Media delen xbox360-pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:47
hey ik wil media delen van mijn pc (xp) naar de xbox360 nu kan ik films laten streamen vanuit de map C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Mijn video's dit is een standaard map voor het streamen naar de xbox. kan ik deze map ook wijzigen? mijn c:\ schijf is namelijk 15 gig en mijn d:\ is 300 gig dus als ik 1 hd film in die map zet zit de c:\ prop vol.

groeten en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan met Windows Media Player 11 makkelijk media sharen met je XBOX360. Maar even zoeken en je vind alle antwoorden.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Enkele suggesties:

- Je kunt ook TVersity installeren, da's een PnP server waarmee je willekeurig media materiaal vanaf een willekeurige locatie op je computer kunt streamen naar een PnP client (o.a. dus de 360).

- Je kunt ook de folder(s) op je D schijf toevoegen aan je WM library, deze informatie wordt gebruikt om de boel te sharen met PnP clients

- Je kunt de locatie van My Video's verplaatsen door een nieuwe folder op je D schijf te maken en door een kleine reghack daar My Video's naar toe te linken (het is namelijk een speciale folder).

[ Voor 55% gewijzigd door mindcrash op 01-09-2007 12:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:47
Sorry voor dubbel post :o

ik heb idd nu de optie gevonden in wmp11 :>, ik wist niet dat ik een medeabibliotheek kon maken voor videos. Wat een top programmas zijn het ook _/-\o_

bedankt voor de reacties!

[ Voor 7% gewijzigd door jostefa op 01-09-2007 12:43 ]