[PC/PS3/X360] Fallout 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 65.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Het geluid wat die treingun maakt :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:36
Schitterende filmpjes idd...

Ik hoop - als fallout en fallout 2 fan - dat hij evengoed is als fallout 2.
Het is lang geleden dat ik zo naar een spel heb uitgekeken 8)

Nu nog een PS3 :9

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28
Zwaar bloederig spel hey :P Hij slaat gewoon even dat hoofd er af _O-

Zal wel 18+ rating worden :+

Btw, al een exacte release date bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

leonpwner1 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:03:
Zwaar bloederig spel hey :P Hij slaat gewoon even dat hoofd er af _O-

Zal wel 18+ rating worden :+

Btw, al een exacte release date bekend?
dit was volgens mij nog een van de early versions van die fist. komen nog betere varianten van (althans, dat was in F1 en F2 ook al zo)

maaruh, release staat toch aant eind van elk filmpie :P 28 oktober geloof ik?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt die datum vervroegd ;) Heb de filmpjes gezien en het lijkt echt boven verwachting goed!

Zou de game ook net zo groot worden als Fallout 2? Nu alles 3D is etc, zouden er dan net zoveel steden en huisjes (en personen etc) zijn? Of is het nu 'kleiner'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:56:
Hopelijk wordt die datum vervroegd ;) Heb de filmpjes gezien en het lijkt echt boven verwachting goed!

Zou de game ook net zo groot worden als Fallout 2? Nu alles 3D is etc, zouden er dan net zoveel steden en huisjes (en personen etc) zijn? Of is het nu 'kleiner'.
Als je echt goed naar de oude Fallout's kijkt dan is de speelwereld nou ook weer niet zo supergroot. De grote steden waren een map of 4 a 5 max. Beetje ondergronds, kleine buitenlocatietjes, dat was het. (Maar groot zat om supervermakelijk te zijn hoor)

Als ik even kijk naar hoe groot en uitgestrekt Oblivion was, dan moet ze dat zeker lukken. (Wel wat meer gevuld aub!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit een Fallout game gespeeld, is het nog aan te raden daar nu aan te beginnen of ben ik dan nog niet ver tegen de tijd dat deel 3 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:40:
Nog nooit een Fallout game gespeeld, is het nog aan te raden daar nu aan te beginnen of ben ik dan nog niet ver tegen de tijd dat deel 3 uitkomt?
Ik zou het niet doen. Het is ook niet nodig. Dat is net als Oblivion gaan spelen terwijl je Morrowind en dergelijken nooit hebt gespeeld; gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:40:
Nou, het is niet nodig om dat te spelen als oefening of iets dergelijks. Maar van de andere kant, het is zo'n goed spel dat het eigenlijk altijd aan te raden is om eens te spelen ;) Ligt er een beetje aan hoeveel uur jij achter de PC zit of speelt. Maar ik denk wel dat het een leuk vermaak is om de komende 1 of 2 maanden te spelen, en misschien speel je hem uit voordat Fallout 3 bij jou thuis ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:16:
[...]

Nou, het is niet nodig om dat te spelen als oefening of iets dergelijks. Maar van de andere kant, het is zo'n goed spel dat het eigenlijk altijd aan te raden is om eens te spelen ;) Ligt er een beetje aan hoeveel uur jij achter de PC zit of speelt. Maar ik denk wel dat het een leuk vermaak is om de komende 1 of 2 maanden te spelen, en misschien speel je hem uit voordat Fallout 3 bij jou thuis ligt.
Hier heb ik niks aan toe te voegen. Als je de matige graphics gewoon accepteert dan zal je echt een fantastisch spel meemaken :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Het lijkt overigens echt wel SUPER veel op TES4, ik had niet verwacht dat het daar zo veel op zou lijken to be honest. Ik heb in iedergeval van Oblivion genoten dus denk dat dat hier niet anders zal zijn, ook al heb ik F1 en F2 niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:20:
[...]

nog nooit problemen gehad met play.com
is goedkoper dan in nederland en je kost je niets extra aan leveringskosten.
uitbreiding voor WOW besteld en die lag netjes eind van de middag op de deurmat, op de dag van de release. kan ze zeker aanraden :)
normale versie kost 50e, CE bij play kost ook 50e :)
*Zucht*. Net via creditcard (toch) geprobeerd Fallout 3 te pre-orderen bij play.com maar dat lukt dus niet. Het spel staat genoteerd in Britse ponden en is daarom niet te leveren buiten de UK. Aaaaargh, ik moet gewoon de CE hebben, anders loop ik m'n fallout Bobblehead mis boehoeeehoeeee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
play.com levert wel aan het buitenland toch? Je moet alleen wel met creditcard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:06:
[...]

*Zucht*. Net via creditcard (toch) geprobeerd Fallout 3 te pre-orderen bij play.com maar dat lukt dus niet. Het spel staat genoteerd in Britse ponden en is daarom niet te leveren buiten de UK. Aaaaargh, ik moet gewoon de CE hebben, anders loop ik m'n fallout Bobblehead mis boehoeeehoeeee :'(
Je kunt de currency rechtsboven instellen op euro's, dan moet het wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:$
sonicx schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:14:
[...]

Je kunt de currency rechtsboven instellen op euro's, dan moet het wel lukken ;)
Och wat stom }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, hij staat in de pre-order, thanks. Ook geen geld eigenlijk, 49 euro voor de SE incl verzenden :*)

Op Amazon (maar ook via Gamestop.com) staat er als releasedatum 3 oktober, neem aan dat dat wel een foutje is als Bethesda zelf aangeeft hem op 28/31 oktober te releasen? (Uitgevers liegen vrij veel over release-data maar dat ze zelf aangeven dat hij LATER komt lijkt me sterk :P )

Als het spel tegenvalt, fok it, kan ik altijd nog verliefd naar m'n bobblehead staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Helaas kan je wel 2 weken wachten op je pakketje uit Engeland :P
Zendingen van Play.com komen bij mij altijd pas na 2 weken aan... maar dat is de schuld van ik meen Selectvracht, die de post hier ontvangt. Tenzij Play je pakje met de koerier stuurt, dan duurt het soms maar 2 dagen :)
Heb 'm toch maar bij Gamestop besteld. 10 euro duurder uit, maar met poster en soundtrack erbij.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:36:
Helaas kan je wel 2 weken wachten op je pakketje uit Engeland :P
Zendingen van Play.com komen bij mij altijd pas na 2 weken aan... maar dat is de schuld van ik meen Selectvracht, die de post hier ontvangt. Tenzij Play je pakje met de koerier stuurt, dan duurt het soms maar 2 dagen :)
Heb 'm toch maar bij Gamestop besteld. 10 euro duurder uit, maar met poster en soundtrack erbij.
Ik denk het, ik bestel veel platen in Engeland via Ebay en die komen bijna altijd de 2e dag na verzending aan. (Soundtrack zit toch sowieso bij de collector's edition?)

En ik ga NU Fallout nog maar eens instaleren, for old time's sake _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lang zitten twijfelen, maar toch maar de CE voor de PC besteld. Heb nog nooit Fallout gespeeld, maar Oblivion met Guns zie ik wel zitten, zit er in ieder geval niet dat neppe boogschieten/zwaardvechten in uit Oblivion :) Het ziet er fantastisch uit in ieder geval :)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 01-09-2008 22:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Damnit. Had zeker de CE willen kopen. Echter al 20 euro duurder geworden bij Play. Misschien toch maar lokaal kijken voor een CE, voor waarschijnlijk dezelfde prijs.

EDIT: oh, jullie hadden het vast over de PC versie :). Ik koop 'm voor de PS3.

[ Voor 19% gewijzigd door Brons op 01-09-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Angeloonie schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:47:
Lang zitten twijfelen, maar toch maar de CE voor de PC besteld. Heb nog nooit Fallout gespeeld, maar Oblivion met Guns zie ik wel zitten, zit er in ieder geval niet dat neppe boogschieten/zwaardvechten in uit Oblivion :) Het ziet er fantastisch uit in ieder geval :)
ik raad je aan toch F2 en misschien ook F1 te spelen.
als je van RPG's houd en wat rauwe, zwarte humor, zeker de moeite waard.
F1 is misschien wat doorbijten, omdat het wat oude GUI is enzo, maar verhaal, quests en het spel zelf zijn gewoon erg goed.
F2 is stuk beter inelkaar gezet, zeker proberen!

tis alleen maarextra leuk om de hele sfeer van een kapotte wereld nog een keer te kunnen proeven.

Bij play staat de CE nog steeds voor 50e in men bestellingen (ja, voor de pc ja :P )
gok dat F3 voor mij duur gaat worden, moet echt men pc upgraden voor ik het uberhaupt kan spelen... :'(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
TepelStreeltje schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:18:
[...]

ik raad je aan toch F2 en misschien ook F1 te spelen.
als je van RPG's houd en wat rauwe, zwarte humor, zeker de moeite waard.
F1 is misschien wat doorbijten, omdat het wat oude GUI is enzo, maar verhaal, quests en het spel zelf zijn gewoon erg goed.
F2 is stuk beter inelkaar gezet, zeker proberen!
F1 en F2 (en BoS) gebruiken dezelfde engine en hebben nagenoeg dezelfde interface, dus dit klopt niet helemaal.

Blijft toch een aanrader om deze spellen eens te proberen. Op de achterhaalde graphics na staat alles nog als een huis.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 10-09 17:40
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:45:
[...]

Ik denk het, ik bestel veel platen in Engeland via Ebay en die komen bijna altijd de 2e dag na verzending aan. (Soundtrack zit toch sowieso bij de collector's edition?)

En ik ga NU Fallout nog maar eens instaleren, for old time's sake _/-\o_
Bij play.com CE zit geen soundtrack. Het is geen standaard item die in de doos zit en is een extraatje van gamestop denk ik. Of andere shops deze actie ook aanbieden weet ik niet ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

El_Taco schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:40:
[...]

F1 en F2 (en BoS) gebruiken dezelfde engine en hebben nagenoeg dezelfde interface, dus dit klopt niet helemaal.

Blijft toch een aanrader om deze spellen eens te proberen. Op de achterhaalde graphics na staat alles nog als een huis.
ik ergerde me altijd helemaal de ******* aan het feit dat als je wat koopt, je niet meer dan 999caps kan storten. en je krijgt dus ook niet meer terug dan die 999.

toch leuk al sje net een compleet camp hebt uitgeroeit en je je wapens weer wilt verkopen.
of anders een leuk armortje wil kopen. (bij die henk in the hub ofzo, weet niet meer precies hoe het allemaal heette in F1...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Mercenaries 2 leek me een leuk spel om te scoren, maar ik lees dat de AI te dom voor woorden is en het co-oppen ook niet zo fantastisch als voorgespiegeld. Deze maar laten liggen en hopen dat Fallout 3 dat allemaal wel helemaal op orde gaat hebben. Ik kijk ook al een tijdje uit naar dit spel. Lijkt me erg leuk.

Komt hier ook iets van een co-op/multiplayer gebeuren in? Ik hoop dat het vooral cooperatief wordt en niet zoals 1001 andere spellen alleen elkaar online afknallen wordt, als het er al komt.

[ Voor 23% gewijzigd door Hillie op 02-09-2008 14:42 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:41:
Mercenaries 2 leek me een leuk spel om te scoren, maar ik lees dat de AI te dom voor woorden is en het co-oppen ook niet zo fantastisch als voorgespiegeld. Deze maar laten liggen en hopen dat Fallout 3 dat allemaal wel helemaal op orde gaat hebben. Ik kijk ook al een tijdje uit naar dit spel. Lijkt me erg leuk.

Komt hier ook iets van een co-op/multiplayer gebeuren in? Ik hoop dat het vooral cooperatief wordt en niet zoals 1001 andere spellen alleen elkaar online afknallen wordt, als het er al komt.
Fallout 3 heeft alleen single-player, geen online gedeelte en ook geen co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik wil eerst even afwachten. DownloadjeDemotje testen. En pas als ik overtuigd ben dat ze het niet helemaal verkloot hebben wil ik er geld aan uitgeven (heck, als het niet een "Flaming pile of shit"© is ga ik meteen achter een Special Edition aan)

Verder hoop ik op eenzelfde modability als Oblivion zodat er door fans verbeteringen aangebracht kunnen worden :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:38:
Ik wil eerst even afwachten. DownloadjeDemotje testen. En pas als ik overtuigd ben dat ze het niet helemaal verkloot hebben wil ik er geld aan uitgeven (heck, als het niet een "Flaming pile of shit"© is ga ik meteen achter een Special Edition aan)

Verder hoop ik op eenzelfde modability als Oblivion zodat er door fans verbeteringen aangebracht kunnen worden :)
Dat zou fantastisch zijn ja. Een van de grootste struikelblokken bij Oblivion was dat idiote ' mee-levellen' van vijanden. Dat was er al rap uitgehaald. Kan me herinneren van een interview met zo'n producer dat F3 eenzelfde kit meegeleverd krijgt, kan alleen even geen linkje vinden.

Wel positief, mocht ze toch wat dingen verkloten zijn er vast wel wat die-hards die het dichter bij de 'echte Fallout' brengen. (Hmmm, gamesnobbisme, heerrrrlijk :) )

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:45:
[...]

Fallout 3 heeft alleen single-player, geen online gedeelte en ook geen co-op.
Klinkt goed, een singleplayer spel in een thema wat me bevalt, wat wil je nog meer? ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Kan me herinneren van een interview met zo'n producer dat F3 eenzelfde kit meegeleverd krijgt, kan alleen even geen linkje vinden.
Umh nee, er wordt niet direct een editor meegeleverd:
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=856489
9) Will the PC version of the game include some sort of SDK or level editor like Elder Scrolls games have? If not, might one become available via download in the future? And how about the console versions, what have you done to give them the same options PC players have?

It will definitely not be included on the disk. If and when one is available, it will be a free download. I wish I could promise that an editor will be coming and when, but I can't. Our focus is first and foremost the game, and it's a major undertaking getting an editor ready for release, and making sure the game plays nice with the data users create. That being said, we'd love to see it happen. We're really proud of our tools and what the community has created for Morrowind and Oblivion, it's really awesome stuff. It's one of those things that even if only a thousand people use it, they create enough great stuff that keeps the larger audience interested and going. I always found it a great "pure" RPG experience, creating your own stuff and sharing it, like a good DM. I still have "Stuart Smith's Adventure Construction Set" for the Apple 2 on my shelf. I have no doubt that Fallout would benefit from such a thing as well, so we'll see what happens, it's not something we can just throw out there.

As far as consoles go, that's not happening for this game and user content. It's something we keep talking about with Microsoft and Sony, but there are a lot of barriers there right now, from delivery to security. We'd love to see that happen. I'd love to see Oblivion content created by PC users available to all platforms, because the data is the same, most of them would pretty much "work" right away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Ik heb een pre-order lopen bij play.com. Hopelijk leveren ze wat snel.

Nu maar hopen dat dit niet het zoveelste spel is dat gehyped is. Ik heb zin in weer een degelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Brons schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:10:
Nu maar hopen dat dit niet het zoveelste spel is dat gehyped is. Ik heb zin in weer een degelijk spel.
Welk groot spel is nou niet gehyped?
Hij heeft al hype genoeg alleen al door de naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Bethesda levert altijd kwaliteit, ik denk niet dat het met Fallout 3 anders is. Het aantal bugs is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Hasib schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:12:
Bethesda levert altijd kwaliteit, ik denk niet dat het met Fallout 3 anders is. Het aantal bugs is natuurlijk een ander verhaal.
Uhm.. als iets veel bugs bevat is het geen hoogstaande kwaliteit zover mijn logica reikt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Laatst online: 26-09-2024
Kaasje123 schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:36:
[...]

Uhm.. als iets veel bugs bevat is het geen hoogstaande kwaliteit zover mijn logica reikt. 8)7
mwah... ondanks de bugs is de kwaliteit nog steeds indrukwekkend. Kijk maar naar Morrowind en Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Hasib schreef op zondag 07 september 2008 @ 15:37:
[...]

mwah... ondanks de bugs is de kwaliteit nog steeds indrukwekkend. Kijk maar naar Morrowind en Oblivion.
Bethesda levert zeker niet altijd kwaliteit, Ik heb tal van producten gehad van bethesda die zeker in het begin kwalitatief niet goed te noemen zijn. Redguard was voor mij bijvoorbeeld een ramp.

Bethesda is voor mij een bedrijf dat voornamelijk fantastische ideeën heeft maar vervolgens niet de tijd krijgt om deze goed te implementeren. Daardoor krijg je een spel dat bij launch een krappe acht waard is maar met wat extra tijd zeker wel op kan klimmen naar een negen.

Neem bijvoorbeeld Oblivion, er is besloten een RPG te maken waarin ieder karakter gesproken tekst gebruikt. Goed idee, gesproken teksten helpen de speler in het verhaal te worden gezogen en dat is toch uiteindelijk het doel van een Role playing game.

De implementatie daarvan in Oblivion is ronduit beroerd te noemen, niets trok mij zosnel uit de game als de suffe gesprekken die je af en toe hoort.

Voorbeeld, ik ben wel eens langs een Oblivion porta/gate gelopen waar een knight aan het vechten was naast zijn dode paard. Ik de behulpzame ziel die ik ben ga samen met hem vechten en op wonderbaarlijk wijze overleven we allebij een lang gevecht met allerlei gevaarlijk gespuis. Het eerste wat deze knight vervolgens tegen mij zegt als ik hem aanspreek is ‘Hello good citizen, fine day isn’t it?’

Om nog maar niet te spreken van karakters die tijdens gesprekken van stem/accent veranderen, of de groepen mensen die met zichzelf aan het praten zijn.
Op zo’n moment moet je als designer ook dat je implementatie zijn doel niet haalt en het er gewoon uitsnijden.

Daarnaast zijn er altijd tal van schoonheidsfoutjes die je uit de rol slepen.
Ooit wel eens gehad dat ik in Elderscrolls 2 midden op de oceaan in mijn eigen bootje ging slapen en vervolgens door een aantal city guards uit mijn slaap wordt getrokken omdat ik niet op straat mag slapen.

Dus geen slechte games, maar zeker vol met schoonheidsfoutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Zarkov schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:31:
[...]
Voorbeeld, ik ben wel eens langs een Oblivion porta/gate gelopen waar een knight aan het vechten was naast zijn dode paard. Ik de behulpzame ziel die ik ben ga samen met hem vechten en op wonderbaarlijk wijze overleven we allebij een lang gevecht met allerlei gevaarlijk gespuis. Het eerste wat deze knight vervolgens tegen mij zegt als ik hem aanspreek is ‘Hello good citizen, fine day isn’t it?’

Om nog maar niet te spreken van karakters die tijdens gesprekken van stem/accent veranderen, of de groepen mensen die met zichzelf aan het praten zijn.
Op zo’n moment moet je als designer ook dat je implementatie zijn doel niet haalt en het er gewoon uitsnijden.
Ben ik de enige die dat wel grappig vond? Ik bedoel ja, het zijn wel schoonheidsfoutjes maar dit is toch niet belemerend voor de gameplay zelf? Hooguit de spel-ervaring die daaronder lijdt, het is te verwachten dat bij zo veel lijnen tekst er wel eens een fout in sluipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
RPG's hebben altijd een groot aantal bugs, ik kan me geen één RPG herinneren die echt perfect gecodeerd was. Het is nou eenmaal erg complex, heel wat kan fout gaan. Bethesda als developer is één van de beste in coding gebied, ze leveren altijd RPG's die relatief weinig fouten hebben en hun spellen draaien op normale systemen. Mijn favoriete 3D RPG serie, Gothic, heeft altijd een paar maanden nodig gehad om te rijpen. De eerste versie van een Gothic spel was altijd een hel.
Wat me wel zorgen baart is de zielloosheid van Oblivion, hopelijk slaat dit niet door naar Fallout. Ik wilde de wereld verkennen in Morrowind, maar in Oblivion was het zo saai en ongeinspireerd dat ik het na zo'n 15 uur wel gezien had. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

lees net dat er meerder versies beschikbaar zijn bij release.

normale versie
Collectors edition EU
collectors edition Australie
en Survival edition.

CE EU versie heeft pipboy bobblehead der in
CE Australie heeft een BoS figuur der in
Survival edition is CE EU + digitale klok.
alleen te leveren in de vs via amazone..

Hier wat plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://fallout3.files.wordpress.com/2007/06/39864273-mvc-001f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.bethsoft.com/blog/medium_2543518533_70b9211dee_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3117/2593991833_e826ceac50.jpg?v=0

welke wat is lijkt me duidelijk ^^

kwil die bos dude, erg vet.
nou kreeg ik foldertje van bart smit binnen, dat wanneer je em pre-ordered bij hun, dat je dan een Boss figurine krijgt (zal wel die BoS zijn dus)

jammer dat ze de CE voor 80e gaan verkopen (iig niet de 48 die ik bij play betaal...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

..?

Bij Play is de CE toch echt 69,99?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Willybubba schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:14:
..?

Bij Play is de CE toch echt 69,99?
bij mij niet? heb em paar weken geleden besteld, staat nog netjes 48,98 in men order list...
heb het natuurlijk wel over de PC versie

[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-09-2008 16:46 ]

Battle.net Spud#2543

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ow, vandaar, X360 versie hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Voor degenen, die het gemist hebben: IGN had de afgelopen dagen een meerdelige special over Fallout 3:

http://media.xbox360.ign.com/media/882/882301/vids_1.html

Er wordt in de special onder meer ingegaan op karma en perks.

Edit: Daarnaast staat er sinds vandaag een Fallout-tijdslijn op Ugo. Voor degenen, die niet zo vertrouwd zijn met de lore zonder meer de moeite waard:

http://www.ugo.com/games/fallout-retrospective/

[ Voor 30% gewijzigd door theroman op 30-09-2008 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

En, via Gametap is Fallout 1 vanaf een paar dagen terug gratis te downloaden :)

* Willybubba kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ter info:

Fallout 3 is gelekt. :o

Het betreft een review kopie...

[ Voor 39% gewijzigd door SqueakyClean op 10-10-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:48:
Ter info:

Fallout 3 is gelekt. :o

Het betreft een review kopie...
OMG SLOTJE WAREZ!!!!! ILLEGAL!!! mods doe er wat aan!!!! Permban!

:O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Die Brotherhood of Steel figurine (dezelfde? of een andere?) is ook te krijgen bij de pre-order kit in sommige winkels. Gezien bij Media Markt: pre-order kit was 10 euro, uit m'n hoofd, maar zo te zien krijg je die figurine pas als je de pre-order ophaalt, met nog onbekende uiteindelijke prijs.

Het loont soms om (lekker egoistisch) een pre-order kit te nemen bij de MM voor de extra's en dan toch een CE ergens anders online te bestellen. Je kan dan alsnog goedkoper uit zijn MET alle prullen t.o.v. een standaard versie. Maar ja, als ze goodies pas weggeven bij het ophalen dan werkt dat niet... :')

Was dit al langsgekomen: http://www.nma-fallout.com/article.php?id=45443? Niet zo leuk, eigenlijk, alles compact, klein en dichtbij.

[ Voor 5% gewijzigd door Cascade op 10-10-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Eerste impressie 4-5 uur spelen (van een Fallout1-2 fan) : VET!

Eerste (2? :p) uur was ik uiteraard al kwijt aan het bouwen van mijn character zoals in elke goed rpg.
Moest eerst leren over F3's perk / attribute systeem zodat ik mijn stats goed kon plaatsen.
Hierdoor begon ik dus een aantal keren opnieuw.
Ik kwam er alleen achter dat dit niet nodig was aangezien je bij het verlaten van de vault, je nog 1 laatste keer ALLES kan wijzigen aan je character (kom ik dan altijd weer te laat achter :p)

Uiteindelijk denk ik dat Intelligence de belangrijkste attribute zal zijn (hoeveelheid stat punten per lvl, deze heb ik dan ook op 10).
Veel goede perks hebben overigens 5 attribute punten nodig max.
7 zien ze als "goed" in een Attribute.
Denk aan bijv Sniper (betere hit chance voor headshots) , die heeft 5 of 7 PER nodig (zit op het werk dus ik kan het niet nakijken :p).
Ik heb geen perks gezien die meer dan 7 attribute punten nodig hadden.
Luck is overigens nodig voor Crit chance (en perks die daarmee te maken hebben).

Hoe ik mijn char ongeveer gemaakt heb :
Strength lijkt een beetje nutteloos (tenzij je puur melee/unarmed wilt gaan dus 1).
Perception alleen genoeg voor de perks (5/7).
Endurance genoeg voor de perks (5/7).
Charisma heb ik wel op 8 aangezien dat echt iets uitmaakt met het praten (en dat doe je nogal wat).
Intelligence vullen ! 10 ! (20 stat punten per lvl).
Agility goed voor VATS en wat perks 5/7.
Luck genoeg voor crit perks 5.

Daarnaast kan je meteen in het begin een perk kiezen die je +1 attribute geeft (deze kan je 10x kiezen maximaal).
Dit betekend wel dat je andere leuke perks moet opgeven (zoals bijv Lady Killer : +10% dmg and extra dialogue options with the opposite sex)
Aangezien ik een speech buff ben ga ik altijd voor de speech perks :)
Hoevaak je perks krijgt weet ik niet maar ik denk om de 2 levels.
Heb gehoord dat lvl20 de lvl cap is maar ik denk dat die mensen puur kijken naar de perks (hoogste perk is lvl20).
Misschien dat je dus lvl22 kan worden voor meer perks (uit hetzelfde lijstje).

Skills taggen zoals in F1-2 lijkt iets anders te gaan in F3.
Het enige wat skills taggen lijkt te doen is een stat een boost geven van 15~ punten.
De skills gaan dus niet bijv met 2 omhoog als je 1 stat punt erin doet.
Mijn tagged skills zijn overigens Sneak,Speech en Lockpicking.
Maar dit ga ik denk ik wijzigen in Sneak,Speech en Repair aangezien ik al VEEL uses voor Repair heb gevonden en dit waarschijnlijk alleen maar gaat groeien.
(Sneak is redelijk belangrijk omdat als je hidden bent je eerste shot meteen een critical shot is, dit samen met een crit dmg bonus perk van Luck en je weet wat voor leuke dingen je kan doen).

Eenmaal buiten ziet de wereld er prachtig uit.
Een echte wasteland waar ze in iedere hoek wel spullen zouden kunnen stashen , veel voer voor explorers dus.
Zoiezo ziet alles er zeer uitgewerkt uit , ik merk dat ik stop met lopen als ik mensen hoor praten (zodat ik ze beter kan verstaan).
Dialogen lijken (vooralsnog) redelijk uniek dus meeluisteren zal ik nog lang volhouden.

Er zijn ook wat minpuntjes maar ik weet niet zeker of dit ligt aan het feit dat het een "reviewers copy" is.
Minpuntjes kan ik alleen uitleggen met (very minor) spoilers :

spoiler:
Zo is er een scene dat je vriendin wordt gehoord door haar vader en een agent.
Deze agent zou haar moeten slaan maar dit zie je niet.
Dus iedere keer als hij zijn knuppel omhoog doet om te slaan hoor je alleen : NO NO.
En gaat de knuppel weer naar beneden.
Nu zou dit verder prima zijn ware het niet dat zij zelf zegt : Don't hit me any more.
Wat betekend dat zij dus geslagen zou moeten zijn terwijl ik deze animatie niet heb gezien.

Of dit voorbeeld :

spoiler:
Als je de stad Megaton binnen komt en de Sheriff met je begint te praten heb je METEEN de keuze om te praten over de bom in de stad (hoe weet ik dat ?) en kan je ook METEEN de quest accepten om hem te defusen.
De Sheriff kent je niet eens... beetje vaag om een vreemde het lot van de stad in de hand te drukken.

Nu denk ik dat spoiler 1 te maken heeft met ratings (wie het spel mag kopen) en spoiler 2 met de reviewers copy (spel nog niet af).
Maar dit weet ik pas zeker als ik de retail speel uiteraard.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
GekkeR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:21:
Eerste impressie 4-5 uur spelen (van een Fallout1-2 fan) : VET!

Eerste (2? :p) uur was ik uiteraard al kwijt aan het bouwen van mijn character zoals in elke goed rpg.
Moest eerst leren over F3's perk / attribute systeem zodat ik mijn stats goed kon plaatsen.
Hierdoor begon ik dus een aantal keren opnieuw.
Ik kwam er alleen achter dat dit niet nodig was aangezien je bij het verlaten van de vault, je nog 1 laatste keer ALLES kan wijzigen aan je character (kom ik dan altijd weer te laat achter :p)

Uiteindelijk denk ik dat Intelligence de belangrijkste attribute zal zijn (hoeveelheid stat punten per lvl, deze heb ik dan ook op 10).
Veel goede perks hebben overigens 5 attribute punten nodig max.
7 zien ze als "goed" in een Attribute.
Denk aan bijv Sniper (betere hit chance voor headshots) , die heeft 5 of 7 PER nodig (zit op het werk dus ik kan het niet nakijken :p).
Ik heb geen perks gezien die meer dan 7 attribute punten nodig hadden.
Luck is overigens nodig voor Crit chance (en perks die daarmee te maken hebben).

Hoe ik mijn char ongeveer gemaakt heb :
Strength lijkt een beetje nutteloos (tenzij je puur melee/unarmed wilt gaan dus 1).
Perception alleen genoeg voor de perks (5/7).
Endurance genoeg voor de perks (5/7).
Charisma heb ik wel op 8 aangezien dat echt iets uitmaakt met het praten (en dat doe je nogal wat).
Intelligence vullen ! 10 ! (20 stat punten per lvl).
Agility goed voor VATS en wat perks 5/7.
Luck genoeg voor crit perks 5.

Daarnaast kan je meteen in het begin een perk kiezen die je +1 attribute geeft (deze kan je 10x kiezen maximaal).
Dit betekend wel dat je andere leuke perks moet opgeven (zoals bijv Lady Killer : +10% dmg and extra dialogue options with the opposite sex)
Aangezien ik een speech buff ben ga ik altijd voor de speech perks :)
Hoevaak je perks krijgt weet ik niet maar ik denk om de 2 levels.
Heb gehoord dat lvl20 de lvl cap is maar ik denk dat die mensen puur kijken naar de perks (hoogste perk is lvl20).
Misschien dat je dus lvl22 kan worden voor meer perks (uit hetzelfde lijstje).

Skills taggen zoals in F1-2 lijkt iets anders te gaan in F3.
Het enige wat skills taggen lijkt te doen is een stat een boost geven van 15~ punten.
De skills gaan dus niet bijv met 2 omhoog als je 1 stat punt erin doet.
Mijn tagged skills zijn overigens Sneak,Speech en Lockpicking.
Maar dit ga ik denk ik wijzigen in Sneak,Speech en Repair aangezien ik al VEEL uses voor Repair heb gevonden en dit waarschijnlijk alleen maar gaat groeien.
(Sneak is redelijk belangrijk omdat als je hidden bent je eerste shot meteen een critical shot is, dit samen met een crit dmg bonus perk van Luck en je weet wat voor leuke dingen je kan doen).

Eenmaal buiten ziet de wereld er prachtig uit.
Een echte wasteland waar ze in iedere hoek wel spullen zouden kunnen stashen , veel voer voor explorers dus.
Zoiezo ziet alles er zeer uitgewerkt uit , ik merk dat ik stop met lopen als ik mensen hoor praten (zodat ik ze beter kan verstaan).
Dialogen lijken (vooralsnog) redelijk uniek dus meeluisteren zal ik nog lang volhouden.

Er zijn ook wat minpuntjes maar ik weet niet zeker of dit ligt aan het feit dat het een "reviewers copy" is.
Minpuntjes kan ik alleen uitleggen met (very minor) spoilers :

spoiler:
Dus iedere keer als hij zijn knuppel omhoog doet om te slaan hoor je alleen : NO NO.
Nu zou dit verder prima zijn ware het niet dat zij zelf zegt : Don't hit me any more.
Wat betekend dat zij dus geslagen zou moeten zijn terwijl ik deze animatie niet heb gezien.

Of dit voorbeeld :

spoiler:
Als je de stad Megaton binnen komt en de Sheriff met je begint te praten heb je METEEN de keuze om te praten over de bom in de stad (hoe weet ik dat ?) en kan je ook METEEN de quest accepten om hem te defusen.
De Sheriff kent je niet eens... beetje vaag om een vreemde het lot van de stad in de hand te drukken.

Nu denk ik dat spoiler 1 te maken heeft met ratings (wie het spel mag kopen) en spoiler 2 met de reviewers copy (spel nog niet af).
Ik vind hem ook erg gaaf, heb je de bom al defused overigens? daar moet je 25exp voor hebben.

Ik heb hem overigens kort daarna uitgezet maar ga vanavond weer lekker verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Is dit dan op de pc of op een console?
Hoe zijn de graphics, en laadtijden e.d.
En dan het belangrijkste. Je bent 4/5 uur bezig, hoe ver denk je dat je bent? Denk je dat je zo nog 25 uur speeltijd hebt :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

houd het aub in spoilers enzo guys!! (tot nu toe goed bezig :P )

Ik hoop wel dat ze het stat systeem hetzelfde hebben gehouden als in de vorige Fallouts.
strength was daar juist heel belangrijk omdat je dan meer mee kon nemen (hogere carry weight) en ook de beste armors daardoor aan kon.

Charisma boeide mij altijd eigenlijk vrij weinig, str en agility deste meer, maar heb nog geen idee hoe de action points uit pakken in F3.
ah, we zien het volgende maand ook allemaal wel, toch eerst nieuwe pc halen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

sajoku schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:27:
Is dit dan op de pc of op een console?
Hoe zijn de graphics, en laadtijden e.d.
En dan het belangrijkste. Je bent 4/5 uur bezig, hoe ver denk je dat je bent? Denk je dat je zo nog 25 uur speeltijd hebt :D ?
Console XBOX360.
Laadtijden zij nauwelijks aanwezig of iig niet storend (8x samsung drive+120GB HD)).

Graphics zien er prachtig uit , vooral de wasteland is super.
Characters misschien iets minder (Gamebryo he).
Iedereen heeft het over oblivion in een ander jasje maar ik zie dat persoonlijk helemaal niet.
Vooral met de muziek aan, lopend in de Wasteland of in Megaton vind ik toch echt dat ik Fallout speel.

4/5 bezig waarvan 2 uur creation en leren en 2/3 uur spelen en opnieuw spelen (fouten maken :p)

Over hoe groot het spel is... GEEN idee.
Maar 25 uur speeltijd heb ik zeker, denk eerder in de richting van 40-60 uur totaal denk ik.
Natuurlijk spreek ik hier over mijn speeltijd niet die van een ander die misschien puur op zijn quest log kijkt en er als een paard achter een wortel aangaat.

[ Voor 17% gewijzigd door GekkeR op 10-10-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
dat spel ziet er echt goed uit, natuurlijk kan het altijd beter maar het gaat mij meestal niet om super gfx meer om spellen die mij interesseren en scifi shit ben ik gek van.

in de wastelands zie je in de verte wel dingen ineens faden, dus je hebt wel degelijk een kijk verte maar dat maakt niets uit daar het echt ver weg is.

voor de rest ziet het er super uit en speelt het soepel. de chars zien er goed uit, het menu is duidelijk, een echte aanrader.

De laadtijden zijn mij ook niet echt opgevallen, echter komt daarbij dat ik snelle fw op mijn drive heb, 12x maar het zal op alle boxjes wel meevallen.

[ Voor 14% gewijzigd door GranCanaria op 10-10-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

TepelStreeltje schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:34:
houd het aub in spoilers enzo guys!! (tot nu toe goed bezig :P )

Ik hoop wel dat ze het stat systeem hetzelfde hebben gehouden als in de vorige Fallouts.
strength was daar juist heel belangrijk omdat je dan meer mee kon nemen (hogere carry weight) en ook de beste armors daardoor aan kon.

Charisma boeide mij altijd eigenlijk vrij weinig, str en agility deste meer, maar heb nog geen idee hoe de action points uit pakken in F3.
ah, we zien het volgende maand ook allemaal wel, toch eerst nieuwe pc halen :P
Strength is dus minder belangrijk aangezien het gewicht met STR1 nog steeds 160 is ofzo (redelijk veel).
En niet zoals met F1-2 40-60 weight (ZEER weinig).
Wapens hebben ook geen requirements voor zover ik gezien heb , maar misschien veranderd dat nog (waardoor ik mijn char WEER moet rerollen :p)

Agility was in F1-2 altijd 8 of hoger, in F3 is het meer een 5-6je waard (VATS is handig maar niet ZO belangrijk).
VATS is dus timestop waarin je acties kan qeueuen aan de hand van je AP (action points).
En je hoeveelheid AP hangt af van je Agility.
Maar aangezien VATS toch moet reloaden (en je het dus niet nonstop gebruikt) , kan je net zo goed agi op 5-6 houden voor de perks.
Intelligence is dus de enige Attribute die iedereen nodig heeft en op 10 wilt.
Aangezien alles via stats gaat en Intelligence meer stats geeft.
Charisma is persoonlijk , kan me voorstellen dat iemand ook op 1 wilt spelen puur voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Leg eens uit hoe VATS nou echt speelt.

Is het zo dat als je AP op zijn dat je dan maar in FPS moet gaan schieten? Dat zou wel een tegenvaller zijn voor de hardcore FA1 en 2 fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Brons schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:00:
Leg eens uit hoe VATS nou echt speelt.

Is het zo dat als je AP op zijn dat je dan maar in FPS moet gaan schieten? Dat zou wel een tegenvaller zijn voor de hardcore FA1 en 2 fans.
Je drukt op de VATS knop en tijd stopt.
Daarna kan je aan de hand van je hoeveelheid AP actions queuen.
Dus ik schiet iemand in zijn linker arm , hoofd , rechter been.
3 acties die een x aantal AP innemen.
Hoe meer AP hoe meer acties.
Daarna druk je op accept en voer je de acties in een soort slowmotion/action scene uit.

Daarna is je VATS leeg (of beter gezegd je AP is op).
En moeten je action points weer regennen (het komt er dus rustig bij).
In deze tijd kan je dus NIET VATS'n omdat je AP op is en moet je dus verder zonder timestop (aka FPS).
(er is wel een perk die ervoor zorgt dat je na VATS WEER kan VATS'n maar die is alleen voor latere lvls).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Jammer, dat zou wel eens een punt kunnen zijn waar veel veteranen over vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Brons schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:34:
Jammer, dat zou wel eens een punt kunnen zijn waar veel veteranen over vallen.
Strategy is veel minder met het F3 systeem inderdaad.
Maar ik moet nog veel meer spelen voordat ik een oordeel hierover kan geven :)

En F1-2's turnbased systeem was ook niet flawless imho.

[ Voor 8% gewijzigd door GekkeR op 10-10-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet gunstiger voor de makers /verkopers van Fallout 3 om het spel nu eerder officieel te releasen, nu er een illegale versie in omloop is?

Want als ze langer wachten zouden meer mensen al gaan downloaden omdat ze niet kunnen wachten. Maar als hij nou ook in de winkel zou verschijnen heb je toch weer een paar kopers meer. Hopelijk luisteren ze naar mijn advies want ik wil hem graag op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Reken er maar niet op. Er zit een traject van gold -> productie -> distributie wat meerdere dagen duurt. Ook het communiceren naar de winkels moet op gelijk niveau gaan. Ik ben bang dat je toch nog even 3 weken moet wachten. Overigens mag ik waarschijnlijk 4 tot 5 weken wachten aangezien ik het bij Play besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn CE moet vanuit Gamestop in de VS komen. Maar ik ga toch alvast even kijken hoe het speelt ;)
Als ik ´m dan binnenheb begin ik gewoon overnieuw ofzo...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
Ik heb simpele vraag voor mensen die hem al spelen.
Ik zou Fallout3 heel erg graag willen kopen, want sfeer enz staat me wel aan.
Maar ik heb een hekel aan RPG's.

Dus mijn vraag, is er lekker veel actie of moet je in Fallout 3 ook soms een 30 min lopen naar iets zonder dat er ook maar wat gebeurd. Of is het meer zoiets als Deus Ex (FPS, met RPG elementen).

Gaat mij er echt om of je hele tijd beetje bezig bent ipv de hele tijd van hot naar her te lopen en af en toe te schieten. En met bezig zijn bedoel ik niet rondlopen en beetje looten enz. :)

Ik mot actie hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
* AjDuLion wilt naar huis!!! dam ik wilm spelen/zien

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Brons schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:45:
Overigens mag ik waarschijnlijk 4 tot 5 weken wachten aangezien ik het bij Play besteld heb.
reken er maar niet op :P
denk dat je em de dag van de release binnen hebt.
play is altijd erg snel bij normale leveringen en bij nieuwe releases zijn ze ook altijd op tijd.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Albinoraptor schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:57:
Ik heb simpele vraag voor mensen die hem al spelen.
Ik zou Fallout3 heel erg graag willen kopen, want sfeer enz staat me wel aan.
Maar ik heb een hekel aan RPG's.

Dus mijn vraag, is er lekker veel actie of moet je in Fallout 3 ook soms een 30 min lopen naar iets zonder dat er ook maar wat gebeurd. Of is het meer zoiets als Deus Ex (FPS, met RPG elementen).

Gaat mij er echt om of je hele tijd beetje bezig bent ipv de hele tijd van hot naar her te lopen en af en toe te schieten. En met bezig zijn bedoel ik niet rondlopen en beetje looten enz. :)

Ik mot actie hebben. :P
Laat ik het zo zeggen.
Ik speel nu al 4/5 uur (waarom moet ik nou werken vandaag) en ik heb niemand/niks neer geschoten anders dan ongeveer 4 insecten.
Trek daaruit je eigen conclusie :)

Niet dat het spel zonder actie is (ik had in het begin iedereen neer kunnen schieten etc).
Maar daar ligt de focus niet op.

Het verhaal en de interactie met mensen(npcs) lijkt vooralsnog de voorkeur te hebben boven actie.
Oftewel RPG FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
TepelStreeltje schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:39:
[...]

reken er maar niet op :P
denk dat je em de dag van de release binnen hebt.
play is altijd erg snel bij normale leveringen en bij nieuwe releases zijn ze ook altijd op tijd.
zou mooi zijn heb mn ce ook daar besteld dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

GekkeR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:53:
[...]

Laat ik het zo zeggen.
Ik speel nu al 4/5 uur (waarom moet ik nou werken vandaag) en ik heb niemand/niks neer geschoten anders dan ongeveer 4 insecten.

Niet dat het spel zonder actie is (ik had in het begin iedereen neer kunnen schieten etc).

Het verhaal en de interactie met mensen(npcs) lijkt vooralsnog de voorkeur te hebben boven actie.
Goed nieuws.

Wat ik mij afvroeg; hoe zien de wasteland er uit? Je had in FA1 en 2 random ecounters. Hoe zit dat nu in elkaar? Kom je gewoon toevallig raiders etc tegen of zitten ze op een vaste plek en blijven ze weg als je ze dood gemaakt hebt?

Argh, ik wil zoveel weten van dit spel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
GekkeR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:53:
[...]

Laat ik het zo zeggen.

Dank je wel. :) Dat scheelt mij weer 33 euro. :P
Nee ik vind interactie leuk, maar dan wel met actie.
Weet niet of je Deus Ex kent? Maar dat vind ik nou echt geweldige shooter, met idd ook veel interactie tussen verschillende mensen/partijen. Maar als ik het dan zo hoor is dit idd niets voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, je kan de actie ook echt wel opzoeken hoor. Zo liep ik in het begin de vault uit, in dat eerste dorpje. Ik zo heeh leuk een schoolgebouw, dus ff naar binnen. Dat ding zat dus vol met raiders, heb me zowat echt een weg naar buiten moeten schieten :9 . Was gelijk door driekwart van me ammo heen ook, maar ook lekker veel armor kunnen looten _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Albinoraptor schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:07:
[...]

Dank je wel. :) Dat scheelt mij weer 33 euro. :P
Nee ik vind interactie leuk, maar dan wel met actie.
Weet niet of je Deus Ex kent? Maar dat vind ik nou echt geweldige shooter, met idd ook veel interactie tussen verschillende mensen/partijen. Maar als ik het dan zo hoor is dit idd niets voor mij. :)
Deus Ex ken ik heel goed :)
En dit is niet Deus Ex (FPS)

Wat je wel kan proberen mocht je hem nog niet gespeelt hebben is Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Brons schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:04:
[...]
Goed nieuws.

Wat ik mij afvroeg; hoe zien de wasteland er uit? Je had in FA1 en 2 random ecounters. Hoe zit dat nu in elkaar? Kom je gewoon toevallig raiders etc tegen of zitten ze op een vaste plek en blijven ze weg als je ze dood gemaakt hebt?

Argh, ik wil zoveel weten van dit spel. :|
Je hebt geen outdoorsman skill.
En volgens mij zijn de encounters (vooralsnog) niet random.
Of alles kapot blijft wat je kapot maakt heb ik nog niet getest.

Misschien dat de persoon boven mij eens terug kan keren naar de school 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drak0z
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-02-2015
Ook hier een vervent Fallout fan die niet langer kon wachten en dus een review copy geprobeert heeft.. Ik moet heel eerlijk zeggen, het samenstellen van je eigen karakter, en dan vooral het uiterlijk, viel mij VIES tegen. Ik vond de opties die er waren te nietszeggend (bepaalde schaduwen op de neus.. die ik niet eens zag of ik ze nou hoog of laag zette) en de andere opties zoals haarkeuze te beperkt. Ik hoop dat dit alleen in de review copy is.
Zelf heb ik het spel 1x 3 uur lang gespeeld nu. Een keer een karakter gemaakt, een beetje een allrounder gemaakt en gaan met die banaan. Een beetje de agressieveling gespeeld, iedereen die in de Vault was die me niet aansprak doodgeknuppeld en doorgelopen. Eenmaal buiten nog wat rond gelopen. Er zijn dus wel random encounters voor zover ik heb kunnen zien, maar dat zijn dan random 'monsters' die op een bepaalde plek gespawned zijn. Zo was er ergens in de buurt van de vault een kapotte schuur waar ik de eerste keer een deathclaw aantrof. De fallouter in mij zei RENNEN.. maar ik ging gewoon schieten.. niet al te handig want ik ging vrij hard dood. Na respawn (of reload?) weer terug gelopen. Toen trof ik hier 2 kwaaie honden aan. 2x een headshot en klaar.. Dat was een beetje een anticlimax, want ik had net zitten bedenken hoe ik die deathclaw aan ging pakken. Tot zo ver dus de random encounters.

De interactiviteit vind ik wel okay, maar voor mijn gevoel zit er toch iets te veel 'rode draad' in in vergelijking met de eerdere fallout games. Ook de gesprekken en gespreksopties vind ik soms een beetje jammer (zoals eerder ook al genoemd in een spoiler, het eerste gesprek met de sherrif in Megaton) en beperkt, maar ook dit zal weer aan de review copy liggen.

De 'lady-killer' perk bevalt mij overigens extreem goed tot nu toe, ik heb inderdaad een paar leuke gespreksopties erbij gekregen in Megaton en heb ze ook leuk uit kunnen buiten.

Ik weet echter niet of iemand anders er ook last van heeft, maar een bepaalde optie bij een NPC gaf mij gister tot 4x toe een disc-not-readable error of een vastloper.
Minor spoiler:
spoiler:
Het gaat om het hoertje Noa(h?) in de bar waar de ghoul achter de bar staat.. heb even de namen niet goed voor de bril.. Zodra ik haar vraag wat er allemaal gezegd wordt in de stad kan ik het gesprek 1x doorklikken. Na het 2e verhaaltje krijg ik de vastloper

De sfeer en de graphics zijn overigens wel gelikt, op de gezichten van de characters na. Ook het landschap ziet er erg lekker en verkenbaar uit...

Na wat verder spelen kom ik hier wel weer, en zodra ik mijn CE binnen heb zal ik nog wel even een vergelijking plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:06:
[...]

Misschien dat de persoon boven mij eens terug kan keren naar de school 8)
Ik zal vanavond nog eens teruggaan 8) . Moet toch een uurtje gameplay opniew doen, want ik werd in Megaton gepakt toen ik iets jatte bij een of andere sekte ofzo in hun gebouw, had ik écht heel het stadje achter me aan. Ontsnappen was onmogelijk, en vergeten te safen. Dus een wijze les, save voor je iets probeert te stelen ;) .

Hoe ironisch, en ik speel nog wel een gestolen review copy. Na ja, so be it.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drak0z
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-02-2015
Net weer even een uurtje gespeeld. Blijkbaar was mijn vastloper gister een hickup want ik kwam er vandaag wel door. Ik mis trouwens ook, zoals eerder al opgemerkt, wat elementen en scènes in het spel.
spoiler:
Nova is echt een afknapper, ik heb haar 120 caps betaald voor een 'stevig robbertje bridge', loopt ze naar de kamer boven en gaat aangekleed en al op bed liggen. Als ik met haar interact krijg ik de opmerking dat ze bezig is en krijg ik de originele gesprek opties. Interact ik met het bed kan ik alleen maar slapen. Al met al weggegooide caps :(

Verder heeft het voor mij nogsteeds niet het fallout gevoel, maar het is zeker wel vermakelijk. @raptor: je kunt het spel vullen met zo veel schieten als je wilt. Uiteraard zul je van x naar y moeten lopen, maar je komt altijd wel potentiële slachtoffers tegen, of een keuze om door het vijandige kamp te lopen ipv met een grote boog er om heen.

[ Voor 27% gewijzigd door Drak0z op 11-10-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 10-09 17:40
Gah nu ik toch even zit te lezen wat een paar stoute mensen over F3 aan het schrijven zijn moet ik zeggen dat het toch weer aan het kriebelen is om toch weer eens Fallout 2 te reinstallen voor de zoveelste keer _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quest vraagje.

spoiler:
iemand al met de quest bezig waarin je The Family moet vinden? De broer van die girl van wie je de quest krijgt? Ik weet dat er 3 locaties zijn waar ze zouden moeten zijn, maar ben er nog alleen overdag geweest. Moet ik snachts zoeken, omdat ze zich in het donker verplaatsen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:02

nFo

GekkeR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:21:
spoiler:

Of dit voorbeeld :

spoiler:

spoiler:
Ik heb Amata je vriendin, bij het begin van de ontsnapping gewoon de Gun gegeven, drie keer raden wat ze doet als ze later overhoord wordt door haar vader en die guard. :P
Je kan ook gewoon naar binnen gaan en die guard neer meppen, die vader van haar heb je niet nodig om uit de Vault te komen. Die leeft dus nog.

Je ziet toch bij het binnen komen van Megaton die Bom daar liggen ?
Maar goed, ik wou 500 hebben voor het defusen. :P

Geweldig spel, je kan dingen op meerdere manieren oplossen. _/-\o_
Veel Dialoog opties zeg, gaat wat dieper dan in Mass Effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

angel00008 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:20:
* MazeMouse wilt naar huis!!! dam ik wilm spelen/zien
Dus DAAROM heb je een eve-break? :P (kan het me goed voorstellen)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nou bom defused en sindsdien loopt hij om de 10 seconden vast wat ik ook doe.

* AjDuLion wacht dus braaf op de bestelde ce versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik ben nu behoorlijk ver, (level 8), en heb flink wat quests gedaan. Geen enkele vastloper, en geen enkele rare dingen. En voor de duidelijkheid, een 'review kopie' versie is gewoon de defintieve versie. De verhaallijnen, conversatieopties en quests zijn gewoon precies hetzelfde als in het volledige spel.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ik denk breng de brief ff, nou niet dus, Super Mutants die je opblazen met een Rocket Launcher. >:) \
Speel op Normal maar de gevechten vind ik nog vrij lastig, wel een shotgun gevonden.
35 points op small guns gezet btw. Level 3.

Hoeveel punten/skills heb je nodig om je wapens te repareren, is mij niet duidelijk.
Je kan het laten doen, maar kost veel caps.

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 11-10-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je niet verder bent gegaan met die brief :9 . Dat is dus die quest waar ik het over had. Het is dus niet ff simpel een brief bezorgen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
na wat testen lijkt het wel alsof het vastlopen te maken heeft met het nacht tijd dat er in fallout zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die het al spelen (lucky bastards :P): Kunnen jullie al iets zeggen hoe het met de level-scaling zit? Het is goed dat ik lees dat je door de Super Mutants overhoop wordt geschoten met een rocketlauncher, maar iets als random encounters (of vaste gebouwen) die je gewoon niet aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:10:
Jammer dat je niet verder bent gegaan met die brief :9 . Dat is dus die quest waar ik het over had. Het is dus niet ff simpel een brief bezorgen :9 .
spoiler:
Ja op die brug kom je die vent tegen, naam even kwijt.
Moet je die drie woningen checken op de brug, even kijken of ieredeen nog leeft. en dan weer praten ect.
Ze zijn weg gegaan, krijg je drie mogelijke locaties waar ze kunnen zijn. Bioscoop en nog twee locaties in de buurt.
Maar ik ben terug gegaan naar Megaton, was meer dood dan levend. :X
Ben nu in die super duper markt voor die side quest, ik denk laat die Robot los. knallen die Raiders de Robot neer. :z
Veel leuk spul daar te vinden.
Hoe repareer je je voet ? Mis een voet in de pitboy 3000. lol
Thanks Super Mutants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik kan wel merken dat ik nog niet zo goed ben in dit soort spellen ;) Mijn eerste fallout die ik speel.... Loop me rot te zoeken af en toe!

Vraag over quest met bomb:
spoiler:
Ik moet die Leo spreken over zijn drugs gebruik, zodat ik wat "geconcentreerder" kan zijn tijdens het riggen van de bomb :P Hoe doe ik dit, telkens zegt hij namelijk "thats none of youre business"?

[ Voor 5% gewijzigd door Donnie op 11-10-2008 15:58 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:57:
Ik kan wel merken dat ik nog niet zo goed ben in dit soort spellen ;) Mijn eerste fallout die ik speel.... Loop me rot te zoeken af en toe!

Vraag over quest met bomb:
spoiler:
Ik moet die Leo spreken over zijn drugs gebruik, zodat ik wat "geconcentreerder" kan zijn tijdens het riggen van de bomb :P Hoe doe ik dit, telkens zegt hij namelijk "thats none of youre business"?
spoiler:
Had ik ook, hebben we waarschijnlijk de verkeerde antwoorden gekozen, want hij blijft dat zeggen.
Je hebt het eigenlijk ook niet echt nodig, dus zo erg is het niet

Ik zit er nu een uur of 7 in, level 7. Ik heb Fallout 1 ooit een uur gespeeld, was niet echt mijn genre. Na een aantal uur spelen kan ik wel zeggen dat de wereld en de setting mij erg aanspreken. Beetje Mad Max met een ietwat futuristische inslag (zoals mensen dat in de jaren 50 zagen). De quests zijn tot nu toe erg interessant, net als de NPC's. Grafisch is het iets beter dan Oblivion, met name de belichting is beter. Vooral de donkere winkeltjes waar de zonnestralen door de dikke stoflucht schijnen terwijl je achter in de winkel de jaren 50 muziek krakend uit de radio hoort komen.
De buitenwereld is iets minder. De viewdistance is beter dan in Oblivion, maar als je op een heuvel staat ziet het landschap er toch wat vlak en leeg uit.

Erg goede game tot nu toe, enige minpunt vind ik dat het teveel als Oblivion aanvoelt. Lopen/springen is nog altijd houterig, net als de animaties. De gezichten van de NPC's nog niet echt je van het, al zien ze er wel veel scherper uit en is de lip-sync beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Wat een zooi Items ligt er overal. Vraag me steeds af, wat ik nou moet mee nemen of toch maar laten liggen. ? :?
Want je kan max iets van 200 aan gewicht mee nemen.
Je kan wel terug gaan naar je huis in Megaton om daar alles in de Locker te gooien.
Wie wat bewaart heeft wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nFo schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:02:
Wat een zooi Items ligt er overal. Vraag me steeds af, wat ik nou moet mee nemen of toch maar laten liggen. ? :?
Want je kan max iets van 200 aan gewicht mee nemen.
Je kan wel terug gaan naar je huis in Megaton om daar alles in de Locker te gooien.
Wie wat bewaart heeft wat :P
ik probber zoveel mogelijk mee terug nemen en zo weinig mogelijk mee te nemen naar missies/quest.

kom er wel achter dat ik een chroniesc ammo tekort heb en caps heb ik ook niet echt in overvloed (1750 voor een upgrade van je huis :O dat zie ik nog lang niet gebeuren ( nu lvl 5 btw)

ook ik heb megaton levend gelaten btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

angel00008 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:45:
[...]

ik probber zoveel mogelijk mee terug nemen en zo weinig mogelijk mee te nemen naar missies/quest.

kom er wel achter dat ik een chroniesc ammo tekort heb en caps heb ik ook niet echt in overvloed (1750 voor een upgrade van je huis :O dat zie ik nog lang niet gebeuren ( nu lvl 5 btw)

ook ik heb megaton levend gelaten btw :P
Ja beetje zielig als de boel opblaast daar. ;)
Ik heb opeens geen geld meer(caps) ? :?
Had wel 300 uit die kluis (in de bar) gejat, misschien komt het daar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Lol na 12 uur game time ben ik totaal perongeluk (spoiler over main plot) :

spoiler:
Vault 112 binnen gestapt waar schijnbaar je vader zit opgesloten in een droom machine.

Was puur door de capital wasteland aan het lopen toen ik een garage tegen kwam en erin ging.

Ik vraag me af wat er gebeurd als ik het stukje uitspeel.. misschien is dat het einde wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Van de fallout site:
Fallout 3 will be available for PC, Xbox 360, and PLAYSTATION 3 in North America October 28th, 2008 and Europe October 31st, 2008. Japan gets it December 4th, 2008.
Hoe kunnen er al mensen zijn die deze game spelen ? Of gaat het hierboven over fallout2 ? :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WernerL schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:02:
Van de fallout site:

[...]

Hoe kunnen er al mensen zijn die deze game spelen ? Of gaat het hierboven over fallout2 ? :-)
Preview copy via de minder legale wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Wat mij opvalt is dat dit topic niet storm loopt. Ik dacht altijd dat Fallout wel een cult serie was uit de goede oude tijd. Als je dan ook nog Bethesda er bij gooit zou je zeggen dat er genoeg aandacht voor moet zijn. Valt wat tegen dus.

@GekkeR, opzich is dat wel grappig. Zomaar op de main quest stuiten zonder dat je dat eigenlijk van plan was. Nu maar hopen dat de quests niet zomaar afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zo nog steeds een stukje verder maar geld/ammo worden nu wel problemen ook hebk talon mercs achter me aan wat niet zo fijn is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Brons schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:13:
Wat mij opvalt is dat dit topic niet storm loopt. Ik dacht altijd dat Fallout wel een cult serie was uit de goede oude tijd. Als je dan ook nog Bethesda er bij gooit zou je zeggen dat er genoeg aandacht voor moet zijn. Valt wat tegen dus.

@GekkeR, opzich is dat wel grappig. Zomaar op de main quest stuiten zonder dat je dat eigenlijk van plan was. Nu maar hopen dat de quests niet zomaar afgelopen zijn.
Het loopt nog niet storm omdat nog maar een handje vol mensen dit spel speelt, en die vinden het ook zo leuk dat ze geen tijd hebben om dit topic te posten :+ Ik ga weer spelen 8)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Brons schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:13:

HeEt spel is ook nog niet beschikbaar voor het grote publiek, alleen diegene die hun xbox zover gekregen hebben gedownloade spellen te accepteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Fly-guy schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

HeEt spel is ook nog niet beschikbaar voor het grote publiek, alleen diegene die hun xbox zover gekregen hebben gedownloade spellen te accepteren..
Dan nog. Als je bijvoorbeeld ziet dat GTA4 voor er ook maar een release is duizend posts per dag genereert of een random race spel een actiever topic heeft. Zou de huidige nieuwe generatie gamers nooit fallout gedaan hebben? Dat is de enige reden die ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 14-07 21:42
Brons schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:29:
[...]

Dan nog. Als je bijvoorbeeld ziet dat GTA4 voor er ook maar een release is duizend posts per dag genereert of een random race spel een actiever topic heeft. Zou de huidige nieuwe generatie gamers nooit fallout gedaan hebben? Dat is de enige reden die ik kan bedenken.
Ben het wel met je eens, je zou inderdaad verwachten dat er wel iets meer animo voor zou zijn. De huidige generatie, tsja, Fallout 2 is natuurlijk wel aardig oud (1998 geloof ik?) dus het is een rijkelijk laat vervolg. Fallout 1 / 2 zijn nog altijd mijn favoriete games maar slechts een handjevol mensen in mijn omgeving die "actief" gamer zijn kent überhaupt de titel. Ook denk ik dat er een behoorlijk percentage van de soon-to-be-playing-F3 mensen het speelt omdat ze Bethesda/Oblivion kennen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
iemand een snelle veilig maniergevonden om bij rivet city te komen ?

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik spoiler-tags!