Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.528 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Mars18 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:29:
Net geprobeerd je kan met 2 of meerdere spelers spelen
Vet! Dat is weer goed van de demo, hoef ik tenminste geen 50euro neer te tellen voor een potje voetbal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Via Budgetgaming.nl / Xboxhome.nl :

Mega aanbieding op : Xbox 360 Premium + Gears of War, Splinter Cell, Forza 2 en Viva Pinata: 369.99

Lijkt me een superbundel voor iedereen die nog geen 360 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 19:48
Phusebox schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:41:Echter is de sniper een stuk minder sterk geworden, als je niet in hoofd, hart streek raakt moet je soms 3x raken voor iemand down is. en dan is ie nog niet altijd dood.

Terwijl als ik iemand met een sniper in real life van 300 meter zou raken in zijn been bleef die persoon toch echt niet meer staan maar ja, het zijn games he.
Moet je bepaalde perks pakken, dan is het 95% van de tijd 1 shot 1 kill. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
waar kun je de COD4 demo downloaden? Ik zie em niet in de lijst staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
ZakHooi schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:39:
waar kun je de COD4 demo downloaden? Ik zie em niet in de lijst staan.....
je moet een key hebben en die bij random code invoeren

http://nl.youtube.com/watch?v=mM6n_FOkoaI kijk hoe gaaf zeg _/-\o_

ik vind die cod 4 beta maar lelijk, althans niet super mooi grafisch...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
RoccoS schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:16:
Via Budgetgaming.nl / Xboxhome.nl :

Mega aanbieding op : Xbox 360 Premium + Gears of War, Splinter Cell, Forza 2 en Viva Pinata: 369.99

Lijkt me een superbundel voor iedereen die nog geen 360 heeft.
Gister toevallig voor me schoonbroer een leuk pakket bij E-Plaza gehaald:
XBOX 360 Premium, 2 Wireless Controllers, Quick Charger, 1x Accu, Remote, Forza2 CE, Viva Pinata CE voor net geen 400 euro.

In kort de XBOX 360 Premium + Wireless Expansion Pack + Tijdelijk 2 games = 400 euro. Stond ik wel even van te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Phusebox schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:41:
Echter is de sniper een stuk minder sterk geworden, als je niet in hoofd, hart streek raakt moet je soms 3x raken voor iemand down is. en dan is ie nog niet altijd dood.

Terwijl als ik iemand met een sniper in real life van 300 meter zou raken in zijn been bleef die persoon toch echt niet meer staan maar ja, het zijn games he.
Daar ben ik blij om. COD2 was wat dat betreft helemaal een ramp. Als iemand je daar al in het puntje van je teen wist te raken viel je al dood neer. Het gevolg was dat iedereen gewoon met een sniper begon rond te rennen en gewoon maar op goed geluk op elkaar shoot wat dan ook meestal resulteerde in een kil.

Snipers zijn er nu eenmaal om headshots (of heartshots) mee te maken, en doe je dat niet dan hoort je tegenstander niet dood te gaan. Moet je maar beter leren mikken of een ander wapen kiezen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Zijn deze al langsgekomen?

Verkoopcijfers augustus in VS:
Hardware Unit Sales
PlayStation 2 202K
PlayStation 3 130.6K
PlayStation Portable 151.2 K
Xbox 360 276.7K
Wii 403.6 K
Nintendo DS 383.3K
GBA 69.5K

Top 20 SKU's
360 MADDEN NFL 08 896.6K
PS2 MADDEN NFL 08 643.6K
360 BIOSHOCK 490.9K
PS3 MADDEN NFL 08 336.2K
WII PLAY W/ REMOTE 256.8K
WII METROID PRIME 3: CORRUPTION 218.1K
WII MARIO STRIKERS: CHARGED 147.4K
PS2 GUITAR HERO 2 W/GUITAR 145.4K
WII MARIO PARTY 8 138.3K
PS2 GUITAR HERO ENCORE: ROCKS THE 80S 127.1K
XBX MADDEN NFL 08
WII MADDEN NFL 08
NDS BRAIN AGE 2: MORE TRAINING IN MINUTES A
360 TWO WORLDS
NDS POKEMON DIAMOND VERSION
NDS HIGH SCHOOL MUSICAL: MAKIN THE CUT
360 GUITAR HERO 2 W/ GUITAR
PSP MADDEN NFL 08
NDS POKEMON PEARL VERSION
360 TIGER WOODS PGA TOUR 08

PS3 Lair = 46.5K
Warhawk w/headset= 58.6K
Blue Dragon = 53.6K
Opvallende zaken:

Madden verkoopt op 360 beter als op PS2
Wii hardware verkoopt als een trein, maar software wordt niet verkocht. (Madden voor originele xbox verkocht zelfs beter als voor de Wii :+ )
De PS3 verkoopt nog steeds slechter als PS2 en 360, ondanks $100 euro prijsverlaging.
Verkopen van de PS3 top releases van afgelopen maand vallen zwaar tegen (net als die van Blue Dragon overigens)

Ik hoop toch echt dat de PS3 het wat beter gaat doen, en dat 3rd parties gaan inzien dat ontwikkelen voor de Wii zinloos is omdat het toch niet verkoopt (alleen 1sr parties), en dat ze wat meer aandacht aan de 360 en PS3 gaan besteden.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Begrijp ook niet waarom er niet gewoon in een first person shooter zaken zitten als:

Je schiet iemand in zijn been, hij gaat kruipen of strompelen ipv vrolijk wegrennen en tracht bv met zijn handen zijn beenwond te bedekken.

Je schiet iemand in zijn schouders, hij probeert de wond te drukken.

Je schiet iemand in zijn hand hij laat zijn wapen vallen.

Je schiet iemand in zijn hoofd, je ziet daadwerkelijk een gat en niet een rood vlekje.

Dingen die je toch wel mag verwachten van games als rainbowsix, medal of honor en noem maar op!

• AvanCade
Behalve dat laatste (wat ik een overbodig detail vind) vind ik het ook inderdaad schande dat dit er niet bij zit. Mag tegenwoordig toch wel verwacht worden?!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Hou wou je schieten als je op je wond aan het drukken bent, de gameplay zou er echt niet leuker op worden.

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zelfs in Soldier of Fortune zat dit. Als je iemand z'n been eraf schoot hinkelde hij ook :D

Maarreh, is er geen speciaal CoD4 topic? Niet om het 1 of ander, maar het gaat hier alleen nog maar over CoD4. :p

Twitter

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:06

Phydomir

Dennis

PacinoAllstars schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 02:26:
Begrijp ook niet waarom er niet gewoon in een first person shooter zaken zitten als:

Je schiet iemand in zijn been, hij gaat kruipen of strompelen ipv vrolijk wegrennen en tracht bv met zijn handen zijn beenwond te bedekken.

Je schiet iemand in zijn hoofd, je ziet daadwerkelijk een gat en niet een rood vlekje.

Dingen die je toch wel mag verwachten van games als rainbowsix, medal of honor en noem maar op!
Tijd om eens Operation Flashpoint uit de budget bak te vissen!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

http://www.xboxhome.nl/pr...orza-2-en-viva-pinata.htm

ik denk niet dat een halo 3 bundel voordeliger zal zijn??

best vette aanbieding.

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
ik heb een probleempje mijn xbox 360 wil XIII (orgineel xbox spel) niet meer afspelen sinds ik in augustus die nieuwe update erop heb gezet van back compat.... maar ik wil dat spel weer spelen iemand een oplossing?
alvast bedankt :*)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
PacinoAllstars schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 02:26:

Dat is de eeuwen oude gameplay vs realisme discussie. Geef mij maar gameplay, vind de cod 4 beta zwaar vet zoals hij nu is.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ga vanavond eens een stapel Demo's downloaden, ik heb er best wat gemist.

Ik lees in het PS3 topic, dat de Fifa demo nogal last heeft van Framedrops. Is dat op de 360 ook zo? Dan skip ik die iig.

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 12:05
Xander84 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:44:
[...]

Tja dr zijn games waarbij dit een probleem is.....Probeer maar eens Dead Rising te spelen op CRT met advanced SCART cabel was bij mij niet te doen (zelfde geld voor Test Drive, alhoewel daar de tekst minder essentiel is). Echter maar 1 oplossing, investeer in een goede LCD tv, geloof me is de moeite meer dan waard :Y .

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om in de COD 4 beta met zn tweeen via splitscreen te spelen?!
Oplossing 2: Koop de VGA kabel, op mijn oude 22"CRT van iiyama speelt het heerlijk

• Mars18
PWM schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:37:

Ik lees in het PS3 topic, dat de Fifa demo nogal last heeft van Framedrops. Is dat op de 360 ook zo? Dan skip ik die iig.
Heeft die niet op 360

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Xboxhome.nl?? Ik vindt dat wel een hele toffe aanbieding eerlijk gezegd! Zit er zwaar over te denken om te bestellen..

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:48:
Heeft iemand ervaring met Xboxhome.nl?? Ik vindt dat wel een hele toffe aanbieding eerlijk gezegd! Zit er zwaar over te denken om te bestellen..
http://budgetgaming.nl/fo...=20&topic_id=1267&start=1

Hier staan de ervaringen met Xboxhome

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:48:
Eén woord: Shopsurvey. Xboxhome.nl

http://www.deyterra.com

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Dennahz schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 09:35:
Zelfs in Soldier of Fortune zat dit. Als je iemand z'n been eraf schoot hinkelde hij ook :D

Maarreh, is er geen speciaal CoD4 topic? Niet om het 1 of ander, maar het gaat hier alleen nog maar over CoD4. :p
Ja hebben meer mensen nog steeds geen COD4 beta key, maar wel een bevestiging van activision van de gamer.nl activatie code in te voeren?

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:37:
Ik heb gister voor het eerst de demo van Skate gespeeld en ben echt zeer aangenaam verrast. Dit is een een skate-game zoals ik hem graag zie. Lekker realistisch. Als je het met voetbal spellen gaat vergelijken dan geldt Fifa=TH & Skate=PES. Het grootste nadeel van TH vond ik (vooral in de latere delen alhoewel Project 8 weer de goeie richting op ging) dat het steeds onrealistischer werd.

Skate stapt daar vanaf. Gewoon realistich skaten zonder al teveel gekkigheid. Toen ik dat vooraf hoorde was ik een beetje bang dat het daardoor ook minder leuk zou spelen maar dat is dus helemaal niet zo. Dit komt vooral door het open trick systeem in combinatie met de physics in het spel die echt heel goed zijn. Als je let op hoe je mannetje skate/z'n balans houdt met z'n totale lichaam dan is dat echt indrukwekkend. Het klopt gewoon allemaal.

De manier van spelen wijkt behoorlijk af van TH dus als je dat gewend bent is het wel ff wennen. Maar zodra je het een beetje door krijgt wil je niets anders. Tricks zijn een stuk moeilijker om uit te voeren. Je doet alles met de analoge stick (ala FNR3) en dit geeft veel vrijheid. Je hebt een aantal basis handelingen en door die te combineren kan je een heel arsenaal aan tricks uithalen. Er wordt daardoor wel meer van je eigen creatieviteit verwacht.

Eerst een goeie spot vinden waar je een bepaalde trick/line wilt uitvoeren en dan is het (net al in het echt) een kwestie van proberen, proberen, proberen... tot het een keer goed gaat. Maar zodra je trick/line lukt geeft dat echt voldoening. En helemaal tof om er daarna van te genieten in de replay mode die ook zeer goed is uitgewerkt.

Kut dat het alleen nog 2 weken duurt voordat hij hier uit is. Voor mij is het echt een must-have O+

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:10
vandaag toch maar een tweedehands 360 gekocht via vraag & aanbod. Zat al een tijdje te twijfelen over een console maar een ps3 is me echt te duur en bovendien zijn daar nog niet echt boeiende games voor uit imho. MGS4 en GT5 zijn de enigen die me echt aanspreken. Gears of war is al uit en halo 3 bijna en fifa 2008 is toch cross-platform dus toch maar besloten voor de 360 te gaan.

Nou maar wachten tot ie binnen is en ik een beetje kan klooien met het ding :)

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:00:
[...]

Ik heb gister voor het eerst de demo van Skate gespeeld en ben echt zeer aangenaam verrast. Dit is een een skate-game zoals ik hem graag zie. Lekker realistisch. Als je het met voetbal spellen gaat vergelijken dan geldt Fifa=TH & Skate=PES. Het grootste nadeel van TH vond ik (vooral in de latere delen alhoewel Project 8 weer de goeie richting op ging) dat het steeds onrealistischer werd.

Kut dat het alleen nog 2 weken duurt voordat hij hier uit is. Voor mij is het echt een must-have O+
Helemaal mee eens, goede game :) En ik heb de demo inmiddels al wel 8 helemaal gedaan, gewoon een beetje freestylen in dat skatepark vermaakt best ;)

CoD4 Beta is vet! Ben blij dat ik Two Worlds niet heb kunnen vinden als tussendoortje tot Halo 3, want dit vermaakt goed :) Leuke graphics, maar vooral, leuke toevoegingen aan de standaard shooter gameplay. Heb je een 3 kill streak, dan krijg je een 30 seconden vijanden op radar ability. Doe je er dan nog 2 kills bij, komt er een airstrike waarvan je zelf bepaalt waar hij op de map zijn lading dropt. En kom je op 7 kills achter elkaar, dan krijg je een leuke helicopter boven de map, die at random achter tegenstanders aangaat :P

Ook dat hele rank gebeuren is leuk. Als je weer zo'n opdracht voltooid geeft dat toch wel een goed gevoel, ben je tenminste ergens online voor bezig.

Woei, rank 16 in 3,5 uur :*)

• amoi
amoi schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:01:
ik heb een probleempje mijn xbox 360 wil XIII (orgineel xbox spel) niet meer afspelen sinds ik in augustus die nieuwe update erop heb gezet van back compat.... maar ik wil dat spel weer spelen iemand een oplossing?
alvast bedankt :*)
weet iemand antwoord op mijn vraag?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

amoi schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:49:
[...]

Ehm... na een paar uur je vraag al kicken? :/
Het beste kun je gewoon een mailtje sturen naar MS...die kan je uitsluitsel geven (of het aan jou /update/ iets anders ligt).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Mars18
[...]

Bel dan 0800-0233 894

Verwijderd

Heb er toch maar voor gekozen om deze pack te bestellen; Xbox 360 Premium + Gears of War, Splinter Cell, Forza 2 en Viva Pinata. Kon het niet laten, wilde vroeg of later toch een 360 kopen, maar deze spellen en voor deze prijs... helemaal geweldig! Ben nogal een PC gamer dus het zal wel even wennen zijn denk ik :) .

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:19:
Heb er toch maar voor gekozen om deze pack te bestellen; Xbox 360 Premium + Gears of War, Splinter Cell, Forza 2 en Viva Pinata. Kon het niet laten, wilde vroeg of later toch een 360 kopen en deze spellen voor deze prijs... helemaal geweldig! Ben nogal een PC gamer dus het zal wel even wennen zijn denk ik :) .
ik denk dat ik precies het zelfde denk en ga doen als jij :+

• amoi
en dan zeker voor zo iets stomzinnigs mijn xbox zeker weer op sturen d8 het dus niet ik wacht wel een maand want dan komt er toch weer een nieuwe uit

Verwijderd

Heb er toch maar voor gekozen om deze pack te bestellen; Xbox 360 Premium + Gears of War, Splinter Cell, Forza 2 en Viva Pinata. Kon het niet laten, wilde vroeg of later toch een 360 kopen, maar deze spellen en voor deze prijs... helemaal geweldig! Ben nogal een PC gamer dus het zal wel even wennen zijn denk ik :) .
Gefeliciteerd met je aankoop ! Goeie keus geweest.

Ga er vanut dat shooters in het begin enorm lastig zijn. Het is gewoon ff wennen aan de controler als je mus/tb gewend bent. Bij mij duurde het wel ff. Maar na een tijdje is het 2e natuur

Ik heb sinds ik mijn 360 heb het pc games vaarwel gezegd en heb daar geen minuut spijt van. Scheelt een hoop geld en frustraties als er weer eens iets niet werkt. Disc erin een gamen maar :9

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft iemand nog een Gold code (bijv. voor een maand) voor me? Zou die persoon erg dankbaar zijn :)

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:10
Mag ik vragen hoeveel dat precies kostte ?

Verwijderd

[...]

de cache verwijderen? Al zul je dan waarschijnlijk weer eerst een oudere update moeten doen om zowiezo xii weer te kunnen spelen.
Exorcist schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:56:
Heeft iemand nog een Gold code (bijv. voor een maand) voor me? Zou die persoon erg dankbaar zijn :)
een maand niet, wel 2 dagen.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

6pack15 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:21:
[...]

Mag ik vragen hoeveel dat precies kostte ?
Was 369 euro als ik me goed herinner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Phydomir schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 09:53:
[...]

Tijd om eens Operation Flashpoint uit de budget bak te vissen!
er zijn toch geruchten van een nieuwe operation flashpoint?
Die game heb ik op de pc zoveel gespeeld dat mijn disc op een gegeven moment gewoon is gebroken... een nieuwe kreeg ik niet van Codemasters was het geloof ik. Moest ik maar een nieuw spel kopen :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Phusebox schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:09:
[...]

er zijn toch geruchten van een nieuwe operation flashpoint?
Die game heb ik op de pc zoveel gespeeld dat mijn disc op een gegeven moment gewoon is gebroken... een nieuwe kreeg ik niet van Codemasters was het geloof ik. Moest ik maar een nieuw spel kopen :S
http://tothegame.com/game.asp?id=6657

ja deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik hoop dat ze de vorige game wel eer aan doen. Geef mij maar realistische shooters, ben ik toch wat beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:55:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop ! Goeie keus geweest.

Ga er vanut dat shooters in het begin enorm lastig zijn. Het is gewoon ff wennen aan de controler als je mus/tb gewend bent. Bij mij duurde het wel ff. Maar na een tijdje is het 2e natuur

Ik heb sinds ik mijn 360 heb het pc games vaarwel gezegd en heb daar geen minuut spijt van. Scheelt een hoop geld en frustraties als er weer eens iets niet werkt. Disc erin een gamen maar :9
Het zou mooi zijn als dit altijd voor iedereen op zou gaan maar helaas is dat niet zo. Sommige mensen wennen gewoon nooit aan een gamepad, andere mensen wel maar dan alleen met bepaalde spellen. Weer andere mensen vinden een gamepad wel ok maar zodra ze weer een muis en toetsenbord onderhanden hebben voelen ze zich weer thuis.

Als je een pc gamer bent en primair van shooters houdt zou ik persoonlijk nooit een xbox 360 kopen.
Met andere woorden weet van jezelf welk genre spellen je het liefst speelt en bepaal aan de hand daarvan of een console nou echt wel iets is voor jou is. Zeker pc gamers die al wat ouder zijn zullen heel erg moeilijk gaan wennen aan een shooter met een gamepad.

Zelf heb ik heel bewust een Xbox 360 gekocht voor sportspellen en hopelijk in de toekomst wat moderne platformspellen. Uitermate teleurstellend vind ik het feit dat er op de Xbox 360 zo goed als geen spellen zijn zoals Prince of Persia en God of War.

Waar ik momenteel op wacht is Pro Evolution Soccer 2008, NHL 08 of NHL 2K8, NBA Live 08 of NBA 2K8 en uiteraard Assasin's Creed.

[ Voor 4% gewijzigd door Dracul op 16-09-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:51:
[...]

Het zou mooi zijn als dit altijd voor iedereen op zou gaan maar helaas is dat niet zo. Sommige mensen wennen gewoon nooit aan een gamepad, andere mensen wel maar dan alleen met bepaalde spellen. Weer andere mensen vinden een gamepad wel ok maar zodra ze weer een muis en toetsenbord onderhanden hebben voelen ze zich weer thuis.

Als je een pc gamer bent en primair van shooters houdt zou ik persoonlijk nooit een xbox 360 kopen.
Met andere woorden weet van jezelf welk genre spellen je het liefst speelt en bepaal aan de hand daarvan of een console nou echt wel iets is voor jou is. Zeker pc gamers die al wat ouder zijn zullen heel erg moeilijk gaan wennen aan een shooter met een gamepad.

Zelf heb ik heel bewust een Xbox 360 gekocht voor sportspellen en hopelijk in de toekomst wat moderne platformspellen. Uitermate teleurstellend vind ik het feit dat er op de Xbox 360 zo goed als geen spellen zijn zoals Prince of Persia en God of War.

Waar ik momenteel op wacht is Pro Evolution Soccer 2008, NHL 08 of NHL 2K8, NBA Live 08 of NBA 2K8 en uiteraard Assasin's Creed.
Ik ga ook meer voor de Racing, RPG's en de Adventures op de 360. FPS heb ik een PC voor, wat ik persoonlijk ook fijner vindt, maar de de bovenstaande genre's lijkt me leuker lekker op de bank te spelen, lekker relaxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:51:
[...]

Zeker pc gamers die al wat ouder zijn zullen heel erg moeilijk gaan wennen aan een shooter met een gamepad.
Ben ik het toch niet helemaal met je eens :P . Het zit em gewoon tussen de oren. Zolang je handen motorisch in orde zijn moet iedereen met een gamepad kunnen spelen. Hoe vaker je het doet hoe natuurlijker het wordt. Ik geef wel toe dat je nooit de snelheid van een muis/tb zal matchen.

Ik riep zelf ook altijd dat een FPS niet speelbaar was met een controler. Ben zelf zo'n (ex-)pc gamer die wat ouder is. Ik heb jaaaaaren shooters op de pc gespeeld. Heb echt honderden uren zitten is spellen als CS, Halflife en BF. Op de 360 toch ermee begonnen. Het was in het begin inderdaad erg kut spelen (heel erg kut) maar ook ik ben eraan gewend. Het duurde wel 2 volle dagen voor het een beetje wende.

Ik kan mij voorstellen dat als een FPS zowel op de pc als de 360 uit is je hem lekker op de pc speelt (als je eenbehoorlijke pc hebt). In mijn ogen is het echter enorm zonde om games als Gears niet te spelen omdat je er vanuit gaat dat je toch niet kan wennen aan het spelen met een controler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik sluit me volledig aan bij giropas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Ik ook, zelfde verhaal. Het is even wennen, en de muis blijft sneller. Maar de xbox controller is zoveel relaxter, het ligt goed in je handen en jij ligt weer goed in de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Beetje vermoeiend mensen die roepen dat iets tussen de oren zit. De discussie gaat niet over het feit dat iemand fysiek niet in staat zou zijn een gamepad te bedienen het gaat over het feit dat sommige mensen nooit gaan wennen aan een gamepad. Waarom twee analoge sticks en twee buttons tegelijk gaan bedienen terwijl je relax met muis en toetsenbord kunt spelen wat ook nogeens veel nauwkeuriger en sneller is. Gears of War komt gewoon op pc uit. Sommige spellen voor de Xbox 360 komen dat niet maar hetzelfde geld ook voor pc spellen. Vanaf de bank een shooter spelen is relax maar dan wel met een hele grote tv of beamer. Als de tv kleiner is dan 37" zit ik liever achter een 22" monitor achter mijn bureau.

Nogmaals, dit is slechts mijn mening over shooters op de Xbox 360 en niet over de 360 in het algemeen aangezien ik een zeer tevreden xbox 360 bezitter ben. Ik kies alleen bewust de genres spellen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 09:10
belfrink schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 21:18:
[...]

Was 369 euro als ik me goed herinner :)
kost dat alles samen maar 369 euro ?? waar dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:50:
[...]

kost dat alles samen maar 369 euro ?? waar dan :P
http://www.xboxhome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

ik ben op zoek naar een xbox 360 remote code zodat ik mijn remote's kan samenvoegen.
Zodat ik geen 3 afstandsbedieningen meer nodig heb. Ik kan gelukkig al terug van 3 naar 2 maar het zou fijn zijn als ik naar 1 kan gaan ;)
De code voor de gewoon xbox namelijk 0522 werkt jammer genoeg niet :(

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Blaasvis schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:34:
ik ben op zoek naar een xbox 360 remote code zodat ik mijn remote's kan samenvoegen.
Zodat ik geen 3 afstandsbedieningen meer nodig heb. Ik kan gelukkig al terug van 3 naar 2 maar het zou fijn zijn als ik naar 1 kan gaan ;)
De code voor de gewoon xbox namelijk 0522 werkt jammer genoeg niet :(
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28649077#28649077

:P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 10:45
ik ben tot nu toe best tevreden over de COD4 beta :)
Op begin is het beetje wennen en is het behoorlijk druk maar na een tijdje speelt het toch zeker rlxt weg :D

Alleen ik heb een 4:3 scherm en alle games speelt hij netjes op breedbeeld af (dus balken boven en onder) maar bij de COD4 beta doet hij dat dus niet, en speel je op full screen (waardoor het meer uitgerekt is en het lijkt alsof je of een resolutie van 640 x 480 speelt).

Weet iemand daar mis een oplossing voor :? zodat je toch op breedbeeld kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

ik wil dus een andere remote aan de xbox hangen en niet de xbox remote configgen voor alleen mijn tv ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:39:
Beetje vermoeiend mensen die roepen dat iets tussen de oren zit. De discussie gaat niet over het feit dat iemand fysiek niet in staat zou zijn een gamepad te bedienen het gaat over het feit dat sommige mensen nooit gaan wennen aan een gamepad.
En dat wennen zit em nou net tussen de oren. Is niet negatief bedoeld o.i.d. Zo werkt het menselijke brein nou eenmaal. Extreem voorbeeld, als jij bv de rest van je leven alleen nog maar met controler zou mogen gamen dan gaat dat toch echt een keertje wennen hoor. :) Kwestie van tijd. Maar heb verder geen zin in een uitgebreide discussie hierover, ieder zijn mening. Als jij liever geen shooters met een controler speelt moet je dat helemaal zelf weten.
Nano2009 schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:40:
ik ben tot nu toe best tevreden over de COD4 beta :)
Op begin is het beetje wennen en is het behoorlijk druk maar na een tijdje speelt het toch zeker rlxt weg :D
Baal toch wel een beetje dat ik mij nergens heb opgegeven voor de Beta. Ik had zoiets van ik wacht wel op de full, maar na al die goede verhalen... |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
What the fuck, ga ik ook maar eens bestellen dan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:43:
[...]

En dat wennen zit em nou net tussen de oren. Is niet negatief bedoeld o.i.d. Zo werkt het menselijke brein nou eenmaal. Extreem voorbeeld, als jij bv de rest van je leven alleen nog maar met controler zou mogen gamen dan gaat dat toch echt een keertje wennen hoor. :) Kwestie van tijd. Maar heb verder geen zin in een uitgebreide discussie hierover, ieder zijn mening. Als jij liever geen shooters met een controler speelt moet je dat helemaal zelf weten.
Een muis en toetsenbord zijn gewoon superieur aan een gamepad wat betreft shooters. Als jij denkt dat dat tussen de oren zit prima maar het menselijk brein waar jij het over hebt registreert gewoon wat beter is. Mensen die zich zelf zo fantastisch vinden met hun gamepad lopen vaak te klagen als ze tegen mensen moeten spelen met muis en toetsenbord al zijnde het niet eerlijk en zelfs dat muis en toetsenbord verboden zouden moeten worden op de console. Dat zegt in principe al genoeg.
Dat verklaart ook direct waarom sommige mensen niet kunnen wennen aan een gamepad omdat ze weten dat er iets is dat beter is. En ja dat is een weten en zit dus tussen de oren. Al het andere wat tussen de oren zou zitten vind ik onzin maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmmm ik kan me herinneren dat er een aantal delen geleden iets gepost werd over een plastic stukje dat je over je stick van je controller kon zetten, waarin je dan je duim kon plaatsen, om zo nog meer controle te hebben over je stick.

Weet iemand nog de link voor mij, aangezien ik deze met de search niet weer kan vinden......
Weet ook niet meer hoe die dingen precies heten..

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Alabama_man schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:09:
Ik sluit me volledig aan bij giropas.
En sluit me volledig aan bij Alabama_man ....

Als je van een PC komt, effe doorbijten, het begin is echt zwaar kl.te. Ben 37 jaar, heb altijd FPS op PC gespeeld, sinds een jaar of 3 op de Xbox (eerst oude, nu 360), en het is echt een tweede natuur.

Heb Bioshock eerst op de 360 gespeeld, daarna op de PC geprobeerd. Vond het beter met controller, trager, dus sfeervoller. Huidige FPS op de PC zijn nogal 'flitsend' snel.

Voor iedereen die niet overtuigd is, koop Halo2 uit de superrrrr budget bak, en ga het proberen, voor een dag of twee .......

Guitar Hero had je toch ook niet meteen in de vingers ..... ;-)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Roely schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:24:
[...]

En sluit me volledig aan bij Alabama_man ....

Als je van een PC komt, effe doorbijten, het begin is echt zwaar kl.te. Ben 37 jaar, heb altijd FPS op PC gespeeld, sinds een jaar of 3 op de Xbox (eerst oude, nu 360), en het is echt een tweede natuur.

Heb Bioshock eerst op de 360 gespeeld, daarna op de PC geprobeerd. Vond het beter met controller, trager, dus sfeervoller. Huidige FPS op de PC zijn nogal 'flitsend' snel.

Voor iedereen die niet overtuigd is, koop Halo2 uit de superrrrr budget bak, en ga het proberen, voor een dag of twee .......

Guitar Hero had je toch ook niet meteen in de vingers ..... ;-)
Langzaam is sfeervoller. Absoluut waar en mooi dat er mensen zijn die dat door hebben.
Alleen vind ik wel dat je 90% van de spellen zo snel of langzaam kunt spelen als je zelf wilt. Wil je als een multiplayer fanaat door levels heen fraggen prima. Ik ben een liefhebber van stealthgames en speel ook iedere niet stealthgame zeer langzaam. Werkt heel erg goed in Bioshock dus daar verschillen de meningen blijkbaar over. Spellen als Painkiller en Serious Sam is een ander verhaal aangezien daar vanaf het begin tot het eind hordes vijanden op je af komen stormen.

Guitar Hero als voorbeeld zegt me niks aangezien er geen alternatief voor is. De discussie gaat wat mij betreft over het feit dat je een gamepad gebruikt in een shooter terwijl je een muis en toetsenbord kunt gebruiken. Als iemands budget het niet toelaat wordt het een ander verhaal natuurlijk maar als je in de gelegenheid bent om een shooter op je Xbox 360 te spelen en op je Pc waar gaat dan de keus naar uit.

Als je budget het dus niet toelaat moet je gaan kijken welk genre spellen je het meest speelt en welk gameplatform je het beste kunt aanschaffen. Dan heb ik het niet alleen over de 360 en de pc maar ook over andere console's gezien het feit dat er op de ene console weleens meer spellen van een bepaald genre uitkomen dan op de andere console.

Een ander punt is natuurlijk of je alleen de nieuwste spellen wil spelen of dat je gewoon een echte gameliefhebber bent en ook gewoon oude spellen speelt. Wil je alleen maar het nieuwste van het nieuwste en is je budget beperktt ja dan is de keus voor een 360 of ps3 wel duidelijk lijkt mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Dracul op 17-09-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Dracul schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:51:
[...]

Guitar Hero als voorbeeld zegt me niks aangezien er geen alternatief voor is.
Frets on Fire, nog gratis ook.

Twijfel nog steeds heel erg of ik GH moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dracul schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:25:
[...]

Een muis en toetsenbord zijn gewoon superieur aan een gamepad wat betreft shooters. Als jij denkt dat dat tussen de oren zit prima maar het menselijk brein waar jij het over hebt registreert gewoon wat beter is. Mensen die zich zelf zo fantastisch vinden met hun gamepad lopen vaak te klagen als ze tegen mensen moeten spelen met muis en toetsenbord al zijnde het niet eerlijk en zelfs dat muis en toetsenbord verboden zouden moeten worden op de console. Dat zegt in principe al genoeg.
Dat verklaart ook direct waarom sommige mensen niet kunnen wennen aan een gamepad omdat ze weten dat er iets is dat beter is. En ja dat is een weten en zit dus tussen de oren.
Zucht wat een bullshit wetenschap van de koude bodem. Het is door game developers tot in den treure bewezen dat muis+keyboard efficienter is voor lange afstandswerk (snipen en snel precies mikken) en controller voor close combat (doordat analog stick movement veruit superieur is aan WASD). Dat dat redelijk automatisch inhoudt dat console players de sjaaq zijn als je ze tegen muizers zet in een wide open game met veel lange-afstands wapens is vervolgens net zo'n given als dat de controller players veruit in het voordeel zijn zodra de ammo op is of het ineens op gangen en tunnels aankomt. Vroegah had je in Quake 3 nog 'joystick only' rooms waar je als muizert uit werd getrapt want enorm in het voordeel was, maar single stick 8-directional on/off control laat zich niet echt vergelijken met dual-stick 360-graden analog controls.

En ja ik heb jaren met allebei gedaan en kan met allebei moeiteloos overweg. Je gaat nu vast een antwoord typen met hoe goed je wel niet bent in UT2k3/CS of een andere willekeurige PC-shooter: don't bother. Ik dacht intuitief na jaren muis-shooters ook dat controllers niet zouden werken. Neem nu eens aan dat dat na 2 dagen wennen heel anders is, net zoals niemand hier het eerste uur dat ie het ooit probeerde ook maar 1 schot op een moving target kon raken met een muis.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik zeg altijd dat het goed bespelen van een 3rd of 1st Person Shooter met een controller meer ervaring en kundigheid eist. Daarnaast vind ik het veel spannender, want richten met een muis kan iedereen. Met een controller niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

curry684 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:19:
[...]

Zucht wat een bullshit wetenschap van de koude bodem. Het is door game developers tot in den treure bewezen dat muis+keyboard efficienter is voor lange afstandswerk (snipen en snel precies mikken) en controller voor close combat (doordat analog stick movement veruit superieur is aan WASD). Dat dat redelijk automatisch inhoudt dat console players de sjaaq zijn als je ze tegen muizers zet in een wide open game met veel lange-afstands wapens is vervolgens net zo'n given als dat de controller players veruit in het voordeel zijn zodra de ammo op is of het ineens op gangen en tunnels aankomt. Vroegah had je in Quake 3 nog 'joystick only' rooms waar je als muizert uit werd getrapt want enorm in het voordeel was, maar single stick 8-directional on/off control laat zich niet echt vergelijken met dual-stick 360-graden analog controls.

En ja ik heb jaren met allebei gedaan en kan met allebei moeiteloos overweg. Je gaat nu vast een antwoord typen met hoe goed je wel niet bent in UT2k3/CS of een andere willekeurige PC-shooter: don't bother. Ik dacht intuitief na jaren muis-shooters ook dat controllers niet zouden werken. Neem nu eens aan dat dat na 2 dagen wennen heel anders is, net zoals niemand hier het eerste uur dat ie het ooit probeerde ook maar 1 schot op een moving target kon raken met een muis.
Blahblahblah, ik ben hier niet om iemand te overtuigen die al een console heeft en blij is met zijn controller. Ik ben hier om pcgamers die primair van shooters houden en een console willen aanschaffen te informeren dat sommige mensen nooit zullen of willen wennen aan een gamepad.
Genoeg mensen die een console aanschaffen en die binnen zes maanden al op marktplaats hebben staan. Ik ben geeneens geinteresseerd in de oorzaak daarvan, alleen in het feit dat het een gegeven is. Of een gamepad of een muis beter is interesseert me totaal niet, alleen hoe bepaalde gamers beide besturingselementen ervaren.

Verder speel ik geen UT of CS(vroeger wel gedaan) en zou het mij een worst zijn hoe groot iemands digitale pik is. Ik game voor me lol en irriteer me alleen maar aan mensen die kosten wat het kost willen winnen. Ik zie rankings dan ook liever gaan dan komen. Als je iemand niet kent vul dan ook niks in voor die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Dracul schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:49:
[...]

Ik ben hier om pcgamers die primair van shooters houden en een console willen aanschaffen te informeren dat sommige mensen nooit zullen of willen wennen aan een gamepad.
Genoeg mensen die een console aanschaffen en die binnen zes maanden al op marktplaats hebben staan. Ik ben geeneens geinteresseerd in de oorzaak daarvan, alleen in het feit dat het een gegeven is. Of een gamepad of een muis beter is interesseert me totaal niet, alleen hoe bepaalde gamers beide besturingselementen ervaren.
Nou ik ben zo'n "pcgamer" , die vorig jaar voor het eerst overgestapt is op een console (daarvoor nooit echt shooters gespeeld met een gamepad). Ik ben een echte shooter fan dus ik had meteen 3 shooters aangeschaft, nou de eerste 4 weken heb ik die controller zowat alle hoeken van de kamer later zien, maar na een maand of 2 begon ik er aan gewend te raken. En ik zeg je dit ik ga echt niet meer terug naar de pc, console + gamepad is 10x relaxer.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Dat is mooi en ik wou dat dat voor 100% van de gamers opging. Dat is helaas niet zo dus het enige wat ik doe is de balans opmaken dat sommige mensen wel wennen en anderen niet en je dus geen garanties hebt.

That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:06

Phydomir

Dennis

Woei, weer eens een fijne, al te vaak gevoerde discussie in het topic :+

De een vind nou eenmaal dit fijn en de ander dat. Zelf maakt het me niet zo veel uit. Speel wel liever met muis + tobo maar toch heb ik een game als Bioshock op de 360. Veel relexter vanaf m'n bed gamen, geen gezeik met installaties en een 32" scherm 8)

CoD4 daar in tegen zal ik dan wel weer op de pc kopen, maar puur omdat ik die in clan verband wil gaan spelen, en daar vind ik een pc toch echt veel geschikter voor.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet kan wennen aan een controller na een paar jaar (ik ken niemand). Ik kan me wel voorstellen dat je niet zo goed wordt als met de muis (in bepaalde games), aangezien je bepaalde dingen niet zo snel kan. Als je alleen UT of Quake multiplayer speelt kan ik me voorstellen dat je dat zegt, en dat is dan waar. In andere games is de controller veruit de beste. En in spellen als Bioshock ben je misschien wel BETER met de muis, LEUKER is het denk ik niet. Ik vind het namelijk erg tof dat je realistisch of je as draait, ipv een 180 graden draai maakt in 0,01 seconden. Wat betreft realisme wint de controller dan dik.
Het heeft allebei zijn voor en nadelen, lijkt de duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Phydomir schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:22:
Woei, weer eens een fijne, al te vaak gevoerde discussie in het topic :+

De een vind nou eenmaal dit fijn en de ander dat. Zelf maakt het me niet zo veel uit. Speel wel liever met muis + tobo maar toch heb ik een game als Bioshock op de 360. Veel relexter vanaf m'n bed gamen, geen gezeik met installaties en een 32" scherm 8)

CoD4 daar in tegen zal ik dan wel weer op de pc kopen, maar puur omdat ik die in clan verband wil gaan spelen, en daar vind ik een pc toch echt veel geschikter voor.
bedankt dat je het verhaal voor me typte :P
ik heb nu ook zo voor CoD4 wel vet op de xbox maar toch voor clan verband op de pc nemen. en omdat niet iedereen van me oude clan een xbox heeft maar ik twijfel zelfs nog om ze allebei te nemen. en bioshock ideaal voor relaxed op bank lekker chill :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Sega Rally demo op XBLM *O*

700mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Xander84 schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:07:
[...]

nou de eerste 4 weken heb ik die controller zowat alle hoeken van de kamer later zien,
Ook met een (draadloze) controller is het niet de bedoeling de tegenstander raak te gooien .... Nu begrijp ik die lange gewenningscurve :+

Feit is, dat de gameplay anders is met een controller dan met een muis / klavier combinatie. Welke gameplay prefereert is ieder zijn persoonlijke keuze.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Laatst online: 12-09 11:06
@Electra: volgens mij bedoel je de speedfreek, zie de website van kontrolfreek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Ach spelen met een toetsenbord + muis heb je ook moeten leren. Toen ik dit voor het eerst deed was ik net zo snel als toen ik voor het eerst een fps met een gamepad speelde. En nu ben ik zelfs af en toe verbaasd over hoe snel ik eigenlijk wel niet mik als ik de COD4 beta aan het spelen ben. Achte dat echt onmogelijk in de tijden dat ik fanatiek Quake 3 ed. speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Oh, ik ben heel erg benieuwd of het weer dat gevoel geeft van de eerste sega rally, vindt ik persoonlijk nog steeds de beste in de serie. Als ik daar ergens een kast van tegen kom kan ik het nooit nalaten om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Walkman schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:02:
[...]

Oh, ik ben heel erg benieuwd of het weer dat gevoel geeft van de eerste sega rally, vindt ik persoonlijk nog steeds de beste in de serie. Als ik daar ergens een kast van tegen kom kan ik het nooit nalaten om het te spelen.
op de saturn bedoel je? die was nagenoeg arcade trouw meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:34:
[...]

op de saturn bedoel je? die was nagenoeg arcade trouw meen ik
Dat was inderdaad een goede versie, maar het hele force feedback op de kast is gewoon zo goed, je voelt die auto gewoon wegbreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 12-09 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Heeft iemand ervaring met een 2e hands Xbox 360 via marktplaats te kopen?
Ik wil er nog eentje om als mediaspeler in te zetten, maar stuit op niet altijd even corrected deals (lees: gebanned, gemod, o.i.d.).
Als ik er vragen over stel krijg ik geen antwoord of een antwoord dat ik hem werkend mag zien, maar dat zegt nog niets over of hij gemod is of niet :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

rally schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:07:
Ik wil er nog eentje om als mediaspeler in te zetten, maar stuit op niet altijd even corrected deals (lees: gebanned, gemod, o.i.d.).
Als ik er vragen over stel krijg ik geen antwoord of een antwoord dat ik hem werkend mag zien, maar dat zegt nog niets over of hij gemod is of niet :(
Wat kosten ze 2de hands?

Als ik zie wat je voor 360,- nieuw krijgt (incl 4 spellen), dan vraag ik me af of het loont op 2de hands te kopen. Je zou die 4 spellen eventueel nog op marktplaats kunnen zetten voor 90,- in 1 koop. Dan ben je voor 270,- klaar, heb je een nieuwe console en 3 jaar garantie.

EDIT:

Deze bedoel ik dus voor 369,-:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/53bcc8d4dcc653e675c15fac6f215852/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 17-09-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Makster schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:44:
@Electra: volgens mij bedoel je de speedfreek, zie de website van kontrolfreek
Het lijkt er wel op, maar kan me herinneren dat deze "rondjes" gesloten waren, zodat je je duim er door kon steken.
Weet het alleen niet helemaal zeker meer.
iig bedankt voor je reactie! :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
curry684 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:19:
[...]

Zucht wat een bullshit wetenschap van de koude bodem. Het is door game developers tot in den treure bewezen dat muis+keyboard efficienter is voor lange afstandswerk (snipen en snel precies mikken) en controller voor close combat (doordat analog stick movement veruit superieur is aan WASD).
Ik weet niet welke fps spellen je online speelt maar probeer maar eens met een shotgun 180 te draaien en iemand in ze hoofd te schieten in een halve seconde, zo snel kan je niet eens draaien met een controller. In gears of war lukt het nog wel maar daar zijn de mannetjes ook 2x zo breed als in andere fps spellen. Ook gaat het bewegen allemaal een stuk langzamer op een console fps dus hoef je ook minder te mikken. Dat fps op consoles goed te spelen zijn ligt voornamelijk aan dat ze voor de controller zijn ontwikkeld.

WASD werkt helemaal perfect snap niet hoe een stickje hier superier aan kan zijn. Ik snap dat fantieke xbox speler met de controller goed overweg kunnen maar beweren dat er situaties zijn waar mikken met een controller beter is dan met een muis is bullshit tenzij de shooter zo sloom is dat je alle tijd hebt.

Hoe staat dat eigenlijk in verhouding met shadowrun? Merk je daar dat de pc spelers meer kills/frags maken? Nu is shadow run volgens mij ook totaal niet populair onder de hardcore pc spelers daar niet van.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

evilpin0 schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:17:
Dat fps op consoles goed te spelen zijn ligt voornamelijk aan dat ze voor de controller zijn ontwikkeld.
En PC shooters worden niet voor Muis-Keyboard ontwikkeld :?

Ik vind het overigens redelijk onzinnig op in bijvoorbeeld CoD3 in een halve seconde 180 graden te draaien en iemand door zijn kop te schieten. Op dat moment zou je allebij je knieschijven aan gort hebben gedraaid. Als dat het voordeel is muis-keyboard hoeft het van mij sowieso niet.

Als ik mensen FPS op de PC zie spelen, die ik spelers die met een rotvaart door het scherm gaan, en binnen 1 seconde 5x links, 5x rechts en 2x achter zich hebben gekeken.

Als je dat beter vind, moet je inderdaad FPS op de PC spelen.

Het is een beetje zeggen dat racegames op de PC beter zijn, omdat een Ferrari daar wel 1000km/u door een bocht kan gaan zonder te remmen.

[ Voor 58% gewijzigd door PWM op 17-09-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 12-09 21:55
Heb er een via Marktplaats gekocht. Gevraagd of ik hem werkend mocht zijn, werd netjes ingelogd op Live en tot op heden werkt hij nog als een dolle :P (*afklopt*). Dus laat hem inloggen op Live ... een Silver abbo heeft iedereen toch?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber, heb ik even een klein overzicht gemaakt van de spellen die 29,- of minder kosten. Er zijn er meer dan dit, maar dit was even wat ik tegen kwam. De spellen die gem. een 7.5 of hoger hebben gekregen volgens GameRankings.com, heb ik Bold gemaakt. Die 7.5+ is gegeven voor een Full Price game, dus die kan je op zich wel iets hoger inschatten nu :)
  • The Elder Scrolls: Oblivion
  • Amped 3
  • Battlefield 2, Modern Combat
  • Blazing Angels, Squadrons of WWII
  • Bullet Witch
  • Burnout, Revenge
  • Call of Duty 2
  • Dead or Alive 4
  • Dead or Alive, Xtreme 2
  • Dead Rising
  • Enchanted Arms
  • Eragon
  • Far Cry, Instincts Predator
  • Fifa 2007
  • Football Manager 2006
  • The Godfather
  • Gun
  • Just Cause
  • Kameo
  • King Kong
  • Lord of the Rings, Battle for Middle Earth
  • NBA Basketball 2k6
  • NBA Live 2007
  • Need for Speed, Most Wanted
  • NHL 2006
  • NHL 2007
  • Ninety Nine Nights
  • Perfect Dark Zero
  • Prey
  • Pes 6
  • Project Gotham Racing 3
  • Riiiiidge Racer 6
  • Saints Row
  • Table Tennis
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
  • Tetris Evolution
  • Tiger Woods 2006
  • Tiger Woods 2007
  • Ghost Recon, Advanced Warfighter
  • Tomb Raider
  • Tony Hawk
  • WWE, Smackdown vd Raw 2007
  • X-Men
  • Call of Duty 3
  • Splinter Cell: Double Agent
  • Top Spin 2
  • LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
Aanvullingen natuurlijk welkom :) Misschien is voor de volgende OP.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 17-09-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:25

Royz

Kleurenblind!!

Rainbow Six: Las Vegas was ook budget geworden toch :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:31:
De spellen die gem. een 7.5 of hoger hebben gekregen volgens GameRankings.com, heb ik Bold gemaakt.

[Lijstje zonder vette titels]
Weinig spellen die een 7.5 of hoger hadden dus? ;)

edit:
Dat ziet er al beter uit :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:44:
[...]

Weinig spellen die een 7.5 of hoger hadden dus? ;)

edit:
Dat ziet er al beter uit :P
En nu klopt de lay-out ook ;)

Zelf vermaak ik mij op dit moment kostelijk met the Godfather. Kostte me 19,-, en heb er veel plezier van. Misschien geen 64,99 waard, maar voor dit geld kan je een hoop spellen gewoon niet laten liggen.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 17-09-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Walkman schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:02:
[...]

Niet echt het gevoel van de oude Sega Rally helaas, maar zeker weten wel een leuk race spel. Ziet er goed uit, lekker bright & shiny zoals een arcade racer eruit hoort te zien.

Handling is ook goed, arcadey zoals het zou moeten zijn. Tegen de zijkant van het circuit of andere auto's aanbotsen is wel erg vergevend, amper snelheids verlies en je kan gewoon weer verder.

Motor geluid is hetzelfde van 0-8000rpm en zelf schakelen heeft totaal geen zin (wat jammer is want juist in rally games heeft het voordelen). Het grote punt, deformable terrain, is leuk maar een beetje overhyped imho. Maakt niet echt heel veel verschil en als ze door dat weg te laten de game 60fps hadden kunnen maken was dat beter geweest.

Al met al een leuke race game maar geen day one purchase voor mij. Leuk als Classic titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
R.I.P.

Link : Colin mcrae fan page (click)

_/-\o_ Collin Mcrae _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Euhm.. in welk deel van de ms personferentie staat het stuk waar ninja gaiden 2 wordt geshowed (van bringing it home op live)? Lekker handig zoals het er nu staat...

edit: 3 dus. game videos > community > bringing it home > tgs 2007 : video 3

[ Voor 29% gewijzigd door DeepSeven op 17-09-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:34:
Rainbow Six: Las Vegas was ook budget geworden toch :?
Ja dat zag ik ook bij play.com maar in NL ben ik het nergens tegengekomen in een budgetbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Voor de mensen die geen genoeg van de Skate demo kunnen krijgen. Zie de volgende site voor een instructie filmpje waardoor je het demopark uitkunt en al een deel van de suburbs kan verkennen.

www.skateflickit.nl/pages/home.php
1. Ga zover mogelijk naar de achterkant van de community center (Paul's zijde).
2. Kijk of de lucht aan de horizon helemaal blauw is en geen bomen of iets anders laat zien.
3. Skate nu helemaal naar de andere kant van het level door het midden.
4. Ga langs de hip/spine met de houten balk aan de rechterkant en olie tegen het hek aan.
5. Druk de game op pause vlak voor dat je het hek raak.
6. Ga nu naar de video editor en spoel de hele video heen en weer, eindig weer bij het begin van de replay.
7. Druk nu op B en nogmaals op B
8. Als je dit goed heb gedaan komt er een loading screen en daar ben je in de suburbs.
9. Let wel op: je kan best ver alleen als je te ver gaat loopt je xbox vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik zou het risico niet nemen. Je weet nooit wat hier mee gebeurd is, zoveel geld bespaar je er nou ook weer niet mee. Risico dat console gemod is / niet op live kan / er problemen mee zijn / garantie niet geldig is, en dat om 50 euro te besparen. Zelf vanochtend de aanbieding die hierboven is vermeld maar vast besteld. Krijg net een mailtje dat het vrijdag geleverd moet worden, kan ik ook meeklagen over gamepad vs muis. Kan me niet voorstellen dat dit lekkerder speelt, maar al mijn MSN buddies zitten COD4 te spelen in beta en ik moet steeds afwachten, is niet leuk :)

Wel jammer dat de gamepad plug-n-play recharger niet standaard in het pakket zit, wel handig bij draadloze controller. Ook nog een TOSLink kabeltje aanschaffen voor mijn dolby set. Wordt allemaal weer ietsje duurder dan gepland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
hebben er meer mensen last van als je CoD4 wilt gaan spelen en wilt joinen dat er dan staat van Downloading game settings en dan niet verder komt?

heeft een vriend van me ook heb het gewoon altijd al kunnen spelen geen rpoblemen gehad tot nu dan.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Moet je op het forum kijken van CharlieOscarDelta, daar staat dat je dan uit de game moet naar je dashboard en dan weer in de game. Totdat het werkt. Ze zijn bezig met een fix (een fix voor een beta woohoo!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Die actie bij xboxhome, zou je daar nu al kunnen bestellen of echt pas op 19 september. Lijkt me dat ze best snel "uitverkocht" zijn.

Maargoed, lijkt me wel een super actie als je toch een 360 wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

heb nog een redelijke actie voor de liefhebbers.
189 EUR voor een premium bij de V&D in Den Haag. Het zijn PES pakketten, het filiaal gaat door Dixons overgenomen worden en sommige voorraden willen ze niet meer. Zondag heeft een collega er 1 gekocht en er lagen nog drie pakketten. Het is niet groots aangegeven, slechts een geprint papiertje in de vitrine, dus dat wordt rennen morgenochtend, he? ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Armada schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:34:
heb nog een redelijke actie voor de liefhebbers.
189 EUR voor een premium bij de V&D in Den Haag. Het zijn PES pakketten, het filiaal gaat door Dixons overgenomen worden en sommige voorraden willen ze niet meer. Zondag heeft een collega er 1 gekocht en er lagen nog drie pakketten. Het is niet groots aangegeven, slechts een geprint papiertje in de vitrine, dus dat wordt rennen morgenochtend, he? ;)
Denk dat ze dan best wel op zijn nu, als er zondag nog maar 3 waren. Maargoed, als je er toch woont kan je natuurlijk langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is zo spannend *ik ben 14 en heb geen geld*, ik wil die xboxhome xbox zo graag hebben. kijken wat mijn ouders vinden ;) Duim maar voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

ajampaniki schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:26:
Die actie bij xboxhome, zou je daar nu al kunnen bestellen of echt pas op 19 september. Lijkt me dat ze best snel "uitverkocht" zijn.

Maargoed, lijkt me wel een super actie als je toch een 360 wil kopen.
Je kan nu al bestellen, maar je krijgt hem pas aan het einde van de week binnen, staat een stukje terug een berichtje van iemand die hem al besteld heeft.

Volgens Xboxhome is deze bundel een actie van Microsoft en zou het dus binnenkort op meer plekken te koop moeten zijn:
Xbox 360 Prijsverlaging

Microsoft zet de aanval op Sony in met een nieuwe bundel voor de Xbox 360. Vanaf vandaag is er een nieuwe bundel te koop : De Xbox 360 premium inclusief 4 games te weten Gears of War, Splinter Cell Double Agent, viva Pinata en Forza Motorsport 2.

Deze bundel is te koop voor 370 euro en nu al te bestellen. Xboxhome is de eerste aanbieder die deze bundel aanbiedt voor de verkoop. Bovendien wordt de bundel gratis verzonden.

Sony Playstation heeft onlangs in plaats van een prijsverlaging van de Playstation 3 een nieuwe bundel gemaakt waar 2 games en een extra controller zijn geleverd voor een prijs van 599 euro. Microsoft verlaagde onlangs de prijs van de Xbox 360 premium met 50 euro. Met deze nieuwe bundel hoopt Microsoft een nog grotere voorsprong op Sony te krijgen. De bundel is wel gelimiteerd en hiervoor geldt OP = OP !

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een mailtje gekregen dat ze de bundel pas donderdag verwachten. Wel goed dat we er bericht van krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik weet zeker dat dit al eens gevraagd is maar ik krijg het niet opgezocht :( :( :(
Ik wil een 22 inch widescreen monitor aanschaffen en daar de 360 op aansluiten.
Is dat zeer goed te doen of heeft het geen zin om een widescreen hiervoor aan te schaffen.
Ps. als het al eens behandeld is wie kan die link ff plaatsen.
Alvast bedankt.

Ben al een tijdje niet op dit forum geweest, ja en om alle topics van de vorige versie en deze 39 delen door te spitten zie ik niet zitten.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.