Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 10.270 views sinds 30-01-2008

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

Armada

-Wat wil je weten?-

Halo 3 kan me ook niet echt boeien, ik zit nog steeds met Halo 1 waar ik gewoon niet doorheen kom. En de multiplayer speelt op een of andere manier ook gewoon niet lekker (vond ik ook van de Halo 3 beta). Dus ik wacht wel op de budgetbakken.

Ik ben sinds gisteren ook een beetje serieus begonnen met de CoD4 beta. Wauw, dat is wel echt top. Na het eerste potje werd ik er al direct in meegezogen, het is echt Urban Terror verslaving all over again... Dat zou de eerste titel zijn die ik alleen al voor de multiplayer speel.
Dat promotiebeleid en de customizable klasse-specificatie. Misschien dat dat al in vorige CoDs zat en dan heb ik niet goed opgelet, maar zeer verslavend!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35
Eerste score van Halo door Famitsu: Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)

Dacht dat dat blad wel betrouwbaar was, dit is een heel hoge score.

Anoniem: 217897

Armada schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:19:
Halo 3 kan me ook niet echt boeien, ik zit nog steeds met Halo 1 waar ik gewoon niet doorheen kom. En de multiplayer speelt op een of andere manier ook gewoon niet lekker (vond ik ook van de Halo 3 beta). Dus ik wacht wel op de budgetbakken.
Ik betwijfel of dat snel/ooit zal gebeuren, Gears of Wars word ook gezien als opper topper, maar goedkoper worden wil ie niet echt.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06
DarkShadow schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:49:
Eerste score van Halo door Famitsu: Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)

Dacht dat dat blad wel betrouwbaar was, dit is een heel hoge score.
ach ja dat zei men ook van Bioshock, t blijft toch een persoonlijke kwestie.... hoge scores worden over het algemeen gezien door meer mensen gewaardeerd als spel, maar goed, zegt niet altijd dat IEDEREEN het leuk vind

ik vind bioshock echt een ruk-spel, mede omdat ik er niks van bak ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 217897 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:45:
Ik heb gister een Elite en hd speler gehaald bij de MM te Utrecht, volgens mij hebben ze daar van die actie pakketen staan om het hoekje.
Ik moet nog 2 weken wachten! :( maar dan mag ik er ook 1 kopen! *O*

Nu hangt de herrie en drive per batch Elites af.... nu zou het fijn zijn als je ff kan kijken naar het batchnummer... staat op een sticker op de zijkant van de doos (bijv 727).
En welke dvd-drive zit erin?
En maakt je Xbox veel herrie?

Alvast bedankt... Kan ik daar namelijk mee rekening houden als ik m over 2 weekjes aanschaf...
Kan gewoon niet wachten!! _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 19-09-2007 15:20 ]

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:10

rally

Deyterra Consultancy

Oh heerlijk.. volgende week een week vrij, dus dat wordt lekker veel gamen :P
Ik heb beide series van Halo op een Xbox 1 helemaal grijs gespeeld met een vriend van me, dus dat zal waarschijnlijk hier ook mee gebeuren :)

En dan in November nog twee toppers waar ik eigenlijk niet op kan wachten:
• Call of Duty 4 _/-\o_
• Army of two

Damn.... worden weer dure maanden :+

http://www.deyterra.com

Als ik mij niet vergis een Hiatchi drive, nu weet ik niet of die als slecht beschouwd worden of niet.
Batchnr. zal ik even checken als ik thuiskom.
En de dvd drive, tja, dit is mijn derde 360, ik heb er nog nooit echt last van gehad, aan de andere kant van mijn huiskamer (2-2.5 meter) staat een luchtreiniger te reinigen, daar komt ie niet bovenuit qua ''lawaai''

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

Phydomir

Dennis

rally schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:20:
• Call of Duty 4 _/-\o_
• Army of two

En PGR4, Mass Effect, Eternal Sonata, Assasins Creed die ook nog es rond die tijd uit komen :s

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
rally schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:20:
Oh heerlijk.. volgende week een week vrij, dus dat wordt lekker veel gamen :P
Ik heb beide series van Halo op een Xbox 1 helemaal grijs gespeeld met een vriend van me, dus dat zal waarschijnlijk hier ook mee gebeuren :)

• Call of Duty 4 _/-\o_
• Army of two

dat en dure maanden :P
wat dacht je van mij
Crysis
Guitar Hero 3
Halo 3
metroid prime 3
mario
Zelda DS
SKATE
Mass Effect
en nu mis ik er nog een paar maja want die waren ook verzet GTA IV Rockband. ik heb pas een dure maand :P

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 217897 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:27:
Als ik mij niet vergis een Hiatchi drive, nu weet ik niet of die als slecht beschouwd worden of niet.
Batchnr. zal ik even checken als ik thuiskom.
En de dvd drive, tja, dit is mijn derde 360, ik heb er nog nooit echt last van gehad, aan de andere kant van mijn huiskamer (2-2.5 meter) staat een luchtreiniger te reinigen, daar komt ie niet bovenuit qua ''lawaai''
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook ff niet weet welke drive de beste is... de BenQ? of juist niet... zal vanavond s zoeken...

maar echt veel lawaai maakt ie dus niet? goed om te weten... ben nu wel benieuwd naar je batch nummer... ga ik er ook zo 1 zoeken! :9

Damn, wat hoor ik hier trouwens weinig over Eternal Sonata! Dat lijkt mij echt een vet spel... Kheb de videoreview op Gametrailers bekeken en t zag er echt uit als een fantastische rpg! M.i. ook een musthave... :Y

Nog andere fans hier?

[ Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 19-09-2007 15:49 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou zeggen download de demo van de Japanse marketplace.

Ik vond het zelf een té Japanse RPG, maar dat komt meer door mijn smaak dan door het spel denk ik :P

(ik heb al enige moeite met turn-based, maar vooral de beperking qua bewegingsvrijheid irriteerde me in het spel)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 19-09-2007 16:16 ]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 06:48
ook een nieuwe 360 eigenaar hier :)

tweedehands via vraag en aanbod gekocht. Net heel eventjes gears of war gespeeld, na het eten maar even echt mee aan de slag gaan. De ps3 is ook een mooi systeem maar me toch te duur en het gamesaanbod daarop kan me tot dusver niet echt overtuigen.

De xbox is wel een stuk minder mooi vind ik maargoed het gaat om de games natuurlijk :)

Anoniem: 208483

fingerhead schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:28:
[...]

dat en dure maanden :P
wat dacht je van mij
Crysis
Guitar Hero 3
Halo 3
metroid prime 3
mario
Zelda DS
SKATE
Mass Effect
en nu mis ik er nog een paar maja want die waren ook verzet GTA IV Rockband. ik heb pas een dure maand :P
sinterklaas krijgt het zwaar.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

De enige games die ik dit jaar nog ga kopen zijn Bioshock en Assasins Creed. Skate is ook leuk, maar ik denk niet dat het mij erg lang kan boeien.

Twitter

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Voor mij wordt het toch redelijk lastig.

Games om te halen aan komende we(e)k(en)/maand(en).
Xbox 360
Bioschok
Halo3
Blue Dragon.
Pes 2008

PS3
Heavenly sworth
GT5 prologue. (elke al gehaald van de vorige versie dus deze komt er ook bij)
RFOM

etc. etc. Dus het wordt lekkere dure tijden.

Zal wel een hoop vergeten zijn maargoed.
:9

Altijd blijven lachen

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:32
kan iemand mij helpen met halo? want ik zit vast waar je die 3 generatoren moet slopen met je shield. maar mij lukt dat niet om naar de laatste te gaan omdat er maar 1 zo'n gohst is en die moet ik slopen omdat anders die gast die er in zit er niet uit gaat.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Man man, gisteren ff COD4 MP beta gespeeld. Wist ik meteen weer waarom ik nooit online ben met shooters :X
Was ik met muis al niet geweldig online, maar was nog wel doable, met gamepad ben ik werkelijk niks waard... :(

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:04

FeaR

In GoT we trust

PeterMCSE schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:53:
Voor mij wordt het toch redelijk lastig.

Games om te halen aan komende we(e)k(en)/maand(en).
Xbox 360
Bioschok
Halo3
Blue Dragon.
Pes 2008

PS3
Heavenly sworth
GT5 prologue. (elke al gehaald van de vorige versie dus deze komt er ook bij)
RFOM

etc. etc. Dus het wordt lekkere dure tijden.

Zal wel een hoop vergeten zijn maargoed.
:9
Moet zeggen dat ik het al een redelijk compleet lijstje vind, maar ik ga toch voor:
Xbox 360
  • Halo 3
  • Project Gotham Racing 4
  • Time Shift
PS3
  • Heavenly Sword
  • GT5 prologue
En ik zit nog te twijfelen op welke console ik deze games ga kopen, PS3 of Xbox 360:
  • Call of Duty 4: Modern Warfare (wordt waarschijnlijk de Xbox 360, omdat de preview versie daar beter op oogde dan op de PS3
  • Assassin's Creed
  • GTA 4 (wordt waarschijnlijk de PS3, omdat ik de GTA-reeks toch bij de Playstation thuis vind horen maar daar kan ik nog een tijdje over nadenken...)
Edit:
Ik ben van plan om een tweede controller te kopen voor mijn Xbox 360. Nu vind ik die zwarte van de Elite wat mooier. Ik neem aan dat die gewoon compatible is met mijn witte Xbox 360?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:03:
[...]

Edit:
Ik ben van plan om een tweede controller te kopen voor mijn Xbox 360. Nu vind ik die zwarte van de Elite wat mooier. Ik neem aan dat die gewoon compatible is met mijn witte Xbox 360?
Yep, hij werkt gewoon. Het is hetzelfde controller alleen dan zwart.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-04 10:28
PWM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:29:
[...]

Hetzelfde wat ze hebben gedaan bij de vorige Xbox: Halo blijven spelen :)

Ze hebben alledrie nog een Xbox 1 staan, en spelen tot de dag van vandaag Halo 2 online. Ik doe overigens vrolijk met hen mee _/-\o_

Voor de rest ben ik het overigens helemaal met je eens, en ik speel ook een hele hoop spelen op de 360, maar Halo blijft Halo.

Ik probeer ze nog wel aan wat andere spellen te helpen ;)

/EDIT:

Oh, en ik durf er mijn huis en auto op te verwedden, dat er gewoon een Halo 4 komt :) Misschien zich afspelend voor Halo 1, maar een game die in de voorverkoop meer dan 2.5 miljoen exemplaren verkoopt, en waarschijnlijk binnen een aantal weken de 4-5 miljoen gaat aanraken, krijgt een vervolg :) Zeker nu er relatief weinig 360's zijn (zo'n 12 miljoen), en over 2 jaar dit aantal veel hoger ligt, dus de game verkopen ook.
Hier is een leuk interview over op Xbox.com
http://www.xbox.com/nl-NL...after-Halo-3-06082007.htm

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:38
UltraSub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:02:
Man man, gisteren ff COD4 MP beta gespeeld. Wist ik meteen weer waarom ik nooit online ben met shooters :X
Was ik met muis al niet geweldig online, maar was nog wel doable, met gamepad ben ik werkelijk niks waard... :(
Je moet even doorspelen, ik zoog ook keihard in het begin maar nu speel ik het een maand en zit meestal tussen een 1:1 en 2:1 ratio. Bovendien is cod4 mp niet echt newbie vriendelijk, op lvl 16 heb je namelijk een paar betere wapens en veel handige attachements die je in het begin niet hebt.

• DarkShadow
Phusebox schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:35:
[...]

ach ja dat zei men ook van Bioshock, t blijft toch een persoonlijke kwestie.... hoge scores worden over het algemeen gezien door meer mensen gewaardeerd als spel, maar goed, zegt niet altijd dat IEDEREEN het leuk vind

ik vind bioshock echt een ruk-spel, mede omdat ik er niks van bak ;)
mwah, helemaal persoonlijk is het niet. Er zijn gewoon echt brakke spellen, die voor iedereen slecht uitkomen. Daartussen zit een heel gebied, maar als een game alleen maar negens krijgt dan zegt dat echt wel wat. Zeker als je fan bent van het genre, mij kon Forza bv helemaal niets boeien, die game kreeg goede scores maar ik hou simpelweg niet van racegames :P

Bioshock vind ik erg vet, zeker een 9 waard voor mij.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
UltraSub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:02:
Ach dat is natuurlijk ook altijd een viceuse(? spelling is niet altijd mijn beste kant xD) circel natuurlijk. In het begin word je bij ieder online spel afgemaakt. Maar je moet gewoon snel aanpassen kijken wat anderen doen en wat je beter kan doen. Veel mensen proberen 1 ding en blijven dat stug proberen online en dat werkt dan niet ze raken gefrustreerd en spelen geen MP meer. Geen probleem opzich maar hun verlies :p. MP is in het begin altijd doorbijten. Ik hoorde bij de meeste spellen die ik heb gedaan altijd wel vrij snel tot de groep van betere spelers. Maar Gears of War ben ik de eerste anderhalve week ook echt zo vaak ingemaakt. En tegenwoordig ben ik toch vaak 1ste of 2de (van alle 8 spelers). Dus ja vooruitgang ole:p

Maar die CoD 4 beta, is die te downen op je Kapoetdoos? Of is dat de PC beta? Wil hem namelijk ook wel spelen maar zag hem niet bij game demo's staan?

Reviews gaan ook niet over hoe leuk een spel is maar hoe goed. Ik vind het altijd sneu als mensen bij hoge cijfers automatisch gaan roepen JAAA IK vond het een KUTSPEL. Bioshock is gewoon een ijzersterk spel. Daar kan je niet omheen, of je het leuk vind of niet het concept het is een blijft een goed spel. (Al geef ik het gewoon maar een 8 maar ik ben een zeikerd ;-) )

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 19-09-2007 19:35 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12

RedFox

Heb je een OV ofzo?

FeaR1986 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:03:
[...]
  • GTA 4 (wordt waarschijnlijk de PS3, omdat ik de GTA-reeks toch bij de Playstation thuis vind horen maar daar kan ik nog een tijdje over nadenken...)
Je weet dat de eerste GTA's alleen op de PC uitgekomen zijn he? ;)

edit: oh lol, ik zit het even op te zoeken en je hebt nog gelijk ook: zelfs de eerste GTA's waren al op de playstation.

[ Voor 14% gewijzigd door RedFox op 19-09-2007 21:23 ]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Jobbie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:06:
[...] als je ff kan kijken naar het batchnummer... staat op een sticker op de zijkant van de doos (bijv 727).
bijna goed, lot nr 0726
amoi schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:14:
kan iemand mij helpen met halo? want ik zit vast waar je die 3 generatoren moet slopen met je shield. maar mij lukt dat niet om naar de laatste te gaan omdat er maar 1 zo'n gohst is en die moet ik slopen omdat anders die gast die er in zit er niet uit gaat.
In dat level helemaal aan het eind, waar je in het begin al langs kwam is een 'groot' gevecht bezig tussen de flood en covenant. Helemaal achteraan staan twee banshees. Het is voorbij de waypoint van de laatste generator.

Weet iemand of je met een elite aangesloten met hdmi oude xbox 1 spellen kan spelen? Want met vga lukt dat niet met alle..

Anoniem: 210471

Iemand die weet of je korting krijgt bij Dynabyte voor de 360 met forza en pinata?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57

Royz

Kleurenblind!!

Ik kijk nogal vaak HD films via mijn XBOX. Meestal is dit in de vorm van MP4 of HD-WMV. Helaas schokt het beeld nogal eens door het bufferen. Heeft iemand tips hoe ik het schokken kan voorkomen? Het is namelijk nogal een smet op de kwaliteit :(

HD-DVD drive werkt overigens uitstekend en zonder schokken :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jobbie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:47:
[...]
Damn, wat hoor ik hier trouwens weinig over Eternal Sonata! Dat lijkt mij echt een vet spel... Kheb de videoreview op Gametrailers bekeken en t zag er echt uit als een fantastische rpg! M.i. ook een musthave... :Y

Nog andere fans hier?
Heb zelf de demo gespeeld, maar vond het echt té gemakkelijk. Ik hoor mensen klagen dat ze Blue Dragon te gemakkelijk vonden, maar de demo van Eternal Sonata ging echt tot het belachelijke toe: je rushet gewoon van het ene gevecht naar het andere terwijl je gewoon voortdurend je special move instampt terwijl je je healer wat laat healen, demo uitgespeeld, geen enkel item of andere move moeten gebruiken.
Nu ja, het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik vrees voor de lineariteit van dit spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• DarkShadow
Boeboe schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:42:
[...]

Heb zelf de demo gespeeld, maar vond het echt té gemakkelijk. Ik hoor mensen klagen dat ze Blue Dragon te gemakkelijk vonden, maar de demo van Eternal Sonata ging echt tot het belachelijke toe: je rushet gewoon van het ene gevecht naar het andere terwijl je gewoon voortdurend je special move instampt terwijl je je healer wat laat healen, demo uitgespeeld, geen enkel item of andere move moeten gebruiken.
Nu ja, het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik vrees voor de lineariteit van dit spel.
Die game is geweldig qua art/sfeer en muziek. Jammer genoeg blijft het turn based (wel een aardig leuke manier). Erg gemakkelijk vond ik het overigens niet, maar dat komt omdat turn based niets voor mij is. Ik vond het idd jammer dat de levels zo statisch waren. Toch lijkt de game me het waard om uit te proberen, voor mij niet nieuw denk ik, maar zeker wel 2e hands of budgetbak. Voor iemand die games als final fantasy en blue dragon geweldig vind is het idd een must have.

• DarkShadow
Royz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:19:
Ik kijk nogal vaak HD films via mijn XBOX. Meestal is dit in de vorm van MP4 of HD-WMV. Helaas schokt het beeld nogal eens door het bufferen. Heeft iemand tips hoe ik het schokken kan voorkomen? Het is namelijk nogal een smet op de kwaliteit :(

Tja dat moet dan aan je netwerk liggen, ik heb er nooit last van. Zoals je zelf al aangeeft is het een probleem met bufferen. Zit je niet toevallig ergens met een oude 10mbit hub?

Is er trouwens ergens de mogelijkheid een samenvatting van halo 1 en 2 te lezen?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 20-09-2007 07:39 ]

• fingerhead
DeepSeven schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:17:
[...]

Je moet even doorspelen, ik zoog ook keihard in het begin maar nu speel ik het een maand en zit meestal tussen een 1:1 en 2:1 ratio. Bovendien is cod4 mp niet echt newbie vriendelijk, op lvl 16 heb je namelijk een paar betere wapens en veel handige attachements die je in het begin niet hebt.
woah vink wel meevallen. vind het alleen genaaid van die last stand >< zon irritant ding.
maja ik was int begin ook aardig goed en nu iets slechter hehe. naja nog eventjes gisteren storing op internet dus had me pc maar overgeclocked.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
fingerhead schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:37:
[...]

woah vink wel meevallen. vind het alleen genaaid van die last stand >< zon irritant ding.
maja ik was int begin ook aardig goed en nu iets slechter hehe. naja nog eventjes gisteren storing op internet dus had me pc maar overgeclocked.
De last stand is ook irri ja, knal je iemand af, wordt je nog door die gast gekilled pfff.
Je hebt ook helemaal geen nadeel, ze hadden ze crosshair tijdens last stand moet bewegen of hartkloppingen met rood scherm oid om het iets lastiger te maken.
Ook heb ik het idee dat de hitboxes van iemand die in last stand zit niet klopt, schiet je die persoon van dichtbij in z'n hoofd gebeurt er niks.

Maar er kloppen wel meer dingen niet met de beta, maar dat zal de netcode wel zijn.
Loop je achter een muur ben je opeens dood.
Zie je die killcam stond je helemaal niet achter de muur :P
De killcam klopt niet helemaal met wat ik zie.
Dit gebeurt echt heel vaak.

Verder blijft een controller lastig, de eerste potjes zuig ik ook gigantisch.
Sommige heb echt een heel goed gevoel met dat ding die zie je bijna als een muis bewegen, dat lukt me nog niet :D

Anoniem: 216382

Als je gewoon gelijk headshots geeft, gaat die speler niet in Last Stand..

• fingerhead
Redje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:01:
[...]

De last stand is ook irri ja, knal je iemand af, wordt je nog door die gast gekilled pfff.
Je hebt ook helemaal geen nadeel, ze hadden ze crosshair tijdens last stand moet bewegen of hartkloppingen met rood scherm oid om het iets lastiger te maken.
Ook heb ik het idee dat de hitboxes van iemand die in last stand zit niet klopt, schiet je die persoon van dichtbij in z'n hoofd gebeurt er niks.

Maar er kloppen wel meer dingen niet met de beta, maar dat zal de netcode wel zijn.
Loop je achter een muur ben je opeens dood.
Zie je die killcam stond je helemaal niet achter de muur :P
De killcam klopt niet helemaal met wat ik zie.
Dit gebeurt echt heel vaak.

Verder blijft een controller lastig, de eerste potjes zuig ik ook gigantisch.
Sommige heb echt een heel goed gevoel met dat ding die zie je bijna als een muis bewegen, dat lukt me nog niet :D
ja kian nog wel meer dingen opnoemen.
spawn points zijn naar de malle heb je airstrike spawn je erin of gewoon in heavy battle.
word je gekilled naar 3 kogels zie je dat die gast in de killcam echt al 2 uur op je stond te schieten dat schiet ook niet echt op hehe.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42
Anoniem: 210471 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:13:
Iemand die weet of je korting krijgt bij Dynabyte voor de 360 met forza en pinata?
in feite zou je het pakket nog goedkoper kunnen krijgen bij xboxhome.nl als ik dit moet geloven.
http://www.xbox.com/nl-NL/2freegames.htm

Actie geldt bij elke bundle afgezien van de halo3 en elite.

Dus als je de aanbieding van 360 neemt voor premium met gears of war en splintercell zou je volgens mij ook de 2 extra gratis spellen ( forza 2 en viva pinata ) er bij moeten krijgen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:10

rally

Deyterra Consultancy

Was inderdaad nog een paar toppers vergeten. De komende maanden staan de volgende games op mijn wishlist (lees: die moeten er gewoon gaan komen)
• Halo 3 (pre-ordered)
• Call of Duty 4 (pre-ordered)
• Army of Two (pre-ordered)
• Assasins Creed (bestel ik binnenkort)
• Kane & Lynch
• Mass Effect
• GTA IV (pre-ordered)

Dus... dat bedoel ik met "dure maanden" :P :D
En nog niet eens gespoken over waar ik de tijd vandaan moet halen om ze te spelen :)

http://www.deyterra.com

• Redje
Anoniem: 216382 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:37:
Als je gewoon gelijk headshots geeft, gaat die speler niet in Last Stand..
Dat probeer in de hele tijd :) maar vaak genoeg zie ik dus een headshot, mijn crosshair zit op die gast z'n hoofd, en als ik dan dood ga zie ik de kogels om hem inslaan dus sowieso is het meer geluk dan wijsheid.

Het is nu meer van wie spot wie eerder dan van wie kan goed aimen :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Top! Thanks! d:)b

Ligt aan je netwerk of je PC kan het niet aan....

Ik kan je wel aanraden om een externe HDD op je USB van je X360 aan te sluiten.... dat werkt namelijk nog beter!
Ben ik ook van plan om te doen... :9~
DarkShadow schreef op donderdag 20 september 2007 @ 07:37:
Is er trouwens ergens de mogelijkheid een samenvatting van halo 1 en 2 te lezen?
Ff zoeken.... }:O

Gevonden! *O*

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 20-09-2007 12:47 ]

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 11:53

Huig

Merino Fanatic

Nu Halo 3 bijna uitkomt begint het toch wel te kriebelen om ook zo'n 360 aan te schaffen.
Er zijn echter nog een paar dingen die ik nog niet weet.

Kan je de 360 nou wel of niet aan een andere 360 linken, net zoals bij de Xbox om een systemlink aan te leggen? Eens in de maand ga ik en een zooi maten bij iemand halo-en met de xbox via system link, en ik zou dit met de 360 ook wel willen doen. Je hebt natuurlijk Live, maar dat is toch iets minder, omdat je niet direct 12 man in je naaste omgeving hebt.

Er is nog geen XBMC voor de 360. Je kan wel je externe hardeschijf aan de 360 hangen begreep ik, om zo muziek af te spelen. Werkt dat ook met .avi's, of moet ik m'n Xbox blijven gebruiken om films te bekijken?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Huig schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:42:
Nu Halo 3 bijna uitkomt begint het toch wel te kriebelen om ook zo'n 360 aan te schaffen.
Er zijn echter nog een paar dingen die ik nog niet weet.

Kan je de 360 nou wel of niet aan een andere 360 linken, net zoals bij de Xbox om een systemlink aan te leggen? Eens in de maand ga ik en een zooi maten bij iemand halo-en met de xbox via system link, en ik zou dit met de 360 ook wel willen doen. Je hebt natuurlijk Live, maar dat is toch iets minder, omdat je niet direct 12 man in je naaste omgeving hebt.

Er is nog geen XBMC voor de 360. Je kan wel je externe hardeschijf aan de 360 hangen begreep ik, om zo muziek af te spelen. Werkt dat ook met .avi's, of moet ik m'n Xbox blijven gebruiken om films te bekijken?
Ja, systemlink is zekers mogelijk... Zo heb ik eens foto's gezien van een 360 graden setup van Forza 2..... :9~ waren geloof ik wel heel wat X360s voor nodig, maar toch!

Verder kan je idd een externe HDD aan je X360 hangen, maar die moet op Apple format geformateerd zijn (MKV). Fat 32 trekt namelijk bestanden van Maximaal 4 Gb.
Films in wmvHD formaat kan je dan direct afspelen.

Mp3's weet ik niet.

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-04 14:58
Ik heb ook nogal eens last van schokkende beelden bij het bekijken van WMV's. Als ik dezelfde WMV echter via mijn Windows Media Center naar de Xbox laat streamen kan ik hem wel schokvrij bekijken. Dus wellicht dat je die optie eens kunt overwegen?

Xbox Live Gamertag

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

MagicMau schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:19:
[...]

Ik heb ook nogal eens last van schokkende beelden bij het bekijken van WMV's. Als ik dezelfde WMV echter via mijn Windows Media Center naar de Xbox laat streamen kan ik hem wel schokvrij bekijken. Dus wellicht dat je die optie eens kunt overwegen?
Jij begrijpt idd wat ik bedoel. Ik brand de HD-WMV's namelijk op een DVD en speel die af in mijn XBOX. Vervolgens speelt de XBOX de dvd dus schokkend af. Het lijkt er dus op dat de PC het renderen beter kan dan de XBOX zelf? Wel jammer moet ik zeggen, begint te irriteren na een tijdje :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 17:20
Ik denk eerder dat het ligt aan de transfersnelheid van de DVD.

Heb je de bestanden al eens vanaf een externe HD proberen af te spelen=

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Anoniem: 155988

ahhhh
ik heb nu al een scheithekel aan halo 3.
mijn bestelde packet bij xboxhome word weer uitgesteld omdat de leverancier voorkeur geeft aan halo 3 :S
voor mij geen halo 3 uit protest (maandje ofzo todat ik de andere spel zat ben :P)

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 155988 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:46:
ahhhh
mijn bestelde packet bij xboxhome word weer uitgesteld omdat de leverancier voorkeur geeft aan halo 3 :S
voor mij geen halo 3 uit protest (maandje ofzo todat ik de andere spel zat ben :P)
Wat heb je dan besteld :?

Anoniem: 155988 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:46:
ahhhh
Mischien moet je eens aan een andere leverancier denken, maar een hele maand geen halo 3 dat zal ze ook wel leren..

Anoniem: 121633

He verdomme!
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze willen wij u informeren over de gewijzigde levertijd van de
door u bestelde Xbox 360 Premium bundel met 4 spellen.
Door de enorme drukte rondom het spel Halo 3 heeft de leverancier het
enorm druk waardoor er vertraging is opgetreden rondom de verzending van
deze bundel.

Wij hadden de bundel woensdag verwacht, dit is toen verschoven naar
donderdag. Vandaag heeeft de leverancier bevestigd dat ze verwachten
vandaag of morgen de bundel naar ons te kunnen versturen zodat hij bij
ons vrijdag of maandag binnenkomt en verstuurd kan worden.

Wij begrijpen dat dit uiteraard vervelend is en hadden het graag al
verzonden maar zijn helaas afhankelijk van de leverancier. De
leverancier moet helaas prioriteit stellen aan de release van Halo 3
aangezien dit de grootste release ooit van een product wordt en meer
verkopen en omzet zal genereren dan welke grote hollywood film ooit.

Zodra wij de bundel verzenden ontvangt u een verzendbevestiging per
e-mail. Wij hopen uiteraard samen met u dat dit morgen gewoon verstuurd
kan worden en zullen ook ons uiterste best doen alles zo snel mogelijk
te versturen.

Mocht er nog meer vertraging optreden en de bundel maandag niet bij ons
binnenkomen dan zullen wij in ieder geval overgaan tot het verzenden van
de Xbox 360 premium en worden de spellen nagestuurd aangezien wij u niet
te lang willen laten wachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Xboxhome.nl
Zou wel een "goede" bundel willen hebben...

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

rally schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:02:
Was inderdaad nog een paar toppers vergeten. De komende maanden staan de volgende games op mijn wishlist (lees: die moeten er gewoon gaan komen)
• Halo 3 (pre-ordered)
• Call of Duty 4 (pre-ordered)
• Army of Two (pre-ordered)
• Assasins Creed (bestel ik binnenkort)
• Kane & Lynch
• Mass Effect
• GTA IV (pre-ordered)

Dus... dat bedoel ik met "dure maanden" :P :D
En nog niet eens gespoken over waar ik de tijd vandaan moet halen om ze te spelen :)
Tegen de tijd dat GTA 4 uitkomt zal je best wel wat van de andere games hebben uitgespeeld en dus wat meer tijd hebben. En verder moet je voor goede games - als in jouw lijstje - tijd maken :P

Anoniem: 57041

Ben blij dat ik hem gewoon in de winkel ga kopen.
Heb echt een hekel aan dingen bestellen en dan lang wachten.

• Phusebox
die (Halo3) van mij wordt vast gestolen bij de TNT, is me nu al 3 of 4 keer gebeurd

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:11:
die (Halo3) van mij wordt vast gestolen bij de TNT, is me nu al 3 of 4 keer gebeurd
Wat? Is jouw Halo 3 al 4 keer gestolen :? :+

• yzf1kr
Haha... Phusie gebeurt er ook wel eens iets positiefs in je leven of regent het bij jouw altijd. :)

• Muthas
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:11:
Hier wordt niet gestolen, hij wordt kwijtgeraakt. ;)

Anyway, ik ga de gok nu niet meer nemen om te pre-orderen (Halo 3) via een website en dan woensdag laat een mailtje krijgen van helaas voorraad was op, oftewel, gewoon op goed geluk dinsdag en woensdag de stad in :)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Royz schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:27:
[...]

Jij begrijpt idd wat ik bedoel. Ik brand de HD-WMV's namelijk op een DVD en speel die af in mijn XBOX. Vervolgens speelt de XBOX de dvd dus schokkend af. Het lijkt er dus op dat de PC het renderen beter kan dan de XBOX zelf? Wel jammer moet ik zeggen, begint te irriteren na een tijdje :(
Als ik me niet vergis is er een speciale brandtool die de wmv's zo op de dvd schrijft dat ze níet schokken.

• Phusebox
yzf1kr schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:28:
Haha... Phusie gebeurt er ook wel eens iets positiefs in je leven of regent het bij jouw altijd. :)
ehm ja, ik heb ook wel eens een keer dat het niet gestolen wordt ;)

of dat ik per ongeluk een kill heb met gears of war

Anoniem: 155988

zelfde als appeltje

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
Begrijp ik het nou goed en zal je spelen als een sith leerling???? Zou wel eens vetjes zijn!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Anoniem: 121633 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:54:
He verdomme!

[...]

Zou wel een "goede" bundel willen hebben...
Die mail krijg ik net ook, had het al verwacht. Zal er niet inzitten dat ze dit morgen binnen krijgen ben ik bang.

Geduld dan maar weer.

• philippevk
  • Laatst online: 22-04 13:19
Iemand enig idee wat de update die ik net binnenhaal voor de console inhoudt?

• Mars18
  • Laatst online: 13-03 14:26
philippevk schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:42:
Zal toch niet de Fall update al zijn :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
philippevk schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:42:
Volgens mensen van gamefaqs:
http://www.xbox360fanboy....g-to-see-here-move-along/
Toch hoopte ik dat het de fall update zou zijn...

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:59
PacinoAllstars schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:03:
[...]

Begrijp ik het nou goed en zal je spelen als een sith leerling???? Zou wel eens vetjes zijn!
Ja, maar hij strijd wel tegen the empire, maarja, storm troopers tegen de muur aan beuken is altijd leuk!

check ook http://nl.youtube.com/watch?v=3qJrV11TUa8

_/-\o_

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik zie net dat amazon.de vanaf 22-09 de xbox 360 pro (dus met HDMI ) kan leveren voor 356 euro inclusief verzendkosten. Is er iets op tegen om hier te bestellen behalve de waarschijnlijk duitse handleiding?

En is er iemand die weet (die in een winkel werkt ofzo) of de pro's met hdmi hier vanaf volgende week ook gewoon in de winkel verkrijgbaar zijn (zal vast weer niet natuurlijk).

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik kreeg net een update toen ik inlogde op live... wat zat hier precies in? :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Royz schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:34:
Ik kreeg net een update toen ik inlogde op live... wat zat hier precies in? :)
zie 3 posts naar boven naar die van rockmanz...

In het kort wat je binnenhaalde: niets bijzonders

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 20-09-2007 20:38 ]

• Redje
Wat een kutzooi is me Xbox weer stuk.
Kan ik niet eens CoD4 beta meer spelen :'(

Dit wordt reparatie nummer twee, deze heeft het toch wel een maand of twee volgehouden...
En ik kreeg niet eens een game ter compensatie... ;(
Ik ben denk ik veel te aardig door de telefoon :P

• MagicMau
  • Laatst online: 03-04 14:58
yzf1kr schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:44:
Ik denk eerder dat het ligt aan de transfersnelheid van de DVD.

Heb je de bestanden al eens vanaf een externe HD proberen af te spelen=
Neuh, hoeft niet. Zoals gezegd, ik heb hetzelfde. En als ik de WMV direct naar de xbox stream schokt ie (tenminste, bij sommige WMV's), stream ik hem via de Media Center, dan schokt ie niet.
Zelfde harde schijf, zelfde netwerkkabel.

Nu kreeg ik wel net een Xbox update, dus misschien hebben ze m'n berichtje gelezen en een bug in de codec opgelost :P

Xbox Live Gamertag

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Volgende week Halo 3! heb er zin in; ik heb hem al een tijdje geleden besteld via GCshop.nl; als ie binnenkomt heb ik mezelf wel voorgenomen om hem pas te gaan spelen als de CoD4 beta verloopt... je moet je prioriteiten stellen : ik heb vervolgens tot november de tijd om me met Halo te vermaken :P

Het gaat een mooie winter worden ;)

Creative Director - Connec2

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:02
Dantar schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:53:
[...]

Die mail krijg ik net ook, had het al verwacht. Zal er niet inzitten dat ze dit morgen binnen krijgen ben ik bang.

Geduld dan maar weer.
Weet je wat jullie serieus moeten doen, die lui bellen en vragen of jullie een vergoeding krijgen omdat jullie weer de dupe zijn van de situatie

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
SCIxX schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:23:
[...]

Ja, maar hij strijd wel tegen the empire, maarja, storm troopers tegen de muur aan beuken is altijd leuk!

check ook http://nl.youtube.com/watch?v=3qJrV11TUa8

_/-\o_
JEzus wat een vette game, kan niet wachten lol.

Wel vaag dat je tegen de empire strijdt, want er stond op de site dat die opgeleid was door die darth vader zelf ofzo :S

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

FeaR1986 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:37:
[...]

zie 3 posts naar boven naar die van rockmanz...

In het kort wat je binnenhaalde: niets bijzonders
Thanks, verwacht werd dat de fall update voor de HALO 3 release (25e?) zou komen... zit er vast niet in :)

Is er al een definitieve lijst beschikbaar met aanpassingen? Of alleen de gelekte versie nog?

Damn vanavond naar mm geweest en geen xbox premium op voorraad hopelijk hebben ze hem morgen avond nog ergens liggen in het centrum hier anders wachten tot volgende week :'(

• McPoowl
  • Laatst online: 24-04 09:50
BaT schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:04:
Volgende week Halo 3! heb er zin in; ik heb hem al een tijdje geleden besteld via GCshop.nl; als ie binnenkomt heb ik mezelf wel voorgenomen om hem pas te gaan spelen als de CoD4 beta verloopt... je moet je prioriteiten stellen : ik heb vervolgens tot november de tijd om me met Halo te vermaken :P

Het gaat een mooie winter worden ;)
Verloopt die bèta dan?:P
anyway, kheb em ook bij gcshop besteld, hopelijk de woensdag zelf binnen ( ga er vanuit van wel, is normaal ook ) want ben toevallig die woensdag vrij voor school :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wordt het niet tijd voor een nieuw topic?

Ik heb Halo 3 niet gepreordered, is er dan wel een beetje kans dat ik hem nog kan halen volgende week woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkShadow schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:15:
Wordt het niet tijd voor een nieuw topic?

Ik heb Halo 3 niet gepreordered, is er dan wel een beetje kans dat ik hem nog kan halen volgende week woensdag?
ik zou er niet wakker van liggen. Dit wordt de best verkopende game (in de 1e week iig) ooit, maar dat is al maanden bekend. Dus er zullen vast wel genoeg klaarliggen. Denk dat een mediamarkt er wel 100-200 zal krijgen afhankelijk van de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

zwAf schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:12:
[...]
Verloopt die bèta dan?:P
anyway, kheb em ook bij gcshop besteld, hopelijk de woensdag zelf binnen ( ga er vanuit van wel, is normaal ook ) want ben toevallig die woensdag vrij voor school :D
Ja, de beta van CoD 4 verloopt jammer genoeg 30 september ;(

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ja, Halo3 zullen ze overal wel genoeg hebben.

(Behalve bij E-plaza, want daar hebben ze een echte no-no als inkoper: "Bioshock hadden wie die groot moeten inkopen dan?" :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Viva Pinata - Party Animals demo staat online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

BaT schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:31:
[...]

Ja, de beta van CoD 4 verloopt jammer genoeg 30 september ;(
Geen kans dat ze hem open houden als wij heftig "we want more" in koor zingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Nee, en daar is een heel simpele reden voor met 4 letters en een "3" er achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Ik vond de NBA 2k8 demo erg tof, ziet er ook heel erg mooi uit moet ik zeggen, soms net echt !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nieuwe post waard, PES2008 demo is online !
Demo: PES 2008
Content: PES 2008 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or North America
Dash Text: [<ESRB EN>] A stunningly real, breathtakingly beautiful football game! That's PES 2008! Download, play and tell your friends "This is My Game".
Size: 1.18 GB

Posted: Sep 21 2007, 02:00 AM by Major Nelson | with 4 comment(s) |
Filed under: Marketplace, Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13-03 14:26
Lol, ga ik wel ff downloaden thuis

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:42:

[...]
Oh yeah, dat wordt gelijk proberen zodra ik thuis ben. Toch denk ik dat ik een jaartje over ga slaan, meestal zijn er wel veel subtiele wijzigingen, maar heb het vorige deel amper gespeeld (geen tijd).
Maar ben wel weer benieuwd hoe anders het nu is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:42:

[...]
Oh mijn god...IK WIL NAAR HUIS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100344

De 'uitverkoop' van de 360 Premium momenteel...zou dat betekenen dat hij binnenkort door de 360 Pro met HDMI wordt vervangen? Net als in de US zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 100344 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:48:
De 'uitverkoop' van de 360 Premium momenteel...zou dat betekenen dat hij binnenkort door de 360 Pro met HDMI wordt vervangen? Net als in de US zeg maar.
Yep.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 100344 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:48:
Welke 'uitverkoop' bedoel je precies?
De Premium HDMI wordt nu alleen nog maar geproduceerd, dus dat is natuurlijk verloop. Maar echt dumpen, heb ik niet gezien (anders dan die ene (tijdelijke) tip van EUR 189 van mij).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm vandaar misschien dat bij een aantal winkels / sites er geen premiums zijn
Is het dan verstandiger om te wachten met kopen of zou het niet veel verschil maken wete niet of er bij de pro ook al wat aan het hitte probleem is gedaan of is dat bij de premium ook al gedaan die nu in de winkels liggen

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 57041 op 21-09-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:59
Voor iemand die de PES demo heeft gespeeld, kan de demo met 2 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar ga ik toch wel vanuit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Iemand die en review kan geven van de PES demo? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100344

Armada schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:06:
[...]

Welke 'uitverkoop' bedoel je precies?
De Premium HDMI wordt nu alleen nog maar geproduceerd, dus dat is natuurlijk verloop. Maar echt dumpen, heb ik niet gezien (anders dan die ene (tijdelijke) tip van EUR 189 van mij).
350,- voor een 360 met 2 spellen toch?
370,- voor een 360 met spellen heb ik ook ergen gezien geloof ik.

Lijkt me gewoon een actie om de schappen leeg te maken voor de opgewaardeerde Pro versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Ik ben ook zeer benieuwd naar PES en dan met name naar de graphics. Die vond ik toch behoorlijk tegenvallen vorige deel. Had nou niet echt een next-gen uitstraling. Om gameplay maar ik mij niet zoveel zorgen. Die is in mijn ogen altijd in orde bij PES dus dat zal nu ook wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121633

AMD1800 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:06:
[...]

Weet je wat jullie serieus moeten doen, die lui bellen en vragen of jullie een vergoeding krijgen omdat jullie weer de dupe zijn van de situatie
Zou dat niet een beetje tever gaan? Ik bedoel, ze houden ons op de hoogte, iets waar menig webwinkel iets van kan leren. Ten 2e, ze kunnen er weinig aan doen aangezien het een probleem van de leverancier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SCIxX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:55:
Voor iemand die de PES demo heeft gespeeld, kan de demo met 2 spelers?
Ik las ergens anders dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 40 ! :)

Volgend deel, daar verder dus. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe is de reguliere DVD player van de XBOX 360 in vergelijking tot standalone spelers en/of de PS2/PS3 DVD speler?

• Crash
  • Laatst online: 21-04 22:23
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.