Resistance_NL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:43:
Hallo, sinds niet heel lang ben ook ik eigenaar van een 360. De games bevallen me goed, maar wat me opvalt in de winkel is dat veel games toch single player zijn (afgezien van xbox live).
Wat vinden jullie de beste (split-screen) multiplayer games?
Ik vind Gears of War toch wel heel erg tof, alhoewel makkelijk en kijk uit naar Halo 3.
Enkele games waar ik me heel erg mee heb vermaakt via 'splitscreen' en gewoon multiplayer zijn:
-Natuurlijjk gears of war, zowel om de singleplayer in coop als wel gewoon online multiplayer matches doen. GoW is het spel waarin ik in mijn leven de meeste tijd in heb gestopt

(behalve misschien dat grand prix legends meer uren telt.)
-Crackdown, dit is gewoon een erg leuk spel om coop gewoon wat in rond te kloten.. run, jump en shoot. Coop wel een aanrader (is niet naar mijn weten in splitscreen te spelen)
-Rainbow Six, Via coop is het gewoon leuk om tactisch alle baddies uit te schakelen

. Multiplayer zelf ben ik niet weg van.
-Call of Duty 3. In het begin was ik niet weg van t multiplayer gedeelte maar toen ik gaandeweg het steeds meer en meer speelde werd het ook echt steeds leuker en is na Gears of War vind ik de leukste mp shooter op de 360.
-Sportgames, dit zijn ook altijd wel leuke spellen om samen met een vriend op de bank te spelen. Voor mij zijn dit met name football games (Pes) en racegames (forza). Dus niet echt coop maar wel leuke onderlinge strijd altijd
Dus game ze
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.