• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:23

MsG

Forumzwerver

JohnGalt schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 05:33:
Ok jongens, heb hem een paar uur gespeeld (officiële versie via steam).

Dit spel is echt top. Wauw wat een sfeer. Toch even inhoudelijk ingaan op het free-roaming aspect:

Ik weet niet wat iedereen bedoelt met het zogenaamde gebrek aan free-roaming, maar dit spel is één en al free-roaming. Als je een opdracht krijgt, dan pak je een auto en rijdt er naar toe, OF, je stapt uit de auto en doet wat je niet laten kan. Andere auto's pakken, shoot-outs beginnen, hapje eten, auto's verzamelen, chaos veroorzaken, u noemt het maar. Het is weliswaar geen free-rider mode, zoals in deeltje één, maar je kunt niet stellen dat het geen free-roaming game is. Ik heb een paar missies gedaan en ben verder gewoon wezen rondklooien. Tijd van schrijven is 5.30 in de ochtend, dus je mag wel stellen dat ik me heb vermaakt.

Veel plezier met dit meesterlijke spel iedereen!

En een tip voor de deel 1 fanboys (reken ik mezelf ook onder, maar toch); start deel 1 eens op na het spelen van deel 2. Kijk dan eens kritisch of je deel 2 nog steeds zo'n stap achteruit vindt.
ja ik vind het nog steeds een stap achteruit. Als je in deel 1 al een dedicated free ride aanbied, ben je een soort van verplicht dat minimaal in elke volgende reeks ook te doen. Anders betitelen mensen het als minder. Net als dat niet iedereen het goed trok dat je bij GTA IV minder kon dan GTA SA, maar de nieuwe engine maakte het dan deels goed. Hetzelfde bij The Sims elke keer. Mafia 2 vind ik best vermakelijk, maar deel 1 overtreft het hier bij lange niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Freeride of Freeride Extreme was wel leuk geweest. Ik heb me daar in Mafia 1 uren mee vermaakt. Lekker met 250KM/h door de landerijen scheuren.

Dit is wat er toen een keer bij mij gebeurde: BHAMM!
Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/game2008050102451984.png

Check ook die wolken anno 2002:
Afbeeldingslocatie: http://themajor.no-ip.org/images/thumbs/game2008050102460396.png

Een simpele Free Ride waarbij je alleen een auto kunt selecteren om mee te cruisen, moet toch niet zo moeilijk zijn om te implementeren? Zo een Free Ride Extreme zit natuurlijk wel veel meer werk in. Zitten er ook geen Bonus Cars in Mafia 2?

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is het puur door de rushjob, en niet dat het nou zo moeilijk is. Bij openbaar vervoer hadden ze ook al zo'n drogreden: "Ja als gangster is de trein gewoon niet cool, dus ehh daarom laten we het er maar uit" :'). Gemiste kans. Maar ik denk dat dit spel wat meer op de DLC wil leunen en dat dan opeens meer kan.

Dat de meleewapens er in zitten vanwege de cutscenes vind ik nog wel sense maken, maar ik zie ze ook nog wel als DLC verschijnen :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:13

BioHazard

*\o/*

Nee... :/ :X |:(

Grafisch, en verhaal-wise vind ik hem nog steeds wel goed. Geen slechte game, maar wel wat overhyped, nu dat blijkt dat het verhaal ook meteen alles is... ;(

[ Voor 33% gewijzigd door BioHazard op 26-08-2010 12:05 ]

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Lijkt inderdaad dat de centjes bijna op waren want er is blijkbaar ook maar weinig marketing(?)

Hoor eigenlijk enkel negatieve punten vallen. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

w00t! Net gekocht bij de FRS! Nog even een paar uur werken en dan helemaal kapot spelen.

Kreeg er ook nog de Greaser Pack DLC erbij. En aangezien ik de PS3 versie heb krijg je er ook nog 'The Betrayal of Jimmy' DLC bij :*)

Cross-photo uit HJINEMJHGS?-topic:

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/m.bijl/100038/Mafia%202%20voor%20de%20PS3/web.jpg?ver=12828203270001

[ Voor 25% gewijzigd door MoietyMe op 26-08-2010 13:08 ]

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:03
MsG schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 01:08:
Nee want dat is de standaard behaviour als iemand schiet op je zonder dat de politie jouw schot ziet.
Nou ik reed toen net tijdends die missie gas stamps langs een ongeluk en ze zaten te praten van van "ooh you hit my car" etc.

Dus er zitten wel random dingen in, misschien niet veel maargoed :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom ik in godsnaam mijn logitech rumblepad niet kan gebruiken ??
Alleen een 360 controller word ondersteunt, ik wil autorijden met mijn controller, ook aanpassen in toetsenbord scherm lukt niet, wat waardeloos zeg ! :(

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Het is echt een heel goed spel. De negatieve punten komen zo erg naar voren omdat je in eerste instantie verrast bent door het spel (positief). Dan zijn er vervolgens simpele dingen die je in Mafia 1 wel kon, maar hier niet, en dan komt dat extra hard aan. Juist omdat je het spel graag wilt omarmen, maar je misschien irriteert aan die kleine dingen. Het spel had "completer" gemogen. Het voelt geenszins onafgewerkt aan want er zit ontzettend veel detail in, maar ze hadden beter gebruik kunnen maken van al dat werk door een een free-ride mode in te stoppen waarbij je zelf het weer kunt kiezen je auto kunt selecteren etc. Zou weinig werk geweest zijn. Ik ben echter bang dat dit voortsleept uit het console verhaal, waarbij er met 3 platformen rekening gehouden moest worden.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het verhaal zal vast prima zijn maar ik merk weer typisch van die dingetjes dat ik denk, shit waarom.

Zoals net ik doe een missie (zit na een paar missies al op 18% though), waarbij iemand hulp nodig heeft. Terwijl ik het filmpje bekijk zie ik in de lopende mensen in het filmpje al 3x exact hetzelfde hoofd. Combineer dat met het feit dat die overvallen e.d. alleen leuk zijn als het lukt, want als je dood gaat laat de chapter weer opnieuw en is het voor niks geweest. Hier voelt het wel een beetje onaf. Hoe moeilijk is een dedicated freeride in elkaar timmeren? Alles heb je al ja qua inhoud. Ik hoop dat er nog wat leuke DLC komt die het een beetje oplost.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:29

Grannd

da Granndest

MsG schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:41:
[...]
ja ik vind het nog steeds een stap achteruit. Als je in deel 1 al een dedicated free ride aanbied, ben je een soort van verplicht dat minimaal in elke volgende reeks ook te doen. Anders betitelen mensen het als minder. Net als dat niet iedereen het goed trok dat je bij GTA IV minder kon dan GTA SA, maar de nieuwe engine maakte het dan deels goed. Hetzelfde bij The Sims elke keer. Mafia 2 vind ik best vermakelijk, maar deel 1 overtreft het hier bij lange niet.
Er zit toch opzich ook wel een Free-Ride in, het is geen specifieke optie maar je kan volgens mij gewoon een auto kiezen uit je garage en je gang gaan in de stad, zolang je maar niet aan de missie begint is het gewoon 'free-ride', en van wat ik heb gelezen is er nu meer te doen in de stad dan vroeger.

Ik denk dat veel mensen gewoon Mafia 1 in hun herinnering verheerlijken, het is meer dan logisch dat, net zoals GTA IV, zodra je het detailniveau naar een bijna-realistisch niveau trekt je sommige opties moet laten vallen.
Het eerste Mafia-deel kreeg ook meer dan genoeg kritiek, slechte hand-to-hand combat, slechte car-controls, redelijke shootingmechanics, gewoon ouderwets met een levensbalkje en geen coversysteem. Mafia 2 zet daar toch echt een hoop verbeteringen tegenover, en het belangrijkste van Mafia 1, de sfeer, is ook behouden.

Mensen verwachten van Mafia 2 opeens een perfecte game, terwijl deel één ook verre van was.

[ Voor 3% gewijzigd door Grannd op 26-08-2010 13:29 ]

Verwijderd

Lipsync in de PC versie is echt veel beter dan in de 360 versie zeg, wat een verschil.
Het spel had "completer" gemogen. Het voelt geenszins onafgewerkt aan want er zit ontzettend veel detail in, maar ze hadden beter gebruik kunnen maken van al dat werk door een een free-ride mode in te stoppen waarbij je zelf het weer kunt kiezen je auto kunt selecteren etc. Zou weinig werk geweest zijn. Ik ben echter bang dat dit voortsleept uit het console verhaal, waarbij er met 3 platformen rekening gehouden moest worden.
Ik deel die mening, het ziet er allemaal waanzinig mooi uit op de PC maar je kunt er zo weinig mee, dat is zo jammer, als 2K de stad meer interactiever had gemaakt had het een echte topper kunnen zijn, probleem is denk ik dat:

1- De consoles dat niet trekken ? ( GTA IV kon het wel dus....)
2- 2K gewoon niet genoeg tijd heeft gekregen ?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 13:47 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja, je kan tijdens een missie gewoon doen wat je wilt. Maar als je een leuke auto vind, en je customized deze, dan wil ik die ook op kunnen slaan, zonder verplicht zon missie te spelen.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Uitgespeeld. Verbitterd van het einde. Goed verhaal alleen het einde stelt me teleur. Dit had niet mogen gebeuren :(

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

BioHazard schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:43:
Ja, je kan tijdens een missie gewoon doen wat je wilt. Maar als je een leuke auto vind, en je customized deze, dan wil ik die ook op kunnen slaan, zonder verplicht zon missie te spelen.
Je kunt je auto toch gewoon in de garage mikken?

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:50:
Uitgespeeld. Verbitterd van het einde. Goed verhaal alleen het einde stelt me teleur. Dit had niet mogen gebeuren :(
ja dat je niet door kan spelen =D

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

BioHazard schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:43:
Ik gok dat het niet lang zal duren voordat er een freeride beschikbaar is door de mod community. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

IStealYourGun schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

Ik gok dat het niet lang zal duren voordat er een freeride beschikbaar is door de mod community. :)
Dan ben ik blij! Gewoon een simpele mogelijkheid om te kunnen saven, en te freeroamen. Sommige mensen vinden hier misschien geen bal aan, maar ik vind dat zoiets de replay factor verhoogd!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dan ben ik niet blij want ik heb een PS3 :P

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

IStealYourGun schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:14:
Ik gok dat het niet lang zal duren voordat er een freeride beschikbaar is door de mod community. 2K games. Die hebben namelijk er de laatste tijd een handje van om games semicompleet af te leveren en vervolgens via DLC "de rest" van het spel te verkopen.

Er doen iig allerlei geruchten de ronde dat ze eenzelfde iets gaan doen met bijvoorbeeld Civilization V.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:12
Ik heb m inmiddels ook te pakken, Mediamarkt had m al liggen ;) nu zelf eens bekijken hoe 'slecht' het allemaal wel niet is :p.

Verwijderd

6killer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:53:
Ik heb m inmiddels ook te pakken, Mediamarkt had m al liggen ;) nu zelf eens bekijken hoe 'slecht' het allemaal wel niet is :p.
Is niet ''slecht'' , maar het had zoveel beter kunnen zijn. ;)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik hoop dat ZHgaming vandaag gaat versturen..zou slechte zaak zijn anders, figuurlijk.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:58
De mijne via mediaoffer is vandaag verzonden iig.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Good Fella schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:50:
[...]

Je kunt je auto toch gewoon in de garage mikken?
Lezen... Het probleem is dus als je die auto's op wilt gaan slaan, je verplicht een missie moet doen om de save functie te activeren.

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
BioHazard schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:28:
[...]

Dan ben ik blij! Gewoon een simpele mogelijkheid om te kunnen saven, en te freeroamen. Sommige mensen vinden hier misschien geen bal aan, maar ik vind dat zoiets de replay factor verhoogt!
Hoezo je kan niet saven? Is het via checkpoints dan? (en is dat in de PC versie ook zo?)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
T-CM11 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:23:
[...]

Hoezo je kan niet saven? Is het via checkpoints dan? (en is dat in de PC versie ook zo?)
ja en ja
spel auto saved ook na elke playboy/wanted poster

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 26-08-2010 15:42 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ike. schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:41:
[...]

ja en ja
Dus je kunt eigenlijk 209 keer gebruik maken van een manual save optie :P

• Sipio
  • Niet online
Net gekocht bij de bartsmit, kreeg het war hero pack erbij daar trouwens.

Ook net de review in de PCgameplay gelezen, die gaf ook wel aan dat er meer in had gezeten, toch nog een score van 80.

Tijd om hem zelfs maar eens te installen en dan morgen maar eens zien.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ike. schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:41:
[...]

ja en ja
Dan slaat die alleen op dat je het magazine hebt gevonden, niet je auto's/geweren/kleding enz.

Verwijderd

Is het mogelijk om een missie over te slaan?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:20:
Is het mogelijk om een missie over te slaan?
Lijkt me niet. Hoezo?

Verwijderd

Soms heb ik geen zin in een bepaalde missie.
Dan sla ik deze over zoals dat b.v. in RDR kan en speel ik em wanneer ik daar zin in heb.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

Soms heb ik geen zin in een bepaalde missie.
Dan sla ik deze over zoals dat b.v. in RDR kan en speel ik em wanneer ik daar zin in heb.
Het is helaas geen GTA achtig systeem. Het is linear, dus is het niet mogelijk onderdelen over te slaan.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Het is in linear verhaal/spel, dus nee.

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:40

kronolith

[EDIT]

Houdt het ontopic en nuttig voor de rest.

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 27-08-2010 00:55 ]

Verwijderd

Thnx, goed om te weten!
Dan haal ik de game wel wanneer het in de 'budget bak' ligt.

Verwijderd

Gisteren lekker bij Dixons.nl pre-order met gratis Mafia 2 t-shirt (€ 34,99 met 1.000 Air Miles) gedaan. Vandaag opgestuurd. Als het goed is krijg ik morgen binnen.
De order is vanaf de dag na verzending te volgen via de link:

Pakket 1:
https://tracktrace.tntpostpakketservice.nl/xxxxxxxxxxx

Let op: Uw order wordt zichtbaar bij Track & Trace, zodra deze in het TNT distributiecentrum is ontvangen en gescand.

Hoe laat wordt mijn order geleverd?
Bestellingen worden bezorgd door TNT Post Pakketservice. Aflevering is mogelijk op maandag t/m zaterdag tot 18.00 uur 's avonds.
Rembourszendingen worden niet aangeboden op zaterdag en zondag. Het tijdstip van levering wordt bepaald door TNT Post.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aanbieden, krijgt u een bericht in de brievenbus met de melding dat uw zending de volgende (werk)dag een tweede maal zal worden aangeboden. Bent u ook dan niet in de gelegenheid om de zending in ontvangst te nemen, ontvangt u een afhaalbewijs in de brievenbus waarmee u de bestelling kunt afhalen bij het postkantoor.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet!

Dixons

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:09:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik in godsnaam mijn logitech rumblepad niet kan gebruiken ??
Alleen een 360 controller word ondersteunt, ik wil autorijden met mijn controller, ook aanpassen in toetsenbord scherm lukt niet, wat waardeloos zeg ! :(
Dit kan wel met xinputemu, zie http://virusdev.ovh.org/files/.

• Lizardz
  • Laatst online: 19:56
Heb mijn versie voor de PS3 binnen via mediaoffer. Gauw spelen! Ik heb alleen the betrayal of jimmy DLC erbij, die andere niet.

• Ike.
  • Niet online
Lizardz schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:36:
Heb mijn versie voor de PS3 binnen via mediaoffer. Gauw spelen! Ik heb alleen the betrayal of jimmy DLC erbij, die andere niet.
Is normaal. Andere codes krijg je alleen bij bepaalde winkels.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 26-08-2010 17:57 ]

Verwijderd

Shit, -O- , laat ik nou vanmiddag net een zwarte xbox360 controller voor Windows besteld hebben.... :F
Was dat gekloot met die Logitech toch al langzaam zat aan het worden, de meeste games hebben tegenwoordig 1 op 1 ondersteuning voor die 360 controller, ook meteen handig voor F1 2010 die volgende maand uit komt. :9

Toch bedankt voor de oplossing d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 18:08 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
JohnGalt schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 05:33:
Ok jongens, heb hem een paar uur gespeeld (officiële versie via steam).

Dit spel is echt top. Wauw wat een sfeer. Toch even inhoudelijk ingaan op het free-roaming aspect:

Ik weet niet wat iedereen bedoelt met het zogenaamde gebrek aan free-roaming, maar dit spel is één en al free-roaming. Als je een opdracht krijgt, dan pak je een auto en rijdt er naar toe, OF, je stapt uit de auto en doet wat je niet laten kan. Andere auto's pakken, shoot-outs beginnen, hapje eten, auto's verzamelen, chaos veroorzaken, u noemt het maar. Het is weliswaar geen free-rider mode, zoals in deeltje één, maar je kunt niet stellen dat het geen free-roaming game is. Ik heb een paar missies gedaan en ben verder gewoon wezen rondklooien. Tijd van schrijven is 5.30 in de ochtend, dus je mag wel stellen dat ik me heb vermaakt.

Veel plezier met dit meesterlijke spel iedereen!

En een tip voor de deel 1 fanboys (reken ik mezelf ook onder, maar toch); start deel 1 eens op na het spelen van deel 2. Kijk dan eens kritisch of je deel 2 nog steeds zo'n stap achteruit vindt.
tip:
Speel de game uit en ga dan nog eens 'free roamen'.
Dan zul je inzien dat er geen free roam is.

Je zult dan een oudere save game moeten laden dan eerst uit bed komen de telefoon beantwoorden en dan kun je naar buiten gaan en iets doen. Het probleem is dat er niets te doen is. De enige dingen die je kunt doen zijn winkels beroven, auto's stelen en met de politie vechten en dat verveelt zeer snel.

Mocht je na het spelen met de politie sterven dan spawn je niet gewoon maar moet je weer van voor af aan beginnen. Je ligt in bed, de telefoon gaat je moet deze beantwoorden en kunt dan pas verder gaan.
Dit word na een paar keer zeer vervelend.

Ik heb btw Mafia 1 vorige week nog gespeeld en ja ze hebben beide dezelfde zwakke punten maar Mafia 1 heeft een zeer goed excuus voor deze.
De eerste Mafia is 8 jaar oud, 8 jaar geleden was Mafia een stap vooruit qua gaming.

In principe is Mafia 2 gewoon Mafia 1 maar dan met betere grafix en in de afgelopen 8 jaar is er veel gebeurt in de gaming wereld dus je zou toch wel verwachten dat er een groter verschil zou zijn dan grafisch alleen.

Ik vind het zelf een redelijke aanname dat je als 2k zijnde naar de voorganger zou kijken (Mafia 1)
een lijst van zwakke punten zou maken (vergeleken met hedendaagse games en eisen van de community) en deze zou verbeteren.
Maar dit heeft 2k niet gedaan ze hebben gewoon de grafix verbeterd, melee wapens eruit gehaald en de game wereld kleiner gemaakt (vergelijk de maps maar eens Mafia 2 is een stuk kleiner dan 1 want in het noorden, zuiden, westen en oosten zijn grote regios waar je gewoon niet kunt komen vanwege zichtbare en onzichtbare muren.

Het enige punt waar Mafia 2 een vooruitgang is tegenover de voorganger is de betere grafix en het feit dat je winkels kunt beroven en uiteraard deze winkels naar binnen kunt.

Dus als ik mafia 2 en 1 vergelijk vind ik 1 de betere game want bij deze vergelijking neem ik in acht dat deel 1 gewoon al 8 jaar oud is.

btw de mensen die vroegen of de treinen rijden. Ik reed gisteren rond op het centraal station (ik probeerde een weg naar het oosten te vinden naar de stuwdam). In al de tijd dat ik er was reed er geen enkele trein.

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:06:
[...]

Shit, -O- , laat ik nou vanmiddag net een zwarte xbox360 controller voor Windows besteld hebben.... :F
Was dat gekloot met die Logitech toch al langzaam zat aan het worden, de meeste games hebben tegenwoordig 1 op 1 ondersteuning voor die 360 controller, ook meteen handig voor F1 2010 die volgende maand uit komt. :9

Toch bedankt voor de oplossing d:)b
Inderdaad, die xbox controller kun je echt met heel veel games out-of-the-box gebruiken. Eigenlijk speel ik geen enkele game meer met alleen muis+keyboard. In bijvoorbeeld GTA IV en Mafia 2 gebruik ik de controller om te rijden, en voor het betere schietwerk gebruik ik muis+keyboard 8)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Nou, ik lees het alweer: ik hoef het spel niet te proberen. Ik zou me kapot ergeren aan het niet kunnen "ouwehoeren" in freeroam-modus. Het is natuurlijk geen GTA, maar tegenwoordig moet dat toch gewoon kunnen met zulke spellen.

Gemiste kans, helaas.

Twitter

Verwijderd

Heb hem uitgespeeld!

spoiler:
Mijn god, wat was het begin van Chapter 14 fantastisch, alles klopte van auto's het wapen tot aan de stem! Een van de weinige WTF?!?!! momenten ooit die ik in een spel gezien heb, misschien wel de enige!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij mij gebeurd er gewoon niets als ik hem start... :S geen melding, niets :S

Misschien is dit een simpel probleem wat iemand zo 123 opgelost weet te krijgen voordat ik compleet mn specs ga posten? :)

Help pls ;( |:(

[ Voor 46% gewijzigd door Fiddle op 26-08-2010 19:50 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• MsG

MsG

Forumzwerver

Grannd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Er zit toch opzich ook wel een Free-Ride in, het is geen specifieke optie maar je kan volgens mij gewoon een auto kiezen uit je garage en je gang gaan in de stad, zolang je maar niet aan de missie begint is het gewoon 'free-ride', en van wat ik heb gelezen is er nu meer te doen in de stad dan vroeger.

Ik denk dat veel mensen gewoon Mafia 1 in hun herinnering verheerlijken, het is meer dan logisch dat, net zoals GTA IV, zodra je het detailniveau naar een bijna-realistisch niveau trekt je sommige opties moet laten vallen.
Het eerste Mafia-deel kreeg ook meer dan genoeg kritiek, slechte hand-to-hand combat, slechte car-controls, redelijke shootingmechanics, gewoon ouderwets met een levensbalkje en geen coversysteem. Mafia 2 zet daar toch echt een hoop verbeteringen tegenover, en het belangrijkste van Mafia 1, de sfeer, is ook behouden.

Mensen verwachten van Mafia 2 opeens een perfecte game, terwijl deel één ook verre van was.
Dat vind ik dus zo'n onzinredenering de hele tijd. Velen die hier over Mafia 1 praten hebben hem recent nog gespeeld. Ik ook, en vind hem nog steeds beter. Onder de missie free ride is een surrogaatfreeride voor mij. Dan kan ik bij Call of Duty ook freeriden want daar kan ik ook kutten onder de missies. Het is gewoon niet wat het is geweest. Slechte car controls bij mafia 1? Die handling was lekker realistisch en a en z voor op en downschakelen vind ik zeer logisch. Een levensbalkje ouderwets? Ik vind het coversysteem juist suf. Zodat baby's van 3 de game niet te snel weg leggen zeker. Face it, Mafia 1 is 10x beter. Hier voel je gewoon een beetje zo'n incashende sales manager er achter zitten, die wat content wil maken voor hippe tv commercials maar meer niet. Hoop dat ze dit stevig gaan voelen in de portemonnee en met een waardige opvolger gaan komen die minimaal 9's scoort overal.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

YouTube: Mafia 2 - Car customization

Dat zit dus NIET in de X360 en PC versie. Echt slecht. DLC oké, maar basis functionaliteit als dit soort shit hoort er gewoon in.

Ik kom erop terug denk ik, misschien is dit alsnog een slechte game.
MsG schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:02:
[...]
Hoop dat ze dit stevig gaan voelen in de portemonnee en met een waardige opvolger gaan komen die minimaal 9's scoort overal.
Haha, en dan weer 8 jaar wachten zeker? 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door BioHazard op 26-08-2010 20:07 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
BioHazard schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:06:
YouTube: Mafia 2 - Car customization

Dat zit dus NIET in de X360 en PC versie. Echt slecht. DLC oké, maar basis functionaliteit als dit soort shit hoort er gewoon in.

Ik kom erop terug denk ik, misschien is dit alsnog een slechte game.
Wtf ik heb echt vaak mijn auto getuned en die vlammen en die luchthapper door de motorkap heb ik nooit gehad.

Had wel telkens toen ik de auto ging tunen het gevoel dat er nog een 3e trap moest zijn. Dit omdat de eerste uitbouw brons is en de tweede is zilver.
Dus ik vroeg me altijd al af waar de derde (gouden) uitbouw te krijgen is. Ik dacht dat ik die optie wel op een later tijdstip zou krijgen of dat ik daarvoor bij een speciale garage moest zijn.

Speciale garage omdat je de duurste kleding ook slechts in 1 kledings zaak krijgt.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:50:
[...]

Gewoon wachten tot ATI nieuwe drivers uitbrengt. Alhoewel het verleden laat zien dat ATI de iets oudere kaarten nogal snel laat vallen qua support.

Btw ik dacht toch echt dat er een optie was betreffende de schaduwen in het menu.
De nieuwere ati kaarten zitten op 10.7, deze op 10.2
De optie in het menu is low-medium-high. Helaas geen off. Graphics boeien me niet zo, als de gameplay maar goed is.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Wou de game gaan kopen maar denk er nu nog wel weer een keer over naar.
Hij is wel te spelen en ook beter als vele games die tegenwoordig uitkomen.
Zal er maar eens goed over naar denken want qua verhaal enzo zit de game wel goed in elkaar dacht ik zo.

hehe gek onnie

• Lizardz
Hoe zit het met het opslaan eigenlijk. Na elke missie slaat hij op, maar verder kan je niets op slaan of?

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Ik ben op de PC versie inmiddels bij Chapter 9. Wat een mooi spel is dit geworden zeg! De engine is gewoon veel beter dan die van GTA4, veel realistischer. Het is werkelijk genieten van de sfeer in het spel in combinatie met de muziek. Je wandelt heerlijk door de missies heen en het is een waar genot, in tegenstelling tot anderen hier.
Jammer is wel dat je de grenzen op kunt zoeken, je ziet in de map delen waar je eigenlijk nooit zal kunnen komen. De speel wereld is in tegenstelling tot GTA4 een stuk kleiner, maar veel karaktervoller.

Ik ga zometeen weer gauw een chapter spelen ;)

• Lizardz
Ik ben in chapter 5, op de PS3. Vind het spel ook erg tof tot nu toe. Laat de anderen maar zeuren, ik vermaak me prima.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Blijft het in het hele spel zo dat je zo ver moet rijden steeds? Begint mij nu al te vervelen...
Verder tot nu toe aardige game maar ook niet meer dan dat. Mag de veters van deel 1 nog niet strikken.

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Houdt het ontopic en nuttig voor de rest.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 27-08-2010 00:49 ]

Als het echt niet anders kan.....

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

Zo, vorige week een nVidia GTX480 aangeschaft van MSI. (Had helaas geen geld meer voor een i7 upgrade van een C2D E6600 2.4ghz :'( )

Maar ik kan nu zowiezo wel zeggen van "Maffia 2, kom maar op!" :+
Alleen ben er via benchmarking en vergelijking achter gekomen dat mijn CPU nu mijn GPU tegen houd omdat die niet genoeg aanvoer krijgt. :z

Maar goed, kan niet wachten.

Huidige specs:

MSI P6N SLI (nVidia 650i sli chipset)
Intel Core2Duo E6600 @ 2.40ghz
6GB DDR2 800
MSI nVidia GTX480
Coolermaster Real Power 650watt PSU
Hitachi 500GB 7200rpm (16 of 32 MB cache?) SATA
En nog 2x Maxtor 200GB 7200rpm 16MB SATA
1x WDC 60GB 7200RPM PATA
3x Branders (2x dvd-rw + 1x plexwriter 52/32/52)

Dit moet toch genoeg zijn voor Mafia 2 eerst denk ik, toch? :9
Ik weet dat ik ruimte kan besparen door die 60 en 2x200GB drives te vervangen. En er 2 branders uit te halen. :+
Vraag me af wat voor mij hierna de leukste upgrade zal zijn om Mafia nog soepeler/mooier/beter te laten lopen. Thoughts?

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:44
Krijg morgen de game van mediaoffer, maar heb hem al via minder legale wegen verkregen zodat ik hem eerder kon spelen. Ik vind dit spel echt geweldig. Het ziet er zeer goed uit, de auto's zijn echt leuk, de muziek is leuk, het schieten gaat lekker enz. VInd het echt een heerlijk spel tot nu toe. Je moet geen gta verwachten, het gaat om de sfeer en het verhaal.

Verwijderd

LogiForce schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:36:
Huidige specs:

MSI P6N SLI (nVidia 650i sli chipset)
Intel Core2Duo E6600 @ 2.40ghz
6GB DDR2 800
MSI nVidia GTX480
Coolermaster Real Power 650watt PSU
Hitachi 500GB 7200rpm (16 of 32 MB cache?) SATA
En nog 2x Maxtor 200GB 7200rpm 16MB SATA
1x WDC 60GB 7200RPM PATA
3x Branders (2x dvd-rw + 1x plexwriter 52/32/52)
Moet ruim voldoende zijn om op de hoogste setting te spelen muv. de psychics, als tweaker valt het mij wel een beetje tegen dat je de E6600 op stocksnelheid hebt staan, de dualcores zijn heerlijk simpel te overklocken, ik heb zelf een E6750 die standaard op 2,66 draait maar ik heb hem al 2 jaar op 3,20 staan gewoon op luchtkoeling.
Draait stabiel als een zonnetje. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 22:13 ]

• BlueLed
Precies t0mmiii. Geweldig spel, prachtige filmpjes tussendoor, leuke missies, bijna een 'feelgood'-game.

Maar LogiForce; volgens mij moet het wel goed komen met de speelbaarheid van Mafia 2 ;)

Ik draai hem zelf op een paar weken oud zelfbouw systeempje:

AMD Phenom II X2 555BE (3,2GHz)
Sapphire Radeon HD5770 Vapor-X 1GDDR5
4GB DDR3-1333Hz
Op een normaal gemiddeld bordje ;) Asus AM3 mobo met een 785G chipset.
Oh en een 1TB drive maar dat doet er niet echt toe, als 'ie maar op 7200rpm draait en niet op 5400.

Dit is een vrij goedkope configuratie om toch GTA4 en Mafia 2 dus behoorlijk lekker te kunnen spelen ;)

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Door sommige berichten hier was in enigszins bevreesd dat het 'gevoel' van Mafia 1 niet meer aanwezig is in de opvolger.

Na 15 procent te hebben gespeeld kan ik als voorlopige conclusie trekken dat het wederom een heerlijk spel geworden is, met voor mij persoonlijk genoeg variatie. Misschien wordt het eentonig als je telkens moet schieten, maar tot nu toe niet meegemaakt. Heerlijk sluip en kruipmissies zitten er gelukkig ook tussen. Het lange rijden vind ik niet opvallend vervelend. Politie is ook niet irritant aanwezig.

Pluspunten: af en toe heerlijke muziek, het geluid, details in de straat (stoom uit de putten, neonreclames, de stad bij nacht etc)

Minpunten: als je een auto steelt dat je meteen wanted bent, ook al is er geen politie in de buurt ;) en het kan aan mijn auto liggen, of de erbarmelijke staat ervan, maar soms had ik rare stuurbewegingen waarbij ik alleen nog kon remmen om een crash te voorkomen. Overall valt het rijden me ook mee.
Jammer dat je niet met de metro kunt ook. En ik mis ook het schieten uit het raam van de auto 8) Zelfs al heb ik nog nauwelijks een schietmissie gehad, het zwaaien met een pistool blijft leuk al was het maar om de reacties van de voorbijgangers te horen :P

Voorlopige cijfer voor mij: tussen 8,5 en 9 zeker hoor. Gezien de prijs van 35 euro is dit zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit in ieder geval. O+

[ Voor 8% gewijzigd door objectief2 op 26-08-2010 22:55 ]

Verwijderd

Ik heb een rare bug op de PC.

Als ik een aantal keer de trekker overhaal, maakt niet uit met welk geweer, dan switched het geweer naar de vuisten. Ik heb geen idee hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen.

iemand een idee?

• BlueLed
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:02:
Ik heb een rare bug op de PC.

Als ik een aantal keer de trekker overhaal, maakt niet uit met welk geweer, dan switched het geweer naar de vuisten. Ik heb geen idee hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen.

iemand een idee?
Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt maar heb je een legale of illegale versie?

Verwijderd

Legaal. Ik vindt t niet erg dat zoiets een keer gebeurd, maar het gebeurt bijna in elk gevecht. En geloof me, bringing fists to a gunfight, dat werkt niet.

• BlueLed
objectief2 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:52:
Door sommige berichten hier was in enigszins bevreesd dat het 'gevoel' van Mafia 1 niet meer aanwezig is in de opvolger.

Na 15 procent te hebben gespeeld kan ik als voorlopige conclusie trekken dat het wederom een heerlijk spel geworden is, met voor mij persoonlijk genoeg variatie. Misschien wordt het eentonig als je telkens moet schieten, maar tot nu toe niet meegemaakt. Heerlijk sluip en kruipmissies zitten er gelukkig ook tussen. Het lange rijden vind ik niet opvallend vervelend. Politie is ook niet irritant aanwezig.

Pluspunten: af en toe heerlijke muziek, het geluid, details in de straat (stoom uit de putten, neonreclames, de stad bij nacht etc)

Minpunten: als je een auto steelt dat je meteen wanted bent, ook al is er geen politie in de buurt ;) en het kan aan mijn auto liggen, of de erbarmelijke staat ervan, maar soms had ik rare stuurbewegingen waarbij ik alleen nog kon remmen om een crash te voorkomen. Overall valt het rijden me ook mee.
Jammer dat je niet met de metro kunt ook. En ik mis ook het schieten uit het raam van de auto 8) Zelfs al heb ik nog nauwelijks een schietmissie gehad, het zwaaien met een pistool blijft leuk al was het maar om de reacties van de voorbijgangers te horen :P

Voorlopige cijfer voor mij: tussen 8,5 en 9 zeker hoor. Gezien de prijs van 35 euro is dit zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit in ieder geval. O+
Wat betreft het stelen van auto's was het mij ook al opgevallen dat je wanted word als je een auto jat, ergens afgelegen waar niemand je ziet.
Ik hoop dat later in het spel de metro ook beschikbaar word maar ik ben bang van niet.
Mafia 2 is niet te vergelijken met GTA4 maar toch hebben beide heel veel overeenkomsten, vind ik dan tenminste.

• BlueLed
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:14:
Legaal. Ik vindt t niet erg dat zoiets een keer gebeurd, maar het gebeurt bijna in elk gevecht. En geloof me, bringing fists to a gunfight, dat werkt niet.
Zonder geweer gaat het inderdaad lastig worden ja :|
En het heeft niet met je muis te maken? Klinkt misschien stom maar dat is het eerste waar ik aan zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik krijg steeds ´Maffia 2 application werkt niet meer` :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Vandaag is D-Day :) Eerst nog werken, maar vanavond ligt hij op de mat en ik vrees dat het een nachtje doorhalen wordt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Al die negatieve reviews vind ik onbegrijpelijk. Wat een geweldig spel, de storytelling is echt top. Grafisch mag het spel er ook wel wezen, althans als ik de PC versie zo zie.

Nu tijd om de laatste chapter af te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

zoenvisje schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:24:
Ik krijg steeds ´Maffia 2 application werkt niet meer` :(.
Via Steam?

En laat me raden, je hebt Windows 7...
Raar, want juist Windows 7 moet compatibel zijn met Mafia 2

[ Voor 21% gewijzigd door ChevyVanDude op 27-08-2010 08:14 ]

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Wat een kut spel! Het heeft me gewoon wakker gehouden tot 5 uur 's nachts :+ Nee, serieus, heerlijk spel. Echt geweldig. Ik zat er vanaf de eerste minuut lekker in. Lekker de stad verkennen; welke echt prachtig is. Gewoon rustig touren door de straten en her en der wat kopen of lekker een winkel overvallen >:) Je kunt trouwens het beste een gunshop overvallen. Die hebben meestal iets van 500-700 dollar in de kassa 8) Auto's crushen bij 'B' dot het ook goed.

Zit inmiddels in chapter 10 en heb me nog geen moment verveeld.

spoiler:
Die missies in de gevangenis zijn ook erg vet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• declercq.wouter
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 15:48
Even een vraagje alvorens ik het spel koop:

Wat vinden jullie nu het beste? PS3 of PC?

Specs PC:

MB: Asus 1156 P7P55D-E USB3 SATA3
CPU: Core I5/750
Ram: 4Gb DDR3
GPU: GTX460

Dus qua specs mag het geen probleem zijn.

Wat biedt de extra DLC voor de PS3 eigenlijk aan als extra's? De moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

declercq.wouter schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:48:
Even een vraagje alvorens ik het spel koop:

Wat vinden jullie nu het beste? PS3 of PC?

Specs PC:

MB: Asus 1156 P7P55D-E USB3 SATA3
CPU: Core I5/750
Ram: 4Gb DDR3
GPU: GTX460

Dus qua specs mag het geen probleem zijn.

Heb hem zelf op de PS3. De DLC heb ik nog niet gespeeld, al wel geïnstalleerd. Moet daar vanmiddag maar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben nu ook bij chapter 10.

Heb wat vraagjes

spoiler:
Wat als je toen in de middernacht met die bonnen ruilen bij benzinetanks het wél haalde. Is dat überhaupt te halen? Ik haalde het niet en toen stopte hij gewoon daarmee

Wat als je de crates in de haven wél allemaal inlaad? Krijg je dan gewoon extra geld? Een ander filmpje, etc?

Wat als je je wél eerst omkleed nadat je uit het riool bent gekomen, voordat je naar die maffiabaas gaat. Filmpje neem ik aan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MsG schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:25:

Heb wat vraagjes

spoiler:
Wat als je toen in de middernacht met die bonnen ruilen bij benzinetanks het wél haalde. Is dat überhaupt te halen? Ik haalde het niet en toen stopte hij gewoon daarmee

Wat als je de crates in de haven wél allemaal inlaad? Krijg je dan gewoon extra geld? Een ander filmpje, etc?

Wat als je je wél eerst omkleed nadat je uit het riool bent gekomen, voordat je naar die maffiabaas gaat. Filmpje neem ik aan anders?
spoiler:
1. Makkelijk te doen.
2. crates maakt niet uit, nadat je er een aantal hebt gedaan kan je er niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je systeem/specs te showen kun je beter terecht in Post je gameroom! - deel 3

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 27-08-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46
declercq.wouter schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:48:
Ik ga er van uit dat die exclusieve DLC voor de PS3 op termijn ook beschikbaar komt voor de PC (en X360), waarschijnlijk tegen betaling. Neem je dan het prijsverschil tussen de PC versie (plm 32 euro) en de PS3 versie (plm 45 euro) in aanmerking, dan kun je voor dat geld die DLC voor de PC bijkopen zonder duurder uit te zijn. En dan heb je op de PC wel de beter uitziende game, die met muis + toetsenbord ook lekkerder te spelen is (mijn persoonlijke mening, misschien heb jij wel een voorkeur voor op de bank hangen met je PS3 controller in de hand :) ).

Hopelijk komt 2K nog met één of meer uitbreidingen waarbij nu nog gesloten gebieden ontsloten worden, waarbij er een free-roam toegevoegd wordt en waarbij er in die free-roam ook iets zinvols te doen valt. Kan altijd blijven hopen, toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• declercq.wouter
En wat zijn dan de extra's die inbegrepen zijn met de DLC? Extra wapens? missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

MsG schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:25:

Heb wat vraagjes

spoiler:

Aan die laatste zat ik serieus te denken toen ik hem gister speelde, maar dacht ik rij maar gewoon door. Dat zei hij immers :+

@declercq.wouter: ik kreeg er twee hotrods en twee leren pakken bij. Ze hadden het in plaats van de 'Greaser Pack' ook wel de 'YMCA Pack' kunnen noemen :P

[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 27-08-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• declercq.wouter
Dus dan is het niet echt een argument om de ps3-versie te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet kunnen free roamen vind ik nog altijd raar :S
vooral als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, beetje vreemd.
voor een spel met dit genre had ik dat punt toch wel anders willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

declercq.wouter schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:34:
Dus dan is het niet echt een argument om de ps3-versie te kopen...
Oh je bedoelt de DLC van de PS3. Die heb ik nog niet gespeeld. Dat zijn gewoon extra missies. Extra wapens weet ik niet. Kan het vanavond wel voor je checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlueLed schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:20:
[...]

Zonder geweer gaat het inderdaad lastig worden ja :|
En het heeft niet met je muis te maken? Klinkt misschien stom maar dat is het eerste waar ik aan zou denken.
Oplossing gevonden. Spel opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
nvt

[ Voor 165% gewijzigd door Sipio op 27-08-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:54:
niet kunnen free roamen vind ik nog altijd raar :S
vooral als je de verhaallijn hebt uitgespeeld, beetje vreemd.
voor een spel met dit genre had ik dat punt toch wel anders willen zien.
voordat je een nieuwe missie start kan je gewoon doen wat je wilt...
nadeel is dat er geen side quests zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ike. schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

voordat je een nieuwe missie start kan je gewoon doen wat je wilt...
nadeel is dat er geen side quests zijn.
Maar het blijft half half. Je kan niet fatsoenlijk saven nadat je bijvoorbeeld een leuke auto in je garage hebt geparkeerd. Ik wil best telkens een en dezelfde chapter spelen als het moet, maar geef me dan in ieder geval een save functie zoals GTA IV die bijvoorbeeld had (bed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Leuk spel hoor, maar echt veel te lineair. Ja tuurlijk kan je voordat je op een missie gaat wat anders doen, maar veel meer dan wat auto's verkopen of crushen of een winkeltje overvallen is er niet bij. Spel ziet er goed uit, de daadwerkelijke missies zijn ook wel ok maar ben er gewoon echt niet ondersteboven van. Na het spelen van Mafia 2 ga ik GTA4 weer veel meer waarderen, ook al is die game natuurlijk ook niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• declercq.wouter
Good Fella schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:58:
[...]

Oh je bedoelt de DLC van de PS3. Die heb ik nog niet gespeeld. Dat zijn gewoon extra missies. Extra wapens weet ik niet. Kan het vanavond wel voor je checken.
Ok alvast bedankt op voorhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik ben overweldigd door de sfeer en de talloze details. De stad leeft echt. Op elke straathoek is wel iets aan de hand. Iedereen heeft wel wat interessants te vertellen.

De missies kan ik nog niet veel over zeggen, ik ben nog niet zo ver. Tot nu toe positief.

Ik zie trouwens weinig verschil tussen Free Ride in M1 en de vrijheid die je hier tussen de missies hebt. Je kunt alles doen; biertjes drinken, pizza's eten. Alles waar een GTA-liefhebber blij van wordt. Je kunt ook gewoon lekker cruisen. En de stad is door de details een stuk interessanter om doorheen te rijden. Alleen auto's opslaan is wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:01:
Wow, ik ben overweldigd door de sfeer en de talloze details. De stad leeft echt. Op elke straathoek is wel iets aan de hand. Iedereen heeft wel wat interessants te vertellen.

De missies kan ik nog niet veel over zeggen, ik ben nog niet zo ver. Tot nu toe positief.

Ik zie trouwens weinig verschil tussen Free Ride in M1 en de vrijheid die je hier tussen de missies hebt. Je kunt alles doen; biertjes drinken, pizza's eten. Alles waar een GTA-liefhebber blij van wordt. Je kunt ook gewoon lekker cruisen. En de stad is door de details een stuk interessanter om doorheen te rijden. Alleen auto's opslaan is wat lastig.
QFT. Ik vind het heerlijk om gewoon door de stad te rijden. Alle mensen die zeuren dat er weinig in de stad te doen is moeten eens Mafia 1 spelen. Daar was nog minder te doen dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Ik had gisteravond bij een dezelfde missie als de demo, dat alles gigantisch haperde, echt minder dan 5 frames per seconden, terwijl de rest van het spel fantastisch loopt. Toen die missie was "afgelopen" en we weer buiten stonden ging alles weer met 30+fps... Iemand anders dit ook meegemaakt, bug van de game ofzo?

Voor de rest vind ik het tot nu toe een topgame, erg mooie graphics (alleen mis ik soms wat gezichtsuitdrukkingen), toffe gameplay (auto handling was ff wennen - schieten was ook ff wennen), maar de sfeer is natuurlijk echt TOP!

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

De spoiler van Wikipedia vind ik tof! :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:58
Mijn PC-versie binnen zonder enige addition pack ;(

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

VonFoX schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:16:
Ja ik had er maar 'Contains Spoiler' bij gezet, want ik las het en dat had ik liever niet gedaan. Wil het gewoon zelf ontdekken. Kut internet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:14

RMX

VonFoX schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:16:
Leg eens uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

spoiler:
Reference to Mafia: The City of Lost Heaven (Contains spoiler)
In the original game the main protagonist Thomas Angelo is shown to be gunned down at the end of the game in front of his house. It is revealed in Chapter 14: Stairway to Heaven in Mafia 2 that Vito and Joe are the two who "whack" him. This is further proven by the use of the exact same red car in both cases and nearly identical cut scenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Good Fella schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:04:
[...]

QFT. Ik vind het heerlijk om gewoon door de stad te rijden. Alle mensen die zeuren dat er weinig in de stad te doen is moeten eens Mafia 1 spelen. Daar was nog minder te doen dan hier.
maar daar kon je dedicated nog de stad in. Dát is vooral het punt.

Overigens heb ik soms ook vage schokjes. En vaak crashbugs als ik tegen auto's aanknal. Verder qua verhaal wel prima. Vond de knipoog ook wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

MsG schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:21:
[...]

maar daar kon je dedicated nog de stad in. Dát is vooral het punt.

Overigens heb ik soms ook vage schokjes. En vaak crashbugs als ik tegen auto's aanknal. Verder qua verhaal wel prima. Vond de knipoog ook wel tof.
Daar heb je ook gelijk in. Een tussendoor opslaan functie had ik ook prima gevonden. Of aan het einde van het spel gewoon met je savegame kunnen free riden en saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Een uur gespeeld en al twee maal een ctd gehad. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Meer mensen die last hebben van crashes tijdens het spelen?
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste