Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F350-maniac schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:18:
(PS3 demo)
ook erg irri dat die gelijk begint te rennen als je je pookje naar voren duwt ik ren liever met X tappen, ik ren nu mijn hele appartement door om bij die telefoon te komen 8)7
Je moet even bij de controls kijken. Bij de PC versie is het namelijk zo dat je met Caps rennen aan en uit kunt zetten dus kunt switchen tussen standaard rennen of gewoon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:28

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stick minder ver naar voren duwen, dan loopt ie gewoon.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
In de Pricewatch staat Mafia 2 al voor 35 euro.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Dat staat er al een lange tijd in, knuppel.

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChevyVanDude schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:14:
Dat staat er al een lange tijd in, knuppel.
Goh , wat heerlijk volwassen en vriendelijke opmerking. Zeg dan gewoon niks. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Meelobee schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:32:
mm ja dat klopt idd maar dat vind ik dan toch weer niet fijn, ben niet zo van de subtiele handelingen :P
maar misschien kwestie van wennen dit is voor mij geen breekpunt zal nog een paar x de demo doen in ieder geval

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Om hier te komen is ook wel leuke aanrader, werkt ook op pc.

YouTube: Mafia 2 demo unauthorized area

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:01
Mafia2 gepreordered voor €31,45 :). Lijkt een prima spel te worden op de pc. heb m zojuist vergeleken met de X360 en PS3-versie. PC is het beste, en de PS3 is (alweer) het slechtste.
Meelobee schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:32:
met XBOX-controller op pc moet je LB indrukken om te sprinten.

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 13-08-2010 16:48 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:35:
Mafia2 gepreordered voor €31,45 :). Lijkt een prima spel te worden op de pc. heb m zojuist vergeleken met de X360 en PS3-versie, en het verschil is echt groot. PC is verreweg het beste, en de PS3 is (alweer) het slechtste.

[...]

met XBOX-controller op pc moet je LB indrukken om te sprinten.
Wie gaat nouw zijn controller gebruiken op de pc versie 8)7 ??

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:15:
[...]

Wie gaat nouw zijn controller gebruiken op de pc versie 8)7 ??

;)
Een controller is veel handiger met autorijden. Zo doe ik het ook altijd in GTA4.
Gewoon bewegen enzo met muis en tobo, maar controller voor autorijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Een controller is veel handiger met autorijden. Zo doe ik het ook altijd in GTA4.
Gewoon bewegen enzo met muis en tobo, maar controller voor autorijden.
Same here , alleen zit ik met het probleem dat mijn Logitech Cordless Rumblepad 2 niet is in te stellen in de demo, ik ben dus verplicht om een xbox360 controller voor PC te kopen grrrr.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Net demo gedaan jammer van time limit. (xbox 360)
Alhoewel het in de missie niet loopt volges mij.
Ziet er erg mooi uit zeg, het vechten is wel leuk gemaakt.
Maar de missie was wel simpel.
Hoop dat het niveau in het hele spel moeilijker is.
In de demo kan je het water ook niet in hoop dat dat aan de demo ligt............
Als je er met de auto in rijd, spawn je gewoon op het droge. Erin lopen kan al helemaal niet omdat je dan word ''geblokt''

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:43

KoffieNT

banaan

En ook als je een auto in het water duwt verdwijnt ie.
Wat ik wel een leuk detail vind, is dat alle licence-plates anders zijn en dat je in de body-shop e.e.a kan aanpassen, waaronder je licence-plate. Bij GTA 4 stond er namelijk op iedere LP "Liberty City".

Leuk detail. Het valt me op dat een game bij mij staat of valt op de kleine details.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:59:
[...]

Same here , alleen zit ik met het probleem dat mijn Logitech Cordless Rumblepad 2 niet is in te stellen in de demo, ik ben dus verplicht om een xbox360 controller voor PC te kopen grrrr.... :(
Ja of gewoon sturen met een het toetsenbord :X
Ik zou echt nooit een controller speciaal voor een game kopen.. maar ja dat is mijn mening.

Gisteravond toch weer wat fijne uurtjes doorgebracht met politie achtervolgingen, shoot-outs en gewoon een potje vechten met jan en alleman :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 07:16

MsG

Forumzwerver

shameblaster schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:11:
Net demo gedaan jammer van time limit. (xbox 360)
Alhoewel het in de missie niet loopt volges mij.
Ziet er erg mooi uit zeg, het vechten is wel leuk gemaakt.
Maar de missie was wel simpel.
Hoop dat het niveau in het hele spel moeilijker is.
In de demo kan je het water ook niet in hoop dat dat aan de demo ligt............
Als je er met de auto in rijd, spawn je gewoon op het droge. Erin lopen kan al helemaal niet omdat je dan word ''geblokt''
Vraag het me af. Ik heb altijd het idee dat demo's in dit stadium en tijdstip gewoon een voorproefje zijn van precies dezelfde game, en dat de game nu bij de drukpersen ligt. Misschien dat het een en ander nog gewijzigd wordt in patches.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Hmm, aangezien ik nu voldoende geld verdien, denk ik dat ik het toch wel ga kopen.
Daarnaast is 35 euro voor een titel die een klassieker moet verdedigen ook niet veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Dit las ik net op het officiële forum: (van 1 van de developers) Verwoord precies hoe velen er van ons over denken, denk ik ;)

You will enjoy Mafia II for what it is - the sequel to, and the evolution of, an excellent game. People shouldn't go into Mafia II thinking that it's just the first game with better graphics. It's a completely new and different experience. I'm probably just as resistant as you are to change when it comes to games I love, but I still get the same feeling when I play Mafia II as I did when I played the first game, and I hope you and all of the other Mafia 1 fans do too.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Nu wachten nog 11 dagen, en dan zullen we zien of het echt een appart gemaakte demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Donnie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:41:
Dit las ik net op het officiële forum: (van 1 van de developers) Verwoord precies hoe velen er van ons over denken, denk ik ;)

You will enjoy Mafia II for what it is - the sequel to, and the evolution of, an excellent game. People shouldn't go into Mafia II thinking that it's just the first game with better graphics. It's a completely new and different experience. I'm probably just as resistant as you are to change when it comes to games I love, but I still get the same feeling when I play Mafia II as I did when I played the first game, and I hope you and all of the other Mafia 1 fans do too.
Dat is zeker mooi verwoord :) Ik vind het echt een top game hoor!
De speler manoeuvreert lekker en het schieten vind ik ook heerlijk! Nog een paar daagjes de demo spelen, dan op vakantie en als ik terug ben, dan is het spel gereleased :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mwoah ik zie het als minder geweldig als Mafia 1, maar desondanks vast geen slechte game. De die-hard Mafia 1 fans worden denk ik net niet helemaal bediend. Terwijl de GTA-speler dit als leuk uitstapje ziet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

MsG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:48:
Mwoah ik zie het als minder geweldig als Mafia 1, maar desondanks vast geen slechte game. De die-hard Mafia 1 fans worden denk ik net niet helemaal bediend. Terwijl de GTA-speler dit als leuk uitstapje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:16:
[...]
Ja of gewoon sturen met een het toetsenbord :X
Ik zou echt nooit een controller speciaal voor een game kopen.. maar ja dat is mijn mening.
No way,sturen met het toetsenbord is waardeloos en hopeloos old school,verder is de Xdoos controller natuurlijk niet alleen voor Maffia2 te gebruiken. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het verschil tussen PS3-versie en PC en X360 is minder groot dan geschetst wordt in dat ene plaatje.. Wel is het waar dat de PS3 het lelijkst en karteligst is.

Eigen foto's van verschil tussen de versies:

PS3
PC
XBOX360

Ja, pc @ 1920*1080 maxed behalve Physx

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 13-08-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Je moet de graphics natuurlijk niet alleen beoordelen op de theoretische kwaliteit maar ook aan de sfeer die het aan de game geeft.
Daarin slaagt Maffia II heel erg en ik vind het ook zeker mooie graphics voor een zandbak.

En je zit zoiezo verder van een tv af dan van je beeldscherm dus die kartelrandjes op de consoles zullen wel een beetje meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
qwertyuio schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:54:
Je moet de graphics natuurlijk niet alleen beoordelen op de theoretische kwaliteit maar ook aan de sfeer die het aan de game geeft.
Daarin slaagt Maffia II heel erg en ik vind het ook zeker mooie graphics voor een zandbak.

En je zit zoiezo verder van een tv af dan van je beeldscherm dus die kartelrandjes op de consoles zullen wel een beetje meevallen.
Het gaat om deze screenshot die eerder in dit topic werd gepost:
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2j41szk.jpg
Zo'n groot verschil zie ik niet. Verder is Mafia2 geen Sandbox game. Gewoon lineair spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
GAIAjohan schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:59:
[...]

Het gaat om deze screenshot die eerder in dit topic werd gepost:
[afbeelding]
Zo'n groot verschil zie ik niet. Verder is Mafia2 geen Sandbox game. Gewoon lineair spul.
Maffia II is zeker wel een zandbak game.
Je hebt niet in zoveel mate vrijheid als in GTA IV maar het is niet alsof GTA IV de standaard is van een zandbak game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
qwertyuio schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:01:
[...]

Maffia II is zeker wel een zandbak game.
Je hebt niet in zoveel mate vrijheid als in GTA IV maar het is niet alsof GTA IV de standaard is van een zandbak game.
Je hebt geen vrijheid in de verhaallijn. Alles eromheen is bijzaak en niet nodig. Er zijn geen zijmissies. Duidelijk een lineaire game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

In welke zin is GTA dan nog een zandbakgame? Je hebt geen invloed op het verhaal, het verloopt lineair alleen mag je zelf kiezen hoelang je tussendoor wat anders doet. Hetzelfde bij Mafia. Enkel heeft de nieuwste GTA wat suffe verschiltjes in miniscule keuzes, dat zou dan het verschil moeten zijn? Dan is alleen GTA IV een sandbox game.

Het is een beetje willekeurig zo'n woord. Voor mij zijn het beide sandbox games. GTA IV bied de speler echter wat meer ander vermaak aan om te compenseren met de wat simpele verhaallijnen vaak. Mafia hoeft daarvoor niet te compenseren. Althans bij deel 1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zelfs de developers geven aan dat het geen sandbox is maar een lineaire gameplay, dus niet zo eigenwijs doen ;) haha

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan ben je eigenwijs? Vertel me het verschil. Wat is er niet-lineair aan de GTA stories?

Dat ik daarnaast in een taxi kan rijden en wat geld verdienen maakt het niet-lineair? 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door MsG op 13-08-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17

ResuCigam

BOFH

Ik heb genoten van de demo, hetzelfde sfeertje als in deel 1 maar dan jaren later. Hij staat op mijn verlanglijstje! 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:55
MsG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:18:
Dan ben je eigenwijs? Vertel me het verschil. Wat is er niet-lineair aan de GTA stories?

Dat ik daarnaast in een taxi kan rijden en wat geld verdienen maakt het niet-lineair? 8)7
Komop de makers zeggen het zelf. Maar het grote verschil is dat je bij GTA vaak kan kiezen uit verschillende missies op verschillende plaatsen in de stad. Er zijn vaak meerdere verhaallijnen die parallel met elkaar kunnen worden uitgevoerd in meerdere missies. Uiteindelijk moet je meestal wel een verhaallijn afmaken, voordat je door kan met het grote geheel. Anders zou je er helemaal geen samenhangend verhaal in kunnen stoppen. Maar je hebt keuze. Daarnaast is er ook heel veel te doen in de stad buiten de verhaallijn om (strangers, politiemissies, auto's / motoren stelen op opdracht, races etc).

Als ik het goed begrijp is Mafia 2 helemaal lineair in een open spelwereld, waarbij er ook geen losse missies zijn e.d. Maar de demo is enorm sfeervol. Het speelt aardig. Dus als er maar een goed verhaal in zit, dan komt het allemaal wel goed. M'n preorder van september vorig jaar blijft iig staan :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Thanks Hoedje, dat is dus precies wat ik wilde aangeven ;)

Geen sidemissies dus, tuurlijk kun je nutteloos rond dwarrelen maar dat kun je in zoveel spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

offtopic:
Nou ja ik ben nog niet erg convinced, maar dit is een beetje een metadiscussie. In weze is de loop van het verhaal van GTA IV net zo lineair. Dat je dit kan afwisselen of van volgorde kan wisselen is allemaal prachtig, maar invloed heeft het geenzins. Ik denk dat beide spellen lineair zijn in hun storymode en sandbox als complete game. Immers bij mafia 1 kon je ook al free ride doen, wat het in mijn ogen toch echt wel tot een sandbox game maakt.

Zijn al die andere edities dan de speciale helemaal gecanceld? Want bij Gamemania hing nog een pre-order box waar stond dat je extra dingen had met een speciale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

GAIAjohan schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:45:
Het verschil tussen PS3-versie en PC en X360 is minder groot dan geschetst wordt in dat ene plaatje.. Wel is het waar dat de PS3 het lelijkst en karteligst is.

Eigen foto's van verschil tussen de versies:

PS3
PC
XBOX360

Ja, pc @ 1920*1080 maxed behalve Physx
moet je voor de grap even buiten stukken vergelijken :P
ps3 heeft geen gras maar een platte texture, de muzzle flash is stuk minder dan 360 en als je op een pilaar schiet dan komen er minder deeltje af. heb zelf getest met ps3 en xbox thuis, en ja klopt echt.
is wel erg genaaid maja ik haalde hem toch sowieso op de xbox. maar toch is het voor ps3 eigenaars weer een RDR actie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

MsG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:12:
In welke zin is GTA dan nog een zandbakgame? Je hebt geen invloed op het verhaal, het verloopt lineair alleen mag je zelf kiezen hoelang je tussendoor wat anders doet. Hetzelfde bij Mafia.
Zandbak en lineair zijn twee compleet verschilde zaken. Het 1 sluit het ander niet uit.

Lineair zegt alleen maar iets over het verhaal in het spel en de missies. Kun je bijvoorbeeld kiezen om een bepaald persoon te laten leven of niet en wat zijn daarvan de gevolgen in de rest van het verhaal.

Zandbak zegt alleen maar dat je als speler de vrijheid hebt om uit de verhaallijn te stappen en (min of meer) non scripted dingen te doen, zoals een beetje rondrijden, een bank overvallen of kleding kopen.

Heb je bij GTA de mogelijkheid om de verhaallijn te beinvloeden? Voor zover ik het heb onthouden niet, dus lineair en geen verschil met Mafia 2. Kun je in GTA en Mafia het verhaal aan de kant zetten en ben je vrij om de omgeving te verkennen en wat grappen en grollen uit te halen? Ja, dat kan bij beiden.

Wat dat betreft zit er volgens mij weinig tot geen verschil tussen GTA en Mafia, but what do I know?

Oh ja, de demo (PC) vond ik erg tof, dus Mafia 2 gaat wel in huis gehaald worden. :Y

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

ik draai hem op 1280 x 720 windowed mode met 40 FPS. Slechte videokaart.
maar het is een mooie game en ik ga hem toch halen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:07
4 dingen die ik van de (PS3) demo opmerkelijk vind:

- rete irritante camera zoals reeds opgemerkt (als je rent en als je rijdt) -> misselijk makend
- besturing is te gevoelig, nergens in de demo in te stellen, hopelijk wel in het eindproduct
- camera is te dicht op de persoon, nergens in de demo in te stellen, hopelijk wel in het eindproduct
- bloed is minder dan op de videos? -> zie bijvoorbeeld de preview van GT

Anderen hier mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten gaan dat de demo gewoon slecht is en er veel dingen gefixt zijn in de volledige versie inclusief de grafische kwaliteit op de ps3. maar ja dat zijn geruchten alhoewel de mafia 1 demo ook verschrikkelijk was in vergelijking met de full release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Een demo is juist om mensen (en eventuele twijfelaars) te overtuigen van hun spel. Wanneer je dan een 'slechte' demo gaat uitbrengen, helpt dat het hele principe van Demo(nstratie) omver he :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 22:28
KoffieNT schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:55:
Een demo is juist om mensen (en eventuele twijfelaars) te overtuigen van hun spel. Wanneer je dan een 'slechte' demo gaat uitbrengen, helpt dat het hele principe van Demo(nstratie) omver he :D.
Iedereen weet dat demo's oude builds zijn. Die zijn nou eenmaal slechter dan het uiteindelijke spel. Een demo is er inderdaad voor om mensen te trekken, maar mensen die een spel niet kopen omdat de demo wat bugs etc heeft snappen er weinig van. Als je het spel zou afwijzen op basis van de demo omdat het je soort spel niet is is het wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Niet iedereen weet dat hoor. Ik zou zelf namelijk eerder zeggen dat een demo een klein (beperkt) deel van de volledige versie laat zien, precies met wat ze doen door de stad af te bakenen met de rode vlakken, maar dat alles daarbinnen functioneert zoals het in de release-versie gaat functioneren.

Wanneer een spel vol met bugs zit, heet dat toch een beta of zelfs alpha? Ik vind niet dat dit een beta is, maar er zitten wel wat slordigheden/jammere dingetjes in.

Ik heb de demo eerst op de 360 gespeeld, de graphics vielen me daarop wat tegen (teveel randjes en karteltjes) en daarna op de pc, stukken mooier. Dat is ook de reden waarom ik dit spel op de pc ga spelen ipv de 360. Ik kan me niet voorstellen dat de graphics op de 360 (en ps3) veel en veel mooier zijn.
Dingen die me dwars zitten is wanneer de auto in het water raakt en gewoon verdwijnt. Of pedestrians die tegen elkaar aan lopen, zo zijn er nog wat kleine dingen.
Je zou kunnen zeggen "Ja, in de release-versie is dat allemaal weggewerkt", maar ik persoonlijk vind het niet slim om dan zo'n soort demo uit te brengen.

[ Voor 4% gewijzigd door KoffieNT op 13-08-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Toch is het wel een eerdere build dit, dit staat ook op de officiele fora. Build is nog van 2009 zelfs... Uiteindelijke versie zal er qua graphics niet heel anders uit zien, maar wel wat gepolijster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
KoffieNT schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:09:
Niet iedereen weet dat hoor. Ik zou zelf namelijk eerder zeggen dat een demo een klein (beperkt) deel van de volledige versie laat zien, precies met wat ze doen door de stad af te bakenen met de rode vlakken, maar dat alles daarbinnen functioneert zoals het in de release-versie gaat functioneren.
Vaak wanneer je een demo opstart krijg je al groot in beeld dat de demo afwijkt van de uiteindelijke versie, work in progress, en dat de uiteindelijke game er anders uitziet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt weer geweldige moderators and devs op de forums , er word terecht kritiek gelevered op het feit dat er geen melee wapens zijn (dat werd gezegd) terwijl je ze wel kan unlocken in de demo door de lua scripts aan te passen.(de wapens zijn niet echt af maar de ingame modellen zijn er en menu iconen.)
En nu worden all threads over het modden en over kritiek hierop gelockt.

jammer Modden vind ik toch wel belangrijk bij zo'n soort spel nadat je hem hebt uitgespeeld.

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/8178/baseballka.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:46:
Echt weer geweldige moderators and devs op de forums , er word terecht kritiek gelevered op het feit dat er geen melee wapens zijn (dat werd gezegd) terwijl je ze wel kan unlocken in de demo door de lua scripts aan te passen.(de wapens zijn niet echt af maar de ingame modellen zijn er en menu iconen.)

jammer Modden vind ik toch wel belangrijk bij zo'n soort spel nadat je hem hebt uitgespeeld.

[afbeelding]
Wie weet releasen ze het later. Ik snap trouwens wel dat ze die topics sluiten. Zou jij het als producent wel leuk vinden om topics te vinden op je eigen forum waarop mensen uitleggen hoe je jou product moet aanpassen/manipuleren. Nu is het nog ontschuldig met wapens, maar als je dat toelaat gaat men natuurlijk verder op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:58
laat maar het is al gelukt even een ander hex gedl

[ Voor 87% gewijzigd door ravw op 14-08-2010 10:37 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Er zijn al mensen die de melding die je krijgt als je buiten het demo gebied gaat "You failed the mission" weg hebben gekregen :
YouTube: Mafia 2 - Exploring beyond the limits of the demo (HD 1080p)

wat me onmogelijk lijkt voor 1gb dit omdat je met andere bugs ook door de mao valt e.d.

[ Voor 15% gewijzigd door green-tea op 14-08-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:47
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:46:

[afbeelding]
Die melee wapens bewaren ze waarschijnlijk voor DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik moet zeggen dat Mafia II toch wel mooie graphics heeft op de PC! :+ Ik was op zo'n steiger vlak achter het huis waar je begint en daar heb ik even wat rondgekekekn naar de skyline en naar het water, hoe mooi het eruit zag! :D
Afbeeldingslocatie: http://i795.photobucket.com/albums/yy235/Vincitore/Mafia%20II%20demo/th_mafia22010-08-1412-49-25-71.jpg Afbeeldingslocatie: http://i795.photobucket.com/albums/yy235/Vincitore/Mafia%20II%20demo/th_mafia22010-08-1412-49-33-48.jpg Afbeeldingslocatie: http://i795.photobucket.com/albums/yy235/Vincitore/Mafia%20II%20demo/th_mafia22010-08-1412-49-35-93.jpg Afbeeldingslocatie: http://i795.photobucket.com/albums/yy235/Vincitore/Mafia%20II%20demo/th_mafia22010-08-1412-49-41-06.jpg

/edit: Weet iemand nog een goede site om ze wel als thumbnail neer te zetten, maar als je erop klikt gewoon een scherm krijgt met full size foto en niet mijn albums?

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 14-08-2010 13:03 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

XIDESIGN schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:02:
Er zijn al mensen die de melding die je krijgt als je buiten het demo gebied gaat "You failed the mission" weg hebben gekregen :
YouTube: Mafia 2 - Exploring beyond the limits of the demo (HD 1080p)

wat me onmogelijk lijkt voor 1gb dit omdat je met andere bugs ook door de mao valt e.d.
Wederom een simpele hex edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
En die weet ik dan niet haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

Vincitore schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:00:
..

/edit: Weet iemand nog een goede site om ze wel als thumbnail neer te zetten, maar als je erop klikt gewoon een scherm krijgt met full size foto en niet mijn albums?
Gewoon de directe link gebruiken? Zoals http://i795.photobucket.c...2010-08-1412-49-41-06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Donnie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Vet, daar is ook een patch voor uit zie ik. Leuk maar niet de hele map doet het. Ik was denk ik 2 minuten waar je niet mag zijn op een punt en toen zakte ik door de map heen.

Echter wel leuk, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Misschien een goed idee.. eens zien of er dan ook leuke thumbnails van te maken zijn!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Vincitore schreef op zaterdag 14 augustus 2010
offtopic:
Je zou ze ook in je tweakers.net fotoalbum kunnen zetten

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

En dan rijd je opeens van de map af.....

Je krijgt wel leuke verschijnselen haha:
Afbeeldingslocatie: http://doncorleone.mine.nu/got/mafia_karate.jpg
Don's tip, rijd niet de tunnel uit :P

[ Voor 11% gewijzigd door Donnie op 14-08-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Donnie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:21:
En dan rijd je opeens van de map af.....

Je krijgt wel leuke verschijnselen haha:
[afbeelding]
Don's tip, rijd niet de tunnel uit :P
Hahaha true, ik zag het net optijd. Mooi stukje.

Maar vind nog steeds jammer dat dat mafia 1 gevoel er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Wat is nou de beste plaats om te schieten als je beetje snel een auto op wil blazen?

Hoorde van mensen hier dat ze binnen 3 keer schieten een auto konden opblazen? Ik doe er toch haast wel 20 x over met shotgun xD

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Net boven het achterwiel bij de tank ;)

nu maar weer ff mafia 1 gaan spelen, wordt gek van het wachten :P

[ Voor 46% gewijzigd door Donnie op 14-08-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Donnie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:32:
Net boven het achterwiel bij de tank ;)

nu maar weer ff mafia 1 gaan spelen, wordt gek van het wachten :P
Ah ok, is soms nog lastig om de tank te vinden :P

Mafia 1 blijft mooi he :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:25:
Wat is nou de beste plaats om te schieten als je beetje snel een auto op wil blazen?

Hoorde van mensen hier dat ze binnen 3 keer schieten een auto konden opblazen? Ik doe er toch haast wel 20 x over met shotgun xD
2 schoten op het tank klepje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 14:14

Jelte,89

Woodworking

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:32:
[...]

2 schoten op het tank klepje ;)
Inderdaad, beetje jammer bij elke auto aan linkerkant boven het achterwiel.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Demo doet het niet op m'n Alienware m11x :(. Op m'n Alienware Aurora wel gelukkig (en op m'n PS3), ik vind het lekker spelen. Het autorijden is even wennen. Ik vind dat het er helemaal niet zo slecht uit ziet op de PS3.

Zijn er meer mensen bij wie de demo het niet doet? Hij installeert gewoon maar krijg alleen het logo in beeld en daarna gebeurd er niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Demo start gewoon goed, menu doet het het alleen als ik op ''start demo'' klik dan krijg ik heel snel een zwart scherm en gaat hij terug na Windows zonder foutmelding of wat dan ook. Waar ligt dit aan?

Demo zelf ergens anders gespeeld. Ziet er leuk uit maar minder dan ik verwacht had als ik na filmpjes kijk en dergelijke... voelt niet echt fijn aan beetje cartoonachtig lijkt het wel. Maar volledige spel is ongetwijfeld mooi met missies etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Jelte,89 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:24:
[...]

Inderdaad, beetje jammer bij elke auto aan linkerkant boven het achterwiel.
Hoezo jammer, dat is toch realistisch. Als ik 2 kogels schiet naar de plek waar de benzinetank zit dan gaat die tank incl. auto de lucht in lijkt me :?

[ Voor 3% gewijzigd door Arsenius op 14-08-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Arsenius schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:11:
[...]

Hoezo jammer, dat is toch realistisch. Als ik 2 kogels schiet naar de plek waar de benzinetank zit dan gaat die tank incl. auto de lucht in lijkt me :?
Denk dat hij bedoelde dat de tank ook wel eens op andere plekken mocht zitten? Dus bij de ene auto wat lager en rechts en bij de andere hoog en links bijv.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 03:31
Daarnaast vliegt een echte auto niet de lucht in met een kogel in de benzinetank, maar voor in games is het altijd fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 14:26
Arsenius schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:11:
[...]

Niet realistisch hoor, van een kogel blaast een benzinetank zich niet op. Tenzij je hollywood-realisme bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Bij mythbuster hebben ze zelfs een keer een professionele schutter los laten gaan op een auto met allerlei wapens maar op geen enkele manier vloog deze de lucht in. Dit is dus echt iets uit films en games only :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Heeft iemand een uitleg hoe ik ook de rode muren kan laten verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

zoenvisje schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:29:
Demo doet het niet op m'n Alienware m11x :(. Op m'n Alienware Aurora wel gelukkig (en op m'n PS3), ik vind het lekker spelen. Het autorijden is even wennen. Ik vind dat het er helemaal niet zo slecht uit ziet op de PS3.

Zijn er meer mensen bij wie de demo het niet doet? Hij installeert gewoon maar krijg alleen het logo in beeld en daarna gebeurd er niks meer.
Ik moest hem met admin rights starten hier op Win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
RichardvdD schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:11:
[...]
Niet realistisch hoor, van een kogel blaast een benzinetank zich niet op. Tenzij je hollywood-realisme bedoelt.
Geen idee, ik heb het nooit 'for real' geprobeerd ;) . Lijkt me dat de vonken van de kogelinslag de benzinetank kunnen laten ontploffen.. :?

Misschien hebben die oude auto's een benzinetank van aluminium of een ander metaal waardoor er wel een vonk kan ontstaan :? :D

[ Voor 14% gewijzigd door Arsenius op 14-08-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Donnie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:13:
Bij mythbuster hebben ze zelfs een keer een professionele schutter los laten gaan op een auto met allerlei wapens maar op geen enkele manier vloog deze de lucht in. Dit is dus echt iets uit films en games only :P
Oh ja, wist ik niet. Dacht dat er bij de inslag van de kogel het blik wordt geschampt en er dan vonkjes konden onstaan die de benzine kan laten ontbranden en er dan een ontploffing onstaat.

Maar goed, weer wat geleerd dan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het toch wel tegenvallen,rijden is drama, lijkt wel of je over de weg zweeft, en die crosshair is echt huilen zo groot :F
De graphics zijn wel mooiste die ik ooit gezien heb denk ik, vooral het water achter je huis waar je begint _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
Is et nou niemand anders die het te gek voor woorden vindt dat je iemand niet dood of tenminste buiten westen kan slaan :? Ze geven op, gaan gehurkt zitten en je kan ze niet meer slaan

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
FireFoz schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:03:
Is et nou niemand anders die het te gek voor woorden vindt dat je iemand niet dood of tenminste buiten westen kan slaan :? Ze geven op, gaan gehurkt zitten en je kan ze niet meer slaan
Je kan ze wel neer meppen hoor :X Gewoon zorgen dat je een stoere man pakt die niet van opgeven houdt :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 14:14

Jelte,89

Woodworking

Arsenius schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:44:
[...]

Oh ja, wist ik niet. Dacht dat er bij de inslag van de kogel het blik wordt geschampt en er dan vonkjes konden onstaan die de benzine kan laten ontbranden en er dan een ontploffing onstaat.

Maar goed, weer wat geleerd dan. _/-\o_
Nog een ander leuk off-topic feitje uit allerlei films, iemand word overgoten met benzine... spoortje leggen en dan het peukje in het benzine spoor gooien... In films een hele leuke reactie... irl nothing happens :P _/-\o_

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Iemand nog leuke nieuwtjes ofzo? Beetje rondrijden in dit beperkte deel van de stad wordt een beetje saai.. Nog 2 weken wachten op de volledige versie.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Arsenius schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:38:
Iemand nog leuke nieuwtjes ofzo? Beetje rondrijden in dit beperkte deel van de stad wordt een beetje saai.. Nog 2 weken wachten op de volledige versie.. :D
Tsjah je kan proberen om ook naar het andere deel te komen dmv een hex edit oid :)
Of gewoon lekker knallen op de politie/gangmembers maar omdat nou 2 weken te doen :X
Ik kan ook niet wachten op de release, maar ga eerst nog op vakantie en dan als ik terugkom is die net uitgekomen :9 :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal pagina's terug maakte hier ook iemand een opmerking over en heb ik al hetzelfde aangegeven, als je iemand een paar klappen hebt gegeven en je wint het gevecht dan kun je diegene een finishmove geven (doodschop of knietje >:) ), je moet dat wel direct doen ,als je te lang wacht dan hurkt diegene, overigens staat hij/zij na +- een halve minuut weer op en kun je weer verder knokken (meestal rennen ze dan als een speer weg).Als je iemand een finishmove kan geven zie dat ook middenonder in beeld d.m.v. rechter/linkermuisknop afbeelding ;) (als je het correct doet zie je ook een speciale animatie van je fatale klap/schop/knietje) Je kan iedereen doodslaan als je maar op tijd die laatste doodsklap/schop/knietje uitdeeld.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44

nFo

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:02:
[...]

Vraag mij af of dit eigenlijk ook in de U.S. versie zit , als er 1 land hypocriet is over dit soort dingen zijn zij het wel.

edit: Mompelt iets over ratings |:( 8)7
Ja denk het wel, in 50's playboys zie je alleen maar tetten. :9
Edit: Even opgezocht, ja dus, pas in de 72/73 zie je de onderkant. :')
Foto's in Mafia zijn uit 65 ongeveer.
Met de muis kun je nog inzoomen trouwens en verplaatsen. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 15-08-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
ik kan nog niet heel erg wennen aan dat auto besturen, als je de bocht uit komt, dan zie je die camera een soort van 'tik' geven dat hij weer rechtgaat. enorm irritant als je het mij vraag, geen vloeiende beweging als je veel bochten maakt oid. voor de rest, leuke game so far, ff paar keer 10min door de stad wat mensen aangereden en afgeschoten en die missie 3 keer. ben benieuwd, ga hem halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Lukt zeker wel. Met XBOX gamepad is het de gele knop. Heb ze ook wel doodgeslagen. Met de muis is het de rechtermuisknop. Die gaat pas aan als je ruzie hebt ;)

Liep ik weg. kwam de politie even naar die man kijken. Lieten hem liggen en gingen weer weg. Die was gewoon dood.

Voorbeeldje:
YouTube: VIDEO0001.3gp

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2010 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat een detail, moet in dat filmpje eens letten op de kasseistraat, rond 45sec. Let op de schaduw. Vliegt vogel over en gaat heel natuurgetrouw op de elektriciteitskabels zitten. Maf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:44

nFo

Arsenius schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:38:
Alle wapens in Mafia 2 demo: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1398632
Werkt !
>:)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=eg8NvzBgHYE&feature=related"]YouTube: Mafia 2 Demo: Get all the guns[/video]

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 15-08-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dat ziet er tof uit! En zeker ook goede wapens erbij zie ik wel! :)
Ik ga het zeker even uitproberen!

Dat is zeker tof! Vooral de machinegeweren, M1 garand en de .357 (meende ik) zijn toch lekkere wapens! :+

[ Voor 24% gewijzigd door Vincitore op 15-08-2010 11:31 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:39:
[...]

Aantal pagina's terug maakte hier ook iemand een opmerking over en heb ik al hetzelfde aangegeven, als je iemand een paar klappen hebt gegeven en je wint het gevecht dan kun je diegene een finishmove geven (doodschop of knietje >:) ), je moet dat wel direct doen ,als je te lang wacht dan hurkt diegene, overigens staat hij/zij na +- een halve minuut weer op en kun je weer verder knokken (meestal rennen ze dan als een speer weg).Als je iemand een finishmove kan geven zie dat ook middenonder in beeld d.m.v. rechter/linkermuisknop afbeelding ;) (als je het correct doet zie je ook een speciale animatie van je fatale klap/schop/knietje) Je kan iedereen doodslaan als je maar op tijd die laatste doodsklap/schop/knietje uitdeeld.
Maar het is toch suf dat je iemand die gebukt zit niet meer kan slaan :? Ik moet die persoon een schop kunnen geven vind. Wat ik ook zo dom vind is dat je een krantenverkoper bijv niet kan slaan. Ik snap echt niet waarom ze niet wat meer tijd/aandacht daaraan besteed hebben ipv lichtknopjes/kranen/ramen aan/uit functionaliteiten 8)7

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 19:19
Vincitore schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:06:
[...]

Dat ziet er tof uit! En zeker ook goede wapens erbij zie ik wel! :)
Ik ga het zeker even uitproberen!

Dat is zeker tof! Vooral de machinegeweren, M1 garand en de .357 (meende ik) zijn toch lekkere wapens! :+
Vergeet niet de KAR98 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hurtebise schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:28:
Wat een detail, moet in dat filmpje eens letten op de kasseistraat, rond 45sec. Let op de schaduw. Vliegt vogel over en gaat heel natuurgetrouw op de elektriciteitskabels zitten. Maf gedaan.
Ook in bv die missie als je met dat dikke wapen wapen bezig bent kun je vogels doodschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
YouTube: Mafia 2 leaked - full pre premiere version - free torrent download - my own gameplay

10 minuten van het hele spel, de torrent werkt toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:43:
[...]

Maar het is toch suf dat je iemand die gebukt zit niet meer kan slaan :? Ik moet die persoon een schop kunnen geven vind. Wat ik ook zo dom vind is dat je een krantenverkoper bijv niet kan slaan. Ik snap echt niet waarom ze niet wat meer tijd/aandacht daaraan besteed hebben ipv lichtknopjes/kranen/ramen aan/uit functionaliteiten 8)7
Dit was in Mafia1 ook al zo, als iemand daar bukte na een gevecht moest je zelf ook bukken om diegene te kunnen raken , misschien werkt dat in Mafia 2 ook ? (zelf ook nog niet geprobeerd)
Ook het standaard ontbreken van melee wapens vind ik erg jammer , hopelijk is dit alleen in de demo het geval maar ik vrees het ergste , een knokpartij is in Mafia2 meer een soort minigame geworden. (ontwijken,counteren,finishmove)
Geef mij maar een crowbar of baseball bat om iemand zijn kop in te slaan. :+
Over het andere punt ten aanzien van waterkranen,ramen,schakelaars etc. ben ik het helemaal met je eens , allemaal leuk gedaan maar als het in de retailversie geen enkele functie heeft hadden de makers beter hun tijd in andere zaken van de gameplay kunnen steken. :F

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 11:15

kronolith

[EDIT]

Ik ben egt overwhelmed door alle kleine details in deze game... Te veel om op te noemen gewoon. Hier en daar nog wat finetuning nodig, maar mijn pre-order blijft gewoon staan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand opgevallen dat de lijken van burgers langer blijven liggen dan die van agenten ?

Verder nog iets leuks voor de filmkenners onder ons , in The Godfather (part1) begint de film met de bruiloft van Don Corleone's dochter , op die bruiloft speelt een band, op een gegeven moment gaat Mevr. Corleone zo'n typisch Italiaans/Siciliaans liedje staan zingen en gaat iedereen mee klappen op het deuntje , dit liedje hoorde ik net in Mafia2 op de radio (op de classic zender)
Ik herkende het meteen ,erg cool dat de makers dit liedje in de game gestopt hebben! +1 :9

Het lied heet : Luna Mezz O' Mare

Even snel in-game met Fraps opgenomen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZU5tXLV2A8Y]

The Godfather scene:

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Iemand opgevallen dat de lijken van burgers langer blijven liggen dan die van agenten ?
Ik vind het al erg genoeg dat de lijken uberhaupt al zo snel verdwijnen :') Welkom in 2010, waar van animaties of ragdoll geen sprake is, er 2 druppels bloed te zien zijn en lichamen binnen een halve minuut simpelweg verdwijnen.. Niet echt de juiste ingredienten voor een meeslepende actiegame met enorme shootouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
RichardvdD schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 15:27:
[...]
Ik vind het al erg genoeg dat de lijken uberhaupt al zo snel verdwijnen :') Welkom in 2010, waar van animaties of ragdoll geen sprake is, er 2 druppels bloed te zien zijn en lichamen binnen een halve minuut simpelweg verdwijnen.. Niet echt de juiste ingredienten voor een meeslepende actiegame met enorme shootouts.
Ja dat is wel jammer inderdaad, maar heb me maar voorgenomen om me daar niet teveel aan te ergeren.
Zou beter zijn als ze 5 minuten bleven liggen, want dan heeft het plasje bloed in ieder geval nog zin :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha zo vet net.
Ik zag 2 gangsters rijden dus ik denk ik geef die auto even een zetje van de zijkant, kijken wat er gebeurt.
bestuurder stapt boos uit en trekt mij uit mijn auto om me een paar klappen te geven, gelukkig kwam oom agent net aanrijden.
Ganster moet op zijn knieen zitten met zijn armen omhoog, maar dan gaat die pannekoek er vandoor wordt hij zonder pardon in zijn rug geschoten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb dat nog nooit gezien. Als ik iemand sla moet ik meteen briben, maar als iemand anders mij slaat krijgt ie alleen een boze preek van de agent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:13:
Haha zo vet net.
Ik zag 2 gangsters rijden dus ik denk ik geef die auto even een zetje van de zijkant, kijken wat er gebeurt.
bestuurder stapt boos uit en trekt mij uit mijn auto om me een paar klappen te geven, gelukkig kwam oom agent net aanrijden.
Ganster moet op zijn knieen zitten met zijn armen omhoog, maar dan gaat die pannekoek er vandoor wordt hij zonder pardon in zijn rug geschoten. :D
De eerste keer is het grappig, ik heb dat ondertussen al 20 keer gezien en zie niets anders als er een gangster wordt gearresteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
RichardvdD schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:20:
[...]
De eerste keer is het grappig, ik heb dat ondertussen al 20 keer gezien en zie niets anders als er een gangster wordt gearresteerd :P
Volgens mij vindt RichardvdD het spel niet zo tof :P Het is en blijft een demo natuurlijk ... wie weet is het in de full release wel heel anders.

Daarnaast vind ik het wel tof dat de agenten ook anderen aanpakken en ook zonder pardon op ze gaan schieten! :P Daarom wacht ik ook vol smart op de release en dan kunnen we pas écht zien wat Mafia II waard is :)

/edit: Wat ik wel jammer vindt is dat de tank echt niet zichtbaar is van een afstandje. En volgens mij zit dat die gastank ook alleen maar op links dus dat is ook wel lastig om dan de auto kapot te schieten als je rechts staat :P

[ Voor 15% gewijzigd door Vincitore op 15-08-2010 17:00 ]

Stats

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste