[PC/PS3/X360] Fallout 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 65.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
MazeMouse schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:21:
Great... een Fallout:POS 2 (of Oblivion-with-guns)
Ze hebben inderdaad naar de fans geluisterd en daarna precies het tegenovergestelde gedaan.

Meteen de budgetbak in die game...
Waarom gelijk zo negatief?
Het word geen oblivion met guns!!
als je nou is rustig doorleest wat er allemaal in staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

MrCaleb schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:46:
[...]

Waarom gelijk zo negatief?
Het word geen oblivion met guns!!
als je nou is rustig doorleest wat er allemaal in staan :P
Dat heb ik gedaan.
2 woorden: Action RPG

Vergelijking:
Fallout1+2: CRPG, PC, Isometric (3rd person), Turn Based. (huidige fanbase)
Fallout BOS: Action RPG, Console, 3rd person, RealTime/CTB (monsterflop)
Fallout3: Action RPG, 1st/3rd person, Realtime/CTB, Console/PC

Oblivion met guns of FOPOS met Orc-achtige supermutants... (heb je die screens uberhaupt bekeken?)

Dus: De gemiddelde console gamer kent Fallout waarschijnlijk van die megaflop en zal zich niet zo snel wagen aan de fallout naam.
De PC falloutfan (ECHTE fallout fan) wil ook niks van een volgende FOPOS kloon afweten.
Welke markt heeft deze game dan nog? De oblivion fan die zich aan iets post-apoc wil wagen omdat ze de bethesda naam herkennen.

EDIT:
En dat VATS systeem klinkt op dit moment nog te veel als Bullet-time

[ Voor 3% gewijzigd door MazeMouse op 16-06-2007 13:58 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
MazeMouse schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:57:
[...]

Dat heb ik gedaan.

Vergelijking:

Oblivion met guns of FOPOS met Orc-achtige supermutants... (heb je die screens uberhaupt bekeken?)

Dus: De gemiddelde console gamer kent Fallout waarschijnlijk van die megaflop en zal zich niet zo snel wagen aan de fallout naam.
De PC falloutfan (ECHTE fallout fan) wil ook niks van een volgende FOPOS kloon afweten.
Welke markt heeft deze game dan nog? De oblivion fan die zich aan iets post-apoc wil wagen omdat ze de bethesda naam herkennen.

EDIT:
VATS klinkt Bullet Time?
Betwijfel het, volgens mij heb je tijdens VATS alle tijd om een keuze te maken waar je precies op schiet. Dat functioneerd ook weer samen met AP's.

Maar we kunnen hier over bekvechten :P
Ik accepteer je mening en toekomstbeeld over een SPEL DIE in je hart zit :P

Ik hoop gewoon op het beste.
Dan maar Oblivion met GUNS !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
als ze nou maar wel multiplayer inbouwen, al is het maar alleen 2-4 player co-op.
anders kan je netzogoed stalker spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.warparadise.com/sites/fallout/images/pipboy/12.gif
Pip-boy rules !

[ Voor 27% gewijzigd door Bulls op 16-06-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bulls-NL schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:54:
als ze nou maar wel multiplayer inbouwen, al is het maar alleen 2-4 player co-op.
anders kan je netzogoed stalker spelen.

[afbeelding]
Pip-boy rules !
mag toch hopen dat het wat beter speelt dan stalker :P
langer, uitgebreider, minder bugs. zolang de sfeer op hetzelfde nivo zit komt het wel goed :)

WTF is dat POS 2 ?

en is lekker vroeg om een spel in de budgetbak te verdoemen als je het al gespeeld hebt!
persoonlijk vind ik he tniet eens jammer dat ze het niet in isometrisch doen, wel vet om alles 1st person te zien.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het is Vault Boy :P
TepelStreeltje schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:48:
mag toch hopen dat het wat beter speelt dan stalker :P
langer, uitgebreider, minder bugs. zolang de sfeer op hetzelfde nivo zit komt het wel goed :)

WTF is dat POS 2 ?
Ik vermoed dat hij piece of shit bedoelt :P

Overigens ben ik een behoorlijke Fallout fan en lijkt me dat het ERG vroeg is om dit spel af te schrijven. Ik vond Oblivion best leuk, ook al was het levelen een ramp. Daarom ben ik toen ik het speelde gewoon nooit gaan slapen, zodat ik vrolijk level 1 bleef en monsters niet stiekem sterker werden :+ Op een gegeven moment moest ik voor de hoofdquest wel een level up, maar goed... Ieg ben ik echt ontzettend benieuwd naar Fallout, ik zou veel doen om aan een beta mee te mogen doen oid, ga ze binnenkort maar eens mailen :Y)

Stalker was idd teleurstellend. Speelde erg stroef, richten op het begin was een misdaad, quests waren niet superspannend etc etc. Misschien dat ik het over een jaar nog eens probeer op een (dan) high-end pc, met alle patches er over heen. Gewoon om het met F3 te kunnen vergelijken ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb stalker hier wel liggen maar nog niet echt serieus gespeeld, ik ben het wel van plan, maar ik hoor zoveel verhalen dat het tegen valt of zwaar kut is. Ik wil het eigenlijk niet weten, omdat ik naar dit spel al weet ik hoelang uit heb gekeken maar keer op keer werd uitgesteld. Ik volgde het al vanf eht begin toen de "lelijke" screenshots nog nieuw waren

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 16-06-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
No Mutants Allowed has published a quick editorial that explains why any self-respecting Fallout fan should know the difference between the game's two mascots - Vault Boy and Pip Boy.

Referring to Vault Boy as Pip Boy isn’t a small mistake. It’s about as bad as referring to Calvin as Charlie Brown. You shouldn’t use an incorrect name just because two characters look "a lot" like each other. It only creates confusion. And it would be a disservice to Leonard Boyarsky, who created both characters. Nevertheless, it’s a mistake that happens all the time.

Future mistakes will not be tolerated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:21:
Great... een Fallout:POS 2 (of Oblivion-with-guns)
Ze hebben inderdaad naar de fans geluisterd en daarna precies het tegenovergestelde gedaan.

Meteen de budgetbak in die game...
Waar kan ik die budgetbak vinden?

Poeh poeh. En we hebben nog geeneens de kans gehad om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Laatst online: 11-09 16:32
[...]

Dat heb ik gedaan.

Vergelijking:

EDIT:
Ik denk dat de "echte" fallout fan het niet eens zoveel uitmaakt hoe het spel speelt. Die zijn allang happy dat er EINDELIJK na lang wachten een vervolg is! Maw iedere die hard fallout fan heeft dit spel straks gewoon in bezit ;)

Trouwens ze hebben naar de fans geluisterd, want het gehate scalled leveling is eruit gehaald, iets wat betheseda waarschijnlijk nooit meer in een game gaat stoppen!!

Persoonlijk zou ik ook liever een echt rpg zien, maar dat zie je nagenoeg niet meer gebeuren in deze tijd. Dus ben blij dat er iets aankomt!!

Trouwens jij als diehard fan vergeet helemaal Fallout Tactics in je lijstje te zetten. Wat ook een leuke game is, misschien geen echte rpg maar wel zeer leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:19
[...]

Dat heb ik gedaan.

Vergelijking:

EDIT:
Ik ben een echte Fallout fan en ik ben tot nu toe wel positief wat Bethesda er van probeerd te maken :). Ik ben trouwens erg blij dat het geheel in een nieuw jasje wordt gestoken. Turnbased en die isometric view mogen van mij part wel opbokken. Heb me erg vermaakt met dat systeem in Fallout 1 en 2, maar ik wil het eigenlijk niet terugzien in deel 3. Wat ik wel weer terugzien is de retro jaren 50, en de hysterie destijds over kernwapens (duck and cover!), Chryslus Fusion Cell motors, Vault Tek, ijzersterke verhaallijn en dialogen, Harold, Ron Perlman, Pipboy, SPECIAL, perks, Karma, Ian die met een SMG in je rug schiet :P , Magic 8 Ball, Dogmeat :D Moo, Moo I say! _/-\o_ En meer van dat soort ongein. :)

Die console versie van Fallout heb ik ook uitgespeeld. Was wel grappig, maar meer Hack 'n Slash & shoot. Fallout Tactics is de enigste tot nu toe die ik niet heb uitgespeeld. Ben bij het laatste level gekomen alleen kon het niet meer opbrengen om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Snowman schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:27:
[...]

Ik ben een echte Fallout fan en ik ben tot nu toe wel positief wat Bethesda er van probeerd te maken :). Ik ben trouwens erg blij dat het geheel in een nieuw jasje wordt gestoken. Turnbased en die isometric view mogen van mij part wel opbokken. Heb me erg vermaakt met dat systeem in Fallout 1 en 2, maar ik wil het eigenlijk niet terugzien in deel 3. Wat ik wel weer terugzien is de retro jaren 50, en de hysterie destijds over kernwapens (duck and cover!), Chryslus Fusion Cell motors, Vault Tek, ijzersterke verhaallijn en dialogen, Harold, Ron Perlman, Pipboy, SPECIAL, perks, Karma, Ian die met een SMG in je rug schiet :P , Magic 8 Ball, Dogmeat :D Moo, Moo I say! _/-\o_ En meer van dat soort ongein. :)

Die console versie van Fallout heb ik ook uitgespeeld. Was wel grappig, maar meer Hack 'n Slash & shoot. Fallout Tactics is de enigste tot nu toe die ik niet heb uitgespeeld. Ben bij het laatste level gekomen alleen kon het niet meer opbrengen om door te gaan.
idd, al die kleine dingetjes, als ze die er niet in douwen, word ik gek :P

einde van tactix is juist wel goed vond ik, het gaat eindelijk ergens naar toe!
lees anders nog ff een walkhtru en kijk de filmpjes op youtube van de verschillende eindes :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Th3Eagle schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:46:
Ik denk dat de "echte" fallout fan het niet eens zoveel uitmaakt hoe het spel speelt. Die zijn allang happy dat er EINDELIJK na lang wachten een vervolg is! Maw iedere die hard fallout fan heeft dit spel straks gewoon in bezit ;)
Ik denk juist dat de "echte" Fallout fan liever geen Fallout 3 heeft dan een slechte Fallout 3. Zolang er namelijk geen Fallout 3 is, is er nog altijd de kans dat er een goed vervolg komt. Een slechte Fallout 3 is niet alleen jammer van dat spel, maar zou ook meteen wel eens het einde van de hele serie kunnen betekenen.

Ik ben het wel helemaal eens met je laatste opmerking. De Fallout fans zullen dit deel zeker wel kopen, zelfs als het niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowman
TepelStreeltje schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:30:
[...]

idd, al die kleine dingetjes, als ze die er niet in douwen, word ik gek :P

einde van tactix is juist wel goed vond ik, het gaat eindelijk ergens naar toe!
lees anders nog ff een walkhtru en kijk de filmpjes op youtube van de verschillende eindes :)
Ja ik heb al die eindes al een keer bekeken op youtube, erg leuk inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
Malthus schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:33:
[...]

Ik denk juist dat de "echte" Fallout fan liever geen Fallout 3 heeft dan een slechte Fallout 3. Zolang er namelijk geen Fallout 3 is, is er nog altijd de kans dat er een goed vervolg komt. Een slechte Fallout 3 is niet alleen jammer van dat spel, maar zou ook meteen wel eens het einde van de hele serie kunnen betekenen.

Ik ben het wel helemaal eens met je laatste opmerking. De Fallout fans zullen dit deel zeker wel kopen, zelfs als het niet goed is.
Klopt, maar de echte fallout fans hechten veel meer waarde aan de fallout-sfeer dan aan de directe gameplay. Als het spel alle elementen uit de vorige spellen mee kan nemen (wat op dit moment goed lijkt te lukken) dan is het een waardige opvolger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Th3Eagle schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:02:
[...]

Klopt, maar de echte fallout fans hechten veel meer waarde aan de fallout-sfeer dan aan de directe gameplay. Als het spel alle elementen uit de vorige spellen mee kan nemen (wat op dit moment goed lijkt te lukken) dan is het een waardige opvolger!!
eeeh, gameplay is in dit geval ook het verschil tussen een CRPG en een Action RPG. Als dit echt zo'n slap actie-aftreksel gaat worden dan mag het echt de flopdelaflop van de eeuw gaan worden. Als die GI-previewer gewoon met het verkeerde been uit bed gepleurd was dan wil ik er nog wel naar kijken maar niemand zit op een FOBOS aftreksel te wachten. (de echte fans iig niet...)
Als ze de sfeer goed neerzetten maar de gameplay verprutsen is het misschien een aardige op fallout-gebaseerde action-rpg maar is het geen waardige fallout-opvolger want fallout blijft altijd CRPG.

En ik had idd Tactics niet genoemd. Idd een vrij aardige game maar
1: Houd zich niet aan het canon
2: Zou ik eerder naast Jagged Alliance dan naast Fallout in de kast zetten :)
3: power armor :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
BTW de informatie op NMA-Fallout.com betreft de scans hebben ze moeten verwijderen vanwege ingamer even verhaal kwam halen bij ze.

Dus die scans staan niet meer op NMA-Fallout.com

Wat betreft bovenstaande verhalen.

We kunnen wel gaan gissen en schreeuwen maar zolang er geen beelden vrij zijn gegeven of je hebt kunnen ervaren wat voor sfeer er in het spel zit kan je moeilijk oordelen over "hoe" het gaat worden.

Het is uiteraard een zware taak om die sfeer over te brengen, en vooral van 2d naar 3d te gaan vanwege die wereld in de oude fallout games gewoon gigantisch aanvoelde omdat je door een groot deel van America kon trekken.
Volgens mij word dat moeilijk om na te bootsen in een 3d omgeving.

Of ze de humor,sfeer,plezier,mysterie en verhaal goed kunnen overbrengen is moeilijk te beoordelen.
Zelf vond ik de scans(screens) er erg leuk uit vinden. En ook de trailer kreeg ik kippevel van die op de fallout 3 site staat.

Om eerlijk te zijn, tot nu toe zie ik het nog positief in, of dat ook zo blijft moet nog maar blijken.
Ben in ieder geval blij dat er een deel 3. En als deze flopt zal er vast nog wel een ander zijn die het wil proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
MrCaleb schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:26:
BTW de informatie op NMA-Fallout.com betreft de scans hebben ze moeten verwijderen vanwege ingamer even verhaal kwam halen bij ze.

Dus die scans staan niet meer op NMA-Fallout.com

Wat betreft bovenstaande verhalen.

We kunnen wel gaan gissen en schreeuwen maar zolang er geen beelden vrij zijn gegeven of je hebt kunnen ervaren wat voor sfeer er in het spel zit kan je moeilijk oordelen over "hoe" het gaat worden.

Het is uiteraard een zware taak om die sfeer over te brengen, en vooral van 2d naar 3d te gaan vanwege die wereld in de oude fallout games gewoon gigantisch aanvoelde omdat je door een groot deel van America kon trekken.
Volgens mij word dat moeilijk om na te bootsen in een 3d omgeving.

Of ze de humor,sfeer,plezier,mysterie en verhaal goed kunnen overbrengen is moeilijk te beoordelen.
Zelf vond ik de scans(screens) er erg leuk uit vinden. En ook de trailer kreeg ik kippevel van die op de fallout 3 site staat.

Om eerlijk te zijn, tot nu toe zie ik het nog positief in, of dat ook zo blijft moet nog maar blijken.
Ben in ieder geval blij dat er een deel 3. En als deze flopt zal er vast nog wel een ander zijn die het wil proberen ^^
Kijk daar kan ik het nou mee eens zijn.

Ben inderdaad benieuwd hoe ze het reizen gaan doen, ik vond de kaart van oblivion vrij klein in vergelijking tot bv morrowind en met een spel als fallout willen we toch wel heel de east coast van de US kunnen hebben met een paar grote steden (wat er van over is, veel ruïnes in ieder geval). Wat we in de trailer zagen leek me ook een flinke stad, hoop ook dat het zo wordt in het spel, want bij oblivion waren de kastelen nou ook niet echt massief te nomen, zelfs die hoofdstad vont ik vrij klein. Maja bij fallout moest je natuurlijk ook ieder stadsdeel opnieuw laden, maar omdat je van boven af keek stoorde je je daar iets minder aan. Bij Oblivion ging je in de hoofdstad door de poorten heen naar een nader stadsdeel en dat kan je nu toch niet gaan doen in bv een Washington DC.

Maar wat je zei, nagenoeg alles is nog onbekend, dus het is afwachten op de eerste echte beta's/previews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De eerste screens zijn er:
http://www.gamer.nl/doc/40153

Ziet er netjes uit, geeft imho mooi het Fallout-gevoel weer, zelfs al is het 3D :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
Nice Nice,

Als ie er is is ie van MIJN >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Die screen met die supermutant lijkt verdacht veel op 1st person Turnbased combat. Special systeem intact. Ik ben benieuwd :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Screens zien er inderdaad netjes uit.
Ik heb de eerdere fallouts niet gespeeld, maar wordt er nu aardig nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
Begint zo langzamerhand wel wat binnen te stromen aan fallout 3 info :)

Als je echt op de hoogte wil blijven zou je elke dag even moeten checken op http://www.nma-fallout.com dat vind ik de beste fallout news site die er is. Staan ook erg in direct contact met de makers etc.

Fallout 3 lijkt de goede kant op de gaan. Jammer dat er geen drivable voertuigen in het spel zitten, en dat het verplaatsen voor een deel bestaat uit oude metrostations en tunnels.
Ook hebben ze de mogelijkheid om kinderen te vermoorden eruit gelaten (wat ik ergens wel een voldoende reden vind, cause who wants to shoot kids). Anyway had van mij er wel in mogen zitten maar dat kan ik door de vingers zien.

Bethesda is wel goed bezig hiermee en ze blijken erg naar de fans te luisteren tot nu toe :)

Tis nog steeds afwachten op meer en meer nieuws en beelden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

MrCaleb schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 02:27:
Ook hebben ze de mogelijkheid om kinderen te vermoorden eruit gelaten (wat ik ergens wel een voldoende reden vind, cause who wants to shoot kids). Anyway had van mij er wel in mogen zitten maar dat kan ik door de vingers zien.
Daar waren ze toch nog niet helemaal uit? Of wel? Het laatste wat ik daar over las was waarbij ze het vergeleken met Bioshock. Daar is het toch mogelijk om die meisjes overhoop te schieten? (lijkt me trouwens ook wel een aardig spel).

Als er wel standaard kinderen in het spel aanwezig zijn zal er wel een mod voor komen later ;) Vind het wel gewoon bij Fallout horen dat je absoluut vrij bent en elke keuze kan maken die je wil. Helaas zal ben bang zijn om weer een of andere gare rating te krijgen in het preutse Amerika.
Zou je nog wel als vrouw kunnen spelen en je uhmm charmes kunnen gebruiken? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik citeer even de gamekings mannen.

"tering hee, wat is deze game vet!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:07:

welke aflevering, ff kijken of ik em nog ergens kan bekijken :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
sh4d0wman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:57:
[...]

Daar waren ze toch nog niet helemaal uit? Of wel? Het laatste wat ik daar over las was waarbij ze het vergeleken met Bioshock. Daar is het toch mogelijk om die meisjes overhoop te schieten? (lijkt me trouwens ook wel een aardig spel).

Als er wel standaard kinderen in het spel aanwezig zijn zal er wel een mod voor komen later ;) Vind het wel gewoon bij Fallout horen dat je absoluut vrij bent en elke keuze kan maken die je wil. Helaas zal ben bang zijn om weer een of andere gare rating te krijgen in het preutse Amerika.
Zou je nog wel als vrouw kunnen spelen en je uhmm charmes kunnen gebruiken? :P
Herinner je nog dat bij zowel fallout 1 en twee de kinderen eruit waren gehaald? Bij 2 gebeurde het ook vaak dat je opeens zomaar tekst in beeld zag verschijnen zonder dat er iemand in zicht was :D

Lang leve de Children patch! Best lullig, niet dat ik in fallout kinderen afschiet (zowaar nog nooit gedaan) maar het hoort wel een beetje bij de wereld natuurlijk. Misschien een setting om het aan of uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:07:

Gamekings... :/

/offtopic

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze E3 wel wat ingame footage verwacht!

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Th3Eagle schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:22:
[...]

Herinner je nog dat bij zowel fallout 1 en twee de kinderen eruit waren gehaald? Bij 2 gebeurde het ook vaak dat je opeens zomaar tekst in beeld zag verschijnen zonder dat er iemand in zicht was :D

Lang leve de Children patch! Best lullig, niet dat ik in fallout kinderen afschiet (zowaar nog nooit gedaan) maar het hoort wel een beetje bij de wereld natuurlijk. Misschien een setting om het aan of uit te zetten?
Ik heb altijd fallout met Kids gespeeld. Ik vind het dom dat ze er moeilijk over doen, kinderen horen toch in een wereld. En ja mischien schiet je er een keer 1 overhoop per ongeluk(mij vaak genoeg gebeurd), das slecht voor je karma(duh) maar dan nog het gebeurd in het echt dagelijks. Ik snap eigelijk het hele probleem niet....oh wacht ik snap het wel KUT GRISTENEN en Politiek correcte meewaai lui.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowman
Ik speelde Fallout ook altijd met kinderen. Bij Fallout 1 maakte het niet zo veel verschil meende ik, maar bij deel 2 wel. Tal van questen kon je dus gewoon niet oplossen als die kinderen pleitte waren.

Soms schoot ik ze wel eens voor de gein af. Hehe, gingen ze met stenen gooien, eat my Gatling laser >:)

Edit:

Wat waren jullie favoriete wapens eigenlijk? In Deel 1 gebruikte ik redelijk vaak die Desert Eagle en dat .223 pistool. Voor de rest deed het Turbo plasma Rifle het altijd goed, en mijn favoriet de Gatling Laser.

In Deel 2 kon je al redelijk snel die H&K G11 bemachtigen, echt een goede SMG. Voor de rest lekker Criticals maken met de Gauss Rifle, en voor het zwaardere werk de Bozar. Met dat ding had ik Frank Horrigan in twee schoten omgelegd :P

[ Voor 42% gewijzigd door Snowman op 15-07-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Snowman schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:32:
Ik speelde Fallout ook altijd met kinderen. Bij Fallout 1 maakte het niet zo veel verschil meende ik, maar bij deel 2 wel. Tal van questen kon je dus gewoon niet oplossen als die kinderen pleitte waren.

Soms schoot ik ze wel eens voor de gein af. Hehe, gingen ze met stenen gooien, eat my Gatling laser >:)

Edit:

Wat waren jullie favoriete wapens eigenlijk? In Deel 1 gebruikte ik redelijk vaak die Desert Eagle en dat .223 pistool. Voor de rest deed het Turbo plasma Rifle het altijd goed, en mijn favoriet de Gatling Laser.

In Deel 2 kon je al redelijk snel die H&K G11 bemachtigen, echt een goede SMG. Voor de rest lekker Criticals maken met de Gauss Rifle, en voor het zwaardere werk de Bozar. Met dat ding had ik Frank Horrigan in twee schoten omgelegd :P
Ik vond die gun uit dat Brotherhood of Steel altijd wel brilliant. Dingen die resistant waren tegen energy kregen het Gauss Pistol tussen de ogen :P. Meesterlijk wapen en dan met die perk 1 AP eraf voor fast shots ofzo dan kon je 2x een aimed shot maken op het hoofd indien nodig :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

plasma rifle, met fast shot kon ik dan 5 of 6 keer schieten :D (action boy en extra agi der bij gooien met operatie)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
[doem denker modus]
Dudes... het is freaking first person.. dit is geen fallout maar een lame ass aftreksel met een fallout setting.

Fallout is een turn based rpg met isometrisch standpunt klaar.

Als echt fan van fallout wil ik JUIST weer een zelfde soort spel hebben.
Isometrisch, turnbased, geniale humor...

*zucht* het gaat helemaal niets worden dit spel bah, ze hebben het nu al verpest... :( :(
[/doem denker modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Bethesda Softworks Presents:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/49/Fallout-3-20070418043058590.jpg

Intro

Onlangs is het magazine Game Informer in de Amerikaanse winkels verschenen met daarin de eerste informatie omtrent Fallout 3. Het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat het gros van de informatie ook op internet te vinden zou zijn. Fallout-fans staan namelijk zeer argwanend tegenover de nieuwe ontwikkelaar van de reeks, Bethesda Softworks, dat enkele ingrijpende veranderingen in de game aangebracht heeft.

We wisten al dat Fallout 3 geen gebruik meer zal gaan maken van het isometrische bovenaanzicht. Dit heeft plaats gemaakt voor een first-person camerastandpunt zoals we dat ook kennen uit Oblivion. Niet verbazingwekkend, want Fallout 3 maakt gebruik van een betere Oblivion-engine.

Het gevechtsysteem was een ander heikel punt. De oorspronkelijke Fallout-games waren allemaal turn-based. Bethesda heeft echter gekozen voor een mix van turn-based en real-time voor Fallout 3. De gevechten zijn in principe real-time, maar kunnen op elk moment gepauzeerd worden. Dit systeem wordt door Bethesda Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) genoemd en laat spelers toe tijdens het pauzeren in alle rust een bepaald doelwit te selecteren. Hiervoor zijn wel actiepunten nodig, die na enige tijd terug genereren. In tussentijd kun je nog wel gewoon real-time first-person shooter-achtige mode onder vuur nemen.

Zoals we dat van Bethesda gewend zijn, gebeurt het aanmaken van je personage niet via een saai menuscherm. Het spel begint met je geboorte en de dood van je moeder, waarna je vader je DNA gaat analyseren. Hier kun je de eigenschappen van je personage bepalen. Het S.P.E.C.I.A.L. systeem van de eerste twee Fallout-games blijft behouden.

In Fallout 3 ga je nog alleen op pad. Er zijn wel NPC's, maar je kunt deze niet bij je party voegen. Het spel kent minstens negen verschillende eindes en een level cap van 20. Goed om te weten: het vreemde systeem van levelscaling zoals dat in Oblivion aanwezig was, zit niet in Fallout 3. Ga je dus een verkeerd gebied binnen, dan tref je daar enorm sterke monsters die je pas later in de game aan zult kunnen. Je hebt veel vrijheid in je manier van aanpak; je kunt voor de keiharde actie kiezen, maar ook subtieler te werk gaan. Kies je voor de actie, dan staat je flink wat blood and gore te wachten.

Overview

Description:

Vault-Tec engineers have worked around the clock on an interactive reproduction of Wasteland life for you to enjoy from the comfort of your own vault. Included is an expansive world, unique combat, shockingly realistic visuals, tons of player choice, and an incredible cast of dynamic characters. Every minute is a fight for survival against the terrors of the outside world – radiation, Super Mutants, and hostile mutated creatures. From Vault-Tec, America’s First Choice in Post Nuclear Simulation.

Story:

Vault 101 – Jewel of the Wastes. For 200 years, Vault 101 has faithfully served the surviving residents of Washington DC and its environs, now known as the Capital Wasteland. Though the global atomic war of 2077 left the US all but destroyed, the residents of Vault 101 enjoy a life free from the constant stress of the outside world. Giant Insects, Raiders, Slavers, and yes, even Super Mutants are all no match for superior Vault-Tec engineering. Yet one fateful morning, you awake to find that your father has defied the Overseer and left the comfort and security afforded by Vault 101 for reasons unknown. Leaving the only home you’ve ever known, you emerge from the Vault into the harsh Wasteland sun to search for your father, and the truth.

Key Features:

Limitless Freedom! – Take in the sights and sounds of the vast Capital Wasteland! See the great monuments of the United States lying in post-apocalyptic ruin! You make the choices that define you and change the world. Just keep an eye on your Rad Meter!

Experience S.P.E.C.I.A.L.! – Vault-Tec engineers bring you the latest in human ability simulation – the SPECIAL Character System! Utilizing new breakthroughs in points-based ability representation, SPECIAL affords unlimited customization of your character. Also included are dozens of unique skills and perks to choose from, each with a dazzling variety of effects!

Fantastic New Views! – The wizards at Vault-Tec have done it again! No longer constrained to just one view, experience the world from 1st or 3rd person perspective. Customize your view with the touch of a button!

The Power of Choice! – Feeling like a dastardly villain today, or a Good Samaritan? Pick a side or walk the line, as every situation can be dealt with in many different ways. Talk out your problems in a civilized fashion, or just flash your Plasma Rifle.
Blast ‘Em Away With V.A.T.S.! –
Even the odds in combat with the Vault-Tec Assisted Targeting System for your Pip-Boy Model 3000! V.A.T.S. allows you to pause time in combat, target specific body parts on your target, queue up attacks, and let Vault-Tec take out your aggression for you. Rain death and destruction in an all-new cinematic presentation.
Mind-Blowing Artificial Intelligence! –
At Vault-Tec, we realize that the key to reviving civilization after a global nuclear war is people. Our best minds pooled their efforts to produce an advanced version of Radiant AI, America’s First Choice in Human Interaction Simulation. Facial expressions, gestures, unique dialog, and lifelike behavior are brought together with stunning results by the latest in Vault-Tec technology.
Eye-Popping Prettiness!* –
Witness the harsh realities of nuclear fallout rendered like never before in modern super-deluxe HD graphics. From the barren Wasteland, to the danger-filled offices and metro tunnels of DC, to the hideous rotten flesh of a mutant’s face.

*Protective Eyewear Encouraged.

Screenshots & Artwork

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Mesijs/200708/1187971324_1_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Mesijs/200708/1187971324_0_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200705/1178136837_0_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200705/1178633361_0_3.jpg

Meer screenshots vind je hier
Meer artwork hier
En wat wallpapers hier

Movies

De Fallout 3 trailer (138Mb):

Afbeeldingslocatie: http://fallout.bethsoft.com/images/art/fallout3screens/screen04S.jpg

Website

Officiele site
Bethesda Softworks

Outro

Fallout 3 is in ontwikkeling sinds 2004 en staat gepland om uit te komen op zowel de PC, de Playstation 3, als de Xbox 360 ergens eind 2008.

Ik zie net dat er al een topic is maar aangezien daar geen goede startpost inzit en er al een paar maandjes niet in gereageerd is kunnen we misschien deze topic gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Ik kwam net trouwens nog een handige Wiki tegen met de geschiedenis en het verhaal van de Fallout serie: http://en.wikipedia.org/w...28computer_game_series%29

Handig voor de niet Fallout kenners :)

[ Voor 11% gewijzigd door GG85 op 25-08-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Interview met Pete Hines van Bethesda over Fallout 3: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175852

fijn, weer een xbox360-port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
@ Cascade

Tja was wel te verwachten dat ze het gingen verpesten.

Ook het hele first / 3rd person concept.. like omg...
Ik zie het allemaal niet erg rooskleurig in.

Ze hadden gewoon weer lekker een isometrisch standpunt moeten nemen.
Zelfde stijl, ander verhaal (wat wel verder gaat op het oude (who cares dat het 10 jaar oud is :/)) etc.

Niemand kan natuurlijk zeggen dat het bagger wordt en iedereen kijkt er op zijn eigen manier tegenaan, maar ik voorzie dat het een grote flop gaat worden voor de echte fans.

Mensen die er nog nooit van gehoord hebben of het "ooit een keer hebben gespeeld" zullen het denk ik wel massaal gaan kopen 'omdat het van de makers van Oblivion is.." [sarcasme] want DAT was een geweldig spel! [/sarcasme]

Ow sorry voor de rant, Fallout 1 en 2 vond ik gewoon zulke mega vette spellen.
Meerdere keren uitgespeeld... ge ni aal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Even een lekkere kick.

Fallout komt nu telkens dichter bij maar ik moet zeggen dat er maar weinig informatie vrij komt. Dat kan natuurlijk zijn omdat ze pas een hype willen maken vlak voor de release. Maar het kan ook een teken zijn dat er uitstel komt. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Brons schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:39:
Even een lekkere kick.

Fallout komt nu telkens dichter bij maar ik moet zeggen dat er maar weinig informatie vrij komt. Dat kan natuurlijk zijn omdat ze pas een hype willen maken vlak voor de release. Maar het kan ook een teken zijn dat er uitstel komt. Iemand ideeën?
Liever uitstel dan een brakke game vol met bugs. Ook al was dat natuurlijk ook een beetje de charme van Fallout 1 & 2 :P .
Het verschijnt als het verschijnt en Bethesda is volgens mij altijd wel redelijk op tijd met hun releases.

Misschien dat het ook wel te maken heeft met dat ze niet nu al te veel wil overhypen, waardoor het uiteindelijk altijd tegenvalt. Daarbij heeft het ook niet zoveel zin om nu al heel veel reclame te maken voor een game die pas in oktober gepland staat.

Verder hebben ze op de paar dingen die ze wel vrijgegeven hebben heel veel commentaar gehad. Ik heb echt nog nooit zoveel negatief commentaar op zo weinig informatie gezien: 3d is klote, 1st person is klote, de wereld is klote, AI is klote, combat systeem is klote, mutants zijn kut, power armor is kut enzovoorts. Dus ik kan me wel voorstellen, dat ze dat niet een tweede keer doen.

Zoals gezegd, ik wacht wel tot het er is, wanneer het er is.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ozzy schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:
[...]
Ook al was dat natuurlijk ook een beetje de charme van Fallout 1 & 2 :P .
Eigenlijk wel. :)

De game was net zo buggy als de post apocalytische wereld waarin het zich afspeelde.
De bugs waren gewoon sfeer versterkend.

Of is dat nu mijn nostalgisch selectief geheugen die de boel romantiseerd. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
Ik wacht al sinds fallout 2 op fallout 3!! Tactics was echt zo beroerd... totaal geen vrijheid...
Hopelijk geeft het 1st person gebeuren een leuke 'extra'. Zoals hierboven... ze moeten gewoon de oude klassieke stijl houden! Gewoon iets betere graphics... meer soorten explosies, deaths, animaties, perks, quests, eindes(wat hier goed zou moeten zijn) sub quests, mods op guns, dan ben ik (en net zoals alle andere fallout fanatics) tevreden zijn!

Ik hou mijn hart vast en ik wacht met smart op deze nieuwe fallout :) _/-\o_

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig nieuwsbericht: http://www.news.com.au/story/0,23599,23775429-2,00.html. De kenners herkennen het wel, zo niet, klik hier

Misschien iets op in de startpost op te nemen, een van de grootste Fallout Fansites, NMA: http://www.nma-fallout.com/. Hier staat bijna dagelijks nieuws mbt Fallout 3.

Verder kan ik iig niet wachten op Fallout 3. Heb net weer FA1 uitgespeeld en ben nu weer bezig met FA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:38:
Ik had deze E3 wel wat ingame footage verwacht!

:'(
Kijk eens aan!
Kan ik na een (bijna) een jaar, mezelf quoten:

Nieuwe teaser: http://www.gametrailers.com/player/36040/.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

dartbord schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:22:
[doem denker modus]
Dudes... het is freaking first person.. dit is geen fallout maar een lame ass aftreksel met een fallout setting.

Fallout is een turn based rpg met isometrisch standpunt klaar.

Als echt fan van fallout wil ik JUIST weer een zelfde soort spel hebben.
Isometrisch, turnbased, geniale humor...

*zucht* het gaat helemaal niets worden dit spel bah, ze hebben het nu al verpest... :( :(
[/doem denker modus]
En voor mensen die beweren dat Top-Down niet meer kan in deze tijd:
Neverwinter Nights 2. En misschien belangrijker: FUCKING DIABLO 3

Voor de mensen die beweren dat Turn Based niet meer kan verwijs ik graag naar de enorme successen van de civilization serie :)

Isometric kan inderdaad niet meer maar van een Top-Down TurnBased RPG een fucking lame ass FPS met wat rpg invloeden maken is toch wel erg slechte zaak :(
Ik blijf bij de oblivion with guns statement die al vanaf het begin geroepen is :(

EDIT:
Maar dan alsnog moet ik dit spel spelen. Misschien is het geen fallout maar wel vermakelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door MazeMouse op 12-07-2008 14:43 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe teaser trailer is uit. Vind de sfeer er wel goed uitzien alleen jammer dat de TV er nog zo clean uitzit.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
De teaser zet de sfeer goed voort van de eerder geposte 720p-trailer. :)

Fallout 3 lijkt me echt een toffe game. Itt de meesten hier heb ik deeltjes 1 en 2 niet gespeeld maar wel de nodige andere RPG games, en het lijkt me heel tof om in deze totaal andere post-nucleare setting te spelen. Wel jammer dat-ie in 't najaar uitkomt, met oog op de andere toffe games die dan verschijnen, maarja, een mens moet keuzes maken. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zelf dat het niet zo heel erg is om de oude fallouts niet gespeeld te hebben. Van wat er nu allemaal bekend is over het spel zie ik het namelijk niet meer als een echte opvolger van Fallout 1/2. Het lijkt me wel een echt goed spel worden, maar het wordt volgens mij teveel Oblivion-with-guns.

Maar als je de oude nog ergens kan opduiken, dan moet je ze zeker kopen. Zulke goede RPG's zijn echt zeldzaam en kunnen wat mij betreft in het rijtje samen met de Baldur's Gate serie en Planescape Torment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ziet er echt vet uit. Die cartoony jaren50-60 stijl poppetjes doen me erg denken aan Bioshock. Dat gaf het een cru sfeer.

Ik heb fall-out vroegah nooit gespeeld. Maar ik ken het wel. Deze game lijkt me wel heel interessant!

Bij nader inzien, als ik de screenshots zo bekijk vind ik de graphics niet zo heel bijzonder. Maargoed hopelijk zit er een vet verhaal in.

We hebben in tijden geen shooter gehad met een echt goed verhaal en diepgang ( op bioshock na ). Meestal is het eye-candy en that's it.

[ Voor 38% gewijzigd door Dani86 op 13-07-2008 21:57 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe site is gevonden die waarschijnlijk op de E3 wordt aangekondigd. Het heeft iig een goede setting en sfeer _/-\o_

Zie http://www.prepareforthefuture.com/

Een verlengde teaser is ook uit, waar ook wat gameplay in te zien is. http://www.gametrailers.com/player/36202.html

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Betreffende de E3 presentatie van MS: Hrm, ik was bang voor een vernieling van de oude franchise en vooralsnog lijkt het er op dat het gelukt is. Afgezien van het reclamefilmpje zag ik eigenlijk niets terug van de oude sfeer en stijl. Daarnaast vond ik het grafisch zwaar teleurstellend, de (verre) uitzichten waren wel mooi, maar de rest (npc's, animaties, explosies, bullit penetration) zag er niet al te best uit, zeker niet vergeleken met de rits games die erna kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de eerste in-game gameplay beelden zijn er ook:

http://www.gamernode.com/...meplay-details/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JJGdvZXgjY8]

Prachtige E3 trailer, kijk best uit naar dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

SniperFox schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:47:
[video]

Prachtige E3 trailer, kijk best uit naar dit spel. :)
Supergaaf :D :D :D

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

VETVETVETVETVET :D

gaat toch echt die hard 1st person kant op. ala oblivion. wat ik niet erg vind, als de rest maar net zo goed is!
en het Fallout smaakje zit er toch nog in. lekkere gore, fubar mutants en een wereld die echt postnuke is.
hoop alleen dat de zwarte humor ook terug komt, die was echt heerlijk :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welk topic gaan we verder? Deze is er namelijk ook \[PC/PS3/X360] Fallout 3 :>

p.s. de gameplay video die ondertussen overal te zien is vindt ik toch wel deels bedroevend ;(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is net gemerged met een ander Fallout 3 topic, dus de posts kunnen inderdaad enigzinds door elkaar lopen, vooral aan het begin van de draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mergen kan natuurlijk ook :+.

Hier nog een gameplay filmpje (link) welke hogere kwaliteit heeft. Let enkel niet op de leden van de Josti band die het presenteren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:16:
Mergen kan natuurlijk ook :+.

Hier nog een gameplay filmpje (link) welke hogere kwaliteit heeft. Let enkel niet op de leden van de Josti band die het presenteren :X
Interessant filmpje. Veel hetzelfde als in de E3-demo, maar toch weer leuk om te zien. Lockpicking ziet er leuk uit, had ik nog niet gezien. Ook het bouwen van wapens lijkt me leuk om te doen. "Let's give her some teddybears!".

"Our joke was, we ran out of places to put pixelshaders, now we put them on the fonts." :P

offtopic:
Inderdaad, wat een josti's zeg. Eerst die loze opmerking over "PC is dead!!!11oneonetwo" en dan dat veel te enthousiaste geschreeuw als er iets ontploft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op NMA dat er nog een half uur durende demonstratie komt. Het zou om 11:30 PM CET zijn en moet te volgen zijn op http://e3.gamespot.com/live.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kansloze josti's, maar goed.
jammer dat je toch iemand met een teddybeer neer kan schieten, eerst schiet hij normaal, zonder VATS en gaat ze niet dood, dan met VATS, en dan knalt ze uit elkaar...
gore is leuk, maar hoop toch dat ze het iets beperken...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
TepelStreeltje schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:58:
kansloze josti's, maar goed.
jammer dat je toch iemand met een teddybeer neer kan schieten, eerst schiet hij normaal, zonder VATS en gaat ze niet dood, dan met VATS, en dan knalt ze uit elkaar...
gore is leuk, maar hoop toch dat ze het iets beperken...
`

Aan het begin van de film zegt hij dat ie bloody mess ofzo perk heeft. Daardoor schiet alles wat hij afmaakt ook zo dom uit elkaar. Ik neem ook aan dat het zonder die perk er ietwat realistischer uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ok, er is weer bloody mess! *O*

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tr!gger schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:10:
[...]

`

Aan het begin van de film zegt hij dat ie bloody mess ofzo perk heeft. Daardoor schiet alles wat hij afmaakt ook zo dom uit elkaar. Ik neem ook aan dat het zonder die perk er ietwat realistischer uitziet.
ja ok, goed punt :)

ik nam die altijd om dat ik de rest van de traits niet zo goed vond... ik nam altijd bloody mess en gifted, zodat je meer stats hebt, de SP verdien je snel genoeg. dus hoop stiekem dat het niet non stop zon bloody galore is, maar goed. boeiend ook :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op GameSpot is nu een nieuwe demo te zien waar wat meer van de gameplay gedemonstreerd wordt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat in een video van een half uur het belangrijkste en meest boeiende aspect van de hele Fallout-serie in z'n geheel niet getoond wordt, namelijk de diepgaande en meeslepende dialogen. Er wordt geen woord over gerept :{. Ik krijg hier echt een "Oblivion with guns" gevoel bij. En Oblivion was een goede game, maar met Fallout heeft het echt niets te maken. Dit gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Genghis Khan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:00:
Op GameSpot is nu een nieuwe demo te zien waar wat meer van de gameplay gedemonstreerd wordt. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat in een video van een half uur het belangrijkste en meest boeiende aspect van de hele Fallout-serie in z'n geheel niet getoond wordt, namelijk de diepgaande en meeslepende dialogen. Er wordt geen woord over gerept :{. Ik krijg hier echt een "Oblivion with guns" gevoel bij. En Oblivion was een goede game, maar met Fallout heeft het echt niets te maken. Dit gaat nergens over.
Wat vindt je van de dialogen en karakters in oblivion en andere bethesda games? Ik vindt ze over het algemeen slecht geschreven en houterig ingesproken. Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat in Fallout 3 anders zal zijn.

Volgens mij zijn er geen medewerkers van Black-isle bij betrokken en ik denk niet dat er bij het IP van fallout ook schrijf talent gebundeld zat.

Ik verwacht daarom ook een free roaming, fps/rpg afgeleide van fallout en zeker niet iets dan in mijn ogen fallout 3 zou moeten heten. Niet vanwege de andere gameplay of perspectief maar puur omdat ik bethesda niet in staat acht de zelfde sfeer, humor, opties en dialogen in het spel te brengen die fallout juist zo briljant maakte.

Oftewel een nieuwe generatie RPG die toevallig in de zelfde wereld plaatsvindt als de eerdere fallout delen.

Dat klinkt misschien pessimistisch maar aangezien Bethesda al vanaf het begin af aangeeft haar eigen ding te gaan doen met het fallout IP, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het een heel ander spel wordt.

Dat wil trouwens niet zeggen dat het een bagger spel wordt, bethesda heeft ook een aantal aardige RPG neergezet in het verleden, daarnaast krijg ik het vermoeden dat het automatisch mee groeien van vijanden er weer uit is.

[ Voor 13% gewijzigd door Zarkov op 16-07-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarkov schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:09:
[...]

Volgens mij zijn er geen medewerkers van Black-isle bij betrokken en ik denk niet dat er bij het IP van fallout ook schrijf talent gebundeld zat.
wees gerust er zijn opzeker mensen van black isle bij betrokken.

Ik heb nog op nma gekeken of ik het nieuwsartikel voor je kon quoten maar het is al zo lang geleden en er staat teveel op die site dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:56:
[...]

wees gerust er zijn opzeker mensen van black isle bij betrokken.

Ik heb nog op nma gekeken of ik het nieuwsartikel voor je kon quoten maar het is al zo lang geleden en er staat teveel op die site dus helaas.
Hmm.... dat bericht heb ik dan blijkbaar gemist. Ik had gelezen dat fallout 3 wordt ontworpen door het team van Oblivion. Daarnaast dacht ik dat de meest Black isle leden naar Obsidian en Troika waren vertrokken en dat ze dus niet bij Bethesda terecht zijn gekomen.

Ik zal straks een snuffelen op NMA om te zien of ik het mis had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat die trailers er erg goed uitzien, en ook de nieuwe screens die de laatste tijd opduiken, zoals hier weer. En de houterigheid van dialogen, ach, daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja of je nou de Perk - bloody mess, hebt of niet. Als je een headshot gaf in de vorige delen, zou hooguit zijn kop en een groot gedeelte van zijn romp geëxplodeerd zijn.
In het 'meesterwerk' van Bethesda... zijn benen???

Kom op.. realismme gecombineerd met zwarte humor en details was wat Fallout zo kick maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-09 09:58

batavier

Grazen, kreng!!!

Op Eurogamer is men redelijk kritisch over dit spel. Men speelde de demo op E3, ik heb wel het idee dat de betreffende redacteur een beetje sikkeneurig was toen hij het artikel schreef. Aan de andere kant, het is op zich wel weer verfrissend om een wat kritischer stuk te lezen over Fallout 3. Ik heb alle andere Fallout-spellen gespeeld en ben zeker een fan, maar na het Eurogamer stukje ben ik toch wat eh... zenuwachtig of het echt zo goed wordt. Maar ik kijk er nog steeds naar uit, de andere Fallout-spellen waren technisch ook lang niet perfect, maar het sfeertje is zo ontzettend goed, dat het wel heel erg lastig wordt om dit te spel echt om zeep te helpen....

Conclusie van Eurogamer:
But beyond that, there are simple questions of quality that it's impossible to avoid: characterless art, cold visuals, wonky animation, weak real-time combat, off-kilter writing. As it stands, Fallout 3 just doesn't feel right, and it will leave many players shivering for warmth in its nuclear winter.

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, voor zo ver ik weet zijn ze ondertussen veel verder met ontwikkelen, dus veel van de punten die hij aandraagt hoeven niet meer waar te zijn. een incompleet product te grond in trappen is geen kunst ;)
desondanks vind ik dat hij wel een aantal punten heeft die wel goed verbeterd moeten worden, anders word het niets.
Nadeel bijvoorbeeld van oblivion vond ik idd de houterige bewegingen, zou zonde zijn als bethesda dezelfde fout weer maakt.

dat hij loopt te zeiken over de comische foute humor gedeelte van de perk enzo, kent hij fallout niet ofzo!? pff zeikerd echt

maargoed, we zien het wel wat het word :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batavier schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 08:21:
Op Eurogamer is men redelijk kritisch over dit spel. Men speelde de demo op E3, ik heb wel het idee dat de betreffende redacteur een beetje sikkeneurig was toen hij het artikel schreef. Aan de andere kant, het is op zich wel weer verfrissend om een wat kritischer stuk te lezen over Fallout 3. Ik heb alle andere Fallout-spellen gespeeld en ben zeker een fan, maar na het Eurogamer stukje ben ik toch wat eh... zenuwachtig of het echt zo goed wordt. Maar ik kijk er nog steeds naar uit, de andere Fallout-spellen waren technisch ook lang niet perfect, maar het sfeertje is zo ontzettend goed, dat het wel heel erg lastig wordt om dit te spel echt om zeep te helpen....

Conclusie van Eurogamer:

[...]
Dit is precies dus waar iedereen al bang voor was.

Beetje jammer om te lezen wat ik nou net niet wou horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batavier

batavier

Grazen, kreng!!!

TepelStreeltje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:50:
mjah, voor zo ver ik weet zijn ze ondertussen veel verder met ontwikkelen, dus veel van de punten die hij aandraagt hoeven niet meer waar te zijn. een incompleet product te grond in trappen is geen kunst ;)
desondanks vind ik dat hij wel een aantal punten heeft die wel goed verbeterd moeten worden, anders word het niets.
Nadeel bijvoorbeeld van oblivion vond ik idd de houterige bewegingen, zou zonde zijn als bethesda dezelfde fout weer maakt.

dat hij loopt te zeiken over de comische foute humor gedeelte van de perk enzo, kent hij fallout niet ofzo!? pff zeikerd echt

maargoed, we zien het wel wat het word :)
Ik vind niet dat de betreffende redacteur het spel de grond in trapt. Ben het wel met je eens dat hij een 'zeikerd' is en de Fallout sfeer niet echt lijkt te begrijpen. Blijft overeind dat er blijkbaar nog wel het 1 en ander te doen valt aan het spel. Op zich is er nog tijd, dus zoals je al aangeeft: we zien wel wat het wordt. Ik hoop alleen maar dat deze redacteur straks geen reden heeft om te zeggen: "I told you so...". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batavier

batavier

Grazen, kreng!!!

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:43:
[...]

Dit is precies dus waar iedereen al bang voor was.

Beetje jammer om te lezen wat ik nou net niet wou horen.
Nou ja, het is één review die wat negatief is. Zoals Tepelstreeltje ook al zegt, de recensent is wel een beetje erg kritisch en er is nog tijd om zaken aan te pakken. Dat hij erg valt over het hoge gore gehalte (al dan niet met perk), kan ik me wel een beetje voorstellen. Tenminste als de balans tussen de niet gore-gedeelten en het aanwezige gore echt zo groot is. Ik hoop dat het echt geschreven is door iemand die de vorge Fallout delen niet kon waarderen of goed kent. Daar lijkt het wel een beetje op, want bepaalde dingen die hij als negatief beschrijft zijn typisch voor Fallout en de meeste fans zullen toch wel plezier beleven aan dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batavier schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:15:
[...]

Nou ja, het is één review die wat negatief is. Zoals Tepelstreeltje ook al zegt, de recensent is wel een beetje erg kritisch en er is nog tijd om zaken aan te pakken. Dat hij erg valt over het hoge gore gehalte (al dan niet met perk), kan ik me wel een beetje voorstellen. Tenminste als de balans tussen de niet gore-gedeelten en het aanwezige gore echt zo groot is. Ik hoop dat het echt geschreven is door iemand die de vorge Fallout delen niet kon waarderen of goed kent. Daar lijkt het wel een beetje op, want bepaalde dingen die hij als negatief beschrijft zijn typisch voor Fallout en de meeste fans zullen toch wel plezier beleven aan dit spel.
Haal eruit wat je wilt.
Maar ik vind dat de preview duidelijk is over wat er laakt aan Fallout.
En het gore gedeelte is wel het minste wat mij zorgen maakt (hoewel ik dit zelf ook al had opgemerkt een aantal posts hier boven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb vandaag de collectors edition gepreordert bij game.co.uk dus ik hoop dat ik nog op tijd was.
Ik heb veel goeds over de eerdere fallout games gehoord dus ik hoop dat deze ook goed is.
Is de serie zo opgebouwd zodat het verhaal te volgen is als je de eerdere spelen niet gespeeld hebt? (vermits fallout 3 nog niets uit is 2 t.o.v. de originele fallout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Simon Verhoeven schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:29:
Ik heb veel goeds over de eerdere fallout games gehoord dus ik hoop dat deze ook goed is.
Dat de vorige Fallout games zo goed waren is voor de ontwikkeling van deze game weinig relevant. Het wordt ontwikkeld door een andere studio, die niet bepaald bekend staat om de kenmerken die van Fallout 1 en 2 zo'n fantastische games maakten.
Is de serie zo opgebouwd zodat het verhaal te volgen is als je de eerdere spelen niet gespeeld hebt? (vermits fallout 3 nog niets uit is 2 t.o.v. de originele fallout)
Laat ons het zo stellen. Volgens sommige fans zal het een Fallout in name only worden. Of explicieter: Fallout 3 staat volkomen los van de eerdere games.

[ Voor 4% gewijzigd door Nick The Heazk op 03-08-2008 13:18 ]

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Simon Verhoeven schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:29:
Ik heb vandaag de collectors edition gepreordert bij game.co.uk dus ik hoop dat ik nog op tijd was.
heb em ook direct besteld bij play.com (net geen 50 euro btw)

je zal vast wel op tijd zijn, binnen een week is het niet uitverkocht ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik wist niet dat ie pas te preorderen was. Nu hopen dat het wat meevalt.
Ik heb gehoord dat het nog niet zo verbazingwekkend was op E3 maar tussen E3 en de release is er nog wat puzzeltijd. En sommige dingen kunnen met patches opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat dit topic zo dood is, het spel komt er 'al bijna' aan! Ik ben zelf enorm van fan de fallout serie/elder scroll serie, en ik kan echt niet meer wachten :9~

hier 150 gelekte screens:

http://kotaku.com/5037984...shots-of-fallout-3-leaked

ik houd zelf ook vaak het officiele forum in de gaten, staat vaak goede informatie op.
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showforum=33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Laatst online: 16-08 09:37
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:54:
Raar dat dit topic zo dood is, het spel komt er 'al bijna' aan! Ik ben zelf enorm van fan de fallout serie/elder scroll serie, en ik kan echt niet meer wachten :9~
Als fan van Fallout 1 en 2 hoef je dit echt niet te spelen. Alleen hetgeen door Bethesda gebruikt kon worden (zoals VATS, Pipboy), hebben ze meegenomen in deel 3, de rest is gewoon genegeerd of veranderd. Dit laatste geldt zeker ten aanzien van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:54:

hier 150 gelekte screens:

http://kotaku.com/5037984...shots-of-fallout-3-leaked

ik houd zelf ook vaak het officiele forum in de gaten, staat vaak goede informatie op.
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showforum=33
Ik probeer eigenlijk de hype te vermeiden.
Als ik erin meegesleurd wordt, en er dan achter kom dat het spel helemaal niet zo is, zoals ik hoopte, is het helemaal zo'n domper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Toch vind ik dialogen zoals op het plaatje hieronder wel weer een beetje Fallout. Ik hoop dus dat dergelijke humor er wel veel in zit, dan komt het misschien toch nog goed :)

Klik

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, iig 1 keer asshole.
waar blijven de andere scheldwoorden!

kan me nog enkele fucks herinneren in deel 1 en 2 ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Kon me niet inhouden en heb de CE besteld bij Gamestop. krijg er nog een poster en soundtrack bij ook ;)
Overigens lijkt dit deel mij juist leuker dan de voorgaande delen. Heb in een grijs verleden ooit het eerste deel gespeeld. Wat ik mij hiervan herinner is dat je een bepaalde tijd had om het spel uit te spelen. En daar houdt ik dus echt niet van...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Nyarlathotep schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:50:
Kon me niet inhouden en heb de CE besteld bij Gamestop. krijg er nog een poster en soundtrack bij ook ;)
Overigens lijkt dit deel mij juist leuker dan de voorgaande delen. Heb in een grijs verleden ooit het eerste deel gespeeld. Wat ik mij hiervan herinner is dat je een bepaalde tijd had om het spel uit te spelen. En daar houdt ik dus echt niet van...
Je had een bepaalde tijd (150 dagen als ik me niet vergis) om die waterchip te vinden en terug te brengen. Daarna kon je zo lang over de rest doen als je wou als het goed is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Je had een bepaalde tijd (150 dagen als ik me niet vergis) om die waterchip te vinden en terug te brengen. Daarna kon je zo lang over de rest doen als je wou als het goed is.
Als je geluk (en geld) had kwam je onderweg de juiste personen tegen en kon je een caravan naar je vault sturen zodat je ongeveer 100 dagen extra de tijd had.

Dat was dus echt fallout.. voor iedereen een andere ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb F1 en F2 zo vaak gespeeld...
heb idd ooit een deal kunnen sluiten dat je water bezorgt naar de vault.

in F2 boeide de tijd niet bijster veel...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, speciaal voor dit topic m'n jarenoude account weer eens opgepoetst. (Was even zoeken, vervelende merge van Got en FP ;) )

Ik kocht m'n games altijd gewoon in een winkel en de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar via Ebay en met name Steam. Maarrrrrr .. Als die-hard Fallout 'fan' van het eerste uur moet ik natuurlijk de collectors edition hebben. Die wil ik graag pre-orderen, maar daar heb ik geen bal verstand van. Zijn er shops in Nederland die gegarandeerd kunnen leveren, zo ja welke? (dagje vertraging boeit me niet, als het ding maar komt)

Buitenlandse site is ook goed, maar dan graag zonder creditcardbetaling. Paypal kan wel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:05:
Zo, speciaal voor dit topic m'n jarenoude account weer eens opgepoetst. (Was even zoeken, vervelende merge van Got en FP ;) )

Ik kocht m'n games altijd gewoon in een winkel en de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar via Ebay en met name Steam. Maarrrrrr .. Als die-hard Fallout 'fan' van het eerste uur moet ik natuurlijk de collectors edition hebben. Die wil ik graag pre-orderen, maar daar heb ik geen bal verstand van. Zijn er shops in Nederland die gegarandeerd kunnen leveren, zo ja welke? (dagje vertraging boeit me niet, als het ding maar komt)

Buitenlandse site is ook goed, maar dan graag zonder creditcardbetaling. Paypal kan wel.

Alvast bedankt!
Ik heb hele goede ervaringen met zuiderpark altijd snelle levering, meestal op de release-dag maar soms ook een dag ervoor.
Als buitenlandse site gebruik ik vaak gamehubs vooral gezien de prijs. Maar hoe deze met pre-orders werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:05:

Alvast bedankt!
nog nooit problemen gehad met play.com
is goedkoper dan in nederland en je kost je niets extra aan leveringskosten.
uitbreiding voor WOW besteld en die lag netjes eind van de middag op de deurmat, op de dag van de release. kan ze zeker aanraden :)
normale versie kost 50e, CE bij play kost ook 50e :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
ook ik ben een F1/F2 fan geweest en heb ook the brotherhood of steel gehad.

kan dan ook niet wachten tot F3 uitkomt alleen twijfel ik of ik hem voor de 360/pc wil halen.

ook voor mij ga ik de CE bestellen aangezien dit gewoon game's zijn die het waard zijn.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Heb jammer genoeg nog nooit Fallout gespeeld maar de sfeer sprak me wel aan.
Ben dan ook erg benieuwd naar deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:20:
[...]

nog nooit problemen gehad met play.com
is goedkoper dan in nederland en je kost je niets extra aan leveringskosten.
uitbreiding voor WOW besteld en die lag netjes eind van de middag op de deurmat, op de dag van de release. kan ze zeker aanraden :)
normale versie kost 50e, CE bij play kost ook 50e :)
Play hoor ik vele goede dingen over, helaas niet zonder creditcard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Fok! is zojuist een nieuws item geplaatst, met daarin een aantal zeer goede in-game filmpjes.

Ik moet zeggen dat de sfeer van filmpje 1 echt super is.
Zal ik mijn eerdere woorden al terug nemen?
Ik denk het zeker wel, volgens mij is dit spel een topper.

Zullen ongetwijfeld slechte(re) aspecten in zitten, maar de al gehele afwerking ziet er toch wel netjes uit.

Hmm.. nog 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Ik was tot nu toe ook nog n iet echt onder de indruk van Fallout 3 maar na het zien van het nieuwe materiaal ben ik overtuigd. Ziet er echt fantastisch uit en de gameplay komt ook goed over en lijjkt me veel leuker dan wat Oblivion deed (melee gameplay van oblivion vond ik echt kut met peren en voor geen meter werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou ook al maanden m'n hart vast of het aan de verwachtingen gaat voldoen. Maar nu ik deze filmpjes zo zie... sjongejonge wat een sfeer. En dat is toch wel een van de dingen waar de originele Fallouts altijd het best op scoorden. Graphics waren zelfs voor die tijd al niet heel up-to-date. Maar boeiend, als ze maar een deel van de gameplay over kunnen brengen naar het 3d gebeuren dan wordt het geweldig.

Nog zo'n hoogtepunt was de fantastisch manier om je karakter te creeeren en het te laten groeien in de game. En zo te zien is dat hele SPECIAL gewoon integraal overgenomen, inclusief perks, fantastisch! De VATS lijkt me een prima plaatsvervanger voor het oude turn-based.

Even afwachten nog hoe het schieten aanvoelt en hoe de quest zijn uitgewerkt, maar ondanks dat ik sceptisch in het begin was, lijkt het dan toch een topper te worden. Oei oei oei dat worden 2 lange maanden. Dit is voor het eerst dat ik zo uitkijk naar een spel, kan niet wachten echt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Fucking hell, briljant.
al men zorgen weg met die filmpies.

denk dat ik toch maar ff nieuw goodies moet gaan halen zodat men pc het kan draaien...

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik spoiler-tags!