[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.997 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ineens geen Warhawk meer spelen. Twee weken geleden voor € 29,99 in de Store gedownload en vandaag kreeg ik ineens bij het opstarten van de game dat ik iets moest downloaden. Dit heb ik gedaan en vanaf dat moment kan ik geen Warhawk meer spelen (geen toegang)... Lekker dan... En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:38:
Ik kan ineens geen Warhawk meer spelen. Twee weken geleden voor € 29,99 in de Store gedownload en vandaag kreeg ik ineens bij het opstarten van de game dat ik iets moest downloaden. Dit heb ik gedaan en vanaf dat moment kan ik geen Warhawk meer spelen (geen toegang)... Lekker dan... En nu?
Even verder kijken dan je neus lang is en de afgelopen twee pagina's van dit topic doorlezen?

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 02-11-2007 18:44 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Bijzonder amateuristisch allemaal, maar ze zijn er in ieder geval wel mee bezig:
Hey Everyone -- here's a quick update:

Our team in London has resolved the issue with European PSN players not being able to play after they download the patch. This fix is rolling out right now but does take some time. We should have final word of the deployment soon (less than an hour).

In order for the viral-rank-up fix to properly correct your rank, you will need to play in a ranked game, then quit or log-out and then restart Warhawk. This naturally occurs during a play session but if you are eager to see your correct rank RIGHT NOW, please perform those steps.

Some players have reported still seeing some "????" in the server list. What's happening is that, while you will all see FAR MORE pings displayed in v1.1, some players host games AND block ping packets in their network configuration. If a player is hosting a game and his router is setup to not allow ICMP "echo requests", then there's not much we can do.

I'll make another post as soon as the London team gives me the all-clear on the updated PSN v1.1 patch.
bron: http://boardsus.playstati...=warhawk&thread.id=205472

UPDATE
The issue has been resolved, confirmed, deployed, ready for download.

For those European players that ran into the authorization problem, just quit to the XMB and re-launch Warhawk. The patch will download properly and all will be well in the universe again.

UPDATE: For those players that downloaded the patch and got the crap-tastic authorization problem, you will unfortuatnely need to re-download Warhawk and then re-patch. This is only for players that got "bum" patch. From here on out, players that patch will not run into the same issue.

We will continue to monitor the deployment and respond quickly to any critical issues that arise
bron: http://boardsus.playstati...=warhawk&thread.id=205546

[ Voor 24% gewijzigd door DCFreak op 02-11-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
De servers worden weer gevonden, ik kan dus weer netjes online spelen (BR+headset versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In een woord: droevig

De software developer in me roept meteen: HOE kun je een universeel stuk code (game) kapot maken met een patch in de EU only? Ze gaan me toch niet vertellen dat ze een patch per regio hebben... (regionale troep is nl niet iets wat je in je exe prakt)

[ Voor 11% gewijzigd door EfBe op 02-11-2007 19:15 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:14:
In een woord: droevig

De software developer in me roept meteen: HOE kun je een universeel stuk code (game) kapot maken met een patch in de EU only? Ze gaan me toch niet vertellen dat ze een patch per regio hebben... (regionale troep is nl niet iets wat je in je exe prakt)
heel simpel... wij zijn mensen en mensen kunnen fouten maken jij wilt mij niet vertellen dat jij perfect bent... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Net de patch gedownload, werkte gewoon goed, game is ook nog steeds op mn naam, heeft versie 1.1, maar ik ben niet ge-demote naar een lagere rang, wel even gespeeld op een ranked server, uitgelogd, opnieuw gestart, maar geen rank verschil. Komt wellicht nog ;).

Kon wel meteen op een server komen (yay!). :)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:00:
[...]
heel simpel... wij zijn mensen en mensen kunnen fouten maken jij wilt mij niet vertellen dat jij perfect bent... :)
Tuurlijk ben ik niet perfect, alleen dit soort dingen lijken wel erg ongetest.

[ Voor 33% gewijzigd door EfBe op 02-11-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20
Nou Warhawk eraf gegooid en opnieuw gedownload, opstarten.. niets.
PS3 opnieuw opgestart, opnieuw Warhawk starten, "afgemeld" nieuwste update blabla *kies ja*, een ogenblik geduld "aangemeld" ... ... ... er is een fout opgetreden tijdens het downloaden #$#%@ :( ... nog een keer proberen, weer niets. Opnieuw PS3 rebooten, nu dan eindelijk, begon er onderhand erg zat van te worden.

Is er nog een GoT room ofzo, wil ff wat aggressie eraf knallen >:)

Stats zijn ook al niet bijgewerkt sinds 31/10 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als ik warhawk start krijg ik helemaal geen bericht dat hij iets wil updaten... 8)7 Daarna geprobeerd een room te joinen (staan geen ranked servers tussen) blijft hij compleet hangen op het moment dat er 'verbonden' in het beeld staat :? Ik haak even af en heb geen idee wat er aan de hand is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Had ik vanavond ook. Gewoon je PS3 rebooten en opnieuw proberen Warhawk te starten/stoppen totdat ie in je XMB vraagt of je wilt updaten.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Precies.. ik ben de halve avond bezig geweest om die patch gedownload te krijgen. Uiteindelijk toch gelukt en kan eindelijk weer even knallen :)

Bij mij hielp dat warhawk starten/stoppen of ps3 uit/aan zetten niet, maar wat wel hielp was even een demo opstarten dan weer stoppen en dan warhawk opstarten (dan probeerde hij in elk geval de patch te downloaden en uiteindelijk ging ook dat goed).

[ Voor 46% gewijzigd door DCFreak op 03-11-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bij mij liep het allemaal in 1 keer. Ben nu wel ge-demote naar Airman 1st class :D. Ik moet nog een of andere leipe 'warhawk recruiting' medal halen, en ik zit bijna nooit in een vliegtuig, dus dat wordt afzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat ik Warhawk moet verwijderen en dan opnieuw moet downloaden?
Moet ik dan weer € 29,99 betalen? Lijkt me niet toch? Maar Warhawk is überhaupt in de store niet meer te downloaden. Tenminste, ik kan het niet vinden. Of is het weer zichtbaar nadat ik het verwijderd heb?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:23:
Begrijp ik het goed dat ik Warhawk moet verwijderen en dan opnieuw moet downloaden?
Moet ik dan weer € 29,99 betalen? Lijkt me niet toch? Maar Warhawk is überhaupt in de store niet meer te downloaden. Tenminste, ik kan het niet vinden. Of is het weer zichtbaar nadat ik het verwijderd heb?
Alles wat je gekocht hebt kun je gewoon weer opnieuw downloaden en activeren (dat laatste gaat vanzelf).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit sinds gistermiddag niet meer gevolgd, maar ik zie dat het precies zo is gelopen als ik al vermoedde. Ik ga nu heerlijk die topics op de Playstation fora lezen waarin de mensen die hetzelfde suggereerden belachelijk gemaakt werden, haha. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:58:
Dit is inderdaad een veelvoorkomend probleem als ik de andere fora zo lees. Enkel mensen met de PSN versie hebben hier last van.
Dit heeft ook niks te maken met het offline zijn van de Warhawk servers, het rechtensysteem is immers niet afhankelijk van het hebben van een internetconnectie.
Ik vermoed dat we gauw een patch 1.1.1 gaan zien en dat Incognito gaat adviseren om de game opnieuw te downloaden of dat er een aparte file op het PSN komt waarmee je de game weer de goeie rechten geeft. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dikkie schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:57:
[...]

De game is niet meer beschikbaar in de PSN store
Alles wat je koopt zie je niet meer terug in de store (straks koop je iets wat je al hebt :P ). Als je 'm verwijdert zal ie wel weer in de store of ergens anders staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ga naar de Store toe. Dan zie je ergens bovenaan staan: "Download lijst"

Klik daarop en scroll net zolang totdat je Warhawk ziet staan. Daarnaast staat de datum van aankoop en daar kun je hem gewoon opnieuw downloaden zonder opnieuw te betalen.

Ik kreeg de patch namelijk ook niet werkend: i.v.m. de mededeling dat mijn account de juiste rechten niet had bladiebladiebla. Vervolgens Warhawk eraf gegooid, opnieuw gedownload, wederom vroeg ie om het downloaden/installeren van de patch. Dat gedaan, ging wederom fout. Vervolgens nog een keer geprobeerd bij het starten van Warhawk en toen ging het goed. Al met al de hele avond bezig geweest om de patch goed geinstalleerd te krijgen.

En toen kon ik eindelijk om 11 uur 's avonds Warhawk weer opstarten met versie 1.1 geinstalleerd. Ben nu Wingman aka Vaandrig (de eerste van de 2 Vaandrigs). Was eergisteren nog Lieutenant/Brigadier Generaal :P Maar ik ben blij dat het ranking systeem nu rechtgetrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

DCFreak schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:57:
Precies.. ik ben de halve avond bezig geweest om die patch gedownload te krijgen. Uiteindelijk toch gelukt en kan eindelijk weer even knallen :)

Bij mij hielp dat warhawk starten/stoppen of ps3 uit/aan zetten niet, maar wat wel hielp was even een demo opstarten dan weer stoppen en dan warhawk opstarten (dan probeerde hij in elk geval de patch te downloaden en uiteindelijk ging ook dat goed).
Thanx. Dat even geprobeerd vandaag en dat werkt. Update draait hier zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ook maar even Warhawk gehaald vanmiddag :)

Gave game! alles is boven mijn verwachtingen, echter de besturing is even wennen maar dat heb ik inmiddels al aardig onder de knie. Alleen de bluetooth headset wil niet pairen...zucht.

* rlkz gaat weer even knallen 8)

*PSN: freechase

[ Voor 3% gewijzigd door rlkz op 03-11-2007 18:46 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN: japanner

:) :) :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
rlkz schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:56:
Ook maar even Warhawk gehaald vanmiddag :)

Gave game! alles is boven mijn verwachtingen, echter de besturing is even wennen maar dat heb ik inmiddels al aardig onder de knie. Alleen de bluetooth headset wil niet pairen...zucht.

* rlkz gaat weer even knallen 8)

*PSN: freechase
De headset is een lastig met pairen. Ik heb ook een tijdje lopen te klooien voordat het lukte.
Het is dus de bedoeling dat als je hem aanzet je het knopje een tijdje ingedrukt zodat hij egaal blauw gaat branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hermedico schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:46:
[...]

De headset is een lastig met pairen. Ik heb ook een tijdje lopen te klooien voordat het lukte.
Het is dus de bedoeling dat als je hem aanzet je het knopje een tijdje ingedrukt zodat hij egaal blauw gaat branden.
fixed :)

mooie optimistische 5sec dan van Jabra :X

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

is dit spel ergens te krijgen zonder headset (heb er al 2 thuis liggen)? maar dan wel de blu ray, dat downloaden vind ik maar niks, wil graag een doosje voor de collectie :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rlkz schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:17:
[...]

fixed :)

mooie optimistische 5sec dan van Jabra :X
Ja, mijn Butterfly II headset moet je de knop ook eerst 5 sec. indrukken voordat hij gaat pairen. Om te voorkomen dat je het per ongeluk doet bij het aanzetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Joosie200 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:25:
Maar ik ben blij dat het ranking systeem nu rechtgetrokken is.
Ik ook :)
Ik ga zo maar eens kijken wat ik nu voor rank heb, maar ik gok dat het Wingman of iets lager gaat zijn.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SToRM666 schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:23:
[...]
Ik ook :)
Ik ga zo maar eens kijken wat ik nu voor rank heb, maar ik gok dat het Wingman of iets lager gaat zijn.
Ik gok dat jij als lid van een concurrerende clan, bevorderd bent tot GoT-ammo carrier :+

*ducks for cover*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:18
Pff, wil ik even warhawk gaan doen. Kan ik de patch niet downloaden.
Een tijdje terug lag al heel PSN eruit en nu dit weer, kunnen ze het niet gewoon
goed doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet precies hoe ik tot een clan kan behoren. ik zou graag bij GOT meedoen en heb hier al een DM over verstuurd. kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:49:
[...]

ik snap niet precies hoe ik tot een clan kan behoren. ik zou graag bij GOT meedoen en heb hier al een DM over verstuurd. kan iemand mij helpen?
Ik had hem al ontvangen hoor, ben er gewoon nog niet aan toe gekomen om de invites te versturen, maar bij deze. ;)

PS: In-game moet je even onder Community -> Clan kijken.

Nu de stats weer goed werken wordt ik wel ff geconfronteerd met de (on)mogelijkheid van het halen van de hoogste rangen. 275.000 punten voor Generaal... pardon? Laten we zeggen dat je 50 punten per ronde scoort, dan doe je het aardig. Dat betekent 5.500 rondjes à 20-30 minuten. Dik 2000 uren of bijna 100 dagen dus, zo lang zie ik me dit spel nu ook weer niet spelen. :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Nou lekker dan... ik moet die rampe medal halen van warhawk recruiting. Voor iemand die nooit in een warhawk zit, een ramp. Zit ik op een server, het gaat op zich goed, moet alleen nog een vehicle kapotschieten en dan heb ik de medal. Maar dan joint een mede clan-lid het andere team.... en die schiet me de gehele tijd uit de lucht aaaaaaaaaargg... :(

Wat een pokke achievements. Ik probeer het nog een paar rondes en dan zoeken ze het maar uit met hun rangen, want de game is zo niet leuk meer, er zijn gewoon al veel te veel goede pilots, om dan nog even wat dingen te gaan doen met een warhawk is nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

EfBe schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:19:
Nou lekker dan... ik moet die rampe medal halen van warhawk recruiting. Voor iemand die nooit in een warhawk zit, een ramp. Zit ik op een server, het gaat op zich goed, moet alleen nog een vehicle kapotschieten en dan heb ik de medal. Maar dan joint een mede clan-lid het andere team.... en die schiet me de gehele tijd uit de lucht aaaaaaaaaargg... :(

Wat een pokke achievements. Ik probeer het nog een paar rondes en dan zoeken ze het maar uit met hun rangen, want de game is zo niet leuk meer, er zijn gewoon al veel te veel goede pilots, om dan nog even wat dingen te gaan doen met een warhawk is nutteloos.
Nah.. van je vrienden moet je het maar hebben zullen we maar zeggen :P Ik was juist van plan om je met rust te laten, toen je ineens weg ging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik ben best slecht met de wwarhawk maar als ik ff snel ga vliegen red ik mezelf toch echt wel, enw aarom wil je die achievement? ik ga gewoon spelen omdat het leuk is en als aardigheidje krijg ik dan zo een medaille.
Anders is het net als met world of warcraft, dat je speelt om een level omhoog te gaan in plaats van spelen voor de lol.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sluit ik me bij aan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Die rankings boeien mij ook 0,0%. Ben volgens mij airman 1st class ofzo, en daar kwam ik vandaag achter, terwijl ik de game vanaf het begin heb ( via PSN US store gekocht/gedownload )
Waar ik vandaag ook achter kwam, na het installeren van de patch, is dat die rakketschietende afweergeschutten minder ver bereik hebben, waardoor je een enemy minder snel kan locken. Heh, jammer :)
Ook leek het net alsof ik de raketten minder goed kon afschudden in mijn Warhawk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
technoaddict schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:42:
Ook leek het net alsof ik de raketten minder goed kon afschudden in mijn Warhawk :)
Ik had precies hetzelfde idee, ze lijken iets hardnekkiger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DCFreak schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:01:
[...]
Nah.. van je vrienden moet je het maar hebben zullen we maar zeggen :P Ik was juist van plan om je met rust te laten, toen je ineens weg ging :'(
Heh :) Naja, het was ff zeer frustrerend, maar aan de andere kant ook weer niet zo erg, het is tenslotte maar een game. EN! later de ribbon toch nog gehaald hoezee! :) (en revange gehaald op je, heheh :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verdomme zeg. Gisteren en eergisteren uren gespeeld zonder problemen en net is m'n PS3 in 20 minuten tijd 2 keer compleet vastgelopen in Warhawk. Uitzetten was de enige oplossing :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nog een leuke nieuwe bug: ineens zie ik op meerdere servers 'naamloze' spelers. Krijg je een lijst van 32 spelers die meedoen en dan zie je maar bij 5 of 6 spelers een nickname staan. Van de rest zie je alleen maar de stats in het tabelletje :? Het lijkt ineens een buggy zooitje te zijn geworden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik vind het maar een drukke bedoening hoor. Ik ga denk ik maar eens een rustige server opzoeken waar ik gewoon ff kan oefenen... Ga te vaak dood, of heb geen enkele kill na een potje.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
EfBe schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:32:
[...]

Ik gok dat jij als lid van een concurrerende clan, bevorderd bent tot GoT-ammo carrier :+

*ducks for cover*
Hehe, ik moet zeggen dat ik tot nu toe al meer met mensen van GoT heb gespeeld dan met mensen van mijn eigen clan...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Exirion schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:12:
Nog een leuke nieuwe bug: ineens zie ik op meerdere servers 'naamloze' spelers. Krijg je een lijst van 32 spelers die meedoen en dan zie je maar bij 5 of 6 spelers een nickname staan. Van de rest zie je alleen maar de stats in het tabelletje :? Het lijkt ineens een buggy zooitje te zijn geworden :{
Zit er al een tijdje in hoor, ik heb dat al meerdere keren gezien, schijnt iets met het starten van de map te zijn, daarna moet het goedkomen, maar dat heb ik nooit gezien dat die namen er weer in komen.

Vastlopen doet warhawk soms inderdaad, heb het vermoeden dat de client niet altijd over netwerk packets kan die wat vernaggeld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SToRM666 schreef op maandag 05 november 2007 @ 00:29:
[...]

Hehe, ik moet zeggen dat ik tot nu toe al meer met mensen van GoT heb gespeeld dan met mensen van mijn eigen clan...
Ik heb je per direct weer een ander icoontje in de OP gegeven, ik dacht dat je bij ons zat. :o
Je mag natuurlijk altijd overlopen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:28:
[...]

Ik heb je per direct weer een ander icoontje in de OP gegeven, ik dacht dat je bij ons zat. :o
Je mag natuurlijk altijd overlopen hoor. ;)
weet niet eens wie in zijn clan zit... tsk! :P

moet eens tijd zien te maken om weer te gamen. en die update te installen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dxue schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:12:
[...]

weet niet eens wie in zijn clan zit... tsk! :P

moet eens tijd zien te maken om weer te gamen. en die update te installen
Ik zit het liefst zo weinig mogelijk in die hele Community sectie, zo langzaam. Steeds maar weer wordt er info opgehaald, als ze dat nu op de achtergrond deden of alleen de eerste keer was het al een stuk gebruiksvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wat ik een groot voordeel van de patch vind is dat je nu ook zelf mee kunt spelen in ranked games i.p.v. dat je dedicated server bent. Gisteren even getest, en werkt hier prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sandyman538 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:22:
Wat ik een groot voordeel van de patch vind is dat je nu ook zelf mee kunt spelen in ranked games i.p.v. dat je dedicated server bent. Gisteren even getest, en werkt hier prima!
Hopelijk motiveert dat meer mensen om ranked servers te starten, goeie zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Sandyman538 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:22:
binnenkort hier een 30/4 abo dus dan kan ik waarschijnlijk een grote ranked server laten draaien :)
oh en minnema, alles draait lekker zolang je alleen een game wilt starten of zoeken. alle andere tabs gaan inderdaad zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaag, friends community... heb je toch helemaal geen zin meer om daar heen te gaan. ik doe het alleen bij de eerste start om te kijken of er nog meer gotters bezig zijn.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na net een paar paginas gelezen te hebben ben ik toch blij dat mijn BR versie van warhawk in 1x alles goed installeerde mbt de patch. Geen enkel probleem.
Ook merkte ik dat het opeens wat moelijker lijkt om die baby missiles af te schudden, niet erg maar viel me wel op :)

En wat betreft ranks enzo.. dan boeit mij ook niet :) ik speel al best goed maar heb bijna geen punten. Dit komt voornamelijk omdat ik er veel lol in heb om gewoon voor fun te spelen en niet zo prestatie gericht te gaan (dit belemmert ook mijn plezier eerlijk gezegd) vooraal splitscreen is zo prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Gisteren weer een uurtje probleemloos gespeeld (met m'n PSN-versie). Ik was jaren geleden een Team Fortress Classic freak en Warhawk is een verslavende vervanger daarvoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een beginnende Warhawk-speler, na een paar uurtjes spelen begin je 't wel onder de knie te krijgen allemaal.
Nu wil ik me ook wel aansluiten bij de GOT-clan, hoe doe ik dat?
Mijn spelnaam bij Warhawk is Sander-80

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik ook gister warhawk gehaald, vriend van me die ging voor de bart smit actie en die heeft dit spel ook gehaald voor me.

Jezus wat werd ik genadeloos afgeknalt het eerste uurtje, vervolgens leerde je het spel een beetje en werd ik steeds beter, absoluut verslavend dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja aan t begin is dat echtg bij iedereen zo, zovaak en zo snel afgemaakt worden.
Jammer dat daardoor misschien veel mensen afhaken (beetje zwak alleen).
Als je het ff wat langer volhoud gaat de wereld van warhawk pas echt open ;)
Ik geniet er na een dikke maand nog steeds met volle teugen van bijna elke dag (zovaak ik tijd heb).

Zo verslavend ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:47:
Ik dacht in het begin echt dat ik kansloos was, vooral omdat ik gewend was op de PC met keyboard en muis te spelen. Richten is nogsteeds vaak lastig maar je wordt er wel vanzelf beter in. De opzet van het spel is in ieder geval erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:47:
Ja aan t begin is dat echtg bij iedereen zo, zovaak en zo snel afgemaakt worden.
Ik geniet er na een dikke maand nog steeds met volle teugen van bijna elke dag (zovaak ik tijd heb).

Zo verslavend ook...
misschien dat ik van de week een paar van jullie aanspreek voor een oefenrondje? heb me in ieder geval op de warhawk lijst laten zetten (psn namen op pagina 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:46:
[...]

Ik dacht in het begin echt dat ik kansloos was, vooral omdat ik gewend was op de PC met keyboard en muis te spelen. Richten is nogsteeds vaak lastig maar je wordt er wel vanzelf beter in. De opzet van het spel is in ieder geval erg goed :)
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik speelde altijd UT op de pc, ook online, jarenlang ook wars e.d.
En console shooters vond ik niks. Eigenlijk nadat ik op de PS2 Killzone speelde ben ik me er meer in gaan verdiepen.
Richten vind ik ook nog steeds lastig, als je mij zag aan t begin; ik raakte echt niks :D
Nu heb ik met de warhawk geen problemen meer, met de tank niet. Alleen lopend soms, dan raak ik wat in paniek bij 1on1 fights van dichtbij en nade ik mezelf weer of schiet ik compleet mis.
Ik voel dat dit wel steeds beter gaat en bijv. met de machinegeweer win ik redelijk veel showdowns >:)
Denko schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:14:
[...]

misschien dat ik van de week een paar van jullie aanspreek voor een oefenrondje? heb me in ieder geval op de warhawk lijst laten zetten (psn namen op pagina 1)
Ja, ik wil dit ook wel vaker, speel wel eens (paar keer gedaan) met paar GOT op een aangemaakte server. Jammer alleen dat je niet kan berichtten ingame. Ik wil ook wel eens met mn headset ff in een server met meerdere GOT's. Let ff op in de serverlijst.
Ik maak s'avonds tussen 20:00 en 21:00 vaak een server aan met iets als GOT erin en mijn PSN naam Sandah. zijn max 16 spelers server bij mij.

Geld voor iedereen overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:16:
[...]

Ik had hem al ontvangen hoor, ben er gewoon nog niet aan toe gekomen om de invites te versturen, maar bij deze. ;)

PS: In-game moet je even onder Community -> Clan kijken.

Nu de stats weer goed werken wordt ik wel ff geconfronteerd met de (on)mogelijkheid van het halen van de hoogste rangen. 275.000 punten voor Generaal... pardon? Laten we zeggen dat je 50 punten per ronde scoort, dan doe je het aardig. Dat betekent 5.500 rondjes à 20-30 minuten. Dik 2000 uren of bijna 100 dagen dus, zo lang zie ik me dit spel nu ook weer niet spelen. :+
Wil je mij er ook bij zetten en een invite sturen?
Warhawk-username is Sander-80
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik krijg zelf geen tijd meer om te spelen.....zodra ik h'm aanzet heeft mijn zoon de controller al weer uit mijn handen gepakt. En terug krijgen die controller...ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:07:
Ik krijg zelf geen tijd meer om te spelen.....zodra ik h'm aanzet heeft mijn zoon de controller al weer uit mijn handen gepakt. En terug krijgen die controller...ho maar.
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Crawl NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:07:
tweede controller halen en dan splitscreen spelen. kan je ook online mee spelen, dus probleem opgelost. heb je direct showdown, vader vs zoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Dxue schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:28:
[...]

tweede controller halen en dan splitscreen spelen. kan je ook online mee spelen, dus probleem opgelost. heb je direct showdown, vader vs zoon :)
Ik wacht ff op de rumble....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Crawl NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:44:
[...]

Ik wacht ff op de rumble....
Zodat je zoon de rumble uit je handen kan trekken?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Sapstengel schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:13:
[...]

Zodat je zoon de rumble uit je handen kan trekken?
Dat worden er dan ook 2..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Crawl NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:09:
[...]

Dat worden er dan ook 2..... ;)
tja, moet je dan ook niet 'zeuren' dat je nu niet kan gamen. (toch slecht van je dat je zoon de 'broek' aan heeft ipv papa met gamen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Heb maar ff een (ranked) servertje aangemaakt voor de liefhebber...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Is iedereen uitge-warhawk-ed?
Zie steeds minder clanmembers online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Sapstengel schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:10:
Is iedereen uitge-warhawk-ed?
Zie steeds minder clanmembers online....
Nog lang niet! Ik heb alleen overdag niet zoveel tijd om te gamen helaas :'(

Maar ik probeer in de avonden toch wel regelmatig online te zijn, tot nu toe vind ik Warhawk het leukste online spel dat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ik ben hier ff bezig met CoD4 en heb weinig tijd voor warhawk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 06:26
zerokill schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:24:
Ik ben hier ff bezig met CoD4 en heb weinig tijd voor warhawk :$
same here CoD4 nu aan het spelen. Kom snel (door de weeks) warhawk spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook hier druk bezig met COD4 en ik ben nog niet eens aan de multiplayer toe gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

hehe, ik heb precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hier ook.

Maar als ik starks de eerste weken CoD4 heb gespeeld denk ik wel dat ik weer te vinden ben op warhawk, dat blijft toch altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Straks na het voetballen komt er weer een server online (20 man) naam Bierbeer. Als er veel animo is zal ik er een password op zetten. Mail me dan binnen nu en een half uur ongeveer via het PSN. Naam Bierbeer.

servernaam: bierbeer
password: got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hie rook CoD4 is meesterlijk.
Zelfs de multiplayer. Maar Warhawk zit er nog steeds in hoor.
Denk helemaal nadat de singleplayer is uitgespeeld. Warhawk online blijft toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beginnend Warhawk speler en ik vind het een heerlijk spel!
Wel heb ik last van een probleem, en ik vraag me af of meerdere hier last van hebben: als ik mijn persoonlijke statistieken op wil halen krijg ik een foutmelding dat deze niet opgehaald kunnen worden.

Mijn PSN ID is TostiNL (voor op de lijst :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tosti haha./.. mooie naam ;)
Maar ik heb nooit problemen gehad met het ophalen van stats..
Kan er dus niet veel over kwijt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:07:
Wel heb ik last van een probleem, en ik vraag me af of meerdere hier last van hebben: als ik mijn persoonlijke statistieken op wil halen krijg ik een foutmelding dat deze niet opgehaald kunnen worden.

probeer je instellingen eens te verwijderen (XMB bij games staat ergens game data) verwijder de warhawk data en probeer het opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:07:

Dat kan wel eens gebeuren, het spel heeft dan wat moeite met het vinden van de database. Gebeurd mij ook wel eens dat bepaalde stat's pas beschikbaar zijn wanneer ik het spel opnieuw (al daar niet later) weer start. afmelden en opnieuw aanmelden zou ook moeten werken (hoofdzakelijk bij promoties).

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen die nu warhawk aan het spelen zijn?
2 vastlopers binnen 5 minuten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:39:
Had ik laatst ook en daarna niet meer gehad, ook niet na uren. Geen idee wat de oorzaak precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:39:
Er waren gisteren redelijk wat issues met het PSN. Ging pas laat online en had gelukkig geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HoefMeistert schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 07:58:
[...]

Er waren gisteren redelijk wat issues met het PSN. Ging pas laat online en had gelukkig geen problemen...
Het bleken vooral problemen te zijn met de internet provider(s), althans in mijn geval en meerdere in het PS3 forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:19:
Het bleken vooral problemen te zijn met de internet provider(s), althans in mijn geval en meerdere in het PS3 forum.
Dan zijn het toch echt bugs in de software. Software mag niet een hele machine finaal laten crashen omdat er wat corrupte pakketjes via het netwerk binnenkomen. Daar moeten ze wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Exirion schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:40:
[...]

Dan zijn het toch echt bugs in de software. Software mag niet een hele machine finaal laten crashen omdat er wat corrupte pakketjes via het netwerk binnenkomen. Daar moeten ze wat aan doen.
Que... Als een Internet Provider problemen heeft kan het toch nooit aan de software liggen? De software kan er niets aan doen als er onvoldoende (of helemaal geen) network packets binnenkomen...
[...]
Hmm wellich een combinatie van facotoren, lag elders op het forum dat iemand de Sony helpdesk had gebeld en deze de PSN problemen bevestigde

[ Voor 41% gewijzigd door HoefMeistert op 13-11-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

HoefMeistert schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:47:
Que... Als een Internet Provider problemen heeft kan het toch nooit aan de software liggen? De software kan er niets aan doen als er onvoldoende (of helemaal geen) network packets binnenkomen...
Volgens mij begrijp je het probleem niet: de PS3 crasht keihard zonder dat je nog iets kunt doen. Alleen het ding uitzetten en opnieuw opstarten. Als dat komt doordat er corrupte pakketjes binnenkomen dan zit er echt iets heel fout in de software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

je zou haast denken dat je het een beveiliging is om de ps3 niet gehackt te laten worden door die corrupte pakketjes. ik denk dat je anders hele leuke dingen kunt proberen om de ps3 te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer na een tijdje CoD4 te hebben gespeeld warhawk erin gedaan.
En blijft toch echt een leuk spel :D

Begin over de grond ook steeds leuker te vinden en laat de warhwak steeds vaker staan.
Aan het begin was het zo snel mogelijk altijd die warhawk pakken. net zoals de rest van het merendeel volgens mij.

Tank ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
hmm zou er binnenkort een clan bijeenkomst gehouden kunnen worden ofzo? voor de mensen die niet rijk genoeg zijn om cod4 ook gelijk te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Net een rondje tegen zerokill gehad....voor de rest vrij rustig in warhawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 08:40

Jan20

CMJJKFE

Ik had de vraag of het op een bepaalde manier mogelijk is Warhawk te hosten op playstation 3, maar dan het liefst niet grafisch.

Via mijn werk heb ik een playstation 3 gekregen, maar nu heb ik er zelf al een en vraag ik mij dus af of het mogelijk is om deze in mijn rack als gameserver voor een game als bijvoorbeeld Warhawk?

Kan het bijvoorbeeld dat je voor de playstation 3 een kvm switch hangt en deze dan remote kan beheren?

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Jan20 schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:21:
Ik had de vraag of het op een bepaalde manier mogelijk is Warhawk te hosten op playstation 3, maar dan het liefst niet grafisch.
dit kan ja zowel ranked als niet ranked.
Via mijn werk heb ik een playstation 3 gekregen, maar nu heb ik er zelf al een en vraag ik mij dus af of het mogelijk is om deze in mijn rack als gameserver voor een game als bijvoorbeeld Warhawk?

Kan het bijvoorbeeld dat je voor de playstation 3 een kvm switch hangt en deze dan remote kan beheren?
luxe hoor 2 ps3's maar het laatste gaat vooralsnog niet. Misschien in de toekomst dat je met je PSP ook PS3 games kunt gebruiken via remote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Wanneer gaan we nou es met de GOT Clan samen spelen?
Anders heeft het eigenlijk ook geen zin om in een clan te zitten als we nooit samen online spelen right? Zie bijna nooit mensen online van de Clan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:47:
Wanneer gaan we nou es met de GOT Clan samen spelen?
Anders heeft het eigenlijk ook geen zin om in een clan te zitten als we nooit samen online spelen right? Zie bijna nooit mensen online van de Clan :(
Goed idee, ik ben vorige week behoorlijk vaak online geweest maar weinig GOT-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
ik ben toch wel regelmatig online. en ik kijk ook altijd even als ik online ga of er andere gotters zijn
maar meestal ben ik na schooltijd online en dat is om een uur of half 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik werk sinds 1 november dus weinig tijd voor te gamen :P vooral nu R&C AC op de deurmat liggen. Ik zal deze week proberen weer warhawk op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

ik vind het zo raar dat mijn punten nooit optellen ik heb welgeteld 1 keer een game gehad dat mijn punten opgeteld zijn. Heb er nu 87 maar hoevaak ik ook speel ze blijven 87. De blauw serers zijn toch ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

luppien schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 01:37:
ik vind het zo raar dat mijn punten nooit optellen ik heb welgeteld 1 keer een game gehad dat mijn punten opgeteld zijn. Heb er nu 87 maar hoevaak ik ook speel ze blijven 87. De blauw serers zijn toch ranked?
Misschien ga je rechtstreeks uit het spel? Je moet je eerst afmelden van het online gedeelte in Warhawk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiver23 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 07:39:
[...]

Misschien ga je rechtstreeks uit het spel? Je moet je eerst afmelden van het online gedeelte in Warhawk.
Dat doe ik bijna nooit, volgens mij hoeft dat niet. Als dat wel het geval zou zijn zouden ze dat wel duidelijk moeten aangeven, maar ik ga er vanuit dat stats verzonden worden door de server nàdat de ronde afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

Was dit afgelopen vrijdag ook zo want ik zat midden in eengame en toen bevroor het beeld helemaal en moest ik een hard reset doen. Heel irritant was net lekker bezig..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
P.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:48:
[...]

Was dit afgelopen vrijdag ook zo want ik zat midden in eengame en toen bevroor het beeld helemaal en moest ik een hard reset doen. Heel irritant was net lekker bezig..
Nee dat was waarschijnlijk een crash van Warhawk zelf, wij hadden toen last van niet kunnen verbinden met PSN en niet kunnen opstarten van Warhawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nog 10 kills en mijn ratio is terug naar 1.00.
Dan kan ik me weer focussen op die vlag pakken en afgeknald worden ;)
Blijft een geweldig spel!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste