Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Money for nothin' and your chicks for free
Echt prachtig om naar te kijken!!
Kortom, mijn complimenten
Attenooie, wat een mooie platen weer. In klein formaat al mooi en als je dan toch doorklikt zie telkens weer andere details. Zoals die wingtip vortex in 4.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Verwijderd
Dat zegt ie alleen maar omdat ik hem heb gedwongen om naar dit topic te kijken.Nomad schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:58:
Ik heb echt niets met vliegtuigen fotograferen. Veelal dezelfde meuk, maar wat jij hier bakt vind zelfs ik prachtig om naar te kijken. And that's saying a lot.
Kortom, mijn complimenten, echt als fotograaf de meerwaarde gezocht.
^^ Mijn manier van complimenten uitdelen
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Wat moet ik me hierbij voorstellen, jij staat met windkracht 8 en regen, veel regen buiten vliegtuigen te fotograferen?nustys schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:50:
[...]
14 Wie het kleine niet eert, die het grote niet....
Airbus landend op baan 22 met invallende duisternis, windkracht 8 en regen, veel regen.
[afbeelding]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Vanuit z'n bus gok ik..? Zwanenburgbaan mogelijk..abrakadaver schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:57:
[...]
Wat moet ik me hierbij voorstellen, jij staat met windkracht 8 en regen, veel regen buiten vliegtuigen te fotograferen?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Verwijderd
Een beetje spotter doet het vanaf zijn busSmithNL schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:19:
Vanuit z'n bus gok ik..? Zwanenburgbaan mogelijk..
Is het mogelijk een van die foto's op wat groter formaat te krijgen voor een wallpaper? (voor m'n desktop)
Perfecte timing!
Volgens mij zie je op de achtergrond ook het gebouw van luchtverkeersleiding Nederland staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Marcusso op 05-12-2009 22:06 ]
No Shame, only Fame!
Zijn 2 triple's, als ik me niet vergis.S2801 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:05:
Ik vind 22 echt geniaal. De hoek van de vleugel (van een B737?) is precies hetzelfde als de hoek die het opstijgende vliegtuig maakt. (777 of niet?)
Perfecte timing!![]()
Volgens mij zie je op de achtergrond ook het gebouw van luchtverkeersleiding Nederland staan.
En het gebouw op de achtergrond.. ik lees Akzo Nobel, ik gok zuidas.. het beeld vertekent echt als een gek.
LVNL zit meer naar rechts.
Ah ok, slimSmithNL schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:19:
[...]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

SmithNL schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:19:
[...]
Even beter lezen, er staat toch echt baan 22

En weer een screeners choice op JetPhotos te pakken

Staat er netjes op, maar het verschil met de foto's van Nustys is, dat hij meestal een bijzonder effect vastlegt en vrijwel altijd een stuk omgeving in de foto meeneemt. Dat maakt nèt het verschil. imo.Erasmo schreef op zondag 13 december 2009 @ 06:23:
Een Italiaanse Merlin die voorbij kwam vliegen:
[afbeelding]
Ja maar het is volgens mij nog steeds een verzamel topic en niet het persoonlijke vliegtuig foto's topic van NustysToff schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:06:
[...]
Staat er netjes op, maar het verschil met de foto's van Nustys is, dat hij meestal een bijzonder effect vastlegt en vrijwel altijd een stuk omgeving in de foto meeneemt. Dat maakt nèt het verschil. imo.
Ik vind het trouwens eveneens een nette plaat en vooral een erg mooie helicopter wat een leuke afwisseling vormt van al dat commerciële luchtvaartspul, niet meer en niet minder. Wat mij betreft voor dit topic: hoe meer foto's, hoe beter. En dan natuurlijk niet allerhande prul foto's, maar als de foto technisch in orde is dan hoor je mij niet snel klagen. Als het geen showcase wonderfoto is dan scroll ik gewoon wat sneller door, no problem. De verkregen feedback kan natuurlijk altijd weer gebruikt worden om nog betere resultaten te behalen
[ Voor 3% gewijzigd door Banjy op 14-12-2009 01:24 ]
Dan moet je wel omgeving hebben om erin te verwerken, en als hij naast je tegen een strakblauwe lucht vliegt houd het snel opToff schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:06:
[...]
Staat er netjes op, maar het verschil met de foto's van Nustys is, dat hij meestal een bijzonder effect vastlegt en vrijwel altijd een stuk omgeving in de foto meeneemt. Dat maakt nèt het verschil. imo.
Waar, maar verder inzoomen of croppen kan ook een gaaf effect van isolatie hebben *bijvoorbeeld*. Ik wil je foto's zeker niet afkraken en vind het hartstikke tof dat je zo'n gave machine hebt vastgelegd en met ons deelt.Erasmo schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:17:
[...]
Dan moet je wel omgeving hebben om erin te verwerken, en als hij naast je tegen een strakblauwe lucht vliegt houd het snel op
De drempel om "alles" maar te dumpen waar een vliegend object op staat, moeten we hier zien te vermijden. De volgende stap is dat we op internet leuke vliegtuigen gaan opzoeken en die hier dumpen
Verwijderd
(pf als we die in gaan voeren kan de rest ook wel naar huis gaan trouwens.)
Kortom wil je foto's afkraken? Best, maar zet er dan betere voorbeelden tegenover. Natuurlijk had die helikopter spannender gekund, maar heeft er hier iemand anders al een keer een Merlin met open deur en iemand die bijna naar buiten valt neer gezet. (Oke, dat van naar buiten vallen is wellicht een klein beetje overdreven...
Sorry, maar waar staat dat dan? Dit is een zelfbedachte regel. Niet dat foto's niet enig niveau zouden moeten hebben, maar jouw uitspraak gaat me wat te ver. Ik vind de foto van Erasmo ook prima in dit topic passen.NickH schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:13:
[...]
De drempel om "alles" maar te dumpen waar een vliegend object op staat, moeten we hier zien te vermijden.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Zeker als je kijkt naar hoeveel er vroeger werdt gepost hier en wat er tegenwoordig staat.
Een interessante spotters foto (bijv. van een Airbus A340 die bij uitzondering op Schiphol was) wordt hier niet meer gepost.
Waarom niet een keer een dagje huren dan?SmithNL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:25:
Toch zou ik er best wat voor over hebben om 1 dagje, gewoon een dagje, met een 500mm L te kunnen schieten..
Toevallig gaf een collega me vandaag deze link:
http://www.pixto-f.eu/prijslijst_canon_verhuur.html
WellesVerwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:07:
Een interessante spotters foto (bijv. van een Airbus A340 die bij uitzondering op Schiphol was) wordt hier niet meer gepost.

Als goedmaker eentje op 1600 pix

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Zelfde A340, andere dag:

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 21:07 ]
Dat het vaak nog nèt iets beter kan, gaf ik ook aan:
Ik ben misschien een beetje bevooroordeeld, omdat ik absoluut niets met vliegtuigen of "spotten" zonder meer heb. Ik geef dus persoonlijk niets om een Airbus 3XX in een egaalblauwe lucht. Geen "zeuren", maar een verwoording van wat sommige foto's nèt iets waardevoller maakt, naar mijn mening.maar het verschil met de foto's van Nustys is, dat hij meestal een bijzonder effect vastlegt en vrijwel altijd een stuk omgeving in de foto meeneemt. Dat maakt nèt het verschil. imo.
Ja, echt heel lelijknustys schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:40:
[...]
WellesAlhoewel sommigen dan weer gaan zeuren dat het niet mooi genoeg is
![]()
[afbeelding]
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Nu ook Photographers Choice op airliners.netnustys schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:04:
Allen bedankt![]()
![]()
[...]
[...]
Even beter lezen, er staat toch echt baan 22, dat is het kleine baantje ( Oostbaan ), daar kan je overigens nergens schuilen met slecht weer
![]()
![]()
![]()
[...]
![]()
![]()
![]()
En weer een screeners choice op JetPhotos te pakken![]()
![]()
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
Zou Blok erin gezeten hebben?
Heb geklikt overigens.
Vandaag zelf ook nog even naar Schiphol geweest.
M'n nieuwe 100-400 IS USM getest (op een 350D), vorige lens was een 70-300 van Sigma.
Had geld voor of de 7D of deze lens.
Bij Cameranu.nl met een 7D gespeeld gisteren.
Samen met een verkoper (van canon die daar was?), nog wat vergelijkingshots gemaakt.
Nog wat geprutst met de laptop, etc.
Conclusie getrokken dat ik met een nieuw stukje glas beter resultaat zou halen dan alleen met een nieuwe cam.
Hierbij wat shots van de eerst field test (wel wat minder mooi weer overigens), clickable:
#1:

#2:

#3:

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 19:46 ]

Serieus; in het jaaroverzichtje van scramble heb ik 'm heel hoog staan

Cheers!!!nustys schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:51:
JeehaEr zit zoveel vette actie in die plaat, hulde
En Nustys zoals altijd weer speciale platen die voor mij zeker wel wat doen. Ik heb wat met vliegtuigen, als in ik vlieg regelmatig in FSX, maar dan weer niet dat ik dat type van die maatschappij op vrijdag 13 december om 9:30 gespot moet hebben.
Was er gister ook.. was weinig fatsoenlijks van te maken met het weer, maar goed! Toch even op de piekuren van de grote jongens langs de baan gestaan en dat is ook al leuk!Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:40:
Mooie kleuren!
Zou Blok erin gezeten hebben?
Heb geklikt overigens.
Vandaag zelf ook nog even naar Schiphol geweest.
M'n nieuwe 100-400 IS USM getest (op een 350D), vorige lens was een 70-300 van Sigma.
Had geld voor of de 7D of deze lens.
Bij Cameranu.nl met een 7D gespeeld gisteren.
Samen met een verkoper (van canon die daar was?), nog wat vergelijkingshots gemaakt.
Nog wat geprutst met de laptop, etc.
Conclusie getrokken dat ik met een nieuw stukje glas beter resultaat zou halen dan alleen met een nieuwe cam.
Hierbij wat shots van de eerst field test (wel wat minder mooi weer overigens), clickable:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
Heel vervelend om te zeggen.... maar ik vind dit toch een heel leuke afwisseling tussen al die sublieme platen van nustys. Dit soort dingen kom je in nederland gewoon bijna niet tegen.Spotter schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:53:
Eens kijken of deze platen door de ballotagecommissie komen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Samen met Pollewob lekker staan blauwbekken om veel te vroeg.... Met als doel: 'kleurtjes i.c.m. kisten"...
Het kleurtjes gedeelte kwam wel goed, maar er ontbrak wat....

Toen de zon eigenlijk al te hoog stond (maar er nog wel een beetje kleurtjes over waren) kwam er toch nog wat aangetuft...
PH-BDO, B733

PH-KZU, F70

HB-JZJ, A319

PH-KCE, MD11

Toen koffie met ontbijt gehaald bij de Mac 09-27. Toen weer teruggegaan om nog even te genieten van het koude, maar zo mooie weer. Zijn echt supermooie platen uitgekomen. Die volgen later. Nustys heb ik ook voorbij zien schuiven, dus wie weet heeft hij ook nog een verrassing
[ Voor 20% gewijzigd door Gulf_5 op 03-01-2010 19:50 ]
iets met foto's...

En bij mij ging de zon juist onder..!

Verwijderd

volgens mij, aan de andere platen te zien, zijn er een hoop mensen tevreden huiswaarts gekeerd
Zelf ben ik slechts deels tevreden, hoewel er goeie resultaten bij zitten, waren er naar mijn zin nog teveel "net niet" foto's tussen, terwijl de omstandigheden echt prima waren... Toch nog maar es wat beter op m'n instellingen letten... Volgens Pollewob heb ik de hele dag op IS mode 1 zitten knallen... volgende keer graag vóóraf melden!
(en nou niet stiekum via msn zeggen dat t mijn eigen stomme schuld is !!!

mijn bijdrage, deel 2:
PH-BXZ, B738wl

SE-DMB, MD81

G-EZDM, A319

PH-BXA, B738wl, KLM retro c/s

PH-BFG, B744

N173DZ, B763ER

B-2423, B744F

PH-BVA, B773

PH-BFV, B744

N78004, B772

PH-KCK, MD11

PH-KCI, MD11

B-16405, B744

9M-MPH, B744

PH-BGG, B73Gwl (B737-700wl)

iets met foto's...
Ja het was een drukte van belang (ook bij de andere banen trouwens), maar dan ook genoeg te zien en topweer.. Ik stond helemaal rechts en zag nog wat telelenzen rondom de bankjes etc.Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:59:
Ik stond trouwens vlak naast je denk ik SmithNL, ik heb die Cityhopper ook tussen me foto's staan van vandaag.
De hond-haas achtervolging nog gezien?
Mooie kleuren trouwens, die 747!
Gulf: strakke platen.. al lijkt de eerste niet helemaal scherp...?
en
dankSmithNL schreef :
Gulf: strakke platen.. al lijkt de eerste niet helemaal scherp...?
die ene niet helemaal scherp, dat kan best kloppen
zoals ik al zei ben ik over niet alle platen helemaal tevreden, maar deze vond ik qua kleuren erg geslaagd, en daarom toch maar gepost
[heiligboonmodus] en ik wist niet meer hoe ik moest deleten

iets met foto's...
Verwijderd
Prima weer om nu echt eens met m'n 100-400 te testen.
Wat een fijne lens is dit zeg! Het geld meer dan waard!
#1: YX-BBX

#2: PH-AHY

#3: B-18205

#4: PH-KCD

#5: HB-IXV (kringeltje rook van een schip dat net z'n motor had gestart in de achtergrond)

#6: PH-BDN

#7: PZ-TCP

#8: N206UW (apart neusje)

#9: G-MIDX (leuke logo's!)

#10: PH-EZE

Mooie foto's, toch wel lekker.. 400mm.. kan je toch nog even wat verder komen dan met 250..!
We hadden wel een meeting kunnen houden gister

@hieronder: oranje gloed is van de lampen, het was erg bewolkt anders had de zon inderdaad ook erg laag gestaan om dit tijd
[ Voor 17% gewijzigd door breinonline op 04-01-2010 22:03 ]
Verwijderd
Dat balen hoort af en toe bij de hobby.SmithNL schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:56:
zag de Suriname a340 op m'n laptop (casper.frontier.nl) vertrekken toen ik bij de Aalsmeerbaan stond.. balen dus, maar goed, dat hou je toch!
Mooie foto's, toch wel lekker.. 400mm.. kan je toch nog even wat verder komen dan met 250..!
We hadden wel een meeting kunnen houden gister
Had die Turkish 737 met Staralliance opdruk ook graag vastgelegd, maar op het moment supreme was de batterij leeg...
Was gisteren wel druk ja. Maar ook lekker koud.
3 paar sokken aan en nog koude voeten.
@SAS toestel hierboven. Vind het toch een mooie plaat, krijg het er koud van.
Oranje gloed is van de zon of de lampen van 't platform?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 22:02 ]
Verwijderd
Anders moet je mazzel hebben op het moment dat 't bij de 18R-36L gebeurd (al heb ik dat tot nu toe nog niet zien gebeuren daar).
Alles gebeurd nu bij die 'nieuwe' plek langs de A4, geloof ik...Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:44:
Als je access hebt tot airside, dan zou ik daar ergens gaan staan.
Anders moet je mazzel hebben op het moment dat 't bij de 18R-36L gebeurd (al heb ik dat tot nu toe nog niet zien gebeuren daar).
Verwijderd
Ik heb hem wat aangepast qua bewerking, beter zo?Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:57:
Ik heb vanmiddag ook heel even langs de Polderbaan gestaan, eindelijk eens een plaat geschoten waar ik tevreden over ben, ik begin het langzaam aan te leren....
[afbeelding]

Mooie foto's Gulf5 en PollewobGulf_5 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:48:
Jeuj, de eerste vliegtuigplaatjes van 2010
Samen met Pollewob lekker staan blauwbekken om veel te vroeg.... Met als doel: 'kleurtjes i.c.m. kisten"...
Nustys heb ik ook voorbij zien schuiven, dus wie weet heeft hij ook nog een verrassing
Zonsopkomst was prachtig, zelf stond ik 20 KM verderop precies de andere kant op te fotograferen ( richting de maan ), alles mis op één na, maar die schoot ik pas toen de maan bijna onder was en ik al op weg was naar een andere plek. Ik heb nog wel een KLM A330 perfect voor de maan langs zien gaan maar kon niet meer op tijd bij de camera komen
1

2 Op nieuwsjaarsdag begon 2010 voor mij goed.

3 Eén van de mooiere onderdelen van fotografie; onderwerpen vastleggen die je nauwelijks met het blote oog kan onderscheiden / waarnemen. De dunne lijn die je ziet lopen kan je wel met daglicht en vochtige lucht als een vortex zien.

4 Niet zo heel erg spectaculair wel fascinerend;
-linksonder zie je stukjes ijs vliegen ( worden van de baan afgeblazen )
-condens boven de vleugel
-spiegeling van de baan in de romp
-ijaanzetting boven op de romp, maar weer net niet waar de spanten zitten
-je moet er goed voor kijken maar het beacon-light bovenop knipper ook nog mee
En dat alles met ongeveer 270 km/u

5 Gewoon bij de Kaagbaan

6 Als je weet welke runway ze gaan gebruiken kan je zelfs de KL 73-tjes hard bankend fotograferen.

7 Surinam Airways heeft haar oude 743 ( foto 157 ) te koop gezet ( staat nog steeds op Schiphol-Oost ) en vliegt nu met een A340. Over dit type las ik een mooie qoute van een luchtverkeersleider.
De A340 vliegt met de gratie van de kromming van de aarde

8 Geen kwaliteit

9 Laatste banking shot maar dan van binnenuit een luchtmacht DC-10

10 Bird bird birds

11 Deze vond ik wel leuk, het is tevens de spottersplek op Schiphol waar de meeste die-hards altijd staan.

12 Ik mistte nog wat kleur in deze posting.

Ja, daar kom je dus niet mee weg henustys schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:51:
[...]
9 Laatste banking shot maar dan van binnenuit een luchtmacht DC-10![]()
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Heb je hier toevallig een adres/coördinaten van?nustys schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:51:
11 Deze vond ik wel leuk, het is tevens de spottersplek op Schiphol waar de meeste die-hards altijd staan.
[afbeelding]
Ik ben vaste fotograaf bij de stichting Hoogvliegers
Verslag van die dag en leuke film http://www.stichtinghoogv...en-Koninklijke-Luchtmacht
IJweg aan de oostzijde van de Polderbaan.Erasmo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:23:
[...]
Heb je hier toevallig een adres/coördinaten van?
Ah, leuknustys schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:41:
[...]
Ik ben vaste fotograaf bij de stichting Hoogvliegers![]()
Verslag van die dag en leuke film http://www.stichtinghoogv...en-Koninklijke-Luchtmacht
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Volgens mij sta ik ook op die fotonustys schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:51:
[...]
Dit is mijn resultaat:

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook
Ik heb gisteren express even de sneeuw opgezocht, geeft toch een ander beeld.

[ Voor 58% gewijzigd door Wijnands op 11-01-2010 16:56 ]
Als ik op de grotere versie kijk heb ik niet de indruk dat ik veel van de winglet heb gemist.breinonline schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:23:
Jammer dat de winglet er net niet (of is het net wel) opstaat. Verder een mooie koude plaat.
Ik bedoel eigenlijk vooral dat hij net te krap is gekaderd aan de rechterkantWijnands schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:54:
[...]
Als ik op de grotere versie kijk heb ik niet de indruk dat ik veel van de winglet heb gemist.
Zo nog een laatste heli voorlopig:

Over mijn helifoto's de afgelopen tijd, helaas had ik niet de luxe om lekker achter een tripod foto's te schieten, ik stond op een bewegend schip meestal door een klein gaatje tussen 2 mensen door te fotograferen, met een telelens een scherpe foto maken is meestal nog knap lastig...
Foto 4nustys schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:
1 Op het randje wat betreft de kwaliteitHet was weer 1.4 converter-dag ( uit verveling ).
[afbeelding]
2 Zie foto 1 ( al zit ik al heel lang te wachten op een fokkertje voor een 747 foto )
[afbeelding]
3 Deze staan overigens te koop.
[afbeelding]
4 Kon het niet laten![]()
[afbeelding]
5 Mooie line-up op Sierra ( MartinAir Cargo ).
[afbeelding]
3 zijn de F50'jes..?nustys schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:
1 Op het randje wat betreft de kwaliteitHet was weer 1.4 converter-dag ( uit verveling ).
[afbeelding]
2 Zie foto 1 ( al zit ik al heel lang te wachten op een fokkertje voor een 747 foto )
[afbeelding]
3 Deze staan overigens te koop.
[afbeelding]
4 Kon het niet laten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
2 en 4 zijn echt strak
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Niet heel erg veel meer informatie, maar 't was Ce560XL CS-DXR.daPet schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:29:
Vandaag lag er een soort learjet achtig ding met gebroken rechter landingsgestel op de taxibaan ergens tussen delta pier en oost. Ik had helaas geen camera bij me en heb er verder ook niets over gehoord, weet iemand hier er meer van? Het zag er van die afstand ws dramatischer uit dan het was maar ben toch benieuwd.
Vanwaar heb je deze geschoten?nustys schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:
[afbeelding]
Wou je sowiso nog vragen of je nog tips hebt voor die grote jongens die zo mooi langs de A4 staan.
Rijdend vanuit de auto levert het beste resultaat opWijnands schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 07:29:
:-)
Wou je sowiso nog vragen of je nog tips hebt voor die grote jongens die zo mooi langs de A4 staan.

Vanaf de westkant moet je een flink keukentrapje meenemen, zelf sta ik daar op het dak van mijn bus

Keep em coming !!
[ Voor 8% gewijzigd door EyeWitness op 27-01-2010 22:59 ]
Ze zijn klikbaar en eentje is 1280, maar roep maar een resolutie en ik bewerk er een paar opnieuwEyeWitness schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:58:
Wow Nustys, werkelijk waar, prachtige platen klik je!! Zie graag wat meer op groter formaat zodat ik weer een mooi achtergrond plaatje voor op m'n pc heb
.
Keep em coming !!
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Had de afgelopen twee weken elke keer m'n camera bij me, maar natuurlijk net de ene keer dat ik hem niet mee neem komen ze even bij de buren tanken... Dus de telefoon er maar even bij gepakt voor een snelle foto.
Mooie chopper, zoveel beter dan die standaard 'fragiele' helicopters die je doorgaans ziet.. Ik heb een zwak voor helicopters en het meeste militair vliegende materiaalPropane schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:58:
Gezien het een verzamel topic is en er niet noodzakelijk kunstwerkjes gepost hoeven te worden heb ik hier nog twee snapshots van één van de politie Eurocopters.
[afbeelding]
[afbeelding]
Had de afgelopen twee weken elke keer m'n camera bij me, maar natuurlijk net de ene keer dat ik hem niet mee neem komen ze even bij de buren tanken... Dus de telefoon er maar even bij gepakt voor een snelle foto.
Afgelopen zomer ook onder de NH90 heli van de marine doorgevlogen tijdens een vluchtje van Texel naar Lelystad. Mooi spul inderdaad, die heli's. Die staat geloof ik nog wel ergens als een klein stipje op een foto
Hier trouwens nog wat snapshots die misschien leuk kunnen zijn, beetje vanaf de andere kant van het hek zeg maar:
A320 #1 - A320 #2 - Learjet 31A - Münster Osnabrück (EDDG) - EDDG Platform #1 - EDDG Platform #2
Ik was donderdag op Geilenkirchen, het blijven Boeings maar ze zijn wel militairBanjy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:16:
[...]
Ik hoop nog steeds dat Nustys eens met zijn gear richting een militair vliegveld gaat en daar F16's en Apache's + overig spannend materiaal op de gevoelige plaat legt a la NustysVind het altijd leuk om hier weer platen te zien, maar het is wel overwegend 'normaal' commercieel spul, doe mij maar nu en dan wat anders
1 Deze komt vanwege het milieu op 3 motoren langs.

2 Going around

3 Klik voor 1600 pix http://farm3.static.flick...33193776_bd19085bee_o.jpg

4 Ook de US AirForce gaat gewoon op de bon.

5 De opkomst van het begrip ' herrie ' liep synchroon met dee eerste vlucht van de 707, wat een lawaai !!

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Dit topic is gesloten.