[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.991 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:19:
[...]

/me moet ook nodig de OP updaten ivm de expansion
Was 1000 posts niet een valide reden om een nieuwe te maken? ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sapstengel schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Was 1000 posts niet een valide reden om een nieuwe te maken? ;)
Hehe, you're right. Ik zal vanavond een nieuw topic starten met een geupdate startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Server voor 20 man gestart...zoek naar "SAPJE"

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Geinig spel, maar wel ontzettend moeilijk om iets te raken. Krijg het gevoel dat anderen mij neermaaien, terwijl ik zelf geen kogel/raket raak schiet. Is er een manier om met het pistool of machinegeweer te locken? En is er een knop waarmee je de chaff af kan schieten zonder deze eerst te selecteren? Krijg namelijk het idee dat ik een aantal dingen niet goed doe.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

Exirion

Gadgetfetisjist

The_Bash schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:43:
Is er een manier om met het pistool of machinegeweer te locken?
Zodra je iemand onder vuur hebt lockt ie automatisch. Zolang je schiet blijft het wapen op het doelwit gericht. Misschien moet je gewoon wennen aan richten met de PS3 controller? Het heeft mij ook even gekost ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

The_Bash schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:43:
...Krijg het gevoel dat anderen mij neermaaien, terwijl ik zelf geen kogel/raket raak schiet...
... En is er een knop waarmee je de chaff af kan schieten zonder deze eerst te selecteren?....
Dat gevoel hebben de meeste spelers gehad in het begin...gaat vanzelf over na een aantal uurtjes oefenen.

Helaas zul je de chaffs eerst moeten selecteren. Ikzelf boost vaak op het moment dat het alarm afgaat, waardoor ik wat tijd win en onder het boosten selecteer ik dan de chaffs.
Beide knuppels naar dezelfde hoek (linksonder, rechtsboven, enz.) draaien doet ook wonderen!

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Dat was weer leuk vanavond op de server van Bierbeer (Frank J.) en ook nog een aantal van hier gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat was leuk ja :)
Ik had alleen op een bepaald moment even niet in de gaten dat we in hetzelfde team zaten, ik zit namelijk bijna altijd in het rode team.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 22-01-2008 23:16 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Het lijkt wel of ik elke ronde van team wissel, ik begin er al aan te wennen... Ik vroeg mij idd wel af waarom je zo onvriendelijk was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Was wel fff fun hoor :) khad er een aantal nice met mijn tankje uit de lucht geknalt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
DCFreak schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:28:
Het lijkt wel of ik elke ronde van team wissel, ik begin er al aan te wennen... Ik vroeg mij idd wel af waarom je zo onvriendelijk was :P
Ik zal er de volgende keer wat beter op letten. Ik vond het al zo gek dat je niet schoot met je tank :D
Frank J. schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:08:
Was wel fff fun hoor :) khad er een aantal nice met mijn tankje uit de lucht geknalt :9
Jij bent ook best al behendig met een Warhawk zag ik :)

Maar zo'n GoT servertje mag wel vaker van mij.
Misschien dat ik ook maar eens overstap naar de GoT clan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 23-01-2008 00:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat expansion pack had om mij niet zo gehoeven. VOrige week op een server gespeeld met de originele maps, het was toch veel leuker. Temeer ook omdat archipelago er bij zat natuurlijk, maar de gameplay was gewoon leuker, dat dropship maakt het toch wel wat minder leuk. Ook die nieuwe map is gewoon geen doen, veel te groot.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

DCFreak schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:28:
Dat had ik ook...niet alleen wisselde ik van team, maar zo af en toe wisselde het complete team ook nog eens van kleur...

Overigens miste ik Archipelago wel....

[ Voor 5% gewijzigd door Sapstengel op 23-01-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik had Randomize teams at start game aan staan bij de server instellingen vandaar dat de teams dus overhoop gehaald werden :P
Jammer dat de host niet players kan switchen van en naar hetzelfde team enz.
Maar zo'n GoT servertje mag wel vaker van mij.
Misschien dat ik ook maar eens overstap naar de GoT clan ;)
Ikzelf heb een verbinding om 10 man te hosten, soms zit ik bij een vriend die een 20 man server aan kan dus dan neem ik zo af en toe mijn PS3 mee om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Archipelago heeft een bug in Omega dawn, vandaar dat deze er niet inzit:
http://boardsus.playstati...=by_date_ascending&page=1

Wat er van waar is, geen idee. maar het klinkt wel logisch. Laten we hopen dat ze hem snel terugstoppen in de roulatie.

IMHO snap ik het niet helemaal, stop dan de oude versie er in, maar goed.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Is iemand in de mogelijkheid om mij een invite te sturen voor de GoT clan?
Lijkt me wel aardig om eens samen te werken met een aantal anderen. PSN Nick: The_Bash

Werd vandaag flink te grazen genomen door een stel samenwerkende warhawks. Continu Missile Lock, toen de chaffs op waren was het snel gedaan, wel 1 neer kunnen halen >:)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:06
Heb eindelijk iemand met CC weten te strikken en de omega dawn pack gescoort, moet zeggen dat ie me wel bevalt, die omega factory map is echt onwijs groot.
Zat net een potje te spelen en op een geveven moment zat ik met 4 man in die drop ship, dat was wel echt kicken geen warhawk was meer veilig bijna.

Anyways als jullie willen voeg me maar toe aan de warhawk spelers lijst PSN-id: Simcon,
lijkt me ook wel leuk om eens mat wat mensen van GOT te spelen want mis bij de meeste potjes toch wel teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
DMC4 ziet er goed uit

woeps verkeerde topic :P

[ Voor 38% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-01-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

tijd voor deeltje 2?

al hele tijd geen warhawk meer gespeeld. moet maar weer eens gaan pakken. waarschijnlijk ben ik weer een erg grote noob ondertussen hahaa. we zullen zien

[ Voor 4% gewijzigd door Dxue op 27-01-2008 01:11 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

EfBe schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:19:
Archipelago heeft een bug in Omega dawn, vandaar dat deze er niet inzit:
http://boardsus.playstati...=by_date_ascending&page=1

Wat er van waar is, geen idee. maar het klinkt wel logisch. Laten we hopen dat ze hem snel terugstoppen in de roulatie.

IMHO snap ik het niet helemaal, stop dan de oude versie er in, maar goed.
Volgens mij is het inmiddels opgelost, want ik heb net met een dropship gevlogen in het Archipelago level :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste