De mensen die dat logge rijden en het door rood bekeuren niet waarderen waren die zelfde mensen die GTA veel leuker vonden dan mafia. Ik heb het over de mensen die mafia écht waardeerden. Die vonden het juist gaaf dat je niet lomp hard moet gaan rijden in een stad. Denk je echt dat de mafia in het echt enorm gaat opvallen door keihard te gaan rijden? Dacht het niet. Juist dat realistische, wat mafia speciaal maakte is er nu uit met veel te hard rijdende auto's a la godfather 1. Nou ja ik wacht af, maar na flops als Farcry 2, Spore, ga ik me niet krampachtig positief uiten als ik zie dat de game minder gaat worden dan deel 1 imo.MrVegeta schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:00:
Èén van de grootste kritiek punten op mafia 1 was juist het slome en logge rijgedrag van de auto´s en de politie die wel heel dik op je hielen zat als je eens door rood reed ofzo. Dat hebben ze aangepast, dat is iets minder realistisch inderdaad maar is alleen maar ten goede van de gameplay.
Verder is een er duck/cover systeem en wordt je weer beter als je dekking zoekt, ik vind beide maar niets, ik snap niet wat er mis is met bukken maar goed als dit het ergste wordt dan kan ik het door de vingers zien.
Het verhaal moet wederom erg spannend worden, de graphics zien er erg goed uit, de gameplay gaat lekker soepel en ik geloof dat er ook een multiplayer in zit. Klinkt goed toch?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn