[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.004 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Qorne schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:42:
er zijn idd hele vervelende mensen online bezig, met een sniper je gaan opwachten als je gespawnd wordt :( of met tanks, kan het niet zo zijn netzoals in meer games dat je dood gaat als je in iemands spawn area komt?

Trouwens als je alleen op je "eigen" server speelt krijg je dan ook een ranking?
Nee, je kunt enkel ranken op dedicated servers.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Qorne schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:36:
Heb ik ook al een keer gehad, maar dan omdat iemand van me eigen team de heletijd aan het TKen was, dus heb hem ook een paar keer gekilt maar dan sta je direct in de -4 ofzow :(
Ik heb 1 keer per ongeluk een vlaggendrager van mijn eigen team gedood. Toen stond ik direct op -25 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
SToRM666 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:56:
[...]

Ik heb 1 keer per ongeluk een vlaggendrager van mijn eigen team gedood. Toen stond ik direct op -25 :X
hehe ik ook maar ik deed het express. Die idioot die ging doodleuk bij de "mast" staan en liep niet naar de vlag toe om hem te capteren. Echt iedereen eromheen stond gek te worden dus ik knifede hem en pakte de vlag om punt te halen :P

uiteindelijk was ik nog steeds 1ste van de round :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:03:
Mijnen zijn juist handig. Ik zet vaak een jeep met een mijn op de voorruit naast de vlag. Ook een basis inrijden en alle voertuigen met mijnen versieren is altijd fun.
Nog leuker is een mijn op de grond plaatsten en de jeep of tank erop parkeren. Heeft de vlagdrager niet in de gaten en stapt in de jeep en stapt gelijk weer uit, heeeerlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

SToRM666 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:51:
[...]

Nee, je kunt enkel ranken op dedicated servers.
Vandaar dat ik niet verder kom :+ vanavond maar ff op een ranked server spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik speel zelf alleen maar op de (blauwe) sony-servers. Alleen als ik splitscreen speel (zoals vanmiddag het geval was) dan moet ik wel ff een unranked server opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

LOL kan het spel splitscreen? oh dat is leuk kan ik eindelijk me 2e controller eens gebruiken :)

Ben nu eindelijk eens van me begin rank af :P het spel wordt steeds leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Splitscreen kan inderdaad, dikke pret. Je moet dan wel een 'non-ranked' game joinen en de game host moet het splitscreen 'enabled' hebben. Je kunt natuurlijk ook zelf zo'n roompje aanmaken :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Qorne schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:35:
LOL kan het spel splitscreen? oh dat is leuk kan ik eindelijk me 2e controller eens gebruiken :)
Je kan zelfs 4 player splitscreen spelen, online! Alleen niet op ranked servers, das erg jammer maarja, zelf servertje hosten is easy en zit zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Wat ik nogal lastig vind in het spel is het wisselen van wapens, hoe doen jullie dat? want ik moet nu me pijltjes toetsen vasthouden en dan nog proberen te navigeren?! zogoed onmogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Qorne schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:22:
Wat ik nogal lastig vind in het spel is het wisselen van wapens, hoe doen jullie dat? want ik moet nu me pijltjes toetsen vasthouden en dan nog proberen te navigeren?! zogoed onmogelijk :P
Zo doen wij het ook hoor ;)

Oefening baart kunst. In het begin moet je ook nog kijken welk wapen waar zit, na verloop van tijd gaat het bijna automatisch (het wisselen dan), korte tik op pijltje naar boven voor je rocket launcher, pijltje naar beneden voor je knife etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

mensen die hier last hebben van lag? ik heb vaak dat ik mes wil pakken, maar dan blijkt dat ik nog steeds een gun heb. soms meerdere keren dat ik op pijltje omlaag moet drukken voordat ik mes heb. erg vervelend als je iemand wilt kniven die aan het bewegen is.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
Dxue schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:24:
mensen die hier last hebben van lag? ik heb vaak dat ik mes wil pakken, maar dan blijkt dat ik nog steeds een gun heb. soms meerdere keren dat ik op pijltje omlaag moet drukken voordat ik mes heb. erg vervelend als je iemand wilt kniven die aan het bewegen is.
Nee totaal geen lag, ik download zelfs via nieuwsgroepen terwijl ik warhawk speel. (download op 2 draadjes dan met 450KB/s v.d. 600KB/s). Misschien echt goed indrukken de knop? Kan zijn dat je hem half raakt of tegelijk met een andere knop zodat een leeg hokje geselecteerd wordt en je je huidige wapen behoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Frank J. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:55:
[...]

Nee totaal geen lag, ik download zelfs via nieuwsgroepen terwijl ik warhawk speel. (download op 2 draadjes dan met 450KB/s v.d. 600KB/s). Misschien echt goed indrukken de knop? Kan zijn dat je hem half raakt of tegelijk met een andere knop zodat een leeg hokje geselecteerd wordt en je je huidige wapen behoudt?
dat dacht ik eerst ook, dat ik meerdere aanraakte, maar ben daarna eens goed gaan opletten, maar of ik heb lag, of de controller lagt, of de controller werkt gewoon niet lekker meer...

heb hier @home breedband, kan dus met bijna 1 MB/s downen en had verder geen uipload aanstaan. nouja, ik zie het wel, als ik weer tijd heb om te gamen, zal ik kijken of het beter gaat. heb er ook niet altijd last van, in een potje heb ik er zo'n 3 of 4x last van.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb ik ook soms, ligt volgens mij aan de server speed, dat hij niet altijd alles meteen afhandelt. Maar goed, anderen hebben dat dus ook denk ik dan. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Zo ik heb gisteren dan ook maar Warhawk gedownload. Dat ging lekker rap met 20mbit.
Meteen online gegaan, en werd meteen al rap afgeknalt :( Moet toch nog steeds erg wennen aan de besturing. En soms heb ik ook geen idee waar ik heen moet aangezien ik de mappen nog niet ken.

Spelen jullie vaak met vrienden bijv. Quadsplitscreen, vinden jullie het dan nog goed speelbaar? Qua grote van beeldoppervlakte (alles nog goed overzichtelijk?) Performance van game, gaat dat niet achteruit? En hoe kan je dit het beste doen? Zelf een gamehosten of een unranked game joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb een paar keer dual splitscreen een unraked server gejoined, werkt perfect. Ik geloof dat de beeldkwaliteit wel ietsje lager is, maar daardoor blijft de performance iig perfect.

En wat betreft dat snel afgeknald worden en het niet kennen van de maps, dat komt vanzelf wel. In het begin heeft de game best een steile leercurve. Vooral met de warhawks.

Zelf gebruik ik geen motion sensor controls en bij alles staat inverted uit (ook bij warhawks). Dit is voor mij toch het makkelijkst aangezien ik shooters altijd non-inverted speel. En ik kan er niet aan wennen als voor de warhawk de controls elke keer andersom staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Nohead schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:35:
Zo ik heb gisteren dan ook maar Warhawk gedownload. Dat ging lekker rap met 20mbit.
Meteen online gegaan, en werd meteen al rap afgeknalt :( Moet toch nog steeds erg wennen aan de besturing. En soms heb ik ook geen idee waar ik heen moet aangezien ik de mappen nog niet ken.

Spelen jullie vaak met vrienden bijv. Quadsplitscreen, vinden jullie het dan nog goed speelbaar? Qua grote van beeldoppervlakte (alles nog goed overzichtelijk?) Performance van game, gaat dat niet achteruit? En hoe kan je dit het beste doen? Zelf een gamehosten of een unranked game joinen?
>:) heeh wat is je nick? want ik zat gister op een server met wat echte noobs (ik dacht dat ik slecht was ;) ) en dat waren Nederlanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Pfff...gisteren kwam ik toevallig op een unranked server waar in het andere team 10 mensen van dezelfde clan zaten. En dat hebben we geweten ook! Echt zwaaaaar verloren. Ik had telkens maar een paar kills en werd constant weggeknald. Er was gewoon niks tegen te beginnen, want ze waren echt overal aanwezig met Warhawks en Tanks :(
Maarja, het bewijst wel dat goed teamwork en/of goeie communicatie veel verschil kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Qorne schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

>:) heeh wat is je nick? want ik zat gister op een server met wat echte noobs (ik dacht dat ik slecht was ;) ) en dat waren Nederlanders :P
PSN: Nohead
Ik had de topicstarter al een DM gestuurd maar nog geen reply ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

SToRM666 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33:
Pfff...gisteren kwam ik toevallig op een unranked server waar in het andere team 10 mensen van dezelfde clan zaten. En dat hebben we geweten ook! Echt zwaaaaar verloren. Ik had telkens maar een paar kills en werd constant weggeknald. Er was gewoon niks tegen te beginnen, want ze waren echt overal aanwezig met Warhawks en Tanks :(
Maarja, het bewijst wel dat goed teamwork en/of goeie communicatie veel verschil kan maken.
Stond er toevallig YOP voor hun naam? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03
Dat was met yosniper en focop? Ik was daar ook even met een clanmaatje Baffers aanwezig, heb even deatmatch gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sandyman538 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

Zo doen wij het ook hoor ;)

Oefening baart kunst. In het begin moet je ook nog kijken welk wapen waar zit, na verloop van tijd gaat het bijna automatisch (het wisselen dan), korte tik op pijltje naar boven voor je rocket launcher, pijltje naar beneden voor je knife etc. etc.
Aye en als je spawnt gelijk tikje naar beneden voor Knife zodat je niet op de radar te zien bent en wapens kan pakken!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt er voor de GoT-clan nog eens een partijtje georganiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sandyman538 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:24:
[...]

Stond er toevallig YOP voor hun naam? >:)
Nee, het was een andere clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Heb sinds gisteren warhawk :)
Nog iemand nodig voor de GoT clan ?
PSN: hermedico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

hermedico schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:28:
Heb sinds gisteren warhawk :)
Nog iemand nodig voor de GoT clan ?
PSN: hermedico
Geef even een pm aan de ts, dan kan hij je toevoegen aan de clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

DCFreak schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

Geef even een pm aan de ts, dan kan hij je toevoegen aan de clan :)
Sweet, doe ik ook ff, heb m twee dagen geleden gedownload, en tijdje gespeeld. Ben al heel snel gestegen in rang, 2nd luitenant dacht ik. Gaat wel erg snel of ligt dat aan mij?

Maar moet zeggen dat het erg lekker weg speelt. Vliegen vind ik tot nu toe wel het leukst, alleen krijg ik daar de minste kills mee. Heb ff geprobeert met motion sensor aan, werk eigenlijk best goed maar kan dat ding toch beter onder controle houden zonder.

Nu ff dit topic doorspitten zodat ik ook een expert wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

De ranks werken nog niet goed. Zelf ben ik ook 2e luitenant met zo'n 3200 punten (plaats 22.000 ongeveer). Ik ken clanmaten die 314 punten hebben (plaats 60.000) en vaandrig zijn (het ruitje), dat is zo'n 5 ranks hoger dan die van mij.

Je kunt het beste niet te snel in rang stijgen, want dan kun je veel ranked rooms niet meer in... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Sandyman538 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:12:
De ranks werken nog niet goed. Zelf ben ik ook 2e luitenant met zo'n 3200 punten (plaats 22.000 ongeveer). Ik ken clanmaten die 14 punten hebben (plaats 60.000) en vaandrig zijn (het ruitje), dat is zo'n 5 ranks hoger dan die van mij.

Je kunt het beste niet te snel in rang stijgen, want dan kun je veel ranked rooms niet meer in... :*)
Ik ben vaandrig en heb nog maar 374 punten :9
Helaas kan ik een hoop ranked servers niet meer bezoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag ook warhawk.
Lees al tijdje dit topic, ook voor ik warhawk had en leek me erg leuk spel.
Nu ik hem ook heb en na een paar dagen redelijk goed overweg kan (vooral met de warhawk maak ik op verschillende servers veel kills) zou ik ook wel in een clan willen alleen ik kan niet vinden hoe ik een DM stuur :P sorry ja, echt noob van me... kan iemand me dat wijzen?

Begin was echt score van 2/15 enzo en nu haal ik al scores van 18/7 enzo dus gaat lekker.
De warhawk heb ik helemaal door en gebeurt nog maar brij weinig dat ik uit de lucht wordt geknald door andere warhwaks (mede doordat ik alleen maar zowat hiermee gespeeld heb).
Alleen die luchtafweer rakketten vanaf de grond zijn zwaar irritant :)

Maar goed 2 vragen dus;

Hoe stuur ik een DM zodat ik bij de clan kan?
En hoe kan je je naam veranderen in Warhawk eigenlijk?

Mijn naam is nu "Sandah".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:21:
Hoe stuur ik een DM zodat ik bij de clan kan?
Kan je via PSN doen of via Direct Messages onder het MYREACT kopje bovenin het forum.
En hoe kan je je naam veranderen in Warhawk eigenlijk?
Dat is niet mogelijk, dit is dezelfde naam als je PSN naam en die kan ook niet gewijzigd worden.
n the new Game Informer magazine, is mentioned a Warhawk expansion in December, here is what it says: There aren't any screens available yet, but we saw an early version of this expansion pack in action. The big news is the addition of a new vehicle: the dropship. Armed with six missiles turrets and the ability to pick up ground vehicles (like tanks), the dropship will sure change the face of battle - so much so that previous zones will be modified slightly to integrate the new vehicle.
Mogelijk al een uitbreiding in december, die dropship klinkt echt bruut.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

Kan je via PSN doen of via Direct Messages onder het MYREACT kopje bovenin het forum.

[...]

Dat is niet mogelijk, dit is dezelfde naam als je PSN naam en die kan ook niet gewijzigd worden.

[...]

Mogelijk al een uitbreiding in december, die dropship klinkt echt bruut.
Je account naam niet nee, maar je ''schermnaam'' wel. staat ergens bij account settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hermedico schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:45:
[...]

Je account naam niet nee, maar je ''schermnaam'' wel. staat ergens bij account settings ;)
You kid me not? Dat moet ik gauw eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:48:
[...]

You kid me not? Dat moet ik gauw eens proberen.
Volgens mij wel ja, je hebt namelijk een Online-ID en een online naam.
Ik geloof dat je die naam nog moet kunnen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja twijfel je nou zelf ook of...?
Want ik heb toch redelijk in alle opties gezocht maar kon niks vinden waar je de naam kan veranderen. Zou graag NL oid achter mn naam willen hebben.

Ik ga dit vanavond even proberen.
Overigens bij Account settings in Warhawk zelf of in het menustructuur van de PS zelf? (XMB?)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een tip die misschien al is gepost en ook redelijk logisch is maar ik kan echt alle missiles afschudden door de linker en rechterpook tegelijk naar 1 kant in te drukken en daarbij ook nog L2 + R2.
Dan maak je al tollend een zeer scherpe bocht waardoor ( en vooral bij rotsen of andere objecten ) de misseles gewoon de weg kwijt raken en rechtdoorgaan of tegen die rotsen e.d.
Druk je hierbij ook nog het rechterpookje omhoog of naar beneden erbij dan vlieg je ze helemaal zoek.

Let wel dat dit erg veel vergt van je vingers :D maar het werkt wel.
Werkt alleen niet 100% tegen luchtafweer geschut (ground-to-air missiles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:41:
Ja twijfel je nou zelf ook of...?
Want ik heb toch redelijk in alle opties gezocht maar kon niks vinden waar je de naam kan veranderen. Zou graag NL oid achter mn naam willen hebben.

Ik ga dit vanavond even proberen.
Overigens bij Account settings in Warhawk zelf of in het menustructuur van de PS zelf? (XMB?)
ik heb ooit in het begin mijn naam opgegeven, maar volgens mij was dat local. ik weet niet of dat invloed heeft op het online gebeuren, maar je kan het even nakijken. dus in het begin niet online, maar lan als het ware en daar bij 1 van de opties kan je je naam veranderen (misschien verkeerd gekeken en was het servernaam, letters zijn extreem klein op sdtv :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Kan je met warhawk bijvoorbeeld ook met ze 2e achter 1 ps3 console online ? gewoon split screen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Nipje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:09:
Kan je met warhawk bijvoorbeeld ook met ze 2e achter 1 ps3 console online ? gewoon split screen ofzo ?
Ja dat kan tot 4 players op 1 PS3, alleen wordt je zicht wel beperkt met 4 spelers.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal misschien al eens ergens gevraagd zijn. Sorry dan :P

Ik zag dat je op PSN warhawk kon downloaden. Hoeveel GB is dat complete spel dan wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ongeveer 800mb.

[ Voor 61% gewijzigd door SToRM666 op 16-10-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxue schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:27:
[...]

ik heb ooit in het begin mijn naam opgegeven, maar volgens mij was dat local. ik weet niet of dat invloed heeft op het online gebeuren, maar je kan het even nakijken. dus in het begin niet online, maar lan als het ware en daar bij 1 van de opties kan je je naam veranderen (misschien verkeerd gekeken en was het servernaam, letters zijn extreem klein op sdtv :S)
Ik denk inderdaad servernaam :) die kan je namelijk wel veranderen.
Eigen naam heb ik gisteren nog naar gezocht maar kan niks vinden, dus ik denk gewoon dat je vast zit aan je naam die je uitgekozen hebt aan het begin zeg maar.
Enige wat ik me kan bedenken is in je XMB en dan bij account instellingen je naam te wijzigen ofso.
Maar dat lijkt me toch ook een heel gedoe, zo heel belangrijk vind ik t ook nie eigenlijk.

Paar grappige dingen trouwens, gister co-op met maat warhawken. Hij wil bij me in de warhawk maar loopt iets door op de vleugel en toen ging ik gauw de lucht in.
Had ik een passagier op mn vleugel :P dat leek best lullig...
Ff een looping en hij pleurde tientallen meters naar beneden en kon gewoon weer verder lopen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:28:
Ik heb trouwens een tip die misschien al is gepost en ook redelijk logisch is maar ik kan echt alle missiles afschudden door de linker en rechterpook tegelijk naar 1 kant in te drukken en daarbij ook nog L2 + R2.
Dan maak je al tollend een zeer scherpe bocht waardoor ( en vooral bij rotsen of andere objecten ) de misseles gewoon de weg kwijt raken en rechtdoorgaan of tegen die rotsen e.d.
Druk je hierbij ook nog het rechterpookje omhoog of naar beneden erbij dan vlieg je ze helemaal zoek.

Let wel dat dit erg veel vergt van je vingers :D maar het werkt wel.
Werkt alleen niet 100% tegen luchtafweer geschut (ground-to-air missiles)
Die staat zelfs al een tijdje in de OP, alleen dan niet met de powerslide combinatie erbij. ;)

Ik heb het nog eens dubbel gechecked, maar het is in elk geval niet mogelijk om je PSN naam te wijzigen in het XMB, er is ook geen betaalde optie voor een naamsverandering zoals XBL dat heeft.
En in Warhawk zelf kun je ook nergens je schermnaam wijzigen, je kan hoogstens een clan-tag voor je naam plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Klopt het dat zo'n beetje elke online server geen split screen toe staat zegmaar ? dat ik bijv met een maat samen op 1 console online wil ?

heb warhawk gister ook maar ff gekocht =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nipje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:51:
Klopt het dat zo'n beetje elke online server geen split screen toe staat zegmaar ? dat ik bijv met een maat samen op 1 console online wil ?

heb warhawk gister ook maar ff gekocht =P
Welcome to the club. :)

Je moet er even opletten dat je in elk geval geen ranked server joined, dat zijn zowiezo alle blauwe servers en ook alle gewone servers met het niet-doorstreepte beker-icoontje voor hun naam. Op alle andere servers is over het algemeen Splitscreen gewoon enabled, alhoewel dit wel een serverinstelling is en heel misschien ook op een niet-ranked server uit kan staan, dat ben ik echter nog nooit tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

Welcome to the club. :)

Je moet er even opletten dat je in elk geval geen ranked server joined, dat zijn zowiezo alle blauwe servers en ook alle gewone servers met het niet-doorstreepte beker-icoontje voor hun naam. Op alle andere servers is over het algemeen Splitscreen gewoon enabled, alhoewel dit wel een serverinstelling is en heel misschien ook op een niet-ranked server uit kan staan, dat ben ik echter nog nooit tegen gekomen.
ok, bedankt voor de info. Ik wou je even een PM sturen maar ik ben de enige die niet weet hoe je op dit forum een PM naar iemand stuurd ... ik zat al op je profiel te kijken maar kon het niet vinden =P dus als je deze post leest zou ik ook wel lid willen worden de clan. GoT username is Nipje en PSN is ook Nipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Nipje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

ok, bedankt voor de info. Ik wou je even een PM sturen maar ik ben de enige die niet weet hoe je op dit forum een PM naar iemand stuurd ... ik zat al op je profiel te kijken maar kon het niet vinden =P dus als je deze post leest zou ik ook wel lid willen worden de clan. GoT username is Nipje en PSN is ook Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

staat een paar post boven je ;). maar goed, je bent niet de enige, er zijn er genoeg die het niet weten. en ik was er 1 van :P. maar ik moet zeggen dat het niet aanmoedigt om het te doen, je moet en de naam precies weten en dan navigeren. 9/10 keer zal ik de naam niet 100% kunnen natypen of 100% zeker zijn dat ik het goed heb getypt. knopje bij iemands profiel zou wonderen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Dxue schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

[...]

staat een paar post boven je ;). maar goed, je bent niet de enige, er zijn er genoeg die het niet weten. en ik was er 1 van :P. maar ik moet zeggen dat het niet aanmoedigt om het te doen, je moet en de naam precies weten en dan navigeren. 9/10 keer zal ik de naam niet 100% kunnen natypen of 100% zeker zijn dat ik het goed heb getypt. knopje bij iemands profiel zou wonderen doen :)
bedankt, had de post niet gezien boven me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hoe werken die lindjes enzo ? ik had net in een match 2 lindjes unlockt alleen ze staan nog niet bij mijn profiel ofzo :P

edit het duurde dus even voordat ze er bij stonden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Nipje op 17-10-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dxue schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

[...]

Lol, weet ik dat ook weer :P Maar als je een reactie ziet van iemand en je wilt die pm' en dan ctrl+c je z'n naam, gegarandeert geen typo's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vraagje over de headset die je bij de Blu-ray versie krijgt.
Ik snap er niks van, hoop dat iemand kan helpen.

In t boekje staat dat je eerst de Headset moet opladen, dit heb ik gedaan.
Er staat ook door em aan te krijgen ff 1sec op die knop drukken, bij mij gebeurt dus niks.
Ik moet em 5sec inhouden ofso en dan pas gaat er een blauw lampje op knipperen om de 2 sec ongeveer. In het boekje staat dat je em juist 5sec moet inhouden om hem uit te doen, dit werkt overigens ook.

Nu kan ik hem in elk geval al aan en uit doen. Bij uitdoen knippert dat lampje een paar keer snel en blijft het lampje uit.

Nu wil ik hem in WH gaan gebruiken maar bij het registreren van een bluetooth apperaat blijft ie maar op zoeken staan en gebeurd er niks. Ik heb em al via de usb kabel aangesloten gelaten en op zoeken gedrukt maar ook zonder usb kabel. Hij is ten alle tijden aan, maar hij vind maar niks.

Wat doe ik fout? wat vergeet ik? help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Headset uitzetten, PS3 laten scannen en dan de headset terug aanzetten (lampje moet knipperen).
Ik heb er ook even mee moeten klooien, maar opeens werkte die :)

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 18-10-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:43:
Zoals Storm zegt en als je op een gegeven moment een code in moet vullen moet je òf 0000 òf 1234 invullen, waarschijnlijk de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja 0000, maar zover kom ik nog niet eens :P
Kga proberen wat jij hebt gedaan Storm < danku zeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ja wanneer gaan we weer een keer met GOT gamen? Servertje opzetten (24 man ofzow) en lekker warhawken? Gisteren de hele dag met 2 vrienden splitscreen een eigen server opgezet. 20 man zat direct vol, het mooie is je kan meteen mensen kicken als ze TKen of irritant lopen te doen ! _/-\o_

In het begin vonden ze de controls erg lastig maar na een uurtje even oefenen ging het een stuk beter. Vooral de SAM's waren in trek >:)

[ Voor 61% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-10-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hoe zit het met de invite's voor de clan van GOT ? zou er ook graag bij willen =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
wil deze game ook hebben :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Kopen! :) haha maar wat is het probleem eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:56:
ja 0000, maar zover kom ik nog niet eens :P
Kga proberen wat jij hebt gedaan Storm < danku zeer
En is het nog gelukt? :)

Ik heb gisteren trouwens nog uren zitten spelen, wat weer erg leuk was. Maar het mooiste is wel dat mijn k/d ratio nu eindelijk op 1 staat :)

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 18-10-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:43:
Ff vraagje over de headset die je bij de Blu-ray versie krijgt.
Ik snap er niks van, hoop dat iemand kan helpen.

In t boekje staat dat je eerst de Headset moet opladen, dit heb ik gedaan.
Er staat ook door em aan te krijgen ff 1sec op die knop drukken, bij mij gebeurt dus niks.
Ik moet em 5sec inhouden ofso en dan pas gaat er een blauw lampje op knipperen om de 2 sec ongeveer. In het boekje staat dat je em juist 5sec moet inhouden om hem uit te doen, dit werkt overigens ook.

Nu kan ik hem in elk geval al aan en uit doen. Bij uitdoen knippert dat lampje een paar keer snel en blijft het lampje uit.

Nu wil ik hem in WH gaan gebruiken maar bij het registreren van een bluetooth apperaat blijft ie maar op zoeken staan en gebeurd er niks. Ik heb em al via de usb kabel aangesloten gelaten en op zoeken gedrukt maar ook zonder usb kabel. Hij is ten alle tijden aan, maar hij vind maar niks.

zodra de headset aangaat, moet je hem nog even langer inhouden, dan gaat die in de mode dat die detecteerbaar is en dus dat je ps3 (of welk ander apparaat dan ook, mobiel, pc) hem ziet. naar connecten, pass invoeren en hij is klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zijn hier ook mensen die tijdens een potje 'zones' tijdens het gehele potje in een turret gaan zitten in de basis? Arghhh. Dan gaat het dus om 'zones' punten die je in bezit moet hebben en dan zie ik in de eigen basis 3 man in 3 verschillende turrets zitten |:( . Waarom? Hopen op die ene kill? Help je teamgenoten eens even de andere punten in bezit te nemen, dat lukt niet als jullie allemaal met het luie kadaver in zo'n turret gaan zitten. Zo, dat is er uit O-)

Maar zulke mensen zullen vast niet op GoT zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
PSN versie €29,99, Blu-Ray versie €59,99

30 euro voor een schijfje???

En is Warhawk zo klein dan? vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Hertog_Martin schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:20:
PSN versie €29,99, Blu-Ray versie €59,99

30 euro voor een schijfje???

En is Warhawk zo klein dan? vreemd...
Bij de €59,99 zit ook een Bluetooth headset!
Er schijnt ook een €30,= winkel versie aan te komen, dus alleen de disk zonder headset
Sandyman538 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:15:
Zijn hier ook mensen die tijdens een potje 'zones' tijdens het gehele potje in een turret gaan zitten in de basis? Arghhh. Dan gaat het dus om 'zones' punten die je in bezit moet hebben en dan zie ik in de eigen basis 3 man in 3 verschillende turrets zitten |:( . Waarom? Hopen op die ene kill? Help je teamgenoten eens even de andere punten in bezit te nemen, dat lukt niet als jullie allemaal met het luie kadaver in zo'n turret gaan zitten. Zo, dat is er uit O-)

Maar zulke mensen zullen vast niet op GoT zitten :P
Online zitten vooral de missle turrets snel vol. Er zijn weinig skills nodig om deze te bedienen en je hebt bijna een instant killo op een WarHawk. Sommige mensen weten echt het verschil niet tussen de diverse game-modes...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

HoefMeistert schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:36:
Online zitten vooral de missle turrets snel vol. Er zijn weinig skills nodig om deze te bedienen en je hebt bijna een instant killo op een WarHawk. Sommige mensen weten echt het verschil niet tussen de diverse game-modes...
Zelf zit ik ook nog wel eens in een missle turret (al wordt het steeds minder, de lol gaat er wat vanaf), maar dan zit ik wel ergens midden in het level, of dicht bij de basis van de tegenstander. Om in je eigen basis te gaan zitten tijdens een potje 'zones' is totaal nutteloos, aangezien de tegenstander praktisch niet in je basis zijn te vinden. En als ik dan alle turrets 90% van de tijd vol zie zitten met mensen, dan breekt mijn klomp.

Als die lui nou eens gewoon gingen aanvallen en tegenstanders kapot maken, dan kon je zo'n potje nog eens winnen :P

/edit

Reageer ik hier gewoon op een clanmember ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 19-10-2007 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nipje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:40:
Hoe zit het met de invite's voor de clan van GOT ? zou er ook graag bij willen =P
Ik dacht dat ik jou al een invite gestuurd had, maar ik zal het vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:51:
[...]

Ik dacht dat ik jou al een invite gestuurd had, maar ik zal het vanavond nog eens proberen.
Ok bedankt, ik had iig nog niks gezien in warhawk over een invite =P zal vanavond ook even kijken da

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nipje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:12:
[...]

Ok bedankt, ik had iig nog niks gezien in warhawk over een invite =P zal vanavond ook even kijken da
Mja, kan zijn dat ik je naam verkeerd gespeld heb ofzo, had ik al eens eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Sandyman538 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:31:
[...]

Zelf zit ik ook nog wel eens in een missle turret (al wordt het steeds minder, de lol gaat er wat vanaf), maar dan zit ik wel ergens midden in het level, of dicht bij de basis van de tegenstander. Om in je eigen basis te gaan zitten tijdens een potje 'zones' is totaal nutteloos, aangezien de tegenstander praktisch niet in je basis zijn te vinden. En als ik dan alle turrets 90% van de tijd vol zie zitten met mensen, dan breekt mijn klomp.

teAls die lui nou eens gewoon gingen aanvallen en genstanders kapot maken, dan kon je zo'n potje nog eens winnen :P

/edit

Reageer ik hier gewoon op een clanmember ;)
haha, iedergeval hetzelfde idee 8)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Text777 host een game, CTF. Ik ga er nu heen misschien anderen die zin hebben? Server naam Got_text

er is wat meer bekend over de aankomende patch v1.1 & v1.2

[ Voor 42% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-10-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:14:
[...]

Mja, kan zijn dat ik je naam verkeerd gespeld heb ofzo, had ik al eens eerder.
Heb net nog ff gekeken maar had nog geen invite, dus ik had het iig niet over het hoofd gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Warhawk-update 1.1 eind oktober verkrijgbaar

Zaterdag 20 oktober 2007 - Dat Warhawk, de multiplayer-game van ontwikkelaar Incognito, een schot in de roos was, staat buiten kijf. Het spel is enorm populair bij de online PlayStation 3-spelers en biedt hen intense strijdgevechten op reusachtige maps. Toch waren er her en der nog wat bugs en problemen.

Goed nieuws dus, want Incognito heeft via de officiële PlayStation Blog bekend gemaakt een patch uit te brengen die Warhawk de 1.1-versie meegeeft. Connectieproblemen, verkeerde statistieken en de foute serverlijsten zouden eind oktober verleden tijd moeten zijn, want dan wordt de update gereleased.

Server-side updates
* Stat database stability improvements
* Improved server stability
* Max Clan limit changed from 32 to 64
* Viral Rank-up bug fixed and correct for players that were accidentally ranked up.
* “Time-in-Vehicle” Stats fixed so certain awards can now be granted properly.

Client-side updates for Patch v1.1
* Stat connection, fetch/post fixes
* Significantly improved client connection stability
* Quad “?? ??” Ping display bug fixed.
* Added support for Player-Ranked Servers.
* Game synchronization fixes due to fluctuating network conditions (packet-drop).
* Crash fixes for end of game and split screen.

Ook werd bekend gemaakt dat er nu zogenaamde "Warhawk Arbiters" aanwezig zullen zijn op diverse servers om cheaters en ander gespuis tegen te gaan. Verder werd ook nog update 1.2 vermeld, waarover binnenkort meer info. Waarschijnlijk zal deze update meer game-content bevatten en zullen we deze in december mogen verwachten.
Ben benieuwd welke rang ik dan ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

SToRM666 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

Het zal waarschijnlijk niet hoger worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

SToRM666 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

Bij dat scherm kan je zien hoeveel punten je voor elke rang nodig hebt en hoeveel punten je op dit moment hebt. Dus het hoeft geen verrassing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 21:20
Moet je een rang hebben voor de GoT clan?
Heb wel wat rangen gehaald maar zou niet weten wat mijn echte rang is.
Mijn PSN nick is bennekommer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Jeeemig, sommige servers zitten echt de debielste types. Zit net op CTF server (ranked, van SCEE) en de anderen hebben onze vlag. Dan denk je: ons team gaat die vlag terughalen. Dus je doet je best, maar je hebt nauwelijks luchtsteun, en legt telkens het loodje. Kijk je op je map, zie je 4 (!) vliegtuigen van jouw team beetje eikelen aan de anderen kant van de map, geen vijand in de buurt.. tja... Ben maar weggegaan (maar toen zat ik weer 10 minuten te connecten :X ). Anyway, het wordt tijd dat ze die stats fixen en de ranking op servers weer instellen dat beginners op een eigen server kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik erger me ook vrij regelmatig aan mijn 'mede' spelers. Je hebt er vaak helemaal niks aan en dan gaat de lol van het spelen toch vrij vlot voorbij. Beetje jammer allemaal... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik had overlaatst ook zo´n vervelende medespeler. Die kon het niet hebben dat ik airstrikes pakte ofzo en toen stak ie me even later zomaar neer :| En toen ie daarna met een airstrike op mij zat te richten heb ik m maar even uit de toren gesnipet >:)
EfBe schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:16:
Ben maar weggegaan (maar toen zat ik weer 10 minuten te connecten :X ).
Bij het connecten op een server kijk ik altijd naar de tijd tot de volgende ronde. Als dit 5 minuten is of minder, dan heb je al een veel grotere kans om erop te komen. Sterker nog, ik ben er tot nu toe altijd op gekomen op die manier. Op het moment dat er een nieuwe map aankomt gaan er altijd wel wat mensen weg. Ik zet die server dan altijd even in mn favorites, zodat ik constant kan proberen te connecten zonder telkens door die hele lijst te moeten scrollen.

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 22-10-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:44:
[...]
En is het nog gelukt? :)

Ik heb gisteren trouwens nog uren zitten spelen, wat weer erg leuk was. Maar het mooiste is wel dat mijn k/d ratio nu eindelijk op 1 staat :)
Het is inderdaad gelukt op de manier die jij beschreef :) wel handig om dat even in de handleiding te zetten die gasten ;).

Overigens hoor ik in warhawk niks door 't oortje, en ook zelf praten hoor ik nie terug via het geluid van mn tv of mijn eigen oortje. Of hoor je je eigen gepraat ook niet? (zou wel beter zijn :P).
Ik hoor namelijk wel anderen via de tv gewoon, soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

je hoort inderdaad jezelf niet terug, en de anderen hoor je terug via je oortje als je die hebt aangesloten en anders via de tv. maar dan moeten ze natuurlijk wel terugpraten/praten ;) en dat is nou net iets wat niet zo vaak gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaar ;).. dan zal alles wel goed werken..ff keer proberen met GoT dan maar.

@Minnema: heb je me eigenlijk al toegevoegd aan GoT? vorige week al DM gestuurd naar je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
meer info over Patch 1.2 gepland voor eind dit jaar
Patch v1.2 includes:
* 5 New layouts.
* Clan game server option.
* Buddy slot reservations.
* Integrated Warhawk Store.
* Updated CTF capture/return behavior.
* Internal stat padder protection.
* Booster Pack status display at join game list.
* DualShock3 integration.
* Separate SIXAXIS motion control on/off per mode (ground, hover, flight).
* Detailed Player Score display at end of game fixed.
* Added new server type filters (player, ranked, dedicated, clan, Official Warhawk, etc).
* Added new server full/open filter.
* Fall damage exploit fixed.
* Dismount into walls exploit fixed.
* Invisible Tank, Turret & Warhawk exploit fixed.
* Auto-kick of idle players.
* Add to Favorites button added to end game screen.
* Increased VOIP volume when not using headset.

And of course I can’t end this post without mentioning the Booster Pack. So there, I said it…”Booster Pack” :-)

No seriously … my next post in just a few days will give you all a glimpse of an internal gameplay session we had with the Booster Pack. It’s just a glimpse because as I’ve said before, our top priority has been on the v1.1 and v1.2 updates.
BRON

V1.1 en 1.2 zijn volgens mij gratis updates en de booster pack zal andere content toevoegen (er gaan geruchten over een dropship). Denk dat je daar voor moet betalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon Heavy op 22-10-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:07:
[...]

Het is inderdaad gelukt op de manier die jij beschreef :) wel handig om dat even in de handleiding te zetten die gasten ;).
No problem ;)
Overigens hoor ik in warhawk niks door 't oortje, en ook zelf praten hoor ik nie terug via het geluid van mn tv of mijn eigen oortje. Of hoor je je eigen gepraat ook niet? (zou wel beter zijn :P).
Ik hoor namelijk wel anderen via de tv gewoon, soms.
Je moet eens gaan naar: Instellingen > randapparatuurinstellingen > instellingen audioapparaat.

Als je daar de headset als in- en uitvoerapparaat zet, dan zul je de stemmen nietmeer via je tv horen maar door de headset.

Die V1.2 update van Warhawk klinkt wel heel erg goed trouwens :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 22-10-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:45:
[...]

No problem ;)

[...]

Je moet eens gaan naar: Instellingen > randapparatuurinstellingen > instellingen audioapparaat.

Als je daar de headset als in- en uitvoerapparaat zet, dan zul je de stemmen nietmeer via je tv horen maar door de headset.

Die V1.2 update van Warhawk klinkt wel heel erg goed trouwens :)
Jij bent goeeedd! _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Als er betaalde content komt, krijg je weer ellende met joinen van servers, dat je bepaalde crap niet hebt en dus niet echt meer kunt gamen zonder de extras. Afwachten wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik krijg een update checking scherm nu. Maar er is een faillure en kan niet online komen? Iemand nog hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Frank J. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:55:
Ik krijg een update checking scherm nu. Maar er is een faillure en kan niet online komen? Iemand nog hier last van?
Nope, net gechecked. Niks geen update scherm en kan gewoon SCEE servers joinen. Weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier ook last van Bierbeer. zal wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Doe mij ook maar bij de GoT clan :)

Zijn er nu nog mensen die ff willen fraggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond nog mensen last van gehad?
Heb zelf de hele avond gespeeld zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik had er een 3 login tries problemen mee, nu is het allemaal weer zoals vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een dom voorstel, maar is het een idee om 1 of 2 vaste avonden in de week te houden voor GoT op Warhawk? Of iemand die op een vaste tijd een servertje host zodat GoT'ers kunnen inloggen wanneer ze willen?

Ik weet dat ik zelf erg weinig online ben geweest in de afgelopen weken (verhuizing etc), maar die keren dat ik online was, zag ik ook maar een handjevol GoT'ers... Zou het schelen als er een vast tijdstip is waarop de kans groot is om mede-GoT'ers te treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nooit iemand van GoT..
Ben ook nog niet uitgenogd voor de clan, is al meer dan een week geleden dat ik een DM heb gestuurd, maarja we wachten af.

Overigens nog een tip voor mensen die het niet is opgevallen.
Als je raketten achter je aan hebt, zie je onder de waarschuwing een paar vierkantjes.
Hoe meer vierkantjes hoe verder de raket weg is.
Als er nog 1 vierkantje is, is de raket vlakbij en is het zeer handig om juist dan het roer om te gooien en een scherpe bocht te maken inclusief met het andere pookje uitwijken.
Werkt zeer vaak, kwam er gisteren pas achter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Spelen mensen nog wel Warhawk? Was gisteravond even aan het spelen en de enige die ik vaak tegenkom is Bierbeer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:09:
Ben ook nog niet uitgenogd voor de clan, is al meer dan een week geleden dat ik een DM heb gestuurd, maarja we wachten af.

Overigens nog een tip voor mensen die het niet is opgevallen.
Als je raketten achter je aan hebt, zie je onder de waarschuwing een paar vierkantjes.
Hoe meer vierkantjes hoe verder de raket weg is.
Als er nog 1 vierkantje is, is de raket vlakbij en is het zeer handig om juist dan het roer om te gooien en een scherpe bocht te maken inclusief met het andere pookje uitwijken.
Werkt zeer vaak, kwam er gisteren pas achter. :P
haha oke! wist ik nog niet zal er eens proberen op te letten. Ik zit vaak nogal in een paniek houding als ik het irritante geluidje hoor :D
Shiver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:29:
Spelen mensen nog wel Warhawk? Was gisteravond even aan het spelen en de enige die ik vaak tegenkom is Bierbeer.
thats meee srry dat ik weg moest maar mijn vriendin kwam weer thuis :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-10-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:09:
Sandah heb ik wel toegevoegd, weet je waar je het clan scherm moet vinden? Ik probeer het in elk geval zo dadelijk nog eens. :)

edit:
Ik kan je niet meer inviten, omdat ik het al eens gedaan heb. Kijk eens bij Community -> Clans of je daar je invite kan vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Frank J. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:30:

thats meee srry dat ik weg moest maar mijn vriendin kwam weer thuis :*)
Prima. Heb jij voice en komt mijn geblaat niet over of heb jij geen voice?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Shiver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:01:
[...]

Prima. Heb jij voice en komt mijn geblaat niet over of heb jij geen voice?
ja kheb voice alleen mn ps3 pakt hem af en toe niet, moet ik weer warhaw uit etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:29:
Ik speel meestal woensdags en donderdags/vrijdags. Ik zag jou gister wel maar ik kon niet connecten met de server waar je op zat :) Ik zie ook bijna niemand van GoT online wanneer ik speel (meestal savonds)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste