[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.003 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Goed, na een klein uurtje uitproberen met een stuk of 8 Gotters hebben we de volgende feiten kunnen vastleggen (dit is ons in ieder geval opgevallen):
- Als je het mes hebt geselekteerd, ben je onzichtbaar op de map voor de vijand. Het maakt niet uit of je kruipt of rent, zolang je maar niet springt of aanvalt. Ook is je naam en rank op dat moment niet zichtbaar boven het mannetje.

- Ditzelfde gaat op als je in een tank of jeep zit. Zolang je stil staat ben je niet te zien op de map. In de tank kan je gerust met de turret draaien zonder gezien te worden. De enige manier dat de vijand kan zien dat iemand in die tank zit is een rood richtkruis. In de jeep zie je iemand natuurlijk letterlijk zitten, maar op de map ben je onzichtbaar.
Op de map is wel een tank of jeep te zien, maar hierin zit dus geen rode of blauwe stip.

- Er is een verschil in schade tussen "headshots" en lager geraakt worden met het pistool of machinegeweer. Een "headshot" geeft meer schade, maar je schiet ook makkelijker mis. Hoe het spel dit exact berekend is niet duidelijk, maar hoger op het mannetje schieten resulteerd in meer schade.

- Een pistool is krachtiger op korte afstand dan een machinegeweer. Met een machinegeweer kan je van ver al raakschieten, maar breng je minder schade toe dan een pistool van dichtbij. Ben je heel dichtbij dan is het mes het beste wapen, mits je de tegenstander kan raken.
Uitzondering op deze regel is het schieten op tanks, jeeps of warhawks. Vergeet het pistool ook van dichtbij, deze doet haast niets. Met het machinegeweer kan je wel redelijk schade aanbrengen, maar reken op een clip of 2 a 3.

- Bij een vlammenwerper maakt het niet uit of je dichtbij staat of verder weg, mits je maar binnen de range blijft van het wapen. De maximale afstand is moeilijk aan te geven maar schat ik op zo'n 10 warhawk-meters. :P Het is wel het wapen naar keuze om tanks, jeeps, warhawks, turrets en raketlaunchers snel af te maken.

- Een tank is kwetsbaarder van achteren dan van voren. Schiet je met een tank op de voorkant van de ander, dan heb je 3 tot 4 schoten nodig, schiet je op de achterkant dan zijn 2 tot 3 schoten voldoende. Dit kan een enorm tactisch voordeel zijn als je weet waar de vijand is en er achter kan komen. Dus pak een tank altijd van achteren.... :+

- De raketten in het spel hebben een "lock-on" bereik van ongeveer 1/3 lengte van de grootste mappen. (getest op Badlands). Beste manier om deze te ontwijken is vooral laag vliegen achter rotsen of huizen en scherpe bochten maken.

- De machinegeweren van een warhawk hebben een verassend groot bereik. De hoeveelheid schade is ook niet afhankelijk van de afstand, maar eerder hoe goed je kan mikken.

- In de praktijk kan je te voet het beste geweervuur ontwijken door niet alleen heen en weer te rennen maar vooral door te springen. Een welgemikte granaat is natuurlijk altijd een instant kill.

- Met een warhawk kan je vrij gemakkelijk een jeep of tank op zijn kant duwen vanuit hover-mode, dit is vaak sneller dan neerschieten en je tegenstander kan op dat moment niet terugschieten. Ook tegenstanders te voet zijn soms makkelijker dood te vliegen dan te schieten.
Houdt er wel rekening mee dat een enkel goed gericht tankschot al genoeg is om je uit de lucht te schieten.
Tot zover deze bevindingen. Bedankt voor de hulp mensen! _/-\o_

[ Voor 98% gewijzigd door Chrasher op 27-09-2007 20:31 ]

PSN-id: Chrasher

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Klinkt goed! :) Ik kon er helaas niet bij zijn, ga zo wel ff hakken :)

Nog even over dit:
Ditzelfde gaat op als je in een tank of jeep zit. Zolang je stil staat ben je niet te zien op de map. In de tank kan je gerust met de turret draaien zonder gezien te worden. De enige manier dat de vijand kan zien dat iemand in die tank zit is een rood richtkruis. In de jeep zie je iemand natuurlijk letterlijk zitten, maar op de map ben je onzichtbaar.
Op de map is wel een tank of jeep te zien, maar hierin zit dus geen rode of blauwe stip.
Dit geldt dus alleen voor de tegenpartij? Want ik kan wel gewoon tanks (in de kleur van mijn team) zien op de map wanneer er iemand in zit

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
Misschien dat een rocket launcher op tanks een hogere schade van achteren aanricht van achteren maar voor een machine gun maakt het niet uit :)

Was wel even leuk, het praten via de mic vind ik toch best raar nog :)
Hier werkte het wel goed maar normaal in een game hoor ik eerder robots praten (onverstaanbaar) dan dat ik er iets uit kan halen.....

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

EfBe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:49:
Klinkt goed! :) Ik kon er helaas niet bij zijn, ga zo wel ff hakken :)

Nog even over dit:

[...]

Dit geldt dus alleen voor de tegenpartij? Want ik kan wel gewoon tanks (in de kleur van mijn team) zien op de map wanneer er iemand in zit
Yep, dit geldt alleen voor de tegenpartij. Je eigen mensen kan je altijd zien!

En Frank J. bij het voorbeeld met de tank hebben we geschoten met een andere tank. Het kan natuurlijk ook zijn dat we dichterbij stonden, maar volgens mij waren de afstanden hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 27-09-2007 21:03 ]

Verwijderd

Mooi, jongens!
Dit is echt zeer handig om te weten :)
Ik zou wel wat buddies willen, dan ken ik tenminste een paar mensen die spele ;)
Ik zal morgen even men PSN-id opzoeken.:)

Nog eens bedankt? nuttige tips :)

Denk dat ik het gevonden heb, Tattoo69. ik wil niet in de clan, maar ik wil gewoon wat buddies. :)
Thx

PSN-ID: Tattoo69

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Half november me appartement inrichten met kick ass sound en beamer voor optimaal game plezier gnagna. Iemand een aanrader kwa 7.1 geluidsset of beamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Chrasher schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:02:
[...]

Yep, dit geldt alleen voor de tegenpartij. Je eigen mensen kan je altijd zien!

En Frank J. bij het voorbeeld met de tank hebben we geschoten met een andere tank. Het kan natuurlijk ook zijn dat we dichterbij stonden, maar volgens mij waren de afstanden hetzelfde.
Ik heb er gister op gelet maar ik zie echt tanks van de tegenpartij rijden op de radar (niet de SELECT radar, maar de normale rechts boven).

--------
Ik heb ook door geloof ik hoe die ranking upgrades werken. Wanneer je een rank selecteert zie je een puntenaantal staan EN een ribbon/medal die je moet hebben. Heb je een van beide dan ga je over. Dus mensen die Cmd Sergeant zijn zoals ik, moeten of een bak punten halen OF een distinguished air supremacy ribbon halen om te upgraden naar 2nd Lt. Die ribbon krijg je bij 10 kills in een warhawk.

Idd... dat wordt stevig doorvliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwacht vandaag een update van de OP met bovenstaande bevindingen en andere tips. :)
technoaddict schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:52:
Half november me appartement inrichten met kick ass sound en beamer voor optimaal game plezier gnagna. Iemand een aanrader kwa 7.1 geluidsset of beamer?
Over 7.1 kan ik niets zeggen, heb zelf een 5.1 (Z5500) waar ik erg tevreden mee ben. Mijn beamer is een Sanyo Z-5, deze is HD-ready (720p) maar levert al zo'n prachtig, scherp plaatje dat ik nog even niet kan bevatten hoe mooi 1080p er wel niet uit moet zien. 8)
Ik zou even rondkijken op fora zoals http://www.avsforum.com/ waar je veel gebruikerservaringen kunt vinden en veel (professionele) reviews zoeken.
EfBe schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:03:
[...]

Ik heb er gister op gelet maar ik zie echt tanks van de tegenpartij rijden op de radar (niet de SELECT radar, maar de normale rechts boven).
Ja dat sowieso, maar wij hebben gezien of tanks ook zichtbaar zijn als ze stil staan, dat bleek dus niet zo te zijn. Tenzij je er met de neus op staat.
Ik heb ook door geloof ik hoe die ranking upgrades werken. Wanneer je een rank selecteert zie je een puntenaantal staan EN een ribbon/medal die je moet hebben. Heb je een van beide dan ga je over. Dus mensen die Cmd Sergeant zijn zoals ik, moeten of een bak punten halen OF een distinguished air supremacy ribbon halen om te upgraden naar 2nd Lt. Die ribbon krijg je bij 10 kills in een warhawk.
Dat verklaart het inderdaad, ik vermoed ook zoiets.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
[...]

Vanavond dus ff naar een Ranked DogFight room :P

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wel leuk om te weten is dat je een hele korte draai kan maken met een warhawk door L2 en L1 gelijktijdig in te houden en tegelijkertijd naar links of rechts draaid. Handig bij een raket aanval. Ik begrijp overigens niet goed hoe het met de puntentelling zit. Ik heb nu 1127 punten in mijn profiel en heb er 25000 nodig voor 2e luitenant. Ik ben echter al bevorderd tot 2e luitenant.Weet iemand hier iets over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:15:
Ook wel leuk om te weten is dat je een hele korte draai kan maken met een warhawk door L2 en L1 gelijktijdig in te houden en tegelijkertijd naar links of rechts draaid. Handig bij een raket aanval. Ik begrijp overigens niet goed hoe het met de puntentelling zit. Ik heb nu 1127 punten in mijn profiel en heb er 25000 nodig voor 2e luitenant. Ik ben echter al bevorderd tot 2e luitenant.Weet iemand hier iets over ?
Als je een paar posts boven je kijkt zie je dat EfBe daar een interessante theorie over heeft. ;)

En ik heb die powerslide tip ook toegevoegd aan de OP, was ik nog vergeten. Thanks. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
technoaddict schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:52:
Beetje offtopic maarheee, ik heb de Sony VPL-AW15, voordeel van deze 720p beamer is dat ie 1080p/24 ondersteund en dan downsampled met behoudt van de 24fps. Verder is die Sanyo wel goedkoper en denk voor gamen net zo goed. De Panasonic PT-AX100E/PT-AX200E schijnt ook goed te zijn, hij ziet der alleen niet uit imho! De Panasonic 1080p PT-AE1000 versie is de bomba though!

Btw, zag gisteren iets raars wat me nog niet opgevallen was in Warhawk. Als je ingame zit en bij de graphics option menu kon ik het beeld vergroten, 4 kanten op. Was me niet opgevallen dat der aan alle kanten zwarte borders zaten eigenlijk :o Maar beetje vreemd als ie dat default doet?

[ Voor 22% gewijzigd door tex5 op 28-09-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ja dat sowieso, maar wij hebben gezien of tanks ook zichtbaar zijn als ze stil staan, dat bleek dus niet zo te zijn. Tenzij je er met de neus op staat.
Aha, dat is inderdaad het verschil, die ik zag reden :)

Over bevorderen: ik kwam erachter toen ik de game van Tex wilde joinen maar per ongelijk get profile koos. Ik zag toen zijn profile en hij was al 2nd Lt. maar had maar 1100 punten oid. Hij had wel die ribbon, ik uiteraard niet.

Dogfights zijn inderdaad wel nodig hiervoor, maar je kunt ook met air-to-ground missiles proberen veel kills te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:19:
[...]

Als je een paar posts boven je kijkt zie je dat EfBe daar een interessante theorie over heeft. ;)

En ik heb die powerslide tip ook toegevoegd aan de OP, was ik nog vergeten. Thanks. :)
Leuke theorie maar er klopt geen fluit van. Ben Sergeant Major en ik heb al de badges/ribbons om nog iets van 5 ranks te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:59:
[...]
Btw, zag gisteren iets raars wat me nog niet opgevallen was in Warhawk. Als je ingame zit en bij de graphics option menu kon ik het beeld vergroten, 4 kanten op. Was me niet opgevallen dat der aan alle kanten zwarte borders zaten eigenlijk :o Maar beetje vreemd als ie dat default doet?
Overscan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Ah ha, maar waarom staat dat normaal niet aan dan? Was toch behoorlijk stuk wat ie miste aan alle kanten. Als je via hdmi op 720p speelt neem je toch aan dat ie dan ook in volle 720p alles laat zien ipv iets verkleint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:02:
[...]

Leuke theorie maar er klopt geen fluit van. Ben Sergeant Major en ik heb al de badges/ribbons om nog iets van 5 ranks te promoveren.
Hmm.... erg vaag dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:29:
[...]
Ah ha, maar waarom staat dat normaal niet aan dan? Was toch behoorlijk stuk wat ie miste aan alle kanten. Als je via hdmi op 720p speelt neem je toch aan dat ie dan ook in volle 720p alles laat zien ipv iets verkleint?
Omdat zelfs moderne hdtv's meestal de overscan niet laten zien, omdat ze nog steeds oude signalen goed moeten tonen. Zelfs een HDMI signaal laat de overscan niet altijd standaard zien.
Ik vermoed dat jouw beamer ook een optie heeft om de overscan aan te passen en misschien staat die standaard op waarde 10 (oid, dat betekent in elk geval dat de overscan niet getoond wordt). Als je die op 0 (oid) zet dan laat je beamer het volledige beeld zien en dat is in Warhawk standaard met zwarte balkjes. Misschien had je dat al zo ingesteld als ik je verhaal goed begrijp.
Blijkbaar hebben de makers van Warhawk besloten om ook maar niks in de overscan te laten zien, Warhawk is ook het eerste spel op de PS3 die ik dat zie doen. Alle andere games die ik heb (en ook Blu-ray films en het XMB) missen gewoon een stuk als je overscan niet toont.
Maar je kunt dus in de opties van Warhawk het scherm aanpassen zodat er wel iets in de overscan getoond wordt.

edit:
En ik hoop dat dit verhaal ergens op sloeg, want als ik het zo terug lees is het best moeilijk te volgen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
[...]

Euh ik denk niet dat dit klopt aangezien ik al presidential merit(:D) heb wat me brigadier general zou moeten maken. Ik denk dat je 10% van de punten moet hebben. Ik heb nu precies 5000 punten wat me volgens mijn eigen theorie 1st lieutenant moet maken. We zullen zien.

Overigens nu al 4 medales. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:04:
[...]

Omdat zelfs moderne hdtv's meestal de overscan niet laten zien, omdat ze nog steeds oude signalen goed moeten tonen. Zelfs een HDMI signaal laat de overscan niet altijd standaard zien.
Ik vermoed dat jouw beamer ook een optie heeft om de overscan aan te passen en misschien staat die standaard op waarde 10 (oid, dat betekent in elk geval dat de overscan niet getoond wordt). Als je die op 0 (oid) zet dan laat je beamer het volledige beeld zien en dat is in Warhawk standaard met zwarte balkjes. Misschien had je dat al zo ingesteld als ik je verhaal goed begrijp.
Blijkbaar hebben de makers van Warhawk besloten om ook maar niks in de overscan te laten zien, Warhawk is ook het eerste spel op de PS3 die ik dat zie doen. Alle andere games die ik heb (en ook Blu-ray films en het XMB) missen gewoon een stuk als je overscan niet toont.
Maar je kunt dus in de opties van Warhawk het scherm aanpassen zodat er wel iets in de overscan getoond wordt.

edit:
En ik hoop dat dit verhaal ergens op sloeg, want als ik het zo terug lees is het best moeilijk te volgen. ;)
Ja hoor :) Heb nog geen overscan settings gezien op de beamer, nooit naar gezocht eigenlijk. Maar wel raar dat ze standaard dat zo zetten. Ik heb dus maandje ofzo met zwarte balkjes gewarhawked.. blijft beetje stom dat het me nooit opgevallen was maar ale! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tex5 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:44:
[...]

Ja hoor :) Heb nog geen overscan settings gezien op de beamer, nooit naar gezocht eigenlijk. Maar wel raar dat ze standaard dat zo zetten. Ik heb dus maandje ofzo met zwarte balkjes gewarhawked.. blijft beetje stom dat het me nooit opgevallen was maar ale! :o
Omdat je zegt dat je zwarte balkjes hebt denk ik dus dat je beamer standaard de overscan al laat zien, die dus default zwart is bij Warhawk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03
Van de hele ranking klopt sowieso geen fluit. Een vriend van mij heeft het spel een dag, twee uur in ranked rooms gespeeld, 4 kills en tig deaths, 0 medailles of insignes whatsoever en is al gepromoveerd naar vaandrig. Weet niet wat de engelse benaming is, maar het is die ruit.
Het lijkt dus meer gebaseerd op willekeur, dan dat er enige structuur in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]
Zoals hierboven ook al staat klopt dit dus niet. Dacht zelf op een gegeven moment dat het ook zo zou werken. Had al heel wat ribbons, maar miste nog net de 4x4 bandit in het rijtje. Na die gehaald te hebben bleef ik nog steeds op mijn oude rank staan. Als ik ook bij clanmembers kijk zijn sommigen 4 a 5 ranks hoger, met maar 175 punten ofzo. Ik ben vaandrig met bijna 1300 punten geloof ik. Waar ik nu dus op let (als ik het met anderen vergelijk) is hoeveel punten ze hebben en kijk ik niet meer naar de rang, watn die klopt toch niet... :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

tex5 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:45:ja dat gaat iid best snel, zeker als een hawk al beetje damaged is. erg leuk om met een machine gun een hawk uit de lucht te knallen :D Snipen was geloof ik 3 shots?
Met een tank een warhawk uit de lucht knallen is nog leuker :D Gister nog gedaan :P

Heb me nu ook es wat meer verdiept in de game, ik heb alleen nog wel veel oefening nodig. Ik leg vaak te snel het loodje (wil niks van de actie missen, dus dan ben ik te gehaast).

De Warhawk vind ik ook heel gaaf, maar ik heb moeite om zo'n ding echt effectief te gebruiken (iemand tips?).

Heb gister ook nog 2 sniper kills gemaakt, maar echt handig vind ik het toch niet zonder muis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik werd vandaag in mijn Jeep met de vlag neergesniped terwijl ik op volle snelheid in een bocht zat. Vet vaag toch ik heb al moeite om normaal een stilstaand persoon te snipen :s
dit zijn echt van die momenten dat ik denk yeah right en meteen disconnect 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

jammer dat ik het testmomentje heb gemist. moest werken.

ik zie heel veel mensen met een vlag in een jeep, maar je kan toch helemaal niet in een jeep stappen als je de vlag hebt? als ik de vlag heb, kan ik nergens instappen, geen jeep/tank/warhawk. hij zegt dan dat ik niet mag instappen. S:. of kan het wel als bijrijder? heb gisteren iemand op proberen te pikken die de vlag had, maar die kwam niet eens in de buurt van de jeep, terwijl ik gewoon bijna recht voor hem stond :S. als iemand die opheldering kan geven, zou het super zijn.

dat je met een mes onzichtbaar bent, is wel cool. misschien dat ik daarom altijd zo makkelijk zones veroverde en luitjes kon besluipen die een zone willen pakken. doe ik meestal met een mes in hand :D, weinig schade, snel killen en je hoeft niet bij de paal weg :)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Frank J. schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:54:
Ik werd vandaag in mijn Jeep met de vlag neergesniped terwijl ik op volle snelheid in een bocht zat. Vet vaag toch ik heb al moeite om normaal een stilstaand persoon te snipen :s
dit zijn echt van die momenten dat ik denk yeah right en meteen disconnect 8)7
haha ik heb dat ook altijd... ik zit dan van dat kan niet!!! ik probeer me te beheersen met disconnecten want soms is het zo lastig om weer een server op te komen, daarom ga ik dan maar even roken ofzo (en dan weer verder :) )
Dxue schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:39:
ik zie heel veel mensen met een vlag in een jeep, maar je kan toch helemaal niet in een jeep stappen als je de vlag hebt? als ik de vlag heb, kan ik nergens instappen, geen jeep/tank/warhawk. hij zegt dan dat ik niet mag instappen. S:. of kan het wel als bijrijder? heb gisteren iemand op proberen te pikken die de vlag had, maar die kwam niet eens in de buurt van de jeep, terwijl ik gewoon bijna recht voor hem stond :S. als iemand die opheldering kan geven, zou het super zijn.
volgens mij kan je met de vlag in alle voertuigen behalve de warhawk, jeep weet ik zeker omdat ik dat zelf vaak gedaan heb.

[ Voor 37% gewijzigd door DCFreak op 29-09-2007 01:40 ]

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zat vanmiddag nog bij de machinegun van de jeep, terwijl een teamgenoot met de vlag de jeep bestuurde. Was echt gaaf, ik zat met de machinegun naar achter gericht en zat op iedereen te knallen. We werden achtervolgt door infanterie, jeeps en zelfs warhawks :P

• EfBe
  • Niet online
Even een tip: wanneer je met 5 of meer teammaten om de vlag heenstaat om hem terug te brengen en je hebt een rocketlauncher in je vingers, NIET schieten, want wie weet zit er een paaltje in de weg en help je iedereen in het groepje om zeep en lig je van de server af.

Niet dat mij dat overkomen is hoor 8)

Over die snipers, tja... dat is uberhaupt vaag. In Archipelago met CTF heb je soms snipers die de complete map overschieten EN je raken. Als je dan een sniper rifle pakt en terug wilt schieten, zie je gewoon NIETS. Ik denk dan... hoe kun jij dan mij wel raken? .... erg vaag.

[ Voor 31% gewijzigd door EfBe op 29-09-2007 10:47 ]

• Falcon Heavy
Wat ik soms ook niet snap als je een granaat tegen een object gooit en jij staat er in de buurt je direct dood bent maar je tegenstander loopt gewoon lekker door. Klopt op de een of andere manier ook niet

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 10:00
Ik heb em nu ook een weekje, leuk spelletje. Zeker met zn 4en splitscreen online, zelf een servertje aangemaakt (ik kon met mijn verbinding 20 man hosten, wel lekker) en die server zat binnen 5 minuten vol.

Maar zoals meerderen hier al zeggen klopt er volgens mij weinig van die stats, ik was na een uurtje spelen al wingman en dat ben ik nog steeds. Hoe kun je trouwens het verschil zien tussen ranked en unranked servers? Heeft dat te maken met dat bekertje ofzo?

Verwijderd

Die ranking klopt echt niet. Nu ben ik ineens Commander ?? Dat is zon keihoge rank. Dit kan echt niet...

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik heb al een paar jaar een usb-hub om (2) ps2-controllers op de pc aan te sluiten. Werkte altijd perfect. Nu dacht ik 'm es aan te sluiten op de ps3, en verdorie, het werkt nog ook :P do not underestimate the power of playstation 8)

Nu heb ik alleen nog 1 vraagje. Ik zat al op een server toen ik t probeerde en toen kreeg ik een bericht "splitscreen not enabled". Maar als ik zelf ff een lan-game start dan werkt het wel en de ps2 controller werkt perfect. Waar slaat dat bericht op? Stond t op die server uit of deed ik iets verkeerd?

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat ik echt balen vind:

Ben je de vlag aan het verdedigen op je basis en ben je volgepakt met allerlei wapens klaar voor de strijd. Zie je opeens al die clusterbommetjes om je heen op de grond vallen.
Dan heb ik echt zoiets van: NEEEEEEEE............!!!!!!!!!!!!!!! :X
Je ben dan altijd te laat om ergens te schuilen.

Een TOW-missile zie en hoor je tenminste nog redelijk aankomen van te voren.

Ook leuk:
Nog even een sprintje met de afterburner trekken met de Warhawk om die missiles-pickup te pakken voor je tegenstander, hangt er een mijn voor. ;( Uitwijken of stoppen lukt dan niet meer.

Nog erger:
In het verliezende team zitten, waarbij je alleen in je eigen basis kan spawnen, terwijl het andere team je heeft omsingeld met tanks en Warhawks en al jouw hardware direct aan gort schiet voordat er ook maar iemand inzit. Je loopt dan soms echt doelloos rond tussen het doodgaan door. :/

• Falcon Heavy
-RazieL- schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:38:

Nu heb ik alleen nog 1 vraagje. Ik zat al op een server toen ik t probeerde en toen kreeg ik een bericht "splitscreen not enabled". Maar als ik zelf ff een lan-game start dan werkt het wel en de ps2 controller werkt perfect. Waar slaat dat bericht op? Stond t op die server uit of deed ik iets verkeerd?
Ranked servers kunnen niet splitscreen gespeeld worden (bekertje links in de server lijst)

• jap85
Frank J. schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:01:
[...]

Ranked servers kunnen niet splitscreen gespeeld worden (bekertje links in de server lijst)
Maar moet dat bekertje dan geel zijn ofzo? In dat geval zijn er weinig ranked servers..

Verwijderd

Chrasher schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:43:
Wat ik echt balen vind:

Ben je de vlag aan het verdedigen op je basis en ben je volgepakt met allerlei wapens klaar voor de strijd. Zie je opeens al die clusterbommetjes om je heen op de grond vallen.
Dan heb ik echt zoiets van: NEEEEEEEE............!!!!!!!!!!!!!!! :X
Je ben dan altijd te laat om ergens te schuilen.

Een TOW-missile zie en hoor je tenminste nog redelijk aankomen van te voren.

Ook leuk:
Nog even een sprintje met de afterburner trekken met de Warhawk om die missiles-pickup te pakken voor je tegenstander, hangt er een mijn voor. ;( Uitwijken of stoppen lukt dan niet meer.

Nog erger:
In het verliezende team zitten, waarbij je alleen in je eigen basis kan spawnen, terwijl het andere team je heeft omsingeld met tanks en Warhawks en al jouw hardware direct aan gort schiet voordat er ook maar iemand inzit. Je loopt dan soms echt doelloos rond tussen het doodgaan door. :/
Ja ja WAR is hell .

• DCFreak

DCFreak

jap85 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:29:
[...]

Maar moet dat bekertje dan geel zijn ofzo? In dat geval zijn er weinig ranked servers..
Volgens mij moet er geen kruis doorheen staan voor ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Een aantal leuke potjes gespeeld gisteravond. Samen in de tank met DCFreak meerdere Warhawks uit de lucht kunnen schieten. :)
Heb weer heel wat extra ribbons binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Chrasher schreef op zondag 30 september 2007 @ 08:46:
Een aantal leuke potjes gespeeld gisteravond. Samen in de tank met DCFreak meerdere Warhawks uit de lucht kunnen schieten. :)
Heb weer heel wat extra ribbons binnengehaald.
Ik vind het super moeilijk om met een tank warhawks uit de lucht te schieten, hoe richten mensen toch zo snel? Dus laat mij maar met een rocket launcher als passagier meerijden :)

Trouwens... jij was het toch die mij riep? Sorry dat ik je niet kon antwoorden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Tis ook moeilijk, maar ik heb er zelf ook al een aantal uit de lucht geknalt, is best bevredigend op die manier :P Maar meestal hingen ze wel redelijk stil en waren ze vlakbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

DCFreak schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:44:
[...]

Ik vind het super moeilijk om met een tank warhawks uit de lucht te schieten, hoe richten mensen toch zo snel? Dus laat mij maar met een rocket launcher als passagier meerijden :)

Trouwens... jij was het toch die mij riep? Sorry dat ik je niet kon antwoorden :X
Yep, ik riep via de headset, maar geen probleem als je er zelf geen hebt. De meesten hebben er geen of gebruiken hem toch niet. Na dat eerste potje werkte die van mij ook niet meer en ik had geen zin om het spel opnieuw te starten.

Wat betreft die tank probeer ik altijd om niet te vaak stil te staan (als ik onder vuur lig). Het raken van tegenstanders is dan niet altijd makkelijk, maar ze moeten mij ook nog raken. Kan daardoor wel meer schoten afvuren. 1 raak schot en de Warhawk is toast.

Soms wil ik wel eens een half uurtje oefenen door een eigen LAN-game te starten en met een rijdende tank een stationair doel te beschieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Chrasher schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:54:Soms wil ik wel eens een half uurtje oefenen door een eigen LAN-game te starten en met een rijdende tank een stationair doel te beschieten. :)
Dat doe ik onderweg wanneer ik richting de vijand ga. Beetje lege jeeps en warhawks neerknallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
-RazieL- schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:14:
[...]

Dat doe ik onderweg wanneer ik richting de vijand ga. Beetje lege jeeps en warhawks neerknallen :P
Lekker voor je teammembers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Trouwens over mijnen: wanneer je 4 hebt neergelegd en je haalt nieuwe mijnen, en die leg je ergens anders, dan verdwijnen je oude!

Op zich logisch, anders is het veld op een gegeven moment vergeven van die dingen, maar wel iets op rekening mee te houden wanneer je ijverig alles loopt vol te mijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren nog uren zitten spelen en ik ben in 1 klap 5 ranks gestegen :)
Ik heb trouwens nog iets grappigs ontdekt. In die kleine gebouwtjes waar meestal een luchtafweergeschut op staat zitten in de binnenkant balken waar je op kan komen door te springen :D Mooie plek om je te verstoppen dus :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SToRM666 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:28:
Gisteren nog uren zitten spelen en ik ben in 1 klap 5 ranks gestegen :)
Ik heb trouwens nog iets grappigs ontdekt. In die kleine gebouwtjes waar meestal een luchtafweergeschut op staat zitten in de binnenkant balken waar je op kan komen door te springen :D Mooie plek om je te verstoppen dus :P
Eerste keer dat ik iemand daar zag zitten dacht ik echt "hacks!". Maar er zitten inderdaad balken waar je met wat oefening op kan komen. Perfecte plek voor vlagdragers, je kan binnenkomende lui makkelijk afschieten terwijl je zelf heel moeilijk te raken bent omdat er andere balken voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nog een hele goede tip voor het aanloggen op de ranked servers (vooral de blauwe):

Als je vanuit het filterscherm gaat aanmelden controleer dan eerst hoeveel speeltijd er nog over is t.o.v. de totale speeltijd.
bijv: Als de totale speeltijd 30m. is en de overige speeltijd tussen de +/- 28 en 30 dan kan je bijna altijd zonder problemen aanloggen (mits er nog een aantal open slots zijn).
Mij lukt het op deze manier altijd om binnen 1 of 2 keer aan te loggen. :)
Zijn er nog maar 15 van de 30 minuten te gaan dan komt meestal de "Game Full" melding.

Ook heb ik het vermoeden dat er een aantal slots op de server worden vrijgehouden voor het aanloggen van CLAN-leden.
Als ik via de CLAN-pagina ga kijken wie er op welke server is aangelogd en dan mee wil doen kom ik bijna altijd direct online. Ik krijg daar dus zelden de "Game Full" melding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Chrasher schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:18:
Ook heb ik het vermoeden dat er een aantal slots op de server worden vrijgehouden voor het aanloggen van CLAN-leden.
Als ik via de CLAN-pagina ga kijken wie er op welke server is aangelogd en dan mee wil doen kom ik bijna altijd direct online. Ik krijg daar dus zelden de "Game Full" melding. :)
Vrijdag lukte het anders niet echt via deze route. Je kan niet zien hoe ver de server is kwa tijd dus maybe had je geluk dat ze net begonnen waren en bij mij bijna klaar waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik haalde de jeep helemaal aan het begin van het level op, er was echt nooit iemand van mn team die daar nog spawnde. En die voertuigen zijn binnen een halve minuut toch weer gerespawnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

-RazieL- schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:49:
[...]

Ik haalde de jeep helemaal aan het begin van het level op, er was echt nooit iemand van mn team die daar nog spawnde. En die voertuigen zijn binnen een halve minuut toch weer gerespawnt :)
Ik schiet alleen voertuigen kapot die al in brand staan, zodat ze opnieuw spawnen en mijn teammembers er ook wat aan hebben. Heb er een hekel aan als teammembers goed werkende jeeps/tanks/warhawks kapot schieten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

als ik 5 vd 10 voertuigen neerknal op een plek waar niemand spawnt dan zie ik het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warhawk komt met een goedkopere versie uit zonder headset voor 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:23:
warhawk komt met een goedkopere versie uit zonder headset voor 40 euro.
Das mooi voor de mensen zonder cc dan, headset is echt zinloos, je hoort de mensen die hem wel gebruiken amper en als zou je ze wel horen biedt het nog weinig meerwaarde vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

jap85 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:49:
Das mooi voor de mensen zonder cc dan, headset is echt zinloos, je hoort de mensen die hem wel gebruiken amper en als zou je ze wel horen biedt het nog weinig meerwaarde vind ik.
In warhawk wordt de headset idd weinig gebruikt, als socom straks uit is worden je oren van je kop gelult.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Chrasher schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:18:
Nog een hele goede tip voor het aanloggen op de ranked servers (vooral de blauwe):

Als je vanuit het filterscherm gaat aanmelden controleer dan eerst hoeveel speeltijd er nog over is t.o.v. de totale speeltijd.
bijv: Als de totale speeltijd 30m. is en de overige speeltijd tussen de +/- 28 en 30 dan kan je bijna altijd zonder problemen aanloggen (mits er nog een aantal open slots zijn).
Mij lukt het op deze manier altijd om binnen 1 of 2 keer aan te loggen. :)
Zijn er nog maar 15 van de 30 minuten te gaan dan komt meestal de "Game Full" melding.

als ik gewoon inlog, kom ik altijd erin, via de clanpage kan ik amper inloggen.

de headset, daar heb ik nooit problemen mee. zelfs op de fiets heb ik er geen problemen mee. moet nog steeds tijd vinden om veel te kunnen oefenen.

een vraagje, wat betekent die levels achter die levelnamen?

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
SV3NNER schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:55:
[...]

In warhawk wordt de headset idd weinig gebruikt, als socom straks uit is worden je oren van je kop gelult.
Ik heb een bluetooth oortje gehaald speciaal voor warhawk, maar ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, omdat ik anderen toch nooit kan verstaan. Ik weet nog steeds niet waar het precies aan ligt, maar ik dacht echt even dat het headsetje zelf kapot was en heb hem toen maar even maar mijn mobiel getest.
Het enige dat ik altijd hoor is een beetje robotachtig gekraak en klanken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
Ben sinds 2 dagen met Warhawk bezig en nu al gepromoveerd tot "Commander". En daar ben ik dus niet blij mee. Integendeel, het is super irritant, want nu kan ik op een boel servers niet meer inloggen omdat mijn rank te hoog is :-(

Om weer teruggeplaatst te worden naar "Recruit" ofzo, heb ik de game-save verwijdert, maar dit hielp nix. Blijkbaar wordt je rank dus op het netwerk bijgehouden.

In het spel heb ik nergens een optie kunnen vinden om je rank te resetten.

Weet iemand hoe dit op te lossen is? Of moet ik wachten tot Sony alle stats weer op 0 zet?

Overigens: PSN id: Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
[...]

Hangt wel af met wie je speelt. In ranked rooms is het idd erg stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
avkooi schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:53:
Ben sinds 2 dagen met Warhawk bezig en nu al gepromoveerd tot "Commander". En daar ben ik dus niet blij mee. Integendeel, het is super irritant, want nu kan ik op een boel servers niet meer inloggen omdat mijn rank te hoog is :-(

Om weer teruggeplaatst te worden naar "Recruit" ofzo, heb ik de game-save verwijdert, maar dit hielp nix. Blijkbaar wordt je rank dus op het netwerk bijgehouden.

In het spel heb ik nergens een optie kunnen vinden om je rank te resetten.

Weet iemand hoe dit op te lossen is? Of moet ik wachten tot Sony alle stats weer op 0 zet?

Overigens: PSN id: Arjan
Ik zou sony even bellen. Het nummer staat op de laatste page van het boekje van iedere game. Als je dat nummer belt kun je nl. een menu optie kiezen voor vragen/opmerkingen over on-line gaming, dus ik zou het daar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
[...]

Wanneer komt socom uit btw? Voor Noord-Amerika staat hij voor eind november dacht ik, maar gezien de voorhistorie van Socom ben ik bang dat er geen gelijktijdige launch zal zijn.
Ik vind het wel jammer dat er helemaal niet gepraat wordt, denk dat het voor een deel komt omdat mensen hem aangeschaft hebben via het PSN, maar ook omdat er geen lobby's zijn per land/taal.
Van teamplay is nu nagenoeg geen sprake, verover je met pijn en moeite een aantal zones, blijven al die retards met zijn allen rond de vlag staan, wachtend op een TOW missile. Heb ze toen maar even met wat meswerk de basis uitgejaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ben wel blij dat er niet teveel pubertjes door die headsets schreeuwen. Meeste gaat toch nergens over. In een clan is het wat anders, maar op die public servers heeft t toch weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mij headset altijd, alleen dan die wat bij socom 1 op de ps2 zat, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Het is inderdaad prima dat er geen lelijke schreeuwerds door de headset komen, maar het teamwork is inderdaad ver te zoeken. Ik ben bijna elke ronde in de top 4/5 te vinden qua punten. Ben de hele tijd zones aan het veroveren druk aan het killen, punten voor het team aan het scoren en dan zitten er dus gewoon lui lachend 15 minuten in zo'n rocket turret. Damn. Denk ook eens aan je team (denk ik dan he). Heb ik met pijn en moeite eindelijk weer een spawn punt/zone veroverd rij ik even weg, gaan die gasten daar lopen dagdromen, zones/punten weer weg... arghh. Misschien ben ik wel gewoon te goed, ha ha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De SCEE servers waren er vandaag vanmiddag niet. Ik neem aan dat ze tijdelijk offline zijn voor onderhoud ofzo?

edit: nu dus weer wel :)

[ Voor 19% gewijzigd door Reemster op 04-10-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Wat raden jullie aan? Warhawk via PSN kopen (heb creditcard) of de boxed versie in de winkels (met die headset)? Heeft die headset echt zoveel meerwaarde dat het die €30 waard is? Wat natuurlijk wel altijd leuk is, is dat je dan het doosje van het spel hebt, en dat als ik erop uitgekeken ben, ik het nog kan doorverkopen...

lastig

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Sluuz schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:55:
Wat raden jullie aan? Warhawk via PSN kopen (heb creditcard) of de boxed versie in de winkels (met die headset)? Heeft die headset echt zoveel meerwaarde dat het die €30 waard is? Wat natuurlijk wel altijd leuk is, is dat je dan het doosje van het spel hebt, en dat als ik erop uitgekeken ben, ik het nog kan doorverkopen...

lastig
Het voordeel van de PSN versie is dat je geen disc nodig hebt om de game te starten. Deze zal bij games gewoon al geinstalleerd staan.
Nadeel is je kan het alleen spelen op jouw PS3, niet even meenemen naar een vriend of op een PS3 lan party sharen. Ook kun je het spel niet meer verkopen en je hebt geen hoesje + headset.
Headset wordt niet vaak gebruikt dus is geen MUST have, behalve als je veel gamed met vrienden :)

Ik heb de blu ray versie, met headset voor 52 euro gekocht. Boekje erbij doosje etc ik vind het toch een lekkerder idee dan een PSN versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook voor de Blu-Ray versie gekozen, omdat je er dan alles bij hebt en natuurlijk vanwege de headset (die prima werkt overigens). Er schijnt ook een Blu-Ray versie aan te komen zonder de headset, maar wanneer die komt weet ik niet.
Nog een nadeel van de PSN versie is trouwens dat je het spel maar met 1 account op je PS3 kunt spelen, dus als meerdere mensen met verschillende accounts de PS3 gebruiken dan kan dat onhandig zijn. Bij de Blu-Ray versie schijnt dit niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Vraagje over de Warhawk. Je kan zo'n boost doen en dan zie je ff van dat blauwe vuur uit je "uitlaat". Maar hoe doe je dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
-RazieL- schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:40:
Vraagje over de Warhawk. Je kan zo'n boost doen en dan zie je ff van dat blauwe vuur uit je "uitlaat". Maar hoe doe je dat? :P
R2 twee keer snel indrukken en inhouden daarna (uiteraard in Flight Mode) :) WOESSJJJJJ

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 06-10-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik quote mezelf even uit het PS3 topic:
Kreeg van de week wel aardig wat framedrops in warhawk en opeens werd de wereld zwart (lucht gewoon) en waren er geweer schoten en missile locks hoorbaar. Vet vaag, leek wel alsof de grafische kaart overbelast was, verdween net zo snel als dat het er kwam trouwens :)
Iemand dit ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel enkele keren een vastgeloper gehad wanneer ik een trap op klom en dan de camera bewoog en aan het klimmen was. Weet niet precies hoe ik het voor elkaar kreeg, maar dan liep ook alles vast en kon ik Warhawk opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:02:

[...]

Had je 3 rode lampjes in de cirkel?

oh wacht.. verkeerde topic ;)

Ik heb nog niet een vastloper gehad bij warhawk, wel een network error donderdag geloof ik en een keer daarvoor. Toen moest ik warhawk opnieuw starten want ik kwam het netwerk niet meer op, wat verder wel gewoon werkte (browser etc. werkte gewoon).

de enige vastlopers die ik gehad heb zijn bij motorstorm online geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
EfBe schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:28:
de enige vastlopers die ik gehad heb zijn bij motorstorm online geweest....
Bij MotorStorm heb ik dat ook een aantal keer gehad ja, dan bleef ie maar wachten op de overige spelers. Maar dat is gelukkig met updates opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Wat is er met die scee-servers aan de hand? Ik krijg bij allemaal de melding dat ze volzitten XD Of er is een rank-limiet en mn rank is te hoog Xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Kan iemand mij uitleggen waarom het sommige spelers lukt om met 1 shot je vliegtuig uit de lucht te knallen? soms schiet ik 4 raketen op 1 vliegtuig ze lijken allemaal aante komen en toch is die gene nog niet helemaal kapot?! wat doe ik fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Qorne schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:57:
Kan iemand mij uitleggen waarom het sommige spelers lukt om met 1 shot je vliegtuig uit de lucht te knallen? soms schiet ik 4 raketen op 1 vliegtuig ze lijken allemaal aante komen en toch is die gene nog niet helemaal kapot?! wat doe ik fout :P
Je kan ze zeker met 1 schot uit de lucht knallen,
de gele weapon pickup in de lucht, zijn raketten waarmee je met 1 raak schot een warhawk uit de lucht knalt

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Dat is ook iets wat ik mij afvraag, zelfs met die gele raketten heb ik het geregeld. Vliegtuigen mijd ik dan ook zo veel mogelijk.

En wat er nu weer met de servers aan de hand is, of hebben ze het aantal teruggeschroeft. Alle ranked ctf servers zitten vol, behalve een aantal waar je ten hoogst 1ste luitenant voor mag zijn, maar daar zit niemand in, omdat iedereen na de eerste keer spelen wordt gepromoveerd tot vaandrig en er vervolgens niet meer in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik speel altijd op me eigen server, als ik zelf een server create zitten er binnen 10min 20man in :) gaat erg goed, alleen vind ik zelf zeker als beginner 20man in een server een ramp :P overzicht is echt totaal weg, je wordt gespand? zo heet dat? :+ en je bent direct weer dood. :(

Mijnen zijn trouwens wel heel irritant, er zijn zelfs gasten die een mijn onder een vliegtuig plaatsen stap je in wil je weg vliegen BOOM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Qorne schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:35:
Ik speel altijd op me eigen server, als ik zelf een server create zitten er binnen 10min 20man in :) gaat erg goed, alleen vind ik zelf zeker als beginner 20man in een server een ramp :P overzicht is echt totaal weg, je wordt gespand? zo heet dat? :+ en je bent direct weer dood. :(
Dan maak je toch gewoon een kleinere server aan? :P
Mijnen zijn trouwens wel heel irritant, er zijn zelfs gasten die een mijn onder een vliegtuig plaatsen stap je in wil je weg vliegen BOOM :(
Ik vond mijnen in het begin ook irritant, maar tegenwoordig gebruik ik ze zelf ook zeer regelmatig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Mijnen zijn juist handig. Ik zet vaak een jeep met een mijn op de voorruit naast de vlag. Ook een basis inrijden en alle voertuigen met mijnen versieren is altijd fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
De homing missiles halen iets meer dan de helft van iemand weg dus wat een goeie tactiek is het volgende:

Op iemand afvliegen en homing proberen te locken. Tijdens het locken Machine gun om tegenstander alvast iets zwakker te maken. Homing zo dicht bij mogelijk afvuren zodat tegenstander weinig kans heeft om te ontwijken. En als hij/zij dan nog steeds niet dood is ga je over naar swarm missiles (die kleine).

Het lukt mij meestal ook niet om iemand uit de lucht te halen die nog full health heeft maar bovenstaande methode werkt aardig goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

zerokill schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:00:
[...]

De homing missiles halen iets meer dan de helft van iemand weg dus wat een goeie tactiek is het volgende:

Op iemand afvliegen en homing proberen te locken. Tijdens het locken Machine gun om tegenstander alvast iets zwakker te maken. Homing zo dicht bij mogelijk afvuren zodat tegenstander weinig kans heeft om te ontwijken. En als hij/zij dan nog steeds niet dood is ga je over naar swarm missiles (die kleine).

Het lukt mij meestal ook niet om iemand uit de lucht te halen die nog full health heeft maar bovenstaande methode werkt aardig goed :)
Vaak heb je ook de "swarm of little birds" techniek in gebruik dan een speler alleen maar ontwijk maneuvres is aan het doen...Flak is het daar niet meet eens!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Frank J. schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:02:

Ik had gisteren hetzelfde in Eucadia. Ik stond in mijn eigen basis en niet zo ver van mij vandaan zag ik een TOW-missile ontploffen. Op dat moment dacht ik even dat mijn PS3 vastliep, want het beeld bevroor een paar seconden, daarna kreeg ik nog een hapering en hoorde ik alsmaar hetzelfde geluid herhalen (geluid als je sterft). Een halve minuut later werd mijn beeld bijna volledig zwart voor een seconde en daarna was het over (maar de tegenstander ging er toen wel net vandoor met de vlag :P). Ik heb er daarna ook geen last meer van gehad, maar het was wel raar. Ik heb nog nooit eerder zoiets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als je op een ladder van wapen wisselt blijft je poppetje vaak vastzitten. Suicide is dan de enige oplossing.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avkooi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 14:30
EfBe schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

Ik zou sony even bellen. Het nummer staat op de laatste page van het boekje van iedere game. Als je dat nummer belt kun je nl. een menu optie kiezen voor vragen/opmerkingen over on-line gaming, dus ik zou het daar proberen.
Zoals EfBe mij aanraadde heb ik gisteren maar eens de Playstation helpdesk gebeld over mijn probleem met mijn nieuwe Commander rank. Het vervelende is namelijk niet alleen dat ik een hogere rank heb dan ik heb verdiend, maar dat al mijn punten, overwinningen en overige statistieken niet worden bijgehouden.

Helaas wisten ze mij daar te vertellen dat er nog geen oplossing voor bekend is, anders dan onder een nieuwe naam te gaan spelen. Verder hadden ze het idee dat de problemen met de verkeerde rankings na de laatste reset over zijn. Helaas niet dus!

Wel hebben ze mijn klacht genoteerd en gaan ze deze doorsturen naar de ontwikkelaar. Mijn vraag is dus aan jullie: als er nog meer mensen zijn die problemen hebben met hun rank: bel Sony en geef je klacht door. Misschien wordt het sneller opgelost als er meer mensen last van hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
avkooi schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

Zoals EfBe mij aanraadde heb ik gisteren maar eens de Playstation helpdesk gebeld over mijn probleem met mijn nieuwe Commander rank. Het vervelende is namelijk niet alleen dat ik een hogere rank heb dan ik heb verdiend, maar dat al mijn punten, overwinningen en overige statistieken niet worden bijgehouden.

Helaas wisten ze mij daar te vertellen dat er nog geen oplossing voor bekend is, anders dan onder een nieuwe naam te gaan spelen. Verder hadden ze het idee dat de problemen met de verkeerde rankings na de laatste reset over zijn. Helaas niet dus!

Wel hebben ze mijn klacht genoteerd en gaan ze deze doorsturen naar de ontwikkelaar. Mijn vraag is dus aan jullie: als er nog meer mensen zijn die problemen hebben met hun rank: bel Sony en geef je klacht door. Misschien wordt het sneller opgelost als er meer mensen last van hebben!
wel met de rank maar niet met de stats. Ik ben ook commander terwijl ik dit niet behoor te zijn. Maar verder worden alle ribbons e.d. perfect bijgehouden.

warhawk forum hier staat een hoop info en ze zijn er mee bezig. Vooral de game errors (lang wachten op connect bij joinen) en rank problemen worden dmv een client side update binnenkort opgelost. Zoek maar op warhawk update. De developers hebben al een aantal keer gereageerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nog niemand last gehad van de tank glitch? Erg irritant. Ik had er gisteren ook nog mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die rank problemen zijn idd lame. Ik kreeg laatst in-game de vrolijke mededeling dat ik bevorderd was tot airman. Whoot! :D. Alleen was ik al 2nd lieutenant.

Welke tank glitch?

(edit) ah, een cheat... ik zag net een youtube video met die cheat... bah... Als dit soort lameness begint op te komen dan kap ik er resoluut mee. Wel lame dat die incognito lui er erg lang over doen om een fix te vinden hiervoor...

[ Voor 45% gewijzigd door EfBe op 09-10-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik ben inderdaad ook commander terwijl ik maar 100 punten heb, dat klopt natuurlijk niet....

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
EfBe schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:34:
Die rank problemen zijn idd lame. Ik kreeg laatst in-game de vrolijke mededeling dat ik bevorderd was tot airman. Whoot! :D. Alleen was ik al 2nd lieutenant.

Welke tank glitch?

(edit) ah, een cheat... ik zag net een youtube video met die cheat... bah... Als dit soort lameness begint op te komen dan kap ik er resoluut mee. Wel lame dat die incognito lui er erg lang over doen om een fix te vinden hiervoor...
Degenen die er misbruik van maken gaan dan meestal bij de basis van de tegenstander staan om dan alle respawnende mensen direct neer te knallen. Echt heel erg lame en dan vooral omdat je er niks tegen kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

SToRM666 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Degenen die er misbruik van maken gaan dan meestal bij de basis van de tegenstander staan om dan alle respawnende mensen direct neer te knallen. Echt heel erg lame en dan vooral omdat je er niks tegen kunt doen...
Ik hoop echt dat ze online glitchers/cheaters 'gewoon' een online ban geven. Damn, wat kan ik me daar aan ergeren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

er zijn idd hele vervelende mensen online bezig, met een sniper je gaan opwachten als je gespawnd wordt :( of met tanks, kan het niet zo zijn netzoals in meer games dat je dood gaat als je in iemands spawn area komt?

Trouwens als je alleen op je "eigen" server speelt krijg je dan ook een ranking?

[ Voor 16% gewijzigd door Qorne op 09-10-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

AAAAhhhhhrrrrgggg.... O.M.G.....! Was net een aantal goede potjes in het blauwe team aan het spelen totdat er een CTF-potje kwam in de Badlands.

Ik pak meteen een tank en stoom op naar de middelste basis waar ik achter elkaar een aantal bemande turrets opblaas inclusief een tank en een aantal gasten te voet. Gaat lekker dacht ik zo, totdat ik ineens in de gaten heb dat ik van team verwisseld ben en nu met het rode team meedoe! 8)7 Neeee.....! :'(

Wow, ik voelde me zo verschrikkelijk op dat moment, met een negatieve score van 2 cijfers. :X
Sorry, sorry, sorry, sorry.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:19:
AAAAhhhhhrrrrgggg.... O.M.G.....! Was net een aantal goede potjes in het blauwe team aan het spelen totdat er een CTF-potje kwam in de Badlands.

Ik pak meteen een tank en stoom op naar de middelste basis waar ik achter elkaar een aantal bemande turrets opblaas inclusief een tank en een aantal gasten te voet. Gaat lekker dacht ik zo, totdat ik ineens in de gaten heb dat ik van team verwisseld ben en nu met het rode team meedoe! 8)7 Neeee.....! :'(

Wow, ik voelde me zo verschrikkelijk op dat moment, met een negatieve score van 2 cijfers. :X
Sorry, sorry, sorry, sorry.... ;(
Uhhh dat heb ik nog nooit meegemaakt, hoe werkt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Heb ik ook al een keer gehad, maar dan omdat iemand van me eigen team de heletijd aan het TKen was, dus heb hem ook een paar keer gekilt maar dan sta je direct in de -4 ofzow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:30:
[...]

Uhhh dat heb ik nog nooit meegemaakt, hoe werkt dat ?
Afhankelijk van de instellingen van de server waar je op speelt is er een optie die AAN en UIT gezet kan worden: "balanced teams" of iets dergelijks. Het is dan mogelijk dat een aantal personen tussen twee potjes door van team wisselen. (gebeurt niet vaak)

Meestal let ik daar wel op, maar deze keer had ik het dus niet in de gaten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Zijn de servers nou down?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Kan iemand me vertellen wat de servers zijn met de blauwe tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Qorne schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:27:
Kan iemand me vertellen wat de servers zijn met de blauwe tekst?
Ranked servers.

En om op de post boven je te reageren, servers zijn niet down, heb tot 3 seconden geleden gespeeld.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste