"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Badlands vind ik eigenlijk de minste. Maar omdat archipelago erachteraan komt neem ik hem wel voor liefExirion schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:05:
Jammer dat ze met maar 1 nieuwe map komen. Ik vind van de huidige maps eigenlijk maar 3 echt leuk: Badlands, Archipelago en Eucadia. Gelukkig komen ze op de meeste servers na elkaar en switch ik daarna weer naar een server die Badlands draait
Wat helpt is af en toe een server op te zoeken met een lagere limit, bv max 24 of 16 spelers. de maps zijn dan kleiner en de flag staat dan op een andere plek. Soms is de map zo klein dat je echt andere tactics moet uitvogelen dan je normaal doet.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 116657
Anoniem: 50624
Wel cool om te zien wat een wapenkracht dat ding heeft. Aan beide kanten mini-guns, en de soldaten die vervoerd worden hebben een individuele raketlanceerder
PSN id: NL_SToRM
sluit ik me compleet bij aan. Zit wel ERG veel fire power op dat ding...SToRM666 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:34:
Ik ben benieuwd wat het dropship gaat doen met de balans van de game en of het spel er beter op gaat worden...
PSNID : HoefMeistert
- Bijna 2 volledige ladingen van een luchtafweergeschut nodig om een dropship kapot te schieten?
- Slechts enkele seconden met zijguns knallen levert meer op dan 2 volle ladingen van een afweergeschut?
- Geen geschut op voor- of achterkant?
- Sinds wanneer kun je met enkel de linkerstick loopings maken? (dogfight filmpje) Of is dit mogelijk met sixaxis functionaliteit?
Wel onwijs vet dat de passagiers onder het transporteren ook iets te doen hebben! Lijkt een must-buy
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Als je met een AA gun en een SAM raket op dat ding schiet dan is hij al kapuutHoefMeistert schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:46:
[...]
sluit ik me compleet bij aan. Zit wel ERG veel fire power op dat ding...
De huidige map layouts worden aangepast als je deze met dropship speelt. Misschien op bepaalde plekken AA + SAM erbij.SToRM666 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:34:
Ik ben benieuwd wat het dropship gaat doen met de balans van de game en of het spel er beter op gaat worden...
Dat zou wel mooi zijn. Ik hoop gewoon dat ze de maps goed testen met dit nieuwe voertuig.Frank J. schreef op woensdag 05 december 2007 @ 18:09:
De huidige map layouts worden aangepast als je deze met dropship speelt. Misschien op bepaalde plekken AA + SAM erbij.
Ze mogen van mij trouwens ook wel iets aan de 'cheats' doen waarbij men met een tank over een volledige map kan schieten (dit zie je bijvoorbeeld veel gebeuren bij die eilandenmap). Erg irritant is dat.
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2007 11:30 ]
Anoniem: 213565
Dat doen ze ook met die SAM's.SToRM666 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:28:
[...]
Dat zou wel mooi zijn. Ik hoop gewoon dat ze de maps goed testen met dit nieuwe voertuig.
Ze mogen van mij trouwens ook wel iets aan de 'cheats' doen waarbij men met een tank over een volledige map kan schieten (dit zie je bijvoorbeeld veel gebeuren bij die eilandenmap). Erg irritant is dat.
ben al meerdere malen hierdoor doodgegaan, vanaf de andere kant van de map schieten ze naar de basis. Maar dat is neit echt een cheat toch.. meer een exploit.
Is zeer irritant ja, dat wel.
Ik denk dat zo'n dropship waar meerdere mensen in zitten, de samenwerking wel zal bevorderen. Vergeet niet dat die dropship een trage sitting duck is als men aan boord niet serieus de verschillende bedreigingen als een team aanpakt.SToRM666 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:34:
Wat mij overigens leuk lijkt is dropship vs dropship, ik krijg bij dat afweergeschut een beetje het battlestar galactica gevoel, waar de aandrijving idd meer matrix style is zoals iemand al opmerkte
Welke besturing vind men eigenlijk over het algemeen het fijnst voor in de warhawk? Met of zonder motion sensing? Daar ben ik wel benieuwd naar omdat ik die motion sense niet onder controle krijg (misschien een kwestie van wennen) maar ik er wel voordelen van zie (bijv. het separaat besturen van je corshair). Wat zijn hier zoal de meningen over? (Welke besturing moet je dus hebben om echt een prof piloot te zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Kluus op 12-12-2007 15:23 ]
http://threespeech.com/blog/?p=775
Vind ik erg netjes, als ik dat vergelijk met de prijzen die ze vragen voor Motorstorm dingen...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
PSN: Shiver23
@hier beneden: ik heb wel CC ;p
[ Voor 13% gewijzigd door scorpie op 13-12-2007 12:43 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
geen kraskaarten en volges mij heeft het merendeel geen CC.
Toch wel jammer, zou die expansion zelfook graag willen hebben.
Speel nog steeds regelmatig warhawk.
Zie nooit meer GoT-ers spelen
Hoe heb je het in eerste instantie dan aangeschaft?Anoniem: 213565 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:05:
dan nogmaals hoe wil je die zooi kopen?
geen kraskaarten en volges mij heeft het merendeel geen CC.
Toch wel jammer, zou die expansion zelfook graag willen hebben.
Oplossingen zijn: CC aanvragen bij je bank of zgn. virtuele CC gebruiken (zoals Wirecard).
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 13-12-2007 12:52 ]
Ik ben eerst 3 weken bezig geweest met em via de PSN aan te schaffen via 1 van mijn 2 wirecard accounts. Dit wou maar niet lukken, ik kon niet meer opwaarderen en dus andere account geprobeerd. Zelfde probleem. Toen maar alle CC info verwijdert en opnieuw aangemaakt, kon een oplossing zijn. Toen kreeg ik constant de melding dat bij het invoeren van mijn CC gegevens iets niet goed was. Zelfs na opvragen van de gegevens via een telnr. voor wirecard (duitse mensen) lukte het nog niet. Die juffrouw zei ook in gebrekkig engels dat wirecard en PSN problemen hadden en er aan werd gewerkt.Anoniem: 86399 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:48:
[...]
Hoe heb je het in eerste instantie dan aangeschaft?
Oplossingen zijn: CC aanvragen bij je bank of zgn. virtuele CC gebruiken (zoals Wirecard).
Tot opheden kan ik dus met wirecard niks meer aanschaffen in PSN.
Toen heb ik maar warhawk uiteindelijk op Blu-ray gekocht wat ik eigenlijk nie wou omdat ik geen headset hoefde, maar goed.
Rare is dat ik wel via wirecard aan het begin een 3 tal spellen heb aangeschaft.
Maarja heb me er nu maar bij neergelegd, heb er zoveel energie in gestoken.
Hoop maar dat er een keer van die kraskaarten komen ofso.
Anoniem: 208474

Donderdag he. Bij de store update.Anoniem: 208474 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:58:
al nieuws over die expansion? de tijd begint te dringen.. tis alweer de 18e en hij zou toch in december komen??
PSN-id: Chrasher
Meer mensen met dit probleem?
[Ik kwam na wat zoeken erachter dat ze de server plat hebben van 10:00 - 16:00 GMT, dat is dus (volgens mij) 11:00 - 17:00 uur onze tijd.]
[Inmiddels zit ik er al op

[ Voor 58% gewijzigd door AIKANE op 19-12-2007 15:28 ]
What the heart requires may never be understood by the mind!
(die nieuwe download werkte trouwens vanuit de nieuwe "Warhawk-store" in het spel zelf)
Hehe, zal wel een foutje zijn, maar nu in het voordeel van de spelers.
Wat is die map groot, ben het eerst maar eens een beetje gaan verkennen.
Eerste onbekende wijziging die mij opviel is dat een Reparatie-Icon voor je Warhawk maar zo'n 50% repareerd. Dacht dat dat in de eerdere versies Full-Health was?
Bewijs van prijs:
Bedankt voor uw aankoop op PLAYSTATION®Network.
Hieronder vindt u de details van de transactie en de voorwaarden die op de transactie van toepassing zijn. Druk deze af en bewaar ze op een veilige plek voor toekomstig gebruik.
Online-id: Chrasher
Bestelnummer: 264648385
Aankoopdatum: 19/12/2007 @ 02:02 PM
Totaalbedrag: \ €0,00
Item/service Details Eenheidsprijs
--------------------------------------------------------------------------
EP9000-BCES00008_00-WARHAWKOMEGADAWN-E001 Omega Dawn Booster Pack (Omega Dawn Booster Pack) €0,00
--------------------------------------------------------------------------
Totaalbedrag \ €0,00
[ Voor 74% gewijzigd door Chrasher op 19-12-2007 15:32 ]
Ok dan, gaak nu vol gas naar huisChrasher schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:43:
Heb net de patch gedaan, en nu ook Omega Dawn kunnen downloaden! Kostte €0,00 ?????
(die nieuwe download werkte trouwens vanuit de nieuwe "Warhawk-store" in het spel zelf)
Hehe, zal wel een foutje zijn, maar nu in het voordeel van de spelers.
Wat is die map groot, ben het eerst maar eens een beetje gaan verkennen.
Eerste onbekende wijziging die mij opviel is dat een Reparatie-Icon voor je Warhawk maar zo'n 50% repareerd. Dacht dat dat in de eerdere versies Full-Health was?
Bewijs van prijs:
[...]
Net even gespeeld, map is echt te groot !
Volgende week ga ik waaarschijnlijk 100" warhawk gamen met een full hd beamer. Ook kan ik een server hosten met 32 man
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-12-2007 16:17 ]
Of nooit geweest, of ze hebben de fout al ontdekt.
LaatsteAnoniem: 50624 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:34:
De download is iig niet beschikbaar vanuit Europa, zowel vanuit de PS store als de store in WarHawk zelf.
Of nooit geweest, of ze hebben de fout al ontdekt.

Just wanted to give everyone a quick update...the v1.2 release is going smoothly and we are just doing some validation testing right now. We can see many of you are playing already and that's great!
Please note though that we are still technically in our maintenance window so we may have to do a restart one more time if we uncover something "unsavory". That said...all looks good so far.
And YES...Omega Dawn is available from the Warhawk in-game store. Why wait right?
Happy Holidays!!!
Oh yeah...one more thing. For a short time, there were a very few players in Europe that were able to download Omega Dawn for £0.00. The few of you that were able to get that little gift...consider yourself lucky!!!! :-)
7,99 dollar = +/- 5.5 euroAnoniem: 178057 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 02:54:
Ik baal!! Wou hem ook gratis maar beter 5.99 dan 7.99
Gast, je hebt een PS3 van 399+ euro en dan ga je klagen over 6 euro?Anoniem: 178057 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 02:54:
Ik baal nog meer. Ik heb namelijk een Amerikaanse versie van Warhawk, maar ik kan met mijn CC niks kopen in de Amerika. Dus ik kan de booster pack nieteens kopenAnoniem: 178057 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 02:54:
De enige manier die ik nu zou kunnen bedenken om m alsnog te kunnen kopen is door een Amerikaanse PSN Card te kopen en die dan te gebruiken...
Gisteren heb ik trouwens nog eens een paar uur zitten Warhawken en dat was al lang geleden.
Het blijft een leuk spel om te spelen
De update komt voor mij eigenlijk precies op tijd, aangezien ik nu wel alle toppers van de afgelopen tijd uitgespeeld heb en dus meer tijd heb om Warhawk te spelen
Ik ben trouwens 3 GOTers tegengekomen tijdens het spelen: DCFreak, Shiver23 en Bierbeer.
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 20-12-2007 10:45 ]
Aan zulke punten noobs heb ik echt een hekel. snap niet dat ze het nog doen aangezien een team flag carrier kill -25 punten is...Shiver23 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:45:
Klopt, ik moest erg wennen. Was dat al anders met de vlag, ook het 'terugbrengen'? Want ik scoorde altijd veel meer punten als ik de vlag caputerde of terugbracht. Ik had m tot 5 meter bij de basis gebracht en iemand anders maakte het af, bijna geen punten. Lekker is dat.
Hoeft niet. Ik heb wel eens meegmaakt dat ik op 5 meter afstand door de vijand neergeknald werrd, en dan zie je een teamgenoot met de punten scoren... Ze hadden wel een optie mogen inbouwen die punten geeft op bass van het aantal seconden dat je de flag in handen hebt.HoefMeistert schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:12:
[...]
Aan zulke punten noobs heb ik echt een hekel. snap niet dat ze het nog doen aangezien een team flag carrier kill -25 punten is...
Trouwens, dat dropship is een sitting duck zonder extra manschappen
En wat ik ook wel vaag vind: Als je een voertuig meeneemt, dan daalt dat dropship vrij snel, je moet dus de ascend knop ingedrukt houden, beetje vreemd...
Je krijgt nu minder punten bij het terugbrengen volgens mij, dat is zeker een vooruitgang want bij veel potjes zag je je hele team op de basis rondhangen om maar elke keer die 10 punten te scoren.Shiver23 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:45:
Klopt, ik moest erg wennen. Was dat al anders met de vlag, ook het 'terugbrengen'? Want ik scoorde altijd veel meer punten als ik de vlag caputerde of terugbracht. Ik had m tot 5 meter bij de basis gebracht en iemand anders maakte het af, bijna geen punten. Lekker is dat.
Overigens snap ik de ego-centrische focus op je eigen punten niet zo. Het is een TEAM game, mensen
[ Voor 17% gewijzigd door EfBe op 20-12-2007 12:41 ]
Het is een teamgame, maar persoonlijke 'waardering' moet wel in verhouding staan. Teamplay moet goed beloond worden, dus juist dit soort dingen. En niet het individuele beter belonen.EfBe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:40:
Overigens snap ik de ego-centrische focus op je eigen punten niet zo. Het is een TEAM game, mensen. Wat jij aan individuele punten scoort doet niet ter zake. Ze hadden dus eigenlijk moeten inbouwen dat wanneer je verliest je GEEN punten scoort.
Juistem!Shiver23 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:19:
[...]
Het is een teamgame, maar persoonlijke 'waardering' moet wel in verhouding staan. Teamplay moet goed beloond worden, dus juist dit soort dingen. En niet het individuele beter belonen.
Wat ik dus echt heel vaak meemaak, als ik de vlag heb, is dat ik totaal geen assistentie van mijn teamleden krijg... Dan schreeuw ik soms wel "give me some goddamn aerial cover", maar reageren ho maar...
als ik inlog op warhawk en zelfs de moeite neem de Jabra set te calibreren..dan is er gewoon bijna niemand die ook luistert. Heb in een spelletje Zones eens voor 15 minuten alleen een zone verdedigt...okay 4 knife kills *smirk* maar waar de fuck was de rest mee bezig..niet met zones claimen hoor!Anoniem: 50624 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:40:
[...]
Juistem!
Wat ik dus echt heel vaak meemaak, als ik de vlag heb, is dat ik totaal geen assistentie van mijn teamleden krijg... Dan schreeuw ik soms wel "give me some goddamn aerial cover", maar reageren ho maar...
There is no place like ::1
(ben nog niet toegekomen aan het downloaden)
Dat valt best mee hoorAnoniem: 208474 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:04:
hoe is dat nieuwe "oorlogsschip?" wat voor invloed heeft het op de gameplay.. niet te veel overwicht met zo'n sterk wapen?
(ben nog niet toegekomen aan het downloaden)
Het is heel simpel: Laad dat ding vol, neem een tank of jeep mee, ga naar de vijandelijke basis toe en unloaden die handel...
In Team DM heeft dit natuurlijk niet zo heel veel zin, maar in Zones en CTF wel dergelijk. Misschien via GoT één der dezen dagen een spelletje doen, om het te testen?
Zie sig voor PSN tag

Volgende week donderdag & vrijdag zal ik een warhawk server hosten. Donderdag voor 24 man en vrijdag voor 32 man. Meer info volgt in de loop van volgende week. Als we 1 van die dagen een GOT server kunnen starten moet er wel genoeg animo zijn dat men allemaal komt die dag ivm password e.d.
Dus als je donderdag 27-12-2007 Warhawk wilt spelen geef dat dan hier aan en voeg me toe op het PSN.
Tot donderdag en as always ROCK ON!
Anoniem: 245801
ga vandaag ook warhawk aanschaffen, maar kan je ook met zijn 2en online splitscreen/>?
Zelfs met z'n vieren als je wil!Anoniem: 245801 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:45:
Ey mensen,
ga vandaag ook warhawk aanschaffen, maar kan je ook met zijn 2en online splitscreen/>?
Pssst, staat ook bovenaan in de startpost.
Je kan niet aan de tekst zien van de server of er een boosterpack in zit (behalve als het alleen de Omega Dawn level is OD dus). Ook kun je filteren op de nieuwe map. Als je de dropship in een bestaand level wilt spelen moet je rechts opletten als je de servers afgaat. Je ziet dan bij SERVER INFORMATION de optie MAP LAYOUT als hier een een * staat achter de naam van de layout dan is het de dropship in een bestaand level.EfBe schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:05:
Het kan aan mij liggen, maar ik snap geen hout meer van die EU CTF servers (ranked). Allerlei afkortingen staan er nu, maar wat ze betekenen? Ik zie dus geen dropship, ik heb wel omega dawn en de patch... iemand met meer info hierover? het lijkt er nu iig op dat de ranked 32/32 servers gewoon de oude maps spelen, althans zo lijkt het...
Voorbeeld:
SERVER INFORMATION:
Zonder dropship:
Map Layout: Island Battle
Met dropship:
Map Layout: Island Battle*
Ook zie je bij SERVER INFORMATION het plaatje van de map daar staat het booster pack icoon als deze de dropship bevat
[edit]Tevens zie je Rode en Groene stippen, deze geven aan of jij met je account voldoet aan de voorwaarden om mee te doen. Gekeken wordt naar Content (boosterpack etc) en rank.
[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 21-12-2007 19:58 ]
ThanksFrank J. schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:55:
[...]
Je kan niet aan de tekst zien van de server of er een boosterpack in zit (behalve als het alleen de Omega Dawn level is OD dus). Ook kun je filteren op de nieuwe map. Als je de dropship in een bestaand level wilt spelen moet je rechts opletten als je de servers afgaat. Je ziet dan bij SERVER INFORMATION de optie MAP LAYOUT als hier een een * staat achter de naam van de layout dan is het de dropship in een bestaand level.
Voorbeeld:
SERVER INFORMATION:
Zonder dropship:
Map Layout: Island Battle
Met dropship:
Map Layout: Island Battle*
Ook zie je bij SERVER INFORMATION het plaatje van de map daar staat het booster pack icoon als deze de dropship bevat
[edit]Tevens zie je Rode en Groene stippen, deze geven aan of jij met je account voldoet aan de voorwaarden om mee te doen. Gekeken wordt naar Content (boosterpack etc) en rank.
Maar je kunt dus niet zien welke ranked servers dus bv die nieuwe map hebben (wanneer ze bv een oude maplayout op dit moment runnen). Het punt is nl. dat ik die nieuwe content wil spelen maar WEL op ranked servers. Als ik alleen oude map layouts kan spelen heeft het kopen van dat boosterpack niet zoveel zin.
Anyway, nog wat ontdekkingen op het warhawk forum:
TCTF == Tactical CTF, met respawn time gezet op 15 seconden
FCTF == Flight / Fast CTF, respawn time is gezet op 0 seconden en je kunt de flag in een warhawk meenemen. (er is op dit moment 1 zo'n server volgens mij, ik zat daar net op, die heeft louter de 4 oude maps)
(edit). De 'OO' servers zijn de servers met maps met de nieuwe layout. (ze kunnen maps zonder nieuwe layout hebben, maar ALS je maps met nieuwe layout wil spelen, kies een ranked server met 'OO'.)
Nog niet in een dropship gezeten, telkens was deze weg wanneer ik er aan kwam. wat ik wel zag was dat er een hele groep gewoon bleef wachten op het spawnmoment van het dropship zonder iets te doen. Beetje doelloos... Zeker wanneer je bedenkt dat het dropship daarna werd ingezet als assault wapen, dus gewoon doelen op de grond ging aanvallen...
[ Voor 14% gewijzigd door EfBe op 21-12-2007 23:18 ]
Dit kan je niet zo 1 2 3 zien aan de naam van de server in het linker scherm nee . Wel als je over de server gaat en kijkt bij SERVER INFORMATION en bij map layout er een * achter staat.EfBe schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:38:
[...]
Thanks
Maar je kunt dus niet zien welke ranked servers dus bv die nieuwe map hebben (wanneer ze bv een oude maplayout op dit moment runnen). Het punt is nl. dat ik die nieuwe content wil spelen maar WEL op ranked servers. Als ik alleen oude map layouts kan spelen heeft het kopen van dat boosterpack niet zoveel zin.
Misschien handig deze en bovenstaande info voor de start post?Anyway, nog wat ontdekkingen op het warhawk forum:
TCTF == Tactical CTF, met respawn time gezet op 15 seconden
FCTF == Flight / Fast CTF, respawn time is gezet op 0 seconden en je kunt de flag in een warhawk meenemen. (er is op dit moment 1 zo'n server volgens mij, ik zat daar net op, die heeft louter de 4 oude maps)
(edit). De 'OO' servers zijn de servers met maps met de nieuwe layout. (ze kunnen maps zonder nieuwe layout hebben, maar ALS je maps met nieuwe layout wil spelen, kies een ranked server met 'OO'.)
Nog niet in een dropship gezeten, telkens was deze weg wanneer ik er aan kwam. wat ik wel zag was dat er een hele groep gewoon bleef wachten op het spawnmoment van het dropship zonder iets te doen. Beetje doelloos... Zeker wanneer je bedenkt dat het dropship daarna werd ingezet als assault wapen, dus gewoon doelen op de grond ging aanvallen...
Weet iemand misschien wat er naast het bekertje (ranked server) staat en wat dit betekend? Soms een streepje en soms een silhouette van een poppetje.
Count me in, zou je zo even toevoegen op PSN.Frank J. schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:58:
Ik heb de update alleen komende dagen (i wonder why) totaal geen tijd om veel te gamen.
Volgende week donderdag & vrijdag zal ik een warhawk server hosten. Donderdag voor 24 man en vrijdag voor 32 man. Meer info volgt in de loop van volgende week. Als we 1 van die dagen een GOT server kunnen starten moet er wel genoeg animo zijn dat men allemaal komt die dag ivm password e.d.
Dus als je donderdag 27-12-2007 Warhawk wilt spelen geef dat dan hier aan en voeg me toe op het PSN.
Je kunt met zijn tweeen splitscreen spelen, ik geloof met nog wel meer zelfsAnoniem: 245801 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:45:
Ey mensen,
EDIT: Dit topic gaat snel zeg
Zeer leuk.Frank J. schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:58:
Ik heb de update alleen komende dagen (i wonder why) totaal geen tijd om veel te gamen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb jammer genoeg alleen nog niet de uitbreiding kunnen proberen...
Vandaag zal de GOT Bierbeer server gestart worden (1100), er zijn niet heel veel aanmeldingen dus de server zal niet password protected zijn. Als de server vol zit en je kan niet joinen stuur dan een PSN message naar Bierbeer met als subject Warhawk. Log snel in en probeer te joinen dan kan ik een aantal mensen eruit kicken zodat anderen kunnen joinen.
Tot straks !
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 27-12-2007 09:39 ]
Oh ja, wel dan onder dezelfde online PSN naam! Dus je krijgt codwarior en codwarior2Anoniem: 245801 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:45:
Ey mensen,
Wat dat doet me je stats weet ik niet, kan wel aanraden een HD scherm te hebben voor warhawk..het is lastig op een PAL televisie alleen al te spelen en alles goed te zien..voeg een split screen toe en!
There is no place like ::1
11 uur was toch iets te vroeg?Frank J. schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:31:
Het moment nadert de PS3 wordt afgekoppelt ingepakt en straks verscheept naar het game appartement, Warhawk Day today ! MWUUHAHAHAHHAAAA![]()
Vandaag zal de GOT Bierbeer server gestart worden (1100), er zijn niet heel veel aanmeldingen dus de server zal niet password protected zijn. Als de server vol zit en je kan niet joinen stuur dan een PSN message naar Bierbeer met als subject Warhawk. Log snel in en probeer te joinen dan kan ik een aantal mensen eruit kicken zodat anderen kunnen joinen.
Tot straks !
Laat je ff een berichtje achter, zodra de server gestart is?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
ik kreeg een disconnect, toen ben ik maar gestoptSapstengel schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:42:
Net 2 keer een vastloper gehad bij die omega map. Daarvoor ook een keer gevlogen, zonder dat ik vijanden of bommen zag, maar wel 2 keer afgeschoten?

Wel een paar leuke potjes gespeeld.
Paar keer server disconnects gehad vanmiddag lijkt erop dat de kabel hier niet helemaal lekker werkt.Ik start zo weer een server op
Maar heb wel eens zin om met een clan te spelen anders ga ik maar eens kijken naar een andere.

Dat dropship is ook zelden in gebruik zoals het zou moeten, het wordt veelal ingezet als assault vliegtuig, maar dat is totaal niet handig. Maar ja, als je er in zit toevallig moet je maar meedoen, ookal weet je dat het een wisse dood wordt...
Ook lijkt het dat het aantal servers voor CTF verminderd is.
Ik vind precies hetzelfde als jij. Ik mijd servers waar de dropship gebruikt wordt want ik vind alleen het geluid van dat kreng al gigantisch irritant. Verder vind ik de nieuwe map tot nu toe niet lekker spelen, en is ook mijn favoriet Archipelago. Nogsteeds speel ik meestal het loopje Badlands, Archipelago, Eudacia. De nieuwe puntentelling is ook niet echt eerlijk meer trouwensEfBe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:06:
Gister nog even zitten spelen, was alweer een tijdje geleden... Maar het stemt me niet vrolijk. Die nieuwe map is echt VEEL te groot en wat erger is: die lui van de ranked servers hebben de beste map die er in zat, archipelago vervangen door die grote map...
Dat dropship is ook zelden in gebruik zoals het zou moeten, het wordt veelal ingezet als assault vliegtuig, maar dat is totaal niet handig. Maar ja, als je er in zit toevallig moet je maar meedoen, ookal weet je dat het een wisse dood wordt...
Ook lijkt het dat het aantal servers voor CTF verminderd is.

Anoniem: 247271
Maar ik zit met het probleem dat mijn stats niet worden bij gehouden ik had allang over de 100 punten moeten hebben maar heb in totaal nog maar 4 punten en 1 kill
enig idee waar aan dit kan liggen of hebben jullie dit ook ?
Om eerlijk te zijn, ik let absoluut niet (meer) op stats. Ik speel sowieso meestal op unranked servers vanwege splitscreen. Of speelde jij misschien ook niet op ranked (blauwe) servers? Ik zou me er in elk geval niet te druk over maken, het enige voordeel aan een hogere rang zijn nieuwe skins.Anoniem: 247271 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:38:
hey mensen ik heb het spel gister aangeschaft en heb het al aardig onder de knieheb alleen dat Mega Booster packet nog niet, heb ook geen Creditcard dus dan word het lastig !
Maar ik zit met het probleem dat mijn stats niet worden bij gehouden ik had allang over de 100 punten moeten hebben maar heb in totaal nog maar 4 punten en 1 killnu heb ik gelezen dat iedereen hier last van had in het begin maar het zou inmoddels verholpen moeten zijn!
enig idee waar aan dit kan liggen of hebben jullie dit ook ?
* Anoniem: 86399 moet ook nodig de OP updaten ivm de expansion
Vanaf een uurtje of 8 zal ik een servertje van 16 man starten.
Was 1000 posts niet een valide reden om een nieuwe te maken?Anoniem: 86399 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:19:
[...]
* Anoniem: 86399 moet ook nodig de OP updaten ivm de expansion
Hehe, you're right. Ik zal vanavond een nieuw topic starten met een geupdate startpost.Sapstengel schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:38:
[...]
Was 1000 posts niet een valide reden om een nieuwe te maken?
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Zodra je iemand onder vuur hebt lockt ie automatisch. Zolang je schiet blijft het wapen op het doelwit gericht. Misschien moet je gewoon wennen aan richten met de PS3 controller? Het heeft mij ook even gekostThe_Bash schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:43:
Is er een manier om met het pistool of machinegeweer te locken?
Dat gevoel hebben de meeste spelers gehad in het begin...gaat vanzelf over na een aantal uurtjes oefenen.The_Bash schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:43:
...Krijg het gevoel dat anderen mij neermaaien, terwijl ik zelf geen kogel/raket raak schiet...
... En is er een knop waarmee je de chaff af kan schieten zonder deze eerst te selecteren?....
Helaas zul je de chaffs eerst moeten selecteren. Ikzelf boost vaak op het moment dat het alarm afgaat, waardoor ik wat tijd win en onder het boosten selecteer ik dan de chaffs.
Beide knuppels naar dezelfde hoek (linksonder, rechtsboven, enz.) draaien doet ook wonderen!
Have fun!
Ik had alleen op een bepaald moment even niet in de gaten dat we in hetzelfde team zaten, ik zit namelijk bijna altijd in het rode team.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 22-01-2008 23:16 ]
Ik zal er de volgende keer wat beter op letten. Ik vond het al zo gek dat je niet schoot met je tankDCFreak schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:28:
Het lijkt wel of ik elke ronde van team wissel, ik begin er al aan te wennen... Ik vroeg mij idd wel af waarom je zo onvriendelijk was
Jij bent ook best al behendig met een Warhawk zag ikFrank J. schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:08:
Was wel fff fun hoorkhad er een aantal nice met mijn tankje uit de lucht geknalt
Maar zo'n GoT servertje mag wel vaker van mij.
Misschien dat ik ook maar eens overstap naar de GoT clan
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 23-01-2008 00:18 ]
Dat had ik ook...niet alleen wisselde ik van team, maar zo af en toe wisselde het complete team ook nog eens van kleur...DCFreak schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:28:
Het lijkt wel of ik elke ronde van team wissel, ik begin er al aan te wennen... Ik vroeg mij idd wel af waarom je zo onvriendelijk was
Overigens miste ik Archipelago wel....
[ Voor 5% gewijzigd door Sapstengel op 23-01-2008 09:42 ]
Jammer dat de host niet players kan switchen van en naar hetzelfde team enz.
Ikzelf heb een verbinding om 10 man te hosten, soms zit ik bij een vriend die een 20 man server aan kan dus dan neem ik zo af en toe mijn PS3 mee om te gamen.Maar zo'n GoT servertje mag wel vaker van mij.
Misschien dat ik ook maar eens overstap naar de GoT clan
http://boardsus.playstati...=by_date_ascending&page=1
Wat er van waar is, geen idee. maar het klinkt wel logisch. Laten we hopen dat ze hem snel terugstoppen in de roulatie.
IMHO snap ik het niet helemaal, stop dan de oude versie er in, maar goed.
Lijkt me wel aardig om eens samen te werken met een aantal anderen. PSN Nick: The_Bash
Werd vandaag flink te grazen genomen door een stel samenwerkende warhawks. Continu Missile Lock, toen de chaffs op waren was het snel gedaan, wel 1 neer kunnen halen
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Zat net een potje te spelen en op een geveven moment zat ik met 4 man in die drop ship, dat was wel echt kicken geen warhawk was meer veilig bijna.
Anyways als jullie willen voeg me maar toe aan de warhawk spelers lijst PSN-id: Simcon,
lijkt me ook wel leuk om eens mat wat mensen van GOT te spelen want mis bij de meeste potjes toch wel teamwork.
woeps verkeerde topic
[ Voor 38% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-01-2008 19:10 ]
al hele tijd geen warhawk meer gespeeld. moet maar weer eens gaan pakken. waarschijnlijk ben ik weer een erg grote noob ondertussen hahaa. we zullen zien
[ Voor 4% gewijzigd door Dxue op 27-01-2008 01:11 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Volgens mij is het inmiddels opgelost, want ik heb net met een dropship gevlogen in het Archipelago levelEfBe schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:19:
Archipelago heeft een bug in Omega dawn, vandaar dat deze er niet inzit:
http://boardsus.playstati...=by_date_ascending&page=1
Wat er van waar is, geen idee. maar het klinkt wel logisch. Laten we hopen dat ze hem snel terugstoppen in de roulatie.
IMHO snap ik het niet helemaal, stop dan de oude versie er in, maar goed.