xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik weet niet wat een CPS is maar ik vermoed dat het een router is die aan je lan poort van je XMS kastje hebt hangen.Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:06:
Kan ik deze forum vragen stellen over xbox live? Ik heb namelijk het probleem dat ik geen verbinding kan maken met xbox live en ik weet niet wat ik fout doe...
Heb in de meterkast 2 kastjes van XMS(glasvezel) een telefoonadapter met 4 poorten (phone1 en 2 en WAN en LAN poort) en ik heb een CPS met 9 poorten waarvan 1 poort gebruikt wordt voor mijn laptop (bedraad dus), als ik nu een andere poort gebruik van mijn CPS met een kabel naar de 360 dan kom ik niet verder dan de melding IP failed, als ik dan kijk bij network settings dan zie ik wel in de xbox 360 een IP adres staan (Automatic).
Wie kan me opweg helpen naar Xbox Live, zoek me echt rot naar oplossingen maar kom helaas niet verder.
Alvast bedankt.
Kan je lokaal via je lan wel de xbox pingen? ja dan staan er misschien teveel poorten oid geblokt in je router. Niet dan misschien maar een vast ip geven?
Ik weet denk ik wel wat het probleem van deze meneer heeft (omdat bij ons al een jaar glasvezel van xms beloofd wordt en ik me er dus in heb verdiept, het ligt er alleen nog steeds nietit0 schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:03:
[...]
Ik weet niet wat een CPS is maar ik vermoed dat het een router is die aan je lan poort van je XMS kastje hebt hangen.
Kan je lokaal via je lan wel de xbox pingen? ja dan staan er misschien teveel poorten oid geblokt in je router. Niet dan misschien maar een vast ip geven?
Het glasvezel modem/ whatever is zelf geen router. Er zitten wel 2 cps poorten op (gewoon rj45, om je pc op aan te sluiten), maar er is er maar 1 actief. XMS locked je macadres en je krijgt ook maar 1 ip adres voor 1 mac adres. Zelfs al zouden beide poorten actief zijn, dan kan je ze dus nog niet beide rechtstreeks op de glasvezel apparatuur aansluiten. Je zult er eerst een router tussen moeten zetten (je laptop en xbox kabels ruilen gaat waarschijnlijk ook niet lukken omdat het mac adres dus locked is en pas na 2 of 3 uur inactiviteit wordt vvrijgegeven (als ik heb goed heb, maar lees er anders het xms topic eens op na).
nu weer genoeg off-topic, verder met xbox 360 posts:)
Ik heb blue dagon gisteren uitgespeeld, vond het eind wat langdradig worden, het was wel leuk, maar omdat je characters uiteindelijk veel te overpowered zijn en elke encounter winnen zit er geen spanning in en is het alleen maar irritant dat je op het eind zoveel encounters krijgt die je niet uit de weg kunt gaan.
Verder een leuk spel.
Nu verder met Bioshock.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
it0 schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:03:
[...]
Ik weet niet wat een CPS is maar ik vermoed dat het een router is die aan je lan poort van je XMS kastje hebt hangen.
nah, je hebt nog steeds wat mensen die klagen, maar ik gebruik zelf vga en vind het idd sinds de vorige dashboard update het er perfect uitziet. Iets crispier dan component.PhuSioN schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:30:
[...]
Component kan wel full hd (1080p), maar er zijn zeer weinig tv's die 1080p over component accepteren. En de klachten over de vga waren voor de vorige dash update. Sinds de vorige update heeft vga ook goede kleuren en contrast.
Verwijderd
Ben best wel een leek en weet dan ook niet hoe ik moet pingen, het gaat om het volgende kastje http://www.packetfront.com/en/products/switches/drg_500.htmlit0 schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:03:
[...]
Misschien moet ik maar eens me mijn provider gaan bellen.
Lees mijn vorige post straks eerst eensVerwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:36:
[...]
Ben best wel een leek en weet dan ook niet hoe ik moet pingen, het gaat om het volgende kastje http://www.packetfront.com/en/products/switches/drg_500.html
Misschien moet ik maar eens me mijn provider gaan bellen.
Ik dacht juist dat drugs er voor waren om te zorgen dat je minder damage krijgtWaypoint schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:27:
Ik wilde het Saints Row topic niet gelijk uit de sloot halen, daarom post ik even mijn vraagje hier.
Wat heeft het eten en drugs voor nut in dit spel? Bij GTA had je eten echt nodig, maar hier is dit volgens mij alleen om sneller je health op te 'waarderen'? En drugs is gewoon voor de lol dat het beeld wazig wordt, maar heeft verder geen functie?
Verwijderd
idd. Ik had een Live ID registered in Portland,US en toen kon ik heel veel niet downloaden. Er staan ook andere zaken op de marketplace dan op de nederlandse. Dus wees gewaarschuwd. Ook al wijzig je het later @msn.com , xbox past 't dan niet meer aan. Heb dus nu ook maar een nieuwe tag in NL aangemaakt.MAX3400 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:58:
[...]
Gewoon de HDD formatteren en dan nogmaals de system setup draaien (zit ergens verborgen op het laatste tabblad).
Maaruh, niet om het een of ander, maar afhankelijk van de instellingen van je Live Email, kan je verwachten dat je sommige demo's / games / video's niet kan zien of aanpassen, dat je het vast weet.
3x raden... ik heb dus vorige week de HD-DVD speler voor de XBOX gekocht. Ben benieuwd of die ook via een firmware update de tripple laags dvd's kan spelen
Bron
[ Voor 18% gewijzigd door Royz op 10-09-2007 10:25 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Me 2PWM schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:25:
Ik heb net mijn CoD4 Beta code binnenHelaas kan ik vanavond niet, maar morgen ben ik van de partij.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
zucht, ik heb me al op tig plaatsen geregd en gemaild maar niks... heb nooit geluk met dat soort dingen
Ben net op deze site terecht gekomen:
http://gamers.eurogamer.n...aways.php?id=8&claim=true
Even daar regristreren, en dan die key claimen, dan moet je op de site van Activision die code invullen, en die mailen je dan.
Alleen stondt er wel toen ik alles bij Activision had ingevult:
==
Thank you for signing up to the Call of Duty 4: Modern Warfare Official X360 Beta Programme for the UK and Ireland.
You are now on the approved waiting list and will be emailed with your BETA Programme Code as soon as it becomes available.
==
Dus we zullen zien of het gaat werken.
Maar ik dacht meld het hier toch maar even!
Atm zijn er nog:
There are currently 4980 keys remaining for this giveaway.
[ Voor 5% gewijzigd door Onno_Devine op 10-09-2007 13:27 ]
Ik zou er niet van uitgaan...Royz schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:24:
Lees net dat HD-DVD komt met een tripple laags dvd-tje. De 1e generatie HD-DVD's zouden deze ook niet kunnen draaien en 2e en 3e generatie alleen met een firmware update.
3x raden... ik heb dus vorige week de HD-DVD speler voor de XBOX gekocht. Ben benieuwd of die ook via een firmware update de tripple laags dvd's kan spelen
Bron
Ik heb net een account aangemaakt en aangegeven dat ik in de UK woon, gelijk een key gekregen (bedankt voor de tipOnno_Devine schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:24:
Voor de mensen die nog een CoD4 beta key willen.
....
Ik wist niet eens dat die erin zatenSh0ckTr00per schreef op maandag 10 september 2007 @ 07:56:
[...]
Ik dacht juist dat drugs er voor waren om te zorgen dat je minder damage krijgtDie burgers kun je oppotten (max 4) en tijdens gevechten gebruiken. Je health komt namelijk niet terug zolang je damage krijgt.. Het is inderdaad anders dan bij GTA
Verwijderd
Uzi ftw
Shit, ik kreeg van Activision dus idd ook de mededeling dat ik op de waiting list stond.[TAG]Speedy schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:52:
[...]
Ik heb net een account aangemaakt en aangegeven dat ik in de UK woon, gelijk een key gekregen (bedankt voor de tip). Dus ik zou even een nieuw account aanmaken, want het zal dan idd wel voor engeland/ierland gelden.
Jij hebt dus echt al een key van hun, en niks waiting list?
Ik heb het gewoon met mijn NL account gedaan en heb ook gelijk een key gekregen.[TAG]Speedy schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:52:
[...]
Ik heb net een account aangemaakt en aangegeven dat ik in de UK woon, gelijk een key gekregen (bedankt voor de tip). Dus ik zou even een nieuw account aanmaken, want het zal dan idd wel voor engeland/ierland gelden.
Scheelt toch weer een account enzo hè
Bedankt voor de tip !
EDIT: Oh.. dôh.. ik was de volgende stap vergeten
[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 10-09-2007 14:07 ]
Daarmee naar de site van activision gegaan en nu
Dagen?!!?! Het is het computertijdperk!!!!Je code werd goed opgestuurd.
Je Beta Code wordt nu aangemaakt en ontvang je binnen enkele dagen in je mailbox.
[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 10-09-2007 14:15 ]
Oef ik schrok al[TAG]Speedy schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:15:
Mijn excuses, was te snel en vergeten dat die key enkel was om bij Activision de echte key te verkrijgen (net als KeN) ... ik wacht vrolijk met jullie mee
Maar dan is het idd afwachten
Thnx iedereen voor de antwoorden (ik ga niet iedereen quoten), maar jullie snappen dus al wel een beetje dat het knap onhandig is dat het niet gewoon in het boekje staat vermeldSh0ckTr00per schreef op maandag 10 september 2007 @ 07:56:
[...]
Ik dacht juist dat drugs er voor waren om te zorgen dat je minder damage krijgtDie burgers kun je oppotten (max 4) en tijdens gevechten gebruiken. Je health komt namelijk niet terug zolang je damage krijgt.. Het is inderdaad anders dan bij GTA

Geen geld voor dat spel!
Verwijderd
Donderdag.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:10:
Is de fifa 2008 demo al up?
Verwijderd
Werkt goed, alleen jammer dat je mpg2 bestanden via de Media Centre moet afspelen, en MPG4 en H264 bestanden via het Dashboard.
Maar goed, het werkt allemaal !
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Mja, had van een vriend fifa 07 geleend en heb het na een uur alweer aan de kant geschoven. Doe mij maar PESVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:27:
[...]
Argh wtf ik d8 vandaag.
Naja boeiend, Fifa is toch een kutgame.
Wat komen er trouwens een idiote hoop heftige spellen uit op de xbox de komende tijd. Erg blij dat ik uitendelijk voor de xbox in plaats van wii ben gegaan
Vandaag kreeg iedereen echter een mooie 'your connection to the host has been lost'-melding bij elke invite van wie dan ook ? Na een half uur kloten en berichten gestuur (private chats werkten ook niet..

Zijn wij de enige met dit probleem sinds de upgrade van vanmorgen / vanmiddag ?
Hoop dat ze het snel fixen in ieder geval..
Dus eerst wil je weten wanneer de demo komt, daarna ben je teleurgesteld dat het niet vandaag is en uiteindelijk boeit het niet omdat Fifa toch een kutgame is?Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:27:
[...]
Argh wtf ik d8 vandaag.
Naja boeiend, Fifa is toch een kutgame.
Verwijderd
Verwijderd
Gelukkig vind je dat voetbal zuigt.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:40:
Vind Fifa juist beter man.... en aangezien pes nog niet alle rechten heeft word het gewoon weer fifa :-) Gelukkig zuigt voetbal... en komt skate ook deze week uit!
Anders had je geweten dat PES beter is.
Verwijderd
Ze hebben het nu (gedeeltelijk) opgelost.KeN. schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:33:
Vandaag is één van de wekelijkse gameavonden die ik met een zooi vrienden doe.. maar na een potje ging iemand weg. Geen probleem, dan maakt iemand anders een game aan (GoW overigens).
Vandaag kreeg iedereen echter een mooie 'your connection to the host has been lost'-melding bij elke invite van wie dan ook ? Na een half uur kloten en berichten gestuur (private chats werkten ook niet..) hebben we het dan ook maar opgegeven.
Zijn wij de enige met dit probleem sinds de upgrade van vanmorgen / vanmiddag ?
Hoop dat ze het snel fixen in ieder geval..
Verwijderd
Gelul... maar ieder zijn favorieten! Lees net dat Warner zich misschien bij de hd-dvd only camp gaan aansluiten... weer een tegenvaller voor Bluray!Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:41:
[...]
Gelukkig vind je dat voetbal zuigt.
Anders had je geweten dat PES beter is.
Krijg de media sharing niet aan de praat met mijn nieuwe vista laptop. Mediabibiliotheek uitgebreid, Xbox vindt de laptop, en als je dan titels wilt kiezen staat er in het rechter gedeelte van het scherm dat tie geen connectie kan maken ....
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Warner ook al? Waar heb je dit gelezen. Word steeds blijer met de HD-DVD speler.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 02:52:
[...]
Gelul... maar ieder zijn favorieten! Lees net dat Warner zich misschien bij de hd-dvd only camp gaan aansluiten... weer een tegenvaller voor Bluray!
Van de week ook al het bericht dat paramount en dreamworks overstappen
En trouwens waarom staat overal dat SKATE pas de 24-28e uitkomt ofzo terwijl het toch vrijdag uitkomt?
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Bekend probleem, Vista doet alleen media sharing op een private network, helaas vind vista nu iedere boot toch weer dat je op ene public netwerk zit en staat media sharing dus uit.Roely schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:52:
Krijg de media sharing niet aan de praat met mijn nieuwe vista laptop. Mediabibiliotheek uitgebreid, Xbox vindt de laptop, en als je dan titels wilt kiezen staat er in het rechter gedeelte van het scherm dat tie geen connectie kan maken ....
optie is of media sharing aanzetten onder public network, of als je paranoide bent na iedere boot het network weer op private zetten. (in control panel -> network and sharing center)
Nee, volgens e in de Major Nelson-podcast van deze week ging het enkel om systeemonderhoud. De herfst-update komt nog.fingerhead schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:57:
ik dacht trouwens dat er een soort update was gisteren? maarja zal wel niet hehe.
Verwijderd
Bedankt voor de tip, had nog niet gezocht naar de oorzaak / oplossing, maar nu jij die zo snel geeft is het wel handig.milenko79 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:26:
[...]
Bekend probleem, Vista doet alleen media sharing op een private network, helaas vind vista nu iedere boot toch weer dat je op ene public netwerk zit en staat media sharing dus uit.
optie is of media sharing aanzetten onder public network, of als je paranoide bent na iedere boot het network weer op private zetten. (in control panel -> network and sharing center)
Ik ik maar denken dat vista perfect is ...

zijn je batterijen iddCyberTijn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:05:
Sinds een dag of 2 knipperen de ledjes rond de Xbox-knop op m'n wireless controller om de halve minuut ongeveer. Wat betekent dit? Ik heb het vermoeden dat de batterijen bijna leeg zijn of iets dergelijks, maar de controller doet het gewoon. In de handleiding staat er verder niets over vermeld.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Het merkwaardige is dat het volume via optical out niet juist is. Het volume is zachter, dan wanneer ik mijn digitale tv kastje via dezelfde Optical kabel aansluit op mijn homecinema set.
Hebben jullie hier ervaring mee.
Hoe kan het dat het volume zachter is wanneer ik mijn xbox360 via optical uit aansluit op mijn homecinema set, kun je hier op de xbox360 nog settings voor veranderen, deze staat op dolby digital.
Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben.
5.1 geluid is meestal zachter dan een gewone stereosteam, tenminste, de dynamische range is groter, dus zacht is echt zacht, hard is echt hard. Als dit niet is als je het via je tv aansluit dan doet de tv of iets met de dynamische range van het signaal, of de tv boost het volume. Het heeft verder niks met de xbox te maken.
Verwijderd
EHm ik denk dat ik het anders moet uitleggen. Wanneer ik een dvd afspeel in mijn homecinema set en het volume op bijv. 25 zet, vervolgens schakel ik mijn homecinema set over op de optical in bron en speel dezelfde dvd af op de xbox360 met op de homecinema set volume 25 dan is deze zachter dan dat ik de dvd afspeel op de homecinema set.milenko79 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:15:
Je zegt het zelf al, als het harder is als het via je tv gaat, dan veranderd je tv dus schijnbaar iets aan het signaal.
5.1 geluid is meestal zachter dan een gewone stereosteam, tenminste, de dynamische range is groter, dus zacht is echt zacht, hard is echt hard. Als dit niet is als je het via je tv aansluit dan doet de tv of iets met de dynamische range van het signaal, of de tv boost het volume. Het heeft verder niks met de xbox te maken.
Wat zou hier de reden van kunnen zijn. Het enige verschil is dat er een optical kabel tussen zit. de Xbox veranderd niets in het volume en de homecinema set staat op volume 25.
Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik hoor het graag
Verwijderd
Waarschijnlijk niet, maar mijn dvd speler heeft een ander volume output dan als ik het zelfde dvdtje via mijn 360 afspeel. verder dan de afspeel unit is alles gelijk..
Ja, je doet iets fout! Je had bij de settings niet 4 levens moeten instellen, maar lekker default op 3 moeten laten.Exorcist schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:14:
Heeft iemand ervaring met Paperboy als Arcade game? Ik heb m gisteren maar eens gedownload, maar ik haal maar geen achievements. Bijv. de 3000 punten haal ik makkelijk, ook het 5 krantenpakketjes oppakken met één leven, en survive two days on easy street.
Doe ik iets fout?
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 23-09-2007 18:22 ]
Verwijderd
Tegen elkaar?Phydomir schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:40:
[...]
Nou nou. Iets liever tegen elkaar mag ook wel hoor
ot
Wel een beetje krom als dat je achievements beinvloeden..
Enigszins vind ik het wel logisch, omdat je met 4 levens meer kunt behalen dan met 3. Maar het leuke is, nergens staat dit vermeld..ik kreeg ineens een ingeving dat dat het probleem zou kunnen zijn. Ben allang blij, het werd nogal frusterendVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:50:
[...]
Tegen elkaar?
ot
Wel een beetje krom als dat je achievements beinvloeden..
Inderdaad..Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 02:48:
[...]
Ze hebben het nu (gedeeltelijk) opgelostZe hadden beter een downtime van 24 uur kunnen nemen ipv 4 uur
/me mompelt iets over 'haastige spoed'
Vanavond dan maar eens een herkansing van gisteren.
Bedankt voor de info
Als je op dat xbox logo op je controller drukt krijg je een nieuw pop-up scherm aan de linker kant, links bovenin kan je de status van je batterij vinden.CyberTijn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:05:
Sinds een dag of 2 knipperen de ledjes rond de Xbox-knop op m'n wireless controller om de halve minuut ongeveer. Wat betekent dit? Ik heb het vermoeden dat de batterijen bijna leeg zijn of iets dergelijks, maar de controller doet het gewoon. In de handleiding staat er verder niets over vermeld.
Hey cool! Thanks! Dat was me nog niet opgevallenwilly83 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:17:
[...]
Als je op dat xbox logo op je controller drukt krijg je een nieuw pop-up scherm aan de linker kant, links bovenin kan je de status van je batterij vinden.
Batterijen zijn inmiddels trouwens vervangen
[ Voor 7% gewijzigd door CyberTijn op 11-09-2007 19:40 ]
Lijkt me niet dat dit een probleem zou moeten vormen voor het verbinden. Ik kan zelfs nog naar de badkamer lopen en kan daar gewoon doorlullen met de koptelefoon met mensen.
Geen idee wat er mis is.
http://www.xbox360achieve...hievements.php?gameID=358
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
http://media.xbox360.ign....09-11_095900&RSSid=819287
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Had iets meer verwacht, maargoed als je alle tijd op telt kom je wel op veel uur.
Zijn er nog meer campain opties binnen GRAW2? Vind het echt een super spel.
Whatever.
Als je nog geen token hebt, gauw naar http://www.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/
Accountje aanmaken, code opvragen, downloaden en fraggen maar!
Verwijderd
Als je de xbox aanzet is ie een seconde scherp en dan zie je hem na wazig schakelen.....50 of 60hz maakt niet uit.
Wie helpt?
Alvast bedankt
Niemand met een Wireless Headset?BioHazard schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:55:
Weet iemand wat het voltage en dergelijke is van de oplader van een wireless headset? Iemand die ik ken heeft zon wireless headset, alleen dan zonder adapter. Vroeg me af of een universele adapter een optie was, maar dan moet ik weten hoe en wat.
edit:
Vergeten dat ik op een andere PC en account zat

[ Voor 7% gewijzigd door Trigalti op 11-09-2007 21:42 ]
Verwijderd
Story mode is inderdaad heel kort en makkelijk vergeleken met GRAW1.Harmen schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:20:
Hmm, GRAW2 heb ik net uitgespeeld, stond er van te kijken.
Had iets meer verwacht, maargoed als je alle tijd op telt kom je wel op veel uur.
Zijn er nog meer campain opties binnen GRAW2? Vind het echt een super spel.
Maar je kan ook online spelen co-op campain, dat is ook altijd leuk. Het online gedeelte is sowieso goed, al vele uren opzitten
https://card.exophase.com/1/1116015.png
ehm ligt het aan mij of ben ik de enige bij wie het niet werkt? heb nu al op 5 sites met totaal 12 accounts beta keys aangevraagd maar nergens krijg ik er eenCyberTijn schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:21:
oh my god! Wat is die CoD4 beta vet!
Als je nog geen token hebt, gauw naar http://www.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/
Accountje aanmaken, code opvragen, downloaden en fraggen maar!
Bij mij betekent flikkerend beeld iig dat mijn RGB-kabel niet goed in de TV zit.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:26:
Wie weet een oplossing of weet wat het probleem is als het beeld van je xbox heel wazig is? Ligt dat aan de Tv(lcd), kabel of aan de xbox?
Als je de xbox aanzet is ie een seconde scherp en dan zie je hem na wazig schakelen.....50 of 60hz maakt niet uit.
Wie helpt?
Alvast bedankt
De codes worden in 'waves' verstuurd.Phusebox schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:42:
[...]
ehm ligt het aan mij of ben ik de enige bij wie het niet werkt? heb nu al op 5 sites met totaal 12 accounts beta keys aangevraagd maar nergens krijg ik er een
Verwijderd
5.2 volt, 0.5 A, positive pool op centerpin.Trigalti schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:42:
[...]
Niemand met een Wireless Headset?
edit:
Vergeten dat ik op een andere PC en account zat
Echter, maar, alleen .....
Ik heb een externe USB harddisk, deze op de laptop aangesloten. Alle media bestanden die op deze externe schijf staan toegevoegd aan de media bibliotheek. Windows Media Player 11 ziet ze dan ook gewoon, maar niet de Xbox .......
Zeker weer een bekend probleem, of issue, zoals de engelsen zeggen.
Tijd voor Halo 3, nu ik Bioshock uitgespeeld heb ......
enne, het is weer pepernotentijd !!

Ik heb op hard nu bijna alles gehaald (mis er 2) en op expert heb ik er inmiddels een stuk of 20 gehaald. Iemand nog tips om de 'pull downs' goed uit te voeren? Dit is op dit moment echt de bottleneck voor mij.
Schijnbaar komt in oktober Guitar Hero III uit, deze ga ik ook zeker aanschaffen. Voor de mensen die het wellicht interessant vinden; One van Metallica zit hierin; imo toch wel een van de beste nummers aller tijden.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Helaas inderdaad weer een bekend probleem. Had ik dus ook, komt door de service die de bestanden indexeert voor mediaplayer, die werkt volgens mij alleen bij het opstarten van vista. Je moet dus je externe hd aangesloten en aan hebben staan, anders pikt de service hem niet op. (wat ik ook een keer had: mijn mp3 speler aangelsoten waardoor de externe had opeens onder een andere driveletter gemapped werd. dan gaat het ook niet werkenRoely schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:40:
Dankzij het briljante idee van Milenko79, ziet mijn Xbox nu wel mijn media bestanden die op mijn Vista Premium Computer (Laptop, Acer Aspire 9410z) staan.
![]()
Ik heb een externe USB harddisk, deze op de laptop aangesloten. Alle media bestanden die op deze externe schijf staan toegevoegd aan de media bibliotheek. Windows Media Player 11 ziet ze dan ook gewoon, maar niet de Xbox .......Die ziet alleen media bestanden die op de interne harde schijf van de laptop staan.
Ook leuk is dat als de media library je harde schijf eenmaal wel ziet je hem niet meer netjes kunt disconnecten door het usb device te stoppen in de systemtray. dit kan pas nadat je de service handmatig hebt gestopt met de task manager.
Ik heb nu gewoon mijn externe hd's als hfs+ geformatteerd en gebruik macdrive om ze te benaderen. Nu kan ik de externe hd direct aan mijn xbox hangen, werkt veel makkelijker en sneller allemaal (scheelt veel frustraties en vista 3 keer herstarten omdat die service niet meewerkt, en een hoop voor lul staan als je even snel die 1080p film wil showen en je een kwartier loopt te prutsen voor het werkt
[ Voor 6% gewijzigd door milenko79 op 12-09-2007 10:50 ]
Ach hier ook niet.Phusebox schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:42:
[...]
ehm ligt het aan mij of ben ik de enige bij wie het niet werkt? heb nu al op 5 sites met totaal 12 accounts beta keys aangevraagd maar nergens krijg ik er een
Krijg net een mailtje, dat er een EA activationcode voor me klaar staat (gamer.nl), en als ik die wil activeren bij EA: "Uw activision-code werd reeds gebruikt."
[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 12-09-2007 10:36 ]
Wat je wel kunt doen is al je muziek in de map Public -> Music zettenRoely schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:40:
Dankzij het briljante idee van Milenko79, ziet mijn Xbox nu wel mijn media bestanden die op mijn Vista Premium Computer (Laptop, Acer Aspire 9410z) staan.
![]()
Ik heb een externe USB harddisk, deze op de laptop aangesloten. Alle media bestanden die op deze externe schijf staan toegevoegd aan de media bibliotheek. Windows Media Player 11 ziet ze dan ook gewoon, maar niet de Xbox .......Die ziet alleen media bestanden die op de interne harde schijf van de laptop staan.
Dan vind de xbox de muziek wel
Wat vinden jullie de beste (split-screen) multiplayer games?
Ik vind Gears of War toch wel heel erg tof, alhoewel makkelijk en kijk uit naar Halo 3.
Het kan wel zo zijn dat de tokens niet precies om 18:00 worden weggeven, gisteren was ik om 17:55 op die pagina en pas om 18:15 kreeg ik mijn token. Volgens mij zijn er nog 3 rondes waarin ze tokens weggeven dus als het vandaag niet lukt heb je nog morgen en overmorgen een kans.
Waar slaat dit nou precies op? Waren ze bang dat er anders geen interesse zou zijn voor COD4? waarom is deze demo niet gewoon publiekelijk?Xander84 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:49:
Voor degene die nog een Beta token willen: Ga naar http://www.gamespot.nl, maak daar een acount aan, zorg vervolgens dat je voor 18:00 op deze pagina bent http://www.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/ en begin als een gek op F5 te duwen.
Het kan wel zo zijn dat de tokens niet precies om 18:00 worden weggeven, gisteren was ik om 17:55 op die pagina en pas om 18:15 kreeg ik mijn token. Volgens mij zijn er nog 3 rondes waarin ze tokens weggeven dus als het vandaag niet lukt heb je nog morgen en overmorgen een kans.
Misschien een gekke vraag. is deze demo trouwens multiplayer? dan moet ik misschien ook maar eens mee gaan doen op de run
[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 12-09-2007 10:57 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
Het is geen demo het is een betaRoyz schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:55:
[...]
Waar slaat dit nou precies op? Waren ze bang dat er anders geen interesse zou zijn voor COD4? waarom is deze demo niet gewoon publiekelijk?
Misschien een gekke vraag. is deze demo trouwens multiplayer? dan moet ik misschien ook maar eens mee gaan doen op de run
Opzich niet slecht nee. Meer tijd voor hun om te optimaliseren en meer tijd voor ons om andere games uit te spelenDeepSeven schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:35:
Damn, lost odyssee naar feb 2008 , bij 9:35 staat het. Die worldwide release was dus ook maar gelul. Maar de meesten zullen dan toch nog wel bezig zijn met Mass effect/cod4/assassin's creed.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het is een multiplayer demo beta.Royz schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:55:
[...]
Waar slaat dit nou precies op? Waren ze bang dat er anders geen interesse zou zijn voor COD4? waarom is deze demo niet gewoon publiekelijk?
Van wat er nu uit is:Resistance_NL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:43:
Hallo, sinds niet heel lang ben ook ik eigenaar van een 360. De games bevallen me goed, maar wat me opvalt in de winkel is dat veel games toch single player zijn (afgezien van xbox live).
Wat vinden jullie de beste (split-screen) multiplayer games?
Ik vind Gears of War toch wel heel erg tof, alhoewel makkelijk en kijk uit naar Halo 3.
Super Puzzle fighter 2 turbo HD remix (live arcade titel)
Simpelweg het beste versus puzzle spel ooit
Bomberman (live arcade titel)
Met max 4 mensen op 1 xbox over xboxlive te spelen.
Fight night 3
Duurt ff voordat je de controls goed beheerst. Maar heb je het eenmaal door dan levert het vaak erg spannende gevechten op.
Call of duty 3
Tevens met max 4 spelers op 1 xbox over xboxlive te spelen
Virtua Tennis 3
Besturing voelt heel soepel aan en controls zijn niet ingewikkeld. Het spel is daardoor snel op te pikken. Resulteerd al snel in mooie/spannende rallies.
Verder lijkt Army of two echt een hele vette game te gaan worden om coop te spelen.
Voordat ik de nieuwe laptop had, had ik de externe HD ook rechtstreeks aan de Xbox hangen en dit gaat perfectmilenko79 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:25:
[...]
Helaas inderdaad weer een bekend probleem. Had ik dus ook, komt door de service die de bestanden indexeert voor mediaplayer, die werkt volgens mij alleen bij het opstarten van vista. Je moet dus je externe hd aangesloten en aan hebben staan, anders pikt de service hem niet op. (wat ik ook een keer had: mijn mp3 speler aangelsoten waardoor de externe had opeens onder een andere driveletter gemapped werd. dan gaat het ook niet werken).
Ook leuk is dat als de media library je harde schijf eenmaal wel ziet je hem niet meer netjes kunt disconnecten door het usb device te stoppen in de systemtray. dit kan pas nadat je de service handmatig hebt gestopt met de task manager.
Ik heb nu gewoon mijn externe hd's als hfs+ geformatteerd en gebruik macdrive om ze te benaderen. Nu kan ik de externe hd direct aan mijn xbox hangen, werkt veel makkelijker en sneller allemaal (scheelt veel frustraties en vista 3 keer herstarten omdat die service niet meewerkt, en een hoop voor lul staan als je even snel die 1080p film wil showen en je een kwartier loopt te prutsen voor het werkt)
Wedereom bedankt voor je antwoord

en dat kwartiertje prutsen had ik dus gisteren

uuuh, 180 gig aan mp3's passen niet op mijn 120 gig laptop hd'tje .... maar toch bedankt voor de reactie !Nano2009 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:41:
[...]
Wat je wel kunt doen is al je muziek in de map Public -> Music zetten
Dan vind de xbox de muziek wel
FAT32 werkt ook, maar HD filmpjes van > 4gb kun je niet op FAT32 kwijt, wel op HFS+.Roely schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:11:
[...]
Voordat ik de nieuwe laptop had, had ik de externe HD ook rechtstreeks aan de Xbox hangen en dit gaat perfect. Mijn is trouwens gewoon op FAT32 geformateerd
. Via de vista machine echter, heb je iets meer zoek opties.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
De makers hebben het boek 'hoe creeer ik een hype op internet' iig goed gelezen.Xander84 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:49:
Voor degene die nog een Beta token willen: Ga naar http://www.gamespot.nl, maak daar een acount aan, zorg vervolgens dat je voor 18:00 op deze pagina bent http://www.gamespot.com/event/codes/call-of-duty-4/ en begin als een gek op F5 te duwen.

ik had geluk las gisteren heir die link naar gamespot en voila gelijk me BETA key gelijk gedownload ik downloaden. zegt die HD full ik omg neee. 2 demo's gewist ik code invoeren. zegt die KEY invalid ik ZO NEEEEEEE.UltraSub schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:27:
[...]
Ach hier ook niet.
Krijg net een mailtje, dat er een EA activationcode voor me klaar staat (gamer.nl), en als ik die wil activeren bij EA: "Uw activision-code werd reeds gebruikt."
stond die als Pending ik dikke geluk. Gisteren gelijk spelen echt vet gave game haha. maar ik neem hem niet voor de xbox maar voor de pc daar lijkt mij die toch vetter op hehe.
Dit topic is gesloten.