Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.527 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

offtopic:
Over je pc, ga es overklokken met dat ding

Laatst maar weer eens met Bioshock verder gegaan, helaas erg weinig tijd, maar ik heb helemaal niet zo veel moeite met die Big Daddy's. Ik speel op Medium.
Natuurlijk ben ik ook heel druk met het wachten op Halo 3, T-shirt heb ik al btw :P

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Roely schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:12:
[...]

uuuh, 180 gig aan mp3's passen niet op mijn 120 gig laptop hd'tje .... maar toch bedankt voor de reactie !
Zou je een keer de edit knop kunnen gebruiken in plaats van meerdere berichten achter elkaar plaatsen?

Ontopic: heb ook te weinig tijd om een beetje te gamen de laatste tijd, moet viva pinata en bioshock nog uitspelen en ben met oblivion pas net begonnen.

[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 12-09-2007 13:03 ]

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Nitai schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:21:
[...]

FAT32 werkt ook, maar HD filmpjes van > 4gb kun je niet op FAT32 kwijt, wel op HFS+. ;)
Hoe groot is een normale speelfilm op HD in het H264 of WMV formaat. Ik kijk practisch nooit films, dus ben nog niet tegen die grens aangelopen.

@ Jhonny V,

Waren twee verschillende quotes, zijn twee posts best gerechtvaardigd (imho) .........

[ Voor 12% gewijzigd door Roely op 12-09-2007 13:19 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:58:
offtopic:
Over je pc, ga es overklokken met dat ding

Laatst maar weer eens met Bioshock verder gegaan, helaas erg weinig tijd, maar ik heb helemaal niet zo veel moeite met die Big Daddy's. Ik speel op Medium.
Natuurlijk ben ik ook heel druk met het wachten op Halo 3, T-shirt heb ik al btw :P
Op medium is het ook een eitje vergeleken met Hard ;)
BDs zijn daar ongeveer 25 shotgun bullets. en op easy zijn het er 4-6 en op medium ongeveer 10-13. dat scheelt wel heel erg en alles doet natuurlijk veel meer dmg.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Roely schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:15:
[...]

Hoe groot is een normale speelfilm op HD in het H264 of WMV formaat. Ik kijk practisch nooit films, dus ben nog niet tegen die grens aangelopen.

@ Jhonny V,

Waren twee verschillende quotes, zijn twee posts best gerechtvaardigd (imho) .........
De HD-WMV bestandjes variëren (ligt aan degene die het omgezet heeft). Soms zijn ze 4,5 gig groot, soms > 8 gig.

Edit: @ MmaRsu: TheKillingBean in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39" ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 12-09-2007 14:04 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

God jongens waarom zijn hier in godsnaam nog geen screens van Ninja Gaiden 2 gepost? :O :O :O

www.1up.com

kan ze hier niet linken want k ben @ werk...

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
ik heb 2 call of duty beta code's gekregen.
edit: wil ik hem activeren schijnt hij al in gebruik te zijn

[ Voor 43% gewijzigd door amoi op 12-09-2007 14:11 ]

Verwijderd

-nvm...-

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 14:11 ]

• pagani
  • Niet online
Roely schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:15:
[...]
@ Johnny V,

Dat is het volgens de policy dus niet :P Even copy-pasten en klaar.

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 12-09-2007 14:30 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

mensen, REZ komt binnenkort op live arcade _/-\o_
Ik was vroeger echt een rez junkie, en binnenkort kan ik het in high res en digitaal geluid spelen, ZO blij dat ik een 360 bezit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• pagani
  • Niet online
Heb Rez nooit gespeeld maar zal de High Rez versie eens proberen :P

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

AH rez is een van de leukste spellen die ik op de PS2 toen heb gespeeld. Dat hele sfeertje van het spel beviel en bevalt me nog steeds wel als ik eerlijk moet zijn.
Echter een ding, zou he mogelijk zijn om de trancevibrator die bij het spel hoorde ook op de 360 te gebruiken zijn :+

Dance Dance Revolution

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 17:43
DeepSeven schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:35:
Damn, lost odyssee naar feb 2008 , bij 9:35 staat het. Die worldwide release was dus ook maar gelul. Maar de meesten zullen dan toch nog wel bezig zijn met Mass effect/cod4/assassin's creed.
Denk al, ik hoorde ook al helemaal geen nieuwes meer over dit spel, geen nieuwe screenshots etc. Nouja, we vermaken ons de komende maanden toch wel.

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Pssst, Sinterklaas is vroeg dit jaar <+:)

spoiler: title
Ik heb nog een COD4 Beta token over, dus als je nog geen token hebt weten te bemachtigen redeem deze code dan zo snel mogelijk op marketplace voordat iemand anders het doet -> DBT7J-GB6R4-H2H9M-CR93H-T8TKQ. Succes dr mee!

XBOX 360 Gamertag

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:58:
Al ingeschreven voor de premiere? ;)

Professionele website nodig?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Resistance_NL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:43:
Hallo, sinds niet heel lang ben ook ik eigenaar van een 360. De games bevallen me goed, maar wat me opvalt in de winkel is dat veel games toch single player zijn (afgezien van xbox live).

Wat vinden jullie de beste (split-screen) multiplayer games?

Ik vind Gears of War toch wel heel erg tof, alhoewel makkelijk en kijk uit naar Halo 3.
Enkele games waar ik me heel erg mee heb vermaakt via 'splitscreen' en gewoon multiplayer zijn:

-Natuurlijjk gears of war, zowel om de singleplayer in coop als wel gewoon online multiplayer matches doen. GoW is het spel waarin ik in mijn leven de meeste tijd in heb gestopt :) (behalve misschien dat grand prix legends meer uren telt.)
-Crackdown, dit is gewoon een erg leuk spel om coop gewoon wat in rond te kloten.. run, jump en shoot. Coop wel een aanrader (is niet naar mijn weten in splitscreen te spelen)
-Rainbow Six, Via coop is het gewoon leuk om tactisch alle baddies uit te schakelen :). Multiplayer zelf ben ik niet weg van.
-Call of Duty 3. In het begin was ik niet weg van t multiplayer gedeelte maar toen ik gaandeweg het steeds meer en meer speelde werd het ook echt steeds leuker en is na Gears of War vind ik de leukste mp shooter op de 360.
-Sportgames, dit zijn ook altijd wel leuke spellen om samen met een vriend op de bank te spelen. Voor mij zijn dit met name football games (Pes) en racegames (forza). Dus niet echt coop maar wel leuke onderlinge strijd altijd :)

Dus game ze ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SCIxX
Boeboe schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:57:
mensen, REZ komt binnenkort op live arcade _/-\o_
Ik was vroeger echt een rez junkie, en binnenkort kan ik het in high res en digitaal geluid spelen, ZO blij dat ik een 360 bezit :)
Wat is REZ? SP... MP?? Ik zit op mn werk dus kan niet googlen, maar ben wel benieuwd! Meer info svp!

Verwijderd

Rez is een soort spel voor stoners. Ik heb hem nog op PS2 maar ik vond er niet echt veel aan. Het is een soort hele wazige shoot-em-up (on rails shooter, hoe je het ook wil noemen) met allemaal wazige effecten

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Maar eh de releasedate is nu dus pas definitief zie ik. En ze komen ook met zo'n lame LTD EDT versie. afzetterij, wie heeft ooit al eens zo'n bonus dvd bekeken??
argh

ik had laatst gepost of iemand er 1 over had, nu ben ik dus nooit op tijd (zit op mijn werk uiteraard)
Nog andere sites voor beta codes?

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 12-09-2007 17:48 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Skuus :/

[ Voor 95% gewijzigd door VonFoX op 12-09-2007 17:07 ]

Yo.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

VonFoX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:31:
Gefeliciteerd - je bent geselecteerd om deel te nemen aan de online multiplayer BETA voor Call of Duty 4: Modern Warfare!
8) 8)
Crash in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39" :+

• Xander84

Xander84

Phusebox schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:27:
[...]

Nog andere sites voor beta codes?
Bij deze site moet het lukken, als je er maar op tijd bij bent en bereid bent om een kwartier tot 20 minuuten constant 1 en dezelfde pagina te refreshen ( -> f5 ;) )
Voor degene die nog een Beta token willen: Ga naar http://www.gamespot.nl, maak daar een acount aan, zorg vervolgens dat je voor 18:00 op deze pagina bent http://www.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/ en begin als een gek op F5 te duwen .

Het kan wel zo zijn dat de tokens niet precies om 18:00 worden weggeven, gisteren was ik om 17:55 op die pagina en pas om 18:15 kreeg ik mijn token. Volgens mij zijn er nog 3 rondes waarin ze tokens weggeven dus als het vandaag niet lukt heb je nog morgen en overmorgen een kans.

XBOX 360 Gamertag

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

edit:
Sorry, is hier blijkbaar niet de bedoeling.

[ Voor 73% gewijzigd door Dennahz op 12-09-2007 17:08 ]

Twitter

Verwijderd

heb ook nog een beta code beschikbaar voor cod 4,stuur maar even een berichtje.
Code is alweer vergeven.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 17:46 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Volgens mij was ik in Crash in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39" vrij duidelijk :? Posts over het vergaren van een key voor de bèta van CoD 4 horen hier _niet_ thuis! :o

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Waarom niet ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Het is toch verdomd handig dat ze voor COD4 een beta houden, want de huidige manier van spelen is niet om aan te zien. De game op zich is wel cool, maar de maps zijn erg klein en maximaal 12 spelers(?). Ik hoop dat dit nog verbeterd, want de vele disconnects en lag zijn wel zonde. Maar daarvoor is het een beta natuurlijk.

Net 2 uur gespeeld, vooralsnog vind ik het een aanrader kwa multiplayer betreft, maar ik vind het nog niet zo spectaculair als de vele previews mij deden geloven (alles kan kapot enzo... mooi niet dus, vrij weinig kan kapot).

• Phusebox
ik vond mijn eerste potje anders vrij hectisch en druk, echte snipe-mogelijkheden zater er niet in

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SCIxX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:19:
[...]

Wat is REZ? SP... MP?? Ik zit op mn werk dus kan niet googlen, maar ben wel benieuwd! Meer info svp!
Het heeft zo zijn voor- en tegenstanders, maar mensen die houden van meer muziekgerichte games zijn er dol op.
Het is een soort van audioshooter waarbij de feedback volledig adhv audio en vibraties gebeurt. De graphics zelf blijven zeer eenvoudig, doch psychedelisch (veel vectorlijnen op zwarte achtergrond). De muziek is vooral techno/trance (ken ichii O+) die je zelf beïnvloed door je acties in het spel.
Had zijn debuut op de dreamcast, maar mits wat zoekwerk kan je nog wel ergens de ps2 versie van het spel in de winkel vinden :)

*edit* en natuurlijk mogen we de officiële rez vibrator niet vergeten :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 12-09-2007 20:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• AvanCade
Hectisch, druk, geen snipe mogelijkheden (dus te klein level) en geen teamplay zijn inderdaad een paar keywords voor deze beta. Daarnaast heb je erg veel nadeel als je pas in de beginnende ranken zit. Want je mist een aantal goede wapens.

• SCIxX
Meningen over de CoD4 beta lopen ver uiteen zo te zien!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:26:
Hectisch, druk, geen snipe mogelijkheden (dus te klein level) en geen teamplay zijn inderdaad een paar keywords voor deze beta. Daarnaast heb je erg veel nadeel als je pas in de beginnende ranken zit. Want je mist een aantal goede wapens.
Wat heeft hectisch nou te maken met te kleine levels?
Een vuurgevecht is toch altijd hectisch?
Ik vind het een erg goede game, het is Infinity Ward weer gelukt om een speciaal sfeertje te creëren.
En trouwens je kunt wel degelijk snipen en nog zoveel meer.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:13:
[...]

Ik vind het een erg goede game, het is Infinity Ward weer gelukt om een speciaal sfeertje te creëren.
Mee eens, team play ontbreekt idd, alhoewel dat nogal logisch is in team deathmatch (andere modes nog niet geprobeerd). Het is altijd hectisch. Overigens vind ik onzin dat je niet kan snipen. Er is sowieso 1 groot level en zelfs in het helicopter crash level kan je behoorlijk goed snipen, vereist gewoon skill. Het ranking systeem is wel vet, maakt niets uit dat je even moet grinden voordat je alle wapens hebt. Het class systeem is mooi en de combat is gewoon goed!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:48
Geweldige game CoD4, die ga ik zekers kopen.
En teamplay moet je ook niet verwachten, hoewel ik net op server zat, waar toch degelijk teamplay was tijdes Objectives. :)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Jezus die arcade games van tegenwoordig. Rez en Ikruga! Beide echte klassiekers. Met name de laatste vind ik echt de shit. Old-skool knallen, terwijl heel het beeld vol staat met kogels, tot je erbij neervalt. Tevens ook 1 van de moeilijkere spellen die ik ken. Geloof dat ik em ook nog nooit heb uitgespeelt.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Er zijn zeer weinig mensen die ikaruga kunnen uitspelen. Ik ken er maar een, en daar heb ik diep respect voor. Dat gaat wat geven voor de achievements :p

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Voor Ikaruga moet ik weer ff MS points halen maar dat is hij zeker waard :D
Eindelijk een goede schmup op de 360.

btw. die Cod4 beta is ook niet verkeerd.
Normaal raak ik geen drol met die controller, maar nu raak ik zowaar iets :D
Het loop allemaal heel soepeltjes en het ziet er allemaal goed uit.

• AvanCade
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:13:
[...]

Wie roept er dat hectisch te maken heeft met kleine levels?

Er is maar 1 level in de beta waar je redelijk kan snipen.

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:21:
..... maar ik vind het nog niet zo spectaculair als de vele previews mij deden geloven (alles kan kapot enzo... mooi niet dus, vrij weinig kan kapot).
Dat was toch Battlefield:Bad Company ?

• Albinoraptor
Ik heb ook nooit gehoort dat je veel dingen kan opblazen, ja auto's enz, meer niet.

Maar echt wat een geweldige game. :D Heb van af 8 uur tot nu bijna non stop zitten spelen. :P

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
ik heb de cod4 beta gespeelt 1 ding valt me op en dat is dat als je tegen de muur schiet de kogel gaten aan de andere kant ook te zien zijn

• fingerhead
amoi schreef op donderdag 13 september 2007 @ 07:42:
ik heb de cod4 beta gespeelt 1 ding valt me op en dat is dat als je tegen de muur schiet de kogel gaten aan de andere kant ook te zien zijn
Das logisch he als de kogels erdoorheen kunnen gaan. maar de kracht van de kogel word minder dus minder dmg. Ik vind het een vette game. het word voor mij alleen de pc versie eigen server makkelijkere clan enzo. ik vind het wel super vet met ranks enzo. maar dan die kut helicopter wat is daar nou boeiend aan? en hoe krijg je die eigenlijk. ik vind dat juist maar een beetje fake.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Boeboe schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:44:
Er zijn zeer weinig mensen die ikaruga kunnen uitspelen. Ik ken er maar een, en daar heb ik diep respect voor. Dat gaat wat geven voor de achievements :p
Da's nog maar de vraag.. Er zijn toch heel wat spellen waarbij je na een beperkt deel van het spel doorgespeeld te hebben toch alle achievements al kunt halen. Zal heel erg van de makers afhangen..

Neemt trouwens niet weg dat ik ook respect heb voor iedereen die Ikaruga uit kan spelen. Is mij nooit gelukt op de cube..

• Xander84

Xander84

fingerhead schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:12:
[...]

Das logisch he als de kogels erdoorheen kunnen gaan. maar de kracht van de kogel word minder dus minder dmg. Ik vind het een vette game. het word voor mij alleen de pc versie eigen server makkelijkere clan enzo. ik vind het wel super vet met ranks enzo. maar dan die kut helicopter wat is daar nou boeiend aan? en hoe krijg je die eigenlijk. ik vind dat juist maar een beetje fake.
Die helikopter kun je inroepen als je een bepaald aantal kills achter elkaar maakt, net zoals je na drie kills op een rij een UAV kunt inroepen. Ik vind dat om eerlijk te zijn net een vette optie, kan de doorslag in een match geven. Moet zeggen dat de beta mij erg goed bevalt, zeer vette game en ik ga hem zeker kopen 8)

XBOX 360 Gamertag

Verwijderd

Vanochtend even de halo 3 ''Believe'' ad video gedownload, en ik moet zeggen dat samen met Arms Race mijn hoop voor de halo film weer een beetje gestegen is.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Ik ben niet zo enthousiast over de CoD4 beta, krijg echt een ‘’been there, done that’’ gevoel, al die multiplayer-shooters zijn uiteindelijk allemaal hetzelfde.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Heya, ik zit met de volgende situatie:

Router --> PC --> Xbox 360

Vanaf mijn router loopt een kabel naar mijn pc, zodat ik internet heb. Is het mogelijk om een kabel (via een 2e netwerkkaart) naar de xbox te trekken en daarmee Xbox Live op te gaan? Ik heb namelijk al twee netwerkkaarten in de pc zitten en de router zit vol.

• Speedy
  • Laatst online: 21:55
Switchje halen voor een paar euro en aan je router hangen lijkt me een eenvoudiger oplossing en je pc hoeft niet altijd aan te staan als je op je Xbox wil spelen.

Flickr | Lego collectie

• Phusebox
ik heb gelukkig ook een beta key dus gekregen, en ga straks eens als ik thuis ben er goed voor zitten met COD4

Gisteren een kort potje gespeeld. Ik was uiteraard het kanonnenvoer van iedereen maar goed, ik ben nu eenmaal een slechte gamer.

Ik miste een beetje het tactische spel erin. Het is modern warfare, maar het lijkt meer op een ren-spring-schiet-hectiek

Uiteraard ligt dit ook aan het level, wat ik erg klein vond (crash).

• Mars18
demo van fifa nu alleen op us marktplace

hoe kan je nu goed een 2e account daar voor maken, zonder dat je in de war komt met gamescore punten ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• fingerhead
Mars18 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:54:
demo van fifa nu alleen op us marktplace

hoe kan je nu goed een 2e account daar voor maken, zonder dat je in de war komt met gamescore punten ofzo
nieuwe hotmail/livemail maken
en dan in je xbox nieuwe account toevoegen zorg wel dat je daarna weer ff inlogd op je normale acc en die aangeeft in account manager als standaard inloggen enzo. dan komt het allemaal goed.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:44:
ik heb gelukkig ook een beta key dus gekregen, en ga straks eens als ik thuis ben er goed voor zitten met COD4

Gisteren een kort potje gespeeld. Ik was uiteraard het kanonnenvoer van iedereen maar goed, ik ben nu eenmaal een slechte gamer.

Ik miste een beetje het tactische spel erin. Het is modern warfare, maar het lijkt meer op een ren-spring-schiet-hectiek

Uiteraard ligt dit ook aan het level, wat ik erg klein vond (crash).
Het is gewoon Call of Duty, dus dat ren spring en schiet hectiek blijft er gewoon in zitten :). Het heeft gewoon een andere setting met andere wapens etc. Maar het blijft dezelfde gameplay, wat natuurlijk logisch is. Zo zal het ook zijn met de singleplayer. Het is niet ineens de kant opgegaan van rainbow six :P

Zelf vond ik het erg leuk om te spelen. Tot nu toe leuker dan CoD3, zeker met dat levelen en die 'subachievements', waardoor je nieuwe weapons en weaponupgrades bemachtigt. Ook zelf zo'n kit in elkaar zetten is goed gedaan en dan ook nog dat nieuwe systeem met die perks is tof :). Zeker een koop.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand Two Worlds al gezien/gespeeld? Ik ga even in de stad kijken, gelijk ook kijken of ik Halo 3 nog kan reserveren.

Two Worlds schijnt niet zo goed als Oblivion te zijn, maar aangezien ik Oblivion ook te leuk voor woorden vond (lees: +200 uur gespeeld) vermaak ik me hier ook zeker wel mee. In ieder geval tot Halo 3 >:)

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Muthas schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:58:
Iemand Two Worlds al gezien/gespeeld?
Two Worlds schijnt niet zo goed als Oblivion te zijn, maar aangezien ik Oblivion ook te leuk voor woorden vond (lees: +200 uur gespeeld) vermaak ik me hier ook zeker wel mee
Ik begrijp dat het nogal buggy en laggy is, heb het niet zelf gespeeld, maar ik heb begrepen dat er op de forums een topic is geopent met de voorwaarde dat er niet in geklaagd worden want dat gebeurde al in alle andere topics, aldus mijn favoriete podcast gameradio...

• Mars18
ben demo nu ook downloaden, voor het eerst zo us account gemaakt. lijkt me zo vet. fifa 07 meer dan 1000 keer gespeeld

deze ga ik ook kopen

Verwijderd

Muthas schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:58:
Iemand Two Worlds al gezien/gespeeld? Ik ga even in de stad kijken, gelijk ook kijken of ik Halo 3 nog kan reserveren.

Two Worlds schijnt niet zo goed als Oblivion te zijn, maar aangezien ik Oblivion ook te leuk voor woorden vond (lees: +200 uur gespeeld) vermaak ik me hier ook zeker wel mee. In ieder geval tot Halo 3 >:)
Ik zag hem net bij E-plaza in de Amsterdamse Poort liggen. Stranglehold ook trouwens.

Verwijderd

Hmmm, Two Worlds maar eens in de gaten houden, MoH: A, ben ik zo te horen binnen een paar daagjes doorheen, TW zou mij wel tot de 27e moeten kunnen bezighouden.
Ben ook nog niet klaar met Overlord, bah, dilemma’s dilemma’s dilemma’s..

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:53:
[...]

Ik zag hem net bij E-plaza in de Amsterdamse Poort liggen. Stranglehold ook trouwens.
Niet gevonden :( Misschien zaterdag, dan heb ik weer tijd. Zie hem overigens ook niet op de FRS/Dixons site staan...

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe kan ik in CoD4 zaken als een Helikopter of Infantery opvragen :?

Ik kom het niet tegen bij de controls.

• Royz
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Pfff ik ben net met mijn 1e potje COD4 klaar. Echt heerlijk gewoon wat een game :D Moet alles nog uitvinden maar de sfeer is aanwezig! _/-\o_

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Mars18
Ik ga nog maar een keer een us account maken en fifa opnieuw downloaden, hij blijft maar error geven grrr

Nog 1 vraagje over Virtua Tennis 3,
Wat bedoelen ze met deze ?

40 Consecutive Rallies
Achieve 40 Consecutive Rallies

5 Consecutive MAX Serves
Achieve 5 Consecutive MAX Serves 5 op rij zeker ?

[ Voor 52% gewijzigd door Mars18 op 13-09-2007 21:51 ]

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
PWM schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:45:
Hoe kan ik in CoD4 zaken als een Helikopter of Infantery opvragen :?

Ik kom het niet tegen bij de controls.
nee je kan het ook niet opvragen via een knop je moet een bepaald aantal kills in a row hebben(dus zonder dood te gaan) en dan komt ie ik dacht iets van 7 voor de heli

• Mars18
Heel mijn vriendenlijst speelt de COD 4 beta.

Wie kan mij helpen aan een code, ik heb er maar geen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mars18 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:49:
Ik ga nog maar een keer een us account maken en fifa opnieuw downloaden, hij blijft maar error geven grrr

Nog 1 vraagje over Virtua Tennis 3,
Wat bedoelen ze met deze ?

40 Consecutive Rallies
Achieve 40 Consecutive Rallies

5 Consecutive MAX Serves
Achieve 5 Consecutive MAX Serves 5 op rij zeker ?
24. 40 Consecutive Rallies - 20 pts

This is for your player only, not you and your opponent. Just continue hitting ground strokes at the
opponent until the achievement unlocks. I recommend doing this in an exhibition match as the World Tour
Opponents tend to tire out at about 38 rallies and hit the ball into the net.

26. 5 Consecutive MAX Serves - 20 pts

Do what it says. Max out your serve five straight times. This carries over from a prior service game and/or
match to the next service game/match. For example, you max out your serve on the final point of a
tournament and are at 4 in a row. If you max out the first serve of your next match, the achievement
should unlock.

Verwijderd

Nou zit ik te kijken naar die "super te verwachten games" (eerste post) , maar ik mis daar toch echt wel NINJA GAIDEN II die deze week is aangekondigd 8)7 . Ik zou er iig een andere spelcomputer voor kopen als ie niet op XBOX360 uit zou komen. Misschien een idee om nog ff toe te voegen? :Y

verder, leuk topic !

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:59:
Nou zit ik te kijken naar die "super te verwachten games" (eerste post) , maar ik mis daar toch echt wel NINJA GAIDEN II die deze week is aangekondigd 8)7 . Ik zou er iig een andere spelcomputer voor kopen als ie niet op XBOX360 uit zou komen. Misschien een idee om nog ff toe te voegen? :Y

verder, leuk topic !
De TS is alweer een tijdje oud, denk je dat die continue bijgewerkt word? Nieuwe games die aangekondigd worden, worden evt. in de volgende post verwerkt. Tot die tijd is het handig als mensen zoals jij dit melden, dus dank :D

/Voor geintresseerden in Crackdown : bij E-Plaza/Bart Smit istie 30 Euro :).

• Mars18
Yes nu ook op europese marktplace, ik ga laat slapen haha
de fifa 08 demo

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Mars18 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:11:
Yes nu ook op europese marktplace, ik ga laat slapen haha
de fifa 08 demo
het kon mij niet bekoren.
De poppetjes lijken wel te drijven.
En lange ballen door de lucht volgen niet een natuurlijke baan.

grafisch allemaal prachtig, maar het is voor mij te stijfjes.

• Mars18
Heb dan nu ook de cod 4 beta die is gaaf zeg, ziet er goed uit. alleen krijg beetje gevoel terug online naar black hawk down, was leuk hoor , maar zag dat er 400 tegen 400 nog wat stond. beetje erg lange potjes denk ik dan

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 13:32
Net eerste potje gespeeld van CoD4 beta. Op het eerste gezicht; gameplay en graphics is echt CoD, sfeer was echt goed.
Weet nog niet of ik deze ga halen, CoD3 viel me erg tegen, na jaren 1 en 2 te hebben gespeeld. Het leuke aan CoD was de teamplay, maar ik zat alleen maar met Polen en Italianen waar ik geen * van verstond ...
Zou graag CoD4 tegen/met NL/BE willen spelen. Gamertag is Medendo.
Wie wil kan me toevoegen :)
(btw; ik was erg slecht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NeSs schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:52:
[...]

nee je kan het ook niet opvragen via een knop je moet een bepaald aantal kills in a row hebben(dus zonder dood te gaan) en dan komt ie ik dacht iets van 7 voor de heli
Ol, thanks :)

En...

Als ik Special-ops speel, heb ik wel een apparaat om C4 mee te laten ontploffen, maar ik kan de C4 nergens vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk dan nu ook de demo gespeeld. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze FIFA echt geweldig is. Natuurlijk vond ik fifa 2007 ook super hoor. Maar deze is nog zo veel beter. Eindelijk weer vette truukjes doen. Al mooie passes verstuurd met de LB knop naar de overkant. Vooral met Bayern speelde ik meesterlijk.

Eindelijk is Materazzi weer terug in Fifa. Ik kan niet wachten tot over 2 weken als die uit is. Ik ga gewoon heersen met Fifa in Nederland.

Grafisch ook zo prachtig zeg. En heerlijk om te zien dat het stadion niet helemaal bezet is. Ik kan niet wachten om met Feyenoord en Anderlecht en Paris Saint Germain iedereen te ownen.

Overigens vind ik het spel wel zeer lastig :p je moet echt opbouwen, het is rond voetballen en niet te veel zelf met 1 speler gaan. Eigenlijk dus zoals Pro Evolution Soccer.

Was het maar 28 september zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
PWM schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:03:
[...]

Ol, thanks :)

En...

Als ik Special-ops speel, heb ik wel een apparaat om C4 mee te laten ontploffen, maar ik kan de C4 nergens vinden :+
Linker trigger om C4 te gooien en rechter om te detonaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik zie hier mensen twijfelen Two Worlds te halen.... Ik zou zeggen niet doen. :/
Alle reacties die ik van mensen heb gelezen is dat het bagger is, het is niet te spelen door alle bugs en het spel laad constant (nog meer dan oblivion? Ja nog meer). T schijnt gewoon puur bagger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 02:33
SCIxX schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 05:13:
Ik zie hier mensen twijfelen Two Worlds te halen.... Ik zou zeggen niet doen. :/
Alle reacties die ik van mensen heb gelezen is dat het bagger is, het is niet te spelen door alle bugs en het spel laad constant (nog meer dan oblivion? Ja nog meer). T schijnt gewoon puur bagger te zijn.
tja dat zat er wel aan te komen, toch jammer hoor. Dan maar weer wachten op de volgende rpg. Het wordt tijd voor mass effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Er zit op dit moment een bug in Two Worlds dat je niet in een bepaalde grot kunt komen, daardoor kun je achievement-technisch gezien het spel niet uitspelen. Voor de rest is de single player vrij goed te doen. Multiplayer is een drama, maar stelt ook niet zo veel voor uiteindelijk.

Persoonlijk zou ik wachten tot er een patch is en hij voor drie tientjes in de budget bak ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 01:02:
Eindelijk dan nu ook de demo gespeeld. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze FIFA echt geweldig is. Natuurlijk vond ik fifa 2007 ook super hoor. Maar deze is nog zo veel beter. Eindelijk weer vette truukjes doen. Al mooie passes verstuurd met de LB knop naar de overkant. Vooral met Bayern speelde ik meesterlijk.

Eindelijk is Materazzi weer terug in Fifa. Ik kan niet wachten tot over 2 weken als die uit is. Ik ga gewoon heersen met Fifa in Nederland.

Grafisch ook zo prachtig zeg. En heerlijk om te zien dat het stadion niet helemaal bezet is. Ik kan niet wachten om met Feyenoord en Anderlecht en Paris Saint Germain iedereen te ownen.

Overigens vind ik het spel wel zeer lastig :p je moet echt opbouwen, het is rond voetballen en niet te veel zelf met 1 speler gaan. Eigenlijk dus zoals Pro Evolution Soccer.

Was het maar 28 september zeg
Met psLAY zal je niet winnen ben ik bang als het spel realistisch is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gisteren een paar uurtjes COD4 kunnen spelen (de beta dan).

Ben gematigd enthousiast. Het spel biedt mogelijkheden, echter het schieten door muren is iets dat ik toch wel wat afgezwakt zou willen zien maar goed.

Ook hoop ik dat er een NO RADAR optie komt want dat verpest de hele game. Al wat fijne snipe plekjes gevonden (ben niet zo goed in rushen). Echter is de sniper een stuk minder sterk geworden, als je niet in hoofd, hart streek raakt moet je soms 3x raken voor iemand down is. en dan is ie nog niet altijd dood.

Terwijl als ik iemand met een sniper in real life van 300 meter zou raken in zijn been bleef die persoon toch echt niet meer staan maar ja, het zijn games he.

Overgrown vind ik echt een vette map, terwijl die nauwelijks gespeeld wordt. Ook de camouflage pakjes zijn wel geinig.

Al met al zal ik deze zeker kopen en hoop ik dat het de bittere nasmaak van CoD3 een beetje kan verdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Zijn er hier al mensen die Medal Of Honor gekocht hebben?
Na alle reviews twijfel ik nog of het het geld waard is.
Ik ben het meeste geinteresseerd in het multiplayer deel.
COD3 en COD2 heb ik tot uitentreure gespeeld, dergelijke gameplay en gameintensiviteit is wat ik zoek.
De MOH-demo vond ik niet echt super maar ja,dat is ook geen multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:41:
Ook hoop ik dat er een NO RADAR optie komt want dat verpest de hele game.
In de full komt een "hardcore" online mode. Dan speel je zonder hud _/-\o_

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:08:
[...]

In de full komt een "hardcore" online mode. Dan speel je zonder hud _/-\o_
beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

ZakHooi schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:03:
Zijn er hier al mensen die Medal Of Honor gekocht hebben?
Na alle reviews twijfel ik nog of het het geld waard is.
Ik ben het meeste geinteresseerd in het multiplayer deel.
COD3 en COD2 heb ik tot uitentreure gespeeld, dergelijke gameplay en gameintensiviteit is wat ik zoek.
De MOH-demo vond ik niet echt super maar ja,dat is ook geen multiplayer...
Gisteravond even met onze reviewer zitten proofreaden, review komt vandaag online maar deze quote wil ik je niet onthouden:
[00:54:09] «Curry» so in short you're saying the graphics suck, one out of 3 multiplayer matches suck, single player sucks because of obvious flaws in gameplay mechanics and framerate, and the campaign lasts 5 hours at best

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bekijk even op insidegamer de review, is ook video review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Mars18 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:45:
Bekijk even op insidegamer de review, is ook video review
Ja maar die gaat alleen over de single player mode.
Als de multiplayer mode nou echt verslavend werkt ga ik wel overstag, maar daar heb ik dus nog te weinig info over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Gisteren 3 uur achter elkaar gespeeld met vriend in CoD4 echt heerlijk die game. Ik zit alleen nog zwaar te twijfelen heb een clan in CoD2 op de pc niet iedereen heeft xbox maar wel redelijke PC dus ben nog hard aan het twijfelen of ik hem op de 360 neem of pc maja daar moet ik nog achter zien te komen. Gisteren gestopt met nog 300xp te gaan voor max out Beta versie level :D 16

maar zul je die ranken ook op de pc hebben enzo en zulke missies hebben in de pc versie als online play dat zou wel vet zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij ben ik een van de weinigen die Stranglehold heeft besteld? In ieder geval ligt mijn pre-order te wachten op me maar door omstandigheden kan ik die pas woensdag ophalen... :'(

De demo vond ik best cool en als redelijke fan van Chow Yun Fat zal het me aan mijn .... roesten of de game op verschillende sites zou worden afgezeken; gewoon weer een ouderwetse shooter is altijd fijn!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
mijne (stranglehold) is vandaag opgestuurd door play asia, dus ik heb hem over een week. (voor 35 euro wil ik hem wel even spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik vind de letters in COD4 (100Hz CRT TV, Advanced SCART cable) maar erg slecht te lezen. Ook de mini-map is niet duidelijk (Was in COD3 beter). In alle andere games zijn de letters veel scherper (ook Bioshock).

Andere mensen met hetzelfde probleem? Als een match is afgelopen, dat result screen: onleesbaar.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
VonFoX schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:32:
Ik vind de letters in COD4 (100Hz CRT TV, Advanced SCART cable) maar erg slecht te lezen. Ook de mini-map is niet duidelijk (Was in COD3 beter). In alle andere games zijn de letters veel scherper (ook Bioshock).

Andere mensen met hetzelfde probleem? Als een match is afgelopen, dat result screen: onleesbaar.
lol, daar heb ik dus ook last van (100Hz crt breedbeeld). Ga er helemaal scheel van kijken. Volgens mij verwachten ze van ons dat we gamen op een superdeluxe plasma/lcd scherm van 2 bij 2 meter 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Stranglehold....

Ik heb hem voor de volle mep gekocht gisteravond (freerecordshop). Erg vermakelijk en grafisch zeer mooi spel!! Alleen denk ik dat ik hem vanavond al uit ga spelen (op normal) en dat is me toch iets te kort voor het geld... Dus dat wordt zaterdag even ruilen voor een andere game denk ik....

[ Voor 41% gewijzigd door timbels op 14-09-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Even een vraagje want ik kan het niet terugvinden, kun je de fifa2008 demo met 2 spelers doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
weet iemand of je ergens voor een leuk bedrag een white label RGB Scart cable kan kopen voor de 360?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SCIxX schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:52:
Even een vraagje want ik kan het niet terugvinden, kun je de fifa2008 demo met 2 spelers doen?
volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

MAX3400 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:39:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die Stranglehold heeft besteld? In ieder geval ligt mijn pre-order te wachten op me maar door omstandigheden kan ik die pas woensdag ophalen... :'(

De demo vond ik best cool en als redelijke fan van Chow Yun Fat zal het me aan mijn .... roesten of de game op verschillende sites zou worden afgezeken; gewoon weer een ouderwetse shooter is altijd fijn!
Ik vond hem wel vermakelijk hoor ... je bent alleen vrij snel klaar. (hardboiled niet want dat is echt ruk :S). Geef maar een seintje als je wat Multiplayer achievements nodig hebt want die moet ik nog ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb hem wel gedownload maar nog niet gespeeld. Is de demo van Fifa08 online? Of SP?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Royz schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:13:
[...]

Ik heb hem wel gedownload maar nog niet gespeeld. Is de demo van Fifa08 online? Of SP?
SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Singleplayer denk ik maar wat ie bedoelt weet ik niet :D Denk of je tegen elkaar kan spelen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net geprobeerd je kan met 2 of meerdere spelers spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ZOW net eindelijk the darkness uitgespeeld. wat een ongelofelijk fet spel zeg! briljante sfeer, verhaallijn en gameplay! wat mij betreft beter dan bioshock!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

VonFoX schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:32:

Tja dr zijn games waarbij dit een probleem is.....Probeer maar eens Dead Rising te spelen op CRT met advanced SCART cabel was bij mij niet te doen (zelfde geld voor Test Drive, alhoewel daar de tekst minder essentiel is). Echter maar 1 oplossing, investeer in een goede LCD tv, geloof me is de moeite meer dan waard :Y .

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om in de COD 4 beta met zn tweeen via splitscreen te spelen?!

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.