Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
En welke game mag zich dan concurerend noemen in dit genre ?
Niks noemenswaardigs naar mijn mening :).Naja ik heb er iig wel zin in.Moet nog ff kijken waar ik hem voor koop.Aangezien ik een pc ps3 en 360 heb....
Heb net even wat filmpjes gekeken ( ook ingame ) maar denk dat ik daar nu maar weer mee ophoud.des de spannender blijft het.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De collectors edition is aangekondigd: http://www.mafia2game.com/community/us/features_collectors.php
ik kijk echt uit naar deze game, hopelijk evenaart hij de eerste Mafia.
er staat ook een nieuwe video met PhysX op de site van 2K: http://www.2kgames.com/#/games/mafia-ii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:34:
De collectors edition is aangekondigd: http://www.mafia2game.com/community/us/features_collectors.php
ik kijk echt uit naar deze game, hopelijk evenaart hij de eerste Mafia.
er staat ook een nieuwe video met PhysX op de site van 2K: http://www.2kgames.com/#/games/mafia-ii
Machtig mooi! Wachten sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Damn, die vuurgevechten zijn vet zeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Ik zit zo te twijfelen of ik hem nu voor de Xbox of pc ga kopen. Betere Graphics of lekker op de bank ?
Ik merk dat is steeds minder achter de pc ga zitten om een spel te kopen en Read dead redemption (ook 3rd person) speelt best lekker met de controller.

Wat het ook wordt het zal iig de collectors edition worden want die ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56
Blij dat er toch iets speciaals uitkomt van dit spel, ik bedoel hiermee de Collector's Edition.
Ik zie helaas nog geen store in NL, afwachten dus.

Man... wat ben ik nieuwsgierig naar dit spel, ben er van overtuigd dat het een parel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Demo komt in augustus:
http://www.joystiq.com/20...c-full-of-lead-in-august/
During today's quarterly earnings call, Take-Two's Ben Feder confirmed that 2K Czech's wise guy sim, Mafia 2, will be chopped up into little pieces -- you know, for a demo release. "In August, 2K will launch a comprehensive demo program on Xbox Live Marketplace, PSN and the internet that will allow gamers to experience the game up until its launch," he said. Feder offered no exact date for when the demo was expected to fall off the back of the (virtual) truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Bullseye
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 11:57
Jammer dat er nog niks bekend is over de Collectors Edition in Europa.. die wil ik zelf namelijk ook erg graag, aangezien ik een groot fan ben van de originele Mafia.

Nu maar hopen dat de framerate een beetje in orde is.. (ik ga zelf 260GTX 216's in SLI draaien.. +i5 cpu)

Kan iig niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ps3 krijgt exclusief extra content zag ik en dat gaat misschien zelfs over extra missies. Dus niet meer iets simpels als een hoedje of een outfit.
Slechte zaak en het laatste wat ik van deze ontwikkelaar had verwacht. Niet dat ik hem nu niet ga kopen en misschien vind ik het alleen maar jammer omdat ik alle consoles heb behalve de Ps3 :p

Tis nou eenmaal in en andersom gebeurt het natuurlijk ook maar ik heb nog net geen altaar hier staan voor Mafia 1 dus ik had gewoon niet zo'n boevenstreek van ze verwacht. Kga er iig geen Ps3 voor kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bron bron bron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

De Sony conferentie van gister.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hun website. Klik één van de bovenste linkjes maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Bullseye
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 11:57
In de Power Unlimited staat een advertentie van de free record shop voor de Mafia 2 Special Edition voor 75 euro. Ik kan er verder alleen niks over vinden op de website.. Ik weet niet of ik er dat wel voor over heb eerlijk gezegd, aangezien ik ook nog Starcraft 2 wou halen.

Mafia 2 Special Edition:
De Game Mafia 2
Steelbook packaging
Cd soundtrack van de Game
94 pagina hardcover artbook
Kaart van Emire Bay
Voucher met exclusieve downloadbare content

[ Voor 12% gewijzigd door M-Bullseye op 19-06-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
M-Bullseye schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:41:
In de Power Unlimited staat een advertentie van de free record shop voor de Mafia 2 Special Edition voor 75 euro. Ik kan er verder alleen niks over vinden op de website.. Ik weet niet of ik er dat wel voor over heb eerlijk gezegd, aangezien ik ook nog Starcraft 2 wou halen.

Mafia 2 Special Edition:
De Game Mafia 2
Steelbook packaging
Kaart van Emire Bay
Nou ik wel direct _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Echt wel... mail gelijk FRS even.. Deze MOET ik hebben. Ach ja... nog 2 maanden en 7 dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Nu pas officiële te leveren via FRS:

http://www.freerecordshop.nl/pc_dvd/mafia-ii-special-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Waarom zou je in hemelsnaam zo veel geld meerg aan betalen voor wat van die achterlijke troep die je er extra bij krijgt en waar je nooit meer wat mee doet? 8)7

Je kunt je geld beter in je zak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Bij Media Offer is die er al voor 59 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nordcore schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:50:
[...]

Waarom zou je in hemelsnaam zo veel geld meerg aan betalen voor wat van die achterlijke troep die je er extra bij krijgt en waar je nooit meer wat mee doet? 8)7

Je kunt je geld beter in je zak houden.
Haha dat heb ik ook nooit begrepen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Waarom niet? Stevige steelcase is altijd mooi meegenomen, ziet er mooi uit op de plank.
En alleen al dat artbook lijkt mij vet om te hebben, en soundtracks vind ik ook nooit erg om te hebben, vooral als ze goed zijn :) En dan krijg je ook nog een coupon bij voor de eerste DLC (Zal ook wel 5-10 euro zijn normaal).
Ik weet niet of de kaart van de stad ook bij de normale versie zit, maar ook zoiets vind ik mooi om te hebben.

Twijfel alleen nog of ik de PS3 of de PC versie neem.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ik ben er ook nog steeds niet uit... Console of Pc. Vraag me ook af waar hij origineel voor gemaakt is. Natuurlijk voor alle 3 , maar stiekem begint het toch ergens.
Zal het verschil in graphics groot zijn ? of zal juist de besturing te kort schieten op de pc omdat hij met de consoles in het achterhoofd ontwikkeld is.

Ik merk dat ik steeds minder vaak achter mijn pc ga zitten, maar dit zou wel de game zijn waar ik netjes voor achter het bureau kruip als het voordelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Beakzz schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:21:
Ik ben er ook nog steeds niet uit... Console of Pc. Vraag me ook af waar hij origineel voor gemaakt is.
Zal ongetwijfeld niet voor de PC zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

Kwam deze beelden tegen van de Dev diary zit aardig wat in-game beelden in.
Kan zelf niet wachten tot het spel uitkomt.
YouTube: Mafia II - Dev diary 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
M-Bullseye schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:41:

Mafia 2 Special Edition:
De Game Mafia 2
Steelbook packaging
Kaart van Emire Bay
- 75 euro is te veel (maar wie koopt er nu nog bij FRS...)
- Jammer van die soundtrack, ik had liever een making-of-DVD
- Ik haat DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zeurt iedereen over de Free play in het eerste deel, daar kon je toch alle 'bedrijfjes' overnemen en de secrets (auto's) vinden?

Heb me er trouwens niet echt in verdiept in dat pyshx gebeuren, kun je dit ook draaien om single sli?

*HD 5750 icm athlon II 2.8ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Pre-order bij Steam: http://store.steampowered.com/app/50130/
Pre-Purchase Mafia II : 49,99
Pre-Purchase Mafia II Digital Deluxe : 59,99

Je krijgt er nu gratis Mafia I bij om die alvast (weer) te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Aiiiii dat wordt videokaart upgraden denk ik. Mijn e6600 2.4 ghz Dualcore + 8 gb geheugen zal nog wel genoeg zijn lijkt me, ik ga niet een hele nieuwe computer bouwen voor een game hoor. Nieuwe videokaart en het is goed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Is er al een beetje bekend welke pre-order DLC nou het tofste gaat zijn?

Je hebt er een paar:

Renegade pack
Made man pack (Collectors Edition)
Greaser pack
War pack
Vegas pack

Bestaan allemaal uit 2 wagens en een aantal outfits (bron)

Jammer dat als je 'm bij de MM haalt, je er geen extraatjes bij krijgt... of kan je 'm ook bij de MM pre-orderen?

Edit:
Ik heb ff gezocht en alleen op Bol.com zie ik een pre-order extra: de Vegas pack. Helaas betaal je dan wel € 60,- (X360).
Altijd moeilijk in NL om een spel goedkoop met extraatjes te vinden...

Als je voor de DLC-packs wilt gaan, is volgens mij Game.co.uk het beste: Greaser en Made Man pack voor 40 pond...

[ Voor 52% gewijzigd door SqueakyClean op 29-07-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
nou dit topic loopt nog niet echt storm... had ik eik wel verwacht nu de releasedatum wat dichterbij komt. ik denk wel dat ik hem ga kopen, maffia 1 was gewoon zo goed, dat maffia 2 het gewoon verdient om gekocht te worden!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Iva_Bigone schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:06:
Pre-order bij Steam: http://store.steampowered.com/app/50130/
Pre-Purchase Mafia II : 49,99
Pre-Purchase Mafia II Digital Deluxe : 59,99

Je krijgt er nu gratis Mafia I bij om die alvast (weer) te kunnen spelen.
Makes me wonder, die Digital Deluxe klinkt aardig hetzelfde als de Special Edition, die voor de PC gecanceled lijkt te zijn, o.a. het bericht van MediaOffer:
Geachte heer/mevrouw,

Deze week is helaas bekend gemaakt dat de Collector's Edition van Mafia 2 niet meer op de PC zal verschijnen.
Gelukkig had ik hem voor de PS3 staan.

@ FireFoz, storm lopen doen meestal alleen bepaalde game reeksen op één of andere manier. (GTA, CoD, Battlefield) Dit spel zal straks vast wel flink gespeeld worden, maar voor de release zit iedereen in spanning en durft niet te posten ofzo ;-)
En ik wacht gewoon rustig af, weinig nut om hier dagelijks te posten als er niets te melden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik wacht denk ik eerst dat hij uit is. Ik zou hem blind kunnen pre-orderen maar ik wil eerst weten of hij wel goed draait op mijn PC voordat ik er geld aan uit ga geven.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
MsG schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:41:
Ik wacht denk ik eerst dat hij uit is. Ik zou hem blind kunnen pre-orderen maar ik wil eerst weten of hij wel goed draait op mijn PC voordat ik er geld aan uit ga geven.
Je kan ook gewoon de demo downloaden straks, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 22:44:
Waarom zeurt iedereen over de Free play in het eerste deel, daar kon je toch alle 'bedrijfjes' overnemen en de secrets (auto's) vinden?
Nee, je kon alleen door de stad rijden. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

tiswat schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:05:
[...]

Je kan ook gewoon de demo downloaden straks, ;)
Cool, als die komt kan dat uiteraard ook.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Laatst online: 12-09 13:43
Dames en heren, er is weer een nieuwe trailer van Mafia 2 uitgekomen met de naam Kick in the Head: http://www.gametrailers.c...sive-kick-mafia-ii/702414

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Saampje1460 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 06:31:
Dames en heren, er is weer een nieuwe trailer van Mafia 2 uitgekomen met de naam Kick in the Head: http://www.gametrailers.c...sive-kick-mafia-ii/702414
Wat een fantastisch werk met die overlopende camera beelden in die trailer. Verder ben ik benieuwd naar de demo die op 10 augustus komt. :) Hoop dat die een beetje draait op m'n game-pc zonder al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik vraag me af hoeveel daarvan werkelijk in-game is zonder dat ze het enorm hebben opgeleukt. Bijvoorbeeld op 0:23 als je het straatbeeld zo ziet met die katten erbij etc. Lijken gewoon een zooitje cutscenes die aan elkaar zijn geplakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Divak op 01-08-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
De reviews voor dit spel, waar ik al lange tijd naar uitkijk, zijn niet positief...

8.0 van PCZone:
- te linear
- wat kleine bugs hier en daar
- een 'koud' verhaal

+ goed acteerwerk en goede dialogen
+ auto rijden is erg leuk / werkt goed
+ indrukwekkend schademodel
+ het schieten
+ geweldige soundtrack
+ de graphics

En een 7.0 van Official Xbox Magazine:
+Interesting and detailed world
+Good soundtrack
+Varied missions

-Boring characters
-Action and Car chases are a snooze fest

Jammer. De previews waren altijd positief, het volledige spel blijkt toch een stuk minder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
'Te lineair'.. wat een kulargument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Al krijgt het een 1, ik weet vrijwel zeker dat ik mij prima ga vermaken met dit spel. Of het moet echt één grote fuck-up zijn, wat ik niet kan geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe bedoelen ze te lineair? Dat is toch gewoon een spelstijl? Of zeggen ze dat ook bij de Call of Duty-reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Ik vind te lineair ook een kul argument. Mafia 1 was ook lineair maar dat was toch ook een Topgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
LoL: De reviewers zijn duidelijk niet professioneel genoeg. Als je een game 'te linear' noemt (Wat Mafia I ten voete uit was) dan moet je jezelf echt achter je oren krabben hoor. Misschien bedoeld hij iets anders en kan hij het niet goed verwoorden ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Nakebod schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:42:
Al krijgt het een 1, ik weet vrijwel zeker dat ik mij prima ga vermaken met dit spel. Of het moet echt één grote fuck-up zijn, wat ik niet kan geloven :P
Same here. Kijk echt heel erg uit naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nakebod schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:42:
Mee eens. Zelfs al werkt de game gewoon niet, zolang de soundtrack in de buurt komt van deel 1 heb ik mijn geld er al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als het goed is komt hij precies uit in mijn vakantie, al krijgt hij 1tjes in reviews koop ik hem nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Nakebod schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:49:
Makes me wonder, die Digital Deluxe klinkt aardig hetzelfde als de Special Edition, die voor de PC gecanceled lijkt te zijn
De Collectors Edition is gecanceled. De Special Edition niet. Overigens lijkt de SE de eerste batch van Mafia 2 te zijn; met als voordeel dat je 2 DLC packs krijgt i.p.v. één (of helemaal niets). Bij de CE krijg je er slechts één (maar wel extra goodies).

Overigens lijkt de Digital Deluxe @ Steam dezelfde inhoud te hebben als een CE voor de consoles (behalve dan dat je alle goodies digitaal krijgt uiteraard)

Alhoewel ik wel vermoed dat 2K al die losse packs (ex Made Man pack om daar een "collectors item" tintje aan te geven) later als DLC vrij gaat geven.

Bij Amazon trouwens ook een mooie deal volgens mij: de CE voor consoles kost daar +/- 50 pond, en bij een preorder krijg je het Vegas Pack erbij.

[ Voor 18% gewijzigd door mindcrash op 01-08-2010 17:17 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RedHat schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:01:
LoL: De reviewers zijn duidelijk niet professioneel genoeg. Als je een game 'te linear' noemt (Wat Mafia I ten voete uit was) dan moet je jezelf echt achter je oren krabben hoor. Misschien bedoeld hij iets anders en kan hij het niet goed verwoorden ofzo :D
Story based shooters zijn nou eenmaal linear. Anders kan je erg moeilijk een duidelijk verhaallijn vertellen. Ik heb een poosje geleden Singularity gespeeld, en dat was mij net wat te linear. Ik hou er zeker van, maar dan sandbox games waar je 90% van de content niet perse hoeft te zien. Maar als een game je 0% vrijheid geeft is het ook wat jammer.

Ik vind al het materiaal van Maffia II er erg goed uitzien, ik ben erg benieuwd. Als je een reviewer hebt die bv Goodfellas en Casino saaie films vind dan vind die dit ook een saaie game. Maar als je ook maar wat hebt met de Maffia of iets in die richting ben je al verkocht. Ik vind het geweldig om Frank Sinatra onder trailers te zien :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Toch ben ik wel bang dat mafia 2 niet de topgame gaat worden die deel 1 wél was. Temeer omdat ze nu meer zwichtten voor de GTA-speler met te snelle auto's loze shootouts en andere relatief onrealistische dingetjes. Ik ben benieuwd iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

2K heeft altijd al gezegd dat het spel lineair zou zijn omdat het geen sandbox game is.

Toch ben ik benieuwd wat ze precies met lineair bedoelen. Lineair is een spel nl. al gauw! Ben bezig met Bioshock 2 en dat is zo lineair als het maar zijn kan.
Het lijkt me toch dat er veel te doen is, naast het doen van missies... Hopelijk heb je net als in GTA IV side missions en odd-jobs. Man, de mafia deed van alles in de 50-er jaren: vrouwen, gokken, drank, en weet ik veel wat voor misdaden. Mag hopen dat 2K daar toch wel wat mee doet.

En wat ik begrijp is het verhaal dus zo'n 14 uur lang... wat m.i. ook vrij kort is... Veel mensen vonden RDR al kort en die was volgens mij een uur of 20...

s kijken of ik scans van de PC Zone review kan vinden... wil toch wel eens lezen wat ze er precies over zeggen. Iemand scans tegengekomen?

Edit: geen scans gevonden, maar weet wel wat meer.
Het lineaire zit hem dus in het feit dat er buiten de verhaal lijn, niet zo veel te doen is. Je kan je auto opdirken, winkels beroven, wat kleren halen en verder een beetje rondrijden. Maar random event's zijn er dus schijnbaar niet. Er zijn dus geen dingen als drag racen, hitman missies, strangers en dat soort dingen.

Maarja, dit soort dingen horen dus kennelijk thuis in sandboxgames zoals GTA IV.
En helaas verwacht ik dat veel reviews deze vergelijking wel gaan maken. M.i. ook niet geheel onterecht, want ik verwachte dit soort dingen eigenlijk ook in de game!

Ik kan me Mafia 1 niet meer goed herinneren, maar wat kon je naast het verhaal allemaal doen?
En zag je ook wel eens dingen spontaan gebeuren op straat.... ik bedoel, een crimineel die achtervolgd wordt of i.d.

Andere punten van kritiek op Mafia 2 die ik ben tegengekomen:
- je kan niet schieten vanuit een auto;
- er zijn geen melee-wapens.

Geen melee-wapens zullen veel mensen jammer vinden, waaronder ik. Gelukkig schijnt het boxen wel erg goed te zijn...

[ Voor 66% gewijzigd door SqueakyClean op 02-08-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

Ik heb volgens mij in een aantal trailers wel gezien dat ze wel vanuit een auto schoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je had in Mafia 1 freeride extreme, maar buiten de storyline was mafia 1 vrij saai, dat maakte ook niet zo uit, want het verhaal en de storyline waren gewoon steengoed.

spoiler:
Bovendien ging je dood aan het eind, dus als je dan veel te serieus nog allemaal dingen er na kan doen is dat bijzonder lelijk. Net als met Fallout 3 die expansion

Niet schieten vanuit een auto? Dat lijkt me toch erg jammer, dat kon bij deel 1 al heel goed en realistisch. Bepaalde hoeken kon je niet maken met je arm en miste je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat hield dat free-ride extreem in Mafia 1 precies in?

Niet schieten vanuit de auto is idd. jammer. Beetje vreemd ook wel. Dus geen driveby's meer! :'(

Wat ik ook vreemd vind is dat ze zo'n hele grote stad creeëren en dat er vervolgens niets in te doen is...
Ze zeggen dat het spel geen sandbox spel is, maar dat de stad het verhaal ondersteund. Maar ik vind dat toch wel makkelijk gezegd. Ze maken echt een schitterende levende stad waar je vervolgens alleen maar naar kan kijken en weinig mee kan doen...

Zit schijnbaar een zeer indrukwekkend weer systeem in... Als ie zo goed is als die van RDR vind ik 'm geslaagd!

Edit:
Owja, openbaarvervoer hebben ze ook geschrapt, samen met handmatig schakelen.

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 02-08-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

In alle previews werd altijd gezegd dat je er best veel na kon doen, en in filmpjes zag je altijd driveby's. Beetje gek dit allemaal. Handmatig schakelen en openbaar vervoer ook?

Hmm ik weet bijna wel zeker dat deze niet Mafia 1 evenaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat de topper die Mafia 2 had moeten zijn niet zo'n topper is dan voorheen werd gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

We zullen zien hoe de demo is die over niet al te lange tijd verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

De meningen over het originele Mafia waren ook ontzettend verdeeld, volgens mij is het echt pas sinds de afgelopen paar jaar dat die game als een 'klassieker' wordt gezien, vanwege een relatief kleine maar wel mondige fanbase.

Ik ga deze iig wel spelen, al is het maar voor de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mwoah dat ben ik niet met je eens, daar zag iedereen de geweldige details en alles klopte gewoon. Het voelt nu al een beetje alsof hier minder liefde in is gestopt en men commercieel gaat doen en men zowel het GTA-publiek als het Mafia 1-publiek tevreden wil houden. 1 van beide 'partijen' zal dan toch minder tevreden zijn en ik ben bang dat dat het Mafia 1-publiek gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Zit er eigenlijk ook een multiplayer bij Mafia 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MsG schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:22:
Mwoah dat ben ik niet met je eens, daar zag iedereen de geweldige details en alles klopte gewoon. Het voelt nu al een beetje alsof hier minder liefde in is gestopt en men commercieel gaat doen en men zowel het GTA-publiek als het Mafia 1-publiek tevreden wil houden. 1 van beide 'partijen' zal dan toch minder tevreden zijn en ik ben bang dat dat het Mafia 1-publiek gaat worden.
Zou voor mij ideaal zijn, als grote fan van Mafia alsmede GTA. Anyway, als het sfeertje er maar is, dat was zo'n sterk punt bij deel één. Net als het western sfeertje in RDR.

Wellicht dat vele reviewers Mafia 1 teveel zijn romantiseren, dan kan het alleen nog maar tegenvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Lizardz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:18:
Zit er eigenlijk ook een multiplayer bij Mafia 2?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Een nieuwe gameplay trailer van Mafia 2: http://www.gametrailers.com/video/all-in-mafia-ii/702439
De stad is in ieder geval levendig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De stad schijnt inderdaad erg mooi en gedetaileerd zijn, vol met leven. De graphics schijnen überhaupt top te zijn.
De stad zal opzich veel aan de sfeer bijdragen, maar ik vind het heel jammer dat er eigenlijk niets te doen is.

Wat kan je wel doen:
  • Auto's tunen;
  • Auto's crushen;
  • Naar restaurant's gaan
  • Kleding kopen;
  • Winkels beroven;
Wat kan je niet doen of zit niet in het spel:
  • Geen melee wapens;
  • Niet schieten tijdens het rijden (in Mafia 1 alleen in 1 missie);
  • Geen random events;
  • Je kan niet zwemmen;
  • Geen dynamische dag/nacht cyclus;
  • Geen dynamisch weer (het weer veranderd wel tijdens het verhaal);
  • Geen sidemissions (zitten in het verhaal verweven);
  • Geen races;
  • Geen multiplayer;
  • Geen openbaar vervoer;
  • Geen handmatig schakelen;
  • Geen platteland;
Dit is zo'n beetje waar ik achter ben gekomen.
Ik was eerst best wel teleurgesteld, omdat ik eigenlijk een GTA IV met een Mafia sausje verwachtte. Maar volgens mij wordt het nog steeds wel een tof spel, alleen met weinig replay value.
De lengte is ook niet best met zo'n 14 uur spelplezier.
Dus ik ben toch wel aardig aan het twijfelen gebracht of ik het spel wel ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

De nieuwste trailer is toch duidelijk te zien dat er vanuit de auto geschoten wordt.
Er is wel sprake van seizoenen; zoals de winter dat er dan gewoon sneeuw valt/ligt.
Dag en nacht is er volgens mij wel maar weet niet hoezeer dat "dynamisch" is.

Om eerlijk te zijn hoop ik juist dat geen GTA IV met Mafia sausje wordt, juist omdat er zoveel meer realistische sfeer en omgeving in zit.
GTA vind ik altijd een beetje over de top, en dat past goed bij GTA, maar niet bij een game zoals Mafia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Inderdaad, ik hoop ook niet op een mix, maar op een spel waarbij:

Ik een boete krijg als ik te hard rij
Ik dood ga als ik met een cabrio over de kop ga
Mafialui een nieuwe auto pakken en je zoeken als je ruzie met ze hebt
Ik op zoek moet naar het enige medicijnkastje om zo de missie net kunnen te halen
De auto's realistisch hard gaan en een kloppende draaias hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ik heb de nieuwe trailer nog niet gezien, maar het zal gewoon gelijk blijven aan Mafia 1: als er uit een auto geschoten wordt, dan alleen in een missie.
En volgens mij mis je er niets aan, want wie loopt er nou om de haverklap uit z'n auto te schieten (behalve Niko Bellic ;)).

Zolang er maar wat te doen is en het spel houdt me minstens 20 uur bezig, ben ik blij...

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 03-08-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mafia 1 kun je toch altijd uit de auto schieten? Gewoon met je scrollwiel een wapen selecteren en met je linker muis klikken tijdens het rijden.
Handmatig schakelen zal vast wel in Mafia2 zitten, dat zit ook in Mafia1. Net als een handmatige clutch. Of is dat ergens bekendgemaakt dat het er niet in gaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Op het forum las ik dat dat er niet in zit. Ik laat me verrassen door deze game. Dat ene filmpje stemde me wel weer wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het filmpje was wel tof ja. Geeft goede moed.
De stad ziet er echt super tof uit en ik heb toch veel plezier gehad met Mafia 1, dus dat zal nu ook wel lukken.

Ik ben er nog wel redelijk positief over... Als de sfeer maar goed is, wordt het spel heus wel leuk.

Ik verzamel trouwens alle info van t officiële 2K forum. Wordt daar wat afgezeken, maar tussen neus en lippen door vind ik nog veel onbekende dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
Weer een nieuwe video van Mafia 2 op Gametrailers.com. Dit keer een Behind The Scenes video waarin ze praten over de techniek van de game: http://www.gametrailers.c...ve-behind-mafia-ii/702510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Het ziet er echt super uit. Dit kan weleens DE GAME worden van 2010. Ik kan niet wachten tot de demo die uitkomt op 10 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Arsenius schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:21:
Dit kan weleens DE GAME worden van 2010.
Jij bent wel erg optimistich, ik kijk er ook erg naar uit maar om het gelijk de game van het jaar te noemen? de storyline zal vast heel strak zijn, maar de gameplay is niet erg innovatief en vooral de lengte c.a 10-15 (terwijl DLC al aangekondigt is ) is toch wel een beetje teleurstellend.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik denk dat de game een beetje gaat tegenvallen. De beelden (trailers) zien er prachtig uit, en dat zal de game in het echt ook wel goed. Ze hebben een hoop aandacht besteed aan detail en de technische aspecten. Wanneer je de storyline doorspeelt zal je het wel een beetje ervaren als een film, de manier waarop het verteld wordt en de graphics.
Maar uiteindelijk is er verder niet zo veel te doen behalve de verhaallijn uitspelen. Ik denk dat de straten niet zo levendig zijn als bij GTA en dat er verder vrijwel geen interactie met de wereld mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
De game is enorm versimpeld door de producer, Denby Grace. Dat is zo'n standaard pietlulletje die wilt dat elke 11-jarige josti deze game kan spelen. Vandaar dus dat alles zo simpel in de game is verwerkt en je in de gameplay nauwelijks diepgang te zien krijgt in de filmpjes. Het autorijden is compleet overhoop gegooid en vergald (alhoewel ze er nu wel een optie bij hebben om het IETS realistischer te maken), en alle leuke details zijn eruit. Handmatig schakelen zullen we waarschijnlijk ook niet terugzien.. Echt enorm zonde. Dat soort kleine details maakte deel 1 zo vet. dat je bijvoorbeeld de motor kon uitzetten en uitstappen, de knipperlichten die aangingen als je stuurde, de overige details op de wagens, en de stad zelf. De auto's in Mafia 2 zien er een beetje kiddy uit vind ik, behalve dat ze ook enorm arcade rijden.

Het lijkt een beetje een erg simpele game te worden, iets wat ook wel een beetje komt omdat het spel ook op de console speelbaar moet blijven. Op de PC had je in deel 1 behoorlijk wat toetsen nodig op je toetsenbord om alles te kunnen doen wat je kon doen. Maar toch vind het dood en doodzonde dat een super mooi eerste deel en de details nu voor een groot deel achterwege worden gelaten.

En verder is het jammer dat er niets met de open wereld wordt gedaan in de vorm van random events, meer winkels, meer dingen om te doen (winkels beroven of wat dan ook), en meer interactie met de omgeving, en een levende wereld waar iedereen ergens mee bezig is. Het is een beetje ouderwets om de stad alleen voor het verhaal te gebruiken, daar hoort wel een leuke free-roam optie bij vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Mja, ik vind dat meer game developers een 'Blizzard-mentaliteit' mogen hebben wat dat betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Beetje overdreven hoe negatief hoe jullie reageren, wees blij dat er een 2e deel van Mafia uitkomt. 15 uur speeltijd is zat, ik heb ook nog andere dingen te doen naast een spel spelen. Zolang het boeiend is, spannend en leuk om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Arsenius schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:09:
Beetje overdreven hoe negatief hoe jullie reageren, wees blij dat er een 2e deel van Mafia uitkomt.
Tegen de fans van A-Team zeg je ook; Wees blij dat er nu een A-Team film is? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
RichardvdD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:20:
[...]
Tegen de fans van A-Team zeg je ook; Wees blij dat er nu een A-Team film is? :')
Natuurlijk, de één zal het waarderen de ander misschien niet. Als het je niks lijkt dan speel/kijk je het toch niet, niemand dwingt je. Je hebt in ieder geval nog de sentimentele gevoelens bij het origineel, dan houd je die gevoelens lekker vast en koester je ze. In ieder geval geef je een nieuwe generatie de kans om een nieuwe versie te waarderen en ook de fans die het wel waarderen. Niks mis mee.

Waar het om gaat is dat niemand nog echt weet hoe de nieuwe Mafia gameplay is of hoe het zal bevallen, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RichardvdD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:20:
[...]
Kromme vergelijking, de film A-Team heeft behalve namen weinig te maken met de serie. Maffia 2 speelt zich af in dezelfde tijd en heeft hetzelfde idee als Maffia 1.

Ik vind ook dat er veel kritiek is, ik ben positief en benieuwd hoe de demo is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
MrVegeta schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:20:
[...]

Kromme vergelijking, de film A-Team heeft behalve namen weinig te maken met de serie. Maffia 2 speelt zich af in dezelfde tijd en heeft hetzelfde idee als Maffia 1.
Niet dezelfde tijd, maar 20-30 jaar later. Het team van Mafia 1 bestaat ook niet helemaal meer en met een nieuwe producer binnen het team die alles op zijn kop gooit blijft er weinig van het origineel meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm als je het zo stelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lol ..Ik vond A-team the movie nog best grappig ook al was er net zoveel fanta als de laatste Indiana Jones.
Van Mafia 2 verwacht ik daarentegen veeeeeeel !! meer.

Mafia 1 is een klassieker voor mij en als het "maar" 15 uur goede gameplay is dan vind ik het perfect. Als je 15 uur film in de bios mag kijken voor ong 45 euro dan is het ook een goede deal en meer tijd heb ik toch niet meer voor games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

RichardvdD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:00:
De game is enorm versimpeld door de producer, Denby Grace. Dat is zo'n standaard pietlulletje die wilt dat elke 11-jarige josti deze game kan spelen. Vandaar dus dat alles zo simpel in de game is verwerkt en je in de gameplay nauwelijks diepgang te zien krijgt in de filmpjes. Het autorijden is compleet overhoop gegooid en vergald (alhoewel ze er nu wel een optie bij hebben om het IETS realistischer te maken), en alle leuke details zijn eruit. Handmatig schakelen zullen we waarschijnlijk ook niet terugzien.. Echt enorm zonde. Dat soort kleine details maakte deel 1 zo vet. dat je bijvoorbeeld de motor kon uitzetten en uitstappen, de knipperlichten die aangingen als je stuurde, de overige details op de wagens, en de stad zelf. De auto's in Mafia 2 zien er een beetje kiddy uit vind ik, behalve dat ze ook enorm arcade rijden.

Het lijkt een beetje een erg simpele game te worden, iets wat ook wel een beetje komt omdat het spel ook op de console speelbaar moet blijven. Op de PC had je in deel 1 behoorlijk wat toetsen nodig op je toetsenbord om alles te kunnen doen wat je kon doen. Maar toch vind het dood en doodzonde dat een super mooi eerste deel en de details nu voor een groot deel achterwege worden gelaten.

En verder is het jammer dat er niets met de open wereld wordt gedaan in de vorm van random events, meer winkels, meer dingen om te doen (winkels beroven of wat dan ook), en meer interactie met de omgeving, en een levende wereld waar iedereen ergens mee bezig is. Het is een beetje ouderwets om de stad alleen voor het verhaal te gebruiken, daar hoort wel een leuke free-roam optie bij vind ik.
Ik ben bang dat ik het met je eens moet gaan zijn. Ik snap ook niet dat men als professionals in de gamewereld altijd zulke huge oogkleppen ophebben. Deze game wordt het niet, als het GTA Mafia Editie wordt, nee dan kopen mensen alsnog GTA, ze moeten gewoon de trouwe base van Mafia 1 weer tevreden stellen ipv de mensen die al dat onrealistische willen. Omdat al het unieke nu er uitgesloopt wordt en Mafia straks geen meerwaarde meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Hmm ik denk dat ik de game wel aanschaf maar dan wacht ik liever 2 maandjes zodat ik hem uit de budgetbak kan vissen voor 2 tientjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Eerst maar eens de demo proberen. Die komt morgen uit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Haay schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:24:
Eerst maar eens de demo proberen. Die komt morgen uit, toch?
Ja, morgen verschijnt er een demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

fabianspoelman schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:38:
Hmm ik denk dat ik de game wel aanschaf maar dan wacht ik liever 2 maandjes zodat ik hem uit de budgetbak kan vissen voor 2 tientjes :)
Na 2 maanden te koop voor 2 tientjes, zo jij heb daar vertrouwen in! :p
Lizardz schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

Ja, morgen verschijnt er een demo!
Eindelijk! Kan niet wachten tot wat voor indruk die demo mij gaat geven!!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Wel een goede naam voor een mafia franchise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Igor4 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:39:
Wel een goede naam voor een mafia franchise
Waarom dat? en dubbelpost nodig voor deze opmerking?

reviews: Preview: Mafia II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
nvm, niet grappig idd. sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Hier alvast een Sneak Peak van de demo. Bevat wellicht spoilers, dus als je het niet wilt zien, vooral niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

owja, morgen al. Helaas heb ik nu even geen Gold, dus hopelijk is ie niet alleen voor Gold-members...

Zijn er eigenlijk nog nieuwe reviews uit behalve de OXM (7) en PC-Zone (8) reviews?

[ Voor 38% gewijzigd door SqueakyClean op 09-08-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm die auto gaat wel onrealistisch hard heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Denk dat dat nog wel meevalt, in Mafia reed ook niemand harder dan de toegestane snelheid, op één iemand na dan.. ;)
De auto waarin hij rijdt kan 117 mph, en ik ga er even van uit dat de snelheidslimiet in de stad 50 mph is. (Geloof dat dit ook zo was in Mafia) En als je dan met 100 mph gaat is het wel hard tov de andere auto's.
Wat me wel opvalt is de schade aan de auto na de botsing. Klein krasje terwijl het toch behoorlijk hard ging :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Lizardz schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:13:
Hier alvast een Sneak Peak van de demo.
ligt het aan mij, of is dit 1 van de meest onrepresentatieve mensen die ik in tijden heb gezien. Hopelijk gaat de game een beetje verkopen zodat ze dit soort mensen wat fatsoenlijke kledij en verzorgings attributen kunnen verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Destianto schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:15:
[...]

ligt het aan mij, of is dit 1 van de meest onrepresentatieve mensen die ik in tijden heb gezien. Hopelijk gaat de game een beetje verkopen zodat ze dit soort mensen wat fatsoenlijke kledij en verzorgings attributen kunnen verstrekken.
Viel mij ook al op inderdaad. Ze hadden wel iemand anders daar neer kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
zou vandaag de demo niet uitkomen ?

edit: hmm. weer alleen voor xbox en ps3
even kijken of ik hem ook zonder xbox live kan binnen hengelen

[ Voor 60% gewijzigd door Proxx op 09-08-2010 18:22 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Naar mijn weten is het vandaag nog steeds 9 augustus, dus nee de demo is er niet.
En meestal is de release van dat soort dingen pas in de avond hier, als het rond 9 uur in de USA is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Proxx schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:21:
zou vandaag de demo niet uitkomen ?

edit: hmm. weer alleen voor xbox en ps3
even kijken of ik hem ook zonder xbox live kan binnen hengelen
Nee, morgen pas.

http://www.mafia2game.com/demo/
DOWNLOAD THE MAFIA II DEMO ON AUGUST 10 on Xbox® LIVE for the
Xbox® 360, PlayStation® Network for the PlayStation®3 system, and
STEAM for PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Was er niet ergens een counter to demo te vinden? (countdown timer)

[ Voor 15% gewijzigd door Donnie op 09-08-2010 21:10 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste