[PS3] Warhawk

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.995 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ik kan me niet helemaal voorstelle wat ze in die demo moeten stoppen...

Het is een multiplayer only spel wat eigenlijk gewoon niet geschikt is voor een demo. Er zijn geen bots ofzo waar je tegen kan knokken. Het is een beetje lastig om een bepaald gedeelte te selecteren voor een demo.

Ik zou eigenlijk gewoon zeggen: kopen :P Hoe meer GoT spelers hoe beter ;)
kijk ieg gewoon naar een aantal gameplay filmpjes. Als je van de Battlefield serie houdt dan zal je dit geweldig vinden. Iets meer arcade dan battlefield maar het vliegen in de warhawk is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmmm, vanavond nog geen warhawk voor mij... nog altijd creditcard.exceededupdatelimit error, op internet zijn er meerdere die het hebben nu, sony zegt dat er iets met de servers is, hopelijk werkt het zometeen weer. Ik ga het zo nog ff proberen :)

(edit) :( hmm... Begin er wel sterk van te balen dat Sony dit soort crap niet op orde heeft. Met 2 cc's dezelfde takke-error...

[ Voor 20% gewijzigd door EfBe op 31-08-2007 20:33 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
wat heb je? mastercard of visa? Ik heb met visa geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
zerokill schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:11:
Ik kan me niet helemaal voorstelle wat ze in die demo moeten stoppen...

Het is een multiplayer only spel wat eigenlijk gewoon niet geschikt is voor een demo. Er zijn geen bots ofzo waar je tegen kan knokken. Het is een beetje lastig om een bepaald gedeelte te selecteren voor een demo.

Ik zou eigenlijk gewoon zeggen: kopen :P Hoe meer GoT spelers hoe beter ;)
kijk ieg gewoon naar een aantal gameplay filmpjes. Als je van de Battlefield serie houdt dan zal je dit geweldig vinden. Iets meer arcade dan battlefield maar het vliegen in de warhawk is echt super.
heb nooit battlefield gespeeld... pc gaming heb ik nooit gedaan behalve de GrandPrix series.

de filmpjes zien er gewoon te hectisch uit, mannetjes rennen met de snelheid van de gemiddelde race-auto... :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raden jullie mij aan ?? De PS Store versie of the BRD + Gratis Bluetooth Headset versie ???
Ik heb ook een vraagje over de connectivity, ik het Int. via WiFi en soms heb ik wel eens dat het Int. zomaar opeens uitvalt. Dit komt volgens mij door het zwakke signaal, ik ben nu bang dat het Int. uitvalt als ik de game aan het downloaden ben. En hebben mensen hier ook WiFi die online spelen zonder lag ??

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Phusebox schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:01:
[...]

heb nooit battlefield gespeeld... pc gaming heb ik nooit gedaan behalve de GrandPrix series.

de filmpjes zien er gewoon te hectisch uit, mannetjes rennen met de snelheid van de gemiddelde race-auto... :S
Battlefield of niet gespeeld, warhawk is gewoon hartstikke leuk en de mannetjes rennen op normale snelheid hoor. Het speltype moet je wel aanspreken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
zerokill schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:01:
wat heb je? mastercard of visa? Ik heb met visa geen problemen gehad.
Allebei. Het schijnt dat wanneer je het wat vaak wijzigt achter elkaar (ik had eerst geprobeerd met bestaande gegevens te kopen, maar die kaart was deze maand verlopen aarrgg... en de nieuwe heeft hetzelfde nummer en kennelijk vond sony dat niet correct... ) het allemaal geblokkeerd wordt voor een tijdje, men zegt 24 uur. Morgen nog maar eens proberen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 18:44
Keb de besturing van de warhawk toch maar op de sensor gezet. Want je kan dan met de linker knuppel het geweer bewegen, en als je dat onder de knie heb kan je veel meer/beter dan iemand die zijn warhawk met de knuppel zelf bestuurd. Je moet er de tijd voor nemen om de besturing op die manier te leren, maar dat komt echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* PSM - 6.5/10 (bron)
* PSM3 - 9/10 (bron)
* Yahoo! Games - 4/5 (bron)
* Edge Magazine - 8/10? (nog geen bron)
* IGN - 8.8/10 (bron)

Wat een verschil zeg..Kan je PSM nog wel serieus nemen met een mager 6je?
Heb de beta kunnen spelen maar vond het echt een super gaaf spel, ga hem ook zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t deze game is vet :D de 30 euro zeker waard

ff bikkelen om op een goeie server te komen, maar dan spat de actie ook van het scherm af :P

nog wel beetje chaotisch nu, aangezien veel mensen alles nog aan het uitproberen zijn (ik ook :P)

maar toch speelt het allemaal wel heel lekker weg, en je voelt gewoon meteen dat alles goed in elkaar zit :)

ik ben nu vooral bezig mn vlieg- en snipeskills te verbeteren... Dat vliegen heb ik niet veel kaas van gegeten. Snipen kan zeer effectief zijn als je het op de goede manier doet, alleen aimen is wel ff wennen qua snelheid.

verder ziet het er grafisch allemaal goed en origineel uit, loopt het zeer soepel en het geluid is echt heerlijk _/-\o_ overal explosies om je heen, 5.1 sound is een echte aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:17:
* PSM - 6.5/10 (bron)
* PSM3 - 9/10 (bron)
* IGN - 8.8/10 (bron)

Heb de beta kunnen spelen maar vond het echt een super gaaf spel, ga hem ook zeker halen!
Nee, die 6.5 van PSM is niet correct...
De review zou geschreven zijn door een xbox fanaat dus hij is niet objectief. En dat is het PSM in engeland ofzo he? Hier in het belgisch/nederlands PSM kreeg Warhawk 88/100 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat was uit de amerikaanse PSM, inderdaad een heel bevooroordeeld stukje. Die vent zat in die review zelfs op te scheppen over hoeveel beter de xbox het online verhaal wel niet voor elkaar had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe triest als je zo je fanboyism moet laten blijken tov mensen die gewoon eerlijk willen weten waar ze hun geld in stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:32:
Dat was uit de amerikaanse PSM, inderdaad een heel bevooroordeeld stukje. Die vent zat in die review zelfs op te scheppen over hoeveel beter de xbox het online verhaal wel niet voor elkaar had.
Een xbox fanaat die werkt bij playstation magazine? Hmm... we've been assimilated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
He Efbe is het nou al gelukt met Warhawk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Euhm, volgens mij is die xbox vent de hoofdredacteur, en niet de reviewer (correct me if I'm wrong). Lijkt me sterk dat hij opdracht heeft gegeven aan de reviewer een 6.5 ervan te maken. Lijkt erop dat Warhawk gewoon een vrij goede game is die uiteindelijk een 8.5 of zo gemiddeld gaat halen. En die ene reviewer was waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt of gewoon een slechte reviewer.
Beetje makkelijk om met conspiricy theories te komen imo. Wat heeft zo'n eindredacteur er nu aan om zijn eigen blad te vernietigen? Er is altijd iemand die het laagste moet geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
zerokill schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:25:
He Efbe is het nou al gelukt met Warhawk?
Check! Vanochtend nog eens geprobeerd met mn CC en inderdaad, ik kon de gegevens weer invullen *pfew*. Meteen gedownload. Eerst maar even op mn eigen servertje gehangen in mn eentje, de controls zijn inderdaad wel wat moeilijk. wat ik zo gek vind is dat je in je vliegtuig (ik althans) up/down wil inverten, maar in alle andere dingen niet. Kennelijk is intuitief besturen in een vrij beweegbaar ding anders voor een mens. :)

Toen geprobeerd op die sony servers te komen, dat bleek erg lastig. Maar na wat probeerwerk lukte het, en toen het vrije veld in. Ik sta nog steeds op 0 kills hehe, maar goed, het is nog allemaal nieuw. Verder erg top! Ik ga wel zo ff op zoek naar een manual want hoe je zo'n zone verovert in team dm is me nog niet duidelijk. (lees: startpost lezen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ground duels kan ik al redelijk. Haal meer kills dan deaths. Maar in de lucht vind ik het nog vaagjes. So ie so, als ik 4 raketjes op iemand afschiet ( gelocked ) dan mol ik die tegenstander 19 van de 20 keer niet. Maar als ik zelf gelocked wordt, en er worden een paar raketjes op me geschoten, ben ik gelijk dood.. Maakt ook vaak niet uit hoe ik ontwijk ( rechter knuppel ) en de tegenstanders ontwijken vaak ook niet, maar krijg ze niet kapot. Ook hebben ze volgens mij de zelfde raketjes als ik heb.. En geen raketten die je eerst nog moet zoeken. Doe ik iets fout ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
misschien voor in de startpost:
http://www.us.playstation.com/Warhawk/warhawk_manual.pdf

de manual :D Hij is alleen niet super duidelijk. Ik snap de ranking board bijv totaal niet. Ik heb nu iets van 1000 punten en dan zou airman 1st class moeten zijn. Volgens de computer ben ik alleen een chief sergeant maar daar moet je 2500 punten voor hebben.

Ik vind het maar raar :S

@technoaddict: Ik gebruik veel homing missiles omdat je die veel moeilijker kan ontwijken (alleen met chaff kan je ze ontwijken). Met homing haal je direct 3/4 van health weg en dan moet je ze gewoon uit de lucht schieten met 2 raketjes of met je machine gun.

Je zou een paar dogfight servers moeten zoeken. Daar kan je alleen in warhawk vliegen en dan hoef je niet de hele tijd op het afweergeschut te letten. Dat zijn wel goeie servers om te oefenen vind ik :)

[ Voor 38% gewijzigd door zerokill op 01-09-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Zoeken van een server is nog moeilijker dan vliegen. Slaat gewoon nergens meer op. De refresh knop doet geen donder, de servers blijven getallen als 29/32 aangeven, en dan join je, en issie vol. is met 99% van de servers zo. Servers die ik in me favorieten hebben staan hebben de status unavailable ofzo.. En als ik er 1 in me favo's probeer te joinen zegt hij dat me rank te hoog is???? Terwijl ik die server wel int gewone servermenu zou kunnen joinen.. Vage shit. Zal wel zijn omdat spel net uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiver23 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:21:
Wat nog niet gelukt is, is de split-screen online multi-player. Ik weet niet of de server dit expliciet moet ondersteunen of dat het alleen werkt op een HDTV, want de melding was tamelijk vaag. Iemand een idee?
Ik las op het GAF-forum dat een server dit inderdaad moet ondersteunen. En er zijn ook niet al te veel servers die het ondersteunen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:17:
* PSM - 6.5/10 (bron)
* PSM3 - 9/10 (bron)
* IGN - 8.8/10 (bron)

Mmm reviews halen vooral aan dat het LEUK is om te spelen. En zelfs met wat foutjes die het geen 10 waard maken toch zeker is dit de eerste PS3 netwerk game die je met plezier met vele online speelt!

The Darknes en Fear online spelen? Dat was zulke troep! Warhawk is de eerste goede "netwerk" game en ik ga hem zeker kopen

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
technoaddict schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:50:
Zoeken van een server is nog moeilijker dan vliegen. Slaat gewoon nergens meer op. De refresh knop doet geen donder, de servers blijven getallen als 29/32 aangeven, en dan join je, en issie vol. is met 99% van de servers zo. Servers die ik in me favorieten hebben staan hebben de status unavailable ofzo.. En als ik er 1 in me favo's probeer te joinen zegt hij dat me rank te hoog is???? Terwijl ik die server wel int gewone servermenu zou kunnen joinen.. Vage shit. Zal wel zijn omdat spel net uit is.
Ik krijg de indruk dat er gewoon een timeout optreedt en je daarom een server full error krijgt. Ik bedoel: om te kijken of een server vol is, dat kost echt geen tijd...

Enne minnema, wil jij mij niet meer zo afslachten ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Haha ik krijg wel kriebels om hem te halen !
Toch nog even wachten op de winkel versie 51 euro incl verzendkosten vond ik wel ok om voor te wachten.
tik tak tik tak wachten duurt lang >:)

ik vond een warhawk manual woeps never mind :P staat hierboven al

[ Voor 26% gewijzigd door Falcon Heavy op 02-09-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:53:
Haha ik krijg wel kriebels om hem te halen !
Toch nog even wachten op de winkel versie 51 euro incl verzendkosten vond ik wel ok om voor te wachten.
tik tak tik tak wachten duurt lang >:)

ik vond een warhawk manual woeps never mind :P staat hierboven al
Waar heb je hem besteld dan? Ik heb hem 59 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 20:49:
[...]

Ik krijg de indruk dat er gewoon een timeout optreedt en je daarom een server full error krijgt. Ik bedoel: om te kijken of een server vol is, dat kost echt geen tijd...

Enne minnema, wil jij mij niet meer zo afslachten ;) :P
Haha, wat denk je. Ik zat je juist steeds op te zoeken. ;) Leuk dat je me even op die server joinde trouwens. Ik probeerde op een gegeven moment ook nog mee te liften op een tank, maar dat ging niet helemaal goed. :P

edit: En excuus voor daarnet, ik bedoelde het echt goed. Ik wilde je gewoon met de jeep oppikken, niet omver rijden... :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:30:
[...]

Waar heb je hem besteld dan? Ik heb hem 59 betaald.
bij play.com
51,49 om precies te zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 02-09-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een speciale server voor GoT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Wat ik erg leuk vind is dat iedereen onwijs graag in de Warhawks vliegt, waardoor als je een raketwerper pakt het echt te simpel is om punten te scoren. Wel een beetje lame, maar als niemand het doet dan wordt er nooit op de grond gevochten (behalve bij ctf/zones).

Ik heb hem online besteld, daarnaast een headset in de winkel gekocht voor 30 euro (plantronics exporer 220). Wachten kon ik niet meer. :9

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke headset krijg je eigenlijk erbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Tja, ik had vanmiddag met een maat van me gespeeld, beide met een headset, en zo gingen wij punten veroveren. Zowel met tank als met jeep. Best lache, en met goed samenspel valt er op de grond genoeg te doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:00:
Tja, ik had vanmiddag met een maat van me gespeeld, beide met een headset, en zo gingen wij punten veroveren. Zowel met tank als met jeep. Best lache, en met goed samenspel valt er op de grond genoeg te doden :)
Dat is wel het probleem nu, meestal doet iedereen maar wat :P Hoe prat je trouwens? Moet je een knop indrukken ofzo? Ben er nog niet achter gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:19:
[...]

Dat is wel het probleem nu, meestal doet iedereen maar wat :P Hoe prat je trouwens? Moet je een knop indrukken ofzo? Ben er nog niet achter gekomen :P
Druk op L3 om te communiceren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:00:
[...]
Haha, wat denk je. Ik zat je juist steeds op te zoeken. ;) Leuk dat je me even op die server joinde trouwens. Ik probeerde op een gegeven moment ook nog mee te liften op een tank, maar dat ging niet helemaal goed. :P

edit: En excuus voor daarnet, ik bedoelde het echt goed. Ik wilde je gewoon met de jeep oppikken, niet omver rijden... :P
Hehehe geen punt, ik team-killde je daarna nog geloof ik (ook per ongeluk ) :) . Wel goed dat de lag niet echt merkbaar is met een ping > 150, zodat je ook op US servers kunt die overdag in het weekend leger zijn dan de EU servers. Toch zou Sony er goed aan doen er een 50 tal servers bij te prakken, er is animo genoeg lijkt me :)

Ik moet zeggen dat de game me erg goed bevalt, zeker CTF is zeer gaaf. De GFX zijn IMHO ook van zeer hoog niveau, en zeker niet cartoony, in tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Ik vind de wolken zo mooi. Ik ken maar weinig spellen waar gebruik wordt gemaakt van volumetric clouds (dat zijn het toch dacht ik?) en het is echt geweldig dat je er hier lekker doorheen kan vliegen en zelfs een beetje mensen kan ambushen vanuit de wolken.

Ik gebruik de wolken regelmatig om mensen af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb m voor 59 euro, maar dan kan ik er wel al komende week mee aan de slag :)
Ik kan echt geen 3 weken meer wachten om deze game te gaan spelen :D

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 02-09-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Kunnen we niet ergens een lijstje bijhouden van alle GoT-users hun psn id, die warhawk hebben? In het begin van dit topic staan wel een paar posts met psn namen, maar nu zijn het er waarschijnlijk veel meer en een centrale plek zou wel makkelijk zijn.

Het lijkt mij extra leuk om bekenden van een forum tegen te komen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:29:
Kunnen we niet ergens een lijstje bijhouden van alle GoT-users hun psn id, die warhawk hebben? In het begin van dit topic staan wel een paar posts met psn namen, maar nu zijn het er waarschijnlijk veel meer en een centrale plek zou wel makkelijk zijn.

Het lijkt mij extra leuk om bekenden van een forum tegen te komen online :)
begin dan maar gelijk met een clan voor tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een extra hoofdstukje aan de OP toegevoegd voor PSN ID's van mede-tweakers. Als je d'r ook tussen wilt geef het dan even aan in een post of stuur me even een DM, want ik ga niet uit mezelf PSN ID's uit signatures plukken zonder toestemming. ;)

Lijkt me inderdaad leuk om een GOT tag in het leven te roepen voor Warhawk, maar ik weet niet precies hoe dat moet worden aangepakt hier (qua clanwerving). We kunnen het natuurlijk ook via PSN chat regelen. :P

En dan nog even over de game. Man wat een spektakel, ik begin steeds meer lagen in de gameplay te ontdekken en als je eenmaal de basics van de Warhawk onder de knie hebt ontwijk je raketten met gemak. En hoe briljant is het om tijdens een dogfight onder een rotsboog door te vliegen, snel in hovermode naast de rots verstoppen en als dan je achtervolger voorbij raast er gelijk achteraan te gaan. Of een hoge looping te doen en precies achter de vijand terecht te komen. Je hebt gewoon zoveel bewegingsvrijheid, voel me net als in een film. :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
inderdaad! :) Gisteravond zat ik nog op een amerikaanse server die per map een ander gametype had. Op een gegeven moment 'team deathmatch'... ik had daar echt geen trek in maar ik dacht ach, effe doorbijten. Bleek het een vliegtuig-only mode te zijn, 32 warhawks in dat archipel veld, echt magistraal! :)

1 ding (nou, ja 2 dingen: meer ranked servers) moet wel snel veranderen en dat is de limit van 1 op de europese CTF ranked servers. Die moet minimaal 3 zijn, dan krijg je tenminste een leuke strijd, anders is het soms binnen 2 minuten al over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
SToRM666 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:36:
[...]

Ik heb m voor 59 euro, maar dan kan ik er wel al komende week mee aan de slag :)
Ik kan echt geen 3 weken meer wachten om deze game te gaan spelen :D
waar heb jij hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb m via Video Games Plus :)

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 03-09-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
hmm oke? kan alleeng een warhawk vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frank J. schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:54:
[...]

hmm oke? kan alleeng een warhawk vinden :P
Ik zie hem ook niet op die site, maar daarnaast is dit ook een webshop in Canada. Hij importeert de game dus (wat overigens prima kan aangezien PS3 games regio-vrij zijn), maar reken daarom maar op een levertijd van 1-2 weken als je nu bestelt. En tegen die tijd is hij ook al bijna hier in de winkel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:42

Kluus

Gang is alles

Een GOT tag vind ik ook een goed idee! Wie gaat dat regelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:00:
Ik zie hem ook niet op die site, maar daarnaast is dit ook een webshop in Canada. Hij importeert de game dus (wat overigens prima kan aangezien PS3 games regio-vrij zijn), maar reken daarom maar op een levertijd van 1-2 weken als je nu bestelt. En tegen die tijd is hij ook al bijna hier in de winkel. :p
4 dagen ;)
Dat is wat ik vernomen heb van iemand anders die m daar besteld had.

Edit: Hmm...wel gek dat ie er niet meer bij staat. Waarschijnlijk is ie uitverkocht...

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 03-09-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik heb de gok genomen en via E-Bay eentje gekocht. Via Paypall betaling en ook mijn CC maatschappij even om advies gevraagd en betalen via Paypall met CC gelden ook de CC voorwaarden en veiligheden ;)
Ben benieuwd totaal incl shipping is 53 euro ongeveer. Ben benieuwd wanneer deze aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben benieuwd of je met de disc versie dezelfde verschillen hebt als met de download versie: namelijk dat je niet op Europese servers komt. Lijkt mij van wel. Ik weet niet in hoeverre dit erg is, maar ik denk: ik zeg het even.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiver23 schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:10:
Ik ben benieuwd of je met de disc versie dezelfde verschillen hebt als met de download versie: namelijk dat je niet op Europese servers komt. Lijkt mij van wel. Ik weet niet in hoeverre dit erg is, maar ik denk: ik zeg het even.
Kan wel, je kan op elke server komen met elke versie van de game. Je moet alleen even bij Filters de regio op All zetten, dan zie je alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Shiver23 schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:10:
Wat ik vernomen had is dat de EU servers ook te spelen zijn. Maar dat is de gok die ik neem :)
Ben ZOOO benieuwd! niet normaal :P kan niet wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:30:
Ik heb een extra hoofdstukje aan de OP toegevoegd voor PSN ID's van mede-tweakers. Als je d'r ook tussen wilt geef het dan even aan in een post of stuur me even een DM, want ik ga niet uit mezelf PSN ID's uit signatures plukken zonder toestemming. ;)
leuk idee, je mag mij er ook tussen zetten hoor

JeeKaa [JeeKaa]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Frank J. schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:45:
Wat ik vernomen had is dat de EU servers ook te spelen zijn. Maar dat is de gok die ik neem :)
Ben ZOOO benieuwd! niet normaal :P kan niet wachten O-)
Ik kan ook niet wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een clan opgericht voor GOT, als je er bij wilt kun je me gewoon een berichtje sturen, ik invite sowieso de lui die al in de OP staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:06:
Ik heb inmiddels een clan opgericht voor GOT, als je er bij wilt kun je me gewoon een berichtje sturen, ik invite sowieso de lui die al in de OP staan. ;)
Heb je mij al een invite gestuurd? Enig idee hoe ik trouwens kan accepteren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben sommige mensen ook problemen met het connecten en joinen van een blauwe ranked server ?
Ik krijg namelijk heel vaak "Unable to join game", dit probleem heb ik echter niet met gewone servers.
En mijn Rank klopt ook voor geen ene meter, ik hoor nu allang Airman te zijn omdat ik 186 punten heb; maar ik ben Recruit. :S

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik ben even gaan zoeken of je ook met US schijven online kunt op EU servers. Ik kwam dit tegen op de playstation warhawk blog faq:
Are the Warhawk servers “Worldwide?”
Yes. All territories can play together on the PSN.
Misschien een idee om dit in de startpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Paar potjes gespeeld nu, en ik moet toegeven dat Sony het online gebeuren, naast RFoM, weer goed voor elkaar heeft. Speelt lekker weg, nog geen enkele last van lag gehad op 32p maps en ziet er eigenlijk best goed uit.

Ga zo maar eens een oefenservertje aanmaken om met die Warhawks om te leren gaan, want het vliegen gaat me nog niet zo lekker af (tips zijn welkom :P ). Hoe kun je bv locken op een tegenstander tijdens een dogfight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
gewoon een wapen selecteren dat kan locken

zoals de missile en de homing missile. boven en bovenrechts op de d-pad zijn dat. Voor de rest zit er een soort van auto aim op de machine gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zou toch zweren dat ik dat al meerder malen geprobeerd heb. Ach ja, wss had ik de gewone missile ipv de homing geselecteerd :D . Zometeen nog maar eens proberen.

Vlieg je trouwens middels de motion sensor of gewoon de analoge sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de L1 knop ingedrukt houden en wachten tot ie begint te piepen, dan heb je een lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De gewone missles kunnen ook locken. De R2 geeft je meer snelheid. L2 Geeft je minder snelheid.
Dubbel R2 is een extra boost. L2+R2 is een soort drift modus met je warhawk.

Nog even een handige quote van iemand op de site van IGN:
Listen little boys and girls and listen well. If you dont log out of warhawk properly ie. quit the game you're in and then select logout from the menu your stats will not be saved. I learned this this 400pt wasted hard way. So the only time you should use the xmb to exit is on the MAIN MENU. Thats the one that has the options "Online", "Local" and "Options"
Verklaart waarschijnlijk waarom ik nog maar zo weinig punten heb :X

[ Voor 59% gewijzigd door Shiver23 op 03-09-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
ik vlieg met het pookje. Ik ben een beetje aan het experimenteren met de proflight mode maar het lukt me minder goed om raketten af te schudden.

L2+R2 in warhawk kende ik nog niet. Dacht dat het alleen met Jeeps werkte. straks is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Is dit ook als je een sniper in je hand hebt, want dat zou wel irritant zijn.
(L3 is ook zoomen met sniper)
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:30:
Zet mij er ook maar tussen PSN ID: SV3NNER

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SV3NNER schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:53:
[...]

nope dat is R3 :P

blijft een geweldige game :D alleen die stats blijven maar raar doen nu :/

was net ineens al mn punten kwijt enzo, al mn customization options weg :\ nu weer ff 2 uurtjes CTF dik veel punten en badges gescoord, straks maar eens kijken wat ik ervan overhou :?

hoop wel dat ze het snel fixen, het idee is namelijk erg leuk maar zolang het niet werkt is het het enige echte minpunt aan deze geweldige game _/-\o_

owja vliegen kan ik nogsteeds niet, maar begin al aardig goed te worden met sniper/rpg/tank :D vooral flag-defenden gaat me erg goed af hehehe

owja het joinen van servers blijft moeilijk gaan, maar er zit al verbetering in voor mn gevoel .. nu meestal binnen 5 min binnen :P maar dat moet ook serieus gefixed worden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet spelen (heb nog geen ps3) maar hebben we hier eindelijk een spel dat online halo kan evenaren? Spelplezier, mogelijkheden, gametempo, evenwicht...

Zo te horen vindt iedereen het leuk en het lijkt me dus van wel :)

Niet dat ik zelf halo zo geweldig vindt, 'but this could shut up the halo whiners' op het andere front ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:31:
Ik kan het niet spelen (heb nog geen ps3) maar hebben we hier eindelijk een spel dat online halo kan evenaren? Spelplezier, mogelijkheden, gametempo, evenwicht...

Zo te horen vindt iedereen het leuk en het lijkt me dus van wel :)

Niet dat ik zelf halo zo geweldig vindt, 'but this could shut up the halo whiners' op het andere front ;)
I don't think so, but then again, who cares?!

Warhawk is een prima game maar om 'm nu te bestempelen als 'Halo beater' gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiverzz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 07:28:
[...]

I don't think so, but then again, who cares?!

Warhawk is een prima game maar om 'm nu te bestempelen als 'Halo beater' gaat nergens over.
Ach het blijft allemaal subjectief natuurlijk, ik heb op het moment meer lol met Warhawk dan ik ooit met Halo 1 en 2 gehad heb.

Ik heb m'n waslijst met DM'tjes inmiddels afgewerkt en iedereen toegevoegd aan de OP, vanavond zal ik dan de clan invites de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik loop hier rond sinds 2003 maar hoe stuur je een DM? Anyway, als cannonfodder 1st class mag ik niet ontbreken in de GOT clan natuurlijk :)

Zat gister op een dogfight only server (team DM), maar dat is wel even andere koek. Nauwelijks kills kunnen maken. Wellicht de oude boeken van Biggles maar weer eens van zolder halen voor tips :)

[ Voor 42% gewijzigd door EfBe op 04-09-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:11:
Ik loop hier rond sinds 2003 maar hoe stuur je een DM? Anyway, als cannonfodder 1st class mag ik niet ontbreken in de GOT clan natuurlijk :)

Zat gister op een dogfight only server (team DM), maar dat is wel even andere koek. Nauwelijks kills kunnen maken. Wellicht de oude boeken van Biggles maar weer eens van zolder halen voor tips :)
Boven in het 'menu' staat MYREACT, daar zit een optie Direct Messages onder. Tbh, ik wist het ook pas sinds vorige maand. ;) Ik zal je d'r in elk geval vast op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:17:
[...]

Boven in het 'menu' staat MYREACT, daar zit een optie Direct Messages onder. Tbh, ik wist het ook pas sinds vorige maand. ;) Ik zal je d'r in elk geval vast op zetten.
Ah! Ik zat te zoeken naar een knop bij de user waar je een DM naar wilt sturen, leek me wel makkelijker, anyway, zo kan het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Duurt het even voordat points gepost worden? Want op dit moment krijg ik er maar geen punten bij op de community page :(

[ Voor 9% gewijzigd door Kluus op 04-09-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
EfBe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:19:
Ah! Ik zat te zoeken naar een knop bij de user waar je een DM naar wilt sturen, leek me wel makkelijker, anyway, zo kan het ook :)
Dan kun je beter ook even kijken of bij 'voorkeuren' de optie om DM's te ontvangen aanstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:57:
[...]

Dan kun je beter ook even kijken of bij 'voorkeuren' de optie om DM's te ontvangen aanstaat :)
Check, die staat volgens mij uit.

btw, ik zag een invite van jou in de XMB, ik heb 'add' gedaan maar je werd niet toegevoegd. wel vaag. Zal vanavond nog eens checken.
TjaBske schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:52:
Duurt het even voordat points gepost worden? Want op dit moment krijg ik er maar geen punten bij op de community page :(
Volgens mij wel ja. Het systeem werkt volgens mij vrij store-and-forward en niet dynamisch. ook die server list is echt niet elke keer dat jij refresh doet geupdate. Immers: zou iedere server live worden gechecked door iedereen dan heb je al gauw een DDoS attack wanneer men refresh doet ;).

[ Voor 40% gewijzigd door EfBe op 04-09-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn profile wordt ook niet geupdate..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:20
Ik heb geen idee wanneer de ranking bijgewerkt wordt. BIj mij is de laatste update nog van 31/08 terwijl ik dagelijks op ranked servers speel.
Welke trouwens een ramp om op te komen zijn en waar ik mij steeds meer aan begin te ergeren. Kennelijk maakt het weinig verschil of er 27 of 32 man in de room zitten, bij beide krijg ik telkens de melding dat de server vol zit en het vernieuwen van de lijst heeft ook weinig zin. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Voor de rest vermaak ik mij prima, zodra ik dan uiteindelijk wel aan spelen toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Auto-join functie zou toch wel handig zijn. Dan moet je misschien wachten, maar kun je wel op de server komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
EfBe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:33:
btw, ik zag een invite van jou in de XMB, ik heb 'add' gedaan maar je werd niet toegevoegd. wel vaag. Zal vanavond nog eens checken.
Misschien dat mijn lijst al te vol zit...ik zal ook eens moeten kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Ik vind het echt een gaaf spel...stilt mijn honger in ieder geval totdat er een goed nieuw pcspel uitkomt wat ik met mn clan kan gaan spelen. Gebruik ook af en toe een headset maar wordt gek van die piepstemmetjes van die jonge gastjes (13-15)..hoe de hell komen die aan een ps3 anyway ghehe.
Mijn nick is hypnotoad_nl btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:21:
Ik vind het echt een gaaf spel...stilt mijn honger in ieder geval totdat er een goed nieuw pcspel uitkomt wat ik met mn clan kan gaan spelen. Gebruik ook af en toe een headset maar wordt gek van die piepstemmetjes van die jonge gastjes (13-15)..hoe de hell komen die aan een ps3 anyway ghehe.
Mijn nick is hypnotoad_nl btw
Same here... En die gasten lullen je ook vaak de oren van het hoofd...

Wat ik vaak doe: Ik zet de headset aan en leg hem ergens op mijn bureau, buiten gehoor bereik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:32:
[...]

Wat ik vaak doe: Ik zet de headset aan en leg hem ergens op mijn bureau, buiten gehoor bereik :P
Je kan voice ook gewoon volledig muten in het audio menu. Ik ben trouwens nog maar weinig pratende mensen tegengekomen, maar als ze praten is het vaak redelijk volwassen, ben nog niet veel piepende jochies tegengekomen. Overigens wel een paar robotachtige stemmen, gebruikten een soort van stemvervormer of tekst-to-speech programma.
Ik ben zelf ook maar overstag gegaan en heb gisteren een bluetooth headset gehaald, kun je je toch wat makkelijker uitdrukken. :p Want je mist toch het gemak van chatten op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat hier ook aan een clan gewerkt wordt: Ik ben zelf lid van de fok clan, misschien een keer leuk om een potje FOK vs GoT te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
he cool dat zou wel leuk zijn :P

hoeveel mensen zitter er bij FOK? en waren er mensen die beta hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

SV3NNER schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:53:

8)7 idd ja haha

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Melniek schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:38:
Ik heb geen idee wanneer de ranking bijgewerkt wordt. BIj mij is de laatste update nog van 31/08 terwijl ik dagelijks op ranked servers speel.
Welke trouwens een ramp om op te komen zijn en waar ik mij steeds meer aan begin te ergeren. Kennelijk maakt het weinig verschil of er 27 of 32 man in de room zitten, bij beide krijg ik telkens de melding dat de server vol zit en het vernieuwen van de lijst heeft ook weinig zin. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Voor de rest vermaak ik mij prima, zodra ik dan uiteindelijk wel aan spelen toe kom.
Mijn laatste update is van 01-09...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:21:
he cool dat zou wel leuk zijn :P

hoeveel mensen zitter er bij FOK? en waren er mensen die beta hebben gespeeld?
Geen beta spelers volgens mij. Ik heb nog niet ingelogd, de lan is ook pas gisteren actief geworden :) Ik zal vanavond even inloggen om te kijken hoeveel leden we nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Vandaag is mijn Warhawk op de post gegaan vanuit Canada :) duurt 6-10 werkdagen dus ik denk eind volgende week of begin die week erop O-)

Iemand ervaringen met de Canadeze standard air mail?

Hoe zit het met de GOT clan? Ik wil er ook in als ik mijn Warhawk binnen heb :D PSN id: Bierbeer

Hoe zit het met de ervaringen op het moment? Ik hoor veel klachten over de achievements die niet geupdate worden en de te volle ranked servers.....

[ Voor 20% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-09-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Frank J. schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:55:
Vandaag is mijn Warhawk op de post gegaan vanuit Canada :) duurt 6-10 werkdagen dus ik denk eind volgende week of begin die week erop O-)

Iemand ervaringen met de Canadeze standard air mail?

Hoe zit het met de GOT clan? Ik wil er ook in als ik mijn Warhawk binnen heb :D PSN id: Bierbeer

Hoe zit het met de ervaringen op het moment? Ik hoor veel klachten over de achievements die niet geupdate worden en de te volle ranked servers.....
Ranked servers heb ik weinig problemen mee, het is een paar keer proberen maar dan lukt het nu meestal wel... Maar mijn achievements worden inderdaad niet meer geupdate waardoor ik nog steeds recuit ben :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:32:
[...]

Lol had gisteren dus een canadees jochie wat de oren van me kop lulde..wat trouwens ook wel eens frusto kan zijn is als je per ongeluk met zn 2en in een warhawk zit en de piloot zet je nergens af...arggghhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

djerror schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:13:
[...]

Lol had gisteren dus een canadees jochie wat de oren van me kop lulde..wat trouwens ook wel eens frusto kan zijn is als je per ongeluk met zn 2en in een warhawk zit en de piloot zet je nergens af...arggghhhh
Dat is rot ja, meestal is dat gewoon wachten tot je dood bent :(. Wel al veel uber vette film-achtige momenten meegemaakt, de sfeer komt echt perfect over in het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders problemen met inloggen op Warhawk? Ik blijf maar time-outs krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:46:
Iemand anders problemen met inloggen op Warhawk? Ik blijf maar time-outs krijgen.
Hier geen problemen, een ranked game joinen is een ander verhaal. |:(

Misschien een tip als je ranked wilt spelen, deze server [ES]PlayStation.com zit meestal niet vol.
er is wel een paswoord voor nodig. paswoord: trinitri

[ Voor 22% gewijzigd door SV3NNER op 04-09-2007 20:45 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 20:37
Ik heb gisteren ook warhawk gekocht en heb het de hele avond gespeeld, maar nu kan ik ook niet inloggen. Het lijkt wel een probleem met hun servers te zijn, constant netwerk time-outs...

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
djerror schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:13:
[...]

Je kunt natuurlijk altijd suicide plegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxMan
Ik heb nu net mijn PS3 uitgeschakeld en weer aangezet en ik kan nu wel weer inloggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
vanmiddag iemand tegengekomen met [GOT] voor z'n nickname => Tweakersclan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Den_John schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:29:
vanmiddag iemand tegengekomen met [GOT] voor z'n nickname => Tweakersclan?
Grote kans idd ;) Ik weet niet of tags uniek moeten zijn hoor, dus wellicht dat er nog een clan is met GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sjonge wat een bevalling om te spelen zeg!
Echt schandalig. Betaal je 30 euro voor een online game, kan het online gedeelte het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Shiver23 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:22:
Sjonge wat een bevalling om te spelen zeg!
Echt schandalig. Betaal je 30 euro voor een online game, kan het online gedeelte het niet aan.
Naja valt nog mee toch? Volgens mij hadden die time-outs iets met die firmware upgraden te maken, en zoals iemand hierboven al zei; na het uit en aan zetten van de ps3 kan je weer inloggen :)

En als er geen servers vrij zijn, kan je altijd nog je eigen server aanzetten (en dan maar hopen dat er iemand joined natuurlijk)

Zou het bijna vergeten te zeggen: wat een lekker spelletje is dat warhawk toch, als ik het speel vergeet ik compleet de tijd en alles om mij heen, dat heb ik al jaren niet meer gehad met het spelen van videogames _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door DCFreak op 04-09-2007 22:12 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste