Ik zou ook graag willen weten hoe dit werkt. Ik krijg zeer binnekort een xbox maar nog zonder die wireless usb unit. Ik vroeg me af (aangezien mijn pc in dezelfde kamer als mijn xbox komt te staan) of het mogelijk is een kabeltje van mijn pc naar mijn xbox te maken zodat ik via mijn pc met mijn xbox het internet op kan.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:31:
Voor de mensen die hun 360 bij hun PC hebben staan: Hoe hebben jullie de aansluiting met Live geregeld? Gewoon een hub/switch op de binnenkomende UTP kabel gezet?
Verwijderd
Tweede kabel gaat hier wat moeilijk worden, de vorige keer was het halve huis opengebroken waardoor het makkelijk ging, maar heb ik nu niet echt zin in.
gewoon een routertje te kopen bij de mediamarkt. Zijn niet al te lastig in te stellen.ebborazor schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:43:
[...]
Ik zou ook graag willen weten hoe dit werkt. Ik krijg zeer binnekort een xbox maar nog zonder die wireless usb unit. Ik vroeg me af (aangezien mijn pc in dezelfde kamer als mijn xbox komt te staan) of het mogelijk is een kabeltje van mijn pc naar mijn xbox te maken zodat ik via mijn pc met mijn xbox het internet op kan.
Heb het toevallig voorbij zien komen in een van de vorige 360 ervaringen topics hier. Stond ook een plaatje bij dat het om een startersset ging. Staat dan wel op de verpakking. Weet alleen niet of ze die ook los verkopen.sekeroglan schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:42:
Yep dat kan ook, maar dacht dat je dien alleen bij de Xbox 1 had. Dat heet dan meestal ook een starters pakket, moet je opnieuw een account aanmaken. Zelf heb ik die dingen niet voor de xbox360 gezien.
Heb inmiddels een mail terug gehad, zonder echt een antwoord op mijn vragen.
"
Door een technische storing is uw bestelling met bestelnummer 6241913750 helaas niet correct verwerkt. Wij laten u zo snel mogelijk weten of we uw bestelling alsnog kunnen achterhalen en bezorgen. Is dat echter niet meer mogelijk, dan wordt het door u betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk op uw rekening teruggestort.
Onze excuses voor het ongemak.
"
Er zijn al switches te koop voor iets maar dan €10 euro die goed werken. Gewoon de netwerkkabel de inkomende kabel in de switch doen (in de daarvoor bestemde poort als die er is) en dan heb je naar gelang het type minimaal 2 uitgaande poorten waar je andere apparatuur mee op internet aan kan sluiten.ebborazor schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:43:
[...]
Ik zou ook graag willen weten hoe dit werkt. Ik krijg zeer binnekort een xbox maar nog zonder die wireless usb unit. Ik vroeg me af (aangezien mijn pc in dezelfde kamer als mijn xbox komt te staan) of het mogelijk is een kabeltje van mijn pc naar mijn xbox te maken zodat ik via mijn pc met mijn xbox het internet op kan.
Ik gebruik zelf deze van LinkSys en heb daarop mijn PC, PS3 en XBox 360 via kabel aangesloten en mijn laptop gaat via draadloos.

Instellen van een draadloze switch/router heeft wat meer tijd nodig omdat je moet beveiligen en wachtwoorden in moet vullen enzo. Maar een niet-draadloze switch heeft volgens mij niet eens installatie nodig (de mijne iig niet...).
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb mijn xbox verbonden met mijn computer en ga zo het internet op. Het enige waar je op moet letten is dat je computer wel twee netwerk poorten heeft. Voordeel voor mij is dat ik zo mijn router ontlast als ik hd films ga kijken. Nadeel is wel dat je computer aan moet staan wil je live kunnen gebruiken.ebborazor schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:43:
[...]
Als je twee poorten hebt en een extra netwerk kabel voor het verbinden dan hoef je alleen maar de netwerk poorten te bridgen en je bent klaar. Heeft mij in totaal alleen een netwerk kabel gekost ala 6 euro.
Kan dat met een gewone netwerkkabel? Ik heb namelijk zitten kloten ( een beetjerockmanz schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:19:
[...]
Ik heb mijn xbox verbonden met mijn computer en ga zo het internet op. Het enige waar je op moet letten is dat je computer wel twee netwerk poorten heeft. Voordeel voor mij is dat ik zo mijn router ontlast als ik hd films ga kijken. Nadeel is wel dat je computer aan moet staan wil je live kunnen gebruiken.
Als je twee poorten hebt en een extra netwerk kabel voor het verbinden dan hoef je alleen maar de netwerk poorten te bridgen en je bent klaar. Heeft mij in totaal alleen een netwerk kabel gekost ala 6 euro.
Huidige situatie: Wireless router staat in de kamer van mn ouders, trek nu kabeltje van 360 naar router.. Vader vind dit niks en haalt iedere avond kabeltje eruit. Bovendien ligt het kabeltje op de vloer ipv eronder ofzo
Moet ik gewoon de UTP kabel in mn laptop stoppen ( die via draadloos gaat. ) en dan? word ie dan automatisch herkent ofzo?
Je moet wel eerst de netwerk poorten bridgen (dit doe je in je netwerkconnecties in vista/xp, gewoon beide adapters selecteren en klikken op bridge oid). Vervolgens ga je met je xbox naar test network en als het goed is moet het gewoon werken.zwAf schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:23:
[...]
Kan dat met een gewone netwerkkabel? Ik heb namelijk zitten kloten ( een beetje):
Huidige situatie: Wireless router staat in de kamer van mn ouders, trek nu kabeltje van 360 naar router.. Vader vind dit niks en haalt iedere avond kabeltje eruit. Bovendien ligt het kabeltje op de vloer ipv eronder ofzo
Moet ik gewoon de UTP kabel in mn laptop stoppen ( die via draadloos gaat. ) en dan? word ie dan automatisch herkent ofzo?
In nederlands dus "Brug Maken"rockmanz schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:28:
[...]
Je moet wel eerst de netwerk poorten bridgen (dit doe je in je netwerkconnecties in vista/xp, gewoon beide adapters selecteren en klikken op bridge oid). Vervolgens ga je met je xbox naar test network en als het goed is moet het gewoon werken.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik moet wel zeggen dat sommige aspecten niet helemaal duidelijk uitgelegd worden. Als voorbeeld die spellbooks. Ik begreep maar niet waarom ik geen 'cure poison' kreeg met mijn level 1 white magic party members (het stond immers wel in de handleiding). En nadat ik ergens opgezocht had, dat dat van een spellbook moest komen, begreep ik niet waarom ik ze niet kon 'gebruiken'... Bleek dat ze gewoon hebben al genoeg was en ze direct ter beschikking van de party members stonden die dat level hebben.... Had wel wat duidelijker gemogen.Phydomir schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:30:
[...]
Na de reviews ben ik wat gaan twijfelen aan Blue Dragon maar ik ben heel blij dat ik hem gekocht heb. Zit inmiddels op zo'n 28 uur en ben net aan disc 3 begonnen.
Het begin is qua verhaal wat zwakker maar vanaf en het einde van disc 1 wordt je er echt steeds mee ingezogen. Vertel mezelf nu steeds "nog even voorbij het volgende stuk" en dan is het weer 3 uur later
Verder erg leuk om van stijl te kunnen switchen. Wat ik nu doe is ze hun eigen stijl laten behouden (wel Kluko en Jiro geswitcht van wit naar zwart en vice versa, vraag me niet waarom en iedereen even generalist en black magic laten doen voor extra skill slots en voor MP regeneration). Heel leuk tactisch aspect.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ja, heb ik dus geprobeerd, geeft ie een error aan: U dient minimaal 2 netwerk verbindingen te kiezen die niet gebruik maken van internetdelen en van firewalldelen ( oid )
maar ik heb maar 2 verbindingen staan, draadloos ( van laptop naar router) en bedraad, mn xbox naar laptop.
//edit: Tis gelukt!
maar ik heb maar 2 verbindingen staan, draadloos ( van laptop naar router) en bedraad, mn xbox naar laptop.
//edit: Tis gelukt!
[ Voor 3% gewijzigd door McPoowl op 27-08-2007 14:27 ]
Gears of War blijft gewoon de dikste ownage van 360, no doubt about it! daar kan geen PS3 Shooter tegenop!!!
Verwijderd
Bioshock?m_grondijs schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:04:
Gears of War blijft gewoon de dikste ownage van 360, no doubt about it! daar kan geen PS3 Shooter tegenop!!!
Media Markt Rotterdam Centrum: € 49!
Er zijn ook al ongelofelijk veel PS3 shooters uitm_grondijs schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:04:
uhm...
Als je wilt mag je mijn Elite doos kopenVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:04:
JaymzHetfield: Wil jij de doos van de Elite verkopen? Je krijgt een doos terug, maar daar zit een knik in in de achterkant. Ik spaar consoles en vind het zonde gezien ik ze allemaal op de plank heb staan met doos
'
De herrie van de Elite vind ik niet echt een verbetering tov mijn vorige 360. Ik had gehoopt op een redelijk stille console. Gelukkig is het aansluiten van de 360 op de tv via één kabel (hdmi) een stuk fijner dan via de 5 stekkers (component). Ook de 120gb is prettig voor wanneer de video marketplace opengaat in Nederland
I'm just taking care of business
Verwijderd
Zou je mij een mailtje willen sturen? Handel we het daar verder af
Mail staat in me profiel.
Na ale goede reviews, dit weekend maar langs de MM in Breda geweest om Bioshock te kopen. gelijk mijn zwager overgehaald (PC versie dan, heeft geen Xbox).
Een dag later bel ik hem op, wat hij er van vindt .....
Ik : Ennu, Peter, heb je de eerste 'Big Daddy' al gezien ??
Peter : Nou, uhh, ik zit nu op de site van Nvidea
Ben toch blij met de xbox, ondanks dat ik 10 Euro meer moest bestalen.
Heb toruwens ook gelijk een preorder kit voor Halo gekocht, en loop nu op het werk rond met het t-shirt ...
Heb toruwens ook gelijk een preorder kit voor Halo gekocht, en loop nu op het werk rond met het t-shirt ...
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Nee, ik gebruik media connect niet, maar Windows Media Player 11. Dat zou voldoende moeten zijn. Wat die code betreft weet ik niet goed wat je bedoelt.sekeroglan schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:42:
[...]
Heb je ook die media connect geinstalleerd?
Heb je ook die code ingevoerd, die je krijg tijdens het installeren van media center op je xbox360?
[...]
Ik heb vanmiddag een half uur met de xbox helpdesk aan de lijn gehangen, maar die snapten het ook niet. Dus wordt ik één dezer dagen terug gebeld door een techneut. Maar als iemand mij voor die tijd het verlossende woord kan geven... dan is dat natuurlijk nog beter!
Metal up your ass
vraagjes:
* kan ik mijn savegames backuppen zonder memory card?
* zit er bij de Elite meteen een kabel om data over te zetten? zoniet, hoelang duurt het eer die geleverd wordt?
* hoe kan ik controleren of er in een Elite een Benq drive zit? serienr? moet natuurlijk te zien zijn zonder doos te openen
* kan ik mijn savegames backuppen zonder memory card?
* zit er bij de Elite meteen een kabel om data over te zetten? zoniet, hoelang duurt het eer die geleverd wordt?
* hoe kan ik controleren of er in een Elite een Benq drive zit? serienr? moet natuurlijk te zien zijn zonder doos te openen
Pff generalist is een dikke timedrain, ze zitten bij mij allemaal op level 29 nu ivm skills+7. Zelfs Shu en Marumaro tot level 35 assasin gebracht ivm double strike. Heeft me gister zo'n 3-4 uur gekost, had een fijn shadowpoint stukje gevondenArmada schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:39:
[...]
iedereen even generalist en black magic laten doen voor extra skill slots en voor MP regeneration). Heel leuk tactisch aspect.

Teller staat op de 43 uur, zit op disc 3 btw.
[ Voor 4% gewijzigd door Schalkie op 27-08-2007 17:32 ]
Zijn er overigens al lotnummers bekend van de Premiums die wél een Benq hebben?
Kijk een paar postjes hierbovenlapino schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:20:
vraagjes:
Je hoort tijdens de install op je pc een code te krijgen die je dan moet invoeren of was het nou andersom. Anyway je hoort een code te krijgen die je moet invullen.JaymzHetfield schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:09:
[...]
Nee, ik gebruik media connect niet, maar Windows Media Player 11. Dat zou voldoende moeten zijn. Wat die code betreft weet ik niet goed wat je bedoelt.
Ik heb vanmiddag een half uur met de xbox helpdesk aan de lijn gehangen, maar die snapten het ook niet. Dus wordt ik één dezer dagen terug gebeld door een techneut. Maar als iemand mij voor die tijd het verlossende woord kan geven... dan is dat natuurlijk nog beter!
https://card.exophase.com/1/1116015.png
De code komt bij je xbox te staan en die moet je invullen op je pc. het zijn 2 keer een serie van 4 cijfers.sekeroglan schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:20:
[...]
Je hoort tijdens de install op je pc een code te krijgen die je dan moet invoeren of was het nou andersom. Anyway je hoort een code te krijgen die je moet invullen.
bv. 3243 0323
[ Voor 0% gewijzigd door Stollie op 27-08-2007 21:01 . Reden: 4 cijfer ipv 3 ]
Verwijderd
Ik ben sinds afgelopen vrijdag een trotse 360 elite eigenaar
Gekocht bij de MM in Groningen samen met een 26" hd ready van samsung,
en splinter cell double agent.
Damn, wat ziet het er mooi uit
Nu nog ff wat meer games kopen
eerst een paar demo's proberen

Damn, wat ziet het er mooi uit
Verwijderd
Is het mogelijk om jou doos over te nemen van de elite? Mits goede staat wil ik er 25 euro voor geven.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:46:
Ik ben sinds afgelopen vrijdag een trotse 360 elite eigenaar![]()
Damn, wat ziet het er mooi uit![]()
Een paarVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:46:
Ik ben sinds afgelopen vrijdag een trotse 360 elite eigenaar![]()
Damn, wat ziet het er mooi uit![]()
Volgens mij staan er inmiddels 80 online
Die demo's zijn toch wel een van de beste verbeteringen deze generatie. Ik heb echt verschrikkelijk veel uren gespeeld met alle demo's die online staan. Sommige, zoals Crackdown, gewoon uren. Gratis fun.
Eat your hart out
Ik koop de Elite zodra de Movie Marketplace online gaat in de EU. Tot die tijd gebruik ik lekker mijn Premium. Ik kan natuurlijk ook de HD kopen, maar zwart staat toch wel mooi
Snel nog wat games uitspelen. Nog een maand tot Halo 3. Dan heb ik 3 jaar geen andere games nodig
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 27-08-2007 20:57 ]
Enkel de Elite's, of ook de Premiums?rikgoodhart schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:30:
LOTnummer 0728 hebben allemaal een benQ.
Zo, ik mag van mezelf eindelijk Bioshock gaan spelen aangezien Blue Dragon uitgespeeld is
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het is alleen wel jammer dat je voor sommige demo's nog steeds een tijdschrift moet kopen, net zoals op de Xbox 1 het geval was. De Beautiful Katamari demo zal bijvoorbeeld in Europa alleen via de OXM coverdisc verkrijgbaar zijn.PWM schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:54:
[...]
Die demo's zijn toch wel een van de beste verbeteringen deze generatie. Ik heb echt verschrikkelijk veel uren gespeeld met alle demo's die online staan. Sommige, zoals Crackdown, gewoon uren. Gratis fun.
Maar ik ben het met je eens dat het één van de beste verbeteringen is van de Xbox 360. Ik zou zelf nooit Dead Rising geprobeerd hebben als ik de demo niet had kunnen downloaden. Hetzelfde geldt voor Bioshock, ik had mij een heel ander soort spel voorgesteld naar aanleiding van de trailers en zou het nooit gekocht hebben. Naar aanleiding van de positieve reviews heb ik de demo toch maar geprobeerd en ben er aangenaam door verrast.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Whoei morgen een 360 kopen (bij dixons, krijgt mijn dinnetje 15% korting omdat ze bij V&D werkt)
!!!
Echt kicken, ik ben beniewd joh!!!
nu al johPhydomir schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:10:
Zo, ik mag van mezelf eindelijk Bioshock gaan spelen aangezien Blue Dragon uitgespeeld is
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dan kom je toch erg bedrogen uit. ik kan je vertellen dat dixons weg is van vendex, en dus de vendex pasjes niet meer werken. enkel personeel krijgt dacht ik nog wel korting. jammer dan 

Waypoint schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:27:
Whoei morgen een 360 kopen (bij dixons, krijgt mijn dinnetje 15% korting omdat ze bij V&D werkt)!!!
Heb vakantie en dus heel veel gespeeld. Al met al toch ruim 45 uur in BD zitten hoor
En Bioshock roeleerd. Net twee uurtje gespeeld en wat een sfeertje zeg. Heerlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Phydomir op 28-08-2007 00:10 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
He, dat stond een pagina terug ook al in dit topicamoi schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:19:
halo 3 + live 12 maanden is van bol.com afgehaald. de aanbieding was dus toch een fout
Wat gaan de achievements belachelijk snel in Bioshock vergeleken met Gears

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 28-08-2007 08:25 ]
Ach, het kan altijd erger. Blue Dragon uitgespeeld en 30 punten gehaaldjohnnyv.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:21:
[...]
He, dat stond een pagina terug ook al in dit topic
Wat gaan de achievements belachelijk snel in Bioshock vergeleken met Gears

Gisteravond een paar uur de Bioshock experience mogen beleven.
Wat een spel !
Een ding is alleen vreemd. Als ik een Big Daddy tegen het lijf loop, en ik zie van die schattige meisjes lopen (Snik, heb zelf kinderen, van ongeveer die lengte .....) leg ik regelmatig het loodje tegen de Big Daddy. Eenmaal gerevived in een vita chamber ga ik op zoek naar wat kogels, dollars of ander spul om vuurkracht te hebben. Vervolgens keer ik terug naar de plaats waar Big Daddy ronddwaalde. Ik ga in gevecht, win , maar geen Little Sister meer te vinden. Vervolgens kom ik wel een verse Big Daddy tegen ...
Wat een spel !
Een ding is alleen vreemd. Als ik een Big Daddy tegen het lijf loop, en ik zie van die schattige meisjes lopen (Snik, heb zelf kinderen, van ongeveer die lengte .....) leg ik regelmatig het loodje tegen de Big Daddy. Eenmaal gerevived in een vita chamber ga ik op zoek naar wat kogels, dollars of ander spul om vuurkracht te hebben. Vervolgens keer ik terug naar de plaats waar Big Daddy ronddwaalde. Ik ga in gevecht, win , maar geen Little Sister meer te vinden. Vervolgens kom ik wel een verse Big Daddy tegen ...
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Heb ik ook een keer gehad, toen heb ik een savegame eerder geladen en het opnieuw geprobeerd, toen lukte het welRoely schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:06:
Gisteravond een paar uur de Bioshock experience mogen beleven.
Wat een spel !
Verwijderd
In de tijd dat jij bezig ben met dood zijn en wederop te staan gaan de Big Daddy en Little Sister ook gewoon door met hun dagelijkse ''werkzaamheden''..
Loop maar eens een keertje mee met een duo.. de daddy's blijven de Sisters moeten wel eens slapen.
Loop maar eens een keertje mee met een duo.. de daddy's blijven de Sisters moeten wel eens slapen.
eraf gehaald, maar wel nog in bestelling bij mijamoi schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:19:
halo 3 + live 12 maanden is van bol.com afgehaald. de aanbieding was dus toch een fout
order is zelfs aangepast... dus als ie niet doorging hadden ze het wel verwijderd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bol kennende al het gewoon verstuurd worden, mits er geen 100.000 bestellingen zijn gedaanPhusebox schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:40:
[...]
eraf gehaald, maar wel nog in bestelling bij mij
order is zelfs aangepast... dus als ie niet doorging hadden ze het wel verwijderd
Dit is een heel ander verhaal dat die LCD farce. Van die aanbieding wist je dat hij niet klopte. Echter, een pakket Halo 3 met Xbox Live voor 59,99 is helemaal niet gek. Die pakketen waren er namelijk ook voor Halo 2, voor dezelfde prijs. Verder heeft de klantenservice de e-mails met de vraag of de prijs klopte, bevestigend beantwoord.
Ga er maar gewoon van uit dat je het krijgt als je hem al hebt besteld
Waar zijn die sisters dan .... I NEED THE ADAM ! .....Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:17:
In de tijd dat jij bezig ben met dood zijn en wederop te staan gaan de Big Daddy en Little Sister ook gewoon door met hun dagelijkse ''werkzaamheden''..
Een big daddy verslaan is best een klus en kost me meestal al mijn kogels e.d.
Als er dan geen beloning tegenoverstaat is het wel zuur.
Wat wel goed werkt is een eventuele turret in de buurt hacken of met die rode plasmid bewerken zodat hij op de big daddy begint te schieten.
Ben overigins in Neptune aangekomen en moet op zoek naar de camera.
In een van de (video) recenties las ik dat dit spel geen horror game is, zoals F.E.A.R., maar er zitten zoveel horror elementen in (bloed, schreeuwen, lichten die aan en uit gaan, creepy shadows en niet te vergeten, het harvesten van ADAM bij een little sister) dat ik het echt wel een horror game vindt
Het is en blijft een indrukwekkend spel, ook voor een old school gamer van bijna 40 zoals ik.
Ik heb gisteren de demo gespeeld van Bioshock om 1.00 uur in de nacht. Het had toch wel een creepy sfeer....of misschien beeld ik me dat in...
Het maakte erg indruk op me en zodra ik wat meer tijd heb ga ik het zeker aanschaffen.
Het maakte erg indruk op me en zodra ik wat meer tijd heb ga ik het zeker aanschaffen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
De zusjes gaan terug de muur in, waar ze uitkomen.. meestal nadat ze Adam hebben geharvest..
Volg gewoon een Daddy, die gaat naar die ''gaten'' in de muur om Sisters te halen.
De damage die je Daddy hebt toegebracht blijft hij hebben, dus gewoon er achteraan tot die een Sister heeft opgehaald..
edit: En dode Daddy's zijn nog altijd goed voor cash..
Ik zou Bioshock niet echt als horror willen bestempelen, al geeft de Daddy me af en toe wel een beetje een Resident Evil Nemesis gevoel met dat stampen en kreunen..
Volg gewoon een Daddy, die gaat naar die ''gaten'' in de muur om Sisters te halen.
De damage die je Daddy hebt toegebracht blijft hij hebben, dus gewoon er achteraan tot die een Sister heeft opgehaald..
Ik zou Bioshock niet echt als horror willen bestempelen, al geeft de Daddy me af en toe wel een beetje een Resident Evil Nemesis gevoel met dat stampen en kreunen..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 10:39 ]
Ik heb hem gewoon met mijn Amerikaanse account gedownload. In mijn ervaring is alleen de video marketplace regionaal beveiligd.MetroidPrime schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 22:18:
[...]
Het is alleen wel jammer dat je voor sommige demo's nog steeds een tijdschrift moet kopen, net zoals op de Xbox 1 het geval was. De Beautiful Katamari demo zal bijvoorbeeld in Europa alleen via de OXM coverdisc verkrijgbaar zijn.
exact, een en al gezeik met de pc versie. Beveiliging is klote, aa werkt niet, altijd afwachten of je het wel goed kan draaiien. Vage bugs etc. Wat ben ik blij dat ik op consolegaming ben overgegaan. Gewoon helemaal geen gezeur, en demo's downloaden is nog steeds mogelijk.Roely schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:21:
Na ale goede reviews, dit weekend maar langs de MM in Breda geweest om Bioshock te kopen. gelijk mijn zwager overgehaald (PC versie dan, heeft geen Xbox).
Kan iemand eens bevestigen of er al Premiums in omloop zijn met Benq drives en stille koelers (fans zonder stickers op). Eventueel lotnr. Ga me normaal gezien woensdag ofwel nieuwe Premium ofwel Elite halen.
Je hebt pc's die altijd moeilijk doen, komt ook vaak doordat veel mensen de basiskennis pc gebruik niet weten. iig ik heb hier AA werkend maar uitgeschakeld koste teveel fps. Heb hem ook op de xbox en dan ben ik toch wel ff heel blij dat ik hem op de pc speel....DarkShadow schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:43:
[...]
exact, een en al gezeik met de pc versie. Beveiliging is klote, aa werkt niet, altijd afwachten of je het wel goed kan draaiien. Vage bugs etc. Wat ben ik blij dat ik op consolegaming ben overgegaan. Gewoon helemaal geen gezeur, en demo's downloaden is nog steeds mogelijk.
Alleen al om de betere gfx laat staan de snellere/betere gameplay door de muis.
Het is idd geen horror, gewoon een fantasy game onderhandVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:33:
De zusjes gaan terug de muur in, waar ze uitkomen.. meestal nadat ze Adam hebben geharvest..
Ik zie wel vaak nog een big daddy rond lopen terwijl er in het menu staat dat ik alle little sister heb geharvest, er zijn dus wel een aantal big daddy's meer dan er little sisters zijn/
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik wil de discussie over wat een horror game is of niet, niet voeren. Het gaat per slotte om de gehele sfeer, en dat is enorm goed uitgewerkt in Bioshock. Echte horror games, zoals Resident Evil, heb ik nooit gepeeld, dus ik kan het onderscheid sowieso niet maken, al heb ik het gevoel dat Viva Pinata niet een horror game is ....
Wel lekker creepy, met die sisters die ADAM aan het verzamelen zijn in lijken, de gefipte chirurg, die bezig is met een patient, de splicer die uit een 'kast' in het mortuarium springt, de teksten in het bloed.
De Art Deco stijl vindt ik overigens geweldig, lijkt erg op de Jugendstil. Ik zou graag een huis in die stijl willen hebben.
Let is op de details, zoals de lambrisering, of de hoeken, wat uit meerdere hoeken bestaat. Ik kan echt genieten van de onderwaterstad. De makers hebben enorm stijl / waarheidsgetrouw gewerkt. Bij een spel als Forza vinden we het heel normaal dat alles 'klopt', de autos dus zijn zoals in het echt en de juiste details op de juiste plaats zichtbaar zijn. Om dit architectonisch voor elkaar te krijgen zoals in Bioshok is echt fantatisch.
De meeste zullen redelijk onverschillig door de ruimtes lopen, maar alles klopt in de stijl, de tegels op de vloer, de lampen, de deuren, hekwerken enz enz. GENIAAL !!!
Google eens wat afbeelding met 'Jugendstil' en je ziet wat ik bedoel !
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Jugendstil)
Wel lekker creepy, met die sisters die ADAM aan het verzamelen zijn in lijken, de gefipte chirurg, die bezig is met een patient, de splicer die uit een 'kast' in het mortuarium springt, de teksten in het bloed.
De Art Deco stijl vindt ik overigens geweldig, lijkt erg op de Jugendstil. Ik zou graag een huis in die stijl willen hebben.
Let is op de details, zoals de lambrisering, of de hoeken, wat uit meerdere hoeken bestaat. Ik kan echt genieten van de onderwaterstad. De makers hebben enorm stijl / waarheidsgetrouw gewerkt. Bij een spel als Forza vinden we het heel normaal dat alles 'klopt', de autos dus zijn zoals in het echt en de juiste details op de juiste plaats zichtbaar zijn. Om dit architectonisch voor elkaar te krijgen zoals in Bioshok is echt fantatisch.
De meeste zullen redelijk onverschillig door de ruimtes lopen, maar alles klopt in de stijl, de tegels op de vloer, de lampen, de deuren, hekwerken enz enz. GENIAAL !!!
Verwijderd
''I'm not gonna hurt you, I just want to see what's inside''Roely schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:03:
de gefipte chirurg, die bezig is met een patient, de splicer die uit een 'kast' in het mortuarium springt, de teksten in het bloed.
Is een link naar Art Deco niet handiger? Of naar de Art Deco Collection-site?Roely schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:03:
...
Ik weet precies wat je bedoelt met je waardering voor art deco. Het is idd een plezier om alleen al door die in die stijl gecreerde wereld te lopen en te genieten van de "assets" (posters, filmpjes, beelden) in de stijl van de jaren 20/30/40. Wat ook leuk is, is als je wat meer weet van Ayn Rand's objectivisme waar Rapture van doordrongen is. Het ligt er soms overduidelijk bovenop (Ayn Rand -> Andrew Ryan, hoofdpersoon Atlas -> de roman "Atlas Shrugged") Het is tot nu toe zonder enige twijfel het beste Xbox 360-spel van het jaar.
Ik heb mijn xbox aangesloten via een tulp-verleng kabel op mn stereo versterker, alleen nu merk ik dat er een brom zit in het geluid.
Niet alleen op het kanaal waarop ik mijn xbox aansluit (aux) maar op alle kanalen. Zo gauw ik de kabel los haal is het gebrom weer weg.
Iemand een idee? Ik heb in ieder geval alles geaard.
Niet alleen op het kanaal waarop ik mijn xbox aansluit (aux) maar op alle kanalen. Zo gauw ik de kabel los haal is het gebrom weer weg.
Die betere graphics heb je alleen maar met een betere grafische kaart ...evilpin0 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:53:
[...]
Je hebt pc's die altijd moeilijk doen, komt ook vaak doordat veel mensen de basiskennis pc gebruik niet weten. iig ik heb hier AA werkend maar uitgeschakeld koste teveel fps. Heb hem ook op de xbox en dan ben ik toch wel ff heel blij dat ik hem op de pc speel....
Alleen al om de betere gfx laat staan de snellere/betere gameplay door de muis.
[...]
Het verschil tussen PC / Console is heel persoonlijk. Als vader van drie jonge kinderen ben ik blij als ik even op de bank kan ploffen om een uurtje of wat te gamen, gewoon in de huiskamer. Vroeger zat ik in een hoekje of op zolder. Bovendien is de PC nu vrij voor mijn ega om te MSN'en / Mailen en wat ze al dan niet meer doet op mijn oude 800Mhz Athlon PC met Gforce II MX grafische kaart.
De muis/toestenbord versus controller discussie is er ook een van persoonlijke smaak.
Gelukkig kunnen we beide genieten van de bizarre onderwaterstad, Rapture genaamd
Ik moet eerlijksheidshalve toegeven dat ik Bioshock ng niet op een fatsoenlijke PC met fatsoenlijke hardware heb zien draaien, maar weet wel dat recente videokaarten betere plaatjes op het scherm kunnen toveren dan de Xbox 360 van 2 jaar oud.
Bedankt voor de aanvulling van de Art Deco links !ymmv schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:49:
[...]
Is een link naar Art Deco niet handiger? Of naar de Art Deco Collection-site?
Ik weet precies wat je bedoelt met je waardering voor art deco. Het is idd een plezier om alleen al door die in die stijl gecreerde wereld te lopen en te genieten van de "assets" (posters, filmpjes, beelden) in de stijl van de jaren 20/30/40. Wat ook leuk is, is als je wat meer weet van Ayn Rand's objectivisme waar Rapture van doordrongen is. Het ligt er soms overduidelijk bovenop (Ayn Rand -> Andrew Ryan, hoofdpersoon Atlas -> de roman "Atlas Shrugged") Het is tot nu toe zonder enige twijfel het beste Xbox 360-spel van het jaar.
Fantastisch dat een ogenschijnlijk 'oppervlakkig' spel zoveel diepgang vertoond. Ik kende Ayn Rand niet, maar heb wel even het artikel gelezen op wikipedia.
Het plot van Gears Of War is flinterdun, supermager vergeleken wat je in Bioshock ziet. Gears of War is zeker een mooi spel, waarmee je veel speelplezier beleeft, maar Bioshock houd je meer bezig, zoals een goede film, of een goed boek. Eindelijk wat verdieping in een game i.p.v. Stoere held in mega amerikaans uiterlijk verlaat de slechterikken omdat ze stout zijn.
Toen ik de beslissing moest nemen ofdat ik zal harvesten of saven van de littke sister, heb ik toch even getwijfeld, en mijn adem ingehouden. Bij GOW nooit dit gevoel gehad.
Op sommige fora lees je dat 10 out of 10 punten die veel recenten geven aan bioshock overddreven is, omdat geen enkel spel *perfect* zou zijn. Ik vind Bioshock dermate veel diepgang bieden, wat bij overige spellen ontbreekt dat het zeker 10 verdient. Was GOW een enorm goede shooter, is Bioshock een iets mindere shooter, met een veel grotere Expercience.
Dit is tevens de valkuil. Gamers die vooral gaan voor *vet*,*ruig*,*stoer* zullen waarschijnlijk deze game minder waarderen. En als ze dan, mede door de lovende recencies, dit spel aanschaffen van hun zuur verdiende geld, kan het weleens een domper worden. Zij kunnen beter wachten op HALO en GOW II.
Bioshock is echt een aanwinst voor de Xbox 360, waarmee je als gamer serieus genomen voelt, omdat er niet alleen arcade achtige (Juiced II, Stunt man Ignition) gereleased worden.
Ook de RPG fans komen aan hun trekken met Oblivion, Blue Dragen en Eternal Sonata.
De PS3 is absoluut geen slechte machine, maar het top aanbod van games op de Xbox 360 is nog niet te bekennen op Sony's nieuwste paradepaardje, in tgenstelling tot de PSII software, waar buitengewoon vernieuwende games te verkrijgen waren.
Geen idee, maar het is me wel opgevallen dat de 360 zelfs als ie uit staat een signaal op de audio-aansluiting heeft staan. Ik heb wel eens geprobeerd om een Xbox 360 en een Wii met RCA splitters via een enkele component aansluiting aan te sluiten, en dat kreeg ik niet aan de praat omdat de 360 de audio "bezet" hield met dat signaal. Heel vreemd is dat, en misschien dat het ook iets te maken heeft met jouw probleem.mimic schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:03:
Ik heb mijn xbox aangesloten via een tulp-verleng kabel op mn stereo versterker, alleen nu merk ik dat er een brom zit in het geluid.
[ Voor 4% gewijzigd door beantherio op 28-08-2007 15:08 ]
Stekker van de voeding andersom in het stopcontact steken wil soms helpen. Probeer ook eens een andere powerbrick, van een vriend ofzo, ik denk dat daar het probleem zit.mimic schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:03:
Mocht dit allemaal niet baten, kan je overschakelen naar galvanische scheiders :
http://www.radionics.demon.nl/aardlus/aardingslus.html
In dit artikel staat e.e.a. beschreven, lees het en je weet het !
Bioshock is van een dusdanig niveau dat ik me de afgelopen dagen ben gaan afvragen of dit niet een "system defining game" kan gaan worden. Daarmee bedoel ik dan een spel in categorie Final Fantasy, Zelda, Halo of Metal Gear Solid. Dus echt het soort games dat er voor zorgt dat mensen speciaal een bepaalde console gaan kopen om het te kunnen spelen.Roely schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:57:
[...]
Bioshock is echt een aanwinst voor de Xbox 360, waarmee je als gamer serieus genomen voelt, omdat er niet alleen arcade achtige (Juiced II, Stunt man Ignition) gereleased worden.
Als Microsoft verstandig is dan betalen ze 2k een flink pak geld en leggen ze Bioshock vast als exclusive.
*zwaait* ik ga volledig akkoord. De gamecollectie op de ps2 was absoluut fantastisch, zeker voor de liefhebber van rpg's en "alternatieve" games. Momenteel is de 360 echter dé console om te hebben als je wat anders wil dan de standaard "als het maar blinkt en gore heeft" actiegames.Roely schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:57:
[...]
De PS3 is absoluut geen slechte machine, maar het top aanbod van games op de Xbox 360 is nog niet te bekennen op Sony's nieuwste paradepaardje, in tgenstelling tot de PSII software, waar buitengewoon vernieuwende games te verkrijgen waren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat hebben ze al gedaan. Volgens 2K Games was er een PS3 versie in ontwikkeling totdat ze een deal sloten met Microsoft, waardoor de PS3 versie van de baan is.beantherio schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:14:
[...]
Als Microsoft verstandig is dan betalen ze 2k een flink pak geld en leggen ze Bioshock vast als exclusive.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit zou ik ook graag willen weten, ik ga zelf liever voor de Premium omdat ik het wel genoeg geld vind.lapino schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:45:
Kan iemand eens bevestigen of er al Premiums in omloop zijn met Benq drives en stille koelers (fans zonder stickers op). Eventueel lotnr. Ga me normaal gezien woensdag ofwel nieuwe Premium ofwel Elite halen.
To dare is to do
Verwijderd
mr. TCB: Ik zou graag de Elite doos willen kopen van je. Geef er 25 euro voor. Stuur me even een mail please.
Verwijderd
premium weet ik niet maar elite maakt lawaai zat.lapino schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:45:
Gister was hier een vriend van me, en we speelden splinter cell
zegt ie zo "doe je pc es uit, veel te veel lawaai"
"euhm, tis alleen mn xbox, mn pc staat uit..."
We hebben bij ons thuis een xbox360 staan en ik overweeg er zelf ook 1 aan te schaffen, zodat ik er ook eens achter kan zitten, maar ook vanwege de mogelijkheid om system link te gebruiken. Hier heb ik een paar vraagjes over, ik heb al even lopen zoeken op internet, maar niet zo snel iets gevonden.
Is er ergens een website waar een lijst staat of een spel geschikt is voor system link, want om nu voor elk spel op te gaan zoeken of het mogelijk is, kost redelijk veel tijd
Er is per xbox360 zeker een versie van het spel nodig, of is het ook met 1 disc voor meerdere Xboxen te spelen?
Is er ergens een website waar een lijst staat of een spel geschikt is voor system link, want om nu voor elk spel op te gaan zoeken of het mogelijk is, kost redelijk veel tijd
Er is per xbox360 zeker een versie van het spel nodig, of is het ook met 1 disc voor meerdere Xboxen te spelen?
Let the games begin binnen een maand. Binnen 4 weken 3 goede spellen voor de 360:
26 september: Halo 3
12 oktober: The Orange Box
19 oktober: Eternal Sonata
Waar haal ik de tijd vandaan, moet ook nog werken overdag
26 september: Halo 3
12 oktober: The Orange Box
19 oktober: Eternal Sonata
Waar haal ik de tijd vandaan, moet ook nog werken overdag
[ Voor 5% gewijzigd door Venduran op 28-08-2007 18:20 ]
It's me
Hehe, komt me bekend voor. Mijn dochtertje van 3j komt ook regelmatig vragen : "papa doen nog eens van pang pang" 
Zwaar dilemma of ik me nu een Elite zou halen of niet. Aan ene kant is HDMI wel interessant, en die 120gb hdd nog meer, maar is toch weeral veel geld opleggen tov Premium. Mocht ik nu zeker zijn dat de Elite stiller is én Benq drive heeft maar blijkbaar is het nog altijd loterij.
Zwaar dilemma of ik me nu een Elite zou halen of niet. Aan ene kant is HDMI wel interessant, en die 120gb hdd nog meer, maar is toch weeral veel geld opleggen tov Premium. Mocht ik nu zeker zijn dat de Elite stiller is én Benq drive heeft maar blijkbaar is het nog altijd loterij.
[ Voor 57% gewijzigd door lapino op 28-08-2007 18:47 ]
iemand had bol.com gemaild al reactie
?
?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb ook zoiets, maar dan met mijn vriendin.VonFoX schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:21:
Heb sinds April een 360. Ik game nu iedere avond op mijn 360!Wat een heerlijk ding is het toch.
Alleen heb ik nu concurrentie, mijn zoontje van 2.5 vraagt om 'auto boem tv'![]()
![]()
[afbeelding]
En dan gaat het niet om Auto boem tv, maar om Catan en Carcassone
Volgens mij is dat alleen het geval als je voor media center kiest. Niet als je gewoon Media->Music->Computer op je xbox kiest.sekeroglan schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:20:
[...]
Je hoort tijdens de install op je pc een code te krijgen die je dan moet invoeren of was het nou andersom. Anyway je hoort een code te krijgen die je moet invullen.
Zie ook: http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/xpsp2.htm
Als ik die stappen volg dan werkt het i.c.m. de pc van mijn huisgenote wel, maar als ik het op mijn pc probeer (en eerste de link met mijn huisgenoots computer op de xbox verwijder)... dan werkt het niet! Terwijl de firewall uit staat en dus niet het probleem kan zijn!?
Metal up your ass
Ik zit met het zelfde "dilemma". Als die Elite op 65nm gebakken chips heeft dan ga ik hem zo halen (project Falcon), maar daar heb ik nog nergens een bevestiging van gezienlapino schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:45:
Hehe, komt me bekend voor. Mijn dochtertje van 3j komt ook regelmatig vragen : "papa doen nog eens van pang pang"
http://www.deyterra.com
Ik had gisteren wel een Elite met gebakken chips, maar die waren van Laysrally schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:28:
[...]
Ik zit met het zelfde "dilemma". Als die Elite op 65nm gebakken chips heeft dan ga ik hem zo halen (project Falcon), maar daar heb ik nog nergens een bevestiging van gezien)
Metal up your ass
K. ff herhalen, omdat het steeds wordt gevraagd.rally schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:28:
[...]
Ik zit met het zelfde "dilemma". Als die Elite op 65nm gebakken chips heeft dan ga ik hem zo halen (project Falcon), maar daar heb ik nog nergens een bevestiging van gezien)
1. vanaf lotnr: 0728 kan je er zeker van zijn dat je een Benq drive hebt. ( lotnr. hiervoor bieden geen garantie maar de kans dat ze erin zitten heb je wel.
2. Alle consule gebouwd na april en alle consule's die de reperatie center van MS heeft verlaten na die periode, zit de nieuwe heatskins op. ( extra koeler )
3. De Falcon kan je vergeten tot kerst of begin 2008.
Oeps eentje vergeten
4. Premiums met hdmi aansluiting? en hoe weten dat!! Het staat gewoon op de verpakking.
[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 28-08-2007 20:29 ]
Ik weet dat dit voor veel mogelijke nieuwe xbox bezitters een belangrijk topic is maar vind alle vragen omtrent
- welke dvd speler zit in welke productie versie en kan ik deze onderscheiden?
- wanneer komt de hdmi aansluiting?
- wanneer komt het falcon moederbord?
- hoe zie ik het verschil tussen falcon en zephyr zonder de doos te opnenen?
toch wel wat irritant worden in dit topic. Kan hier geen los topic voor geopend worden om de vragen en antwoorden centraliseren? Heb soms het idee dat nu bijna de helft van de berichten hier over gaat.
Ik snap dat dit een belangrijke overweging is voor mensen die mogelijk een xbox 360 willen aanschaffen maar als je het bericht kan typen moet je toch ook google kunnen gebruiken.
Voor alle mensen die dan toch binnenkort de overstap maken, welkom alvast en game on....
toch wel wat irritant worden in dit topic. Kan hier geen los topic voor geopend worden om de vragen en antwoorden centraliseren? Heb soms het idee dat nu bijna de helft van de berichten hier over gaat.
Ik snap dat dit een belangrijke overweging is voor mensen die mogelijk een xbox 360 willen aanschaffen maar als je het bericht kan typen moet je toch ook google kunnen gebruiken.
Voor alle mensen die dan toch binnenkort de overstap maken, welkom alvast en game on....
It's me
Topic bestaat el een tijde:Venduran schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:29:
Ik weet dat dit voor veel mogelijke nieuwe xbox bezitters een belangrijk topic is maar vind alle vragen omtrent
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1235232
Niet dat de 65nm veel verschil maakt, omdat het hier om de CPU gaat en het probleem bij de GPU ligt.

Is ook belangrijk te weten dat er 3 soorten fans in de 360 kunnen zitten : Sunon (zeer luid), DC Brushless (redelijk) en fans zonder enige stickers op (zéér stil). Geen idee welke fans op de Elite's zitten die we hier kunnen kopen.
[ Voor 17% gewijzigd door lapino op 28-08-2007 21:06 ]
Bioshock is een prachtige game, maar tot je van Condemned chapter 5 "Bart's Department Store" hebt gedaan in het donker met de surround vol open weet je niet wat een horrorgame isRoely schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:22:
In een van de (video) recenties las ik dat dit spel geen horror game is, zoals F.E.A.R., maar er zitten zoveel horror elementen in (bloed, schreeuwen, lichten die aan en uit gaan, creepy shadows en niet te vergeten, het harvesten van ADAM bij een little sister) dat ik het echt wel een horror game vindt
Ben ik met je eens vond Condemned veel erger dan Fear. Als het goed is komt morgen Bioshock binnen, kijken hoe die is. Wat ik vanuit de demo heb gezien valt het allemaal mee.curry684 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:16:
[...]
Bioshock is een prachtige game, maar tot je van Condemned chapter 5 "Bart's Department Store" hebt gedaan in het donker met de surround vol open weet je niet wat een horrorgame is
Bij Condemned als je de zolder opgaat en opeens verschijnt die "monster" schrok me de pleures
Niet dat Fear niet van die schrik momenten had

[ Voor 15% gewijzigd door sekeroglan op 28-08-2007 21:22 ]
Ja, dat was ik..Mars18 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:50:
iemand had bol.com gemaild al reactie ?
Ik kreeg maandagmiddag een mailtje dat er iets mis was gegaan met mijn bestelling. Als ze Halo3 en 12mnd Gold niet meer konden leveren dan zou ik mijn geld terug krijgen.
Ik nam aan dat het niet ging lukken, want het viel die dag niet meer te bestellen.
Maar heb vandaag toch een mailtje gehad dat ze het succesvol hebben verwerkt en dat ik het gewoon krijg.. Jej
Ik had ze ook gevraagd of het om de volledige Halo3 ging en om een Live Gold verlenging..
Hier hebben ze nog geen antwoord op gegeven, dit is doorgestuurd naar een andere afdeling, ik krijg er nog bericht over. Zodra ik meer weet, zet ik het hier neer.
lol ok dan,Thennis schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:33:
[...]
Ja, dat was ik..
Ik kreeg maandagmiddag een mailtje dat er iets mis was gegaan met mijn bestelling. Als ze Halo3 en 12mnd Gold niet meer konden leveren dan zou ik mijn geld terug krijgen.
Ik nam aan dat het niet ging lukken, want het viel die dag niet meer te bestellen.
Maar heb vandaag toch een mailtje gehad dat ze het succesvol hebben verwerkt en dat ik het gewoon krijg.. Jej![]()
Ik had ze ook gevraagd of het om de volledige Halo3 ging en om een Live Gold verlenging..
Hier hebben ze nog geen antwoord op gegeven, dit is doorgestuurd naar een andere afdeling, ik krijg er nog bericht over. Zodra ik meer weet, zet ik het hier neer.
ik heb me order geannuleerd anders kon ik van me ouders niet echt digitenne krijgen
Heb een Elite met lotnr. 0726 en er zitten fans in van Delta. ofwel DC wat je zei.lapino schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:06:
Is ook belangrijk te weten dat er 3 soorten fans in de 360 kunnen zitten : Sunon (zeer luid), DC Brushless (redelijk) en fans zonder enige stickers op (zéér stil). Geen idee welke fans op de Elite's zitten die we hier kunnen kopen.
Verwijderd
Net een Premium 360 gehaald met VGA kabel, play and charge kit en NBA Street Homecourt. Alles instellen ging retesoepel, heb een switch gekocht waar nu mn Xbox en PC aanhangen en het werkt perfect. Nu wachten tot skate. uitkomt eind deze maand.
Ik heb trouwens wel het idee dat de Xbox soms best warm wordt, heb m nu bovenop mn stereo liggen met ongeveer 3 a 4 dvd doosjes ruimte tussen de console en de tafel. Kan ik m beter ergens anders leggen of komt het zo wel goed?
Ik heb trouwens wel het idee dat de Xbox soms best warm wordt, heb m nu bovenop mn stereo liggen met ongeveer 3 a 4 dvd doosjes ruimte tussen de console en de tafel. Kan ik m beter ergens anders leggen of komt het zo wel goed?
Congrats met je aankoop.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 01:27:
Net een Premium 360 gehaald met VGA kabel, play and charge kit en NBA Street Homecourt. Alles instellen ging retesoepel, heb een switch gekocht waar nu mn Xbox en PC aanhangen en het werkt perfect. Nu wachten tot skate. uitkomt eind deze maand.
Dat ie zo warm wordt kan wel kloppen (welke productiedatum heb je?)
Je moet gewoon zorgen dat ie genoeg ruimte heeft (zo te merken wel) en dat ie fatsoenlijk zn lucht kwijt kan (dus niet in een kast ofzo). Verder is ie niet echt een koele core2duo, maar het gamed wel net zo lekker
wat had je verwacht dan? Het ding produceert identiek dezelfde graphics en de kwaliteit van hdmi vs component is ook zowat gelijk.SCIxX schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 03:58:
Heb toch al veel mensen zien reageren dat ze weinig verschil met de elite tov de premium/core
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Vraag me eigenlijk wel af of de nieuwe Premiums nu ook beter zijn met nieuwe koeling en stillere drives. Iemand onlangs Premium gekocht?
Ik heb van de week ook een Xbox360 opgehaald en het gamen bevalt me goed. (Oh voor hierboven, het is een Hitachi drive die een stuk stiller is als mijn vorige Xbox360 (6-7 maanden geleden, maar had hem verkocht omdat toen te weinig tijd ervoor had. Ik ga hem niet openmaken voor de koeling :x.)
Nu heb ik echter nogal wat 720p content op mijn PC, maar .mkv kan niet worden gespeeld door de Xbox360. Is er een mogelijkheid om deze films naar de Xbox360 te halen? DVD9 zouden ze namelijk allemaal moeten oppassen.
Heb voorlopig GRAW 2 en Bioshock. Voorlopig speel ik vooral GRAW, omdat Bioshock er op mijn TV niet mooi uitziet. Volgens mij staan de instellingen daarvan nog niet goed, zeker in grijze ruimte's is alles dof, zwart is verschrikkelijk lelijk en in het donkerheid zie ik amper verschil in kleuren. Is overigens een LG 32LC25R waar ik nog niks aan ingesteld heb omdat de ballen verstand er niet van heb.
Maar is die .mkv om te zetten zodat die speelbaar is? Gister probeerde ik snel Encode360 maar de kwaliteit was dramatisch, ik hield ook maar een 700mb film over van de orgineele 5gb.
Nu heb ik echter nogal wat 720p content op mijn PC, maar .mkv kan niet worden gespeeld door de Xbox360. Is er een mogelijkheid om deze films naar de Xbox360 te halen? DVD9 zouden ze namelijk allemaal moeten oppassen.
Heb voorlopig GRAW 2 en Bioshock. Voorlopig speel ik vooral GRAW, omdat Bioshock er op mijn TV niet mooi uitziet. Volgens mij staan de instellingen daarvan nog niet goed, zeker in grijze ruimte's is alles dof, zwart is verschrikkelijk lelijk en in het donkerheid zie ik amper verschil in kleuren. Is overigens een LG 32LC25R waar ik nog niks aan ingesteld heb omdat de ballen verstand er niet van heb.
Maar is die .mkv om te zetten zodat die speelbaar is? Gister probeerde ik snel Encode360 maar de kwaliteit was dramatisch, ik hield ook maar een 700mb film over van de orgineele 5gb.
[ Voor 11% gewijzigd door Woodsy op 29-08-2007 09:09 ]
Hoe kan ik zien wat voor fans er in mijn Xbox zitten (van die draaidingen, niet van die gillende meiden voor Take That ...)
Ik vermoed de grootste herrie schoppers, wat maakt mijn Xdoos een kabaal.
Ik vermoed de grootste herrie schoppers, wat maakt mijn Xdoos een kabaal.
Als je aan de achterkant door het gaas heen kijkt zie je stikkertjes zitten op de fans. Daar staat het merk op.
Goh, anders zeg ik dat al jaren tegen de mensen met onterechte torenhoge verwachtingen van HDMISCIxX schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 03:58:
Heb toch al veel mensen zien reageren dat ze weinig verschil met de elite tov de premium/core
Composiet: 0
SCART/RGB: 7
Component en DVI-A: 9.5
HDMI en DVI-D: 10
Maar mensen verwachten blijkbaar nog immer wonderen van HDMI ondanks dat component al zo enorm dichtbij natuurgetrouw komt
Verwijderd
Even snel een vraagje over surround setjes.
Ik heb zelf een 7,1 surround set van Creative i.c.m. een Audigy 2 ZS.
Wat is de beste oplossing om het geluid naar me speakers te gooien. Via een optische kabel in de advanced scart zoals op pagina1 staat? Iemand een beter idee?
Ik heb zelf een 7,1 surround set van Creative i.c.m. een Audigy 2 ZS.
Wat is de beste oplossing om het geluid naar me speakers te gooien. Via een optische kabel in de advanced scart zoals op pagina1 staat? Iemand een beter idee?
Ik heb gisteren een tweedehands xbox aangeschaft en daar zat een speciale kabel bij met daaraan een rode en witte tulp stekker en een dikkere stekker waarvan het lijkt of die op de pc moet aangesloten worden. Heeft iemand enig idee waarvoor deze zou kunnen dienen?
En welk spel raden jullie me aan eerst te kopen bioshock of blue dragon (behoorlijk appels en peren of niet?
)
En welk spel raden jullie me aan eerst te kopen bioshock of blue dragon (behoorlijk appels en peren of niet?
Lijkt mij de HD VGA kabel. Die rode en witte tulp stekker zijn voor audio (stereo). Die andere sluit je inderdaad aan op je monitor.ebborazor schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:51:
Ik heb gisteren een tweedehands xbox aangeschaft en daar zat een speciale kabel bij met daaraan een rode en witte tulp stekker en een dikkere stekker waarvan het lijkt of die op de pc moet aangesloten worden. Heeft iemand enig idee waarvoor deze zou kunnen dienen?
En welk spel raden jullie me aan eerst te kopen bioshock of blue dragon (behoorlijk appels en peren of niet?)
Als je van appels houd koop je een appel, hou je van peren koop je een peer. Zijn 2 heel verschillende spellen.
Dit topic is gesloten.