Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

MrVegeta schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:00:
Èén van de grootste kritiek punten op mafia 1 was juist het slome en logge rijgedrag van de auto´s en de politie die wel heel dik op je hielen zat als je eens door rood reed ofzo. Dat hebben ze aangepast, dat is iets minder realistisch inderdaad maar is alleen maar ten goede van de gameplay.

Verder is een er duck/cover systeem en wordt je weer beter als je dekking zoekt, ik vind beide maar niets, ik snap niet wat er mis is met bukken maar goed als dit het ergste wordt dan kan ik het door de vingers zien.

Het verhaal moet wederom erg spannend worden, de graphics zien er erg goed uit, de gameplay gaat lekker soepel en ik geloof dat er ook een multiplayer in zit. Klinkt goed toch?
De mensen die dat logge rijden en het door rood bekeuren niet waarderen waren die zelfde mensen die GTA veel leuker vonden dan mafia. Ik heb het over de mensen die mafia écht waardeerden. Die vonden het juist gaaf dat je niet lomp hard moet gaan rijden in een stad. Denk je echt dat de mafia in het echt enorm gaat opvallen door keihard te gaan rijden? Dacht het niet. Juist dat realistische, wat mafia speciaal maakte is er nu uit met veel te hard rijdende auto's a la godfather 1. Nou ja ik wacht af, maar na flops als Farcry 2, Spore, ga ik me niet krampachtig positief uiten als ik zie dat de game minder gaat worden dan deel 1 imo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
RichardvdD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 10:49:
Het waren grote kritiekpunten misschien, maar er waren net zo veel mensen die er juist enorm lovend over waren, omdat het tenminste weer eens iets vernieuwend was en nieuws, iets wat nog nooit in een game heeft gezeten en vergeleken met GTA3 was Mafia echt subliem.
Precies. Niet voor niets zijn er heel veel trouwe fans. Persoonlijk heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat hij Mafia niets vond om die redenen.
Dat de politie zo op je hielen zit valt ook wel mee. Gewoon goed uit je doppen kijken en dan is er niks aan de hand. Maar in die tijd waren veel gamers al net zo lui en onbelastbaar als nu en begonnen ze al te huilen bij de eerste sirene.

Ik vind dat het gewoon echt bij het spel hoort. Geweldig was het om eerst goed te kijken of er geen politie in de buurt was, waarna je pas door het rode licht kon rijden. Als je een botsing veroorzaakte kwamen ze ook achter je aan, en natuurlijk als je te snel reed. Geweldig toch?
Haha, geweldig was dat. Je moest inderdaad goed op je hoeden zijn anders hadden ze je alweer in de gaten. Voor mijzelf een van de grootste pluspunten van het spel; je kon niet even indutten. En als je dan toch een keer wilde raggen dan kon je altijd nog de politie even uitzetten en een free ride doen.
De besturing van de auto's is dit deel blijkbaar sowieso veel makkelijker geworden als je sommige gameplaybeelden ziet. Erg jammer. Niet te geloven dat de ontwikkelaar hiervoor valt en meegaat met de mainstream-games om de game zo makkelijk mogelijk te maken voor iedereen.

Ik las ook in een aantal previews al dat de politie veel minder streng is. Dat zou ook betekenen dat we weer als idioten door de stad kunnen scheuren zonder dat het consequenties heeft. Dat zou ik echt jammer vinden.
Dat zou ik ook heel spijtig vinden. Mafia hoort geen 'makkelijke' game te zijn. Laat dat autorijden maar gewoon voelen alsof het een logge bak is die je niet zomaar even onder controle hebt. Dat hadden ze in deel 1 zo goed voor elkaar. Daarin zaten er een aantal waarmee je gewoon rustig aan moest doen (groene truck, T fordjes) terwijl je ook wat auto's had waar je je toch best vlot mee kon voortbewegen (Cadillac V16, Gangster coupe, enz).
En ik hoop ook dat ze het spel goed aanpakken op de PC en weer het stuurwiel mogelijk maken. Dat was echt geweldig om mee te rijden in Mafia, waar je ook manueel kon schakelen. Ben benieuwd of dat in Mafia 2 er ook nog in zit. Het rondcruisen ging echt makkelijk en was super tof om te doen, iets wat zelfs in GTAIV nog niet eens mogelijk is.
Datzelfde hoop ik ook. Met Mafia kon je zo heerlijk doelloos rondtoeren en alsnog een hoop lol hebben. Beetje gangsters en politie pesten onderweg enzo. Op die manier heb ik me heel wat uren vermaakt. Lekker zelf schakelen met manuele koppeling. Schitterend.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sterker nog, het politie op je hielen-gedeelte was in Mafia 1 al beter dan ik in alle GTA's heb gezien. Tot GTA IV was het bij GTA dat je de politie nooit kwijtraakte zomaar, behalve bij 1 ster en ze eeuwig bleven komen. Bij Mafia is het echter vrij realistisch: Als ze puur je auto hebben zien rijden bijv. te hard, dan kan je veilig uitstappen omdat ze niet weten dat jij bij die auto hoort, tenzij je dus uitstapt terwijl de politie er naar staat te kijken. Ook de mafia lui gingen mooi achter je aan en was altijd moeilijk af te schudden, maar het kon wél! En soms pakten de mafiosi een andere auto, dat vond ik altijd zo tof.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet , ik heb mafia 1 maar weer eens geïnstalleerd , met de snow mod en al 8)

denk toch niet dat ze deel 1 gaan overtreffen , de sfeer van oudere games doet me gewoon meer dan nieuwe , wat het is weet ik ook niet , maar als ik na de filmpjes kijk van 2 , ben ik kwa sfeer nog niet helemaal overtuigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:51:
ik weet het niet , ik heb mafia 1 maar weer eens geïnstalleerd , met de snow mod en al 8)

denk toch niet dat ze deel 1 gaan overtreffen , de sfeer van oudere games doet me gewoon meer dan nieuwe , wat het is weet ik ook niet , maar als ik na de filmpjes kijk van 2 , ben ik kwa sfeer nog niet helemaal overtuigd
Dan wacht je nog een paar jaar totdat Mafia 2 ook oud is! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jullie lopen imo wel te zeiken over kleine dingen. Als je het realistisch vond in deel 1 dat je goed moest opletten waar de politie was etc dan kan je dat nu nog steeds doen, dat kan je ook in GTA doen. En het is gewoon belangrijk voor de uitgever om de game "makkelijker", noem het zelf liever toegankelijker te maken omdat het ook voor de consoles wordt uitgebracht en hoe meer mensen het kopen, hoe meer geld. Thats it.

Ik blijf goede hoop hebben dat Mafia II vooral door het verhaal en de karakters ongeveer op hetzelfde niveau van Mafia I kan blijven. Dat de gameplay wordt verandert is niet raar aangezien Mafia I al jaren oud is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
MrVegeta schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:37:
Jullie lopen imo wel te zeiken over kleine dingen. Als je het realistisch vond in deel 1 dat je goed moest opletten waar de politie was etc dan kan je dat nu nog steeds doen, dat kan je ook in GTA doen. En het is gewoon belangrijk voor de uitgever om de game "makkelijker", noem het zelf liever toegankelijker te maken omdat het ook voor de consoles wordt uitgebracht en hoe meer mensen het kopen, hoe meer geld. Thats it.
Hoe meer mensen het kopen, hoe meer geld. Dat is waar. Maar als de game een simpele brei wordt van dingen die gekopieerd zijn uit andere games koopt niemand het meer. Dat je in GTA ook kan opletten voor de politie is leuk, maar het hoeft niet. Je haalt er geen voldoening uit omdat het toch geen zak uitmaakt of je nou met 200 door rood rijdt of netjes voor het stoplicht wacht. De politie kijkt er niet naar dus is er ook geen reden om het te doen. Daardoor is game gewoon veel te simpel. Met toegankelijkheid heeft het niks te maken. Het is gewoon iets unieks in de game, en als je er niet van houdt dan koop je maar GTAIV.

Mafia heeft trouwens enorm goed verkocht, en er zijn genoeg mensen die er wél van houden en wel al deze 'kleine dingen' zoals jij het noemt in de game willen zien. Kijk maar eens op de officiele forums. Tientallen topics over gamers die klagen dat de game veel te makkelijk op deze manier. Dat ze hierdoor een paar kopers mislopen (de mensen die van hersenloze games houden) zouden ze eigenlijk niet moeten interesseren. Er zijn genoeg fans die er wel van houden, en genoeg nieuwe gamers die ook inzien dat het iets unieks is en in de game moet blijven. Als ze dat eruit slopen wordt het net zo goed een GTA/Godfather kloon en zullen er ook veel mensen zijn die de game niet meer kopen.

En ja, de game is jaren oud. Kun je nagaan hoe vernieuwend het toen al was. En blijkbaar is het vandaag de dag nog steeds te ingewikkeld voor sommige gamers of hebben gamers niet het geduld om even bij een kruispunt goed op te letten in plaats van er volgas doorheen te knallen.

Maargoed, als ze de versimpeling doorzetten is dat zeker terug te vinden in (negatieve) reviews. Misschien dat ze dan pas inzien dat Mafia 3 het wel weer moet hebben :P Met dank aan. 2K Games die verantwoordelijk is voor deze versimpeling en verkrachting van de unieke Mafia ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja ik kan wel weer gaan reply´en maar dat heeft toch geen nut. Hopelijk komt er gauw een demo zodat we de game kunnen testen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Jullie lopen imo wel te zeiken over kleine dingen.
Jij bent blijkbaar niet iemand die op de kleien dingen let. De kleine details, de kleine aanpassingen, de kleine stukjes muziek en dialoog, dat zijn de dingen die het spel juist zo geweldig maken. Als je dat niet kunt zien vindt ik niet dat je het recht hebt om de mensen die dat wel zien daar op aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar heb ik het toch ook helemaal niet over? Zie je, dat bedoel ik dus dat het geen nut heeft om hier nog verder te posten. Ik zeg juist dat het verhaal, karakters en dialogen (wat ik uit revieuws/trailers heb gezien/gelezen) van een hoog niveau zijn.
Good Fella schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:21:
[...]

Jij bent blijkbaar niet iemand die op de kleien dingen let. De kleine details, de kleine aanpassingen, de kleine stukjes muziek en dialoog, dat zijn de dingen die het spel juist zo geweldig maken. Als je dat niet kunt zien vindt ik niet dat je het recht hebt om de mensen die dat wel zien daar op aan te spreken.
Ik zeg juist dat je over dingen zoals, rijgedrag niet echt hoeft te lopen zeiken zonder dat je er zelf mee hebt gespeeld.

[ Voor 52% gewijzigd door MrVegeta op 26-07-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Het lijkt mij verstandig om te wachten tot het spel uit is voordat er hier al flame wars komen dat het te simpel gemaakt is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
MrVegeta schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:31:
Ik zeg juist dat je over dingen zoals, rijgedrag niet echt hoeft te lopen zeiken zonder dat je er zelf mee hebt gespeeld.
Door bepaalde beelden te zien kan je genoeg conclusies trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik blijf goede hoop hebben dat Mafia II vooral door het verhaal en de karakters ongeveer op hetzelfde niveau van Mafia I kan blijven. Dat de gameplay wordt verandert is niet raar aangezien Mafia I al jaren oud is.
Pas in deze GTA is het beter, maar dan nog komt de politie out of the blue ineens en weten ze altijd waar je zit binnen die cirkel. Ik snap best dat het een geld kwestie is maar daarmee proef ik al minder kwaliteit die nu al naar voren is gekomen. Bij mafia 1 merkte je toch echt een beetje dat de developer het met liefde maakte en de game voelde dan ook af. Ik heb het idee dat het nu incashen wordt, tot ergernis van de echte Mafia 1 fans.

De gameplay anders omdat het wat jaren oud is lijkt me een beetje een non-reden. Dingen als om de as draaien in het midden van de auto en te snelle auto's voor de soort auto lijkt me niets te maken hebben met een verouderde game, dat is gewoon je richten op een publiek die dat niet boeit, maar laat dat nou net níet het publiek van mafia 1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Ik heb een aantal (vervelende) reacties weggeknikkerd.
Brons schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:46:
Het lijkt mij verstandig om te wachten tot het spel uit is voordat er hier al flame wars komen dat het te simpel gemaakt is :).
Hier heb ik niets aan toe te voegen, behalve dan dat ik hoop dat flamewars achterwege blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 26-07-2009 23:58 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43
En daarom hoop ik ook dat ze juist een optie in het menu maken van dat je kunt kiezen uit realistisch/minder realistisch zodat ze geen fans verliezen en meer mensen aanspreken met de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dat hebben ze ook gedaan. Erg mooi gebaar vind ik het wel. Eerst gingen ze namelijk voor het enorme arcade rijden, maar na de vele klachten op het forum van 2K is er nu een optie gekomen om het realisme aan te passen in het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

RichardvdD schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:14:
Dat hebben ze ook gedaan. Erg mooi gebaar vind ik het wel. Eerst gingen ze namelijk voor het enorme arcade rijden, maar na de vele klachten op het forum van 2K is er nu een optie gekomen om het realisme aan te passen in het rijden.
Komt er ook zoiets voor het auto-heal systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als het niet van de makers zelf komt komt er vast wel een mod uit om wat dingen te fixxen :).

@ promox, sorry was niet de bedoeling om te flamen, ook sorry voor andere posters hier

[ Voor 36% gewijzigd door MrVegeta op 27-07-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Mooi, want ik hou toch meer van het realistische

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:25:
Als het niet van de makers zelf komt komt er vast wel een mod uit om wat dingen te fixxen :).

@ promox, sorry was niet de bedoeling om te flamen, ook sorry voor andere posters hier
Mja op een PS3 heb je daar niet zoveel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Good Fella schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:21:
[...]

Komt er ook zoiets voor het auto-heal systeem?
Niets over gelezen. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, want dat gaat ook gepaard m het coversysteem, wat toch een essentieel onderdeel van de gameplay wordt in dit deel.

Dit is trouwens het officiele forum van Mafia 2. Maar de laatste tijd is er weinig reactie meer van de ontwikkelaars (die wel erg actief waren in het begin);

http://forums.2kgames.com/forums/forumdisplay.php?f=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm laten we hopen dat dat er uiteindelijk nog uitgesloopt wordt door de boze fans :P. Mafia 1 was niet altijd even makkelijk en zo hoort het ook. Niet dat lelijke "even zitten hoor." FLOEP! 100% health. Maar goed, ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:32
Dat is goed nieuws, maar is het zo ingewikkeld om dit soort opties in te bouwen? Want hier wil juist iedereen dat realisme (en ik ook) maar als blijkt dat er een (GTA?) doelgroep is die het snel en makkelijk wil uitspelen in en paar uur dan kan je zo iedereen blij maken. Het lijkt mij zo simpel, afgezien van het programmeren dan :P, om die optie op te nemen, zeker als er veel mensen daar naar uitkijken.

Maar het rijden is maar 1 ding, hoe zit het met wapens en munitie? (max 1 groot wapen, kogels die vervallen bij reloaden, verschillende terugslagen). En de kaart? geen navi lijkt me ;) (hoewel dat wel verdwalen wordt als het 2x Lost Heaven is, en geen kaart van het platteland heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

6killer schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:22:
[...]

Dat is goed nieuws, maar is het zo ingewikkeld om dit soort opties in te bouwen? Want hier wil juist iedereen dat realisme (en ik ook) maar als blijkt dat er een (GTA?) doelgroep is die het snel en makkelijk wil uitspelen in en paar uur dan kan je zo iedereen blij maken. Het lijkt mij zo simpel, afgezien van het programmeren dan :P, om die optie op te nemen, zeker als er veel mensen daar naar uitkijken.
Ik hoop ook dat dat er in komt, dat onzinnige auto-health is niks
Maar het rijden is maar 1 ding, hoe zit het met wapens en munitie? (max 1 groot wapen, kogels die vervallen bij reloaden, verschillende terugslagen)
Dat zijn inderdaad dingen die Mafia 1 zo geweldig maakte. Niet 30 verschillende wapens mee nemen, nee 1 grote en 4 handguns, perfect O+
. En de kaart? geen navi lijkt me ;) (hoewel dat wel verdwalen wordt als het 2x Lost Heaven is, en geen kaart van het platteland heeft.
Bij Mafia 1 kreeg je een landkaart. En met tab kon je natuurlijk gewoon de map bekijken. Sowieso, Lost Heaven ken ik wel uit me hoofd, denk dat dat met Empire City niet anders wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
@ Good Fella (ik zie een verband ;) )
Ik hoop ook dat we weer zon kaart krijgen, maar als het makkelijker bespeelbaar moet worden zou er ook een navi/route in kunnen zitten om naar missies te gaan (wat ik minder leuk vind, dat zoeken laat je gewoon de stad ontdekken en zo goed als uit je hoofd kennen aan het einde). [edit] ik zie nu dat het gewoon het Mafia 1 systeem is wat betreft de kaart.
Mooie lijst, en ik zie wel weer een hoop leuke details (kakkerlakken, honden, veel kan kapot, je kan wat opbergen in de koffer, kentekens verwisselen). Jammer dat t weer 2010 wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door 6killer op 28-07-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Wat ik nou niet helemaal opmaak uit alle previews en feature-lists, is of er nou een Free Ride/Roam inzit of niet? Tuurlijk is de verhaallijn het belangrijkst. Maar als ik daar klaar mee ben, vind ik een Free Ride/Roam optie wel zeer fijn. Maar dat is misschien persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

BioHazard schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:50:
Wat ik nou niet helemaal opmaak uit alle previews en feature-lists, is of er nou een Free Ride/Roam inzit of niet? Tuurlijk is de verhaallijn het belangrijkst. Maar als ik daar klaar mee ben, vind ik een Free Ride/Roam optie wel zeer fijn. Maar dat is misschien persoonlijk.
Dat zou ik ook wel willen weten. Ze zouden het natuurlijk compleet free-roam kunnen maken a la GTA of weer zoals Mafia 1, ik hoop dat laatste.

Van het lijstje:

All of the 2.5 square mile city available for travel at the start.

Lijkt me dus wel dat er een free-roam in zit.

[ Voor 11% gewijzigd door MoietyMe op 09-08-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is opgedeeld in chapters. Je hebt free roaming maar het verhaal gaat pas vooruit (nieuwe karakters etc) wanneer je iets van de hoofdlijn hebt gedaan. Maar je kan het spel ook lineair spelen geloof ik. Dus voor iedereen wat. Ik hou persoonlijk helemaal niet van free-roaming en hou veel meer van een lineaire game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Ik heb op het officiële Mafia II forum nog een franse reportage video gevonden van Mafia II: http://www.jeuxactu.com/jatv-show-5398.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Er zit free roam in ja. In Mafia 1 ging het vooral om het verhaal, en was de stad leuk om doorheen te cruisen. In deel 2 staat het verhaal nog steeds wel centraal, maar er is nu ook veel meer aandacht gestopt in de stad. Zoals de details al waarvan sommige in de featurelijst te vinden zijn. Gebouwen die betreedbaar zijn (meer dan 100) waar verschillende spullen te koop zijn, het tunen van je auto, het wisselen van kentekenplaten en andere activiteiten die te doen zijn in de stad.

Het lijkt mij trouwens ook dat er 'gewoon' ook weer een freeride extreme in komt te zitten, met een paar bizarre opdrachten :D Dat was altijd wel geinig om te doen als je klaar was met het verhaal. Serieus cruisen, maar ook af en toe lol hebben met rare opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Erg gaaf om alles te lezen, het wachten gaat zo alleen maar langer duren. Hopelijk valt het ten zijner tijd niet tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik hoop dat dat tunen een beetje beperkt blijft en niet onrealistisch wordt om de Need for Speed-generatie zoet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
10 nieuwe screens: http://www.mafiagame.cz/index.php?id=266
5 nieuwe screens: http://www.mafiagame.cz/index.php?id=267

[ Voor 34% gewijzigd door Saampje1460 op 20-08-2009 16:45 ]

• Saampje1460
^^

[ Voor 100% gewijzigd door Saampje1460 op 20-08-2009 16:44 . Reden: Vergeten edit knop te gebruiken ]

Verwijderd

nice, ziet er goed uit allemaal , jammer dat het nog zo lang duurt :'(

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Die 15 verse screens zien er erg goed uit. Die geven me weer wat meer het oude gevoel van Mafia terug, dat is een goed iets. :)

En ja, het duurt en duurt, maar ach. Als het eindresultaat het wachten maar waard is vind ik het niet erg om nog wat langer te wachten.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• 6killer
Op de eerste van de 10 screenshots zie je staan basic max. power en actual max. power. Je kan dus je autos ook opvoeren, zoals ook in deze preview staat: http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.html. Staat overigens een deel van een missie in. Klinkt allemaal erg goed en nog steeds realistisch.

• Divak
Bij de 5 screenshots zie je de HUD terwijl je in een auto zit. Geen A of M te bekennen; conslusie: Geen handmatig schakelen in dit deel? :'(

• 6killer
RichardvdD schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:23:
Bij de 5 screenshots zie je de HUD terwijl je in een auto zit. Geen A of M te bekennen; conslusie: Geen handmatig schakelen in dit deel? :'(
Misschien is het in de instellingen in te stellen, dus alleen maar automaat of schakelbak en niet zoals Mafia I dat je het op het toetsenbord in kon stellen.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Denk het niet nee helaas. Ze kiezen echt de kant van de GTA spelers, die in zulke dingen alleen maar nadelen zien ipv realisme. Ik zou niet teveel hopen op keuzes voor beide kanten, devtijd voor zulke optionele dingen lijkt me ook beperkt. Hoop dat de community nog even flink zeurt, dat dat autoheal nog gefixt mag worden en het schakelen ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
GTAfia 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
Nieuwe screens zien er erg goed uit. Hopelijk is het een beetje draaibaar op de PC-versie...

[ Voor 75% gewijzigd door Jorn1986 op 23-08-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57
Man man man, wat gaat dit nog lang duren. Ik wil het spel echt graag spelen, ben helemaal gek op de jaren 40/50 stijl. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

tiswat schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:17:
Man man man, wat gaat dit nog lang duren. Ik wil het spel echt graag spelen, ben helemaal gek op de jaren 40/50 stijl. O+
Inderdaad. Dat was nog echt stijl! 8) _/-\o_ Kan zelf ook niet wachten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Er komen de laatste tijd hier en daar wat filmpjes met interviews uit, niet altijd even nieuwswaardig maar deze vond ik wel interessant:

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-mafia-ii/54956
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-mafia-ii/54965

In deel 2 wordt ingegaan op realistische karakter, en je moet je gewoon aan de snelheid houden of je krijgt een boete en met een pistool zwaaien op straat zit er ook niet in zonder problemen. Ook je auto aanpassen kan, maar is zo 'prijzig' gemaakt dat je het eigenlijk maar met 1 of misschien 2 autos kan doen. Ik vind het steeds beter worden, ik hoop dat er een demo eerder uitgebracht gaat worden maar weet eigenlijk niet of gepland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Damn, dat klinkt zóó goed! Ik kan echt niet wachten. Ik voel een kaskraker aankomen!! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Release Date: February 28, 2010

Nog eventjes volhouden. 5 maandjes.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Wat een elitair gedoe hier over Mafia vs GTA. Ik kan van beide games genieten. Of er nu handmatig schakelen in zit of niet vind ik echt een discussie van niets. Ik zie de meerwaarde daar niet in, maar ik kan me er ook niet druk om maken als het er wel in zit. Dat ben je toch zo gewend.

Maar waarom daar ophouden en niet de game zo instellen dat je voor elke stap die je zet aparte input moet geven? Een knop voor het linkerbeen en een voor de rechter. Balans houd je door de knoppen van je linker en rechterarm te gebruiken. Sneller lopen is een resultaat van sneller op de knoppen drukken. En eerst je arm optillen voor je de trekker over kan halen. Een deur opendoen kunnen ze ook uitbreiden tot 1. arm uitsteken - 2. deurknop vastpakken - 3. deurknop/hendel naar beneden trekken - 4. deur naar je toe trekken 5. door de deur stappen.

Dat lijkt mij nog eens realisme!

[ Voor 7% gewijzigd door harlekein op 11-09-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

Nakebod

Nope.

Ik denk dat zo een besturing iets teveel aandacht afleid van het spel, als je al 4 knoppen nodig hebt om überhaupt te lopen.
Zal ook niet al te goed zijn voor RSI. Ofja, juist wel voor RSI :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:33

Maxow

Hidden Sound System

Misschien wel meer realisme, maar dat gaat volgens mij nogal ten koste van de speelbaarheid :P

Al dat soort vervelende handelingen moet je irl al veel te vaak doen, dan ben je net blij dat dat ingame nou even niet hoeft ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Maxow op 11-09-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Arsenius schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 01:58:
Release Date: February 28, 2010

Nog eventjes volhouden. 5 maandjes.... 8)
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn want 2K Czech heeft nog geen officiele releasedatum gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

harlekein schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:01:
Wat een elitair gedoe hier over Mafia vs GTA. Ik kan van beide games genieten. Of er nu handmatig schakelen in zit of niet vind ik echt een discussie van niets. Ik zie de meerwaarde daar niet in, maar ik kan me er ook niet druk om maken als het er wel in zit. Dat ben je toch zo gewend.

Maar waarom daar ophouden en niet de game zo instellen dat je voor elke stap die je zet aparte input moet geven? Een knop voor het linkerbeen en een voor de rechter. Balans houd je door de knoppen van je linker en rechterarm te gebruiken. Sneller lopen is een resultaat van sneller op de knoppen drukken. En eerst je arm optillen voor je de trekker over kan halen. Een deur opendoen kunnen ze ook uitbreiden tot 1. arm uitsteken - 2. deurknop vastpakken - 3. deurknop/hendel naar beneden trekken - 4. deur naar je toe trekken 5. door de deur stappen.

Dat lijkt mij nog eens realisme!
Maar de userbase van Mafia 1 bestond vooral uit mensen die zulke dingen wél boeide. En die Mafia vooral leuk vond omdat het zijn eigen veel serieuzere, relatief realistische stijl had, itt GTA waar het een gekkenhuis is (al hebben ze met GTA IV een heel goede stap gezet imo). Maar nu krijg ik het idee dat Mafia II wat meer wil concurreren met iets als GTA. Iets wat denk ik weer users kost die mafia 1 juist zo waardeerden door het realisme.

Je ziet ook duidelijk dat het bedrijf zelf geen koers weet. Zo neigen ze allemaal naar neppe dingen, maar wordt het op het forum (het officiele forum) weer keihard afgekraakt omdat daar vooral de realisme-mensen zitten. En vervolgens komt er een soort compromis tussen GTA-achtigheid en mafia-1-heid. Ik ben erg benieuwd hoe deze game gaat worden en welke uiteindelijke koers men gaat bevaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
MsG schreef op maandag 14 september 2009 @ 01:13:

Je ziet ook duidelijk dat het bedrijf zelf geen koers weet. Zo neigen ze allemaal naar neppe dingen, maar wordt het op het forum (het officiele forum) weer keihard afgekraakt omdat daar vooral de realisme-mensen zitten. En vervolgens komt er een soort compromis tussen GTA-achtigheid en mafia-1-heid. Ik ben erg benieuwd hoe deze game gaat worden en welke uiteindelijke koers men gaat bevaren.
Haha inderdaad. In het begin hadden ze nog speciaal een aantal developers naar het forum gestuurd om een beetje de fans te woord te staan en te helpen, maar na 2 weken is er nooit meer wat van ze gehoord, omdat alles afgekraakt werd, waarvan sommige dingen meer dan terecht. Moderators zie ik ook nergens meer, het is nu meer een soort slowchat geworden tussen 12-jarige kinderen die zich druk maken om de manier waarop Vito een flesje bier vasthoudt.

We zullen het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RichardvdD schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:23:Geen handmatig schakelen in dit deel? :'(
Volgens mij heeft deze auto al een automatische transmissie. Vroeger kon je natuurlijk niet handgeschakeld rijden op een automaat.

Conclusie: Misschien zit het er als nog in ;) maar is het Juist om de rrealisme ten goede te komen afhankelijk van het type auto.

EDIT: Ik lees na het plaatsen van me reactie dat de auto's lijken op originele wagens en dus niet de originele wagens zijn, Zal wel een licentie verhaal zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 17-10-2009 22:12 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja dat was bij deel 1 ook zo, lijkt me inderdaad een licentiele kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de release van maffia 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, eerste kwartaal 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Q: When is Mafia II coming out? UPDATE 2009/12/05
A: Mafia II is currently scheduled for a May/June 2010 release and has no exact release date set yet. Any dates provided by online retailers are just their estimations and thus shouldn't be taken as trustworthy nor official.
Nog langer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, ik ben bang dat er nog wel vaker uitstel komt

helaas wel vaker met titels die eigenlijk te vroeg aangekondigd worden ,

zie gt5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever een goede game dan 1 die op een EA titel lijkt waar het altijd net niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kuch* Mirrors Edge, Fifa 10 *Kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ach, er is nog Red Dead Redemption :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Inderdaad, er komen sowieso teveel games tegelijk uit in het voorjaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Wat blijft het toch stil rondom deze game... Een game als Assassin's Creed 2 krijgt ontzettend veel filmpjes ter promotie, maar bij Mafia 2 blijft het nogal stil, en dat terwijl het over een maand uit moet komen. Ook op hun website (www.mafia2game.com) is het zogenaamde ''verhaal'' nog niet helemaal compleet met die filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Game komt ook heel duidelijk niet volgende maand uit maar tussen mei en juli. Met een beetje pech zie ik dat nog wel herfst 2010 worden. Geeft niet, als de game net zo briljant wordt als deel I hoor je mij niet klagen.
Hooguit over het gebrek aan een vooraankondiging van een Collector's Edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja je hebt gelijk hoor! Ik las de Metro vandaag, en wat stond er:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/wia32a.jpg
De game moet komende zomer uitkomen. Raar hoor, als je lang van te voren al aankondigt dat hij 26 februari uit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Jorn1986 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 18:59:
Ja je hebt gelijk hoor! Ik las de Metro vandaag, en wat stond er:
[afbeelding]
De game moet komende zomer uitkomen. Raar hoor, als je lang van te voren al aankondigt dat hij 26 februari uit zal komen.
Is al een tijdje bekend hoor dat ie is uitgesteld. ;) Waarschijnlijk april/mei/juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
In ieder geval voor juli.. De game is volgens mij ook alleen maar vanwege marketingtechnische redenen uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Precies, was al langer bekend dat ie werd uitgesteld, maar ik kan echt niet wachten zeg.
Ben ook heel benieuwd om het nu eens zelf mee te maken hoe 'de stad leeft', en allemaal dat soort dingen waar ze veel over praten, ik vond het bij GTA IV nogal tegenvallen eig. Niet echt die wauw factor, wat bv Mafia 1 wel heel erg sterk had (zeker voor die tijd)!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:54:
Precies, was al langer bekend dat ie werd uitgesteld, maar ik kan echt niet wachten zeg.
Ben ook heel benieuwd om het nu eens zelf mee te maken hoe 'de stad leeft', en allemaal dat soort dingen waar ze veel over praten, ik vond het bij GTA IV nogal tegenvallen eig. Niet echt die wauw factor, wat bv Mafia 1 wel heel erg sterk had (zeker voor die tijd)!
Eerste week dat ik GTA IV had ws ik helemaal weggeslagen, vooral omdat ik ook een keer in New York ben geweest en ik het echt een onbeschrijfelijk fascinerende stad vind. Graphics waren zo vet nouja kan het gewoon niet uitleggen mooi ik het vond :P Alleen na een week had ik zoiets van ja wat ben ik nou eigenlijk aan het doen. Weer die missies allemaal zo doelloos oftewel ik zit nog steeds GTA 3 te spelen en de gameplay is er ten op zichte van San Andreas ook nog is op achter uit gegaan (je kan nu helemaal niets meer met je geld doen, alleen wat kleren kopen)
Nou wacht ik dus met smart op Mafia 2 omdat dus hopelijk de gameplay daar nog uitgebreider wordt. Maar goed is er nog wat nieuws of niet? Al heel lang niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Nope... het blijft wachten op nieuwe trailers. In de tussentijd komt op de PS3 nog GTA 4: Episodes from Liberty City uit, waarin dus de 2 uitbreidingen The lost and damned en Gay Tony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:48:
[...]

Eerste week dat ik GTA IV had ws ik helemaal weggeslagen, vooral omdat ik ook een keer in New York ben geweest en ik het echt een onbeschrijfelijk fascinerende stad vind. Graphics waren zo vet nouja kan het gewoon niet uitleggen mooi ik het vond :P Alleen na een week had ik zoiets van ja wat ben ik nou eigenlijk aan het doen. Weer die missies allemaal zo doelloos oftewel ik zit nog steeds GTA 3 te spelen en de gameplay is er ten op zichte van San Andreas ook nog is op achter uit gegaan (je kan nu helemaal niets meer met je geld doen, alleen wat kleren kopen)
Nou wacht ik dus met smart op Mafia 2 omdat dus hopelijk de gameplay daar nog uitgebreider wordt. Maar goed is er nog wat nieuws of niet? Al heel lang niets meer gehoord.
Ik vraag me af of Mafia het wel moet hebben van die uitgebreide side-dingen. Deeltje 1 had een geweldig verhaal en sfeer. De free ride was daarentegen uitermate saai, maar daar speelde je Mafia ook niet echt voor. Ik hoop dat Mafia 2 ook weer een geweldige sfeer neerzet met bijbehorend verhaal en niet zoveel onnozele dingen er naast laat doen. Dat past meestal bij games die niet echt leunen op het verhaal (GTA, e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Inderdaad, Mafia (1) draaide om het verhaal en de sfeer, free-roaming was geen onderdeel van de single player.

En wat ik kwa gameplay en trailers van deel 2 heb gezien lijkt het erop dat deel 2 dat netjes overdoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Donderdag komt er een nieuwe trailer van Mafia II uit. Dit staat aangegeven op de officiele twitter van Mafia II en op het officiele forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

http://twitter.com/MafiaIIGame/status/9895741376
Keep your eyes trained on Spike TV at 9:30 PM PST this Thursday for a brand new Mafia II trailer!
Die dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Mafia II is uitgesteld naar Q3, dat word dus augustus, september of oktober voordat Mafia II uitkomt. Ergens begrijp ik het ook wel. RDR is ook uitgesteld naar mei dus dan zou het wel heel erg druk worden met Alan Wake, RDR en Mafia II. Dus marketingtechnisch gezien toch een slimme beslissing van Take 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

Saampje1460 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:16:
Mafia II is uitgesteld naar Q3, dat word dus augustus, september of oktober voordat Mafia II uitkomt. Ergens begrijp ik het ook wel. RDR is ook uitgesteld naar mei dus dan zou het wel heel erg druk worden met Alan Wake, RDR en Mafia II. Dus marketingtechnisch gezien toch een slimme beslissing van Take 2
[censuur] :( -O- :N

Lekker dan

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Niet te geloven zeg, hoe veel tijd hebben ze nog nodig zeg... Zo gaat die game alleen maar tegenvallen omdat iedereen er steeds meer van verwacht. Maar ja, hij komt er hoe dan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Lijkt wel alsof devvers hun games liever laat in het jaar releasen, zodat het nog vers in het geheugen zit en zwaarder meetelt voor GOTY ofzo (denk aan MW2)

Desalniettemin is het natuurlijk wel positief voor de gaming community dat spellen zoveel mogelijk worden verspreid over een heel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Nieuwe trailer van Mafia II genaamd Boom, Boom, Boom: http://www.gametrailers.c...usive-boom-mafia-ii/62666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Of gewoon per YouTube met directe klik.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BgoNRSxpDwU]

720p on the go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Saampje1460 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:16:
Hé bah, ALWEER uitgesteld. Zit echt te wachten op dit spel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat men durft uit te stellen. Ik heb liever een goede game dat een goede indruk achterlaat.

Graphics mogen misschien niet de beste zijn maar als het geluid, de interactie, de animaties en de gameplay dat goed maken vergeet je al snel de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Jaja, ik heb weer een gameplay video gevonden: http://www.gameru.net/forum/index.php?showtopic=33828
Ziet er toch wel netjes uit moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat is het zeker! Erg netjes gevonden ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ziet er wel vet uit, alleen mag van mij die health wel terug. Nu neem je gewoon suffe James Bond risico's als je dat rode beeld ziet. Het hele idee van Mafia is dat je niet als een Rambo rondschiet, omdat je dan dood gaat. Ik hoop dat het verhaal iig heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
MsG schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:05:
Ziet er wel vet uit, alleen mag van mij die health wel terug. Nu neem je gewoon suffe James Bond risico's als je dat rode beeld ziet. Het hele idee van Mafia is dat je niet als een Rambo rondschiet, omdat je dan dood gaat. Ik hoop dat het verhaal iig heel goed is.
Dat is inderdaad ook al een (groot) kritiekpunt geweest eerder. Wat ik begreep is er voor de het rijden een optie om arcade achtig te rijden en realistisch. Wat niet automatisch betekend dat dat ook met health het geval is, maar ik hoop nog steeds van wel. Want deze regenererende healthbar is heeeeel erg jammer, het gaat ook echt heel snel (ik ben geen programmeur, maar een simpele optie regenereren aan of uit lijkt mij niet heel ingewikkeld, zeker niet als je zoveel extra tijd krijgt :+ ) Het is jammer dat t mafia forum verziekt is door spam en huilende kleuters, daar waren de ontwikkelaars ook actief.

Verder ziet het er wel heel erg gaaf uit, maar ik hoop wel dat al deze vertragingen echt ten goede komen aan de game en met name de gameplay en dat het niet een marketing truc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat weet men al over het verhaal van Mafia 2?
Ik heb genoten van Mafia, al zat het verhaal vol met mafia clichés.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
2K Games has announced that Mafia II is due out for PC, PS3 and Xbox 360 on 24th August in the US and 27th August in Europe.

Developed by 2K Czech, Mafia II is a period drama, of sorts, set in forties and fifties America, where players become immersed in the mob.
Het is eindelijk officieel! De vlag mag uit.

Hier is de officiële Front Cover. :9

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/8386/mafia2k.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Arsenius op 26-03-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Mijn god, wat heb ik een zin in dit spel. Kan niet wachten op enkele echte gameplay vids ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superhartje voor deze game.

Ben nog nooit zo psyched geweest ergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
nog 5 maandjes geduld.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:02
Jejking schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:18:
Of gewoon per YouTube met directe klik.

[video]

720p on the go!
wat een heerlijk nummer is het ook die ze bijgevoegd hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
Lazy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:46:
Lijkt wel alsof devvers hun games liever laat in het jaar releasen, zodat het nog vers in het geheugen zit en zwaarder meetelt voor GOTY ofzo (denk aan MW2)

Desalniettemin is het natuurlijk wel positief voor de gaming community dat spellen zoveel mogelijk worden verspreid over een heel jaar.
wat dacht je van zomer/winter. als het koud is dan zullen er veel meer gamende mensen zijn als met 30grade bakkende zon

puur marketing ;)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiamondKoos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04 09:10
PhysX Trailer: http://www.gamereactor.se/grtv/?id=7140&l=Trailer

Op die website zijn ook nog wat interviews met een van de ontwikkelaars te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door DiamondKoos op 14-04-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Proxx schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:01:
[...]
wat dacht je van zomer/winter. als het koud is dan zullen er veel meer gamende mensen zijn als met 30grade bakkende zon

puur marketing ;)
daar was laatst ook een heel item over op gamekings (Nee, geen fanatieke TMF-boy maar je zapt wel is ergens langs he :P)
Gamers kopen gemiddeld 1x per maand een game. Je moet dus zorgen dat je niet samen met een andere grote concurrent in dezelfde maand je game released of heel zeker zijn dat je de concurrentieslag wint.
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste