Op dit moment is het gewoon een kwestie van de basis leggen, zorgen dat het syncen perfect verloopt etc. Daarna wordt er pas gekeken naar gamemodes en dergelijke.
Hee, Nakebod, ik herken jou nickname van SA:MP! Zat daar een aantal jaar geleden veel op en volgens mij hing jij daar ook rond
Net even wat boxwedstrijdjes gehad ...Omg wat was die laatste irritant zeg en niet omdat hij zo goed was , maar omdat ik steeds vast kwam te staan tegen een pilaar en/of het counteren niet lekker werkte.
Vind dat soort dingen echt irritant en was er bijna mee gestopt. Nu kan ik me een beetje voorstellen wat sommige hadden met die racewedstrijd in deel 1.
Vind het ook jammer dat ze aan de ene kant verschrikkelijk op detail hebben gelet en aan de andere kant zo slordig zijn. Kom op ...hebben die vrouwen ijzeren rokken aan ? De techniek kan het toch allang aan dat ze langs de benen vallen ? Waarom kan ik niemand slaan op somige plekken ? (appartement waar je eerst woont en de gevangenis) Dan komt er heel lullig te staan : no weapons aloud ...ja hallo !!!! alsof je buiten wel lekker rond mag schieten.
Al met al vind ik het zeker geen slecht spel, maar het spel irriteert me te vaak om me echt te pakken zoals Mafia 1 dat wel deed. En die had ook zat foutjes dus wat nou het grote verschil is ?
Vind dat soort dingen echt irritant en was er bijna mee gestopt. Nu kan ik me een beetje voorstellen wat sommige hadden met die racewedstrijd in deel 1.
Vind het ook jammer dat ze aan de ene kant verschrikkelijk op detail hebben gelet en aan de andere kant zo slordig zijn. Kom op ...hebben die vrouwen ijzeren rokken aan ? De techniek kan het toch allang aan dat ze langs de benen vallen ? Waarom kan ik niemand slaan op somige plekken ? (appartement waar je eerst woont en de gevangenis) Dan komt er heel lullig te staan : no weapons aloud ...ja hallo !!!! alsof je buiten wel lekker rond mag schieten.
Al met al vind ik het zeker geen slecht spel, maar het spel irriteert me te vaak om me echt te pakken zoals Mafia 1 dat wel deed. En die had ook zat foutjes dus wat nou het grote verschil is ?
Ze moeten de stad levendiger maken, als uitbreiding, update of mod whatever. Al die winkels en gebieden die niet in gebruik zijn kan allemaal veel beter. Je moet gewoon overal in kunnen. Ze moeten daar gewoon verder mee gaan en niet van scratch weer een nieuwe stad ontwerpen, nergens voor nodig. Ze moeten een functie inbrengen dat je het water in kunt, dat je kunt douchen, vrouwtjes kun versieren, in een striptent je dollars uit kunt geven en ga zo maar door. Er zit heel veel potentie nog in die stad en ook m.b.t. characters in de stad.
[ Voor 3% gewijzigd door Arsenius op 29-08-2010 00:49 ]
@Beakzz
Wil niet vervelend zijn, maar die race missie in deel 1 was easy peasy. zelfs zonder patch meerdere malen gedaan zonder enig probleem. Je kunt zelf ook lopen en bewegen tijdens het vechten, je krijgt daar ruim genoeg de tijd om zelf de posities te bepalen. verder is het wellicht handig om een spoiler tag te gebruiken
Wil niet vervelend zijn, maar die race missie in deel 1 was easy peasy. zelfs zonder patch meerdere malen gedaan zonder enig probleem. Je kunt zelf ook lopen en bewegen tijdens het vechten, je krijgt daar ruim genoeg de tijd om zelf de posities te bepalen. verder is het wellicht handig om een spoiler tag te gebruiken
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ze zoeken niet toevallig betatesters?rgras schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 00:16:
Op dit moment is het gewoon een kwestie van de basis leggen, zorgen dat het syncen perfect verloopt etc. Daarna wordt er pas gekeken naar gamemodes en dergelijke.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Wie geïnteresseerd is in de free ride mod, linkje naar artikel:
http://n4g.com/news/594042/mafia-ii-free-ride-mode-released
Gebruik op eigen risico. Moet het zelf nog testen.
http://n4g.com/news/594042/mafia-ii-free-ride-mode-released
Gebruik op eigen risico. Moet het zelf nog testen.
Ik heb de bug/cheat gebruikt bij de racemissie in mafia 1
, ik ging in de bocht aldoor op de kop, of ik werd ingehaald. na de patch is hij heel erg makkelijk.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ok ik heb het even geprobeerd en het werkt inderdaad! Je kunt kiezen uit free ride en dan zomer, zomer met regen, winter, winter met sneeuw.
Ik zal het even makkelijk maken.
Download dit sds bestand: http://rapidshare.com/files/415634295/gui-main.rar
Kopieer het bestand gui-main.sds" naar pc\sds_en\gui. Voordat je dat doet rename even je originele file naar iets anders.
Et voila. Je kunt freeroamen.
Kopieer het bestand gui-main.sds" naar pc\sds_en\gui. Voordat je dat doet rename even je originele file naar iets anders.
Nee, wij hebben al een grote hoeveelheid mensen die ons bij eerdere projecten hebben geholpen, dus dat zal niet nodig zijn.
Meteen even een kleine update: http://www.modmywhat.com/...iplayer--its-real-now/716
Het lijkt misschien niet veel, maar het is een grote stap.
Nou ik heb m ook uit. Uiteraard positief verrast door de muziek, de autos (ook de handling) en de wapens en er is best wat leven met events, hoewel ze wel vaak herhaald worden. In het begin vind ik het het wat traag en onduidelijk voor wie je werkt en wat de andere families zijn (ik meen me te herinneren dat er 4 verschillende eindes zouden komen maar dat zal wel nep info geweest zijn), vanaf ong chapter 8/9 gaat het lekker lopen en de laatste zijn echt Mafia waardig. Chapter 15 had van mij alleen wel wat moeilijker/langer gemogen a la M1 (dat was de eerste keer echt een hel, deze was vrij makkelijk). Ook de savepunten waren goed, dat was in M1 zeker slechter.
Persoonlijk vind ik het wel teveel richting de GTA kant en dan bedoel ik het vreemde gedrag van de politie (ietsje te hard is gelijk een achtervolging maar door rood kan gewoon en teveel politie autos tov loslopende agenten. Radar, had een optie moeten zijn, en dat bedoel ik dat als je zonder rijdt je veel meer van de stad (en dus hun werk) ziet ipv overal snel heen rijden (veel te snel). De stad is groot en uitgewerkt waar je dus nooit langs zou komen laat staan een level zou moeten spelen.
Maar de meest negatieve punten vind ik de snelheid en lengte. Het is erg jammer dat t zo kort was, 16 uur playtime heb ik, en dan heb ik de stad nog aardig verkend, en dan tel ik de playboys niet mee (volgens mij alleen in missies,en die wanted dingen slaan nergens op, ja dan zie je meer van de stad dat klopt, maar 159!!! dat vind ik echt teveel, zeker als je niet ff in free mode kan zoeken (dat snap ik dus echt totaal niet) maar dat moet iets voor erbij zijn en niet 30% innemen van het spel.
En doordat het zo kort is ga je ook te snel door de tijdsperiode heen, het bouwt snel op tot je in de 50s bent, iets langer had ik niet erg gevonden. Ik hoop dat er snel een DLC pack komt, want dit vraagt natuurlijk om een vervolg, maar ik vind het een ongelofelijk gemiste kans dat er zo weinig uit de stad gehaald is en er dus ook zo weinig missies zijn ( ik geloof dat ik in mafia I iets van 40 uur had, maar daar zat ook veel cruisen bij).
Overigens nog wat dingen die ik moet uittesten, er zijn enkele missies die volgens mij 2 eindes hebben (Leo en de Irish pub oa) Iemand die al 2 keer gedaan? En er was een trailer met Kerstmis en de kerk, totaal niet in spel voorgekomen, wat op zich kan maar ik vind dat vreemd.
Van mij hadden ze nog een half jaar extra mogen nemen en het verhaal langzamer en langer op moeten bouwen. En ze hadden het niet zo moeten hypen allemaal, zeker met al die filmpjes was er al zoveel verpest, dat is niet erg als er 2 of 3 keer zoveel missies zijn, maar minimal 4 chapters die ik al kende.
Iemand nog enig idee wanneer de DLC komt, en ik hoop voor ze dat ze het niet te duur gaan maken.... maar ja.
Persoonlijk vind ik het wel teveel richting de GTA kant en dan bedoel ik het vreemde gedrag van de politie (ietsje te hard is gelijk een achtervolging maar door rood kan gewoon en teveel politie autos tov loslopende agenten. Radar, had een optie moeten zijn, en dat bedoel ik dat als je zonder rijdt je veel meer van de stad (en dus hun werk) ziet ipv overal snel heen rijden (veel te snel). De stad is groot en uitgewerkt waar je dus nooit langs zou komen laat staan een level zou moeten spelen.
Maar de meest negatieve punten vind ik de snelheid en lengte. Het is erg jammer dat t zo kort was, 16 uur playtime heb ik, en dan heb ik de stad nog aardig verkend, en dan tel ik de playboys niet mee (volgens mij alleen in missies,en die wanted dingen slaan nergens op, ja dan zie je meer van de stad dat klopt, maar 159!!! dat vind ik echt teveel, zeker als je niet ff in free mode kan zoeken (dat snap ik dus echt totaal niet) maar dat moet iets voor erbij zijn en niet 30% innemen van het spel.
En doordat het zo kort is ga je ook te snel door de tijdsperiode heen, het bouwt snel op tot je in de 50s bent, iets langer had ik niet erg gevonden. Ik hoop dat er snel een DLC pack komt, want dit vraagt natuurlijk om een vervolg, maar ik vind het een ongelofelijk gemiste kans dat er zo weinig uit de stad gehaald is en er dus ook zo weinig missies zijn ( ik geloof dat ik in mafia I iets van 40 uur had, maar daar zat ook veel cruisen bij).
Overigens nog wat dingen die ik moet uittesten, er zijn enkele missies die volgens mij 2 eindes hebben (Leo en de Irish pub oa) Iemand die al 2 keer gedaan? En er was een trailer met Kerstmis en de kerk, totaal niet in spel voorgekomen, wat op zich kan maar ik vind dat vreemd.
Van mij hadden ze nog een half jaar extra mogen nemen en het verhaal langzamer en langer op moeten bouwen. En ze hadden het niet zo moeten hypen allemaal, zeker met al die filmpjes was er al zoveel verpest, dat is niet erg als er 2 of 3 keer zoveel missies zijn, maar minimal 4 chapters die ik al kende.
Iemand nog enig idee wanneer de DLC komt, en ik hoop voor ze dat ze het niet te duur gaan maken.... maar ja.
Ff lekker free riden, dit is mijn nieuwe dikke bak..

mhm gast die aan het vissen is, ook nog nooit gezien.

mhm gast die aan het vissen is, ook nog nooit gezien.

[ Voor 38% gewijzigd door Arsenius op 29-08-2010 02:28 ]
Hoe de fuck versla je die O'Neill in het laatste gevecht in de gevangenis? Ben nu al een kwartier op hem aan het inbeuken maar het gaat maar door?!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je moet hem vastpakken en dan knockout slaan, volgens mij was het rechter muisknop ingedrukt houden en dan met de linkse knop paar keer rammen.Arfman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 02:26:
Hoe de fuck versla je die O'Neill in het laatste gevecht in de gevangenis? Ben nu al een kwartier op hem aan het inbeuken maar het gaat maar door?!
Ja, je moet echt vanaf dat moment finishing moves gaan gebruiken dus dichtbij staan, linker dan rechter en dan of 3x links of 3x rechts, anders gaan ze niet liggen.
weet niet meer precies welke van de 2 het was
[ Voor 12% gewijzigd door Ellos op 29-08-2010 02:34 ]
Ik heb hem ook net uitgespeeld, wow wat een einde.. vind het verhaal echt wel top!
Voordelen:
+ Enorm tof verhaal
+ Grafisch op en top
+ Weeromstandigheden/verandering map
+ Besturing is prima, van autos en te voet
+ Sfeer/emoties
Nadelen:
- Te weinig missies, te weinig speeltijd. Hadden er ~25 mogen zijn
- Nog eens de stad een paar jaar later met weer andere auto's was ook supertof geweest
- Nog eens een andere weersomstandigheid was ook tof geweest buiten sneeuw en sunny/regen om, bijvoorbeeld herstblaadjes overal op de weg ofzo...
- Ik mis de metro/treinen/vliegtuigen/boten/motors!
- Game zit aardig vol met bugs, nog net niet tot irritatie toe, maar ik heb er zeker 10 meegemaakt, kan me haast niet voorstellen dat testers dit niet hebben gevonden!
- Het gaat maar om één vaste verhaallijn, je hebt niet echt keuzes te maken om eerst missie 1 en dan pas missie 2 te doen of andersom, je gaat echt een interactieve film door zoals vele zeggen.
- Stad had toch net een klein tikkeltje groter gemogen, 50% meer had al veel uitgemaakt
- Radiostations beginnen na een tijdje te irriteren, teveel dezelfde nummers
- Geen freeroaming/iets te doen als hij uitgespeeld is
Als ik dit zo bekijk dan zijn er echt meer negatieve punten dan pluspunten. Alhoewel de game zelf niet als geheel tegenvallend voelt, denk ik dat ze er toch goed aan hadden gedaan om hem nog wat langer uit te stellen en wat meer tegemoet te komen aan de wensen van de spelers... GTA is qua verhaal en sfeer en grafisch wel minder, maar daar heb je wel meer diversiteit, dat is echt een spel, dit is meer een interactieve film
en dat vind ik niet per definitie een nadeel...
Voordelen:
+ Enorm tof verhaal
+ Grafisch op en top
+ Weeromstandigheden/verandering map
+ Besturing is prima, van autos en te voet
+ Sfeer/emoties
Nadelen:
- Te weinig missies, te weinig speeltijd. Hadden er ~25 mogen zijn
- Nog eens de stad een paar jaar later met weer andere auto's was ook supertof geweest
- Nog eens een andere weersomstandigheid was ook tof geweest buiten sneeuw en sunny/regen om, bijvoorbeeld herstblaadjes overal op de weg ofzo...
- Ik mis de metro/treinen/vliegtuigen/boten/motors!
- Game zit aardig vol met bugs, nog net niet tot irritatie toe, maar ik heb er zeker 10 meegemaakt, kan me haast niet voorstellen dat testers dit niet hebben gevonden!
- Het gaat maar om één vaste verhaallijn, je hebt niet echt keuzes te maken om eerst missie 1 en dan pas missie 2 te doen of andersom, je gaat echt een interactieve film door zoals vele zeggen.
- Stad had toch net een klein tikkeltje groter gemogen, 50% meer had al veel uitgemaakt
- Radiostations beginnen na een tijdje te irriteren, teveel dezelfde nummers
- Geen freeroaming/iets te doen als hij uitgespeeld is
Als ik dit zo bekijk dan zijn er echt meer negatieve punten dan pluspunten. Alhoewel de game zelf niet als geheel tegenvallend voelt, denk ik dat ze er toch goed aan hadden gedaan om hem nog wat langer uit te stellen en wat meer tegemoet te komen aan de wensen van de spelers... GTA is qua verhaal en sfeer en grafisch wel minder, maar daar heb je wel meer diversiteit, dat is echt een spel, dit is meer een interactieve film
57696520646974206c65657374206973206e657264
Thanks, inderdaad rechts vasthouden en dan paar keer links klikken does the trick.limbokiller schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 02:33:
Ja, je moet echt vanaf dat moment finishing moves gaan gebruiken dus dichtbij staan, linker dan rechter en dan of 3x links of 3x rechts, anders gaan ze niet liggen.
Tot nu toe ben ik overigens nog niet echt overtuigd. Heb deel 1 nooit gespeeld maar wel GTA 3 en alle GTA's wat daarna kwamen, tot nu toe vind ik GTA4 nog steeds leuker/beter/uitgebreider.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Inderdaad, helemaal mee eens. Ik heb 'm bijna uitgespeeld maar ik vind dat ze echt heel veel hebben laten schieten. Ze hadden zoveel meer met de stad kunnen doen.Arsenius schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 00:47:
Ze moeten de stad levendiger maken, als uitbreiding, update of mod whatever. Al die winkels en gebieden die niet in gebruik zijn kan allemaal veel beter. Je moet gewoon overal in kunnen. Ze moeten daar gewoon verder mee gaan en niet van scratch weer een nieuwe stad ontwerpen, nergens voor nodig. Ze moeten een functie inbrengen dat je het water in kunt, dat je kunt douchen, vrouwtjes kun versieren, in een striptent je dollars uit kunt geven en ga zo maar door. Er zit heel veel potentie nog in die stad en ook m.b.t. characters in de stad.
Als het nu de grootte van de map van GTA IV gehad had was het leuker geweest. Maar ook in GTA IV hadden ze zoveel meer kunnen doen.
Het zou eigenlijk een mix van GTA, Mafia, Sims moeten zijn en dat dan in een super grote speelwereld ala 50GB of zo iets
Veel levendiger en veelzijdiger. De trein/metro mis ik ook erg in Mafia. Maar dat je alle gebouwen in kan en in detail uitgewerkt zijn
[ Voor 5% gewijzigd door BlueLed op 29-08-2010 03:21 ]
Net even een benchmark gedraaid. Na behoorlijk lang wachten op de trage site van Creative voor de nieuwste drivers en meuk; voor de X-Fi Titanium champion serie die ik net ingebouwd heb.
En ik moet constateren dat al dat gelul over onboard geluid is goed genoeg en merk je niet in games; dat dit dikke onzin is.
Voor de Benchmark had ik op elke grafische setting iedere keer dat hij bij de explosies in begin al naar 8 fps ging. Terwijl mijn gemiddelde met toch altijd tussen de 40 en 60 fps ligt. En dus kreeg ik een D rang voor mijn kiezen.
Nu met de X-Fi kaart in mijn pc geen last meer van frame drops.
Mijn fps blijft constant rond de 40fps hangen, gemiddeld met 40.5. Rang C.
Alles staat op high grafisch en geluid ook op high. Alleen Physx staat nog uit.
ps. Dit is nog met mijn E6600 @ stock 2.40ghz. Wil die nog even op pompen morgen.
Wat de game betreft. Hij is heel leuk, maar wel kort helaas. Nog niet uitgespeeld maar komt dit weekend nog wel. Want heb vandaag niet gespeeld omdat ik moest wachten op downloads, zie bovenstaande.
En ik moet constateren dat al dat gelul over onboard geluid is goed genoeg en merk je niet in games; dat dit dikke onzin is.
Voor de Benchmark had ik op elke grafische setting iedere keer dat hij bij de explosies in begin al naar 8 fps ging. Terwijl mijn gemiddelde met toch altijd tussen de 40 en 60 fps ligt. En dus kreeg ik een D rang voor mijn kiezen.
Nu met de X-Fi kaart in mijn pc geen last meer van frame drops.
Mijn fps blijft constant rond de 40fps hangen, gemiddeld met 40.5. Rang C.
Alles staat op high grafisch en geluid ook op high. Alleen Physx staat nog uit.
ps. Dit is nog met mijn E6600 @ stock 2.40ghz. Wil die nog even op pompen morgen.
Wat de game betreft. Hij is heel leuk, maar wel kort helaas. Nog niet uitgespeeld maar komt dit weekend nog wel. Want heb vandaag niet gespeeld omdat ik moest wachten op downloads, zie bovenstaande.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Verwijderd
Gisterenochtend de game ook uitgespeeld, uiteindelijk geklokt op 11,5 uur. Mijn oordeel zover:
Game kwam langzaam op gang, pas in de jaren '50 kwamen er echt pareltjes van missies voorbij die me bij vlagen weer deden terug verlangen naar de eerste Mafia game. Daarnaast ben ik nog steeds onderste boven van de graphics. Het oog voor detail is echt fenomenaal. De auto's rijden lekker (simulation mode), de muziek draagt bij aan de sfeer, en het verhaal is goed geschreven (wederom niet beter dan de eerste Mafia).
Minder is inderdaad de speelduur, de moeilijkheidsgraad (veels te eenvoudig, ik speelde de game zelf 1ste keer op HARD). Eerste Mafia heb ik enkele missies echt tig x opnieuw moeten doen. Iets anders wat ik jammer vind is dat de politie echt totaal idioot is. Soms raas ik keihard door rood en dan geven ze geen kick en als ik iets te hard voorbij rijd achtervolgen ze me wel
... Rare jongens die politie. Daarnaast vond ik het verhaal iets wat aan de warrige kant, op een gegeven moment kon ik alle karakters niet goed meer uit elkaar houden en wist ik niet wie wie nou aan het backstabben was. Hoewel jijzelf volgens mij nog het meeste genaaid wordt ;-).
Andere dingen die ik echt miste was, inderdaad de FREEROAM / TAKE A RIDE optie. Waar was die? Nu moet ik verdorie iedereen keer een cutscene bekijken / skippen en een halve missie doen voor ik is lekker kan rondrijden / raggen. Qua wapens en het geluid daarvan vond ik alles trouwens wel prima klinken. De wapens klinken echt luid en cool, het schalt uit je speakers en de vuurgevechten zijn intens.
Iets anders wat ik mis en waar ik nog niemand hier over heb gehoord is de backcountry. Wat ik leuk vond aan de eerste Mafia was ook de hele backcountry, even de stad uit, over landweggetjes scheuren of door de bergen met klassieke diners langs de weg etc. Jammer want op de map zie je wel wat wegen die de stad uit leiden.... helaas zijn die dan weer onbereikbaar.
Al met al heb ik me wel prima vermaakt met de game, en ook al bijna alle achievements unlocked (moet er nog 4, afgezien van de Vendetta's achievements natuurlijk). Maar om nou alle Playboys en Wanted Posters te verzamelen... mwoah ik weet het niet hoor.
En dan om af te sluiten. Is het een goede game? Ja. Zeker minimaal een 7 waard. Maar het is geen instant klassiek zoals de eerste Mafia. Waarom niet?
Wat had de eerste Mafia wel en de tweede niet?
A) Een goede opbouw in verhaal (Taxi jongen die in de shit komt vond ik toch beter bedacht);
Een wrang maar enorm sterk einde;
C) Nog meer details;
D) Meer kleine extraatjes / side missions (voor taxi chauffeurtje spelen, speeden voor geld, gangsters afschieten etc.);
E) Take a Ride optie;
F) Back country;
G) Langere, veel langere speelduur;
H) Epische missies (moeilijker en veel origineler, die met dat hoerenhuis waar je daarna in de kerk belandt blijft echt subliem!)
En dan nu nog een kleine spoiler van Mafia 2.
Game kwam langzaam op gang, pas in de jaren '50 kwamen er echt pareltjes van missies voorbij die me bij vlagen weer deden terug verlangen naar de eerste Mafia game. Daarnaast ben ik nog steeds onderste boven van de graphics. Het oog voor detail is echt fenomenaal. De auto's rijden lekker (simulation mode), de muziek draagt bij aan de sfeer, en het verhaal is goed geschreven (wederom niet beter dan de eerste Mafia).
Minder is inderdaad de speelduur, de moeilijkheidsgraad (veels te eenvoudig, ik speelde de game zelf 1ste keer op HARD). Eerste Mafia heb ik enkele missies echt tig x opnieuw moeten doen. Iets anders wat ik jammer vind is dat de politie echt totaal idioot is. Soms raas ik keihard door rood en dan geven ze geen kick en als ik iets te hard voorbij rijd achtervolgen ze me wel
Andere dingen die ik echt miste was, inderdaad de FREEROAM / TAKE A RIDE optie. Waar was die? Nu moet ik verdorie iedereen keer een cutscene bekijken / skippen en een halve missie doen voor ik is lekker kan rondrijden / raggen. Qua wapens en het geluid daarvan vond ik alles trouwens wel prima klinken. De wapens klinken echt luid en cool, het schalt uit je speakers en de vuurgevechten zijn intens.
Iets anders wat ik mis en waar ik nog niemand hier over heb gehoord is de backcountry. Wat ik leuk vond aan de eerste Mafia was ook de hele backcountry, even de stad uit, over landweggetjes scheuren of door de bergen met klassieke diners langs de weg etc. Jammer want op de map zie je wel wat wegen die de stad uit leiden.... helaas zijn die dan weer onbereikbaar.
Al met al heb ik me wel prima vermaakt met de game, en ook al bijna alle achievements unlocked (moet er nog 4, afgezien van de Vendetta's achievements natuurlijk). Maar om nou alle Playboys en Wanted Posters te verzamelen... mwoah ik weet het niet hoor.
En dan om af te sluiten. Is het een goede game? Ja. Zeker minimaal een 7 waard. Maar het is geen instant klassiek zoals de eerste Mafia. Waarom niet?
Wat had de eerste Mafia wel en de tweede niet?
A) Een goede opbouw in verhaal (Taxi jongen die in de shit komt vond ik toch beter bedacht);
C) Nog meer details;
D) Meer kleine extraatjes / side missions (voor taxi chauffeurtje spelen, speeden voor geld, gangsters afschieten etc.);
E) Take a Ride optie;
F) Back country;
G) Langere, veel langere speelduur;
H) Epische missies (moeilijker en veel origineler, die met dat hoerenhuis waar je daarna in de kerk belandt blijft echt subliem!)
En dan nu nog een kleine spoiler van Mafia 2.
spoiler:
De missies die je in Mafia 2 krijgt dat je Tommy moet afschieten (hoofdpersonage uit de eerste Mafia) vond ik toch zo vet bedacht, mede omdat ik die missie totaal niet verwachten. De achievement "Visit an old friend" of hoe die ook heet gaf me wel al een beetje het idee dat dit eraan kwam, maar toch ik ben gek op dit soort cross connections tussen delen in een gameserie, geeft het allemaal meer een groter en universeler gevoel.
[ Voor 2% gewijzigd door PromoX op 29-08-2010 13:42 . Reden: spoilertags toegevoegd ]
Thanks voor de uitleg, werkt idd prima.Arsenius schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 01:23:
Ok ik heb het even geprobeerd en het werkt inderdaad! Je kunt kiezen uit free ride en dan zomer, zomer met regen, winter, winter met sneeuw.
Verwijderd
Ik had iets van 5 pogingen nodig (pre-patch). Je moet gewoon je rem gebruiken, zoals bij elke deftige racegame, dan is het inderdaad easy-peasy.Visgek24 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 00:57:
@Beakzz
Nou heb ik van Steam, de Deluxe Pack.
Maar hoe krijg je:
Digital Art Book: Get to know the families of Empire Bay with a photo album-style Digital art book that takes fans through the artistic design process of the game.
Orchestral Soundtrack: Immerse yourself in Empire Bay’s symphonic masterpiece with the Mafia II score recorded by the Prague FILMHarmonic Orchestra.
Digital Map of Empire Bay: Get familiar with the neighborhoods and own the streets with the Digital map depicting the 10 square miles of Empire Bay and all the hangout spots.
Deze dingen?
Maar hoe krijg je:
Digital Art Book: Get to know the families of Empire Bay with a photo album-style Digital art book that takes fans through the artistic design process of the game.
Orchestral Soundtrack: Immerse yourself in Empire Bay’s symphonic masterpiece with the Mafia II score recorded by the Prague FILMHarmonic Orchestra.
Digital Map of Empire Bay: Get familiar with the neighborhoods and own the streets with the Digital map depicting the 10 square miles of Empire Bay and all the hangout spots.
Deze dingen?
Kan het goed met je eens zijn. Het politiegedeelte is simpel: Rood rijden mag wel, omdat anders de GTA kiddo's gaan huilen
Doe es een beetje rustig, het bestaan van de spoilertag is helaas veel te onbekend en is ook niet als knopje aanwezig.
[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 29-08-2010 13:44 . Reden: quotes ingekort ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
ik heb gisteren 5min staan te wachten tot ik in de gaten had dat het helemaal niet de bedoeling was zo.
op een gegeven moment moet je iemand volgen die eerder in het spel jou voor 5000 wou oplichten. tijdens die achtervolging rijd hij tegen de politie aan. (ik dacht dat het er gewoon bij horden) door gereden tot de plek van bestemming (slachthuis) een maal daar rijd ik over dat brugje en valt te motor stil (scripted) die gast rijd naar de poort en de politie parkeert hun auto weer tegen die andere auto. stapt uit en vraagt of de meneer wil uitstappen.
YouTube: Maffia 2 police screwed up the mission :X
zo heb ik dus 5min gewacht tot het spel verder zou gaan (ik kon alleen maar rond kijken meer niet. niet rijden toeteren uitstappen of iets anders) heeft met 5min. geduurd voor ik door had dat het zo niet had mogen gaan
je ziet dat de poort open wil, maar de auto van de meneer staat te dichtbij, en die botst weer tegen de politie.
meneer moet uit stappen van de politie maar doet dat niet omdat het niet in het spel hoord. al met al [RESTART MISSION]
op een gegeven moment moet je iemand volgen die eerder in het spel jou voor 5000 wou oplichten. tijdens die achtervolging rijd hij tegen de politie aan. (ik dacht dat het er gewoon bij horden) door gereden tot de plek van bestemming (slachthuis) een maal daar rijd ik over dat brugje en valt te motor stil (scripted) die gast rijd naar de poort en de politie parkeert hun auto weer tegen die andere auto. stapt uit en vraagt of de meneer wil uitstappen.
zo heb ik dus 5min gewacht tot het spel verder zou gaan (ik kon alleen maar rond kijken meer niet. niet rijden toeteren uitstappen of iets anders) heeft met 5min. geduurd voor ik door had dat het zo niet had mogen gaan
je ziet dat de poort open wil, maar de auto van de meneer staat te dichtbij, en die botst weer tegen de politie.
meneer moet uit stappen van de politie maar doet dat niet omdat het niet in het spel hoord. al met al [RESTART MISSION]
[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 29-08-2010 13:14 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Precies, zulke bugs moeten echt niet kunnen.. Zo ben ik er ook vele tegengekomen, de irritantste was een missie in een groot flatgebouw wat nog gebouwd werd, dat je je weg naar beneden moest vinden, helemaal beneden voor de deur kon ik niet verder , overal gezocht waar ik naartoe moest. Uiteindelijk een youtube filmpje gekeken en toen kwam ik erachter hoe het eigelijk moest gaan: Joe moest iets met de laatste vent doen en dan kon je gewoon naar buiten door een deur waar ik niet naar buiten kon. Sterker nog er was helemaal geen Joe bij me (was me wel eerder opgevallen maar ik dacht zal wel zo horen), moest ik helemaal terug naar boven lopen om Joe te halenProxx schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:11:
ik heb gisteren 5min staan te wachten tot ik in de gaten had dat het helemaal niet de bedoeling was zo.

57696520646974206c65657374206973206e657264
Vind de details erg mooi! Tussenscenes érg mooi...
Maar dan...uitgespeeld binnen 10 uur
geen standaard free-roam, vele bugs...en het ergste was nog dat ik een auto moest achtervolgen die ergens tegenopgeknald was...na 1 minuut wachten kreeg ik iets in de trend van "Only wrong can lead you to this end"
Maar dan...uitgespeeld binnen 10 uur

De details zijn in dit spel inderdaad geweldig. En dan niet de grafische details, maar de details als je door huizen loopt, het riool, etc.
Een kat die het raam uit spring, politie voor de deur van je onderbuurman, of een aanbellende huurbaas. Iedere keer is er wel weer wat te zien
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er maar 3 radio stations zijn? Misschien dat dit later in het spel nog veranderd? Maar dat hoef ik nog niet te weten
Een kat die het raam uit spring, politie voor de deur van je onderbuurman, of een aanbellende huurbaas. Iedere keer is er wel weer wat te zien
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er maar 3 radio stations zijn? Misschien dat dit later in het spel nog veranderd? Maar dat hoef ik nog niet te weten
spoiler:
Na de tijdssprong had ik wel een paar extra stations verwacht...
Dat met die kat vond ik inderdaad wel een heel leuk stukje. Radio blijft hetzelfde.TheZeroorez schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:34:
De details zijn in dit spel inderdaad geweldig. En dan niet de grafische details, maar de details als je door huizen loopt, het riool, etc.
spoiler:Na de tijdssprong had ik wel een paar extra stations verwacht...
Toch wel altijd fijn als AI niet meewerkt in missies 
Nu al 2 missies waar iets misgaat, 1x stond er een vijand buiten, en .. daar kon ik niet komen
En net loopt Joe als een idioot constant tegen een muurtje waar ie overheen moet klimmen.
Nu loopt Joe vaker tegen een muur aan, maar meestal krijg je hem op één of andere manier nog wel mee. Na een lading handgranaten stond ie er nog steeds, geen beweging in te krijgen...
Nu al 2 missies waar iets misgaat, 1x stond er een vijand buiten, en .. daar kon ik niet komen

Nu loopt Joe vaker tegen een muur aan, maar meestal krijg je hem op één of andere manier nog wel mee. Na een lading handgranaten stond ie er nog steeds, geen beweging in te krijgen...
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Ja daar kwam je tegen wat overal in de game had moeten zijn.TheZeroorez schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:34:
spoiler:Na de tijdssprong had ik wel een paar extra stations verwacht...
random vechtpartijen op straat.. random klapband van je auto.. om maar even het eerste dat in me op komt te noemen.
Die kat was inderdaad grappig.. en de politie aan de buurman's deur die tegen mij zei dat het me niks aan ging vond ik ook wel leuk.
Wat vond jij zo "wow" aan het einde? Vond het persoonlijk een enorme anticlimax, het is "ineens" afgelopen.Sluuut schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 02:37:
Ik heb hem ook net uitgespeeld, wow wat een einde.. vind het verhaal echt wel top!
spoiler:
Verder vindt ik het echt verrot dat je, nadat je huis is afgebrand geen nieuwe plaats weer krijgt. Geen freeride mode is ook wel een minpuntje.
[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 29-08-2010 20:44 . Reden: spoilertags toegevoegd ]
Einde vond ik ook erg zonde.. het is niet echt een einde. Het liefst had ik nog even afgerekend met je-weet-wel-wie en had ik daarna nog even je-weet-wel-wie van de dood gered
En het verhaal vond ik tot de hotel-missie maar heel erg slap. Je rijdt van A naar B, kijkt een cutscene, schiet iemand neer, en je rijdt weer naar huis.
Pas na de hotelmissie begint alles in de shit te lopen en komt er wat meer actie bij kijken met meer shootouts. Waar je ook gelijk merkt hoe dom de AI is, vooral in de laatste missie komen de vijanden met 3-4 man tegelijk om het hoekje lopen terwijl ik ze dan gemakkelijk neer kan maaien. Wat ook wel stom is dat je iemand bijvoorbeeld in zijn been raakt, waarna hij een beetje probeert overeind te komen, maar dan opeens weer direct kan schieten, bijvoorbeeld ook als je iemand net raakt met 2 kogels en hij tegelijkertijd nog gewoon aan het terugschieten is.
En tja, alle winkels en mogelijkheden zit er gewoon voor jan lul in. Je doet er helemaal niets mee in de game. Ik heb het hele verhaal geen enkele keer mijn kleding of kenteken hoeven wisselen, en ik heb ook geen auto getuned of wapens gekocht. Uiteindelijk was het ook verspeelde moeite, aangezien je alles wat je hebt toch een stuk of 4 keer compleet kwijtraakt
Een freeride mode waar je daadwerkelijk geld kan verdienen en dingen mee kan maken in de stad was wel op zijn plaats geweest. Ik heb namelijk ook heel de game NIETS gemerkt van verschillende gangs die actief zouden moeten zijn in verschillende delen van de stad..
Uiteindelijk is de game binnen een handjevol uren uitgespeeld, en zit ik hier met het gevoel dat ik van die tijd 60% naar cutscenes heb gekeken, 30% van A naar B heb gereden, en 10% daadwerkelijk zelf deel van de actie kon uitmaken.
Veel meer dan een 7 krijgt dit spel niet van mij. Er is zoveel dat beter uitgewerkt had kunnen worden, maar er is blijkbaar niet genoeg aandacht of moeite aan besteed om ook de kleine dingetjes goed uit te werken. Ja, sommige dingen zoals politie voor de deur bij je buurman is wel grappig, maar het is gewoon 100% scripted troep wat elke keer opduikt als je de missie doet, en waar je zelf helemaal geen invloed op hebt. Zoiets simpels kan iedere ontwikkelaar in zijn game stoppen.
Pas na de hotelmissie begint alles in de shit te lopen en komt er wat meer actie bij kijken met meer shootouts. Waar je ook gelijk merkt hoe dom de AI is, vooral in de laatste missie komen de vijanden met 3-4 man tegelijk om het hoekje lopen terwijl ik ze dan gemakkelijk neer kan maaien. Wat ook wel stom is dat je iemand bijvoorbeeld in zijn been raakt, waarna hij een beetje probeert overeind te komen, maar dan opeens weer direct kan schieten, bijvoorbeeld ook als je iemand net raakt met 2 kogels en hij tegelijkertijd nog gewoon aan het terugschieten is.
En tja, alle winkels en mogelijkheden zit er gewoon voor jan lul in. Je doet er helemaal niets mee in de game. Ik heb het hele verhaal geen enkele keer mijn kleding of kenteken hoeven wisselen, en ik heb ook geen auto getuned of wapens gekocht. Uiteindelijk was het ook verspeelde moeite, aangezien je alles wat je hebt toch een stuk of 4 keer compleet kwijtraakt
Uiteindelijk is de game binnen een handjevol uren uitgespeeld, en zit ik hier met het gevoel dat ik van die tijd 60% naar cutscenes heb gekeken, 30% van A naar B heb gereden, en 10% daadwerkelijk zelf deel van de actie kon uitmaken.
Veel meer dan een 7 krijgt dit spel niet van mij. Er is zoveel dat beter uitgewerkt had kunnen worden, maar er is blijkbaar niet genoeg aandacht of moeite aan besteed om ook de kleine dingetjes goed uit te werken. Ja, sommige dingen zoals politie voor de deur bij je buurman is wel grappig, maar het is gewoon 100% scripted troep wat elke keer opduikt als je de missie doet, en waar je zelf helemaal geen invloed op hebt. Zoiets simpels kan iedere ontwikkelaar in zijn game stoppen.
[ Voor 44% gewijzigd door Divak op 29-08-2010 16:55 ]
Het einde kwam op mij een beetje over als de Episodic content van de Half-Life-reeks. Hoop dat we minder lang hoeven te wachten dan bij Valve.
Overigens vond ik de eindmissie wel erg makkelijk. Ik vond het nog een meevaller dat je volledige health niet altijd terugkeerde en dat het best snel er af ging bij een shootout. Toch had ik liever het medicijnkastje systeem gehad. Ik herinner me het einde van deel 1 een stuk moeilijker. Helemaal het stukje met Sam
, dat heb ik tig keer opnieuw zitten doen.
Overigens vond ik de eindmissie wel erg makkelijk. Ik vond het nog een meevaller dat je volledige health niet altijd terugkeerde en dat het best snel er af ging bij een shootout. Toch had ik liever het medicijnkastje systeem gehad. Ik herinner me het einde van deel 1 een stuk moeilijker. Helemaal het stukje met Sam
Iets wat ik wel jammer vond is bij de missie waarbij
spoiler:
je die Derek en Steve moet vermoorden. Eerst moet je 10 mannetjes afschieten en dan naar binnen in het gebouw waar je Derek moet vermoorden. Ik had daar best veel moeite mee en ging heel snel dood zo gauw ik in het gebouw was. Er is dan ook geen checkpoint waardoor ik steeds eerst die 10 mannetjes moet doodschieten...
In ieder geval dacht ik slim te zijn door een auto te pakken en die onder de garagedeur te plaatsen die naar beneden komt, om die zo te blokkeren. Dat gebeurde inderdaad, toen ik echter door de opening naar buiten ging werd ik tegengehouden door een onzichtbare muur...
In ieder geval dacht ik slim te zijn door een auto te pakken en die onder de garagedeur te plaatsen die naar beneden komt, om die zo te blokkeren. Dat gebeurde inderdaad, toen ik echter door de opening naar buiten ging werd ik tegengehouden door een onzichtbare muur...
Die free ride mod is toch wel ff leuk voor erbij moet ik zeggen
Schrok alleen toen ik daarna weer continue story deed en zag dat ik weer bij freeride uitkwam, chapter opstarten hielp gelukkig!
Paar vette auto's ook in de garage in freeride, alleen (nog) geen wapens? Al kun je die wel gewoon bij een gun store halen neem ik aan? zover was ik nog niet.
Schrok alleen toen ik daarna weer continue story deed en zag dat ik weer bij freeride uitkwam, chapter opstarten hielp gelukkig!
Paar vette auto's ook in de garage in freeride, alleen (nog) geen wapens? Al kun je die wel gewoon bij een gun store halen neem ik aan? zover was ik nog niet.
spoiler:
Wat ik persoonlijk een mooi stukje in het verhaal vondt tot nu toe is die bewaker die met zijn knuppel nog ff voorkomt dat die andere bewaker het licht uitdoet zodat vito die brief nog ff kan lezen.
[ Voor 23% gewijzigd door Sipio op 29-08-2010 17:41 ]
Ben nu (volgens mij) eind chapter 9, nieuw huis zoals in de demo. Spel bevalt me, op wat slordigheden na, prima. Ik speel de 360 versie overigens.
Vandaag, tijdens het stelen van een auto, stapte net de eigenaar in. Gevolg: hij gaf gas en ik kon sturen. Echt bizar. Jammere was dat toen ik uitstapte, het spel vond dat ik nog in de auto zat. Gevolg : restart mission.
Verder vind ik het rijden meer dan prima, met het schieten is niets mis, en het spel ziet er prima uit. Mijn geld in ieder geval waard geweest!
Vandaag, tijdens het stelen van een auto, stapte net de eigenaar in. Gevolg: hij gaf gas en ik kon sturen. Echt bizar. Jammere was dat toen ik uitstapte, het spel vond dat ik nog in de auto zat. Gevolg : restart mission.
Verder vind ik het rijden meer dan prima, met het schieten is niets mis, en het spel ziet er prima uit. Mijn geld in ieder geval waard geweest!
Dat stuk was echt irritant inderdaad en echt de enige keer dat ik de checkpoint verkeerd vond getimed. Voor de rest was het altijd vrij logisch: na het ritje ergens heen werd er gesaved, net als deeltje 1 deed.das_phantom schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:38:
Iets wat ik wel jammer vond is bij de missie waarbij
spoiler:je die Derek en Steve moet vermoorden. Eerst moet je 10 mannetjes afschieten en dan naar binnen in het gebouw waar je Derek moet vermoorden. Ik had daar best veel moeite mee en ging heel snel dood zo gauw ik in het gebouw was. Er is dan ook geen checkpoint waardoor ik steeds eerst die 10 mannetjes moet doodschieten...
Je wilt het niet , maar je bent het welVisgek24 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 00:57:
@Beakzz
Ik zeg dus niet dta ik moeite had met die racemissie in deel 1 en het later niet begreep dat anderen dat blijkbaar wel hadden. En ik zal nu wel hetzelfde gehad hebben met dat gevecht. Jij fietst er misschien zo doorheen en ik irriteerde me kapot.
En ik had niet het gevoel dat ik verloor door mijn onkunde, maar door een slecht reagerende besturing. In Batman verloor ik bv. ook zat gevechten, maar dan wist ik tenminste dat het helemaal aan mij lag.
En tja spoilertags...alsof ik zoveel verklap. Benoem niet eens welk gevecht enz

Over bugs gesproken trouwens:
http://www.flowww.nl/up/npolice.jpg
http://www.flowww.nl/up/ngun.jpg
Die bug bij die achtervolging had ik idd ook, dat die gast in conflict komt met de politie.
http://www.flowww.nl/up/npolice.jpg
http://www.flowww.nl/up/ngun.jpg
Die bug bij die achtervolging had ik idd ook, dat die gast in conflict komt met de politie.
De free-roam mod werkt bij mij niet trouwens. Heb het bestand gekopieerd en van het oude bestand een backup gemaakt, maar ik krijg geen free ride optie te zien in het menu.
Moet gewoon werken hoor.. staat onder subkopje van 'story'. Check goed dat je wel het goede path te pakken hebt in de dir, wel de sds_eng versie.
En ik kan Free Ride niet aanklikken, alleen met het toetsenbord selecteren en dan Enter
Jammer genoeg geen toeval en volledig scripted.TheZeroorez schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:34:
Herlaad de betreffende missies en het zal weer gebeuren.
Ben zelf 10min ofzo blijven staan bij die 2 politie agenten en er gebeurt uiteindelijk niets. Ze blijven gewoon continu hetzelfde herhalen en blijven op de deur bonken maar hij gaat uiteindelijk niet open. Je kunt 1x iets tegen een van de agenten zeggen maar dit leid naar niets.
Was leuk geweest als jij je ermee had kunnen bemoeien.
Het is aan de ene kant leuk maar aan de andere kant vind ik het ook een gemiste kans.
Verwijderd
Scripted, ja. Zoals bij 99,9% van alle andere spellen. Het is in ieder geval een mooie toevoeging. Wat mij betreft een groot pluspunt, dat dit soort details er überhaupt in zitten.Deadsy schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:43:
[...]
Jammer genoeg geen toeval en volledig scripted.
Herlaad de betreffende missies en het zal weer gebeuren.
Ben zelf 10min ofzo blijven staan bij die 2 politie agenten en er gebeurt uiteindelijk niets. Ze blijven gewoon continu hetzelfde herhalen en blijven op de deur bonken maar hij gaat uiteindelijk niet open. Je kunt 1x iets tegen een van de agenten zeggen maar dit leid naar niets.
Was leuk geweest als jij je ermee had kunnen bemoeien.
Het is aan de ene kant leuk maar aan de andere kant vind ik het ook een gemiste kans.
Het is leuk maar het gaat een beetje ver om het een groot pluspunt te noemen.Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:54:
[...]
Scripted, ja. Zoals bij 99,9% van alle andere spellen. Het is in ieder geval een mooie toevoeging. Wat mij betreft een groot pluspunt, dat dit soort details er überhaupt in zitten.
Had het een groot pluspunt gevonden als het volledig random geweest was (en dus niet 100% scripted als deel van de specifieke missie) of als je er iets mee had kunnen doen bv als je jezelf ermee had kunnen bemoeien.
Misschien als start van een random missie ofzo.
Datgene wat het uiteindelijk voor mij kapot maakt is het feit dat de politie er gewoon blijft staan en blijft bonken op de deur en zichzelf blijft herhalen en dat er dus uiteindelijk niets gebeurt.
Was pas echt leuk geweest als na een minuut of 2 op de deur bonken en schreeuwen de agenten de deur in trappen en er dan iets gebeurde zoals een arrestatie of een shoot out.
En als je al van plan bent er niets te laten gebeuren wanneer de speler er is was het leuk geweest dat als je later op de dag terug komt van je missie dat het slot van de betreffende deur kapot is of de deur van zijn scharnieren hangt en er geel lint over de deur opening hangt.
Het was een leuke opzet voor iets maar ze doen er uiteindelijk niets mee. En er zitten gewoon diverse van dit soort dingen in het spel.
Zelfde als bv je ziet soms een kofferbak van een geparkeerde auto. Was leuk geweest als er dan NPCs waren die koffers in de auto laden.
Je ziet soms iemand aan de motor van zijn auto werken. Was leuk geweest als iemand een band zou vervangen van zijn auto of de auto opgekrikt heeft en er dan onder zou liggen.
Noem mij 1 spel waarin zulke details zijn uitgewerkt?
[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 29-08-2010 21:10 . Reden: quote ingekort ]
Geen en daarom had ik het een groot pluspunt gevonden als dat in deze game wel zo geweest was.Metalbuster schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:02:
[...]
Noem mij 1 spel waarin zulke details zijn uitgewerkt?
Het hele gegeven dat je je appartement uitkomt en dan de politie bij de buren voor de deur staan (en het punt dat het niet random is maar gewoon deel van het Chapter). Dat is iets wat je in andere games ook ziet.
En derhalve vind ik het geen groot pluspunt zoals TheMajor het noemt maar vind het gewoon aardig tot leuk.
Het grote minpunt dat voor mij afbreuk doet aan het geheel is dat er niets gebeurt.
Het idee is leuk en als ze er iets meer mee gedaan hadden was gewoon een zeer goed event dat iets extras toevoegt aan de game wereld.
edit:
Waar ik aan het begin geen zeg. Er zijn games die er wel iets mee doen. Soms niet helemaal goed uitgewerkt maar ze proberen het wel.
Bijvoorbeeld de random encounters in GTA4. Waar je gewoon min of meer random iemand tegenkomt die je een kleine missie laat doen.
Uiteraard zijn deze 2 dingen niet 100% met elkaar te vergelijken maar wat ik ermee bedoel is dat andere games wel proberen zulke dingen random erin te zetten. Was leuk geweest als ze bij 2K net even dat beetje extra moeite hadden gedaan en met die 2 agenten iets extras hadden willen doen. Iets dat volledig apart staat van de hoofd verhaal lijn.
Hadden ze dat gedaan dan had ik dit als een verdomt goed idee gezien maar nu vind ik het gewoon leuk en onafgewerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door Deadsy op 29-08-2010 21:15 ]
Net de freeride patch gedaan, werkt an sich wel, maar verre van bugvrij 
Regelmatig dat je ineens staat in je auto, en dan kan je niet meer uitstappen, en dat is knap lastig
En waarom je steeds gevolgd wordt door Joe snap ik ook niet helemaal. Dat hij een trouwe volger is blijkt wel. Van de snelweg naar een lager gelegen weg crashen, komt hij nog even achter je aan
Regelmatig dat je ineens staat in je auto, en dan kan je niet meer uitstappen, en dat is knap lastig
En waarom je steeds gevolgd wordt door Joe snap ik ook niet helemaal. Dat hij een trouwe volger is blijkt wel. Van de snelweg naar een lager gelegen weg crashen, komt hij nog even achter je aan
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ze stoppen het in de game, maar doen er verder geen moeite voor. Leuk hoor, 2 politieagenten voor de deur bij je buurman, maar als je een uur blijft staan, doen ze nog steeds hetzelfde. Het is allemaal zo slecht uitgewerkt.
Kijk eens naar Max Payne 1 en 2, zit vol met leukere details die veel beter zijn uitgewerkt, grappiger zijn, etc.
Kijk eens naar Max Payne 1 en 2, zit vol met leukere details die veel beter zijn uitgewerkt, grappiger zijn, etc.
In het kort samengevat precies mijn punt.RichardvdD schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:43:
Ze stoppen het in de game, maar doen er verder geen moeite voor. Leuk hoor, 2 politieagenten voor de deur bij je buurman, maar als je een uur blijft staan, doen ze nog steeds hetzelfde. Het is allemaal zo slecht uitgewerkt.
Beetje moeite met mezelf te verwoorden door een nogal groot slaap gebrek maar bij sommige punten in de game heb ik een nogal half afgewerkt gevoel.
Alsof een persoon bij 2K een geniaal idee had en dan halverwege het werk de baas zei: Jongen kap met die onzin. En dat het dan afgewerkt in de game geëindigd is.
Mafia 1 was 8 jaar geleden een verdomt goede game ook al had de game zijn foutjes.
Nu zijn we 8 jaar verder en had meer verwacht van Mafia 2.
Misschien waren mijn verwachtingen te hoog maar de enige stap voorwaarts als ik beide Mafia delen vergelijk zijn de grafix. Ik had op zijn minst verwacht dat 2K de zwakke punten van deel 1 zou fixen.
Op sommige dingen vind ik Mafia 2 zelfs een kleine stap terug.
Had verwacht dat deel 2 net als 1 een maatstaf voor mij zou worden voor toekomstige games maar dit zal hij alleen zijn op het grafische niveau.
edit:
Lees net dat Mafia 2 eigenlijk 4 verschillende eindes zou hebben.
Maar de makers vonden slechts 1 van de 4 echt goed en de andere 3 nogal matig.
bron: http://kotaku.com/5575883...iginally-had-four-endings
Als het einde in de game echt goed zou zijn hoe slecht waren die andere 3 dan wel niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 29-08-2010 22:00 ]
Wat is dat precies voor freeride patch?Nakebod schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:41:
Net de freeride patch gedaan, werkt an sich wel, maar verre van bugvrij
Ik zag op http://www.mafiaweb.nl/Mods-add-ons dat er add-ons. Op die site staat ook dat men zich bij de Jimmy's richt op de freeride, maar bedoel je dat soms?
(http://www.mafiaweb.nl/node/Veelgestelde-vragen ==> Beide Jimmy-downloads zijn meer "free ride"-georiënteerd dan het originele spel. )
Ik denk dat, hoewel Mafia II zijn minpunten heeft, de verwachtingen van sommigen misschien iets te hoog zijn. Mede omdat men ons al zolang loopt te teasen met de mooie stad en het openbaar vervoer en etc.
Ik heb zelf alleen nog maar de demo gespeeld, maar lees wel overwegend dezelfde kritieken. Hoewel ik het spel nog wel ga kopen, denk ik dat het ontbreken van een free ride echt een blunder is. Ik las wel dat je flink kunt freeriden in de missies; klopt dat niet dan?
Wellicht dat ze dit goed kunnen maken in een Mafia 3? Een opvolger is vaak slechter, en de opopvolger weer beter.
[ Voor 43% gewijzigd door Eagle Creek op 29-08-2010 22:15 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Nee iemand heeft een mod gemaakt om toch een freeride in de game te hebben maar deze is nog niet helemaal af. Hopelijk blijven ze de mod verbeteren. Misschien dat 2K de helpende hand uitreikt maar dit betwijfel ik.Eagle Creek schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:10:
[...]
Wat is dat precies voor freeride patch?
Ik zag op http://www.mafiaweb.nl/Mods-add-ons dat er maar 2 dingen zijn, en beide met Jimmy. Op die site staat ook dat men zich bij de Jimmy's richt op de freeride, maar bedoel je dat soms?
Ik denk dat, hoewel Mafia II zijn minpunten heeft, de verwachtingen van sommigen misschien iets te hoog zijn. Mede omdat men ons al zolang loopt te teasen met de mooie stad en het openbaar vervoer en etc.
Wellicht dat ze dit goed kunnen maken in een Mafia 3? Een opvolger is vaak slechter, en de opopvolger weer beter.
http://mafia-empire.com/forum/index.php?topic=25.0
PS.
1 van die Jimmy DLCs in op dit moment PS3 exclusive (zal ooit wel naar de PC komen denk ik) en de ander zal hoogst waarschijnlijk niet gratis zijn.
En je kunt wel freeriden in de meeste chapters maar eigenlijk ook weer niet.
Het begint ongeveer altijd ermee dat je wakker word en de telefoon gaat. Vaak (niet altijd) moet je dan naar een afgesproken plek waar je dan een opdracht krijgt.
Onderweg daarnaartoe kun je uiteraard doen wat je wilt maar als je sterft dan begint het opnieuw, dus je word wakker stapt uit bed en de telefoon gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 29-08-2010 22:21 ]
Ik denk eerder dat men een rechtszaak van 2K kan verwachten dan dat men vrijwillige programmeertijd aan dit gaat spenden. Mafia 1 had ook wel leuke gebeurtenissen in missiemodus, bijvoorbeeld iemand die een lamp monteert bij het station als je met Paulie naar het station ging. Dat maakte het voor mij toen erg tof qua details. 10 jaar later mag er dan wel iets meer gebeuren inderdaad dan 2 agenten die eeuwig blijven staan. Ook jammer vind ik dat je de bodies niet kan slepen in vrije mode, en deze bijvoorbeeld in de kofferbak kan leggen. Terwijl dat er technisch al in zit namelijk.
Lol dat is nou precies een punt wat mij totaal uit de game houdt. (al vind ik het verhaal ook totaal niet boeiend trouwens) Er zijn gewoon zoveel dingen waar ze iets meer mee hadden kunnen doen om het geloofwaardig te maken. Het is allemaal zo voorspelbaar en bij alles weet ik al minstens een minuut van te voren wat er gaat gebeuren.RichardvdD schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:43:
Je wordt gewoon aan het lijntje door de game heengetrokken en als het ergens niet uitkomt dan zijn wapens ineens niet toegestaan. En waarom moet ik steeds naar huis rijden om te gaan slapen ? Om daarna wakker gebeld te worden en iets te moeten doen waarna ik weer kan gaan slapen ?
Mafia 1 vond ik ook best pittig trouwens en daar ben ik echt wel even zoet mee geweest, maar ik ben nu bij chapter 12 en heb eigenlijk al geen zin meer om het einde te zien. Kan me niet voorstellen dat ze me nog gaan verbazen. Echt het is niet slecht , maar niks vergeleken bij wat Mafia 1 in de tijd dat het uitkwam teweeg bracht. Na elke speelsessie (die al vrij kort zijn) ben ik weer teleurgesteld.
Voor mij de tegenvaller van het jaar iig
Inderdaad, dat begin is echt geweldig.eMiz0r schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:34:
@VisGek24,
Kan ik me geheel in vinden. De sfeer in het spel is echt fantastisch neergezet. De eerste missie "Dean Martin - Let it snow" met in een de sneeuw gehulde stad en wat dwarrelende vlokjes in een jaren 40 omgeving.. geweldig
Hoewel iemand vol trots zei dat de sneeuw van je dak afwaait. De eerste 'korrels' waaien er idd vanaf, de rest gaat in rook op,
En zoals iedereen heb ik ook gemengde gevoelens over de game, hij is vet, maar ook weer niet.
Ik weet nog van mafia 1 dat je secret cars moest ontdekken, (motiveerde je om door te gaan) In mafia 1 kwam je ook op plekken waar je nog 'nooit' was geweest. hoewel deze stad groter is komt alles zo bekend en vertrouwd over,
Verder zitten er details in die in geen enkele game zitten, naast de details die zo simpel zijn. 1x op een tankpomp schieten. BOEM, 2/3 keer op een tankdopje (idd rechterachterwiel) BOEM.
Jammer, zie een paar posts hierboven, Deel 3 nog beter als 1 en 2 bij elkaar.... maar geen acht jaar wachten
En zoals iedereen heb ik ook gemengde gevoelens over de game, hij is vet, maar ook weer niet.
Ik weet nog van mafia 1 dat je secret cars moest ontdekken, (motiveerde je om door te gaan) In mafia 1 kwam je ook op plekken waar je nog 'nooit' was geweest. hoewel deze stad groter is komt alles zo bekend en vertrouwd over,
Verder zitten er details in die in geen enkele game zitten, naast de details die zo simpel zijn. 1x op een tankpomp schieten. BOEM, 2/3 keer op een tankdopje (idd rechterachterwiel) BOEM.
Jammer, zie een paar posts hierboven, Deel 3 nog beter als 1 en 2 bij elkaar.... maar geen acht jaar wachten
Revive the guild!
Ik zag in sommige filmpjes dat het sneeuw omgeving is?
Hoe gaat dat?
Sneeuwt het af en toe in het spel en blijft het dan liggen?
Hoe gaat dat?
Sneeuwt het af en toe in het spel en blijft het dan liggen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een deel van het spel speelt zich in de winter af.Mars18 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 08:32:
Ik zag in sommige filmpjes dat het sneeuw omgeving is?
Hoe gaat dat?
Driving mode op Simulation + Snow was toch best gaaf 
Ben sowieso wel onder de indruk van de feeling bij het rijden.
Zit nu op Chapter 9 en helaas lukt het me nog niet om goed in het verhaal te komen. Soms zit ik echt in de auto te luisteren naar Joe en andere bijrijders en bij de names dropping echt helft van de tijd geen idee over wie of wat ze het hebben
Zit nu op Chapter 9 en helaas lukt het me nog niet om goed in het verhaal te komen. Soms zit ik echt in de auto te luisteren naar Joe en andere bijrijders en bij de names dropping echt helft van de tijd geen idee over wie of wat ze het hebben
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ben ik nou gewoon achterlijk dat ik het niet als simulatie ervaar? Als ik de hele tijd rondzwiep in een slip, ga ik wel gewoon in een rechte lijn vooruit, dat is toch niet realistisch? M'n gevoel zegt dat GTA's car handling realistischer is dan dit. Dit deed me soms een beetje denken aan ridge racer, waar je vast zit aan een lijn.
Verwijderd
De simulation mode rijdt inderdaad heerlijk. Je hebt ook veel tijd om te corrigeren als je wegglijd, dus het is nog redelijk eenvoudig vergeleken met andere spellen.
Ik denk dat men te hoge verwachtingen heeft gehad. Ik zie veel reacties van mensen die een stad willen zien waarin de APC's een eigen wil en intelligentie hebben. Dit is volgens mij in geen enkel spel, dus ik zie niet in waarom men dit bij Mafia 2 wel 'eist'. Een politieman die op een deur bonkt, een schoonmaakster die wat tegen je zegt, vind ik al leuk genoeg. Je kunt toch niet voor al deze APC's een urenlang script schrijven? Bij GTA hoor je niemand over het gebrek aan leven in de stad. In Mafia 1 was het ook behoorlijk doods. Soms zag je een stelletje met elkaar praten of iemand die onder een auto lag, maar meer ook niet. In Mafia 2 hebben ze dit soort details met een factor X verhoogd, en dat maakt van mij een uiterst tevreden persoon. Ik geniet van het realistische gevoel. Als random dingen met onbekenden wil doen, dan ga ik wel de echte wereld in.
Ik denk dat men te hoge verwachtingen heeft gehad. Ik zie veel reacties van mensen die een stad willen zien waarin de APC's een eigen wil en intelligentie hebben. Dit is volgens mij in geen enkel spel, dus ik zie niet in waarom men dit bij Mafia 2 wel 'eist'. Een politieman die op een deur bonkt, een schoonmaakster die wat tegen je zegt, vind ik al leuk genoeg. Je kunt toch niet voor al deze APC's een urenlang script schrijven? Bij GTA hoor je niemand over het gebrek aan leven in de stad. In Mafia 1 was het ook behoorlijk doods. Soms zag je een stelletje met elkaar praten of iemand die onder een auto lag, maar meer ook niet. In Mafia 2 hebben ze dit soort details met een factor X verhoogd, en dat maakt van mij een uiterst tevreden persoon. Ik geniet van het realistische gevoel. Als random dingen met onbekenden wil doen, dan ga ik wel de echte wereld in.
Heel simpel: Omdat dit van te voren beloofd is. Ik heb verschillende previews gelezen over hoe mensen van en naar hun huis gaan, naar het werk lopen, of allemaal met iets anders bezig zijn. Ik heb gelezen over 4 gangs in de stad waar je mee te maken krijgt (ik heb het verhaal uitgespeeld en heb geen enkele keer iets meegemaakt met een gangmember tijdens het spelen), andere kleine details zoals Vito die kan zitten etc.Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:57:
Ik denk dat men te hoge verwachtingen heeft gehad. Ik zie veel reacties van mensen die een stad willen zien waarin de APC's een eigen wil en intelligentie hebben. Dit is volgens mij in geen enkel spel, dus ik zie niet in waarom men dit bij Mafia 2 wel 'eist'.
Mafia 1 komt uit 2002, als je dan iets random tegenkwam was het juist heel erg vet. Nu, 8 jaar later, mag je wel iets meer verwachten. Het gebrek aan opties tijdens de combat is ook zoiets, geen blind fire etc. Het is allemaal wel erg oppervlakkig en simpel. De mensen op straat voelen puur als opvulling aan. Als ik toeterend door de straten rijdt, blijven ze allemaal stil staan, gaan ze rechtop staan als een houten paal terwijl ze jouw kant op draaien. Verder doen ze helemaal niets. Als ik mijn Tommy1928 midden op straat uit mijn regenjas trek en op iemand richt, doen ze ook helemaal niets. Er is totaal geen interactie met de omgeving en dus ook niet met de random events.Een politieman die op een deur bonkt, een schoonmaakster die wat tegen je zegt, vind ik al leuk genoeg. Je kunt toch niet voor al deze APC's een urenlang script schrijven? Bij GTA hoor je niemand over het gebrek aan leven in de stad. In Mafia 1 was het ook behoorlijk doods. Soms zag je een stelletje met elkaar praten of iemand die onder een auto lag, maar meer ook niet.
In GTAIV of Red Dead kan je invloed uitoefenen op wat er gebeurt tijdens de events, en in Max Payne 1&2 zijn zulke events ook erg grappig uitgewerkt. Ik heb in heel Mafia 2 misschien 3 keer kunnen glimlachen door een van de opmerkingen van Vito of Joe, maar bij veel andere momenten had ik meer iets van.. tja.. flauw hoor.
Daarbij wordt een groot deel van de sfeer en de feeling verpest door overal maar een cutscene van te maken. Een degelijke ontsnapping maken is blijkbaar te moeilijk voor de ontwikkelaar, dus maken ze er een cutscene van, waarna je aan het einde van de cutscene al in de auto zit, klaar om weg te rijden. Ook bij verschillende toffe scenes (bijvoorbeeld in de demo waar je die dikzak kan neerschieten) maken ze er maar een cutscene van. Hetzelfde geldt bij een groot aantal andere missies waar op de spannende momenten het beeld zwart wordt en je een filmpje te zien krijgt, in plaats van dat je de actie zelf mag meemaken.
En in ruil daarvoor stoppen ze juist dingen in het spel die je wél zelf moet doen.. 12 keer een doosje sigaretten naar Joe gooien, of een krat met een MG42 tergend langzaam van de wapenwinkel in de vrachtwagen laden, of in de haven een paar kisten laden.. Leuk hoor,..
OMG ja, die sigarettenmissie, echt te beroerd voor woorden.
Nuja, speel het hele spel maar met de trainer uit, lekker unlimited alles en knallen met die handel, spel is niet leuk genoeg IMHO om het op de "goede" manier te doen. Sterker nog, als die freeroam mod goed werkt ga ik het verhaal misschien niet eens doen, zo onboeiend vind ik het.
Nuja, speel het hele spel maar met de trainer uit, lekker unlimited alles en knallen met die handel, spel is niet leuk genoeg IMHO om het op de "goede" manier te doen. Sterker nog, als die freeroam mod goed werkt ga ik het verhaal misschien niet eens doen, zo onboeiend vind ik het.
Afgelopen vrijdag kreeg ik Mafia II met de post en dus heb ik vrijdagavond en tijdens het weekend wat uurtjes kunnen spelen. Inmiddels heb ik t/m Chapter 4 gespeeld en daarbij vóór aanvang van de daadwerkelijke missies ook redelijk wat rondgereden en de stad verkend. Vind de sfeer en aankleding ontzettend mooi en geniet enorm van de game!
Wat ik wel jammer vind is dat je alleen Playboy magazines tijdens de missies kunt vinden, en als de missie voorbij is en je hebt er één of twee gemist dan kun je die niet meer op een andere manier krijgen.
Niet dat die plaatjes nou zo spannend zijn, maar ik vind het wel leuk om dingen compleet te maken, en dat kan dus achteraf niet meer. Overigens, als je tijdens 'Normal difficulty' bepaalde magazines mist, en je speelt daarna de game op 'Hard' nog een keer, kun je de verzameling dan alsnog compleet maken?
Wat ik wel jammer vind is dat je alleen Playboy magazines tijdens de missies kunt vinden, en als de missie voorbij is en je hebt er één of twee gemist dan kun je die niet meer op een andere manier krijgen.
Je kunt gewoon elke chapter kiezen en opnieuw doen om de plaatjes te krijgen hoor.Haay schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:40:
Afgelopen vrijdag kreeg ik Mafia II met de post en dus heb ik vrijdagavond en tijdens het weekend wat uurtjes kunnen spelen. Inmiddels heb ik t/m Chapter 4 gespeeld en daarbij vóór aanvang van de daadwerkelijke missies ook redelijk wat rondgereden en de stad verkend. Vind de sfeer en aankleding ontzettend mooi en geniet enorm van de game!
Wat ik wel jammer vind is dat je alleen Playboy magazines tijdens de missies kunt vinden, en als de missie voorbij is en je hebt er één of twee gemist dan kun je die niet meer op een andere manier krijgen.Niet dat die plaatjes nou zo spannend zijn, maar ik vind het wel leuk om dingen compleet te maken, en dat kan dus achteraf niet meer. Overigens, als je tijdens 'Normal difficulty' bepaalde magazines mist, en je speelt daarna de game op 'Hard' nog een keer, kun je de verzameling dan alsnog compleet maken?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Radio uitzetten of anders langs de weg parkeren en de ondertitels lezen.Melkaz schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:49:
Driving mode op Simulation + Snow was toch best gaaf
Spel draait hier best goed op de laagste graphics ( laptop ) maar alleen als het beeld wazig/slomotion wilt gaan dan gaat die schokken, is er een manier om dat volledig uit te zetten ? het komt niet zo heel vaak voor maar het is wel irritant ennuh.. is er al een oplossing dat je wapen blijft ?
* -Thunder- gaat Mafia 1 ook eens opzoeken
* -Thunder- gaat Mafia 1 ook eens opzoeken
Blij Met Wilco
Zijn er nog meer mensen die hun game via Gamersland hebben besteld, en nog niet hebben ontvangen?
Heb mijn pre order al een maand geleden gedaan en afgelopen donderdag de bevestigings email ontvangen dat de game is verstuurd, nu maandag nog steeds niet ontvangen. Ik heb al gebeld en ze konden me eerst niet vinden in het systeem, nu zeggen ze, meneer wilt u nog ongeveer 5 werkdagen wachten en als u het dan nog niet heeft kunt u ons nog een keer bellen.
Toch te absurd voor woorden.
Heb mijn pre order al een maand geleden gedaan en afgelopen donderdag de bevestigings email ontvangen dat de game is verstuurd, nu maandag nog steeds niet ontvangen. Ik heb al gebeld en ze konden me eerst niet vinden in het systeem, nu zeggen ze, meneer wilt u nog ongeveer 5 werkdagen wachten en als u het dan nog niet heeft kunt u ons nog een keer bellen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
nou ik ben ook maar eens begonnen aan Mafia II (PC), ik heb echt lange tijd uitgekeken naar het spel, maar door alle matige reacties waren mijn verwachtingen niet torenhoog.
Ik heb nu pas voorbij chapter 3, maar heb toch al een aardige indruk van het spel gekregen.
In een woord GEWELDIG! Ik probeer het dan ook niet te vergelijken met GTA4, en dan vooral het gemis aan freeroaming. Dat mis ik dus totaal niet! Ik kan tussen de missies door genoeg op eigen houtje rondrijden. Veel is er toch niet te doen, kleren kopen, winkels overvallen etc, dat heb ik na 3 keer ook wel gezien.
Als ik met een rocketlauncher een chaos wil veroorzaken ga ik wel GTA4 spelen.
Dit spel zie ik totaal anders, het is een sterk verhaal met mooi cutscenes en tussendoor ruimte om dat verhaal zelf te spelen. Alles gaat op een wat lager tempo en genoeg ruimte om je eigen wagenpark aan te maken, kleren te kopen etc, (al heb ik een ontzettend vet wagenpark vanaf het begin met alle DLC tot nu toe, vooral de hotrods zijn erg cool)
Alle buiten en vooral binnenlocaties tot nu toe zien er echt supergoed uit, verder vind ik het grafisch echt geweldig, de sneeuw, de reflecties , 's avonds of overdag. Alles ziet er even afgewerkt uit, reclameborden, posters, plattegronden etc. Deze mate van afwerking vind je echt niet terug in GTA 4.
Je gaat ook heel anders om met je auto's. Hier rij ik niet elke auto binnen 1 minuut aan gort en pak ik een ander, nee ik blijf de hele missie bij mijn eigen auto , laat hem repareren en parkeer hem weer netjes in de garage.
Ook de muziek is gaaf, vooral de "classic"zender daar kwam nog de muziek uit Mafia 1 voorbij!
Je moet er wel van houden , ik rij bv vaak met de limiter aan, gewoon lekker rondtoeren en rondkijken.
De wegligging is ook erg goed gedaan, snap de kritieken niet echt. Het is toch logisch dat de auto's wat glijden, ten eerste waren de auto's toen nog niet wat ze nu zijn, banden etc en je moet ook niet volgas een bocht om willen hoeken met die dingen. Gewoon netjes afremmen en rustig sturen, dan evt met het gas erop de auto mooi laten driften. Ik speel dan wel met een X360 controller wat ook wel zal helpen.
Verder zijn de conversaties tussen mensen vaak erg grappig, bv in chapter 2 dacht ik, met die kluis etc, de conversatie tussen 2 wachters over de toekomst van computergames, echt geweldig!!
Ik probeer de game in ieder geval niet te beoordelen op wat het had kunnen zijn, maar wat het is. Ik vind mooie graphics en vooral de SFEER vele malen belangrijker dan een freeroaming optie. Daarbij komt er vast nog wel een goed werkende patch uit (al dan niet legaal) om alsnog te kunnen klooien achterdaf. Nogmaals, daar zijn andere spellen voor gemaakt die daar beter in zijn.
En daarbij zie ik mezelf de game zeker nog wel een keer opnieuw spelen in een hogere moeilijkheidsgraad , dus dat garandeerd me zeker een uurtje of 30 playing time. En dat is meer dan genoeg voor mij.
Ik heb nu pas voorbij chapter 3, maar heb toch al een aardige indruk van het spel gekregen.
In een woord GEWELDIG! Ik probeer het dan ook niet te vergelijken met GTA4, en dan vooral het gemis aan freeroaming. Dat mis ik dus totaal niet! Ik kan tussen de missies door genoeg op eigen houtje rondrijden. Veel is er toch niet te doen, kleren kopen, winkels overvallen etc, dat heb ik na 3 keer ook wel gezien.
Als ik met een rocketlauncher een chaos wil veroorzaken ga ik wel GTA4 spelen.
Dit spel zie ik totaal anders, het is een sterk verhaal met mooi cutscenes en tussendoor ruimte om dat verhaal zelf te spelen. Alles gaat op een wat lager tempo en genoeg ruimte om je eigen wagenpark aan te maken, kleren te kopen etc, (al heb ik een ontzettend vet wagenpark vanaf het begin met alle DLC tot nu toe, vooral de hotrods zijn erg cool)
Alle buiten en vooral binnenlocaties tot nu toe zien er echt supergoed uit, verder vind ik het grafisch echt geweldig, de sneeuw, de reflecties , 's avonds of overdag. Alles ziet er even afgewerkt uit, reclameborden, posters, plattegronden etc. Deze mate van afwerking vind je echt niet terug in GTA 4.
Je gaat ook heel anders om met je auto's. Hier rij ik niet elke auto binnen 1 minuut aan gort en pak ik een ander, nee ik blijf de hele missie bij mijn eigen auto , laat hem repareren en parkeer hem weer netjes in de garage.
Ook de muziek is gaaf, vooral de "classic"zender daar kwam nog de muziek uit Mafia 1 voorbij!
Je moet er wel van houden , ik rij bv vaak met de limiter aan, gewoon lekker rondtoeren en rondkijken.
De wegligging is ook erg goed gedaan, snap de kritieken niet echt. Het is toch logisch dat de auto's wat glijden, ten eerste waren de auto's toen nog niet wat ze nu zijn, banden etc en je moet ook niet volgas een bocht om willen hoeken met die dingen. Gewoon netjes afremmen en rustig sturen, dan evt met het gas erop de auto mooi laten driften. Ik speel dan wel met een X360 controller wat ook wel zal helpen.
Verder zijn de conversaties tussen mensen vaak erg grappig, bv in chapter 2 dacht ik, met die kluis etc, de conversatie tussen 2 wachters over de toekomst van computergames, echt geweldig!!
Ik probeer de game in ieder geval niet te beoordelen op wat het had kunnen zijn, maar wat het is. Ik vind mooie graphics en vooral de SFEER vele malen belangrijker dan een freeroaming optie. Daarbij komt er vast nog wel een goed werkende patch uit (al dan niet legaal) om alsnog te kunnen klooien achterdaf. Nogmaals, daar zijn andere spellen voor gemaakt die daar beter in zijn.
En daarbij zie ik mezelf de game zeker nog wel een keer opnieuw spelen in een hogere moeilijkheidsgraad , dus dat garandeerd me zeker een uurtje of 30 playing time. En dat is meer dan genoeg voor mij.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Hoe dan? Na de missie rond blijven rijden? En dan de volgende keer als je het spel opstart meteen weer in een missie zitten? Dan kun je toch niet freeroamen?DaChosen1 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:35:
nou ik ben ook maar eens begonnen aan Mafia II (PC), ik heb echt lange tijd uitgekeken naar het spel, maar door alle matige reacties waren mijn verwachtingen niet torenhoog.
In een woord GEWELDIG! Ik probeer het dan ook niet te vergelijken met GTA4, en dan vooral het gemis aan freeroaming. Dat mis ik dus totaal niet! Ik kan tussen de missies door genoeg op eigen houtje rondrijden.
Na een missie "moet" je naar huis gaan om te slapen, hier kan je zo lang over doen als je zelf wilArfman schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:51:
[...]
Hoe dan? Na de missie rond blijven rijden? En dan de volgende keer als je het spel opstart meteen weer in een missie zitten? Dan kun je toch niet freeroamen?
Na een beetje freeroamen ga je slapen en wordt het spel gesaved. "de volgende ochtend" begint de volgende missie, vaak moet je ergens naartoe om die missie te starten, hier kan je zo lang over doen als je zelf wil en in de tussentijd kan je dus lekker freeroamen.
Ok, het is niet ideaal, maar ik heb op deze manier al heel m'n garage vol staan met leuke getunde wagentjes
Ik lees op de 2K forums dat er ongeveer 130 missies (sommige missies met keuzes) origineel in het game zaten.
Maar omdat Illusion Softworks is overgenomen door 2K en daardoor veel geschrapt is.
2K is op de beurs en heeft geen enkele voeling meer met gamers, ze willen hun winst maximaliseren door een DLC strategie te ontwikkelen.
Ik zag dat al met GTA 4 waar ik de DLC episodes from liberty city veel toffer vond, de karakters zijn cooler en de wapens zijn exotisch.
De economische crisis heeft dus wel degelijk een impact op gamestudios zowel op hun gedrag en hun producten.
Maar omdat Illusion Softworks is overgenomen door 2K en daardoor veel geschrapt is.
2K is op de beurs en heeft geen enkele voeling meer met gamers, ze willen hun winst maximaliseren door een DLC strategie te ontwikkelen.
Ik zag dat al met GTA 4 waar ik de DLC episodes from liberty city veel toffer vond, de karakters zijn cooler en de wapens zijn exotisch.
De economische crisis heeft dus wel degelijk een impact op gamestudios zowel op hun gedrag en hun producten.
Hey,
Ik heb even een vraagje.
Weet er iemand een oplossing tegen die irritatne fps drops? En die mirco stuteringen?
Het lijkt ook erger te zijn als ik Vsync aanzet.
Ik heb al fps limiter 0.2 gelezen dat die schijnt te werken . Maar die krijg ik niet geinstaleert.
Want de exe valt drect weg. En er is ook nog een ".jar" bestand dat hij opent als een ".rar" bestand.
Ik draai het spel op 1920*1080 , alles maxed , buiten physx. Die staat af.
Mijn systeem :
Hd5870
Q6600 @3GHZ
2x2Gb
Ik heb even een vraagje.
Weet er iemand een oplossing tegen die irritatne fps drops? En die mirco stuteringen?
Het lijkt ook erger te zijn als ik Vsync aanzet.
Ik heb al fps limiter 0.2 gelezen dat die schijnt te werken . Maar die krijg ik niet geinstaleert.
Want de exe valt drect weg. En er is ook nog een ".jar" bestand dat hij opent als een ".rar" bestand.
Ik draai het spel op 1920*1080 , alles maxed , buiten physx. Die staat af.
Mijn systeem :
Hd5870
Q6600 @3GHZ
2x2Gb
[ Voor 5% gewijzigd door yannickmerckx op 30-08-2010 16:11 ]
Smaken verschillen gelukkig. Dat vind ik wel leuk. Voegt realisme toe. Dat er veel cutscenes gebruikt zijn waar het niet nodig was vind ik ook jammer. Nu niks meer aan te doen.RichardvdD schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:30:
En in ruil daarvoor stoppen ze juist dingen in het spel die je wél zelf moet doen.. 12 keer een doosje sigaretten naar Joe gooien, of een krat met een MG42 tergend langzaam van de wapenwinkel in de vrachtwagen laden, of in de haven een paar kisten laden.. Leuk hoor,..
Dat is precies wat ik hier ook voel inderdaad. Makkelijk incashen ipv echt liefde voor je product met een lekker afgewerkt product. Net de freeride gedaan met de menu-optie-hack, maar dan nog is het enigzins saai, een beetje rondrijden, maar als ontploffingen niet eens meer echt doorslaan op de volgende auto wordt het voor mij vrij snel saai.Compi_56 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:09:
Ik lees op de 2K forums dat er ongeveer 130 missies (sommige missies met keuzes) origineel in het game zaten.
He Who Pays the Barber
Improve the dockworkers' hair cuts.
ik heb deze missie wel gedaan maar geen achivement of doe ik iets verkeerd?
spoiler:
is denk ik dat je voor de dock wat mannetjes om geld moet vragen voor de baas?
[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 30-08-2010 16:49 ]
Ik heb de mijne besteld via Mediaoffer (pc versie) en zojuist ook de bevestiging ontvangen dat hij onderweg is, die krijg ik dus morgen binnenDestianto schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:35:
Zijn er nog meer mensen die hun game via Gamersland hebben besteld, en nog niet hebben ontvangen?
Denk dat dit het is want als je de missie doet en de gasten om hun bijdrage vraagt noemt Vito het ook haircuts ofzo.Proxx schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:48:
He Who Pays the Barber
spoiler:is denk ik dat je voor de dock wat mannetjes om geld moet vragen voor de baas?
heb net die missie nog een keer gespeeld en nu krijg ik hem wel.
net als die achivement "voor chaper 2" die ik nog niet had maar wel 3 tot en met 15
volgens mij is er in het begin iets niet lekker gegaan met achivements syncen ofzo
heb ze nu wel gekregen nu zoek ik duren wagen voor de verkoop wie iemand ze te staan ?
Exporter: Sell 5 vehicles to Derek at the dock.
net als die achivement "voor chaper 2" die ik nog niet had maar wel 3 tot en met 15

heb ze nu wel gekregen nu zoek ik duren wagen voor de verkoop wie iemand ze te staan ?
Exporter: Sell 5 vehicles to Derek at the dock.
http://www.imgdumper.nl/u...3/4c7c15e4881b8-Specs.png
Ik krijg een C-rating.
Moet ik dit zien als slecht, of komt dit door mijn hoge resolutie?
De specs van mijn pc kan het niet aan liggen denk ik.
Ik krijg een C-rating.
Moet ik dit zien als slecht, of komt dit door mijn hoge resolutie?
De specs van mijn pc kan het niet aan liggen denk ik.
Zo, uitgespeeld.
An sich goed spel, maar toch wel wat werk nog nodig. Had zo nog een half jaartje mogen broeien van mij
Verhaal is dik in orde, al vond ik het einde wat abrupt.
Missers: schieten vanuit de auto. Leuk dat ik 't niet kan, maar zorg dan ook dat anderen het niet kunnen. Ik ben vrij vaak doodgegaan omdat ik moest vluchten en autoreed, waarop de achtervolger een 1-shot-kill dwars door de ruit heen knalde... Redelijk irritant. Dat brengt me bij punt 2: het savesysteem. Komop, IETS meer checkpoints mag best
Anyway, de 9.2 van de PU is overdreven, maar de 4 van Eurogamer is dat net zo goed. Ik denk toch een 8.
An sich goed spel, maar toch wel wat werk nog nodig. Had zo nog een half jaartje mogen broeien van mij
Verhaal is dik in orde, al vond ik het einde wat abrupt.
Missers: schieten vanuit de auto. Leuk dat ik 't niet kan, maar zorg dan ook dat anderen het niet kunnen. Ik ben vrij vaak doodgegaan omdat ik moest vluchten en autoreed, waarop de achtervolger een 1-shot-kill dwars door de ruit heen knalde... Redelijk irritant. Dat brengt me bij punt 2: het savesysteem. Komop, IETS meer checkpoints mag best
Anyway, de 9.2 van de PU is overdreven, maar de 4 van Eurogamer is dat net zo goed. Ik denk toch een 8.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Goedenavond,
Na alle goede verhalen van wat vrienden van mij ben ik de game gaan spelen.
Moet zeggen dat de sfeer mij helemaal in de game trok. Mooie settings en hou eigenlijk gewoon van die tijd.
Vind wel dat de speeltijd erg kort is. paar dagen beetje doorgamen en was al weer voorbij... Nodigt mij niet uit om de DLC te kopen. Verwacht nl. dan niet dat die veel speeltijd toe zullen voegen. Ook vreemd dat de gameprogress op 71% staat terwijl ik wel al klaar ben.
Einde vind ik ook zeker jammer. Veels te abrupt. Zonde hoor. Maar goed, conclusie: kortstondig genoten van een leuke game
Moet zeggen dat de sfeer mij helemaal in de game trok. Mooie settings en hou eigenlijk gewoon van die tijd.
Vind wel dat de speeltijd erg kort is. paar dagen beetje doorgamen en was al weer voorbij... Nodigt mij niet uit om de DLC te kopen. Verwacht nl. dan niet dat die veel speeltijd toe zullen voegen. Ook vreemd dat de gameprogress op 71% staat terwijl ik wel al klaar ben.
Einde vind ik ook zeker jammer. Veels te abrupt. Zonde hoor. Maar goed, conclusie: kortstondig genoten van een leuke game
[ Voor 4% gewijzigd door RaymondG op 30-08-2010 23:01 ]
Hoe zit het met de moeilijkheidsgraden? Niemand de moeite om op andere graden uit te spelen?
Verwijderd
Een game die zo lang op zich heeft laten wachten daar verwacht je wel wat meer van inderdaad.RaymondG schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 23:00:
Goedenavond,
Verder geniet ik ook van de sfeer en graphics en met de gameplay is gelukkig ook niets mis.
Goede game hoor... Ben ondertussen bij chapter 14 (9 uur spelen).
Vraag me af wat het spel nog te bieden heeft...
Grappig overigens dat ik veel lees dat het moeilijk is, dit is werkelijk de eerste game die ik doodsimpel vind. Ik zuig voor de rest overal in... Nu gaat elke missie in 1 keer goed. (Speel op Medium overigens)
spoiler:
Vooral de tijdsprong na je gevangenisleven was erg tof
Grappig overigens dat ik veel lees dat het moeilijk is, dit is werkelijk de eerste game die ik doodsimpel vind. Ik zuig voor de rest overal in... Nu gaat elke missie in 1 keer goed. (Speel op Medium overigens)
[ Voor 42% gewijzigd door Kecin op 31-08-2010 02:38 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
betreffende de sprongKecin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:37:
Goede game hoor... Ben ondertussen bij chapter 14 (9 uur spelen).
spoiler:Vooral de tijdsprong na je gevangenisleven was erg tof
spoiler:
De tijdsprong is eigenlijk alleen muziek en autos. De omgeving is zo ongeveer precies hetzelfde. Het verschil lijkt groter omdat voordat je de gevangenis inging alles bedekt was met sneeuw.
@Eagle Creek
Het verschil in difficulty is minimaal.
Ben er niet uit of bij Hard de AI iets beter schiet of je net iets minder kunt hebben maar er is bijna geen verschil.
Ja, daar ben ik het mee eens, maar het voelt toch als een kleine cultuurshock zo verwerkt in de game. Dat vond ik erg leuk gedaan omdat ik er niet op voorbereid was. Heb Mafia2 gewoon gekocht en ben begonnen te spelen, tot nu toe nog geen spijt van gehad.Deadsy schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:49:
[...]
betreffende de sprong
spoiler:De tijdsprong is eigenlijk alleen muziek en autos. De omgeving is zo ongeveer precies hetzelfde. Het verschil lijkt groter omdat voordat je de gevangenis inging alles bedekt was met sneeuw.
@Eagle Creek
Het verschil in difficulty is minimaal.
Ben er niet uit of bij Hard de AI iets beter schiet of je net iets minder kunt hebben maar er is bijna geen verschil.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Simpele en vaak gebruikte truuk van ontwikkelaars om de gameplay wat te rekken.Willybubba schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:41:
Dat brengt me bij punt 2: het savesysteem. Komop, IETS meer checkpoints mag best
Ik heb het spel ergens in een diepe la geflikkerd aangezien ik zwaar teleurgesteld was,het spel is gewoon niet af imho,ik ben nu maar aan de slag gegaan met Just Cause 2 (over free-roame gesproken
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 09:12 ]
Ik kan me deels wel vinden in de kritiek op het spel.
Mafia1 stak echt wel boven de rest van uit, op de moment van release. Ik was er ook een hele poos mee zoet anders. En het was moeilijker. Ik ben geen die-hard gamer, maar ben nog maar 1 keer doodgegaan, neergeklopt door die Ier.
Ook de autoritten zijn super lang, rij naar A, doe uw koffer open en rij naar B. Zo kan ik elk spel lang maken
.
Gebrek aan free-roam zal ik passen missen, tegen dat het spel uit is.
Ik vind het ook een teleurstelling eigenlijk. Had iets schokkends als Mafia1 in gedachten. Dit is inderdaad filmisch, je mag spelen van film-x tot film-y. Pfft.
Mafia1 stak echt wel boven de rest van uit, op de moment van release. Ik was er ook een hele poos mee zoet anders. En het was moeilijker. Ik ben geen die-hard gamer, maar ben nog maar 1 keer doodgegaan, neergeklopt door die Ier.
Ook de autoritten zijn super lang, rij naar A, doe uw koffer open en rij naar B. Zo kan ik elk spel lang maken
Gebrek aan free-roam zal ik passen missen, tegen dat het spel uit is.
Ik vind het ook een teleurstelling eigenlijk. Had iets schokkends als Mafia1 in gedachten. Dit is inderdaad filmisch, je mag spelen van film-x tot film-y. Pfft.
Inderdaad een grote tegenvaller, de filmpjes tussendoor zijn prima verzorgd en zien er goed uit maar waarom moet ik mijn character mensen zien vermoorden, verliezen in een gevecht maar toch net winnen? Waarom kon ik dit niet zelf spelen? JammerCafe Del Mar schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:38:
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Strakke game,met enige minpunten,maar hey tegenwoordig moeten ze toch alles om zeep helpen?
true
ik schat dat ik er 10-14u over ga doen, en ik ben geen die-hard gamer (aimen en car control is niet top)
Bij Mafia1 was dat echt anders. Daar heb ik heel der dagen aan gespendeerd. Buiten was het bloedheet, ik in t-shirt voor een pokke hete CRT-monitor uren te gamen
Wel game is uit en wat vind ik..?
Heel, maar dan ook HEEL veel scenes, die zoals hierboven al gezegd geweest is, ik graag zelf had gespeeld.
Ik heb de indruk dat er meer tijd in de scenes is gegaan, dan dat ik zelf heb gespeeld.
Ook de ellenlage autoritten. Ofwel implementeer je een freeroam deftig, en dan kan je die ritten al een beetje beperken, ofwel kortere ritten, betere overgangen van de ene chapter naar de andere.
Ik zit bij wijze van spreken 15 min te rijden om dan 1 min te knallen en naar een volgende chapter te moeten, 10 min cutscene bekijken om weer 20 min te rijden.
Neen, voor mij was dit niet de game die ik verwacht had, verre van!
Heel, maar dan ook HEEL veel scenes, die zoals hierboven al gezegd geweest is, ik graag zelf had gespeeld.
Ik heb de indruk dat er meer tijd in de scenes is gegaan, dan dat ik zelf heb gespeeld.
Ook de ellenlage autoritten. Ofwel implementeer je een freeroam deftig, en dan kan je die ritten al een beetje beperken, ofwel kortere ritten, betere overgangen van de ene chapter naar de andere.
Ik zit bij wijze van spreken 15 min te rijden om dan 1 min te knallen en naar een volgende chapter te moeten, 10 min cutscene bekijken om weer 20 min te rijden.
Neen, voor mij was dit niet de game die ik verwacht had, verre van!
Never ever financial advice...
Hier probleem dat ik net al mijn cash bij een wapenzaak had uitgegeven, kom dus 30 euro tekort ! Hoe kom in hemelsnaam aan meer geld?ChevyVanDude schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:13:
Dat ligt aan de brightness.
Gewoon ff taakbeheer opstarten, steam/mafia afsluiten en je bent klaar.
Nu heb ik wel een vraag/bug bij missie 8 (ik dacht dat het 8 was):
spoiler:Ik heb de hotrod naar Derek gebracht, 1950 opgehaald (in totaal meer dan 2000 op zak, maar wanneer ik naar Derek loop en hem het geld wil geven, zegt hij dat hij het te druk heeft. Iemand dezelfde ervaringen?
Overval een kledingwinkel of iets dergelijks?Red devil schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:07:
[...]
Hier probleem dat ik net al mijn cash bij een wapenzaak had uitgegeven, kom dus 30 euro tekort ! Hoe kom in hemelsnaam aan meer geld?
Breng een auto naar de autosloop en van plm. $400. No problemo toch?Red devil schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:07:
Hier probleem dat ik net al mijn cash bij een wapenzaak had uitgegeven, kom dus 30 euro tekort ! Hoe kom in hemelsnaam aan meer geld?
Geld uitgeven bij een wapenzaak?Red devil schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:07:
[...]
Als ik naar een wapenzaak ga kwam ik altijd met wapens en geld naar buiten.
Deur open wapen -> wapen trekken -> headshot. Binnen 15 seconden alle wapens jatten en de kassa leeg halen en met beetje mazzel loop je naar buiten zonder dat de politie achter je aankomt.
Vaak kom ik naar buiten en komt er een agent aan de gewoon aan mij voorbij lopen
Is soms echt gaar.
Raak je per ongeluk een andere auto en als een agent dit ziet heb je ze direct achter je aanzitten.
Maar als je een winkel berooft en ze zien je de winkel verlaten dan lopen ze gewoon aan je voorbij zolang je maar je wapen weg doet voordat je naar buiten gaat.
Btw ben net alles aan het herspelen op Hard.
Viel me op dat Joe heel vaak zegt dat ik voor extra werk altijd naar Derrick kan gaan en dat Derrick altijd wel werk heeft etc.
Ben er nu al diverse keren geweest en de gast heeft nooit werk voor je.
Hij heeft slechts 2x werk voor je en beide keren is het onderdeel van de main story line.
Dus heb het gevoel dat 2K de missies die Derrick voor je had eruit gehaald heeft en dat ze de text van Joe niet verandert hebben.
Check deze video eens.
YouTube: MAFIA 2: Best Gameplay Trailer - GamesCom 2009 [HQ]#!
De video is van vorig jaar en de missie in de vid zit niet in de game (lijkt me eerlijk gezegd een leuke missie.
De auto aan het einde van de vid zit ook niet in de game en in de vid zie je een agent die je aanhoud omdat je een wapen hebt. Hij vraagt naar je vergunning en dat is het. Wapen vergunningen zitten ook niet in de game.
De missie in de vid is een missie voor Derrick. heb dus echt het idee dat ze er nogal veel uitgeript hebben
[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2010 14:59 ]