Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 10.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

@REDFOX

bij Bartsmid/Eplaza is de actie er nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Anoniem: 163219 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:35:
Tja ik weet zeker dat dit al eens gevraagd is maar ik krijg het niet opgezocht :( :( :(
Ik wil een 22 inch widescreen monitor aanschaffen en daar de 360 op aansluiten.
Is dat zeer goed te doen of heeft het geen zin om een widescreen hiervoor aan te schaffen.
Ps. als het al eens behandeld is wie kan die link ff plaatsen.
Alvast bedankt.
Ik snap botweg je vraag niet. "Is gamen op een 22" breedbeeldscherm vet?" Uh, vast, maar kun je dat niet zelf ook wel invullen? Als in, je presenteert geen alternatief waar we feitelijk iets concreets mee kunnen.

Je kunt op alles mooi gamen zolang het maar een hoge resolutie heeft die liefst zo dicht mogelijk 16:9 benadert. Als je geld teveel hebt: pak een 42" 1080p, veel beter. Als je als je de 22" niet aanschaft gebonden bent aan een 14" 640x480 monitortje: upgraden die hap.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57041

H2opoloër schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:44:
@REDFOX

bij Bartsmid/Eplaza is de actie er nu ook al.
Daar krijg je alleen Viva Pinata en Forza 2 Motorsport gratis dus niet Gears of war en splintercell.
Denk dat ik toch maar is ga kijken voor een 360 van de week of volgende week alleen lijkt me die Viva Pinata een beetje een kiddy game iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1560

Tja ik weet zeker dat dit al eens gevraagd is maar ik krijg het niet opgezocht :( :( :(
Is dat zeer goed te doen of heeft het geen zin om een widescreen hiervoor aan te schaffen.
Alvast bedankt.

Ben al een tijdje niet op dit forum geweest, ja en om alle topics van de vorige versie en deze 39 delen door te spitten zie ik niet zitten.
Als je die monitor toch van plan bent om aan te schaffen en je speelt nu op een normale tv is het verschil zeker noemenswaardig, heb zelf mijn x360 aan een LG22WTQ hangen en ik kan niet klagen, zeker als je er zeg een meter vanaf zit. Zelf draai ik dan op 1280*1024 en dan op widescreen, dan heb ik zelf het beste resultaat. Als je een 1080 resolutie gaat draaien gaat je monitor croppen(tenminste die LG doet dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 57041 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:21:
[...]

Daar krijg je alleen Viva Pinata en Forza 2 Motorsport gratis dus niet Gears of war en splintercell.
Denk dat ik toch maar is ga kijken voor een 360 van de week of volgende week alleen lijkt me die Viva Pinata een beetje een kiddy game iemand ervaring mee ?
Je moet door de graphics heen kijken. Viva pinata is een erg vermakelijke game en niet (goed) speelbaar onder zeg 10 jaar door de complexiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Ben ik de enige die helemaal verslaafd is aan de Demo van SEGA rally?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:57:
[...]

Je moet door de graphics heen kijken. Viva pinata is een erg vermakelijke game en niet (goed) speelbaar onder zeg 10 jaar door de complexiteit.
dan wordt het alleen nog even na denken of ik de halo pack ga halen of nu met deze extra games lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:02
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:29:
hmm vind er geen zak aan eigenlijk

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:44:
[...]

Als je het bekijkt vanuit een Forza2, PRG oogpunt niet nee. Je moet het echter zien als een echte old-school arcade game. De controls leer je ook niet zo een, twee, drie, vooral in het begin lijkt het alsof je op ijs rijd. Na een paar rondjes begin ik het door te krijgen en speelt het minstens zo goed als de oude versies van SEGA Rally. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:01
Alvast bedankt.

Ben al een tijdje niet op dit forum geweest, ja en om alle topics van de vorige versie en deze 39 delen door te spitten zie ik niet zitten.
Ik vond het op een 19 inch al mooi. 22 inch is prima te doen. Probleem is alleen dat je native res zal afwijken van de resolutie die de xbox aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 11:37
Is er nu al eens bekend wanneer die 65nm chip komt? Ik sta namelijk op het punt een Elite te kopen maar ik denk dat ik daar nog beter ff mee kan wachten ofniet?

En ik heb geen HD-tv zit er een groot verschil? (zijn hier toevallig screens oid van?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:59

FeaR

In GoT we trust

Gait schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:52:
En ik heb geen HD-tv zit er een groot verschil? (zijn hier toevallig screens oid van?)
In een woord: ja

Verschil tussen 720p en 1080p op HD (Ready) tv's is te verwaarlozen. Maar het verschil tussen een gewone tv of een HD-tv is zeker goed te zien.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Is er nu al eens bekend wanneer die 65nm chip komt? Ik sta namelijk op het punt een Elite te kopen maar ik denk dat ik daar nog beter ff mee kan wachten ofniet?

Het is een beetje vergelijkbaar met het verschil tussen vhs en dvd, het ziet er sowieso mooi uit, maar het beeld is nou eenmaal beperkt op een beeldbuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Alabama_man schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:05:
Voor de mensen die geen genoeg van de Skate demo kunnen krijgen. Zie de volgende site voor een instructie filmpje waardoor je het demopark uitkunt en al een deel van de suburbs kan verkennen.

www.skateflickit.nl/pages/home.php

[...]
Thx man vanavond ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Hm, ik probeerde een maatje van mij ook op CoD4 te krijgen, maar gamespot deelt geen sleutels meer uit =( Iemand anders nog een idee hoe je een key kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 108806 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:28:
Hm, ik probeerde een maatje van mij ook op CoD4 te krijgen, maar gamespot deelt geen sleutels meer uit =( Iemand anders nog een idee hoe je een key kan krijgen?
Reserveren bij de bart smit.
Phusebox schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:44:
[...]

Lekker onderbouwd weer :O

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 18-09-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dubbel?

[ Voor 94% gewijzigd door pagani op 18-09-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

65nm is voorlopig een mythe. Niemand weet precies wanneer ze gebruikt gaan worden bij de productie van de Xbox 360. En op dit moment is alleen de CPU 65nm. En die geeft geen problemen qua warmte... ofwel het zou pas voordelen kunnen geven als de GPU ook 65nm wordt, maar dat kan schijnbaar echt nog maanden duren... en dan nog hoeft het niet meteen te betekenen dat de hitte omlaag gaat.

Een elite nu is een goede (beste) keuze. Er zit namelijk een extra heatsink in welke je niet in de premium vindt (alleen MFdate > april 2007).
Ofwel, de kans op 3RRoD is kleiner met een Elite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
johnnyv.nl schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:13:
[...]
[...]

Lekker onderbouwd weer :O
sorry maar sinds wanneer mag je iets gewoon niet leuk vinden en moet je er altijd een reden voor geven... ik VIND er geen zak aan... niet er IS geen zak aan...

Ok reden dan: graphics veel te cartoony, vind het echt niet mooi. Snap niet dat er overal zo lovend wordt gesproken over graphics. Niks van damage, zelfs niet uiterlijk.
Gameplay; niet mijn ding, teveel ridge-racer physics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Het punt wat gemaakt wordt is dat ongenuanceerd gegil niets bijdraagt, en beetje onderbouwing wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand trouwens enig idee of de actie met extra games ook bij de MM is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gister een Elite en hd speler gehaald bij de MM te Utrecht, volgens mij hebben ze daar van die actie pakketen staan om het hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wel jammer overigens dat we nog maar tot eind deze maand kunnen geniet van COD4 beta... maar ja. Volgende week komt Halo alweer dus dan zal er toch wel weinig te doen zijn op de cod servers.

offtopic:
[quote]Anoniem: 108806 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:32:
Het punt wat gemaakt wordt is dat ongenuanceerd gegil niets bijdraagt, en beetje onderbouwing wel :)
[/quote]
geef eens een onderbouwing dan waarom geen onderbouwing niets bijdraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:31:
[...]

sorry maar sinds wanneer mag je iets gewoon niet leuk vinden en moet je er altijd een reden voor geven... ik VIND er geen zak aan... niet er IS geen zak aan...
Algemene policy, punt 2: Als je je mening geeft, vergeet dan niet je mening te onderbouwen. Een tekstje als "Ik vind spel XYZ het beste!" zonder argumenten is niet leuk voor anderen om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:45:
Ik heb gister een Elite en hd speler gehaald bij de MM te Utrecht, volgens mij hebben ze daar van die actie pakketen staan om het hoekje.
Dan gaan we vanavond even kijken of we een Xbox 360 kunnen scoren daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Phusebox schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:46:
Wel jammer overigens dat we nog maar tot eind deze maand kunnen geniet van COD4 beta... maar ja. Volgende week komt Halo alweer dus dan zal er toch wel weinig te doen zijn op de cod servers.

offtopic:
[quote]Anoniem: 108806 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:32:
[/quote]
geef eens een onderbouwing dan waarom geen onderbouwing niets bijdraagt?
Al vind ik halo zeker vet en ga ik hem ook kopen, cod4 zal toch mijn mp game worden. Heb die 3 maps van de beta nu kapot gespeeld en verveel me echt nooit, geweldige game. Wel heeft cod4 beta wat frustratie momenten, je kent ze wel "dat kan NOOIT!!", maar daar valt achteraf alleen maar over te lachen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DeepSeven schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:09:
[...]

Al vind ik halo zeker vet en ga ik hem ook kopen, cod4 zal toch mijn mp game worden. Heb die 3 maps van de beta nu kapot gespeeld en verveel me echt nooit, geweldige game. Wel heeft cod4 beta wat frustratie momenten, je kent ze wel "dat kan NOOIT!!", maar daar valt achteraf alleen maar over te lachen ;).
Het is idd geweldig, ik had helemaal niet zoveel met de vorige COD games maar ik vind Cod4 qua multiplayer vetter dan wat ik van halo heb gezien en dat is geen geintje. Halo 3 wordt voor mij het meest nog een singleplayer ervaring, net als mijn vorige halo games overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Hier even wat korte ervaringen van mij, na een week of 3 de Xbox in bezit te hebben.

Sega rally vind ik ook niks, echt tè makkelijk. Je kan bijna de hele tijd vol gas rijden en je auto lijkt wel over ijs te rijden. Graphics zijn ook echt niet mooi. Ik vind het ook nog niks als je kijkt naar de oude arcade versie, maar goed da's mijn mening.

COD 3 begint nu te vervelen, ik vind hem niet echt nex gen. Filmpjes tussen door zijn donker en lelijk vind ik, graphics verschillen per level. Het moeras level zeg maar vind ik weer erg mooi, andere zijn wel mooi, maar niet absurd. Wat ik vooral echt storend vind is dat je niet net ff wat meer vrijheid hebt. Dat je een granaat terug kan gooien vind ik leuk gevonden, maar waarom kan je niet eens onder auto's doorkruipen (om maar eens wat te noemen). Ook kan je niet mensen in hun been schieten bijv. Ook viel het mij op dat tijdens sommige levels al je mede soldaten telkens achter elkaar afgeknald worden door een zelfde duitser en kan jij als enige desbetreffende duitser afknallen. COD 1 en 2 heb ik uitgespeeld, maar ik verbaasde mij erover dat het mij nu een beetje gaat vervelen.

Xbox live valt mij ook een beetje tegen, als ik bij PG3 bijvoorbeeld een quick game wil joinen duurt dit erg lang en dit viel mij ook bij andere games op. Het is niet zo dat je heel snel en gemakkelijk online kan spelen, of de match zit vol, of je word eruit gekick of wat dan ook. Of ligt dit aan mijn verbinding :P ?

Wat ik soms wel vaag vind is dat de fan nog gewoon draait, terwijl ik de xbox wel heb uitgeschakeld. Als ik hem dan opnieuw aan en uit doe, is het over. :?

Verder gaan de batterijen van de controller lekker lang mee en is het mediacenter gebeuren natuurlijk super. Alleen wat verschrikkelijk stom dat je niet je mp3's kan opslaan, maar eerst moet rippen naar je HD via de cd speler zeg :( !! Begrijp mij verder niet verkeerd hoor, de xbox bevalt mij verder erg goed, lekker relax op de bank gamen 8) . Games via marktplaats zijn voor een goede prijs ook te krijgen. De skate demo is echt geweldig vind ik, echt een must-have!!!! Ik heb echt jaren tony hawk gespeeld, maar nadat ik aan skate gewent was en ik de TH demo had gedownload dacht ik echt van WTF 8)7 . Zoals je bij TH graind bijvoorbeeld vind ik echt nep, bij skate is dit veel toffer gedaan en ziet er echt subliem uit :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waypoint schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:40:Xbox live valt mij ook een beetje tegen, als ik bij PG3 bijvoorbeeld een quick game wil joinen duurt dit erg lang en dit viel mij ook bij andere games op. Het is niet zo dat je heel snel en gemakkelijk online kan spelen, of de match zit vol, of je word eruit gekick of wat dan ook. Of ligt dit aan mijn verbinding :P ?
Dit ligt denk ik meer aan het feit dat PGR3 nu 2 jaar oud is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

PWM schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:42:
[...]

Dit ligt denk ik meer aan het feit dat PGR3 nu 2 jaar oud is :P
:P , ook gewoon in het algemeen kreeg ik dit idee. Of zit ik hier naast, het lijkt wel alsof veel mensen in private rooms/ servers gamen.

Damn en nu ik al die prijsverlagingen zie... ik kan daar beter over heen lezen :X , 3 weken geleden nog 350 euro voor een premium +saints row neergeteld en nu las ik al dat de premium voor 189 bij die v&d was |:( .

Trouwens, het is nog best een verhaal geworden over mijn xbox ervaringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waypoint schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:45:
[...]

:P , ook gewoon in het algemeen kreeg ik dit idee. Of zit ik hier naast, het lijkt wel alsof veel mensen in private rooms/ servers gamen.

Damn en nu ik al die prijsverlagingen zie... ik kan daar beter over heen lezen :X , 3 weken geleden nog 350 euro voor een premium +saints row neergeteld en nu las ik al dat de premium voor 189 bij die v&d was |:( .

Trouwens, het is nog best een verhaal geworden over mijn xbox ervaringen :P
Bij de games die ik speel heb ik er eerlijk gezegd 0,0 last van, ook nooit gehad. Maakte niet uit welke game het was, ik zat en zit zo in een room. Heb je die poorten open gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Volgende week halo 3 en fifa 08 :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik kan echt niet wachten om online te kunnen gaan :)

De dinsdag in ieder geval vrij genomen om de hele dag te gamen, en wellicht neem ik er nog een dagje bij, ik heb nog dagen zat O-)

Ik heb het 1 keer eerder gedaan, vrij nemen voor een game: Halo 2 :9

alleen nog even dinnetje uitleggen waarom ik mijn dagen daar aan besteed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:08
Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:29:
Na het spelen van DiRT vond ik het een redelijke teleurstelling. Vooral erg lelijk. De arcade-achtige besturing kan ik me dan nog wel langsheen zetten. Het komt inderdaad een beetje over alsof ze een saturn emulator gemaakt hebben net als voor die megadrive spellen die ze op live arcade gooien..

Goed, normaal vermaak ik me wel met dit soort race spellen, dus wellicht als hij in de budget bak ligt voor 20 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:30:
[...]

Ik kan echt niet wachten om online te kunnen gaan :)

De dinsdag in ieder geval vrij genomen om de hele dag te gamen, en wellicht neem ik er nog een dagje bij, ik heb nog dagen zat O-)

Ik heb het 1 keer eerder gedaan, vrij nemen voor een game: Halo 2 :9

alleen nog even dinnetje uitleggen waarom ik mijn dagen daar aan besteed :+
owja dinsdag al :P ik dacht nog donderdag.

volgende week 120 euro aan games :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 10-05 19:44

S2S

Mars18 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:37:
[...]

Dinsdag al? Dan moet ik werken! Ik denk het werk maar naar donderdag verplaats.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

[...]

dat wordt voor mij dus Halo 3 en 350/400 voor een nieuwe 360, mijn huidige - derde box- liet zojuist RRoD zien....( ik denk GPU, want het werd voorafgegaan door freeze van beeld en blauwe blokken ), maar denk niet dat ik dan al weer mijn box van reparatie terug heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 6153 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:23:
[...]

dat wordt voor mij dus Halo 3 en 350/400 voor een nieuwe 360, mijn huidige - derde box- liet zojuist RRoD zien....( ik denk GPU, want het werd voorafgegaan door freeze van beeld en blauwe blokken ), maar denk niet dat ik dan al weer mijn box van reparatie terug heb :(
Of je haalt de Halo pack. Weet je in iedergeval zeker dat je een nieuwe xbox hebt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
S2S schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:25:
[...]

Dinsdag al? Dan moet ik werken! Ik denk het werk maar naar donderdag verplaats.
nee woensdag

Waypoint schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:45:
nu las ik al dat de premium voor 189 bij die v&d was |:( .
Wow, betekend dat dat de V&D/Dixons? stopt met de verkoop van Xbox 360 hardware en software? Of willen ze simpelweg af van de ladingen Core's en Premium paketten die nog over zijn. Microsoft heeft eigenlijk een gruwelijke fout gemaakt met zoveel SKU's. Een Elite is leuk, maar stop dan de Premium en Core lijn. Nee, in plaats daarvan maakt men het allemaal nog ingewikkelder met bundels accessoires en allerlei zooi..

Anoniem: 6153

sekeroglan schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:28:
[...]

Of je haalt de Halo pack. Weet je in iedergeval zeker dat je een nieuwe xbox hebt.
Nee, dank je, da's niet echt mijn kleur... Zie nu al groen van woede. "Nog ff gamen vanavond", zei ik nog...

Waypoint schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:40:
De skate demo is echt geweldig vind ik, echt een must-have!!!! Ik heb echt jaren tony hawk gespeeld, maar nadat ik aan skate gewent was en ik de TH demo had gedownload dacht ik echt van WTF 8)7 . Zoals je bij TH graind bijvoorbeeld vind ik echt nep, bij skate is dit veel toffer gedaan en ziet er echt subliem uit :9~ .
Sorry hoor :@. Ik kan me niet weerhouden....je speelt al jaren Tony Hawk, en je noemt het grainden?

:'(

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:25

Phydomir

Dennis

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:24:
[...]

Wow, betekend dat dat de V&D/Dixons? stopt met de verkoop van Xbox 360 hardware en software? Of willen ze simpelweg af van de ladingen Core's en Premium paketten die nog over zijn. Microsoft heeft eigenlijk een gruwelijke fout gemaakt met zoveel SKU's. Een Elite is leuk, maar stop dan de Premium en Core lijn. Nee, in plaats daarvan maakt men het allemaal nog ingewikkelder met bundels accessoires en allerlei zooi..
Eenmalige aktie van één van de V&D's. Is niets landelijk ofzo.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Sega Rally demo. Natuurlijk logisch om een vergelijk te maken met Dirt, maar SEGA Rally is een echte arcade racer, terwijl Dirt een simulator is, de Forza van het rally rijden dus.
SEGA Rally heeft ook de kleurstelling van een Arcade racer, kijk maar eens naar het blauw van de Subaru, en vergelijk dit met het blauw van de Subaru bij Dirt.

In mijn vroege jaren heb ik SEGA rally op de Arcade helemaal kapot gespeeld, al mijn zakgeld verdween in het spel ...

Mijn mening over SEGA rally, Het voelt als het aloude, nog steeds vermakelijke (soms zie je er ergens eentje staan) Arcade. Het driften is echter naar mijn gevoel wat sterker, en daar door te overdreven. Het gevoel van ijs is al eerder door iemand opgemerkt, maar de aloude SEGA Rally had dat ook, glij zo snel mogelijk door het circuit. Dat er geen schade model is is logisch, het is een Arcade Racer.

De aloude arcade kasten boden instant vertier, laagdrempelig. Als rookie kon je al aardig mee overweg. Je moest toch geprikkeld worden om nog een gulden er in te werpen. Dit maakt op en top Arcade games ook wat oppervlakkig. Games als Forza en Dirt vereisen veel oefening om tot een bepaald niveau te komen, SEGA Rally is veel toegankelijker. Al met al heb ik me pria vermaakt met SEGA Rally, al kom het spel me niet erg lang boeien. Leuk voor 'tussendoor', niet om een hele avond (dag) mee te vermaken.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Anoniem: 25534

[...]

Woeeei, dat zijn wel 2 nieuwe spellen... O+ (of kut-budget games :P )

• On_E
  • Laatst online: 10-05 08:45

On_E

Housemusic

Ik zal waarschijnlijk de enige zijn in mijn friends-list die niet Halo 3 speelt volgende week. :P

Zit er echt totaal niet op te wachten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• PWM
  • Niet online

PWM

On_E schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:12:
Ik zal waarschijnlijk de enige zijn in mijn friends-list die niet Halo 3 speelt volgende week. :P

Zit er echt totaal niet op te wachten.
Een spel kan ook nooit 100% van de gamers aanspreken :)

3 vrienden van mij hebben deze maand speciaal een Xbox 360 gekocht voor Halo 3 :P 2 hebben hem wel aangesloten, maar niet op gespeeld, die wachten puur op het Halo 3 doosje. Redelijke system seller , iig in mijn omgeving ;)

• DarkShadow
PWM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:37:
[...]

3 vrienden van mij hebben deze maand speciaal een Xbox 360 gekocht voor Halo 3 :P 2 hebben hem wel aangesloten, maar niet op gespeeld, die wachten puur op het Halo 3 doosje. Redelijke system seller , iig in mijn omgeving ;)
mijn vrienden zijn sloebers, ze willen hem allemaal maar kunnen de xbox360 niet betalen.

• Phusebox
hehe ik ken nu ook pas sinds een aantal weken 2 mensen die er een hebben gekocht... maar ja eentje is zo'n kopieer-lamer :)

ben wel benieuwd of halo 3 mij kan boeien... krijg em gratis van Bol.com dus dat is altijd fijn

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
PWM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:37:
[...]

Er is nu ook niets echt te spelen wat de moeite waard is voor de Xbox 360, alle reden om hem nu werkeloos te laten staan..

(Ik denk even niet aan Bioshock _/-\o_ , GOW _/-\o_ , COD2/3, Forza2 :9~ , CMC Dirt, BD, Rainbow Six, GRAWF II
Ik denk ook niet aan de vele demo's die geheel gratis zijn te spelen ....... :+ )

Wat gaan die vrienden doen nadat ze Halo 3 uitgespeeld hebben en MP bue zijn ?? Wachten op Halo 4 (wordt lastig met een trilogie 8)7 ) of Xbox verkopen ....... O-)

Maar, hoe meer Xboxen er verkocht worden, hoe grotere potentiele user base, hoe meer game fabrieken geneigd zijn te investeren om een game te maken voor de Xbox, en hoe meer kans dat er weer pareltjes tussen zitten. Het probleem van de PS3 op dit moment, consumenten wachten op goede games, games fabrikanten op grotere userbase. Daarom zijn veel exclusives van de PS3 opeens minder exclusive ....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• PWM
  • Niet online

PWM

Roely schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:13:Wat gaan die vrienden doen nadat ze Halo 3 uitgespeeld hebben en MP bue zijn ?? Wachten op Halo 4 (wordt lastig met een trilogie 8)7 ) of Xbox verkopen ....... O-)
Hetzelfde wat ze hebben gedaan bij de vorige Xbox: Halo blijven spelen :)

Ze hebben alledrie nog een Xbox 1 staan, en spelen tot de dag van vandaag Halo 2 online. Ik doe overigens vrolijk met hen mee _/-\o_

Voor de rest ben ik het overigens helemaal met je eens, en ik speel ook een hele hoop spelen op de 360, maar Halo blijft Halo.

Ik probeer ze nog wel aan wat andere spellen te helpen ;)

/EDIT:

Oh, en ik durf er mijn huis en auto op te verwedden, dat er gewoon een Halo 4 komt :) Misschien zich afspelend voor Halo 1, maar een game die in de voorverkoop meer dan 2.5 miljoen exemplaren verkoopt, en waarschijnlijk binnen een aantal weken de 4-5 miljoen gaat aanraken, krijgt een vervolg :) Zeker nu er relatief weinig 360's zijn (zo'n 12 miljoen), en over 2 jaar dit aantal veel hoger ligt, dus de game verkopen ook.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 19-09-2007 12:33 ]

Zij (die van Bungie/Microsoft) hebben al toegegeven dat er zeker meerdere spelen zullen uitkomen die zich in het Halo universum afspelen, maar die zullen niet direct verbonden zijn met deze trilogie

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 16:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Halo 3 kan me ook niet echt boeien, ik zit nog steeds met Halo 1 waar ik gewoon niet doorheen kom. En de multiplayer speelt op een of andere manier ook gewoon niet lekker (vond ik ook van de Halo 3 beta). Dus ik wacht wel op de budgetbakken.

Ik ben sinds gisteren ook een beetje serieus begonnen met de CoD4 beta. Wauw, dat is wel echt top. Na het eerste potje werd ik er al direct in meegezogen, het is echt Urban Terror verslaving all over again... Dat zou de eerste titel zijn die ik alleen al voor de multiplayer speel.
Dat promotiebeleid en de customizable klasse-specificatie. Misschien dat dat al in vorige CoDs zat en dan heb ik niet goed opgelet, maar zeer verslavend!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• DarkShadow
Eerste score van Halo door Famitsu: Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)

Dacht dat dat blad wel betrouwbaar was, dit is een heel hoge score.

Armada schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:19:
Halo 3 kan me ook niet echt boeien, ik zit nog steeds met Halo 1 waar ik gewoon niet doorheen kom. En de multiplayer speelt op een of andere manier ook gewoon niet lekker (vond ik ook van de Halo 3 beta). Dus ik wacht wel op de budgetbakken.
Ik betwijfel of dat snel/ooit zal gebeuren, Gears of Wars word ook gezien als opper topper, maar goedkoper worden wil ie niet echt.

• Phusebox
DarkShadow schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:49:
Eerste score van Halo door Famitsu: Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)

Dacht dat dat blad wel betrouwbaar was, dit is een heel hoge score.
ach ja dat zei men ook van Bioshock, t blijft toch een persoonlijke kwestie.... hoge scores worden over het algemeen gezien door meer mensen gewaardeerd als spel, maar goed, zegt niet altijd dat IEDEREEN het leuk vind

ik vind bioshock echt een ruk-spel, mede omdat ik er niks van bak ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 217897 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:45:
Ik moet nog 2 weken wachten! :( maar dan mag ik er ook 1 kopen! *O*

Nu hangt de herrie en drive per batch Elites af.... nu zou het fijn zijn als je ff kan kijken naar het batchnummer... staat op een sticker op de zijkant van de doos (bijv 727).
En welke dvd-drive zit erin?
En maakt je Xbox veel herrie?

Alvast bedankt... Kan ik daar namelijk mee rekening houden als ik m over 2 weekjes aanschaf...
Kan gewoon niet wachten!! _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 19-09-2007 15:20 ]

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:45

rally

Deyterra Consultancy

Oh heerlijk.. volgende week een week vrij, dus dat wordt lekker veel gamen :P
Ik heb beide series van Halo op een Xbox 1 helemaal grijs gespeeld met een vriend van me, dus dat zal waarschijnlijk hier ook mee gebeuren :)

En dan in November nog twee toppers waar ik eigenlijk niet op kan wachten:
• Call of Duty 4 _/-\o_
• Army of two

Damn.... worden weer dure maanden :+

http://www.deyterra.com

Als ik mij niet vergis een Hiatchi drive, nu weet ik niet of die als slecht beschouwd worden of niet.
Batchnr. zal ik even checken als ik thuiskom.
En de dvd drive, tja, dit is mijn derde 360, ik heb er nog nooit echt last van gehad, aan de andere kant van mijn huiskamer (2-2.5 meter) staat een luchtreiniger te reinigen, daar komt ie niet bovenuit qua ''lawaai''

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:25

Phydomir

Dennis

rally schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:20:
• Call of Duty 4 _/-\o_
• Army of two

En PGR4, Mass Effect, Eternal Sonata, Assasins Creed die ook nog es rond die tijd uit komen :s

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
rally schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:20:
Oh heerlijk.. volgende week een week vrij, dus dat wordt lekker veel gamen :P
Ik heb beide series van Halo op een Xbox 1 helemaal grijs gespeeld met een vriend van me, dus dat zal waarschijnlijk hier ook mee gebeuren :)

• Call of Duty 4 _/-\o_
• Army of two

dat en dure maanden :P
wat dacht je van mij
Crysis
Guitar Hero 3
Halo 3
metroid prime 3
mario
Zelda DS
SKATE
Mass Effect
en nu mis ik er nog een paar maja want die waren ook verzet GTA IV Rockband. ik heb pas een dure maand :P

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 217897 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:27:
Als ik mij niet vergis een Hiatchi drive, nu weet ik niet of die als slecht beschouwd worden of niet.
Batchnr. zal ik even checken als ik thuiskom.
En de dvd drive, tja, dit is mijn derde 360, ik heb er nog nooit echt last van gehad, aan de andere kant van mijn huiskamer (2-2.5 meter) staat een luchtreiniger te reinigen, daar komt ie niet bovenuit qua ''lawaai''
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook ff niet weet welke drive de beste is... de BenQ? of juist niet... zal vanavond s zoeken...

maar echt veel lawaai maakt ie dus niet? goed om te weten... ben nu wel benieuwd naar je batch nummer... ga ik er ook zo 1 zoeken! :9

Damn, wat hoor ik hier trouwens weinig over Eternal Sonata! Dat lijkt mij echt een vet spel... Kheb de videoreview op Gametrailers bekeken en t zag er echt uit als een fantastische rpg! M.i. ook een musthave... :Y

Nog andere fans hier?

[ Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 19-09-2007 15:49 ]

• pagani
  • Niet online
Ik zou zeggen download de demo van de Japanse marketplace.

Ik vond het zelf een té Japanse RPG, maar dat komt meer door mijn smaak dan door het spel denk ik :P

(ik heb al enige moeite met turn-based, maar vooral de beperking qua bewegingsvrijheid irriteerde me in het spel)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 19-09-2007 16:16 ]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 13:09
ook een nieuwe 360 eigenaar hier :)

tweedehands via vraag en aanbod gekocht. Net heel eventjes gears of war gespeeld, na het eten maar even echt mee aan de slag gaan. De ps3 is ook een mooi systeem maar me toch te duur en het gamesaanbod daarop kan me tot dusver niet echt overtuigen.

De xbox is wel een stuk minder mooi vind ik maargoed het gaat om de games natuurlijk :)

Anoniem: 208483

fingerhead schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:28:
[...]

dat en dure maanden :P
wat dacht je van mij
Crysis
Guitar Hero 3
Halo 3
metroid prime 3
mario
Zelda DS
SKATE
Mass Effect
en nu mis ik er nog een paar maja want die waren ook verzet GTA IV Rockband. ik heb pas een dure maand :P
sinterklaas krijgt het zwaar.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

De enige games die ik dit jaar nog ga kopen zijn Bioshock en Assasins Creed. Skate is ook leuk, maar ik denk niet dat het mij erg lang kan boeien.

Twitter

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Voor mij wordt het toch redelijk lastig.

Games om te halen aan komende we(e)k(en)/maand(en).
Xbox 360
Bioschok
Halo3
Blue Dragon.
Pes 2008

PS3
Heavenly sworth
GT5 prologue. (elke al gehaald van de vorige versie dus deze komt er ook bij)
RFOM

etc. etc. Dus het wordt lekkere dure tijden.

Zal wel een hoop vergeten zijn maargoed.
:9

Altijd blijven lachen

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:43
kan iemand mij helpen met halo? want ik zit vast waar je die 3 generatoren moet slopen met je shield. maar mij lukt dat niet om naar de laatste te gaan omdat er maar 1 zo'n gohst is en die moet ik slopen omdat anders die gast die er in zit er niet uit gaat.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:00
Man man, gisteren ff COD4 MP beta gespeeld. Wist ik meteen weer waarom ik nooit online ben met shooters :X
Was ik met muis al niet geweldig online, maar was nog wel doable, met gamepad ben ik werkelijk niks waard... :(

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:59

FeaR

In GoT we trust

PeterMCSE schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:53:
Voor mij wordt het toch redelijk lastig.

Games om te halen aan komende we(e)k(en)/maand(en).
Xbox 360
Bioschok
Halo3
Blue Dragon.
Pes 2008

PS3
Heavenly sworth
GT5 prologue. (elke al gehaald van de vorige versie dus deze komt er ook bij)
RFOM

etc. etc. Dus het wordt lekkere dure tijden.

Zal wel een hoop vergeten zijn maargoed.
:9
toon volledige bericht
Moet zeggen dat ik het al een redelijk compleet lijstje vind, maar ik ga toch voor:
Xbox 360
  • Halo 3
  • Project Gotham Racing 4
  • Time Shift
PS3
  • Heavenly Sword
  • GT5 prologue
En ik zit nog te twijfelen op welke console ik deze games ga kopen, PS3 of Xbox 360:
  • Call of Duty 4: Modern Warfare (wordt waarschijnlijk de Xbox 360, omdat de preview versie daar beter op oogde dan op de PS3
  • Assassin's Creed
  • GTA 4 (wordt waarschijnlijk de PS3, omdat ik de GTA-reeks toch bij de Playstation thuis vind horen maar daar kan ik nog een tijdje over nadenken...)
Edit:
Ik ben van plan om een tweede controller te kopen voor mijn Xbox 360. Nu vind ik die zwarte van de Elite wat mooier. Ik neem aan dat die gewoon compatible is met mijn witte Xbox 360?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• sekeroglan
  • Laatst online: 22:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:03:
[...]

Edit:
Ik ben van plan om een tweede controller te kopen voor mijn Xbox 360. Nu vind ik die zwarte van de Elite wat mooier. Ik neem aan dat die gewoon compatible is met mijn witte Xbox 360?
Yep, hij werkt gewoon. Het is hetzelfde controller alleen dan zwart.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Onno_Devine
  • Laatst online: 10-05 08:25
PWM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:29:
[...]

Hetzelfde wat ze hebben gedaan bij de vorige Xbox: Halo blijven spelen :)

Ze hebben alledrie nog een Xbox 1 staan, en spelen tot de dag van vandaag Halo 2 online. Ik doe overigens vrolijk met hen mee _/-\o_

Voor de rest ben ik het overigens helemaal met je eens, en ik speel ook een hele hoop spelen op de 360, maar Halo blijft Halo.

Ik probeer ze nog wel aan wat andere spellen te helpen ;)

/EDIT:

Oh, en ik durf er mijn huis en auto op te verwedden, dat er gewoon een Halo 4 komt :) Misschien zich afspelend voor Halo 1, maar een game die in de voorverkoop meer dan 2.5 miljoen exemplaren verkoopt, en waarschijnlijk binnen een aantal weken de 4-5 miljoen gaat aanraken, krijgt een vervolg :) Zeker nu er relatief weinig 360's zijn (zo'n 12 miljoen), en over 2 jaar dit aantal veel hoger ligt, dus de game verkopen ook.
toon volledige bericht
Hier is een leuk interview over op Xbox.com
http://www.xbox.com/nl-NL...after-Halo-3-06082007.htm

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
UltraSub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:02:
Man man, gisteren ff COD4 MP beta gespeeld. Wist ik meteen weer waarom ik nooit online ben met shooters :X
Was ik met muis al niet geweldig online, maar was nog wel doable, met gamepad ben ik werkelijk niks waard... :(
Je moet even doorspelen, ik zoog ook keihard in het begin maar nu speel ik het een maand en zit meestal tussen een 1:1 en 2:1 ratio. Bovendien is cod4 mp niet echt newbie vriendelijk, op lvl 16 heb je namelijk een paar betere wapens en veel handige attachements die je in het begin niet hebt.

• DarkShadow
Phusebox schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:35:
[...]

ach ja dat zei men ook van Bioshock, t blijft toch een persoonlijke kwestie.... hoge scores worden over het algemeen gezien door meer mensen gewaardeerd als spel, maar goed, zegt niet altijd dat IEDEREEN het leuk vind

ik vind bioshock echt een ruk-spel, mede omdat ik er niks van bak ;)
mwah, helemaal persoonlijk is het niet. Er zijn gewoon echt brakke spellen, die voor iedereen slecht uitkomen. Daartussen zit een heel gebied, maar als een game alleen maar negens krijgt dan zegt dat echt wel wat. Zeker als je fan bent van het genre, mij kon Forza bv helemaal niets boeien, die game kreeg goede scores maar ik hou simpelweg niet van racegames :P

Bioshock vind ik erg vet, zeker een 9 waard voor mij.

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
UltraSub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:02:
Ach dat is natuurlijk ook altijd een viceuse(? spelling is niet altijd mijn beste kant xD) circel natuurlijk. In het begin word je bij ieder online spel afgemaakt. Maar je moet gewoon snel aanpassen kijken wat anderen doen en wat je beter kan doen. Veel mensen proberen 1 ding en blijven dat stug proberen online en dat werkt dan niet ze raken gefrustreerd en spelen geen MP meer. Geen probleem opzich maar hun verlies :p. MP is in het begin altijd doorbijten. Ik hoorde bij de meeste spellen die ik heb gedaan altijd wel vrij snel tot de groep van betere spelers. Maar Gears of War ben ik de eerste anderhalve week ook echt zo vaak ingemaakt. En tegenwoordig ben ik toch vaak 1ste of 2de (van alle 8 spelers). Dus ja vooruitgang ole:p

Maar die CoD 4 beta, is die te downen op je Kapoetdoos? Of is dat de PC beta? Wil hem namelijk ook wel spelen maar zag hem niet bij game demo's staan?

Reviews gaan ook niet over hoe leuk een spel is maar hoe goed. Ik vind het altijd sneu als mensen bij hoge cijfers automatisch gaan roepen JAAA IK vond het een KUTSPEL. Bioshock is gewoon een ijzersterk spel. Daar kan je niet omheen, of je het leuk vind of niet het concept het is een blijft een goed spel. (Al geef ik het gewoon maar een 8 maar ik ben een zeikerd ;-) )

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 19-09-2007 19:35 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:50

RedFox

Heb je een OV ofzo?

FeaR1986 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:03:
[...]
  • GTA 4 (wordt waarschijnlijk de PS3, omdat ik de GTA-reeks toch bij de Playstation thuis vind horen maar daar kan ik nog een tijdje over nadenken...)
Je weet dat de eerste GTA's alleen op de PC uitgekomen zijn he? ;)

edit: oh lol, ik zit het even op te zoeken en je hebt nog gelijk ook: zelfs de eerste GTA's waren al op de playstation.

[ Voor 14% gewijzigd door RedFox op 19-09-2007 21:23 ]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Jobbie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:06:
[...] als je ff kan kijken naar het batchnummer... staat op een sticker op de zijkant van de doos (bijv 727).
bijna goed, lot nr 0726
amoi schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:14:
kan iemand mij helpen met halo? want ik zit vast waar je die 3 generatoren moet slopen met je shield. maar mij lukt dat niet om naar de laatste te gaan omdat er maar 1 zo'n gohst is en die moet ik slopen omdat anders die gast die er in zit er niet uit gaat.
In dat level helemaal aan het eind, waar je in het begin al langs kwam is een 'groot' gevecht bezig tussen de flood en covenant. Helemaal achteraan staan twee banshees. Het is voorbij de waypoint van de laatste generator.

Weet iemand of je met een elite aangesloten met hdmi oude xbox 1 spellen kan spelen? Want met vga lukt dat niet met alle..

Anoniem: 210471

Iemand die weet of je korting krijgt bij Dynabyte voor de 360 met forza en pinata?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 12:47

Royz

Kleurenblind!!

Ik kijk nogal vaak HD films via mijn XBOX. Meestal is dit in de vorm van MP4 of HD-WMV. Helaas schokt het beeld nogal eens door het bufferen. Heeft iemand tips hoe ik het schokken kan voorkomen? Het is namelijk nogal een smet op de kwaliteit :(

HD-DVD drive werkt overigens uitstekend en zonder schokken :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jobbie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:47:
[...]
Damn, wat hoor ik hier trouwens weinig over Eternal Sonata! Dat lijkt mij echt een vet spel... Kheb de videoreview op Gametrailers bekeken en t zag er echt uit als een fantastische rpg! M.i. ook een musthave... :Y

Nog andere fans hier?
Heb zelf de demo gespeeld, maar vond het echt té gemakkelijk. Ik hoor mensen klagen dat ze Blue Dragon te gemakkelijk vonden, maar de demo van Eternal Sonata ging echt tot het belachelijke toe: je rushet gewoon van het ene gevecht naar het andere terwijl je gewoon voortdurend je special move instampt terwijl je je healer wat laat healen, demo uitgespeeld, geen enkel item of andere move moeten gebruiken.
Nu ja, het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik vrees voor de lineariteit van dit spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• DarkShadow
Boeboe schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:42:
[...]

Heb zelf de demo gespeeld, maar vond het echt té gemakkelijk. Ik hoor mensen klagen dat ze Blue Dragon te gemakkelijk vonden, maar de demo van Eternal Sonata ging echt tot het belachelijke toe: je rushet gewoon van het ene gevecht naar het andere terwijl je gewoon voortdurend je special move instampt terwijl je je healer wat laat healen, demo uitgespeeld, geen enkel item of andere move moeten gebruiken.
Nu ja, het ziet er allemaal prachtig uit, maar ik vrees voor de lineariteit van dit spel.
Die game is geweldig qua art/sfeer en muziek. Jammer genoeg blijft het turn based (wel een aardig leuke manier). Erg gemakkelijk vond ik het overigens niet, maar dat komt omdat turn based niets voor mij is. Ik vond het idd jammer dat de levels zo statisch waren. Toch lijkt de game me het waard om uit te proberen, voor mij niet nieuw denk ik, maar zeker wel 2e hands of budgetbak. Voor iemand die games als final fantasy en blue dragon geweldig vind is het idd een must have.

• DarkShadow
Royz schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:19:
Ik kijk nogal vaak HD films via mijn XBOX. Meestal is dit in de vorm van MP4 of HD-WMV. Helaas schokt het beeld nogal eens door het bufferen. Heeft iemand tips hoe ik het schokken kan voorkomen? Het is namelijk nogal een smet op de kwaliteit :(

Tja dat moet dan aan je netwerk liggen, ik heb er nooit last van. Zoals je zelf al aangeeft is het een probleem met bufferen. Zit je niet toevallig ergens met een oude 10mbit hub?

Is er trouwens ergens de mogelijkheid een samenvatting van halo 1 en 2 te lezen?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 20-09-2007 07:39 ]

• fingerhead
DeepSeven schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:17:
[...]

Je moet even doorspelen, ik zoog ook keihard in het begin maar nu speel ik het een maand en zit meestal tussen een 1:1 en 2:1 ratio. Bovendien is cod4 mp niet echt newbie vriendelijk, op lvl 16 heb je namelijk een paar betere wapens en veel handige attachements die je in het begin niet hebt.
woah vink wel meevallen. vind het alleen genaaid van die last stand >< zon irritant ding.
maja ik was int begin ook aardig goed en nu iets slechter hehe. naja nog eventjes gisteren storing op internet dus had me pc maar overgeclocked.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
fingerhead schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:37:
[...]

woah vink wel meevallen. vind het alleen genaaid van die last stand >< zon irritant ding.
maja ik was int begin ook aardig goed en nu iets slechter hehe. naja nog eventjes gisteren storing op internet dus had me pc maar overgeclocked.
De last stand is ook irri ja, knal je iemand af, wordt je nog door die gast gekilled pfff.
Je hebt ook helemaal geen nadeel, ze hadden ze crosshair tijdens last stand moet bewegen of hartkloppingen met rood scherm oid om het iets lastiger te maken.
Ook heb ik het idee dat de hitboxes van iemand die in last stand zit niet klopt, schiet je die persoon van dichtbij in z'n hoofd gebeurt er niks.

Maar er kloppen wel meer dingen niet met de beta, maar dat zal de netcode wel zijn.
Loop je achter een muur ben je opeens dood.
Zie je die killcam stond je helemaal niet achter de muur :P
De killcam klopt niet helemaal met wat ik zie.
Dit gebeurt echt heel vaak.

Verder blijft een controller lastig, de eerste potjes zuig ik ook gigantisch.
Sommige heb echt een heel goed gevoel met dat ding die zie je bijna als een muis bewegen, dat lukt me nog niet :D

Als je gewoon gelijk headshots geeft, gaat die speler niet in Last Stand..

• fingerhead
Redje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:01:
[...]

De last stand is ook irri ja, knal je iemand af, wordt je nog door die gast gekilled pfff.
Je hebt ook helemaal geen nadeel, ze hadden ze crosshair tijdens last stand moet bewegen of hartkloppingen met rood scherm oid om het iets lastiger te maken.
Ook heb ik het idee dat de hitboxes van iemand die in last stand zit niet klopt, schiet je die persoon van dichtbij in z'n hoofd gebeurt er niks.

Maar er kloppen wel meer dingen niet met de beta, maar dat zal de netcode wel zijn.
Loop je achter een muur ben je opeens dood.
Zie je die killcam stond je helemaal niet achter de muur :P
De killcam klopt niet helemaal met wat ik zie.
Dit gebeurt echt heel vaak.

Verder blijft een controller lastig, de eerste potjes zuig ik ook gigantisch.
Sommige heb echt een heel goed gevoel met dat ding die zie je bijna als een muis bewegen, dat lukt me nog niet :D
toon volledige bericht
ja kian nog wel meer dingen opnoemen.
spawn points zijn naar de malle heb je airstrike spawn je erin of gewoon in heavy battle.
word je gekilled naar 3 kogels zie je dat die gast in de killcam echt al 2 uur op je stond te schieten dat schiet ook niet echt op hehe.

• amsterdammertje
  • Laatst online: 23:14
Anoniem: 210471 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:13:
Iemand die weet of je korting krijgt bij Dynabyte voor de 360 met forza en pinata?
in feite zou je het pakket nog goedkoper kunnen krijgen bij xboxhome.nl als ik dit moet geloven.
http://www.xbox.com/nl-NL/2freegames.htm

Actie geldt bij elke bundle afgezien van de halo3 en elite.

Dus als je de aanbieding van 360 neemt voor premium met gears of war en splintercell zou je volgens mij ook de 2 extra gratis spellen ( forza 2 en viva pinata ) er bij moeten krijgen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:45

rally

Deyterra Consultancy

Was inderdaad nog een paar toppers vergeten. De komende maanden staan de volgende games op mijn wishlist (lees: die moeten er gewoon gaan komen)
• Halo 3 (pre-ordered)
• Call of Duty 4 (pre-ordered)
• Army of Two (pre-ordered)
• Assasins Creed (bestel ik binnenkort)
• Kane & Lynch
• Mass Effect
• GTA IV (pre-ordered)

Dus... dat bedoel ik met "dure maanden" :P :D
En nog niet eens gespoken over waar ik de tijd vandaan moet halen om ze te spelen :)

http://www.deyterra.com

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 216382 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:37:
Als je gewoon gelijk headshots geeft, gaat die speler niet in Last Stand..
Dat probeer in de hele tijd :) maar vaak genoeg zie ik dus een headshot, mijn crosshair zit op die gast z'n hoofd, en als ik dan dood ga zie ik de kogels om hem inslaan dus sowieso is het meer geluk dan wijsheid.

Het is nu meer van wie spot wie eerder dan van wie kan goed aimen :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Top! Thanks! d:)b

Ligt aan je netwerk of je PC kan het niet aan....

Ik kan je wel aanraden om een externe HDD op je USB van je X360 aan te sluiten.... dat werkt namelijk nog beter!
Ben ik ook van plan om te doen... :9~
DarkShadow schreef op donderdag 20 september 2007 @ 07:37:
Is er trouwens ergens de mogelijkheid een samenvatting van halo 1 en 2 te lezen?
Ff zoeken.... }:O

Gevonden! *O*

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 20-09-2007 12:47 ]

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 14:21

Huig

Merino Fanatic

Nu Halo 3 bijna uitkomt begint het toch wel te kriebelen om ook zo'n 360 aan te schaffen.
Er zijn echter nog een paar dingen die ik nog niet weet.

Kan je de 360 nou wel of niet aan een andere 360 linken, net zoals bij de Xbox om een systemlink aan te leggen? Eens in de maand ga ik en een zooi maten bij iemand halo-en met de xbox via system link, en ik zou dit met de 360 ook wel willen doen. Je hebt natuurlijk Live, maar dat is toch iets minder, omdat je niet direct 12 man in je naaste omgeving hebt.

Er is nog geen XBMC voor de 360. Je kan wel je externe hardeschijf aan de 360 hangen begreep ik, om zo muziek af te spelen. Werkt dat ook met .avi's, of moet ik m'n Xbox blijven gebruiken om films te bekijken?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Huig schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:42:
Nu Halo 3 bijna uitkomt begint het toch wel te kriebelen om ook zo'n 360 aan te schaffen.
Er zijn echter nog een paar dingen die ik nog niet weet.

Kan je de 360 nou wel of niet aan een andere 360 linken, net zoals bij de Xbox om een systemlink aan te leggen? Eens in de maand ga ik en een zooi maten bij iemand halo-en met de xbox via system link, en ik zou dit met de 360 ook wel willen doen. Je hebt natuurlijk Live, maar dat is toch iets minder, omdat je niet direct 12 man in je naaste omgeving hebt.

Er is nog geen XBMC voor de 360. Je kan wel je externe hardeschijf aan de 360 hangen begreep ik, om zo muziek af te spelen. Werkt dat ook met .avi's, of moet ik m'n Xbox blijven gebruiken om films te bekijken?
Ja, systemlink is zekers mogelijk... Zo heb ik eens foto's gezien van een 360 graden setup van Forza 2..... :9~ waren geloof ik wel heel wat X360s voor nodig, maar toch!

Verder kan je idd een externe HDD aan je X360 hangen, maar die moet op Apple format geformateerd zijn (MKV). Fat 32 trekt namelijk bestanden van Maximaal 4 Gb.
Films in wmvHD formaat kan je dan direct afspelen.

Mp3's weet ik niet.

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Ik heb ook nogal eens last van schokkende beelden bij het bekijken van WMV's. Als ik dezelfde WMV echter via mijn Windows Media Center naar de Xbox laat streamen kan ik hem wel schokvrij bekijken. Dus wellicht dat je die optie eens kunt overwegen?

Xbox Live Gamertag

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 12:47

Royz

Kleurenblind!!

MagicMau schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:19:
[...]

Ik heb ook nogal eens last van schokkende beelden bij het bekijken van WMV's. Als ik dezelfde WMV echter via mijn Windows Media Center naar de Xbox laat streamen kan ik hem wel schokvrij bekijken. Dus wellicht dat je die optie eens kunt overwegen?
Jij begrijpt idd wat ik bedoel. Ik brand de HD-WMV's namelijk op een DVD en speel die af in mijn XBOX. Vervolgens speelt de XBOX de dvd dus schokkend af. Het lijkt er dus op dat de PC het renderen beter kan dan de XBOX zelf? Wel jammer moet ik zeggen, begint te irriteren na een tijdje :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Ik denk eerder dat het ligt aan de transfersnelheid van de DVD.

Heb je de bestanden al eens vanaf een externe HD proberen af te spelen=

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Anoniem: 155988

ahhhh
ik heb nu al een scheithekel aan halo 3.
mijn bestelde packet bij xboxhome word weer uitgesteld omdat de leverancier voorkeur geeft aan halo 3 :S
voor mij geen halo 3 uit protest (maandje ofzo todat ik de andere spel zat ben :P)

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 155988 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:46:
ahhhh
mijn bestelde packet bij xboxhome word weer uitgesteld omdat de leverancier voorkeur geeft aan halo 3 :S
voor mij geen halo 3 uit protest (maandje ofzo todat ik de andere spel zat ben :P)
Wat heb je dan besteld :?

Anoniem: 155988 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:46:
ahhhh
Mischien moet je eens aan een andere leverancier denken, maar een hele maand geen halo 3 dat zal ze ook wel leren..
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.