[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.002 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:29:
Spelen mensen nog wel Warhawk? Was gisteravond even aan het spelen en de enige die ik vaak tegenkom is Bierbeer.
Andere games hebben mijn tijd een beetje opgeslokt, heb laatst een 360 gekocht dus ik had een zooi recente en oudere spellen in te halen. ;)
Maar mijn 360 is er gisteren mee gekapt (na een hele 3 weken) dus logischerwijs ga ik weer wat meer tijd met m'n ps3 doorbrengen (leve kwaliteitshardware). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

EfBe schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:14:
[...]

Ik speel meestal woensdags en donderdags/vrijdags. Ik zag jou gister wel maar ik kon niet connecten met de server waar je op zat :) Ik zie ook bijna niemand van GoT online wanneer ik speel (meestal savonds)
Heb ik ook wel eens last van. Bedoel ook niet dat je per se in dezelfde server moet spelen, maar meer dat ik erg weinig mensen uit de clan online zie.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:30:
[...]

haha oke! wist ik nog niet zal er eens proberen op te letten. Ik zit vaak nogal in een paniek houding als ik het irritante geluidje hoor :D
Hahaha! herkenbaar ;) ik flip em ook vaak. Kameraad van mij waar ik vaak split screen mee doe, die zit echt te bewegen op de bank als een hysterische waterkever :D
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

Sandah heb ik wel toegevoegd, weet je waar je het clan scherm moet vinden? Ik probeer het in elk geval zo dadelijk nog eens. :)

edit:
Ik kan je niet meer inviten, omdat ik het al eens gedaan heb. Kijk eens bij Community -> Clans of je daar je invite kan vinden.
Oke dan! Ja dat wist ik dus niet.. erg dom van mij gewoon.
Kga vandaag direct naar de clan pagina. Dan zal et wel goed komen.
In elk geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:25:
[...]
Andere games hebben mijn tijd een beetje opgeslokt, heb laatst een 360 gekocht dus ik had een zooi recente en oudere spellen in te halen. ;)
Maar mijn 360 is er gisteren mee gekapt (na een hele 3 weken) dus logischerwijs ga ik weer wat meer tijd met m'n ps3 doorbrengen (leve kwaliteitshardware). :9
3 weken? Sjezus... ik wist dat die kachels brak waren maar zo brak...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik heb Warhawk 3 weken geleden gedowned, maar heb het nooit echt gespeeld. Nu belde een vriend van me dat ie Warhawk ging halen, dus hoop ik dat ik er ooit aan toe kom. Vind het niet zo leuk om in m'n eentje tegen onbekende spelers te spelen. (in ieder geval niet-nederlanders) Nu hij dat spel strax ook heeft krijg ik er misschien zin in.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
CSB schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:30:
Ik heb Warhawk 3 weken geleden gedowned, maar heb het nooit echt gespeeld. Nu belde een vriend van me dat ie Warhawk ging halen, dus hoop ik dat ik er ooit aan toe kom. Vind het niet zo leuk om in m'n eentje tegen onbekende spelers te spelen. (in ieder geval niet-nederlanders) Nu hij dat spel strax ook heeft krijg ik er misschien zin in.
Zijn altijd wel nederlanders te vinden, anders ff de mensen op de start post toevoegen en de rooms joinen waar zij in zitten :+ Moet wel zeggen dat het meestal stil is in de rooms hoor... Weinig mensen die door de headsets praten...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:09:
Overigens nog een tip voor mensen die het niet is opgevallen.
Als je raketten achter je aan hebt, zie je onder de waarschuwing een paar vierkantjes.
Hoe meer vierkantjes hoe verder de raket weg is.
Als er nog 1 vierkantje is, is de raket vlakbij en is het zeer handig om juist dan het roer om te gooien en een scherpe bocht te maken inclusief met het andere pookje uitwijken.
Werkt zeer vaak, kwam er gisteren pas achter. :P
Goeie tip! _/-\o_
Dat ga ik zeker eens proberen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Iemand die wel het netwerk op kan? Hij hangt hier telkens bij het opstarten van de game... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

EfBe schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:10:
Iemand die wel het netwerk op kan? Hij hangt hier telkens bij het opstarten van de game... :/
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Hele PS3 loopt vast als ik warhawk selecteer. :?

/edit

Ah, ik zie net dat ik gewoon niet lang genoeg gewacht heb. Na zo'n 40 seconden geeft de PS3 inderdaad een netwerkfout. Gelukkig maar. (waarom dit zolang moet duren is me een raadsel).

[ Voor 25% gewijzigd door Sandyman538 op 25-10-2007 22:14 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:09:
Overigens nog een tip voor mensen die het niet is opgevallen.
Als je raketten achter je aan hebt, zie je onder de waarschuwing een paar vierkantjes.
Hoe meer vierkantjes hoe verder de raket weg is.
Als er nog 1 vierkantje is, is de raket vlakbij en is het zeer handig om juist dan het roer om te gooien en een scherpe bocht te maken inclusief met het andere pookje uitwijken.
Werkt zeer vaak, kwam er gisteren pas achter. :P
Het aantal vierkantjes onder de waarschuwing staat voor het aantal raketten die op je gelocked zijn, het balkje daarboven (boven de waarschuwing) staat voor de sterkte van het lock (en dus de kans dat ze je ook echt raken). Hoe korter die is, hoe sterker de lock inderdaad. Als je van die ontwijkingsmanouvres gaat maken zie je daarom ook het bovenste balkje langer worden en verdwijnen, dit voor elke raket die gelocked is/was.

Ik ben overigens vandaag Brigadier Generaal geworden, dat is gewoon de één-na-hoogste rang! Ik ben in twee dagen zo'n 8 rangen omhoog gegaan. Ik vind het verder prima, want ik heb nu bijna alle customisation opties, maar er klopt helemaal niks van, ik heb maar ongeveer een 100ste van de benodige punten (3000 ipv 250.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

edit: ow, nvm het is aangepast op de pagina...

[ Voor 77% gewijzigd door scorpie op 25-10-2007 23:02 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Nieuwe ps3 bezitter met warhawk meld zich! :9~
Jammer genoeg kon ik er gisteravond niks mee aangezien ik me niet kon registeren
op het sony netwerk. Vanochtend dus maar even gespeeld en het bevalt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:53:
[...]

Het aantal vierkantjes onder de waarschuwing staat voor het aantal raketten die op je gelocked zijn, het balkje daarboven (boven de waarschuwing) staat voor de sterkte van het lock (en dus de kans dat ze je ook echt raken). Hoe korter die is, hoe sterker de lock inderdaad. Als je van die ontwijkingsmanouvres gaat maken zie je daarom ook het bovenste balkje langer worden en verdwijnen, dit voor elke raket die gelocked is/was.
Serieus? ik heb er echt op gelet en naarmate de tijd vordert (tijdens gelockt te zijn) viel het me op dat er steeds 1 vierkantje af ging. Dit had ik echt elke keer dus ik ging er vanuit dat dat juist de afstand was van de gelockte raket(ten).
Dan gaat mijn tip dus theoretisch gezien niet op. Toch vreemd dat het wel elke keer lukte 8)
In elk geval bedankt voor jou uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb echt vaak dat als ik online wil gaan in een server die 4/8 staat of 6/8, iig niet vol, dat ie toch zegt "server is full" En als ik daarnar weer kijk bij diezelfde server staat ie nog steeds als niet vol...Zeer irritant.. :(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 12-09 06:26
P.E.No.1 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:51:
Ik heb echt vaak dat als ik online wil gaan in een server die 4/8 staat of 6/8, iig niet vol, dat ie toch zegt "server is full" En als ik daarnar weer kijk bij diezelfde server staat ie nog steeds asl niet vol...Zeer irritant.. :(
Yep klopt er zijn (zoals te lezen is in het begin als je warhawk start) problemen met servers te joinen. Dit wordt in patch 1.1 verholpen eind deze maand. 1.2 komt eind dit jaar uit samen met een booster pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:12:
[...]

Serieus? ik heb er echt op gelet en naarmate de tijd vordert (tijdens gelockt te zijn) viel het me op dat er steeds 1 vierkantje af ging. Dit had ik echt elke keer dus ik ging er vanuit dat dat juist de afstand was van de gelockte raket(ten).
Dan gaat mijn tip dus theoretisch gezien niet op. Toch vreemd dat het wel elke keer lukte 8)
In elk geval bedankt voor jou uitleg!
Ja dat klopt wel, maar ze verdwijnen dus doordat je ze afschudt. Waarschijnlijk verloor je de locks sowieso al door je gewone vlieggedrag (gaat op zich makkelijk met swarm missiles).
Je maakte dus wel de juiste observatie, maar je trok de verkeerde conclusie. ;) Je tip werkt nog steeds, alleen je hoeft niet te wachten totdat het aantal vierkantjes zo weinig mogelijk is.
Ik had trouwens eerst ook geen idee hoe dat zat hoor, het werd niet echt duidelijk gemaakt tijdens de 'tutorials' dus ik heb het moeten opzoeken.

Ik begin meestal zo snel mogelijk met rare draaien te maken zodat ik weet of het om een makkelijk of moeilijk lock gaat, in het laatste geval heb ik dan nog wat tijd over voor chaff of een duik achter iets anders.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
of die blokjes staan voor het aantal raketten dat op je gelocked zijn is snel te achterhalen. Die lichte missles schieten ze vaak met meerdere tegelijk af, en die gele raketten daar schiet je er maar 1 van af. Wordt je gemold door zo'n goeie raket dan zou je dus 1 blokje hebben gezien. Het is mezelf nog niet opgevallen dus zal volgende keer eens opletten. goeie tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Nou, die patch moet echt snel komen anders flikker ik deze game van mn HDD. Ten eerste is en blijft het een mega ergernis om op een server te komen, maar kennelijk heeft incognito 2 maanden playtesting nodig om een lame bug zoals die game full te fixen. :/ (het is ook wel erg zwaar natuurlijk, een getalletje testen!)

Maar, het allerergste zijn de cheaters. Op een SCEE server nota bene. Na eerst te zijn overreden door een onzichtbare jeep, werd in het volgende potje de vlag 3 keer gecaptured door iemand die door de map heen zakte of iets dergelijks. (badlands). Ik zag het voor mn ogen gebeuren. Hij zat in een jeep, met de vlag, ik had een rocketlauncher, ik schiet wat raketten af (hij was vlak bij onze basis richting zn eigen basis). Hij keert om en floep, hij verdwijnt! 2 seconden later is hij 100 meter achter me...

Binnen 7 minuten 3-0 de boot in op badlands komt echt niet meer voor zonder cheats, niet op een ranked server met dit soort drukte.

Al met al een potje ergeren ipv genieten. :(

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 27-10-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
EfBe schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:36:
Nou, die patch moet echt snel komen anders flikker ik deze game van mn HDD. Ten eerste is en blijft het een mega ergernis om op een server te komen, maar kennelijk heeft incognito 2 maanden playtesting nodig om een lame bug zoals die game full te fixen. :/ (het is ook wel erg zwaar natuurlijk, een getalletje testen!)

Maar, het allerergste zijn de cheaters. Op een SCEE server nota bene. Na eerst te zijn overreden door een onzichtbare jeep, werd in het volgende potje de vlag 3 keer gecaptured door iemand die door de map heen zakte of iets dergelijks. (badlands). Ik zag het voor mn ogen gebeuren. Hij zat in een jeep, met de vlag, ik had een rocketlauncher, ik schiet wat raketten af (hij was vlak bij onze basis richting zn eigen basis). Hij keert om en floep, hij verdwijnt! 2 seconden later is hij 100 meter achter me...

Binnen 7 minuten 3-0 de boot in op badlands komt echt niet meer voor zonder cheats, niet op een ranked server met dit soort drukte.

Al met al een potje ergeren ipv genieten. :(
nognooit meegemaakt dit wat jij schetst en ik game toch echt regelmatig. Tank glitch/cheat e.d. worden trouwens pas met update 1.2 verholpen (eind dit jaar) 1.1 moet wel alle connectie problemen oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me best wel een leuk spel, maar ik ben niet zo'n persoon die gaat praten met headset enzo. Is het dan niet beter om hem gewoon in de psn store te kopen, of mis ik dan dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:23:
Dit lijkt me best wel een leuk spel, maar ik ben niet zo'n persoon die gaat praten met headset enzo. Is het dan niet beter om hem gewoon in de psn store te kopen, of mis ik dan dingen?
Nee niet echt. Er wordt in deze game bijna toch niet gesproken. Soms wat uitgescholden, maar daar houdt het dan ook mee op :X

Alleen als ik met bekenden speel ben ik wel eens aan het woord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben een tijdje in het buitenland geweest voor mijn werk en heb het deze week nogal druk gehad (gelukkig wel de GT5P demo kunnen spelen), maar ga binnenkort weer verder met Warhawk.

Wordt het niet eens tijd dat we weer een avondje afspreken? :Y)
Eventueel kan ik wel weer een servertje voor 16 man opzetten (password protected). Of is er een Tweaker met een goede upstream voor 24 of 32 man?

Zit te denken aan a.s maandag avond of eventueel morgen avond? Iemand andere ideeën......? :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Waarschijnlijk ben ik morgen middag met 2 vrienden online. 20 man kan hij hosten, ik post wel een berichtje met server naam e.d. morgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel man kan je hosten met 2 mbit upstream? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frank J. schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:06:
Waarschijnlijk ben ik morgen middag met 2 vrienden online. 20 man kan hij hosten, ik post wel een berichtje met server naam e.d. morgen !
I'll try to be there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:20:
[...]

nognooit meegemaakt dit wat jij schetst en ik game toch echt regelmatig. Tank glitch/cheat e.d. worden trouwens pas met update 1.2 verholpen (eind dit jaar) 1.1 moet wel alle connectie problemen oplossen :)
Ik snapte er ook niets van, maar toch was het zo... als ik het niet zelf gezien had, had ik het ook niet geloofd... Ik vind het echt te zot dat die glitches pas in december worden gefixed, als ze zo traag werken daar dan hadden ze die game nooit afgekregen, dus iets zegt me dat ze minder gemotiveerd zijn om de glitches te fixen dan wij allemaal hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
EfBe schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:11:
[...]

Ik snapte er ook niets van, maar toch was het zo... als ik het niet zelf gezien had, had ik het ook niet geloofd... Ik vind het echt te zot dat die glitches pas in december worden gefixed, als ze zo traag werken daar dan hadden ze die game nooit afgekregen, dus iets zegt me dat ze minder gemotiveerd zijn om de glitches te fixen dan wij allemaal hopen...
Persoonlijk vind ik die glitches nog niet zo heel irritant, een aantal keer een tank cheater gehad en die kun je makkelijk killen (zoek naar een tank icoon op je map die een beetje op een rare plek staat). Wat ik wel stom vind is dat ze die connection bugs niet snel kunnen fixen, ik heb zelf het idee dat er een man of 5 hier mee bezig is waarvan een 2 a 3 ofzow echt technisch zijn. Lekker traag allemaal :)

Maar goed over een half uur tot uur staat de server online ! _/-\o_ laat even weten of je komt straks dan kan ik kijken of er een password nodig is. post ook even wat je leuk vind om te spelen kan ik een aantal games aanmaken :) tot zo!

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-10-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frank J. schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:24:
[...]
:)

Maar goed over een half uur tot uur staat de server online ! _/-\o_ laat even weten of je komt straks dan kan ik kijken of er een password nodig is. post ook even wat je leuk vind om te spelen kan ik een aantal games aanmaken :) tot zo!
Ik ga zo even kijken (half 2), als je nog steeds draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hey Bierbeer...was net lekker bezig op je server...technische problemen?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prima server had je draaien, maar daardoor ook erg populair. :P
Ik ging er even uit om mijn headset uit te zetten, maar bij terugkomst zat 'ie al vol.
Ik kon jou trouwens kraakhelder verstaan, dat is ook wel eens anders online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
* EfBe trof een volle server aan en is toen maar arme gekken gaan helpen in oblivion. ;)

Ga zo nog wel eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 17:18
hmm, ik probeerde het net ook even maar hij zit inderdaad de hele tijd vol
die "spel vol" bug is hoogst irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Zo.. dat was even lekker knallen op de server van Bierbeer :) Het geeft zoveel extra voldoening als je een bekende weet neer te schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

woutertje schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:12:
hmm, ik probeerde het net ook even maar hij zit inderdaad de hele tijd vol
die "spel vol" bug is hoogst irritant
Je moet gewoon de servers goed uitkiezen. In het begin had ik er heel veel last van, na die serverupdate zit ik bijna altijd binnen 2x in een ranked server. Dus ik vind het nu allemaal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Sapstengel schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:30:
Hey Bierbeer...was net lekker bezig op je server...technische problemen?
Ja was weer gezelli, mijn naam is galiatos met warhawk! Vanavond weer verder :) Echt een super game.. _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:13:
[...]

Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Hele PS3 loopt vast als ik warhawk selecteer. :?

/edit

Ah, ik zie net dat ik gewoon niet lang genoeg gewacht heb. Na zo'n 40 seconden geeft de PS3 inderdaad een netwerkfout. Gelukkig maar. (waarom dit zolang moet duren is me een raadsel).
Ook bij mij bleef de PS3 hangen. Maar nu ben ik ineens van Luitenant Generaal gedegradeerd naar Rekruut!! :( Terwijl ik volgens m'n punten hoger moet zitten.. Ik krijg wel meldingen dat ik Soldaat wordt, maar blijf steeds Rekruut zien in het hoofdscherm.. Iemand enig idee hoe dit kan??
Het is behoorlijk balen, aangezien we al behoorlijk wat uurtjes hebben gespeeld.
Ik las op internet wel ergens dat er een foute release is geweest (patch 1.1).. maar is dat nu bij ons ook het geval? Ik voel er weinig voor alles eraf te gooien en opnieuw te beginnen.
We hebben het spel gedownload, dus dat zou betekenen dat we hem ook nog eens opnieuw moeten aanschaffen..

Als iemand iets weet... hoor ik het graag ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Hee mensen, server viel 2 keer uit. 1 keer omdat de controllers niet meer werkte terwijl ik mijn headset aansloot :P en 1 keer omdat hij gewoon vast liep.

Vanavond gooi ik hem weer online met een password. Server naam Bierbeer (of got_bierbeer) en password got. Dus voor allen die zin hebben vanavond rond 2000 uur gaan we verder (na voetbal)

Ik kan ook nu pas reageren omdat we hier maar 1 ethernet aansluiting op de modem hebben dus OF ps3 of de PC :D

ps. geeft zeker een voldoening als je mensen neerknalt die je ergens van kent }:O tank v.s 3x DC-Freak :D

@anneroos probeer je warhawk instellingen eens te verwijderen, XMB games staat boven ergens game data oid en dan warhawk deleten opnieuw warhawk opstarten en dan download hij alles van de server af.

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-10-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

_VooDooMen_ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:57:
[...]

Ja was weer gezelli, mijn naam is galiatos met warhawk! Vanavond weer verder :) Echt een super game.. _/-\o_
Ah, dat was jij...die naam heb ik wel een paar keer in het groen voorbij zien komen ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hmmm ps3 liep weer vast, mensen ik vond het wel genoeg voor vandaag :) Mijn vrienden willen ook een ps3 dus dan kunnen we meer hosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Waren een aantal leuke potjes Frank J., alleen jammer dat er gemiddeld maar 8 man online waren op de grote mappen die je gekozen had.
Voor de rest vermaak ik me altijd wel met Warhawk. Ben benieuwd of morgen die patch nog uitkomt. :)

Gelukkig is mijn PS3 nog nooit vastgelopen. (effe afkloppen...)

Voor morgenavond ben ik in ieder geval vanaf 20:00H online (als het eerder kan dan meld ik dat wel eerst) onder de naam: GOT-Chrasher voor maximaal 16 man. ( wachtwood= got )

[ Voor 33% gewijzigd door Chrasher op 28-10-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Chrasher schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:13:
Waren een aantal leuke potjes Frank J., alleen jammer dat er gemiddeld maar 8 man online waren op de grote mappen die je gekozen had.
Voor de rest vermaak ik me altijd wel met Warhawk. Ben benieuwd of morgen die patch nog uitkomt. :)

Gelukkig is mijn PS3 nog nooit vastgelopen. (effe afkloppen...)

Voor morgenavond ben ik in ieder geval vanaf 20:00H online (als het eerder kan dan meld ik dat wel eerst) onder de naam: GOT-Chrasher voor maximaal 16 man. ( wachtwood= got )
mm ja ik had hem password protected wist niet hoeveel mensen er online kwamen. 's middags hadden we 10 tegen 10 was ook wel heel vet :)

Ik had wel een hoop problemen met & de headset & 2 sony controllers & 1 draadloze logitech aan te sluiten. Controllers verloren hun connectie na USB aansluiten werkte ze wel weer maar niet draadloos.

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-10-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees veel over dit spel en het enigste wat me opvalt - crash boem bug en PS3 consolles die hangen. Is dit Spel geweldig maar zit het tegelijk vol met problemen ofzo

ZIt te denken om het spel te downloaden maar twijfel een beetje?

Kan iemand vertellen wat er met dit spel aan de hand is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:44:
Ik lees veel over dit spel en het enigste wat me opvalt - crash boem bug en PS3 consolles die hangen. Is dit Spel geweldig maar zit het tegelijk vol met problemen ofzo

Er zijn een paar posts met dingen die niet helemaal goed gaan (welk spel gaat wel 100% goed?) maar verder heb je 30 pagina's plezier in dit topic. Ik vind het een geweldige game voor 30E. Anders zou je nog eens wat reviews kunnen gaan lezen, kijken of het je dan nog steeds bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Gewoon kopen!
Is meer dan het geld waard. Zelf ben ik meer een RPG-fan en heeft een shooter me nooit kunnen bekoren. Maar Warhawk zit echt goed in elkaar met een bijzonder goede balans tussen wapens en voertuigen, waardoor het leuk blijft om te spelen.
Absolute aanrader!

@Bierbeer Sorry voor de teamkill...blijft lastig als je in 1 keer van team veranderd...vond het al vreemd dat je alleen aan het springen was en niet terugschoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Nee joh, niet zo pessimistisch denken. ;) Die probleempjes met de accessoires die Frank J. hierboven noemt hebben niets met Warhawk te maken maar met de PS3. Soms werkt na gebruik van een bluetooth headset de draadloze controller niet meer, tenzij je die via USB aansluit of herstart. Dat heb ik welgeteld 1 keer meegemaakt dusver en ik vermoed dat ze dit bij de volgende firmware wel gaan verhelpen, aangezien het probleem al langer bekend is. Vastlopers zijn ook wel eens aanwezig, maar dat heb ik nog maar 2 keer gehad, en de laatste keer was weken geleden. Dus als je je door die bugs laat afschrikken kan ik je geruststellen, die zijn absoluut niet hinderlijk.
Een kanttekening, op het moment werken statistieken niet helemaal naar behoren. Bijna ieders rang komt niet overeen met hun eigenlijke puntenaantal, waardoor sommige hoger en anderen lager zitten. Maar dit maakt voor de game zelf niet uit want je krijgt geen voordeel met een hogere rang, enkele andere customisation options (kleuren, pakjes) voor je karakter en je Warhawk.

Waar het op neer komt, gewoon doen en veel plezier met de game! 8)

Was leuk gisteravond op de GoT server, jammer dat ik maar net een rondje mee kon doen, maar het niveau lag hoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe...
Ik kwam ook nog ff langs.

Allereerst kwam ik in de server toen zaten er 3 bierberen..en nog iemand.. en hops 3sec daarna alweer vol. Daarna liep mn ps3 vast.
Enige spel waarbij mn ps3 vast loopt overigens.. valt me op dat het vaak gebeurd als ik op een trap klim maar goed.

Ben daarna nog in je server terecht gekomen en ging alleraardigst.
Volgens mij heb ik nog een keer bierbeer 2 en 3 in 1x kunnen fraggen met warhawk :)
Wel grappig. Alleen idd jammer dat weinig lui praten, ik hoorde alleen zo'n klein kut kind in et engels 'yo bitch' enzo roepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He

Was wel lache gisteren. Ook al heb ik nog wel wat te leren ik werd vaak behoorlijk hard ingemaakt.
Maar die kill met het mes op de gene met de vlag maakte mijn hele avond weer goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:40:
He

Was wel lache gisteren. Ook al heb ik nog wel wat te leren ik werd vaak behoorlijk hard ingemaakt.
Maar die kill met het mes op de gene met de vlag maakte mijn hele avond weer goed :*)
Dus dat was jij! >:)
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:24:
Ben daarna nog in je server terecht gekomen en ging alleraardigst.
Volgens mij heb ik nog een keer bierbeer 2 en 3 in 1x kunnen fraggen met warhawk :)
Wel grappig. Alleen idd jammer dat weinig lui praten, ik hoorde alleen zo'n klein kut kind in et engels 'yo bitch' enzo roepen :P
Ik denk dat het een goed idee is om het mogelijk te maken om altijd je mic open te hebben, ik vind de drempel om L3 in te drukken nu vaak nog net iets te hoog, vooral omdat je die stick vaak nodig hebt om te bewegen. Ook is het aansluiten van de headset niet altijd even simpel, en het feit dat je hiervoor in het XMB moet zijn maakt het niet gebruiksvriendelijker.
In Eye of Judgment kun je dit trouwens wel in-game doen!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Heb me prima vermaakt op de bierberenserver gister. :) Toen het licht ineens uitging dacht ik eerst, mja dan maar TV. Maar er was geen reet op tv, dus nog maar wat potjes gedaan op een SCEE server. Je merkte wel meteen dat het heel anders was op een of andere manier: men was gewoon dommer aan het spelen, telkens voor het 'hok' hangen als een belgisch voetbalelftal, met 3 tanks de basis verdedigen etc.

Ook zijn die grote maps met maar weinig mensen niet zo erg, je moet dan tactischer denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:47:
Heb me prima vermaakt op de bierberenserver gister. :) Toen het licht ineens uitging dacht ik eerst, mja dan maar TV. Maar er was geen reet op tv, dus nog maar wat potjes gedaan op een SCEE server. Je merkte wel meteen dat het heel anders was op een of andere manier: men was gewoon dommer aan het spelen, telkens voor het 'hok' hangen als een belgisch voetbalelftal, met 3 tanks de basis verdedigen etc.

Ook zijn die grote maps met maar weinig mensen niet zo erg, je moet dan tactischer denken :)
Helemaal met je eens, het niveau lag hoog zoals ik al zei. Lekker agressief spelen, vooral die keer dat Bierbeer mij met de vlag in een hoek dreef met z'n Warhawk. Huppekee, d'r bovenop! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:52:
[...]

Helemaal met je eens, het niveau lag hoog zoals ik al zei. Lekker agressief spelen, vooral die keer dat Bierbeer mij met de vlag in een hoek dreef met z'n Warhawk. Huppekee, d'r bovenop! :D
haha ja die was lache ! Ik probeer ze ook over een brug te gooien als ze in een auto rijden , de vlag spawnt meteen weer terug dan. Je kan iemand best ver meeslepen. Ik had 1 keer in een Eucadia dat ik de vlag met man en al over de rand gooide en hij bleef op een plateau beneden liggen. Niet meer naar de basis van de tegenstander te krijgen op die manier ! Ik liet hem gewoon lekker staan daar :)
Zelf de vlag halen van de tegenstander en ons team haalde onze vlag terug succes gegarandeerd !

Soms kom ik op drukke & officiele servers echt niet aan de bak, elke stap of poging tot resulteert onmiddelijk in de dood :) wel vaag want ik heb niet het idee dat ik echt slecht ben ofzo...

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-10-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Chrasher schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:13:
Is er nog steeds animo voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal proberen om er te zijn weet alleen niet of ik er op tijd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@anneroos probeer je warhawk instellingen eens te verwijderen, XMB games staat boven ergens game data oid en dan warhawk deleten opnieuw warhawk opstarten en dan download hij alles van de server af.

Ik ga een poging wagen. Alles beter dan dit, want het is echt niet grappig gewoon!!
De lol is er wel een beetje af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:42:

Ik ga een poging wagen. Alles beter dan dit, want het is echt niet grappig gewoon!!
De lol is er wel een beetje af..
het is een bekend probleem bij warhawk, eind deze maand (nog 2 dagen) komen ze met een patch die als het goed is alles verhelpt :)

over vanavond, ik zal er zijn :) Hoop alleen wel dat er veel mensen zijn, anders server zonder password aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook wel ff kijken, ben er rond 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chrasher schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:12:
[...]

Is er nog steeds animo voor vanavond?
You betcha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Yo, zal de Warhawk ff oppoetsen en de geweren doorsmeren.. aight :P :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik kom misschien ook weleens kijken dan :)
Is al te lang geleden dat ik nogeens Warhawk gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Sorry jongens, maar ik heb onverwacht visite gekregen, dus die server zal vanavond niet gaan lukken. :/
Mischien dat ik nog wel een potje ga proberen met ze, maar reken maar niet op mijn servertje.

Iemand anders die mischien host kan zijn? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Chrasher schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:49:
Sorry jongens, maar ik heb onverwacht visite gekregen, dus die server zal vanavond niet gaan lukken. :/
Mischien dat ik nog wel een potje ga proberen met ze, maar reken maar niet op mijn servertje.

Iemand anders die mischien host kan zijn? Alvast bedankt. :)
Als er interesse is, ik heb even een server aangemaakt : [GOT]Dutch-Warhawk - 12 man.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 21:00 ben ik van de partij, hopen dat ie dan niet vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chrasher schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:49:
No problem, niks aan te doen.
_VooDooMen_ schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:12:
Als er interesse is, ik heb even een server aangemaakt : [GOT]Dutch-Warhawk - 12 man.. ;)
Top, komen we daar heen.

Edit:
Zitten er al andere mensen op jouw server? Want ik krijg afwisselend de Unable to join en Game is full melding.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hier ook niet op te komen, probeer het nog wel een aantal keer :)

[ Voor 71% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-10-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ik krijg ook steeds "Aansluiten bij spel mislukt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:33:
[...]

No problem, niks aan te doen.

[...]

Top, komen we daar heen.

Edit:
Zitten er al andere mensen op jouw server? Want ik krijg afwisselend de Unable to join en Game is full melding.
Heb de server maar uitgezet, maybe ligt het aan de poortjes ofzo.. SOrry mensen nice try :/

[ Voor 18% gewijzigd door _VooDooMen_ op 29-10-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Probeer anders eens server: GOT-SAPJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Sapstengel schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:15:
T was gezellig sapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen van GOT ineens weg? speel nog wel ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:09:
Iedereen van GOT ineens weg? speel nog wel ff verder
Ik heb maar Eye of Judgment gespeeld, maar het is toch nog een beetje gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren ook van een berg afgeduwd door een warhawk ;(
:D

@Minnema: mag ik ook aan de SP worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Sapstengel schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:15:
Ik was daar gisteren ook nog even op. Even aan het rond kijken!
Ben nog niet zo goed, ook nog niet zo veel tijd gehad om veel te spelen.
Vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Sorry ik was gisteren weg na mijn 20 pogingen om erop te komen :D
Een dezer dagen komt de patch die dit op moet lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Als het goed is komt die patch vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Heb gister aaf de patch niet gezien, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Na vele goede verhalen ben ik van plan toch maar Warhawk te kopen. Ik vraag me alleen af: als extreme noob, kom je dan nog wel aan de bak? Leuk die rankings, maar als je later instapt kan het een probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

zAo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:50:
Na vele goede verhalen ben ik van plan toch maar Warhawk te kopen. Ik vraag me alleen af: als extreme noob, kom je dan nog wel aan de bak? Leuk die rankings, maar als je later instapt kan het een probleem zijn :)
Absoluut, ik maak je af :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey rustig jij! anders spring ik weer in mn warhawk :P
Ik heb jou paar dagen geleden nog gezien op de bierbeer server en ook meerdere malen gefragt.
(verkapt 'zie-hier-mijn-skills' post)

Nah ik zuig, heb alleen soms mazzel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:24:
[...]

Hey rustig jij! anders spring ik weer in mn warhawk :P
Ik heb jou paar dagen geleden nog gezien op de bierbeer server en ook meerdere malen gefragt.
(verkapt 'zie-hier-mijn-skills' post)

Nah ik zuig, heb alleen soms mazzel 8)
Lijkt me sterk. Speel eigenlijk alleen ranked servers. Mijn PS naam is 'Sandyman', het zou zomaar kunnen, maar het lijkt me niet waarschijnlijk :)

Ik zie nu dat jou online naam 'Sandah' is, dat kan ik me nog wel herinneren van gisteren. De enige die mee kon met mijn stats :9 (misschien zelfs nog wel iets beter).

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 01-11-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ingame praten een groot gebeuren of is het niet echt zo'n gemis? ik zit te twijfelen of ik het wil kopen of downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:47:
is het ingame praten een groot gebeuren of is het niet echt zo'n gemis? ik zit te twijfelen of ik het wil kopen of downloaden...
Gepraat wordt er nauwelijks, dus je zal niet echt veel missen. Er wordt alleen gepraat wanneer er toevallig wat bekenden in een room zitten, voor de rest is het het grootste deel akelig stil.
Je kan hem dus het best downloaden, tenzij je veel geeft om het fysiek hebben van een doos met bd, dan zou je nog even moeten wachten op de versie zonder headset, welke er ook aan schijnt te komen of er al moet zijn. Ik heb hem nog niet gesignaleerd in ieder geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Melniek op 01-11-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Patch komt morgen, vrijdag, rond 13:00 onze tijd!

http://boardsus.playstati...=warhawk&thread.id=203152

We are going to be globally deploying the v1.1 during an extended maintenance window Friday, November 2nd between 5am and 9am Pacific.

To recap, here are the items addressed by the patch:

Server-side
* Stat database stability improvements
* Improved server stability
* Max Clan limit changed from 32 to 64
* Viral Rank-up bug fixed and correct for players that were accidentally ranked up.
* “Time-in-Vehicle” Stats fixed so certain awards can now be granted properly.

Client-side (this is the one that you will actually download to your PS3)
* Stat connection, fetch/post fixes
* Significantly improved client connection stability
* Quad “????” Ping display bug fixed.
* Added support for Player-Ranked Servers.
* Game synchronization fixes due to fluctuating network conditions (packet-drop).
* Crash fixes for end of game and split screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:41:
[...]

Lijkt me sterk. Speel eigenlijk alleen ranked servers. Mijn PS naam is 'Sandyman', het zou zomaar kunnen, maar het lijkt me niet waarschijnlijk :)

Ik zie nu dat jou online naam 'Sandah' is, dat kan ik me nog wel herinneren van gisteren. De enige die mee kon met mijn stats :9 (misschien zelfs nog wel iets beter).
Haha ach.. iedereen heeft wel eens een lucky day he.
Maar merk wel dat ik al aardig mee kan gaan met de 'badboys' :)

Trouwens zie al die patch fixes, kga strax direct proberen na 13:00. Hoop idd dat de fix er is en dat in elk geval dat irritante serverjoin foutje, die vastlopers en de ranks gefixt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
* Viral Rank-up bug fixed and correct for players that were accidentally ranked up.
Lijkt erop dat ik morgen geen Brigadier Generaal meer ben. :P

Arbiter en Patch informatie aan de OP toegevoegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Misschien vanavond nog maar eens Warhawken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Heeft iemand de patch al geinstalleerd?

Heb hem zojuist gedownload, alles ging goed, tot ik warhawk op wilde starten. Ik krijg nu de foutmelding: "Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account. (80029513)".
Ik ben ingelogd op het account waarop ik Warhawk heb gedownload, dus daar kan het niet aan liggen. Heb wel gewoon verbinding met internet en ben aangemeld op het PSN. Ook het opnieuw opstarten van de PS3 hielp niet.
Als ik bij informatie bekijk via driehoekje, dan staat er wel versie 1.10, maar bij eigenaar staat niets vermeld.

Hebben nog meer mensen hier last van?

[ Voor 24% gewijzigd door Melniek op 02-11-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Melniek schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:01:
Heeft iemand de patch al geinstalleerd?

Heb hem zojuist gedownload, alles ging goed, tot ik warhawk op wilde starten. Ik krijg nu de foutmelding: "Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account. (80029513)".
Ik ben ingelogd op het account waarop ik Warhawk heb gedownload, dus daar kan het niet aan liggen. Heb wel gewoon verbinding met internet en ben aangemeld op het PSN. Ook het opnieuw opstarten van de PS3 hielp niet.
Als ik bij informatie bekijk via driehoekje, dan staat er wel versie 1.10, maar bij eigenaar staat niets vermeld.

Hebben nog meer mensen hier last van?
Dat klinkt niet goed. Heb je geprobeerd de update te verwijderen?
Wat ook zou kunnen werken is Warhawk helemaal verwijderen en dan opnieuw via PSN downloaden.
Het is in elk geval niet normaal dat je de rechten op de game verliest, dus ik zou het in elk geval even aan Sony melden zodat ze weten dat dit kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Fijne update zeg, ik krijg de melding dat hij geen reactie met de servers krijgt, en dat ik even me internet verbinding moet na kijken. Mijn spel start dus wel, alleen online komen wilt hij niet. (BD+headset versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
De patch is niet als aparte file opgeslagen, er is alleen een file met instellingen en warhawk zelf.
Lees nu ook op duitse en amerikaanse fora berichten met dezelfde problemen, maar ook meldingen van perosnen bij wie het kennelijk wel goed gaat, vreemd...
Er wordt wel gemeld dat het aan de servers ligt, omdat die ook geupdate worden, maar dat zou toch niet van invloed moeten zijn op het eigenaarschap. Ik wacht het nog even af...

@hierboven: Dat zou dus wel kunnen, omdat de servers off zijn. Denk dat degenen die hem gedownload hebben,zoals ik, het spel uberhaubt niet aan de praat krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Melniek op 02-11-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is inderdaad een veelvoorkomend probleem als ik de andere fora zo lees. Enkel mensen met de PSN versie hebben hier last van.
Dit heeft ook niks te maken met het offline zijn van de Warhawk servers, het rechtensysteem is immers niet afhankelijk van het hebben van een internetconnectie.
Ik vermoed dat we gauw een patch 1.1.1 gaan zien en dat Incognito gaat adviseren om de game opnieuw te downloaden of dat er een aparte file op het PSN komt waarmee je de game weer de goeie rechten geeft. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:58:
Dit is inderdaad een veelvoorkomend probleem als ik de andere fora zo lees. Enkel mensen met de PSN versie hebben hier last van.
Dit heeft ook niks te maken met het offline zijn van de Warhawk servers, het rechtensysteem is immers niet afhankelijk van het hebben van een internetconnectie.
Ik vermoed dat we gauw een patch 1.1.1 gaan zien en dat Incognito gaat adviseren om de game opnieuw te downloaden of dat er een aparte file op het PSN komt waarmee je de game weer de goeie rechten geeft. :S
Ik krijg ook de fout melding als ik het online gebeuren in warhawk start, PSN de shop browsers etc werken nog wel, dus ik ben er zeker van dat er niks mis is met de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn op het moment wel twee verschillende situaties.

1) Je bent in Warhawk maar je kunt niet Online gaan, je kan echter wel offline een splitscreen game starten. Dit komt doordat de Warhawk servers offline zijn en je dus nog even moet wachten.

2) Je bent nog in het XMB en Warhawk wil meer niet starten omdat je volgens de Playstation niet de eigenaar van het bestand bent. Dit probleem hebben Melniek en ik het over en is niet afhankelijk van de Warhawk servers.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 16:02 . Reden: bewoording ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oeps, dubbelpost.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg niet eens een update scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Al geprobeerd om de game te deleten en opnieuw te downloaden, dan de patch te installeren? Tja, wel een rukkersoplossing, maar goed.

het is niet te hopen dat iedereen in europa de game opnieuw moet downloaden, want dat zou wel erg triest zijn voor een 'patch'.

Wel droevig dat sommige types op dat warhawk forum op playstation.com nu lopen te janken dat ze hun customizations kwijt zijn... aggossie...

[ Voor 27% gewijzigd door EfBe op 02-11-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:23
EfBe schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:55:
Al geprobeerd om de game te deleten en opnieuw te downloaden, dan de patch te installeren? Tja, wel een rukkersoplossing, maar goed.

het is niet te hopen dat iedereen in europa de game opnieuw moet downloaden, want dat zou wel erg triest zijn voor een 'patch'.

Wel droevig dat sommige types op dat warhawk forum op playstation.com nu lopen te janken dat ze hun customizations kwijt zijn... aggossie...
De game is niet meer beschikbaar in de PSN store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dit allemaal lees dan voel ik weinig drang om die patch te downloaden..
kun je hem ook gewoon niet downloaden en alsnog spelen? of is het zo dat je hem móet downloaden om überhaupt warhawk te kunnen spelen..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:12:
als ik dit allemaal lees dan voel ik weinig drang om die patch te downloaden..
kun je hem ook gewoon niet downloaden en alsnog spelen? of is het zo dat je hem móet downloaden om überhaupt warhawk te kunnen spelen..
nee je had een keuze of je wou downen of niet.. dus gewoon van je download lijst opnieuw downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik heb ook geen update scherm? Je hoeft niets handmatig te doen toch?
Vage boel allemaal zo met al die bugs.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zouden ze nu nog steeds de patch laten downloaden ??? dus vandaar zie je het niet...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste