[PS3] Warhawk

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.000 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
ik kijk het liefste DVD-versies geen CAM teles etc etc

Maar anders kan de server toch de hele avond aan? dan zien we wel wie er zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb zelf nog niet veel gespeeld, maar als ik vanavond een GOT server tegenkom dan kom ik ook wel even knallen. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Lol, lekker veel animo voor vanavond, kan erg leuk worden. >:)

Nice, >:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ik heb trouwens en DD 5.1 EN geluid via mijn tv (HDMI) ??? wtf is dit nieuw ofzo? er kon toch niet beiden gebruikt worden met de PS3?

edit server is nie meer :P was ff proberen maar gaat iets niet goed hier denk ik

[ Voor 98% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:50:
ik heb voor nu een server aangemaakt [GOT] Bierbeer psw got1

ik heb trouwens en DD 5.1 EN geluid via mijn tv (HDMI) ??? wtf is dit nieuw ofzo? er kon toch niet beiden gebruikt worden met de PS3?
Dit heb ik ook af en toe, wel raar idd.
Beter als dit altijd zou kunnen, want dan hoef ik niet steeds te switchen als ik muziek wil luisteren.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem ook graag downloaden maar ik heb een grotere HDD voor mijn PS3 besteld. Is de game makkelijk over te zetten op mijn grotere HDD of is het beter om te wachten tot ik hem in mijn PS3 heb zitten. Ik heb geen idee hoe groot de download versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:05:
Ik wil hem ook graag downloaden maar ik heb een grotere HDD voor mijn PS3 besteld. Is de game makkelijk over te zetten op mijn grotere HDD of is het beter om te wachten tot ik hem in mijn PS3 heb zitten. Ik heb geen idee hoe groot de download versie is.
Je mag hem onbeperkt downloaden op je PSN account en hij is 800 MB bedenk wel dat je hem niet met een subaccount kan spelen als je hem download (wel met de bluray versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum :$ wat bedoel je met subaccount ? Is dat een amerikaans of japans account ofzo. Trouwens 800 mb krijg ik met een memorystick wel over gezet neem ik aan. Ik ben hem nu al aan het downloaden. See you on the other site >:)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:15:
Ahum :$ wat bedoel je met subaccount ? Is dat een amerikaans of japans account ofzo. Trouwens 800 mb krijg ik met een memorystick wel over gezet neem ik aan. Ik ben hem nu al aan het downloaden. See you on the other site >:)
geen idee hoe het precies zit ik heb de Blu-Ray versie. Maar je kan hem alleen spelen waar je hem mee hebt gedownload dus niet met een andere account op je PS3. Dit ivm gratis downloaden als ik jouw account op mijn PS3 heb toegevoegd b.v.

maar je kan hem ook opnieuw downloaden met je PSN account toch? je hoef niks over te zetten gewoon weer uit de PS store halen dan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

hmm, hij loopt nu beter met die server update. Je kan nu makkelijker een server joinen

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben er vanavond niet bij, maar hopelijk de eerst volgende keer wel! :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik ga nu hosten met servername Dutch@War

pw = fok

Cya all there :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:47:
hmm, hij loopt nu beter met die server update. Je kan nu makkelijker een server joinen
Hier krijg ik een error dat er geen stats zijn van mij :S vet gaar hoor dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:00:
[...]

Hier krijg ik een error dat er geen stats zijn van mij :S vet gaar hoor dit
Je hebt je stats wel. Als je op stats klik in the community, dan zie je je stats wel

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nudie schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:58:
Ik ga nu hosten met servername Dutch@War

pw = fok

Cya all there :)
Nudie, ik kan in elk geval niet op je server komen. Hij geeft aan dat er 2 spelers zijn, maar ik krijg geen ping door en als ik join krijg ik de Server Full message. Weet niet of meer mensen hier last van hebben?

Vigilante, ik stel anders voor dat jij een [GOT] server opent voor 16 lui, lijkt me meer dan genoeg voor onze clan. >:)

edit:
Ik kan d'r nu wel op :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
en hier de zoveelste vastloper met warhawk zucht..... kzat net met een CTF map met zerokill van GOT. DAMN wat een chaos zeg?

DAMN 2 achter elkaar !

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:23:
en hier de zoveelste vastloper met warhawk zucht..... kzat net met een CTF map met zerokill van GOT. DAMN wat een chaos zeg?

DAMN 2 achter elkaar !
sorry voor die teamkill :$

maar het lukt mij ook niet echt om te verbinden met dutch@war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ghehe geeft niet :P maar was wel vaag die vlag van hun stond bij ons dat is toch de bedoeling? dan moe tie toch weer terug gaan naar hun plek zodat we hem daar weer kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
nee maar je moet beide vlaggen hebben.

Het was eigenlijk ook beetje lame want beide teams probeerde constant onze vlag af te pakken/te beschermen terwijl hun vlag op dat moment gewoon niet verdedigt werd.

Maarja het lukte toen niet meer om warhawk te vinden om vlag te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan misschien iemand anders een GOT Server hosten, ik probeer al meerdere malen op Dutch@War te komen maar dat wilt niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ik kom ook niet in dutch@war krijg een server full fout melding... 8/16 ja juist full.... ze moeten het echt eens fixen

gelukt game data saves heb ik gedelete en nu kom ik erin :)

[ Voor 20% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn hoeft het trouwens niet ranked te zijn hoor, ik vind het al leuk genoeg als we met zun allen een avondje gaan Warhawken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 14:56
Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:23:

DAMN 2 achter elkaar !
Hier ook! 2 vastlopers achter elkaar... PS3 weer opnieuwe opstarten 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:21:
[...]

offtopic:
Leuk spul hè, die beamers. :D Welk merk/type heb jij als ik vragen mag? Ik gebruik een Sanyo Z-5 voor mijn gaming/movie goodness.
offtopic:
Idd! Sony VPL-AW15, ondersteund ook 1080/24p die dan downgesampled wordt.

Iedereen zit te gamen, arg, ik kan vanavond niet, morgen weer maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

nou, we hebben iig de fokkers een poepje laten ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was lachen ;) Vooral toen het 6 GOT'ers tegen 2 D@W'ers was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn jullie al klaar? kwil net gaan meespelen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
he freeplay jij bent echt fuckin goed :o
had echt moeite met flag capteren toen ik tegen je moest :o

voor de rest waren die fokkers goed in tanks. echt van super ver schoten ze me uit mn warhawk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Volgende keer doe ik (hopelijk) ook eens mee :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:32:
Dat was lachen ;) Vooral toen het 6 GOT'ers tegen 2 D@W'ers was. :P
Was idd lachen :*) , alleen jameer dat het alleen CTF was.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
<- MiC-NL

Ik zit idd vaak in een tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Jongens, ik kon Dutch@Wars helemaal niet vinden ??
Heb uiteindelijk maar zelf een servertje (GOT_Chrasher) opgezet voor een leine 3 uurtjes. :)
Toch een hoop lol gehad. Heb hier trouwens nog nooit een crash meegemaakt in Warhawk.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
nudie schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:45:
<- MiC-NL

Ik zit idd vaak in een tank :)
ja echt super vaak dat jij van heel ver me uit mn warhawk schiet :S

ik moet ieg echt aan me ground combat werken merk ik. Ik werd echt tevaak neergeschoten bij de vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Zullen we vanavond maar een Dogfight only server doen met D@W?...:P

Ik heb ook geen crash gehad. maar kan zijn dat mn PS3 anders is. Ik heb namelijk nog de eerste revisie PS3. Samen met de 1.92 update werkt hij naar mijn gevoel veel sneller en soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Minnema dat waren een aantal leuke potjes :D laatste game jij 1ste en ik 2de ghhehe 28 punten allebij maar jij meer kills en minder deaths denk ik ? >:)

Toch was er weer een vage capture the flag, onze vlag was er en die van de tegenstander ook maar geen idee waar je die nou kwijt moest 8)7
CTF & Dogfight vind ik zoiezo al niet het leukst maar goed toch een aantal leuke potjes :D samen in een autotje ons rot rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

Frank J. schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:22:
Minnema dat waren een aantal leuke potjes :D laatste game jij 1ste en ik 2de ghhehe 28 punten allebij maar jij meer kills en minder deaths denk ik ? >:)

Toch was er weer een vage capture the flag, onze vlag was er en die van de tegenstander ook maar geen idee waar je die nou kwijt moest 8)7
CTF & Dogfight vind ik zoiezo al niet het leukst maar goed toch een aantal leuke potjes :D samen in een autotje ons rot rijden :D
Ik vind eigenlijk Zones en Dogfights het leukst. Jammer dat de Dogfights server allemaal max 24 man zijn. Maar toch is het vrij chaotisch als je met 24 warhawks achter elkaars reet zit en je probeert nog eens je missile te locken terwijl je loopt(vliegt) te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frank J. schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:22:

Hehe, dat was chaos. Je zat inderdaad bij de verkeerde vlag (de grote) je moest iets naar achteren, daar stond de kleine (draagbare :P) vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
vigilante888 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:25:
Ik vind eigenlijk Zones en Dogfights het leukst. Jammer dat de Dogfights server allemaal max 24 man zijn. Maar toch is het vrij chaotisch als je met 24 warhawks achter elkaars reet zit en je probeert nog eens je missile te locken terwijl je loopt(vliegt) te ontwijken.
Van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik Zones en CTF het leukste. Ik ben nog niet goed in een Warhawk, dus dogfights vind ik niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
zerokill schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:31:
[...]

ja echt super vaak dat jij van heel ver me uit mn warhawk schiet :S

ik moet ieg echt aan me ground combat werken merk ik. Ik werd echt tevaak neergeschoten bij de vlag.
Ik zit het liefste in een tank (tenzij i kvan main base naar andere kant moet rijden)

Onderweg wapens (lees: bazooka) oppakken en gewoon warhawks neermaaien en ventjes. Als je tank kapot is laten repareren of eruitspringen en schieten met fullhealth. Zo haal ik me kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Maar vanavond dus weer een D@W server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Voor mij begint door de stats-problemen de lol er toch al wel een beetje af te raken.. Voor mij zijn er geen stats aanwezig terwijl ik al anderhalve week vrijwel dagelijks voornamelijk op ranked servers speel.. Jammer, want Warhawk had een echte topper kunnen zijn! En ook jammer dat ik hem gedownload heb, want ik zou graag m'n geld terugkrijgen.. Dat zal nu wel niet gaan.. Goed begin van m'n PS3-ervaring dit, ik heb m net twee weken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Kheb weer een 16man srever aangeknald. Echt irritant ik kon eerst gewoon voor 20man hosten maar nu schroeft ie hem terug naar 16 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Yeroen76 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:15:
Voor mij begint door de stats-problemen de lol er toch al wel een beetje af te raken.. Voor mij zijn er geen stats aanwezig terwijl ik al anderhalve week vrijwel dagelijks voornamelijk op ranked servers speel.. Jammer, want Warhawk had een echte topper kunnen zijn! En ook jammer dat ik hem gedownload heb, want ik zou graag m'n geld terugkrijgen.. Dat zal nu wel niet gaan.. Goed begin van m'n PS3-ervaring dit, ik heb m net twee weken.. :(
Wat boeien die ranks nou, je krijgt er niks voor terug. Leuk, hartjes op me vliegtuig en een andere kop! 8)7

Kga zo server starten, GOT_tex777. 20/24 player CTFje.

[ Voor 4% gewijzigd door tex5 op 11-09-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opzich boeit het natuurlijk weinig maar tis wel lache.. beetje medailletjes verdienen ;)

ik kan je server trouwens niet vinden.. ??

• tex5
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:54:
opzich boeit het natuurlijk weinig maar tis wel lache.. beetje medailletjes verdienen ;)

ik kan je server trouwens niet vinden.. ??
Draait nog immer. Weet niet, ik heb maar 1 ps3 dus kan niet kijken of ie in de lijst staat.

• vigilante888

vigilante888

Als je een server wilt joinen die gehost is door iemand die in je vrienden lijst of in de clan zit, dan moet je ff bij community gaan en dan op clan of op buddy klikken en dan klik je op de naam van de host en selecteer join game. zo kom je het snelst in de server.

Verwijderd

Yeroen76 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:15:
Geen idee hoe ik ranked servers kan vinden of herkennen of hoe ik medailles kan verdienen. Ik heb hoe dan ook lol in het spel.

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:41:

Geen idee hoe ik ranked servers kan vinden of herkennen of hoe ik medailles kan verdienen. Ik heb hoe dan ook lol in het spel.
Ranked servers herken je aan de blauwe letters, of degene waar geen rode streep door het bekertje zit links van je scherm.

| Youtube |

Verwijderd

kan echt niet wachten, vrijdag zou ik hem moeten hebben :):):):):):)

Verwijderd

vigilante888 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:38:
Als je een server wilt joinen die gehost is door iemand die in je vrienden lijst of in de clan zit, dan moet je ff bij community gaan en dan op clan of op buddy klikken en dan klik je op de naam van de host en selecteer join game. zo kom je het snelst in de server.
probleem is alleen dat tex5 niet in men vriendenlijst staat én niet bij de GoT clan zit.. :/

• SToRM666
Warhawk is binnen :D :D
Ik ben wel in voor een potje vanavond :)

• tex5
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:44:
[...]

probleem is alleen dat tex5 niet in men vriendenlijst staat én niet bij de GoT clan zit.. :/
me psn id is tex777. ik heb ook minnema ff een dm gestuurd om me toe te voegen bij de clan. De server GOT_tex777 draait nog steeds btw, ik ga der over uurtje weer op.

• EfBe
  • Niet online
Ik zag de GOT_tex777 server gister wel in de lijst staan, maar de game was uiteraard vol. Toen maar CTF zitten spelen op een ranked server. Wat me opviel was dat ik nu ineens wingman ben, terwijl ik de vorige keer nog airhead err... airman was. En ik heb echt de vereiste punten niet. Het lijkt erop alsof ze iedereen wingman hebben gemaakt ivm de verloren stats.

In CTF zie je nu wel dat men steeds meer de tactics door krijgt: in het begin was er weinig landmijn gebruik maar nu is het een vereiste om mijnen te gebruiken, wil je nog overleven. Alleen lucht mijnen zijn nog schaars, maar goed die leveren ook teamkills op, dus daar zit je niet op te wachten ;).

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bij mij is het elke dag weer anders als ik bij de stats kijk, de ene dag ben ik unranked, de volgende dag staat er bij mijn porfiel etc. wel een rank, maar links boven in beeld nog steeds recruit, dan ineens weer unranked.. en zo blijft het doorgaan.
Ik lig niet wakker van de stats omdat ik natuurlijk gewoon voor mijn plezier speel, maar als ze het dan toch implementeren dan mogen ze het wel goed doen; het is opzich best grappig om wat medals en ribbons te verzamelen :)

• SToRM666
EfBe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:12:
Ik zag de GOT_tex777 server gister wel in de lijst staan, maar de game was uiteraard vol. Toen maar CTF zitten spelen op een ranked server. Wat me opviel was dat ik nu ineens wingman ben, terwijl ik de vorige keer nog airhead err... airman was. En ik heb echt de vereiste punten niet. Het lijkt erop alsof ze iedereen wingman hebben gemaakt ivm de verloren stats.

In CTF zie je nu wel dat men steeds meer de tactics door krijgt: in het begin was er weinig landmijn gebruik maar nu is het een vereiste om mijnen te gebruiken, wil je nog overleven. Alleen lucht mijnen zijn nog schaars, maar goed die leveren ook teamkills op, dus daar zit je niet op te wachten ;).
Ik heb gisteren jou en janrad nog zien spelen ja :)
De verdediging was meestal ook vrij goed en hoewel er wel een aantal rondes waren die snel over waren, was er soms toch wel een goeie samenwerking nodig om er door te komen.

Verwijderd

Ja was weer leuk gister, ik heb zowaar mijn eerste kill met een mes op mijn naam staan. Vanavond maar weer even knokken.

• tex5
EfBe schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:12:
Ik zag de GOT_tex777 server gister wel in de lijst staan, maar de game was uiteraard vol.
Ja das beetje jammer. Als je der een password opzet is ie weer bijna altijd leeg.. en zonder pass zit ie zo weer vol.

Misschien iemand die een dedicated kan draaien die altijd passed is? hmm iemand met een ps3 over? ;)

• SToRM666
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:44:
Ja was weer leuk gister, ik heb zowaar mijn eerste kill met een mes op mijn naam staan. Vanavond maar weer even knokken.
Ik zal ook weer van de partij zijn. Vanavond ga ik splitscreen online spelen :)

@EfBe: Ik heb je al eens toegevoegd op mijn PSN, maar ik krijg nog steeds te zien dat ik op antwoord van jou zit te wachten. Zie je mij wel in jou lijst? Ik heb je overlaatst er maar even uitgegooid en opnieuw een aanvraag gedaan, dus ik hoop dat t nu wel goed is.
(en de optie om direct messages te ontvangen staat bij jou nog niet aan volgens mij ;) )

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 13-09-2007 15:14 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:44:
Dat mes is echt totaal buiten proporties sterk. Ik doe niet meer anders. Je kunt magazijnen leegschieten met kogeltjes, niemand dood te krijgen. 1 slinger met je mes en je tegenstander valt direct neer, no questions asked... 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• tex5
Sandyman538 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:49:
[...]

Dat mes is echt totaal buiten proporties sterk. Ik doe niet meer anders. Je kunt magazijnen leegschieten met kogeltjes, niemand dood te krijgen. 1 slinger met je mes en je tegenstander valt direct neer, no questions asked... 8)7
Moet je wel dichtbij komen! Ik vind het zeker goed en fun dat kniven instant kill is.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:49:
[...]

vlammenwerper is toch echt mijn favoriet voor close combat
bazooka werkt trouwens ook perfect.. dan wel tegen warhawks uiteraard O-)

Verwijderd

als je online bent zie je servers meeste servers zijn wit en je hebt ook blauwe tussen.. wat is de verschil tussen ? ik neem aan dat blauwe ranked games is en witte unranked?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 18:09 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:09:
als je online bent zie je servers meeste servers zijn wit en je hebt ook blauwe tussen.. wat is de verschil tussen ? ik neem aan dat blauwe ranked games is en witte unranked?
In principe wel, al zijn er ook wel witte servers die geranked zijn. Voor de servernaam staat een bekertje, soms staat daar een rode streep door, dan is het niet geranked, anders wel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• nioz
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:28:
[...]

vlammenwerper is toch echt mijn favoriet voor close combat
bazooka werkt trouwens ook perfect.. dan wel tegen warhawks uiteraard O-)
Ik wilde het ook al zeggen :)
Zo'n mes is leuk, maar als je een vlammenwerper tegenover je hebt dan is het snel voorbij.

Hoe meer ik het spel speel hoe minder ik met het machinegeweer (of wat is het precies?) aan de slag ga, soms wel handig om runners af te schieten of mensen die niet opletten, maar de meeste gevechten beslis ik met de vlammenwerper of bazooka, bij iets grotere afstand gebruik ik dan wel een machinegeweer, maar meer als afleiding en hoop ik dat de tegenstander een granaatje opvangt ;)

Weet iemand trouwens hoe landmines precies werken? Hoeveel kan je er nou neergooien? Je krijgt er 4, maar ik had het idee dat als je nog een keer landmines oppakt en weer wat rondgooit, dat je oude dan verdwijnen?
Ik heb het zelf nog niet echt kunnen testen, maar ik had laatst dat wat oudere mines ineens weg waren en volgens mij was er geen tegenstander bij in de buurt geweest.
Die dingen zijn sowieso wel super irritant vind ik, maargoed dat werkt 2 kanten op, als je ze zelf gebruikt is het wel handig :P

• EfBe
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:12:
[...]
Ik zal ook weer van de partij zijn. Vanavond ga ik splitscreen online spelen :)

@EfBe: Ik heb je al eens toegevoegd op mijn PSN, maar ik krijg nog steeds te zien dat ik op antwoord van jou zit te wachten. Zie je mij wel in jou lijst? Ik heb je overlaatst er maar even uitgegooid en opnieuw een aanvraag gedaan, dus ik hoop dat t nu wel goed is.
(en de optie om direct messages te ontvangen staat bij jou nog niet aan volgens mij ;) )
Ik zal zo even kijken! (nadat die rampe update klaar is ! :X) Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken of ik er vrienden bij heb. :)

Verwijderd

Topicstarter
nioz schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:31:
[...]

Weet iemand trouwens hoe landmines precies werken? Hoeveel kan je er nou neergooien? Je krijgt er 4, maar ik had het idee dat als je nog een keer landmines oppakt en weer wat rondgooit, dat je oude dan verdwijnen?
Ik heb het zelf nog niet echt kunnen testen, maar ik had laatst dat wat oudere mines ineens weg waren en volgens mij was er geen tegenstander bij in de buurt geweest.
Die dingen zijn sowieso wel super irritant vind ik, maargoed dat werkt 2 kanten op, als je ze zelf gebruikt is het wel handig :P
Je kan er max. 4 tegelijk neerleggen inderdaad.
Island Outpost, die rotsdoorgang naar de bruggen... altijd prijs, de mijnen liggen er ook vlak naast. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjee had ik gister eindelijk de vlag van de tegenstander te pakken wist ik niet waar ik hem in mijn eigen kamp moest laten. En helder82 maar roepen "waar ga je heen met die vlag Crash" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die stats zijn inderdaad gaar volgens mij. Ze zijn niet meer geupdate sinds 9 september en gister kreeg ik ineens de upgrade (in game) voor airhead 1e klas. (terwijl ik al wingman ben volgens de ranks).

Naja, niet zo intens boeiend maar goed. :)

Mijnen zijn idd the bomb. Jammer alleen dat sommigen niet echt snappen waar ze voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Wat vinden jullie de leukste mode, DM/TDM/CTF of Zones? Tot nu toe bijna alleen maar CTF gespeeld. Vind het erg leuk om achter een gepakte vlag aan te hunten. Teamplay lijkt met CTF ook meer te gebeuren dan met de andere modes, naja moet nog wat uurtjes gaan TDMen om te zien of daar ook iets kwa teamplay gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
tex5 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:23:
Wat vinden jullie de leukste mode, DM/TDM/CTF of Zones? Tot nu toe bijna alleen maar CTF gespeeld. Vind het erg leuk om achter een gepakte vlag aan te hunten. Teamplay lijkt met CTF ook meer te gebeuren dan met de andere modes, naja moet nog wat uurtjes gaan TDMen om te zien of daar ook iets kwa teamplay gebeurd :)
Gewoon deathmatch is alleen in quake leuk door de intense chaos maar voor de rest eigenlijk niet (IMHO). team deathmatch is eigenlijk ook niets aan, het gaat nl. eigenlijk nergens over. Wat WEL weer leuk is bij TDM in warhawk zijn de dogfight servers. :) Die zijn ideaal voor het leren vliegen.
CTF is nog altijd mijn favoriet, het is alleen zo jammer dat ze op de sony servers maar een limit van 1 hebben, dus je kunt nooit terugkomen, terwijl dat nu juist de battles zo intens maakt. Zones heb ik nog maar 1 keer gedaan, op zich wel aardig maar eigenlijk zit in CTF ook een zones factor ivm het veroveren van spawn points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik vind zelf zones het leukste om te spelen, omdat het spel en de maps met zones in het achterhoofd ontworpen zijn. CTF werkt ook goed, maar deathmatch en TD kan me niet boeien, omdat iedereen maar wat rondrent en er geen objectives (punten waar je elkaar normaal automatisch tegenkomt) zijn en daar zijn de maps naar mijn mening te groot voor.

• EfBe
  • Niet online
Nu ben ik zelf geen superspeler (met flagcarrier in de jeep achteruit het klif afrijden, meerdere keren de flagcarrier overrijden bij een poging deze op te pikken met een jeep etc. 8)) maar gister op de GOT_Tex777 server.... niet gewoon meer wat voor mensen daar probeerden CTF te spelen. Ik zat in het blauwe team, en de roden worden helemaal weggespeeld. Tja, niet zo moeilijk met 3 man meer. dus ik denk, ik ga bij die roden. Echter, in dat rode team zaten bijna alleen maar mensen die dachten met deathmatch bezig te zijn kennelijk... Ik bedoel: onze eigen basis was bezet door de blauwen (3 vliegtuigen boven de basis, soldaten op dak etc.) en de roden die daar spawnen rennen naar een jeep en rijden weg! huh... ? De basis van het winnen van CTF is dat je eigen basis bewaakt is. Sorry Tex, jij kiest die gasten ook niet uit natuurlijk ;).

• tex5
Ja idd, soms gaat het niet echt even op met de teams. Daarna zat Freeply der ook nog even bij, toen ging het weer de andere kant op hehe. Het wordt wel steeds moeilijker lijkt het, iedereen krijgt steeds beter door wat werkt etc. Super snelle caps, mijnen overal, echte team attacks, stake outs. Je kan duidelijker beter worden met Warhawk, erg leuk! Ik vind het nog steeds erg lastig om met een warhawk mensen of jeeps/tanks op de grond snel af te schieten. Freeply was daar duidelijker beter in :)

Balance teams staat geloof ik standaard wel aan dus je zou na 1 map waar 1 team zwaar het overwicht heeft weer ok moeten zitten. Alhoewel het natuurlijk het leukst is met een goed geolied team >:)

• EfBe
  • Niet online
Ja vooral die mijnen die kom je nu overal tegen. Ik had eerst geen weerwoord ertegen maar je kunt gewoon op de grond schieten op die mijnen en veelal leggen ze ze te dicht bij elkaar en dan ontploffen ze allemaal hehe :)

• tex5
Yep, dat leer je dan later ook weer idd! Ze zijn wel erg lastig om te zien, zeker in een fast-escape met een flag in een jeepje :o

Verwijderd

Is de bu-ray nu al ergens te verkrijgen in het land?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja, in de winkel.

Gisternacht nog eventjes op de server van Tex777 gezeten. Een paar leuke potjes totdat 'mijn' rode team vol kwam met enorme n00bs die enorm aan het falen waren. Dan is CTF in 1x geen reet meer aan. Wel jammer. Ook mijn ervaring met zones is dat mensen het meer zien als een TDM. Wel zonde, maar dat teamplay online blijft lastig.

[ Voor 90% gewijzigd door Shiver23 op 15-09-2007 15:27 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

DC waren paar mooie potjes vandaag.. wij steeds #s 1 en 2 :)

Verwijderd

kan voor het eerst normaal WARHAWK spelen , het is een wonder !! :)
die UPDATE heeft goed geholpen.

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:27:
Het ging lekker ja :) Maar volgens mij was de tegenstand niet zo heel erg groot, op de ranked servers heb ik veel meer moeite om goede scores te halen.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:27:
Heb ook nog 2 rondjes meegedaan. Weet niet of jullie het gemerkt hadden. Veel punten, maar mijn 1on1 skills moeten toch echt wel beter.

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 21:08:
[...]

Heb ook nog 2 rondjes meegedaan. Weet niet of jullie het gemerkt hadden. Veel punten, maar mijn 1on1 skills moeten toch echt wel beter.
ja weet ik nog je was bij blauw steeds # 1 volgens mij.. (iig hoog)
khad met een close combat 1 lucky bazooka shot bij je :P

[trouwens die ps3 gamertag van je doet het niet meer]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 21:27 ]

• Slash500
  • Laatst online: 23:07
Waar ??, ben heel almere rond gelopen en hadden ze niks en bij FRS hebben ze het spel eruit getrokken mocht pas de 19e worden verkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Slash500 op 15-09-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Ik begin het echt een beetje jammer te vinden van de stats.
vorige update van de stats was 10/9
Nu heb ik tot de 15/9 redelijk wat uurtjes ranked gespeeld en nu was er dus een update en wat krijg ik erbij 5 kills pfff |:( erg jammer.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
Ik heb ook eindelijk Warhawk kunnen kopen 8)

Heb dit gedaan via Wirecard.com en dat verliep super!
Wanneer je op die site een account maakt krijg je als het ware een credit card, maar dan virtueel. Ik had afgelopen woensdag 40 euro gestort naar die virtuele credit card van mij, zaterdag stond het erop en heb meteen Warhawk gekocht _/-\o_

Momenteel alleen nog maar tegen onbekenden (lees: buitenlanders) gespeeld dus ik hoop dat jullie (diegene die Warhawk spelen, anders mag ook natuurlijk) mij toevoegen en we lekker kunnen knallen op Warhawk :D

Mijn PSN naam is mauricedbNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Moeten jullie ook bij elke start opnieuw de gebruikersovereenkomst accepteren? Knap irri.

PSN-id: Sapje

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
lekker dan
na firmware update kan ik nu dus nergens meer op ranked server spelen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Voor de mensen die de boxed versie willen kopen heb ik even dit bericht. Vanmiddag kwam ik overal op forums tegen dat ze Warhawk al in de winkelschappen hadden liggen. Ik ben dus naar het winkelcentrum gegaan en ik heb bij drie verschillende winkels gekeken maar het spel lag niet in de schappen.

Daarna ben ik nog meer forums gaan lezen over Warhawk (want ik wilde hem ook graag hebben) en toen las ik een citaat van een jongen die de lokale pc boer is binnengestapt en het op de man af heeft gevraagd. De twee mannen achter de toonbank keken elkaar verdacht aan en zeiden dat ze hem al habben en pakten de boxed versie van onder de toonbank. De desbetreffende jongen mocht echter niet vertellen dat hij het van ze had gehad.

Met dit verhaal op zak ben ik ook de lokale pc boer binnengestapt en heb het ook aan de man achter de toonbank gevraagd (uiteraard toen er niemand in de winkel was ;)). Hij keek me een vreemd aan en zei dat hij de game nog niet had. Toen vroeg hij wanneer de officiele release datum was van het spel. Ik heb hem uitgelegd dat hij officieel vrijdag in de winkel moet liggen, maar dat de forums op het internet al bol staan van mensen die hem al hebben gekocht. Hij keek het even na in zijn map en heeft toen een collega gebeld. Het desbetreffende gesprek ging over het wel of niet uit de schappen halen van Warhawk. Uiteindelijk heb ik Warhawk meegekregen. Dus wat ze ook zeggen; Warhawk ligt al wel in de winkels. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haha. Leuk dat jij en die andere forummer zo integer zijn om dat wat gevraagd werd (niet verder vertellen) te respecteren :D

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 17-09-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Shiver23 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:06:
Haha. Leuk dat jij en die andere forummer zo integer zijn om dat wat gevraagd werd (niet verder vertellen) te respecteren :D
Waar haal jij vandaan dat ik het niet mocht vertellen? Mij werd niet gevraagd om niets door te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Laatst online: 23:07
Ik had donderdag al gevraagd of ze het hadden bij de frs toen zeiden ze dat ze nog niet mochten verkopen pas de 19e.
Stap ik vandaag binnen (Je weet het nooit :P) lag die er ook niet maar die man waaraan ik het vroeg afgelopen donderdag kwam naar me toe en zei dat ze hadden en nu wel mochten verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
Ik heb alle mensen uit de begin post toegevoegd op de PS3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik sta nog niet in de lijst, maar je mag me wel toevoegen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:25:
Nu ben ik zelf geen superspeler (met flagcarrier in de jeep achteruit het klif afrijden, meerdere keren de flagcarrier overrijden bij een poging deze op te pikken met een jeep etc. 8)) maar gister op de GOT_Tex777 server.... niet gewoon meer wat voor mensen daar probeerden CTF te spelen. Ik zat in het blauwe team, en de roden worden helemaal weggespeeld. Tja, niet zo moeilijk met 3 man meer. dus ik denk, ik ga bij die roden. Echter, in dat rode team zaten bijna alleen maar mensen die dachten met deathmatch bezig te zijn kennelijk... Ik bedoel: onze eigen basis was bezet door de blauwen (3 vliegtuigen boven de basis, soldaten op dak etc.) en de roden die daar spawnen rennen naar een jeep en rijden weg! huh... ? De basis van het winnen van CTF is dat je eigen basis bewaakt is. Sorry Tex, jij kiest die gasten ook niet uit natuurlijk ;).
Of gewoon de vlag van de tegenstander kunnen pakken en bij god niet weten waar je hem in je eigen kamp moet laten om een punt te scooren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de ranking methode mss eens uitleggen?
Er staat dat je vb. 500 punten en een soort ribbon ofzo moet hebben. Maar ik heb die ribbon niet en ik heb ook nog niet zoveel punten (ik heb er 500 nu) en toch ben ik al die rang.
Hoe werkt de ranking dus eigenlijk?

edit: heb wat fotos gemaakt.
Wat ook vreemd is is dat ik nu rang wingman heb en ik 2 dagen geleden wing leader had, je kan het ook zien aan de datums.

foto 1
Afbeeldingslocatie: http://aycu09.webshots.com/image/27368/2006376441983978385_rs.jpg

foto 2
Afbeeldingslocatie: http://aycu02.webshots.com/image/26601/2006305204998023982_rs.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die punten snap ik ook echt geen ene fuck van... Qua ribbons en badges klopt het wel. Ik ga pas vooruit in rang als ik die heb. Maar qua punten kom ik niet eens in de buurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hebben jullie uberhaupt dit draadje doorgelezen of de comments tijdens het opstarten van warhawk?????????? Er zijn problemen met de stats waar aan gewerkt wordt......

Verwijderd

Dit moet ik even kwijt, gisteren een warhawk vernietigd met een handgranaat, echt waar :Y

• Fjeze
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

mauricedb schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:59:
Ik heb ook eindelijk Warhawk kunnen kopen 8)

Heb dit gedaan via Wirecard.com en dat verliep super!
Wanneer je op die site een account maakt krijg je als het ware een credit card, maar dan virtueel. Ik had afgelopen woensdag 40 euro gestort naar die virtuele credit card van mij, zaterdag stond het erop en heb meteen Warhawk gekocht _/-\o_

Momenteel alleen nog maar tegen onbekenden (lees: buitenlanders) gespeeld dus ik hoop dat jullie (diegene die Warhawk spelen, anders mag ook natuurlijk) mij toevoegen en we lekker kunnen knallen op Warhawk :D

Mijn PSN naam is mauricedbNL
Hey Maurice,
aan je naam te zien kom je ook uit Den Bosch? (aan het db achter je naam te zien)
zal je wel eens toevoegen op me PS3, heb ook Warhawk kunnen we wel keer knallen.

Fly or Die

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Sta nog niet in de begin post... Mag toegevoegd worden aan de begin post

PSNID : HoefMeistert

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste