Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:32:
Waarom kan ik nergens geen Test Drive Unlimited meer vinden? Ik heb er morgen eentje nodig voor een schappelijk bedrag (max 30), maar overal istie uitverkocht. Dan maar Marktplaats?
denk niet dat je 'm dan voor morgen hebt (met de post)...

-edit- oh je kan 'm natuurlijk ook ophalen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

FEAR is toch geen budget titel toch? :?
Het spel is al redelijk oudewets, in meerdere opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

denk niet dat je 'm dan voor morgen hebt (met de post)...

-edit- oh je kan 'm natuurlijk ook ophalen ja :P
Inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek anders eens op xbox-scene e.d. Daar zijn de verschillen tussen de elite en core/premium wel te vinden. Die zijn momenteel vrijwel afwezig. Ik weet dat alle fanboys graag denken dat de Elite een revisement is, maar dat is het niet. De toshiba en hitachi drives zijn allen identiek, behalve firmware en hardware van main moederbord om flashen tegen te gaan. De drives maken nog altijd herrie.
De BENQ drive is ook in nieuwe premiums en cores te vinden.
De nieuwe CPU komt pas later.
De overige fixes (extra heatsink) zijn ook in cores en premiums te vinden.

Dus laat je geen Elite aanpraten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:55:
[...]

zeur niet zo over die herrie een normale computer die maakt ook lawaai mijn computer de fans klinken als een stof zuiger en als ik gta san andreas speel maakt hij meer herrie als mijn xbox 360. mijn xbox met samsung drive is stiller dan mijn computer dus ik vind het acceptabel.en één tip zet je geluid maar wat harder en concentreer je op de game en niet op het geluid!
en de GPU word niet vervangen maar de CPU nou als je een met minder herrie wil moet je toch echt een elite kopen.
Oordeel jij eens even niet over de herrie die mijn 360 maakt. Je wil niet weten hoeveel consoles ik gehad heb, en wat ik aan high end videokaarten zooi etc. gekocht heb. Ik kan je verzekeren dat mijn 360 onaccepteerbare herrie maakt. Mijn pc fluistert vergeleken met mijn 360.Ik heb ook andere 360 beluisterd en het is niet vergelijken, het blijkt dus echt mijn 360 te zien die zo drastisch is.
Volgende keer mischien eerste even wachten met oordeelen voordat je de aanval open zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Terryb47 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

doh, nooit geweten :X enig idee of er een AV-input knop aanwezig is?

Ja, dat is de knop waar 'INPUT' op staat O-)
haha, ik wou me bijna gaan verstoppen uit schaamte, maar er gebeurt niets wanneer ik daar op druk..
numeriek, channel, volume, aan uit knop doen het prima. Ik mis dus die ene av-input knop om te switchen naar m'n Component ingang (voor m'n 360 uiteraard)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Inderdaad PROT, heb ondertussen ook al 4 verschillende 360s gehad. Eerste (launch) was eigenlijk vrij stil in dashboard (gebruikte heb regelmatig als DVD speler) maar DVD drive maakte bij games wel vrij veel lawaai. Rond de tijd dat Forza2 uitkwam gaf deze de geest, met een RROD tot gevolg. Heel raar dat mijn broer zijn launch console identiek probleem vertoonde. Maar goed, beide opgestuurd. Toen mijn 360 terugkwam van Microsoft, zat er een andere drive in (even luid) maar ENORM luidruchtige fans (merk:Sunon). Die maakten echt een ratelend geluid, voor sommige mensen geen probleem maar voor mij voldoende om mijn Premium te verkopen. Heb me dan een Elite gehaald maar was echt verbaast over feit dat deze ook meer dan luid was om te kunnen gebruiken als DVD speler/media center (DC Brushless fans zaten erin). Drive was een Benq maar zo spectaculair veel stiller vond ik die toch ook niet. Heb me nu een nieuwe Elite gekocht (in Makro, lot 0710, fabricage 02/07) en die is redelijk stil (maar toch nog goed hoorbaar) in dashboard, drive is luid als vanouds. Probleem is wel dat deze nu weer mijn discs bekrast als hij verticaal staat.

Ik ga in elk geval wachten op de nieuwere Premiums met HDMI en me dan zo eentje halen. Vermoedelijk zijn er dan al weer paar verbetering doorgevoerd. Vind het jammer dat de 360 zo 'mankeert' want is anders ferm apparaat. Ik mag van Microsoft mijn huidige Premium opsturen, maar heb hierboven gelezen dat ze bij Microsoft ze ook testen en mogelijk ongewijzigd terugsturen en dat is me geen 4 weken wachten waard (hoe kunnen ze nu testen dat games niet bekrast worden op een paar minuten - kan me niet voorstellen dat ze daar uren gaan zitten gamen om die te testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
damn, hebben jullie de intro van PGR4 al gezien?

http://media9.xboxyde.com...36546/gc07_pgr4_intro.wmv

dat wordt echt een vette game volgens mij. Laten we hopen dat de gameplay goed uitpakt, dan wordt dit echt geweldig online.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:55:

dat wordt echt een vette game volgens mij. Laten we hopen dat de gameplay goed uitpakt, dan wordt dit echt geweldig online.
Dat zit denk ik wel goed :)

Het enige nadeel van PGR3 was dat de laadtijden best lang waren, dat kon wel eens vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:55:

Was helemaal verslaafd aan PGR3 en heb het de weken nadat ik m'n 360 kocht erg veel gespeeld. Toch weet ik nog niet of ik 4 wel ga kopen. Denk dat ik eerst maar eens de reviews afwacht en kijk hoeveel meerwaarde het echt bied.

Anders is er altijd nog NFS:Pro Street die er toch ook erg interessant uitziet. Helemaal als ik de preview op gamer.nl mag geloven.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibood van de dag : elite voor 399 ! 405 shipped. koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vriend van me heeft gisteren een Elite gekocht ; nu RRoD. Best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Voor de mensen in het zuiden van het land die van plan zijn een Elite te kopen. In week 38 zal hij bij de Mediamarkt in Heerlen 399,- kosten. (nu 429,-)

2 weekjes wachten dus en scheelt alweer 3 tientjes.

Ik wacht nog wel even tot mijn stille launch 360 het eindelijk eens begeeft en hoop dan dat de premiums met HDMI uit zijn. Een witte 360 past toch beter in mijn set.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb nog even gekeken:

PGR1, 2 en 3 halen een gem. review score van een 9. Ik kan me niet voorstellen dat het bij deel 4 mis zou gaan. PGR1 heeft mij er van overtuigd om een Xbox aan te schaffen, de beelden van PGR3 hebben mij doen besluiten snel een 360 te pre-orderen, bijna 2 jaar geleden.

PGR4 wordt zonder twijfel een pareltje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:08:
Zoals in defecten topic gepost:
Vincentio schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:16:
Hoeveel pech kan je hebben?
Woensdag aan het eind van de dag een Xbox 360 Supersize pack gekocht, 19:30 aangesloten. RROD...
Donderdag omgeruild voor een XboX 360 Elite, hele dag goed gespeeld.
Vanochtend hele tijd problemen met Gears of War disc lezen, Bioshock ging wel goed.
15:30 crasht Bioshock en blijft het crashen, tijdens laden of net na het laden en Gears of War wil ook niet
17:00-18:30 wel goed gespeeld even eten
en nu crasht ie elke keer na 5 minuten spelen als ik dat al haal 7(8)7
Nog MS helplijn gebelde, die gast geloofde het bijna niet, ik was de eerste met een elite die hij aan de lijn had gehad met een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Exorcist schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:08:
Heeft tie hem in een kastje gedaan en in volop gaan gamen ofzo ? :s raar iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:12:
Inderdaad PROT, heb ondertussen ook al 4 verschillende 360s gehad. Eerste (launch) was eigenlijk vrij stil in dashboard (gebruikte heb regelmatig als DVD speler) maar DVD drive maakte bij games wel vrij veel lawaai. Rond de tijd dat Forza2 uitkwam gaf deze de geest, met een RROD tot gevolg. Heel raar dat mijn broer zijn launch console identiek probleem vertoonde. Maar goed, beide opgestuurd. Toen mijn 360 terugkwam van Microsoft, zat er een andere drive in (even luid) maar ENORM luidruchtige fans (merk:Sunon). Die maakten echt een ratelend geluid, voor sommige mensen geen probleem maar voor mij voldoende om mijn Premium te verkopen. Heb me dan een Elite gehaald maar was echt verbaast over feit dat deze ook meer dan luid was om te kunnen gebruiken als DVD speler/media center (DC Brushless fans zaten erin). Drive was een Benq maar zo spectaculair veel stiller vond ik die toch ook niet. Heb me nu een nieuwe Elite gekocht (in Makro, lot 0710, fabricage 02/07) en die is redelijk stil (maar toch nog goed hoorbaar) in dashboard, drive is luid als vanouds. Probleem is wel dat deze nu weer mijn discs bekrast als hij verticaal staat.

Ik ga in elk geval wachten op de nieuwere Premiums met HDMI en me dan zo eentje halen. Vermoedelijk zijn er dan al weer paar verbetering doorgevoerd.
Het is je vierde xbox waarvan drie nieuw aangekocht? En je overweegt nóg eens voor de vierde keer een nieuwe aankoop van een xbox? Hoe vaak wil je met je hoofd tegen dezelfde muur lopen? 8)7 8)7

Ik bedoel, je koopt een elite: nogmaals RROD (waarvan je nu toch wel zou mogen denken dat ze één jaar na datum toch wel een oplossing hebben voor gevonden), dan begint de volgende de dvd's te krassen, en je hebt nog genoeg vertrouwen om er een vierde te kopen. Als je die van je broer bijtelt dus vijf. Dus vier keer aankoopprijs neerleggen (jaja, oude verkopen enz... still)... Je moet wel veel vetrouwen hebben in zo een baggerproduct. Het is toch niet normaal dat je voor één werkend apparaat moet blijven kopen en vervangen tot je er eventueel eens eentje treft die wel blijft werken. Gelijk welk ander merk zou het eens moeten proberen, amai.

En dan durven ze beweren dat de ps3 duur is :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:36
maar in iedergeval xbox defecten topic <-------- die kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Voor wie een Elite wil : vandaag op iBood een Elite voor 399€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stollie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:27:
[...]

Heeft tie hem in een kastje gedaan en in volop gaan gamen ofzo ? :s raar iedergeval.
Nee, vrij op een bureau..en kreeg het direct bij de eerste keer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
aanbid jij duivelse geesten ? :P waardoor alle xbox'en die je hebt aangeraakt gelijk sterven ? })

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:25
Exorcist schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:01:
[...]

Nee, vrij op een bureau..en kreeg het direct bij de eerste keer aanzetten.
Heb je niet gewoon een kabel er niet goed in zitten, waardoor de Xbox ook rode lampjes geeft. De SCART kabel bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gister voor het eerst een in een online game kunnen komen van Forza2 waar ook geraced werd... ben al weken aan t proberen. Alles wat ik join geeft connection lost (ofzoiets) of is bezig met een race waarop je 15-45 minuten kunt gaan zitten wachten.

Wel meteen een prachtige race in mijn 2e race. Eerst bocht op Mugello Full wordt ik eraf gebeukt, lig hopeloos laatste... 3 rondes later haal ik de nr. 1 in in de laatste bocht... GEWELDIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phusebox schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:13:
gister voor het eerst een in een online game kunnen komen van Forza2 waar ook geraced werd... ben al weken aan t proberen. Alles wat ik join geeft connection lost (ofzoiets) of is bezig met een race waarop je 15-45 minuten kunt gaan zitten wachten.

Wel meteen een prachtige race in mijn 2e race. Eerst bocht op Mugello Full wordt ik eraf gebeukt, lig hopeloos laatste... 3 rondes later haal ik de nr. 1 in in de laatste bocht... GEWELDIG
Dan doe je je ondertitel niet echt eer aan hé :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Exorcist schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:17:
[...]

Dan doe je je ondertitel niet echt eer aan hé :>
die is omdat ik na 300 uur Gears of War nog steeds zuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

waterking schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:08:
aanbid jij duivelse geesten ? :P waardoor alle xbox'en die je hebt aangeraakt gelijk sterven ? })
Het is niet mijn Xbox, die van mij werkt na 1,2 jaar nog perfect >:)
VeeGee schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:10:
[...]

Heb je niet gewoon een kabel er niet goed in zitten, waardoor de Xbox ook rode lampjes geeft. De SCART kabel bijvoorbeeld?
Ik ga straks naar hem toe (het is niet mijn Xbox ;) ), maar hij zei dat het niet de ledjes waren die zouden moeten branden bij een verkeerd aangesloten kabel *hij heeft hem via VGA aangesloten btw*.
Phusebox schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:23:
[...]

die is omdat ik na 300 uur Gears of War nog steeds zuig
Dan ben je wel een doorzetter O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:14

the-spawn

.: Dark Storm :.

mede Xbox bezitters, klein dilemma
Ik heb dus sinds kort een X360 Elite, ik vindt hem dus wel stil genoeg, heb hem vergeleken met andere, nou dat scheelt nogal zeg. Maar dat ter zeide.

Mijn huide setup is als volgt:

Samsung LE-40M87 tv , Digitale HD decoder, Xbox360 E en een Logitech z-5500 set.

Ik heb de Xbox en de decoder met HDMI op mijn tv aangesloten, wat een subliem beeld zet, super.
Dat betekend dat ook de audio Digitaal binnen komt, op de tv zit eeen Optische uit, en bij de z-5500 een Optische in.
Maar nu krijg ik bijvoorbeeld geen DolbyDigital signaal van de Xbox door de tv naar de z-5500.
Dat kan natuurlijk aan de tv liggen.

Maar is het is namelijk niet mogelijk zag ik, om zowel de COMPONENT kabel als de HDMI kabel op de xbox aan te sluiten, want dan kon ik het optische signaal van de Xbox direct op de z-5500 doen.

Is er een mogleijkheid om dat wel te doen, dus HDMI kabel EN Optical out?

Of zeggen jullie, gewoon op COMPONENT en dan de optical uit gebruiken (wat betekend dat ik de decoder niet op de z-5500 aan kan sluiten, niet het grootste ramp overigens).

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:47
Dubbelposten is niet de bedoeling, Media delen xbox360-pc lijkt me wel voldoende ;) .

[ Voor 89% gewijzigd door JHS op 01-09-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01
Sinds gisteren heb ik de 360 elite thuis staan, maar er wordt aangegeven dat je gratis een maand xbox live GOLD krijgt. Echter, wanneer ik me aanmeld op Xbox Live kan ik een code invullen, maar in de doos van de xbox vind ik nergens een "coupon" of iets dergelijks :S

Zie ik wat over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

CyberTijn schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:28:
Sinds gisteren heb ik de 360 elite thuis staan, maar er wordt aangegeven dat je gratis een maand xbox live GOLD krijgt. Echter, wanneer ik me aanmeld op Xbox Live kan ik een code invullen, maar in de doos van de xbox vind ik nergens een "coupon" of iets dergelijks :S

Zie ik wat over het hoofd ?
Zodra je een nieuw account aanmaakt heb je 1 maand gold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Whoei vandaag met de post binnen: Cod 3 en PGR 3 voor 30 euro incl. 8) . Dat kan gewoon geen miskoop zijn haha. En ja, ze zijn 2e hands, maar dan nog spotgoedkoop vind ik.

Omdat iedereen zo razend enthousiast is heb ik PGR3 er ook maar bij gekocht, zal wel niet zomaar zijn dat iedereen er zo enthousiast over is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Exorcist schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:34:
[...]

Zodra je een nieuw account aanmaakt heb je 1 maand gold ;)
Ahh 't is gelukt, thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
De Elite-actie van iBood is inmiddels uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:32:

En dan durven ze beweren dat de ps3 duur is :p
Ik durf zelf te beweren dat de PS3 goedkoop is tov de 360. :D Je heb er al blue ray inzitten en de build kwaliteit is niet te vergelijken...maar goed, mijn 360 word binnenkort gehaald voor reperatie en ik hoop dat ik met Halo 3 wel een 360 met aanvaadbaar geluid heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, gezien de aard van het stukje gequote tekst dacht ik in het defecten topic te zitten. Hier zou ik normaal niet of minder scherp reageren. Niet goed wakker dus, mijn excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
the-spawn schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:02:
mede Xbox bezitters, klein dilemma
Ik heb dus sinds kort een X360 Elite, ik vindt hem dus wel stil genoeg, heb hem vergeleken met a

<knip>

an sluiten, niet het grootste ramp overigens).
Op insidegamer had ik gezien dat er een speciaal kabeltje bij komt om je XBOX360 Elite alsnog gebruik te laten maken van optical out. Je kan dus gewoon HDMI en Optical out gebruiken.

[ Voor 48% gewijzigd door AvanCade op 01-09-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Michael Knight schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Die opmerking kreeg ik afgelopen week bij mijn pc.... volgende dag toch maar ff zo`n grote koperen Zalman gehaald.... heerlijk rustig nu! _/-\o_

Zou iemand eens een sample kunnen maken van het geluid van z`n 360?
Een vriend van mij had er een die iets luidruchtiger was dan die van mij, maar klonk totaal niet storend....ik zou wel willen weten hoe dat 'kabaal' klinkt...
Ik heb me de moeite even genomen, helaas heb ik dat met me telefoon moeten doen dus de kwaliteit van het geluid laat de wensen over, maar hier kun je hem vinden. In het begin even idle, de rest is wat je hoort tot je in de single player van Gears zit.

Het is ook wel van belang om te vermelden dat de XBOX360 speciaal voor dit doeleinde aangezet werd en dus nog niet warm is gelopen.

Ik persoonlijk vind het behoorlijk storend, maar ach, wat doe je eraan :)

[ Voor 7% gewijzigd door AvanCade op 01-09-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Tip: Vandaag de Xbox360 Elite via Ibood voor € 399,-. http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php Misschien leuk voor de mensen die er nog geen hebben ?

Nevermind, uitverkocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennahz op 01-09-2007 19:47 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:14

the-spawn

.: Dark Storm :.

AvanCade schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:51:
[...]

Op insidegamer had ik gezien dat er een speciaal kabeltje bij komt om je XBOX360 Elite alsnog gebruik te laten maken van optical out. Je kan dus gewoon HDMI en Optical out gebruiken.
Idd, ik heb de doos nog eens op zijn kop gehad, en inderdaad daar ligt een audio adapter.
Nu werkt hij mooi op DD5.1 en video via HDMI.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik heb het tot nu toe nog nergens goed kunnen vinden, echter zal dit waarschijnlijk wel eens gevraagd/geprobeerd zijn hoop ik:
Het wil zo, mijn Home Theater set heeft alleen een Coaxial Digital In, nu zijn er converters van Optical naar Coaxial, maar die Converters kosten 30 euro ongeveer dus om het nou meteen te bestellen zonder dat ik weet of het mogelijk werkt is ook weer zoiets.
Vandaar mijn vraag, weet iemand of het mogelijk is om via zo'n converter de Xbox aan te sluiten om op die manier te kunnen genieten van DD 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Laat die demo van fifa 08 eens kopen op de 360 :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
^

Zaterdag avond..... biertje te veel gehad????

[ Voor 62% gewijzigd door yzf1kr op 02-09-2007 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Vincentio schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:05:
Ik heb het tot nu toe nog nergens goed kunnen vinden, echter zal dit waarschijnlijk wel eens gevraagd/geprobeerd zijn hoop ik:
Het wil zo, mijn Home Theater set heeft alleen een Coaxial Digital In, nu zijn er converters van Optical naar Coaxial, maar die Converters kosten 30 euro ongeveer dus om het nou meteen te bestellen zonder dat ik weet of het mogelijk werkt is ook weer zoiets.
Vandaar mijn vraag, weet iemand of het mogelijk is om via zo'n converter de Xbox aan te sluiten om op die manier te kunnen genieten van DD 5.1?
yup dat werkt, ik heb gewoon volledig DD 5.1 van mn xbox360 op de coaxiale ingang van mn versterker (en geen prologic of stereo, echt 5.1). Had een coaxiale en optische ingang, maar mn oude xbox had de optische ingang al. Ik hoor geen verschil of signaalverlies, wel had ik een niet al te dure converter en de aansluitingen zijn niet al sterk. Dat wil zeggen dat bij mij het optische kabeltje in principe iets teveel bewegingsruimte heeft waardoor het signaal ineens kan wegvallen. Nu paste het kabeltje van de xbox360 beter dan die van de xbox en heb ik dit probleem nooit meer gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkShadow op 02-09-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 1/2 week is mijn (2de) zending van play.com dit keer wel gearriveerd en kan ik nu COD3 spelen voor 28 euro. Al met al is het dus toch een geslaagde deal. Alleen ik denk dat ik de volgende keer mijn games gewoon in NL haal :)

(al hoewel, voor 28 euro RB6 Vegas is ook geen geld :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:31:
Na 5 1/2 week is mijn (2de) zending van play.com dit keer wel gearriveerd en kan ik nu COD3 spelen voor 28 euro. Al met al is het dus toch een geslaagde deal. Alleen ik denk dat ik de volgende keer mijn games gewoon in NL haal :)

(al hoewel, voor 28 euro RB6 Vegas is ook geen geld :+ )
Waarom niet 2e hands? Ik heb CoD 3 en PGR 3 voor 30 inclusief :+ . Rainbow Six is voor 25 ook wel 2e hands te vinden en de games die ik heb ontvangen zijn echt in nieuwstaat. :)

Probeerde gisteren trouwens PGR 3 online te spelen, maar hij geeft dan een melding dat hij niet met alle spelers kan communiceren en vervolgens doet hij niks? Downloaden e.d. werkt feilloos verder. Doe ik dan iets verkeerd? Of moet ik poorten open zetten op de router ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-09 20:42
Heb sinds kort me eerste console, een xbox 360 elite. Na tijden van pc gaming toch maar overgestapt. Jammergenoeg maakt deze ondanks de benq dribe nog steeds veel geluid. Geluid van xbox zelf is niet hard maar net op een verkeerde toon en de drive draaid constant op volle toeren ofzo. Eigenlijk wel heel erg jammer aangezien ik het voor de rest een geweldig ding vind, ook met spellen heel makkenlijk. Gewoon cd erin en spelen. Dat zal je dus nooit op een pc zo snel voor elkaar draaien. Ik zat eerst nogal te twijvelen tussen premium en elite aangezien het me vooral om hdmi ging en de harde schijf me een beetje overbodig leek maar na een paar dagen zit ik al lang over de 20gb heen dus de 120gb was zeker geen overbodige luxe.

Wou eerst me xbox kopen vanwege forza 2 wat me een geweldig spel leek maar heb eerst maar een goedkoop spel meegenomen (burnout, geweldig met meerdere mensen) en nu heb ik de forza 2 demo gedownload maar die viel me eigenlijk een beetje tegen. Zag er niet zo mooi uit en sprak me op één of andere manier ineens niet meer zo aan, en dat terwijl ik bijvoorbeeld dtm race driver een geweldig spel vind. Geeft de demo een beetje een goed beeld van het spel? Misschien is het wel toch niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Wat heb jij er allemaal op staan dat je binnen een paar dagen over de 20 GB heen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Had mn premium de eerste weken ook vol met demo's etc.
Nu download ik af en toe eens een demo, meer niet eigenlijk.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-09 20:42
Vooral demo's id. Aan het begin wil je heel veel uitproberen en aangezien marketplace heel makkelijk wekt heb je voor je het weet een paar gigabytes aan demo's. Ook kan je maar 107gb van de 120gb gebruiken dus is niet gek dat je snel onder de 100 zit (weet niet hoe dit bij de premium zit natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 18:28

rally

Deyterra Consultancy

DarkLoki schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:42:
Vooral demo's id. Aan het begin wil je heel veel uitproberen en aangezien marketplace heel makkelijk wekt heb je voor je het weet een paar gigabytes aan demo's. Ook kan je maar 107gb van de 120gb gebruiken dus is niet gek dat je snel onder de 100 zit (weet niet hoe dit bij de premium zit natuurlijk).
Premium volgens mij 13 van de 20

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Trouwens net de demo van PGR3 gedownload (ja oud, ik weet het), maar wat is dat een vet spel zeg :D Ik ben al een half uur non-stop bezig om de time trial op hardcore uit te spelen :)

'k Zie dat ie bij FRS maar 29,99 kost. Morgen daar maar even m'n zuur verdiende freebees aan uitgeven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft iemand ervaring met Paperboy als Arcade game? Ik heb m gisteren maar eens gedownload, maar ik haal maar geen achievements. Bijv. de 3000 punten haal ik makkelijk, ook het 5 krantenpakketjes oppakken met één leven, en survive two days on easy street.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
Weet iemand een plek waar xbox 360's worden verkocht, en waar je er ook achter kunt komen wat voor drive erin zit ? MM misschien als je het vraagt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Beetje laat uitgeprobeerd, maar wat is die Skate. demo vet zeg. Ziet er gewoon goed uit, en de controls zijn echt super :) . Heb inmiddels al 3 keer tot aan de time limit gespeeld en dat worden er nog wel meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Muthas schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:38:
Beetje laat uitgeprobeerd, maar wat is die Skate. demo vet zeg. Ziet er gewoon goed uit, en de controls zijn echt super :) . Heb inmiddels al 3 keer tot aan de time limit gespeeld en dat worden er nog wel meer :P
Vet spel idd ! Ik hou normaal niet echt van skate spellen, maar dit spel boeit me toch wel :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Muthas schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:38:
Zou EA iets goed gaan doen? Zelfs ik heb me er mee vermaakt.. vond de besturing ook best prettig.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sh0ckTr00per schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:17:
[...]

Zou EA iets goed gaan doen? Zelfs ik heb me er mee vermaakt.. vond de besturing ook best prettig.. :X
Ik vermaak me wel vaker met EA spellen hoor :) Sterker nog, EA heeft ook gewoon hele goeie games in hun portfofolio :)

Vraagje ovr de Godfather:

Ik vermaak me echt heerlijk met die game. Het spel heeft zeker minpunten, maar tussen Saints Row en GTA IV in, is het echt leuk om te spelen.

Ik loop nu wel tegen 1 vervelend ding op (@ hierboven: Wel een slechte EA eigenschap ;) ), maar ik me natuurlijk ook gewoon vergissen.

Er zijn in het spel Weapon Upgrades te krijgen, van level 1 tot en met 4. Kom ik echter op zo'n punt dat ik die wapens wil upgraden, dan moet ik ze erst van Marketplace downloaden, voor geld. Is dit correct :?

Zelfde geld voor de Assasin, wil je die inhuren, dan eerst downloaden.

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 02-09-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Exorcist schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:14:
Heeft iemand ervaring met Paperboy als Arcade game? Ik heb m gisteren maar eens gedownload, maar ik haal maar geen achievements. Bijv. de 3000 punten haal ik makkelijk, ook het 5 krantenpakketjes oppakken met één leven, en survive two days on easy street.

Doe ik iets fout?
Als je tijdens een spel op die grote X drukt dan zie je meestal wel een link nar de achievements en hoe je die moet halen.

OF met google zou je bv hier terechtkomen http://wiki.xboxic.com/Paperboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

it0 schreef op zondag 02 september 2007 @ 22:44:
[...]

Als je tijdens een spel op die grote X drukt dan zie je meestal wel een link nar de achievements en hoe je die moet halen.

OF met google zou je bv hier terechtkomen http://wiki.xboxic.com/Paperboy
Ja, dat begrijp ik. Daarom snap ik niet dat ik ze niet haal, ik doe wat er volgens de achievement-list staat. Op www.achieve360points.com staat meestal ook nog duidelijker wat je moet doen, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb vandaag een 360 gekocht samen met Forza2 en Bioshock, wat een geweldige console en wat een super games :)

Kan iemand mij vertellen of de Xbox-en nog steeds krassen op je games maakt als je hem gewoon laat staan? Ben een beetje huiverig er voor aangezien ik het toch zonde geld zou vinden.

Zijn de nieuwe xbox-en in de winkels nu al uitgerust met grotere heatsinks of nog niet?

(ik weet dat je veel meer leest van dingen die fout gaan met producten als dingen die goed gaan.)

Edit:
MFR is 2006-12-06 (is dat niet een beetje oud?)

[ Voor 5% gewijzigd door willy83 op 03-09-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als je geen gekke dingen met je box doet laat 'ie je disc over het algemeen gewoon heel.

Voor de mensen die Skate vet vinden: Hebben jullie de Tony Hawk serie gespeeld of juist niet ?
Ik heb zo ongeveer alle THPS delen gespeeld en kan moeilijk mijn skategame instinct onderdrukken waardoor ik de besturing van Skate echt super gaar vind :p
Kwestie van wennen uiteraard, maar ik ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:14:

Doe ik iets fout?
Alvast mijn excuses voor de stomme vraag, maar met downloaden bedoel je het volledige spel neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Vond Tony Hawk lang niet zo goed besturen. Hier kan je gewoon precies je bord de draai laten maken die jij wilt.... gaat allemaal gewoon heel soepel.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
.KeN. schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:19:
Voor de mensen die Skate vet vinden: Hebben jullie de Tony Hawk serie gespeeld of juist niet ?
Ik heb er een aantal wel geprobeerd, maar kwam met demo's al nooit ergens dus verder ook maar niet mee bezig gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Vincentio schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:05:
Ja, werkt perfect. Bij Conrad zijn ze trouwens goedkoper dan 30, ik heb maar iets van 20 betaald geloof ik.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
.KeN. schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:19:
Ik heb zo ongeveer alle THPS delen gespeeld en kan moeilijk mijn skategame instinct onderdrukken waardoor ik de besturing van Skate echt super gaar vind :p
Kwestie van wennen uiteraard, maar ik ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.
Ik heb wel is een of ander Tony Hawk deel op de pc gehad en heb het ook op de PS2 gespeeld. Controls is inderdaad even wennen, maar het is zo veel beter :) Vooral in de lucht gaat alles redelijk snel en om dan snel een trigger, je rechter en linker stick een kant op duwen is best moeilijk maar gewoon blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Weet iemand waar ik een goede rugzak kan vinden om mijn XBox 360 in mee te nemen?

Uiteraard heb ik al wel gezocht, maar vrijwel alles is meer merchandize dan speciaal voor Xbox vervoer ontworpen.

Voor mijn werk ben ik redelijk veel onderweg en neem dan graag mijn Xbox mee (om tijd te doden in de hotelkamer). Tot voor kort gebruikte ik daarvoor mijn originele doos, maar die begint nu aardig wat "reisslijtage' te vertonen (het is tenslote geen koffer ;) ). Bovendien heeft die niet al teveel ruimte voor meer zaken dan de Xbox en de controller.

Wat ik zoek is een tas met:
  • Beschermd compartiment voor de Xbox 360
  • Compartiment voor de voeding
  • Compartiment voor accesoires
  • Compartiment voor enkele (3-4) games.
Dat zou toch moeten bestaan? Hopelijk kan iemand me op dit forum verder helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
willy83 schreef op maandag 03 september 2007 @ 00:25:
Ik heb vandaag een 360 gekocht samen met Forza2 en Bioshock, wat een geweldige console en wat een super games :)

Kan iemand mij vertellen of de Xbox-en nog steeds krassen op je games maakt als je hem gewoon laat staan? Ben een beetje huiverig er voor aangezien ik het toch zonde geld zou vinden.

Zijn de nieuwe xbox-en in de winkels nu al uitgerust met grotere heatsinks of nog niet?

(ik weet dat je veel meer leest van dingen die fout gaan met producten als dingen die goed gaan.)

Edit:
MFR is 2006-12-06 (is dat niet een beetje oud?)
De meeste problemen zijn er volgens mij als je hem verticaal neerzet. Je console gaat het langst mee in een goed geventileerde ruimte waar hij horizontaal in licht. Van de elites weet ik dat ze nu al grotere heatsinks hebben. De 65nm is onderweg maar niemand weet waar hij precies is. Als je console de komende maanden een keer kapot gaat is de kans dus groter dan eerst dat het nu goed gaat. Dit omdat ze de consoles met heatsinks repareren, misschien later zelfs vervangen met een 65 nm versie. Time will tell.

Ongeveer 30% van de consoles is de lul, dat is heel veel, maar 70% heeft dus geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
rally schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:37:
Weet iemand waar ik een goede rugzak kan vinden om mijn XBox 360 in mee te nemen?

Uiteraard heb ik al wel gezocht, maar vrijwel alles is meer merchandize dan speciaal voor Xbox vervoer ontworpen.

Voor mijn werk ben ik redelijk veel onderweg en neem dan graag mijn Xbox mee (om tijd te doden in de hotelkamer). Tot voor kort gebruikte ik daarvoor mijn originele doos, maar die begint nu aardig wat "reisslijtage' te vertonen (het is tenslote geen koffer ;) ). Bovendien heeft die niet al teveel ruimte voor meer zaken dan de Xbox en de controller.

Dat zou toch moeten bestaan? Hopelijk kan iemand me op dit forum verder helpen _/-\o_
Ik doe hem altijd gewoon in m'n Eastpakje, no problemo. Handdoekje om de 360, accesoires ook in het grote vak erbij gooien en spellen in het voorvak, werkt perfect ;) Waarschijnlijk niet alleen wat jij zoekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Nee...Heb nogal een OCD m.b.t. het omgaan met mijn spullen. :X Alles moet er zoveel mogelijk als nieuw uit (blijven) zien, dus vervoer bebeurt dan extreem voorzichtig (een enkele uitzondering daar gelaten :P )

Ben nu weer even op eBay gaan neuzen en heb net een tas gevonden waarvan ze beweren dat hij aan al mijn "eisen" voldoet. Nu ze alleen nog zover krijgen dat ze hem naar NL sturen. ;)

Heb ook al op de site van Eastpak en Jansport gekeken, maar helaas. (Hoewel ik moet zeggen dat de Revolt er goed uit ziet. Ik ga serieus overwegen om die aan te schaffen voor mijn werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op bol.com bij 360 accessoires, dacht dat ik daar eens een xbox 360 tas(je) had zien staan, 3 keer niks naar mijn mening maar toch.
Je zou ook een grote laptoptas kunnen gebruiken, of zoals hierboven een rugzak, doe ik zelf ook.
Spelletjes in een cd opberg doosje, handdoek om de 360 en viola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moeten jullie dan heen met je 360, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn

Is dit niet wat voor je?

http://www.consoleshop.nl...t-xbox-360-sling-bag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
http://www.xboxhome.nl/pr...are/xbox-360-merchandise/

Hier hebben ze ook 4 tassen voor de 360 te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten is een groot woord, maar op bepaalde plaatsen waar ik ''werk'' heb ik dus 50 minuten per uur weinig tot niks te doen, meestal is een laptopje, of ps2 met schermpje ook genoeg om de tijd te doden, maar soms wil je gewoon even verder met een spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:11:
Ik reis tamelijk veel voor mijn werk (de laatste jaren voornamelijk naar Duitsland, waarbij ik meer dan 220 dagen per jaar in een hotel verblijf). Als vermaak neem ik dan vaak mijn Xbox mee. Soms lukt het zelfs om online te gamen als er een onbeveiligd draadloos netwerk in de buurt is >:)

@Alle tips: Thanks! Die ga ik ook even bekijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Ik heb een vraag.

Om de xbox360 aan te sluiten op je pc monitor kan die VGA kabel van xbox gebruiken.
alleen dan maak je het signaal toch weer analoog?

Mijn monitor heeft ook een digitale ingang. (samsung 226)
zijn er geen kabels verkrijgbaar met deze digitale aansluiting?

Als ik hier iets over zoek, vind ik alleen maar VGA kabels

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nieuwe PGR4 screenshots zien er ook weer lekker uit :)

http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157601794889507/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:11:
Lannen. Eigenlijk alleen maar Halo 2, echt vette lol altijd :) Vaak met 3-5 consoles, 8 mensen, huiskamer vol.

Edit: Ziet er inderdaad goed uit :9

[ Voor 15% gewijzigd door Muthas op 03-09-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

vgroot schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:47:
Ik heb een vraag.

Om de xbox360 aan te sluiten op je pc monitor kan die VGA kabel van xbox gebruiken.
alleen dan maak je het signaal toch weer analoog?

Mijn monitor heeft ook een digitale ingang. (samsung 226)
zijn er geen kabels verkrijgbaar met deze digitale aansluiting?

Als ik hier iets over zoek, vind ik alleen maar VGA kabels
Ieder signaal dat uit de 360 komt is analoog hoor, tenzij je de hdmi versie hebt. Bij hdmi komt er uit de aparte poort een digitaal signaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Zojuist een mail van Bol.com gehad
Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12 Maanden’ besteld met bestelnummer XXXX.

Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze oprechte excuses voor de verwarring.

Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de bestelling plaatste, namelijk € 59,99. Eind september ontvangtu de artikelen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel gameplezier.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
w00t, en _/-\o_ @ bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Dat is idd wel netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ben sinds een paar dagen ook trotse bezitter van de Elite met Blue Dragon. Mijn eerste echte grote console (na game boy en game boy advanced). Blue Dragon doet me denken aan de Golden Sun-serie. Dat spel heeft me menig uur zoet gehouden en hoe verder ik in Blue Dragon kom, hoe meer ik het waardeer. Top spel!

Nu heb ik meteen een 2e controller gehaald, maar vraag ik me af: zijn er genoeg non-fps' die je met 2 tegelijk personen kan spelen? Heb mijn huis-, tuin- en keukengenoot net zover gekregen dat de xbox in huis kwam, nu nog aan het spelen krijgen en het is helemaal top!
Voorwaarde voor spel: er moet wel een 'fun' element in zitten. Halo gaat niet echt werken bij haar en zelf ben ik geen echte racespellen fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:24:

[...]

Lol, lekker hoor mazzelpik d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TheKeeper had je beter een wii kunnen halen... want de 360 is voor leuker voor een hardcore gamer! Maar als je Blue Dragon top vind zal je Sonata Eternal ook wel leuk vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:34:
@TheKeeper had je beter een wii kunnen halen... want de 360 is voor leuker voor een hardcore gamer! Maar als je Blue Dragon top vind zal je Sonata Eternal Eternal Sonata ook wel leuk vinden!
fixed :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bizzarro schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:24:

[...]

haha same here. thanks voor diegene die het hier plaatste!!

ik hou niet zo van halo, maar gratis is t wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:14:
Moeten is een groot woord, maar op bepaalde plaatsen waar ik ''werk'' heb ik dus 50 minuten per uur weinig tot niks te doen, meestal is een laptopje, of ps2 met schermpje ook genoeg om de tijd te doden, maar soms wil je gewoon even verder met een spel..
Waar werk je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik zit ook veel in hotels in het buitenland, maar absoluut geen tijd om een game op mij Xdoos te spelen hoor ......

Verschillen moeter er bestaan.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Was vandaag de stad in voor een leuk budget spel.

Virtua Tennis 3 lag er al voor 30 euro ! bij de FRS. maar toch niet gehaald. september is duur he met fifa 2008 en halo 3 :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dan!

Was eerst niet eens van plan Halo3 bij de launch te halen :D Maarja, ik dacht: leuke aanbieding! En het pakt goed uit. Ik heb de mail ook zojuist onvangen!

_/-\o_ BOL.COM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Nu online
Even een vraagje tussendoor, misschien kunnen jullie me helpen :p
mijn account was verlopen van mn xbox ( terug naar silver dus ), maar ik had ( natuurlijk 8) ) al een nieuw kaartje gekocht, en vandaag dus ingevoerd op mn pc. ( op xbox.com ben ik altijd ingelogd om snel ff te kunnen kijken wie er online zijn, laptop staat notabene naast mn 360 dus ) enfin, ik was dus ingelogd op mn account dB Zwaff en voer die code in. Code is geaccepteerd en hij wordt gold. yay

start ik mn xbox op, dB Zwaff sign in, ding is silver.. Ga ik naar de Mebership tab bij account management, daar staat wel dat ik een XBL subscription heb ingevuld met start date 09/2007

Maar hij word nogsteeds niet gold op mn xbox. Als ik dus nu iemand online wil joinen zegt ie: You need an Xbox live Gold Membership to play online. Do you want to upgrade. Alsk dan yes doe, krijg ik die payment options, maar kheb dus al betaald, en mn xbox weet dat :P maar hij doet er dus niks mee.

Beetje wazig, maar weet iemand waar dit aan ligt, of moet ik gewoon wat geduld hebben voordat mn pc synced met mn 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Roely schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:49:
Ik zit ook veel in hotels in het buitenland, maar absoluut geen tijd om een game op mij Xdoos te spelen hoor ......

Verschillen moeter er bestaan.
Trust me... ik werk hard genoeg hoor (werk voor een Amerikaans bedrijf aan de westkust, dus veel conference calls na 18:00). En om dan even een uurtje (of twee) af te reageren op een Xbox op je hotelkamer is prima mogelijk hoor :9

Maar on-topic: Xbox rugzak heb ik gevonden bij één van de links die jullie hadden gegeven. Bestelling geplaatst :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwAf schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:56:
..
mijn account was verlopen van mn xbox ( terug naar silver dus ), maar ik had ( natuurlijk 8) ) al een nieuw kaartje gekocht, en vandaag dus ingevoerd op mn pc.
..
Beetje wazig, maar weet iemand waar dit aan ligt, of moet ik gewoon wat geduld hebben voordat mn pc synced met mn 360?
Ik denk het wel. Als het over een tijdje nog niet werkt ( half 6 of zo ) zou ik even bellen met de helpdesk .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
Boeboe schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:55:
[...]

Ieder signaal dat uit de 360 komt is analoog hoor, tenzij je de hdmi versie hebt. Bij hdmi komt er uit de aparte poort een digitaal signaal.
dus dat is alleen die nieuwe elite versie?

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:36:
ok, dan!

Was eerst niet eens van plan Halo3 bij de launch te halen :D Maarja, ik dacht: leuke aanbieding! En het pakt goed uit. Ik heb de mail ook zojuist onvangen!

_/-\o_ BOL.COM _/-\o_
Idem hier :) Driewerf hoera! :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Same here...

Ik las de eerste regels van de mail en ik dacht K#t.... achja pech...

Maar bij de laatste regels :*)

Wel erg netjes van ze, ze hadden ook gewoon het zelfde kunnen doen als wat Amazon bij Lair en Heavenly Sword voor de PS3 heeft gedaan.

_/-\o_ bol.nl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
http://www.gamersyde.com/stream_4385_en.html

PGR 4 intro ziet er echt goed uit moet ik zeggen gelukkig komt deze pas in oktober dus kan ik eerst ff halo 3 spelen :) wat een luxe probleem hier man te veel goede spelen die uit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

hmm ff een vraag:

Ik probeer nu al vanaf zaterdag een xbox live account aan te maken maar hij blijft maar vertellen dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Ligt het systeem er al een tijdje uit? Nu kan ik dus niet gebruik maken van mijn maand gratis gold membership. Kan ik ook via internet een account aanmaken?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
6pack15 schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:21:
Weet iemand een plek waar xbox 360's worden verkocht, en waar je er ook achter kunt komen wat voor drive erin zit ? MM misschien als je het vraagt ?
Weet iemand het ?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.