Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Roely schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:11:
Hoe kan ik zien wat voor fans er in mijn Xbox zitten (van die draaidingen, niet van die gillende meiden voor Take That ...)
offtopic:
Take That is al geruime tijd uit elkaar hoor... ;) tenzij je die reunie meetelt

Dat kan je niet zien zonder je kast open te maken. Op zich is het heel makkelijk te openen met behoud van je garantiezegel. Maar ik neem zelf geen risico...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Vanmorgen een Elite gekocht in mmarkt, wat een herrie zeg!! Die is nog luider dan mijn Premium. Gaat dus morgen terug. Gelukkig kan je bij mmarkt je geld terugkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ebborazor schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:51:
En welk spel raden jullie me aan eerst te kopen bioshock of blue dragon (behoorlijk appels en peren of niet? :> )
Wel 2 érg verschillende games hoor. Ik zou "blue dragon" zeggen, maar daar zal 80% van de bezoekers hier niet mee akkoord gaan :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:07:

Heb voorlopig GRAW 2 en Bioshock. Voorlopig speel ik vooral GRAW, omdat Bioshock er op mijn TV niet mooi uitziet. Volgens mij staan de instellingen daarvan nog niet goed, zeker in grijze ruimte's is alles dof, zwart is verschrikkelijk lelijk en in het donkerheid zie ik amper verschil in kleuren. Is overigens een LG 32LC25R waar ik nog niks aan ingesteld heb omdat de ballen verstand er niet van heb.
Ik heb dacht ik de zelfde tv, en bij mij zag het er wel goed/normaal uit met de standaard instellingen, tevens heb je genoeg om zelf aan te passen..

En welk spel raden jullie me aan eerst te kopen bioshock of blue dragon (behoorlijk appels en peren of niet? :> )
Of je haalt Bioshock eerst, speelt hem uit en ruilt hem voor Blue Dragon die volgens mij iets langer duurt om uit te spelen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Nu heb ik echter nogal wat 720p content op mijn PC, maar .mkv kan niet worden gespeeld door de Xbox360. Is er een mogelijkheid om deze films naar de Xbox360 te halen? DVD9 zouden ze namelijk allemaal moeten oppassen.

Maar is die .mkv om te zetten zodat die speelbaar is? Gister probeerde ik snel Encode360 maar de kwaliteit was dramatisch, ik hield ook maar een 700mb film over van de orgineele 5gb.
Ja dat is goed mogelijk. Ik gebruik hier zelf WME Assistant voor (http://www.wmeassistant.com/). Die converteert alles wat je maar kan afspelen in Windows Media Player naar WMV(HD). En WMV is prima af te spelen met XBOX360.

Wat je ook kan doen is streamen via bijv. TVersity. Deze kan je MKV's realtime decoden (mits PC snel genoeg). Kwaliteit zal echter wel wat minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:09

Nu heb ik echter nogal wat 720p content op mijn PC, maar .mkv kan niet worden gespeeld door de Xbox360. Is er een mogelijkheid om deze films naar de Xbox360 te halen? DVD9 zouden ze namelijk allemaal moeten oppassen.
Ik doe het zelf alsvolgt: Download Transcode 360 en installeer die shit. Als je je pc al hebt laten verbinden met je 360 kan je alle formaten afspelen die je wilt. Je moet als je de film heb geselcteerd op de blauwe knop drukken en dan verschijnt er een menu met Meer dan kan je kiezen voor Transcode en niet veel later start de film. Het werkt niet optimaal, maar in het algemeen wel aardig. Ik heb nu zelf Windows Ultimate en dat vond ik minder goed werken als Media Centre. Succes iig

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Boeboe schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:34:
[...]

wat had je verwacht dan? Het ding produceert identiek dezelfde graphics en de kwaliteit van hdmi vs component is ook zowat gelijk.
Wat ik verwacht dan is dat mensen hier niet allemaal gaan zeggen dat ze hopen dat de elite veel stiller is. Voor mijzelf boeit het niet zoveel, ik vind de x360 ook niet zoveel lawaai maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat valt die airborne demo tegen zeg. zo lelijk spel als de nacht, totaal geen medal of honor sfeer. ik laat hem lekker liggen en wacht op brother in arms, die ownt hem echt hard

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat is Halo Forge toch fantastisch _/-\o_

http://www.xboxic.com/news/3572

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Nitai schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:01:
[...]

offtopic:
Take That is al geruime tijd uit elkaar hoor... ;) tenzij je die reunie meetelt
[offtopic]Ze waren toch weer bij elkaar, zonder R.Williams ... (Had ook Doe Maar kunnen roepen, maar das nog verder terug, of NKOTB )

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
SCIxX schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:47:
[...]

Wat ik verwacht dan is dat mensen hier niet allemaal gaan zeggen dat ze hopen dat de elite veel stiller is. Voor mijzelf boeit het niet zoveel, ik vind de x360 ook niet zoveel lawaai maken.
Ik heb er ook totaal geen last van. Mn oude xbox maakt zeker meer lawaai. Misschien gewoon lucky. Heb volgens mij de Samsung drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Mars18 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:03:
Wat valt die airborne demo tegen zeg. zo lelijk spel als de nacht, totaal geen medal of honor sfeer. ik laat hem lekker liggen en wacht op brother in arms, die ownt hem echt hard
vond hem ook niet bijzonder. Misschien zeg je het eigenlijk al en valt het in levels die overdag afspelen wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VInd de demo ook erg tegenvallen :(

vind nachtgames ook minder. Sowieso lastig te spelen en je mist zo veel..

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
@PWM Ziet er vet uit idd.

Vond Airborne ook niet zo boeiend eigenlijk.

[ Voor 59% gewijzigd door Stollie op 29-08-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik vond de MOH:airborne demo eigenlijk wel leuk, dat je overal kan beginnen in een level en weapon upgrades vond ik wel leuk. GFX vond ik ook wel ok. Voor de rest is het gewoon een beetje knallen, niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

ik heb een premium, pas 2 dagen geleden aangeschaft. Geluid vind ik erg meevallen, alleen valt het mij op dat je de knop om de cd lade open te doen zo lang ingedrukt moet houden. Als je hem even kort aandrukt dan gaat hij nog niet open :? .

Ik vind airborne er juist wel erg mooi uitzien, maarja ik heb de 360 ook pas net haha! Ben nu druk aan het kijken voor 2e hands spellen. PG3 lijkt mij niet zo leuk, heb de demo geprobeerd maar werd met 2 vingers in mijn neus eerste, dus leek mij een beetje te makkelijk. Het lijkt voor mijn gevoel een beetje op need voor speel. Misschien morgen de forza 2 demo eens proberen. Die demo's zijn echt leuk om te doen, echt top is dat systeem!

Nog 1 vraagje, met de standaard kabel kan je dan ook dolby surround hebben? ik heb deze met de tulpkabels (rood, wit, geel) aangesloten op mijn home cinema en het lijkt wel zo. Of moet dat echt met een optische kabel en faked mijn home cinema nu softwarematig de boel? Vraag mij ook af in hoeverre die RGB kabel uitmaakt trouwens als ik de 360 eerst op mijn home cinema aansluit, want ik vind het juist ideaal dat deze tegelijkertijd het beeld mee kan schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Op welke tv heb je die aangesloten? Lijkt me dat je niet eens in HD zit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

lapino schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:44:
Op welke tv heb je die aangesloten? Lijkt me dat je niet eens in HD zit te spelen.
nog gewoon een 2 jaar oude tv, met rgb ondersteuning maar geen hd nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waypoint schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:10:
PG3 lijkt mij niet zo leuk, heb de demo geprobeerd maar werd met 2 vingers in mijn neus eerste, dus leek mij een beetje te makkelijk.
Als jij met 2 vingers in de neus alle Platinum races uit rijd, ben je mijn held :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Jaaaaaaa Super puzzle fighter 2 HD remix is vandaag uit gekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Blue Dragon.

Bioshock is volgende week al in voldoende mate 2e hands te krijgen op marktplaats.nl :P

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Nog 1 vraagje, met de standaard kabel kan je dan ook dolby surround hebben? ik heb deze met de tulpkabels (rood, wit, geel) aangesloten op mijn home cinema en het lijkt wel zo. Of moet dat echt met een optische kabel en faked mijn home cinema nu softwarematig de boel?
Voor echt DD 5.1, DTS 5.1, enzovoorts heb je toch echt een digitale kabel nodig. Waarschijnlijk maakt je receiver nu van DD 2.0 (lees: stereo) een soort van 5.1 geluid. Elke receiver kan dit eigenlijk wel nabootsen, maar naar mijn mening haalt dit het niet bij het echte digitale geluid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

PWM schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

Als jij met 2 vingers in de neus alle Platinum races uit rijd, ben je mijn held :+
Hangt ervan af welke vingers en wiens neus gok ik :+

Professionele website nodig?

• curry684

curry684

ik heb een premium, pas 2 dagen geleden aangeschaft. Geluid vind ik erg meevallen, alleen valt het mij op dat je de knop om de cd lade open te doen zo lang ingedrukt moet houden. Als je hem even kort aandrukt dan gaat hij nog niet open :? .
Stomme vraag, maar je zou alleszins niet de eerste zijn: heb je het beschermende stickertje van de lade gehaald? Ding hoort direct open te gaan met simpele druk, maar als die sticker er nog op zit kost het 'm wel wat moeite.

• lapino
Godverdomme!! Sinds gisteren nieuwe Premium gehaald (vorige had ik verkocht), console maakt krassen op schijfjes, textures kunnen niet geladen worden enz. Mooi zo Microsoft!! Vond al dat de drive zoveel lawaai maakte, en had al gemerkt dat ik hapering kreeg in Bioshock en textures die wegvielen bij Forza2. Qua hardware valt de 360 toch enorm tegen ze. Is nu al de vierde (!) die ik in handen heb, en altijd mankeert er wel iets aan. Mijn beste was nog mijn launch maar die kreeg na 1,5j de RROD.

[ Voor 48% gewijzigd door lapino op 30-08-2007 09:01 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

Het 360 defecte topic is <---- die kant op.

volgens mij heb ik trouwens wel een unieke launch machine. Geen krassen en ook nog geen rrod

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Korte vraag, ik zoek een leuke 3 of 4 player offline coop game. Behalve de vele arcade games, Xmen en Fuzion Frenzy kan ik even niks bedenken. Nog suggesties?

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Vraagje, ik zit nu op een 720 LCD-TV te gamen.

Nu leek de Samsung 245B mij wel een mooi scherm (1080p), maar zijn er al games die 1080p ondersteunen? Dan bedoel ik dus niet echt upscalen maar 1080p native (hoop dat ik het goed uitleg heb er niet zoveel verstand van).

//edit En werkt 1080p uberhaupt wel via VGA?

[ Voor 8% gewijzigd door Woodsy op 30-08-2007 09:34 ]

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Vrijwel alle spellen worden gemaakt in 720p, waarna hij deze weer upscalled naar 1080p. Er zijn enkele uitzonderingen zoals het aankomende Halo 3 welke full HD 1080p zonder upscallen zal zijn.

• curry684

curry684

SeamusXanthus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:20:
Korte vraag, ik zoek een leuke 3 of 4 player offline coop game. Behalve de vele arcade games, Xmen en Fuzion Frenzy kan ik even niks bedenken. Nog suggesties?
Rock Band over paar maandjes? :9~

Afgezien daarvan kan ik zo snel alleen GRAW en GRAW2 bedenken.

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
SCIxX schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:47:
[...]

Ik heb mijn 360 net verplaatst naar de kamer van mijn zoontje, en het geluid is werkelijk afschrikwekkend te noemen. Binnenkort maar eens bellen met Microsoft. In de huiskamer viel het niet op, nu des te meer.

• crazyindo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-03-2021
Ik heb gisteren Xbox 360 Elite gekocht in combinatie met mijn Samsung LCD LE46N87BD (full HD). Wat een pracht van ding zeg. Volgend jaar/maand maar de PS3 halen, op dit moment te weinig spellen, dat is het reden dat ik het niet had gehaald. ;)

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SeamusXanthus schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:20:
Raibow 6 kan je de hele story co-op doen met 4 man. Maar weet alleen niet hoe dat offline zit.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
Nog 1 vraagje, met de standaard kabel kan je dan ook dolby surround hebben? ik heb deze met de tulpkabels (rood, wit, geel) aangesloten op mijn home cinema en het lijkt wel zo. Of moet dat echt met een optische kabel en faked mijn home cinema nu softwarematig de boel? Vraag mij ook af in hoeverre die RGB kabel uitmaakt trouwens als ik de 360 eerst op mijn home cinema aansluit, want ik vind het juist ideaal dat deze tegelijkertijd het beeld mee kan schakelen :)
waarschijnlijk dolby pro logic ;)
en voor surround dus ff een toslink kabel halen, is echt een wereld van verschil

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Laatst bij de MM wezen checken in Groningen om te kijken of er al boxen zijn met mfd vanaf 04/2007, helaas was alles van laat '06 (okt, nov). Vervolgens bij Nedgame gaan vragen, hadden ze premiums te koop van begin(!!) 2006...

Zijn er uberhaupt al nieuwe premiums gespot in Nederland? Beetje onnozel dat de enige boxen die uitgerust zijn met de nieuwe heatsink (en epoxy fix) of gerepareerd terugkomen of elite moeten zijn :/ Vind het daarbij raar dat er momenteel dus boxen verkocht worden waarvan men weet dat er 'onder de kap' eigenlijk een en ander geklust zou moeten worden...

Voor zover ik kan achterhalen is het op het moment in Groningen zo dat:

MM premiums verkoopt van eind '06
Nedgame van begin '06
DimPlus nog geen boxen van '07 heeft (welke wel is mij niet bekend)

edit:
Net DimPlus even gemailed, zal even laten weten wat zij momenteel te bieden hebben :)

[ Voor 20% gewijzigd door kixor op 30-08-2007 14:07 ]

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

FeaR1986 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:16:
[...]

Voor echt DD 5.1, DTS 5.1, enzovoorts heb je toch echt een digitale kabel nodig. Waarschijnlijk maakt je receiver nu van DD 2.0 (lees: stereo) een soort van 5.1 geluid. Elke receiver kan dit eigenlijk wel nabootsen, maar naar mijn mening haalt dit het niet bij het echte digitale geluid.
DarkChylde schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:52:
[...]

waarschijnlijk dolby pro logic ;)
en voor surround dus ff een toslink kabel halen, is echt een wereld van verschil
Hmm toch maar zo'n optische kabel halen dus :)
curry684 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 01:33:
[...]

Stomme vraag, maar je zou alleszins niet de eerste zijn: heb je het beschermende stickertje van de lade gehaald? Ding hoort direct open te gaan met simpele druk, maar als die sticker er nog op zit kost het 'm wel wat moeite.
Klinkt raar, maar hij lijkt nu wel normaal open te gaan 8)7 ! Het plastic had ik er al wel af gehaald overigens ;)

Ik heb trouwens nog geen RGB kabel gehaald. Ik vind het beeld nu ook erg mooi en hij kan toch niet direct om mijn home cinema, die heeft namelijk geen scart aansluiting. En aangezien ik aan de home cinema zo fijn vind dat die gelijk het beeld meeschakeld....

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Gisteren weer ruim een half uur met een Britse xbox-helpdesk dude aan de lijn gehangen en nog werkt Media Sharing niet!!

*zucht*

Metal up your ass

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

JaymzHetfield schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:34:
Gisteren weer ruim een half uur met een Britse xbox-helpdesk dude aan de lijn gehangen en nog werkt Media Sharing niet!!

*zucht*
Ik gebruik daar de Zune software voor, zonder zelf een Zune te hebben. Anders kan je altijd nog Tversity gebruiken, welke ook support heeft voor de xbox360.

• Alabama_man
Voor de mensen die het nog niet kennen. Ik raad jullie ten zeerste aan om Super puzzle fighter 2 turbo HD remix te proberen/aan te schaffen (sinds gisteren uit). In mijn ogen het beste versus puzzle spel ooit gemaakt!

Gameplay (wiki quote):
Puzzle Fighter is a puzzle game which is inspired by the Capcom arcade game Pnickies. As in that game, the player controls pairs of blocks ("gems" in game parlance) that drop into a pit-like playfield (twelve blocks tall by six blocks wide, with the fourth column from the left being thirteen blocks high). In Puzzle Fighter, however, gems can only be eliminated by coming into contact with a Crash Gem of the same color, which eliminates all adjacent gems of that color, setting up the potential for huge chain reactions. As gems are eliminated, "garbage blocks" called Counter Gems will drop into the opponent's playfield; these will eventually become normal gems, but only after they count down to zero (most Counter Gems start at "5" and are reduced by one each time a new pair of gems is dropped on that board), and until that time they cannot be eliminated by normal means. (The only way to eliminate Counter Gems before they become normal gems is to place a Crash Gem of that color nearby so it eliminates at least one normal gem. If this is done, all Counter Gems immediately adjacent to the Crash Gem will be taken out as well). Additionally, gems of the same color that form squares or rectangles (of at least two blocks tall and wide) in the pit become a giant Power Gem of that size and color; eliminating these as part of a combo increases the number of Counter Gems that would otherwise normally appear on the opponent's board. The only other type of piece to appear is a diamond, which eliminates all the gems—normal, Power, Counter, and Crash alike—of whichever color gem it lands on (this, too, will cause Counter Gems to appear on the opponent's board; however, it will always be a smaller number than if the same number of gems had been eliminated as part of a normal chain reaction). The diamond piece appears every 25 pieces.

The game continues until one player's field reaches the top of its fourth column (which is where all new gems first appear). That player is the loser.
Wat maakt het dan zo goed?

Het is strategisch
Ga je voor de snelle aanval of laat je je tegenstander eerst lekker aanvallen om hem vervolgens genadeloos te counteren. Of ga je snel in de aanval op het moment dat je tegenstanders veld vol staat met powergems zodat hij al dood is voordat hij heeft kunnen toeslaan. Je kan natuurlijk zo snel mogelijk gems dumpen om zo gauw mogelijk een diamand te krijgen (laat alle gems van de kleur waar hij opvalt verdwijnen). Tegen elke manier van spelen is wel weer manier om het te counteren.

Het is snel
Een potje duurt doorgaans ca 2 min.

Het is gebalanceerd
Beide spelers krijgen precies dezelfde gems om mee te spelen. Garbage blocks patronen, welke je bij je tegenstander dumpt door het wegwerken van gems, verschillen per character. Maar als je beide bijvoorbeeld dezelfde charachter neemt dan is de winnaar puur degene die het beste speelt. Verder zijn de characters onderling ook redelijk goed uitgebalanceerd.

Het is makkelijk op te pikken
Ervaring met vrienden (waarvan sommige geen fanatieke gamers zijn) is dat ze na een stuk of 5 potjes de gameplay doorhebben. Het is ook absoluut geen hogere wiskunde om in te zien wat goed is en wat slecht.

Het is spannend tot het eind
De underdog rol wisselt snel in dit spel. Als een veld bij iemand helemaal vol staat kan hij dit met een paar slim geplaatste crash gems clearen. Met als gevolg dat het veld van de tegenstander weer helemaal vol staat.

Het is online te spelen
Voor mij persoonlijk een hele verademing. Aangezien ik beter dan m'n vrienden ben ging de uitdaging er een beetje uit. Bovendien is het spel gemaakt om tegen andere mensen te spelen.

Kortom, het voorbeeld van goed live arcade spel. Simpele verslavende gameplay met diepgang voor een kleine prijs.

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik heb Streets of Rage 2 al wel aangeschaft, maar dat is voor een belangrijk deel nostalgie :) Het blijft wel een gaaf spel om te spelen overigens..

Puzzle fighter komt er misschien nog bij. Net vandaag een tweede controller aangeschaft, dus maar eens kijken..

• Alabama_man
Ben benieuwd of je het wat vind. In mijn vriendenkring was het in iedergeval een hit.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Puzzle fighter... Hmm.. heb nog een weekje vakantie en ben net terug van vakantie. Denk dat ik die maar eens ga proberen, klinkt wel leuk :)

• Alabama_man
Dit spel doet het tevens ook prima op een 'bank hang avond'. Als je het een beetje doorhebt is het ook best leuk om mensen tegen elkaar te zien battelen. Gewoon omdat je potentiele genadeklappen opgebouwt ziet worden aan beide kanten.

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zoek nog een beetje goede (het liefste oude=goedkoop) titels voor de 360. Het hoeven niet allemaal toppers te zijn en de meeste heb ik wel ondertussen. Dead Rising, Viva Pinata, FNR 3, Forza 2, PGR3(al nog nooit opgestart :p) en Saints row. Oh en GoW natuurlijk. Ik zat er zelf aan te denken om Samurai Warriors 2 Empires ofzoiets te kopen geen geweldige reviews maar het actie gedeelte lijkt me zeer grappig. Zelfde bij N3 maar die leek me dan wel iets slechter. Iemand mischien nog andere goede (of wat minder goede) games die wel de moeite waar zijn of je lol kan aan beleven?

Btw het valt me op dat veel oude titels nog steeds duur zijn in veel winkels 25+ euri's toch wat teveel van het goede :p.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Gmail @ 8:47[/message]:
Welcome to the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA!

Congratulations on being selected to participate in the public multiplayer
BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.

Your Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA Token is:
spoiler:
J3D4G-TOCHN-IET3G-TDATD-IEHIE-RSTON-DH3
Nog meer mensen Tokens gehad vandaag?

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:48
Civic519 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:17:
[...]

Ik had er gister al een ontvangen, en m'n broertje vandaag een.

Verwijderd

Ik heb een vraag over XBOX 360 Mediacenter Controller. Op de afstandbediening zit een volume knop, heeft iemand een idee waarvoor deze gebruikt word (normaal gesproken om het volume te regelen ;-)) maar bij mij werkt die niet en ik ken meer personen bij wie deze ook niet werkt.

Wellicht dat hier al eens antwoord op gegeven is maar kan het nergens vinden

Ik hoor het graag.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:34:

*zucht*
Wat is precies het probleem? :?
BioHazard schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Ik gebruik daar de Zune software voor, zonder zelf een Zune te hebben. Anders kan je altijd nog Tversity gebruiken, welke ook support heeft voor de xbox360.
Beide ook al eens geprobeerd en werkt echt binnen een paar minuten. Zo heel moeilijk is het allemaal niet.

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Postius schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:16:
Ik zoek nog een beetje goede (het liefste oude=goedkoop) titels voor de 360. Het hoeven niet allemaal toppers te zijn en de meeste heb ik wel ondertussen. Dead Rising, Viva Pinata, FNR 3, Forza 2, PGR3(al nog nooit opgestart :p) en Saints row. Oh en GoW natuurlijk. Ik zat er zelf aan te denken om Samurai Warriors 2 Empires ofzoiets te kopen geen geweldige reviews maar het actie gedeelte lijkt me zeer grappig. Zelfde bij N3 maar die leek me dan wel iets slechter. Iemand mischien nog andere goede (of wat minder goede) games die wel de moeite waar zijn of je lol kan aan beleven?

Btw het valt me op dat veel oude titels nog steeds duur zijn in veel winkels 25+ euri's toch wat teveel van het goede :p.
Ik heb zelf bijzonder veel plezier aan Kameo mogen beleven. Is al een classic dus ook ronde 24-29 euro.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Wel raar dat ik niks in dit topic over onderstaande vraag terug lees, dus ik vraag hem toch maar even.

Hoe hebben jullie die Advanced SCART kabel op je home cinema aangesloten? Want ik neem aan dat jullie wel meer dan 1 apparaat op je home cinema hebt aangesloten? Ik heb namelijk geen scart aansluiting op mijn home cinema en maar 1 scart aansluiting op mijn tv :P ....

Ik lees namelijk wel erg veel positieve reactie's op de RGB kabel :9~ ! Er zit standaard een optisch kabeltje bij de Advanced SCART toch? :Y)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:02:
Ik heb een vraag over XBOX 360 Mediacenter Controller. Op de afstandbediening zit een volume knop, heeft iemand een idee waarvoor deze gebruikt word (normaal gesproken om het volume te regelen ;-)) maar bij mij werkt die niet en ik ken meer personen bij wie deze ook niet werkt.

Wellicht dat hier al eens antwoord op gegeven is maar kan het nergens vinden

Ik hoor het graag.
Bij mij doet alles het hoor. Ik kan gewoon zappen en volume instellen van de tv. Je moet natuurlijk wel je tv met je afstanbediening connecten.

http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/howto/peripherals/howto-peripherals-universalmediaremote.htm

En hier kan je code voor je tv vinden.

http://www.xbox.com/en-US/support/systemsetup/xbox360/accessories/universalmediaremote-controlcodes.htm

[ Voor 13% gewijzigd door sekeroglan op 30-08-2007 15:25 ]

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:16:

Condemned: Criminal Origins
Call of Duty 2 en 3
FEAR
Far Cry Instincts Predator
Gun
Hitman: Blood Money
Just Cause
Lost Planet
Prey
Tomb Raider: Legend

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
[...]

beter verwijderen die code ;)

ik heb me niet aangemeld omdat ik dacht dat alleen US live accounts werkten... snif

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2007 15:39 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Haha verrek, ik ben geaccepteerd voor de COD4 Beta. Heb hem straks al even gespeeld, topspel :9

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
damn... me is jealous

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2007 15:50 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

lapino schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:06:
Godverdomme!! Sinds gisteren nieuwe Premium gehaald (vorige had ik verkocht), console maakt krassen op schijfjes, textures kunnen niet geladen worden enz. Mooi zo Microsoft!! Vond al dat de drive zoveel lawaai maakte, en had al gemerkt dat ik hapering kreeg in Bioshock en textures die wegvielen bij Forza2. Qua hardware valt de 360 toch enorm tegen ze. Is nu al de vierde (!) die ik in handen heb, en altijd mankeert er wel iets aan. Mijn beste was nog mijn launch maar die kreeg na 1,5j de RROD.
Frappant dat dit bij jou ook gebeurd bij Forza2. Ik had bij geen enkele games problemen, behalve bij Forza2: ronde krassen, missende textures en vastlopers. Vreemd.

I'm just taking care of business

• McPoowl
  • Laatst online: 12:19
[...]

jup, heb em vandag ook binnengekregen, meteen ff binnengehaald en gespeeld.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waypoint schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:16:
Wel raar dat ik niks in dit topic over onderstaande vraag terug lees, dus ik vraag hem toch maar even.

Hoe hebben jullie die Advanced SCART kabel op je home cinema aangesloten? Want ik neem aan dat jullie wel meer dan 1 apparaat op je home cinema hebt aangesloten? Ik heb namelijk geen scart aansluiting op mijn home cinema en maar 1 scart aansluiting op mijn tv :P ....

Ik lees namelijk wel erg veel positieve reactie's op de RGB kabel :9~ ! Er zit standaard een optisch kabeltje bij de Advanced SCART toch? :Y)
Nee, er zit geen optical cable bij de advanced scart.
Hoe ik 'm heb aangesloten is als volgt:

Video (advanced scart kabel) = XboX -> scartsplitbox -> TV
Audio (optical) = XboX -> versterker

• kwaza
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Ik zit er serieus over na te denken om een 360 te kopen, maar ik zit nog met enkele vraagjes.
Ik heb begrepen dat de Elite versie zeg maar de nieuwere is zonder de kinderziektes van de oude 360 (dus geen 'ring of death' enzo). Kan de 360 ook draadloos aangesloten worden op mijn reeds draadloze netwerk? Kan het kwaad als ik de 360 gewoon in een lade van mijn kast leg (ik hou niet van die grote zwarte kast eigenlijk) of moet hij écht die frisse lucht hebben? De lade is redelijk groot, ik kan de lade eventueel op een klein kiertje zetten als ik speel. De bedoeling is dat ik hem gewoon altijd standby laat staan en met de controller aanzet (dus met die grote knop in het midden).

Gaat dit iets worden?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

kwaza schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:48:
Ik zit er serieus over na te denken om een 360 te kopen, maar ik zit nog met enkele vraagjes.
Ik heb begrepen dat de Elite versie zeg maar de nieuwere is zonder de kinderziektes van de oude 360 (dus geen 'ring of death' enzo). Kan de 360 ook draadloos aangesloten worden op mijn reeds draadloze netwerk? Kan het kwaad als ik de 360 gewoon in een lade van mijn kast leg (ik hou niet van die grote zwarte kast eigenlijk) of moet hij écht die frisse lucht hebben? De lade is redelijk groot, ik kan de lade eventueel op een klein kiertje zetten als ik speel. De bedoeling is dat ik hem gewoon altijd standby laat staan en met de controller aanzet (dus met die grote knop in het midden).

Gaat dit iets worden?
Kort gezegd. Nee. De ROD kan nog steeds voorkomen bij de elites. Wel zou het een stuk minder moeten voorkomen dan bij oude versies.

De 360 kan draadloos worden aangesloten, maar daarvoor heb je wel een wireless add-on nodig a 79 euro als ik me niet vergis. Ik weet niet of er 3rd party oplossingen voor zijn.

Ik zou de 360 nooit in de lade van je kast leggen. Ten eerste is de bijgeleverde voeding al erg groot en ten tweede wordt de 360 heel erg warm en heeft dus voldoende frisse lucht nodig om af te koelen. Een lade lijkt me dan geen ideale oplossing. Sowieso is een lade niet ideaal vanwege de uitschuivende dvd-lade.

Je zult dus wel concessies moeten doen om met de 360 te gaan spelen. Aan de andere kant kun je de 360 ook gewoon na elke speelbeurt weer opruimen (uit in de lade leggen). Als je er geen koopt mis je wel een prachtapparaat met ontzettend veel mooie games en een heel mooi gameseizoen dat er aankomt. Dus je moet voor jezelf uitmaken of je die cosmetische belemmeringen te ernstig vindt om er één aan te schaffen.

uhm...

Verwijderd

Alabama_man schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:17:
Voor de mensen die het nog niet kennen. Ik raad jullie ten zeerste aan om Super puzzle fighter 2 turbo HD remix te proberen/aan te schaffen (sinds gisteren uit). In mijn ogen het beste versus puzzle spel ooit gemaakt!

Gameplay (wiki quote):

[...]

Wat maakt het dan zo goed?

Het is strategisch
Ga je voor de snelle aanval of laat je je tegenstander eerst lekker aanvallen om hem vervolgens genadeloos te counteren. Of ga je snel in de aanval op het moment dat je tegenstanders veld vol staat met powergems zodat hij al dood is voordat hij heeft kunnen toeslaan. Je kan natuurlijk zo snel mogelijk gems dumpen om zo gauw mogelijk een diamand te krijgen (laat alle gems van de kleur waar hij opvalt verdwijnen). Tegen elke manier van spelen is wel weer manier om het te counteren.

Het is snel
Een potje duurt doorgaans ca 2 min.

Het is gebalanceerd
Beide spelers krijgen precies dezelfde gems om mee te spelen. Garbage blocks patronen, welke je bij je tegenstander dumpt door het wegwerken van gems, verschillen per character. Maar als je beide bijvoorbeeld dezelfde charachter neemt dan is de winnaar puur degene die het beste speelt. Verder zijn de characters onderling ook redelijk goed uitgebalanceerd.

Het is makkelijk op te pikken
Ervaring met vrienden (waarvan sommige geen fanatieke gamers zijn) is dat ze na een stuk of 5 potjes de gameplay doorhebben. Het is ook absoluut geen hogere wiskunde om in te zien wat goed is en wat slecht.

Het is spannend tot het eind
De underdog rol wisselt snel in dit spel. Als een veld bij iemand helemaal vol staat kan hij dit met een paar slim geplaatste crash gems clearen. Met als gevolg dat het veld van de tegenstander weer helemaal vol staat.

Het is online te spelen
Voor mij persoonlijk een hele verademing. Aangezien ik beter dan m'n vrienden ben ging de uitdaging er een beetje uit. Bovendien is het spel gemaakt om tegen andere mensen te spelen.

Kortom, het voorbeeld van goed live arcade spel. Simpele verslavende gameplay met diepgang voor een kleine prijs.
Goeie mini review ! Ik denk precies hetzelfde over het spel...

De manier van spelen verschilt behoorlijk van alle andere puzzle games. Je bent echt tegen elkaar aan het knokken, alleen dan in de vorm van een puzzle game. De tacktieken die je kan aannemen komen rechtstreeks uit vechtspellen. Echt gruwlijk gedaan.

Het is inderdaad een fantastische game O+ . Beste puzzle game die ik ooit heb gespeeld. Een absolute aanrader

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

.KeN. schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:21:
[...]

Nee, er zit geen optical cable bij de advanced scart.
Hoe ik 'm heb aangesloten is als volgt:

Video (advanced scart kabel) = XboX -> scartsplitbox -> TV
Audio (optical) = XboX -> versterker
Nou ik heb maar een advanced kabel gekocht. Ik ga wel kabels wisselen dan als het moet ;) . De optische kabel heb ik ook besteld via internet, samen met coax kabels e.d. (voor de rest van de home cinema) 8)

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
sekeroglan schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:19:
[...]

Bij mij doet alles het hoor. Ik kan gewoon zappen en volume instellen van de tv. Je moet natuurlijk wel je tv met je afstanbediening connecten.

http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/howto/peripherals/howto-peripherals-universalmediaremote.htm

En hier kan je code voor je tv vinden.

http://www.xbox.com/en-US/support/systemsetup/xbox360/accessories/universalmediaremote-controlcodes.htm
doh, nooit geweten :X enig idee of er een AV-input knop aanwezig is?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Verwijderd

kwaza schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:48:

Gaat dit iets worden?
probleem zou verholpen moeten zijn.

Wat moonshine zegt is gedeeltelijk onzin. Tuurlijk is het mogelijk dat je een rode ring krijgt, maar als het goed is is het probleem nu opgelost.

het echte antwoord heb je over 2 jaar

Cod 4 token overigens ook ontvangen, zo makkelijk. Alleen wat gegevens ingevult en nu 2 dagen later een token :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 21:36 ]

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:07
mr. TCB schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:55:
[...]

Frappant dat dit bij jou ook gebeurd bij Forza2. Ik had bij geen enkele games problemen, behalve bij Forza2: ronde krassen, missende textures en vastlopers. Vreemd.
Hier zelfde alleen met forza2 alle andere spellen werken perfect

tip heb de forza2 cd met tandpasta ingesmeerd en uitgeboend werkt weer perfect als moest ik het 3 weken later weer doen, maar het is een tijdelijke oplossing voor zo'n geweldig spel

Verwijderd

Ik heb een 360 Core editie vanaf dag 1, en heb de HDD etc los erbij gekocht toen. Ik ben een "gelukkige" bezitter met zo een herrie DVD drive, echt niet leuk want het lijkt wel een stof zuiger. Een belletje naar microsoft leverde het antwoord op dat de 360 prima functioneerd en er dus niets mis mee is...
Na een dik jaar eigenwijs te zijn zie ik dus wel alle goede games komen op het moment, en ik wil ze toch wel heel graag spelen eigenlijk. De goedkoopste oplossing voor mij is om weer een core editie te kopen aangezien ik de rest toch al heb. Als ik nu een core editie koop weet ik dan iig zeker dat ik geen herrie drive meer krijg, of worden die nog steeds in gebouwd in een deel van de productie?

Blue Dragon, Bioshock, Halo 3 :9

Edit: hhmmm ik heb al een beetje info hier over gevonden in dit topic, maar ik blij met alle eventuele extra info hier over. Ik wil best een nieuwe 360 halen, maar nu moet het afgelopen zijn met die herrie enzo. Zou microsoft btw nu wel mijn 360 vervangen omdat die herrie maakt, sinds de nieuwe garantie regels enzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 22:51 ]

Verwijderd

wat ik weet is dat het niet zoveel uit maakt welke je hebt. Ze maken allemaal herrie. Iig heb ik een samsung-toshiba gehad en hitachi-lg en beide zijn ze goed hoorbaar, echter negeer ik het geluid volledig en zet ik de tv zonder dat ik het door heb iets harder. Ik erger me er daardoor niet aan.

Wat ik wel hoorde is dat de nieuwe lichting, de falcon uitvoering wel een stille drive zou gebruiken. Durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:00:
wat ik weet is dat het niet zoveel uit maakt welke je hebt. Ze maken allemaal herrie. Iig heb ik een samsung-toshiba gehad en hitachi-lg en beide zijn ze goed hoorbaar, echter negeer ik het geluid volledig en zet ik de tv zonder dat ik het door heb iets harder. Ik erger me er daardoor niet aan.

Wat ik wel hoorde is dat de nieuwe lichting, de falcon uitvoering wel een stille drive zou gebruiken. Durf ik alleen niet met zekerheid te zeggen.
Nou die van mij is dus echt een stof zuiger kwa geluid, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat als accepteerbaar kan ervaren. ;)
Ik ben me even aan het verdiepen in dit verhaal, een HDMI 360 vanaf juli zou al beter moeten zijn, maar de GPU blijkt dus nog steeds hetzelfde te zijn waardoor je de hitte probleem blijf hebbben. Maar je heb dus wel betere koeling. Maar mij gaat het dus om die herrie drive, en ik vraag me nu dus af of deze verleden tijd is als ik een elite aanschaf.

Ik heb de herrie btw enkel als ik games vanaf DVD speel, niet bij demos vanaf schijf. Ik vraag me af of het nu zeker de herrie van de drive is, of zou het ook herrie kunnen zijn van de koeling door het gebruik van die drive?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Voor de Xbox Live Arcade liefhebbers onder ons: van zondag 2 september 02:00 uur tot dinsdag 4 september 01:59 uur zijn de volgende Xbox Live Arcade titels tijdelijk in de aanbieding:Bron: Major Nelson

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Ze hebben wel de topgames uitgekozen! :P

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Phydomir schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:20:
[...]

Het 360 defecte topic is <---- die kant op.

volgens mij heb ik trouwens wel een unieke launch machine. Geen krassen en ook nog geen rrod
Mwah zo uniek ook niet, ik heb mijn launch console ook nog, hoewel hij steeds meer geluid begint te maken, draait hij toch nog (oke, toegegeven, me PS3 wordt meer gebruikt :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:36
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

Nou die van mij is dus echt een stof zuiger kwa geluid, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat als accepteerbaar kan ervaren. ;)
Ik ben me even aan het verdiepen in dit verhaal, een HDMI 360 vanaf juli zou al beter moeten zijn, maar de GPU blijkt dus nog steeds hetzelfde te zijn waardoor je de hitte probleem blijf hebbben. Maar je heb dus wel betere koeling. Maar mij gaat het dus om die herrie drive, en ik vraag me nu dus af of deze verleden tijd is als ik een elite aanschaf.

Ik heb de herrie btw enkel als ik games vanaf DVD speel, niet bij demos vanaf schijf. Ik vraag me af of het nu zeker de herrie van de drive is, of zou het ook herrie kunnen zijn van de koeling door het gebruik van die drive?
zeur niet zo over die herrie een normale computer die maakt ook lawaai mijn computer de fans klinken als een stof zuiger en als ik gta san andreas speel maakt hij meer herrie als mijn xbox 360. mijn xbox met samsung drive is stiller dan mijn computer dus ik vind het acceptabel.en één tip zet je geluid maar wat harder en concentreer je op de game en niet op het geluid!
en de GPU word niet vervangen maar de CPU nou als je een met minder herrie wil moet je toch echt een elite kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Terryb47 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

doh, nooit geweten :X enig idee of er een AV-input knop aanwezig is?
Ja, dat is de knop waar 'INPUT' op staat O-)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
ironx schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:47:
Voor de Xbox Live Arcade liefhebbers onder ons: van zondag 2 september 02:00 uur tot dinsdag 4 september 01:59 uur zijn de volgende Xbox Live Arcade titels tijdelijk in de aanbieding:Bron: Major Nelson
Bedankt voor de tip; zeker Zuma zal ik dan wel gaan halen want daar zat ik al een tijdje over te denken. Misschien ook Gauntlet of Dig Dug wel; 200 punten kun je tenslotte geen buil aan vallen zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr. TCB schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:55:
[...]

speel je met stuur? En zoija staat je x360 op dezelfde tafel als je stuur? En zoja rij je nogal geweldadig? :p Anywa, zou de krassenn en de missende textures wel kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren er ook een besteld in de lokale xbox boer. Nu vroeg ik me af indien er de gevreesde ring of death komt of er iets anders misloopt hoe is de garantie ? Moet ik hem terugbrengen naar de winkel of komen ze hem halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:50:
Gisteren er ook een besteld in de lokale xbox boer. Nu vroeg ik me af indien er de gevreesde ring of death komt of er iets anders misloopt hoe is de garantie ? Moet ik hem terugbrengen naar de winkel of komen ze hem halen ?
Worden geloof ik allemaal centraal gerepareerd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was de vraag eigenlijk niet maar heb ondertussen het antwoord al kunnen vinden in het reparatie topic. Laatste vraag : hebben alle Elites een benq drive ? of hangt het een beetje af.

Reden dat ik het vraag is dat ik hoor dat de benq drive stiller is en geen last heeft van krassen.

Ook al gevonden : Elite zou normaal benq drive moeten hebben, kan ook anders

Kan niet wachten tot ie toekomt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren tetris evolution , tiger woods golf, en ehhh dat wrestling nogwat gehaald. Tetris en wrestling zijn wel ok. Golf op een xbox... it ain't working .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net de Timeshift demo gespeeld en als je eenmaal doorkrijgt wat je met de timeshifts kunt doen wordt het heel erg vermakelijk. Voelt niets beter dan de tijd stop zetten en een tegenstander vol in z'n gezicht schieten waarna hij, als de tijd weer door gaat, dood neervalt en de camera lekker onder het bloed komt. Wordt denk ik een zeer vermakelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
@Kidkiller. Mijn Elite heeft een BenQ dus zal wel goed komen.

@Phydomir. Ik ga die demo ook maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:38:
gisteren tetris evolution , tiger woods golf, en ehhh dat wrestling nogwat gehaald. Tetris en wrestling zijn wel ok. Golf op een xbox... it ain't working .
Ik denk dat in dit rijtje nog Ridge Race 6 en Call of Juarez ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

als je der op gaat letten is alles te horen :)

En als je je der aan gaat ergeren helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:09
Die van mij is redelijk stil al zeg ik het zelf. Of het komt doordat het geluid van de game gewoon hard staat. Mij valt het iig niet op.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:55:
[...]

zeur niet zo over die herrie een normale computer die maakt ook lawaai mijn computer de fans klinken als een stof zuiger en als ik gta san andreas speel maakt hij meer herrie als mijn xbox 360. mijn xbox met samsung drive is stiller dan mijn computer dus ik vind het acceptabel.en één tip zet je geluid maar wat harder en concentreer je op de game en niet op het geluid!
en de GPU word niet vervangen maar de CPU nou als je een met minder herrie wil moet je toch echt een elite kopen.
Wat een dikke onzin zeg. De elite bevat meestal dezelfde dvd drives die ook aanwezig zijn in de overige modellen. Bovendien laat de nieuwe CPU nog even op zich wachten, al helemaal in Nederland. De Elite bevat momenteel dezelfde troep...helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Blijkbaar zijn niet alle Elites even goed. Heb Elite gehaald (lot 0728) en na uurtje teruggedaan, maakte enorm veel lawaai imo. En vond hem écht niet mooi, wit vind ik véél mooier. Ik ga wachten op de Premium HDMI ergens in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:20:
[...]

Wat een dikke onzin zeg. De elite bevat meestal dezelfde dvd drives die ook aanwezig zijn in de overige modellen. Bovendien laat de nieuwe CPU nog even op zich wachten, al helemaal in Nederland. De Elite bevat momenteel dezelfde troep...helaas.
Yep, we zien wie er onzin praat ;)
lapino schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:21:
Blijkbaar zijn niet alle Elites even goed. Heb Elite gehaald (lot 0728) en na uurtje teruggedaan, maakte enorm veel lawaai imo. En vond hem écht niet mooi, wit vind ik véél mooier. Ik ga wachten op de Premium HDMI ergens in November.
Na bijna in 2 jaar bezit van een xbox, is het mij gisteren pas opgevallen hoeveel herrie die ding maakt. Had ff de geluid van de tv uitgezet, omdat ik aan het bellen was en kreeg de vraag of ik aan het stofzuigen was :/

[ Voor 41% gewijzigd door sekeroglan op 31-08-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

sekeroglan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:30:
[...]

Yep, we zien wie er onzin praat ;)

[...]

Na bijna in 2 jaar bezit van een xbox, is het mij gisteren pas opgevallen hoeveel herrie die ding maakt. Had ff de geluid van de tv uitgezet, omdat ik aan het bellen was en kreeg de vraag of ik aan het stofzuigen was :/
Die opmerking kreeg ik afgelopen week bij mijn pc.... volgende dag toch maar ff zo`n grote koperen Zalman gehaald.... heerlijk rustig nu! _/-\o_

Zou iemand eens een sample kunnen maken van het geluid van z`n 360?
Een vriend van mij had er een die iets luidruchtiger was dan die van mij, maar klonk totaal niet storend....ik zou wel willen weten hoe dat 'kabaal' klinkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Michael Knight schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Die opmerking kreeg ik afgelopen week bij mijn pc.... volgende dag toch maar ff zo`n grote koperen Zalman gehaald.... heerlijk rustig nu! _/-\o_

Zou iemand eens een sample kunnen maken van het geluid van z`n 360?
Een vriend van mij had er een die iets luidruchtiger was dan die van mij, maar klonk totaal niet storend....ik zou wel willen weten hoe dat 'kabaal' klinkt...
Bijna het zelfde geluid als je een dvd in je pc stopt ( als die gaat spinnen ) alleen dan contineu en 10x( ja weet het overdrijven is ook een vak) zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

sekeroglan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:52:
[...]

Bijna het zelfde geluid als je een dvd in je pc stopt ( als die gaat spinnen ) alleen dan contineu en 10x( ja weet het overdrijven is ook een vak) zo erg.
Dat er een dvd spint, snap ik. Maar data uitlezen op 16x klinkt gewoon zo bij het dvd-medium...
Maar maakt de 360 vérder nog kabaal? Ik hoor 'luidruchtige' fans...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mijn 360 staat naast mijn pc en die 360 maakt echt wel een stuk meer lawaai dan men pc. Als je hem in de huiskamer zet bij je surround installatie valt het misschien niet op, maar hier ben ik verplicht om met hoofdtelefoon te spelen omdat het geluid van de 360 anders boven men gamegeluid komt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Michael Knight schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:55:
[...]

Dat er een dvd spint, snap ik. Maar data uitlezen op 16x klinkt gewoon zo bij het dvd-medium...
Maar maakt de 360 vérder nog kabaal? Ik hoor 'luidruchtige' fans...?!
Nop, voor de rest geen luidruchtige fans ( althans ik heb daar geen problemen mee) Als ik in de dashboard ben hoor ik hem bijna niet. Ook geen andere geluiden. Je hebt alleen last van geluid wanneer je een dvd erin stopt.
Je moet de dvd drive geluid echt niet onderschatten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Nu online

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

sekeroglan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:11:
[...]

Nop, voor de rest geen luidruchtige fans ( althans ik heb daar geen problemen mee) Als ik in de dashboard ben hoor ik hem bijna niet. Ook geen andere geluiden. Je hebt alleen last van geluid wanneer je een dvd erin stopt.
Je moet de dvd drive geluid echt niet onderschatten. :X
Okj, duidelijk :)

Waarom komt Microsoft dan niet met een 8x optie, welke in te stellen is in het dashboard... het schijnt ook te kunnen met een chip/firmwareflash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Michael Knight schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:19:
[...]

Okj, duidelijk :)

Waarom komt Microsoft dan niet met een 8x optie, welke in te stellen is in het dashboard... het schijnt ook te kunnen met een chip/firmwareflash.
omdat games rekenen op die 16x snelheid misschien? Tenzij je fan bent van langere laadtijden of stotterende fmv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

Condemned: Criminal Origins
Call of Duty 2 en 3
FEAR
Far Cry Instincts Predator
Gun
Hitman: Blood Money
Just Cause
Lost Planet
Prey
Tomb Raider: Legend
FEAR is toch geen budget titel toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

FEAR is toch geen budget titel toch? :?
Ik weet niet wat onder budget titel valt, maar hij kost 39'95.

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/f.e.a.r.+(fear)_Xbox360.html

[ Voor 25% gewijzigd door sekeroglan op 31-08-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
nou mijn gerepareerde xbox 360 maakt zo enorm fucking veel herrie dat het n u echt vreselijk storend is.
om dat te onderdrukken moet ik mijn tv minimaal op volume 30 zetten.
ook de dvd drive maakt het geheel nog eens een stuk erger.

ik heb niet zoveel zin meer om hem voor de 4e keer op te sturen. :(

maar ik ga nu toch echt kijken of er geen andere mogelijkheden zijn wat betreft garantie regeling. :O

denk je lekker blue dragon te spelen nee wordt het verstoord door een brullende Boeing 747
nee nog erger een airbus 850.

mijn vorige 3 xboxen hadden al herrie problemen en meer.

maar deze slaat de bom op alle vlakken. 8)7.

iemand verder ervaring met blue dragon? hoelang is de game ongeveer.
en komen er nog vette spreuken enzo?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dutchzilla schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:35:
[xbox360]Blue dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Waarom kan ik nergens geen Test Drive Unlimited meer vinden? Ik heb er morgen eentje nodig voor een schappelijk bedrag (max 30), maar overal istie uitverkocht. Dan maar Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Dutchzilla schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:35:
nou mijn gerepareerde xbox 360 maakt zo enorm fucking veel herrie dat het n u echt vreselijk storend is.
om dat te onderdrukken moet ik mijn tv minimaal op volume 30 zetten.
ook de dvd drive maakt het geheel nog eens een stuk erger.

ik heb niet zoveel zin meer om hem voor de 4e keer op te sturen. :(

maar ik ga nu toch echt kijken of er geen andere mogelijkheden zijn wat betreft garantie regeling. :O

denk je lekker blue dragon te spelen nee wordt het verstoord door een brullende Boeing 747
nee nog erger een airbus 850.

mijn vorige 3 xboxen hadden al herrie problemen en meer.

maar deze slaat de bom op alle vlakken. 8)7.

wat ben ik blij dat ik elke keer zo'n geluk heb met mn xbox. Als mijne gerepareerd moet worden omdat hij stuk gaat (zal vast wel een keer gebeuren). Dan hoop ik dat de falcon 65nm uit is, incl supersilent drive brand x :+
Dan haal ik die direct en zet ik mn andere box op marktplaats nadat hij terug is gekomen van reperatie.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.