Nou, ik kan echt niet makkelijk een Ranked game joinen hoor, en al helemaal niet de servers van Sony. Ik krijg telkens "Unable to join game" keer op keer, ik kan alleen er in als ik heel veel geluk heb.
Een server joinen gaat ook wel. Via friends, clan of anders een paar keer proberen. Maar ik kwam vanavond niet in de game zelf. Ik kreeg een melding van de voorwaarden, ging akkoord en kreeg daarna steeds een time-out of andere melding.
Kan er natuurlijk mee te maken hebben dat vandaag ook de nieuwe firmware uit is en een Motorstorm update, maar ik vraag in hoeverre het dezelfde servers zijn. Hoe dan ook vind ik het tamelijk irritant. Het spel zelf is briljant. Kan niet anders zeggen.
Kan er natuurlijk mee te maken hebben dat vandaag ook de nieuwe firmware uit is en een Motorstorm update, maar ik vraag in hoeverre het dezelfde servers zijn. Hoe dan ook vind ik het tamelijk irritant. Het spel zelf is briljant. Kan niet anders zeggen.
PSN: Shiver23
Erg vermakelijk spel, dit
Helaas heb ook ik problemen met de statestieken; ik heb duidelijk een aantal ribbons gehaald, maar helaas zijn die (nog) niet online beschikbaar. Wel jammer dat ze niet even in de 'announcements' zeggen _dat_ er een probleem is met de stats, want dan zou ik niet zo hard mn best doen om in een ranked server te komen.
Het duurt meestal kwatiertje ofzo voordat de stats worden bijgewerkt.
ja, maar ik heb gisteravond dingen behaald die er vanochtend niet bij stonden - niet alleen ribbons, maar ook punten en speeltijd.
je hebt gelijk. Bij mij staan de stats ook stil. Ze mogen die servers bij sony ondertussen wel is een schop onder de kont geven.

zoals HIER te lezen is zijn er aardig wat draadjes over de stats en connectie problemen.
Wat me opvalt is hoe ongeduldig iedereen is (daar) het spel is nog geen week uit en iedereen verwacht allemaal oplossingen hiervoor.
Waar ik het wel mee eens ben is dat er door de developers nog geen gehoor is gegeven aan de klachten. Gewoon een berichtje ja er zijn problemen en ja we zijn er mee bezig. Liever slecht nieuws dan geen nieuws
p.s. gelukkig komt mijn Warhawk over ongeveer een week a twee aan dus dan hoop ik de kinderziektes gehad te hebben
Wat me opvalt is hoe ongeduldig iedereen is (daar) het spel is nog geen week uit en iedereen verwacht allemaal oplossingen hiervoor.
Waar ik het wel mee eens ben is dat er door de developers nog geen gehoor is gegeven aan de klachten. Gewoon een berichtje ja er zijn problemen en ja we zijn er mee bezig. Liever slecht nieuws dan geen nieuws
p.s. gelukkig komt mijn Warhawk over ongeveer een week a twee aan dus dan hoop ik de kinderziektes gehad te hebben

Dan had je net zo goed de PAL versie kunnen nemen lijkt mij, die is er ook over 2 weken...Frank J. schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:15:
Mijn versie heb ik als het goed is aan het eind van de week
PSN id: NL_SToRM
het duurt 4 tot 10 werkdagen dus eind volgende week begin die week erna gok ik. De PAL versie komt toch de 26ste? dat is over 3 weken en die kost 60 euro terwijl ik deze 10 euro goedkoper heb bijnaSToRM666 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:50:
[...]
Dan had je net zo goed de PAL versie kunnen nemen lijkt mij, die is er ook over 2 weken...
Mijn versie heb ik als het goed is aan het eind van de week
Werkte voor mij ook.FoxMan schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:19:
Ik heb nu net mijn PS3 uitgeschakeld en weer aangezet en ik kan nu wel weer inloggen.
Had het spel gisteravond even snel gedownload en wilde vanochtend voor het eerst gaan spelen, maar kreeg ook de 'network timeout'-msg. Ik was al bang dat het aan mijn connectie lag, maar na wat gegoogle en lees werk leek het me handig om eerst aan en uitzetten even te proberen
Volgensmij zijn de connectie problemen ook opgelost.
Als ik nu bij de server list kijk dan zitten er bijna geen servers meer vol en hij refreshed de ping een aantal keer per sec lijkt het. Het verbinden met de server ging ook perfect. Aantal keer geprobeert en had elke keer direct verbinding.
als ik het zo zie heeft sony die servers een schop onder de kont gegeven. Nu de stats nog en dan is warhawk perfect
Als ik nu bij de server list kijk dan zitten er bijna geen servers meer vol en hij refreshed de ping een aantal keer per sec lijkt het. Het verbinden met de server ging ook perfect. Aantal keer geprobeert en had elke keer direct verbinding.
als ik het zo zie heeft sony die servers een schop onder de kont gegeven. Nu de stats nog en dan is warhawk perfect
Verwijderd
Hoe werkt dat bij Warhawk met talen enzo eigenlijk? Kan je engelstalige servers kiezen of hoe werkt dat? Ik heb er altijd zo'n pesthekel aan als ik bij een stel fransozen terecht kom bijvoorbeeld.
Hopelijk staan die stats nog wel ergens.... Had al best veel behaald (punten en ribbons enzo...) 
.
Nee, je kan geen talen kiezen op de officiele servers... (Ik heb wel eens prive servers gezien die alleen NL willen enzo). En ja, ik kom best vaak bij fransozen terecht. In ieder geval heb ik nog nooit iets kunnen verstaan wat gezegd werd. Maar dat kan ook aan de vaak slechte kwaliteit van headsetjes liggen misschienVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:00:
Hoe werkt dat bij Warhawk met talen enzo eigenlijk? Kan je engelstalige servers kiezen of hoe werkt dat? Ik heb er altijd zo'n pesthekel aan als ik bij een stel fransozen terecht kom bijvoorbeeld.
[ Voor 76% gewijzigd door Kluus op 05-09-2007 12:36 ]
Krijg elke keer een time out als ik in ga loggen met Warhawk. Heb PS3 al keer uit gezet, maar blijft zo. Nog ff afwachten wanneer ik er weer in kom
Wel een vervelende bug (?) , maar hopen dat het snel gefixed gaat worden.
Ik had hem net ook weer nadat ik even was gestopt en weer in wilde loggen, stekker er uit en in verhielp het gelukkig weer.
Het spel ziet er trouwens best aardig uit, na het zien van de screens en trailers had ik er niet zo heel veel van verwacht, maar het is zeker niet slecht. Alleen een beetje jammer dat iedereen maar wat doet, een beetje een bases of vlag verdedigen lijkt er niet bij te zijn, mensen met jeeps wachten niet totdat ze even een bijrijder hebben.. etc.
maar leuk is het wel
PSN ID: Rivioz -- mja, je moet wat he ; )
Ik had hem net ook weer nadat ik even was gestopt en weer in wilde loggen, stekker er uit en in verhielp het gelukkig weer.
Het spel ziet er trouwens best aardig uit, na het zien van de screens en trailers had ik er niet zo heel veel van verwacht, maar het is zeker niet slecht. Alleen een beetje jammer dat iedereen maar wat doet, een beetje een bases of vlag verdedigen lijkt er niet bij te zijn, mensen met jeeps wachten niet totdat ze even een bijrijder hebben.. etc.
maar leuk is het wel
PSN ID: Rivioz -- mja, je moet wat he ; )
[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 05-09-2007 15:42 ]
Maar juist als mensen maar wat doen, kan jij er van profiteren en basissen veroveren. Beste kan je dan een tank pakken en daar de punten toe rijden. Onderweg kom je toch vaak weer tegenstanders tegen die druk zijn met wachten op een warhawk of die simpelweg over de grond lopen en die je kapot kan knallen. Kills haal je toch wel, ookal zitten de meeste in de lucht. Punten krijg je door te veroveren en zo kom je lekker hoog in de ranking
Welke ranking??? Ik speel sinds 1 september en er is bij mij nog geen enkele statistiek of achievement geregistreerd.. Op zich maakt het principe van de ranking me niet zoveel uit, ik speel voor m'n eigen plezier, maar ik baal er wel van dat ik dus geen gebruik kan maken van de customization-opties.technoaddict schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:28:
Punten krijg je door te veroveren en zo kom je lekker hoog in de ranking
Zijn er hier mensen waarbij de rankings wel actueel zijn??
Nope, volgens mij is het gewoon algeheel 'stuk' even, helaas.
Hoe zit het nou met de PSN en de Blu-Ray versie? PSN is gekoppelt aan 1 account en kan je niet met een sub account spelen (na 24uur wel). Maar hoe zit dit bij de Blu-Ray versie, ben je verplicht de Blu-Ray erin te houden of is het een installatie waarna het gewoon op je HDD staat?
Ik had ergens gehoord dat je beter voor de Blu-Ray versie kan gaan aangezien je dan het kan installeren EN spelen op meerdere PS3's maar is dit correct?
Antwoord op mijn eigen vraag

reactie op de ranking issues. Aangezien een hoop mensen zich afvragen of ze wel onderkent worden door de developers
Ik had ergens gehoord dat je beter voor de Blu-Ray versie kan gaan aangezien je dan het kan installeren EN spelen op meerdere PS3's maar is dit correct?
Antwoord op mijn eigen vraag
over de rankings e.d. het schijnt dat er een server maintenance was waardoor alle rankings uit staan op het moment om een oplossing te vinden in de tussentijd. Beter niet dan een slecht werkend systeem is het motto in de tussentijd denk ikIf I buy the retail version, do I have to have the Blu-ray in my PS3 to run Warhawk?
Yes. “Reluctant Hero” asked about this Wednesday, but sorry man. But hey, one of the many advantages of the BD is that when you power-up your PS3 you can boot directly into the game.
reactie op de ranking issues. Aangezien een hoop mensen zich afvragen of ze wel onderkent worden door de developers
[ Voor 49% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-09-2007 17:22 ]
@ techno:
Klopt ja, maar mijn persoonlijke score maakt mij niet zo heel veel uit, ik win liever als team
Had net trouwens wel wat leuke momenten, met 2 andere in een jeep rondcrossen, er ergens uitspringen en de 'base' veroveren en dan gingen we weer verder, stukken beter dan alleen rondrijden en af en toe toeteren in de hoop dat er iemand instapt
Klopt ja, maar mijn persoonlijke score maakt mij niet zo heel veel uit, ik win liever als team
Had net trouwens wel wat leuke momenten, met 2 andere in een jeep rondcrossen, er ergens uitspringen en de 'base' veroveren en dan gingen we weer verder, stukken beter dan alleen rondrijden en af en toe toeteren in de hoop dat er iemand instapt
Hoe toeter je?
Verwijderd
Ok w8 even, points en rewards voor niks behaald ??
Niet dat het zoveel voor mij uitmaakt, omdat ik nog steeds een Recruit ben terwijl ik 600+ points heb

Verwijderd
hehe net deathmatch op Duitse PS3-forum server gewonnen met 65 kills .. zo'n 30 kills voorsprong op nummer 2 
die vlammenwerper werkt echt goed
die stats mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal resetten als ze het weer werkend hebben .. die leaderboards lijken ook nergens op volgens mij ? of zijn al die gasten die daar bovenaan staan ook beta testers geweest?
die vlammenwerper werkt echt goed
die stats mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal resetten als ze het weer werkend hebben .. die leaderboards lijken ook nergens op volgens mij ? of zijn al die gasten die daar bovenaan staan ook beta testers geweest?
Het is er helaas niet beter op geworden sinds de 1.92 Firmware update.
Network issues with 1.92? Sony is aware and trying to fix it
Dit verklaart de Network timeouts bij warhawk, en de server disconnects waarschijnlijk.
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt, want een normaal potje warhawk is er de afgelopen 2 dagen
nog niet bij geweest.
Dit verklaart de Network timeouts bij warhawk, en de server disconnects waarschijnlijk.
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt, want een normaal potje warhawk is er de afgelopen 2 dagen
nog niet bij geweest.
| Youtube |
KNIP
[ Voor 98% gewijzigd door awenger op 14-09-2007 13:59 ]
Internet connection opnieuw instellen. dit cleart de caches en dat schijnt het te fixen.SV3NNER schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:26:
Het is er helaas niet beter op geworden sinds de 1.92 Firmware update.
nog niet bij geweest.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Als ik eindelijk online zit, dan doe ik hem gewoon niet meer uit ^_^
Hoef ik later tenminste niet weer 15+min proberen in te loggen, het is niet super erg, maar wel een beetje jammer.
Ik heb deze link over de problemen overigens nog niet zien langskomen geloof ik:
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=135896
Hoef ik later tenminste niet weer 15+min proberen in te loggen, het is niet super erg, maar wel een beetje jammer.
Ik heb deze link over de problemen overigens nog niet zien langskomen geloof ik:
http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=135896
Wat nieuws van de EU forumsHey all,
As you may have seen most of our services will be down on the 6th between 5am and 7am for maintenance. However Warhawk will also be down again on the 7th during the same hours for further maintenance to the SCEE servers (we're updating the firmware to 1.92)
Apologies for the inconvenience to all the AM gamers out there.
Lestrade
UPDATE
Subject: Planned maintenance 6th Sept afternoon
Apologies for the short notice but we are upgrading the authentication and game servers today and need to take the service offline to do so. Therefore Warhawk will be offline from 1pm til 3pm.
It is hoped this will improve connectivity to the game.
Lestrade
Kan al 3 dagen niet inloggen op warhawk. Cache legen of eigen servertje maken heb ik nog niet geprobeerd.
Verwijderd
Ik en vele andere (lees ik op forums etc. etc.) hebbe problemen met WARHAWK. Als je een game wilt joinen is het GAME IS FULL of UNABLE TO JOIN GAME, terwijl er genoeg ruimte is. Ik heb echt ALLES en dan bedoel ik echt ALLES geprobeerd (poorten opengezet , DMZ server gemaakt etc.) en het werkt nog steeds niet. Ik word er *********** gek van. Ik betaal **** 30€ voor een game die ik niet kan spelen. Andere ps3 games werken perfect online , dus het ligt niet aan myn router/internet.
heb het spel al DAGEN en nog geen 1x gespeeld
heb het spel al DAGEN en nog geen 1x gespeeld

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 08:55 ]
Hmm ik wacht nog wel even met de aanschaf van deze (moet ik zowieso omdat mn CC nog niet binnen is
). Zolang ik dit soort berichten zoveel lees hoeft het van mij niet, niets is irritanter dan gekloot met online games.
Ik kon gisteren na 2x in de lobby komen en na 2x proberen in een (ranked) game. En anders maak je toch zelf een game aan? Joinen vanzelf wel mensen.
Dat weet jij helemaal niet. Als je op een server zit en een game is afgelopen, dan zie je pas hoe rap mensen joinen. Een ranked server is deze altijd vol. Maar wat denkt men? Men ziet het lijstje en denkt "Daar moet ik joinen", maar dat lijstje is niet real-time, dat is een snapshot op een bepaald moment. Immers: zou het real time zijn, dan zouden die servers niets anders doen dan refresh requests afhandelen van gamers die de game willen joinen en naar dat lijstje zitten te kijken!Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:54:
Ik en vele andere (lees ik op forums etc. etc.) hebbe problemen met WARHAWK. Als je een game wilt joinen is het GAME IS FULL of UNABLE TO JOIN GAME, terwijl er genoeg ruimte is.
Dus je moet het even proberen. En join anders een non-ranked server eerst.
DMZ server hoeft niet, poorten open zetten ook niet, je hebt toch NAT op je router?Ik heb echt ALLES en dan bedoel ik echt ALLES geprobeerd (poorten opengezet , DMZ server gemaakt etc.) en het werkt nog steeds niet. Ik word er *********** gek van. Ik betaal **** 30€ voor een game die ik niet kan spelen. Andere ps3 games werken perfect online , dus het ligt niet aan myn router/internet.
heb het spel al DAGEN en nog geen 1x gespeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De officiële servers hebben inderdaad niet een real-time status, dit zou zwaar ten koste gaan van de performance. Sterker nog, ze hebben de ping-requests zelfs op de een of andere manier gekoppeld zodat alle servers dezelfde ping tonen (refresh maar eens op een blauwe server en je ziet ze allemaal tegelijk updaten). Heel slim natuurlijk, want als je dit echt allemaal real-time liet doen kunnen de mensen die wel op de server zitten waarschijnlijk geen fatsoenlijk potje meer spelen.
Mijn tip is om alleen officiële servers met een heel laag spelersaantal te joinen (de helft van het maximum of minder), dan heb je een redelijke kans dat hij nog niet vol is.
Niet-officiële servers daarentegen hebben meestal wel een redelijk up-to-date status is mijn ervaring. En persoonlijk maakt het mij niet uit waar ik speel, de ranks zijn toch alleen maar voor customization en maakt dat nou echt zóveel uit voor je speelplezier?
Trouwens, als je eens oplet, er zijn ook niet-officiële servers die ranked zijn. Dat zie je aan het beker-icoontje. En deze server-PS3's draaien volgens mij ook altijd in server-modus, dat zie je aan het rack-icoontje.
DMZ en poorten openzetten heeft in principe geen effect, zolang je UPnP aan hebt staan zodat de PS3 zelf poorten kan mappen. Dit is ook onderdeel van de connectietest bij het instellen van je verbinding. Kies je ervoor om UPnP uit te zetten dan zul je inderdaad zelf aan de slag moeten, maar bespaar jezelf de moeite zou ik haast willen zeggen. UPnP is zoveel makkelijker.
Laat je spelplezier alsjeblieft niet door zulke opstartprobleempjes vergallen, praktisch elke grote online-game kampt gewoon met dit soort dingen en dat ligt voor een groot deel aan de plotselinge populariteit. Dan pas zie je wat voor stress er op je netwerk komt en waar de bottlenecks zitten. De WoW release bijvoorbeeld had in het begin ook grote problemen met inlog- en registratieservers die plat lagen. Gun ze gewoon even de tijd om verbeteringen aan te brengen.
Mijn tip is om alleen officiële servers met een heel laag spelersaantal te joinen (de helft van het maximum of minder), dan heb je een redelijke kans dat hij nog niet vol is.
Niet-officiële servers daarentegen hebben meestal wel een redelijk up-to-date status is mijn ervaring. En persoonlijk maakt het mij niet uit waar ik speel, de ranks zijn toch alleen maar voor customization en maakt dat nou echt zóveel uit voor je speelplezier?
Trouwens, als je eens oplet, er zijn ook niet-officiële servers die ranked zijn. Dat zie je aan het beker-icoontje. En deze server-PS3's draaien volgens mij ook altijd in server-modus, dat zie je aan het rack-icoontje.
DMZ en poorten openzetten heeft in principe geen effect, zolang je UPnP aan hebt staan zodat de PS3 zelf poorten kan mappen. Dit is ook onderdeel van de connectietest bij het instellen van je verbinding. Kies je ervoor om UPnP uit te zetten dan zul je inderdaad zelf aan de slag moeten, maar bespaar jezelf de moeite zou ik haast willen zeggen. UPnP is zoveel makkelijker.
Laat je spelplezier alsjeblieft niet door zulke opstartprobleempjes vergallen, praktisch elke grote online-game kampt gewoon met dit soort dingen en dat ligt voor een groot deel aan de plotselinge populariteit. Dan pas zie je wat voor stress er op je netwerk komt en waar de bottlenecks zitten. De WoW release bijvoorbeeld had in het begin ook grote problemen met inlog- en registratieservers die plat lagen. Gun ze gewoon even de tijd om verbeteringen aan te brengen.
Hmm dat UPnP stond bij mij op disabled, misschien dat dat ook de reden is van mn online problemen bij andere games. Dat kun je gewoon via de PS3 enablen of ergens in je router? Maar ik ga deze game ook wel kopen hoor, ben er wel gerust op dat het goedkomt met het netwerk.
Heel goed mogelijk ja. UPnP moet je op je router aanzetten, software die bepaalde poorten nodig hebben vragen dan als het ware zelf aan de router om een bepaalde poort tijdelijk voor hen open te zetten.jap85 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:13:
Hmm dat UPnP stond bij mij op disabled, misschien dat dat ook de reden is van mn online problemen bij andere games. Dat kun je gewoon via de PS3 enablen of ergens in je router? Maar ik ga deze game ook wel kopen hoor, ben er wel gerust op dat het goedkomt met het netwerk.
Ik heb sinds gisteravond geen problemen meer en kan nu weer gewoon inloggen, geen time-outs etc meer. Dus het lijkt er op dat er wel iets gefixed is, want daarvoor had ik elke keer de time-out error, waarna ik pas kon inloggen door eerst even de stroom van mijn ps3 af te halen.
Ik heb gisteren ook maar even een bluetooth headsetje aangeschaft, want usb is toch wel vervelend met dat snoer. Het enige probleem dat ik heb is dat ik anderen gewoon niet kan verstaan, hoor alleen maar gebrabbel alsof mensen hun mic aan het opeten zijn. Zo maar even googlen en kijken waar dat aan ligt ^_^
Ik heb gisteren ook maar even een bluetooth headsetje aangeschaft, want usb is toch wel vervelend met dat snoer. Het enige probleem dat ik heb is dat ik anderen gewoon niet kan verstaan, hoor alleen maar gebrabbel alsof mensen hun mic aan het opeten zijn. Zo maar even googlen en kijken waar dat aan ligt ^_^
Hehe, ik had gister eindelijk iemand die redelijk verstaanbaar was. Maar die praatte weer in een zwaar engels accent dus die volgde ik ook maar de helft van de tijd. Was een boel 'what?' 'what what?' heen en weer.nioz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:34:
Ik denk dat het meer aan de kwaliteit van de mics en de uitspraak van mensen ligt dan aan iets wat je zelf kunt oplossen.
zooo big surprise hier !
TPG voor de deur met warhawk uit Canada
Dinsdag besteld woensdag op de post vrijdag in huis DAMN chill 
TPG voor de deur met warhawk uit Canada

Zo, dat is... vlug. Ik stuur vanavond je clan-invite de deur uit.Frank J. schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:56:
zooo big surprise hier !
TPG voor de deur met warhawk uit CanadaDinsdag besteld woensdag op de post vrijdag in huis DAMN chill
das mooi, spijtige is dat ik niet om kan gaan met console shootersVerwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:04:
[...]
Zo, dat is... vlug. Ik stuur vanavond je clan-invite de deur uit.
Yes de eerste medaile is binnen
Combat medaille wel te verstaan
en nou maar hopen dat de stats bewaart blijven

Verwijderd
Krijg ik net een ribbon voor de eerste plaats in het winnende team: Stats niet bijgewerkt
Vanmiddag ook en stuk of vier ribbons verdient, maar die zullen ook wel niet meegenomen zijn....

Ik heb trouwens best goeie hoop daarvoor hoor. Het is normaal dat er een delay tussen zit en mss is het alleen zo dat de stats op het moment niet worden bijgewerkt. Maarja ribbons zijn best makkelijk te verdienen
Verwijderd
http://www.consoleshop.nl...hawk-%2B-headset-ps3.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:34:
Waar/wanneer is de BR-Disc van dit spel als eerste te koop? Ik moet dit spel hebben!!!
Ik zat gister Warhawk even te showen aan een vriend van me (vandaar dat ik geen bal raakte, HIJ speelde toenzerokill schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:59:
Yes de eerste medaile is binnen![]()
N0n44am en ik waren gisteren ook behoorlijk on-a-roll gedurende een tiental potjes. De ene keer was hij topspeler, dan ik weer. En als we niet bovenaan stonden zaten we in elk geval heel consistent bij elkaar in de buurt met onze score.EfBe schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 09:54:
[...]
Ik zat gister Warhawk even te showen aan een vriend van me (vandaar dat ik geen bal raakte, HIJ speelde toen), zag ik ineens op de CTF server na afloop: Best player: GOT Zerokill. congrats!
Zit flink wat talent in de GOT-clan. Ook petje af voor Zerokill inderdaad, die zie ik vaak bovenaan staan.
hehe ik had mezelf uitgenodigd voor de beta dus ik heb iets van 15 uur extra tijd gehad om te oefenen. Maar gisteren ging wel buitengewoon lekker.
met die TOW missile in 1 keer 4 man dood -.-'
Love it, vooral in CTF als er veel basisverdedigers zijn haal je ook makkelijk zulke multiklappers.zerokill schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 10:17:
ja of anders gewoon bombing runs. Ik vind het echt geweldig dat de wapens zo goed uitgebalanceert zijn. De bommen zijn niet idioot sterk. Je kan meestal niet met een bom in 1 keer 4 man met full health neerhalen en zelfs met de TOW missile moet je echt goed mikken wil je ook wat raken.
Verwijderd
Ik lees net dat alle stats van gisteren niet bewaard zijn gebleven. Ze hebben de servers off-line gehaald voor onderhoud (om de problemen met niet bewaarde stats op te lossen).zerokill schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:13:
Ik heb trouwens best goeie hoop daarvoor hoor. Het is normaal dat er een delay tussen zit en mss is het alleen zo dat de stats op het moment niet worden bijgewerkt. Maarja ribbons zijn best makkelijk te verdienen
Jammer, ben gisteren 2x eerste geworden en heb behoorlijk wat punten en ribbons/medailles gescoord.
De stats updaten bij mij alleen nog steeds niet nu....
Het zou ondertussen wel leuk zijn als dit wordt opgelost.
edit:stats zijn geupdate maar er is niks bewaard gebleven van afgelopen week
Het zou ondertussen wel leuk zijn als dit wordt opgelost.
edit:stats zijn geupdate maar er is niks bewaard gebleven van afgelopen week

[ Voor 26% gewijzigd door zerokill op 08-09-2007 12:32 ]
Verwijderd
Wordt de game nu 21 september of 14 september gerealeased op blu-ray? Waar ik hem heb besteld
(www.dvdverkoop.com/index_...Prmcde=0&Shop=0&ref=20453 ) staat 14 september, in een vorige post staat ook een link van een webwinkel (http://www.consoleshop.nl...hawk-%2B-headset-ps3.html ). Ook 14 september. Maar in de startpost staat 21 september.
Weet iemand dit?
(www.dvdverkoop.com/index_...Prmcde=0&Shop=0&ref=20453 ) staat 14 september, in een vorige post staat ook een link van een webwinkel (http://www.consoleshop.nl...hawk-%2B-headset-ps3.html ). Ook 14 september. Maar in de startpost staat 21 september.
Weet iemand dit?
Ik heb gisteren geinformeerd bij een locale winkel en die had ook de 14de als release datum. 14-26ste kun je aanhouden denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:29:
Wordt de game nu 21 september of 14 september gerealeased op blu-ray? Waar ik hem heb besteld
Weet iemand dit?
Startpost is ge-update.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:29:
Weet iemand dit?
Yes eindelijk doen de stats het weer.
Zo is het gelijk weer veel leuker om te spelen, als je kills deads en badges insignes enz...
weer bijgeteld worden.
Zo is het gelijk weer veel leuker om te spelen, als je kills deads en badges insignes enz...
weer bijgeteld worden.
| Youtube |
yeah idd
Vandaag ff goed me best gedaan en die combat medal weer gehaald
25 kills in a round halen is best lastig maar speciaal dogfight maps zijn hier geschikt voor
Vandaag ff goed me best gedaan en die combat medal weer gehaald
25 kills in a round halen is best lastig maar speciaal dogfight maps zijn hier geschikt voor
Woeij kom weer in het server scherm terecht.. echt beter! Gelijk 10 minuten geprobeerd op een server te komen en geen enkele keer gelukt.. echt beter.
Ik heb vandaag weer ff heerlijk gewarhawked, met wat vrienden deze keer (4player splitscreen gaat helaas wel iets ten koste van de framerate als je vliegt.. en er blijft zo weinig zicht over met zo'n klein hokje
) Alleen heb ik mijn ps3 wel 3 keer moeten resetten vanwege die freeze bug. Het is me 1p online nog nooit overkomen, maar nu met 4p wel 3 keer. Het is een beetje jammer, omdat het verder wel een zwaar relaxed spel is.
@techno: dat je geen server kan joinen omdat hij ' full' is, dat is wat posts terug ook al uitgelegd. De SCE* servers worden niet real-time geupdate omdat er dan te veel lag zou worden veroorzaakt voor de mensen die op dat moment aan het spelen zijn. Je kan dus het beste gewoon een wat legere server zoeken, dan heb je meer kans dat hij op het moment dat je wilt joinen nog niet vol is.
Tenminste ik ga er vanuit dat dat je probleem is, want ik heb verder geen problemen met joinen behalve dan dat af en toe een server met 30/32 of 28/32 spelers toch al vol zit.
@techno: dat je geen server kan joinen omdat hij ' full' is, dat is wat posts terug ook al uitgelegd. De SCE* servers worden niet real-time geupdate omdat er dan te veel lag zou worden veroorzaakt voor de mensen die op dat moment aan het spelen zijn. Je kan dus het beste gewoon een wat legere server zoeken, dan heb je meer kans dat hij op het moment dat je wilt joinen nog niet vol is.
Tenminste ik ga er vanuit dat dat je probleem is, want ik heb verder geen problemen met joinen behalve dan dat af en toe een server met 30/32 of 28/32 spelers toch al vol zit.
Tja als alles vol is dan kunnen ze jou nog wel ergens in een container stoppen in de hoek van de map, maar de game is dan toch echt vol ...technoaddict schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:19:
Woeij kom weer in het server scherm terecht.. echt beter! Gelijk 10 minuten geprobeerd op een server te komen en geen enkele keer gelukt.. echt beter.
Warhawk is echt zwaar relaxed (op die paar teamkillers na dan.) Soms is het best frustrerend dat als je in een warhawk bent en je hebt geen ammo meer, dat je teamplayers soms gewoon ammo voor je neus wegkapen. Zwaar irri....
Verder ging het joinen van servers niet zo relaxed. maar ik heb gemerkt dat als je servers joined die aangeven dat er nog 7 plekken over zijn, je 9 van de 10 keer gewoon kan joinen (bijv. 25/32)....
Ben nu sergeant na een dagje spelen. Volgens mij heb ik ook een paar keer Zerokill uit de lucht geschoten.....
Het gaat nu best redelijk, ook al zeg ik het zelf. Misschien vanaaf ff een GoT servertje openen? Volgens warhawk kan ik 16 players kwijt met mn inet verbinding.
Mn psn ID staat in mn signature. Ik speel meestal met en NL account. Dus ff JusticeFreedom toevegen voor de mensen die dat willen.
PS: Minnema, Ik heb jou ff een berichtje gestuurd en toegevoegt op PSN.

Verder ging het joinen van servers niet zo relaxed. maar ik heb gemerkt dat als je servers joined die aangeven dat er nog 7 plekken over zijn, je 9 van de 10 keer gewoon kan joinen (bijv. 25/32)....

Ben nu sergeant na een dagje spelen. Volgens mij heb ik ook een paar keer Zerokill uit de lucht geschoten.....
Het gaat nu best redelijk, ook al zeg ik het zelf. Misschien vanaaf ff een GoT servertje openen? Volgens warhawk kan ik 16 players kwijt met mn inet verbinding.
Mn psn ID staat in mn signature. Ik speel meestal met en NL account. Dus ff JusticeFreedom toevegen voor de mensen die dat willen.
[ Voor 14% gewijzigd door vigilante888 op 10-09-2007 10:46 ]
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Ik vind de manier waarop Warhawk met TK's omgaat wel prettig. Foutje kan gebeuren, niet moeilijk over doen maar gewoon binnen een paar seconden respawnen en verder. In Battlefield kon je bijvoorbeeld extra gestraft worden door het 'slachtoffer', wat voor mij de fun flink kon verpesten.vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:43:
Warhawk is echt zwaar relaxed (op die paar teamkillers na dan.) Soms is het best frustrerend dat als je in een warhawk bent en je hebt geen ammo meer, dat je teamplayers soms gewoon ammo voor je neus wegkapen. Zwaar irri....
Ik had overigens wel een raar voorval laatst, het was het begin van de match en ik vloog naar de vijand. Ik vuur wat raketten en ineens kill ik per ongeluk een teamlid die net de vlag gepakt had.. BAM 20 punten aftrek. Dat is toch niet normaal? Of zou het komen doordat het de vlagdrager was?
Top idee, I'll be there!vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:43:
[...]
[...]
Ik zal je vanavond ook toevoegen aan de clan.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 11:02 ]
Minnema, hoeveel speler kan jij kwijt met jou verbinding? Misschien kunnen we beter iemand laten hosten die een flinke inet verbinding heeft. Mn vriendin wilt weleens uTorrent opstarten als ik in een game bent. (hmm, of ik kan de instellingen van uTorrent wijzigen....
)
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
8 maximaal, en ik zit ook nog op WiFi wat ook niet bevorderlijk zal zijn als je wil hosten.vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:25:
Minnema, hoeveel speler kan jij kwijt met jou verbinding? Misschien kunnen we beter iemand laten hosten die een flinke inet verbinding heeft. Mn vriendin wilt weleens uTorrent opstarten als ik in een game bent. (hmm, of ik kan de instellingen van uTorrent wijzigen....)
Anders gewoon de max. download/upload in μTorrent heel laag zetten.
Ik gebruik ook WiFi met mn 20Mbit lijntje. ik trek nu ong. 1MBps. max. Meestal zit ik ong. op 900KBps. Ik krijg mn modem niet meer sneller ingetrained. Moet toch maar weer eens met orange bellen.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:34:
[...]
8 maximaal, en ik zit ook nog op WiFi wat ook niet bevorderlijk zal zijn als je wil hosten.
Anders gewoon de max. download/upload in μTorrent heel laag zetten.
anyways, we zien wel hoe het vanavond gaat lopen. zullen we zeggen een uurtje of 8?
Ik kan max 12 spelers hosten. Ik ben er iig ook vanavond
laat maar weten hoe en wat vanavond
Leuk als er een servertje gemaakt wordt vanavond, ik zal er zijn.
ff oefenen vanmiddag
ff oefenen vanmiddag
| Youtube |
nou, als iedereen me ff wilt adden op psn, dan gaat het allemaal wat makkelijker.
Volgens mij is de ranking nog steeds niet helemaal lekker. Volgens de comunity page ben ik nu wingman, terwijl onder mijn naam nog gewoon recruit staat en ik ook pas 62 meegetelde punten heb... Misschien is de ranking nu in de war met wat je hebt behaald terwijl de stats eruit lagen ofzo??
Ik ben nu Sergeant and het klopt wel allemaal. Geef het een paar uurtjes om zichzelf up te daten.TjaBske schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:30:
Volgens mij is de ranking nog steeds niet helemaal lekker. Volgens de comunity page ben ik nu wingman, terwijl onder mijn naam nog gewoon recruit staat en ik ook pas 62 meegetelde punten heb... Misschien is de ranking nu in de war met wat je hebt behaald terwijl de stats eruit lagen ofzo??
Klopt, nu ben ik wingman.... Maar is de ranking niet gebaseerd op "total points"? Want die zijn 62, terwijl je er voor wingman 5000 nodig hebt... Ook de vereiste award, bandid air to air heb ik helemaal niet...vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:39:
[...]
Ik ben nu Sergeant and het klopt wel allemaal. Geef het een paar uurtjes om zichzelf up te daten.
volgens mij klopt er niks van nogTjaBske schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:02:
[...]
Klopt, nu ben ik wingman.... Maar is de ranking niet gebaseerd op "total points"? Want die zijn 62, terwijl je er voor wingman 5000 nodig hebt... Ook de vereiste award, bandid air to air heb ik helemaal niet...

Internet verbinding van de ps3 aan en uit gezet en heb weer verbinding.... VAAAAG Wifi is 65+% sterkte dat is toch geen probleem lijkt me?
[ Voor 8% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 14:18 ]
Hmm, bij mij werkt update 1.92 juist beter. maar ja, ik heb dan ook een japanse ps3.Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:16:
[...]
volgens mij klopt er niks van nogik ben nu chief sergeant en heb 275 punten. Heb wel veel problemen met het netwerk trouwens. PS3 gooit zichzelf er af en toe uit, kan netwerk zien maar krijg geen ip adres. Router booten helpt niks, PS3 booten helpt wel. Deze problemen heb ik eigenlijk pas sinds update 1.92 & warhawk. Nu eindelijk op het netwerk en nu kan ik niet inloggen bij warhawk. o en nu weer van het netwerk af gegooit.
Momenteel maar 61 servers die ik kan vinden
ranked liggen eruit. Ik denk dat er wat problemen zijn aan de andere kant?
hehe ik wist niet dat je in me friend list stondvigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:43:
Het zou wel chill zijn als het duidelijk wordt aangegeven wanneer er een friend in de game is. En wanneer je door een friend wordt neergeschoten
hmm, kan zijn dat sony of incognito weer bezig zijn met de stats shit. Nou ja, voordeel is dat iedereen een host kan zijn omdat de servers van sony ook ps3's zijn.Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:21:
Momenteel maar 61 servers die ik kan vindenranked liggen eruit. Ik denk dat er wat problemen zijn aan de andere kant?
Anyways, de server voor de GoTters vanaaf zal niet ranked zijn. Tenminste, ik heb begrepen dat als je de server als ranked opzet, dan kan je host niet meespelen. of iemand hier moet zo vriendelijk zijn om zn PS3 aan te zetten en te hosten voor ons zodat we ranked kunnen spelen.
Eigenlijk wel grappig, eerst meldt Sony trots dat de Warhawk servers ps3's zijn waardoor maar weer eens zou blijken hoe goed de ps3 is, vervolgens niets dan ellende op het warhawk netwerk. Ze hadden het beter stil kunnen houden en het pas bekend maken wanneer alles lekker draait..vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:54:
[...]
hmm, kan zijn dat sony of incognito weer bezig zijn met de stats shit. Nou ja, voordeel is dat iedereen een host kan zijn omdat de servers van sony ook ps3's zijn.
Het heeft niet zozeer het het hardware te maken, maar met Warhawk zelf. Het feit dat de servers PS3's zijn, bewijzen alleen maar hoe veelzijdig de PS3 is en het gebruiken van de PS3 als server helpt ook mee met de compatibiliteit en het is makkelijker aan te passen.jap85 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:04:
[...]
Eigenlijk wel grappig, eerst meldt Sony trots dat de Warhawk servers ps3's zijn waardoor maar weer eens zou blijken hoe goed de ps3 is, vervolgens niets dan ellende op het warhawk netwerk. Ze hadden het beter stil kunnen houden en het pas bekend maken wanneer alles lekker draait..
Nee ok, je zal mij ook niet horen zeggen dat het aan de ps3 hardware ligt, maar is natuurlijk geen positieve publiciteit, de leek (of 360 fansite) leest:vigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:14:
[...]
Het heeft niet zozeer het het hardware te maken, maar met Warhawk zelf. Het feit dat de servers PS3's zijn, bewijzen alleen maar hoe veelzijdig de PS3 is en het gebruiken van de PS3 als server helpt ook mee met de compatibiliteit en het is makkelijker aan te passen.
Warhawk netwerk draait op PS3 servers + Netwerkproblemen bij WH = 'PS3 is niet geschikt als server' als leuke kop voor een anti ps3 nieuwsbericht
Maja hopen dat het binnenkort verholpen is dan maar..
Als ik er vanavond niet kan zijn dan zal ik hem wel aanzetten als ranked maar zoals het ernaar uitziet ben ik er gewoonvigilante888 schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:54:
[...]
hmm, kan zijn dat sony of incognito weer bezig zijn met de stats shit. Nou ja, voordeel is dat iedereen een host kan zijn omdat de servers van sony ook ps3's zijn.
Anyways, de server voor de GoTters vanaaf zal niet ranked zijn. Tenminste, ik heb begrepen dat als je de server als ranked opzet, dan kan je host niet meespelen. of iemand hier moet zo vriendelijk zijn om zn PS3 aan te zetten en te hosten voor ons zodat we ranked kunnen spelen.
Laatst ook 4 player split screen gespeeld op eigen gehoste server met 20 man limit. Geen last van framerate drops hier. Wel ging het niet zo goed als met 2 man, we verloren steeds (zaten in zelfde team). Het is moeilijker om 4 man organized te krijgen dan met 2 man I guess.nioz schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:23:
Ik heb vandaag weer ff heerlijk gewarhawked, met wat vrienden deze keer (4player splitscreen gaat helaas wel iets ten koste van de framerate als je vliegt.. en er blijft zo weinig zicht over met zo'n klein hokje)
Blijft echt een super game. Zelf een server hosten en dan nog is met 4 player split screen is super sweet! Speel het op een 720p beamer, dus iedere speler heeft ongeveer 120cm bij 70cm tot zijn beschikking. Erggg nice!
Ik heb afgelopen weekend Warhawk splitscreen online zitten spelen op een bioscoopscherm en met 7.1 geluid. Dát is pas vet
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Wat zal de naam worden van de server van vanavond ?? Ik wil ook graag komen om te zien hoe iederen speelt.
tex5 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:46:
[...]
Laatst ook 4 player split screen gespeeld op eigen gehoste server met 20 man limit. Geen last van framerate drops hier. Wel ging het niet zo goed als met 2 man, we verloren steeds (zaten in zelfde team). Het is moeilijker om 4 man organized te krijgen dan met 2 man I guess.
Blijft echt een super game. Zelf een server hosten en dan nog is met 4 player split screen is super sweet! Speel het op een 720p beamer, dus iedere speler heeft ongeveer 120cm bij 70cm tot zijn beschikking. Erggg nice!
offtopic:
Leuk spul hè, die beamers.
Welk merk/type heb jij als ik vragen mag? Ik gebruik een Sanyo Z-5 voor mijn gaming/movie goodness.
Leuk spul hè, die beamers.
De officiële servers zijn er vanmiddag weer afgeweest, maar ze schijnen nu wel beter hun status door te geven begrijp ik van andere fora.
We kunnen het best iets met GOT vooraan in de naam zetten, kan iedereen het makkelijk vinden met sorteren op alfabet.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:16:
Wat zal de naam worden van de server van vanavond ?? Ik wil ook graag komen om te zien hoe iederen speelt.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 16:28 ]
En een wachtwoord? Anders zit het straks voor met andere goochemerts
Het zal iig geval iets met [GoT] zijn....Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:16:
Als we de server met een wachtwoord locken, dan kan je hem niet op ranked status zetten...Shiver23 schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:30:
En een wachtwoord? Anders zit het straks voor met andere goochemerts

[ Voor 34% gewijzigd door vigilante888 op 10-09-2007 16:33 ]
Hoeveel slots word de server dus? 16? want als het minder is dan kunnen we er misschien beter een pass op zetten.... anders krijgen we mss teveel random mensen ofzo
We moeten dan ieg nog een keertje tegen fok gaan spelen
We moeten dan ieg nog een keertje tegen fok gaan spelen
[ Voor 39% gewijzigd door zerokill op 10-09-2007 16:41 ]
ik pleur wel wat op t fok forum.
Ik kan voor 20 mensen hosten, dus ik kan ook een server hosten met pw.
Trouwens de FoK server heet vaak Dutch@War met wachtwoord "fok"
Wie gaat er vanavond hosten?
Ik kan voor 20 mensen hosten, dus ik kan ook een server hosten met pw.
Trouwens de FoK server heet vaak Dutch@War met wachtwoord "fok"
Wie gaat er vanavond hosten?
Met hoeveel mensen zijn we?
Server aanmaken met zoveel mensen die erop kunnen en dan is het een ranked welke vol zit
Server aanmaken met zoveel mensen die erop kunnen en dan is het een ranked welke vol zit
Ik kan ook hosten nogmaals, weet niet wie er normaal hier host
Nudie, wat voor lijn heb je? Kan je een test server open gooien om te kijken hoeveel man je max kan hosten?
[ Voor 58% gewijzigd door vigilante888 op 10-09-2007 16:58 ]
Hij zegt al 20. Dus dat is wel redelijk flink 
Ranked maakt mij niet zoveel uit. Moet uberhaupt even kijken hoe laat ik vanavond weer thuis ben.
Ranked maakt mij niet zoveel uit. Moet uberhaupt even kijken hoe laat ik vanavond weer thuis ben.
Lol, had dat dus niet gelezen. ik denk dat Nudie het beste kan hosten dan. ik kan maar max 16.Shiver23 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:00:
Hij zegt al 20. Dus dat is wel redelijk flink
2000 wordt ook lastig hier denk ik.
GTST en er is ook iets over prisonbreak seizoen 3 vanavond op tv
Ach, Ik heb de hele PB season 3. Ik wil hem wel ff op een FTP voor je gooien hoor. en GTST.....Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:04:
2000 wordt ook lastig hier denk ik.
<offtopic>
zijn ze al bij season 3?
hs ik moet dan ook maar weer is gaan kijken
</offtopic>
maar hoelaat dus en hoe gaat de server heten? Als nudie 20 man kan hosten dan lijkt het me het beste dat hij host.
zijn ze al bij season 3?

hs ik moet dan ook maar weer is gaan kijken
</offtopic>
maar hoelaat dus en hoe gaat de server heten? Als nudie 20 man kan hosten dan lijkt het me het beste dat hij host.