Voor de mensen die de boxed versie willen kopen heb ik even dit bericht. Vanmiddag kwam ik overal op forums tegen dat ze Warhawk al in de winkelschappen hadden liggen. Ik ben dus naar het winkelcentrum gegaan en ik heb bij drie verschillende winkels gekeken maar het spel lag niet in de schappen.
Daarna ben ik nog meer forums gaan lezen over Warhawk (want ik wilde hem ook graag hebben) en toen las ik een citaat van een jongen die de lokale pc boer is binnengestapt en het op de man af heeft gevraagd. De twee mannen achter de toonbank keken elkaar verdacht aan en zeiden dat ze hem al habben en pakten de boxed versie van onder de toonbank. De desbetreffende jongen mocht echter niet vertellen dat hij het van ze had gehad.
Met dit verhaal op zak ben ik ook de lokale pc boer binnengestapt en heb het ook aan de man achter de toonbank gevraagd (uiteraard toen er niemand in de winkel was

). Hij keek me een vreemd aan en zei dat hij de game nog niet had. Toen vroeg hij wanneer de officiele release datum was van het spel. Ik heb hem uitgelegd dat hij officieel vrijdag in de winkel moet liggen, maar dat de forums op het internet al bol staan van mensen die hem al hebben gekocht. Hij keek het even na in zijn map en heeft toen een collega gebeld. Het desbetreffende gesprek ging over het wel of niet uit de schappen halen van Warhawk. Uiteindelijk heb ik Warhawk meegekregen. Dus wat ze ook zeggen; Warhawk ligt al wel in de winkels. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen.