Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

CyberTijn schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:40:
Over een 2 weken heb ik vakantie, en ik zit er sterk over te denken om mezelf dan te verwennen met een Xbox 360 :)
Ik zit alleen nog sterk te twijfelen tussen de elite en de premium uitvoering. Ik lees dat de elite een hdmi aansluiting heeft. Is dit relevant voor de beeldkwaliteit?
Ben in het bezig van een panasonic LCD TV en heb nog een HDMI aansluiting en de component aansluiting over.

Is het de moeite waard om die extra euro's uit te geven aan de elite of is de premium meer "value for money"?
TJa, je kan ook naar de hoeren gaan. Alleen heb je van de xbox langer profeit!

Als jouw panasonic 1080P aankan, dan is die HDMI zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03
nu dan officieel bevestigd wat ik 2 dagen geleden al zei: PGR4 een maand gedelayed naar 12 oktober

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Voor iedereen die nog een jaar ''gratis'' Live gold wil heben moeten even op bol.com kijken, er is een Halo 3 versie met een 12 maanden gold abonnement voor de zelfde prijs als halo 3 zonder Live abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:41
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:45:
Voor iedereen die nog een jaar ''gratis'' Live gold wil heben moeten even op bol.com kijken, er is een Halo 3 versie met een 12 maanden gold abonnement voor de zelfde prijs als halo 3 zonder Live abonnement..
zowiezo zijn veel premium bundels weer in prijs gedaald bij bol. bijv een premium console met gratis extra wireless controller voor de prijs van een standaard bundel.

het supersize pakket is ook weer voor 399 te krijgen

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het over het spel zelf, niet een van de bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:41
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:47:
Ik heb het over het spel zelf, niet een van de bundels.
Dat weet ik maar wilde men er op attenderen dat bol weer prijzen aan het verlagen is. Moet wel goed opletten welke link je klikt want een aantal pakketten hebben verschillende prijzen op verschillende links

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:03
@ulekai: bedankt voor de tip, die heb ik meteen even besteld/gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 13:53
ook goeie aanbieding van Bol: FM2 + PGR3 + 360 wheel voor €101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:15
RoccoS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:00:
ook goeie aanbieding van Bol: FM2 + PGR3 + 360 wheel voor €101
Hopelijk vliegt die niet in de fik >:)

[ Voor 34% gewijzigd door hevling op 24-08-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

DeepSeven schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:13:
Zijn er misschien mensen die de demo van Blue Dragon vonden tegenvallen maar hem toch gekocht hebben? Zou graag hun mening eens horen :).
Ik heb de review copy een paar uur gespeeld voor ik 'm doorstuurde en vond het verbazend leuk, veel duidelijker en helderder dan de demo die je nogal plomp in de middle of nowhere dumpt :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
amsterdammertje schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:27:
[...]

zowiezo zijn veel premium bundels weer in prijs gedaald bij bol. bijv een premium console met gratis extra wireless controller voor de prijs van een standaard bundel.

tis wel tricky want die game komt dag later uit ;)
waarschijnlijk door de live abbo haha ^^
ik had hem daar al gepre ordered dus nu even over nadenken haha of ik 1 dag kan wachten

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Phusebox schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:14:
nu dan officieel bevestigd wat ik 2 dagen geleden al zei: PGR4 een maand gedelayed naar 12 oktober
Als je er ook even een bron bijzet in plaats van dit zo neer te plempen?

[ Voor 0% gewijzigd door Jejking op 24-08-2007 13:10 . Reden: Typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:53
Anoniem: 217897 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:45:
hm, dit is wel een erg goede aanbieding.. beetje 2 voor de prijs van 1 ;)
toch maar eens denken of ik'm niet bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Goed, net met support gebeld, ivm het stuurtje (nieuws: Microsoft waarschuwt voor rokende racestuurtjes Xbox 360), heel veel wist men me nog niet te vertellen, over het "onderdeel". Wel dat het echt om een nieuw onderdeel in het chassis gaat- blijkbaar gaat deze echt makkelijk open. Afwachten dus tot ik post krijg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Jejking schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:10:
[...]

Bron. Ik wil de press releases anders nog wel even forwarden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik lees net op internet dat de garantie termijn van 1 naar 3 jaar was verschoven ? Ik lees alleen veel verschillende verhalen, sommige hebben het er namelijk over dat het 'slechts' om de xbox'en gaat die de ring of death hadden vertoond en anderen zeggen dat het om alle xbox'en gaat. Lekker verwarrend 8)7 .

Want ik ben een beetje aan het zoeken en oriënteren ook op marktplaats en dan maakt die garantietermijn natuurlijk wel uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle xboxen 3 jaar vanaf de dag van aankoop... (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Er is 2 jaar garantie op alles (europese eis) daarnaast is er 1 jaar extra garantie op ring of death problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

it0 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:36:
Er is 2 jaar garantie op alles (europese eis) daarnaast is er 1 jaar extra garantie op ring of death problemen.
Kleine correctie: 1 jaar extra op alle symptomen die zich uiten met 3 rode lampjes, oftewel interne hardware defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
Ik denk dat ik blue dragon toch maar skip, en wacht op Lost Odyssey, goed voor de portomonnee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
SCIxX schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:16:
Ik denk dat ik blue dragon toch maar skip, en wacht op Lost Odyssey, goed voor de portomonnee. :P
Wil zelf Lost Odyssey ook graag hebben, maar heb nog nergens een europese release dat gevonden. en Play.com heeft hem nog niet eens op pre-order staan, en die zijn meestal heel vlot. je kan bijvoorbeeld resident evil 5 wel al pre-orderen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
KunDun schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Wil zelf Lost Odyssey ook graag hebben, maar heb nog nergens een europese release dat gevonden. en Play.com heeft hem nog niet eens op pre-order staan, en die zijn meestal heel vlot. je kan bijvoorbeeld resident evil 5 wel al pre-orderen bij ze.
Er is al een tijdje geen nieuws meer geweest maar zover ik had gelezen zou het wereldwijd gereleased worden (tegelijk dus) en zou hij ook sowieso in Europa komen.

Anders zou ik wel erg balen zeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:25

Phydomir

Dennis

SCIxX schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:16:
Na de reviews ben ik wat gaan twijfelen aan Blue Dragon maar ik ben heel blij dat ik hem gekocht heb. Zit inmiddels op zo'n 28 uur en ben net aan disc 3 begonnen.
Het begin is qua verhaal wat zwakker maar vanaf en het einde van disc 1 wordt je er echt steeds mee ingezogen. Vertel mezelf nu steeds "nog even voorbij het volgende stuk" en dan is het weer 3 uur later O-)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45238

Hmm ik zit een beetje vast in Blue Dragon.

spoiler:
Ik moet nu voor de tweede keer die vier robots verslaan, maar ik lijk wel underpowered, dit komt waarschijnlijk omdat ik met sommige karakters op 2 skills heb gefocust, wel vreemd, want alle andere gevechten gingen tot nog toe redelijk makkelijk. Echt brak dit, want ik kan ook niet ff terug het veld in om extra experience op te doen gezien de timer die loopt. :|

Mijn vraag, weten jullie nog welke levels jullie waren op dit punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Jongen bewusteloos na koelen Xbox
Een veertienjarige Amerikaanse jongen is bewusteloos geraakt nadat hij een poging had ondernomen om zijn Xbox 360 eens wat beter te koelen.Hij had namelijk op internet gelezen dat het verstandig was om de power-supply met folie en tape vast te binden en vervolgens in een pan met water te zetten.Zo ongeveer ieder verstandig persoon die wat op heeft gelet tijdens zijn opvoeding weet wel beter. Het plaatsen van een ingeplugde power supply in een pan met water zorgde namelijk voor een grote schok. Na de 'schokkende' ervaring was hij een tijdje bewusteloos. Toen hij was bijgekomen had een ambulance hem opgepikt. De jongen heeft alleen wat brandwonden, een kapotte 360 en kennis overgehouden aan dit voorval.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 45238 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:11:
Hmm ik zit een beetje vast in Blue Dragon.

spoiler:
Ik moet nu voor de tweede keer die vier robots verslaan, maar ik lijk wel underpowered, dit komt waarschijnlijk omdat ik met sommige karakters op 2 skills heb gefocust, wel vreemd, want alle andere gevechten gingen tot nog toe redelijk makkelijk. Echt brak dit, want ik kan ook niet ff terug het veld in om extra experience op te doen gezien de timer die loopt. :|

Mijn vraag, weten jullie nog welke levels jullie waren op dit punt?
Ik zat rond de 33 met al m'n chars

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209377

Ik heb op de xbox 360 Gears of War gespeeld, heel gaaf spel en vond het grafisch heel erg mooi. Vooral ook de besturing was "nieuw" en was wel even wennen. Vooral omdat je vb geen levens-metertje zag, en dat het veel meer op een soort film leek, dan een spel waar je een cursor voor je had in de vorm van een kruisje en je maar moet richten en knallen.

Verder heb ik niet veel gespeeld op de 360, maar Gears of War liet een goede indruk achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Voor de mensen die nog twijfelen of Rock Band het gaafste spel aller tijden gaat worden: klik :P

We hebben het vanavond 2 uur gespeeld, en het is echt onmetelijk hopeloos gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 19-02 23:57
* Rafe is jaloers is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
curry684 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:21:
Voor de mensen die nog twijfelen of Rock Band het gaafste spel aller tijden gaat worden: klik :P

We hebben het vanavond 2 uur gespeeld, en het is echt onmetelijk hopeloos gaaf :)
u heeft lange haren en bent kraker ? :+
wat een verschillend publiek trekt de 360 toch aan he

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Nee kale kop en koophuis, hoezo? 8)7
KunDun schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Wil zelf Lost Odyssey ook graag hebben, maar heb nog nergens een europese release dat gevonden.
Formeel 16 november voor Europa, maar ik moet bekennen dat ik nog niet eens een zijdelingse referentie naar Lost Odyssey heb gezien hier in Leipzig, en we hebben toch echt wel alle press centers uitgebreid bezocht, inclusief die van LO publisher Microsoft.

[ Voor 86% gewijzigd door curry684 op 25-08-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat soort dingen trekt mij dus totaal niet. Zie de lol er niet echt van in.

O ja, die "drummer" moet ff aan z'n ritme gevoel gaan werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:00:
[...]

O ja, die "drummer" moet ff aan z'n ritme gevoel gaan werken :+
ja idd, leuk rockband.... leuk voor mensen die kunnen zingen en instrumenten kunnen spelen.... ow wacht die zitten waarschijnlijk in een echte band of spelen op een echte gitaar

gaaap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:13:
[...]
leuk voor mensen die kunnen zingen en instrumenten kunnen spelen
Volgens mij is dat niet echt de doelgroep van deze game. Het is volgens mij juist de mensen die eigenlijk niet kunnen zingen of een instrument spelen. Gezien de populariteit van shows als Idols is het ook niet zo vreemd dat deze games het zo goed doen bij de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

mijn held _/-\o_. Ik werp je link even op ons mg-addict forum. :)
Zelf ga ik voor het drumgedeelte denk ik. Ik ben een grote DrumMania fan, maar ik kan het niet al te vaak spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 25-08-2007 09:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:01
Hey, ik heb net bioshock aangeschaft. Maar in het eerste level zijn er vooral tijdens vuurgevechten flinke haperingen. Nog nooit gehad bij een game (echt van die laadschokken). Bij de demo had ik er ook geen last van, en in een later level was het gelukkig helemaal over.

Maar weet iemand waardoor dat kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-05 23:24
Hmm, il heb helemaal geen last van laadschokken tijdens gevechten in Bioshock ?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Jejking schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:10:
[...]

wat maakt dat nou uit, ga dan zelf zoeken als je zo graag een bron wilt.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45238

Phydomir schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:41:
[...]

Ik zat rond de 33 met al m'n chars
En natuurlijk vlak nadat ik dat bericht had geschreven haal ik het, mag ook wel na 5 pogingen. :+ Ik zat trouwens met drie karakters rond de 29, de andere twee waren *kuch* 26 en 23. :|

Ben nu bij disc3 aangekomen, het verhaal wordt wel steeds interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
dikki dik schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

wat maakt dat nou uit, ga dan zelf zoeken als je zo graag een bron wilt.
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7880 :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Phydomir schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:00:
[...]

Dat dacht ik ook voordat ik het probeerde. En ik heb for the record ook een paar echte gitaren :)

Tevens was ik de enige van onze 4 die al ervaring had met rhythm games, en de rest had er vantevoren ook geen interesse in. Na een half uurtje waren ze verkocht :D Oftewel: probeer het eens, je zal versteld staan over hoe leuk het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

Rival24

I'll Be Back

^^ wat hij zegt...

Rock Band = Game of the Year :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 45238 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:43:
[...]

En natuurlijk vlak nadat ik dat bericht had geschreven haal ik het, mag ook wel na 5 pogingen. :+ Ik zat trouwens met drie karakters rond de 29, de andere twee waren *kuch* 26 en 23. :|

Ben nu bij disc3 aangekomen, het verhaal wordt wel steeds interessanter.
26 en 23 is wel wat laag, ik heb niet echt gegrind maar wel in vooral die "loop" stuken alle beetjes afgemaakt. Dat scheeld denk ik een hoop.

spoiler:
Mijn chars zijn nu rond de 45 en kan als ik wil richting het eind, maar ga eerst maar eens wat side-quest doen om meer te lvl-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 15:00
Wat kan ik nog fout doen om een chat met iemand te beginnen?

- Bij beide is de xboxlive connectie goed (NAT staat open)
- We krijgen verbinding (melding: now chatting)

probleem: we horen beide niks?

NAT gecheckt, mic open gecheckt, geluid open gecheckt, verschillende kanalen gecheckt.

Sla ik nog iets over? Kan het alleen in games? Ik heb een 48 uurs live trial maar het moet toch met silver ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kun je wel gewoon voice messages sturen? Want ik heb zelf het idee dat de afgelopen week de chatfunctie wat bugs kent.. Want als ik met bepaalde mensen een chat wil beginnen lukt dat gewoon niet. Ik accepteer zijn invite maar dan staat er bij mij enkel voor 10 sec joining chat en dan verdwijnt de channel weer. Ook als ik hem invite gebeurd er niets. Dit is al een paar keer gebeurd deze week.

Edit: Je kunt wel met iemand anders chatten dan die ene persoon? Ik snap er zelf ook niet veel van, want ik kan met bijna iedereen chatten, (in 1 poging gewoon) maar met de 2 personen waar ik het meeste mee chat heb ik problemen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2007 13:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 15:00
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:37:
Kun je wel gewoon voice messages sturen? Want ik heb zelf het idee dat de afgelopen week de chatfunctie wat bugs kent.. Want als ik met bepaalde mensen een chat wil beginnen lukt dat gewoon niet. Ik accepteer zijn invite maar dan staat er bij mij enkel voor 10 sec joining chat en dan verdwijnt de channel weer. Ook als ik hem invite gebeurd er niets. Dit is al een paar keer gebeurd deze week.
Dat hadden we eerst, toen werd de NAT als moderate gezien en ik dacht dat dat het probleem was.

Voice messages lukken wel en ook chatten en ik vergeet te zeggen dat in de meeste spellen waar we samen waren we ook konden praten, al viel soms wat weg maa rt was luid en duidelijk.

Het is dus puur de chat functie in dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb halo 3 al met zo kitje besteld,

maar net bij bol.com de versie van halo 3 + 12 maanden live 2x besteld om daarna te verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hoelang zijn die live kaartje geldig. Heb nog tot maart Gold maar samen met Halo 3 voor dezelfde prijs is toch een hele mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 22:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phydomir schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:30:
Hoelang zijn die live kaartje geldig. Heb nog tot maart Gold maar samen met Halo 3 voor dezelfde prijs is toch een hele mooie aanbieding.
Volgens mij zit er geen datum op.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Weet iemand hier hoe het zit met garantie op controllers? (wireless die bij supersize pack zit)
Ik heb er net een laten vallen en nu rammelt er van alles in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Cutthroat schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:41:
Weet iemand hier hoe het zit met garantie op controllers? (wireless die bij supersize pack zit)
Ik heb er net een laten vallen en nu rammelt er van alles in..
Laten vallen valt volgens mij niet binnen de garantie, maar je kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 11:53
Iemand al een Elite binnen? Zijn die nu stiller dan de oude Premiums? Benq drive aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb er een, en deze is echt aanzienlijk stiller!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
lapino schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:29:
Iemand al een Elite binnen? Zijn die nu stiller dan de oude Premiums? Benq drive aanwezig?
Heb ook een Elite nu, hiervoor een premium.
Zit een Benq Drive in hij is overall stiller dan me vorige uit december 2006.

Hier nog 1 plaatje om de Benq Drive te herkennen voor andere Elite eigenaars.

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/6695/benqhr0.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Turismo op 25-08-2007 20:07 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Turismo schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

[afbeelding]
Heb dus een Samsung zo te zien :)

Heeft iemand een linkje naar bol.com met halo en xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Laatst online: 10:15
Marc3l schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:22:
[...]
Heeft iemand een linkje naar bol.com met halo en xbox live?
klik

[ Voor 28% gewijzigd door hevling op 25-08-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 15:55

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik heb vandaag een XBOX360 Elite aangeschaft.
Heb laatst meteen PRE gespeelt en deze is idd veel stiller.
En zit ook een BenQ drive is.

Heb hem nu met component op mijn DELL 24" TFT aangesloten, wateen beeld zeg.
Komende week komt er een 40" Samsung Full HD LCD.

Dan wordt het echt smullen...

Super tevrede tot nu toe, veel demos gedownload en ook aardig wat games gespeelt.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 11:53
Hm, misschien toch eens overwegen om Elite te halen, alleen vrees ik dat ik héél weinig ga krijgen voor mijn Premium. Hoeveel zou ik die nog kunnen verkopen? Is pas terug uit herstelling, dus zit wel nieuwe koeling op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Turismo schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

[afbeelding]
Ik heb ook een elite gekocht, maar hierin zit een hitachi drive. MFR datum is 28-06-2007. De Elite zelf maakt minder lawaai dan de premium xbox 360 die ik vroeger had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

lapino schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:20:
Hm, misschien toch eens overwegen om Elite te halen, alleen vrees ik dat ik héél weinig ga krijgen voor mijn Premium. Hoeveel zou ik die nog kunnen verkopen? Is pas terug uit herstelling, dus zit wel nieuwe koeling op.
Ligt er een beetje aan of je er spellen bij doet of niet, maar ik denk dat je er 250 euro voor kunt vragen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Damn ik heb nu 4 demo's gedownload en ze waren stuk voor stuk erg leuk:

- Strangehold:
Erg mooi gemaakt maar wel bijzonder veel arcade shooting. Het is net een bioscoopfilm waar jij weet dat de actieheld alles kan maken en zonder 1 schrammetje naar huis teruggaat. :P

- Medal of Honor: Airborne:
Ik ben zelf een CoD liefhebber dus MoHa is altijd interessant en deze helemaal. Je bepaald zelf waar je land en hoe je een level binnenhaald.

- Bioshock:
Wow. Het verhaal lijkt mij erg goed. Het schieten vond ik zelf wat minder maar dat maakt de sfeer weer helemaal goed. Ik ben voornamelijk benieuwd hoe het verhaal straks verder zal gaan dus wil dit zeker aanschaffen.

- The Darkness:
The Darkness heeft de meeste indruk op mij gemaakt van alle demo's die ik heb gedownload. Het is echt leuk verzonnen en uiteindelijk ook erg mooi gemaakt. De graphics zijn retestrak en het besturen van de slangen is erg innovatief.

Erg sterke line-up van games en er komen nog een paar goeie binnenkort aan. Ik vond het een tijdje erg stil aan de Xbox front maar ze maken dat nu dubbel en dwars goed! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:43
Mars18 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:53:
Heb halo 3 al met zo kitje besteld,

maar net bij bol.com de versie van halo 3 + 12 maanden live 2x besteld om daarna te verkopen :P
ik kan hem pas begin september kopen :9~ maar het bespaart wel even €60,- dan kan ik de 26e weer bezig met live gold want hij loopt 1 sept af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Phydomir schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:30:
on beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:01
Anoniem: 181923 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 07:44:
Damn ik heb nu 4 demo's gedownload en ze waren stuk voor stuk erg leuk:

- Strangehold:
Erg mooi gemaakt maar wel bijzonder veel arcade shooting. Het is net een bioscoopfilm waar jij weet dat de actieheld alles kan maken en zonder 1 schrammetje naar huis teruggaat. :P

- Medal of Honor: Airborne:
Ik ben zelf een CoD liefhebber dus MoHa is altijd interessant en deze helemaal. Je bepaald zelf waar je land en hoe je een level binnenhaald.

- Bioshock:
Wow. Het verhaal lijkt mij erg goed. Het schieten vond ik zelf wat minder maar dat maakt de sfeer weer helemaal goed. Ik ben voornamelijk benieuwd hoe het verhaal straks verder zal gaan dus wil dit zeker aanschaffen.

- The Darkness:
The Darkness heeft de meeste indruk op mij gemaakt van alle demo's die ik heb gedownload. Het is echt leuk verzonnen en uiteindelijk ook erg mooi gemaakt. De graphics zijn retestrak en het besturen van de slangen is erg innovatief.

Erg sterke line-up van games en er komen nog een paar goeie binnenkort aan. Ik vond het een tijdje erg stil aan de Xbox front maar ze maken dat nu dubbel en dwars goed! _/-\o_ :D
toon volledige bericht
wist niet dat de medal of honor demo al uit was op xbox live. The darkness en Bioshock zijn iid goed. Bioshock is ook best pittig. De line up van de xbox is nu nog een stuk beter (was al best mooi met crackdown en gow imho). Maar met het uitkomen van halo 3 gaat het allemaal nog een stuk mooier worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
amoi schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 08:47:
[...]

ik kan hem pas begin september kopen :9~ maar het bespaart wel even €60,- dan kan ik de 26e weer bezig met live gold want hij loopt 1 sept af :'(
iemand heb mail gestuurd naar bol.com

het is echt zo

Ik heb vandaag een mail terug gehad van Bol.com

Citaat
" Geachte heer xxxxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.
In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Siu Mei Man

bol.com Klantenservice

www.bol.com"

Dus het is inderdaad het echte spel en geen 1 maand trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
amsterdammertje schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:27:
[...]

SJeu, dat is toch ff 50euro korting, nice! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-05 23:24
Mars18 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:15:
[...]
Citaat
" Geachte heer xxxxxx,

In de "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" bundel bevinden zich inderdaad het spel Halo 3 en een 12 maanden lang Xbox Live Gold lidmaatschap.

Nice! bedankt voor de heads up, ik zou Halo 3 niet zo snel kopen (ben 1 van de weinige xbox bezitters die geen Halo fan is volgens mij..) maar ik ga het nu ook bestellen, puur voor de XBL abo haha. spel is bonus :P

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
same here, halo3 zet ik wel op marktplaats voor 10 euro... heb ik goedkoop een live abo, had nog 10 euro korting van bol.com liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:30
Heb het het eerste kwartier van Lost Odyssey zitten kijken, denk dat ik nu wel een reden heb gevonden om een 360 te gaan halen. Wat een heerlijke sfeer hangt er in dat spel zeg! Mijn laatste console was een playstation 1, dus het zal wel weer even wennen worden haha.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Slaapje schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 16:47:
Heb het het eerste kwartier van Lost Odyssey zitten kijken, denk dat ik nu wel een reden heb gevonden om een 360 te gaan halen. Wat een heerlijke sfeer hangt er in dat spel zeg! Mijn laatste console was een playstation 1, dus het zal wel weer even wennen worden haha.
Jaja, nog even wachten op die topper. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Terryb47 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:46:
[...]

Nice! bedankt voor de heads up, ik zou Halo 3 niet zo snel kopen (ben 1 van de weinige xbox bezitters die geen Halo fan is volgens mij..) maar ik ga het nu ook bestellen, puur voor de XBL abo haha. spel is bonus :P
Me 2, ik hou sowieso niet van semi-futuristische games als Halo en Gears of War. Voor de XBL abo is het inderdaad het overwegen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Vraagje de externe HD/DVD speler voor de 360, is die ook te gebruiken voor spellen? Of alleen films? Als die wel voor spellen te gebruiken is, hoe stil is die?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

TheKillingBean schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:19:
Vraagje de externe HD/DVD speler voor de 360, is die ook te gebruiken voor spellen? Of alleen films? Als die wel voor spellen te gebruiken is, hoe stil is die?
Alleen voor films..

Met films issie nagenoeg stil, alleen gaat je 360 na een tijdje iets harder blazen door hoge cpu gebruik :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74839

Ik zit erover te denken om een 360 te halen en via HDMI aan te sluiten op mijn monitor. Is de Microsoft VGA/HD kabel de beste keus of doen goedkopere 3rd party producten hun werk ook goed?

edit: of is dat de kabel die standaard bij een Premium 360 zit?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 74839 op 26-08-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik heb vrijdag een Elite gekocht (mijn eerste console sinds de NES, met Saints Row en Forza2 erbij) en het bevalt me allemaal prima... op 1 ding na:

Media sharing... arrgggh ik word er helemaal gek van. Hier de situatie:
Een thuisnetwerk met daarin mijn pc en de xbox.
PC heeft Windows XP SP2 en Windows Media Player 11.
Ik heb media delen aangezet in WMP11.
De xbox werd herkend en ik heb 'm toegestaan (staat nu zo'n groen vinkje bij).
Ook heb ik media in m'n WMP11 bibliotheek.

Als ik dan naar m'n xbox ga en muziek of video's op een computer probeer te zoeken. Dan verschijnt de melding: "Can't find any computers running media sharing software." Erg vreemd dus... ook al zet ik de firewall (de windows firewall) uit, het helpt niks.

Hopelijk is hier iemand te vinden die me kan helpen!

offtopic:
Mijn eerste ervaring met xbox live was een fraaie: Het aller aller aller eerste wat ik op xbox live zag was een VW New Beetle vol met hakenkruizen in Forza2!?!! Wat een idioot.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

JaymzHetfield schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:57:
offtopic:
Mijn eerste ervaring met xbox live was een fraaie: Het aller aller aller eerste wat ik op xbox live zag was een VW New Beetle vol met hakenkruizen in Forza2!?!! Wat een idioot.
offtopic:
Onthou de gamertag van die persoon en file een complaint via Xbox Live, werkt vaak nog ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:43
halo 3 limited edition zal niet in de winkel verkrijgbaar zijn. en is ook niet meer te pre orderen behalve in de winkels die zo'n kitje met t-shirt verkopen. limited edition is helemaal uit verkocht. de bron is graag annoniem en komt uit de vrienden kring van amoi. vele winkel keten hebben een bericht gekregen van de groot handel. je kan dit bericht gaan geloven of niet. als je het niet gelooft ga dan alstublieft niet zeuren.( want dat werd vaker gedaan als ik een bericht plaatste) maar dit bericht is van een betrouwbare bron

[ Voor 24% gewijzigd door amoi op 26-08-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar aanleiding van dit artikel, zijn er al Premium HDMI Xboxen in NL/Europa geland? Ik zag wel dat de speciale Halo 3 Premium uitgerust is met HDMI.

edit: Hoe groot is de winst van HDMI op een monitor (20 inch Samsung Syncmaster 205BW) eigenlijk? Genoeg om te wachten/meer geld uit te geven aan de Elite?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 74839 op 26-08-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
amoi schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:01:
halo 3 limited edition zal niet in de winkel verkrijgbaar zijn. en is ook niet meer te pre orderen behalve in de winkels die zo'n kitje met t-shirt verkopen. limited edition is helemaal uit verkocht. de bron is graag annoniem en komt uit de vrienden kring van amoi. vele winkel keten hebben een bericht gekregen van de groot handel. je kan dit bericht gaan geloven of niet. als je het niet gelooft ga dan alstublieft niet zeuren.( want dat werd vaker gedaan als ik een bericht plaatste) maar dit bericht is van een betrouwbare bron
ja er komen maar 10 van die helm dingen in nederland uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Degenen die Blue Dragoon hebben gekocht:
Is het de eerste disk alleen maar FMV kijken of kom je ook nog wel een degelijke portie toe aan rondlopen en vechten ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 10:57

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

[...]

het is echt zo

Citaat
" Geachte heer xxxxxx,

In de comments bij het artikel staat dit:

"Dit is alleen de Feel and Look

Dit artikel is niet het spel Halo3 zelf, maar de Halo 3 Feel and Look. Iedereen die deze bestelt, krijgt geen Halo3 spel en geen compensatie vanwege de fout op de site. En iedereen die onrechtmatig gebruik maakt van een kortingscode, wordt geblokkeerd. Deze bestellingen worden niet uitgevoerd. "

Ik weet t nu ook niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bizzarro schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:57:
[...]

Dit artikel is niet het spel Halo3 zelf, maar de Halo 3 Feel and Look. Iedereen die deze bestelt, krijgt geen Halo3 spel en geen compensatie vanwege de fout op de site. En iedereen die onrechtmatig gebruik maakt van een kortingscode, wordt geblokkeerd. Deze bestellingen worden niet uitgevoerd. "

Hmm, en dan kan je nog volgens de 7 dagen afkoel periode nog je geld terug krijgen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mars18 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:36:
[...]

ja er komen maar 10 van die helm dingen in nederland uit
De helm is niet de limited edition :> (limited edition is gewoon een steelbox)
Anoniem: 74839 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:18:
Naar aanleiding van dit artikel, zijn er al Premium HDMI Xboxen in NL/Europa geland? Ik zag wel dat de speciale Halo 3 Premium uitgerust is met HDMI.

edit: Hoe groot is de winst van HDMI op een monitor (20 inch Samsung Syncmaster 205BW) eigenlijk? Genoeg om te wachten/meer geld uit te geven aan de Elite?
Het verschil tussen VGA en HDMI(ofwel DVI) is zo klein dat je het alleen ziet als je ze naast elkaar zet, en dan nog is het moeilijk en puur persoonlijk om te zeggen wat mooier is.

[ Voor 57% gewijzigd door pagani op 27-08-2007 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Misschien een niet veel gestelde vraag, maar wie wilt zijn doos van zijn Elite versie verkopen? Ik heb hier een doos die iets gedeukt is. Gezien ik ze spaar wil ik graag ruilen tegen een doos in 100% staat. Ik geef er mijn doos + 25 euro voor. Moet wel in 100% staat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
-SaveMe- schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:39:
Degenen die Blue Dragoon hebben gekocht:
Is het de eerste disk alleen maar FMV kijken of kom je ook nog wel een degelijke portie toe aan rondlopen en vechten ?
Ik heb gisteren na 19 uur en 37 minuten spelen de melding gekregen of ik disc 2 er in wil doen. Nu ga ik niet echt hard door het spel heen en neem overal ruim de tijd om alles te bekijken, maar er is genoeg te doen op disc 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

milenko79 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:02:
[...]

Ik heb gisteren na 19 uur en 37 minuten spelen de melding gekregen of ik disc 2 er in wil doen. Nu ga ik niet echt hard door het spel heen en neem overal ruim de tijd om alles te bekijken, maar er is genoeg te doen op disc 1.
Ik had ook niet echt het idee dat er extreem veel fmv op disc 1 zat. Als ik het eens terug ga denken zit er op disc 2 misschien nog wel meer. Daar ben je ook sneller mee klaar.

Disc 1: 16 uur
Disc 2: 10 uur

Disc 3 zit ik inmiddels op een goede 14 uur maar daarop krijg je op een gegeven moment ook een stuk meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Bizzarro schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:57:
[...]

Volgens mij laat de informatie bij het product toch echt geen ruimte voor onduidelijkheid over. Het is overduidelijk de game die omschreven wordt. Wat is nou in godsnaam de Feel en Look (slecht Engels trouwens, dus dat zou al vraagtekens moeten oproepen).
Ik heb voor de zekerheid een printje van de Bol.com pagina gemaakt, kan ik altijd het nog terugsturen mocht het niet de game zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door RoccoS op 27-08-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RoccoS schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:42:
[...]

Volgens mij laat de informatie bij het product toch echt geen ruimte voor onduidelijkheid over. Het is overduidelijk de game die omschreven wordt. Wat is nou in godsnaam de Feel en Look (slecht Engels trouwens, dus dat zou al vraagtekens moeten oproepen).
Ik heb voor de zekerheid een printje van de Bol.com pagina gemaakt, kan ik altijd het nog terugsturen mocht het niet de game zijn.
waar zien jullie uberhaupt feel en look staan? ik zie dat nergens op de site

edit: bij de klantwaarderingen dus... hmm ja als bol.com hun fouten hersteld door vage klantwaarderingen lijkt me sterk. denk dat iemand gewoon loopt te fucken

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 27-08-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spideramn
  • Niet online
[...]

het is echt zo

Citaat
" Geachte heer xxxxxx,

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Siu Mei Man

bol.com Klantenservice

www.bol.com"

toon volledige bericht
Als ik op "Reserveer nu" / "Bestel snel" druk krijg ik de volgende melding:

De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsen.

Toch een fout van bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-02 23:44

Thennis

Lachen kan altijd

Ik heb een mail naar de klantenservice gestuurd met vraag om uitleg betreffende de 'feel en look' comment.
Tevens even gevraagd of het een Live Gold verleng abo is. Had ooit in een XBox topic hier vernomen dat er ook zoiets bestaat als een nieuw abonnement waarmee je niet je huidige kan verlengen.
Ik laat het weten zodra ik een reactie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volgens mij bestaan "nieuwe abo's only" niet, anders moeten ze het expliciet vermelden

een demo kan het ook niet zijn want onder het plaatje staat:Full version | Nederlandse versie

Dus of het klopt; of ze maken wel heel toevallig veel fouten bij 1 produkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Is er iemand die iets kan zeggen over mijn media sharing probleem?
Zie dit: JaymzHetfield in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39"

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb geen X360, maar zo'n Halo 3 setje is wel erg relaxt. Kheb toch Live! nodig...
Jammer dat ie nu niet meer te bestellen is.

Over dat abo:
Ik heb op eBay auctions zien staan waarbij je voor een prikkie ($ 30) 12 maanden live kon kopen.
In de toelichting van die veilingen staat dat t alleen bij een nieuwe Live! account werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 27-08-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nog meer mensen die demo van MoH:Airborne gespeeld hebben?

vond em best aardig... maar heel kort gespeeld
kreeg alleen die parachute niet echt goed bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
JaymzHetfield schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:31:
Is er iemand die iets kan zeggen over mijn media sharing probleem?
Zie dit: JaymzHetfield in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 39"
Het klinkt als een probleem op firewall-niveau. Heb toevallig iets van Symantec/Norton draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
spideramn schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

Als ik op "Reserveer nu" / "Bestel snel" druk krijg ik de volgende melding:

De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsen.

Toch een fout van bol?
Yup, denk dat ze de fout ontdekt hebben.

De vraag is nu wat ze met de gedane bestellingen gaan doen.
Ik heb die van mij expres meteen betaald omdat ze er op die manier moelijker onderuit kunnen dan bij een acceptgiro.

Maar Bol.com kom kennende leveren ze gewoon, dat hebben ze in het verleden ook gedaan. En het is niet zo dat het combipakket niet aannemelijk is zoals bij een LCD-TV van 99,-.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
RoccoS schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Het klinkt als een probleem op firewall-niveau. Heb toevallig iets van Symantec/Norton draaien?
Dat dacht ik dus ook. Maar ik heb dus alleen de Windows Firewall en Kaspersky Antivirus. Ook al zet ik beide uit, dan werkt het nog niet.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

JaymzHetfield: Wil jij de doos van de Elite verkopen? Je krijgt een doos terug, maar daar zit een knik in in de achterkant. Ik spaar consoles en vind het zonde gezien ik ze allemaal op de plank heb staan met doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die hun 360 bij hun PC hebben staan: Hoe hebben jullie de aansluiting met Live geregeld? Gewoon een hub/switch op de binnenkomende UTP kabel gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 22:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Thennis schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:07:
Ik heb een mail naar de klantenservice gestuurd met vraag om uitleg betreffende de 'feel en look' comment.
Tevens even gevraagd of het een Live Gold verleng abo is. Had ooit in een XBox topic hier vernomen dat er ook zoiets bestaat als een nieuw abonnement waarmee je niet je huidige kan verlengen.
Ik laat het weten zodra ik een reactie heb.
Yep dat kan ook, maar dacht dat je dien alleen bij de Xbox 1 had. Dat heet dan meestal ook een starters pakket, moet je opnieuw een account aanmaken. Zelf heb ik die dingen niet voor de xbox360 gezien.
JaymzHetfield schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:01:
[...]

Dat dacht ik dus ook. Maar ik heb dus alleen de Windows Firewall en Kaspersky Antivirus. Ook al zet ik beide uit, dan werkt het nog niet.
Heb je ook die media connect geinstalleerd?
Heb je ook die code ingevoerd, die je krijg tijdens het installeren van media center op je xbox360?
Anoniem: 74839 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:31:
Voor de mensen die hun 360 bij hun PC hebben staan: Hoe hebben jullie de aansluiting met Live geregeld? Gewoon een hub/switch op de binnenkomende UTP kabel gezet?
Mijn pc staat letterlijk naast me xbox, ongeveer 30 cm. Omdat ik 2 aansluitingen heb op mijn modem , heb ik nog een kabel getrokken( 20 meter )en dat werkt perfect.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.