Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

swopdark schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:31:
hmm ff een vraag:

Ik probeer nu al vanaf zaterdag een xbox live account aan te maken maar hij blijft maar vertellen dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Ligt het systeem er al een tijdje uit? Nu kan ik dus niet gebruik maken van mijn maand gratis gold membership. Kan ik ook via internet een account aanmaken?
www.xboxlive.com

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
swopdark schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:31:
hmm ff een vraag:

Ik probeer nu al vanaf zaterdag een xbox live account aan te maken maar hij blijft maar vertellen dat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Ligt het systeem er al een tijdje uit? Nu kan ik dus niet gebruik maken van mijn maand gratis gold membership. Kan ik ook via internet een account aanmaken?
Dat is vreemd.
Ik heb gisteren met een vriend nog een Live! account aangemaakt met 1 maand Gold.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

NeSs schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:17:
http://www.gamersyde.com/stream_4385_en.html

PGR 4 intro ziet er echt goed uit moet ik zeggen gelukkig komt deze pas in oktober dus kan ik eerst ff halo 3 spelen :) wat een luxe probleem hier man te veel goede spelen die uit komen
Da's indrukwekkender dan de E3 demo die ze op Leipzig hadden iig :X Dat was meer een slideshow in sommige bochten.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
yzf1kr schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:38:
[...]

Dat is vreemd.
Ik heb gisteren met een vriend nog een Live! account aangemaakt met 1 maand Gold.
Gister ook mijn live aangemaakt, misschien iets met router?
Test je netwerksettings eens via syseem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Bizzarro schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:24:
Zojuist een mail van Bol.com gehad
Ook ik heb dezelfde mail gehad.. Hulde aan Bol.com! d:)b
Een vriend van mij was een half uur later, toen werd er aangegeven dat hij niet te reserveren was..
Helaas voor hem, goed voor mij.
Als t binnen is maar eens een mooie review schrijven over Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

offtopic:
Hahahahahaha vanavond weer een mooie stunt bij de mediamarkt.
2 wireless controllers voor 14,99 per stuk :P
Oftewel er zat een stickertje op van een Charge'n play kit :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

*dubbelpost* |:(

[ Voor 95% gewijzigd door Semper Fight op 03-09-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Muthas schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:52:
[...]

Lannen. Eigenlijk alleen maar Halo 2, echt vette lol altijd :) Vaak met 3-5 consoles, 8 mensen, huiskamer vol.

Edit: Ziet er inderdaad goed uit :9
Hoe doe je dat met TV's dan ? Ieder een flatscreentje mee ofzo ? :)
Ik heb het hier ook eens gedaan, maar dan haalde ik mijn HDTV uit mijn slaapkamer naar de woonkamer en dan nam één iemand nog een box mee. Met zijn twee lekker Liven ipv splitscreenen hehe goed te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Electra schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:37:
offtopic:
Hahahahahaha vanavond weer een mooie stunt bij de mediamarkt.
2 wireless controllers voor 14,99 per stuk :P
Oftewel er zat een stickertje op van een Charge'n play kit :P
Je hebt die ook gewoon kunnen kopen? Want meestal geeft de kassa toch een andere prijs aan dan ;) ? Heb je zeker 1 voor verkoop meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Hoppa 2de hands Rainbow Six Vegas voor 25 eurie gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Stollie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 01:21:
Hoppa 2de hands Rainbow Six Vegas voor 25 eurie gekocht :)
Je had em nieuw kunnen hebben bij play.com voor 28, incl shipment. Altijd maar afwachten of je 2e hands disc krasvrij is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik heb een probleem waar ik niet uit kom, en ook niet gevonden krijg met search functie.
Ik heb mijn xbox 360 aangesloten op een Loewe Vitros 32inch (CRT tv, maar dan wel een topmodel). Nu heb ik deze een weekje aan de Joytech VGA kabel gehanden en dat zag er prachtig scherp uit. Nu is; lijkt me de kabel defect. Want het beeld word steeds vaker groen. Na een keer unpluggen van de vga kabel op mijn xbox en het er weer inpluggen doet het beeld het weer eventjes goed.

Dit is opzich niet eens zo'n probleem maar nu ben ik terug gestapt naar mijn Joytech RGB kabel. En alles ziet er verschrikkelijk slecht uit. In een extreem lage resolutie (terwijl voor zowel de RGB als de VGA kabel in dezelfde resolutie liepen). Heeft een van jullie een oplossing ?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Waypoint schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:00:
[...]

Je hebt die ook gewoon kunnen kopen? Want meestal geeft de kassa toch een andere prijs aan dan ;) ? Heb je zeker 1 voor verkoop meegenomen :P
Jazeker dat ik ze heb meegekregen, aangezien ze altijd de barcode scannen die op het MediaMarkt stickertje staat.
Ik had dus voor 30 euro 2 wireless controllers :D
Beide controllers gaan overigens weer direct in de verkoop, en zodoende probeer ik genoeg geld te krijgen voor de steelbook van BioSchock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
rally schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:32:
[...]

Trust me... ik werk hard genoeg hoor (werk voor een Amerikaans bedrijf aan de westkust, dus veel conference calls na 18:00). En om dan even een uurtje (of twee) af te reageren op een Xbox op je hotelkamer is prima mogelijk hoor :9
geen edrijf zo gek om iemand in een (duur) hotel te zetten om te Xboxen .......
Ik ging er vanuit dat je hard werk, vandaar dat de Xbox zo nodig is, voor de ontspanning.

Info over waar ik werk : www.csiweb.nl

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:06

rally

Deyterra Consultancy

Roely schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:16:
[...]

geen edrijf zo gek om iemand in een (duur) hotel te zetten om te Xboxen .......
Ik ging er vanuit dat je hard werk, vandaar dat de Xbox zo nodig is, voor de ontspanning.

Info over waar ik werk : www.csiweb.nl
Hehehe... ik zit ook niet in een hotel om te Xboxen. Ben vaak pas om 20:00 klaar met werk en zo. Lijkt me niet meer dan redelijk als ik daarna wat ontspan. En wat is het verschil tussen een film op mijn laptop kijken of Xboxen? Ontspanning is ontspanning.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
rally schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:22:
[...]

Hehehe... ik zit ook niet in een hotel om te Xboxen. Ben vaak pas om 20:00 klaar met werk en zo. Lijkt me niet meer dan redelijk als ik daarna wat ontspan. En wat is het verschil tussen een film op mijn laptop kijken of Xboxen? Ontspanning is ontspanning.
Er is wel een verschil, Xboxen is een heftigere ontspanning. En ik twijfel niet aan jouw redelijkheid wanner je gaat Xboxen hoor !!

Zoals ik al zei, ik werk regelmatig in het buitenland, dus vanuit ervaring kan ik zeggen dat de werkdagen daar meestal wat langer duren dan hier !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
hoewel ik Forza2 erg vet vind, kan ik bijna niet wachten op PGR4 voor het online gedeelte.

Forza 2 is gewoon echt niet leuk online, allemaal van die gefrustreerde gasten die tegen je aan rijden in de eerste bocht.

Dacht dat ik enorm suckte maar als ik mijn tijden vergelijk met mijn friendslist valt t me erg mee, zeker gezien ik alle races maar 1x gedaan heb. (Zoals de meesten verwacht ik)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
bij de otto hebben ze de volgende aanbieding.

OTTO
Ik vraag mij echter af of het om de core of de premium gaat. Iemand enig idee of de core ook ooit in bundel met forza2 is geleverd?

[ Voor 56% gewijzigd door amsterdammertje op 04-09-2007 13:27 ]

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

amsterdammertje schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:26:

OTTO
Ik vraag mij echter af of het om de core of de premium gaat. Iemand enig idee of de core ook ooit in bundel met forza2 is geleverd?
Op het plaatje op de site zie ik toch echt een zilveren laatje + HDD op de 360 dus Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
Phusebox schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:23:
hoewel ik Forza2 erg vet vind, kan ik bijna niet wachten op PGR4 voor het online gedeelte.

Forza 2 is gewoon echt niet leuk online, allemaal van die gefrustreerde gasten die tegen je aan rijden in de eerste bocht.
En waarom denk je dat dit met PGR4 niet zo zou zijn ?

Ik vind het persoonlijk overigens nog best meevallen. Nu zorg ik er zelf ook voor dat ik in de 1e bocht zeker niet de ideale lijn ga rijden, of zelfs expres als laatste aankom in de 1e bocht (om vervolgens vaak minimaal 3 auto's meteen te passeren omdat ze in het gras staan). Ben je ze eenmaal voorbij dan halen dit soort randdebielen je toch niet meer in dus heb je er de verdere race ook geen last meer van. Behalve als ze tegen de rijrichting in gaan rijden :( Maar ook dat gebeurt gelukkig niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

In PGR3 had je ook altijd mensen die dachten alles in de 1e bocht te kunnen winnen hoor. Zal met PGR4 niet anders zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sverzijl schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:59:
[...]

En waarom denk je dat dit met PGR4 niet zo zou zijn ?
Omdat ze in PGR4 de runoff-zone veel groter hebben gemaakt met bepaalde beperkingen. Dus de kans dat er een megacrash plaatsvindt is kleiner dan in Forza2 of PGR3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
amsterdammertje schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:26:

OTTO
Op Fokzine heb ik dit ook al gepost: heb deze aanbieding (toen die nog 325 euro was) besteld, duurde even ivm aanbetaling wat je moet doen als nieuwe klant, wat ze eigenlijk niet communiceren. Helaas heeft mijn xbox (productiedatum december 2006) al reeds na een paar dagen spelen een kras veroorzaakt op de forza2 dvd. Is na 6 dagen in mijn bezit geweest reeds met UPS op reis richting Duitsland. Volgens helpdesk gozer krijg ik ook gelijk een nieuwe moederbord.

Is dus wel een premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik speel forza haast niet meer online. zowel maak ik me eigen room met elkaar beuken uitgezet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:06:
[...]

Omdat ze in PGR4 de runoff-zone veel groter hebben gemaakt met bepaalde beperkingen. Dus de kans dat er een megacrash plaatsvindt is kleiner dan in Forza2 of PGR3.
dat niet alleen, maar als je met PGR3 keihard geramd wordt gaat je auto niet stuk, en je staat niet in het grind wat je 10 seconden kost of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff Timeshift en Airborn demo gespeeld.

De eerste _/-\o_ Echt gaaf of 3 man op rij af te raggen met een shotgun in Pauze mode, ik weet alleen niet of dit het hele spel lang zo leuk blijft...

Airborn kan me echt niet bekoren, heb nu wel genoeg van die WWII shooters...
Ben al bij vanaf de eerste Medal of Honor en heb deze serie en CoD helemaal gespeeld. Ik had wat vernieuwing verwacht qua gameplay, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:16:
[...]

dat niet alleen, maar als je met PGR3 keihard geramd wordt gaat je auto niet stuk, en je staat niet in het grind wat je 10 seconden kost of meer
In PGR3 is het zo verschrikkelijk irritant dat iemand je wagen volledig in de slip krijgt door even een beukje achteraan de zijkant te geven. Vooral als je op een smal recht stuk zit kan je niet uitwijken (of je moet in de remmen) maar dan kan je de beuker ook proberen mee te nemen in de crash. Tis misschien wel realistisch, maar gruwelijk irritant als het in de eerste bocht gebeurd (of laatste...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Muthas schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:30:
[...]

In PGR3 is het zo verschrikkelijk irritant dat iemand je wagen volledig in de slip krijgt door even een beukje achteraan de zijkant te geven. Vooral als je op een smal recht stuk zit kan je niet uitwijken (of je moet in de remmen) maar dan kan je de beuker ook proberen mee te nemen in de crash. Tis misschien wel realistisch, maar gruwelijk irritant als het in de eerste bocht gebeurd (of laatste...).
true, voor mijn beleving is forza2 gewoon online veel minder leuk dan pgr3.

zeker ook vanwege alle getunede/gepimpte auto's enzo. Ik hou het liever dicht bij elkaar, liefst allemaal dezelfde auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:46:
[...]

zeker ook vanwege alle getunede/gepimpte auto's enzo. Ik hou het liever dicht bij elkaar, liefst allemaal dezelfde auto.
C classe en dan die Ferrari (430 ofzow) is wel heel gaaf ja. Lekker close racen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:14:
[...]

C classe en dan die Ferrari (430 ofzow) is wel heel gaaf ja. Lekker close racen.
laatst ook even met Forza op mugello met de R1 Peugeot 908, was ook erg close en spannend.

Die baan heeft wel wat, zorgt altijd voor spannende races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:46:
[...]

volgens mij bedoelt ie juist dat dat een enorm nadeel is van pgr 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mja, enorm nadeel niet, maar wel een nadeel voor het online racen ;) Dat heel beuk gebeuren is irritant, maar zo heb je voor elk spel wel wat, bijv. teamkilling in shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Is er ondertussen al een mogelijkheid om vanaf je windowsXP machine films te sharen om te streamen naar de 360 ?!?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Tversity. :) @ bovenstaande.

[ Voor 38% gewijzigd door BioHazard op 04-09-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm, dacht dat je nog steeds WMC editie nodig had en dat Tversity alleen door de 360 niet ondersteunde formaten omzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

-SaveMe- schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:32:
[...]

Hmmmm, dacht dat je nog steeds WMC editie nodig had en dat Tversity alleen door de 360 niet ondersteunde formaten omzet...
Tversity heeft ook op mijn XP Pro gewoon gewerkt..
en anders Transcode 360 :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm, voor Tversity heb je WMP 11 nodig en die crashed bij mij bij de install :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Tversity wil niet echt werken bij mij :s.

Als je een Vista Premium pc hebt is Transcode 360 wel goed.
Maar me ouders waren er net een film op aan het kijken en toen viel Media Center twee keer weg :s.. en toen ging het door spoelen niet helemaal lekker. Buffer wat groter maken misschien.

Alleen als je draadloze laptop als media center gebruikt en de xbox ook draadloos is het signaal niet helemaal ideaal volgens de test van media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
heeft iemand al de beta van Call of Duty 4 gespeeld? Via gamer.nl loopt nu een actie voor 1400 beta plaatsen. Best veel dus.

Ik zit overigens al een aantal dagen in de amerikaanse, gewoon op de site opgegeven. Wist niet eens dat er onderscheid werd gemaakt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Mjah je kon er via een omweg gewoon in dus ze hebben er zo ongeveer een public beta van gemaakt, twas toch niet meer te houden.

Ik heb in Leipzig de single-player gespeeld overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

offtopic:
kun je in die vrije tijd 's avonds niet een keer een betere site voor die lui bouwen? wat een bagger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
curry684 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:32:
Mjah je kon er via een omweg gewoon in dus ze hebben er zo ongeveer een public beta van gemaakt, twas toch niet meer te houden.

Ik heb in Leipzig de single-player gespeeld overigens.
Hoe was de singleplayer? Alhoewel ik echt geniet van de beta is singleplayer altijd iets meer mijn ding geweest als multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ook ingeschreven via gamer.nl voor die beta.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

DarkShadow schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:44:
[...]

Hoe was de singleplayer? Alhoewel ik echt geniet van de beta is singleplayer altijd iets meer mijn ding geweest als multiplayer.
CoD2 SP on steroids :) Nog altijd een lineaire scripted-trigger-run door enemy territory, maar ja da's nu eenmaal Call of Duty. En heel veel geile features op strak 60fps: met je team van een zinkende boot af zien te komen hebben ze verdomd speciaal gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben benieuwd naar die beta! Zou je dan een CD opgestuurd krijgen? Of kan je hem via je Xbox downloaden op 1 of andere manier? Of of of... staat de info wel in een mailtje straks.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dennahz schreef op woensdag 05 september 2007 @ 07:52:
Ben benieuwd naar die beta! Zou je dan een CD opgestuurd krijgen? Of kan je hem via je Xbox downloaden op 1 of andere manier? Of of of... staat de info wel in een mailtje straks.
Je krijgt een code waarmee je m kan downloaden of activeren.... dat is het makkelijke van Live! toch?

Hoe lang denken jullie eigenlijk dat de X360 nog mee zal gaan?
Gemiddelde levensduur van een console is 5 jaar.
Hij is nu 2 jaar oud, maar zien jullie MS over 3 jaar al met een opvolger komen?

[ Voor 50% gewijzigd door SqueakyClean op 05-09-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Jobbie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:53:
[...]

Je krijgt een code waarmee je m kan downloaden of activeren.... dat is het makkelijke van Live! toch?

Hij is nu 2 jaar oud, maar zien jullie MS over 3 jaar al met een opvolger komen?
Ah, ok thx :)

Ze zijn nu eigenlijk pas bezig het maximale uit de 360 te halen. Volgens mij duurt het nog wel even voor er een opvolger komt...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:13:
[...]

Ah, ok thx :)

Ze zijn nu eigenlijk pas bezig het maximale uit de 360 te halen. Volgens mij duurt het nog wel even voor er een opvolger komt...
Oh dat gaat snel hoor.. over een jaar de geruchten dat Nintendo bezig is met een nieuwe consoles... dan volgt Microsoft snel, en dan binnen 3 a 4 jaar een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister weer eens stuntman op de ps2 gespeeld, wat een geweldig spel is dat toch. De feeling van de eerste driver serie, maar dan met spectaculaire stunts.

Bij de demo van ignition had ik dat gevoel nog niet echt, maar ik denk dat ik hem binnenkort even goed ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimension Plus opent komende zaterdag een nieuwe zaak in delft, zag ik op de site.

/me mompelt iets over een lifesize Big Daddy statue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Jobbie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:53:
[...]

Ja, eigenlijk wel. Op het moment dat de 360 in productie ging waren ze al met de volgende generatie bezig, daar gaat jaren overheen. En Sony is ook echt al met de PS4 bezig ondanks dat bij hun wel de policy is dat ze het ontkennen. Ik hoop met name dat Nintendo nog de kans ziet om een bijhaalslag te maken voordat het onhoudbaar wordt, maar die zullen omwille van consumentenvertrouwen ook nog minimaal 3 jaar de Wii moeten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:15:
Dimension Plus opent komende zaterdag een nieuwe zaak in delft, zag ik op de site.

* Phusebox mompelt iets over een lifesize Big Daddy statue...
die heb ik afgelopen weekend ook gezien bij een Saturn in Aken... daar was bioshock 39 euro... (xbox versie)
maar goed dat is zo'n halfzachte gecensureerde versie

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

curry684 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:29:
[...]

... Ik hoop met name dat Nintendo nog de kans ziet om een bijhaalslag te maken voordat het onhoudbaar wordt, maar die zullen omwille van consumentenvertrouwen ook nog minimaal 3 jaar de Wii moeten voeren.
Vergeet ff niet dat de Wii op dit moment veruit de best verkopende console is (ter wereld?)... Ik weet niet precies hoeveel er van alle current gen consoles verkocht zijn, maar de Wii is zekers niet de slechtste....
Ik heb er trouwens geen, hoor.... de games die t er bij mij toe doen, komen op de andere consoles uit... Denk aan Forza, GTA IV, Halo, Eternal Sonata en die Bioware RPG (naam kwijt).

oh, en een Xbox 360 heb ik ook (nog) niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Zijn er vandaag nog leuke live arcade games uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Jobbie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:00:
[...]
Ik heb er trouwens geen, hoor.... de games die t er bij mij toe doen, komen op de andere consoles uit... Denk aan Forza, GTA IV, Halo, Eternal Sonata en die Bioware RPG (naam kwijt).
Die Bioware RPG = Mass Effect :)
Alabama_man schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:03:
Zijn er vandaag nog leuke live arcade games uitgekomen?
Zie http://www.majornelson.com/ : Cyberball 2072 en FATAL FURY SPECIAL
Fatal Fury is altijd leuk ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Thrace Grumble op 05-09-2007 14:10 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Hmm jammer. Enige fatal fury's die ik leuk vond waren de Real bout editites en dan Cyberball vind ik gewoon niet interesant. Naja, tis ook moeilijk om elke week games van het kaliber puzzle fighter uit te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11-09 21:45
Damn tering glitchers in Gears of war :'( , niemand kan bij die gasten waar ze dan ook mogen zitten damn man :S
Happa allemaal een negatieve reputatie geven :x

Een rondje Gridlock first to 10, duurde gewoon 41 minuten :/

[ Voor 26% gewijzigd door Onno_Devine op 05-09-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
curry684 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 01:26:
[...]

CoD2 SP on steroids :) Nog altijd een lineaire scripted-trigger-run door enemy territory, maar ja da's nu eenmaal Call of Duty. En heel veel geile features op strak 60fps: met je team van een zinkende boot af zien te komen hebben ze verdomd speciaal gemaakt :)
klinkt goed. Ik hou wel van de Call of Duty gameplay, beetje cinematisch en verder gewoon dom knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Gisteren dan eindelijk een 360 gekocht. Ben eigenlijk een pcgamer maar omdat ik van sportspellen hou was het toch wel nodg om een keer een console te kopen. Ik gebruik de 360 in combinatie met een beamer en een 2x2 scherm. Zeer indrukwekkend moet ik zeggen.

Het enige waar ik al snel achter kwam is dat op de nederlandse marketplace bepaalde demo's niet beschikbaar zijn die in bepaalde andere landen wel zijn. Dat heb ik opgelost door een amerikaanse profile aan te maken maar ik vroeg me af of dit een trend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nederlandse versie is idd een beetje achtergesteld, uitleg bij demo's/videos/content meestal in het engels, en soms als het al vertaald is lijkt het wel door altavista gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Dat alles in het engels is is geen probleem maar dat je op bijvoorbeeld de amerikaanse marketplace gewoon meer demo's kunt downloaden vind ik een slechte zaak. Zo heb ik de demo van NHL 08 gedownload vanaf de amerikaanse marketplace omdat ie voor nederland niet beschikbaar is. Slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om binnenkort eens een keer een xbox 360 aan te schaffen. Eerst ben ik op zoek naar een full hd lcd en een dvd speler met een 1080p upscaler.

Nou hoorde ik gisteren dat de xbox elite dat ook doet, films (van een dvd) upscalen naar 1080p. Ik heb wat rond zitten zoeken maar kan er geen info over vinden, of dat zo is en als dat zo is... hoe is de kwaliteit daarvan? vergeleken met een denon bijvoorbeeld. Iemand hier ervaring mee?

En speelt ie ook HD films af (van dvd) ?
Als dat zo is, koop ik een elite inplaats van een nieuwe dvd speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:07:
Ik ben van plan om binnenkort eens een keer een xbox 360 aan te schaffen. Eerst ben ik op zoek naar een full hd lcd en een dvd speler met een 1080p upscaler.

Nou hoorde ik gisteren dat de xbox elite dat ook doet, films (van een dvd) upscalen naar 1080p. Ik heb wat rond zitten zoeken maar kan er geen info over vinden, of dat zo is en als dat zo is... hoe is de kwaliteit daarvan? vergeleken met een denon bijvoorbeeld. Iemand hier ervaring mee?

En speelt ie ook HD films af (van dvd) ?
Als dat zo is, koop ik een elite inplaats van een nieuwe dvd speler...
nope, daarvoor heb je de speciale hd dvd speler

zie hier:

pricewatch: [X360] Xbox 360 HD DVD Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

6pack15 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:51:
[...]

nope, daarvoor heb je de speciale hd dvd speler

zie hier:

pricewatch: [X360] Xbox 360 HD DVD Player
Hmzz...er zit verschil in HD-DVD en gebrande films in HD kwaliteit op DVD, niet? :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, shit...sorry ik zie het, ik heb een goede review gevonden. Toch maar 300 euries lichter voor een dvd speler, xbox komt nog wel... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Jobbie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:00:
[...]

Vergeet ff niet dat de Wii op dit moment veruit de best verkopende console is (ter wereld?)... Ik weet niet precies hoeveel er van alle current gen consoles verkocht zijn, maar de Wii is zekers niet de slechtste....
Ik zou het niet durven vergeten, en ben iedere keer weer verbaasd erover, met name gezien het aantal mensen waar ik al van gehoord heb dat ze er een gekocht hebben omdat het zo gaaf leek maar ze nog immer zitten te wachten tot er spellen komen die 'm echt de moeite waard maken. Het schrikbarende verschil tussen Gamecube-hardware op 480i/p en echte HD-versies op 360 en PS3 helpt hier niet bij.

De Wii is nu populair op een hype, maar de vrees die ik uitsprak is dat ie dat niet voort kan zetten op basis van veruit inferieure multiplatform titles en te weinig exclusives die de moeite waard zijn. Ik heb een paar levels van Mario Galaxy gespeeld in Leipzig, en ondanks dat het een verbazend mooie en leuk uitgevoerde game is ben ik nog skeptisch over of Galaxy en volgend jaar de nieuwe Mario Kart echt een heel systeem kunnen gaan en vooral blijven dragen.

De exclusieve sneak preview die we van de BIA3 Wii versie kregen hielp ook niet: dat was echt schrikbarend als je direct erna de 360-versie gedemo'd krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 05-09-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een leuke games maand gaan we krijgen he :)

Kan niet wachten. Speel weer veel Forza 2 blijft gewoon leuk op het moment. zelfs een Need For Speed MW blijft liggen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Als iemand wil lachen moet die de trailer van Team Fortress 2: meet the soldier downloaden. :) Deze is volgens mij net uitgekomen en ik vind het erg komisch. Tevens heb ik vandaag bioshock geheel uitgespeeld (alle achievements). Dus nu kan ik me weer gaan richten op Blue Dragon. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:56:
Als iemand wil lachen moet die de trailer van Team Fortress 2: meet the soldier downloaden. :) Deze is volgens mij net uitgekomen en ik vind het erg komisch. Tevens heb ik vandaag bioshock geheel uitgespeeld (alle achievements). Dus nu kan ik me weer gaan richten op Blue Dragon. :)
Zo lekker snel zeg :P

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heel snel inderdaad, ben nu wat blue dragon en bioshock door elkaar aan het spelen en met beiden heb ik het effect dat ik tot na middernacht blijf doorspelen. Nuja, 25 uur ver ondertussen in Blue Dragon, maar dat had 45 kunnen zijn zonder bioshock, en zeggen dat ik normaalgezien niet eens shooters speel, kan je nagaan hoe goed bioshock eigenlijk wel is :)

Ik ga in ieder geval voor de insane uitdaging om alle achievements te halen in Blue Dragon. Alleen spijtig dat je doorheen het spel zo extreem weinig nieuwe achievements kan halen: de meesten zijn pas tegen het einde haalbaar, niet echt motiverend voor achievement-verzamelaars.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:40:
Ik ga in ieder geval voor de insane uitdaging om alle achievements te halen in Blue Dragon. Alleen spijtig dat je doorheen het spel zo extreem weinig nieuwe achievements kan halen: de meesten zijn pas tegen het einde haalbaar, niet echt motiverend voor achievement-verzamelaars.
Dan hoop ik dat je al een walkthrough hebt gebruikt want sommige items en sommige monsters zijn erg zeldzaam en als je ze eenmaal gemist hebt kun je die achievements van items en monsters verzamelen op je buik schrijven ben ik bang voor. :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Goede zaak dat fatal fury uitkomt, ik was zelf altijd meer van de capcom fighters, maar capcom vs snk heeft mijn ogen geopend (kof vond ik ook al leuk maar daar kon ik nooit echt inkomen) en dit lijkt me ook erg leuk. Vooral ook om online te spelen.
Laatst nog even sf2 (xbox1 anniversary collection) online gespeeld en me goed vermaakt. sf2 hd lijkt me daarom ook wel leuk. (verbeterde gfx EN geen spinning disc geluid is me wel wat punten waard).

Alleen.......ik vind de standaard controller echt niet fijn voor 2d fighters. Net even gekeken bij play (play asia werkt niet goed op mijn huidige lokatie), maar niets fijns gevonden. Iemand tips?

Ik heb voor mijn ps2 een staturn pad....alleen deze werkt niet op mijn x-box 1 als ik daarvoor een tussenstuk gebruik....als ik zeker zou weten dat dit bij de 360 wel zou werken, dan kocht ik wel een ps2->360 convertor.

Vroeger had lik sang vaak oplossingen *zucht*......curse you Sony!

[ Voor 45% gewijzigd door Sagat op 06-09-2007 06:16 ]

10 second ninja DONE

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
ah nee he, ik gisteren wou ik weer ff crackdown spelen. en ik start hem op en sta ik daar met alle stats op 0 :S is me save games dus pleite of ge-=erased :/ snap niet hoe dit kan sommige zeggen dat het door bepaalde contents komt. maar ik had die contents al heel lang hij had niet eens ge-update en heb daarna nog vaak gespeeld en nu issie weg :/

en btw waarom staat overal de Skate game op 24 of 27 september ofzo. als hij 14 september uitkomt?
als die dan uitkomt koop ik hem niet vanwege crysis demo en Halo 3 dus anders als die 14 uitkwam volgens de europese release date is. dan koop ik hem wel.

[ Voor 27% gewijzigd door fingerhead op 06-09-2007 09:32 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Phusebox
ik vind het vreemd dat er nog nergens een releasedatum of pre-order is van Call of Duty 4?

Ze riepen eerst nov 07. Maar dat zal er dan wel niet in zitten...

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Demon Hunter schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:53:
[...]
Hmzz...er zit verschil in HD-DVD en gebrande films in HD kwaliteit op DVD, niet? :)
Nee amper, behalve het kwaliteits verschil van de compressie.

Ik zet mijn HD-DVD's gewoon om naar WMVHD. Verwijder alle niet boeiende subs (alle subs eigenlijk want je zal het erin moeten hardcoden), audio en videosporen dan past het vaak al op een DVD9. Ga je nog iets comprimeren zal je hem ook nog wel op DVD5 kunnen krijgen maar dan zit je wel met verlies door compressie. Overigens merk ik er persoonlijk niks van als de compressie minimaal is en het encoden goed word gedaan.

Ondertussen heb ik al een aardige verzameling DVD5's met gewoon 720p content. De DVD-speler geeft dus gewoon 720p door. 1080p alleen via bepaalde bekabeling (maar denk dat je daarvoor de compressie te hoog moet zetten).

-

Overigens mijn ervaring met de 360 tot nu is dat het gewoon een geweldige machine is. Nooit zal ik terug willen naar PC-gamen. Het is allemaal even wennen maar met de gamepad kan ik nu ook wel aardig FPS spelen. Voor racegames vind ik het persoonlijk alleen maar beter.

Ik game op een 32" LG LCD-TV op 720p. Mijn aansluiting is via de HD-VGA kabel. Daarnaast heb ik via een optische kabel de 360 direct aangesloten op mijn receiver. Gister een stuk Call of Duty 3 gespeeld en het is gewoon ongeloofelijk. De chaos op het scherm, de mooie details en het geweldige geluid om je heen. Je word er echt ingezogen, tot dat mijn moeder naar boven kwam omdat alles wel erg hard stond.

Overigens heb ik ook een tijdje met toetsenbord + muis gespeeld op de 360. Is wel even grappig, zeker met dingen als snel snipen krijg je echt reacties van "wtf... skills" _/-\o_. Maar ben gewend aan de gamepad nu en muis + toetsenbord kon ik niet goed kwijt als achter de TV zit te gamen.

[ Voor 37% gewijzigd door Woodsy op 06-09-2007 09:44 ]

• Roely
curry684 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:34:
[...]

offtopic:
kun je in die vrije tijd 's avonds niet een keer een betere site voor die lui bouwen? wat een bagger :X
offtopic:
Je hebt helemaal gelijk. We hadden een goede site, maar toen heeft een communicatie bureau er zich mee bemoeid .........

Maar goed, er is wat te zien en het werk is leuk .... Ik doe trouwens de PC / SCADA systemen

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Waar ik niks over terug kan vinden, maar welke vraag ongetwijfeld eerder is geweest; moet je een memorycard hebben om mij de premium je savegames te back-up'en? Of kan dit ook via je pc en/of usb drive?

Maken jullie hier back-up's van?

• Roely
Phusebox schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:30:
[...]

die heb ik afgelopen weekend ook gezien bij een Saturn in Aken... daar was bioshock 39 euro... (xbox versie)
maar goed dat is zo'n halfzachte gecensureerde versie
Wat is het verschil dan tussen de Xbox en de PC versie ? Ik aelf ben nu toch al een aantal dagen lekker bezig met de Xbox versie. Daarovoor bij mij zwager 2 gebouwen op de PC gedaan, maar bemerkte niet echt veel verschil .....

• Roely
Woodsy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:38:
[...]

Nee amper, behalve het kwaliteits verschil van de compressie.

Ik zet mijn HD-DVD's gewoon om naar WMVHD. Verwijder alle niet boeiende subs (alle subs eigenlijk want je zal het erin moeten hardcoden), audio en videosporen dan past het vaak al op een DVD9. Ga je nog iets comprimeren zal je hem ook nog wel op DVD5 kunnen krijgen maar dan zit je wel met verlies door compressie. Overigens merk ik er persoonlijk niks van als de compressie minimaal is en het encoden goed word gedaan.

Ondertussen heb ik al een aardige verzameling DVD5's met gewoon 720p content. De DVD-speler geeft dus gewoon 720p door. 1080p alleen via bepaalde bekabeling (maar denk dat je daarvoor de compressie te hoog moet zetten).

-

Overigens mijn ervaring met de 360 tot nu is dat het gewoon een geweldige machine is. Nooit zal ik terug willen naar PC-gamen. Het is allemaal even wennen maar met de gamepad kan ik nu ook wel aardig FPS spelen. Voor racegames vind ik het persoonlijk alleen maar beter.

Ik game op een 32" LG LCD-TV op 720p. Mijn aansluiting is via de HD-VGA kabel. Daarnaast heb ik via een optische kabel de 360 direct aangesloten op mijn receiver. Gister een stuk Call of Duty 3 gespeeld en het is gewoon ongeloofelijk. De chaos op het scherm, de mooie details en het geweldige geluid om je heen. Je word er echt ingezogen, tot dat mijn moeder naar boven kwam omdat alles wel erg hard stond.

Overigens heb ik ook een tijdje met toetsenbord + muis gespeeld op de 360. Is wel even grappig, zeker met dingen als snel snipen krijg je echt reacties van "wtf... skills" _/-\o_. Maar ben gewend aan de gamepad nu en muis + toetsenbord kon ik niet goed kwijt als achter de TV zit te gamen.
Met welk programma zet jij die films over, en behoud jij ook nog het 5.1 geluid. Ben elf erg lang in de weer geweest om een WMV bestand te maken MET 5.1 geluid. (Met de IPOD ondersteuning kan het gelukkig ook in H264)

• Roely
Waypoint schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:42:
Waar ik niks over terug kan vinden, maar welke vraag ongetwijfeld eerder is geweest; moet je een memorycard hebben om mij de premium je savegames te back-up'en? Of kan dit ook via je pc en/of usb drive?

Maken jullie hier back-up's van?
Ja, je moet een Memory Card hebben, Nee, het kan dus niet op je externe HD of USB stick

Er is echter wel een apperaat te koop wat je tussen je HD en de Xbox kunt klikken. Hiermee is het dan wel mogelijk bakcup's te maken van de HD

Nee, ik maak zelf nooit backups van savegames e.d.
Ben ze ook nog nooit kwijt geraakt ........

• Mars18
Hopelijk komt vandaag de fifa 08 demo

• Phusebox
Roely schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:43:
[...]

Wat is het verschil dan tussen de Xbox en de PC versie ? Ik aelf ben nu toch al een aantal dagen lekker bezig met de Xbox versie. Daarovoor bij mij zwager 2 gebouwen op de PC gedaan, maar bemerkte niet echt veel verschil .....
nee dat is er niet, maar ik bedoelde de duitse versie. Die is wat gecensureerd en minder bloed... zelfde redenen als waarom ze daar geen Gears of War hebben

scheelt wel weer online ;) niet van die gare duitspraters erdoorheen

Verwijderd

Vraagje over de VGA kabel die ik zo 1,2;3 niet kon vinden. Ik heb nu een Joytech vga kabel die ik wil vervangen door een officiele microsoft variant. Zit er echter op de microsoft variant ook een uitgang voor een optische out op (zodat ik hem door kan lussen naar mijn versterker) ?

Alvast bedankt,

• Roely
Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:21:
[...]

nee dat is er niet, maar ik bedoelde de duitse versie. Die is wat gecensureerd en minder bloed... zelfde redenen als waarom ze daar geen Gears of War hebben

scheelt wel weer online ;) niet van die gare duitspraters erdoorheen
Ik was het even vergeten, dat men in Duitsland een bijzonder betuttelende overheid bezit die meent dat alle rode pixels in een spel verboden moeten worden, of vervangen door groene.

Ik weet niet of ze met films net zo betuttelend zijn.

Ik beleef in ieder geval heel veel plezier in Rapture. Blijft een fascinerend spel. Toch ervaar ik een bepaalde herhaling die ik bij veel spelen ervaar. Zo moet je op een gegeven moment op zoek naar bepaalde personen, deze omleggen, en dan een foto maken. Dit moet je vier maal doen. Vervolgens moet je onderdelen zoeken van een bom, en dit drie maal enz.

Het verhaal is zonder meer goed, alleen blijft het lastig om vernieuwend gedurende het spel te zijn. Soms bekroop me toch het gevoel van, je bent bijna bij het einde, maar helaas, boem. Nu moet je nog even dit en dat doen en dan ben je er, boem, helaas, nog even een bom samenstellen en dan ben je er, boem enz.

Van de andere kant, heb je wel het gevoel steeds dichter bij Adrew Ryan / Atlas te komen. Je voelt de spanning opkomen. Het blijft een hele belevenis, met al die verschillende omgevingen.

En het blijft leuk om een Big Daddy te hypnotiseren, hij hobbelt gedwee achter je aan, met trillingen in je controller, en een bonkende subwoofer. Erg handig overigen om een big daddy aan te vallen als je een big daddy gehypnotiseerd heb. Twee van die strijdende zwaargewichten is LOL !!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:56:
Vraagje over de VGA kabel die ik zo 1,2;3 niet kon vinden. Ik heb nu een Joytech vga kabel die ik wil vervangen door een officiele microsoft variant. Zit er echter op de microsoft variant ook een uitgang voor een optische out op (zodat ik hem door kan lussen naar mijn versterker) ?

Alvast bedankt,
Nee. Waarom zou je hemn willen vervangen? Die MS kabel doet precies hetzelfde. Zo schokkend veel doet ie niet om een VGA signaaltje door te geven.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 11:19 ]

Verwijderd

Omdat mijn huidige VGA kabel naar alle waarschijnlijkheid defect is. Maar het komt er dus op neer dat dit ding niet aan te sluiten is op een versterker. Zou het wel een erg slechte zaak vinden als dat zo is :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:56:

Alvast bedankt,
Er zitten tulp stekkertjes op, daarmee kun je dus doorlussen naar je versterker.

Verwijderd

daarmee geeft hij dus geen digitale out, is dus niet handig. Ik ga de order maar eens annuleren.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:33:
ik vind het vreemd dat er nog nergens een releasedatum of pre-order is van Call of Duty 4?

Ze riepen eerst nov 07. Maar dat zal er dan wel niet in zitten...
Bij Dimensionplus staat ie op 9 november, je kunt hem nu alvast bestellen.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:41:
daarmee geeft hij dus geen digitale out, is dus niet handig. Ik ga de order maar eens annuleren.
Ho ho, er zit wel degelijk een optische uitgang op een VGA kabel!! Waar halen deze mensen dat vandaag dat dat niet zo is? Ik heb er zelf een, en de mijne is toch echt op mijn versterker aangesloten via een optische verbinding.

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Verwijderd

Super dat je het nog snel meld, had hem al bijna geannuleerd :) Top

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:41:
Natuurlijk heeft de VGA cable digitale output.
http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/

Edit: Rival24 was net even sneller. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 11:56 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:43:
[...]

Dan hoop ik dat je al een walkthrough hebt gebruikt want sommige items en sommige monsters zijn erg zeldzaam en als je ze eenmaal gemist hebt kun je die achievements van items en monsters verzamelen op je buik schrijven ben ik bang voor. :)
ik ben ZEER sterk tegen het gebruik van walktroughs (walktrough = cheaten en alle plezier van het spel ontnemen) :p. Ik ben zowiso extreem grondig met het verkennen van verschillende plaatsen en afwijken van het verhaal om nieuwe gebieden te ontdekken. Ook heb ik op verschillende punten aparte savegames staan waar ik vermoed dat er meer te halen moet zijn (het maken van die ring bijvoorbeeld). Mocht achteraf blijken dat ik bepaalde dingen overgeslagen heb zal ik het wel snel opnieuw spelen MET walktrough om de missende achievements te halen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:57:
[...]

ik ben ZEER sterk tegen het gebruik van walktroughs (walktrough = cheaten en alle plezier van het spel ontnemen) :p. Ik ben zowiso extreem grondig met het verkennen van verschillende plaatsen en afwijken van het verhaal om nieuwe gebieden te ontdekken. Ook heb ik op verschillende punten aparte savegames staan waar ik vermoed dat er meer te halen moet zijn (het maken van die ring bijvoorbeeld). Mocht achteraf blijken dat ik bepaalde dingen overgeslagen heb zal ik het wel snel opnieuw spelen MET walktrough om de missende achievements te halen :)
Ik gebruik meestal ook wel een walktrough, maar dat is wanneer ik het spel hebt uitgespeeld en ik een paar achievements mis en ik er zelf niet uitkom. Niet met alle spellen heb ik zin om het een paar keer uitspelen om de achievments binnen te halen en dan is een walktrough een goed uitkomst.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:55:
[...]

Natuurlijk heeft de VGA cable digitale output.
http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/

Edit: Rival24 was net even sneller. :)
Dit is ook een topper:

http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3563

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Boeboe schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:57:
[...]

sekeroglan schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:37:
[...]

Ik gebruik meestal ook wel een walktrough, maar dat is wanneer ik het spel hebt uitgespeeld en ik een paar achievements mis en ik er zelf niet uitkom. Niet met alle spellen heb ik zin om het een paar keer uitspelen om de achievments binnen te halen en dan is een walktrough een goed uitkomst.
Ik had dus op een forum gelezen dat het verzamelen van monsters en items dus erg lastig was. Ik ben zelf even voor je aan het kijken geweest of ik een voorbeeld ervan kan vinden in een faq die ik even heb gebruikt voor het bekijken van de achievements. Ik zal het in spoilers zetten voor het geval je dit niet wilt lezen. Er wordt echter niets gespoilt qua verhaal of vijanden en items, enkel de aantallen :P

spoiler: title
This is the first of two very difficult achievements to unlock. It actually seems simple enough, as all you need to do is defeat at least one of each of the 290 unique monsters that appear in the Monster Logbook to unlock the achievement. However, this is not such an easy task as the designers took
steps to make it easy to miss about 36 different monsters. Nine of these monsters are just tricky, and you can go back for them anytime; however, the other 27 only appear for a limited time during the game. But wait, it gets worse: Four of these 27 monsters are only summoned by other monsters, so they are extremely easy to miss even if you are being careful.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

uchiha tijntje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:19:
[...]

[...]

Ik had dus op een forum gelezen dat het verzamelen van monsters en items dus erg lastig was. Ik ben zelf even voor je aan het kijken geweest of ik een voorbeeld ervan kan vinden in een faq die ik even heb gebruikt voor het bekijken van de achievements. Ik zal het in spoilers zetten voor het geval je dit niet wilt lezen. Er wordt echter niets gespoilt qua verhaal of vijanden en items, enkel de aantallen :P

spoiler: title
This is the first of two very difficult achievements to unlock. It actually seems simple enough, as all you need to do is defeat at least one of each of the 290 unique monsters that appear in the Monster Logbook to unlock the achievement. However, this is not such an easy task as the designers took
steps to make it easy to miss about 36 different monsters. Nine of these monsters are just tricky, and you can go back for them anytime; however, the other 27 only appear for a limited time during the game. But wait, it gets worse: Four of these 27 monsters are only summoned by other monsters, so they are extremely easy to miss even if you are being careful.
over welk achievement heb jij het?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Roely schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:52:
[...duidelijk verhaal van Woodsy over HD-DVD...]

Met welk programma zet jij die films over, en behoud jij ook nog het 5.1 geluid. Ben elf erg lang in de weer geweest om een WMV bestand te maken MET 5.1 geluid. (Met de IPOD ondersteuning kan het gelukkig ook in H264)
Daar ben ik ook eigenlijk heel benieuwd naar. Ik heb wel eens een verhaal gelezen van mensen die een externe HD hadden waarvan ze WMVHD films bekeken. HDD was geformateerd naar HFS+ (Apple format) en aangesloten op een USB-poort.

Maar als ik een HD-DVD wil omzetten naar een WMVHD, welke programma's moet ik daarvoor gebruiken, zonder echt 10+ uur te moeten wachten op compilatie.....?

Ik wil ook wel aan zo'n HFS+ HDD beginnen, maar alleen als ik een makkelijke manier heb van compilen...

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

sekeroglan schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:05:
[...]

over welk achievement heb jij het?
Completed Monster Record, Fill up the Monster Record by defeating every monster. :)
En zo is er dus ook eentje voor alle items. Deze link geeft alle achievements weer. Blue dragon achievements

Edit ivm reactie hieronder
Ah ok :P ik dacht dat jij het ook over blue dragon had omdat je repliede op BoeBoe en die had het wel over blue dragon :) my bad.

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2007 15:15 ]

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

uchiha tijntje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:09:
[...]

Completed Monster Record, Fill up the Monster Record by defeating every monster. :)
En zo is er dus ook eentje voor alle items.
LoL, jij hebt over Blue Dragon. Ik dacht al waar heeft die gozer het over.

[ Voor 9% gewijzigd door sekeroglan op 06-09-2007 15:13 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.