:) ofzoiets ik zou het even moeten nakijken. Eigenlijk heb je niks nodig verder tenzij het een sentry droid is wat zuigen die om te killen zeg met mijn rifles. Alleen Pulse grenades maken een paar deuken :). Alles behalve die droids liggen na 4 salvos in het hoofd inclusief deadclaws als ik een critje of 2 erbij heb zitten.

Over dat fallout 1/2 en 3 vergelijk. Geniet gewoon zoals fallout 1 en 2 zijn op hun manier en speel deel 3 gewoon als totaal nieuw spel (duh). Dit is (voor mij) echt 1 van de betere games die uit zijn gekomen de laatste maanden. Mainquest is niet zo spannend tot nu toe maar ik betrap me er elke keer weer op dat ik de hele map moet verkennen en in iedere domme container die niet leeg is moet kijken. 8)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Tr!gger schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:46:
Ik heb nu een Ultra smg 10mm gun maar ik gebruikte zelden die smg. Wel leuke dmg op deze ik geloof 50. Dat is erg dicht in de buurt van van de Xuanfong assault rifle (mn main weapon _/-\o_ ). Verder heb ik nog een rare Hunting rifle genaamd Ol painfull >:) ofzoiets ik zou het even moeten nakijken. Eigenlijk heb je niks nodig verder tenzij het een sentry droid is wat zuigen die om te killen zeg met mijn rifles. Alleen Pulse grenades maken een paar deuken :). Alles behalve die droids liggen na 4 salvos in het hoofd inclusief deadclaws als ik een critje of 2 erbij heb zitten.

Over dat fallout 1/2 en 3 vergelijk. Geniet gewoon zoals fallout 1 en 2 zijn op hun manier en speel deel 3 gewoon als totaal nieuw spel (duh). Dit is (voor mij) echt 1 van de betere games die uit zijn gekomen de laatste maanden. Mainquest is niet zo spannend tot nu toe maar ik betrap me er elke keer weer op dat ik de hele map moet verkennen en in iedere domme container die niet leeg is moet kijken. 8)
Haha, dat heb ik ook. Als ik in de verte een containertje zie waarvan ik vermoed dat ik 'm nog niet open heb dan moet ik toch even gaan kijken, ook als het compleet de andere kant uit is dan waar ik naartoe ga. Dan gebeurt het vrij vaak dat ik weer iets anders zie, daar weer op af ga en vervolgens een half uur later pas ga doen wat ik in eerste instantie wilde doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:46:

Yup, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het geen Fallout 3 vind, maar eerder een soort van Fallout: Another past-apocalyptic story. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon een erg goed spel is, aleen anders als de voorgangers.

@hierboven, komt me ook echt heeeeel bekend voor :+

En als iemand de .44 magnum vaak gebruikt, wacht maar tot je de Lincoln Rifle tegenkomt _/-\o_ (ook .44 ammo)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 08-11-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Blackhawk mag er ook wel zijn hoor. ;)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Ik denk dat ik maar overnieuw begin en een power gaming character begin. Ik begon mijn eerste character met FO1 en 2 in mijn achterhoofd maar uiteindelijk blijkt charisme (en de aanhangende skills) veel minder belangrijk zijn geworden. Je hebt gewoon je bonussen nodig om meer damage te doen met je klein aantal kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brons schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:17:
Ik denk dat ik maar overnieuw begin en een power gaming character begin. Ik begon mijn eerste character met FO1 en 2 in mijn achterhoofd maar uiteindelijk blijkt charisme (en de aanhangende skills) veel minder belangrijk zijn geworden. Je hebt gewoon je bonussen nodig om meer damage te doen met je klein aantal kogels.
Als je een good character wil spelen moet je je speech skill zeker niet onderschatten! En kogels vind je later ook wel meer, zeker met de Scrounger perk.

Wat me wel opvalt is dat ik het idee heb dat je SPECIAL niet echt heel veel invloed meer heeft vergeleken met FO1/2. Wat misschien ook wel weer logisch is met het mindere aantal skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb speech heel vaak gebruikt om lui overhalen iets wel/niet te doen wat resulteerde in een goed karma!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Wat raden jullie aan als goede build voor een 'grijs' personage met minder speech? Punten uit charisma en luck halen en in strength, perception, endurance en intelligence stoppen? En hoeveel dan punten dan per stuk?

En welke skills taggen? Small arms, repair en science?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intelligence vind ik zelf wel redelijk belangrijk, dat zijn namelijk weer een paar extra skill-points. En dan op lvl 4 ook meteen die perk nemen van 3 extra skill-points. Strength heb ik bij me 2e char erg laag, 2 als basis. Ik doe dan ook niks met Melee / Unarmed en dat je wat minder kan dragen ... daar leer ik wel mee leven.
Endurance / Perception / Agility heb ik nog niet echt uitgevonden hoe belangrijk het nou echt is om die op bijv. 8 te zetten. Endurance is natuurlijk HP's ... maar daar heb je ook stimpacks voor om je te healen. Perception, je ziet ze wat eerder op je radar ... tsja. Agility, ik zie nergens echt staan hoeveel AP het nou kost om een bepaalde Gun af te schieten, dus ook niet echt duidelijk.

Repair heb ik ook bij me 2e char gekozen omdat in betere conditie je wapens gewoon meer damage doen. Small guns is denk de keuze die je maakt voor guns. Je komt ze in het begin erg veel tegen en gebruik je ze ook erg veel, of ze op latere levels ook nog echt effectief zijn ... geen idee maar ik denk het wel.
Science is een mogelijkheid, net als lockpick. Zelf verkies ik lockpick wel boven science, gesloten ammo crates wil je toch wel graag openmaken. En vaak is een safe met beide science (de computer) en lockpick (de safe zelf) open te maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 08-11-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236337

Brons schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:17:
Je hebt gewoon je bonussen nodig om meer damage te doen met je klein aantal kogels.
Wat zit iedereen toch te zeuren over weinig kogels? Het is geen FPS waar je doorheen moet raggen. Alles netjes doorzoeken en je hebt zo oneindig veel ammo, iig meer dan 10.000 kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:31
Beste wapen om mee rond te lopen:

The Terrible Shotgun

Krijg je als je de handelaar afschiet die diep in dat raider gebouw zit met die treinen en behemoth.

Ik singleshot alle mutants daarmee, mik op hoofd (in vats of manual) hoppa kill. LOMP wapen, enkel repareren is duur aangezien je dat zelf niet kan.. er is er maar 1 immers.

edit:
En al dat geklaag over oblivion nieuw jasje.. Het is absoluut een ander spel, ja, zelfde engine, en ja sommige aspecten zijn hetzelfde..

Fallout 1 was gelijk aan fallout 2 op veel meer fronten :o

Als je een RPG niet kan waarderen, speel die dan niet. De sfeer van 1 en 2 zitten er absoluut in, en als je niet krampachtig aan het letten bent op de Oblivion achtige aspecten heb je daar ook 0,0 last van. Ik kom persoonlijk _MEER_ aspecten tegen van fallout 1 en 2, dan van oblivion, maar misschien is dit omdat ik let op gameplay & sfeer, in plaats van techniek & engine (welke blijkbaar uniek moeten zijn voor ieder spel, aldus sommigen).

Edit2:
weinig kogels? dat hoort absoluut bij Fallout, je loopt in een vergane wereld, het is niet alsof de fabrieken nog draaien :D

Kogels op? verder met je electric fist, of honkbal knuppel..

[ Voor 58% gewijzigd door Tasma op 08-11-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Anoniem: 236337 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:08:
[...]

Wat zit iedereen toch te zeuren over weinig kogels? Het is geen FPS waar je doorheen moet raggen. Alles netjes doorzoeken en je hebt zo oneindig veel ammo, iig meer dan 10.000 kogels.
Ik zeur er totaal niet over. Ik vind het zelf een goed ding echter is mijn character niet levensvatbaar omdat ik sommige quests niet door kom doordat ik niet genoeg kogels heb. Opzich niet erg maar in FA1 e 2 kon je dan gewoon een andere quest doen die meer gericht is op bijvoorbeel charisma. Helaas is FA3 erg gericht op vechten en zijn er veel minder quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:31
Brons schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:17:
[...]

Ik zeur er totaal niet over. Ik vind het zelf een goed ding echter is mijn character niet levensvatbaar omdat ik sommige quests niet door kom doordat ik niet genoeg kogels heb. Opzich niet erg maar in FA1 e 2 kon je dan gewoon een andere quest doen die meer gericht is op bijvoorbeel charisma. Helaas is FA3 erg gericht op vechten en zijn er veel minder quests.
Niet waar, heel veel quests kunnen ook met charisma, of sneak gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He jammer heb de perk gekozen waar je speciale dialogen met kinderen in het spel kan unlocken.
Speel de good guy en krijg tot nog toe alleen maar een dialoog met een kind, waardoor ik informatie krijg om ergens makkelijke waren te verduisteren.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Tasma schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:10:
Beste wapen om mee rond te lopen:

The Terrible Shotgun
(..)

enkel repareren is duur aangezien je dat zelf niet kan.. er is er maar 1 immers.
Volgens de Fallout wikipedia:
It can be repaired with Combat Shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Tasma schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:21:
[...]

Niet waar, heel veel quests kunnen ook met charisma, of sneak gedaan worden.
Bij veel quests moet je door hordes vijanden, al zijn er vaak opties om de quests met speech over te slaan maar daar is ook niks aan. Of wel? Als je 20 fire ants moet doden heb je een hele lading kogels nodig als je niet veel damage per kogel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 25534 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:22:
He jammer heb de perk gekozen waar je speciale dialogen met kinderen in het spel kan unlocken.
Speel de good guy en krijg tot nog toe alleen maar een dialoog met een kind, waardoor ik informatie krijg om ergens makkelijke waren te verduisteren.. :(
Had ook die "child at heart" perk en heb ze in totaal nog maar 2 keer kunnen gebruiken in de 30 uur dat ik speel :/. Niet echt een aanrader.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ach ik heb die child at heart perk vaak gebruikt. Ik speel niet voor een uber karakter dat heb ik al zoveel gedaan in zoveel RPG's en het is gewoon saai. Uiteindelijk wordt je toch wel dik sterk genoeg. Ik heb tot nu toe nergens moeite mee gehad in het spel. Primary skills zijn Speech, lockpick en small arms atm. In mindere mate repair en medicine uiteraard.

Het eerste wat je bij een fallout karakter ALTIJD moet level naar minimaal 9 is Int. verreweg de beste eigenschap van allemaal. Maar je hoeft geen Gun karakter te maken. Je moet wel wat hebben(DUH) maar ik heb veel quests ook gewoon gesneaked en gespeeched en toen gehaald. De battles zijn niet echt moeilijk zeker niet als je small arms hebt of 1 van die andere dingen.
En ik heb tot nu toe best wel veel lol van mijn child at heart perk. Maar zoals gezegd ik ga niet voor de "cookie-cutter" spec want daar is dit spel gewoon niet echt moeilijk genoeg voor(gelukkig!). Waardoor ik mijn skills en perks ook in wat leukere dingen kan stoppen ipv alleen maar noodzakkelijk.
En ik kan iedereen aanraden om punten in speecht te steken en repair willekeurig wat voor karakter je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brons schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:27:
[...]

Bij veel quests moet je door hordes vijanden, al zijn er vaak opties om de quests met speech over te slaan maar daar is ook niks aan. Of wel? Als je 20 fire ants moet doden heb je een hele lading kogels nodig als je niet veel damage per kogel doet.
Maar met beestjes kan je dan ook slecht praten :+. Al in Tenpenny's Tower geweest? Leuk voor de good guy met speech (of bad guy en schieten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Beste Ghouls,

Ik vroeg mij het volgende af.
Stel je hebt een karakter dat lage lockpick en sneak skills heeft. Je beschouwd ze als secundaire skills die je wel handig vind. Hoe verhoog je deze skills het best

a) secondaire skills verhoog ik voornamelijk met aids.. uhh aid items en kledingstukken.
b) Ik gebruik voornamelijk specifieke perks om mijn secundaire skills te verhogen, zo nu en dan stop ik er ook wel een skill point in.
c) ik gebruik bijna alleen skill points, want perks, aid en items stem ik af voor mijn primaire skills voor maximum effect

Praktijkvoorbeeldje:

Ik heb een asshole karakter dat na 1 kill mag levelen. Ik ga kiezen tussen het volgende.
15 skillpoints stoppen in Lockpick om 50 te bereiken, heb dan 3 skillpoints over voor 1 van mijn primary skills (Small guns) en kies dan als Perk Gunslinger of Gun nut lvl2. (oftewel ik moet nu ff snel lockpick op 50 hebben)

of

10 skillpoints in lockpick, 5 skillpoints in small gun/gunslinger met als Perk Thief (lvl 3)

Ik ben benieuwd? maybe maakt het niet zoveel uit?
In hoeverre is het in Fallout verstandig zorgvuldig te levelen? vooralsnog heb ik geen last een ongebalanceerd karakter

bedankt.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 27-05 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

weet iemand hoe je een new geomapper kan krijgen ? op een of ander manier heb ik mijn keer verkocht waarom je zo iets kan verkoopen zo maar vind zelf al 8)7 zonder iets in beeld komt te staan of je echt zeeker bent of je hem wel wilt verkoopen

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Meestal heeft de vendor dwaar je het aan verkocht hebt het nog in zijn voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Iemand die zin heeft om een nieuw deel te openen? Een copypaste en wat klein onderhoud af en toe zegmaar ;)

Fallout 3 verdient wel weer een nieuw topic. En ook als dat topic er niet komt gaat deze uiteindelijk een keertje dicht natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

nFo schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:12:
[...]

spoiler:
Met die key van Three Dog moet je dus naar binnen gaan.
Links boven op de kaart zit een cel deur, die met die key kan openen.
Liggen wat granaten, ammo, mini nuke, assault rifle.
spoiler:
Waar moet je naar binnen gaan? En links boven de wasteland kaart, of DC ruins kaart? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rusteloos schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:22:
Beste Ghouls,

<ff ingekort>

Ik ben benieuwd? maybe maakt het niet zoveel uit?
In hoeverre is het in Fallout verstandig zorgvuldig te levelen? vooralsnog heb ik geen last een ongebalanceerd karakter

bedankt.
Ik heb het idee dat jij nog niet zo'n hoog level bent (<10). Waar je dan naar mijn idee wel op wil letten is dat je je gekozen Weapon skill, in jouw geval Small Guns, wel redelijk gaat boosten voor meer damage te doen. Skills al Lockpick en Science zijn enkel nuttig op de waarden van 25/50/75/100. Alles daartussen is gewoon niet nuttig. Zelf stop ik daar dan ook ipv een klein beetje per level gewoon ineens 20 points in als ik level.
Als perk is ook degene dat je dubbele skill points van boeken krijgt een echte aanrader, want er zijn heel veel boeken te vinden is mij al duidelijk.

En een unbalanced character? Ik denk niet dat dat mogelijk is in FO3. Er zijn maar weinig skills waar je iets in kan stopppen en veel heb je al vrij snel gemaxed (90 of 100 met bobblehead). Dat is ook een groot verschil met FO1/2 waar je, dacht ik, tot 300 skill-points kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ye-roon schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:38:
[...]

spoiler:
Waar moet je naar binnen gaan? En links boven de wasteland kaart, of DC ruins kaart? :p
spoiler:
Kijk eens in je Notes.. daar zit een note tussen waar het exact is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Ik was net even aan het vechten met een paar beesten, nu staat er you can't run, you are over encumbered ofzoiets, iemand weet wat ik hier aan moet doen?:P

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ja je hebt dan teveel zooi bij je, dus wordt te zwaar. Je moet dus wat zooi uit je bagage gooien, dit doe je met de rechtermuisknop erop te klikken.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Meijuh1 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:35:
Ik was net even aan het vechten met een paar beesten, nu staat er you can't run, you are over encumbered ofzoiets, iemand weet wat ik hier aan moet doen?:P
waarschijnlijk heb je net iets teveel opgepakt, en heb je teveel gewicht wat je meezeult. Je strength bepaalt hoeveel gewicht je kan meenemen. Staat bovenaan je inventory, eerste nummer is het gewicht wat je bij je hebt, 2e nummer is het gewicht wat je kunt dragen. Wat je kunt doen is iets gebruiken wat je strengt tijdelijk omhoog gooit (zoals bier) en vervolgens naar de dichtsbijzijnde stad te travellen, en je spul te verkopen die je niet nodig bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
ha ok bedankt:) spel zit vrij ingewikkeld in elkaar:p

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Je zou kunnen beginnen met dingen te repairen. Dat doe ik altijd als ik te veel mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:42
Ik zit nu een 8-tal uur in het spel, maar ik denk eraan om terug opnieuw te beginnen. Ik heb namelijk net "ontdekt" dat intelligence voor de hoevelheid skillpoints per level instaat, nu vraag ik me af of het misschien een goed idee is om INT op 9 te zetten in speciaal, zodat ik meer skillpoints per level kan uitdelen.( en dan een intelligence bobblehead zien te vinden).

Of is het hebben van een hoge strength/endurance in de eerste levels ook nuttig? Ik kan namelijk later bij de perks ook mijn SPECIAL-"dingen" boosten...

edit: ik lees hier trouwens dat sommigen denken dat agility voor loopsnelheid instaat, iemand die dat kan bevestigen?

[ Voor 10% gewijzigd door Docho op 09-11-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Voor ieder punt in intelligence krijg je een extra skill point. Op 9 zetten lijkt mij dus ook verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

TheZeroorez schreef op zondag 09 november 2008 @ 08:56:
[modbreak]Iemand die zin heeft om een nieuw deel te openen? Een copypaste en wat klein onderhoud af en toe zegmaar ;)

Fallout 3 verdient wel weer een nieuw topic. En ook als dat topic er niet komt gaat deze uiteindelijk een keertje dicht natuurlijk...[/]
Ja topic kan wel een Rebuild gebruiken. :P
Ik begin alvast aan deel 2.
Wanneer gaat dit topic dicht dan ?
ye-roon schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:38:
[...]

spoiler:
spoiler:
Bij Hamilton's Hideaway daar die grot binnen gaan.
http://fallout.wikia.com/wiki/Hamilton's_Hideaway

[ Voor 26% gewijzigd door nFo op 09-11-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

nFo schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:27:
[...]

Ja topic kan wel een Rebuild gebruiken. :P
Ik begin alvast aan deel 2.
Wanneer gaat dit topic dicht dan ?
Laten we deze dan nog een week openhouden. Binnen die periode moet deel 2 dan toch wel geplaatst kunnen worden :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Docho schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:57:
Ik zit nu een 8-tal uur in het spel, maar ik denk eraan om terug opnieuw te beginnen. Ik heb namelijk net "ontdekt" dat intelligence voor de hoevelheid skillpoints per level instaat, nu vraag ik me af of het misschien een goed idee is om INT op 9 te zetten in speciaal, zodat ik meer skillpoints per level kan uitdelen.( en dan een intelligence bobblehead zien te vinden).
Afhankelijk van hoe hoog je INT nu is kan je opnieuw beginnen. Is deze nu 7/8 dan zou ik het niet doen, tenzij je het geen probleem vind uiteraard ;). Bij 4/5/6 zou ik het zeker doen.

Hmmm, lees ook dat je een 8-tal uur in het spel zit. Welk level ben je nu dan? Neem ook eigenlijk altijd de +3 skillpoints perk, en dubbele SP's van boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

PromoX schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:33:
[...]

Laten we deze dan nog een week openhouden. Binnen die periode moet deel 2 dan toch wel geplaatst kunnen worden :).
Okay lukt wel Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:42
Anoniem: 154012 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:39:
[...]

Afhankelijk van hoe hoog je INT nu is kan je opnieuw beginnen. Is deze nu 7/8 dan zou ik het niet doen, tenzij je het geen probleem vind uiteraard ;). Bij 4/5/6 zou ik het zeker doen.

Hmmm, lees ook dat je een 8-tal uur in het spel zit. Welk level ben je nu dan? Neem ook eigenlijk altijd de +3 skillpoints perk, en dubbele SP's van boeken.
Bij mijn eerste character stond de INT op 5, ben dus nu opniew begonnen met een INT van 9.

Mijn vorige char was op level 8 en ik had alleen maar de Gun-nut perks gebruikt, de +3 skillpoint perks en de intense trainings perk. Ik verkies dus perks die de skills of SPECIAL-items verhogen, de anderen zijn wel "leuk", maar ik denk dat deze "nuttiger" zijn.
De dubble SP's bij boeken heb ik zien staan, ik begrijp echter nog niet hoe je skillpoints uit boeken haalt en of er eigenlijk wel veel boeken zijn in dit spel die je skills verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Docho schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:49:
[...]

Bij mijn eerste character stond de INT op 5, ben dus nu opniew begonnen met een INT van 9.

Mijn vorige char was op level 8 en ik had alleen maar de Gun-nut perks gebruikt, de +3 skillpoint perks en de intense trainings perk. Ik verkies dus perks die de skills of SPECIAL-items verhogen, de anderen zijn wel "leuk", maar ik denk dat deze "nuttiger" zijn.
De dubble SP's bij boeken heb ik zien staan, ik begrijp echter nog niet hoe je skillpoints uit boeken haalt en of er eigenlijk wel veel boeken zijn in dit spel die je skills verhogen.
Er zijn dacht ik 25 boeken per skill. Ze zijn verstopt in het spel. In het begin, in de vault, krijg je meteen een boek voor je unarmed. Je gebruikt een boek door het te selecteren in je pip boy en op use (X op PS3) te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik mis overigens nog wel iets: een manier om je wapens en kleding in je huis uit te stallen. Vond ik erg leuk om te doen in Oblivion en Morrowind, eigenlijk hoopte ik dat hier ook te kunnen doen. Nou ja, hopen op een mod dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235820

Anoniem: 197066 schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:46:
ik mis overigens nog wel iets: een manier om je wapens en kleding in je huis uit te stallen. Vond ik erg leuk om te doen in Oblivion en Morrowind, eigenlijk hoopte ik dat hier ook te kunnen doen. Nou ja, hopen op een mod dan maar
Kan toch? Je gooit je spullen op de grond, dan pak je ze op en leg je ze neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 16:39
Gaat lekker hier met mn Evil character >:)

5 bobbleheads:S,I,L, Medicine en Lockpick.
Lvl 13 met Lockpick, Repair en Small guns @ 100, Medicine @ 90
Mooie Tenpenny suite Vault edition met workbench en Firstaid station. (wel eerst 'wasteland survival guide' gedaan)
Dat koste me niks aangezien ik totaal geen laserguns gebruik. Het alles wat ik daarvan had+ammo in 1 klap verkocht zodat ik mn suite kon inrichten. Kreeg nog geld toe ook.
Oh, en pas een kwart van de map ontdekt :P

Alleen die Regulators zijn wel irritant. Verschijnen uit het niets ineens 3 gasten met shotguns als ik een gebouw uitkom, erg annoying. Maar wel handig want dan kan ik mn eigen shotgun weer repareren :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil zelf geen Wiki bekijken oid. Maar kom je de bobbleheads nu vnl. tegen als je de main-quest doet of zijn ze echt verspreid over verschillende locaties.

Degene die ik gevonden heb zijn Strength, Perception en Medicine (doh :P). Ik hoef niet te weten waar ze zijn, kom ze vast ooit wel tegen ;)

edit: zelf nog een vraag over Megaton en opblazen.
spoiler:
Ik weet ondertussen wel welke Quests ik kan doen in Megaton. Maar moet ik de Wasteland Survival guide Quest-line ook helemaal doen voordat ik het opblaas? Want ik wil wel graag alle quests eerst doen voordat er een groot gat in de grond zit.

Degene die ik nu gedaan heb zijn; broken waterpipes, Moriarty en Silver, Brief wegbrengen

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 09-11-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
als je ze wilt vinden, zul je echt goed moeten zoeken, je vindt ze niet alleen op de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 27-05 13:54

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Brons schreef op zondag 09 november 2008 @ 08:52:
Meestal heeft de vendor dwaar je het aan verkocht hebt het nog in zijn voorraad.
alleen ik weet niet aan wie ik die geomapper heb verkocht

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235820 schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:27:
[...]

Kan toch? Je gooit je spullen op de grond, dan pak je ze op en leg je ze neer.
hmm, kom er net achter. Hoop wel dat er nog mannequins komen, om alle raider gear enz uit te stallen. Heb al aardig leuke dingen gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 16:39
Anoniem: 154012 schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:20:
Ik wil zelf geen Wiki bekijken oid. Maar kom je de bobbleheads nu vnl. tegen als je de main-quest doet of zijn ze echt verspreid over verschillende locaties.

Degene die ik gevonden heb zijn Strength, Perception en Medicine (doh :P). Ik hoef niet te weten waar ze zijn, kom ze vast ooit wel tegen ;)

edit: zelf nog een vraag over Megaton en opblazen.
spoiler:
Ik weet ondertussen wel welke Quests ik kan doen in Megaton. Maar moet ik de Wasteland Survival guide Quest-line ook helemaal doen voordat ik het opblaas? Want ik wil wel graag alle quests eerst doen voordat er een groot gat in de grond zit.

Degene die ik nu gedaan heb zijn; broken waterpipes, Moriarty en Silver, Brief wegbrengen
Hoeft niet, mag wel ;)
Zou em wel doen aangezien de rewards best lekker zijn (+de XP natuurlijk).
Als je Megaton opblaast moet je daarna er naartoe fast travelen ;) best leuk :P

Hm, shotguns vs sentry bots = hard dood :/
was even vergeten dat ik nog een missle launcher bij me had :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 09-11-2008 16:34 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Is er een manier om snel in Rivet City te komen ???

Ben nu de DC area aan het verkennen en dan kun je van metro station naar metro station en zo vind je allerlei locations, maar op deze manier is het wel een loooooooong way to rivet city....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: