Na 7 uur spelen ben ik ook onder de indruk. Ben net geen level 4.
De sfeer is erug goed... precies de jaren 50 in de toekomst...
Alleen hoop ik wel dat het een preview/beta versie is, want ik komt toch wel een hoop bugs tegen...
- ik ben al een keer door de grond gezakt: respawn aan het begin van het level
- een enemy bleef steken: respawn op z'n begin plek...
- sprak een vriendinnetje. zij: "kom nog eens gezellig langs!" en ze loopt weg... spreek ik haar weer aan -> zij: "Hey leuk je weer te zien... hier heb je something usefull..." en krijg ik iets te eten...
spoiler:Bittercup in Bigtown.
- Ligt er ergens een man te slapen.... ik denk natuurlijk zakkenrollen... maar hij wordt wakker en betrapt me. Dus hij staat op en ik spreek m aan... doet ie heel normaal en rustig tegen me. Leuk gespek, alleen probeert ie me daarna alsnog neer te knallen...
- verschillende muziek bugs
De sfeer vind ik erg goed... tis gewoon tof als je ergens een bus ziet liggen of als je een totaal gebarricadeerd dorpje vindt met doodsbange mensen erin... top!
En je kan het kennelijk ook echt spelen als een run en gun fps... check maar eens de laatste filmpjes op Gamtrailers.com... maar ja, volgens mij speel je het zo alleen als je het niet erg vind om na 10 minuten geen ammo meer te hebben....
Ik heb trouwens iets gevonden, maar weet niet wat ik er mee moet...:
spoiler:Tijdens de briefmissie krijg je op een gegeven moment 3 plekken om naar toe te gaan... 1 daarvan is een subway station (noord oost)... In het station vind je 2 ghouls... een scientist (Super Jet-dealer) en z'n guard. Op z'n bureau ligt een sawnoff shotgun met shells... (gewoon pakken en rennuuuh!) Als je weer buiten bent, heb je rechts een kruidenier... binnen vind je een kluis en een terminal...
De terminal heb ik gekraakt, maar ik weet niet wat het doet.... ik kan iets unlocken, maar er wordt niet verteld wat... iemand enig idee...? De kluis heb ik ook al gekraakt, dus dat is het niet...
Wat hebben jullie allemaal voor leuks ontdekt? Toffe wapens? armor?
spoiler:Ik ben een merchant tegen gekomen... een gast met een guard en een volgeladen stier... die had een plan bij zich voor een rocket launcher... kostte wel 1100 caps... wat ik natuurlijk niet heb... maar ff doorsparen