[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.001 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Frank J. schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:10:
hebben jullie uberhaupt dit draadje doorgelezen of de comments tijdens het opstarten van warhawk?????????? Er zijn problemen met de stats waar aan gewerkt wordt......
Ja ik heb die gelezen maar ik dacht dat deze problemen al opgelost waren. Sorry hoor.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:26:
Dit moet ik even kwijt, gisteren een warhawk vernietigd met een handgranaat, echt waar :Y
Ik heb er al eens 1 met een handgun uit de lucht geschoten 8)

Eerlijkheidshalve moet ik er natuurlijk wel bijzeggen dat er misschien nog maar 1/5 van zijn strength over was, maar toch :*)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Sandyman538 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:37:

Ik heb er al eens 1 met een handgun uit de lucht geschoten 8)

Eerlijkheidshalve moet ik er natuurlijk wel bijzeggen dat er misschien nog maar 1/5 van zijn strength over was, maar toch :*)
Met een Sniper is het ook goed te doen van volle health naar ontploffing 3x raken.

| Youtube |

Verwijderd

die verrekijker begin ik ook behoorlijk te waarderen :)

Verwijderd

Tanks, ik ben gek op tanks. Uitstekend om op de lange afstand veel schade aan te richten en om warhawks uit de lucht te schieten. Als mij wil toevoegen op je PS3, ga je gang. Mijn PSN staat hier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

newbie here :), volgde het topic al een tijdje, maar heb nu zelf gister warhawk gehaald bij de MM voor 58 nogwat (in hget systeem bij hun staat de release voor vandaag, maar de verkoper wist dat blijkbaar 'niet'). headset met alleen een usb lader (jammer, moeilijk als je hem meeneemt en wilt opladen zonder pc/laptop in de buurt).. even gespeeld (tja donderdagavond wat wil je) en moet zeggen dat het vliegen niet/amper is verandert ten opzichte van de beta. heb nog niks anders gedaan dan vliegen, maar ik was als een newbie dat ik ben in deze game uit de lucht geschoten in de blauwe servers (ranked dacht ik?). anyway geen probleem om erin te komen (ff afkloppen).

zou ook graag bij de clan willen komen, moet ik alleen ff mijn psn id ff opzoeken. EvilDrunk of Evil_Drunk ik weet het niet meer, moet eens wat consistenter omgaan met nicks :P. nouja vanavond nog maar ff wat meer warmlopen, aangezien ik niet graag als kanonvoer wil dienen )

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
woohoo daarnet even een aantal coole CTF potjes gespeeld. Paar keer eerste geworden en (DCFreak was het volgens mij) flink neer gemaait :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Frank J. schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:54:
woohoo daarnet even een aantal coole CTF potjes gespeeld. Paar keer eerste geworden en (DCFreak was het volgens mij) flink neer gemaait :P :9
Wie ben jij? Ik ken je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
DCFreak schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:59:
[...]

Wie ben jij? Ik ken je niet :P
Bierbeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
N-E-R-D schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:01:
[...]

Hey Maurice,
aan je naam te zien kom je ook uit Den Bosch? (aan het db achter je naam te zien)
zal je wel eens toevoegen op me PS3, heb ook Warhawk kunnen we wel keer knallen.
Haha nope, is van m'n achternaam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ze hebben er sinds vandaag een hoop Europese ranked-servers bijgezet zo te zien!
Kan eindelijk binnen korte tiijd aanloggen. :)

Jullie kunnen mij ook toevoegen aan de GOT-clan. Id. is hetzelfde als mijn GOT accountnaam.

Mocht er een keer een server nodig zijn, dan kan ik er een voor 16 man hosten. "GOT-Chrasher"

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Chrasher schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:03:
Ze hebben er sinds vandaag een hoop Europese ranked-servers bijgezet zo te zien!
Kan eindelijk binnen korte tiijd aanloggen. :)

Jullie kunnen mij ook toevoegen aan de GOT-clan. Id. is hetzelfde als mijn GOT accountnaam.

Mocht er een keer een server nodig zijn, dan kan ik er een voor 16 man hosten. "GOT-Chrasher"
jup, dit bericht stond ook op de ps3 forums van sony:
De succesvolle lancering van Warhawk op 30 Augustus heeft geresulteerd in een grote vraag naar spellen die gehost worden op SCEE servers. Naar aanleiding hiervan, en voor het weekend, hebben we voor jullie het aantal Europeaanse servers significant uitgebreid. Hierdoor ben je eenvoudiger in staat om in meer ranked multiplayer spellen deel te nemen. We zullen veelvuldig het aantal servers onder toezicht houden en het aantal SCEE servers uitbreiden in de komende weken.

Verwijderd

Topicstarter
Heb morgen eindelijk weer eens tijd voor Warhawk dus dan ga ik weer mensen toevoegen aan de clan, ik heb jullie al wel vast aan de OP toegevoegd. :)

• Falcon Heavy
ze moeten echt wat aan die teamkillers doen man. net een gast die bleef me hunten gewoon 4 keer gekilled!

Verwijderd

Als je een teammate killed krijg je minpunten. Zelf ook wel eens (per ongeluk) iemand van mij eigen team neergeknald en ik stond gelijk -1. Teamkillers verprutsen het voor zichzelf. Ik heb trouwens nog steeds moeite met het locken van raketten vanuit mijn warhawk. Hoe doe je dat nou precies ?

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Frank J. schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:54:
Ja DCFreak die mag altijd vooruit lopen zodat de mijnen worden opgeveegd ;) 8) (waren leuke potjes gister :) )

Eindelijk meer servers, EN, ze hebben de score limit op 3 gezet, wat geweldig is voor CTF, zodat je niet een game verliest als je even niet oplet. :)

had wel wat disconnects gister, maar kan ook aan casema liggen, was wel de 1e keer dat ik dit had in warhawk.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:13:
Als je een teammate killed krijg je minpunten. Zelf ook wel eens (per ongeluk) iemand van mij eigen team neergeknald en ik stond gelijk -1. Teamkillers verprutsen het voor zichzelf. Ik heb trouwens nog steeds moeite met het locken van raketten vanuit mijn warhawk. Hoe doe je dat nou precies ?
L1 inhouden, en dan loslaten wanneer het rode rondje op het vliegtuigje zit. Maar die zit natuurlijk niet stil dus het is lastig.

[ Voor 59% gewijzigd door EfBe op 22-09-2007 11:17 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

En je hoort ook vanzelf een goed 'peeeeep' geluid over je spekers als je gelocked zit. (zellfde als dat je met missles vanaf de grond schiet).

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Frank J. schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 09:32:
ze moeten echt wat aan die teamkillers doen man. net een gast die bleef me hunten gewoon 4 keer gekilled!
Als je teveel teamkills doet, dan wordt je op den duur gewoon van server geschopt (zelf al gehad :() en de 2de keer gebanned van de server.
Ik moet zeggen dat ik ook nog (te) vaak per ongeluk teamkills maak. Soms kan het behoorlijk chaotisch worden en dan kun je weleens hebben dat je per ongeluk iemand uit je eigen team neerschiet.
Gisteren in rank gesteken en daarna nog een paar uur zitten spelen. Was weer erg leuk! Blijft gewoon echt een fantastisch goed spel :)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 22-09-2007 12:30 ]

PSN id: NL_SToRM

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

EfBe schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:14:
[...]

Ja DCFreak die mag altijd vooruit lopen zodat de mijnen worden opgeveegd ;) 8) (waren leuke potjes gister :) )
Ik ben blij dat mijn inspanningen worden opgemerkt O-) maar ik merk dat het niet zo best is voor mijn kill/death ratio, daarom voortaan maar even een clusterbommetje gooien bij flag van de tegenstander :9

Het belangrijkste is toch wel dat ik door Warhawk weer met meer plezier game, zo'n half uurtje CTF is om alsof het 5 minuten is.
Eindelijk meer servers, EN, ze hebben de score limit op 3 gezet, wat geweldig is voor CTF, zodat je niet een game verliest als je even niet oplet. :)

had wel wat disconnects gister, maar kan ook aan casema liggen, was wel de 1e keer dat ik dit had in warhawk.
Vreemd.. ik had gisteren ook voor de eerste keer disconnects maar dat lag absoluut aan mijn adsl aansluiting, het modem gaf zelfs aan dat de internet verbinding verbroken was.

• EfBe
  • Niet online
Je hebt teamkills en teamkills. Als jij bv een teammaat killed wanneer er vijanden in de buurt zijn (dus dat je die eigenlijk raakte met je raket bv) dan krijg je hooguit 1 punt minder. Maar ram je 2 rockets vol in een teammaat, dan krijg je 10 punten aftrek per dood teamlid. (althans dat is mij opgevallen).

De laatste paar dagen kom ik ze niet echt meer tegen die teamkillers for fun. Hooguit in een chaos, maar dat heeft iedereen.

• Falcon Heavy
DCFreak schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:41:
[...]

Ik ben blij dat mijn inspanningen worden opgemerkt O-) maar ik merk dat het niet zo best is voor mijn kill/death ratio, daarom voortaan maar even een clusterbommetje gooien bij flag van de tegenstander :9

Het belangrijkste is toch wel dat ik door Warhawk weer met meer plezier game, zo'n half uurtje CTF is om alsof het 5 minuten is.

[...]

Vreemd.. ik had gisteren ook voor de eerste keer disconnects maar dat lag absoluut aan mijn adsl aansluiting, het modem gaf zelfs aan dat de internet verbinding verbroken was.
Grappig dit had ik gisteren ook!
Mijn DSL verbinding met KPN was er maar de connectie met XS4all werkte niet. :? dit was trouwens in het potje dat ik (bierbeer) met dc freak speelde. Opeens viel de verbinding weg

Clusterbom dan maar de uitgang ook goed en de andere kant van de muur want ik mine alles :P

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 22-09-2007 14:17 ]

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor het echte teamwerk heb ik nog een suggestie die je nog niet zo vaak tegenkomt:

Heb je minimaal een raketwerper te voet, spring dan in een tank als passagier. Met het driehoekje kan je dan de hatch openen waaruit je je maat kan helpen.
Een tank + raketwerper samen is "lethal" >:)

Samen heb je net even wat meer firepower als je een andere tank tegenkomt. Voordat die een tweede of derde schot kan afvuren is ie al toast. :D
Ook erg handig als je met je tank onder vuur wordt genomen door een Warhawk -> lock and shoot. })

Geen raketten meer?, een paar granaten gooien kan ook helpen. Let er wel op dat je uit het luik eerder dood gaat dan in de tank zelf, dus kruip weer in de tank als de kogels om je oren vliegen.

De meesten nieuwelingen denken van "WTF" als ik bij ze uit het luik kruip. Gaan ze stil staan en wat met hun "turret" draaien. Uiteindelijk zien ze in dat ik aan hun kant sta.

• SToRM666
DCFreak schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:41:
De tijd vliegt inderdaad voorbij als ik aan het Warhawken ben. Ik stop dan ook meestal later dan ik vantevoren van plan was :P
Frank J. schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:15:
Grappig dit had ik gisteren ook!
Mijn DSL verbinding met KPN was er maar de connectie met XS4all werkte niet. :? dit was trouwens in het potje dat ik (bierbeer) met dc freak speelde. Opeens viel de verbinding weg

Clusterbom dan maar de uitgang ook goed en de andere kant van de muur want ik mine alles :P
Aha, dus jij bent bierbeer, die ben ik wel al eens tegen gekomen ja. Volgens mij hebben we toen nog samen de vlag veroverd :)
Ik zal je weleens in mijn friendslist toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm dit weekend zal ik zeker rondhangen op de EU servers om ook eens anderen neer te schieten. Als je net in de game zit dan ga je ongelovelijk vaak dood zonder iets te raken, wat dat betreft doet het me denken aan mijn CS tijd.

Valt me vooral op dat de game goed gebalanceerd is, tanks doen veel schade aan warhawks, warhawks zijn goed tegen mannetjes maar hebben wel iets van 3 raketten ( herlaad tijd ) nodig om een tank uit te schakelen. Etc..en het pakken van een flakgun of zo'n raket launch base ding is eigenlijk een kaartje om binnen 1 minuut dood te zijn. Dus ja perfect!

Dus deze "joker" zal op de servers te vinden zijn met de PSN-id: masticina . Geloof me deze game is de eerste die me echt trekt om veel online te zijn ermee. Resistance: FOM trok me niet..Motorstorm..well..als je elke keer niet kan eindigen omdat de rest allang binnen is en jij de timer niet kan verslaan. Geef mij maar gewoon een game waarbij ik 16 keer dood kan gaan en 2 keer iemand mag doden!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

wat zijn nou de algemene tips voor dit spel. Heb het sinds 18:00 ongeveer en snap er nog niet echt wat van, behalve dat het uber vet is. Wordt er uberhaupt veel gepraat via die headsets want ik hoor vrijwel niks erdoor :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 01:07

FeaR

In GoT we trust

Ik zit ook echt zwaar te twijfelen om deze game aan te schaffen.

Ben zowieso wel toe op een goede shooter op de PS3 en games-bladen en zo te zien veel mede-tweakers zijn vol lof over deze game.

Zit echter nog te twijfelen welke versie te kopen.
  • Downloaden van PSN voor €29,99
  • Bluray disc editie met headset voor €64,99
Voordelen van downloaden is natuurlijk de prijs die meer dan de helft scheelt en dat je geen schijfje hoeft te verwisselen als je Warhawk op wilt starten. Maar bij de versie op Bluray krijg je natuurlijk wel en headset en ik vind het gewoon leuk om over een paar jaar een hele rij PS3 games te hebben staan. En als laatste lijkt het me nogal een hoop harde schijfruimte te schelen of je de game download en installeert op je PS3 ofdat je het gewoon laad van een BR-schijfje.

* FeaR is er nog niet helemaal uit welke versie het wordt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

FeaR1986 schreef op zondag 23 september 2007 @ 02:23:
Voordelen van downloaden is natuurlijk de prijs die meer dan de helft scheelt en dat je geen schijfje hoeft te verwisselen als je Warhawk op wilt starten. Maar bij de versie op Bluray krijg je natuurlijk wel en headset en ik vind het gewoon leuk om over een paar jaar een hele rij PS3 games te hebben staan. En als laatste lijkt het me nogal een hoop harde schijfruimte te schelen of je de game download en installeert op je PS3 ofdat je het gewoon laad van een BR-schijfje.

* Sandyman538 is er nog niet helemaal uit welke versie het wordt...
Om de harde schijf ruimte hoef je het niet te laten, want het spel is 'maar' zo'n 800 MB groot.

Ook de blauwe tand headset is leuk gevonden, maar niet nodig. Je krijgt er namelijk een jabra BT125 bij, die je online al haalt (thuisgestuurd) voor 3 tientjes, dus dan ben je even duur, zo niet goedkoper uit.

Het enige waarvoor je hem in de winkel zou willen halen is om je rij ps3 games te creeren ;)

Zelf heb ik hem gewoon gedownload, zodat ik inderdaad niet steeds die disc hoef te vervangen. Ik vind dat persoonlijk dik ideaal, zonder opstaan van game wisselen :)
Paxlie schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:58:
wat zijn nou de algemene tips voor dit spel. Heb het sinds 18:00 ongeveer en snap er nog niet echt wat van, behalve dat het uber vet is. Wordt er uberhaupt veel gepraat via die headsets want ik hoor vrijwel niks erdoor :)
Wat voor tips zoek je? Hoe de besturing van je warhawk gaat? Welke wapens handig in gebruik zijn? Hoe je makkelijk kills maakt?

Via de headset wordt inderdaad nog niet echt veel gepraat. Alleen als ik met bekenden speel praat ik er standaard in. Soms probeer ik het wel in een room, maar als ik na 2x iets zeggen nog niks hoor, tsja, dan geef ik het vaak op. (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de medespelers gewoon geen Nederlands verstaan ;) ).

[ Voor 24% gewijzigd door Sandyman538 op 23-09-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
FeaR1986 schreef op zondag 23 september 2007 @ 02:23:
Ik zit ook echt zwaar te twijfelen om deze game aan te schaffen.

Ben zowieso wel toe op een goede shooter op de PS3 en games-bladen en zo te zien veel mede-tweakers zijn vol lof over deze game.

Zit echter nog te twijfelen welke versie te kopen.
  • Downloaden van PSN voor €29,99
  • Bluray disc editie met headset voor €64,99

* Falcon Heavy is er nog niet helemaal uit welke versie het wordt...
Beide versies zijn 800 MB groot, de blu-ray versie installeerd ook het spel maar je hebt de schijf nodig om het spel op te starten.
Als je goed zoekt kun je de blu-ray wel voor rond de 50-53 euro krijgen. (Ebay of play.com b.v.).
Als je in je warhawk zit zorg voor genoeg shaffs als je piepjes (missle lock) hoort duik laag langs rotsen en shaff ze van je af dit werkt echt perfect! Pak de cloak items, hier kun je 100-200s onzichtbaar voor missiles door het gebied vliegen (werkt niet als je al een lock aan je kont hebt hangen). Zorg er ook voor dat je niet hoog langs of bij vijandelijke basissen vliegt gegarandeerd dat je aangevallen wordt anders.

Ik ben in het begin vooral wezen lopen lopen lopen rijden rijden rijden. De levels herkennen en de wapen lokaties vinden.
Rocket launchers zijn super om de warhawks/tanks mee te killen. Als je een machine gun hebt en een mannetje wilt neermaaien kun je crouchen/bukken om een betere aim te hebben. Let wel goed op de handgranaten van de tegenstanders/

Als je ranked wilt spelen speel dan waar het om gaat. Zones, zorg dat je zones haalt check je map (select) welke niet jouw team kleur hebben en ga er naar toe.
CTF kun je op twee manieren spelen, je vlag verdedigen of de andere vlag naar jouw basis halen. Het ligt er een beetje aan hoe de tegenstanders speelt maar je kan een hoop punten halen door alleen al je eigen vlag te verdedigen.
TDM en DM uiteraard zoveel mogelijk killen :)

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Leer de locaties van de wapens uit je hoofd. Vooral Flamethrower en rocket launcher zijn zeer effectief. Als je in een warhawk vliegt ook veel gebruik maken van boost (2X R2 tappen) en met de homing missile van lange afstand tegenstander locken en dan van zo dicht bij mogelijk afvuren. Vooral dat doet het erg goed want dan hebben ze weinig/geen tijd om te ontwijken of chaff te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het een leuk idee is om binnenkort de OP te updaten met allerlei van dit soort speeltips. Laat z e maar komen, er zijn al erg sterke punten genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
zerokill schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:00:
[...]

Leer de locaties van de wapens uit je hoofd. Vooral Flamethrower en rocket launcher zijn zeer effectief. Als je in een warhawk vliegt ook veel gebruik maken van boost (2X R2 tappen) en met de homing missile van lange afstand tegenstander locken en dan van zo dicht bij mogelijk afvuren. Vooral dat doet het erg goed want dan hebben ze weinig/geen tijd om te ontwijken of chaff te gebruiken.
En verrekijker! De verrekijker is megadestructief, mits goed gebruikt. En mijnen.

Gister werd ik in een ronde 1e op een SCEE ctf 32 man server :) Jaja, is voor cannonfodder 1st class EfBe een hele achievement :)

Die truuk met raketwerper in tank is inderdaad erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

thnx voor de tips!
Het ging vanochtend al een stuk beter alleen ben ik nog te traag met een sniper-rifle. Daarom daarna maar een raket-launcher gepakt en na 5 raketten was ie dood in zijn kleine hokje bovenop de berg :P
De warhawk besturen gaat ook al beter, moest ff ontdekken dat er nog een 2e vliegmodus was naast hoveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
wat trouwens ook wel leuk is om je warhawk met 4 mines te beplakken op de voorkant en met CTF van hoog naar beneden duiken op de tegenstander :P gegarandeerd spektakel, het zelfde met een auto en vlak van te voren eruit stappen :D KABOEM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Frank J. schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:51:
wat trouwens ook wel leuk is om je warhawk met 4 mines te beplakken op de voorkant en met CTF van hoog naar beneden duiken op de tegenstander :P gegarandeerd spektakel, het zelfde met een auto en vlak van te voren eruit stappen :D KABOEM :D
lol dat ga ik dus direct proberen :P
klinkt heel cool :P

Ik zou het trouwens wel relaxed vinden als er ergens een map komt met de locaties van wapens in de levels. Er zijn een aantal levels (Eucadia) waar ik de mijnen bijv nergens kan vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
http://www.warhawkstats.com/

Aardig veel info :) Ook 1 map met de items....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:30:
[...]

En verrekijker! De verrekijker is megadestructief, mits goed gebruikt. En mijnen.

Gister werd ik in een ronde 1e op een SCEE ctf 32 man server :) Jaja, is voor cannonfodder 1st class EfBe een hele achievement :)

Die truuk met raketwerper in tank is inderdaad erg goed.
De verrekijker megedestructief ? daar kan je toch alleen ver mee kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:45:
[...]

De verrekijker megedestructief ? daar kan je toch alleen ver mee kijken.
Als je dan L1 inhoud komt er een airstrike. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

verrekijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:48:
[...]

Als je dan L1 inhoud komt er een airstrike. :)
Airstrike? Ik snapte die 'ammo' van 2 bij een verrekijker al niet :D

Toch zou het niet slecht zijn als ze een tutorial hadden toegevoegd aan het spel....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiver23 schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:59:
[...]

Airstrike? Ik snapte die 'ammo' van 2 bij een verrekijker al niet :D

Toch zou het niet slecht zijn als ze een tutorial hadden toegevoegd aan het spel....
De eerste keer dat je Warhawk speelt krijg je bij alles wat je oppakt of doet een pop-up met uitleg. Misschien iets te snel weggedrukt toen? ;)

Ben vanmorgen overigens ineens 3 rangen vooruit gegaan (laatste promotie was op 2-9) dus ik heb weer een aantal supervette nieuwe customisation opties. Borg-hoofd FTW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:39:
[...]
De eerste keer dat je Warhawk speelt krijg je bij alles wat je oppakt of doet een pop-up met uitleg. Misschien iets te snel weggedrukt toen? ;)
I know. De teksten op een niet al te grote CRT zijn slecht leesbaar en vertellen lang niet alles.

De meeste spellen hebben alleen een singleplayer waar je een iets andere leercurve hebt omdat je daar langzaam de verschillende dingen onder de knie kan krijgen. VIa een tutorial in de vorm van een soort opdrachten oid hadden ze het een stuk duidelijker kunnen maken. Misschien is het 'wennen' omdat het een online only spel is. Verder kan ik me prima redden hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Er is een PDF beschikbaar van Warhawk, op de officiele warhawk website (ergens op www.playstation.com) en die vertelt je meer. Maar de verrekijker is inderdaad om airstrikes op te roepen en erg effectief wanneer je een basis wilt bestormen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik zuig zwaar in dit spel. Zeg hoe kom je nou bij de GoT clan? Een direct message sturen werkt niet! ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Arx schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:56:
Ik zuig zwaar in dit spel. Zeg hoe kom je nou bij de GoT clan? Een direct message sturen werkt niet! ;)
Hoe slecht ben je? Want we hebben nog iemand nodig die de mijnen opruimt en vooruit rent. DCFreak wil het niet meer doen zegt ie. ;) :+

Btw, ik begrijp werkelijk niets meer van die rangen zeg. Ben nu cmd sergeant of iets dergelijks maar heb 2400 punten oid. Level je ook up na een X aantal speeluren of bij het halen van bepaalde ribbons oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Arx schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:56:
Ik heb je al een invite gestuurd, je moet ergens onder [Community] -> [Clans] zoeken.

Rangen komen idd totaal niet overeen met behaalde punten, ik ben nu diezelfde rang als jij Efbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Zou je mij ook even een invite willen gooien? Alleen spelen begint zo saai te worden :)

Ik hou zelf die ranks niet meer bij, ik merk het vanzelf wel. Ik speel gewoon zoals ik dat wil, als ik ribbons en medailles haal, dan is dat mooi meegenomen. Ik ben overigens ook echt een 'minesweeper'-deluxe. Ik zit super dicht op mijn 32" TV'tje en nog zie ik ze over het hoofd :( Vooral als ik 30sec. later op dezelfde plek weer de lucht in vlieg kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan (vervloekte donkere tunnel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

EfBe schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:18:
Btw, ik begrijp werkelijk niets meer van die rangen zeg. Ben nu cmd sergeant of iets dergelijks maar heb 2400 punten oid. Level je ook up na een X aantal speeluren of bij het halen van bepaalde ribbons oid ?
Ik snap er zelf ook niet zoveel van. Paar dagen geleden ben ik 'ineens' 5 rangen gestegen en daarna niet meer. Hier nog een handig linkje naar de strategy guide van warhawk Wikiwarhawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
EfBe schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:18:
[...]

Hoe slecht ben je? Want we hebben nog iemand nodig die de mijnen opruimt en vooruit rent. DCFreak wil het niet meer doen zegt ie. ;) :+

yeah ik ben ook cmd sergeant gemaakt. Vooral die nieuwe customize dingen die je er dan bij krijgt zijn erg cool. Me warhawk ziet er nu echt leuk uit en me personages ziet er ook best "dodelijk" uit. wel grappig detail ieg dat je je character beetje kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu ook gehaald , erg mooi spel maar bak er nog niet veel van..
Ohja als mensen willen kunnen ze me toevoegen : AFCA1900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Weet ook iemand wat ze bedoelen met kills with 4x4? Ik dacht dat ik dan gewoon met zo'n jeepje mensen om moest leggen (met dat wapen achterop je jeep), maar dat is het niet. Moet ik mensen doodrijden met mijn 4x4 ofzo? Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik denk mensen doodrijden met 4x4 maar het is mij nog nooit gelukt meer dan 2 kills op deze manier te halen :/

maar volgensmij mag je ook wel de machine gun gebruiken achterop lijkt me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sandyman538 schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:28:
Weet ook iemand wat ze bedoelen met kills with 4x4? Ik dacht dat ik dan gewoon met zo'n jeepje mensen om moest leggen (met dat wapen achterop je jeep), maar dat is het niet. Moet ik mensen doodrijden met mijn 4x4 ofzo? Iemand hier al ervaring mee?
Inderdaad overrijden, ik heb hem 1 keer gehaald omdat ik dacht dat ik hem nodig had voor m'n rang. Maar die medaille is toen nooit geregistreerd en toch ben ik al een aantal rangen verder. 8)7
Was trouwens niet makkelijk, je moet maar net geluk hebben dat er een aantal onoplettende mensen rondlopen. Aantal keren de middelste brug in Eucadia op en neer wil wel helpen. ;)
zerokill schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:02:
maar volgensmij mag je ook wel de machine gun gebruiken achterop lijkt me toch?
Misschien ook wel hoor, maar ik probeerde hem laatst voor de volledigheid nog eens te halen, ik gebruikte een combinatie van schieten en overrijden en had meer dan 5 kills maar kreeg hem niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:21:
[...]

Inderdaad overrijden, ik heb hem 1 keer gehaald omdat ik dacht dat ik hem nodig had voor m'n rang. Maar die medaille is toen nooit geregistreerd en toch ben ik al een aantal rangen verder. 8)7
Was trouwens niet makkelijk, je moet maar net geluk hebben dat er een aantal onoplettende mensen rondlopen. Aantal keren de middelste brug in Eucadia op en neer wil wel helpen. ;)

[...]

Misschien ook wel hoor, maar ik probeerde hem laatst voor de volledigheid nog eens te halen, ik gebruikte een combinatie van schieten en overrijden en had meer dan 5 kills maar kreeg hem niet.
Ik heb die medaille net nog gehaal, express. En ik heb gewoon 5 mensen gekilled met de machinegun achterop de jeep hoor. :)

Maar als je speelt, staat je rang dan naast je leven? Ja denk ik he. Of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik ben niet de enige die dus expres ribbons gaat halen vanwege rank advancement :P

4x4 heb ik ook een tijd over gedaan. Die gebruik ik eingelijk nooit om kills te maken, maar om snel van A > B te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:18:
Ah, ik ben niet de enige die dus expres ribbons gaat halen vanwege rank advancement :P

4x4 heb ik ook een tijd over gedaan. Die gebruik ik eingelijk nooit om kills te maken, maar om snel van A > B te gaan.
Nee idd :) , maar ik dacht ik heb die ribbon nodig voor de volgende rank. Dus ff een CTF gedaan en aan de basis blijven staan, zo haal je op 1 game wel 5 kills :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vandaag dus een beetje lopen spelen in zo'n 4x4, maar daar blijkt gewoon een soort auto aim op te zitten, dat is verrekte handig. Tevens zit er op het machinegeweer (wat je bij je draagt) ook een soort auto aim. Ik vond al dat al die Harry's mij zo verdomde makkelijk neerkregen met een machine gun... Nu heb ik eindelijk de techniek door en gaan de kills nog sneller :P

Ik moet zeggen dat ik er nu weer plezier in krijg, heb even een weekje pauze gehad (toen de ranks het niet deden) om dat het me wat tegenviel. En het ging me niet zozeer om de ranks/achievements, maar voornamelijk om de statistieken, dat vind ik nou leuk om te zien... maar ach, dat ben ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 21:20
Mij boeid het ook nie ech veel die rankings. Leuk om een rang te krijgen, maar het maakt het spel er niet leuker op.
Merk nu wel, na een tijdje niet gespeeld te hebben, dat ik in de lucht echt een noob ben vergeleken met andere spelers. Ik stijg op en wordt al neer geknalt. Sommige gasten kan ik niet eens ontwijken en blijven perfect achter me. Ben toch iemand die een goeie tutorial zou moeten spelen, maar die is er niet jammer genoeg. Dit is dan ook de rede dat ik voornamelijk op de grond te vinden ben. Vind het echt leuk om met tank te raggen, of ff lekker int afweergeschut te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik blijf ook liever aan de grond. Ik gebruik de Warhawk meestal om me even snel te verplaatsen of voor een sneaky aanval om de vlag van de tegenstander te pakken (wat vaak mislukt vanwege al die mijnen :( )

Ik probeer trouwens ook al een tijd omhoog te gaan in rang, maar ik weet niet wat ik ervoor moet doen. Voor de volgende rang moet ik Warhawk Recruiting hebben, maar ik heb geen idee wat ik daarvoor moet doen...Heb je nou eigenlijk de ribbons of de badges nodig om een hogere rang te krijgen?

[ Voor 41% gewijzigd door SToRM666 op 25-09-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
technoaddict schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:30:
KNIP
Merk nu wel, na een tijdje niet gespeeld te hebben, dat ik in de lucht echt een noob ben vergeleken met andere spelers. Ik stijg op en wordt al neer geknalt. Sommige gasten kan ik niet eens ontwijken en blijven perfect achter me. Ben toch iemand die een goeie tutorial zou moeten spelen, maar die is er niet jammer genoeg. Dit is dan ook de rede dat ik voornamelijk op de grond te vinden ben. Vind het echt leuk om met tank te raggen, of ff lekker int afweergeschut te zitten.
Zoek de wat minder drukke/populaire servers op +/- 20/32. Hier is het een stuk minder druk en leuker om te spelen in het begin :)

Warhawk tips: gebruik chaffs als je een missle lock aan je kont hebt of de invisible item als je over of bij een basis van de tegenstander bent. Vlieg laag langs de grond en achter rotsen NIET bij of boven een vijandelijke basis. Dubbel tab R2 zodat je je after burner gebruikt of als je iemand achter je aan hebt bij een rots opeens hooveren en dan zelf voor de kill gaan of de andere kant op vluchten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SToRM666 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:30:
Ik blijf ook liever aan de grond. Ik gebruik de Warhawk meestal om me even snel te verplaatsen of voor een sneaky aanval om de vlag van de tegenstander te pakken (wat vaak mislukt vanwege al die mijnen :( )
Tja, de warhawks zijn wel erg "zwak" als je er meer dan een minuut ik kan blijven zitten ben je zo ongeveer een Ace! Maar het houdt het wel leuk ..in Battlefield waren de vliegtuigen uber-killlers waar je maar weinig tegen kon doen. Sure rennen naar geschut..ik geef je 3 seconden voordat een zware raket het geschut vernietigt!

In warhawk HEB je tenminste een kleine kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
warhawks zijn veel oefenen. Wat het beste werkt als je een missile lock hebt is idd chaff gebruiken, ontwijken en wegboosten. Ook laag boven de grond vliegen kan levens redden. De missiles hebben namelijk erg veel de neiging om zelf tegen een rots aan te vliegen.

In warhawk moet je gewoon zoveel mogelijk proberen rond te bewegen. Niet te lang op dezelfde plaats en gewoon korte aanvalletjes en dan wegboosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heb hem EINDELIJK kunnen downloaden. Ik heb ook ff snel gekeken of ik met de controls uit de voeten kan komen. Pittig hoor. Hebben jullie ook de sixaxis tilt enzo aanstaan?
Oja, IGN NeoS_NL. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sta weer stijf van de adrenaline na 'even' een potje gedaan te hebben op de server van Tex. Ik zat in het loserteam. Was in het begin echt dramatisch. Gelukkig werd het daarna wat beter. Ik kon vorige week nog aardig meekomen in de lucht, maar nu laat ik de warhawks rustig staan. Echt niet te doen.
Op de grond met mijnen klooien is veel effectiever :)
Is lang geleden dat ik zo intens een spel beleefd heb. Erg vet.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 25-09-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

CSB schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:24:
Heb hem EINDELIJK kunnen downloaden. Ik heb ook ff snel gekeken of ik met de controls uit de voeten kan komen. Pittig hoor. Hebben jullie ook de sixaxis tilt enzo aanstaan?
Oja, IGN NeoS_NL. :)
Sixaxis is the way to go here! In de voertuigen misschien niet al te handig maar voor de warhawks is het eigenlijk de enige manier om het goed te kunnen spelen! Met Sixaxis aan heb je de analoge sticks vrij voor beter targeten, en je kan wat verschillende vlieg bewegingen maken die je hepen om niet al te vaak neergeschoten te worden!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Zat vanavond ook even de Tex server bij het verliezende team.
Probleem was dat we maar met hooguit 3 man onze vlag verdedigden. Soms was ik zelfs in m'n eentje en dan is het logisch dat die vlag vaak gegrepen werd. Gelukkig kon ik ze nog regelmatig onderscheppen voordat ze een Jeep pakten.
Heb volgens mij in 1 potje een record aantal tanks met de vlammenwerper gepakt voor mijn doen, maar ben ook tig keer doodgegaan in dat potje.

Heerlijk spel! Dit is echt een aanwinst voor de PS3. _/-\o_

• Falcon Heavy
Chrasher schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:57:
Zat vanavond ook even de Tex server bij het verliezende team.
Probleem was dat we maar met hooguit 3 man onze vlag verdedigden. Soms was ik zelfs in m'n eentje en dan is het logisch dat die vlag vaak gegrepen werd. Gelukkig kon ik ze nog regelmatig onderscheppen voordat ze een Jeep pakten.
Heb volgens mij in 1 potje een record aantal tanks met de vlammenwerper gepakt voor mijn doen, maar ben ook tig keer doodgegaan in dat potje.

Heerlijk spel! Dit is echt een aanwinst voor de PS3. _/-\o_
Jaaa mee 2 :) 1 potje mee gedaan was er rond 1915-1950uur. Vlag werd niet heel erg goed verdedigd maar de tegenstander kwam er ook niet al te ver mee. :+
Iets van 43 combat punten en 100+ team punten :) Ging goed!

Ik heb net even getest en ik kan gewoon nieuwsgroepen downloaden zonder dat er enige vorm van lag optreed. Echt relaxt :D

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 26-09-2007 16:28 ]

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Damn, games gisteren gemist. Vanavond ga ik weer lekker hawken though!
swampy schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:42:
[...]

Sixaxis is the way to go here! In de voertuigen misschien niet al te handig maar voor de warhawks is het eigenlijk de enige manier om het goed te kunnen spelen! Met Sixaxis aan heb je de analoge sticks vrij voor beter targeten, en je kan wat verschillende vlieg bewegingen maken die je hepen om niet al te vaak neergeschoten te worden!
Paar keer geprobeerd maar het is super moeilijk om te vliegen met sixaxis, voelt stuk minder direct. Wil wel graag, denk dat degene die een jeep zo neerhalen aimen met de sticks. Het lukt me met normale besturing namelijk niet echt denderend...

• Dxue

Dxue

heb vanmiddag weer gespeeld, dit weekend te druk gehad om te spelen (wat een bummer), ging wel ok, maar heb het aimen nog niet zo onder controle, moet nog wat gaan tweaken enzo. maar goed, killen met een knife gaat me goed af, jammer dat de snelheid van lopen hetzelfde is, of je nu een mes of een bazooka draagt. zo kan ik met een mes dus nooit iemand neersteken als ze achteruit blijven lopen :S. maar goed, Zones was wel leuk om te spelen, daarna nog even naar tex sever gegaan, maar helaas heel kort. 2 vs 2, maar diegene waar ik mee speelde was niet heel behulpzaam helaas. achja kan gebeuren, vooral voor anderen als ze mij in hun team hebben ;). moet alleen nog goed leren aimen met een wapen als ik loop. lopen en aimen tegelijk, het is logisch, maar kan het niet gedoseerd doen, terwijl het met een toetsenbord+muis op een pc geen probleem is. maar goed, alles is te leren, soms duurt het even.

ohja, ben de clan gejoined :)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• EfBe
  • Niet online
Gister werd ik gekicked op een SCEE server want ik had teveel teamkills... wat was het geval? In badlands had ik wat teveel mijnen gelegd bij de eigen flagbase en er stonden nogal wat teamleden.. Ik kon er dus niets aan doen maar goed, hopelijk resetten ze dat want ik heb geen zin in een ban op een van die servers.

Was wel dag en nacht verschil, de Tex server en de public server... Op de tex server zaten een paar te slapen volgens mij, weinig actie. Kun je die niet kicken, Tex? :) (ze scoorden 0 punten in een CTF match, dan ben je volgens mij AFK)

Wanneer houden we eens een clan match tegen een andere clan?

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:32:
Gister werd ik gekicked op een SCEE server want ik had teveel teamkills... wat was het geval? In badlands had ik wat teveel mijnen gelegd bij de eigen flagbase en er stonden nogal wat teamleden.. Ik kon er dus niets aan doen maar goed, hopelijk resetten ze dat want ik heb geen zin in een ban op een van die servers.

Was wel dag en nacht verschil, de Tex server en de public server... Op de tex server zaten een paar te slapen volgens mij, weinig actie. Kun je die niet kicken, Tex? :) (ze scoorden 0 punten in een CTF match, dan ben je volgens mij AFK)

Ik heb dat TK met mijnen 'probleem' ook vaak, ik leg vaak een mijn boven op de vlag als ik hem aan het saven ben, maar als er dan teamleden bij komen en we worden van een afstandje opgeblazen is het ineens mijn schuld doordat de explosie van de mijn de teamleden doodt.

Ik had het idee dat ik de enige in mijn team was die iets deed gisteravond op Tex' server (zat eerst niet in Tex' team). Ze leken niet eens te beseffen dat het CTF was. Toen ik later bij Tex in het team kwam (vanwege minder leden in hun team) liepen we er helemaal overheen. :9

Qua clan-match, heb je een bepaalde clan op het oog? Zijn er eigenlijk community sites wat dat betreft?

PS: Wij hebben echt dezelfde 'fashion-sense' EfBe. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 10:21 ]

• tex5
Idd. gingen nergens over die potjes gisteren. Het kost wat tijd voordat de iets wakkerdere joinen ofzo.

Kicken kan idd, was der gisteren ff niet opgekomen. Jammer dat je niet kan chatten in warhawk! Niemand gebruikt echt de voice hier right? Ik moet dat ook nog ff instellen.

Was der niet eens een keer een match vs peeps van FOK?

Verwijderd

Topicstarter
tex5 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:46:
Idd. gingen nergens over die potjes gisteren. Het kost wat tijd voordat de iets wakkerdere joinen ofzo.

Kicken kan idd, was der gisteren ff niet opgekomen. Jammer dat je niet kan chatten in warhawk! Niemand gebruikt echt de voice hier right? Ik moet dat ook nog ff instellen.
Ik kan wel voice chatten, maar m'n headset moet steeds opnieuw syncen met de PS3 en dat kan alleen in het XMB. Vaak heb ik Warhawk al opgestart en dan heb ik geen zin om weer terug te gaan. :P
Was der niet eens een keer een match vs peeps van FOK?
Ja, maar dat stelde niet veel voor hoor. Was 3 fokkers tegen 5 gotters ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 10:49 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik kan wel voicen, maar er reageert niemand. En in je eentje lullen is ook zo wat. Alleen soms roep ik wat als ik in een jeep of tank zit en de bestuurder gaat de verkeerde kant op.

• SToRM666
Ik ga vanavond ook nog wel Warhawken denk ik, maar eerst nog even het laatste stukje van HS uitspelen :)
Dxue schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:45:
killen met een knife gaat me goed af, jammer dat de snelheid van lopen hetzelfde is, of je nu een mes of een bazooka draagt. zo kan ik met een mes dus nooit iemand neersteken als ze achteruit blijven lopen :S.
Ik vind het mes zo al krachtig genoeg. Als je dan ook nogeens harder zou kunnen lopen dan iemand met een gezweer, dan zou ik het voordeel van een mes te groot vinden.
EfBe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:32:
Ik herken het probleem. Ik ben ook al eens gekicked en toen ben ik toch maar terug gegaan naar die server met het risico gebanned te worden als ik nogeens teveel kills zou maken...Soms kun je er gewoon echt niets aan doen dat je een teamkill maakt.

Fok versus GoT misschien? Dat kan weleens een erg leuke partij worden. Het lijkt me ook leuk om een vaste dag in te lassen voor spelen met clanleden :)
Ik heb bijna altijd mijn headset op :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:48:
Ik kan wel voice chatten, maar m'n headset moet steeds opnieuw syncen met de PS3 en dat kan alleen in het XMB. Vaak heb ik Warhawk al opgestart en dan heb ik geen zin om weer terug te gaan. :P
Normaal gezien zou je je headset gewoon moeten kunnen inschakelen tijdens het spelen van Warhawk. Bij mij werkt het wel in ieder geval.

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2007 11:34 ]

• Dxue

Dxue

ik heb de headset gepaired met de ps3 en mijn mobiel (zonde om hem niet te gebruiken als ik niet achter de ps3 zit, en ik kan er zelfs goed op de fiets mee bellen :)).
SToRM666 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:29:
[...]

Ik vind het mes zo al krachtig genoeg. Als je dan ook nogeens harder zou kunnen lopen dan iemand met een gezweer, dan zou ik het voordeel van een mes te groot vinden.
mes is idd erg krachtig, maar als je in een veld bent waar ze erg lang achteruit kunnen, dan ben je dus dood voordat je uberhaupt in de buurt komt van hun. (merk trouwens dat er maar bar weinig knifen als ze dicht bij elkaar staan, des te beter, meer kills voor mij, vooral handig bij zones, zien ze je niet aankomen en je hebt ze dood voordat ze het door hebben :))

vanavond kom ik als ik niet de stad inga ook wel even langs op de server. hoe laat staa die eigenlijk aan?

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben gisteren heel eventjes op de TEX server geweest, maar had daar nogal last van LAG of een aantal anderen hadden daar last van.

Op een gegeven moment zat ik met mijn Warhawk achter een 4x4 aan met onze vlag. Maar die jeep maakte sprongen vooruit van wel 50 meter in 1 keer. Heb alles op hem leeggeschoten, maar geen idee of ik hem geraakt heb of kon raken. Ben daarna maar op een SCEE server gaan spelen.

• SToRM666
Dxue schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:22:
ik heb de headset gepaired met de ps3 en mijn mobiel (zonde om hem niet te gebruiken als ik niet achter de ps3 zit, en ik kan er zelfs goed op de fiets mee bellen :)).

[...]

mes is idd erg krachtig, maar als je in een veld bent waar ze erg lang achteruit kunnen, dan ben je dus dood voordat je uberhaupt in de buurt komt van hun. (merk trouwens dat er maar bar weinig knifen als ze dicht bij elkaar staan, des te beter, meer kills voor mij, vooral handig bij zones, zien ze je niet aankomen en je hebt ze dood voordat ze het door hebben :))
Dat is het risico van het gebruiken van zo'n relatief krachtig wapen. Ik gebruik m ook weleens maar dan enkel als ik iemand kan besluipen of als ik vlakbij iemand loop.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor de GOT-Warhawk clan of andere Gotters met Warhawk:

vandaag vanaf 17:00H tot 18:00H?(of later) zet ik een server op "GOT-Chrasher" met als wachtwoord: "tweaker"

doel: Uitzoeken van specifieke tactische voordelen van de beschikbare wapens en mogelijkheden!

Het is hierin niet de bedoeling om elkaar af te maken, maar om uit te zoeken wat de beste mogelijkheden van de beschikbare wapens zijn.
Iedereen is vrij om aan te loggen, maar liefst wel met headset! Heb je die niet, volg dan de commando's van je teamleden met headset op.

Nadat je aanlogt zou ik graag willen weten wat je ping is naar mijn server (check dit dus van te voren). Een aantal dingen wil ik namenlijk noteren om een aantal conclusies te kunnen trekken.
Ons team is ROOD Zit je in het verkeerde team, switch dan naar de juiste om het overleg te kunnen volgen.

Een aantal dingen die ik wil uitzoeken:
- ben je met een mes altijd onzichtbaar op de radar? ook als je rent?
- wat is het grootste verschil tussen het pistool en het geweer?
- In de stats worden headshots genoemd, is het werkelijk beter om hoog te mikken?
- is het voordelig om te switchen naar het pistool bij een korte afstand naar het doel (te ver voor mes)
- wat is de max. range van de vlammenwerper? Doet hij meer schade als je dichtbij staat?
- kan je een tank killen met het geweer? hoeveel clips kost dit en is de afstand belangrijk?
- ik weet dat je in de tank onzichtbaar bent op de radar als je langere tijd stil staat, maar hoe lang duurt dit? Kan je wel de turret draaien?
- geldt die onzichtbaarheid ook voor de 4x4 als je alleen achter de machinegun zit?
- heeft de tank of Warhawk een zwakke plek? Is hij bijv. kwetsbaarder van achteren?
- wat is de maximale afstand voor een missile lock voor alle soorten missiles?
- Wat is de beste manier om missiles te dodgen in een Warhawk?
- Hoe ver is de range van de Warhawk machinegun? Wat is de beste afstand voor de grootste schade?
- Welke afstand is nodig om ongedeerd een explosie van een tank of jeep, etc te overleven?

Voor een aantal testen is het de bedoeling dat 1 of meerdere personen even naar het andere team switched, maar doe dit alleen als het je wordt gevraagd.

Verwijderd

Topicstarter
Chrasher schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:19:

vandaag vanaf 17:00H tot 18:00H?(of later) zet ik een server op "GOT-Chrasher" met als wachtwoord: "tweaker"

doel: Uitzoeken van specifieke tactische voordelen van de beschikbare wapens en mogelijkheden!

Het is hierin niet de bedoeling om elkaar af te maken, maar om uit te zoeken wat de beste mogelijkheden van de beschikbare wapens zijn.
Iedereen is vrij om aan te loggen, maar liefst wel met headset! Heb je die niet, volg dan de commando's van je teamleden met headset op.
Oeh leuk, uh ik bedoel Sir, yes Sir! ;)
- Wat is de beste manier om missiles te dodgen in een Warhawk?
Beide sticks naar links of rechts doen (dus tollend de bocht om) en je raakt zwerm/swarm raketten gegarandeerd kwijt. De doelzoekende enkele raket raak ik eigenlijk alleen kwijt door fysiek iets tussen mij en de raket te plaatsen of door chaff te gebruiken.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:28:
Beide sticks naar links of rechts doen (dus tollend de bocht om) en je raakt zwerm/swarm raketten gegarandeerd kwijt. De doelzoekende enkele raket raak ik eigenlijk alleen kwijt door fysiek iets tussen mij en de raket te plaatsen of door chaff te gebruiken.
In "normal" of "pro" flightmode, want het lukt mij nog veel te weinig?
en heb je een bepaalde as nog "inverted" staan (y-as) ?

[ Voor 6% gewijzigd door Chrasher op 27-09-2007 15:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Chrasher schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:38:
[...]

In "normal" of "pro" flightmode, want het lukt mij nog veel te weinig?
en heb je een bepaalde as nog "inverted" staan (y-as) ?
Ik vlieg met normaal, misschien dat dit niet met pro werkt omdat je dan volgens mij minder snel tolt.
En ik vlieg met inverted y en hover/rij/loop met niet-inverted.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 15:42 ]

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Kijk dat is nu goede info, want ik ben overgestapt op pro, maar ben nog steeds "middelmatig" in de lucht. Ga dit ook eens proberen. Gebruik je dan ook de afterburner (R2 x 2) of "slide" je door de bocht? (L2 + R2)

Verwijderd

Topicstarter
Chrasher schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:48:
Kijk dat is nu goede info, want ik ben overgestapt op pro, maar ben nog steeds "middelmatig" in de lucht. Ga dit ook eens proberen. Gebruik je dan ook de afterburner (R2 x 2) of "slide" je door de bocht? (L2 + R2)
Ik heb een paar keer met pro gevlogen, maar ik zie het voordeel totaal niet. Ik doe verder geen gekke dingen, als je de afterburner aan hebt kun je niet meer (goed) sturen en je ontloopt de raketten toch niet. Gewoon beide sticks allebei een kant op en je bent swarm missile locks gelijk kwijt.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Met Pro kun je beter aanvallen. Met standaard kun je beter ontwijken. Dat is een beetje mijn ervaring.

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:04:
Ik had het idee dat ik de enige in mijn team was die iets deed gisteravond op Tex' server (zat eerst niet in Tex' team). Ze leken niet eens te beseffen dat het CTF was. Toen ik later bij Tex in het team kwam (vanwege minder leden in hun team) liepen we er helemaal overheen. :9
Ik zat er vlak na half 9 dacht ik tot 9 uur, het was idd walk over.
Qua clan-match, heb je een bepaalde clan op het oog? Zijn er eigenlijk community sites wat dat betreft?
Ik heb werkelijk geen idee, ik ken niemand verder met een PS3 of een andere clan anders dan NL_Storm die in D@W zit (geen idee of dat een echte clan is)
PS: Wij hebben echt dezelfde 'fashion-sense' EfBe. :D
Scary... gezien mijn outfit getuigd van het compleet ontbreken van fashion-genen ;)

Verwijderd

Weet er iemand hoe het praten werkt? want ik kan niemand horen en kan ook niet pratne? :? is er misschien een knopje dat je moet indrukken ofzo?

ikj= heb hem wel gewoon geregistreerd in het systems menu.

btw FrankoNL is de gamertag :) dus als iemand me wil toevoegen, zou leuk zijn met een boel NL ers enGOTers. Welke server spelen jullie meestal?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:35:
Weet er iemand hoe het praten werkt? want ik kan niemand horen en kan ook niet pratne? :? is er misschien een knopje dat je moet indrukken ofzo?

ikj= heb hem wel gewoon geregistreerd in het systems menu.

btw FrankoNL is de gamertag :) dus als iemand me wil toevoegen, zou leuk zijn met een boel NL ers enGOTers. Welke server spelen jullie meestal?
L3 inhouden terwijl je praat. Als je de knop indrukt hoor je een geluidje.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Chrasher in "[PS3] Warhawk"

Zit nog even te twijfelen tussen twee punten in het midden van de volgende maps:

1. De hoofdbrug in Archipelago
2. Grote basis in The Badlands

Zorg er in ieder geval voor dat je bepakt en bezakt (zoveel mogelijk wapens) inclusief vervoer in het midden van de map komt melden. We hebben tanks, jeeps en warhawks nodig.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chrasher schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:40:
[...]

Chrasher in "[PS3] Warhawk"

Zit nog even te twijfelen tussen twee punten in het midden van de volgende maps:

1. De hoofdbrug in Archipelago
2. Grote basis in The Badlands

Zorg er in ieder geval voor dat je bepakt en bezakt (zoveel mogelijk wapens) inclusief vervoer in het midden van de map komt melden. We hebben tanks, jeeps en warhawks nodig.
Zorg jij voor melk en broodjes? :+

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik laat de chinees langskomen..... :Y)

• mauricedb
In eerste instantie wou ik wel ff komen kijken zometeen in die server, maar als ik zie dat we elkaar niet mogen doden dan is het ook geen zak aan :P

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

We mogen elkaar straks op commando doden! })

En als er genoeg mensen zijn, dan probeer ik nog een groepsfoto te regelen.

• mauricedb
Nja, zal wel ff kijken dan :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet even herstarten, hij heeft m'n headset weer niet gepakt.

• tex5
ik kan jammer genoeg niet, had er graag bij geweest! laten jullie ff weten hoe het gegaan is met alle nieuwe super tips?! :)

Verwijderd

is de server al up?

• Falcon Heavy
2.5 machine clips voor een warhawk neer te maaien maar moet wel alles raak zijn maakt tevens niet uit van welke kant :)

• tex5
Frank J. schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:38:
2.5 machine clips voor een warhawk neer te maaien maar moet wel alles raak zijn maar tevens niet uit van welke kant :)
ja dat gaat iid best snel, zeker als een hawk al beetje damaged is. erg leuk om met een machine gun een hawk uit de lucht te knallen :D Snipen was geloof ik 3 shots?

[ Voor 13% gewijzigd door tex5 op 27-09-2007 17:46 ]

Verwijderd

spelen de GOT leden op een speciale server?:) zou wel leuk zijn;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste