'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Naar mijn mening heeft Nintendo het gedeeltelijk verprutst door zich puur te richten op gameplay en minder op graphics. Graphics zijn ook zeker ondergeschikt aan gameplay, maar er moet wel een goede balans gevonden worden en daar slaat Nintendo m.i. de plank een beetje mis.curry684 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:24:
[...]
Ik zou het niet durven vergeten, en ben iedere keer weer verbaasd erover, met name gezien het aantal mensen waar ik al van gehoord heb dat ze er een gekocht hebben omdat het zo gaaf leek maar ze nog immer zitten te wachten tot er spellen komen die 'm echt de moeite waard maken. Het schrikbarende verschil tussen Gamecube-hardware op 480i/p en echte HD-versies op 360 en PS3 helpt hier niet bij.
De Wii is nu populair op een hype, maar de vrees die ik uitsprak is dat ie dat niet voort kan zetten op basis van veruit inferieure multiplatform titles en te weinig exclusives die de moeite waard zijn. Ik heb een paar levels van Mario Galaxy gespeeld in Leipzig, en ondanks dat het een verbazend mooie en leuk uitgevoerde game is ben ik nog skeptisch over of Galaxy en volgend jaar de nieuwe Mario Kart echt een heel systeem kunnen gaan en vooral blijven dragen.
De exclusieve sneak preview die we van de BIA3 Wii versie kregen hielp ook niet: dat was echt schrikbarend als je direct erna de 360-versie gedemo'd krijgt.
Zoals je zegt is de Wii nu echt een "gimick" die aardig snel normaal wordt hoe meer je de console gebruikt. Het lijkt een beetje op de iPod hype maar zonder lasting appeal.
Neemt niet weg dat ik het heel knap vind dat ze veel non-gamers achter de Wii krijgen. Alleen als de console na een paar weken (maanden) stof begint te vergaren, ben je ze ook snel weer kwijt.
Dus moet het gimmick effect overgaan in het game effect. Daar hebben ze nieuwe experiences voor nodig en die vind je weer in veel verschillende soorten games.
Jammer genoeg zien veel developers niet wat al de Wii kopers wel in de console zien en maakt Nintendo zelf 100 games (schijnbaar allemaal voor kerts uit?).
Ook is het dan niet gek als je het zeer middelmatige Mario Pary 8 boven aan de Wii-sales chart ziet staan.
De X360 heeft goed laten zien dat, ook al is het een krachtpatser, het geweldige gameplay kan geven... en dan nog maar niet te praten over de graphics.
Ja, de Wii is een leuk idee, maar logisch gezien moet Nintendo aardig aanpoten om de concurentie bij te houden.
Maargoed, volgens mij zeiden ze dat ook toen de Gamecube uitkwam.....
Ik heb sinds gisteren de official walkthrough en bij dit soort spellen vind ik het alleen maar extra speel plezier opleveren. Hij is half zo dik als de wehkamp gids, en staat boordevol tabellen en lijsten van monsters etc etc. Toch wordt niet alles verklapt van de verhaallijn en de puzzels dien je nog steeds zelf op te lossen.sekeroglan schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:37:
[...]
Ik gebruik meestal ook wel een walktrough, maar dat is wanneer ik het spel hebt uitgespeeld en ik een paar achievements mis en ik er zelf niet uitkom. Niet met alle spellen heb ik zin om het een paar keer uitspelen om de achievments binnen te halen en dan is een walktrough een goed uitkomst.
Ik vind het tijdens het spelen super om in dat boek de mooiste combinaties op te zoeken vwb enemies en skills, items, etcetc en daardoor levert het extra speeluren op.
Ik was al begonnen aan BD maar heb nu gezien dat ik toch heel veel zaken vergeten ben/over het hoofd heb gezien. En ik ben echt ziekelijk nauwkeurig en grondig met dit soort games.
Ga het dus sowieso nog een keer spelen. Wederom MET walkthrough.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hopelijk een 2player demo.Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:36:
NBA 2008 demo van EA is op marktplace nu
Demo: NBA LIVE 08
Content: NBA LIVE 08 Demo
Price: Free
Availability: All regions except Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Ireland, Japan, Mexico, New Zealand, Norway, Portugal, Sweden
Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Download the demo.
Size: 562.57 MB
Posted: Sep 06 2007, 02:04 AM by Major Nelson | with 27 comment(s) |
Filed under: Marketplace, Demo
slaat nergens op dat die in sommige landen er niet is
Heeft volgens mij te maken met bepaalde copyrights regels in die landen, wat nog niet voor het spel geregeld is.Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:06:
[...]
kleine demo ben hem downloaden, laat zo wel ff weten hoe die is, moet voor de achivements live 06 nog eens uitspelen. kijken of die veel mooier is die 08 versie, 06 is al mooi
JaVerwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:31:
[...]
Alvast mijn excuses voor de stomme vraag, maar met downloaden bedoel je het volledige spel neem ik aan?
Waar staat het?Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:06:
[...]
Demo: NBA LIVE 08
Content: NBA LIVE 08 Demo
Price: Free
Availability: All regions except Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Ireland, Japan, Mexico, New Zealand, Norway, Portugal, Sweden
Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Download the demo.
Size: 562.57 MB
Posted: Sep 06 2007, 02:04 AM by Major Nelson | with 27 comment(s) |
Filed under: Marketplace, Demo

[ Voor 5% gewijzigd door SCIxX op 06-09-2007 18:21 ]
ik snap je niet ?
Nee, alleen mijn receiver laat het wel gewoon over alle boxen horen. Het is echter wel mogelijk maar daar heb ik geen ervaring mee (omdat ik zo min mogelijk compressie wil en het geluid zo voor mij ook meer dan voldoet).Roely schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:52:
[...]Met welk programma zet jij die films over, en behoud jij ook nog het 5.1 geluid. Ben elf erg lang in de weer geweest om een WMV bestand te maken MET 5.1 geluid. (Met de IPOD ondersteuning kan het gelukkig ook in H264)
Overigens kan je wel je 5.1 behouden met WMA (lossless).
http://en.wikipedia.org/wiki/WMVHD
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Media_Audio
Eigenlijk moet je .mkv (matrovski ofzo...) gebruiken om ook nog verschillende audiosporen en zelfs DTS te kunnen behouden. De Xbox360 slikt die alleen niet, ook niet via externe USB-Drive of streaming via Tversity. Volgens mij kan je inderdaad wel je harddisk formatteren op NFS+ (Mac) alleen dan nog slikt je Xbox360 alleen WMV's, mp4's en mpeg.
Overigens download ik ze op .mkv en zet ze vervolgens om via de volgende guide:
Tutorial: How To Convert Mkv (x264) To 360 Ready Wmv-hd
http://forums.xbox-scene....bb2b2141&showtopic=611163
[ Voor 9% gewijzigd door Woodsy op 06-09-2007 19:00 ]
Wat is er zo bijzonder aan halo 3? Als er 1 scheet word gelaten over dat spel dan kwijlen de meeste mensen al, maar waarom is voor mij een raadsel en voor andere wellicht een weet.
Wat is er zo vernieuwend en bijzonder aan halo 3? Wat heeft halo wat battlefield, quake wars etc niet heeft?
Moet overigens vermelden dat ik de andere halo delen nooit gespeeld hebt, omdat ik last gen had overgeslagen.
Ik heb pas een maand geleden Halo 1 op de pc gespeeld en dus tegen een vrij verouderde game aangekeken qua gfx, echter is het verhaal zeer solide en heb je het idee dat je in een film speelt. Tevens heeft het een van de beste muziek die er is. Ik werd er best in gezogen wat dat betreft.PacinoAllstars schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:02:
Geniet met volle tuigen van mij xbox 360, echter zit ik met 1 vraag.
Wat is er zo bijzonder aan halo 3? Als er 1 scheet word gelaten over dat spel dan kwijlen de meeste mensen al, maar waarom is voor mij een raadsel en voor andere wellicht een weet.
Wat is er zo vernieuwend en bijzonder aan halo 3? Wat heeft halo wat battlefield, quake wars etc niet heeft?
Moet overigens vermelden dat ik de andere halo delen nooit gespeeld hebt, omdat ik last gen had overgeslagen.
Echter zie ik de ernome hype ook niet echt in. Ik kijk wel heel erg uit naar Halo 3 maar ik betrijfel of ik hem beter ga vinden dan bv Bioshock.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Dat kan Optisch uit je TV of uit de Xbox zelf. Of Coaxiaal.Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:29:
Als straks de premium met HDMI uitkomt dan sluit ik dus deHDMI poort van de 360 aan op de HDMI poort van de HDTV. Hoe gaat het geluid dan naar mn versterker die mn 5.1 aanstuurt? Optisch?
Ik heb nu 3 apparaten op de optische ingang van mijn Logitech set, doormiddel van een splitter/schakelaar.
Werkt perfect.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
http://www.gametrailers.com/player/24571.html
Gaaf
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die Multiplayer , er is GEEN betere online shooter dan halo 2, de SP heb ik haast nooit aangeraakt, ik speel halo voor online.PacinoAllstars schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:02:
Geniet met volle tuigen van mij xbox 360, echter zit ik met 1 vraag.
zometeen halo 3 online 4 tegen 4
110% eensMars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:20:
[...]
Die Multiplayer , er is GEEN betere online shooter dan halo 2, de SP heb ik haast nooit aangeraakt, ik speel halo voor online.
zometeen halo 3 online 4 tegen 4
De online is zo ongeloofelijk, super, geweldig goed
Alles, maar dan ook alles klopt. Ik heb wel meer Halo haters ontmoet, laat ze maar eens 2 of 3 uurtjes spelen, en 99% is om.
Ik heb letterlijk duizenden online games gedaan sinds release, ook nog op mijn 360. Headset op, team vormen en de hele avond een geweldige ervaring hebben.
Een spel als Warhawk op de PS3, of Gears op de 360 zijn leuk, maar mogen (heel erg IMHO) nog niet de voeten kussen van Halo online
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 06-09-2007 22:44 ]
Ja ik heb ''maar'' 1000 games ofzo met halo 2PWM schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:41:
[...]
110% eens
Alles, maar dan ook alles klopt. Ik heb wel meer Halo haters ontmoet, laat ze maar eens 2 of 3 uurtjes spelen, en 99% is om.
Ik heb letterlijk duizenden online games gedaan sinds release, ook nog op mijn 360. Headset op, team vormen en de hele avond een geweldige ervaring hebben.
Een spel als Warhawk op de PS3, of Gears op de 360 zijn leuk, maar mogen (heel erg IMHO) nog niet de voeten kussen van Halo online
alleen mijn grote ergenis, team killing om level naar beneden te krijgen, ze moeten gewoon friendly fire uit gooien
nou gelukkig ben ik die 1% die halo 99,9% stom vindPWM schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:41:
[...]
110% eens
het enige wat ik altijd leuk vond online was duits lullen.
ohh wat werden die amerikanen kwaad dan!!
verder gun ik in ieder geval iedereen veel speel plezier eind van de maand.
en voor de mensen die niet kunnen wachten vergrijp je niet aan de iso van de game
anders kun je tot 9999 niet op live dat zou zonde zijn
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Nou ik was toch echt zelf bij de aankondiging hoorPhusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:33:
ik vind het vreemd dat er nog nergens een releasedatum of pre-order is van Call of Duty 4?
Ze riepen eerst nov 07. Maar dat zal er dan wel niet in zitten...
En Game heeft zelfs preorders met beta-keys.[...] the game ships worldwide in the week of November 5th. Yes everybody, the rumours have been confirmed as true; CoD 4 ships this November, so even if you don’t get any Beta love, it won’t be long to wait.
[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 07-09-2007 02:19 ]
Verwijderd
nba2k7 en straks 8 zijn vele malen beterMars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:15:
lol, erg vreemd maarja
kleine demo ben hem downloaden, laat zo wel ff weten hoe die is, moet voor de achivements live 06 nog eens uitspelen. kijken of die veel mooier is die 08 versie, 06 is al mooi
Verwijderd
Ik denk dat het eerder 70% is. Ook ik vind het niet bijzonder. Heb de beta zeker 5 uur gespeeld, het kon me boeien maar om nou te zeggen dat het een bijzondere shooter is.PWM schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:41:
[...]
110% eens
Vooral als ik het vergelijk met counter-strike of battlefield. Dat speelt toch echt 10 keer lekkerder, maar dat is puur mijn mening. Ook gears of wars speelt beter overigens.
Zijn er (goedkopere) alternatieven voor de xbox360 controller, gemaakt door andere fabrikanten? Ik weet dat Logitech voor de oude xbox en ook de ps controllers fabriceerde, maar het lukt me niet om iets te vinden over alternatieven voor de xbox360.
Je weet dat ik nba 2k6 ook heb heVerwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:45:
[...]
nba2k7 en straks 8 zijn vele malen beter
Die vind ik ook wel beter. Heb nu net veel achivements gehaald van Live 06.
NBA Champions
Most Valuable Player
Clinched Playoffs
All-Star
helaas deze gemist door het skippen eigenlijk
Coach of the Year
Best Regular Season Record
Geen zin meer om die overnieuw te doen, ik ben eigenlijk niet zo basketbal fan. Daarom kan ik makkelijk de 07 spellen van EA en 2k kopen, want 08 heb ik nog geen behoefte aan.
Ik denk dat ik die binnenkort maar eens haal. ze waren 17 euro bij Dynabyte. Maar weet niet of dat 2e hands is... En deze maand haal ik toch al geen spellen er bij, ondanks dat bij de FRS virtua tennis 3 maar 30 euro is, en bij intertoys is rainbow six las vegas 30 euro. deze spellen moet ik echt nog hebben maar deze maand is al veels te duur.
Met fifa 08 en Halo 3 die ik meteen ga kopen.
Maar lijkt wel of er een bug in live 06 zit zeg. altijd in 4e kwart gaat tegenstander om de paar seconden een time out doen, en ze gaan overtredingen maken, door gewoon de bal uit je handen te slaan. echt zo irritant
Maar ben over de 10.000 grens
Gamerscore:10117
Daarom heb ik op goed gelukt (had geen reviews gezien/gelezen) via ebay gears of war gekocht. Dit vond ik echt een fantastische shooter, tonnen sfeer, super graphics en geniale gameplay (cover nemen en schieten etc.).
Jammer genoeg is GoW uitgespeeld, dus ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zijn er momenteel nog killer apps beschikbaar op de 360 in de stijl van GoW ? Ik lees veel over Bioshock, maar is het echt de hype waard ?
Maw : als je graag shooters speelt met veel sfeer (en die ook nog next gen graphics heeft); wat zouden jullie dan voorstellen ?
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
In de style van gears of war komt er binnenkortdenivan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:21:
Hoi allen, heb nog niet zo lang een xbox 360 Er zaten 3 games bij (PGR3, Project dark zero en kameo). PGR3 was fun en heb ik op silver uitgespeeld. Project dark zero kan me niet echt boeien en ziet er ook niet echt next gen uit naar m'n mening.
Daarom heb ik op goed gelukt (had geen reviews gezien/gelezen) via ebay gears of war gekocht. Dit vond ik echt een fantastische shooter, tonnen sfeer, super graphics en geniale gameplay (cover nemen en schieten etc.).
Jammer genoeg is GoW uitgespeeld, dus ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zijn er momenteel nog killer apps beschikbaar op de 360 in de stijl van GoW ? Ik lees veel over Bioshock, maar is het echt de hype waard ?
Maw : als je graag shooters speelt met veel sfeer (en die ook nog next gen graphics heeft); wat zouden jullie dan voorstellen ?
Army of Two uit.
Een trailer voor je
http://www.insidegamer.nl/playstation3/armyoftwo/videos/4281
Oftewel, er van uitgaande dat deze info correct is zijn per 26 september de HDMI premiums met alle belangrijke fixes ook in europa!
na wat zoeken hebben andere winkels het pakket ook, echter daar geen informatie over de HDMI aansluiting... afwachten dus maar
[ Voor 23% gewijzigd door kixor op 07-09-2007 11:50 ]
Verwijderd
Ja, maar op die mis ik dan weer de optische uitgang...Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:53:
[...]
Dit is ook een topper:
http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3563
Dan is er momenteel maar 1 keuze: BIOSHOCK!denivan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:21:
Meer sfeer dan in er in die game zit ben ik nog niet tegen gekomen.
Anyway, RB6:Vegas nu al maar 30 euro. Misschien toch eens even dan langs de intertoys gaan, want dat vind ik wel een mooi prijsje voor die game.
Tja, ik heb ook de Beta gespeeld van Halo 3, maar ik vond er echt helemaal niets aan. Na 3 potjes was ik het alweer zat, ik kan je lyrische beschrijving absoluut niet onderstrepen. Dus naast de Halo lovers en de Halo haters heb je nog een grote groep mensen die het gewoonweg niets doet..PWM schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:41:
[...]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Tsja wat versta je onder is het de hype waard? Bioshock is iig geen standaard shooter, maar het is ook weer niet zo uitgebreid als Deus ex/systemshock. Meer een soort middenweg. Maar 1 ding staat vast. Bioshock is een game waar enorm veel sfeer in zit.denivan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:21:
Verwijderd
alleen voor de pc helaasPhydomir schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:52:
[...]
Dan is er momenteel maar 1 keuze: BIOSHOCK!
Meer sfeer dan in er in die game zit ben ik nog niet tegen gekomen.
Anyway, RB6:Vegas nu al maar 30 euro. Misschien toch eens even dan langs de intertoys gaan, want dat vind ik wel een mooi prijsje voor die game.
Die zijn er inderdaad. Ik zag er van de week nog een paar hangen bij de MediaMarkt Amsterdam.Resistance_NL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:12:
Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek, maar kan geen antwoord vinden.
Zijn er (goedkopere) alternatieven voor de xbox360 controller, gemaakt door andere fabrikanten? Ik weet dat Logitech voor de oude xbox en ook de ps controllers fabriceerde, maar het lukt me niet om iets te vinden over alternatieven voor de xbox360.
Heb er verder niet naar gekeken omdat ik liever originele heb, maar ze zijn er dus wel.
Joytech maakt allerlei Xbox 360 assecoires. Ik heb zelf een bedrade Joytech controller, echter is deze lang niet zo fijn als die van Microsoft..KeN. schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:11:
[...]
Die zijn er inderdaad. Ik zag er van de week nog een paar hangen bij de MediaMarkt Amsterdam.
Heb er verder niet naar gekeken omdat ik liever originele heb, maar ze zijn er dus wel.
Linkje naar Joytech / Xbox 360 ass.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Als je een internetaansluiting hebt hang 'm even aan live en download the demo's van bioshock en bv. the darkness....denivan schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:21:
Helaas is m'n 360 op vakantie naar duitsland, dus heb ze nog niet kunnen proberen...maar wat ik over de spellen lees is allemaal heel positief...
http://www.xbox360rally.c...board-update-list-leaked/
Mischien zijn het maar geruchten, maar het zou erg cool zijn als je direct DivX naar de xbox kunt streamen zonder 3th-party tooltjes
Die lijst is pas 2 weken oud, die is hier al lang besproken hoorRoko schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:39:
Veel updates in aankomende dashboard update?
Mischien zijn het maar geruchten, maar het zou erg cool zijn als je direct DivX naar de xbox kunt streamen zonder 3th-party tooltjes
Het meeste ziet er waarschijnlijk uit, ik heb alleen niet zoveel fiducie in DivX, maar ja we zien het vanzelf
Ben al geregistreerd, nu maar hopen dat ik maandag bij de 1e 600 gelukkigen zitDennahz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:53:
Weet niet of het al gezegd is maar op gamer.nl kan je je mail adres achterlaten voor de beta van CoD: Click. Vanaf maandag sturen ze random codes naar mensen die zich ingeschreven hebben.
Altijd een gokje waard
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Dat zou wel heel relaxt zijn. Kan ik eindelijk m'n oude xbox in de kast stoppen (functioneerd nu als divx/xvid speler). Is de release datum al bekend?Roko schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:39:
Veel updates in aankomende dashboard update?
DiVX ondersteuning is al ontkent door Microsoft. Het Media Center Extender v2 platform krijgt namelijk DiVX en XViD ondersteuning, maar volgens Microsoft zal de Xbox 360 de nieuwe codecs niet krijgen. IMHO is het een behoorlijk domme zet om de eigenaars van de populairste Media Center Extender in de kou te laten staan, de Xbox 360 zou de nieuwe features met gemak moeten aankunnen.curry684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:41:
[...]
Die lijst is pas 2 weken oud, die is hier al lang besproken hoor
Het meeste ziet er waarschijnlijk uit, ik heb alleen niet zoveel fiducie in DivX, maar ja we zien het vanzelf
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
snap de lol niet van achievements. Wat heb je eraan dat je duizenden punten hebt en straks je id crashed oidMars18 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:20:
[...]
Je weet dat ik nba 2k6 ook heb he
Die vind ik ook wel beter. Heb nu net veel achivements gehaald van Live 06.
NBA Champions
Most Valuable Player
Clinched Playoffs
All-Star
helaas deze gemist door het skippen eigenlijk
Coach of the Year
Best Regular Season Record
Geen zin meer om die overnieuw te doen, ik ben eigenlijk niet zo basketbal fan. Daarom kan ik makkelijk de 07 spellen van EA en 2k kopen, want 08 heb ik nog geen behoefte aan.
Ik denk dat ik die binnenkort maar eens haal. ze waren 17 euro bij Dynabyte. Maar weet niet of dat 2e hands is... En deze maand haal ik toch al geen spellen er bij, ondanks dat bij de FRS virtua tennis 3 maar 30 euro is, en bij intertoys is rainbow six las vegas 30 euro. deze spellen moet ik echt nog hebben maar deze maand is al veels te duur.
Met fifa 08 en Halo 3 die ik meteen ga kopen.
Maar lijkt wel of er een bug in live 06 zit zeg. altijd in 4e kwart gaat tegenstander om de paar seconden een time out doen, en ze gaan overtredingen maken, door gewoon de bal uit je handen te slaan. echt zo irritant
Maar ben over de 10.000 grens![]()
![]()
Gamerscore:10117
Oh en dat is geen bug
Verwijderd
overal waar ik keek was hij gewoon nog voor de volle prijs te krijgen, behalve de pc versie. Dus ik ging er vanuit dat hij zich had vergist, maar als ik zo de andere reacties lees begin ik toch te twijfelen, actie van intertoys?Mars18 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:11:
ja ? las op budgetgaming dat 360 versie 30 was
wat een moeilijke woordencurry684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:41:
[...]
er zit wel een aansluiting op de monster kabel geluids uitgang maar dan moet je ook het kabeltje kopen van monster om optische uitgang te kunne gebruiken en die kost ook weer 30 dollarVerwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:44:
[...]
Ja, maar op die mis ik dan weer de optische uitgang...
http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3561
Men heeft het over de "Fall Update" dus ik denk ergens oktober/november. Het blijft natuurlijk afwachten wat er werkelijk van waar is.Alabama_man schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:25:
[...]
Dat zou wel heel relaxt zijn. Kan ik eindelijk m'n oude xbox in de kast stoppen (functioneerd nu als divx/xvid speler). Is de release datum al bekend?
De tactiek van Microsoft in deze ontgaat mij ook een beetje. Ze willen natuurlijk liever dat de verkoop van Vista geboost wordt.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:31:
[...]
DiVX ondersteuning is al ontkent door Microsoft. Het Media Center Extender v2 platform krijgt namelijk DiVX en XViD ondersteuning, maar volgens Microsoft zal de Xbox 360 de nieuwe codecs niet krijgen. IMHO is het een behoorlijk domme zet om de eigenaars van de populairste Media Center Extender in de kou te laten staan, de Xbox 360 zou de nieuwe features met gemak moeten aankunnen.
Als ik Forza 2 Limited Edition 2e hands aanschaf, kan ik dan nog wel die 3 extra wagens krijgen?
Het gaat nl via een code die je moet invoeren...
Iemand hier ervaring mee?
Damn! Wel jammer... want die wilde ik graag!NeSs schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:01:
volgens mij werkt het alleen als de code nog niet is ingevoerd is
Nou, voor dat extra boekje ga ik er ook niet meer voor betalen..... Helaas pindakaas...
Je zou kunnen kijken bij GCshop.nl. Daar hebben/hadden ze een paar dagen terug nog Limited Editions van Forza 2 te koop. Ik kan het weten, ik heb er 1 besteld, en die is nu naar me onderwegJobbie schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:23:
[...]
Damn! Wel jammer... want die wilde ik graag!![]()
Nou, voor dat extra boekje ga ik er ook niet meer voor betalen..... Helaas pindakaas...
Nu nog wachten tot (hopelijk) dit weekend mijn 360 Elite afgeleverd wordt, en dan racen
Het heeft juist helemaal niets met Vista te maken, de Xbox 360 is namelijk voor de volle 100% compatible met het Vista Media Center. Er komt alleen een nieuw Media Center Extender platform voor Vista en Microsoft maakt de Xbox 360 daar niet compatible mee, terwijl de console het in principe wel zou aankunnen.Roko schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:47:
[...]
De tactiek van Microsoft in deze ontgaat mij ook een beetje. Ze willen natuurlijk liever dat de verkoop van Vista geboost wordt.
Als ze de ondersteuning wel aan de Xbox 360 zouden toevoegen, dan zou dat juist weer wel een boost kunnen geven voor Vista. Het Media Center Extender platform schijnt niet zo heel goed te lopen, op de Xbox 360 na, en één van de veelgevraagde features voor de 360 is juist de DiVX en XViD ondersteuning.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
wat een nadeel spellen kijken in een dorp,Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:35:
[...]
overal waar ik keek was hij gewoon nog voor de volle prijs te krijgen, behalve de pc versie. Dus ik ging er vanuit dat hij zich had vergist, maar als ik zo de andere reacties lees begin ik toch te twijfelen, actie van intertoys?
[...]
wat een moeilijke woorden'fiducie'
bij de frs langs of ze virtua tennis 3 hadden voor 30 euro. hadden ze hem niet. bij intertoys langs voor rainbow six hadden ze niet..
en ja ik wil dus toch nog een spel kopen
Ik koop echt te veel spellen
thx man, ik vind bloed irritantVerwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:57:
[...]
snap de lol niet van achievements. Wat heb je eraan dat je duizenden punten hebt en straks je id crashed oid.
Oh en dat is geen bugZeker nooit basketball gespeeld. dat heet intentional foul en maken ze vaak in de laatste minuut. Daardoor moet je ft's gooien en zo voorkomen ze dus dat je standaard 2punters maakt.
Ik speel PGR nu bijv. onder m'n live account, en bioshock onder m'n HDD account. Is best lastig om steeds te moeten switchen...
[ Voor 25% gewijzigd door CyberTijn op 08-09-2007 01:30 ]
Heb je bijvoorbeeld al gezien dat je geen achievements van Bioshock op je Live-account hebt?CyberTijn schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:29:
Hoe zit het precies met die profiles? Ik heb een profile op m'n HDD, en later toen ik een UTP kabeltje had gelegd een Xbox Live account aangemaakt. Onder welke account moet ik m'n games spelen?
Ik speel PGR nu bijv. onder m'n live account, en bioshock onder m'n HDD account. Is best lastig om steeds te moeten switchen...
HDD-account zou ik weggooien en Bioshock opnieuw gaan spelen onder je Live account.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Iemand enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 08-09-2007 12:08 ]
hij is ongeveer overal 29 nu. lijkt mij echt een waardeloos ding, veels te klein, gewoon usb toetsenbordWiseguy1983 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:26:
heeft iemand de Chat Pad al gekocht? 29 euro bij de MM... Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen er mee zijn.
Ik heb nog een amper gebruikte versie liggen van Forza 2 un limited. (alles compleet) heb de auto's nooit toegevoegd.Jobbie schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:23:
[...]
Damn! Wel jammer... want die wilde ik graag!![]()
stuur me een mailtje als je nog interesse hebt vdpoort[apenstaart]gmail.com
edit: moest limited zijn natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door BlowFish op 08-09-2007 13:25 ]
Met programma's zoals TVersity lijkt me divx en xvid ondersteuning eigenlijk helemaal geen groot probleem. Ik mis het in ieder geval niet: alles wat ik download kan ik nu ook al zonder problemen naar de Xbox streamen.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:42:
[...]
Als ze de ondersteuning wel aan de Xbox 360 zouden toevoegen, dan zou dat juist weer wel een boost kunnen geven voor Vista. Het Media Center Extender platform schijnt niet zo heel goed te lopen, op de Xbox 360 na, en één van de veelgevraagde features voor de 360 is juist de DiVX en XViD ondersteuning.
Daarnaast heb je ook geen kwaliiteits verlies, framedrops en overbodig stroomverbruik meer omdat je PC alles moet transcoden.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
jemig wat een idioten zijn het ookMetroidPrime schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:31:
[...]
DiVX ondersteuning is al ontkent door Microsoft. Het Media Center Extender v2 platform krijgt namelijk DiVX en XViD ondersteuning, maar volgens Microsoft zal de Xbox 360 de nieuwe codecs niet krijgen. IMHO is het een behoorlijk domme zet om de eigenaars van de populairste Media Center Extender in de kou te laten staan, de Xbox 360 zou de nieuwe features met gemak moeten aankunnen.
fiducie? zelfs vandale.nl weet het niet meercurry684 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:41:
[...]
Gewoon de HDD formatteren en dan nogmaals de system setup draaien (zit ergens verborgen op het laatste tabblad).Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:05:
Gistere een xbox 360 premium gekocht met me broertje. Dus wij een account aangemaakt onder de msn van m'n broertje ... is hij niet oud genoeg. Ik dus een live account aangemaakt, geeft de 360 een fout met dat ik voor meer info op de msn site moet kijken. Yeah right. Dus xbox geformateert, nieuwe tag + nieuwe live email. Pakt dat stomme ding nu automatisch telkens de geboorte datum van m'n broertje, en die is dus geen 18 jaar!
Iemand enig idee?
Maaruh, niet om het een of ander, maar afhankelijk van de instellingen van je Live Email, kan je verwachten dat je sommige demo's / games / video's niet kan zien of aanpassen, dat je het vast weet.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vanmiddag Virtua Tennis 3 gekocht bij Bart Smit: 25 euro.Mars18 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:57:
[...]
bij de frs langs of ze virtua tennis 3 hadden voor 30 euro. hadden ze hem niet. bij intertoys langs voor rainbow six hadden ze niet..
Haha hij staat er wel in maar zonder betekenisDarkShadow schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:09:
[...]
fiducie? zelfs vandale.nl weet het niet meer
Lol ik vandaag ook bij de FRS was die 27 met korting.RoccoS schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:47:
[...]
Vanmiddag Virtua Tennis 3 gekocht bij Bart Smit: 25 euro.
Wat een geweldig tennisspel is dit zeg. Ziet er prachtig uit, speelt veel fijner dan topspin 2.
Zit nu beetje world tour te spelen erg leuk , hoelang kan je dat doen 20 jaar ?
ja gaaf spel
Verwijderd
Dat heb ik dus al gedaan, nix werkt.MAX3400 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 14:58:
[...]
Gewoon de HDD formatteren en dan nogmaals de system setup draaien (zit ergens verborgen op het laatste tabblad).
Maaruh, niet om het een of ander, maar afhankelijk van de instellingen van je Live Email, kan je verwachten dat je sommige demo's / games / video's niet kan zien of aanpassen, dat je het vast weet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 19:08 ]
Mijn eerste indruk is vrij positief. Gewoon in het dashboard is hij redelijk stil. Hij maakt wel iets meer lawaai dan de Wii, maar dat is logisch. Met een game erin wordt hij wel aanzienlijk luidruchtiger. Ik heb een laptop die vrij snel overijverig is met het laten draaien van de fan als hij bezig is, en daar is het wel mee te vergelijken. Voor mij is het dus niet echt storend, omdat ik het wel enigzins gewend ben. Maar ik snap dat mensen die in een wat stillere ruimte zitten er wel last van kunnen hebben.
Ik heb samen met de 360 ook Forza 2 gekocht, en het is echt een heel tof spel
Maandag ff een VGA-kabel halen om hem aan mijn monitor te hangen (hij hangt nu nog aan een oude TV), en hem dan ook aan het internet koppelen. In ieder geval een positieve eerste ervaring.
Ik weet niet wat voor monitor je hebt, maar toen ik hem voor het eerst aan mn breedbeeld lcd monitor (heb nu een hdtv) hing vond ik het prachtig (ook met de vga kabel), zeker doen dus.
Dat ligt meer aan jou dan degene die dat woord gebruikte
Heren die meldden dat Virtua Tennis 3 zo goedkoop te krijgen is : THANKS! Vond deel 1/2 op de Dreamcast altijd zo bruut, maar vond 60 euro iets teveel van het goede (aangezien ik deel 1/2 nog steeds speel). Voor 30 haal ik m volgende week in huis, ga wel even struinen
Verwijderd
Maar is het geen eenvoudig spelletje? Ik bedoel wat voor variaties heb je hierin? Het ziet er wel leuk uit maar ik heb het idee dat je vrij snel uitgekeken bent..Exorcist schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:39:
[...]
Heren die meldden dat Virtua Tennis 3 zo goedkoop te krijgen is : THANKS! Vond deel 1/2 op de Dreamcast altijd zo bruut, maar vond 60 euro iets teveel van het goede (aangezien ik deel 1/2 nog steeds speel). Voor 30 haal ik m volgende week in huis, ga wel even struinen.
is het niet mogelijk om de leeftijd van je broertje te verhogenVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:07:
[...]
Dat heb ik dus al gedaan, nix werkt.heb ik hier nou 400 euro voor neergetelt
Verder volg ik het probleem totaal niet. Ik heb veel profiles op mn xbox, en meerdere profiles hebben live (gehad), dat zit echt niet vast op een profile. Je komt er vast wel uit, anders bel je MS even.
Trouwens als je dat ding net heb gekocht, waarom ruil je hem gewoon niet in. Simpel genoeg.
[ Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 09-09-2007 09:39 ]
Verwijderd
Heb het probleem inmiddels opgelost. MSN account via pc aanmaken, via xbox lukt niet goedDarkShadow schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:38:
[...]
is het niet mogelijk om de leeftijd van je broertje te verhogen
Verder volg ik het probleem totaal niet. Ik heb veel profiles op mn xbox, en meerdere profiles hebben live (gehad), dat zit echt niet vast op een profile. Je komt er vast wel uit, anders bel je MS even.
Trouwens als je dat ding net heb gekocht, waarom ruil je hem gewoon niet in. Simpel genoeg.
Verwijderd
Download de demo, gister ook ffies gespeeltVerwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 07:22:
[...]
Maar is het geen eenvoudig spelletje? Ik bedoel wat voor variaties heb je hierin? Het ziet er wel leuk uit maar ik heb het idee dat je vrij snel uitgekeken bent..
Verwijderd
Ik heb paar weken geleden een nieuwe tv gekocht; de panasonic TH-42PV70 link
Nu ben ik van plan een xbox360 te kopen. Nou lijkt een xbox met hdmi het beste. Maar ik word een beetje verward door al die verschillende xbox360's... core, premium, elite en nu hoor ik ook weer over een premium met hdmi
En is de premium hdmi al te koop of moet ik nog even wachten? Want de elite vind ik toch echt te duur.
je hebt een HD Ready scherm dus HDMI heb je niet nodigVerwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:44:
Hoi allemaal,
Nu ben ik van plan een xbox360 te kopen. Nou lijkt een xbox met hdmi het beste. Maar ik word een beetje verward door al die verschillende xbox360's... core, premium, elite en nu hoor ik ook weer over een premium met hdmi... Ik wil graag weten of ik echt voor hdmi moet gaan; heeft iemand ervaringen met xbox met hdmi en een xbox zonder hdmi?
En is de premium hdmi al te koop of moet ik nog even wachten? Want de elite vind ik toch echt te duur.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
dan mag jij mij eens gaan vertellen waar jij dat woord vaker voor bij hebt zien komen. En nee ik ben niet dom, vwo opleiding afgerond dus daar zal t echt niet aanliggenExorcist schreef op zondag 09 september 2007 @ 02:39:
[...]
Heren die meldden dat Virtua Tennis 3 zo goedkoop te krijgen is : THANKS! Vond deel 1/2 op de Dreamcast altijd zo bruut, maar vond 60 euro iets teveel van het goede (aangezien ik deel 1/2 nog steeds speel). Voor 30 haal ik m volgende week in huis, ga wel even struinen.
waar die opmerking overigens goed voor is snap ik niet helemaal...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 13:21 ]
De elite is op dit moment de enige die hdmi heeft. De premium met hdmi schijnt eind deze maand te komen. Hij heet dan als het goed is de pro.Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:44:
Hoi allemaal,
Nu ben ik van plan een xbox360 te kopen. Nou lijkt een xbox met hdmi het beste. Maar ik word een beetje verward door al die verschillende xbox360's... core, premium, elite en nu hoor ik ook weer over een premium met hdmi... Ik wil graag weten of ik echt voor hdmi moet gaan; heeft iemand ervaringen met xbox met hdmi en een xbox zonder hdmi?
Core/premium gaan er uit. De nieuwe lijn wordt arcade/pro/elite. Overigens zal je het verschil niet zien. Zoals al gezegd, je hebt een hd ready scherm. Met full hd kan je het verschil opzich zien omdat er wat klachten zijn over de vga kwaliteit (ik zie dat overigens niet) en de vga is de enige die full hd aankan, component kan dat niet. Maar aangezien je een hd ready scherm hebt kan je net zo goed component gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkShadow op 09-09-2007 13:24 ]
Component kan wel full hd (1080p), maar er zijn zeer weinig tv's die 1080p over component accepteren. En de klachten over de vga waren voor de vorige dash update. Sinds de vorige update heeft vga ook goede kleuren en contrast.DarkShadow schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:22:
[...]
De elite is op dit moment de enige die hdmi heeft. De premium met hdmi schijnt eind deze maand te komen. Hij heet dan als het goed is de pro.
Core/premium gaan er uit. De nieuwe lijn wordt arcade/pro/elite. Overigens zal je het verschil niet zien. Zoals al gezegd, je hebt een hd ready scherm. Met full hd kan je het verschil opzich zien omdat er wat klachten zijn over de vga kwaliteit (ik zie dat overigens niet) en de vga is de enige die full hd aankan, component kan dat niet. Maar aangezien je een hd ready scherm hebt kan je net zo goed component gebruiken.
Verwijderd
Ok bedankt voor de hulpDarkShadow schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:22:
[...]
De elite is op dit moment de enige die hdmi heeft. De premium met hdmi schijnt eind deze maand te komen. Hij heet dan als het goed is de pro.
Dan neem ik gewoon een core, dat scheelt.
Verwijderd
Eind deze maand al? Dan laat ik de Elite nog even liggen namelijk.DarkShadow schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:22:
[...]
De premium met hdmi schijnt eind deze maand te komen. Hij heet dan als het goed is de pro.
Verwijderd
Heb in de meterkast 2 kastjes van XMS(glasvezel) een telefoonadapter met 4 poorten (phone1 en 2 en WAN en LAN poort) en ik heb een CPS met 9 poorten waarvan 1 poort gebruikt wordt voor mijn laptop (bedraad dus), als ik nu een andere poort gebruik van mijn CPS met een kabel naar de 360 dan kom ik niet verder dan de melding IP failed, als ik dan kijk bij network settings dan zie ik wel in de xbox 360 een IP adres staan (Automatic).
Wie kan me opweg helpen naar Xbox Live, zoek me echt rot naar oplossingen maar kom helaas niet verder.
Alvast bedankt.
Ik win nu al de advantage toernooien nietVerwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 07:22:
[...]
Maar is het geen eenvoudig spelletje? Ik bedoel wat voor variaties heb je hierin? Het ziet er wel leuk uit maar ik heb het idee dat je vrij snel uitgekeken bent..
Wat heeft het eten en drugs voor nut in dit spel? Bij GTA had je eten echt nodig, maar hier is dit volgens mij alleen om sneller je health op te 'waarderen'? En drugs is gewoon voor de lol dat het beeld wazig wordt, maar heeft verder geen functie?
Idd je hebt het niet nodig, je kan het hele spel uitspelen zonder te eten of die andere zooi te gebruiken.Waypoint schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:27:
Ik wilde het Saints Row topic niet gelijk uit de sloot halen, daarom post ik even mijn vraagje hier.
Wat heeft het eten en drugs voor nut in dit spel? Bij GTA had je eten echt nodig, maar hier is dit volgens mij alleen om sneller je health op te 'waarderen'? En drugs is gewoon voor de lol dat het beeld wazig wordt, maar heeft verder geen functie?
Beetje loze optie.
Iemand nog een XBL 48 uurs trail die ik mag hebben, me XBL is verlopen, en me pa wilt niet via creditcard opnieuw betalen, omdat je dan weer moet opzeggen etc.

Verwijderd
Dit topic is gesloten.