Het World of Warcraft topic - Deel 128 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.595 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 20380 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:26:
[...]

Nou komt het vooral doordat we niet het sterkste team hebben kunnen inzetten. Onze best equipte tank is nog 1 week op vakantie. Ik kon alleen de eerste avond dat we in SSC gingen. 2 van onze hoogste DPS'ers zijn gedetacheerd waardoor ze pas na 20:00 thuis zijn.

Ik heb het op het officersforum van ons gepost, maar 4 van de 7 willen naar Leotheras, schijnt dat we een warlock hebben met 50 badges of justice en ze denken dat samen met de craftable aldor set het wel gaat lukken. 1tje zag zelfs het nut niet in van FR op de warlock en stelde voor om gewoon een druid tank de demon te laten tanken
Leotheras is de lastigste boss voor Vashj, als je redelijk wat retards hebt die 6 dagen nodig hebben om te leren een spout te ontwijken, en een ongeloofelijke retard die een druid tank op leo de demon wil gebruiken (oftewel ik lees tactics niet maar zeg maar wat stoms) dan ga je daar veels te lang op vastblijven zitten. Beste wat je kan doen is morogrim, en dan zien hoe goed/ slecht het gaat om een indicatie te krijgen van mogelijkheden. Andere keus is Hydross als je tanks (en offtanks!) res gear op orde hebben. Lurker kan je na een kill bijna niet meer op wipen, bij andere encounters kan 1 persoon de raid wipen, is de strain op healers hoger, of wordt er veel van de gear vd tanks verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

In principe kan n melee tank demon form van Leo ook tanken maar aangezien dat de rest van de melee problemen geeft om Leo uberhaupt te kunnen raken (kan wel maar is gewoon moeilijker) is een lock vele malen beter. (ivm de fire AoE dmg attack die Leo gebruikt op target met aggro in demon form) FR heb je ZEKER wel nodig aangezien de fire dmg enorm is, vooral na een paar stacks van die debuff. Als pala heb ik vaker die lock gehealed en als je de debuff 6+ stacked ziet kun je holy lights beginnen te spammen want dan doet t serieus pijn. ;) Lock is ook handiger imo omdat die curse of doom leuk kunnen timen zodat die net afgaat als Leo n paar seconden demon form is voor n flinke aggro boost. Human form dps is meestal niet enorm, in demon form kun je t verschil maken en tijd inhalen tov enrage timer.

Dus nog steeds Morogrim imo na Lurker als je geen res gear hebt voor Hydross, zoals eerder gezegd is Morogrim wel een gearcheck imo. Heel erg intensief gevecht, totale raid damage is groot en spikes in dmg op MT of graves op MT healers (als je pech hebt) kunnen je heel makkelijk wipen. Over het algemeen heb ik niet veel problemen wat betreft mana maar Morogrim is echt tot nu toe het gevecht waarin ik alle zeilen bij moet zetten om niet oom te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218660

kspeel nu al bijna zon 3 maanden world of warcraft , en ik heb nog steeds geen vaste character , ik maak steeds een nieuwe of ik switch terug van char naar char , kvind het zeer irri worden want ik wil lvl 70 zijn en bosses raiden ( mijn reden om wow te spelen) maar ik heb dus nog steeds niet de class naar mijn wensen gevonden , ik heb alles geprobeerd , tanken kon ik niet , en healen leek me niks dus bleef de dps over als rol voor mij , en kan nog steeds geen char kiezen
misschien jullie mening , ik zoek een class waarmee ik in de endgame content vooral bosses kan raiden , pvp is bijzaak
wat raden jullie aan :O ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

jarnotjuh schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:19:
* Anoniem: 200262 vreugdedansje doet *O*

Illidan down. :D
Na een unlucky 20% whipe omdat de tank een beetje te weinig healing kreeg toch nog neer gekregen in de tries erna.
Healing trinket, rogue chest, warrior en druid chest.

Screen or didnt happen:
http://img257.imageshack....rnshot082407230722iw1.jpg

*O* *O* *O*
Ik heb eigenlijk een vraagje .
Raid jij met een frost spec ?
want ik heb frost en fire beetje getest in het raiden en vind dat fire een stukken meer damage doet
of ben jij nu even frost voor beetje pvp ?
ohja vergeten graz met Illidan down hebben O-)

Wat ik vandaag heb ontdekt is best grappig mijn gamecard was afgelopen en alle winkels waren dicht dus ik kon nergens nieuwe halen .
Dus ging ik kijken of mieschien ptr het doet , 3x raden
voor ptr hoef je niet maandelijks geld te betalen .
Blizz heeft zijn zaakjes echt slecht geregeld met deze ptr :9

@Erkkie01
warlock all they way ;)
prima dps , pvp king,levelt heerlijk

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 25-08-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
vraagje
http://eu.wowarmory.com/c...r=Laughing+Skull&n=Cossie

wat is nou een goede raid build pve wise. pvp doe ik zowat niet. Heb afgelopen 2 weken met destruction rond gelopen om illihoof of hoe heet die mafkeez in kz te doen met zijn imps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hey, mijn broertje heeft vandaag WoW gekocht, en zojuist geinstalleerd.. hij had nog een trialaccount van ver terug dus toen hij probeerde in te loggen kwamen uiteraard de patches. Maar zodra hij de eerste patch wil installeren krijgt hij een melding (ingame): "Cannot apply patch. Please try again later" ofzoiets.. wat is het probleem? Ik heb ook op mijn account proberen in te loggen en daar ligt het niet aan. Waarom kan hij niet patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Thrilled schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:45:
Hey, mijn broertje heeft vandaag WoW gekocht, en zojuist geinstalleerd.. hij had nog een trialaccount van ver terug dus toen hij probeerde in te loggen kwamen uiteraard de patches. Maar zodra hij de eerste patch wil installeren krijgt hij een melding (ingame): "Cannot apply patch. Please try again later" ofzoiets.. wat is het probleem? Ik heb ook op mijn account proberen in te loggen en daar ligt het niet aan. Waarom kan hij niet patchen?
US trial, EU patch?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Hij heeft hem hier in de Mediamarkt gekocht, een trial account gemaakt met mijn 10-dagen pas, en ik heb zelf ook geprobeerd in te loggen op mijn account waar ik altijd op speel, krijg dezelfde melding. De patch download hij via WoW zelf dus er kunnen geen verschillen zitten in de land-versies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Thrilled schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:05:
[...]

Hij heeft hem hier in de Mediamarkt gekocht, een trial account gemaakt met mijn 10-dagen pas, en ik heb zelf ook geprobeerd in te loggen op mijn account waar ik altijd op speel, krijg dezelfde melding. De patch download hij via WoW zelf dus er kunnen geen verschillen zitten in de land-versies..
MM ik kreeg net toen ik inlogde ineens een scherm dat hij iets ging downloaden en non person specifc system information door stuurde.

De client is al helemaal up to date?

Lees net van niet dus.

Download eens eerst met de hand de patches los.

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 25-08-2007 22:09 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
dat gaat niet zo heel snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
B-BRAIN schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:44:
vraagje
http://eu.wowarmory.com/c...r=Laughing+Skull&n=Cossie

wat is nou een goede raid build pve wise. pvp doe ik zowat niet. Heb afgelopen 2 weken met destruction rond gelopen om illihoof of hoe heet die mafkeez in kz te doen met zijn imps.
Er bestaat zoiets als een Warlock page op wow-europe.com. Maar basicly 41 affliction en de rest in destruction of 21 demonology en 40 in destruction (succy saccen voor shadow dmg, imp voor fire spec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede voorbeeld van hoeveel skil een warlock nodig heeft en perfecte timming
http://stage6.divx.com/us...0429/Spé-d&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 218660 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:00:
kspeel nu al bijna zon 3 maanden world of warcraft , en ik heb nog steeds geen vaste character , ik maak steeds een nieuwe of ik switch terug van char naar char , kvind het zeer irri worden want ik wil lvl 70 zijn en bosses raiden ( mijn reden om wow te spelen) maar ik heb dus nog steeds niet de class naar mijn wensen gevonden , ik heb alles geprobeerd , tanken kon ik niet , en healen leek me niks dus bleef de dps over als rol voor mij , en kan nog steeds geen char kiezen
misschien jullie mening , ik zoek een class waarmee ik in de endgame content vooral bosses kan raiden , pvp is bijzaak
wat raden jullie aan :O ?
Duidelijk een teken van een Altoholic. ;) Speel gewoon hoe je wil spelen, als je het echt niet kan opbrengen om 1 char in een keer naar 70 te brengen moet je het gewoon niet doen. Maar als je het echt gewoon graag wil, moet je het gewoon doen, simpel. Het lvlen gaat steeds langzamer naar mate je hoger word, waardoor het spelen met een volgende (lagere) char al gaat kriebelen. Ik ken het gevoel, en ik weet ook dat je zo heel moeilijk lvlt. ;)

Mischien een idee om de 2 of 3 leukste classes uit te kiezen (persoonlijk), en om en om er mee te spelen in rested. Op deze manier kun je ze goed vergelijken, en weet je heus wel op ten duur welke class je het leukste vind.

Druid, rogue, mage, warlock, hunter. Zomaar wat ideetjes, beslis iig eerste even of je melee of ranged attack leuker vind, dat maakt de keus al makkelijker. En speel die classe dan om en om, en ga gewoon met de leukste door tot 70, doorbijten zal het zowiezo blijven tot 70. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wiebbe schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:50:
[...]

jij bent echt een vieze lucky bastard :P
Zooooooo, T4 spelldamage tanking gloves en curator zijn broek O-)
You may kill me :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 200262 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:43:
http://stage6.divx.com/us...0429/Spé-d&A
_O-

cookie cutter pvp felguard+siphon life build die laat zien dat timing en skill belangrijk zijn :')

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Atlas schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:26:
[...]

Zooooooo, T4 spelldamage tanking gloves en curator zijn broek O-)
You may kill me :P
heh, ik heb sowieso Tier 4 gloves boven Maiden gauntlets, maar /kill Atlas :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

http://stage6.divx.com/us...0429/Sp&Atilde;&copy;-d&A
Een gemiddeld warlock pvp filmpje. Wat is dan zo bijzonder wat mij moet opvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 14383 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Een gemiddeld warlock pvp filmpje. Wat is dan zo bijzonder wat mij moet opvallen?
Lijkt nergens op indd. Zo zie je maar weer hoe overpowered dat drainlife is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat ff wat te prutsen met Spriest builds en kwam hier op uit. Het is bedoelt voor arena. Ik wil graag de mening van jullie erover. http://www.wowhead.com/?talent=rxMGd0MZZVMGtMuRbtAo

Me has2learn using the editbutton :X

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 26-08-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:27
Anoniem: 158967 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:04:
[...]

Lijkt nergens op indd. Zo zie je maar weer hoe overpowered dat drainlife is.
Grappig dat drain life al 2 jaar precies hetzelfde werkt, en (bijna) niemand er ooit over heeft geklaagd. Maargoed, nadat warlocks door gewhine nu damage reduction op dots hebben door resilience moet er natuurlijk iets anders gevonden worden waar maar over doorgewhined kan worden tot het generfed wordt. Ik wed dat jij zo'n soort persoon bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Ik wil graag een spellcaster (balance) Druid worden
Is het dan raar om Cloth te dragen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T!m0n schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:23:
Ik wil graag een spellcaster (balance) Druid worden
Is het dan raar om Cloth te dragen?
Waarom cloth dragen als je ook leather kan dragen als druid. Met leather heb je veel meer armor en kan je beter klappen opvangen in battles dan met cloth.
Je kan wel cloth pakken als je voor een bepaald lichaamsdeel geen goeie leather item kan vinden. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:37
Nee, das normaal, want het is erg lastig om goeie leather moonkin items te vinden.
Maar leather is natuurlijk wel stukken beter voor de armor bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 08:54:
[...]

_O-

cookie cutter pvp felguard+siphon life build die laat zien dat timing en skill belangrijk zijn :')
Een warlock hebben en niet weten dat felguard+siphon life onmogelijk is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:39:
[...]

Een warlock hebben en niet weten dat felguard+siphon life onmogelijk is :')
yeah my bad :D felguard nightfall moet dat zijn natuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
http://stage6.divx.com/us...0429/Sp&Atilde;&copy;-d&A
jezus, wat zit die kneus in zn microfoon te hijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 13:18
Nog voor 2.3 patch wordt er voor gezorgt dat het levelen van 20-58 makkelijker gaat.
EXP van questen wordt +30% en de exp required per level wordt wat verminderd.

Kan geen source geven maar op mmo-champion kun je een blue quote zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Killion schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:51:
Nog voor 2.3 patch wordt er voor gezorgt dat het levelen van 20-58 makkelijker gaat.

:o dat is wel lkkr als het waar is, maar ik ga toch verder met me priest op dit moment. Kan wel wachten op die patch, maar hoe langer het lvlen duurd hoe meer G. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

Grappig dat drain life al 2 jaar precies hetzelfde werkt, en (bijna) niemand er ooit over heeft geklaagd. Maargoed, nadat warlocks door gewhine nu damage reduction op dots hebben door resilience moet er natuurlijk iets anders gevonden worden waar maar over doorgewhined kan worden tot het generfed wordt. Ik wed dat jij zo'n soort persoon bent.
Nee zo'n persoon ben ik eigelijk absoluut niet, maar ik denk dat de meeste het erover eens zijn dat locks gewoon de sterkste class is wow is, niet overpowered. Ik bedoel, waarom heeft een lock heal mogelijkheden met healthstone, drain life, en met talents siphon life terwijl het een zeer grote HP pool kan maken door talents en ook nog is de tegenstander op afstand kan houden door 2 soorten fear en deadcoil. Daarom snap ik ook niet dat ik locks hoor klagen over rogues en hun CoS. En ik durf te wedden dat jij daar ook vast wel wat over hebt gezegd hoe "overpowered" het wel niet is. Want mensen met een lock moeten imo gewoon hun bek houden over CoS. Oja, daar komt nog bij dat het zelfs zover is gekomen dat er op sommige cloth items meer armor zit dan leatheritems van Merc. gladiator delen.

Oftewel, een lock mag niet eens whinen over andere classes. Ik ben een druid dus ik mag het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:54
Dat is allemaal weer kort door de bocht. Fear heeft bijna geen zin op goede warriors, rogues, druids.
Drain life kan je ook makkelijk interupten, siphon life is wel erg weinig heals. Death Coil is wel handig ok, maar zonder deathcoil hebben locks veel minder kans tegen melee classes.

Kijk nu eens naar mages tov rogues, warriors bijv.

En ja ik erger me ook wel eens aan CoS, maar ik accepteer het. Er zijn gewoon class vs class fights die 60-70% van de duels door 1 bepaalde class worden gewonnen. Hier spreek ik dan over ongeveer gelijke skill. Het leuke hieraan is om een zo'n leuk en goedgeorganiseerd team te creeren wat bepaalde weakspots kan weghalen. Denk aan silence, sap, posions(shiv), heals, stunlock.

Ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens dat warlocks de sterkste class zijn. Daarnaast moet je ook nog eens een onderscheid maken tussen pve en pvp. Het hangt uiteindelijk allemaal van de situatie af om te bepalen welke class beter is.

[ Voor 47% gewijzigd door Novi op 26-08-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novi schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:53:
Dat is allemaal weer kort door de bocht. Fear heeft bijna geen zin op goede warriors, rogues, druids.
Drain life kan je ook makkelijk interupten, siphon life is wel erg weinig heals. Death Coil is wel handig ok, maar zonder deathcoil hebben locks veel minder kans tegen melee classes.

Kijk nu eens naar mages tov rogues, warriors bijv.

En ja ik erger me ook wel eens aan CoS, maar ik accepteer het. Er zijn gewoon class vs class fights die 60-70% van de duels door 1 bepaalde class worden gewonnen. Hier spreek ik dan over ongeveer gelijke skill. Het leuke hieraan is om een zo'n leuk en goedgeorganiseerd team te creeren wat bepaalde weakspots kan weghalen. Denk aan silence, sap, posions(shiv), heals, stunlock.

Ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens dat warlocks de sterkste class zijn. Daarnaast moet je ook nog eens een onderscheid maken tussen pve en pvp. Het hangt uiteindelijk allemaal van de situatie af om te bepalen welke class beter is.
Als je het over deadcoil hebt, mag ik aannemen dat het om pvp gaat. Ook het fimpje ging over pvp. Fear interupen is leuk, maar jmmr dat er geen cooldown op zit. Howl of terror kan ook nog instant gemaakt worden.

En dan ook nog de pet die elke class uit stealth pakt >.< Als je bent gerestealth.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 26-08-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm, als je de Emporer pullt en die room niet cleart dan komen ze allemaal op je af. Ach ik heb het overleefd :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Euh, dat gaat niet voor 2.3 plaatsvinden, maar voor WotLK. Wat dus bij wijze van ook nog 2.10 kan zijn ofzo. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

Jawel, fel armor 20 of 30% extra health met heals much? Met wat talents selfhealt een matige lock de dmg weg van elke imba geared class. Kijk maar naar het filmpje, elke nub (want dat is die gast ook, of hij doet het express met 2 knoppen) kan winnen met een dotmacro: draintanken, /lol
Dots affected door resilience is niet alleen about time, het heeft veel minder effect op wat crits voor sommige classes doen: combopoints, bleeddmg (die weer kan zorgen voor 4% meer dmg taken), flurry, trinketproc, etc. Maargoed, zijn genoeg locks die whinen over elke change die andere classes een eerlijkere winkans geeft tov kansloosheid, ik wed dat jij zo een persoon bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 104748 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:15:
[...]

:o dat is wel lkkr als het waar is, maar ik ga toch verder met me priest op dit moment. Kan wel wachten op die patch, maar hoe langer het lvlen duurd hoe meer G. :)
Precies. Ik denk dat als ze gewoon ervoor zorgen dat quests ietsjes meer exp opleverd dan eerst dat er al een hoop is goedgemaakt. :)

En ze moeten eens iets aan dat vernieuwde pvp doen. Tenminste iets om het ganken van lowbies door lvl 60/70'ers te verminderen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106700

Rakkerzero schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:51:
[...]

Precies. Ik denk dat als ze gewoon ervoor zorgen dat quests ietsjes meer exp opleverd dan eerst dat er al een hoop is goedgemaakt. :)

En ze moeten eens iets aan dat vernieuwde pvp doen. Tenminste iets om het ganken van lowbies door lvl 60/70'ers te verminderen.
Alle lowbie's krijgen een trinket mee waarmee (geheel willekeurig) General Drakkisath, Rend Blackhand of The Beast opgeroepen kan worden, hebben die UBRS bazen ook weer wat te doen.
Zit je lekker in een knusse bubbel terwijl Drakkisath de vloer veegt met "Ipwnu" de level 70 NE Rogue, inclusief 10% repairbill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Jawel, fel armor 20 of 30% extra health met heals much? Met wat talents selfhealt een matige lock de dmg weg van elke imba geared class. Kijk maar naar het filmpje, elke nub (want dat is die gast ook, of hij doet het express met 2 knoppen) kan winnen met een dotmacro: draintanken, /lol
Dots affected door resilience is niet alleen about time, het heeft veel minder effect op wat crits voor sommige classes doen: combopoints, bleeddmg (die weer kan zorgen voor 4% meer dmg taken), flurry, trinketproc, etc. Maargoed, zijn genoeg locks die whinen over elke change die andere classes een eerlijkere winkans geeft tov kansloosheid, ik wed dat jij zo een persoon bent.
Ja indd, dat wou ik nog zeggen, hij outhealed mindflay met zijn drain life 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 108648 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:22:
[...]
Maargoed, zijn genoeg locks die whinen over elke change die andere classes een eerlijkere winkans geeft tov kansloosheid, ik wed dat jij zo een persoon bent.
Nee, ik ben 1 van die locks die absoluut niks met PvP heeft en het gewoon helemaal zat is dat we door toedoen van PvP, vaak in PvE ook de gevolgen van nerfs moeten ondergaan.

edit:
En dan heb ik het inderdaad niet over de resilience nerf.

[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 26-08-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja sure, want elke pvpnerf heeft een gigantische invloed op pve? Realiseer je je wel hoe sterk of hoeveel dmg sommige classes/ abilities zouden zijn zonder de vele nerfs? Ipv klagen dat nerfs komen, vaak is het terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 108648 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:21:
Ja sure, want elke pvpnerf heeft een gigantische invloed op pve? Realiseer je je wel hoe sterk of hoeveel dmg sommige classes/ abilities zouden zijn zonder de vele nerfs? Ipv klagen dat nerfs komen, vaak is het terecht.
Ik zet er nog onder "dan heb ik het niet over de resilience nerf", volgens mij kan je daar met logisch nadenken ook wel bijdenken dat ik dus niet elke PvP nerf bedoel.

Toch zie je blizzard vaak gewoon utility in PvE bij ons weghalen omdat er iets in PvP generfed wordt. En het grappige is, Blizzard kan (ik neem in dit voorbeeld Resilience) onze DoTs dan wel balancen.. ik zie ze nog echt niet hetzelfde doen met haste-rating in pve - wat nu gewoon waardeloos is voor mij als een affliction lock (ok, een klein beetje dan op je shadowbolts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:27:
[...]

Ik zet er nog onder "dan heb ik het niet over de resilience nerf", volgens mij kan je daar met logisch nadenken ook wel bijdenken dat ik dus niet elke PvP nerf bedoel.

Toch zie je blizzard vaak gewoon utility in PvE bij ons weghalen omdat er iets in PvP generfed wordt. En het grappige is, Blizzard kan (ik neem in dit voorbeeld Resilience) onze DoTs dan wel balancen.. ik zie ze nog echt niet hetzelfde doen met haste-rating in pve - wat nu gewoon waardeloos is voor mij als een affliction lock (ok, een klein beetje dan op je shadowbolts).
vervang elke met welke en kom dan met een antwoord. Welke nerf is onterecht of heeft pve onterecht beinvloed nav pvp nerfs? En sorry, dots-resilience is niet gebalanced, de redenen heb ik hiervoor al genoemd. En sorry hoor maar wat wil je, een stat die niet veel doet voor affliction locks...ja dan laat je die links liggen of respecc, destro in pve is net zo viable met goede gear. Is bijna zeggen dat crit bijna niks doet voor affliction locks, gek he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

[...]

Net als haste rating waardeloos is voor tree druids. Ach voorlopig ben ik nog niet zover dat ik allemaal leather met +heal en +haste rating krijg.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:15
Anoniem: 108648 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:46:
[...]

vervang elke met welke en kom dan met een antwoord. Welke nerf is onterecht of heeft pve onterecht beinvloed nav pvp nerfs? En sorry, dots-resilience is niet gebalanced, de redenen heb ik hiervoor al genoemd. En sorry hoor maar wat wil je, een stat die niet veel doet voor affliction locks...ja dan laat je die links liggen of respecc, destro in pve is net zo viable met goede gear. Is bijna zeggen dat crit bijna niks doet voor affliction locks, gek he?
Ik denk dat dot-resillience in patch 2.2 zeker wel gebalanced is, zeker omdat voor locks straks bijna alle attacks beinvloed worden door resilience, de enige uitzondering die ik kan bedenken is drainlife/drain soul aangezien ik niet zeker weet op drains ook gezien worden als dots aangezien deze gechanneld moeten worden en niet "fire and forget" zijn wat dus voor affliction warlocks en in iets mindere mate SP's gewoon een zuivere max 10% dps loss opleverd in pvp. Integen stelling tot alle andere classes die slechts max 10% crit kans verliezen en max 10% damage verlies op een crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Ik heb een vraagje. Niet dat het nog belangrijk is natuurlijk, maar hoe kwam je ook alweer in Frostwyrm Lair in naxxramas? Alle 4 de wings clearen, ok, maar dan?

Werd je er naartoe geteleport of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

Ik denk dat dot-resillience in patch 2.2 zeker wel gebalanced is, zeker omdat voor locks straks bijna alle attacks beinvloed worden door resilience, de enige uitzondering die ik kan bedenken is drainlife/drain soul aangezien ik niet zeker weet op drains ook gezien worden als dots aangezien deze gechanneld moeten worden en niet "fire and forget" zijn wat dus voor affliction warlocks en in iets mindere mate SP's gewoon een zuivere max 10% dps loss opleverd in pvp. Integen stelling tot alle andere classes die slechts max 10% crit kans verliezen en max 10% damage verlies op een crit.
ga eens resilience mechanics bekijken, 10% max dmg loss op een crit? Met 10% minder dmg door dots ga ik ervan uit dat je 400 resilience bedoelt, iets wat de norm is voor echte pvpers (tot 500 resilience zelfs)
400 resilience= 10% minder kans om gecrit te worden, 20% minder dmg van crits, dots geldt gewoon 10% minder dmg overall binnekort. Puur op dmg is de nerf redelijk balanced, als je kijkt naar welke procs van crits veel classes missen is het een stuk minder balanced. Maar natuurlijk is het beter dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231112

Muh, heb een 51 lock op Dunemaul =D
Alleen verloopt m'n gamecard morgen, en moet ik ruim driekwartier met de auto voor een nieuwe (m'n pa wil me niet brengen, dus enige optie is de bus -> Geen strippenkaart (ook geen zin om te kopen =D))
Nu las ik wel iets op gamecard.nu, alleen weet ik niet of deze site te vertrouwen is. Ze staan wel bij de KvK, maar maakt ze dat gelijk betrouwbaar? Zo ja, dan bestel ik morgen gelijk een nieuwe code. Zo nee, dan maar met de fiets :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 20:35
Anoniem: 231112 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:20:
Muh, heb een 51 lock op Dunemaul =D
Alleen verloopt m'n gamecard morgen, en moet ik ruim driekwartier met de auto voor een nieuwe (m'n pa wil me niet brengen, dus enige optie is de bus -> Geen strippenkaart (ook geen zin om te kopen =D))
Nu las ik wel iets op gamecard.nu, alleen weet ik niet of deze site te vertrouwen is. Ze staan wel bij de KvK, maar maakt ze dat gelijk betrouwbaar? Zo ja, dan bestel ik morgen gelijk een nieuwe code. Zo nee, dan maar met de fiets :\
Automatische incasso kan ook gewoon hoor (en tis nog goedkoper als je meer maanden tegelijk betaald)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar ik vroege erg vaak de fout in ging is een class te oordelen op 1 vs 1 .
Maar dat is in mijn ogen BS wat heb je eraan als van iemand kunt winnen 1vs1 ?
arena daar draait het om .

Ik heb de laatste dagen echt veel arena gedaan en dan vooral 3 vs 3
we waren eerste : warrior/rogue/pally en we kwamen maar niet boven de 1.7k rating omdat de
2x warrior 1x pally team gewoon te sterk daarvoor is .
Dus maakte ik een geheel nieuwe opstelling lock/rogue/priest
en zo hey die mana burns kun je wel voelen als de pally lekker in fear ziet rond te rennen .
met die opstelling hadden we 23x gewonnen en 3x verloren .

Wat ik een erg sterke punt van lock vind is dat ze 2x instant cast fear 1 ervan kun je dispellen met trinket maar daarna kun je het gewoon casten en 20 sec in arena zonder aan healer is niet nieks
als de dps'r op 30% is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 108648 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:48:
[...]

ga eens resilience mechanics bekijken, 10% max dmg loss op een crit? Met 10% minder dmg door dots ga ik ervan uit dat je 400 resilience bedoelt, iets wat de norm is voor echte pvpers (tot 500 resilience zelfs)
400 resilience= 10% minder kans om gecrit te worden, 20% minder dmg van crits, dots geldt gewoon 10% minder dmg overall binnekort. Puur op dmg is de nerf redelijk balanced, als je kijkt naar welke procs van crits veel classes missen is het een stuk minder balanced. Maar natuurlijk is het beter dan niks
Sorry ik dacht gelezen te hebben dat resilience gecapped was op -10% crit en -10% dmg loss. maarja de meeste abilities die op crit werken zijn meestal pure pve talents. Op een aantal uitzonderingen na, denk aan enrage, wat altijd gewoon een puur pvp talent was, maar door resilience een stuk minder waardevol geworden is hoewel het natuurlijk nog altijd een sterk talent blijft. Ik ken de tijden nog voor de normalised weapon speed nerf en de enrage nerf dat je met de arcanite reaper gewoon MSste tot ver boven de 2k. Heb ook altijd met plezier DPS warrior gespeeld totdat de nerfs me gewoon te erg werden. Ben altijd meer pve speler geweest dan pvp maar pvp nerfs verkloten vaak ook gewoon pve performance waar de nerfs gewoon niet op hun plaats zijn

Trinkets e.d. die proccen op crits moet je uiteraard niet gebruiken in highend pvp waar de resilience hoog gestackefd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 200262 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:38:
Waar ik vroege erg vaak de fout in ging is een class te oordelen op 1 vs 1 .
Maar dat is in mijn ogen BS wat heb je eraan als van iemand kunt winnen 1vs1 ?
arena daar draait het om .

Ik heb de laatste dagen echt veel arena gedaan en dan vooral 3 vs 3
we waren eerste : warrior/rogue/pally en we kwamen maar niet boven de 1.7k rating omdat de
2x warrior 1x pally team gewoon te sterk daarvoor is .
Dus maakte ik een geheel nieuwe opstelling lock/rogue/priest
en zo hey die mana burns kun je wel voelen als de pally lekker in fear ziet rond te rennen .
met die opstelling hadden we 23x gewonnen en 3x verloren .

Wat ik een erg sterke punt van lock vind is dat ze 2x instant cast fear 1 ervan kun je dispellen met trinket maar daarna kun je het gewoon casten en 20 sec in arena zonder aan healer is niet nieks
als de dps'r op 30% is :S
arena is net zo skillloos als de rest van de pvp opties in WoW (over het algemeen dan, skill begint pas te tellen boven de 2100+ rating op 5vs5 ong,2vs2 en 3vs3 blijven gewoon op het niveau hangen dat een cookie cutter setup altijd wint van een slechtere setup.) De enige uitzondering is wanneer je boven in je bracket zit en alleen nog dezelfde teams tegenkomt qua samenstelling.

En sorry een lock heeft geen 2x instant fear, je hebt normale fear 1,5 sec cast time, dan heb je howl of terror, AoE fear ook 1,5 sec cast time, tenzij je er in specced dan is het instant wat trouwens niet veel locks doen, alleen de pure pvp affliction locks aangezien het in pve gewoon een compleet waardeloos talent is. en als laatste heb je deathcoil, wat geen fear is maar een "horror" effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 02:37:
[...]

Sorry ik dacht gelezen te hebben dat resilience gecapped was op -10% crit en -10% dmg loss. maarja de meeste abilities die op crit werken zijn meestal pure pve talents. Op een aantal uitzonderingen na, denk aan enrage, wat altijd gewoon een puur pvp talent was, maar door resilience een stuk minder waardevol geworden is hoewel het natuurlijk nog altijd een sterk talent blijft. Ik ken de tijden nog voor de normalised weapon speed nerf en de enrage nerf dat je met de arcanite reaper gewoon MSste tot ver boven de 2k. Heb ook altijd met plezier DPS warrior gespeeld totdat de nerfs me gewoon te erg werden. Ben altijd meer pve speler geweest dan pvp maar pvp nerfs verkloten vaak ook gewoon pve performance waar de nerfs gewoon niet op hun plaats zijn

Trinkets e.d. die proccen op crits moet je uiteraard niet gebruiken in highend pvp waar de resilience hoog gestackefd wordt.
weet niet waar je heengaat met je verhaal, maar conclusie is warriors kregen nerf na nerf, en je rollde maar warlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren eindelijk mount hyjal en Black temple attuned
en Keal was zo lief om Chestguard of the Vanquished Hero te droppen welke ik won voor 15 dkp \o/

waar een shadowpriest net enkele seconden eerder voor zijn Chestguard of the Vanquished Defender 100 dkp moest betalen }>

wij verdienen op 1 volle raidavond 30 dkp :P
Dennism schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 02:46:
[...]

arena is net zo skillloos als de rest van de pvp opties in WoW (over het algemeen dan, skill begint pas te tellen boven de 2100+ rating op 5vs5 ong,2vs2 en 3vs3 blijven gewoon op het niveau hangen dat een cookie cutter setup altijd wint van een slechtere setup.) De enige uitzondering is wanneer je boven in je bracket zit en alleen nog dezelfde teams tegenkomt qua samenstelling.
[..]
toch blijf ik erbij dat ze ook een 9 vs 9 class arena moeten maken :P

oh en geen tijd gehad dit weekend om een meta te halen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 27-08-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leotheras op 7% eerste dag van tries.
Vanavond downnnnnn...... \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Hmm, vergis je niet hoor, wij zijn ook iets van 5 keer op 1/3% gewiped bij hem. Dat laatste stuk is het moeilijkste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:14

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 41820 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:45:
Ik heb een vraagje. Niet dat het nog belangrijk is natuurlijk, maar hoe kwam je ook alweer in Frostwyrm Lair in naxxramas? Alle 4 de wings clearen, ok, maar dan?
Werd je er naartoe geteleport of wat?
Ik dacht van wel ja. Dacht dat er ergens in het midden een portal spawned die je naar Frostwyrm Lair brengt. Wat overigens ook grappig is, is dat FWL zich buiten Naxx bevindt. Kijk maar eens door de ramen en je ziet (min of meer) een landschap met ijs en sneeuwstormen. Grote kans dat dit Northend is, maar het blijft een rumoer. Maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit, aangezien Naxx terugkeert in WotLK.

Weekend Wow-wise was kut. Guilddrama ftw :( In feite kwam het erop neer (zover ik weet) is dat een raidleader een druid (moonkin) min of meer heeft uitgesloten voor de 25men raids omdat deze te weinig damage deed (MT deed meer damage). De vrouw van deze druid adviseerde hem om zijn pc op orde te brengen (had ook fps issues) en eventueel wat gear te farmen in kara e.d. Maar ipv een bevestiging werd hij dus boos, deed een guildleave en stopte de gehele guild in zijn ignorelist.
So be it, daar 1 van onze paladins het niet echt eens was met de wijze van handelen en vervolgens ook de guild verliet. Vlak daarna een rogue die een RL vriend was van de paladin. En daarna onze raidleader die het gezeik simpelweg zat was, dat hij ook maar de guild verliet. 3 mensen weg in een half uur...bah.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 07:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Uhm dat zijn er toch 4?
Vind het wel een probleem te worden voor kleine guild (zoals de mijne) waar alleen familieleden inzitten, wil ik 's nachts 5 man vinden om een dungeon te doen is het al een klein wonder, maar 25/40 man instances kan ik echt vergeten, geen idee of dit alleen op moonlight faire is, maar irritant is het wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wij hebben ook zo iemand, een affliction warlock met een mix tussen pve en pvp spec. Komt nog wel boven de MT uit qua damage, maar het scheelt soms weinig.

Z'n gear is redelijk, niet super. We zijn nu een beetje in de gaten aan het houden wat hij dan precies doet. (Ik heb zelf het vermoeden dat hij trash die in een paar seconden valt vol gooit met dots ipv direct damage spells, daar ga ik een beetje op letten. In dat geval zou hij op de bosses duidelijk beter moeten doen. Over een hele run is je damage out dan waardeloos)

heel wa anders, laatst een hoop lol gehad in Ramparts. Met drie man (58 shaman, 62 lock (ik) en 64 mage) de eerste boss plat gelegd. Ging erg goed, als we niet waren geswitched naar onze mains voor een heroic hadden we makkelijk tot de andere bosses kunnen komen. Geen idee of we die plat hadden gekregen, misschien over een paar levels een keer underbog zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

rested lvlen is echt veeeel beter dan gewoon.. vrijdag+klein beetje zaterdag gelvld van 58-60 en de rest van zaterdag+zondag naar 61... gief more rested xp! zodat ik tenminste ook een beetje geld kan verdienen met dir char :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Wij hadden ook wat lock drama, om maar bij het topic te blijven :). Hadden net 2 nieuwe geinvite, waren wel wat jong maar zolang ze niet te irritant en emo doen is dat prima. Allebei geattuned gekregen, mooi want veel locks hebben we niet. Zitten net een paar dagen in de guild en sinds gisteren allebei weg dus. :( Zoiets van: kk tnx for the loot and attunement, bb. Tja beetje loyaliteit is dan ook ver te zoeken. Ik heb maar hun nieuwe guild ingelicht en om zo een oogje in het zeil te houden.

Kan gebeuren omdat we een vrij open recruitment houden, inviten en dan maar kijken wat het brengt. Er zullen altijd wel wat profiteurs tussen zitten...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
junglebeast schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:27:
Wij hadden ook wat lock drama, om maar bij het topic te blijven :). Hadden net 2 nieuwe geinvite, waren wel wat jong maar zolang ze niet te irritant en emo doen is dat prima. Allebei geattuned gekregen, mooi want veel locks hebben we niet. Zitten net een paar dagen in de guild en sinds gisteren allebei weg dus. :( Zoiets van: kk tnx for the loot and attunement, bb. Tja beetje loyaliteit is dan ook ver te zoeken. Ik heb maar hun nieuwe guild ingelicht en om zo een oogje in het zeil te houden.

Kan gebeuren omdat we een vrij open recruitment houden, inviten en dan maar kijken wat het brengt. Er zullen altijd wel wat profiteurs tussen zitten...
Misschien die open recruitment eens afschaffen? Daar is nog nooit een progress-guild groot mee geworden. Door die open recruitment schrik je juist ook de echt interessante spelers af, want die hebben geen zin in een guild die zomaar iedereen toelaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-08-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

eendje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:22:
rested lvlen is echt veeeel beter dan gewoon.. vrijdag+klein beetje zaterdag gelvld van 58-60 en de rest van zaterdag+zondag naar 61... gief more rested xp! zodat ik tenminste ook een beetje geld kan verdienen met dir char :P
Hehe, zelf ook een (nu 52) hunter voor het geld aan het levelen. Die gaat zometeen mooi mijn grind activiteiten overnemen plus alle quests nog een keer doen, maar dan in EZ huntermode, voor easy gold. Rested is echt ftw, ik doe het dus ook rustig aan, ga niet lopen levelen zonder rested bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 21:38
[...]

Weet niet of je de nieuwe patch-log al gelezen hebt, maar haste-rating wordt generfed.....
of trap ik nu ergens met 2 voeten in.....

[ Voor 3% gewijzigd door cannibal op 27-08-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wij zijn al een tijdje helemaal klaar in karazhan en hebben nu eindelijk genoeg man voor 25 mans raids. Nu hebben we 2 x gruul neer gehaald en hebben we 2 x magtheridon geprobeerd maar het gaat iedere keer in het begin mis. We krijgen net geen 3 adds down voor magtheridon uit de banish komt en daarna gaat of de laatste channeler tank dood of de magtheridon tank dood doordat de healing het niet trekt zeker tijdens die earthquake.

En ik hoorde dat voidreaver redelijk makkelijk is is het een beter idee om hier mee te starten? en is de trash voor hem een beetje te doen?
En wat is het nivo van de bosses in SSC zijn die lastiger als magtheridon of kunnen we er alvast wat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De trash voor Void Reaver is moeilijk, moeilijkste trash tot hier zou ik zeggen.
De eerste keren hielden wij een uurtje try's op Void Reaver over in een 3 uur raid.

Maghteridon is een intressant gevecht, hoewel wij de DPS hebben op de adds neer te halen zijn er nog steeds wat cube clicking problemen. Blijkbaar is voor sommige het concept van click and dont move te moeilijk ;)

Ik zou zelf zeggen ga voor SSC, Lurker Below, die is niet al te lastig,
Lootreaver (Voidreaver), is misschien wel weer intressant met het oog op patch 2.2, dan moet je eerst een andere boss killen om bij Void Reaver te komen, dat hoeft nu nog niet.
Void Reaver is overigens een pure DPS fight,als je de 3e add in Maghteridon niet haald vraag ik me af of je Void Reaver wel kan halen.
1 Ding, verplicht gebruik van pots en food, die helpen enorm. Niets is vervelender als een 1% wipe en de helft gebruikte geen pot of food buff. (nog een tip, voor void reaver, die is immune voor alle poisons, zorg dus voor rogues voor sharpening stones.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je maar 3 channels neer krijgt voordat maggie losbreekt vraag ik me serieus af hoeveel growths je bij gruul nodig hebt.. je raidDPS is gewoon te laag en dat zal je zeker ook bij voidreaver gaan opbreken want die zit ook aan een enrage timer. Daarnaast is the eye trash erg vervelend en moet je daar ook voldoende dps hebben om het een beetje dragelijk te maken.

Zelfde eigenlijk voor SSC aangezien je bij de eerste 2 groups geen CC mogelijkheden hebt (ok 1 sporebat buiten beschouwing gelaten) en dus de groups neer moet krijgen voordat je raid omvalt door charges van de sporebats of die boltongein van die screamers.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 15:35

William/Ax3

We are Starstuff

Haha in dat geval ga ik idd me nu dan maar bezig houden op me hunter alt om scorpid scales te farmen voor me Though Scorpid setje ;) dan loop ik die verloren tijd ermee zo weer in :).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:30
eendje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:36:
als je maar 3 channels neer krijgt voordat maggie losbreekt vraag ik me serieus af hoeveel growths je bij gruul nodig hebt.. je raidDPS is gewoon te laag en dat zal je zeker ook bij voidreaver gaan opbreken want die zit ook aan een enrage timer. Daarnaast is the eye trash erg vervelend en moet je daar ook voldoende dps hebben om het een beetje dragelijk te maken.

Zelfde eigenlijk voor SSC aangezien je bij de eerste 2 groups geen CC mogelijkheden hebt (ok 1 sporebat buiten beschouwing gelaten) en dus de groups neer moet krijgen voordat je raid omvalt door charges van de sporebats of die boltongein van die screamers.
Naja, dat laatste is gewoon kwestie van genoeg (off)tanks hebben, maar is wel wat lastiger idd als je weinig dps hebt. Ik geloof dat je toch echt minimaal 4 channelers down moet hebben voor de eerste blastwave anders ga 't niet halen. Hoe is je raid dps Manta? Interrupten ze de heals goed? Lopen de adds alle kanten op?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

misschien loopt het nog niet lekker met die dps op channelers we zijn pas 2 x serieus bezig geweest en tis nog wel een beetje een rommeltje.
We hebben meestal 3 a 4 locks mee dus die lopen meer te banishen en fearen en dat kost flinke dmg misschien dat we de infernals iets meer moeten laten lopen.
Gruul zitten we meestal rond growth 15 als ie neer gaat volgens mij is dat flink op het randje. Heb het idee dat bij ons het verschil tussen personen in dps flink hoog is de rogues bv zitten altijd in de top rond de 700 dps (met bs en feral buff vaak) en de magic zit meestal flink lager zeker mages staan gewoon bijna altijd onder de rogues en locks en dan hebben ze vaak wel een magic shaman erbij zitten voor buffs (geen moonkins nog).
porn* schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:52:
[...]

Naja, dat laatste is gewoon kwestie van genoeg (off)tanks hebben, maar is wel wat lastiger idd als je weinig dps hebt. Ik geloof dat je toch echt minimaal 4 channelers down moet hebben voor de eerste blastwave anders ga 't niet halen. Hoe is je raid dps Manta? Interrupten ze de heals goed? Lopen de adds alle kanten op?
3 channelers gaan bijna down voor de banish dus de 4 lukt net voor de blast wave als alles goed gaat denk ik, vooral de healing heeft het vaak lastig. Raid dps is volgens mij redelijk. Heals worden goed geinterupt, de shadowbolt aoe word ook netjes geinterupt door de tank warriors zelf en bij de druid tanks zetten we vaak een rogue (die interupt dan niet de heal omdat anders de shadowbolts gepakt worden) misschien moeten we dan wel die bolts laten gaan??
De adds staan aardig stil de eerste add waar iedereen op los gaat wil wel eens een keertje rennen maar over het algemeen gaat het goed.

[ Voor 41% gewijzigd door MantaMania op 27-08-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Even een update van mij :D

Besloten te rerollen op een pvp server ( Sunstrider Horde Side )waar een paar collega's van mij ook spelen. Ben een BE pala begonnen en was binnen 4.30 uur lv 15 :D
Vandaag krijg ik Joanna's leveling guide van een collega en dan kan ik beginnen met echt levelen.

Iemand nog tips voor een goede leveling build of waar ik op moet letten als paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Fratti schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:59:
Even een update van mij :D

Besloten te rerollen op een pvp server ( Sunstrider Horde Side )waar een paar collega's van mij ook spelen. Ben een BE pala begonnen en was binnen 4.30 uur lv 15 :D
Vandaag krijg ik Joanna's leveling guide van een collega en dan kan ik beginnen met echt levelen.

Iemand nog tips voor een goede leveling build of waar ik op moet letten als paladin?
Eerst lekker raggen met je 2-hander en op level 32-35 ofzo naar protection en AoE grinden en instance solo'en :P

Dat is zo'n beetje wat ik doe met mn pally.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-08-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

locks moeten niets anders doen dan banishen en fearen (en curse of tongues casten) dus dat die niet mee doen in de dps race is compleet normaal.

growth 15 is inderdaad op het randje. Als je op 12-13 zou zitten gaan die channelers ook veel sneller neer.

oh en interupts wil je op de heals, niet op de bolts. Als het beide lukt prima, maar je wil niet dat ze gaan healen omdat je dan nog meer dps nodig hebt (wat je dus al tekort komt)

[ Voor 26% gewijzigd door Bezulba op 27-08-2007 11:04 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

porn* schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:52:
[...]

als je maggie doet heb je genoeg tanks daarvoor :P maar ik doelde op het feit dat je in the eye rustig 5 mobs kan sheepen en dus maar 1x dmg krijgt van een mob. In SSC krijgt je dmg van alle mobs dus is het meer van belang om adds snel neer te leggen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
eendje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:01:

growth 15 is inderdaad op het randje. Als je op 12-13 zou zitten gaan die channelers ook veel sneller neer.
wij komen tot growth 18/19 en dan is er nog 19% over..........
vraag me serieus af of onze dps ook maar een beetje zn best doet. we farmen kara nu al een behoorlijke tijd en de meeste mensen zijn nu toch wel aardig gegeared.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
eendje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:01:
locks moeten niets anders doen dan banishen en fearen (en curse of tongues casten) dus dat die niet mee doen in de dps race is compleet normaal.

oh en interupts wil je op de heals, niet op de bolts. Als het beide lukt prima, maar je wil niet dat ze gaan healen omdat je dan nog meer dps nodig hebt (wat je dus al tekort komt)
Of je recruit locks die wel kunnen multitasken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:04:
[...]

als je maggie doet heb je genoeg tanks daarvoor :P maar ik doelde op het feit dat je in the eye rustig 5 mobs kan sheepen en dus maar 1x dmg krijgt van een mob. In SSC krijgt je dmg van alle mobs dus is het meer van belang om adds snel neer te leggen
Nee hoor kwestie van de laatste 2-3 adds een km weg tanken :P
HolyCorn schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:21:
[...]

Haha idd was bij ons ook, locks staan bijna altijd bovenaan met de rogues en af en toe een hunter, bij Mag stonden ze eerste paar keer net in de top 10. Na een paar keer komt 't wel goed en staan ze weer netjes als ze horen (tenzij ze niks leren).

[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 27-08-2007 11:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 00:33
Anoniem: 169084 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:01:
Hmm, vergis je niet hoor, wij zijn ook iets van 5 keer op 1/3% gewiped bij hem. Dat laatste stuk is het moeilijkste ;)
En dat komt alleen maar door mensen die gaan freaken + stressen en als een kip zonder kop rond gaan lopen vanaf 15%..
Er is niets, maar dan ook NIETS aan de hand vanaf 15%, het enige wat je doet is iets meer spreiden... Mensen maken het veel erger dan het is, maar zo veel verschil is het niet..

Als je na 3x whipen op leo de whirlwind nog niet kan ontwijken dan tja.. :P
Ook mensen die meteen na een switch(humen -> demon) aggro pakken, of na een whirl aggro krijgen, vrij kansloos.. Dat gebeurd je 1x(ja, mij ook, wilde je die deur willen intrappen), en daarna niet meer, hopelijk.. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

vraag me serieus af of onze dps ook maar een beetje zn best doet. we farmen kara nu al een behoorlijke tijd en de meeste mensen zijn nu toch wel aardig gegeared.
Hm tsja, ik kijk even op je armory profile, maar als jij als caster met melee (en stamina) gems rondloopt vind ik het niet zo gek tbh :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
cannibal schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:03:
[...]

Weet niet of je de nieuwe patch-log al gelezen hebt, maar haste-rating wordt generfed.....
of trap ik nu ergens met 2 voeten in.....
Voor melee wordt haste generfed.
Voor casters wordt spellhaste gebuffed.

Niet dat je er beduidend veel aan hebt als DoT-lock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 08:35
Ik ben sinds kort ook weer een beetje aan het spelen met mijn mage. Na er een tijdje (+- 3 maanden) tussenuit te zijn geweest, moet ik zeggen dat het me toch wel weer pakt, alhoewel ik het niet echt heb gemist. Maar goed, in de vakantie had ik niks te doen en ik heb dus mijn account maar weer aangezwengeld.

Met mijn mage ben ik inmiddels alweer naar level 68 gelevelled. Dit vooral door veel quests te doen. Ik heb dus ook (m.u.v. ramparts en blood furnace) nog geen instance gedaan, want al mijn in-game vrienden zijn al lvl 70. Op dit moment ben ik nog guildloos, maar ik heb wel een aantal opties als ik straks level 70 ben, dat is het voordeel van een goede naam op de server (ik was officer van een redelijk goede guild pre-TBC). Paar korte vraagjes aan mijn mede mages;

- Op dit moment ben ik firespec, om snel te kunnen levellen. Is het nog steeds zo dat frost beter is voor pve dan pvp (ivm survivability)?
- In hoeverre is de nieuwe onzichtbaarheids spel een life saver? In pve kun je een heleboel thread kwijt raken (super dus, maar nog niet getest), maar is het ook in pvp situaties goed te gebruiken.
- Waar zit er ergens een AH in Outland?
- Hoeveel G kost een flying mount en wanneer kun je deze krijgen? Ik heb nu 1500G en als het even kan zou ik graag gelijk een epic mount kopen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik ben geen mage maar toch een poging om je vragen te beantwoorden.
Masch schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:30:
- Op dit moment ben ik firespec, om snel te kunnen levellen. Is het nog steeds zo dat frost beter is voor pve dan pvp (ivm survivability)?
Over het algemeen zie je vooral fire-mages in PvE (vanwege de damage), en frostmages in PvP vanwege de iceblock en frostbarrier etc. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
- In hoeverre is de nieuwe onzichtbaarheids spel een life saver? In pve kun je een heleboel thread kwijt raken (super dus, maar nog niet getest), maar is het ook in pvp situaties goed te gebruiken.
Volgens mij ben je niet meer onzichtbaar als je begint te eten dus of het heel erg handig is in PvP weet ik niet, je kan wel een beetje tijd winnen op die manier denk ik.
- Waar zit er ergens een AH in Outland?
Is er niet. Stel dus je hearthstone in bij shattrath zodat je makkelijk de portal kan nemen naar Stormwind/Darnassus/Ironforge :)
- Hoeveel G kost een flying mount en wanneer kun je deze krijgen? Ik heb nu 1500G en als het even kan zou ik graag gelijk een epic mount kopen.
60% flying mount: 100g voor de mount en 800g voor de skill.
280% flying mount: 200g voor de mount en 5000g voor de skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cls schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:29:
[...]

DoT lock? Zelfs een 41 affliction lock haalt nog 60%+ van zn dps uit SB nukage als het goed is. Niks mis met spallhaste voor affliction locks dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 27-08-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

pyrofielo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:13:
[...]

Wij halen Gruul neer na de 13e grow. Dat is goed te doen, maar ja als er een paar mensen slacken dan word het weleens de 15e.. Helaas gaat onze MT wel vaak dood, waardoor volgens de melee natuurlijk 1 voor 1 geoneshot word :X

Melee trekt het bij ons btw nooit tegen de casters, 1 rogue doet leuk mee maar verder is het mages en locks only in de top tien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bosmonster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:38:
[...]

DoT lock? Zelfs een 41 affliction lock haalt nog 60%+ van zn dps uit SB nukage als het goed is. Niks mis met spallhaste voor affliction locks dus.
Eerder 30%-40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:29:
[...]

gewoon dps increase

ongeveer 40% van je dps blijft shadowbolts
dots onder spellhaste lopen sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Bokkie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:40:
[...]
Ja, en 90% van de DPS van een DD class blijft van >1.5s casts. Daar zit de unbalance.
Niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
- Fire voor PvE, Frost voor PvP
- Invi is leuk voor arena icm frost nova + nuken en eventueel ergens naar toe te reggen om snel te kunnen drinken/eten. Of dat laatste leuk werkt weet ik niet
- Geen AH in outlands
- 225 skill = 1000g 800g / mount 100g (bosmonster heeft gelijk)
300 skill = 5000g / mount 200g

[ Voor 62% gewijzigd door ImdaMned op 27-08-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 10456 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:39:
[...]

Wij halen Gruul neer na de 13e grow. Dat is goed te doen, maar ja als er een paar mensen slacken dan word het weleens de 15e.. Helaas gaat onze MT wel vaak dood, waardoor volgens de melee natuurlijk 1 voor 1 geoneshot word :X

Melee trekt het bij ons btw nooit tegen de casters, 1 rogue doet leuk mee maar verder is het mages en locks only in de top tien _/-\o_
Keer een goeie geskillde rogue/dps warrior/enh shammy meenemen en de melee die gast maar eens laten volgen. Melee kan op Gruul tonnen aan dps doen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:40:
[...]

gewoon dps increase

Bij mij is het heel wat meer dan 40%. Misschien op sommige bossfights waar ik veel moet bewegen is het minder.

DoT's lopen met spellhaste inderdaad niet sneller, channels wel, maar ja.. heb je ook niet zoveel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

Ja, en 90% van de DPS van een DD class blijft van >1.5s casts. Daar zit de unbalance.

[...]

Niet waar.
hmmz idd mybad, alleen channeled loopt sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:43:
[...]

Keer een goeie geskillde rogue/dps warrior/enh shammy meenemen en de melee die gast maar eens laten volgen. Melee kan op Gruul tonnen aan dps doen.
Bij ons ligt het vooral aan de fight, maar meestal sta ik bovenin samen met een Rogue en dan een sloot casters met daar tussen Hunter's en Rogue's.
Ligt er maar net aan met welke mensen je samenspeelt denk ik, want iedereen heeft andere resultaten ;)

Ben bezig met Sporeggar rep aan het grinden en zo dus Exalted daar te worden voor die Threat Pot's.
Zal toch wel fijn zijn dat je een Potion kan nemen en daardoor dan minder threat hebt :Y)
Kost me dat tenminste geen trinketslot meer voor de Timelapse Shard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:45:
[...]

hmmz idd mybad, alleen channeled loopt sneller
Waardoor een warlock in PvP nog meer imba is door z'n snellere life drain : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

Begin maar eens te lezen vanaf 1 :D
Er zitten geweldige tussen _/-\o_ _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:47:
[...]

Waardoor een warlock in PvP nog meer imba is door z'n snellere life drain : P
Maar ja, aangezien spellhaste items eignelijk alleen droppen in MH/BT is dat voor de meeste PvP'ers niet echt een optie. Sowieso zijn de builds waarbij drain life echt goed tot z'n recht komt (SL) al geen optie voor PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

chromeeh schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Begin maar eens te lezen vanaf 1 :D
Er zitten geweldige tussen _/-\o_ _/-\o_
van alle comics vind ik ze toch wel de beste. Lekker vermaak @ work als het wat rustiger is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:24:
[...]

Maar ja, aangezien spellhaste items eignelijk alleen droppen in MH/BT is dat voor de meeste PvP'ers niet echt een optie. Sowieso zijn de builds waarbij drain life echt goed tot z'n recht komt (SL) al geen optie voor PvE.
er is uberhaupt weinig goede spellhaste te vinden, 1 illidan drop met een use/activate en quag's trinket uit heroic slavepens, de rest is practisch non-existand en is meer een toevoeging op de trinketproc/itemuse dan iets wat echt de moeite loont om te stacken als itemstat

SL/felguard is een prima optie voor pve, vergt alleen wat pet control, maar is prima te doen hoor

http://forums.wow-europe....l?topicId=298915537&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

HolyCorn schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:21:
[...]

kheb liever een lock die zich concentreert op 1 taak, dan 1tje die van alles tussen door aan het doen is maar ondertussen wel z'n elementals weg laat rennen en op een healer laten inhakken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

porn* schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:24:
[...]

Nee hoor kwestie van de laatste 2-3 adds een km weg tanken :P
en dan worden je healers ge2shot omdat ze de enige in range zijn.. ook fijn :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
eendje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:43:
[...]

kheb liever een lock die zich concentreert op 1 taak, dan 1tje die van alles tussen door aan het doen is maar ondertussen wel z'n elementals weg laat rennen en op een healer laten inhakken
mja, die kan dan dus niet multitasken ;) :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.